• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Ik heb xbox live gekocht en toegevoegd aan mijn usa account. Nu wil ik gebruik maken van die actie om deze om te zetten naar unlimited. Ik heb voldoende saldo op het account staan , echter geen amerikaanse CC.of paypal op een amarikaans adres. Is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

Zo niet, hoe kan ik xbox live overzetten van usa naar NL. Met de nederlandse helpdesk kom ik geen steek verder en als ik wil bellen (via terug bel optie op de website) met de usa helpdesk, krijg ik alleen maar de melding dat er iets fout is gegaan en dat ik het nog maar een keer moet proberen.

[ Voor 53% gewijzigd door Rivanov op 08-02-2022 06:17 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Als ze nu ook nog even zorgen dat we de Elite V2 mode button kunnen remappen.
Zit ik niet constant te wisselen van profile als ik een screenshot wil maken :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Snakefoodjah schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 00:24:
[...]

Sharebutton is binnenkort te remappen….
Xbox Accessories App

The updated Xbox Accessories App on your console unlocks new button remapping Actions for Xbox Accessories, including Share button remapping on the Xbox Wireless Controller for Series S|X. If you don’t share, or don’t like sharing, you’ll be able to remap the Share button to other Actions such as Mute TV, Open Friends List, Open Achievements, and many other options. You can see the full list of Actions within the Accessories App.
Oeh nice. Ik zit niet in de insiders dinges want wil gewoon rustig gamen en niet tests uitvoeren. Maar ik share zelden. Wel eens gedaan natuurlijk zeker toen ik net mijn XSX had en RDR 2 speelde :P

Zou wel lekker zijn Open achievements via een knop.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:03

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

22 februari

Xbox Live: Miesjh NL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Volgens Pepper schijnt Riders Republic komend weekend gratis te zijn. Geldig van 10 tm 14 februari. Op de bekende kanalen vind ik er echter nog niks over.

XBL: MRE Inc

Hier kijk ik erg naar uit :)

Komt als het goed is volgende maand (17 maart) uit in Gamepass.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47
MRE-Inc schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:40:
Volgens Pepper schijnt Riders Republic komend weekend gratis te zijn. Geldig van 10 tm 14 februari. Op de bekende kanalen vind ik er echter nog niks over.
https://www.ubisoft.com/n...ers-republic/free-weekend

Staat ook bij Ubisoft zelf.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Had ik gekeken, maar niet gevonden. Bedankt !!! Ga ze op beide consoles proberen.
Geen zorgen, beste rider: je voortgang en prestaties in de game worden naadloos van het ene platform naar het andere overgezet!
Als die game bevalt en koop hem, dan ben ik wel benieuwd hoe dit werkt. Wat bedoelen ze met platform ? Van XBox One naar Xbox Series X|S of naar Playstation ?

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2022 12:09 ]

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 13:55
MRE-Inc schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:05:
[...]

[...]

Als die game bevalt en koop hem, dan ben ik wel benieuwd hoe dit werkt. Wat bedoelen ze met platform ? Van XBox One naar Xbox Series X|S of naar Playstation ?
Ik neem aan dat ze daar inderdaad cross platform progression mee bedoelen. Dan zou je dus je progressie van de Xbox idd mee kunnen nemen naar de PS of PC

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tim01 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:27:
[...]

Ik neem aan dat ze daar inderdaad cross platform progression mee bedoelen. Dan zou je dus je progressie van de Xbox idd mee kunnen nemen naar de PS of PC
Zie die game nog wel in PS+ verschijnen over een jaar. Kan je mooi je progressie meenemen.

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 11:55
airwolf83 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 05:52:
[...]

Yep,

Dying light 1 en 2

Console instellen op Brazilië, codes redeemen en weer terug zetten op nederland.

Werkt nog steeds gelukkig
Kan iemand uitleggen waarom je dit niet zou willen doen? Elden Ring via Eneba, console op Argentinië, redeem, terug op Nederland en je hebt 30 piek minder uitgegeven dan de versie hier kost 8)7.
mrtl schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:30:
[...]

Kan iemand uitleggen waarom je dit niet zou willen doen? Elden Ring via Eneba, console op Argentinië, redeem, terug op Nederland en je hebt 30 piek minder uitgegeven dan de versie hier kost 8)7.
Als je dief wilt zijn van je eigen portemonnee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Can't wait. Al loopt de game nu ook al best aardig op de Series X. Maar optimalisatie is natuurlijk altijd wenselijk.

mrtl schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:30:
[...]

Omdat ik geen zin heb om codes te kopen op buitenlandse websites. Omdat die prijzen in buitenlandse websites normaliter gebaseerd zijn op het inkomen van dat land. Omdat ik het niet erg vind om de in NL / westerse wereld gangbare prijzen te betalen voor mijn hobby.

Genoeg redenen.

Ik kan voor zoveel dingen waar ik van geniet kijken waar ik goedkoper bij uit ben. Ik kan ook alle series downloaden die ik kijk. Maar toch heb ik diverse streamingsdiensten.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Donstil schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Yes sir, console op Brazilië, restart, code invullen, klaar.
Geen VPN nodig.

Ik koop ze altijd bij Eneba, kan misschien een euro goedkoper maar is wel lekker direct altijd.
MTC deed gek (al wel vaker gekocht daar), dus uiteindelijk maar bij Eneba gekocht.

Laat het nu maar 25 februari worden :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:04:
[...]

Omdat ik geen zin heb om codes te kopen op buitenlandse websites. Omdat die prijzen in buitenlandse websites normaliter gebaseerd zijn op het inkomen van dat land. Omdat ik het niet erg vind om de in NL / westerse wereld gangbare prijzen te betalen voor mijn hobby.

Genoeg redenen.

Ik kan voor zoveel dingen waar ik van geniet kijken waar ik goedkoper bij uit ben. Ik kan ook alle series downloaden die ik kijk. Maar toch heb ik diverse streamingsdiensten.
100% eens. Er is zo vaak discussie over prijzen. Is dat nu alleen in NL of zijn ze in andere landen ook zo prijsbewust?

Voor mij is gamen echt mijn allergoedkoopste hobby. 1 avondje lekker eten ergens is 2 games voor full price. Dus ik heb echt geen probleem (meer) om games te kopen.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
giantgiantus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:13:
[...]

100% eens. Er is zo vaak discussie over prijzen. Is dat nu alleen in NL of zijn ze in andere landen ook zo prijsbewust?

Voor mij is gamen echt mijn allergoedkoopste hobby. 1 avondje lekker eten ergens is 2 games voor full price. Dus ik heb echt geen probleem (meer) om games te kopen.
Kan mij hier ook in vinden.

Plus heb geen zin in de spanning of gedoe dat het fout kan gaan. Liever de zekerheid dat alles goed gaat en daar betaal ik dan graag een Nederlands prijskaartje voor.

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:04:
[...]

Genoeg redenen.

Eens.... Laatst nog wel een keer in Brazilie gedaan om te kijken of het werkt, maar leverde zoveel gedoe op.

Een reden om vooral wel in goedkopere landen te kopen: halfbakken games die uitgebracht worden maar wel AAA prijskaartjes hebben. Zoals Battlefield 2042. Als je kijkt wat dat voor shitzooi is, dan ben ik blij dat ik na 3 uur EA access ben afgehaakt en mn geld terug heb gevraag van de pre-order die ik had staan. Maar genoeg die blind vertrouwen hadden dat het een goede game zou worden ondanks de reputatie van EA/Dice. Dan is 69/79/89 euro best wel zonde geld.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bedenk wel dat niet iedereen 120euro uit kan geven aan een avondje uit eten, of dus aan 2 full price games. Voor genoeg huishoudens (en studenten, vergeet ook niet dat de meeste gamers jonger zjin dan de groep die hier zit) is een avondje uit eten waarbij je elk 30euro uitgeeft al duur genoeg en echt een luxe.

Dus naast Hollandse zuinigheid zal het soms ook gewoon afhangen van hoeveel iemand überhaupt te besteden heeft.
Homeland schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:33:
Bedenk wel dat niet iedereen 120euro uit kan geven aan een avondje uit eten, of dus aan 2 full price games. Voor genoeg huishoudens (en studenten, vergeet ook niet dat de meeste gamers jonger zjin dan de groep die hier zit) is een avondje uit eten waarbij je elk 30euro uitgeeft al duur genoeg en echt een luxe.

Dus naast Hollandse zuinigheid zal het soms ook gewoon afhangen van hoeveel iemand überhaupt te besteden heeft.
Niemand verbiedt het ze ook? :)

Er werd gevraagd waarom niet iedereen dat doet. Genoeg redenen dus.

Het is en blijft persoonlijk.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:55
Sta hier zelf ook in zoals de meeste kennelijk. Ik betaal voor mijn games en koop ze allemaal via de NL Store. Soms wacht ik op een sale en soms niet. Ik kan het geld gelukkig missen, dus voor mij is het geen issue en daarmee sponsor ik ook de makers. De prijs van games is al jaren 69 euro en fysiek rond de 59. Dat is al bijzonder op zich.

Uiteraard snap ik ook dat er mensen zijn die het minder breed hebben of nog studeren.

PSN ID Binloading_nl

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24
Lekker opwarmertje voor GT7, had hem een tijdje terug voor 13 euro gekocht in een sale

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:13:
[...]

Andere landen ook. Ik ken wat gamers (niet Nederlanders) in het buitenland en die doen het ook volop. Sterker nog het is voor sommige de reden om de Series X als main platform te hebben boven de Ps5 (voor mij persoonlijk ook)

Edit: Vandaar ook de grote hoeveelheid niet Nederlandse websites waar je dit soort kaarten kan bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 08-02-2022 18:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Homeland schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:33:

Zoals @uchiha tijntje ook al zegt sta ik er ook in, iedereen moet het zelf weten, ik ga er niemand om veroordelen... Maar als je het geld niet hebt voor full price day one releases dan kun je natuurlijk ook gewoon niet op release kopen. Ik koop mijn games gewoon pas als ze goedkoper geworden zijn. Of nu gewoon games uit gamepass.
Ik vind het voor mezelf moreel bezwaarlijk omdat als te veel mensen in de goedkopere landen kopen de prijs daar omhoog gaat en de lokale bevolking het helemaal niet meer kan betalen. Daarnaast heb ik het vroeger wel eens gedaan (ben echt niet heiliger dan de paus) en ben ik ook meermaals tegen issues aangelopen dat ik ineens rare foutmeldingen kreeg in mijn account dus ook om die reden doe ik het niet meer. 60 of 70 euro is voor mij ook niet weinig geld maar ik koop het dus gewoon niet dan, buiten die zeer sporadische games die ik per se meteen moet hebben maar dat komt maar eens in de zoveel jaar voor.

Gamertag: FinrazielNL

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:48:
[...]

Als je dief wilt zijn van je eigen portemonnee.
Precies, geld in je eigen portemonnee is altijd beter dan in die van andere :P

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Tja ik kan ook wel de games die ik meteen wil full price kopen, maar ik doe dat gewoon niet meer (vroeger deel ik dat veel vaker). Ik hoef tegenwoordig geen games meer op dag 1 en eigenlijk heb ik het er ook niet meer voor over. Ik wacht meestal tot ze 50% korting hebben en dan koop ik wel die ene game die ik wil hebben.

Voorbeeld is Dying Light 2. In het verleden zou ik die echt wel voor de volle mep kopen om meteen te kunnen spelen, maar nee ik wacht tot die minimaal 30 euro is.
Katana Zero is onderdeel van de ID@Xbox sale. Aanrader van mijn kant als je deze nog niet gespeeld hebt!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

oOo

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 08-02-2022 21:11 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• giantgiantus
Donstil schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:10:
[...]

Precies, geld in je eigen portemonnee is altijd beter dan in die van andere :P
Jij brengt het met een kruiwagen naar Apple en gaat dan moeilijk doen voor 3 tientjes 😜

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Wom schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:20:
Katana Zero is onderdeel van de ID@Xbox sale. Aanrader van mijn kant als je deze nog niet gespeeld hebt!
Ohja, die is alweer een tijdje uit Game Pass hè. Hmmm, misschien toch maar eens overwegen om te kopen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:46:
[...]

Jij brengt het met een kruiwagen naar Apple en gaat dan moeilijk doen voor 3 tientjes 😜
Ja dat moet ik ergens van betalen toch :+

Zonder gekheid, ik ben helemaal voor gemak hoor, alleen een code kopen online, de console even herstarten en die dan invoeren (Copy, paste via de Xbox app, niet eens overtikken), is mij echt geen 30,- waard maar ik zou er aan de andere kant ook niet rouwig om zijn als het stopt.

Niet dat ik nog vaak games koop overigens, sinds GamePass enz.

giantgiantus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:46:
[...]

Dat kan ik enkel blijven doen als ik bespaar op de games. ;)

• giantgiantus
Rivanov schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:37:
[...]

Dat kan ik enkel blijven doen als ik bespaar op de games. ;)
Je moet wel je best doen op Xbox om überhaupt geld uit te geven. Gamepass en dan blijft vooral Ubisoft over. Maar doe games zijn binnen 2 maanden voor de helft ofzo toch?
giantgiantus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:38:
[...]

Je moet wel je best doen op Xbox om überhaupt geld uit te geven. Gamepass en dan blijft vooral Ubisoft over. Maar doe games zijn binnen 2 maanden voor de helft ofzo toch?
Nooit volledige prijs voor betalen idd. Heb FC6 na 2 maanden voor 30 euro gekocht (fysiek). Helaas valt die wat tegen, maar als ik klaar ben met Control, Psychonauts 2 en CrossfireX staat die op wel op het programma.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Precies alleen Ubisoft idd, had ook liever gehad dat MS hen had overgenomen dan Activision want daar speel ik letterlijk niks van :p

AC Odessey *;

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Ik game sinds er nog geen in game store in je gezicht werd gedrukt wanneer je op de pauze knop drukte. Hoe agressiever de aanpak is geworden met dat soort dingen hoe minder geld ik ben gaan uitgeven aan games. Werkt allemaal averechts bij mij.
Nu zijn er soms titels bij die ik full price koop en dat was vroeger dus andersom.

En nu we het toch over Odyssey hebben: ik hebzoveel uur plezier voor €20,00. Voelt gooeed.

Ik koop overigens wel alles gewoon uit de nl Xbox store.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2022 22:49 ]

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-12 16:36

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Heeft iemand OlliOlli World al gespeeld? De reviews liegen er niet om!

[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 08-02-2022 22:56 ]

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met een niet Microsoft harddisk uitbreiding voor de XSX?
Ik zie op diverse sites verloopkaarten, waarbij je een WD SN530 (2230) in kan doen.
Ben ook wel benieuwd waar die SSD te krijgen is.

https://a.aliexpress.com/_vYxLiu

Hier tekenen aub ......

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo 19,99 euro armer voor Mafia 1 Definitive Edition. Zo af en toe een game voor NL prijzen meepakken in de sale.

Game had vorig jaar ergens een 4kHDR update gekregen en Mafia 3 ook alweer bijna 2 jaar geleden gespeeld. Beviel me toen goed die game.

Backlog wordt wel weer steeds groter.
Spider-Man Remastered
Spider-Man Miles Morales
Uncharted Lost Legacy Remaster
Mafia 1 DE
Riders Republic
Shredders

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
knackje schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 06:08:
Ik heb xbox live gekocht en toegevoegd aan mijn usa account. Nu wil ik gebruik maken van die actie om deze om te zetten naar unlimited. Ik heb voldoende saldo op het account staan , echter geen amerikaanse CC.of paypal op een amarikaans adres. Is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

Zo niet, hoe kan ik xbox live overzetten van usa naar NL. Met de nederlandse helpdesk kom ik geen steek verder en als ik wil bellen (via terug bel optie op de website) met de usa helpdesk, krijg ik alleen maar de melding dat er iets fout is gegaan en dat ik het nog maar een keer moet proberen.
Maandje us ultimate halen ergens. Code invoeren en op ja drukken voor het omzetten. Meer smaken heb ik niet.

Gamertag: timmie271

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33

Polariteit

Fietsende fotografeur

MRE-Inc schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 00:11:
Zo 19,99 euro armer voor Mafia 1 Definitive Edition. Zo af en toe een game voor NL prijzen meepakken in de sale.

Game had vorig jaar ergens een 4kHDR update gekregen en Mafia 3 ook alweer bijna 2 jaar geleden gespeeld. Beviel me toen goed die game.

Backlog wordt wel weer steeds groter.
Spider-Man Remastered
Spider-Man Miles Morales
Uncharted Lost Legacy Remaster
Mafia 1 DE
Riders Republic
Shredders
Die DE-versie van Mafia 1 had ik vorig jaar gekocht voor op PC, zag er geweldig uit en dan speelde ik hem niet eens in 4k of HDR. Memories _/-\o_

Hij zat in een trilogie met dl2 en dl3, maar dl3 heb ik uiteindelijk toch op de xsx gespeeld in de 'oude' versie die ik toch al had. Toffe serie imo :)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
CPM schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:58:
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met een niet Microsoft harddisk uitbreiding voor de XSX?
Ik zie op diverse sites verloopkaarten, waarbij je een WD SN530 (2230) in kan doen.

Volgens de Pricewatch is die sn530 1tb nergens meer te koop.
Als ik zo naar de specs kijkt loopt die zwaar achter op t origineel.
Je krijgt dan wel een heel ding uitsteken aan de achterkant, wat ook niet bevorderlijk is voor de levensduur gok ik.
Zou mijn vingers er (nog) niet aan willen branden.

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 09-02-2022 07:08 ]

• 418O2
  • Laatst online: 22:24
SunnieNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:06:
[...]

Volgens de Pricewatch is die sn530 1tb nergens meer te koop.
Als ik zo naar de specs kijkt loopt die zwaar achter op t origineel.
Je krijgt dan wel een heel ding uitsteken aan de achterkant, wat ook niet bevorderlijk is voor de levensduur gok ik.
Zou mijn vingers er (nog) niet aan willen branden.
plus dit is de best verkochte extension card. Met 8 sales. Ik zou de moeite niet nemen

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

airwolf83 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 05:52:
[...]

Yep,

Dying light 1 en 2

Console instellen op Brazilië, codes redeemen en weer terug zetten op nederland.

Werkt nog steeds gelukkig
Werkt dit voor alle stores? Vraag me af als het zo simpel is waarom dan overal op internet wordt uitgelegd dit met VPN op je computer te doen...

XBox Series X: BloodyB2121

• Homeland
  • Niet online
d.bakker84 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Werkt dit voor alle stores? Vraag me af als het zo simpel is waarom dan overal op internet wordt uitgelegd dit met VPN op je computer te doen...
Doe dit zelf altijd via pc, stuk makkelijker om indien nodig even een vpn aan te zetten.

• d.bakker84

d.bakker84

Homeland schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:16:
[...]

Doe dit zelf altijd via pc, stuk makkelijker om indien nodig even een vpn aan te zetten.
Ik heb hier geen optie om op mijn werk hardware een VPN aan te zetten :P

• Homeland
  • Niet online
d.bakker84 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Ik heb hier geen optie om op mijn werk hardware een VPN aan te zetten :P
Zou nog via je telefoon kunnen? Heb zelf NordVPN dus kan dan makkelijk even via een ander land online.

• d.bakker84

d.bakker84

Homeland schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:30:
[...]

Zou nog via je telefoon kunnen? Heb zelf NordVPN dus kan dan makkelijk even via een ander land online.
Ja, dat wel. Maar als het zo makkelijk via de Console kan als gesteld wordt dan ben ik er al toch? :)

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
timmie271 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 00:15:
[...]

Maandje us ultimate halen ergens. Code invoeren en op ja drukken voor het omzetten. Meer smaken heb ik niet.
Oke klinkt goed. Dus ik krijg die optie ook voorgeschoteld als ik maand unlimited verzilver. Dan optie kende ik nog niet. Dank je wel.

Edit: Dit werkt idd, ik heb nu mooi weer 3 jaar unlimited. Bedankt @timmie271

[ Voor 10% gewijzigd door knackje op 09-02-2022 11:47 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
CPM schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:58:

De SSD in de XBX extension card is een custom WD SN530 met PCI Express 4.0 x4 ondersteuning.
De normale WD SN530 ondersteunt maar tot PCI Express 3.0 x4.

Ze zijn wel te vinden hoor, hier bv 1TB voor 95,- :
https://www.coolblue.nl/p...2P7w4iEAQYAyABEgL5x_D_BwE

het kan je 100,- schelen als je het dus zelf in elkaar zet, maar de kans dat het werkt.. kan me niet voorstellen.
Zoals een ander al zei.. brand je vingers er maar niet aan.

[ Voor 29% gewijzigd door PepieNL op 09-02-2022 12:40 ]

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja zover ik weet werkt dit voor alle stores. Waarom ze allemaal VPN uitleggen weet ik niet maar veel van die artikelen zijn gewoon Copy Paste dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

Over copy paste gesproken, de code kan je via de Xbox app plakken, hoef je hem niet in te tikken ;)

• Donstil
  • Niet online
[...]

Toevallig voor het eerst sinds Juni (toen mijn Series X definitief bleef) weer een game gekocht.
Cyberpunk voor als de next-gen patch idd uit zou komen.

En ik twijfel nog over Dying Light 2 maar die game voelt wel als een titel die met enkele weken ook de helft kost.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
[...]

Zover ik weet wel maar pin me er niet op vast.

Een tijd terug ging het nog makkelijker. Dan kon je de gekochte code gelijk inwisselen tijdens het kopen van het spel via de portugese microsoft website.

Deze optie is er niet meer..
Dus vandaar dat je nu eerst de code op je xbox moet redeemen( na hem op de regio gezet te hebben waar je de giftcard van gekocht heb).

Ik heb sowieso nog nooit vpn hiervoor gebruikt en bij zijn tot nu alle aankopen nog gelukt.

Het enige waar ik ooit vpn voor heb moeten gebruiken is het gamepass trucje.
Donstil schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:39:
[...]

Over copy paste gesproken, de code kan je via de Xbox app plakken, hoef je hem niet in te tikken ;)
Maar dan moet je wel eerst de regio veranderd hebben via je xbox console zelf toch of kan dit ook via de app?

[ Voor 17% gewijzigd door airwolf83 op 09-02-2022 13:14 ]

• Donstil
  • Niet online
airwolf83 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:13:
[...]

Maar dan moet je wel eerst de regio veranderd hebben via je xbox console zelf toch of kan dit ook via de app?
Ooh dat weet ik eigenlijk niet. Ik verander dan de regio op de console.

2.5 jaar geleden aangekondigd op de E3. Viel me toen al echt op door de toffe stijl.

Eindelijk komt die uit :) Ben erg benieuwd.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2022 15:09 ]

Update voor mensen die last hadden van lag staat klaar als het goed is.

@MRE-Inc - We hebben dezelfde bronnen zo te zien :+

[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 09-02-2022 17:28 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe systeem update die de Guide lag zou moeten verhelpen:

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Timing boys :D

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Wom Haha je KitKat girl :)

Hier de release notes. Wel even de pagina naar en-US zetten want de NL pagina wordt altijd pas een dag of wat later bijgewerkt.

https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Onder andere dat je een custom background via de Edge browser kan instellen. Is ook wel geinig, want dan hoefr je niet steeds met USB sticks te rotzooien.
You can now set a custom image as your background while using the Microsoft Edge app on an Xbox console. Find any image you like within the Microsoft Edge app, move the browser pointer over that image, press the Menu button  on your controller, and then select Set as background.
Overigens kwam ik er gisteren achter dat Remote Play, dus gamen via de Xbox app op het mobiele netwerk bij mij niet werkte. Bleek dat portforwarding niet goed stond. De enige poort die ik nu heb toegevoegd is 3074 TCP naar het interne IP adres van de Xbox.

Verder mogen ze wel een controller button overlay over die Remote Play interface gooien. Nu ben je verplicht om een controller aan te sluiten/pairen op je telefoon. Het gekke is dat je wel gewoon de Guide knop op je scherm van je telefoon kan indrukken en dat dan de Guide opent. Lijkt me dan een kleine moeite om de overige knoppen ook toe te voegen zodat je wel fatsoenlijk kan navigeren. Tenzij ze het vanuit een commercieel oogpunt met opzet weglaten. Dus van: als je echt wil gamen met on-screen knopppen, dan neem je maar een Game Pass Ultimate abo waarmee je toegang hebt tot xCloud waarin een flink aantal games on-screen bediening hebben.

Achtergrond instellen gaat prima. Hier wat mooie. Als je de Edge browser op je telefoon installeert en met je xbox account inlogt, kun je ook makkelijk pagina's naar de Edge browser op de Xbox versturen.

https://www.xbox.com/nl-NL/wallpapers

[ Voor 72% gewijzigd door MRE-Inc op 09-02-2022 17:52 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
MRE-Inc schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
Nieuwe systeem update die de Guide lag zou moeten verhelpen:

[Twitter]
Maar goed dat we niet honderdtachtig jaar hoeven te wachten op deze fix!
https://blogs.microsoft.c...lizzard/?preview_id=65043

We also recognize that regulators may well have other important questions as they review our acquisition of Activision Blizzard. We’re committed to addressing every potential question, and we want to address publicly at the outset two such questions here.
First, some commentators have asked whether we will continue to make popular content like Activision’s Call of Duty available on competing platforms like Sony’s PlayStation. The obvious concern is that Microsoft could make this title available exclusively on the Xbox console, undermining opportunities for Sony PlayStation users.
To be clear, Microsoft will continue to make Call of Duty and other popular Activision Blizzard titles available on PlayStation through the term of any existing agreement with Activision. And we have committed to Sony that we will also make them available on PlayStation beyond the existing agreement and into the future so that Sony fans can continue to enjoy the games they love. We are also interested in taking similar steps to support Nintendo’s successful platform. We believe this is the right thing for the industry, for gamers and for our business.

Is die discussie ook afgerond

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 10-02-2022 10:00 ]

Nog een week, dan kan de fightstick weer uit de mottenballen :9

- World Premiere - :D

Exactor it schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:21:
[...]

Maar goed dat we niet honderdtachtig jaar hoeven te wachten op deze fix!
Heb deze fix al enkele weken via Alpha Skip Ahead. Het is wat beter geworden, maar nog niet consequent. Nog met enige regelmaat een traag reagerende Guide

En vanaf morgenvroeg kan ik eindelijk die broadcast bar verkleinen en minder zichtbaar maken.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:31
Ziet er vet uit. Beetje als Bioshock maar dan niet onder water. Zal wel eerder december worden dan september, gok ik zo.
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:44:
https://blogs.microsoft.c...lizzard/?preview_id=65043

We also recognize that regulators may well have other important questions as they review our acquisition of Activision Blizzard. We’re committed to addressing every potential question, and we want to address publicly at the outset two such questions here.
First, some commentators have asked whether we will continue to make popular content like Activision’s Call of Duty available on competing platforms like Sony’s PlayStation. The obvious concern is that Microsoft could make this title available exclusively on the Xbox console, undermining opportunities for Sony PlayStation users.
To be clear, Microsoft will continue to make Call of Duty and other popular Activision Blizzard titles available on PlayStation through the term of any existing agreement with Activision. And we have committed to Sony that we will also make them available on PlayStation beyond the existing agreement and into the future so that Sony fans can continue to enjoy the games they love. We are also interested in taking similar steps to support Nintendo’s successful platform. We believe this is the right thing for the industry, for gamers and for our business.

Is die discussie ook afgerond en kunnen de trolletjes weer onder de rotsen verdwijnen tot de volgende acquisitie :P
Het is geweldig nieuws voor de PS spelers, er is geen enkele reden om lol te hebben van het feit dat andere mensen games niet kunnen spelen. Dat gezegd te hebben....

Hopelijk heeft Phil CoD wel als een pressie middel gebruikt (denk dat dit het juiste woord is) om Sony te overtuigen met die timed exclusivity deals te stoppen. We krijgen nooit meer Final Fantasy dankzij Sony, Geoff Keighley heeft vorige week al gezegd dat er nog grote deals aan zitten te komen. Ze maakten van Deathloop en Ghostwire Tokyo timed exclusives waarvan we de eerste in september kunnen verwachten en de tweede volgend jaar in april ofzo. Starfield hadden ze ook bijna.

Sony maakte van een multiplatform IP als Spiderman ineens een exclusive, en we kunnen doorgaan.

Je hebt echt een flinke macht in handen met een CoD, dus hopelijk zijn er wat..... concessies afgesproken.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
devilsnight schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:20:
[...]

Het is geweldig nieuws voor de PS spelers, er is geen enkele reden om lol te hebben van het feit dat andere mensen games niet kunnen spelen. Dat gezegd te hebben....

Hopelijk heeft Phil CoD wel als een pressie middel gebruikt (denk dat dit het juiste woord is) om Sony te overtuigen met die timed exclusivity deals te stoppen. We krijgen nooit meer Final Fantasy dankzij Sony, Geoff Keighley heeft vorige week al gezegd dat er nog grote deals aan zitten te komen. Ze maakten van Deathloop en Ghostwire Tokyo timed exclusives waarvan we de eerste in september kunnen verwachten en de tweede volgend jaar in april ofzo. Starfield hadden ze ook bijna.

Sony maakte van een multiplatform IP als Spiderman ineens een exclusive, en we kunnen doorgaan.

Je hebt echt een flinke macht in handen met een CoD, dus hopelijk zijn er wat..... concessies afgesproken.
Aan de andere kant is het juist omdat PS zo goed ging vorige generatie, met exclusives en hardware, dat Xbox nu zo lekker bezig is. Nu moet PS weer aan de bak en blijven ze elkaar dus scherp houden. Voor ons gamertjes alleen maar prima.

Verder eens dat timed exclusives stom zijn. Exclusives als Uncharted, Forza (Horizon), GT en Halo zijn wat mij betreft wel goed voor gaming in zijn algemeenheid. Maar vergeet verder niet dat Xbox begin met de timed onzin met een maand eerder Cod DLC in de Xbox 360 periode. :)

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
Naast de Switch en PS5 nu toch zojuist ook een Xbox Series X besteld. Sinds de 360 eigenlijk geen console van Microsoft meer in bezit gehad.

Nu is even uitzoeken hoe je 3 jaar die Gamepass Ultimate kunt krijgen.

Verwijderd

[...]

Volgens mij is de lijst van timed exclusives op de series x net zo groot als op PlayStation. Hier een klein lijstje:

https://www.lifewire.com/...mes-xbox-series-x-5079143

Het is nou niet zo dat Microsoft dit niet doet.

• SinergyX
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:06:
[...]

Volgens mij is de lijst van timed exclusives op de series x net zo groot als op PlayStation. Hier een klein lijstje:

Het is niet opeens dat beide opeens ophouden, zeker niet als hier deals tussen zitten die al 2-3 jaar geleden zijn gemaakt, er is best veel veranderd in game-wereld de laatste jaren. Er blijft alleen een groot verschli tussen Timed (en daarna overal) en originele multi's opeens exclusive te maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Frequentie COD omlaag en ruimte maken voor nieuwe IPs van al die studio's. Zo zou ik het doen.

[...]

Afgezien van S.T.A.L.K.E.R.2 staat er tussen de timed exclusive spellen nou niet echt iets wat ik perse op dag 1 zou willen spelen.
Zijn bovendien behoorlijk niche games (en daarnaast ook nog eens indie-games) itt een Call of Duty of een Tomb Raider.

[...]

Dat is een lijst exclusives in het algemeen waar toevallig ook wat timed exclusives op staan, maar waar je van de meeste nooit gehoord zou hebben als Microsoft ze niet in de spotlight gezet had...

Gamertag: FinrazielNL

Ik heb sinds de release van Forza Horizon 5 en Halo Infinite echt heel weinig anders gedaan dan die games gespeeld. Maar als ik ga kijken naar de releases voor de komende maand dan moet ik even kijken hoe ik mijn tijd weer ga verdelen... De games waar ik naar uit kijk voor de komende periode zijn:
  • Elden Ring (ik ben ondanks mijn twijfels over de open world scenes toch overstag gegaan...)
  • Far: Changing Tides
  • RPG Time, The Legend of Wright
  • Tunic
  • Shredders
Verder zag ik een aankondiging van een nieuwe Wolf Among Us 2.

Na Walking Dead season 1 de beste Telltale Game in mijn optiek.

Oja, en de nieuwe update fixt inderdaad de trage guide.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-02-2022 08:09 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:04:
Ik heb sinds de release van Forza Horizon 5 en Halo Infinite echt heel weinig anders gedaan dan die games gespeeld. Maar als ik ga kijken naar de releases voor de komende maand dan moet ik even kijken hoe ik mijn tijd weer ga verdelen... De games waar ik naar uit kijk voor de komende periode zijn:
  • Elden Ring (ik ben ondanks mijn twijfels over de open world scenes toch overstag gegaan...)
  • Far: Changing Tides
  • RPG Time, The Legend of Wright
  • Tunic
  • Shredders
Ik tel de dagen af naar de release van 'Weird West' (31-03). _/-\o_ Stiekem ben ik ook best benieuwd naar 'Shadow Warrior 3' (01-03). :)

Voor die tijd wil ik 'Gears 5' uitspelen, want daar zit ik al ruim 1,5 jaar in Act 2. :P
GovertNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:50:
Nu is even uitzoeken hoe je 3 jaar die Gamepass Ultimate kunt krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftLYU6cwXbQQabyDvKZ3Me0h3P8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/npWparl1Q0BYIkr6FXPEpEC5.jpg?f=user_large

;)
Gisteren een Xbox Series X opgehaald uit Groningen met mijn bonusvader, hij wou er al een tijd een en nu vonden we een handelaar die er meerderen heeft voor €600. Dus mijn bonusvader hoort nu officieel ook bij de club van de Series X|S _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Vanochtend de nieuwe broadcastbar getest. Erg fijn dat je 'm nu compact en bijna volledig transparant kunt maken. Is nu niet meer zo "in your face".

Tevens een potje CrossfireX gespeeld. Weet niet wat ik er van moet denken.. controls beetje klunky.

Verwijderd

Maak een TR aan, of negeer het, maar niet zo

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 10-02-2022 08:43 ]

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:31:

Tevens een potje CrossfireX gespeeld. Weet niet wat ik er van moet denken.. controls beetje klunky.
Lees geen al te beste eerste reacties. Vrees er een beetje voor.

Wom schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Het is gewoon een veredelde PC port. Ook de interface in de menu's met de muiscursor etc.

Overigens draait de MP op een andere engine dan de SP. MP draait op Unreal 4 en de SP van Remedy draait op Northlight Engine. Dus het zijn eigenlijk twee compleet verschillende games. :+

Wom schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Ik wil de SP wel even uitchecken. MP heb ik weinig behoefte aan nu met Infinite :).

• PepieNL

Na de zomer!
Na het zien van deze trailer had ik zo maar een vermoeden dat hier wat Oost-Europese invloeden waren. Iets wat klopt, want het is een Russische ontwikkelaar verteld Google mij. Interessante titel wel die ook naar Game Pass komt zie ik.

• PepieNL
Jep die zat al in de eerste Series X shows in 2018/2019.

Post-apocalyptische soviet shooter met veel retro designs, knettergekke fights en veel bioshock/fallout invloeden in het wereldje.
Stukje bij beetje laten ze meer zien van hun world design, eerder zagen we alleen maar wat maps in een museum e.d.
Denk dat ik hem ga spelen met russische audio en engelse ondertiteling :)
PepieNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:11:
Jep die zat al in de eerste Series X shows in 2018/2019.

Post-apocalyptische soviet shooter met veel retro designs, knettergekke fights en veel bioshock/fallout invloeden in het wereldje.
Stukje bij beetje laten ze meer zien van hun world design, eerder zagen we alleen maar wat maps in een museum e.d.
Denk dat ik hem ga spelen met russische audio en engelse ondertiteling :)
Zoals het hoort! De Metro games krijgen daardoor ook een hele andere vibe dan de normale westerse games.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:31:
Vanochtend de nieuwe broadcastbar getest. Erg fijn dat je 'm nu compact en bijna volledig transparant kunt maken. Is nu niet meer zo "in your face".

Maar het is nog steeds omslachting om te streamen via de Xbox. Je moet nog steeds eerst die Twitch app koppelen, starten en dan je game starten. Bij de concurrent gaat dat een stuk makkelijker nadat je Twitch en ook Youtube gelinkt hebt aan je account.

MRE-Inc schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Maar het is nog steeds omslachting om te streamen via de Xbox. Je moet nog steeds eerst die Twitch app koppelen, starten en dan je game starten. Bij de concurrent gaat dat een stuk makkelijker nadat je Twitch en ook Youtube gelinkt hebt aan je account.
Nee hoor, is volledig geïntegreerd in de guide.
Bij mij tenminste, als Alpha Skip Ahead. Weet niet of dat ook al in de Public Release zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 10-02-2022 11:56 ]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-11 22:57
[...]

Vergeet niet dat Microsoft nu heel duidelijk een campagne is gestart om de acquisitie er bij de wetgevers doorheen te krijgen. Wel heel toevallig dat ze nu betere condities in de app store aankondigen (https://blogs.microsoft.c...ples-activision-blizzard/) en ze daarbij ook de non-exclusiviteit van COD erbij halen. Allemaal om de perceptie te geven dat dit geen shift of power gaat geven voor de markt.

Maar ik deel wat je zegt maar ik ben bang voor het tegenovergestelde. De flinke golf van acquisities van onafhankelijk studio's en publishers kan goed zijn voor de ene groep en heel slecht voor de andere. Verleden heeft dit wel vaak uitgewezen. En waar ik Phil Spencer wel hoog heb zitten, is het ook echt wel een business man en begrijpt die heel goed wat de consument trekt naar de console. Dat Microsoft als geheel meer inzet op de abonnementen kan van de business is duidelijk, maar ik geloof niet dat ze het Xbox merk hierdoor om zeep willen helpen. Dus die exclusiviteit (xbox/pc) is dan wel een must.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Nee hoor, is volledig geïntegreerd in de guide.
Bij mij tenminste, als Alpha Skip Ahead. Weet niet of dat ook al in de Public Release zit.
Dus als je een game hebt gestart en je drukt op op de Guide knop, dan zit er een optie: Stream to Twitch. Als je die aanklikt begint direct de stream te lopen ? Dat is wel nice en zo werkt het ook op de PS5.

Verder nog even een dingetje over Quick Resume.

Ik had eergisteren Mafia 1 DE gekocht. Die game had ik gestart, maar daarna de system update van februari gestart dus een reboot van het systeem. Daarna Mafia 1 opgestart. In een kleine 5 seconden zat ik op het punt waar ik was gebleven.

Hoe werken die Alpha Skip Ahead ringen als je meerdere consoles hebt ? Ik wil best mijn oude One X in zo'n Alpha Skip Ahead ring zetten als het per console in te stellen is. Als het per account is, dan niet want dan hangt mn Series X er ook in. Dat heb ik een paar jaar geleden met de One ook dat je dan tijdens een multiplayer potje Battlefied ineens een verplichte update voor je kiezen krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 10-02-2022 12:04 ]

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33

Polariteit

Fietsende fotografeur

De afgelopen maanden heb ik Yakuza 0, 1 en 2 uitgespeeld en ik zit langzaamaan te denken om deel 3 op te pakken. Nu valt me op dat in Gamepass de delen Yakuza 3, 4 en 5 zowel los staan aangegeven als in een bundel genaamd 'Yakuza the remastered collection'.

Iemand hier die weet of er een wezenlijk verschil is tussen de 2? Voor mijn gevoel is dit een beetje een nutteloze vulling :?
MRE-Inc schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:01:
[...]

Dus als je een game hebt gestart en je drukt op op de Guide knop, dan zit er een optie: Stream to Twitch. Als je die aanklikt begint direct de stream te lopen ? Dat is wel nice en zo werkt het ook op de PS5.

Verder nog even een dingetje over Quick Resume.

Ik had eergisteren Mafia 1 DE gekocht. Die game had ik gestart, maar daarna de system update van februari gestart dus een reboot van het systeem. Daarna Mafia 1 opgestart. In een kleine 5 seconden zat ik op het punt waar ik was gebleven.

Hoe werken die Alpha Skip Ahead ringen als je meerdere consoles hebt ? Ik wil best mijn oude One X in zo'n Alpha Skip Ahead ring zetten als het per console in te stellen is. Als het per account is, dan niet want dan hangt mn Series X er ook in. Dat heb ik een paar jaar geleden met de One ook dat je dan tijdens een multiplayer potje Battlefied ineens een verplichte update voor je kiezen krijgt.
Jup. Zit in de Capture & Share Tab.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCkt-ImVcAATsL9?format=jpg&name=small

En je kunt nu dus ook het formaat aanpassen en de opacity van de achtergrond.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2022/02/Broadcast-UI.jpg?w=1200&ssl=1

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 10-02-2022 12:45 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
MRE-Inc schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Ben een standaard hoogste rang insider, maar moest voor de series X dit los instellen geloof ik. Daarnaast moet ik zeggen dat ik dat euvel niet meer gehad heb. Zelfs op de xbox one niet dat ie midden in een spel stopt voor een update. Laatste keer sloot ik een spel af en een seconde later werd de update pas gelijk erdoorheen gedrukt. De series X zie ik nooit meer updaten, die doet het steeds snel tussendoor even zonder dat je het doorhebt.

Gamertag: timmie271

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:55
Ik ben bang dat mijn xbox series x terug mag naar microsoft... Geeft error e100(plus heel wat nummers) opnieuw opstarten factory reset ed. Werkt niet. Xbox schiet direct naar het update menu waarna de error volgt

• MRE-Inc

MRE-Inc

squashedraven schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:51:
Ik ben bang dat mijn xbox series x terug mag naar microsoft... Geeft error e100(plus heel wat nummers) opnieuw opstarten factory reset ed. Werkt niet. Xbox schiet direct naar het update menu waarna de error volgt
Je kan toch ook een offline update doen via een usb stick ? Staat ergens bij MS wel een handleiding hoe dat te doen.

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:55
MRE-Inc schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:03:
[...]

Je kan toch ook een offline update doen via een usb stick ? Staat ergens bij MS wel een handleiding hoe dat te doen.
klopt zojuist geprobeerd. Xbox blijft hangen op verifying 100% (en totaal iets van 63%) en schiet daarna in system error
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Zoals het hoort! De Metro games krijgen daardoor ook een hele andere vibe dan de normale westerse games.
Artyooooooooom !!

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:44:
[...]

Jup. Zit in de Capture & Share Tab.

[Afbeelding]

En je kunt nu dus ook het formaat aanpassen en de opacity van de achtergrond.

[Afbeelding]
We zijn weer terug ten tijde van de Xbox One release _O-

• MRE-Inc

MRE-Inc

squashedraven schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:07:
[...]

klopt zojuist geprobeerd. Xbox blijft hangen op verifying 100% (en totaal iets van 63%) en schiet daarna in system error
Hmm klote. Ik heb het vorig jaar gehad met mijn oude One X die na een update bleef crashen.

MRE-Inc in "[XBO] Xbox One - Deel 7"

Wellicht kun je er wat informatie uit halen. Ik heb de schijf toen uit mijn oude One X gehaald en via de pc helemala geformatteerd en toen de offline update gedaan.

Uiteindelijk kreeg ik het niet aan de praat, heb ik de One X in standby gezet, dus wel aan het netwerk en een paar weken later werkte alles weer na een nieuwe systeem update.

Soms heb ik het idee dat niet elke systeem update altijd even lekker werkt.

Pagina: 1 ... 313 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord