Hmm, de oplader + standaard van MS is dus vertraagd. Bij mij wordt ie morgen pas verzonden (en ik gok dat ik hem dan een dag later binnen heb. Dus mocht je nog denken om een quick charge of die samen met standaard te halen, dan is die laatste dus pas vanaf morgen te krijgen.
Ik weet overigens niet of ie al wel in de winkels heeft gelegen, maar wellicht vind je hem daar ook pas vanaf komende week terug.
Vandaag is in ieder geval de dag van Playstation (in Europa tenminste). We gaan dus aardig wat vergelijkingen zien op het web. Ik ben op zich wel benieuwd naar wat ervaringen, maar ik neem aan dat we in dit topic geen Xbox VS PS zaken gaan bespreken. In ieder geval mooi om te zien dat meer mensen vanaf vandaag wat next-gen games gaan ervaren en ik wens dan ook veel plezier toe.
Wat je wel veel terug ziet komen in de diverse reviews is dat de Sony controller beter wordt ervaren vanwege de triggers. Nou heb ik eigenlijk nog niemand van MS erover gehoord. Ik zie de kans wel liggen dat MS straks met Elite V3 komt die ook zulke triggers kan hebben. Maar het lijkt vooral stil. Of heeft iemand andere info?
[
Voor 46% gewijzigd door
Martinspire op 19-11-2020 12:20
]