Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je merkt de lagere input latency van de XSX controller echt he, nice.

Maar de batterijen zijn leeg en ik heb hier sowieso een prachtige Elite V2 liggen. Ik had gehoord dat er een firmware update zou komen voor alle controllers, maar tot nu toe nog niks voor de Elite zo te zien, jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Net de XSX mogen ontvangen! Gelijk ingesteld en gaan downloaden maar wat download deze xbox snel! :D Wel met 200 Mbps meer voor een total van 500. Dacht dat de Xbox One X nooit verrder kwam dan 300 bij mij.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15
devilsnight schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:30:

Maar de batterijen zijn leeg en ik heb hier sowieso een prachtige Elite V2 liggen. Ik had gehoord dat er een firmware update zou komen voor alle controllers, maar tot nu toe nog niks voor de Elite zo te zien, jammer.
Apart, ik heb mijn XSX vanaf dag 1 gewoon bediend met de elite v1. Was geen update voor nodig. Dus lijkt mij dat de v2 dan ook werkt. Heb je de console en controller wel gepaird via de hardware knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:17
Hebben jullie ook last van crashes en random shutdowns

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 23:24

Vagax

Hehe

Overigens wat een lange batterijduur heeft de controller zeg, ik gebruik de battery pack maar waar ik zo een beetje na elke dag wel de DualShock 4 in de oplader moest leggen kan deze er bijna wel een hele week voor op uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

deurklinkje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:36:
Ik lees er veel over, specifiek bij CoD. Maar ik heb nog geen enkele shutdown gehad. Wel hier en daar een vastloper als ik een game wilt opstarten, vanochtend nog met Halo MCC maar dat kwam misschien door de update

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hier zegt een dirt 5 dev dat het wel meevalt met de xbox dev tools. En dat ze natuurlijk nieuw zijn maar hij niet echt iets mist. Dus ja gaan nu veel verschillende verhalen in de rondte. Zeer benieuwd waar het staat over 5a6 maanden. Tegen die tijd ga ik ook kijken voor of een xsx of een mogelijke pc upgrade.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

v8power67 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:40:
[Streamable: Dave]
Hier zegt een dirt 5 dev dat het wel meevalt met de xbox dev tools. En dat ze natuurlijk nieuw zijn maar hij niet echt iets mist. Dus ja gaan nu veel verschillende verhalen in de rondte. Zeer benieuwd waar het staat over 5a6 maanden. Tegen die tijd ga ik ook kijken voor of een xsx of een mogelijke pc upgrade.
Het is allemaal inderdaad maar zien, feit is nu wel dat de Playstation 5 enkele games wat beter speelt en dat zou aan de developers kunnen liggen maar daar verschilt van alles in. Ook zijn er nog enkele potenties die de SX heeft die nog niet worden gebruikt door developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnHeerZomer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-08 22:54
GT-R schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:07:
[...]

Ik ben niet echt het type dat heel veel verschillende games speelt, zou het dan alsnog interessant zijn? Eigenlijk alleen de grote shooter-titels met tussendoor een enkel andere game. Ben altijd een beetje huiverig voor al die abonnementsdiensten, 'het' eet toch elke maand weer even mee.
Geen idee of ik het mag her-delen; maar ik kreeg vorige week deze tip. En het werkte.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:29
DutchOwnage schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:43:
[...]

Niet om gelijk in het negatieve te duiken hier, maar ik schrik hier wel van. En enigzins teleurgesteld. Devs hebben pas de laatste maanden een enigzins capabele SDK tot hun beschikking gekregen van Microsoft, terwijl Sony de devs als sinds de zomer van 2019 hiervan voorziet. Kunnen ze het wel schuiven op full RDNA2 wachten, maar heb ik(als eindgebruiker) geen boodschap aan.

Mij viel de tearing in Valhalla ook op. Maar ik dacht dat dat het geval zou zijn op alle platformen. Als ik dan op DF zie hoe veel stabieler de PS5 versie presteert op sommige vlakken, is dat gewoon teleurstellend.

Ik geniet desalniettemin met volle teugen van de XSX en de games, maar er is wel werk aan de winkel.
Laten we het er op houden dat MS de keuze heeft gemaakt op nieuwe technologie te wachten, weer we later ruim profijt van gaan hebben :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
GT-R schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:07:
[...]

Ik ben niet echt het type dat heel veel verschillende games speelt, zou het dan alsnog interessant zijn? Eigenlijk alleen de grote shooter-titels met tussendoor een enkel andere game. Ben altijd een beetje huiverig voor al die abonnementsdiensten, 'het' eet toch elke maand weer even mee.
Je zou jezelf eerst de vraag moeten stellen of je persé Xbox Live Gold nodig hebt. Game je online? Dan moet je dat hebben. Heb je dat, dan is Game Pass nagenoeg gratis aangezien je je gehele XLG abonnement kunt omzetten naar Game Pass Ultimate (hier zit XLG ook in) voor 1 euro extra :) Je kunt dat maximaal 3 jaar stapelen, dus als je denkt XLG de komende 3 jaar zeker te gaan gebruiken dan is het omzetten naar Game Pass Ultimate eigenlijk een no-brainer. Ook met jouw voorkeuren :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

PSA: Dolby Atmos kan je nu krijgen met 30% korting, van €17.99 naar €12.59

Actie loopt tot 5 december :)

[ Voor 28% gewijzigd door Vagax op 18-11-2020 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:39:
Overigens wat een lange batterijduur heeft de controller zeg, ik gebruik de battery pack maar waar ik zo een beetje na elke dag wel de DualShock 4 in de oplader moest leggen kan deze er bijna wel een hele week voor op uit
Dat komt door de battery pack hè ;) De standaard meeleverde batterijen zijn bij mij allang weer leeg. Inderdaad opvallend hoeveel langer die battery pack's en oplaatbare batterijen (Eneloop/Ikea) mee gaan. Heerlijk is dat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:41:
[...]

Het is allemaal inderdaad maar zien, feit is nu wel dat de Playstation 5 enkele games wat beter speelt en dat zou aan de developers kunnen liggen maar daar verschilt van alles in. Ook zijn er nog enkele potenties die de SX heeft die nog niet worden gebruikt door developers.
Feit blijft dat de toegang tot de technologie, deze begrijpen en er naar kunnen handelen erg belangrijk is. Sony weet niet als geen ander, want dat heeft heel lang de PS3 genekt. Krachtig ding, maar blijkbaar een drama om op te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:50:

Ik denk dat ik het sowieso maar koop. Heb ik er nu nog niks aan, dan vast later wel met een goede headset die details goed kan laten horen

Waar is die actie trouwens? In de Xbox Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
kuka schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:24:
[...]

Enig idee waar ik daar info over kan vinden? Kan met Google er niets over vinden. Alleen over de verbinding tussen Series XIS controller en iPhone als het niet tot stand gebracht wordt maar dat is het probleem natuurlijk niet. Thanx
Dat zou betekenen dat je er voorlopig geen reet aan hebt 8)7

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:55:
[...]

Ik denk dat ik het sowieso maar koop. Heb ik er nu nog niks aan, dan vast later wel met een goede headset die details goed kan laten horen

Waar is die actie trouwens? In de Xbox Store?
In de Dolby Access app welke je kan downloaden in de Xbox Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
devilsnight schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:30:

De elite v2 is echt een super controller.
Daar is overigens de batterij echt niet van leeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:38
Wybob schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:32:
Voor de eigenaars van een LG GX, Vincent van HDTV teste de nieuwe firmware en de stutter is weg! Dus in warzone waar de fps tussen de 100 en 120 ligt zullen de problemen weg zijn.

@Richard89 ik zou wachten op de elite v3 die zou er toch aan moeten komen (usb-c en share button, en hopelijk geen stick drift problemen meer)
Hopen dat deze update ook voor de c9 gaat komen! Het is in ieder geval een goed teken dat er een samenwerking is tussen LG en Microsoft met de series S en X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:21:
Als ik het zo lees in het pre-order/bestel draad, lijkt dat Microsoft nog een paar containers heeft gevonden met consoles :P

Bijna al mijn vrienden hebben nu een Xbox kunnen krijgen vandaag
Of gewoon heel handig ingespeeld op de teleurstelling van velen om het missen van een PS5 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
De Elite Controller 2 is best wel een heerlijke controller, maar er zit wel een erg grote maar aan voor mij persoonlijk.

Je voelt de kwaliteit, voelt een stuk zwaarder aan, grip is top, triggers doen het goed, etc. Wat dat betreft ben ik er ook tevreden mee.

Nu de maar: ik heb hem 1x opgestuurd (RB knop werkte niet goed), kreeg een volledig nieuwe set na anderhalve maand en nu heeft deze vervangende controller ook al weer issues. De buttons voelen wat sticky en mijn linkerstick heeft een raar stroef gevoel als ik hem naar boven flick. Ik heb nog iets meer dan een halfjaar garantie, maar wel erg vervelend dat ik hem nu voor de tweede keer een maand (of meer) moet missen.

De quality control lijkt niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
deurklinkje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:36:
Enkel bij Forza Horizon 4 heb ik crashes gezien. En eentje bij AC Valhalla (bleef hangen op een zwart scherm) bij een tattoo shop. Verder geen issues in die game. Bij FH4 kwam ik niet verder dan het begin van de game; elke 3-5 minuten een crash. Console viel uit, of ik werd teruggegooid naar het dashboard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:24
Pff, watch dogs gestart, ben ik een missie of 6 terug in het spel. 3 uur aan spelen verloren. Ok, goed, weer spelen, crashed die na 3 uur..
Start de game opnieuw.. guess where am I back... en dit is niet de eerste keer, dit is al vaker gebeurd in WDL maar nooit met zo veel tijd verlies.

Uit frustratie maar weer afgesloten. Zie nu via Google dat er een Reddit is met 32 pagina’s van mensen die hetzelfde hebben. Niet alleen met WDL maar ook Valhalla. Bij de laatste is de workaround auto save aanzetten, maar die kent WDL niet. Geen idee wanneer het spel op slaat. Normaal is dat bij dit soort games bij het begin en na een missie, maar dat is hier duidelijk niet het geval. Het lijkt er zelfs op dat het cross platform is.

Ubisoft heeft werk aan de winkel... hoop dat ze dit snel fixen want heb niet heel veel zin zo verder te spelen als ik willekeurige hoeveelheid tijd verlies bij opnieuw starten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Allemaal leuk en aardig hoor, al die games via gamepass. Voorheen speelde ik af en toe samen met haar Diablo of een afgeleide daarvan en dat was het. Nu heeft ze games zoals “The plague tale innocence” ontdekt en neemt ze de console steeds in beslag 😱

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27

Phydomir

Dennis

Zo, credit rollen bij Gears 5. Wat een rollercoaster zeg. Heerlijk lompe actie, best een tof verhaal. Uitstekende game. Volgende maand campaign DLC, laat maar komen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Nee, trollen mag je nog steeds achterwege laten.

[ Voor 87% gewijzigd door Bart ® op 19-11-2020 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
deurklinkje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:27:
Xbox gaat in eens uit was net black ops aan het spelen loopt het beeld vast en gaat hij uit ook stopte de fan, toen ik de Xbox weer aan deed leek was het een cold boot l, hij staat naast de tv. Wat mij opvalt dat de fan blijft draaien heb gisteren gespeeld en hij draaide de hele dag.
Heel veel hebben last van vastlopers en shutdowns helaas bij cold war. Er is niets mis met je xbox. Internet staat er vol mee. Gebeurt zelfs bij de oneX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik had een probleem dat mijn controller een aantal keren disconnecten nadat ik de xsx uitzetten (moest opnieuw pairen) en vandaag ineens een reset bij aanzetten. Wat bleek, er stond een speaker voor die tegen de sync knop gedrukt stond.

Hopelijk zijn de problemen nu opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn hemel, wat is Mortal Kombat 11 gruwelijk mooi geworden met de Smart Delivery update.
4K story mode is los te downloaden via de file manager (46GB) en het is nu echt net of ik naar de nieuwste Mortal Kombat film zit te kijken :9~
Characters en omgevingen tijdens de matches zijn ook echt super gedetailleerd, zelfs de fijnste haartjes kan je tellen :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 17:49
justifire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:13:
Mijn hemel, wat is Mortal Kombat 11 gruwelijk mooi geworden met de Smart Delivery update.
4K story mode is los te downloaden via de file manager (46GB) en het is nu echt net of ik naar de nieuwste Mortal Kombat film zit te kijken :9~
Characters en omgevingen tijdens de matches zijn ook echt super gedetailleerd, zelfs de fijnste haartjes kan je tellen :9
Oef, ziet er heel bruut uit! Maar ken niemand om het mee te spelen. Nog iemand die vrijwillig in elkaar getrapt wil worden? :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:17
Hebben jullie ook dat de ventilator aan blijft ook als hij uit staat stond 24 uur uit en blies continu koude lucht, en nee er waren geen updates lopend

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:50:

Kun je me even zeggen waar? Gewoon via de Xbox?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Koning-Admiraal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:40:
[...]

Of hier

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Waarschijnlijk zie je eerst free omdat je een gratis trial hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Koning-Admiraal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:40:
[...]

Ik zag het via de Xbox ja, in de Dolby Access app

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:35:
[...]

Apart, ik heb mijn XSX vanaf dag 1 gewoon bediend met de elite v1. Was geen update voor nodig. Dus lijkt mij dat de v2 dan ook werkt. Heb je de console en controller wel gepaird via de hardware knoppen?
Oh begrijp me niet verkeerd. Hij werkt perfect, maar ik heb geen update gekregen nog voor die super lage input latency die de XSX controllers al wel hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Edit 08:16: deal is verlopen

Ik weet niet of het al eerder geplaatst is, maar ik heb net vier Xbox live gift cards van 25€ gekocht voor maar 39€.

https://www.intertoys.nl/...xbox-live-giftcard-euro25

Meer info hier:
https://nl.pepper.com/aan...-intertoys-winkels-170632

[ Voor 21% gewijzigd door Guerilla op 19-11-2020 08:16 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
_O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door D-Ed op 19-11-2020 00:00 ]

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Guerilla schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:39:
Ik weet niet of het al eerder geplaatst is, maar ik heb net vier Xbox live gift cards van 25€ gekocht voor maar 39€.

https://www.intertoys.nl/...xbox-live-giftcard-euro25

Meer info hier:
https://nl.pepper.com/aan...-intertoys-winkels-170632
Top! gelijk een paar gekocht

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tiberya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
[...]

Top! gelijk een paar gekocht
Hier niet op voorraad helaas 😰
Bah. Nergens op voorraad hier in de buurt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Same here, niks in Groningen. Mensen kopen serieus een console ermee zo te zien.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:18:
Same here, niks in Groningen. Mensen kopen serieus een console ermee zo te zien.
Ja idd, voor €199,60 een Series X dan 😳

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe Insider build zou krakende headsets moeten verhelpen.

Audio
Fixes to address crackling console audio when using a headset with the new Xbox Series X|S controller

Rivanov schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:20:
Nieuwe Insider build zou krakende headsets moeten verhelpen.

Audio
Fixes to address crackling console audio when using a headset with the new Xbox Series X|S controller
Hopelijk bedoelen ze ook de robot achtige stemmen soms, en de haperingen in de stemmen.
edgarf28 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:19:
[...]

Ja idd, voor €199,60 een Series X dan 😳
Craaaaaaaazy!

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 19-11-2020 00:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TommyknockerNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:37:
[...]

Klein beetje pijnlijk wel met kreten als Full RDNA2 only en 20% more power as PS5.

Tearing is zwaar irritant.
Tja, als developers niet gebruik maken van de volledige DirectX 12 toolkit en alles willen brute-forcen dan gaat het inderdaad niet lekker draaien. Ubisoft heeft duidelijk de memo over SFS niet gehad.
devilsnight schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:44:
[...]

Ja ik had de afgelopen dagen al videos van DF gezien en andere channels die lieten zien dat de XSX versie qua framerate en resolutie soms onder de PS5 zit, wat natuurlijk niet zou mogen gebeuren.

Maar het hele verhaal over late devkits voor developers omdat MS wachtte op RDNA2 features is wel een feit. John van DF zegt dit ook. Het heeft tijd nodig, maar volgens Colt's bronnen gaan we volgend jaar behoorlijk verbetering zien. Ik hoop het echt, maar het lijkt me ook wel logisch.

Op dit moment heb je ook in de game Observer dat er geen raytracing in de XSX versie zit, wel op PS5. Zelfs Forza Horizon 4 mist bepaalde dingen die het volgens DF absoluut had moeten hebben. Maar het schijnt dus dat bizar weinig titels nog echt op Game Core/GDK draaien.

Maar goed, zonder een DF en andere sites was het mij niet opgevallen. Screen tearing is weg dankzij VRR (al moet Ubi dit wel fixen voor mensen die geen tv met VRR hebben) en verder speelt het allemaal fijn. Maar dat gezegd te hebben, deze super nice console moet natuurlijk wel ten volste benut worden.
Dit is 99% zeker geen RDNA2 issue, maar een DirectX 12 issue. In de toekomst gaat dit zeker opgelost worden, aangezien SFS ook naar DirectX 12 Ultimate komt op de PC. Dan zullen developers het vast wel gaan implementeren. PS5 heeft deze issues niet omdat die geen DirectX 12 gebruikt, en data brute forced.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 00:47 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kan ik de xbox gelijk op instant-on zetten nadat ik een disc erin heb gedaan, zodat hij de disc installeert samen met de updates?

Ik heb het idee dat ie dan de disc niet installeert?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:05
Nee, dat gaat niet, je vermoeden was juist ;)
YouTube: Assassin's Creed Valhalla - HDR DTM vs HGiG - LG CX - Did I find the...

Ik heb het idee dat deze man niet helemaal weet wat ie doet. Al begrijp ik hem wel, want HDR kan een mega bitch zijn om te calibreren. De luminance die hij echter helemaal naar max brengt in ACV zal er voor zorgen dat binnen locaties vreselijk licht zijn. Ik heb HDR nog niet goed gekregen voor de game en dadelijk heb ik meer tijd gespendeerd aan HDR dan het spelen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:29
devilsnight schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:11:
YouTube: Assassin's Creed Valhalla - HDR DTM vs HGiG - LG CX - Did I find the...

Ik heb het idee dat deze man niet helemaal weet wat ie doet. Al begrijp ik hem wel, want HDR kan een mega bitch zijn om te calibreren. De luminance die hij echter helemaal naar max brengt in ACV zal er voor zorgen dat binnen locaties vreselijk licht zijn. Ik heb HDR nog niet goed gekregen voor de game en dadelijk heb ik meer tijd gespendeerd aan HDR dan het spelen.
Ik vind HDR ook heel lastig om goed te krijgen.. Zeker nu er een nieuwe console is heb ik al meerdere malen geswitcht qua settings enzo en YCC wel of niet aan enzovoort.. Lastig..

Heb nu gewoon game profiel gepakt van de LG c8 en de settings letterlijk geplakt van Technicolor en de default waardes van AC Valhalla gepakt want heel eerlijk ik heb geen flauw idee waar ik naar kijken moet..

Mis je toch de sliders die andere games hebben haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
dglavimans schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:14:
[...]

Ik vind HDR ook heel lastig om goed te krijgen.. Zeker nu er een nieuwe console is heb ik al meerdere malen geswitcht qua settings enzo en YCC wel of niet aan enzovoort.. Lastig..

Heb nu gewoon game profiel gepakt van de LG c8 en de settings letterlijk geplakt van Technicolor en de default waardes van AC Valhalla gepakt want heel eerlijk ik heb geen flauw idee waar ik naar kijken moet..

Mis je toch de sliders die andere games hebben haha
Ik heb sinds de LG GX hier hangen. Maar voor de rest ook geen idee. Ik doe ook maar wat.

• kesj
Homeland schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]

In de Dolby Access app welke je kan downloaden in de Xbox Store.
Weet je toevallig ook of elke gebruiker de Atmos optie krijgt als het hoofdaccount het aankoopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
deurklinkje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:36:
Hebben jullie ook dat de ventilator aan blijft ook als hij uit staat stond 24 uur uit en blies continu koude lucht, en nee er waren geen updates lopend
Dat hád ik wel. Maar na een tip van iemand hier in het topic de console een volledige reboot gegeven. Toevallig net ff gechecked, en hij stond vanochtend netjes uit :)

Edit: dat was @MRE-Inc --> MRE-Inc in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 19-11-2020 07:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• kesj
devilsnight schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:09:
[...]

Oh begrijp me niet verkeerd. Hij werkt perfect, maar ik heb geen update gekregen nog voor die super lage input latency die de XSX controllers al wel hebben. :)
Ah, ik wist niet dat er zo'n update was. Weet je of die er ooit nog gaat komen voor de elite of is dit alleen voorbehouden aan de nieuwe standaard controllers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:04
@kesj de "oude" controllers zijn forward compatible, volgens jaar krijgen ze die update blijkbaar.

Lichtpuntje...

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Brutal1ty schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:28:
[...]

Ah dit vind ik wel interessant, dadelijk even kijken :) Zeker gezien momenteel juist de Ps5 betere performance bied in diverse games dan de Series X (CoD, AC Valhalla, DMC5 als voorbeelden) - en dan vooral op momenten dat ik denk ''ehh... wat?'' (zie bv Digital Foundry AC Valhalla: YouTube: Assassin's Creed Valhalla: PS5 vs Xbox Series X/ Series S Next-Gen C...)
Heel benieuwd wat er nou aan de hand is onderwater waarom de XSX dusdanig slechter presteert dan de PS5. Wel opvallend dat het voornamelijk lijkt te gebeuren bij licht/schaduw intensievere scenes.

Het enige wat op de oppervlakte in het nadeel is van de XSX zijn de diepere share arrays (bij gelijke diepte is de XSX zwakker dankzij verschil in frequentie*, niet zo gek want je gooit cores weg :+ ) en de gesplitste memory pool (welke wel een hogere piek heeft op de XSX).

*XSX 2x14 + 2x12 tegenover PS5 met vermoedelijk 2x10+2x8

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 19-11-2020 08:02 ]

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waarom zoekt men de schuld bij Microsoft. Dit lijkt over duidelijk te maken te hebben met slecht programmering door Ubisoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Caayn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:01:
[...]
Heel benieuwd wat er nou aan de hand is onderwater waarom de XSX dusdanig slechter presteert dan de PS5. Wel opvallend dat het voornamelijk lijkt te gebeuren bij licht/schaduw intensievere scenes.

Het enige wat op de oppervlakte in het nadeel is van de XSX zijn de diepere share arrays (bij gelijke diepte is de XSX zwakker dankzij verschil in frequentie*, niet zo gek want je gooit cores weg :+ ) en de gesplitste memory pool (welke wel een hogere piek heeft op de XSX).

*XSX 2x14 + 2x12 tegenover PS5 met vermoedelijk 2x10+2x8
Ook op de "oude"generatie consles zie je dit. PS4(Pro) over de hele lijn betere framerate en geen tearing, t.o.v Xbox One(X) met wél tearing en lagere framerate. Lijkt me uiteindelijk een Ubisoft engine optimalisatie issue...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zZCedoi.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Caayn
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:16:
[...]

Ook op de "oude"generatie consles zie je dit. PS4(Pro) over de hele lijn betere framerate en geen tearing, t.o.v Xbox One(X) met wél tearing en lagere framerate. Lijkt me uiteindelijk een Ubisoft engine optimalisatie issue...

[Afbeelding]
Draaien de XB1X en PS4 Pro op identieke instellingen zoals de XSX en PS5 dat doen? Wat wij veelal bij die machines zien is dat de XB1X net iets te hoge instellingen mee krijgt waardoor hij meer moeite heeft met de framerate target.

[ Voor 26% gewijzigd door Caayn op 19-11-2020 08:20 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Caayn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:18:
[...]
Draaien de XB1X en PS4 Pro op identieke instellingen zoals de XSX en PS5 dat doen? Wat wij veelal bij die machines zien is dat de XB1X net iets te hoge instellingen mee krijgt waardoor hij meer moeite heeft met de framerate target.
Nee, itt bij de XsX en Ps5 maakt de Ps4 pro vaker gebruik van lagere resoluties + checkerboard upscaling vergeleken met de One X. Daardoor heeft deze echter wel vaak stabielere framerates dan de OneX. Ik heb de laatste, maar ik echt persoonlijk meer waarde aan stabiele framerates. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 19-11-2020 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:51:
[...]

Nee, itt bij de XsX en Ps5 maakt de Ps4 pro vaker gebruik van lagere resoluties + checkerboard upscaling vergeleken met de One X. Daardoor heeft deze echter wel vaak stabielere framerates dan de OneX. Ik heb de laatste, maar ik echt persoonlijk meer waarde aan stabiele framerates. :P
Dat is toch wat ik zeg :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
kesj schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
[...]

Weet je toevallig ook of elke gebruiker de Atmos optie krijgt als het hoofdaccount het aankoopt?
Als je family share/home xbox aan hebt staan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
kesj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:20:
[...]

Zeker, heb ik ook. Zombies nog niet gespeeld, maar ik heb net die Fire Teams mode (of hoe het heet) gespeeld. Daar heb ik dikke frame drops en de beeldkwaliteit lijkt wel alsof het van remote play komt, echt lage kwaliteit.

Heb een 4k 60hz tv. Speel met rtx aan en met fov op 120. Nog geen zin gehad om te testen zonder rtx en met lagere fov. Want die twee zullen wel impact hebben op de performance.
Hmm ok ok, dus toch ook wel meer mensen die hier last van hebben. Ik heb het wel getest met kleinere FoV en zonder RTX maar ook dan soms lichte framedrops. Zal dan toch een optimalisatie dingetje zijn denk ik.. even afwachten dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
:/ :X
Excuus beste! Ik heb wel heel lomp gelezen daar. Ik ga snel nog een extra kop koffie zetten :D

• kesj
MissMe NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
[...]

Als je family share/home xbox aan hebt staan wel.
Dank! Misschien weet jij toevallig ook het antwoord op mijn volgende vraag... ;)

Ik wil Atmos aankopen op het XSX account waarop mijn Game Pass Ultimate staat. Alle andere XSX gebruikers krijgen het dan ook, dus dat is top. Maar nu wil ik het ook op pc instellen. Alleen... Het account waarmee ik Windows heb geactiveerd is niet degene waar GPU opstaat. Zou dat uitmaken? Of kan ik gewoon inloggen in de MS Store op PC via mijn XSX account en het dan installeren?

Ben deze vraag nu trouwens ook aan MS support aan het stellen, via de chat. Laat de uitkomst hier zo wel weten, wellicht helpt het anderen ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kesj schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:15:
[...]

Misschien weet jij toevallig ook het antwoord op mijn volgende vraag... ;)

Ik wil Atmos aankopen op het XSX account waarop mijn Game Pass Ultimate staat. Alle andere XSX gebruikers krijgen het dan ook, dus dat is top. Maar nu wil ik het ook op pc instellen. Alleen... Het account waarmee ik Windows heb geactiveerd is niet degene waar GPU opstaat. Zou dat uitmaken? Of kan ik gewoon inloggen in de MS Store op PC via mijn XSX account en het dan installeren?

Ben deze vraag nu trouwens ook aan MS support aan het stellen, via de chat. Laat de uitkomst hier zo wel weten, wellicht helpt het anderen ook.
Sterker nog, je kan de Gamepass inloggen met account A en de MS Store account met account B op een computer met account C :P. Dat moest ik bijv. doen voor mijn kinderen op de PC, zodat ze toegang hebben tot mijn game-library maar wel hun eigen voortgang kunnen opslaan.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:14
Ik zie dit staan op de ubisoft Watch Dogs Legion pagina

We’re aiming to have a fix out for both Save File corruption issues in the coming week. We are also looking to add a manual save button for all platforms before the end of the year.

https://www.ubisoft.com/e...XGlOHN6/state-of-the-game

Ik wacht even op de patch voor ik weer verder ga, kan ik mooi Valhalla spelen :P.

• Homeland
  • Niet online
Op de Xbox One waren er games die nooit echt lekker draaiden omdat ze te veeleisend waren(of slecht geoptimaliseerd...), goed voorbeeld is Just Cause 3, die speelt op XSX/XSS heerlijk stabiel en is dus eindelijk speelbaar zoals de game bedoeld was.

Weet iemand meer games die op Xbox One nooit soepel draaiden (en dat nu dus mogelijk wel doen)?

• Rossi46
[...]

[Afbeelding]
Is daarbij wel sprake van dezelfde resolutie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Star Wars Jedi: Fallen Order
Enorm veel performanceproblemen op de oude xbox, draait als een zonnetje op de nieuwe generatie. Bijna uitgespeeld nu, fan-tas-tische game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
macweeds schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:38:
[...]

De laatste stap is me niet helemaal duidelijk. Omzetten voor 1,- van gold naar game pass ultimate, maar er wordt een melding gedaan dat er met ingang van vandaag 12,99 in rekening gebracht wordt. Of geldt dat dan pas na 36 maanden?
Klopt, je betaald 1 euro voor 36 maanden, daarna gaat het tarief naar €12.99
Homeland schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:24:
Weet iemand meer games die op Xbox One nooit soepel draaiden (en dat nu dus mogelijk wel doen)?
Naast Just Cause 3 had deel 4 ook hetzelfde probleem. Bij deel 3 kon ik er nog mee leven op de een of andere manier, maar bij deel 4 moest ik de handdoek in de ring gooien.

Moet zeggen dat ik verder eigenlijk weinig extreme gevallen ken. Wel klaagt een vriend van mij dat Apex Legends op zijn oude Xbox soms ook wat moeite heeft.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Richard89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:19:
Dank voor de reacties over de elite controller! Ik ga een s op onderzoek uit 😄
Ik heb zelf al een hele tijd de Razer Wolverine Ultimate controller. Destijds gekocht omdat ik de kwaliteit van de Elite controller niet vertrouwde vanwege de vele berichten hierover online. Nog steeds erg tevreden mee! Enige 'nadeel' is dat hij bedraad is, maar dat maakt mij persoonlijk niet uit.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57
Op de Xbox One waren er games die nooit echt lekker draaiden omdat ze te veeleisend waren(of slecht geoptimaliseerd...), goed voorbeeld is Just Cause 3, die speelt op XSX/XSS heerlijk stabiel en is dus eindelijk speelbaar zoals de game bedoeld was.

ACC draait bijzonder stuk beter op de Series X, deze draaide zeker niet lekker zelfs op de One X. Ark moet ik nog testen op een hoge dagen server waar veel gebouwd is, zelfs PC's krijgen moeite met zulke servers :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:30:
[...]

ACC draait bijzonder stuk beter op de Series X, deze draaide zeker niet lekker zelfs op de One X. Ark moet ik nog testen op een hoge dagen server waar veel gebouwd is, zelfs PC's krijgen moeite met zulke servers :P
Ik moest gewoon googlen welke game je met ACC bedoelde 7(8)7

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46

Check deze filmpjes even van DF :)

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 15:14
DeLyon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:28:
[...]

Ik heb zelf al een hele tijd de Razer Wolverine Ultimate controller. Destijds gekocht omdat ik de kwaliteit van de Elite controller niet vertrouwde vanwege de vele berichten hierover online. Nog steeds erg tevreden mee! Enige 'nadeel' is dat hij bedraad is, maar dat maakt mij persoonlijk niet uit.
Thanks! alleen bedraad is "geen optie" gezien de huiskamersetting waarin ik game :-) toch bedankt voor je feedback natuurlijk!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Na het doorspelen van BF Bad Company 1 en 2 even een pauze met shooters. Een XSX kopen en 360 games spelen, typisch..
Need for speed Heat gestart. Knap spel, veel online activiteiten, veel tuning mogelijkheden zoals vroeger. Het repgrinden hou ik niet zo van, wat wel de essentie is van het spel. Liever een dikke solo story en zo unlocken, maar anno 2020 is grinding de standaard bij sommige publishers.

Als er twee of drie "cops" je aan het rammen zijn keldert de fps tot potato. Ik heb de XSX overschat :>

1080 gamer, over and out.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:15
Krijg niet echt antwoord in het andere topic, dus nogmaals hier.
Zit in dubio over de volgende twee headsets:

SteelSeries Arctis 7X
Corsair HS75

Wil hem ook kunnen gebruiken op de PC (dat blijft mijn main systeem)!
HS75 heb je wel een Xbox dongle nodig op de PC (kosten 25 euro), maar mic en audio klinken denk ik beter?

Wie o wie, helpt mij om een beslissing te nemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:55
Gisteravond even Hellblade gespeeld, voor een game uit 2017 damn, wat een graphics op de XSX!
Ook even freaky met al die stemmen (vooral met een koptelefoon). Nog nooit gespeeld maar kijk nu zeker uit naar deel 2!! Ga hem in de komende dagen hopelijk uitspelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
JDL15 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:42:
Gisteravond even Hellblade gespeeld, voor een game uit 2017 damn, wat een graphics op de XSX!
Ook even freaky met al die stemmen (vooral met een koptelefoon). Nog nooit gespeeld maar kijk nu zeker uit naar deel 2!! Ga hem in de komende dagen hopelijk uitspelen :)
Ja, die staat ook nog op mijn lijstje. Na Gears 5, Fallen Order, Gears Tactics, Wasteland 3, beide Ori games, Nier Automata en naast de nodige potjes Fight Night, Forza en PES :+

psn: jagermeistertim

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Rossi46 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:25:
[...]

Is daarbij wel sprake van dezelfde resolutie?
Ja, dezelfde (lagere) resolutie. Aangezien het destijds 900P op xbox was, en 1080P op playstation als ik het goed herinner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27

Phydomir

Dennis

JDL15 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:42:
Top game ja. Ook niet zo lang dus lekker behapbaar, al vond ik de gevechten tegen het einde al wat repetitief. Maar het verhaal, de setting, de graphics maken dat meer dan goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Rossi46
Siebelouis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ja, dezelfde (lagere) resolutie. Aangezien het destijds 900P op xbox was, en 1080P op playstation als ik het goed herinner
Oh, zo! Dan heb je het over het vergelijk tussen Xbox One en PS4. Niet de X en de Pro. Dan klopt dat inderdaad wel. Maar de PS4 was ook gewoon best wel een klap sterker dan de One.

Ik kon me namelijk niet voorstellen dat de Xbox One X het aflegde tegen de PS4 Pro. De One X is veel sterker (kwam natuurlijk ook een jaar later uit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:12

Ik wil Kingdom Come: Deliverance weer eens proberen.
Die draaide echt als poep op de xbox one.

Just cause 3 inderdaad ook, heb ik daarom maar op pc uitgespeeld ipv xbox.
Het was gewoon echt niet te doen op de xbox.

Daarbij waren onder andere Tekken 7 , No man Sky en just cause 4 te zwaar voor de xbox one.

Grounded is ook veel beter op de series, op de last gen had ik echt een aardappel ark like gevoel bij de Graphics . Nu is alles strak en mooi. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]
Dat de base PS4 sneller is, is niet zo gek, want de One S is echt enorm traag. Maar de One X had duidelijk beter moeten zijn dan de PS4 Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 10:10 ]

DeLyon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:28:
[...]

Mooi ding inderdaad, maar de prijs is de laatste tijd alleen maar gestegen zie ik. Een kabel hoeft voor mij geen deal-breaker te zijn, maar voor dezelfde prijs als de elite 2... Dan twijfel ik weer. Vraag me wel af of die stijl van pedals achterop fijner zou zijn.

Gamertag: FinrazielNL

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Krimglas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:25:
Star Wars Jedi: Fallen Order
Enorm veel performanceproblemen op de oude xbox, draait als een zonnetje op de nieuwe generatie. Bijna uitgespeeld nu, fan-tas-tische game :)
Dat je hier geen 2min meer moet wachten wanneer je respawned maakt de ervaring stukken beter

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
Protax schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:38:
Krijg niet echt antwoord in het andere topic, dus nogmaals hier.
Zit in dubio over de volgende twee headsets:

SteelSeries Arctis 7X
Corsair HS75

Wil hem ook kunnen gebruiken op de PC (dat blijft mijn main systeem)!
HS75 heb je wel een Xbox dongle nodig op de PC (kosten 25 euro), maar mic en audio klinken denk ik beter?

Wie o wie, helpt mij om een beslissing te nemen :)
ik heb gekozen voor de SteelSeries 7x maar meer gedaan op een onderbuik gevoel. Krijg hem vrijdag, laat wel weten wat ik er van vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 10:09

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Arghhhhh wat een ellende die gamepass!!
Zo veel te spelen maar zo weinig tijd! En of ik nou 5tb aan opslag heb maakt niet uit zie zo veel games!
Ben net een kind in de snoepwinkel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 16:20
Coldbullet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:43:
Arghhhhh wat een ellende die gamepass!!
Zo veel te spelen maar zo weinig tijd! En of ik nou 5tb aan opslag heb maakt niet uit zie zo veel games!
Ben net een kind in de snoepwinkel
Mijn vriendin ligt ziek op de bank, haar geïntroduceerd in de GP bibliotheek. Zit nu onder een dekentje Rollercoaster Tycoon en The Sims te verkennen :+ Joe succes, kan ik weer verder met werk >:) ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

PS5 binnen. Qua geluidsniveau is Xbox superieur.

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik heb zelf op Marktplaats de gok gewaagd en een tweedehands (vrijwel nieuwe) elite 2 controller gekocht. Werkt tot nu toe perfect, ik heb de controller in mijn account toegevoegd en ik zag zelfs dat ik nog ongeveer 1 jaar garantie heb. Dus tot nu toe erg tevreden mee, vooral de accu is subliem.

Voor de headset kijk ik erg uit naar de Corsair HS75XB omdat deze geen dongle gebruikt en ik de headset enkel op de XSX ga gebruiken. De steelseries heb je toch weer een dongle aan je XSX hangen en dat soort spul vindt mijn zoontje van anderhalf erg interessant.

Ook lees ik dat de headset kwalitatief goed in elkaar zit en geluid ook subliem is met de Dolby armos app. Vraag mij dan wel af of de de app bij de headset inbegrepen zit, of moet je deze zelf nog kopen?

• DutchOwnage
Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:48:
PS5 binnen. Qua geluidsniveau is Xbox superieur.
Zowel idle als onder load?

• ecdj
  • Laatst online: 10-01-2022
Sinds gisteren bezitter van mijn eerste Xbox (Series X)! Wat een fijne controller, zeker in vergelijking met die van de PS4.
Ik zal vanavond pas echt aan gamen toekomen.

Hoe weet ik dat de controller oplaadt? Ik heb die officiële accu aangeschaft, maar ik zie nergens een lichtje o.i.d. als ik 'm oplaadt via het stopcontact?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Je hoort de console. wat bij de Xbox Series X echt niet het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
ecdj schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:

Hoe weet ik dat de controller oplaadt? Ik heb die officiële accu aangeschaft, maar ik zie nergens een lichtje o.i.d. als ik 'm oplaadt via het stopcontact?
Bij de vorige zat er een lampje in verwerkt. Nu moet je even in je homescreen rechtsboven kijken. Daar zie je wanneer ie aan het laden is.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 19-11-2020 10:53 ]

• Caayn
  • Niet online
ecdj schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
Sinds gisteren bezitter van mijn eerste Xbox (Series X)! Wat een fijne controller, zeker in vergelijking met die van de PS4.
Ik zal vanavond pas echt aan gamen toekomen.

DutchOwnage schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:53:
[...]

Bij de vorige zat er een lampje in verwerkt. Nu moet je even in je homescreen rechtsboven kijken.
Dat.

Plus als je hem in plugt dan trilt de controller kort. Er zit helaas geen visuele laad indicator op de controller zelf.

• ecdj
  • Laatst online: 10-01-2022
DutchOwnage schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:53:
[...]

Bij de vorige zat er een lampje in verwerkt. Nu moet je even in je homescreen rechtsboven kijken. Daar zie je wanneer ie aan het laden is.
Ah ok, maar dat kan ik dus niet zien bij het stopcontact. Duidelijk, opladen gaat voortaan via de console zelf ;-).
Wel fijn dat ze zo'n lang oplaadsnoer erbij leveren!

• DutchOwnage
ecdj schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]

Ah ok, maar dat kan ik dus niet zien bij het stopcontact. Duidelijk, opladen gaat voortaan via de console zelf ;-).
Wel fijn dat ze zo'n lang oplaadsnoer erbij leveren!
Dat is altijd wel een groot pluspunt geweest ja. In het zeldzame geval dat ie een keer echt leeg is, gewoon ff met snoertje verder op de bank.
Pagina: 1 ... 31 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord