Zie je gamen dan als tijd wat je beter aan andere dingen kon besteden?giantgiantus schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:02:
Die gametijden bekijk ik nooit. Ik voel me dan altijd zo’n enorme droeftoeter. Wat had ik toffe dingen kunnen doen met die tijd.
Ik zie gamen als die toffe dingengiantgiantus schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:02:
Die gametijden bekijk ik nooit. Ik voel me dan altijd zo’n enorme droeftoeter. Wat had ik toffe dingen kunnen doen met die tijd.
Maar als je echt zelf vindt dat er toffere dingen zijn om met je tijd te doen dan moet je daar misschien juist wat mee. Als het stiekem gaat om opvattingen van anderen dan beter gewoon daar niks van aantrekken en je eigen plan trekken. Als gamen is waar je je lol uit haalt, dan lijkt me dat zoals anderen ook al zeiden een prima besteding van de tijd
Elke avond voor de tv zitten en kijken wat er toevallig langs komt wat nog altijd een groot deel van Nederland doet, dat vind ik dan weer zonde.
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Herken ik wel, maar heb het onder controle. Heb wat dat betreft een zero tolerance beleid. Ik bepaal hoe lang ik een game speel, niet de game zelf. Dus achievements, upgrades, progress etc. zijn niet leidend. Dat zorgt er dus voor in mijn geval dat ik Assassins Creed Valhalla na tien uur wel gezien had, terwijl ik bij andere games zoals RDR2 en Ori wel door blijf spelen.giantgiantus schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:02:
Ben gestopt met het kijken van Eredivisie wedstrijden (geloof mij, daar spenderen heel wat mannen hun weekend aan, is dat dan nuttig?) omdat ik daar steeds minder plezier aan beleef. Die tijd spendeer ik liever aan toffe games.
Verder game ik als ontspanning. Werk, sporten e.d. gaan voor. Daarna is er ook tijd voor ontspanning
Laat je inderdaad niets aanpraten.
Ik denk dat plezier erin lol erin hebben het toverwoord zijn. Als dit erin hebt dan maakt het naar mijn idee gewoon een hobby zoals er duizenden andere hobbies zijn waar mensen heel veel vrije tijd in stoppen 
En anderen hebben er in principe niet zo veel van te vinden he
@Linksquest Gistermiddag ging het opeens een stuk beter met downloaden dan afgelopen Vrijdagavond, haalde de 800Mbit/s constant
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarvan je maar 10 dagen voeten op de grond hebt gezet?MRE-Inc schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:14:
[...]
Niet bij PUBG. Battlefield V iets van 60 dagen maar @gr1542 zit al aan de 80 dagen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Klopt, gamestats moeten zijn geimplementeerd door de ontwikkelaar, en dat geldt zelfs voor de basis statistieken zoals hoe lang je een spel hebt gespeeld. Als ze dat niet doen, dan krijg je die dingen ook niet te zien.timmie271 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:45:
[...]
Hoeft het evengoed nog niet te werken, zie de foto van WRC 6 van mij ergens hierboven.
Van de spawn naar de jetuchiha tijntje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:32:
[...]
Waarvan je maar 10 dagen voeten op de grond hebt gezet?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Speel je momenteel PES 2021 nog steeds nu de nieuwe versie nog slecht is? Wil ook graag weer PES gaan spelen (denkend aan de good ol' PES days met als topper PES6), en denk dat ik dan beter 2021 kan doen op dit moment.Tomba schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Allemachtig dat zijn nog eens speeltijden zeg, mijn meest gespeelde spel had de 10 dagen nog niet
[Afbeelding]
Yup, PES 2022 heb ik geskipt vanwege de vele issues. Als er opnieuw een season update zou komen zou ik die direct aanschaffen, heerlijk spel. Voelt alsof je echt aan t voetballen bent itt Fifa.DeLyon schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:14:
[...]
Speel je momenteel PES 2021 nog steeds nu de nieuwe versie nog slecht is? Wil ook graag weer PES gaan spelen (denkend aan de good ol' PES days met als topper PES6), en denk dat ik dan beter 2021 kan doen op dit moment.
Enige echte nadeel is de missende licenties en t feit dat je dat itt op PlayStation en pc niet kan fixen via een datapack.
Dat is niet meer helemaal waar. Een tijdje geleden is Microsoft ineens bij bijna alle (Xbox one and up) games de time played gaan tonen, ook bij games die voorheen helemaal geen stats hadden. Wellicht dat het nu alleen niet werkt bij games die wel stats geïmplementeerd hebben maar geen time played?SunnieNL schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Klopt, gamestats moeten zijn geimplementeerd door de ontwikkelaar, en dat geldt zelfs voor de basis statistieken zoals hoe lang je een spel hebt gespeeld. Als ze dat niet doen, dan krijg je die dingen ook niet te zien.
Helemaal mee eens. Risico bij gamen is altijd wel - althans, bij mij - dat je er makkelijk heel te veel uren in stopt. Al is het maar omdat sommige games tegenwoordig zo mega groot zijn (The Witcher, Assassin's Creed, etc.).Polariteit schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:05:
Ik denk dat plezier erin lol erin hebben het toverwoord zijn. Als dit erin hebt dan maakt het naar mijn idee gewoon een hobby zoals er duizenden andere hobbies zijn waar mensen heel veel vrije tijd in stoppen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Van het weekend opnieuw begonnen aan shadow of the tomb raider. Wat ziet die game er ontzettend goed uit zeg, al helemaal door de laatste patch waardoor 4k en meestal 60fps mogelijk is. De game is inmiddels al wat jaren oud maar hier kunnen veel games van het afgelopen jaar wat van leren. HDR ziet er ook gewoon prachtig uit.
Staat ook bij mij op de lijst om in 2022 te gaan starten. Zeker door de Series X patch grafisch gezien volgens mij een pareltje gewordenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:30:
Van het weekend opnieuw begonnen aan shadow of the tomb raider. Wat ziet die game er ontzettend goed uit zeg, al helemaal door de laatste patch waardoor 4k en meestal 60fps mogelijk is. De game is inmiddels al wat jaren oud maar hier kunnen veel games van het afgelopen jaar wat van leren. HDR ziet er ook gewoon prachtig uit.
Mee eens. dat vond ik toen al een hele mooie game op de xbox x en nu op de series x nog mooier.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:30:
Zo geniet ik ook echt van Valhalla moet ik bekennen.
De game die me grafisch heel erg tegenvalt... Halo.
Ik vind die zo enorm klinisch. Bomen bewegen haast niet. gras is niet gras zoals in Valhalla. Nee wat mij betreft heeft halo het grafisch totaal niet kunnen waarmaken. (game technisch is het wel een vette game hoor)
Ik had de pc-versie pasgeleden via de Epic Gamestore binnengehengeld, maar door dit soort berichten neig ik er toch naar om gewoon de console versie te gaan halen. De xbox loopt rondjes om mijn PC heen wat betreft grafische prestatiesVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:30:
En ik kan nog steeds niets met een vliegtuigMRE-Inc schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:14:
[...]
Niet bij PUBG. Battlefield V iets van 60 dagen maar @gr1542 zit al aan de 80 dagen.
Zelf rise of the tomb raider aan het spelen. Heerlijk. Zijn er meer xbox titels die daar op lijken die ik moet spelen?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:30:
Puzzle like, beetje schieten maar niet te veel en veel mooie omgevingen
Heb je toevallig niet ook pc? Of ps5?Limbeckx schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Zelf rise of the tomb raider aan het spelen. Heerlijk. Zijn er meer xbox titels die daar op lijken die ik moet spelen?
Ik kom hier alleen even om te zeggen dat de Series S in combinatie met de inmiddels bekende 3 jaar Live Gold (Turkije/Brazilië) naar Game Pass Ultimate de beste gamedeal is die ik ooit heb meegemaakt. Ik kocht een tweedehands S via Marktplaats voor 225 euro, inclusief 2TB HDD Seagate. Gamepass kostte me voor 3 jaar 90 euro. Het is echt insane wat je daarvoor krijgt. Al jaren puur Nintendogamer, zoveel titels 'gemist' die ik nu kan inhalen, zoveel toffe nieuwe games die ik zo kan spelen of proberen. En wat een krachtig topapparaat is de S ook. Voor mij als casual gamer belachelijke value.
Op de PS heb je natuurlijk de Uncharted games. Verder vind ik Resident Evil somehow ook wel passen in het genre en Gears 5 ook zeker. Die laatste is van traditionele shooter veel opgeschoven richting action/adventure met side-missies/ upgrades/ iets meer open wereld.Limbeckx schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Zelf rise of the tomb raider aan het spelen. Heerlijk. Zijn er meer xbox titels die daar op lijken die ik moet spelen?
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Verwijderd
De balans van ontdekken en actie in TR heb ik verder nog niet gevonden op Xbox helaas. Ik ben ook meer van het ontdekken en puzzels met hier en daar wat actie. En het nodige klim werk.Limbeckx schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Ik ben ook groot liefhebber van de Uncharted serie maar zoals @CosmoKramer al aangaf dan moet je naar de buren. Een nieuwe Uncharted zou voor mij betekenen dat die ps5 er toch echt moet komen. Als je de mogelijkheid hebt moet je die serie echt eens checken.
Uhm nope. Why?giantgiantus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:23:
[...]
Heb je toevallig niet ook pc? Of ps5?
Ahh voor Uncharted bedoel je denk ik... Nee dus. Maar niet getreurt, heb RDR2 al gekocht en Gears klinkt ook wel leuk.
[ Voor 26% gewijzigd door Limbeckx op 17-01-2022 15:04 ]
En dan vergeten we The Last of Us nog - in dat genre zeker de allerallerbeste game. Misschien zelfs wel over de genres heen.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:21:
[...]
De balans van ontdekken en actie in TR heb ik verder nog niet gevonden op Xbox helaas. Ik ben ook meer van het ontdekken en puzzels met hier en daar wat actie. En het nodige klim werk.
Ik ben ook groot liefhebber van de Uncharted serie maar zoals @CosmoKramer al aangaf dan moet je naar de buren. Een nieuwe Uncharted zou voor mij betekenen dat die ps5 er toch echt moet komen. Als je de mogelijkheid hebt moet je die serie echt eens checken.
Ik zou zeker een keer een PS4 aanschaffen en die games checken.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Welke games ben je nu het spelen op Gamepass? Forza Horizon 5 is zeker een aanrader, maar ook de hele HALO serie, die ook op Gamepass staat, is zeker een aanrader.Ambling_Alp schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:27:
Ik kom hier alleen even om te zeggen dat de Series S in combinatie met de inmiddels bekende 3 jaar Live Gold (Turkije/Brazilië) naar Game Pass Ultimate de beste gamedeal is die ik ooit heb meegemaakt. Ik kocht een tweedehands S via Marktplaats voor 225 euro, inclusief 2TB HDD Seagate. Gamepass kostte me voor 3 jaar 90 euro. Het is echt insane wat je daarvoor krijgt. Al jaren puur Nintendogamer, zoveel titels 'gemist' die ik nu kan inhalen, zoveel toffe nieuwe games die ik zo kan spelen of proberen. En wat een krachtig topapparaat is de S ook. Voor mij als casual gamer belachelijke value.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb hem pas heel kort trouwens, maar nu al verliefd, haha. Forza gedownload en even gespeeld - als je alleen maar Switch speelt, word je zelfs op de S al weggeblazen door die graphics. En Psychonauts 2, een game die ik móést spelen, want deel één was vroeger een van mijn favoriete spellen. Stelt niet teleur. Maar joh, zoveel om te bekijken. Wil na jaren zonder weer eens kijken of Halo (online ook) nog zo verslavend is, heb een paar sportgames (zoals MLB The Show) die ik nooit eerder kon spelen, Flight Simulator wil ik eens checken. Echt heel veel andere dingen. Maar ik zal mezelf niet laten verdrinken en niet te veel tegelijk installeren.Linksquest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:13:
[...]
Welke games ben je nu het spelen op Gamepass? Forza Horizon 5 is zeker een aanrader, maar ook de hele HALO serie, die ook op Gamepass staat, is zeker een aanrader.
Dan zou ik je ook Killer Instinct willen aanbevelen, maar ook Hellblade is een aanrader.
Ik vond the Gunk verrassend leuk en als je van voetbal houdt staat PES 2021 er ook op
Te veel! Ik vind zelfs het gegeven dát ik ze wanneer ik zou willen kan spelen al geld waard, haha.Tomba schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:58:
Ik vond the Gunk verrassend leuk en als je van voetbal houdt staat PES 2021 er ook op
Btw, is cloudgamen al stabieler? Ik vind het als een soort 'demo' best een leuke optie vooral: even kijken voordat je 100 gig downloadt.
En zo werd Maart toch nog een drukke game-maand
https://www.xbox.com/nl-n...Order-Bundle/9MZLL2PTL2BD
https://www.xbox.com/nl-n...Order-Bundle/9MZLL2PTL2BD
[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 17-01-2022 18:31 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gaan we dit jaar voor het eerst in lange tijd geen E3 krijgen? Hoop het niet..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Via telefoon of tablet is het al even geleden dat ik het getest heb, maar overlaatst wel vanuit Game Pass streaming op de console gespeeld. Had amper in de gaten dat het via streaming was eerlijk gezegd. Scheelt natuurlijk dat ik via de Xbox niet op een 14K4 inbelmodempje zit, maar dan nog. Binnenkort moet ik voor knieoperatie weg, dan ga ik weer eens testen via de telefoon.Ambling_Alp schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:20:
[...]
Btw, is cloudgamen al stabieler? Ik vind het als een soort 'demo' best een leuke optie vooral: even kijken voordat je 100 gig downloadt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ergens vind ik het wel jammer dat de E3 niet doorgaat, was toch een soort van geclusterd moment dat er veel info loskwam. Nu moet ik zeggen dat je met alle Xbox en Bethesda studio's al een flinke show kunt maken, dus ik verwacht dat Microsoft sowieso wel een soort van show zal houden, net zoals voorgaan de jaren.G_Dragon schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:43:
Ik zal wel een van de weinige zijn maar ik vind de Forza Horizon reeks helemaal niks. De gewone Forza en GT7 kijk ik veel meer naar uit.
Dat zijn natuurlijk meer circuitracers met een andere insteek. Dus niet zo heel vreemd dat je daar anders tegenaankijkt. Maar denk dat er genoeg mensen zijn die Forza Horizon niks vinden hoor, het open karakter moet je maar net passen. Persoonlijk vind ik het echt een topgame, maar genoeg mensen die liever een echte arcade-racer willen, waarbij je minder vrijheid hebt. Alhoewel dat ook wel mogelijk is binnen Forza Horizon, maar het zal nooit een Burnout oid worden.BramViking schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:49:
Ik zal wel een van de weinige zijn maar ik vind de Forza Horizon reeks helemaal niks. De gewone Forza en GT7 kijk ik veel meer naar uit.
GT7 en de gewone Forza zijn verre van arcade. Dat is Horizon daarentegen wel. Vind het concept gewoon niks. Geef mij maar het circuit racen tegen anderen. Maar prima dat het er is.Wom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:51:
[...]
Dat zijn natuurlijk meer circuitracers met een andere insteek. Dus niet zo heel vreemd dat je daar anders tegenaankijkt. Maar denk dat er genoeg mensen zijn die Forza Horizon niks vinden hoor, het open karakter moet je maar net passen. Persoonlijk vind ik het echt een topgame, maar genoeg mensen die liever een echte arcade-racer willen, waarbij je minder vrijheid hebt. Alhoewel dat ook wel mogelijk is binnen Forza Horizon, maar het zal nooit een Burnout oid worden.
Ik hoop dat het fake nieuws is, want kan me niet voorstellen dat ze de E3 annulerenWom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:49:
[...]
Ergens vind ik het wel jammer dat de E3 niet doorgaat, was toch een soort van geclusterd moment dat er veel info loskwam. Nu moet ik zeggen dat je met alle Xbox en Bethesda studio's al een flinke show kunt maken, dus ik verwacht dat Microsoft sowieso wel een soort van show zal houden, net zoals voorgaan de jaren.
Eeuh ja, ik ben wat onduidelijk in mijn posting geweest. Waar Forza Motorsport meer de simuliatie-kant op gaat, is dat bij Forza Horizon niet. Maar je leest wel reacties dat men de open setting minder interessant vind, en meer een wat klassieke arcade-racer willen. Dat probeerde ik te typenBramViking schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:54:
[...]
GT7 en de gewone Forza zijn verre van arcade. Dat is Horizon daarentegen wel. Vind het concept gewoon niks. Geef mij maar het circuit racen tegen anderen. Maar prima dat het er is.
Hopelijk deze zomer meer info over Forza Motorsport, erg benieuwd wat ze daar mee kunnen neerzetten. Nieuwe engine, puur voor de laatste generatie en een nog groter team wat er aan werkt dan voorheen.
We gaan wel een krijgen, alleen net als vorig jaar Digitaal.G_Dragon schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:43:
Hopelijk deze keer wel een echte presentatie van Take Two en geen woke geneuzel...
Gelukkig en hopelijk niet zeg... Burnout heeft al een favoriete race serie van me om zeep geholpen, need for speed. Vanaf het moment dat ze Criterion daar op gezet hebben is die serie dood voor mij (alleen payback vond ik nog wel aardig, maar nog steeds niks vergeleken met vroeger). Forza horizon heeft dat stokje net over genomenWom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:51:
[...]
Dat zijn natuurlijk meer circuitracers met een andere insteek. Dus niet zo heel vreemd dat je daar anders tegenaankijkt. Maar denk dat er genoeg mensen zijn die Forza Horizon niks vinden hoor, het open karakter moet je maar net passen. Persoonlijk vind ik het echt een topgame, maar genoeg mensen die liever een echte arcade-racer willen, waarbij je minder vrijheid hebt. Alhoewel dat ook wel mogelijk is binnen Forza Horizon, maar het zal nooit een Burnout oid worden.
In other news... Wat is mass effect 2 weer ontzettend wennen na 1, net als toen ik het de eerste keer speelde... Zal vast wel weer leuk worden maar in het begin mis ik alles wat ze van 1 er uit geknipt hebben weer. Voelt in eerste instantie echt als een dumbed down versie. Oh well...
[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 17-01-2022 19:27 ]
Need for Speed is wel echt dood en begraven inderdaad. Jammer, want NFS3: HP en Porsche Unleashed vond ik top en de Underground games ook allemaal dikke prima. Vooral politieachtervolgingen op hoge snelheid waren echt gaaf om te doen. Spijkermatten ontwijken, alles er op en er aan.Finraziel schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:23:
[...]
Gelukkig en hopelijk niet zeg... Burnout heeft al een favoriete race serie van me om zeep geholpen, need for speed. Vanaf het moment dat ze Criterion daar op gezet hebben is die serie dood voor mij (alleen payback vond ik nog wel aardig, maar nog steeds niks vergeleken met vroeger). Forza horizon heeft dat stokje net over genomen
Maar de eerste drie Burnout games vond ik toch ook wel echt tof hoor. Keiharde crashes op een manier die je toentertijd nog niet eerder had gezien. Daar heb ik flink wat uren in zitten. Zou prima een reboot van Burnout volgens klassiek recept willen zien. Burnout Paradise had het niet voor mij.
Overigens verwacht ik op achtervolgingsgebied wat van Contraband. Gamers die Mad Max kennen, weten dat de car-combat daar in goed gedaan was. Hoop dat die actie ook doorsijpelt in Contraband, want volgens de tot nu toe gedeelde informatie mogen we daar wel op hopen.
Dat is het nadeel van een oude lul worden, je gaat alles vergelijken met de nostalgie van vroeger.
Hoop het want zo staat het niet in het artikel..Linksquest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:05:
[...]
We gaan wel een krijgen, alleen net als vorig jaar Digitaal.
Weg. Verkeerde draadje.
[ Voor 104% gewijzigd door ariekanari op 17-01-2022 19:55 . Reden: weg > naar FH5 topic ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
BramViking schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:54:
[...]
GT7 en de gewone Forza zijn verre van arcade. Dat is Horizon daarentegen wel. Vind het concept gewoon niks. Geef mij maar het circuit racen tegen anderen. Maar prima dat het er is.
Het is niet voor niets dat ze nu Forza Motorsport weer van de grond af aan opnieuw aan het opbouwen zijn. Vanaf deel 5 is het slechter en slechter geworden. Met deeltje 7 is als topper (in negatieve zin).
7 dagen gelden werd er nog bekend gemaakt alleen digitaal, maar lees inderdaad net dat er 2 uur geleden een ebricht naar buiten gekomen is dat hij misschien helemaal geannuleerd is worden.G_Dragon schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:42:
[...]
Hoop het want zo staat het niet in het artikel..
Deel jammer, maar van de andere kant vond ik hem de laatste paar jaar ook niet meer echt leuk, vind persoonlijk de manier waarop de Game Awards de nieuwe dingen laat zien veel mooier. 1 host, 4 uur lang alle nieuwe dingen.
Hopelijk deze keer geen internet helden die bang zijn voor alle verandering.huyanglee schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:09:
Hopelijk deze keer wel een echte presentatie van Take Two en geen woke geneuzel...
Zo hopen we allemaal wat.
Verwijderd
Ik had her en der ook al gelezen dat de nieuwe Forza Motorsport ook alleen voor de Series consoles word ontwikkelt, dus dat zal 1 van de eerste 1st party games zijn van MS die geen ondersteuning voor de One consoles bied.Rossi46 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:53:
[...]
Het is niet voor niets dat ze nu Forza Motorsport weer van de grond af aan opnieuw aan het opbouwen zijn. Vanaf deel 5 is het slechter en slechter geworden. Met deeltje 7 is als topper (in negatieve zin).
Verwijderd
Ook het meerendeel van de mensen buiten het internet zitten niet te wachten op woke onzingiantgiantus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:13:
[...]
Hopelijk deze keer geen internet helden die bang zijn voor alle verandering.
Komaan zeg, die "presentatie" was een regelrechte schande. Hoef je niet rechts voor te zijn. We kijken naar een presentatie en verwachten G A M E S. 't is niet alsof Rockstar de laatste jaren nog iets heeft uitgebracht behalve RDR2 en rehashes van GTA 5.giantgiantus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:13:
[...]
Hopelijk deze keer geen internet helden die bang zijn voor alle verandering.
Staat zelfs op de officiele pagina dat hij enkel naar PC en Series S|X komt.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik had her en der ook al gelezen dat de nieuwe Forza Motorsport ook alleen voor de Series consoles word ontwikkelt, dus dat zal 1 van de eerste 1st party games zijn van MS die geen ondersteuning voor de One consoles bied.
/f/image/iV2Gh2REzyH0qH2wAJvESln2.png?f=fotoalbum_large)
Bron: https://www.xbox.com/en-US/games/forza-motorsport
Heb tijd terug aantal videos rond de ontwikkeling bekeken. Daarin werd dieper ingegaan op oa. de bandenslijtage en de invloed op het rijgedrag. Dat ging behoorlijk ver en het was duidelijk dat dit enkel kon door de extra rekenkracht van de nieuwe CPU's. Dus mijn verwachtingen zijn best hoog eigenlijk.
Verwijderd
Gaaf. Door de hoge CPU power kunnen ze vast inderdaad veel simuleren zoals banden slijtage inderdaad, ik ben benieuwd. Het zal denk ik nog wel een paar jaar duren.Wom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:27:
[...]
Staat zelfs op de officiele pagina dat hij enkel naar PC en Series S|X komt.
[Afbeelding]
Bron: https://www.xbox.com/en-US/games/forza-motorsport
Heb tijd terug aantal videos rond de ontwikkeling bekeken. Daarin werd dieper ingegaan op oa. de bandenslijtage en de invloed op het rijgedrag. Dat ging behoorlijk ver en het was duidelijk dat dit enkel kon door de extra rekenkracht van de nieuwe CPU's. Dus mijn verwachtingen zijn best hoog eigenlijk.
Klopt, burnout ook veel lol aan gehad (de eerste 3 inderdaad, Paradise kon mij niet zo bekoren). Maar de mix van nfs en burnout werkte voor mij gewoon helemaal niet, wat mij betreft dus eigenlijk twee series om zeep geholpen door ze met elkaar te mengen.Wom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:28:
[...]
Need for Speed is wel echt dood en begraven inderdaad. Jammer, want NFS3: HP en Porsche Unleashed vond ik top en de Underground games ook allemaal dikke prima. Vooral politieachtervolgingen op hoge snelheid waren echt gaaf om te doen. Spijkermatten ontwijken, alles er op en er aan.
Maar de eerste drie Burnout games vond ik toch ook wel echt tof hoor. Keiharde crashes op een manier die je toentertijd nog niet eerder had gezien. Daar heb ik flink wat uren in zitten. Zou prima een reboot van Burnout volgens klassiek recept willen zien. Burnout Paradise had het niet voor mij.
Overigens verwacht ik op achtervolgingsgebied wat van Contraband. Gamers die Mad Max kennen, weten dat de car-combat daar in goed gedaan was. Hoop dat die actie ook doorsijpelt in Contraband, want volgens de tot nu toe gedeelde informatie mogen we daar wel op hopen.
Dat is het nadeel van een oude lul worden, je gaat alles vergelijken met de nostalgie van vroeger.
Wat zijn de transfer rates die jullie behalen als je games verplaatst van de interne storage naar een USB 3.0 SSD?
Ik haal in het begin 2,67Gbps wat soms afhankelijk van de Game iets inzakt.
Bijv. Warzone Pacific begon met 2,67Gbps en blijft hangen op 1,4Gbps.
Ik ben benieuwd of ik verschil merk in game qua performance of dat het alleen laadtijden betreft.
Ik ben benieuwd of ik verschil merk in game qua performance of dat het alleen laadtijden betreft.
Hier tekenen aub ......
Ook de game industrie begint volwassen te worden en dan kan het geen kwaad om eens een beetje aandacht te besteden aan andere omgangsvormen en dergelijke.huyanglee schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:26:
[...]
Komaan zeg, die "presentatie" was een regelrechte schande. Hoef je niet rechts voor te zijn. We kijken naar een presentatie en verwachten G A M E S. 't is niet alsof Rockstar de laatste jaren nog iets heeft uitgebracht behalve RDR2 en rehashes van GTA 5.
De enige games die je kunt draaien vanaf een USB drive zijn Xbox one games. Die zijn dus ook nog gemaakt om vanaf de trage interne hdd van een Xbox one te kunnen draaien. Als zodanig zul je er geen performance verschil door gaan zien want die games zijn al gemaakt om met die trage hdd om te kunnen gaan (wel betere laadtijden dan op zo'n hdd natuurlijk, maar minder dan op de series interne SSD).CPM schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:11:
Wat zijn de transfer rates die jullie behalen als je games verplaatst van de interne storage naar een USB 3.0 SSD?
Games die gemaakt zijn voor de series en wellicht rekenen op de snelheid van de interne SSD die kun je ook alleen starten vanaf die interne SSD (of het uitbreidingskaartje die precies dezelfde performance biedt en ook op pci express lanes aangesloten is). Je kunt ze wel naar USB storage verplaatsen maar dat is enkel om ze tijdelijk op te starten. Om ze te kunnen spelen moet je ze dan eerst weer terug naar de interne SSD zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 17-01-2022 22:09 ]
Uiteraard krijgen we een Xbox show dit jaar, het zal alleen niet geassocieerd worden met E3. Iets wat Sony al een tijdje niet meer doet, Nintendo ook niet echt meer dacht ik, toch?
11 november komt Starfield uit, best believe dat die een flinke deep dive/showcase krijgt en nog veel meer.
11 november komt Starfield uit, best believe dat die een flinke deep dive/showcase krijgt en nog veel meer.
Van dit alles ben ik op de hoogte maar ondanks dat bedankt voor de toelichting.Finraziel schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:08:
[...]
De enige games die je kunt draaien vanaf een USB drive zijn Xbox one games. Die zijn dus ook nog gemaakt om vanaf de trage interne hdd van een Xbox one te kunnen draaien. Als zodanig zul je er geen performance verschil door gaan zien want die games zijn al gemaakt om met die trage hdd om te kunnen gaan (wel betere laadtijden dan op zo'n hdd natuurlijk, maar minder dan op de series interne SSD).
Games die gemaakt zijn voor de series en wellicht rekenen op de snelheid van de interne SSD die kun je ook alleen starten vanaf die interne SSD (of het uitbreidingskaartje die precies dezelfde performance biedt en ook op pci express lanes aangesloten is). Je kunt ze wel naar USB storage verplaatsen maar dat is enkel om ze tijdelijk op te starten. Om ze te kunnen spelen moet je ze dan eerst weer terug naar de interne SSD zetten.
Toch blijft mijn vraag over de transfer rates staan. Ben gewoon benieuwd wat anderen halen, type SSD, controller etc.
Heb zelf gewoon een goedkope casing met een simpele SSD, en ben benieuwd of er meer winst te behalen is.
Hier tekenen aub ......
Had ergens op IGN gelezen dat Geoff Keighley dit jaar de Sumer Fest wilde starten, dit zou wel eens volgens de E3 vervanger kunnen worden. Misschien dat daar een Microsoft Show in komt.devilsnight schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:37:
Uiteraard krijgen we een Xbox show dit jaar, het zal alleen niet geassocieerd worden met E3. Iets wat Sony al een tijdje niet meer doet, Nintendo ook niet echt meer dacht ik, toch?
Summer Game Fest was er vorig jaar ook al:Linksquest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:43:
[...]
Had ergens op IGN gelezen dat Geoff Keighley dit jaar de Sumer Fest wilde starten, dit zou wel eens volgens de E3 vervanger kunnen worden. Misschien dat daar een Microsoft Show in komt.
Summer Game Fest 2021
Jun 10, 2021 – Jul 22, 2021
Vond die periode maar verwarrend eigenlijk. Twee online-only opgezette game 'shows' die min of meer hetzelfde doen. Het was na een tijdje niet meer duidelijk wat waar vandaan kwam. Maar eigenlijk hoeft dat ook niet en is weinig relevant, en dus meteen ook het hele argument waarom E3 geen bestaansrecht meer heeft indien het online only is.
Online-only kan je als bedrijf net zo goed zelf organiseren, op de manier die je wil, op het moment dat je wil. Meer zelfs, dan verdrink je niet in bergen en bergen content die dan op de pers en gamers afgevuurd worden. Als je groot genoeg bent (Sony, Nintendo) is dat sowieso te verkiezen, en dat gebeurt dan ook al een paar jaar.
Natuurlijk is het ook dubbel, enerzijds kan je als kleine partij verdrinken in het nieuws-geweld. Anderzijds weet je ook dat die drie dagen alle aandacht is gericht op deelnemers van E3. Waardoor je misschien toch opgepikt wordt door je aan E3 (of Summer Game Fest) te verbinden.
Want als je zomaar vanuit een hoekje ergens willekeurig in het jaar wat komt communiceren, val je natuurlijk misschien ook niet op. Geen boodschap zonder zender, en geen boodschap zonder publiek.
Het voordeel van een stempel als E3 of Summer Game Fest, is dat je makkelijk op gerichte momenten op een centrale locatie het samengebrachte nieuws/content kan gaan bekijken. Trailers, interviews, reveals, live sessies, noem maar op.
Het idee van E3 was ook eerder een handelsbeurs, waar persoonlijk contact en conferences belangrijk waren. Aandacht opeisen, je in de kijker zetten, toch dat ene momentje losweken bij een ign of kotaku journalist (ik neem er even de mainstream outlets bij, los van wat je er van mag vinden). Zonder die 'vloer' presence, is E3 helemaal niets meer.
Vorig jaar was het al bijna onopgemerkt voorbijgegaan, voor mij toch, dus ik verwacht er dit jaar ook helemaal niets meer van.
Sowieso ben ik als consument ook veranderd. Ik volg dan zelf nog wel de samenvattingen van showcases/presentaties van de platformen die mijn voorkeur hebben (PS bvb) en dat is het dan ook wel.
Ben er bang voor dat je gelijk gaat krijgen, ook al zou het erg jammer zijn!devilsnight schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:37:
De E3 is voor mij wel iets waar ik elk jaar weer opnieuw naar uitkeek, zelfs mijn vriendin is er zo gewend aan geraakt dat ik dan de tv wil
Jup! En dat is een zeer interessante keuze, gegeven het feit dat Gran Turismo 7 tòch ook voor de PS4 wordt ontwikkeld. Sowieso komt GT7 veel eerder dan de nieuwe Forza Motorsport, dus ik denk dat Turn 10 ook nog met een schuin oog naar de features van die game gaat kijkenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik had her en der ook al gelezen dat de nieuwe Forza Motorsport ook alleen voor de Series consoles word ontwikkelt, dus dat zal 1 van de eerste 1st party games zijn van MS die geen ondersteuning voor de One consoles bied.
Ik verwacht FM eigenlijk eind van dit jaar, dus ik hoop dat ze qua opzet/feature niet te hard willen reageren op anderen, aangezien de game zo onderhand wel feature-complete zou moeten zijn.Rossi46 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:01:
[...]
Jup! En dat is een zeer interessante keuze, gegeven het feit dat Gran Turismo 7 tòch ook voor de PS4 wordt ontwikkeld. Sowieso komt GT7 veel eerder dan de nieuwe Forza Motorsport, dus ik denk dat Turn 10 ook nog met een schuin oog naar de features van die game gaat kijken
Uitgaande van een release eind dit jaar
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Ik hoop eigenlijk niet dat ze teveel naar de concurrent kijken en gewoon hun eigen ding doen. Als ik dezelfde 'magie' ervaar als bij de eerste delen is het voor mij al geslaagd. Ik vond FM altijd leuker dan de GT reeks. Bij de GT reeks heb ik altijd het gevoel als je in auto's rijd die 250+ aantikken, je gevoelsmatig alsnog erg langzaam ging. De adrenaline mist dan gewoon... Natuurlijk is dat 'realistisch', maar bij FM had ik wel altijd het gevoel als je 250+ ging je ook daadwerkelijk echt hard ging, maar ook dat is realistisch opgezet. Wat dat betreft kan de concurrent beter naar FM kijkenRossi46 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:01:
[...]
Jup! En dat is een zeer interessante keuze, gegeven het feit dat Gran Turismo 7 tòch ook voor de PS4 wordt ontwikkeld. Sowieso komt GT7 veel eerder dan de nieuwe Forza Motorsport, dus ik denk dat Turn 10 ook nog met een schuin oog naar de features van die game gaat kijken
Mwah, FM 3 en 4 waren zo goed omdat erg veel afkeken bij GT en daar vanuit verder zijn gegaan (denk aan geluid wat toen ineens oneindig veel beter was dan bij GT, Forzavista wat doen écht een ding was, etc.).Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:30:
[...]
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Ik hoop eigenlijk niet dat ze teveel naar de concurrent kijken en gewoon hun eigen ding doen. Als ik dezelfde 'magie' ervaar als bij de eerste delen is het voor mij al geslaagd. Ik vond FM altijd leuker dan de GT reeks. Bij de GT reeks heb ik altijd het gevoel als je in auto's rijd die 250+ aantikken, je gevoelsmatig alsnog erg langzaam ging. De adrenaline mist dan gewoon... Natuurlijk is dat 'realistisch', maar bij FM had ik wel altijd het gevoel als je 250+ ging je ook daadwerkelijk echt hard ging, maar ook dat is realistisch opgezet. Wat dat betreft kan de concurrent beter naar FM kijken
Momenteel is het 'race gedeelte' van GT echt véél beter dan dat van Forza. Dus wat mij betreft is dat de basis en gaan ze van daaruit verder om dat flink te overklassen, met dus o.a. de kracht van Series X|S.
Nice. En Death's Door!!!!devilsnight schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:45:
Weer een surprise Japanse game drop op Game Pass. Danganronpa naar Xbox.
[Afbeelding]
Zeer nice !
Voor mij persoonlijk de GOTY2021
Krijgen we nu elke week een update met nieuwe games? Behoorlijk release tempo in 2022 tot dus ver.
Kan zijn dat ze de Game Pass wat steviger aan het opbouwen zijn omdat Sony binnenkort met de aankonding komt voor Project Spartacus.Wom schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:15:
Krijgen we nu elke week een updat met nieuwe games? Behoorlijk release tempo in 2022 tot dus ver.
Phil Spencer zegt namelijk dat ze binnenkort met de aankondingen zullen komen
Die value for money in Gamepass is wel echt waanzinnig zeg. Helemaal met die 3 jaar truc. Hoeveel games die ik wilde kopen of op de verlanglijst had ineens in Gamepass verschijnen...
Volgens mij is dit gewoon voor de rest van de maand.Wom schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:15:
Krijgen we nu elke week een updat met nieuwe games? Behoorlijk release tempo in 2022 tot dus ver.
Hmm, Contraband ziet er best interessant uit voor zover te beoordelen aan de minimale informatie.Wom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:28:
[...]
Waar ik al jaren op hoop, waarschijnlijk tevegeefs, is op een remake van een car-combat game die ik kreeg bij mijn Force Feedback Sidewinder joystick eind jaren '90, Interstate '76. Vond de sfeer (jaren '70) en combat echt goed gedaan. Deze titel zou zich prima lenen voor een openworld carcombat game, lijkt mij fantastisch met die jaren '70 muziek, kleding en kapsels en muscle cars.
IJdele hoop waarschijnlijk....
K*t, net vorige maand gekocht, maar nog niet eens aan toegekomen om te spelen.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:57:
Nice. En Death's Door!!!!
XBL: theArthurrrr
Oh ja, inderdaad! Dat was een stijlvolle en echt leuke game. Wel al even geleden dat ik uberhaupt aan die titel heb gedacht. Maar dat zou ook helemaal in mijn straatje zijn inderdaad. Ik ga gelijk eens wat Youtube gameplay videos terugkijkenPowder Toastman schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Hmm, Contraband ziet er best interessant uit voor zover te beoordelen aan de minimale informatie.
Waar ik al jaren op hoop, waarschijnlijk tevegeefs, is op een remake van een car-combat game die ik kreeg bij mijn Force Feedback Sidewinder joystick eind jaren '90, Interstate '76. Vond de sfeer (jaren '70) en combat echt goed gedaan. Deze titel zou zich prima lenen voor een openworld carcombat game, lijkt mij fantastisch met die jaren '70 muziek, kleding en kapsels en muscle cars.![]()
IJdele hoop waarschijnlijk....
Aan de huidige prijs van +-100 a 120 euro voor 3 jaar, afhankelijk van waar je gold koopt (turkije, brazilie, europa), treed ik je bij. Dat is de prijs van 1.5 a 2 full price AAA games tegenwoordig.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:53:
Die value for money in Gamepass is wel echt waanzinnig zeg. Helemaal met die 3 jaar truc. Hoeveel games die ik wilde kopen of op de verlanglijst had ineens in Gamepass verschijnen...
Aan de prijs die het zou moeten zijn, en wellicht ooit wel zal zijn, nl. 13 x 12 x 3 = 468 euro voor drie jaar ben ik minder akkoord.
Afhankelijk van je gaming profiel en hoe vaak je gamet, ligt voor iedereen het omslagpunt ergens anders natuurlijk. Kan 100 zijn, 200, 500, etc...
Ik was zelf een erg goede GPU overview aan het doornemen gisteren, op trueachievements.com, en dan blijkt er toch veel tussen te zitten dat ik doorheen de jaren in voorbije sales periodes op steam of psn al gekocht heb. Daarbij, als je een generatie op ps4 hebt doorgebracht heb je veel van die games ook al geclaimed op ps+ bvb. Om maar te zeggen dat een fanatieke gamer de echte uitschietertjes waarschijnlijk al bezit op andere platformen.
Natuurlijk mag je het gemak niet onderschatten van dezelfde games zonder 'extra kost' gemakkelijker op een moderne console kan spelen. Hoef je andere platformen niet meer aan de tv te hebben.
Daarbij zag ik ook veel 'filler' terugkomen, wat mij betreft is 50% van de library niet het downloaden waard.
Om terug te komen op de 468 euro op 3 jaar, dat zijn 5 triple AAA games, en 8 a 9 indie games in de jaarlijkse sales. Dat kan voor veel gamers al genoeg zijn. Ik schat dat ik op steam en psn samen op drie jaar tijd ook ongeveer wel rond dat bedrag zal zitten. Moet ik even nagaan. En dan koop je de games rechtstreeks en kan je ze altijd blijven spelen (of doorverkopen).
Iedereen moet hierin z'n eigen afweging maken.
Die 5 AAA games en 8/9 indies halen de meeste gamers er imo in drie jaar met meer dan gemak uit. Ik zie mezelf als vrij fanatieke gamer maar er is vrijwel geen maand voorbij gegaan zonder dat er minstens 2 a 3 games bijzitten die ik nog niet heb gespeeld en wel absoluut wil spelen.
Staat imo ook echt amper filler in Gamepass. Het grootste gedeelte van de games vind ik echt absoluut het spelen waard.
Staat imo ook echt amper filler in Gamepass. Het grootste gedeelte van de games vind ik echt absoluut het spelen waard.
[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 18-01-2022 13:52 ]
Ik denk de markt precies iedereen met een xbox is.Amos_x schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:42:
[...]
Aan de huidige prijs van +-100 a 120 euro voor 3 jaar, afhankelijk van waar je gold koopt (turkije, brazilie, europa), treed ik je bij. Dat is de prijs van 1.5 a 2 full price AAA games tegenwoordig.
Aan de prijs die het zou moeten zijn, en wellicht ooit wel zal zijn, nl. 13 x 12 x 3 = 468 euro voor drie jaar ben ik minder akkoord.
Afhankelijk van je gaming profiel en hoe vaak je gamet, ligt voor iedereen het omslagpunt ergens anders natuurlijk. Kan 100 zijn, 200, 500, etc...
Ik was zelf een erg goede GPU overview aan het doornemen gisteren, op trueachievements.com, en dan blijkt er toch veel tussen te zitten dat ik doorheen de jaren in voorbije sales periodes op steam of psn al gekocht heb. Daarbij, als je een generatie op ps4 hebt doorgebracht heb je veel van die games ook al geclaimed op ps+ bvb. Om maar te zeggen dat een fanatieke gamer de echte uitschietertjes waarschijnlijk al bezit op andere platformen.
Natuurlijk mag je het gemak niet onderschatten van dezelfde games zonder 'extra kost' gemakkelijker op een moderne console kan spelen. Hoef je andere platformen niet meer aan de tv te hebben.
Daarbij zag ik ook veel 'filler' terugkomen, wat mij betreft is 50% van de library niet het downloaden waard.
Om terug te komen op de 468 euro op 3 jaar, dat zijn 5 triple AAA games, en 8 a 9 indie games in de jaarlijkse sales. Dat kan voor veel gamers al genoeg zijn. Ik schat dat ik op steam en psn samen op drie jaar tijd ook ongeveer wel rond dat bedrag zal zitten. Moet ik even nagaan. En dan koop je de games rechtstreeks en kan je ze altijd blijven spelen (of doorverkopen).
Iedereen moet hierin z'n eigen afweging maken.
Casual: relaxed, er zit van alles in wat ik kan spelen, lijkt wel Netflix hier
Gemiddeld: altijd wat te spelen en de rest koop ik wel
Fanatiek: wow, dit scheelt echt bizar veel geld
Update: ik heb gisteren eens, ware het een soort demo, Halo Infinite aangezwengeld via de cloud op de Xbox zelf. Heb inderdaad geen langzame verbinding, maar holy bliep, het werkte geweldig? Had geen merkbare lag, geen hiccups, het zag er goed uit. Gamepass blijft me maar verbazen deze eerste dagen. En hoe ideaal om de cloud als een soort 'uitprobeermogelijkheid' te zien - de hele tijd via de cloud als het ook anders kan, mwah, maar dát het kan: heel tof.Wom schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:47:
[...]
Via telefoon of tablet is het al even geleden dat ik het getest heb, maar overlaatst wel vanuit Game Pass streaming op de console gespeeld. Had amper in de gaten dat het via streaming was eerlijk gezegd. Scheelt natuurlijk dat ik via de Xbox niet op een 14K4 inbelmodempje zit, maar dan nog. Binnenkort moet ik voor knieoperatie weg, dan ga ik weer eens testen via de telefoon.
Microsoft heeft Activision gekocht. Whut. 70 Miljard.
https://news.microsoft.co...yone-across-every-device/
With three billion people actively playing games today and fueled by a new generation steeped in the joys of interactive entertainment, gaming is now the largest and fastest-growing form of entertainment. Today, Microsoft Corp. announced plans to acquire Activision Blizzard Inc., a leader in game development and interactive entertainment content publisher. This acquisition will accelerate the growth in Microsoft’s gaming business across mobile, PC, console and cloud and will provide building blocks for the metaverse.
When the transaction closes, Microsoft will become the world’s third-largest gaming company by revenue, behind Tencent and Sony. The planned acquisition includes iconic franchises from the Activision, Blizzard and King studios like “Warcraft,” “Diablo,” “Overwatch,” “Call of Duty” and “Candy Crush,” in addition to global eSports activities through Major League Gaming. The company has studios around the word with nearly 10,000 employees.
“Gaming is the most dynamic and exciting category in entertainment across all platforms today and will play a key role in the development of metaverse platforms,” said Satya Nadella, chairman and CEO, Microsoft. “We’re investing deeply in world-class content, community and the cloud to usher in a new era of gaming that puts players and creators first and makes gaming safe, inclusive and accessible to all.”
[ Voor 148% gewijzigd door Wom op 18-01-2022 14:28 ]
LOL, wat ????
Niet dat ik aan het bericht van @Wom twijfel, maar Phil zegt het nu ook.
Ik verwacht veel gejank onder het artikel op de FP straks.....
Niet dat ik aan het bericht van @Wom twijfel, maar Phil zegt het nu ook.
As we extend the joy and community of gaming to everyone, we are incredibly excited to welcome the fantastic teams and iconic franchises of Activision Blizzard to Team Xbox https://t.co/DVrgYS8ssB
— Phil Spencer (@XboxP3) 18 januari 2022
Ik verwacht veel gejank onder het artikel op de FP straks.....
[ Voor 90% gewijzigd door MRE-Inc op 18-01-2022 14:32 ]
XBL: MRE Inc
Dat zou meteen een fijne sloot voor Gamepass zijn, zeg. Wow.Wom schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:26:
Microsoft heeft Activision gekocht. Whut. 70 Miljard.
[...]
Ho. Ly. Shit.
Dat is ook een manier om van Kotick af te komen
Dat is ook een manier om van Kotick af te komen
Lol. Activision is wel een grote vis. Produceren ze momenteel nog veel boeiends? Wel grappig. Third party games verdwijnen in rap tempo. Het is dus echt Netflix vs Disney aan het worden. Ze kunnen het alleen bolwerken met eigen content.
Ergens, en nu zal @uchiha tijntje waarschijnlijk direct boos worden
, bekruipt me wel het gevoel dat MS weer een gamebedrijf koopt wat net over de Hill is.
Ergens, en nu zal @uchiha tijntje waarschijnlijk direct boos worden
[ Voor 25% gewijzigd door giantgiantus op 18-01-2022 14:36 ]
Call of Duty, World of Warcraft, Crash Bandicoot en Tony Hawk Pro Skater weet ik zo uit mijn hoofd. Moet eens zoeken welke studios er allemaal onder vallen.giantgiantus schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:34:
Lol. Activision is wel een grote vis. Produceren ze momenteel nog veel boeiends? Wel grappig. Third party games verdwijnen in rap tempo. Het is dus echt Netflix vs Disney aan het worden. Ze kunnen het alleen bolwerken met eigen content.
Tering wat een geld man. Maarja voor Microsoft is dat niks. Man op deze manier hoef je geeneens meer games te kopen als een heleboel van deze franchises ook op Game Pass komen.
Man dacht dat Bethesda veel geld was, maar dit is gewoon 10x keer zoveel lol.
Man dacht dat Bethesda veel geld was, maar dit is gewoon 10x keer zoveel lol.
Verwijderd
Zal wel een flinke korting op zitten momenteel.
Ze moeten wel om van de negativiteit af te komen. Het publiek moet zien dat het huidige bestuur weg gaat.
Goed nieuws voor gamepass.
https://news.xbox.com/en-...zard-to-microsoft-gaming/
Goed nieuws voor gamepass.
https://news.xbox.com/en-...zard-to-microsoft-gaming/
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2022 14:40 ]
Die staan op dit plaatje, maar of het ze allemaal zijn, weet ik niet. Volgens mij is dat de gehele CoD zooi of heb ik dat mis ?Wom schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:35:
[...]
Call of Duty, World of Warcarftm Crash Bandicoot en Tony Hawk Pro Skater weet ik zo uit mijn hoofd. Moet eens zoeken welke studios er allemaal onder vallen.
XBL: MRE Inc
Holy shit dat is een flinke slag die Microsoft slaat, echt bizar hoeveel ze blijven investeren. Hebben ze toch weer een paar mega franchises erbij die ze eventueel exclusief kunnen maken, of op zijn minst bij Sony weg kunnen houden.
Insane deal.
Laten we Sony hier buiten beschouwing houden
Laten we Sony hier buiten beschouwing houden
[ Voor 67% gewijzigd door BM op 18-01-2022 15:26 ]
Hopelijk dat ze ook meteen die graftak van een Bobby Kotick van het hoogste dak afgooien.
Verwijderd
Met de aankoop van Bethesda zijn de reeds aangekondigde games voor Playstation ook gewoon uitgekomen of gaan nog uitkomen. Zal me niks verbazen dat ze dit ook met Activision gaan doen.Homeland schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:38:
Holy shit dat is een flinke slag die Microsoft slaat, echt bizar hoeveel ze blijven investeren. Hebben ze toch weer een paar mega franchises erbij die ze eventueel exclusief kunnen maken, of op zijn minst bij Sony weg kunnen houden.
Snap ik niet. Miscrosoft koopt nu een aantal gamebedrijven om ook exclusives te hebben. In zekere zin hebben nu zowel ms als Sony exclusives waar het de afgelopen tijd veel minder het geval was.sohus schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:39:
Insane deal.
Voor Sony zit er niets anders op als zich opmaken voor een overname, of een Nintendo toekomst (1st party focus met matige 3rd party support/kwaliteit).
Zonde om het werk dat al is gedaan weg te gooien natuurlijk maar denk dat het op de lange termijn echt merkbaar zal zijn en dat er steeds meer games alleen voor Xbox/PC uit gaan komen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:39:
[...]
Met de aankoop van Bethesda zijn de reeds aangekondigde games voor Playstation ook gewoon uitgekomen of gaan nog uitkomen. Zal me niks verbazen dat ze dit ook met Activision gaan doen.
Verwijderd
Oh absoluut. Uiteindelijk zal het vast wel Xbox / PC exclusive gaan wordenHomeland schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:41:
[...]
Zonde om het werk dat al is gedaan weg te gooien natuurlijk maar denk dat het op de lange termijn echt merkbaar zal zijn en dat er steeds meer games alleen voor Xbox/PC uit gaan komen.
Mike Ybarra zal wel directeur worden, kwam van MS naar Blizzard, gok trojan horse.Vengeful schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:39:
Hopelijk dat ze ook meteen die graftak van een Bobby Kotick van het hoogste dak afgooien.
Al zie ik Microsoft ook wel een vrouw aanstellen, zou goed zijn.
Gok dat meeste gewoon voor PlayStation gaat uitkomen. Maar Microsoft kan steeds meer condities gaan dicteren aan Sony... wil je deze game, prima, maar dan ook cross-play zonder restricties.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:39:
[...]
Met de aankoop van Bethesda zijn de reeds aangekondigde games voor Playstation ook gewoon uitgekomen of gaan nog uitkomen. Zal me niks verbazen dat ze dit ook met Activision gaan doen.
En pitch is ook gewoon:
Day One GamePass release versus 80 euro PlayStation release.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ZpIVUKO83CRE6I8mDJL4IlY4.jpg?f=fotoalbum_large)