• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Heb mijn PS5 verkocht maar nu begint het wel te kriebelen voor GT 7. Pdf was het maar op Game pass beschikbaar :p.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Arniebomba schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Ja precies. Waar ik al “bang” voor was.
Dan wordt het een keuze tussen directe toegang tot de premium games vanaf de Seagate en dan 100euro meer betalen. Of genoegen nemen met tijd kwijt zijn en zo nu en dan games overzetten, maar 100 euro besparen.
Heb nog geen ervaring met het overzetten van games van/naar een ssd. Dus ik zal dan nog even wat reviews bekijken of die tijden een beetje te doen zijn.
2 TB Seagte is de best optie, maar voor een Series S het geld niet waard.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
BramViking schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:42:
Heb mijn PS5 verkocht maar nu begint het wel te kriebelen voor GT 7. Pdf was het maar op Game pass beschikbaar :p.
Ik verwacht November dit jaar Forza Motorsport (*8). En binnenkort eerst nog de next-gen patch voor Assetto Corsa Competizione.

[ Voor 11% gewijzigd door sohus op 05-02-2022 15:58 ]

• sohus
Linksquest schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:11:
Ja de prijzen van die expension pack zijn inderdaad wel stevig, ooit een keer dat ik een koop, als hij een stuk goedkoper is.
Ik heb al mijn externe schijven weer losgekoppeld. De standaard 800GB op de Series X is meer dan genoeg om de games te installeren die ik daadwerkelijk speel, en heel dat ding vol pompen zorgt er alleen maar voor dat ik continu van spel wissel en spellen niet uitspeel. Ik speel sowieso nagenoeg geen live services games die veel ruimte opnemen en aantal geïnstalleerd moeten blijven staan. Heb alleen WRC X (10 in dit geval) en F1 202X (2021 in dit geval) er standaard opstaan, die nemen samen zo'n 180GB in beslag.

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02 15:42
Tomba schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:24:
Over die Expansion gesproken; ik zie niet echt hogere snelheid bij overzetten van Internal naar Expansion versus USB SSD naar Expansion (~140MB/s vs 100MB/s) Viel me toch een beetje tegen.
Ja je betaald deels ook voor het gebruiksgemak daar je X|S games niet iedere keer meer hoeft over te zetten.
Mensen die Dying Light 2 spelen, hoe zit het met de anti-aliasing? Op XboxEra las ik dat mensen last hebben van visual noise, maar is dat weer wat anders of een ander woord voor anti-aliasing?
Tomba schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:24:
Over die Expansion gesproken; ik zie niet echt hogere snelheid bij overzetten van Internal naar Expansion versus USB SSD naar Expansion (~140MB/s vs 100MB/s) Viel me toch een beetje tegen.
Ik heb ook wel eens gezien dat de snelheid helemaal in elkaar zakt, maar hij kan veel harder. Net eens even een game van de expansion naar internal gezet en zat op 3,8-3,9 gbps, oftewel bijna 500 MB/s.
Er is denk ik iets anders wat af en toe een bottleneck vormt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxKRLlB6IDYmSM9MReDg8Zeu8Xo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfO9qFdtUyC1HqUq8WhOQc7P.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: FinrazielNL

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
wvkreg schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:48:
[...]

2 TB Seagte is de best optie, maar voor een Series S het geld niet waard.
Want? Daar zit je toch evengoed met het opslag ‘probleem’?
Ik heb een tweedehands 1TB extension card voor mijn S, prima uitgave voor veel extra gemak.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
Retrospect schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 17:59:
[...]

Want? Daar zit je toch evengoed met het opslag ‘probleem’?
Ik heb een tweedehands 1TB extension card voor mijn S, prima uitgave voor veel extra gemak.
Die 2TB kost richting de €400 geloof ik. Dus dan had je naar mijn inziens beter een series X met 1TB seagate kunnen halen dan een series S met 2TB seagate...

€750 of €750 maakt dan niet uit lijkt mij toch? Of de prijzen 100% correct zijn geen idee, maar zal vast niet veel verschillen. En dan ga ik uit van nieuw..

Gamertag: timmie271

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
timmie271 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:33:
[...]

Die 2TB kost richting de €400 geloof ik. Dus dan had je naar mijn inziens beter een series X met 1TB seagate kunnen halen dan een series S met 2TB seagate...
Vrij duur idd. Maar als je dan die X had gekocht en 2,2 TB aan data op het ding op wil slaan had je alsnog die 2TB expension card moeten kopen. Als het je te doen is om qua geheugen op gelijk niveau te komen als de X met je S dan zou een 512MB expesion card al genoeg zijn. Die zijn een stuk goedkoper. Bovendien nemen sommige games op de S minder ruimte in dan op de X.

[ Voor 12% gewijzigd door Retrospect op 05-02-2022 19:00 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

timmie271 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:33:
[...]

€750 of €750 maakt dan niet uit lijkt mij toch? Of de prijzen 100% correct zijn geen idee, maar zal vast niet veel verschillen. En dan ga ik uit van nieuw..
Rond de 500€ zelfs oftewel een complete XSX ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
devilsnight schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 17:28:
Mensen die Dying Light 2 spelen, hoe zit het met de anti-aliasing? Op XboxEra las ik dat mensen last hebben van visual noise, maar is dat weer wat anders of een ander woord voor anti-aliasing?
Ik niet echt! Je hebt wel een optie om film grain aan of uit te zetten, bedoel je dat met visual noise?
Coldbullet schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:34:
[...]

Ik heb de series s ook. En na veel wikken en wegen toch maar in de buidelgetast en voor de extpansion card van seagate de originelen. Werkt top. Snel en zonder problemen, kost wel wat maar uiteindelijk goed koop is duurkoop.
Had ik persoonlijk lekker een Series X gehaald voor dat geld, heb je meteen 1TB en de krachtigste console :)
Afgezien daarvan is de Seagate Expansion Card wel echt een heel fijn stukje techniek !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02 15:42
Linksquest schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:11:
Ja de prijzen van die expension pack zijn inderdaad wel stevig, ooit een keer dat ik een koop, als hij een stuk goedkoper is.
Helemaal met je eens. Toch, na het een en ander aan reviews te hebben bekeken/gelezen, zojuist toch de Seagate expansion card gekocht. Niet zozeer om de snelheid tov een traditionele 2022 ssd, maar wel vanwege het gebruiksgemak. Toch fijn om X|S games gewoon direct op te kunnen starten zonder ze eerst over te hoeven zetten.

Allen dank voor de input vwb mijn vraag!

Verwijderd

Ik zit vol in Odyssey momenteel en vermaak me zo goed dat ik blij ben dat de game 100/200 uur kan duren. Nu zag ik dat de season pass 18euro is tot morgen maar je weet natuurlijk nooit of de zin er echt nog is na zoveel uur in de base game.
Weet iemand of dat de season pass vaak in de aanbieding is?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
Ik zit vol in Odyssey momenteel en vermaak me zo goed dat ik blij ben dat de game 100/200 uur kan duren. Nu zag ik dat de season pass 18euro is tot morgen maar je weet natuurlijk nooit of de zin er echt nog is na zoveel uur in de base game.
Heb het gevoel dat alles van Ubisoft om de paar weken on sale is. Zou hoe dan ook geen season pass kopen voor er klaar bent met het spel. Waarschijnlijk ben je dan ook echt ff klaar ;)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Elke maand is die in de sale hoor ;) . Echt geen zorgen maken daarover.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Valt mij de laatste tijd op dat er in veel games geen nederlandse ondertiteling meer is.

Mijn engels is gewoon goed overigens maar vind dutch subs erbij altijd wel handig.

Bij dying light bijv. Was het menu in het nederlands en waren er ook nederlandse ondertitels. Bij Dying light 2 niet meer dus.

Assassin's creed odessey was ook in het nederlands. Vervolgens bij valhalla ook niet meer.

Zou dit bij sommige uitgevers weg bezuinigd zijn ofzo?
JDL15 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:56:
[...]

Ik niet echt! Je hebt wel een optie om film grain aan of uit te zetten, bedoel je dat met visual noise?
Ik denk inderdaad dat zij dat bedoelen. Ik zal hen eens laten weten dat film grain uit kan, niet iedereen weet dat.

• Zorroberner
airwolf83 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:43:
Valt mij de laatste tijd op dat er in veel games geen nederlandse ondertiteling meer is.

Mijn engels is gewoon goed overigens maar vind dutch subs erbij altijd wel handig.

Bij dying light bijv. Was het menu in het nederlands en waren er ook nederlandse ondertitels. Bij Dying light 2 niet meer dus.

Assassin's creed odessey was ook in het nederlands. Vervolgens bij valhalla ook niet meer.

Och ik haat Nederlandse ondertiteling in games juist. Doe altijd Engels als die optie er is haha. Maar verschilt dus per persoon. Maar ik heb er zelden op gelet. Ergste is natuurlijk wel als games Nederlandstalig zijn, Ryse of Rome ik kijk naar jou. (Of Infamous voor de PS3 toen der tijd)

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:56
The artfull escape is Nederlands. Heerlijk!!

Ik hoop op veel NL games in game pass

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Vanavond begonnen aan 'Dreamscaper', wederom een 'Indie-pareltje' hoor. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ixf961QxQce0RJI_4IcHjFJydQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1DoxRUpm20ScUt3I30ClYFoO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/paCWX7ifQjhgA1cCdbsioQ6cSVw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I7QGfuxRp7u0pMAFjEEWj3U7.png?f=fotoalbum_large

• Mander02
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-04-2024
Heeft iemand ervaring met het aansturen can een Logitech G29 stuur op een een Xbox serie S.
Dit moet volgens mij met een speciale Hub gebeuren .
Ik hoor het graag ,
Andre

• Linksquest
  • Laatst online: 21:12
Mander02 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 01:21:
Heeft iemand ervaring met het aansturen can een Logitech G29 stuur op een een Xbox serie S.
Dit moet volgens mij met een speciale Hub gebeuren .
Ik hoor het graag ,
Andre
Ik heb even lopen zoeken, op de officiele Logitech website vond ik alleen dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pImyOsWXpWNUzKPFtg6gVcyVgAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f1zP04XYcC98lwywTO8d5ejn.png?f=fotoalbum_large

Maar op Redit kwam ik dit tegen, misschien kun je hier wat mee.

https://www.reddit.com/r/...ox_series_x_does_it_work/

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sohus
airwolf83 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:43:
Dat is inderdaad wat er aan de hand is voor steeds meer games, Nederlands is ook maar een kleine markt.

Verder weet ik dat Microsoft vooral gebruik maakt van machine vertaling (Azure), dit kan je goed zien in de store, daar staan vaak de meest onmogelijke domme termen omdat ze die letterlijk vertalen en niet de context meenemen in veel gevallen. Bijna alle publishers kijken naar deze technologie, maar de meeste vinden de kwaliteit niet goed genoeg en gebruiken nog steeds menselijke vertalers.

• sohus
Waarom hoor ik hier niemand over Windjammers 2? Wat een vette game is dat en uiteraard op GamePass! Van hetzelfde team/studio als Streets of Rage IV. Wat een helden zijn dat.

Afbeeldingslocatie: https://www.dotemu.com/wp-content/uploads/2018/08/screenshot1-1024x576.png

Het is een mix van volleybal, air hockey en Street Fighter.

Speel deze game al een week dagelijks. Heerlijk voor even 10 minuten tussendoor i.c.m. Quick Resume.

[ Voor 160% gewijzigd door sohus op 06-02-2022 07:41 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
sohus schreef op zondag 6 februari 2022 @ 07:38:
Waarom hoor ik hier niemand over Windjammers 2? Wat een vette game is dat en uiteraard op GamePass! Van hetzelfde team/studio als Streets of Rage IV. Wat een helden zijn dat.

[Afbeelding]

Speel deze game al een week dagelijks. Heerlijk voor even 10 minuten tussendoor i.c.m. Quick Resume.
Ja geniaal, leuk om tegen elkaar te spelen!

PS : voor degene die het wil weten. QR in dying light 2 werkt als een zonnetje.

Game bevalt goed en ziet er bij vlagen ook echt mooi uit :*)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
De 2TB expansion card doet er lang over om in Europa gelanceerd te worden :(
In de US is die al een tijdje beschikbaar. Jammer dat we de sales kickoff van mijn werk niet in de US hadden, anders had ik hem daar wel meegepakt eind januari.

Verwijderd

SunnieNL schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:40:
De 2TB expansion card doet er lang over om in Europa gelanceerd te worden :(
In de US is die al een tijdje beschikbaar. Jammer dat we de sales kickoff van mijn werk niet in de US hadden, anders had ik hem daar wel meegepakt eind januari.
Waarom importeer je ‘m gewoon niet? :)

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10 19:26
Zorroberner schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:57:
[...]

Och ik haat Nederlandse ondertiteling in games juist. Doe altijd Engels als die optie er is haha. Maar verschilt dus per persoon. Maar ik heb er zelden op gelet. Ergste is natuurlijk wel als games Nederlandstalig zijn, Ryse of Rome ik kijk naar jou. (Of Infamous voor de PS3 toen der tijd)
Ik heb bij F1 2020 en F1 2021 juist de hele Xbox op het Engels moeten zetten om niet naar Olav Mol in de carrière te hoeven luisteren. Verschrikkelijk imo.
De Gold edition is in de aanbieding vaak nog goedkoper dan de season pass.
Typerend voor UbiSoft games :P
Had de Odyssey Gold edition voor 12 euro rond kerst 2019 (geen geld voor ruim 140 uur spelplezier)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

sohus schreef op zondag 6 februari 2022 @ 07:38:

[Afbeelding]

Bedankt! Gelijk geinstalleerd! Ben benieuwd, hopelijk ook 2pets 2controler mogelijk

• SunnieNL
  • Laatst online: 01-12 09:16
Verwijderd schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Waarom importeer je ‘m gewoon niet? :)
Omdat de winkels daar het niet verschepen naar Europa en als ze dat al wel zouden doen, betaal je de hoofdprijs aan importkosten.

In de tas is de expensioncard klein genoeg om mee te smokkelen tussen de laptop en andere electronica die ik normaal mee heb op reis :)

Verwijderd

justifire schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:49:
[...]

De Gold edition is in de aanbieding vaak nog goedkoper dan de season pass.
Typerend voor UbiSoft games :P
Had de Odyssey Gold edition voor 12 euro rond kerst 2019 (geen geld voor ruim 140 uur spelplezier)
Ik zag het ja maar vorige week was enkel de deluxe versie in de aanbieding. Die had ik dus gekocht. En inderdaad deze week gold kopen was goedkoper geweest dan nu season pass los alsnog erbij kopen.
Maar ik wacht gewoon even zoals een aantal al aangaven hier. Kan altijd nog indien de zin er nog is op het eind.

Gold voor 12euro is wel heel goedkoop. :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2022 11:22 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Yonix schreef op zondag 6 februari 2022 @ 00:11:
Vanavond begonnen aan 'Dreamscaper', wederom een 'Indie-pareltje' hoor. d:)b

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Interesting! Gaat op het lijstje van ooit nog te checken games ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
sohus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:57:
[...]

Ik verwacht November dit jaar Forza Motorsport (*8). En binnenkort eerst nog de next-gen patch voor Assetto Corsa Competizione.
Eerlijkheidshalve vind ik het concept van GT7 en het rijgedrag toffer dan de Forza series.

• Yonix
De perfecte game voor deze regenachtige dag! O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCvFBtrcfS2QAvUPSEVpIH2EOF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdMkMMaA18i3fbq1Mn6KaVOi.jpg?f=fotoalbum_large

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:18
@Yonix tv aan de kleine kant, kan zo te zien een 75 inch prima :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Yonix
Amaze86 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:32:
Lijkt maar zo door de groothoeklens van m'n S20. De 55" is groot genoeg, ook volgens mijn vrouw. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNBGZBFDyJE_hsIDsK8FuwI2u4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95fqv4ojpFCnPa9GDmlZuPUO.jpg?f=fotoalbum_large

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Yonix schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:25:

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Welke game is dit?

Edit; mooi de Xbox aan de ene kant en de PlayStation aan de andere kant, best of both worlds 8)

[ Voor 10% gewijzigd door hifigamefreak op 06-02-2022 14:57 ]

• Yonix
hifigamefreak schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:54:
[...]

Ziet er goed uit! Welke game is dit?

Edit; mooi de Xbox aan de ene kant en de PlayStation aan de andere kant, best of both worlds 8)
Dit is 'Dreamscaper', een erg vermakelijke 'roguelike'. :*)

• Rossi46
BramViking schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:58:
[...]

Eerlijkheidshalve vind ik het concept van GT7 en het rijgedrag toffer dan de Forza series.
Is het ook, wat mij betreft. De 'look-and-feel' van GT blijft ongeëvenaard. Geen idee wat het is. De combinatie tussen extreem oog voor detail en het 'lieve' Japanse kan ik enorm waarderen.

Maar goed, Forza Motorsport gaat volgens mij volledig op de schop, dus ik ben benieuwd waar ze mee komen.

• Rossi46
Yonix schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:44:
[...]

Lijkt maar zo door de groothoeklens van m'n S20. De 55" is groot genoeg, ook volgens mijn vrouw. :P

[Afbeelding]
Ik gok dat in het laatste gedeelte van je post de crux zit ;)

• Rossi46
Hier ook eindelijk begonnen aan It Takes Two, met mijn behoorlijke non-gaming vriendin / baas-in huis ;) En tot mijn verbazing vindt ze het tot nu toe ontzettend leuk! "Gaan we weer gamen"? :D

Overigens erg leuke en mooie game. Ik snap de hoge cijfers en awards wel d:)b

Rossi46 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:46:
Hier ook eindelijk begonnen aan It Takes Two, met mijn behoorlijke non-gaming vriendin / baas-in huis ;) En tot mijn verbazing vindt ze het tot nu toe ontzettend leuk! "Gaan we weer gamen"? :D

A-A-X, A-A-X :')

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vrijdag voor de 4e keer mijn Elite controller aangemeld vanwege het bekende A probleem.
Krijg ik gisteren avond laat ineens een mailtje van support dat ik ook mijn geld terug kan krijgen, best een nette service want ik heb dat ding daar helemaal niet gekocht.

Ga daar nu maar gebruik van maken en iets bij Labs bestellen, met de Elite V3 probeer ik het pas weer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rossi46
ROFLOL

Precies dat inderdaad :')

En de rechter stick voor 'de camera' is nogal een ding... Maar we komen er wel :Y

• Linksquest
Amaze86 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:32:
Ik zit momenteel nog op 32 inch in mijn game room, zal rond september, ben even het wachten wat de 42 inch OLED van LG gaat doen, worden vervangen, groter gaat helaas niet, zit er dan te dicht op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJ9CbYh6TuaMeVC4070zDjD7Cwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/skLBHbiiSCiSecKvmD0AMIYy.jpg?f=fotoalbum_large

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
@Linksquest ik gok dat ik dichter op mijn 65 inch zit die ik graag naar 77 wil brengen :+mag op een dedicated game room!

Misschien ben ik blind, kan ook ;)

Lichtpuntje...

• Zorroberner
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWry8vvI5_kG3o6p82SxuR4jH08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LbBXoIX044f7W0a7NL39nWnL.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de kenners welk spel speel ik in mijn gamecave op de series S?

(wou ook even weer wat posten vanwege tv schermen e.d.)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:45
GTA SA? :p

Ik heb de umbrella run van Deaths Door gehaald. Ging makkelijker dan ik dacht eigenlijk.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
@Zorroberner

GTA V online, de paardenraces in het casino?

Lichtpuntje...

• Zorroberner
t mac schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:06:
GTA SA? :p

Ik heb de umbrella run van Deaths Door gehaald. Ging makkelijker dan ik dacht eigenlijk.
Gta sa idd haha. Inside track Betting. Ff de achievement daarvoor halen.

@LuisjeNL ik wist niet dat er ook paardenraces in gta online zaten. Heb dat online gedeelte al jaren niet meer aangeraakt. Miss toch weer eens kijken.

Wel piep met SA, net firefighter gehaald. Sluit het spel af :(. Naja nu is firefighter een van de makkelijkste maar he toch balen.
LuisjeNL schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:37:
@Linksquest ik gok dat ik dichter op mijn 65 inch zit die ik graag naar 77 wil brengen :+mag op een dedicated game room!

Ik zit in mijn huiskamer op 2m70 van mijn 77" als ik op de bank game, maar soms zet ik mijn stoel nog voor de bank en dan wordt het meer 1.80 of zo... En ik vind het heerlijk :)
Maar ik woon alleen, mijn huiskamer ís mijn game room :+

Ben wel echt fan geworden van de gameplay in Control. De gunplay combineren met je Powers werkt echt als een trein. Kan mijzelf wel voor de kop slaan dat ik die titel zo lang heb laten liggen. Nog nooit een slechte Remedy game gespeeld eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:23:
[...]

Ik zit in mijn huiskamer op 2m70 van mijn 77" als ik op de bank game, maar soms zet ik mijn stoel nog voor de bank en dan wordt het meer 1.80 of zo... En ik vind het heerlijk :)
Maar ik woon alleen, mijn huiskamer ís mijn game room :+
Wij zitten op 2,50 van een 85”. handig dat mijn vrouw net zo van films en series houd als ikzelf :P

Wel hebben we de ruimte om hem te ontvluchten dat scheelt en dat is met dit formaat ook wel nodig als ze GTST kijkt :P

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:56
Yonix schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:25:

[Afbeelding]
Wow dik huis, mooie vloer

• Linksquest
LuisjeNL schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:37:

Ja dat kan, moet zelf ook al een bril dragen voor te gamen, ik heb dan gekeken naar de adviezen, dus kan wel iets afwijken. Ben alleen nog het twijfelen of ik die nieuwe TV ga hangen of ook op de verhoger zet, ligt natuurlijk ook aan de voet. Heb de TV nu op die verhoger gezet om de nek wat rechter te houden :D

• Linksquest
Wom schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:26:
Ben wel echt fan geworden van de gameplay in Control. De gunplay combineren met je Powers werkt echt als een trein. Kan mijzelf wel voor de kop slaan dat ik die titel zo lang heb laten liggen. Nog nooit een slechte Remedy game gespeeld eigenlijk.

[YouTube: Control gameplay on Series X]
Ik ben na 12 uur er voor nu mee gestaakt, word gek van sommige gevechten en ga voor mijn gevoel soms wat te snel dood en dan weer 3 gevechten opnieuw het doen.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12 14:37
Rossi46 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:46:

Haha hier hetzelfde. Samen met mn vrouw de game gestart en ook zij is een totale non gamer. We zijn inmiddels bij de gereedschap kist en ze kan niet wachten om verder te gaan.
Erg vermakelijke game en erg leuk om samen te spelen :)

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-12 13:14
Gisterenmiddag mijn Series S in ontvangst genomen! Geen Xbox eigenaar meer geweest sinds de 360. :)

Ik heb vooral veel op PC zitten spelen en meer competitieve games zoals Rocket League en Valorant. PC zo'n 3 maanden geleden verkocht. Heb dan maar een Google Stadia Premiere edition gekocht, maar de itch voor gamepass was erg groot.. _/-\o_
Overigens word ik binnen een week of 2 papa, dus couch gaming kreeg zeker de voorkeur en vooral singleplayer games dat ik kan pauzeren.

Heb nu Ori zitten spelen en Forza Horizon 5. Lekker casual, maar erg leuk!
Linksquest schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:38:
[...]

Ik ben na 12 uur er voor nu mee gestaakt, word gek van sommige gevechten en ga voor mijn gevoel soms wat te snel dood en dan weer 3 gevechten opnieuw het doen.
Mocht je het toch nog een nieuwe kans willen geven, de game heeft heel goede instellingen om de moeilijkheidsgraad zelf te kunnen finetunen. Ik geloof dat ik zelf hem ook wat makkelijker gezet heb destijds, ik meen iets van 80% normale schade en ook iets sneller energie terug krijgen. Standaard vond ik de game ook iets lastiger dan ik zelf leuk vond.
Overigens zaten die opties er bij launch niet in, hebben ze later toegevoegd.

jmignolet schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:56:
Gisterenmiddag mijn Series S in ontvangst genomen! Geen Xbox eigenaar meer geweest sinds de 360. :)

Ik heb vooral veel op PC zitten spelen en meer competitieve games zoals Rocket League en Valorant. PC zo'n 3 maanden geleden verkocht. Heb dan maar een Google Stadia Premiere edition gekocht, maar de itch voor gamepass was erg groot.. _/-\o_
Overigens word ik binnen een week of 2 papa, dus couch gaming kreeg zeker de voorkeur en vooral singleplayer games dat ik kan pauzeren.

Heb nu Ori zitten spelen en Forza Horizon 5. Lekker casual, maar erg leuk!
Welkom bij de club _/-\o_
Geniet van je nieuwe console, helemaal als je Xbox 360 je laatste console is geweest is dit een mega vooruitgang! Oeh spannend ja aankomende papa, geniet ervan :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Zorroberner schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:53:
[Afbeelding]

Voor de kenners welk spel speel ik in mijn gamecave op de series S?

(wou ook even weer wat posten vanwege tv schermen e.d.)
Dat kan er maar 1 zijn, the king!
Grand Theft Auto San Andreas _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Wom schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:26:

[YouTube: Control gameplay on Series X]
Je weet wel dat Control deze maand de gamepass verlaat?
Dacht tot de 12 of 17de heb je om het spel nog vanuit gamepass te spelen.
stijn1309 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:40:
[...]

Je weet wel dat Control deze maand de gamepass verlaat?
Dacht tot de 12 of 17de heb je om het spel nog vanuit gamepass te spelen.
Dat weet ik inderdaad, maar had de game ooit al eens gekocht. Overigens is hij nu nog met flinke korting te koop tot ergens deze week. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 11:35
mike0001 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:53:
[...]

Haha hier hetzelfde. Samen met mn vrouw de game gestart en ook zij is een totale non gamer. We zijn inmiddels bij de gereedschap kist en ze kan niet wachten om verder te gaan.
Erg vermakelijke game en erg leuk om samen te spelen :)
Oeh, dan heb je nog zoooooo lang te gaan. Het spel is oprecht een stuk langer dan ik verwacht had.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:53
Luuk1983 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:05:
[...]

Oeh, dan heb je nog zoooooo lang te gaan. Het spel is oprecht een stuk langer dan ik verwacht had.
Ik heb nog niet gekeken hoe lang het spel is, denk steeds dat ik er bijna ben. Ben nu in een onderwaterwereld na het ijslevel, waar je 3 buizenstelsels moet fixen. Het is een erg vermakelijk spel, speel het samen met mijn zoontjes van 9 en die spelen soms met zijn 2en, dus heb niet alles gezien. We hebben pas 2 keer op YouTube moeten spieken om een puzzel te halen, verder is het goed te doen.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:23
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de LB button van de Series X controller? Ik ben inmiddels aan mijn 2e setje van 2 toe....en stuit weer op hetzelfde probleem na 2 maand gebruik....

Verwijderd

pacod schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:09:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de LB button van de Series X controller? Ik ben inmiddels aan mijn 2e setje van 2 toe....en stuit weer op hetzelfde probleem na 2 maand gebruik....
Nog nooit problemen mee gehad. De A knop kan heel soms een keer niet reageren voor de rest niets aan de hand.

• spokje
  • Laatst online: 18:41
kleinelievewolff schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:27:
[...]
Ik heb nog niet gekeken hoe lang het spel is, denk steeds dat ik er bijna ben. Ben nu in een onderwaterwereld na het ijslevel, waar je 3 buizenstelsels moet fixen. Het is een erg vermakelijk spel, speel het samen met mijn zoontjes van 9 en die spelen soms met zijn 2en, dus heb niet alles gezien. We hebben pas 2 keer op YouTube moeten spieken om een puzzel te halen, verder is het goed te doen.
Dan heb je nog een uur of 3-4 te gaan gok ik :)

Wat betreft de grootte en de afstand naar je tv; ik zit zelf op 3 meter afstand en zit nu op een 11 jaar oude 40 incher. Dus ik moet soms m'n verrekijker erbij pakken om bepaalde menu's te lezen :+

Dus ben aan het kijken naar een nieuwe tv, en kijk voornamelijk naar 55 inch. Alleen als ik hier de verhalen lees ga ik wel twijfelen of ik niet naar een 65 inch moet kijken :P

[ Voor 24% gewijzigd door spokje op 07-02-2022 11:28 ]

pacod schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:09:
Help me even mee, wat bedoel je met 2e setje van 2? :)
Ik kan me alleen voorstellen dat je een nieuwe controller hebt gehaald :o

• pacod
G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Help me even mee, wat bedoel je met 2e setje van 2? :)
Ik kan me alleen voorstellen dat je een nieuwe controller hebt gehaald :o
Ik heb er 2 opgestuurd naar Microsoft en onder garantie 2 nieuwe gekregen. Deze 2 hebben het wederom amper 2-3 maand volgehouden :)
pacod schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:37:
[...]

Ik heb er 2 opgestuurd naar Microsoft en onder garantie 2 nieuwe gekregen. Deze 2 hebben het wederom amper 2-3 maand volgehouden :)
Zo dan dat is niet zo best , ik weet uit ervaring dat de Elite Series 2 controllers problemen hebben maar heb dit nog nooit gehoord over de bijgeleverde Series X controller. Hopelijk houdt je pech snel op :o

• pacod
G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Zo dan dat is niet zo best , ik weet uit ervaring dat de Elite Series 2 controllers problemen hebben maar heb dit nog nooit gehoord over de bijgeleverde Series X controller. Hopelijk houdt je pech snel op :o
Ik denk dat ik voorlopig maar terug ga naar de xbox one controllers.
pacod schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat ik voorlopig maar terug ga naar de xbox one controllers.
Dat kan ik me goed voorstellen wanneer je er zoveel problemen mee hebt, je gaat alleen de share button wel missen denk ik :P. Want als je die eenmaal gewend bent, ik ben zelf helemaal gestopt met het kopen van de Elite controllers na veel problemen en telkens het terugsturen. Maar had nog niet veel gehoord over de problemen die jij ervaart bij de Series X controller.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Dat kan ik me goed voorstellen wanneer je er zoveel problemen mee hebt, je gaat alleen de share button wel missen denk ik :P. Want als je die eenmaal gewend bent, ik ben zelf helemaal gestopt met het kopen van de Elite controllers na veel problemen en telkens het terugsturen. Maar had nog niet veel gehoord over de problemen die jij ervaart bij de Series X controller.
Die heb ik echt nog nooit gebruikt, haha. Ik game lekker zelf en deel echt helemaal niks. Ben ik te oud voor denk ik :P

Edit: ik heb hem trouwens wel gebruikt, best vaak per ongeluk. Van mij mag hij er af >:)

[ Voor 7% gewijzigd door d.bakker84 op 07-02-2022 12:00 ]

XBox Series X: BloodyB2121

• pacod
G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Moet zeggen dat ik die niet eens heel vaak gebruik....en anders valt er wel omheen te werken voor die enkele keer. Goed dat je dat roept over die Elite controllers.....was ook nog een optie geweest voor me. Maar nu blijft ie voorlopig even uit staan en heb ik nog het geluk van een PS5 voor mijn vermaakt :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
spokje schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Wat betreft de grootte en de afstand naar je tv; ik zit zelf op 3 meter afstand en zit nu op een 11 jaar oude 40 incher. Dus ik moet soms m'n verrekijker erbij pakken om bepaalde menu's te lezen :+

Dus ben aan het kijken naar een nieuwe tv, en kijk voornamelijk naar 55 inch. Alleen als ik hier de verhalen lees ga ik wel twijfelen of ik niet naar een 65 inch moet kijken :P
Ik zit op +/-3.5 meter afstand van mijn 55inch. Maar ik stoor mij de laatste tijd steeds vaker aan kleine tekst in games. Rift Breaker is bijvoorbeeld echt een gepriegel maar ook bij games al Psychonauts 2 wil het soms wel eens te klein zijn. Ik kan bij Psychonauts 2 de map bijvoorbeeld niet comfortabel lezen zonder naar voren te leunen. Een oudere game spelen is soms echt een verademing omdat alles gewoon fatsoenlijk leesbaar is.

Irritante trend omdat je vaak gewoon geen optie hebt om de interface te vergroten. Het lijkt soms wel alsof devs er vanuit gaan dat iedereen een >65inch TV heeft of op een monitor speelt.

Voor mij is 55inch toch echt wel de max van wat ik nog mooi vindt staan in de woonkamer.

[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 07-02-2022 12:49 ]

• Caayn
  • Niet online
Bij It Takes Two zijn wij net voorbij Moon Baboon. Af en toe gaat het wat te snel/hectisch voor vriendinlief, zoals boss fights, dan lopen de frustraties bij haar even op en maakt haar controller hetzelfde geluid als de mijne wanneer ik fighting games speel :P Maar tot nu toe is het zeer vermakelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 07-02-2022 12:51 ]

Verwijderd

d.bakker84 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Die heb ik echt nog nooit gebruikt, haha. Ik game lekker zelf en deel echt helemaal niks. Ben ik te oud voor denk ik :P

Edit: ik heb hem trouwens wel gebruikt, best vaak per ongeluk. Van mij mag hij er af >:)
Heel herkenbaar. Dan zie je achteraf dat je screenshots blijkt gemaakt te hebben wanneer je weer in het Xbox menu zit.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Iemand recent nog met giftcards iets uit Brazilië gekocht?
Werkt dat nog via de console zelf?

Toch maar even Elden Ring pre-orderen denk ik :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:09:

Ja
Ja

Pre-ordered and installed :)

• Caayn
  • Niet online
d.bakker84 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Ik druk hem ook vaker per ongeluk dan dat ik hem echt gebruik, vooral door de positie en muscle memory denk ik, van mij hadden ze hem achterwege mogen laten.

Je kan hem op twee verschillende manieren deels "uitschakelen".

Optie 1) Instellingen -> Voorkeuren -> Opnemen en delen -> Gameopnames toestaan -> Niet opnemen.
Hierbij kan je geen opnames en screenshot maar maken. Je krijgt helaas wel steeds een error melding als je dit toch probeert te doen.

Optie 2) Instellingen -> Voorkeuren -> Meldingen -> Meldingen voor Xbox -> Opnamen -> Uit.
Hierbij kan je nog steeds opnames en screenshots maken. Je krijgt hier echter geen melding meer van.

Je kunt het ook rechtstreeks via MTCGame doen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Rivanov schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Je kunt het ook rechtstreeks via MTCGame doen.
Ik zag het maar daar stond VPN bij maar verder geen info.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Ik zag het maar daar stond VPN bij maar verder geen info.
Stuur maar PB.

[ Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 07-02-2022 15:11 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Linksquest
Finraziel schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:05:
[...]

Mocht je het toch nog een nieuwe kans willen geven, de game heeft heel goede instellingen om de moeilijkheidsgraad zelf te kunnen finetunen. Ik geloof dat ik zelf hem ook wat makkelijker gezet heb destijds, ik meen iets van 80% normale schade en ook iets sneller energie terug krijgen. Standaard vond ik de game ook iets lastiger dan ik zelf leuk vond.
Overigens zaten die opties er bij launch niet in, hebben ze later toegevoegd.
Bedankt voor de tip, ga ik zeker overwegen.

• Donstil
  • Niet online
spokje schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Bij twijfel altijd doen! Grotere maat went heel snel, kleinere maat (als je op voorhand al twijfelt) krijg je alleen maar spijt van. 65” was een paar jaar geleden een enorm tv maar met de kleine randjes van tegenwoordig valt dat allemaal wel mee.

• Donstil
  • Niet online

Yes sir, console op Brazilië, restart, code invullen, klaar.
Geen VPN nodig.

Ik koop ze altijd bij Eneba, kan misschien een euro goedkoper maar is wel lekker direct altijd.

Yes!!!

Pics in tweet.

FFS! Alpha eerder dan Alpha Skip Ahead. :(

• Donstil
  • Niet online
Hahaha, in drie berichten met een tijdsbestek van drie minuten van “Yes” met drie uitroeptekens naar en boze smiley.

Soms is het leven zo oneerlijk hè :+

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 07-02-2022 21:15 ]

Donstil schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:13:
Hahaha, in drie berichten met een tijdsbestek van drie minuten van “Yes” met drie uitroeptekens naar en boze smiley.

Soms is het leven zo oneerlijk hè :+
FWP. :+

• Donstil
  • Niet online

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Caayn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:18:
[...]
Ik druk hem ook vaker per ongeluk dan dat ik hem echt gebruik, vooral door de positie en muscle memory denk ik, van mij hadden ze hem achterwege mogen laten.

Je kan hem op twee verschillende manieren deels "uitschakelen".

Optie 1) Instellingen -> Voorkeuren -> Opnemen en delen -> Gameopnames toestaan -> Niet opnemen.
Hierbij kan je geen opnames en screenshot maar maken. Je krijgt helaas wel steeds een error melding als je dit toch probeert te doen.

Optie 2) Instellingen -> Voorkeuren -> Meldingen -> Meldingen voor Xbox -> Opnamen -> Uit.
Hierbij kan je nog steeds opnames en screenshots maken. Je krijgt hier echter geen melding meer van.
Sharebutton is binnenkort te remappen….
Xbox Accessories App

The updated Xbox Accessories App on your console unlocks new button remapping Actions for Xbox Accessories, including Share button remapping on the Xbox Wireless Controller for Series S|X. If you don’t share, or don’t like sharing, you’ll be able to remap the Share button to other Actions such as Mute TV, Open Friends List, Open Achievements, and many other options. You can see the full list of Actions within the Accessories App.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Linksquest
Inderdaad, werd tijd.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29

Yep,

Dying light 1 en 2

Console instellen op Brazilië, codes redeemen en weer terug zetten op nederland.

Werkt nog steeds gelukkig
Pagina: 1 ... 312 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord