• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 11:35
wvkreg schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:05:
Tadaa de fridge is binnen :-)

[Afbeelding]

Veel plastic en op Max. Mode best veel herrie. In ECO prima. Er zit wel een kras in het midden, maar ach. Leuke gadget.
Ik heb 'm ook binnen hahaha. Leuke gadget, veel te duur voor een bak plastic, maar die lampjes die erop zitten maken het wel af. Leuk detail is dat de 'disc-eject' en de 'controller pair' buttons ook daadwerkelijk buttons zijn die de lampjes bovenop en van het XBox logo aan en uit zetten :D

Oh en de USB-poort op de voorkant werkt ook echt om iets op te laden (geloof wel max 1A, maar toch he!)

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 13-01-2022 12:50 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Luuk1983
Toshirou schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:21:
[...]

Handig wanneer de Series X ooit een modus krijgt om te overclocken, de optisch passende cooler heb je al :+
Ik verwacht eerder dat de hele koelkast van binnen smelt, als ik zie hoe heet mijn TV-meubel al wordt als ik vergeet de deur open te doen :o

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:28
justifire schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:16:
[...]

Heb alle achievements gehaald voor de base game en beide dlc’s.
Dus sowieso het hoofdverhaal gevolgd en redelijk wat sidemissies naast alle bijzondere opdrachten / upgrades / handelingen / etc.
En nog staan er overal markers en vraagtekens op de map.
Maar vind het na ruim 150 uur wel mooi geweest, de prik is wel van de cola zeg maar O-)
Had overigens de gold edition in de kerstsale van 2019 gekocht voor 12 euro, over waar voor je geld gesproken !
Kan het spel ook nu nog van harte aanraden en met name de Atlantus dlc, die was echt heel gaaf.
Heb je er zo lang over gedaan qua tijdsperiode :o

Hier in november 2019 gestart en december 2019 uitgespeeld. netjes binnen 2 maanden :+

Was zeker weten een mooi spel, moet zeggen dat ik daardoor ook nog niet helemaal in AC3 remastered weet te komen...

Gamertag: timmie271

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:48:
Een schitterend avontuur is ten einde :|

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kan de
spoiler:
Korfu
missie (die achteraf dus een gratis crossover uitbreiding blijkt te zijn met Valhalla) van harte aanraden voor een ieder die deze nog niet gespeeld heeft.
Gaf echt een beetje Tomb Raider gevoel op bepaalde stukken, iets dat ik in het spel zelf zelden had door de vrij simpele tombes.
Overigens ook benoemenswaardig dat een spel uit 2018 qua graphics mij regelmatig met open mond naar het scherm heeft doen staren, zeker na de 60 fps update _/-\o_
Misschien toch ook maar eens oppakken weer dan, heb m veel gespeeld (75.5 uur inzitten als ik Xbox app mag geloven) maar na 20-30x dood te zijn gegaan tijdens de Medusa missie was ik er echt helemaal klaar mee. Savegame ervoor was echt 2 uur gametime terug in de tijd dus toen maar afgekapt. Eerste AC die ik niet heb uitgespeeld, terwijl ik hem wel echt heel gaaf vond. (Denk na AC:Brotherhood en Unity wel mijn favoriet)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:48:
[...]

Ziet er grappig uit. Ik twijfel om voor dit soort games de 8Bitdo SN30 Xbox controller aan te schaffen. Lijkt mij net wat fijner spelen :)

Edit: toch maar aangeschaft :D :+
Je weet dat die alleen geschikt is voor Xcloud gaming op Android???

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
@crzyhiphopazn heb ik al :p

@Homeland denk een leuke RPG/FPS game ofzo. Halo Infinite speel ik al via GPU, dus die valt af. Maar er zijn vast ook games die niet beschikbaar zijn via GPU.
https://www.theverge.com/...es-xbox-one-consoles-2020

Microsoft has discontinued all Xbox One consoles
Microsoft has focused on Xbox Series X / S throughout 2021”

Je zou haast denken dat MS degene was die in generations geloofden :P

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-01-2022 13:31 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:24
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:30:
https://www.theverge.com/...es-xbox-one-consoles-2020

Microsoft has discontinued all Xbox One consoles
Microsoft has focused on Xbox Series X / S throughout 2021”

Je zou haast denken dat MS degene was die in generations geloofden :P
Gelukkig. Focus moet ook op de Series gaan. Dat er nog first party games voor de Xbox One's gemaakt worden heb ik moeite mee. Series S is ondertussen goed te verkrijgen. Dus goed dat de productie zich op de beide Series consoles richt.

Tijd om echt stappen te gaan maken nu met Xbox.

Verwijderd

sohus schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:10:
[...]

Verrek, ik zie het ja :(
*gaat bestelling annuleren

Verwijderd

Zorroberner schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:44:
[...]

Gelukkig. Focus moet ook op de Series gaan. Dat er nog first party games voor de Xbox One's gemaakt worden heb ik moeite mee. Series S is ondertussen goed te verkrijgen. Dus goed dat de productie zich op de beide Series consoles richt.

Tijd om echt stappen te gaan maken nu met Xbox.
Ik heb dat totaal niet. Er zijn veel meer gebruikers met een One of nog een vrije recente One X dan een Series S/X. Die apparaten doen het nog goed. Heb alleen maar lof voor fabrikanten die hun hardware zeer lang ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 14:23 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42
Luuk1983 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:48:
[...]

Ik heb 'm ook binnen hahaha. Leuke gadget, veel te duur voor een bak plastic, maar die lampjes die erop zitten maken het wel af. Leuk detail is dat de 'disc-eject' en de 'controller pair' buttons ook daadwerkelijk buttons zijn die de lampjes bovenop en van het XBox logo aan en uit zetten :D

Oh en de USB-poort op de voorkant werkt ook echt om iets op te laden (geloof wel max 1A, maar toch he!)
Leuk detail, die switch achterop is voor power/off/eco, maar zonder koelen (off) werken de lampjes nog steeds, ik heb nu een nieuw nachtlampje :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:04:
[...]

Ik heb dat totaal niet. Er zijn veel meer gebruikers met een One of nog een vrije recente One X dan een Series S/X. Die apparaten doen het nog goed. Heb alleen maar lof voor fabrikanten die hun hardware zeer lang ondersteunen.
Hmm ja misschien is het ook decadentie hoor door zelf over een XSX te beschikken. Het is echter mijn vrees dat games dan te lang achterblijven. (Vaak geuite opmerking op weinig gebaseerd denk ik) Aan de andere kant eerste jaren van PS4/Xbox One was natuurlijk ook multigen games.

Merk zelf echter dat ik het afgrijselijk vind om op mijn One S te spelen nu ik de XSX gewend ben. Maar is ook logisch.

Anyway snap jouw punt ook hoor van lange ondersteuning. Heeft zeker zijn voordelen. Vind het daarom wel jammer dat die One X zo kort is meegegaan. Maar die zou misschien concurreren met de Series S qua kracht?
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:04:
[...]

Je hebt ondersteunen en je hebt nog produceren. De One wordt nog steeds gewoon ondersteund. Alleen wordt die niet meer geproduceerd. Dat zijn in mijn optiek twee verschillende zaken.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:45:
[...]

Je hebt ondersteunen en je hebt nog produceren. De One wordt nog steeds gewoon ondersteund. Alleen wordt die niet meer geproduceerd. Dat zijn in mijn optiek twee verschillende zaken.
Klopt, maar daar ging het ook niet over :) Het ging er om dat @Zorroberner er issues mee had dat er ook nog games ontwikkelt worden voor de One consoles, en niet enkel voor de Series consoles. En dat vind ik zelf een goede zaak, want dan blijf je bestaande hardware nog goed ondersteunen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:49:
[...]

Klopt, maar daar ging het ook niet over :) Het ging er om dat @Zorroberner er issues mee had dat er ook nog games ontwikkelt worden voor de One consoles, en niet enkel voor de Series consoles. En dat vind ik zelf een goede zaak, want dan blijf je bestaande hardware nog goed ondersteunen.
Dan begrijp ik je :). Op zich mogen ze van mij de nieuwste games ook gewoon puur voor de Series maken. Met Xcloud kunnen de One users nog prima die nieuwe games spelen, en wellicht zelfs met een betere ervaring dan op de One zou kunnen.

• Luuk1983
Zorroberner schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:38:
Anyway snap jouw punt ook hoor van lange ondersteuning. Heeft zeker zijn voordelen. Vind het daarom wel jammer dat die One X zo kort is meegegaan. Maar die zou misschien concurreren met de Series S qua kracht?
Qua pure kracht (op papier) is de One X (6TFlops) aanzienlijk sneller dan een Series S (4TFlops). In de praktijk is het niet zo simpel omdat de Series S een aanzienlijk snellere processor en storage heeft, efficiënter is en ondersteuning voor modernere effecten heeft.

Maar goed, de XBox-en sinds de XBox One zijn in die zijn praktisch computers en hebben praktisch dezelfde controllers. De meeste spellen op deze consoles komen ook gewoon op de PC uit, dus de meeste spellen en engines hebben gewoon ondersteuning voor hogere en lagere resoluties en settings. Het LIJKT mij relatief makkelijk om de verschillende XBox-en te blijven ondersteunen en simpelweg andere grafische profielen te gebruiken (net als wat je op een PC zou doen met verschillende hardware). Ze kunnen ook al langere tijd bepaalde assets wel of niet inladen afhankelijk van de console, zoals XBox One X enhanced en nu Series S/X enhancements.

Als we er vanuit gaan dat de consoles met verlies verkocht worden en het geld met de software en accessoires verdiend wordt, dan lijkt het mij juist een goed idee om de oude consoles zoveel mogelijk te blijven ondersteunen :) Ik vind het in ieder geval geweldig dat bijna alle spellen backwards en forwards compatible zijn. Laten we hopen dat dat nog lang zo blijft!

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 13-01-2022 15:16 ]

Jemig.. is die 2TB Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S nog steeds rond de 500 euro ? Wat een idioot hoge prijzen voor 2TB..

Heb nu 4 games op me Series S staan en hij is vol, de domste fout ooit van Microsoft om daar een 500GB SSD in te stoppen.

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2022 15:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

Ik vraag mij nog steeds af of dat de series s, de x tegen gaat houden. Zou toch denken dat wanneer je games krijgt die vanaf de basis zijn opgebouwd voor de series x dat je indrukwekkendere graphics kunt krijgen.
Dat is een voordeel van de Playstation, exact dezelfde hardware ongeacht digital of disc versie. Echte PS5 exclusives kunnen ons nog wel eens gaan verrassen, ook al is er van de "we believe in generations" filosofie niet veel meer over atm.
We gaan het allemaal zien in de toekomst.

En terug naar het heden: Resident Evil 7 is aan het downloaden. Nooit echt voor die serie gaan zitten, ben benieuwd. Mooi die gamepass. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 15:21 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:16:

En terug naar het heden: Resident Evil 7 is aan het downloaden. Nooit echt voor die serie gaan zitten, ben benieuwd. Mooi die gamepass. ;)
Toffe game, durfde hem alleen niet alleen te spelen. Al helemaal niet in VR, dat was echt onmogelijk te doen hey :X
Ok dit is wel gruwelijk!

[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1481630461516464131?s=20]

1 en 2 heb ik al en belandden in de backlog en nu 3 er ook bij. Toch echt na Halo eens mee gaan beginnen.
G_Dragon schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:14:
Heb nu 4 games op me Series S staan en hij is vol, de domste fout ooit van Microsoft om daar een 500GB SSD in te stoppen.
Of was het gewoon een domme fout om een Series S te kopen ?
Bedoel… 512 GB staat dikgedrukt op de doos.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Jemig.. is die 2TB Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S nog steeds rond de 500 euro ? Wat een idioot hoge prijzen voor 2TB..

De domste fout die je maakt is om CoD te spelen ;)

devilsnight schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:30:
Ok dit is wel gruwelijk!

[Embed]

1 en 2 heb ik al en belandden in de backlog en nu 3 er ook bij. Toch echt na Halo eens mee gaan beginnen.
Pff al die mediocre games in gamepass… :+

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Je kan volgens mij ook gewoon een externe SSD er aan koppelen toch?
Externe behuizing is 15 €
Samsung 870 SSD van 2 TB is ongeveer 185€

Misschien een tikkeltje minder snel, maar wel een stuk goedkoper.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:30

ilm

Ok dit is wel gruwelijk!

[Embed]

Echt? Is dit de nieuwe Hitman waar je de oude levels van 1 en 2 ook kon in spelen? Ongeacht ja of nee komt ie op men lijstje: Outer wilds, mass effect trilogy, nieuwe game van 'Guacamelee', en 3 Hitmans. Pfff
justifire schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:37:
[...]

Of was het gewoon een domme fout om een Series S te kopen ?
Bedoel… 512 GB staat dikgedrukt op de doos.
Haha ik heb beneden in de woonkamer de Series X staan en boven op de logeerkamer de Series S :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:39:
[...]

De domste fout die je maakt is om CoD te spelen ;)
:+

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Pff al die mediocre games in gamepass… :+
Niemand zegt mediocre games op GP, mag ik hopen. Maar wat vaker echt grote titels zoals deze op dag van release of paar maandjes oud zou super zijn.

Men op XboxEra denkt dat Guardians ook absoluut een grote kans heeft om zeer binnenkort op GP te verschijnen. Hey, ik zeg let's go!!!!
ilm schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:49:
[...]

Echt? Is dit de nieuwe Hitman waar je de oude levels van 1 en 2 ook kon in spelen? Ongeacht ja of nee komt ie op men lijstje: Outer wilds, mass effect trilogy, nieuwe game van 'Guacamelee', en 3 Hitmans. Pfff
Yes sir, dat is deze!

Ik heb met immens plezier Hitman Codename 47 op PC gespeeld, 2 op PS2, blood Money op 360 was ook echt geweldig. Met Absolution ging het wat de verkeerde kant op maar met de nieuwe games ging het weer helemaal goed. Tot nu toe heb ik alleen wat door de levels gelopen en ben er niet serieus mee bezig gegaan nog. Dat moet nu echt gaan veranderen.
Hitman in GamePass. Man man man.. we zijn 3 weken onderweg in 2022.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

devilsnight schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:53:
[...]
Niemand zegt mediocre games op GP, mag ik hopen. Maar wat vaker echt grote titels zoals deze op dag van release of paar maandjes oud zou super zijn.
Dat wordt nog met enige regelmaat wel beweerd ja :P

Heb zelf Hitman 2 volgens mij even gespeeld. Maar ben niet zo’n stealth type dus deze games zijn niet helemaal aan mij besteed. :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-01-2022 16:15 ]

Verwijderd

Je zal de hele trilogie van Hitman maar pas gekocht hebben.. :P
Voor wie de game nog niet heeft, checken die game!
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:14:
[...]

Dat wordt nog met enige regelmaat wel beweerd ja :P

Heb zelf Hitman 2 volgens mij even gespeeld. Maar ben niet zo’n stealth type dus deze games zijn niet helemaal aan mij besteed. :)
Mediocre kan ik mezelf echt niet in vinden. Het is niet dat het elke maand vol staat met niets anders dan top games, er zitten echt wel meh games tussen maar daarnaast ook genoeg mooie dingen. Veel kleinere indie titels, dat zeker, waarvan genoeg echt tof zijn. En ook regelmatig wel wat grotere (maar oudere) titels en heel soms day and date games zoals met Outriders vorig jaar. Meer van die day 1 dingen zou geweldig zijn.

Stel je voor dat ze Elden Ring of Dying Light 2 zouden hebben op dag van release. Zeker weten dat MS dit wel ziet zitten, maar hoe denken de publishers erover? Super toffe service, genoeg te spelen, maar ik zeg nooit nee tegen nog meer verbetering. Mediocre is gewoon hating imo. ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:31:
dat valse gevoel had ik eerst ook, maar als ik soms zie hoe snel games weer verwijderd worden uit de GP, hoef je daar geen zorgen om te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 13-01-2022 16:43 ]

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:08:
[...]

Misschien toch ook maar eens oppakken weer dan, heb m veel gespeeld (75.5 uur inzitten als ik Xbox app mag geloven) maar na 20-30x dood te zijn gegaan tijdens de Medusa missie was ik er echt helemaal klaar mee. Savegame ervoor was echt 2 uur gametime terug in de tijd dus toen maar afgekapt. Eerste AC die ik niet heb uitgespeeld, terwijl ik hem wel echt heel gaaf vond. (Denk na AC:Brotherhood en Unity wel mijn favoriet)
Hahaha kom er nu pas achter dat ik pas bij episode 4 was, ben door alle sidequests een beetje de weg kwijt geraakt denk ik :+ Wel al Level 48
(En weer 2 uur langer rond gelopen in Griekenland natuurlijk, topspel dit)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 13-01-2022 16:58 ]

• timmie271
kevlar01 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:46:
[...]

Dat werkt alleen niet voor eventuele series S/X optimized games. Zo staat Mass Effect op de externe schijf omdat ik te lui ben het één en ander zo te verplaatsen dat het wel past op de interne SSD. Nu toch eerst bezig met Gears 5. Nog 8 (bijna 7) achievements te gaan voor completion oOo oOo

Farabi schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:35:
[...]

dat valse gevoel had ik eerst ook, maar als ik soms zie hoe snel games weer verwijderd worden uit de GP, hoef je daar geen zorgen om te maken.
Was dat niet voornamelijk RDR2 en GTA V tot nu toe?

• timmie271
devilsnight schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:15:
[...]

Was dat niet voornamelijk RDR2 en GTA V tot nu toe?
Die waren maar 6 maandjes in de gamepass idd. Meeste games zitten er zeker wel een jaar in en gaan er dan uit of blijven er langer in zitten natuurlijk.

Soms komen games weer terug in de gamepass :P

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
Ok dit is wel gruwelijk!

[Embed]

Wauw, dat is echt fantastisch!!!!

• Timothy3000
Farabi schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:35:
[...]

Het aantal games dat snel uit Gamepass verdwijnt zijn volgens mij op één hand te tellen. De Rockstar titels. Voor de rest staan games er voor mijn gevoel minstens een paar maanden in.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:46:
[...]

Het aantal games dat snel uit Gamepass verdwijnt zijn volgens mij op één hand te tellen. De Rockstar titels. Voor de rest staan games er voor mijn gevoel minstens een paar maanden in.
spellen die komen, gaan en weer terugkomen is ook niet een fijn gevoel als je midden in een trilogy zit.

• Timothy3000
Dan kun je ze natuurlijk altijd nog kopen. Mijn punt is dat je over het algemeen meer dan voldoende tijd hebt om games die in Gamepass staan goed te kunnen spelen voordat ze verdwijnen. Ik vind dat Microsoft dat echt fantastisch voor elkaar heeft.

Hitman is sowieso een game die het niet perse van zijn verhaal moet hebben trouwens.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 13-01-2022 19:16 ]

[...]

Yakuza 0 zelfs heeft er twee jaar op gestaan, ik bedoel.....damn Nice!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00
Timothy3000 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:16:
Dan kun je ze natuurlijk altijd nog kopen. Mijn punt is dat je over het algemeen meer dan voldoende tijd hebt om games die in Gamepass staan goed te kunnen spelen voordat ze verdwijnen. Ik vind dat Microsoft dat echt fantastisch voor elkaar heeft.

Hitman is sowieso een game die het niet perse van zijn verhaal moet hebben trouwens.
Echt een geweldige game. Overigens speel ik hem niet aan 1 stuk. Lekker level uitkammen en opdrachten halen en dan weer eens een andere game. Hele game achter elkaar lijkt me too much.

Verwijderd

[...]

Ondanks dat GTA er kort in zat vergeleken met andere titels, was het voor mij voldoende om de gehele main story + alle side missies uit te spelen :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
kevlar01 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:46:
[...]

Maar X|S optimised games kun je daar niet vanaf spelen toch?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Ja dat heb ik dus zo ongeveer gedaan..haha ;( Maar goed, wel in dikke sale en deze ontwikkelaar gun ik het allerbeste d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:04
giantgiantus schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:42:
[...]

Echt een geweldige game. Overigens speel ik hem niet aan 1 stuk. Lekker level uitkammen en opdrachten halen en dan weer eens een andere game. Hele game achter elkaar lijkt me too much.
Zo speel ik Hitman ook. De ene keer twee levels op 100% de andere keer eentje. Ik moet deel 2 nog eens afmaken zodat ik aan 3 (die ik in de sale kocht laatst) te kunnen spelen. Gave games maar ik kan het niet weken achter elkaar spelen.

• Tomba

Tomba

Rossi46 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:16:
[...]

Maar X|S optimised games kun je daar niet vanaf spelen toch?
Klopt.

Exactor it schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:21:
[...]

Zo speel ik Hitman ook. De ene keer twee levels op 100% de andere keer eentje. Ik moet deel 2 nog eens afmaken zodat ik aan 3 (die ik in de sale kocht laatst) te kunnen spelen. Gave games maar ik kan het niet weken achter elkaar spelen.
Toen ik nog echt met games zoals Blood Money bezig was, was ik hooked. Ik heb die game echt aan één stuk doorgespeeld.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Check en nog niet gespeeld :+ (wel 1 en 2 op Steam).

Maar erg blij met de PC VR aankondiging dus its all good _/-\o_

Verwijderd

[...]

Ik heb dus deel 1, 2 en 3 achter elkaar gedaan. >:) Die game had mij flink te pakken. Alle mission storys gedaan. Maar om nou door te gaan voor alle challenges gaat mij dan wel weer te ver. Maar kan me goed voor stellen dat niet iedereen dat doet. :)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
PdeBie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:24:
@crzyhiphopazn heb ik al :p

@Homeland denk een leuke RPG/FPS game ofzo. Halo Infinite speel ik al via GPU, dus die valt af. Maar er zijn vast ook games die niet beschikbaar zijn via GPU.
Het is Cyberpunk 2077 geworden. Heb hem ook op pc, maar die zit niet aan zo’n mooie grote OLED aangesloten :)
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:15:
[...]

Ik heb dus deel 1, 2 en 3 achter elkaar gedaan. >:) Die game had mij flink te pakken. Alle mission storys gedaan. Maar om nou door te gaan voor alle challenges gaat mij dan wel weer te ver. Maar kan me goed voor stellen dat niet iedereen dat doet. :)
Je kunt in die games je targets op meerdere manieren om zeep helpen toch? Heb jij dit ook gedaan of gewoon de main targets omleggen en op naar volgend level? Er zit echt best veel replay value in die games qua dat.

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:27:
[...]

Je kunt in die games je targets op meerdere manieren om zeep helpen toch? Heb jij dit ook gedaan of gewoon de main targets omleggen en op naar volgend level? Er zit echt best veel replay value in die games qua dat.
Iedere missie heeft ongeveer 6 mission storys. Als je bijvoorbeeld 2 targets hebt en 6 mission storys, dan doe je de map dus 3 keer. Ze completen vlak voor het moment dat je een mooie kill kans krijgt. Je complete automatisch meerdere challenges door de mission story te volgen. Na ze allemaal gedaan te hebben heb je nog challenges over en die zou je dus ook nog kunnen doen voor xp of gewoon omdat je het leuk vind natuurlijk.
Een mission story bestaat altijd uit meerdere stappen en is de basis. Een challenge kan bijvoorbeeld zijn: schiet een target door z’n hoofd of wurg alle targets met een koord. Soort van achievements.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 23:25 ]

Verwijderd

Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 23:20 ]

• Timothy3000
Niet alle mission stories in Hitman III staan in je menu/objective trouwens. Je kunt er ook nieuwe ontdekken door dialogen te beluisteren van personages of NPC's bijvoorbeeld. Aantal toffe momenten meegemaakt op die manier.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 09:05 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:15:
[...]

Iedere missie heeft ongeveer 6 mission storys. Als je bijvoorbeeld 2 targets hebt en 6 mission storys, dan doe je de map dus 3 keer. Ze completen vlak voor het moment dat je een mooie kill kans krijgt. Je complete automatisch meerdere challenges door de mission story te volgen. Na ze allemaal gedaan te hebben heb je nog challenges over en die zou je dus ook nog kunnen doen voor xp of gewoon omdat je het leuk vind natuurlijk.
Een mission story bestaat altijd uit meerdere stappen en is de basis. Een challenge kan bijvoorbeeld zijn: schiet een target door z’n hoofd of wurg alle targets met een koord. Soort van achievements.
Heldere uitleg !! Ik heb destijds Hitman 1 gekocht als volledig spel. Je kon ook toen per aflevering kopen dacht ik. Aflevering 1 en 2 grijs gespeeld mede omdat ik de format wel goed vond dat het dus in delen werd uitgebracht over een langere periode zodat je je per deel even een paar avonden kon focussen en dan bv een andere game kon spelen en weken later aflevering 2 kon gaan spelen.

Zo kreeg ik het gevoel om niet de hele tijd met 1 game bezig te zijn en veel in herhaling bezig te zijn. In de praktijk werkte dat voor mij niet zo heel goed :) Ik ben dan zo iemand die echt het hele level stealth wil spelen en als ik op 98% zit en ontdekt wordt, dan start ik overnieuw. Dat resulteerde dan in een "Pffff, nog een keer" gevoel.

Aflevering 3, volgens mij op die markt in Marrokko, ben ik dus afgehaakt helaas. Wellicht nog eens een kans geven want ik vind dit echt wel leuke games. Dat je op verschillende manieren iemand om kan brengen maar dat je daarvoor eerst 5 andere dingen moet doen, vind ik wel tof echt door gebrek aan game tijd, kom ik er maar zelden aan toe.

XBL: MRE Inc

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Ik heb het geduld niet voor de Hitman games, maar zal 3 op Gamepass zeker even aanslingeren.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Zin in! Als ik Far Cry 6 heb uitgespeeld ga ik beginnen aan deze topper, valt me op dat er nog weinig animo is voor deze game in het Topic zelf :)

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 14-01-2022 09:22 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Ik kijk hier echt naar uit!
Heb hem al gepreordered. Als iemand hem co-op wil spelen, let me know.
Ben niet zo'n held om in mijn eentje 's avonds rond te rennen in die straten :X

Ik vind dat echt een geniaal concept dat die Zekes in het donker echt tot leven komen a la I am legend _/-\o_
G_Dragon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:21:
[...]

Zin in! Als ik Far Cry 6 heb uitgespeeld ga ik beginnen aan deze topper, valt me op dat er nog weinig animo is voor deze game in het Topic zelf :)
Ik ben groot fan van Dying Light 1 en keek dan ook enorm uit naar deel 2.
Maar wat ze er van gemaakt hebben (wat ik tot nu toe gezien heb) kan mij niet bekoren.
Misschien is het anders als je zelf het spel speelt, in de trailers krijg ik het in ieder geval niet mee.
Dan ook nog eens release rond KOF XV en Elden Ring, ik wacht de recensies / ervaringen hier even af.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

sohus schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:10:
[...]

Had de bestelling geannuleerd, maar alsnog ontvangen. Ik dacht ik geef het een kans. Verpakking heel voorzichtig open gemaakt en de folie op de knopjes laten zitten.
Het is echt een hele fijne controller. Eigenlijk een SNES replica maar dan met een Xbox lay-out. De plastic behuizing voelt ook echt solide aan en licht goed in mijn handen. Echt zonde dat hij daarom alleen maar voor Android werkt. Ik heb 'm geprobeerd te connecten met andere systemen, zoals mijn Mac, Windows systeem, iPhone en dergelijke. Connecten doet ie wel, en op mijn Mac kon ik bepaalde knoppen ook wel gebruiken i.c.m. xCloud, maar ook niet alles (zoals de triggers). Zonde dat dit product geen andere systemen ondersteunt, dan had 8BitDo er ongetwijfeld veel meer van verkocht.

Gaat alsnog retour.
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:15:
[...]

Heel duidelijk! Nice. Ik ga nog even met Halo verder ,maar ik laat Hitman niet te lang meer liggen nu. Het is ook echt geweldig hoe je vanuit 3 alle delen kan spelen met ook allemaal de grafische en gameplay verbeteringen uit deel 3.

Wat ik in Blood Money zo geniaal vond was de variatie aan hoe je je targets om kon leggen. Die theater missie alleen al. Kies je ervoor om vanuit een hoger gelegen stukje een instrument op zijn hoofd te laten donderen, of snipe je hem? Of het vetst van allemaal speel je zelf mee in het theater stuk en heb je de prop gun omgeruild voor een echte en maai je hem zelf neer. Volgens mij kon je ook de A.I. de echte gun laten pakken.

Die game joh, damn.

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:06:
[...]

Heel duidelijk! Nice. Ik ga nog even met Halo verder ,maar ik laat Hitman niet te lang meer liggen nu. Het is ook echt geweldig hoe je vanuit 3 alle delen kan spelen met ook allemaal de grafische en gameplay verbeteringen uit deel 3.

Wat ik in Blood Money zo geniaal vond was de variatie aan hoe je je targets om kon leggen. Die theater missie alleen al. Kies je ervoor om vanuit een hoger gelegen stukje een instrument op zijn hoofd te laten donderen, of snipe je hem? Of het vetst van allemaal speel je zelf mee in het theater stuk en heb je de prop gun omgeruild voor een echte en maai je hem zelf neer. Volgens mij kon je ook de A.I. de echte gun laten pakken.

Die game joh, damn.
Dat was mijn favoriete level in alle Hitman games.... totdat ik deel III speelde en in de Mansion terechtkwam.

You're in for a treat!
JDL15 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Ik kijk hier echt naar uit!
Heb hem al gepreordered. Als iemand hem co-op wil spelen, let me know.
Ben niet zo'n held om in mijn eentje 's avonds rond te rennen in die straten :X

Ik vind dat echt een geniaal concept dat die Zekes in het donker echt tot leven komen a la I am legend _/-\o_
Haha ja in het donker is echt eng, daar was ik ook geen held ( ben al nachtblind in het dagelijkse leven ).
Ik las ergens dat er in Dying Light 2 geen schietwapens komen :?

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Heldere uitleg !! Ik heb destijds Hitman 1 gekocht als volledig spel. Je kon ook toen per aflevering kopen dacht ik. Aflevering 1 en 2 grijs gespeeld mede omdat ik de format wel goed vond dat het dus in delen werd uitgebracht over een langere periode zodat je je per deel even een paar avonden kon focussen en dan bv een andere game kon spelen en weken later aflevering 2 kon gaan spelen.

Zo kreeg ik het gevoel om niet de hele tijd met 1 game bezig te zijn en veel in herhaling bezig te zijn. In de praktijk werkte dat voor mij niet zo heel goed :) Ik ben dan zo iemand die echt het hele level stealth wil spelen en als ik op 98% zit en ontdekt wordt, dan start ik overnieuw. Dat resulteerde dan in een "Pffff, nog een keer" gevoel.

Aflevering 3, volgens mij op die markt in Marrokko, ben ik dus afgehaakt helaas. Wellicht nog eens een kans geven want ik vind dit echt wel leuke games. Dat je op verschillende manieren iemand om kan brengen maar dat je daarvoor eerst 5 andere dingen moet doen, vind ik wel tof echt door gebrek aan game tijd, kom ik er maar zelden aan toe.
Ja, dat herstarten van een level herken ik al te goed haha. Ik ben ooit afgehaakt bij deel 1 (zat in playstation plus ooit dacht ik) omdat ik maar wat verloren rondliep. Dit keer goed voor gaan zitten en enorm genoten van de serie, het is ook heerlijk om alle 3 de games netjes in het menu te zien.
[...]

Die game joh, damn.
Alle 3 de delen zien er inderdaad goed uit, heb geen moment gehad dat een deel verouderd aanvoelt. Deel 3 vind ik ook niet beter of zo, het is gewoon een mooi geheel geworden. De keuzes die je hebt om je target aan te pakken voelen goed ja. :>
Baal er een beetje van dat ik "klaar" ben met de game. Kan wel nog van alles doen maar het gevoel van een nieuwe map leren kennen is er nu helaas niet meer. Ga binnenkort nog maar eens goed kijken of ik iets gemist heb in het menu. :)

@Timothy3000
Dat vraag ik mij dus af nu je het er over hebt. Ga er eens naar kijken. (edit: kan spoiler tag niet vinden :P )

@Timothy3000 Kan mij er 1 herinneren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2022 10:36 ]

• Timothy3000
Heb je alle
spoiler: title
secret story missions
al gedaan?

En er zitten ook een hoop leuk challenges tussen in het challenge menu.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 10:22 . Reden: Voor de zekerheid in spoiler tags gezet ]

• Timothy3000
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:21:
@Timothy3000
Dat vraag ik mij dus af nu je het er over hebt. Wel soms gehad dat ik een missie gecomplete had maar die hele missie stond niet vooraf in de lijst. Dat zijn dus die secret mission story's. :P
Ja klopt! Zijn er in totaal
spoiler: title
5. 1 in Dubai, Berlin, China,en twee in Mendoza. Die eerste en laatste twee zijn geniaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 10:33 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ja dat doe ik ook idd. Deel 3 was laatst in Brazilië €15,- dus gekocht maar nadat ik het Dubai level gespeeld had eigenlijk wel weer even klaar. Echt een game die ik dan heel lang geïnstalleerd hou en er af en toe eens een leveltje instap.

Wel fijn dat de trilogie naar GamePass komt nu trouwens. Deel 2 heb ik overgeslagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 14-01-2022 10:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:04
Hebben ze al aangegeven of alle levels beschikbaar zijn in gamepass. Volgens mij heeft hitman 2 er ooit ingezeten maar dan alleen het eerste level en de tutorial.

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-12 13:35
Exactor it schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:43:
Hebben ze al aangegeven of alle levels beschikbaar zijn in gamepass. Volgens mij heeft hitman 2 er ooit ingezeten maar dan alleen het eerste level en de tutorial.
The HITMAN Trilogy will be available with Xbox Game Pass, PC Game Pass and Game Pass Ultimate on January 20, giving you everything you need to jump straight into the World of Assassination. We’re excited to welcome a wave of new players to enjoy the full trilogy through new platforms and services.

https://www.ioi.dk/hitman-3-year-2-reveal/

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Ja, dat herstarten van een level herken ik al te goed haha. Ik ben ooit afgehaakt bij deel 1 (zat in playstation plus ooit dacht ik) omdat ik maar wat verloren rondliep. Dit keer goed voor gaan zitten en enorm genoten van de serie, het is ook heerlijk om alle 3 de games netjes in het menu te zien.

[...]

Alle 3 de delen zien er inderdaad goed uit, heb geen moment gehad dat een deel verouderd aanvoelt. Deel 3 vind ik ook niet beter of zo, het is gewoon een mooi geheel geworden. De keuzes die je hebt om je target aan te pakken voelen goed ja. :>
Baal er een beetje van dat ik "klaar" ben met de game. Kan wel nog van alles doen maar het gevoel van een nieuwe map leren kennen is er nu helaas niet meer. Ga binnenkort nog maar eens goed kijken of ik iets gemist heb in het menu. :)

@Timothy3000
Dat vraag ik mij dus af nu je het er over hebt. Ga er eens naar kijken. (edit: kan spoiler tag niet vinden :P )

@Timothy3000 Kan mij er 1 herinneren.
In alle drie de delen zitten een aantal legendarische missies. Al vind ik deel 2 wel de minste. Ben nu bezig deel 3 en de missie in dat grote landhuis/kasteel en de missie in een Berlijnse technotent zijn voor mij het geld meer dan waard geweest.
Wel heb ik met Hitman, helemaal in de huidige opzet, dat ik het niet achter elkaar kan spelen. Dus doe een level, speel ik helemaal uit inclusief alle opties. Dan raad ik het weer een paar weken niet aan, omdat ik er even klaar mee ben.

Ik hoop overigens dat er nog extra losse sniper missies komen. Er zijn er nu drie (meen als onderdeel van deel 2) en die vind ik enorm tof.

[ Voor 4% gewijzigd door steefje op 14-01-2022 11:07 ]

PSN ID Binloading_nl

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:43:
Was dat niet gewoon een demo?

Ben geen gamepass gebruiker maar ik kan mij niet heugen dat gp ooit een demo heeft bevat ipv de gewone versie een game

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2022/01/XBL_Free-Play-Days_011322_1920x1080_3-shot_JPG.jpg
Voor de geïnteresseerden.

• MRE-Inc

MRE-Inc

World Tour Tennis eens proberen. AO Tennis heb ik destijds gekocht nav de Free Play Days. Blijft leuk om af en toe even een wedstrijdje tussendoor te doen.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

MRE-Inc schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:09:
[...]

World Tour Tennis eens proberen. AO Tennis heb ik destijds gekocht nav de Free Play Days. Blijft leuk om af en toe even een wedstrijdje tussendoor te doen.
Die Free Play days hebben me wel al vaker overgehaald om over te gaan tot aankoop.
Onlangs dus AC: Odyssee daardoor gekocht (wel fysiek maar toch).

Voor nu ben ik wel even zoet, kom hier denk ik niet aan toe om een van deze titels te checken.
Of het vetst van allemaal speel je zelf mee in het theater stuk en heb je de prop gun omgeruild voor een echte en maai je hem zelf neer. Volgens mij kon je ook de A.I. de echte gun laten pakken.
Alec Baldwin wants a word...

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc

MRE-Inc

kevlar01 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Die Free Play days hebben me wel al vaker overgehaald om over te gaan tot aankoop.
Onlangs dus AC: Odyssee daardoor gekocht (wel fysiek maar toch).

Voor nu ben ik wel even zoet, kom hier denk ik niet aan toe om een van deze titels te checken.
Ja hier ook. Maffia 3 vorig jaar gekocht. AO Tennis 2 daardoor gekocht en zie net dat World Tour Tennis 2 nu ook 80% korting heeft en voor 12 euro in de store staat. Eerst maar eens proberen vanavond.

En dan te bedenken dat Xbox spelers geen games kopen :+

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

MRE-Inc schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:43:
[...]

Ja hier ook. Maffia 3 vorig jaar gekocht. AO Tennis 2 daardoor gekocht en zie net dat World Tour Tennis 2 nu ook 80% korting heeft en voor 12 euro in de store staat. Eerst maar eens proberen vanavond.

En dan te bedenken dat Xbox spelers geen games kopen :+
Ja zijn prima kortingen.
Mafia 3 is trouwens ondergewaardeerd wat mij betreft. Als je hem nu speelt is het gewoon een prima game. Ik ben vrijwel geen bugs tegen gekomen, bij release was dat blijkbaar wel een ding.

Verwijderd

kevlar01 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:49:
[...]

Ja zijn prima kortingen.
Mafia 3 is trouwens ondergewaardeerd wat mij betreft. Als je hem nu speelt is het gewoon een prima game. Ik ben vrijwel geen bugs tegen gekomen, bij release was dat blijkbaar wel een ding.
De mafia serie zou ik zo graag willen checken, met name mafia definitive edition maar 30fps weiger ik.

• Timothy3000
Mazzel dat ik Mafia nog op de PS4 heb gespeeld, dus niet echt last gehad van de 30fps. Echt een fantastische game.

3 vond ik niet zo. Die werd na een paar uur spelen echt niet normaal repetitief. En diezelfde paar nummers in de soundtrack gingen ook wel wat vervelen (maar dat was een bug volgens mij).

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 11:58 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:52:
[...]

De mafia serie zou ik zo graag willen checken, met name mafia definitive edition maar 30fps weiger ik.
Staat idd niet op de lijst:

https://majornelson.com/fpsboost/

Waarom staat in de kolom Series S voor sommige games Not Available ? Lijkt er dus op dat ze per Console dit kunnen instellen ?

• timmie271
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Staat idd niet op de lijst:

https://majornelson.com/fpsboost/

Waarom staat in de kolom Series S voor sommige games Not Available ? Lijkt er dus op dat ze per Console dit kunnen instellen ?
Op systeemniveau kunnen ze makkelijk bepalen of het een Series S of X is. Dus blijkbaar zal de series S niet altijd die FPS boost waar kunnen maken waar de series X dat wellicht wel kan?

Zo zie je soms ook 120hz bij de series X en 60hz bij de series S.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 14-01-2022 13:17 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Schot voor de boeg. Maar is het in die gevallen niet gewoon de One X edhanced versie die de fps boost heeft gekregen? Aangezien de Series S sowieso die niet aankan.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-01-2022 13:20 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:49
Legian117 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:36:
[...]

Het zijn natuurlijk wel de eindbazen, de top of the line om het zo maar te noemen. Dat die speciale wapens hebben waarmee ze meer damage doen lijkt me wel logisch. Evenals de mechanics die ze meekrijgen om elk van die drie gevechten een eigen draai te geven en wat moeilijker te maken. Dat is onderdeel van hun personage en de acties die ze doen. Als je daar alleen de brute chieftain had gehad was het gevecht met drie headshots over. Dat is ook een gigantische anti-climax natuurlijk.

De vraag voor de difficulty was omdat ik bij normal niet het gevoel had dat ze bullet sponges zijn, dat zou mij bij hogere difficulty minder verbazen. Alleen de laatste zou ik daar nog soort van willen beschuldigen. Maar dat gooi ik voorlopig maar onder de noemen als nieuw type vijand dus nog onbekend hoe en wat.

Dit soort eindgevechten zijn natuurlijk altijd lastig in shooters, veelal zijn het bullet-sponges of wordt je overladen door vijanden. Vind ze hier zelf wel goed gedaan eigenlijk. Creatief maar ook niet overdreven moeilijk vond ik. En als je ze doorhebt hoe ze werken is het voornamelijk tactisch spelen. Jammer dat het voor jou negatief uitpakt.
Helemaal mee eens hoor. Nu het achter de rug is en ik inmiddels beelden heb bekeken van hoe andere mensen het hebben aangepakt, kom ik erachter dat ik minder creatief ben geweest en dat het daardoor ook moeilijker is geworden. Als het schild bij een eindbaas er eenmaal is dan gaat het best hard met hun health. Soms is het even niet eerlijk als ze recht voor jouw neus spawnen of vanaf 50m in 1x naar je kunnen uithalen, maar die grapple werkt dan best wel goed en soms te goed als je per ongeluk daarmee een wapen oppikt i.p.v. wegduiken, dan wordt je wel afgestraft :+
Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:09:
[...]

Dat was mijn favoriete level in alle Hitman games.... totdat ik deel III speelde en in de Mansion terechtkwam.

You're in for a treat!
Welke ik helemaal super vond was Traditions of the Trade in Codename 47. Dat hotel level. Bizar voor die tijd want je kon zo mega veel kamers in en vol detail. Dat level was genieten, crazy.
Zo, The Gunk ook uitgespeeld.
Aardig spelletje, niets bijzonders.
Vind dat MS wel eens iets strenger mag zijn met het X|S optimized logo.
The Gunk had ook makkelijk op een One (X) kunnen draaien, grafisch en qua hoeveel er gebeurd op het scherm is bepaald niet next current gen.
Krijg steeds vaker het gevoel dat developers dat logo gebruiken om wat extra verkopen te genereren aan mensen die de kracht van de Series consoles willen ervaren (en die dan bedrogen uitkomen)

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:54:
[...]

Welke ik helemaal super vond was Traditions of the Trade in Codename 47. Dat hotel level. Bizar voor die tijd want je kon zo mega veel kamers in en vol detail. Dat level was genieten, crazy.
De nostalgie.... Dat was ook dat level met die sauna toch? Fantastisch.

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:54:
The Gunk had ook makkelijk op een One (X) kunnen draaien, grafisch en qua hoeveel er gebeurd op het scherm is bepaald niet next current gen.
Krijg steeds vaker het gevoel dat developers dat logo gebruiken om wat extra verkopen te genereren aan mensen die de kracht van de Series consoles willen ervaren (en die dan bedrogen uitkomen)
Waarschijnlijk komt dat logo in beeld omdat dit een build is wat geschreven is voor een Series S/X.

• Timothy3000
Op de One X draait The Gunk toch maar in 30fps?

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 14:25 ]

Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:58:
Mazzel dat ik Mafia nog op de PS4 heb gespeeld, dus niet echt last gehad van de 30fps. Echt een fantastische game.

3 vond ik niet zo. Die werd na een paar uur spelen echt niet normaal repetitief. En diezelfde paar nummers in de soundtrack gingen ook wel wat vervelen (maar dat was een bug volgens mij).
3 was een bittere tegenvaller inderdaad na twee geweldige games. De echte story missies zelf die zich ook op unieke locaties afspeelden waren echt nice gedaan, maar de weg ernaartoe met constant dezelfde objectives moeten doen, wat jij al zei...niet normaal repetitief. Hopelijk pakken ze dit aan voor een deel 4.
Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:04:
[...]

De nostalgie.... Dat was ook dat level met die sauna toch? Fantastisch.
Yes sir, helemaal. IO is daar zo ijzersterk in.

Ben echt benieuwd wat ze gaan doen voor hun 007 game.

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:50
...
Het X|S optimized logo geeft alleen maar aan dat het spel op de Series consoles technieken gebruikt die alleen beschikbaar zijn op de Series consoles. Het logo geeft niet aan dat het spel de volledige kracht gebruikt die de Series consoles hebben.
Mensen die zich bedrogen voelen omdat ze hadden verwacht omver geblazen te worden van hoe mooi het spel is omdat het een X|S optimized logo heeft, zorgen er in mijn ogen zelf voor dat ze zich bedrogen voelen. Het heet ook niet voor niks X|S optimized en niet Best Ever of iets dergelijks.
Een developer moet ook wel degelijk extra werk verrichten om dat logo te krijgen.

Bovendien is The Gunk gewoon speelbaar op de One consoles dus hij draait ook "makkelijk" daarop. Geen idee over de perfomance daar maar het is speelbaar.
devilsnight schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:26:
[...]

Yes sir, helemaal. IO is daar zo ijzersterk in.

Ben echt benieuwd wat ze gaan doen voor hun 007 game.
IO die een licentie heeft voor een 007 game. MS die een licentie heeft voor een 007 remaster terug uit te brengen. Zou IO dan toch de studio zijn die MS voor de E3 wilde aankondigen? O-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Highfive95
  • Laatst online: 19:09
Ja hoor net een nieuwe XSX en wil ik gisteren lekker gamen is de 3,5 jackplug van koptelefoon finaal afgebroken in de controller. :( Alleen het puntje stak er nog uit, maar blijkbaar bestond deze plug uit meerdere stukjes want trok maar een klein stukje eruit met tangetje. :F De rest kon in niet meer bij met tangetje. ;( Geen idee hoe dit is gebeurd.

Daarna dus maar even op zoek naar juiste bitjes om controller te openen. Nog best een gedoe om open te krijgen zonder iets af te breken. Maar uiteindelijk printplaatje los gedraaid en laatste 2 restjes van de jackplug kunnen verwijderen. Begon dus al lekker. :N .

Daarna lekker met het vrouwtje couch coop Unravel 2 zitten spelen. Zeer vermakelijk spel. :Y .
Highfive95 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:43:
Ja hoor net een nieuwe XSX en wil ik gisteren lekker gamen is de 3,5 jackplug van koptelefoon finaal afgebroken in de controller. :( Alleen het puntje stak er nog uit, maar blijkbaar bestond deze plug uit meerdere stukjes want trok maar een klein stukje eruit met tangetje. :F De rest kon in niet meer bij met tangetje. ;( Geen idee hoe dit is gebeurd.

Daarna dus maar even op zoek naar juiste bitjes om controller te openen. Nog best een gedoe om open te krijgen zonder iets af te breken. Maar uiteindelijk printplaatje los gedraaid en laatste 2 restjes van de jackplug kunnen verwijderen. Begon dus al lekker. :N .

Daarna lekker met het vrouwtje couch coop Unravel 2 zitten spelen. Zeer vermakelijk spel. :Y .
Of even een paperclip verwarmen met een soldeerbout en tegen de achtergebleven jack duwen. Even laten koelen en je trekt hem er ook uit. Althans, zo is mij het ooit geleerd om te voorkomen dat je garantie verdwijnt.

/Excuus, niet goed gelezen. Even gemist dat hij er al uit was. Maar bij deze een tip voor volgende keer eventueel :X :P

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 14-01-2022 14:58 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Highfive95
  • Laatst online: 19:09
Wom schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:53:
[...]

Of even een paperclip verwarmen met een soldeerbout en tegen de achtergebleven jack duwen. Even laten koelen en je trekt hem er ook uit. Althans, zo is mij het ooit geleerd om te voorkomen dat je garantie verdwijnt.

/Excuus, niet goed gelezen. Even gemist dat hij er al uit was. Maar bij deze een tip voor volgende keer eventueel :X :P
Probleem was dat jackplug uit meerdere stukjes bestond en er in midden een puntje zat ter grootte van dunne naald. Daarop had je geen houvast. Had ook al geprobeerd een dikke naald erop te lijmen met secondelijm :+ Dat was ook geen succes. Dus dan maar de moeilijke manier. ;)
rogierba schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:26:
[...]

Het X|S optimized logo geeft alleen maar aan dat het spel op de Series consoles technieken gebruikt die alleen beschikbaar zijn op de Series consoles. Het logo geeft niet aan dat het spel de volledige kracht gebruikt die de Series consoles hebben.
Mensen die zich bedrogen voelen omdat ze hadden verwacht omver geblazen te worden van hoe mooi het spel is omdat het een X|S optimized logo heeft, zorgen er in mijn ogen zelf voor dat ze zich bedrogen voelen. Het heet ook niet voor niks X|S optimized en niet Best Ever of iets dergelijks.
Een developer moet ook wel degelijk extra werk verrichten om dat logo te krijgen.

Bovendien is The Gunk gewoon speelbaar op de One consoles dus hij draait ook "makkelijk" daarop. Geen idee over de perfomance daar maar het is speelbaar.
En wat is het extraatje van The Gunk dan op X|S ?

Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:24:
[...]

Op de One X draait The Gunk toch maar in 30fps?
Heb je daar een bron van ?

• Tomba

Tomba

justifire schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:45:
[...]

En wat is het extraatje van The Gunk dan op X|S ?
60 fps volgens mij.

Pagina: 1 ... 298 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord