• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Nou kwa tempo kan ik het goed bijhouden hoor! Eindig aardig mooi bovenaan 3/4 van de potjes, met verschillende modis
snel, mwa ja sommige zijn echt snel! Maar meerendeel niet
Digital purchase bonus costume 8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Afgelopen weekend begonnen aan It Takes Two. Heerlijke co-op game. In het eerste hoofdstuk krijgt uiteraard vriendinlief de hamer en moet zij de lastigere jumps doen... Vond zij niet zo leuk :)

Alleen jammer dat de ondertiteling niet in het Nederlands beschikbaar is.

offtopic:
De game laat wel gelijk zien hoe lastig het tegelijkertijd bedienen van beide thumbsticks + knoppen is voor mensen die dat niet gewend zijn. Ookal speelt zij veel Mario Kart, Animal Crossing en sim/strategy (PC/Xbox) ging het haar moeilijk af.

• Caayn
  • Niet online
Na ruim acht jaar dienst heeft mijn eerste battery pack het begeven. Het originele 2013 launch model, model 1556 met fabricage datum 27-08-2013.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 31-01-2022 08:59 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
uchiha tijntje schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:51:
Net weer wat beelden gekeken van Elden Ring… ik weet het nog niet. Als je voet rondloopt in de kastelen en dungeons lijkt het me echt tof. Maar zodra je in die open wereld komt met je paard… :/
Ik was best hyped, maar na het zien van de gameplay denk ik dat ik wacht tot een sale. Het ziet er allemaal aardig.... leeg uit oid?

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:28
uchiha tijntje schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:12:
[...]

Nog altijd minder deaths dan in Halo ;)
Speel die campaign eens uit!

Gamertag: timmie271

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:12:
Heeft iemand hier een idee waar Ubisoft Redlynx momenteel aan werkt? Ze zijn de makers van de Trials franchise. Trials Rising is de laatste in de serie en die dateert alweer van begin 2019. Ik ben groot fan van de serie, maar het is echt oorverdovend stil en ben bang dat de franchise dood is. Want volgens mij heeft Rising het niet heel best gedaan sales-wise.

Maar in het verlengde van deze vraag… wat is een franchise (met 3 of meer games) die nu dood is waar je van hoopt dat ze die ooit weer tot leven wekken? :)
Dodonpachi, laatste uit 2012 :'(
(maar eigenlijk pas vorig jaar beetje gestart met spelen en gelukkig kan ik met mijn gebrek aan skill nog jaren vooruit met de delen die er zijn :*) )

10 second ninja DONE

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:12:
Heeft iemand hier een idee waar Ubisoft Redlynx momenteel aan werkt? Ze zijn de makers van de Trials franchise. Trials Rising is de laatste in de serie en die dateert alweer van begin 2019. Ik ben groot fan van de serie, maar het is echt oorverdovend stil en ben bang dat de franchise dood is. Want volgens mij heeft Rising het niet heel best gedaan sales-wise.

Maar in het verlengde van deze vraag… wat is een franchise (met 3 of meer games) die nu dood is waar je van hoopt dat ze die ooit weer tot leven wekken? :)
Deus Ex! (weliswaar maar twee delen in het moderne jasje maar die waren allebei geweldig).

Splinter Cell mag ook weer eens komen maar dan als echte stealth game en niet als middenweg action shooter zoals het laatste deel.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Exactor it schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Dat is een nogal moeilijke vraag om te beantwoorden.

Deaths door is een pareltje.
+100 echt een topgame

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Exactor it schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:23:
[...]

Deus Ex! (weliswaar maar twee delen in het moderne jasje maar die waren allebei geweldig).

Splinter Cell mag ook weer eens komen maar dan als echte stealth game en niet als middenweg action shooter zoals het laatste deel.
Ja wat heb ik daar zin in, een echt vette stealth game.

Nu je het zegt, stealth games waren de games die ik vroegaah echt graag speelde (ook op PS) zoals bijvoorbeeld Tenchu, Syphon Filter, Splinter Cell, etc.

Hopen dat LOTR Gollem ook iets wordt dit jaar, die zou ook volledig stealth zijn. Thema spreekt me in ieder geval aan, heb afgelopen kerst pas voor het eerst alle LOTR en Hobbits gekeken, echt heel vet! _/-\o_

• Exactor it
  • Nu online
JDL15 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:35:
[...]

Ja wat heb ik daar zin in, een echt vette stealth game.

Nu je het zegt, stealth games waren de games die ik vroegaah echt graag speelde (ook op PS) zoals bijvoorbeeld Tenchu, Syphon Filter, Splinter Cell, etc.

Hopen dat LOTR Gollem ook iets wordt dit jaar, die zou ook volledig stealth zijn. Thema spreekt me in ieder geval aan, heb afgelopen kerst pas voor het eerst alle LOTR en Hobbits gekeken, echt heel vet! _/-\o_
Stealth in combinatie met moderne wapen en gear vind ik prachtig. Dishonored was ook cool omdat het super uitgewerkt was. Ik heb recent Styx en Aragami 2 gespeeld. Het is toch allebei een net niet super goede stealth ervaring. Metro Exodus had het bij vlagen maar dat is toch niet hetzelfde als een heel spel onzichtbaar uitspelen.
Caayn schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:47:
Afgelopen weekend begonnen aan It Takes Two. Heerlijke co-op game. In het eerste hoofdstuk krijgt uiteraard vriendinlief de hamer en moet zij de lastigere jumps doen... Vond zij niet zo leuk :)

Alleen jammer dat de ondertiteling niet in het Nederlands beschikbaar is.

offtopic:
De game laat wel gelijk zien hoe lastig het tegelijkertijd bedienen van beide thumbsticks + knoppen is voor mensen die dat niet gewend zijn. Ookal speelt zij veel Mario Kart, Animal Crossing en sim/strategy (PC/Xbox) ging het haar moeilijk af.
Erg leuke game inderdaad :)
Ik en een vriend hebben hem van het weekend uitgespeeld. Hij heeft wel wat meer game ervaring maar had vooral moeite met wat timing (dodge/platform) stukken. Wel fijn dat zolang je niet allebei tegelijk 'dood' bent het spel gewoon doorgaat dus meestal kon ik de boel wel goed genoeg ontwijken en kwam hij gewoon steeds terug tot leven.

Had een lijstje games gemaakt die ik zo kon vinden die we nog eventueel samen konden gaan spelen. We hebben na it takes two nu Shadow warrior 2 aan het downloaden gezet, als het goed is kan die ook in coop.

Mijn lijstje van coop games in gamepass mocht iemand interesse hebben... En mocht iemand nog suggesties hebben die ik gemist had hoor ik het graag.
Grounded
Halo
Gears
Sea of thieves
Shadow warrior 2
Darksiders Genesis
Unravel 2
Dead space 3?
A way out
Children of Morta
Overcooked 2
Destiny 2?
Journey to the savage planet (uit gamepass)
Remnant from the ashes
Deep rock Galactic?
Man of Medan?
Vermintide 2

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
  • Nu online
Finraziel schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:00:
[...]

Mijn lijstje van coop games in gamepass mocht iemand interesse hebben... En mocht iemand nog suggesties hebben die ik gemist had hoor ik het graag.

[...]
A way out (van de makers van it takes two)!

En Snowrunner is ook leuk in coop. Moet je wel geduld voor hebben.

• JDL15
  • Laatst online: 14:15
Exactor it schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:44:
[...]

Stealth in combinatie met moderne wapen en gear vind ik prachtig. Dishonored was ook cool omdat het super uitgewerkt was. Ik heb recent Styx en Aragami 2 gespeeld. Het is toch allebei een net niet super goede stealth ervaring. Metro Exodus had het bij vlagen maar dat is toch niet hetzelfde als een heel spel onzichtbaar uitspelen.
Dishonored vond ik ook echt heel tof, helemaal vergeten! Styx was ook wel ok (zat dacht ik ook in Game Pass), Aragami vond ik echt heel magertjes, dat was een heel slap aftreksel van Tenchu, veel te houterige bewegingen en weinig sfeer..

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 22:26
JDL15 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:43:
[...]

Dishonored vond ik ook echt heel tof, helemaal vergeten! Styx was ook wel ok (zat dacht ik ook in Game Pass), Aragami vond ik echt heel magertjes, dat was een heel slap aftreksel van Tenchu, veel te houterige bewegingen en weinig sfeer..
Dishonored vorig jaar voor het eerst gespeeld. De definitive edition. Die game heeft de tand des tijds echt goed doorstaan. _/-\o_

Wacht nu al een tijdje tot deel 2 ook FPS boost krijgt.
Graft schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:21:
[...]

Dishonored vorig jaar voor het eerst gespeeld. De definitive edition. Die game heeft de tand des tijds echt goed doorstaan. _/-\o_

Wacht nu al een tijdje tot deel 2 ook FPS boost krijgt.
Na een tip uit dit topic paar jaar terug ook Dishonored ontdekt. Level design is heel sterk, alle drie de delen met veel plezier gespeeld. Daardoor vond ik Wolfenstein: Youngblood ook toffer dan de gemiddelde gamer, omdat daar zelfde level designers achter zaten. De gunplay van Wolfenstein met het level design van Dishonored was recht in mijn straatje. Hoop dat die combinatie in een nog betere game terecht gaat komen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

MLB the show 22 vanaf april in Gamepass.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wom schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:58:
[...]

Na een tip uit dit topic paar jaar terug ook Dishonored ontdekt. Level design is heel sterk, alle drie de delen met veel plezier gespeeld. Daardoor vond ik Wolfenstein: Youngblood ook toffer dan de gemiddelde gamer, omdat daar zelfde level designers achter zaten. De gunplay van Wolfenstein met het level design van Dishonored was recht in mijn straatje. Hoop dat die combinatie in een nog betere game terecht gaat komen.
Ow wauw dat wist ik niet! Heb echt genoten van de Wolfenstein Reboot maar door de matige reviews (en zwaar tijdgebrek) Young Blood links laten liggen. Misschien toch maar eens afstoffen dan :p

Al ben ik voorlopig nog wel bezig met AC Odessey :) Wat een game is dat!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
Young blood..... Krijg nu alweer kriebels van de liften :+

Lichtpuntje...

LuisjeNL schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:54:
Young blood..... Krijg nu alweer kriebels van de liften :+
Vooral de gesprekken tussen de tweeling waren behoorlijk matig. Maar het detail in de levels, de meerdere manieren om op bepaalde plekken te komen en het hoge tempo waarin je aan de slag kon vond ik zeer aanspreken. Maar je mag het niet als een full blown Wolfenstein game zien, want dat is het niet.

Co-op is het doel geweest, maar denk dat lang niet iedereen het op die manier gespeeld heeft.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
Wom schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:16:
[...]

Vooral de gesprekken tussen de tweeling waren behoorlijk matig. Maar het detail in de levels, de meerdere manieren om op bepaalde plekken te komen en het hoge tempo waarin je aan de slag kon vond ik zeer aanspreken. Maar je mag het niet als een full blown Wolfenstein game zien, want dat is het niet.

Co-op is het doel geweest, maar denk dat lang niet iedereen het op die manier gespeeld heeft.
Geweldige game vond ik het, het plagen onderling vond ik wel grappig.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest
Voor de Bungie fans onder ons, Sony PlayStation heeft Bungie opgekocht voor 3.6 Miljard dollar. Gelukkig dat HALO tegenwoordig van Microsoft is 🙈

nieuws: Sony betaalt 3,6 miljard dollar voor overname Destiny-studio Bungie

Verwijderd

Linksquest schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:28:
Voor de Bungie fans onder ons, Sony PlayStation heeft Bungie opgekocht voor 3.6 Miljard dollar. Gelukkig dat HALO tegenwoordig van Microsoft is 🙈

nieuws: Sony betaalt 3,6 miljard dollar voor overname Destiny-studio Bungie
Crash naar Xbox...
Originele Halo developers naar Playstation...

Iemand heeft volgens mij hier een Uno reverse kaart gespeeld. :+

Dit is net zo slecht als de Bethesda en Activison overname.
Maar, hopelijk zal dit er toe leiden dat ze met elkaar om de tafel gaan zitten en zeggen.
"Ok, dit is genoeg. Laten we gewoon alles multiplatform houden"

Maar, ik ben bang dat we over een paar weken hier een vervolg op gaan krijgen.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20:57
Vraagje voor de FH5 kenners. Ik heb nu the hall of fame bereikt. Net de 13e barn find vrijgespeeld. Speel ik die laatste vrij door gewoon nog zoveel mogelijk content te voltooien? Wil wel even die achievement van restore 14 barn finds halen.
Toch een beetje Neerlands trots :)

En een Australie update :)

Binnenkort weer eens even mijn reis van een paar jaar geleden aan de Oostzijde “nabootsen”.

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-01-2022 23:36 ]

Zorroberner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:51:
Vraagje voor de FH5 kenners. Ik heb nu the hall of fame bereikt. Net de 13e barn find vrijgespeeld. Speel ik die laatste vrij door gewoon nog zoveel mogelijk content te voltooien? Wil wel even die achievement van restore 14 barn finds halen.
Na het behalen van de Hall of fame heb ik nog twee barn finds gedaan. Lekker door blijven racen dus :)

• Coldbullet

Coldbullet

Het is een beetje sea of thieves maar dan ook weer net niet… maar dan nogben erg benieuwd

• Coldbullet

Coldbullet

Ik moet toch toegeven, ben van core uit een pc gamer. Tuurlijo ik heb de 360 gehad, 360 elite. Daarvoor altijd pc, bij vrienden op de pa2 gegamed met een unbrickes en alle games op hdd.. wie niet haha
Nee ff zonder gein!
Ik heb nu sinds release de series s en merk dat ik ook door de gamepass de xbox mijn main game machine aan het worden is. Zelfs zo erg dat ik op de pc aan het zoeken ben naar op de pc gerichte games, uiteraard nogsteeds coh2 en age of empires en total war maar dan nog… all het andere is gewoon op de xbox.. en dat met gamepass. Heb ik een jaar nog nooit zo weinig games gekocht enigste wat ik gekocht heb is cod vangaurd.

Ik weet het het is weinig zeggend maar moest even kwijt.. ben vast niet de enigste met deze constatering.

En ik dacht nog wel, poh series s is leuk voor erbij… nou mooi niet! Sterker de kids 5 en 8 jaar zitten er meer op dan ik!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Coldbullet schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 01:02:
Ik moet toch toegeven, ben van core uit een pc gamer. Tuurlijo ik heb de 360 gehad, 360 elite. Daarvoor altijd pc, bij vrienden op de pa2 gegamed met een unbrickes en alle games op hdd.. wie niet haha
Nee ff zonder gein!
Ik heb nu sinds release de series s en merk dat ik ook door de gamepass de xbox mijn main game machine aan het worden is. Zelfs zo erg dat ik op de pc aan het zoeken ben naar op de pc gerichte games, uiteraard nogsteeds coh2 en age of empires en total war maar dan nog… all het andere is gewoon op de xbox.. en dat met gamepass. Heb ik een jaar nog nooit zo weinig games gekocht enigste wat ik gekocht heb is cod vangaurd.

Ik weet het het is weinig zeggend maar moest even kwijt.. ben vast niet de enigste met deze constatering.

En ik dacht nog wel, poh series s is leuk voor erbij… nou mooi niet! Sterker de kids 5 en 8 jaar zitten er meer op dan ik!
Hoezo nietszeggend ? Dat is nou het gemak van de huidige generatie consoles. Je zet hem aan en binnen 10 seconden zit je "in game". Je zou het bijna vergeten, maar met de 360 werd dat ding gewoon uitgezet en was je bijna 3 minuten of langer verder als je "even" wilde gamen want de 360 had geen Quick Resume en een snelle SSD en snelle opstart tijden.

Als ik dat gemak weg zet tegen het kijken van een Netflix serie via de app op de TV, dan zie je juist de voordelen van een console. De tv moet ik aanzetten met de afstandsbediening, dan moet ik via het menu (ja sneltoets kan ook) naar de Netflix app, dan moet die app nog opstarten, dan nog door browsen naar de serie die ik aan het kiijken was. Dan ben je zo een dikke minuut verder. Is dat lang ? Ja wel vergeleken met dat even snel gamen via de huidige consoles. Dus je ervaring is alles zeggend over de huidige generatie consoles.

XBL: MRE Inc

[Twitter: https://twitter.com/PlayCrossfireX/status/1488313431778287617?t=NBrhIDdqQBRW9rUM7yBbsA&s=19]

De multiplayer is gratis te spelen en via Game Pass kun je ook een deel uit de campaign spelen. Denk dat ik dat sowieso ga doen, voordat ik tot aanschaf overga. Tweede deel kost $25 als ik het goed begrepen heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 01-02-2022 07:52 ]

Voor mij telt dat ook zeker mee, maar het belangrijkste wat mij van de pc naar Xbox gelokt heeft is het 'it just works' aspect. Het is lang niet voor alle pc gamers een probleem, maar ik heb toch regelmatig meegemaakt dat ik niet kon gamen maar eerst moest troubleshooten. En als je dan eindelijk wat tijd had om te gamen en het verdampte gewoon voor je neus, dat vond ik echt vreselijk.

Vroeger waren console games duidelijk duurder dan pc games en hield dat me nog tegen. Over de vorige generatie zijn sales steeds beter geworden (een proces dat op de 360 al wel begon maar op de one echt op stoom kwam) en gamepass sealt de deal nu echt.

Tel daar nu inderdaad de snelheid bij op en dan nog dat een console veel makkelijker is om te laten werken met hedendaagse highend tv's (al weet ik niet of de hdr support op pc ondertussen beter/makkelijker is, en helpen zaken als dlss om 4k te halen)... Het is een erg aantrekkelijk totaalplaatje geworden :)

• Linksquest
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:27:
[...]

Dit is net zo slecht als de Bethesda en Activison overname.
Maar, hopelijk zal dit er toe leiden dat ze met elkaar om de tafel gaan zitten en zeggen.
"Ok, dit is genoeg. Laten we gewoon alles multiplatform houden"
Dit is iets dat ik ook hoop, maar dan hebben we nog altijd Nintendo, en ik zie niet gouw in dat die hun games Multiplatform gaan maken.

Linksquest schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:20:
[...]

Dit is iets dat ik ook hoop, maar dan hebben we nog altijd Nintendo, en ik zie niet gouw in dat die hun games Multiplatform gaan maken.
Die trekken hun eigen plan en doen dat heel succesvol. Is best knap ergens.

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:29:
[...]

Hoezo nietszeggend ? Dat is nou het gemak van de huidige generatie consoles. Je zet hem aan en binnen 10 seconden zit je "in game". Je zou het bijna vergeten, maar met de 360 werd dat ding gewoon uitgezet en was je bijna 3 minuten of langer verder als je "even" wilde gamen want de 360 had geen Quick Resume en een snelle SSD en snelle opstart tijden.

Als ik dat gemak weg zet tegen het kijken van een Netflix serie via de app op de TV, dan zie je juist de voordelen van een console. De tv moet ik aanzetten met de afstandsbediening, dan moet ik via het menu (ja sneltoets kan ook) naar de Netflix app, dan moet die app nog opstarten, dan nog door browsen naar de serie die ik aan het kiijken was. Dan ben je zo een dikke minuut verder. Is dat lang ? Ja wel vergeleken met dat even snel gamen via de huidige consoles. Dus je ervaring is alles zeggend over de huidige generatie consoles.
Die dikke minuut maakt mij dan weer helemaal niets uit. Laadtijden in games en 60fps vind ik tot zover het beste van deze generatie. Met name 30fps heeft voor mij gezorgd dat ik veel games op console heb overgeslagen tijdens de ps4 era aangezien ik dat al zolang gewend was door PC gaming.
Nu nog wachten dat eindelijk alle games volledig voor ps5/XsX gemaakt gaan worden zonder cross gen beperkingen.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
(jarig!)
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Die trekken hun eigen plan en doen dat heel succesvol. Is best knap ergens.
Knap zeker, maar uit nood geboren omdat ze niet mee konden met de financiële slagkracht van Sony en Microsoft.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Timothy3000
Poeh, Nintendo Games op Gamepass zou dan wel weer dé droom zijn zeg. Die games blijven peperduur.

• Linksquest
Timothy3000 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:01:
Poeh, Nintendo Games op Gamepass zou dan wel weer dé droom zijn zeg. Die games blijven peperduur.
Klopt, bepaalde titels gaan zelfs na 8 jaar nog niet in prijs omlaag.

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:54:
[...]

Die dikke minuut maakt mij dan weer helemaal niets uit. Laadtijden in games en 60fps vind ik tot zover het beste van deze generatie. Met name 30fps heeft voor mij gezorgd dat ik veel games op console heb overgeslagen tijdens de ps4 era aangezien ik dat al zolang gewend was door PC gaming.
Nu nog wachten dat eindelijk alle games volledig voor ps5/XsX gemaakt gaan worden zonder cross gen beperkingen.
Ow echt? Voor mij is quick resume toch echt dé game changer (echt jammer als dat niet goed werkt, looking at you ePes 2021) Sinds ik de XSX heb is de game PC niet meer aan geweest…
Even gamen heeft echt een hele nieuwe dimensie gekregen. Assassins Creed Odyssey bijvoorbeeld is van 2-3 minuten wachten op opstarten, checken van DLC, savegame laden naar binnen 20 seconden in game en verder waar ik gebleven was gegaan. Daardoor kan ik snel even snel even wat spelen zodra ik tijd heb.

Het enige dat ze van mij nog zouden mogen verbeteren is de game streaming, de kwaliteit daarvan is echt laag als ik van mijn XSX cast naar bv mijn MacBook. Regelmatig hakkelend geluid en pixelated dof beeld. Lijkt er niet op vooruit te zijn gegaan tov mijn XOX. Dat heeft Sony toch een stuk beter voor elkaar imho.

• Tomba

Tomba

Timothy3000 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:01:
Mijn droom zou zijn xCloud op switch… De XSX heeft geen motion controls zoals in de Joycons zit dus een aantal spellen kun je dan alsnog niet spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 01-02-2022 09:09 ]

• Linksquest
Gisteren The Medium op de Series X uitgespeeld, wat een tof spel, heb hem samen met de vrouw gespeeld en we hebben echt genoten.

spoiler:
Alleen het einde, zowel voor als na de aftiteling houd het wat vragen open :D

• Timothy3000
Tomba schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:08:
[...]

Mijn droom zou zijn xCloud op switch… De XSX heeft geen motion controls zoals in de Joycons zit dus een aantal spellen kun je dan alsnog niet spelen.
Zijn wel op één hand te tellen toch? Verder dan Super Mario Party en 123 Switch kom ik niet.

Xcloud op Switch wel echt geniaal zijn.

• Tomba

Tomba

Timothy3000 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:15:
[...]

Zijn wel op één hand te tellen toch? Verder dan Super Mario Party en 123 Switch kom ik niet.

Xcloud op Switch wel echt geniaal zijn.
of the top of my head ieder geval ook Ring Fit Adventure. Verder heb je touchscreen bediening in bv Super Mario 3D World en Toads Treasure seeker. Ik zou er zeker geen nee tegen zeggen (vanwege de prijs ;) want idd first party Nintendo games blijven duur) maar zie wel wat haken en ogen :)

Als MS Nintendo kan verleiden tot xCloud zou echt episch zijn. Zeker de OLED heeft een heel mooi scherm.

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:06:
[...]

Ow echt? Voor mij is quick resume toch echt dé game changer (echt jammer als dat niet goed werkt, looking at you ePes 2021) Sinds ik de XSX heb is de game PC niet meer aan geweest…
Even gamen heeft echt een hele nieuwe dimensie gekregen. Assassins Creed Odyssey bijvoorbeeld is van 2-3 minuten wachten op opstarten, checken van DLC, savegame laden naar binnen 20 seconden in game en verder waar ik gebleven was gegaan. Daardoor kan ik snel even snel even wat spelen zodra ik tijd heb.

Het enige dat ze van mij nog zouden mogen verbeteren is de game streaming, de kwaliteit daarvan is echt laag als ik van mijn XSX cast naar bv mijn MacBook. Regelmatig hakkelend geluid en pixelated dof beeld. Lijkt er niet op vooruit te zijn gegaan tov mijn XOX. Dat heeft Sony toch een stuk beter voor elkaar imho.
Het is zelfs zo erg, ik heb QR nog geen enkele keer gebruikt. :P Wanneer ik de XsX/TV aanzet is de boel allang klaar wanneer ik eenmaal goed zit. Vind de XsX heerlijk snel opstarten en dat iets langer opstarten van games vind ik prima, zo voorkom ik ook eventuele QR issues waar ik hier en daar wel eens iets over lees.

Ik ben uitgerekend met Odyssey begonnen afgelopen weekend. :P Dat opstarten duurt vrij lang ja. Ik heb begrepen dat de PS5 bij bepaalde games die begin schermen overslaat na de eerste keer. Dat zou ik ook wel graag op de X zien.

Odysey bevalt goed overigens. Ik heb er nog niet heel veel uren in zitten maar de game lijkt me nu al beter dan Valhalla. :) Wel jammer want de setting en de graphics van Valhalla bevallen mij meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2022 09:55 ]

• Zorroberner
Wom schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:38:
[...]

Na het behalen van de Hall of fame heb ik nog twee barn finds gedaan. Lekker door blijven racen dus :)
Ah super dank. Is ook geen straf hoor nog even doorracen. Wil toch die achievement voor 80 races winnen nog halen. Heerlijk spel trouwens zeg ik nogmaals.

Ben verder kort bezig geweest met Empire of Sin. Maar pff het spel voelt vermoeiend aan, ik vind die combat zo lang duren. Dusja spel weer verwijderd. Het moet binnen een uur wel klikken natuurlijk. En ik kreeg bij dit spel toch een pff gevoel na een tijdje. Wou na de tutorial snel een racket overnemen. Begon de combat weer (nadat ik in tutorial al tig keer dood zou zijn gegaan) en dacht van pff is er geen autoresolve. Dat was voor mij wel het moment van okee stoppen.

Dus wat nu, nou FH5 spelen natuurlijk. En pam pam heb er zin in, Outer Worlds (de RPG dus), vandaag tijdens werk even installeren.

• Exactor it
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:06:
[...]

Games met online werken er niet mee omdat de verbinding wegvalt. Dat zouden ze wel moeten kunnen fiksen lijkt me. Savegames in spellen met online shops (AC en Fenyx Rising) willen ook wel eens corrupt raken van quick resume. :(

In Celeste (nul online) werkt het wel als een dolle. En dat is voor mij een game waar quick resume echt meerwaarde heeft. Als je namelijk terug gaat naar het hoofdmenu moet je opnieuw beginnen bij laatste checkpoint. Met quick resume start je gewoon exact waar je was.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Exactor it schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:57:
[...]

Games met online werken er niet mee omdat de verbinding wegvalt. Dat zouden ze wel moeten kunnen fiksen lijkt me. Savegames in spellen met online shops (AC en Fenyx Rising) willen ook wel eens corrupt raken van quick resume. :(
Iets genuanceerder, dat hangt van de game of. Battlefield 5 werkt QR namelijk prima. Het enige wat ik hoef te doen is op RT drukken om de online verbinding te herstellen. Dat duurt dan 4 seconden en dan heb ik direct de server browser op het scherm zonder dat ik de hele game opnieuw hoef op te starten.

XBL: MRE Inc

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:39:
[...]

Ik ben uitgerekend met Odyssey begonnen afgelopen weekend. :P Dat opstarten duurt vrij lang ja. Ik heb begrepen dat de PS5 bij bepaalde games die begin schermen overslaat na de eerste keer. Dat zou ik ook wel graag op de X zien.
[…]
Das volgens mij exact wat quick resume doet toch? Ik zie de splashscreen met rechts boven in ‘quick resume’ en binnen 2 seconden ben ik in game. Heerlijk!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:39:
[...]

Odysey bevalt goed overigens. Ik heb er nog niet heel veel uren in zitten maar de game lijkt me nu al beter dan Valhalla. :) Wel jammer want de setting en de graphics van Valhalla bevallen mij meer.
Valhalla nog niet gespeeld (wil eerst klaar zijn met Odessey) maar AC:Odessey is wel echt top 3 beste Assasins Creed wat mij betreft. Kan ook komen omdat ik de Griekse oudheid magnifiek vind en de meeste verhalen al ken. Schitterend hoe ze dat in het spel gepast hebben!
(Mijn andere 2 favorieten zijn AC:Brotherhood en Unity)

• Tomba

Tomba

Exactor it schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:57:
[...]

In Celeste (nul online) werkt het wel als een dolle. En dat is voor mij een game waar quick resume echt meerwaarde heeft. Als je namelijk terug gaat naar het hoofdmenu moet je opnieuw beginnen bij laatste checkpoint. Met quick resume start je gewoon exact waar je was.
Enige spel van mij dat bokte is ePes 2021, die blijft minuten lang zoeken naar ‘de server’ en geeft dan ene foutmelding. Super irritant. Met Odessey so far perfect buiten dat de Orichalcum inwissel plek een foutmelding geeft. (Want das idd online)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zorroberner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:51:
Voor zover ik weet komt deze vanzelf als je ver genoeg progressie hebt in de storyline.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik blijf hopen dat er een functie komt om qr uit te zetten en alleen suspend te gebruiken. QR is ook drama met remote play.

[ Voor 27% gewijzigd door giantgiantus op 01-02-2022 10:32 ]

• Miesjh
  • Laatst online: 17:03

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

giantgiantus schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:25:
Ik blijf hopen dat er een functie komt om qr uit te zetten en alleen suspend te gebruiken. QR is ook drama met remote play.
Ik zou dit graag per spel willen aanzetten. Werkt niet met Halo en Battlefield bijvoorbeeld.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-11 13:19
Het liefst wil je dat QR automatisch wordt uitgezet met een multiplayer spel. Laatst vrij lang bezig geweest met in een co-op campaign van Gears te komen. Nergens een foutmelding te zien, maar hij bleef maar laden en gekke dingen laten zien. Bleek dat we allebei de game opnieuw op moesten starten en QR de boosdoener was.
QR is wel een zegen voor SP campaigns

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 01-02-2022 11:48 ]

• Exactor it
  • Nu online
Steven030 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:45:
Het liefst wil je dat QR automatisch wordt uitgezet met een multiplayer spel. Laatst vrij lang bezig geweest met in een co-op campaign van Gears te komen. Nergens een foutmelding te zien, maar hij bleef maar laden en gekke dingen laten zien. Bleek dat we allebei de game opnieuw op moesten starten en QR de boosdoener was.
Of dat de maker van het multiplayer spel (zeker bij MS exclusives) rekening houden met deze mogelijkheid. Het is vrij stom dat Halo en Gears niet om kunnen gaan met QR.

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:51:
[Twitter]

De multiplayer is gratis te spelen en via Game Pass kun je ook een deel uit de campaign spelen. Denk dat ik dat sowieso ga doen, voordat ik tot aanschaf overga. Tweede deel kost $25 als ik het goed begrepen heb.
Goede info, dank! Ben wel benieuwd

• timmie271
Steven030 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:45:
Ik krijg meestal gelijk bij opstarten een foutmelding te zien als ie in de QR is gezet.

Overigens krijgt Gears 5 niet echt support meer @Exactor it. Ze hebben nu een permanente xp boost aangezet, shop is volledig opengegooit en er komen geen events meer. Wat ik overigens vrij snel vind zo na 3 jaar ofzo.

• Zorroberner
Miesjh schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Ik zou dit graag per spel willen aanzetten. Werkt niet met Halo en Battlefield bijvoorbeeld.
Ik sluit gewoon games volledig af als QR daar niet optimaal werkt. Kan toch ook zelfstandig zonder aparte setting?
https://www.trueachieveme...e-pass-new-additions-leak

Weer genoeg variatie aan games in Gamepass in februari als deze leak klopt. :)

According to the image, here are the games joining Xbox Game Pass soon:
ARK: Survival Evolved: Ultimate Edition (The Ultimate Edition includes the Season Pass and Ark Genesis Season Pass)
Dreamscaper
Infernax
Skul: The Hero Slayer
Edge of Eternity
Besiege Console
Contrast
Telling Lies

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-02-2022 13:39 ]

• Miesjh

Miesjh

Zorroberner schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Ik sluit gewoon games volledig af als QR daar niet optimaal werkt. Kan toch ook zelfstandig zonder aparte setting?
Jah dat doe ik nu ook, maar dat vind ik een lelijke oplossing.

• Caayn
  • Niet online
Het in zijn geheel kunnen uitschakelen, of op zijn minst per titel, van Quick Resume door de gebruiker staat bovenaan mijn wensenlijstje. De feature is best gaaf maar het werkt gewoon net niet consistent genoeg om er op te kunnen vertrouwen.

Voor nu sluit ik alle games handmatig af voordat ik van game wissel of de console uitzet. Maar vriendinlief bijvoorbeeld niet en snapt niet dat een game niet (correct) werkt dankzij QR wat verwarrende situaties oplevert.

• Steven030
  • Laatst online: 29-11 13:19
Zorroberner schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Jawel, maar dat moet je ook maar net weten. Als ik nu issues heb met een spel weet ik inmiddels dat het door QR komt en sluit ik het spel af. Maar de eerste keren best wel even uit moeten zoeken waar het nou aan lag. Gebruiksvriendelijk is anders, met name voor niet-Tweakers

• Zorroberner
Steven030 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:12:
[...]

Jawel, maar dat moet je ook maar net weten. Als ik nu issues heb met een spel weet ik inmiddels dat het door QR komt en sluit ik het spel af. Maar de eerste keren best wel even uit moeten zoeken waar het nou aan lag. Gebruiksvriendelijk is anders, met name voor niet-Tweakers
Ah ja vanuit dat licht zeker wel mee eens. Maar goed dan moet je ook achteraf pas QR uitzetten als je hebt uitgevogeld wat er aan de hand is. Maar ik snap de irritaties met QR als dat niet correct werkt.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:39:
https://www.trueachieveme...e-pass-new-additions-leak

Weer genoeg variatie aan games in Gamepass in februari als deze leak klopt. :)

According to the image, here are the games joining Xbox Game Pass soon:
ARK: Survival Evolved: Ultimate Edition (The Ultimate Edition includes the Season Pass and Ark Genesis Season Pass)
Dreamscaper
Infernax
Skul: The Hero Slayer
Edge of Eternity
Besiege Console
Contrast
Telling Lies
ARK zat er juist al in dacht ik? Of dit keer extra toevoegingen erbij?

• Miesjh

Miesjh

Halo en Battlefield kunnen gewoon niet meer connecten. Volgens mij heeft het met een DateTime issue te maken. Blijf het raar vinden dat het uberhaupt niet werkt bij Halo. Zal toch niet al te lastig zijn om uit te vogelen waarom er helemaal geen connectie gemaakt kan worden met de server.

• Exactor it
  • Nu online
Miesjh schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:06:
Halo en Battlefield kunnen gewoon niet meer connecten. Volgens mij heeft het met een DateTime issue te maken. Blijf het raar vinden dat het uberhaupt niet werkt bij Halo. Zal toch niet al te lastig zijn om uit te vogelen waarom er helemaal geen connectie gemaakt kan worden met de server.
Ik denk (hoop) dat ze vooral bezig zijn met het oplossen van de grote bugs :
-Big Team Battle is redelijk kapot, als in enorm veel lui komen de gamemode niet in
-Desync issues waarbij server meerdere seconden voor of achter loopt op spelers
Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2022/02/XGP_Coming-Soon_Feb_2022.jpg

Leaving February 15
Don't let the following games leave without a proper farewell. This is your chance to grab some extra achievements or jump back in where you left off. As always, be sure to use your membership discount to save up to 20% and keep these games in your library before they go!

Control (Cloud, Console, and PC)
Code Vein (Cloud, Console, and PC)
Final Fantasy XII The Zodiac Age (Console and PC)
The Medium (Cloud, Console, and PC)
Project Winter (Cloud, Console, and PC)
The Falconeer (Cloud, Console, and PC)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:50
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:51:
[Twitter]

Tweede deel is momenteel in sale voor 25 dollar/euro. Normaal 30.
Ik neem de gok wel. Ben inmiddels wel weer bijgekomen van de vorige gok ( battlefield 2042).

• Beakzz
  • Laatst online: 10:06
Exactor it schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:29:
[...]

Ik denk (hoop) dat ze vooral bezig zijn met het oplossen van de grote bugs :
-Big Team Battle is redelijk kapot, als in enorm veel lui komen de gamemode niet in
-Desync issues waarbij server meerdere seconden voor of achter loopt op spelers
Van deze word ik niet warm helaas. Besiege en Ark zijn leuk, maar die heb ik al jaren op Steam en de rest kan mij totaal niet boeien. Hopen dat Crossfire X mij weet te verrassen.

Voordeel is dat er ook geen boeiende games leaven :+

• Linksquest

Control had ik nog klaar staan om te spelen. Maar volgens mij had ik die ook al gekocht, dus niet zon ramp.

• Linksquest
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:25:
Control had ik nog klaar staan om te spelen. Maar volgens mij had ik die ook al gekocht, dus niet zon ramp.
Ik heb hem toevallig een keer geclaimd op Epic, maar zelf momenteel via Stadia aan het spelen, waar hij een keer in Pro verschenen is.

• Exactor it
  • Nu online
Beakzz schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:20:
[...]

Van deze word ik niet warm helaas. Besiege en Ark zijn leuk, maar die heb ik al jaren op Steam en de rest kan mij totaal niet boeien. Hopen dat Crossfire X mij weet te verrassen.

Voordeel is dat er ook geen boeiende games leaven :+
Je hebt de verkeerde gequote geloof ik. :)

• Timothy3000
Dat lijstje van games die nu van Gamepass verdwijnen is wel naar zeg....
Staan een hoop parels tussen. Wat er voor terugkomt stelt deze maand imo dan weer weinig voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 01-02-2022 17:19 ]

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

Sjonny

Fratser

Voor onbekende reden mag ik A Plague Tale niet meer spelen. Twee weken (oid) geleden geinstalleerd, laatst vorige week aan gehad, en nu zegt ie dat de login niet geldig is. Alles al gecontroleerd wat wordt aangeven, logout, login, check subscription, reboot.. heeft allemaal geen zin. Het spel zit nogsteeds in de game pass, dus ik snap niet wat hier mis is.
Andere mensen ook spontaan zulke problemen met spellen? Andere games uit de game pass mag ik nog wel spelen.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Linksquest schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:42:
[...]

Ik heb hem toevallig een keer geclaimd op Epic, maar zelf momenteel via Stadia aan het spelen, waar hij een keer in Pro verschenen is.
Zelf zit ik in diezelfde situatie, echter vraag ik mij af of de pc/stadia versie wel Ray Tracing ondersteund.

Dit temeer gezien de Ultimate Edition van Control momenteel in de sale is op de Xbox die dit sowieso heeft op de XsX

https://www.xbox.com/nl-N...mate-edition/9p2wjcrjbmrm

Verleidelijk echter nog voldoen te spelen (Halo, FH5, Psychonauts 2, It Takes Two en Borderlands 3) dus misschien gewoon uitstellen.

• Linksquest
hifigamefreak schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:29:
[...]

Zelf zit ik in diezelfde situatie, echter vraag ik mij af of de pc/stadia versie wel Ray Tracing ondersteund.

Dit temeer gezien de Ultimate Edition van Control momenteel in de sale is op de Xbox die dit sowieso heeft op de XsX

https://www.xbox.com/nl-N...mate-edition/9p2wjcrjbmrm

Verleidelijk echter nog voldoen te spelen (Halo, FH5, Psychonauts 2, It Takes Two en Borderlands 3) dus misschien gewoon uitstellen.
PC is afhankelijk van je grafische kaart, spel zou het op de PC moeten supporten, bij Google Stadia word het momenteel nog niet ondersteund

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:08:
[Afbeelding]

Leaving February 15
Don't let the following games leave without a proper farewell. This is your chance to grab some extra achievements or jump back in where you left off. As always, be sure to use your membership discount to save up to 20% and keep these games in your library before they go!

Control (Cloud, Console, and PC)
Code Vein (Cloud, Console, and PC)
Final Fantasy XII The Zodiac Age (Console and PC)
The Medium (Cloud, Console, and PC)
Project Winter (Cloud, Console, and PC)
The Falconeer (Cloud, Console, and PC)
Ooh cool komt Crossfire X toch naar GamePass, die game vond ik in de trailers best interessant ogen maar was nou ook weer niet overtuigd genoeg om er geld voor neer te leggen. TLDR: Perfecte GamePass game.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:38:
[...]

Ooh cool komt Crossfire X toch naar GamePass, die game vond ik in de trailers best interessant ogen maar was nou ook weer niet overtuigd genoeg om er geld voor neer te leggen. TLDR: Perfecte GamePass game.
De MP en de helft van de SP. Er zijn twee campaigns en één daar van kun je terugvinden in Game Pass. Andere deel is nu te koop voor 25 dollar (5 dollar korting momenteel).

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:42:
[...]

De MP en de helft van de SP. Er zijn twee campaigns en één daar van kun je terugvinden in Game Pass. Andere deel is nu te koop voor 25 dollar (5 dollar korting momenteel).
Ooh zo, perfect voor mij schat ik zo in!
Even goed proeven aan de game en dan eventueel kopen als ik verder zou willen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:42:
[...]

Goh, komt het shareware model weer terug :+

Finraziel schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:14:
[...]

Goh, komt het shareware model weer terug :+
Je kunt het geld per enveloppe toesturen en dan krijg je de diskette met de volledige game opgestuurd :+

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vanavond met een maat weer verder gegaan met It Takes Two. Voor de beeldvorming/de mensen die het gespeeld hebben, nu pagina 3 af van de laatste 4.

Voordat we hem uitspelen (local coop) nogmaals: wat een spel. Wat een belevenis. Ik ga de vergelijking maken: voor mij is het de 2021 versie van Super Mario Bros. 3. SMB3 deed vernieuwen. Nieuwe gameplay (elementen), nieuwe stijlen, afwisseling, alles. Dat doet It Takes Two ook en meer dan dat. Het spel is zo enorm gevarieerd dat je continu met een open bek zit te staren naar wat er nu weer te zien en te doen valt. Geen moment saai, het tegenovergestelde. Dit soort spellen moeten 60 Euro kosten ipv. de zoveelste FIFA of COD.

Als blijk van steun () ook de PS4 versie besteld en de maat waarmee ik dit speel heeft de XSX versie gekocht, waar we beiden dus al de andere variant voor in bezit hadden. Kosten nu 20 Euro bij Bol.com. Kan het echt iedereen aanraden om te gaan spelen, zeker voor het huidige bedrag. Ik spreek nooit van must-haves want dit is en blijft smaakgebonden maar als er iets is wat velen kan gaan raken is dit het wel.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33

Polariteit

Fietsende fotografeur

Zo, gisteren na 4 jaar eindelijk Mafia 3 uitgespeeld. Ondanks de glitches in sommige missies toch een geweldig spel, al zijn Mafia1 en 2 duidelijk beter. Ik vind het qua naamgeving alleen niet bij dl 1 en 2 passen vanwege de totaal andere setting en personages.

Ik zag in de posts hierboven dat Control over 2 weken uit Game Pass gaat verdwijnen, is dat een game die nog enigszins vlot door te spelen is? Die staat al een poosje op mijn lijstje, maar het moet geen haastwerk gaan worden want anders koop ik hem wel een keer :)
Exorcist schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:46:
Vanavond met een maat weer verder gegaan met It Takes Two. Voor de beeldvorming/de mensen die het gespeeld hebben, nu pagina 3 af van de laatste 4.

Voordat we hem uitspelen (local coop) nogmaals: wat een spel. Wat een belevenis. Ik ga de vergelijking maken: voor mij is het de 2021 versie van Super Mario Bros. 3. SMB3 deed vernieuwen. Nieuwe gameplay (elementen), nieuwe stijlen, afwisseling, alles. Dat doet It Takes Two ook en meer dan dat. Het spel is zo enorm gevarieerd dat je continu met een open bek zit te staren naar wat er nu weer te zien en te doen valt. Geen moment saai, het tegenovergestelde. Dit soort spellen moeten 60 Euro kosten ipv. de zoveelste FIFA of COD.

Als blijk van steun () ook de PS4 versie besteld en de maat waarmee ik dit speel heeft de XSX versie gekocht, waar we beiden dus al de andere variant voor in bezit hadden. Kosten nu 20 Euro bij Bol.com. Kan het echt iedereen aanraden om te gaan spelen, zeker voor het huidige bedrag. Ik spreek nooit van must-haves want dit is en blijft smaakgebonden maar als er iets is wat velen kan gaan raken is dit het wel.
Helemaal mee eens, mijn vriendin en ik spelen het op het moment ook en allebei vinden het 1 van de beste games ooit. Super origineel spel, en ik lach me rot om hoe ze sommige dingen bedacht hebben _/-\o_
Wom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:23:
[...]

Je kunt het geld per enveloppe toesturen en dan krijg je de diskette met de volledige game opgestuurd :+
Diskette ? Wat gaat de technologie toch snel tegenwoordig !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1Xviu58I5f4LSv3kHHdxpt8SOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JgwO4Ge1xFftKutOrA35Takz.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Tommy-D
  • Laatst online: 20:22
justifire schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:12:
[...]

[Afbeelding]
De tijd van het eeuwige typen, een foutje maken en het niet kunnen starten en denken “waarom doet ie t nou niet..”
De tijd waar je een computerprogramma van de radio kon halen: Hobbyscoop geloof ik :)
justifire schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:12:
[...]

[Afbeelding]
'ligt het nou aan mij of duurt het laden dit keer langer dan normaal?' *klak* (einde tape) 'shit... Rewinden en opnieuw proberen dan maar...'
En nu irriteer ik me aan een minuut wachten omdat er Xbox one spelers meedoen in een race in FH5 :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
@Tommy-D Inderdaad. Met een schone (lege) tape in het cassette deck en je vingers op de record knop en allerlei demo's etc. downloaden. Geweldige tijd :)
Ging meestal wel goed, maar soms was je net te laat met indrukken of was je simpelweg vergeten terug te spoelen, waardoor je tape halverwege de "uitzending" eindigde :+ .

Nu lopen we te vloeken als we < 100Mbit download snelheid halen terwijl we zojuist een download vanaf onze mobiele telefoon hebben gestart. :P

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Polariteit schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 06:22:
Zo, gisteren na 4 jaar eindelijk Mafia 3 uitgespeeld. Ondanks de glitches in sommige missies toch een geweldig spel, al zijn Mafia1 en 2 duidelijk beter. Ik vind het qua naamgeving alleen niet bij dl 1 en 2 passen vanwege de totaal andere setting en personages.

Ik zag in de posts hierboven dat Control over 2 weken uit Game Pass gaat verdwijnen, is dat een game die nog enigszins vlot door te spelen is? Die staat al een poosje op mijn lijstje, maar het moet geen haastwerk gaan worden want anders koop ik hem wel een keer :)

[...]

Helemaal mee eens, mijn vriendin en ik spelen het op het moment ook en allebei vinden het 1 van de beste games ooit. Super origineel spel, en ik lach me rot om hoe ze sommige dingen bedacht hebben _/-\o_
Mafia 3 vond ik achteraf gezien ook underrated. Kreeg veel kritieken bij de launch, maar ik heb hem ruim na de launch gespeeld (paar jaar later). Een groot gedeelte van de bugs lijkt eruit gepatched te zijn en dan is het best een prima spel. Deel 1 en 2 zijn inderdaad wel toffer, en de remake van deel 1 ook. Maar alsnog is 3 wel de moeite waard vind ik.

Control ben ik een tijdje terug aan begonnen, maar kwam er niet doorheen. Jammer dat hij uit GP gaat. Ik denk zelf dat als je nu begint en elke avond een paar uurtjes doet je er wel doorheen komt. Ik denk dat ik hem aan me voorbij laat gaan(helaas).
@kevlar01 , Control is nu wel te koop voor (ik dacht) 12 euro in de sale momenteel.

• Tomba

Tomba

Control is wel een toffe game met gaaf verhaal maar ziet er naar mijn mening wel erg last gen uit.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:43
Exorcist schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:46:

Deze kan je gewoon samen op de bank spelen? Of krijg je dan een splitscreen.. zal denk ik wel ben ik bang. Lijkt me leuk om te spelen inderdaad.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Tomba schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:02:
Control is wel een toffe game met gaaf verhaal maar ziet er naar mijn mening wel erg last gen uit.
Daar ben ik het niet mee eens. Helemaal niet met raytracing aan. Maar het verhaal? Ik kom er maar niet in en dat wazige gedoe (waar Remedy altijd al een beetje mee speelt) gaat me in deze game gewoon een stap te ver.

• Tomba

Tomba

Kaasje123 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:10:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Helemaal niet met raytracing aan. Maar het verhaal? Ik kom er maar niet in en dat wazige gedoe (waar Remedy altijd al een beetje mee speelt) gaat me in deze game gewoon een stap te ver.
Is er een speciale Series versie dan? Moet zeggen dat ik m op de XOX gespeeld heb niet de XSX.
Dat wazige gedoe van Remedy is right up my alley ;) (Al vond ik Quantum Break en uiteraard Max Payne O+ nog een stuk beter)

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Kaasje123 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:10:
[...]

Ach kijk ik ben niet de enigste die echt geen benul heeft waar het verhaal over gaat.

Maar idd het ziet er zeker wel prima uit vooral met ray tracing aan ja. Alleen 30 fps is niet meer fijn speelbaar als je eenmaal 60 of 120 fps gewend bent.
Control wil je op een xsx eigenlijk ook de ultimate versie van want alleen die heeft de upgrades gekregen. En de dlc is het ook echt wel waard, vooral als je Alan Wake gespeeld hebt.
De versie die nu uit gamepass verdwijnt is dus echt de previous gen versie.

Ik vond 30 fps overigens prima te doen bij deze game, maar het hangt er misschien van af hoeveel je je gun gebruikt. Die was bij mij puur als back-up, was bijna alles met powers aan het doen en dan hoef je niet zo te richten (waarbij fps belangrijker wordt).

[ Voor 33% gewijzigd door Finraziel op 02-02-2022 09:38 ]

• Tomba

Tomba

Finraziel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:36:
Control wil je op een xsx eigenlijk ook de ultimate versie van want alleen die heeft de upgrades gekregen. En de dlc is het ook echt wel waard, vooral als je Alan Wake gespeeld hebt.
De versie die nu uit gamepass verdwijnt is dus echt de previous gen versie.

Ik vond 30 fps overigens prima te doen bij deze game, maar het hangt er misschien van af hoeveel je je gun gebruikt. Die was bij mij puur als back-up, was bijna alles met powers aan het doen en dan hoef je niet zo te richten (waarbij fps belangrijker wordt).
Lees nu inderdaad dat er een Ultimate Edition is, wat een rare keuze om de Next Gen versie apart uit te brengen. Zie je (gelukkig) toch niet vaak!
Zou willen dat Quantum Break ook een Series X versie krijgt overigens. Wat een top game is dat (nog beter dan control imho)

Ben deze ochtend aan Control begonnen en nu met Boss Fight on de Mail Room bezig. Stond al lang op mijn lijst, maar geen spijt dat ik er aan begonnen ben. Vond de art direction wel heel tof eigenlijk. Eens zien hoe ver ik kom, want ben ook bezig met Psychonauts 2 momenteel.

Tomba schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:53:
[...]
Zou willen dat Quantum Break ook een Series X versie krijgt overigens. Wat een top game is dat (nog beter dan control imho)
Heel veel plezier aan beleeft aan Quantum Break, top 5 van vorige generatie Xbox exclusives voor mij. Al heb ik nog nachtmerries van die laatste boss fight, die vond ik vrij lastig.

Pagina: 1 ... 310 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord