SunnieNL schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:10:
[...]

Die heb ik ook gekregen. Wat mij een beetje zorgen baart is dat bij DPD staat ‘duties and taxes paid’ tussen beide customs meldingen. Dus ben benieuwd of er een rekening bij zit, dat ik bij ontvangst moet betalen of dat die achteraf nog in de bus komt.
Dat is niet te hopen zeg. Dit is wat ik krijg te zien als ik op het tracking number klik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VdLyesrQ_FHCUC4wuscabNWSAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZObcNn8sCtTz26Ba0LjsQea.jpg?f=fotoalbum_large

Jij ziet er dan nog overige tekst bij dus?

Donderdag wordt ie hier verwacht staat er.

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:51
Hoi ik wil graag AOE4 spelen op cloud op mijn pc. Er gaan geruchten dat AOE4 naar Xbox Xcloud komt.

Is het mogelijk om een toetsenbord te kopen en hiermee AOE via Xcloud te spelen? Wil heel graag spelen maar geen geld voor gaming pc naast Series X

PS. Microsoft is zo bruut bezig de laatste tijd.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
devilsnight schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:19:
[...]

Dat is niet te hopen zeg. Dit is wat ik krijg te zien als ik op het tracking number klik

[Afbeelding]

Jij ziet er dan nog overige tekst bij dus?

Donderdag wordt ie hier verwacht staat er.
Je kunt meer zien als je eerst je postcode invult (cijfers en letters aan elkaar), dan rechts onderin op het plusje drukken en kiezen voor Parcel Info. Dan krijg je de geschiedenis van de track and trace te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWGZvKo9-xX1Td1YL2DuR2wbN9I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UZ4N9FQYsspMnSFKtzXoySbX.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 22% gewijzigd door SunnieNL op 11-01-2022 21:44 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:34

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op Tuesday 11 January 2022 @ 21:10:
[...]

Die heb ik ook gekregen. Wat mij een beetje zorgen baart is dat bij DPD staat ‘duties and taxes paid’ tussen beide customs meldingen. Dus ben benieuwd of er een rekening bij zit, dat ik bij ontvangst moet betalen of dat die achteraf nog in de bus komt.
Laten we het niet hopen zeg, dat ding was al duur genoeg.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:49
Legian117 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:44:
[...]

Op welke difficulty speel je?

Heb hem zelf op Normal uitgespeeld (nu bezig met Heroic), maar herken je kritiek niet echt.
spoiler:
Die twee Spartan Hunters die je tegenkomt als je the Pilot moet redden waren frustrerender in mijn optiek.
Het eindgevecht is voornamelijk de tussenrondes overleven waarbij de Brute Chieftain de echt frustrerende is. Maar als je die rondes eenmaal doorhebt is het redelijk te doen vond ik. Voor mijn gevoel is dat meer een trial & error gevecht dan dat het echt bullet-sponges zijn. Maar goed, dat zal op hogere difficulty misschien wel anders zijn. Enige kritiek die ik heb daar is dat de damage feedback niet echt lekker overkomt en je teveel op de healtbar moet letten. Oh en
spoiler:
dat teleporteren wat ronduit irritant is.

offtopic:
*edit: spoiler tags toegevoegd.
Het is inmiddels gelukt en heb gespeeld op normal, maar dit staat los van de moeilijkheidsgraad. Ik vind het maar bijzonder dat zij jou met enkele klappen om kunnen brengen en jij mag ze volpompen met een rocket launcher, shotgun, granaten… voor hun zijn het pakken vla die je naar ze toewerpt :P

Merendeel van de tijd kan je niet op ze schieten en daarbij maakt het opeens niet meer uit of je ze in hun hoofd schiet of waar dan ook. In een shooter vind ik dat niet kunnen. Toegegeven, ik vind het ook lastig om te bedenken hoe het beter kan in een shooter. Vond de eindbazen in The Last of Us 2 erg goed gedaan en zeer intens maar twijfel of ik het daarmee mag vergelijken.

Heb er in ieder geval een nare smaak aan overgehouden maar leg de game niet volledig aan de kant, vermaak me prima in de open wereld.

@timmie271
spoiler:
Ging om de laatste drie eindbazen

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:28
D. Ninjai schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:14:
[...]

Het is inmiddels gelukt en heb gespeeld op normal, maar dit staat los van de moeilijkheidsgraad. Ik vind het maar bijzonder dat zij jou met enkele klappen om kunnen brengen en jij mag ze volpompen met een rocket launcher, shotgun, granaten… voor hun zijn het pakken vla die je naar ze toewerpt :P

Merendeel van de tijd kan je niet op ze schieten en daarbij maakt het opeens niet meer uit of je ze in hun hoofd schiet of waar dan ook. In een shooter vind ik dat niet kunnen. Toegegeven, ik vind het ook lastig om te bedenken hoe het beter kan in een shooter. Vond de eindbazen in The Last of Us 2 erg goed gedaan en zeer intens maar twijfel of ik het daarmee mag vergelijken.

Heb er in ieder geval een nare smaak aan overgehouden maar leg de game niet volledig aan de kant, vermaak me prima in de open wereld.

@timmie271
spoiler:
spoiler:
Zeker die 2na laatste die elite is klote ja. Die heeft zelf bijna geen levens, maar die shields van 'm 8)7 de één knalt erlangs alsof ie niks voorstelt en ik ben er gewoon 10 minuten mee bezig..... die erna is wegduiken, zware wapens gebruiken en coils gooien + snel die gele dingen kapot schieten. Op LASO was het was 5 seconden werk met 1 goed schot gelijk :+

Bij de laatste boss zijn die 3 waves vooral klote, voor de boss gewoon de hamer pakken of een snel afstandswapen.

Gamertag: timmie271

SunnieNL schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:42:
[...]

Je kunt meer zien als je eerst je postcode invult (cijfers en letters aan elkaar), dan rechts onderin op het plusje drukken en kiezen voor Parcel Info. Dan krijg je de geschiedenis van de track and trace te zien.
[Afbeelding]
Net email van DPD gehad. Het zal binnen 1 tot 3 werkdagen worden bezorgd. Ik heb bij de parcel info gekeken en daar zag ik inderdaad alles staan. Niets over die extra kosten echter.
[...]

@timmie271
spoiler:
Ik heb gemerkt dat het absoluut uitmaakt met welke wapens je die mafkezen te lijf gaat. Zo had ik net Bassus....

spoiler:
Die Brute met de hamer in die grote base, je moet een hele grote turret/drill uitzetten en dan komt hij tevoorschijn. Ik had niet bepaald bijzondere guns en ik deed amper damage bij hem, het begon me echt te irriteren.

Dus ik besloot naar het main menu, even een break. Toen weer continue gedaan en ik begon echt net voordat de Boss begint, dus kon ik even betere wapens pakken. Namelijk een soort rocket launcher die 3 ammo heeft en goed damage doet en ook de normale rocket launcher, toen was meneer Bassus zo dood, haha. Maar met die gun waar die geniepige snipertjes mee lopen deed ik amper damage.

Ik vroeg me al af of je meer schade deed als je helmpjes van ze afschoot, maar niet dus?

• timmie271
devilsnight schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:46:
[...]

Ik vroeg me al af of je meer schade deed als je helmpjes van ze afschoot, maar niet dus?
Jawel. Anders kun je geen headshots doen :P

timmie271 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:05:
[...]

Jawel. Anders kun je geen headshots doen :P
Ah of course, my bad.

Wat echt tof geweest zijn zijn als je andere delen van armors kan wegschieten en wanneer je ze dan op hun huid raakt ze nog sneller dood zijn. Niet dat het echt nodig is, want normale baddies gaan redelijk snel dood ,ook op Heroic.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Heeft mafia III definitive edition een make-up gehad met graphics? Of hebben ze alleen alle DLC erin gestopt? Ik krijg geen duidelijke antwoordt op google. Mafia 1 en 2 hebben het wel gehad iig.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Potverdorie wat is 'The Outer Worlds' toch leuk en wat speelt het lekker op de Series X! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sE3-MwK0tLYd18HFW2DmednIGjw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/zkCBcU8ro4yhJZnjP9DcXXEt.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSNITA7QQ2iAPsJKqZH-Pg5gErE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Re78ExtDxcjmr3ncNxFM0uFl.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROzvmp6QCmBt5Xv1CPBPzZbJMs4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/iYgT59IiUJMTbSmBSYAY1Igo.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiZr7YU8ghKkCLD87ScCx2z_fyQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/QqT98lK2jLFz1vNuG2lmFUAC.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yO4r_xVW7zmKL8ZybF5mVB0zYTw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HghQi1r4b5htXD97PjjTv4XB.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mx-49NLO_oHEDcP09uKnvfUd2PA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/wiufBF4qacgPEGh7PAtvtklD.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/197PkVYh_Ph9bv8-0jn09QcvPTw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AvqIBh5Cn1AfUeVSOdqueXX.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vuv4Fag8oj1uNBugUcTBkJBH8LA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ro9LSCVe51lp5gzhF7XUc5by.jpg?f=fotoalbum_medium

Heb inmiddels het point of no return bereikt en heb gelijk de DLC gekocht, want die kun je blijkbaar (vanaf de huidige save) niet spelen voorbij dat punt. Ik ben dus nog wel even zoet met dit spel. *O*

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
devilsnight schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:38:
[...]

Gisteren zei een betrouwbare insider het al en nu ook deze

[Twitter]

[Twitter]
Nog geen officiële delay, maar we gaan het zien idd :), ben wel erg nieuwsgierig naar deze game.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35
Ben gisteren met Forza Horizon 5 begonnen, maar dat is een tof race spel, niet gedacht.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
deryck schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:36:
Hoi ik wil graag AOE4 spelen op cloud op mijn pc. Er gaan geruchten dat AOE4 naar Xbox Xcloud komt.

Is het mogelijk om een toetsenbord te kopen en hiermee AOE via Xcloud te spelen? Wil heel graag spelen maar geen geld voor gaming pc naast Series X

PS. Microsoft is zo bruut bezig de laatste tijd.
Op het moment ondersteund xcloud nog geen muis en toetsenbord als input. Ook al hebben sommige games daar zelf wel ondersteuning voor, xcloud ondersteund het momenteel niet.

Het zou mij niet verbazen als AOE4 muis en toetsenbord ondersteuning krijgt op Xbox, maar dat is geen garantie dat dat ook aanwezig is op een eventuele xcloud versie.

Wel heeft Phil Spencer aangegeven dat ze in toekomst PC versies willen ondersteunen op xcloud, zodat jij dus de PC versie speelt (met ongetwijfeld muis en toetsenbord ondersteuning) in plaats van een Xbox versie. (https://twitter.com/XboxP3/status/1384154390630592521)

In de tussentijd zijn er een aantal browser add-ons opgedoken die muis&toetsenbord input vertalen naar gamepad input zodat jij gewoon met muis&toetsenbord kan spelen, al is dit uiteraard niet dezelfde ervaring als native ondersteuning. De game ziet het nog steeds als een gamepad waardoor de bijvoorbeeld acceralation curve en aim assist anders zijn dan je normaal gesproken gewend bent met een m&k.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 12-01-2022 08:09 ]

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:46

Toshirou

Vinyl Surfer

Yonix schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:27:
Potverdorie wat is 'The Outer Worlds' toch leuk en wat speelt het lekker op de Series X! _/-\o_

...

Heb inmiddels het point of no return bereikt en heb gelijk de DLC gekocht, want die kun je blijkbaar (vanaf de huidige save) niet spelen voorbij dat punt. Ik ben dus nog wel even zoet met dit spel. *O*
Ik ben nog niet voorbij de eerste 15min. maar na het zien van deze screenshots ben ik overtuigd om vanavond maar mij eens hierin te gaan verdiepen. Echt de stijl bevalt mij enorm. _/-\o_

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Farabi schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:20:
Heeft mafia III definitive edition een make-up gehad met graphics? Of hebben ze alleen alle DLC erin gestopt? Ik krijg geen duidelijke antwoordt op google. Mafia 1 en 2 hebben het wel gehad iig.
Dat blijft vaag met Maffia 3 idd. Definitive is vaak alleen inclusief dat alle DLC erbij zit. Ik weet wel dat toen ik vorig jaar Maffia 3 speelde er iets was met een grafische update die niet goed uit de verf kwam en eigenlijk de game grafisch naar een lager niveau dropte maar dat later met een patch is rechtgetrokken.

Overigens veel plezier met die game gehad. Ook voornamelijk om de muziek uit de jaren 60.....

XBL: MRE Inc

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:20
Hopelijkdat je ooit crossplay volledig kan uitzetten in games (console only baby) ook al staat crossplay uit in Halo het werkt voor geen meter, je speelt alsnog tegen pc gamers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Wanneer ik kies om de dag van bezorging te veranderen van DPD dan staat er dat de huidige bezorgdatum vandaag is. Je krijgt een uur van tevoren een mailtje dat het eraan komt. Ben benieuwd!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

devilsnight schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:46:
[...]

Ik heb gemerkt dat het absoluut uitmaakt met welke wapens je die mafkezen te lijf gaat. Zo had ik net Bassus....

spoiler:
Die Brute met de hamer in die grote base, je moet een hele grote turret/drill uitzetten en dan komt hij tevoorschijn. Ik had niet bepaald bijzondere guns en ik deed amper damage bij hem, het begon me echt te irriteren.

Dus ik besloot naar het main menu, even een break. Toen weer continue gedaan en ik begon echt net voordat de Boss begint, dus kon ik even betere wapens pakken. Namelijk een soort rocket launcher die 3 ammo heeft en goed damage doet en ook de normale rocket launcher, toen was meneer Bassus zo dood, haha. Maar met die gun waar die geniepige snipertjes mee lopen deed ik amper damage.

Daar had ik een paar weken terug een video van gecaptured hoe ik het had gedaan.
Van te voren een hoop coils klaarleggen op de plek waar hij spawned, daar komt het iig op neer :)

[YouTube: Halo Infinite - how to defeat Bassus]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Amaze86 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:07:
Hopelijkdat je ooit crossplay volledig kan uitzetten in games (console only baby) ook al staat crossplay uit in Halo het werkt voor geen meter, je speelt alsnog tegen pc gamers.
Troost je met de gedachte dat pc spelers snoeihard afgemaakt worden door controller spelers vanwege aim assist. (Ik wil ze ook niet overigens, maar dat is puur vanwege de hacks die je volgens mij standaard meegeleverd krijgt met Windows.) De top 100 pc spelers hebben dezelfde accuracy als gemiddelde controller spelers (45%). Terwijl de top controller spelers rond de 60% zitten.
Amaze86 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:07:
Gewoon volledig uitzetten in de systemsettings.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:57:
[...]

Gewoon volledig uitzetten in de systemsettings.
Halo overruled dat helaas.

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:01
[...]

Het zijn natuurlijk wel de eindbazen, de top of the line om het zo maar te noemen. Dat die speciale wapens hebben waarmee ze meer damage doen lijkt me wel logisch. Evenals de mechanics die ze meekrijgen om elk van die drie gevechten een eigen draai te geven en wat moeilijker te maken. Dat is onderdeel van hun personage en de acties die ze doen. Als je daar alleen de brute chieftain had gehad was het gevecht met drie headshots over. Dat is ook een gigantische anti-climax natuurlijk.

De vraag voor de difficulty was omdat ik bij normal niet het gevoel had dat ze bullet sponges zijn, dat zou mij bij hogere difficulty minder verbazen. Alleen de laatste zou ik daar nog soort van willen beschuldigen. Maar dat gooi ik voorlopig maar onder de noemen als nieuw type vijand dus nog onbekend hoe en wat.

Dit soort eindgevechten zijn natuurlijk altijd lastig in shooters, veelal zijn het bullet-sponges of wordt je overladen door vijanden. Vind ze hier zelf wel goed gedaan eigenlijk. Creatief maar ook niet overdreven moeilijk vond ik. En als je ze doorhebt hoe ze werken is het voornamelijk tactisch spelen. Jammer dat het voor jou negatief uitpakt.

XSX: legianb

Vond persoonlijk de opbouw naar de eindgevechten wel tof gedaan in Halo Infinite. Je merkt duidelijk dat je naar een climax toe werkt, die originele elementen had. Heb wel vervelendere eindbazen gehad (Quantum Break bijv.).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:36
Naast de echte Series X ook een koelende Series X Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfywDNY33I0ybjJs_DMgnqkalcU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W4pwArZAN7L1jYDyb3xMDMTT.jpg?f=fotoalbum_large

• SunnieNL
mr.DJ95 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:43:
Naast de echte Series X ook een koelende Series X [Afbeelding]
Heb hem ook net binnen… zonder rekening van customs nog.. :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op Wednesday 12 January 2022 @ 10:47:
[...]

Heb hem ook net binnen… zonder rekening van customs nog.. :)
Heb hem hier ook binnen gekregen. Vraag me overigens af of er een customs rekening komt, aangezien die kosten er volgens mij bij in zaten. Maar goed, we wachten het wel af :-). Meestal krijg je die rekening gelijk bij het pakket, althans bij KPN is dat zo.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:36
TheVMaster schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:56:
[...]

Heb hem hier ook binnen gekregen. Vraag me overigens af of er een customs rekening komt, aangezien die kosten er volgens mij bij in zaten. Maar goed, we wachten het wel af :-). Meestal krijg je die rekening gelijk bij het pakket, althans bij KPN is dat zo.
Dat denk ik ook, de verzendkosten waren bij mij 40 euro. Dit zal onder andere ook de inklaringkosten zijn geweest.

Nu nog een TV voor in de mancave zodat ik de Series X ernaast kan zetten en de koelkast maar eens vullen met drinken.

• SunnieNL
TheVMaster schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:56:
[...]

Mjah, DHL heb ik al eens achteraf gekregen per post (postnl overigens ook).

Na kleine meeting:
- niet eco stand met een tering herrie. Verbruik rond de 60 watt
- eco stand is vrij stil. Verbruik tussen de 50-60 watt

mogelijk verbruikt die minder als die een bepaalde temperatuur heeft gehaald. Zal hem eens een half dagje aan houden

Na een uurtje op max zijn 3 blikjes cola aan de buitenkant al behoorlijk koud (wel rekening houdend dat mijn werkkamer ook maar 18,5 graden is).

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 12-01-2022 11:46 ]

Wat ?!
Wel echt achterlijk dan.
Volgende stap ? Dat de kids in Halo wel gewoon aankopen kunnen doen terwijl dit in de settings geblokkeerd staat ??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Wat ?!
Wel echt achterlijk dan.
Volgende stap ? Dat de kids in Halo wel gewoon aankopen kunnen doen terwijl dit in de settings geblokkeerd staat ??
Volgens mij zijn er inderdaad wat meer games die voor wat betreft crossplay die setting "ingame" overrulen. Ik vind het wel grappig om te zien. Mensen met controller willen geen tegenstanders met muis en keyboard vanwege de wendbaarheid en snelheid waar ze mee kunnen aimen, en mensen met muis en keyboard willen geen mensen met controllers vanwege de "autoaim". :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Volgens mij zijn er inderdaad wat meer games die voor wat betreft crossplay die setting "ingame" overrulen. Ik vind het wel grappig om te zien. Mensen met controller willen geen tegenstanders met muis en keyboard vanwege de wendbaarheid en snelheid waar ze mee kunnen aimen, en mensen met muis en keyboard willen geen mensen met controllers vanwege de "autoaim". :P
Naja je kan op PC toch ook gewoon een controller aansluiten als dat de beste optie is? Begrijp het probleem niet zo. Al kan ik me voorstellen dat je een FPS op PC eigenlijk standaard met muis/keyboard wilt doen.

Misschien kunnen ze wel console only of PC only lobbies bouwen, dat lijkt me niet al te moeilijk te realiseren.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op Wednesday 12 January 2022 @ 11:01:
[...]

Na kleine meeting:

mogelijk verbruikt die minder als die een bepaalde temperatuur heeft gehaald. Zal hem eens een half dagje aan houden

Na een uurtje op max zijn 3 blikjes cola aan de buitenkant al behoorlijk koud (wel rekening houdend dat mijn werkkamer ook maar 18,5 graden is).
Dat is een beste energieslurper dan. :X Nou zijn die thermo koelers altijd wel eh….dorstig volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 12-01-2022 11:51 ]

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:04
TheVMaster schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:50:
[...]

Dat is een beste energieslurper dan. :X Nou zijn die thermo koelers altijd wel eh….dorstig volgens mij.
En veel geluid.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ja, dat hoort er ook bij :-)

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Wat ?!
Wel echt achterlijk dan.
Ik vind het ook een raar verhaal. Volgens mij is de reden (dat MS geeft) dat PC alleen via xbox live netwerk halo speelt en dat het dus geen crossplay is.
SunnieNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:01:
[...]

Na kleine meeting:

Laten we hopen dat het hier bij blijft. We gingen er echt van uit dat dit het totaalbedrag zou zijn, volgens mij zei Toynk dit ook. Mocht het wel gebeuren, op wat voor bedragen moet je dan rekenen?

Wat betreft de fridge zelf, ben benieuwd of ie echt veel gaat doen in de zomer wanneer het hier in de woonkamer (met mobiele airco aan)25 graden of warmer zal zijn.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Weet iemand toevallig waar je momenteel nog een play & charge kit kan krijgen?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
xavento schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:11:
Nergens. Ben ook al een poosje op zoek.
Heb nu gewoon 2 AA oplaadbare batterijen van Eneloop er in zitten die ik had liggen. Werkt ook goed :)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Zie bij bol.com wel een Speedlink Play & Charge Kit nog beperkt op voorraad voor de Series X|S. De officiële van MS is momenteel nergens te krijgen.
Hier ook een meer dan tevreden Panasonic Eneloop (Pro) gebruiker. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Powder Toastman op 12-01-2022 14:04 ]

• xavento
Powder Toastman schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:03:
[...]

Zie bij bol.com wel een Speedlink Play & Charge Kit nog beperkt op voorraad voor de Series X|S. De officiële van MS is momenteel nergens te krijgen.
Hier ook een meer dan tevreden Panasonic Eneloop (Pro) gebruiker. ;)
Zag hem inderdaad voorbij komen en 1 van het merk Gioteck, maar ben altijd een beetje (misschien onterecht) huiverig over "B" merken als het om accu's gaat.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb nu deze gekregen van de kerstvrouw, nadat ik de play & charge had van ms zelf. Ging zo snel
Leeg.
Deze nu 1 keer pas opgeladen en nogsteeds 3/4 vol. Zitten standaard 3 accupacks in

https://www.amazon.nl/dp/B07C2512Y6

• Yonix
  • Nu online
Wat is de Elite Series 2-controller toch een draak van een controller. Ik heb de afgelopen periode vooral gespeeld met de 20th Anniversary Series-controller en dat voelt echt stukken beter, net als mijn Series 1. De Series 2 is glad en het voelt alsof ik zweterige handen heb, terwijl dat niet zo is.

Bah! :(

• Vildhjarta
Ben ook een tijdje op zoek geweest naar de charge kit. Bij niet beschikbaar toch ook een setje Eneloops gekocht. Werkt top! Zie nu niet zoveel voordeel in een chargekit, Zodra de batterijen leeg zijn even switchen en de lege in de oplader. Letterlijk in 10 seconden weer verder gamen en de batterijen gaan echt lang mee. Het enige wat altijd wel apart is, de batterij status op de Xbox is niet echt accuraat, blijft altijd op bijna vol staan en dan is ie ineens leeg.

• SunnieNL
Coldbullet schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:09:
Ik heb nu deze gekregen van de kerstvrouw, nadat ik de play & charge had van ms zelf. Ging zo snel
Leeg.
Deze nu 1 keer pas opgeladen en nogsteeds 3/4 vol. Zitten standaard 3 accupacks in

https://www.amazon.nl/dp/B07C2512Y6
Doen die het ook in de Series controller?

• spokje
  • Laatst online: 18:41
Vildhjarta schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:13:
Ben ook een tijdje op zoek geweest naar de charge kit. Bij niet beschikbaar toch ook een setje Eneloops gekocht. Werkt top! Zie nu niet zoveel voordeel in een chargekit, Zodra de batterijen leeg zijn even switchen en de lege in de oplader. Letterlijk in 10 seconden weer verder gamen en de batterijen gaan echt lang mee. Het enige wat altijd wel apart is, de batterij status op de Xbox is niet echt accuraat, blijft altijd op bijna vol staan en dan is ie ineens leeg.
Volgens mij komt dat omdat het NIMH batterijen zijn. Het zal bij alkaline wat accurater zijn. Voor zover ik weet droppen alkaline geleidelijker in voltage en NIMH kan heel lang hoger voltage leveren, om daarna 'ineens' leeg te zijn.

• Vildhjarta
Dat klant best logisch, nooit bij stilgestaan!

• xavento
Heb de gioteck voor nu maar besteld, benieuwd of het wat is. Thanks allen :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Vildhjarta schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:13:
Heb ook al jaren oplaadbare batterijen.
Sinds kort een setje met hogere mAh waarde. Game vrij veel, maar hoef maar 1x per 2 weken op te laden ofzo. Heb altijd een set opgeladen batterijen klaarliggen dus kan inderdaad ook altijd door. Ideaal :)

Edit: mijne zijn ik geloof 2500 mAh.
Ik zie online dat 2850 mAh de max is voor AA formaat.
https://www.bol.com/nl/nl...x1Zij_C_M8QBoCFDMQAvD_BwE

[ Voor 16% gewijzigd door kevlar01 op 12-01-2022 14:39 ]

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

SunnieNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Doen die het ook in de Series controller?
Ja heb zelf serie s xbx
Yonix schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:12:
Wat is de Elite Series 2-controller toch een draak van een controller. Ik heb de afgelopen periode vooral gespeeld met de 20th Anniversary Series-controller en dat voelt echt stukken beter, net als mijn Series 1. De Series 2 is glad en het voelt alsof ik zweterige handen heb, terwijl dat niet zo is.

Even een vraagje. Bedoel je echt de Elite 2? Want die is juist toch niet glad?

• Yonix
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:41:
[...]

Even een vraagje. Bedoel je echt de Elite 2? Want die is juist toch niet glad?
Deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnCw8wVPbfIvd8PF_qtVUEd0G-o=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jDH76S9HNC6tr7aDflHjmhiM.jpg?f=fotoalbum_medium

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09

Nogne

>.<

Dat is de Series controller, niet de elite. Wat ik fijner vind aan de Anniversary controller is dat de controller net meer grip heeft.

PS/XBL: Nogne

Gaan jullie de mini fridge elke dag de hele dag laten draaien? 60watt klinkt als veel, maar als ik eerlijk ben heb ik geen idee hoeveel mijn nogal oude Indesit koelkast verbruikt en mijn C9 OLED zal ook niet mega zuinig zijn en toch hoef ik elk jaar nooit extra te betalen. Sterker nog, maar wat vaak kreeg ik geld terug.

Verwijderd

Nogne schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:28:
[...]

Dat is de Series controller, niet de elite. Wat ik fijner vind aan de Anniversary controller is dat de controller net meer grip heeft.
Dit is de elite. De Series heeft een andere D-Pad.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:36:
[...]

Dit is de elite. De Series heeft een andere D-Pad.
Nu je het zegt, je hebt helemaal gelijk.

PS/XBL: Nogne

• SunnieNL
devilsnight schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:28:
Gaan jullie de mini fridge elke dag de hele dag laten draaien? 60watt klinkt als veel, maar als ik eerlijk ben heb ik geen idee hoeveel mijn nogal oude Indesit koelkast verbruikt en mijn C9 OLED zal ook niet mega zuinig zijn en toch hoef ik elk jaar nooit extra te betalen. Sterker nog, maar wat vaak kreeg ik geld terug.
De xbox zelf gebruikt meer als je hem aan zet en een c9 doet tussen de 80-130 W bij kijken.. (afhankelijk hoeveel wit/helderheid er in beeld zit). Bij mij wordt het niet minder terwijl de blikjes ijskoud zijn, dus ik denk dat hij gewoon altijd tussen de 50-60w verbruikt.. Dat is rond de 30ct per dag (115 euro per jaar)

note: in de handleiding staat dat hij niet gemaakt is om continue aan te staan (maar er staat ook niet bij waar ze dan wel van uit gaan)

edit: wat ik jammer vind is dat er hier wel bovenin een lampje zit en in de echte xbox dat groene licht aan de bovenkant er niet in zit

[ Voor 15% gewijzigd door SunnieNL op 12-01-2022 15:54 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Stalker 2 uitgesteld tot december. Prima keuze als ze dat zelf nodig achten.

Wat vind je er glad aan? Juist de grip is in tegenstelling tot de normale controller niet glad, toch?

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:26:
[Embed]

Stalker 2 uitgesteld tot december. Prima keuze als ze dat zelf nodig achten.
Die zie ik nu wel naar 2023 gaan, wil je echt zo kort na Starfield releasen?

Dit was voor Game Pass voor de eerste helft van het jaar wel de grote game, hopelijk dat Redfall niet hetzelfde lot wacht, maar we horen er werkelijk niets over.

• Yonix
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:27:
[...]

Wat vind je er glad aan? Juist de grip is in tegenstelling tot de normale controller niet glad, toch?
Wat ik zei: het voelt alsof mijn handen zweterig zijn terwijl dat niet is. Het ligt aan de textuur van de padding / grip.

Ik heb de controller sinds launch, maar hij ligt vooral in de kast stof te happen. Ik kan maar niet aan de controller wennen en val liever terug op de gewone plastic controller of mijn Series 1.

Ben blijkbaar niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...ller_grip_feels_oily_and/

https://www.reddit.com/r/...rips_dont_seem_very_good/

https://www.reddit.com/r/...yone_else_got_a_slippery/

https://www.reddit.com/r/...ller_grips_feel_slippery/
Yonix schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:39:
[...]

Wat ik zei: het voelt alsof mijn handen zweterig zijn terwijl dat niet is. Het ligt aan de textuur van de padding / grip.

Ik heb de controller sinds launch, maar hij ligt vooral in de kast stof te happen. Ik kan maar niet aan de controller wennen en val liever terug op de gewone plastic controller of mijn Series 1.

Ben blijkbaar niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...ller_grip_feels_oily_and/

https://www.reddit.com/r/...rips_dont_seem_very_good/

https://www.reddit.com/r/...yone_else_got_a_slippery/

https://www.reddit.com/r/...ller_grips_feel_slippery/
Heb wel eens ergens gelezen dat sommige “vetten” die mensen van nature hebben niet altijd even lekker werken met het materiaal. En dat dit dus echt per persoon verschilt. Geen idee of dat de oorzaak is van je gevoel van zweterigheid, maar het zou wellicht kunnen. Wel jammer dat je het niet positief ervaart want zelf zweer ik erbij :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-01-2022 16:45 ]

devilsnight schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:30:
[...]

Die zie ik nu wel naar 2023 gaan, wil je echt zo kort na Starfield releasen?

Dit was voor Game Pass voor de eerste helft van het jaar wel de grote game, hopelijk dat Redfall niet hetzelfde lot wacht, maar we horen er werkelijk niets over.
Zit niets anders op dan te wachten hè :)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:24
Hehe you had me, ik dacht Devilsnight die heeft toch al een XSX. Maar desalniettemin leuk dat ie eindelijk dan wel de console heeft. Blijkt het de minifridge te zijn. Enjoy :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Yonix schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:12:

Voelt idd soms glad. Heb ik ook af en toe, terwijl ik altijd wel schone handen heb. Na een paar minuten voet het wel weer stroef aan.

Waar ik me steeds meer en meer aan erger bij de Elite v2 is de textuur op de triggers. Echt wat dacht diegene die dit goedkeurde ? Die was er niet helemaal bij die dag want ik vind het echt afgrijselijk. Meer dat het voor de sier erop zit dan dat het werkelijk functioneel is.

XBL: MRE Inc

SunnieNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:52:
[...]

De xbox zelf gebruikt meer als je hem aan zet en een c9 doet tussen de 80-130 W bij kijken.. (afhankelijk hoeveel wit/helderheid er in beeld zit). Bij mij wordt het niet minder terwijl de blikjes ijskoud zijn, dus ik denk dat hij gewoon altijd tussen de 50-60w verbruikt.. Dat is rond de 30ct per dag (115 euro per jaar)

note: in de handleiding staat dat hij niet gemaakt is om continue aan te staan (maar er staat ook niet bij waar ze dan wel van uit gaan)

edit: wat ik jammer vind is dat er hier wel bovenin een lampje zit en in de echte xbox dat groene licht aan de bovenkant er niet in zit
Je maakt geen geintje over de herrie, zelfs met eco mode is hij heel erg goed te horen. Helemaal niet erg als ik aan het gamen ben met headphones of tv geluid hard genoeg aan, maar tijdens een rustig filmpje is het iets teveel. Ik zal hem wel zo nu en dan gaan uitzetten.
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:46:
[...]

Zit niets anders op dan te wachten hè :)
Oh het is ook helemaal geen ramp, gelukkig heb ik nog behoorlijk grote titels in de backlog zitten, dus ik zal me niet vervelen. Wat me wel een beetje zorgt baart is wat ik op XboxEra net las.

"With how vapor ware this game seemed the last few years before their showing at E3 I doubt it even hits December 8th. It hasn’t been in production that long."

En

"It was announced in 2010

And then in 2014.

And then in 2018."

Klinkt als Scorn die ook jaren geleden voor PC werd aangekondigd, veel stilte en toen die Xbox aankondiging twee jaar terug. Zou vorig jaar komen, en ineens uitstel naar eind dit jaar, lol.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 12-01-2022 17:49 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42
Hier ook vandaag de fridge binnen, was te verwachten voor een mobiele koelkast (handig met auto aansluiting erbij) dat hij geluid zou maken met zo'n koelsysteem. Maar dan nog, blijft een leuk ding en op goeie gameavond gaat hij gewoon aan voor wat blikjes, scheelt me weer op en neer lopen naar de koelkast :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Een schitterend avontuur is ten einde :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ux8w4tA1jmYZH2U6KWIdUUjAtj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9yFiItJ3h7nSeqD4ANpE4ll1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJHkoVBRrE0L4isDWLo_qItWi6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tIKXY7ydaqrGsefnhpxsz8WP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8yY6tnaCW0rXPMg14zg7JlA5uA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zxaphLksrRf6rQYLRJA6umQv.png?f=fotoalbum_large

Kan de
spoiler:
Korfu
missie (die achteraf dus een gratis crossover uitbreiding blijkt te zijn met Valhalla) van harte aanraden voor een ieder die deze nog niet gespeeld heeft.
Gaf echt een beetje Tomb Raider gevoel op bepaalde stukken, iets dat ik in het spel zelf zelden had door de vrij simpele tombes.
Overigens ook benoemenswaardig dat een spel uit 2018 qua graphics mij regelmatig met open mond naar het scherm heeft doen staren, zeker na de 60 fps update _/-\o_

• Linksquest
Ik heb de Smatree Xbox One Controller batterij, leuk prijsje voor 3 accu's en een lader erbij, doet het pefect en zelf zeer tevreden over,

https://www.amazon.nl/dp/...HJF8?_encoding=UTF8&psc=1

justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:48:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kan de
spoiler:
Korfu
missie (die achteraf dus een gratis crossover uitbreiding blijkt te zijn met Valhalla) van harte aanraden voor een ieder die deze nog niet gespeeld heeft.
Gaf echt een beetje Tomb Raider gevoel op bepaalde stukken, iets dat ik in het spel zelf zelden had door de vrij simpele tombes.
Overigens ook benoemenswaardig dat een spel uit 2018 qua graphics mij regelmatig met open mond naar het scherm heeft doen staren, zeker na de 60 fps update _/-\o_
Dat is Oddysey toch? Ik wacht echt op de 60fps update voor Origins. Gelukkig komt die eraan.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zal jullie mijn foto van dezelfde koelkast besparen...maar wel blij dat het ding binnen is! :+

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:48:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kan de
spoiler:
Korfu
Heb deze ook aangeschaft nadat deze onlangs in het Free Play weekend zat.
Vind hem erg tof. Graphics zijn inderdaad nog super, die 60 FPS draait top. Met HDR ziet alles er ook top uit, die witte stranden, donkerblauwe hemel 's nachts enz.

Heb je hem helemaal uitgespeeld? Ik vind de game ontzettend groot namelijk, heb er al veel uren in zitten maar heb nog niet eens de helft van de kaart zichtbaar. Heb het idee dat ik pas op 40 % zit ofzo (ben gisteren net level 50 geworden).

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:44:
[...]

Heb wel eens ergens gelezen dat sommige “vetten” die mensen van nature hebben niet altijd even lekker werken met het materiaal. En dat dit dus echt per persoon verschilt. Geen idee of dat de oorzaak is van je gevoel van zweterigheid, maar het zou wellicht kunnen. Wel jammer dat je het niet positief ervaart want zelf zweer ik erbij :)
Ikzelf ervaar de Elite 2 ook als glad, maar het gewicht en de gebruikte materialen maken het een heerlijke controller :P

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Linksquest
Ik vind de Elite 2 zelf ook een hele fijne controller, veel mogelijkheden en speelt lekker weg, voor nu zelf wel de achter flippers weg gehaald omdat ik ze niet echt gebruik, maar verder een toffe controller.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
Stalker dus naar december. Erg jammer. Was toch wel de grote Gamepass titel voor de komende maanden.

• Linksquest
Timothy3000 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:12:
Stalker dus naar december. Erg jammer. Was toch wel de grote Gamepass titel voor de komende maanden.
Inderdaad erg jammer, maar wel nog iets moois om naar uit te kijken, zelf vermaak ik me momenteel goed met Forza Horizon 5 en wil samen met de vrouw aan The Medium beginnen. Inmiddels ook the Mass Effect Trilogie alvast geïnstalleerd.

Wil ook nog HALO Infinite nog een 2de keer spelen, dus heb meer dan genoeg te doen momenteel, naast ook nog dat Rainbow Six eraan komt.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Timothy3000 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:12:
Wel jammer, maar ik hoop eigenlijk wel dat ze die NFT's eruit slopen. Voor mij hoeft dat niet zo, ook al is het iets optioneels (gelukkig).
Oh, ik lees nu dat ze deze al eruit gesloopt hebben na backlash van de community.
nieuws: GSC Game World schrapt nft-plannen voor Stalker 2

[ Voor 25% gewijzigd door kevlar01 op 13-01-2022 09:25 ]

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:15
Even een vraagje tussendoor.

Zijn bij jullie ook de intro logo's van Halo Infinte behoorlijk low res, met een groenige/grijze waas erin?
Rechts bovenin zit er direct in het begin van de intro (dus nog de loading) een groen vlak... zie foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDe-XV6aL-gQWfCo7PeGmqUL-70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hiKzI0NDMfbsqC52CIvZHdD2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vraag me af of ik een gedeeltelijk kapotte xbox heb of dat dit gewoon normaal is en dat ze bij 343 hebben gefaald. Maak me er namelijk lichtelijk zorgen over.

Voor de rest in game en dergelijke doet hij het prima alleen de intro's zien er vreemd uit en dat is niet alleen bij Halo..

Ik heb trouwens een LG C8 OLED tv, heb ook de HDMI kabel al een keer gewisseld en in een andere port van de receiver gepropt.

Verwijderd

Gyrolion schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:26:

Zijn bij jullie ook de intro logo's van Halo Infinte behoorlijk low res, met een groenige/grijze waas erin?
Rechts bovenin zit er direct in het begin van de intro (dus nog de loading) een groen vlak... zie foto.

[Afbeelding]

Ik vraag me af of ik een gedeeltelijk kapotte xbox heb of dat dit gewoon normaal is en dat ze bij 343 hebben gefaald. Maak me er namelijk lichtelijk zorgen over.

Voor de rest in game en dergelijke doet hij het prima alleen de intro's zien er vreemd uit en dat is niet alleen bij Halo..

Ik heb trouwens een LG C8 OLED tv, heb ook de HDMI kabel al een keer gewisseld en in een andere port van de receiver gepropt.
Ik vind je scherm sowieso nog al grijzig. Heb je de Xbox al een keer direct aangesloten op je TV, zonder tussenkomst van je receiver? Wat zijn je scherm instellingen op de Xbox?

• Gyrolion
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Ik vind je scherm sowieso nog al grijzig. Heb je de Xbox al een keer direct aangesloten op je TV, zonder tussenkomst van je receiver? Wat zijn je scherm instellingen op de Xbox?
Het is dus echt alleen de intro van de game waar de grijzwaardes ineens zo abnormaal uitgewassen zijn.

Maar goeie ik ga het eens direct aansluiten.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

[Afbeelding]

Dat komt door 343i ;) Jouw scherm is niet defect.

• Gyrolion
Caayn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:29:
[...]
Dat komt door 343i ;) Jouw scherm is niet defect.
Haha thanks! O+

Ik was even bang dat m'n Xbox de geest aan het geven was, mijn scherm geeft met UHD filmpjes kijken en dergelijke gewoon perfect beeld.

Maar ook even voor de zekerheid op de tv direct aangesloten en een andere port dan normaal en dan blijft hetzelfde zich voordoen. Maar als 343i het is dan is het opgelost he. :)

• timmie271
kevlar01 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:08:
[...]

Vind hem erg tof. Graphics zijn inderdaad nog super, die 60 FPS draait top. Met HDR ziet alles er ook top uit, die witte stranden, donkerblauwe hemel 's nachts enz.

Heb je hem helemaal uitgespeeld? Ik vind de game ontzettend groot namelijk, heb er al veel uren in zitten maar heb nog niet eens de helft van de kaart zichtbaar. Heb het idee dat ik pas op 40 % zit ofzo (ben gisteren net level 50 geworden).
Kostte 180 uurtjes voor het helemaal uitspelen hier. En zeker een aanrader, ik deed dat gewoon op 30fps in 2019 :+

Verwijderd

Gyrolion schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:34:
[...]

Haha thanks! O+

Ik was even bang dat m'n Xbox de geest aan het geven was, mijn scherm geeft met UHD filmpjes kijken en dergelijke gewoon perfect beeld.

Maar ook even voor de zekerheid op de tv direct aangesloten en een andere port dan normaal en dan blijft hetzelfde zich voordoen. Maar als 343i het is dan is het opgelost he. :)
Yep niks aan de hand, hier ook.
kevlar01 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:08:
[...]

Heb alle achievements gehaald voor de base game en beide dlc’s.
Dus sowieso het hoofdverhaal gevolgd en redelijk wat sidemissies naast alle bijzondere opdrachten / upgrades / handelingen / etc.
En nog staan er overal markers en vraagtekens op de map.
Maar vind het na ruim 150 uur wel mooi geweest, de prik is wel van de cola zeg maar O-)
Had overigens de gold edition in de kerstsale van 2019 gekocht voor 12 euro, over waar voor je geld gesproken !
Kan het spel ook nu nog van harte aanraden en met name de Atlantus dlc, die was echt heel gaaf.

[Afbeelding]

Same here op de C9 hoor. Dit is volledig aan 343. Dit scherm, evenals de cinematics horen normale zwart waarden te hebben, maar zijn grijs. Het lijkt vooral het ergst met HDR te zijn, want in video reviews die niet in HDR draaiden zag ik dat het een stuk beter was.

Daarnaast dat de cinematics ook stotteren, ik begrijp het niet echt. De vorige Halo games qua dit waren perfect verzorgd. Zelf heb ik de game brightness ook lager gezet dan 0 want ook cutscenes en tijdens gameplay merk ik echt op dat echt zwart nog steeds donkergrijs is. Als 343 dit zo bedoeld heeft...I'm not a fan. Dus ik heb hem mooi op -5 of -10.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:16:
[...]

Heb alle achievements gehaald voor de base game en beide dlc’s.
Dus sowieso het hoofdverhaal gevolgd en redelijk wat sidemissies naast alle bijzondere opdrachten / upgrades / handelingen / etc.
En nog staan er overal markers en vraagtekens op de map.
Maar vind het na ruim 150 uur wel mooi geweest, de prik is wel van de cola zeg maar O-)
Had overigens de gold edition in de kerstsale van 2019 gekocht voor 12 euro, over waar voor je geld gesproken !
Kan het spel ook nu nog van harte aanraden en met name de Atlantus dlc, die was echt heel gaaf.
Oeff haha. De DLC is deze week in de aanbieding. Heb de Season Pass voor 12 euro gehaald. Daarbij zit ook AC III Remastered.
Ik heb nu 57 uur erin zitten en zit op 47% (volgens Xbox.com). Heb nog wel even te gaan. Ondanks dat het redelijk repetitief is, vermaak ik me er nog wel prima mee :)
kevlar01 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:52:
[...]

Oeff haha. De DLC is deze week in de aanbieding. Heb de Season Pass voor 12 euro gehaald. Daarbij zit ook AC III Remastered.
Ik heb nu 57 uur erin zitten en zit op 47% (volgens Xbox.com). Heb nog wel even te gaan. Ondanks dat het redelijk repetitief is, vermaak ik me er nog wel prima mee :)
Heb er zelf ook ruim twee jaar over gedaan.
Gecombineerd met andere games vond ik het goed te pruimen.
Anders wordt het wel heel veel ga van A naar B, breng B naar C, kom terug naar B en meld het goede nieuws aan A :z
Al heb ik tussendoor ook nog de base game van Valhalla op 100% gezet, dus echt vervelen gaat het nooit :+

Nu in de Game Pass :)

Verwijderd

Ziet er grappig uit. Ik twijfel om voor dit soort games de 8Bitdo SN30 Xbox controller aan te schaffen. Lijkt mij net wat fijner spelen :)

Edit: toch maar aangeschaft :D :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 12:11 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Jarig vandaag, dus besloten een leuke game voor mijzelf aan te schaffen. Geen idee welke nog :p

Vanmiddag maar eens rustig de store door bladeren.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 16:47

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PdeBie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:51:
Jarig vandaag, dus besloten een leuke game voor mijzelf aan te schaffen. Geen idee welke nog :p

Xbox Game Pass Ultimate?
Kan je bepaalde blockbuster games spelen. binnen het abo en ook nog eens vanaf PC (mobiel?)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:51:

Gefeliciteerd! Wat voor een soort game ben je naar op zoek?

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Tadaa de fridge is binnen :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbHqbckh4civhzwQfamY25aHzMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B99pEk4udQhfmdjFYpdo2BOc.jpg?f=fotoalbum_large

Veel plastic en op Max. Mode best veel herrie. In ECO prima. Er zit wel een kras in het midden, maar ach. Leuke gadget.

[ Voor 127% gewijzigd door wvkreg op 13-01-2022 12:51 ]

Verwijderd

wvkreg schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:05:
Tadaa de fridge is binnen :-)

[Afbeelding]

Veel plastic en op Max. Mode best veel herrie. In ECO prima. Er zit wel een kras in het midden, maar ach. Leuke gadget.
Past de Series X er ook in? :+

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Er zitten rekjes in aan de deur en in de kast. Als ik die eruit haal, zou het passen.

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:46

Toshirou

Vinyl Surfer

wvkreg schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:14:
[...]

Er zitten rekjes in aan de deur en in de kast. Als ik die eruit haal, zou het passen.
Handig wanneer de Series X ooit een modus krijgt om te overclocken, de optisch passende cooler heb je al :+

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Pagina: 1 ... 297 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord