• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
https://in.ign.com/the-gu...s-a-december-release-date
Gameplay sees you clearing the Gunk using a power glove device – called Pumpkin, naturally – as well as solving envirnmental puzzles and avoiding alien threats. The Gunk will run at a stable 30 fps on Xbox One, while it will play at 60 fps and up to 4K resolution on Xbox Series X and S and PC.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
G_Dragon schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:14:
Jemig.. is die 2TB Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S nog steeds rond de 500 euro ? Wat een idioot hoge prijzen voor 2TB..

Heb nu 4 games op me Series S staan en hij is vol, de domste fout ooit van Microsoft om daar een 500GB SSD in te stoppen.
Waar heb je die uberhaupt gevonden? Bij amazon, microsoft en bol.com zijn ze nog niet beschikbaar geweest.
SunnieNL schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:06:
[...]

Waar heb je die uberhaupt gevonden? Bij amazon, microsoft en bol.com zijn ze nog niet beschikbaar geweest.
Gamemania

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SunnieNL
Ah, ook nog niet te koop dus.
Ik hou hem nog wel in de gaten. Als ik hem te pakken heb gaat mijn 1TB in de verkoop. Zal hem eerst wel ff hier posten dan voor die op Vraag&Aanbod gaat.

Dat zijn nieuwe games, vandaar dat hij Hitman trilogy niet noemt.

Verwijderd

SunnieNL schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:11:
[...]

Ah, ook nog niet te koop dus.
Ik hou hem nog wel in de gaten. Als ik hem te pakken heb gaat mijn 1TB in de verkoop. Zal hem eerst wel ff hier posten dan voor die op Vraag&Aanbod gaat.
Je mag tegen die tijd mij wel een DM sturen. :)

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35
devilsnight schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:26:
[Embed]

Dat zijn nieuwe games, vandaar dat hij Hitman trilogy niet noemt.
Ben wel eens benieuwd naar Rainbow Six, weet nog niet wat ik ervan moet denken, maar wil hem zeker gaan proberen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Ik dacht het opgelost te hebben met een nieuwe netwerkkabel maar helaas.. de downloadsnelheid gaat telkens van 200 naar 0 en dan stopt die eventjes, meer mensen dit probleem? Ik hoor 800Mbit/s te halen,

[ Voor 196% gewijzigd door G_Dragon op 14-01-2022 22:37 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:04:
Ik dacht het opgelost te hebben met een nieuwe netwerkkabel maar helaas.. de downloadsnelheid gaat telkens van 200 naar 0 en dan stopt die eventjes, meer mensen dit probleem? Ik hoor 800Mbit/s te halen,

[YouTube: XSX download fail]
Heb je alle games in de achtergrond afgesloten? Als er iets in de achtergrond draait dan gaan je downloads heel langzaam namelijk
edgarf28 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:58:
[...]

Heb je alle games in de achtergrond afgesloten? Als er iets in de achtergrond draait dan gaan je downloads heel langzaam namelijk
Ja er staat niks in QR, hier ben ik mee gestopt omdat ik nog wel eens spontaan besluit om boven verder te gaan op de Series S en als je dan een game op de Series X in QR hebt staan kan dat soms goed fout gaan :p. Ben ooit 3 uur aan speeluren kwijtgeraakt...

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

[YouTube: XSX download fail]
Waar baseer je op dat je 800Mbit/sec moet kunnen halen? Je internetverbinding? Dat is niet automatisch een garantie dat je dat ook altijd haalt.

De totale verbinding gaat over vele punten en als de bron overbelast is dan ga jij geen 800Mbit/sec halen helaas.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

The Division 2 weer eens opgepakt.
Damn wat een heerlijk spel blijft dat toch !
Schitterende graphics, 60 fps, heerlijke gunplay en wat een geluid _/-\o_
Zat zojuist bij een naderende onweersbui, in diezelfde onweersbui en achter de zojuist gepasseerde onweersbui, man, man, wat een streling voor de oortjes :9~ (en uiteraard ook voor de oogjes)

Is er al iets bekend over een The Division 3 ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Gé Brander schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:15:
[...]

Waar baseer je op dat je 800Mbit/sec moet kunnen halen? Je internetverbinding? Dat is niet automatisch een garantie dat je dat ook altijd haalt.

De totale verbinding gaat over vele punten en als de bron overbelast is dan ga jij geen 800Mbit/sec halen helaas.
Hier dit is van de KPN monteur die vanmorgen alles heeft aangesloten, ik vind die drops gewoon zo ontzettend vreemd. Vooral van 200 naar 0 en dan weer omhoog..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXMTXG2woZ129CauDygbR0M1Cu0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvEWyqCGwkdFlMPLeh1zZSYD.jpg?f=fotoalbum_tile

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:23:
[...]

Hier dit is van de KPN monteur die vanmorgen alles heeft aangesloten, ik vind die drops gewoon zo ontzettend vreemd. Vooral van 200 naar 0 en dan weer omhoog..

[Afbeelding]
Je hebt hem via WiFi aangesloten? Kan je het eens proberen gewoon met een kabel? Al is het maar tijdelijk om te testen?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Gé Brander schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:24:
[...]

Je hebt hem via WiFi aangesloten? Kan je het eens proberen gewoon met een kabel? Al is het maar tijdelijk om te testen?
Nee! gamen via Wifi doe ik niet aan, de Xbox zit netjes op een cat 6 kabel aangesloten :)

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:36:
[...]

Nee! gamen via Wifi doe ik niet aan, de Xbox zit netjes op een cat 6 kabel aangesloten :)
Maar dat plaatje staat test van WiFi. Vandaar mijn opmerking.

Kan het zijn dat er een switch tussen zit die brak is of de netwerk kabel die brak is?

Troubleshooten is uitsluiten van dingen, één voor één.

[ Voor 7% gewijzigd door Gé Brander op 14-01-2022 23:42 ]

Gé Brander schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:41:
[...]

Maar dat plaatje staat test van WiFi. Vandaar mijn opmerking.

Kan het zijn dat er een switch tussen zit die brak is of de netwerk kabel die brak is?

Troubleshooten is uitsluiten van dingen, één voor één.
Ik snap je! Maar heb alles al gedaan en nagekeken, mijn apparaten zijn 1Gbit/s ready en werken goed. Was meer nieuwschierig of meer mensen dit probleem hadden met Xbox Live bij downloaden/installeren van games en misschien tips hadden, hiervoor neem je natuurlijk geen snel internet :p

Bedankt voor het meedenken :)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:24
Ik heb dat soms ook,ik heb een 600Mbit/s verbinding en meestal zit ik rond de 550Mbit/s. Dan stort de snelheid helemaal in en stopt de download/installatie. Als ik dan de download even pauzeer en weer verder laat gaan is de snelheid weer normaal.
Ik heb ook geen idee wat de oorzaak precies is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:46:
[...]

Ik snap je! Maar heb alles al gedaan en nagekeken, mijn apparaten zijn 1Gbit/s ready en werken goed. Was meer nieuwschierig of meer mensen dit probleem hadden met Xbox Live bij downloaden/installeren van games en misschien tips hadden, hiervoor neem je natuurlijk geen snel internet :p

Het is lastig te zeggen... Xbox download service is gewoon ook een beetje brak en soms is de download snelheid gewoon kut of instabiel zonder een probleem aan jouw kant. Dat maakt het ook zo lastig om te troubleshooten... Ik had zelf wel een tijd een probleem door een gare kabel maar na dat opgelost te hebben is het beter maar nog altijd bij lange na niet zo goed als zo ongeveer alle game download services behalve Microsoft op de pc. Dat is ook wat voor mij bewijst dat het probleem ook minstens deels bij Microsoft zit... Steam, Epic, Battle.net, Ubisoft, allemaal trekken ze 99% van de tijd gewoon je maximale download vol (althans rond de 200 Mbps was dat zo). Microsoft, of het nou op de Xbox is of de pc, is veel instabieler. Moet een bewuste keuze zijn want het is niet alsof ze de infra niet hebben om het aan te kunnen.

Overigens zijn andere console fabrikanten niet veel beter, ik denk dat het het gebrek aan concurrentie op het platform is... Zit je eenmaal op een console dan heb je geen keuze in waar je downloadt. Op pc zou als Steam slecht zou zijn met downloaden en Epic niet dat een reden kunnen zijn om dan bij de tweede te kopen.

Gamertag: FinrazielNL

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Als ik de aanname maak dat de store van de XBOX dezelfde infrastructuur gebruikt als de windowsstore, dan kan ik iig mee gaan in wat @Finraziel zegt omtrent de downloadservice. Ik gebruik al langer gamepass-pc dan op xbox, en ik ervaar ook dat het downloaden via de windows store aanzienlijk langzamer gaat dan via bijvoorbeeld een Steam, Epic of Gog.

Even een ander vraagje: voordat ik de xbox series x in huis haalde hadden we een One S waar mijn vriendin en ik allebei een account op hadden. Het xbox-live abonnement stond op haar account, en alle geclaimde games staan dus op haar account. Ik kon met mijn account ook gewoon die games spelen, zonder dat zij ingelogd moest zijn.

Op de Series X ervaar ik echter dat als ik een game wil spelen die aan haar account is gekoppeld dat haar account ook perse ingelogd moet zijn, omdat ik anders de melding krijg dat ik geen eigenaar ben van de game.

Op zich is het natuurlijk een kleine moeite om haar account in te loggen, maar aangezien het soms wel eens fout gaat met dan weer terugswitchen naar mijn eigen account is het toch irritant :D

Kan het zijn dat ik een instelling over het hoofd zie, of is dit nu eenmaal de manier zoals het hoort op de Series X?

Verwijderd

Hier een 1Gbps verbinding. Met de Xbox download ik altijd wel rond de 900Mbps.
Voor dergelijke snelheden moet je niet alleen degelijke kabels hebben, maar ook een solide router (200€ +).

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
@Polariteit met haar account de Xbox op 'home console' zetten.

Lichtpuntje...

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:04:
Hier een 1Gbps verbinding. Met de Xbox download ik altijd wel rond de 900Mbps.
Voor dergelijke snelheden moet je niet alleen degelijke kabels hebben, maar ook een solide router (200€ +).
Same here, mits er geen spel op de achtergrond draait vliegen de games binnen met Max linespeed.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:46:
[...]

Als jij aan jouw kant alles gecontroleerd hebt dan blijft inderdaad de andere kant over. Helaas pindakaas zullen we maar zeggen. Echt stabiel/snel zoals hierboven met Steam etc is het inderdaad niet.

Verwijderd

Gé Brander schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:36:
[...]

Als jij aan jouw kant alles gecontroleerd hebt dan blijft inderdaad de andere kant over. Helaas pindakaas zullen we maar zeggen. Echt stabiel/snel zoals hierboven met Steam etc is het inderdaad niet.
Ik ben wel is benieuwd wat voor router hij heeft. Vaak zijn de goedkopere routers niet snel genoeg om dergelijke snelheden te halen. Of ze halen maar 'even' 1GBps en kakt ie in naar 500 omdat er elders extra sessies/connecties worden aangemaakt. Die extra connecties hoeft dan nog niet eens de andere 500Mbps op te snoepen, omdat de router dan maar een beperkte hoeveelheid sessies/connecties aan kan en dat is ook CPU load. Vooral de goedkope standaard meuk van providers lopen daar tegen aan.
Ik heb bijvoorbeeld recentelijk mijn Draytek 2925 vervangen door een 2927. De 2925 kon maar max 500/600 aan, de 2927 kan wel 1000Mbps afhandelen en tig connecties opbouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2022 09:41 ]

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:08

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:40:
[...]

Ik ben wel is benieuwd wat voor router hij heeft. Vaak zijn de goedkopere routers niet snel genoeg om dergelijke snelheden te halen. Of ze halen maar 'even' 1GBps en kakt ie in naar 500 omdat er elders extra sessies/connecties worden aangemaakt. Die extra connecties hoeft dan nog niet eens de andere 500Mbps op te snoepen, omdat de router dan maar een beperkte hoeveelheid sessies/connecties aan kan en dat is ook CPU load. Vooral de goedkope standaard meuk van providers lopen daar tegen aan.
Ik heb bijvoorbeeld recentelijk mijn Draytek 2925 vervangen door een 2927. De 2925 kon maar max 500/600 aan, de 2927 kan wel 1000Mbps afhandelen en tig connecties opbouwen.
Al kan je modem/router het aan, de beperking ligt bij Microsoft. Alle diensten halen hier de volle 1Gbps behalve Microsoft (die haalt het ook wel maar niet altijd), een recente ISP router (alles na 2018) kunnen deze snelheden met gemak aan. Gebruik zelf geen router van mijn ISP en zie dan ook in real time dat er vanuit Microsoft gewoon geen meer bandbreedte word aangeleverd op sommige momenten.

PS/XBL: Nogne

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Een andere router zou kunnen helpen maar zeker niet tot de volle snelheid inderdaad. Ik had bij Delta grote problemen met downloaden en WiFi met de eigen router, sinds ik het vervangen heb door een Ubiquiti Dream Machine Pro heb ik vrijwel geen problemen meer. Alleen met Microsoft diensten inderdaad, het is niet beperkt tot XBox diensten. Ook Onedrive en SharePoint downloads zijn bij initiele synchronisatie niet even snel continue.

• Linksquest
@G_Dragon even gewoon een vraag, kon even niet zien of je dat al geprobeerd had, maar heb je al bij settings de test gedaan of de verbinding met Xbox is?

Linksquest schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:16:
@G_Dragon even gewoon een vraag, kon even niet zien of je dat al geprobeerd had, maar heb je al bij settings de test gedaan of de verbinding met Xbox is?
Jazeker! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgnVJFXRD-x1VR70XrmWcm-YvJw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T6XhCOCRl7uABXrv3r0FvgbE.jpg?f=fotoalbum_tile

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MSsokMzpnaKPQJ4MvU-xkjhrcE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bT0Hw1Ul1SpXXlIkrIzHvvLT.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is het downloadgedrag van Onedrive. Ook met pieken en dalen. Dus vervelend maar niets aan te doen denk ik.

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:36:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, maar wat gebeurt er op de WiFi? Heb je dan nog steeds problemen? En wat voor snelheden haal je dan?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:47
heeft cat 6 eigenlijk een meerwaarde bij gebruik van een xbox series x ?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
joey82 schreef op Saturday 15 January 2022 @ 12:32:
heeft cat 6 eigenlijk een meerwaarde bij gebruik van een xbox series x ?
CAT 5E kan ook gewoon Gbit snelheden aan, maar als je ‘iets nieuws’ wilt aanleggen dan zou ik altijd voor minimaal CAT6 gaan.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Je bent naar je eigen snelheid ook afhankelijk van de servers van Microsoft. Als die met pieken en dalen downloads van data voorzien kan je thuis een gigabit verbinding hebben, dan werkt het nog steeds ruk :p

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Voor de liefhebbers, stond ook op de front page:

• Linksquest
Zal straks even voor je kijken of ik op het Xbox forum of bij de Xbox Ambassadors discord iets voor je kan vinden.

bierkwadraat schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:47:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, maar wat gebeurt er op de WiFi? Heb je dan nog steeds problemen? En wat voor snelheden haal je dan?
Geen idee, maar volgens de KPN Monteur halen we deze snelheid maximaal op ons adres. Dus hoger gaan we het waarschijnlijk niet krijgen, ging mij meer erom waarom het downloaden van 200Mbit/s dropt naar 0Mbit/s en even stopt..

Linksquest schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:01:
[...]

Zal straks even voor je kijken of ik op het Xbox forum of bij de Xbox Ambassadors discord iets voor je kan vinden.
Dank je :)

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:59
Wanneer ik halverwege een bluray kijken stop en hem vervolgens weer verder wil kijken, begint hij dan op het punt waar ik gebleven ben?

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 11:35
Nogne schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:25:
[...]

Al kan je modem/router het aan, de beperking ligt bij Microsoft. Alle diensten halen hier de volle 1Gbps behalve Microsoft (die haalt het ook wel maar niet altijd), een recente ISP router (alles na 2018) kunnen deze snelheden met gemak aan. Gebruik zelf geen router van mijn ISP en zie dan ook in real time dat er vanuit Microsoft gewoon geen meer bandbreedte word aangeleverd op sommige momenten.
Hier ook. Steam haalt meestal > 900mbit, maar games downloaden op de XSX gaat vaak niet hoger dan 500 a 600mbit. En dat is ook pas sinds kort, want een tijdje geleden was rond de 300 eerder de norm.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

jostefa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:29:
Wanneer ik halverwege een bluray kijken stop en hem vervolgens weer verder wil kijken, begint hij dan op het punt waar ik gebleven ben?
Waarom probeer je het niet gewoon?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:59
Omdat ik die bluray box nog niet besteld heb en verder ook geen media in huis heb om af te spelen. Ik kan de serie ook via een stream kijken maar heb liever hoge bitrate en goed geluid, maar als ik dan steeds moet gaan bijhouden waar ik be gebleven is net te veel moeite.
jostefa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:19:
Omdat ik die bluray box nog niet besteld heb en verder ook geen media in huis heb om af te spelen. Ik kan de serie ook via een stream kijken maar heb liever hoge bitrate en goed geluid, maar als ik dan steeds moet gaan bijhouden waar ik be gebleven is net te veel moeite.
Om je dan toch te helpen, heb ik even die blu ray speler geïnstalleerd. Nog nooit eerder gebruikt namelijk en even gekeken met een blu ray die ik had liggen.

Heb een blu ray geprobeerd. 10 minuten in de film de console uit en aangezet. Dan start die weer helemaal opnieuw de blu ray, inclusief alle voorstukjes.

Daarna geprobeerd om tijdens het kijken even een game te starten en daarna weer terug naar de blu ray app te gaan. Ook dan start die bij mij opnieuw op.

In beide gevallen gaat die niet direct verder waar je gebleven was, wat volgens mij ook logisch is gelet op dat het gewoon van een disc wordt gelezen.

Trouwens, ben zo blij dat ik all digital ben gegaan. Verplicht die voorstukjes kijken en de kijkwijzer… na 10 seconden was ik dat al weer beu.

En als ik kijk naar mijn dvd collectie van honderden zoniet duizend dvd’s… dan denk ik echt. Mijn hemel wat is dat zonde geweest van het geld. :X

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-01-2022 17:33 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:26:
[...]

En als ik kijk naar mijn dvd collectie van honderden zoniet duizend dvd’s… dan denk ik echt. Mijn hemel wat is dat zonde geweest van het geld. :X
Redelijk herkenbaar 😅 Zelfs gratis wil men bijna die DVDs niet meer hebben. Geeneens alles gezien trouwens...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

LuisjeNL schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:14:
@Polariteit met haar account de Xbox op 'home console' zetten.
Yes dit was het idd. Ik moest even zoeken waar het zat, maar het is gelukt. Tnx! :)

Verwijderd

Gé Brander schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:45:
[Afbeelding]
Dit is het downloadgedrag van Onedrive. Ook met pieken en dalen. Dus vervelend maar niets aan te doen denk ik.
Onedrive kun je niet vergelijken met de downloads van de Xbox. De backend van Onedrive is gebaseerd op Sharepoint, dus op de achtergrond een SQL database ipv een fileshare/ftp/etc

Verwijderd

Nogne schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:25:
[...]

Mijn modem/router kan het aan. En haal altijd een stabiele 900Mbps :) In mijn geval geen problemen bij Microsoft.
Neemt niet weg dat ik wel geloof dat er gebruikers zijn die structureel minder halen. Dat kan aan MS probleem zijn, maar er zijn genoeg providers die vandaag de dag (dus ook na 2018) nog steeds goedkope rotzooi uitleveren.
Wom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:09:
[...]

Redelijk herkenbaar 😅 Zelfs gratis wil men bijna die DVDs niet meer hebben. Geeneens alles gezien trouwens...
Heb ooit een poging gedaan om alles in 1 keer te verkopen voor een achterlijk laag gemiddeld bedrag per dvd… niet gelukt. Had vroeger ook een mooie game collectie fysiek. Ben blij dat ik dat niet meer heb zeg. Zowel qua ruimte, qua wisselen, qua gedoe met kapotte schijfjes. Geef mij maar alles digitaal. Zowel gaming, muziek en films en series.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toen ik november 2020 de Series X kreeg heb ik de drive getest..... daarna nooit meer gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-01-2022 21:36 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• SunnieNL
jostefa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:29:
Daarvoor moet je sowieso BD Live toestaan in het settings menu (zodat het BD top menu dat kan wegschrijven tijdens het kijken in de cache van de player. Daarna is het afhankelijk van de disc. Het top menu moet dit wel herkennen. Daar moeten ze iets in het programma hebben ingebouwd die de trigger herkent en dan vragen of je verder wilt kijken.
Uit ervaring gebeurd dat vaker niet dan wel.
Zo, mass effect 1 er weer op zitten, blijft toch een geweldige game :)
Door naar 2 :D

En ben ondertussen alweer een tweede karakter aan het plannen voor een insane run :+

Gamertag: FinrazielNL

ArthurMorgan schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:35:
Toen ik november 2020 de Series X kreeg heb ik de drive getest..... daarna nooit meer gebruikt.
Is dat jullie het er nu over hebben, wist geeneens dat er een drive in zat :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Halo is tof hoor, maar als ik een echt kritiekpuntje moet geven is dat ik de variatie aan gebieden die we altijd wel hadden in de vorige games absoluut mis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F32Nfd5G2piJBaewIXEfvOXWJrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3h7dU8W7F0L6QCYzRP8xbBTF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qALMPEaZkVkg4XicV9IekTL2czA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tmnuybzXEejdSS7kUazG3sND.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnE5LduHCChM_vUa2BvmwIz2uec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6rTqXxnC2WH7NMjeHrzqmSk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VH93w3vEwIU4oXpqOwr74EQU04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cr6Z6tKiboVr60apB8iHLRsW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/An8eKaT2med4sRgtXK6IxcM6AOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yRvtSA7BLK0kwC0IORJmno3T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_24KO7NYCpIdcyIzaqZ_ZKUBvAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D24u0BfJlJpjb2jVmlDd7TPJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 15-01-2022 23:39 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:04
justifire schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:28:
[...]

Zit er een drive in de Xbox ja?
devilsnight schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:39:
Halo is tof hoor, maar als ik een echt kritiekpuntje moet geven is dat ik de variatie aan gebieden die we altijd wel hadden in de vorige games absoluut mis.

[Twitter]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb zomaar het vermoeden dat we daar de komende maanden/jaren wel meer van gaan zien. Was er niet meer dan de helft aan content uit de campaign gehaald?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Ik zie ineens op de Seagate website linkjes staan naar verkooppunten voor de 2 TB expansion card. Zijn linkjes met een legit link maar alleen geven een 404 pagina. Dus wordt misschien binnenkort gelanceerd?
Wom schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:16:
[...]

Heb zomaar het vermoeden dat we daar de komende maanden/jaren wel meer van gaan zien. Was er niet meer dan de helft aan content uit de campaign gehaald?
Zoiets had ik ook gelezen inderdaad.

Dit is trouwens wel mega hilarisch. Even de tweet aanklikken, ik krijg de video niet hier geplaatst.

[Twitter: https://twitter.com/216doe/status/1482430023785238530?s=20]

• Linksquest
Tips die ik tot nu toe gevonden heb, zijn hier ook al gegeven, zal morgen als ik tijd heb even nog verder zoeken voor je.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:28
justifire schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:28:
[...]

Hier wordt ie nog voldoende gebruikt :P

Gamertag: timmie271

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35

Ryan1981

Je ne sais pas

Na wat rondzoeken deze website gevonden met wat interessante apps die werken zonder development mode. Ben zeer geinteresseerd in de moonlight app om zo mijn PC games naar de xbox te streamen. De FTP app is ook super handig, je kan dan gewoon via je pc op je xbox komen. Verder staat retroarch er ook bij, als die ooit bluetooth passtrough gaat ondersteunen kan ik eindelijk mijn wii wegdoen en als bonus betere beeldkwaliteit dan de wii. Fingers crossed.

https://gamr13.github.io/

Moonlight is nog wel echt ontwikkelings status maar had al wel 1080p beeld op 4k tv!

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 16-01-2022 10:17 ]

Verwijderd

polopolo150 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:31:
Ik zie ineens op de Seagate website linkjes staan naar verkooppunten voor de 2 TB expansion card. Zijn linkjes met een legit link maar alleen geven een 404 pagina. Dus wordt misschien binnenkort gelanceerd?
Hij staat wel al op de Gamemania website

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Hoop echt dat dat een placeholder bedrag is. |:(

• Tomba

Tomba

polopolo150 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:24:
[...]

Gezien de prijs van de 1TB vrees ik dat de prijs wel ongeveer klopt :'(

Linksquest schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:45:
[...]

Tips die ik tot nu toe gevonden heb, zijn hier ook al gegeven, zal morgen als ik tijd heb even nog verder zoeken voor je.
Toch bedankt voor het zoeken :)

Verwijderd

polopolo150 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:24:
[...]

Ja, denk het niet. :X Voor dat geld kan je ook nog een 2de Xbox kopen, dan heb je ook 2TB :+

• Linksquest
Denk zelf dat die prijs nog wel een jaartje zo aanhoud voor deze een keer gaat zakken, wil best een keer mijn geheugen uitbreiden, maar zeker niet voor die prijs, installeer de games wel opnieuw tot die tijd.

Linksquest schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:30:
Denk zelf dat die prijs nog wel een jaartje zo aanhoud voor deze een keer gaat zakken, wil best een keer mijn geheugen uitbreiden, maar zeker niet voor die prijs, installeer de games wel opnieuw tot die tijd.
Hier sluit ik me bij aan, de prijzen mogen eerst wel 60% zakken. Ga geen bijna 500 euro betalen voor 2TB

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:29:
[...]

Ja, denk het niet. :X Voor dat geld kan je ook nog een 2de Xbox kopen, dan heb je ook 2TB :+
Is dit misschien onderdeel van hun verdienmodel dat alleen deze ssd's werken (is dit zo?) en dat ze op deze manier wat kosten terugverdienen op de hardware verliezen die ze draaien op de xbox zelf?

• timmie271
G_Dragon schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:35:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, de prijzen mogen eerst wel 60% zakken. Ga geen bijna 500 euro betalen voor 2TB
Gefeliciteerd *O*

En dat is belachelijk veel geld idd. Dan haal ik of een 2e series X of een externe SSD voor de non S/X games.

Hier hopelijk weer ruim 240gb aan ruimte vrij voor einde april. Dan ben ik klaar met Gears 5 op 100% te zetten en klaar met helpen van MCC met iemand anders :)

• timmie271
Ryan1981 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:37:
[...]

Is dit misschien onderdeel van hun verdienmodel dat alleen deze ssd's werken (is dit zo?) en dat ze op deze manier wat kosten terugverdienen op de hardware verliezen die ze draaien op de xbox zelf?
Deze SSD's zijn op dit moment als enige licensed om te werken met de snelle chipset ja. Deze kunnen dezelfde snelheden halen als de interne SSD. De externe SSD via usb halen dat niet. Is overigens verder gewoon een m.2 ssd van de 40mm categorie geloof ik.

timmie271 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:38:
[...]

Gefeliciteerd *O*

En dat is belachelijk veel geld idd. Dan haal ik of een 2e series X of een externe SSD voor de non S/X games.

Hier hopelijk weer ruim 240gb aan ruimte vrij voor einde april. Dan ben ik klaar met Gears 5 op 100% te zetten en klaar met helpen van MCC met iemand anders :)
Dank je _/-\o_
Ik wil er wel ooit een gaan halen want op de Series S is het bijna onmogelijk om meer dan 4 of 5 games te installeren, maar wil voor 2TB geen bedrag hoger dan 200 euro voor betalen.

Verwijderd

Ryan1981 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:37:
[...]

Zoals @timmie271 al aangeeft het is de enige met licentie. Staan op YT wel wat filmpjes van mensen die andere schijven werkend krijgen.
Denk dat de prijs ook mede door de nieuwe techniek komt. Wordt met de tijd vast wel iets goedkoper.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:48:
[...]

Zoals @timmie271 al aangeeft het is de enige met licentie. Staan op YT wel wat filmpjes van mensen die andere schijven werkend krijgen.
Denk dat de prijs ook mede door de nieuwe techniek komt. Wordt met de tijd vast wel iets goedkoper.
Er zijn veel externe schijven die prima werken, maar alleen de Seagate expansion werkt met Quick-resume.
alle ander schijven moet je de game eerst terug kopiëren naar de HDD, wat overigens niet heel lang duurt, en veel sneller is dan opnieuw downloaden van de game :)

• timmie271
absrnd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Er zijn veel externe schijven die prima werken, maar alleen de Seagate expansion werkt met Quick-resume.
alle ander schijven moet je de game eerst terug kopiëren naar de HDD, wat overigens niet heel lang duurt, en veel sneller is dan opnieuw downloaden van de game :)
Die quick resume is bijzaak. Het zijn eerder de X/S optimized games die niet werken op de externe schijf :+ want je kan gewoon prima gamen vanaf een externe schijf. Doe ik ook gewoon veel namelijk.

Verwijderd

absrnd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Goed om te weten. Pas gisteren een Series X gescoord. Had al het plan een externe schijf er aan hangen, maar dan voornamelijk voor het backward spellen.

• Linksquest
G_Dragon schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Toch bedankt voor het zoeken :)
Van een mede Xbox Ambassador nog een tip door gekregen, met een beetje zoeken de uitleg in het Nederlands voor je gevonden.

https://support.xbox.com/...xbox-one-connection-speed

Hopelijk helpt dit je probleem.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Goed om te weten. Pas gisteren een Series X gescoord. Had al het plan een externe schijf er aan hangen, maar dan voornamelijk voor het backward spellen.
Heb ik ook gedaan; had nog een externe SSD ergens liggen (welke tweaker niet?) en er aan gehangen.
Ingesteld dat hij díe als standaard moet gebruiken.
Mocht je een 'nieuw' spel installeren, dan geeft hij aan dat dat niet gaat werken en biedt je aan op je interne schijf te installeren. Heeeeelemaal goed dus zo.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Hoe kun je tegenwoordig het makkelijkste zien hoeveel uur je aan een game besteed hebt? Vroeger kon ik dat makkelijk terugvinden in de Xbox app, maar daar vind ik het nu niet meer terug...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:04
Rossi46 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:43:
Hoe kun je tegenwoordig het makkelijkste zien hoeveel uur je aan een game besteed hebt? Vroeger kon ik dat makkelijk terugvinden in de Xbox app, maar daar vind ik het nu niet meer terug...
In de android app is het game aanklikken en dan op stats.

• Tomba

Tomba

Exactor it schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:52:
[...]

In de android app is het game aanklikken en dan op stats.
Op iOS ook;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wX3DEJ2k-4Bv7LPvwVNY4fkqeuU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGUtlGj2mlQL6UtExVhHCm8Y.jpg?f=fotoalbum_large

• timmie271
Xbox app op de pc ook als je naar achievements gaat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5s4tIXVcExchVAgAOsIyonU22Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p7XPxd90FvzGBSHytM6Wf3L7.png?f=user_large

Overigens laten niet alle games het zien. WRC 6 laat het weer niet zien bijvoorbeeld....

[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 16-01-2022 15:02 ]

• Tomba

Tomba

timmie271 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:02:

[Afbeelding]

Overigens laten niet alle games het zien. WRC 6 laat het weer niet zien bijvoorbeeld....
31 dagen? _/-\o_

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
timmie271 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:02:

[Afbeelding]

De PC app laat inderdaad helaas bij sommige games geen tijdsduur zien inderdaad. Straks even in de Android app kijken daarvoor hetzelfde geldt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• timmie271
Rossi46 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:15:
[...]

De PC app laat inderdaad helaas bij sommige games geen tijdsduur zien inderdaad. Straks even in de Android app kijken daarvoor hetzelfde geldt.
Bespaar je de moeite. Daar zie je het ook niet :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1ISevHR_Ck-OoiI7pqSx6MrC_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LlfPOfOlkrkM5agY1tNNLsiS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door timmie271 op 16-01-2022 15:20 ]

• timmie271
Ga de 45 dagen nog wel halen denk ik en daarna gaat ie er ook gelijk af.

Dan staat ie netjes op 2500/2500 gamerscore :P

Er zitten hier ook nog wat Battlefield V spelers met meer dan 80 dagen speeltijd :o :o

• Tomba

Tomba

timmie271 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:19:
[...]

Ga de 45 dagen nog wel halen denk ik en daarna gaat ie er ook gelijk af.

Dan staat ie netjes op 2500/2500 gamerscore :P

Er zitten hier ook nog wat Battlefield V spelers met meer dan 80 dagen speeltijd :o :o
Allemachtig dat zijn nog eens speeltijden zeg, mijn meest gespeelde spel had de 10 dagen nog niet ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYh-3zb31nGWBk1qxzBPMVZDx6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53Nrd2IVLzwnudvMhVxzFYAs.jpg?f=fotoalbum_large

• timmie271
Tomba schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:30:
[...]

Allemachtig dat zijn nog eens speeltijden zeg, mijn meest gespeelde spel had de 10 dagen nog niet ;)
[Afbeelding]
Meestal haal ik de 10 dagen bij lange na niet en is het eerder 3-4 dagen. Dus tot zo'n 80 uur :)

Alleen is Gears of War tegenwoordig Grind of War :+

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik heb de indruk dat er best veel games zijn die geen speeltijd (meer) bijhouden :( Wel jammer, want vind het altijd wel leuk om te weten hoe lang ik nu bezig ben geweest om de campaign uit te spelen van een game :)

Na het uitspelen van de campaign van Halo afgelopen donderdag had ik even last van keuzestress en kon niet kiezen welke gamepass game ik nu wilde op gaan pakken; te veel keus :D Daarom maar verder gegaan met Mafia 3, waar ik blijkbaar in 2017 op een gegeven moment mee gestopt was. Door de discussie hier in dit topic een paar dagen terug werd ik daarop getriggerd.

Leuk spel, alleen het gebrek aan zelf kunnen saven is gewoon 3x ruk, gisteren alweer 2 uur van m'n leven weggegooid omdat ik na dood te zijn gegaan gigantisch ver terug moest :(

Verwijderd

Ryan1981 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:15:
Na wat rondzoeken deze website gevonden met wat interessante apps die werken zonder development mode. Ben zeer geinteresseerd in de moonlight app om zo mijn PC games naar de xbox te streamen. De FTP app is ook super handig, je kan dan gewoon via je pc op je xbox komen. Verder staat retroarch er ook bij, als die ooit bluetooth passtrough gaat ondersteunen kan ik eindelijk mijn wii wegdoen en als bonus betere beeldkwaliteit dan de wii. Fingers crossed.

https://gamr13.github.io/

Moonlight is nog wel echt ontwikkelings status maar had al wel 1080p beeld op 4k tv!
Waarom zou je willen FTP’en naar je Xbox?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:11:
[...]

Waarom zou je willen FTP’en naar je Xbox?
No geen toepassing op dit moment, maar wat niet is kan nog komen.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSq9LPtwoQju0C5K1hxpYjcQ26M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45gcExUd9i1EAlXCSlgu4zP3.jpg?f=fotoalbum_large

Potje ver plassen, wie komt het verste?
Wat ik allemaal met die tijd had kunnen doen :+

Lichtpuntje...

Verwijderd

Ik vond mijn 100 uur in de RDR2 campaign al veel...

• timmie271
LuisjeNL schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:57:
[Afbeelding]

@MRE-Inc jij kwam verder toch? :+

• Tomba

Tomba

[Afbeelding]

:X Damn das gewoon bijna 2 maanden van je leven :D

• Linksquest
Rossi46 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:43:
Xbox Classics en Xbox 360 werken als het goed is nog niet, maar bij One en Series games wel, druk op je Xbox Toets, Game activiteiten, alle achievements.

Selecteer de game waarvan je het wilt zien en selecteer dan stats.

Kwam deze video nog tegen, is niet heel duidelijk maar ben nu niet thuis, anders had ik hem voor je opgenomen. Maar je ziet hoe het makkelijjk gaat.

• timmie271
Linksquest schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:14:
[...]

Xbox Classics en Xbox 360 werken als het goed is nog niet, maar bij One en Series games wel, druk op je Xbox Toets, Game activiteiten, alle achievements.

Selecteer de game waarvan je het wilt zien en selecteer dan stats.
Hoeft het evengoed nog niet te werken, zie de foto van WRC 6 van mij ergens hierboven.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Die gametijden bekijk ik nooit. Ik voel me dan altijd zo’n enorme droeftoeter. Wat had ik toffe dingen kunnen doen met die tijd.

• timmie271
giantgiantus schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:02:
Die gametijden bekijk ik nooit. Ik voel me dan altijd zo’n enorme droeftoeter. Wat had ik toffe dingen kunnen doen met die tijd.
Ach, soms vraag ik mij ook wel eens af waarom ik achievements ben gaan hunten :P

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

giantgiantus schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:02:
Onzin. Iedere minuut die je spendeert waar je plezier beleeft, op welke manier dan ook, is nuttig. Want je voelt je prettig/fijn. En dat is nooit nutteloos gespendeerde tijd.

Zo ontzettend subjectief hoe je tijd in te vullen en waar je je gram uit haalt..en dus ook je plezier. Ieder voor zich. Geniet ervan :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[Afbeelding]

Films en series kijken misschien :+ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnG4D9kMNmZQxpTOWM729W38UaM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hb9is3cBwGNpi6vA0dXrnolQ.jpg?f=user_large

Edit: Hoort Everyday normal guy spelen op de achtergrond.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 16-01-2022 23:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 299 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord