SunnieNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:52:
[...]
De xbox zelf gebruikt meer als je hem aan zet en een c9 doet tussen de 80-130 W bij kijken.. (afhankelijk hoeveel wit/helderheid er in beeld zit). Bij mij wordt het niet minder terwijl de blikjes ijskoud zijn, dus ik denk dat hij gewoon altijd tussen de 50-60w verbruikt.. Dat is rond de 30ct per dag (115 euro per jaar)
note: in de handleiding staat dat hij niet gemaakt is om continue aan te staan (maar er staat ook niet bij waar ze dan wel van uit gaan)
edit: wat ik jammer vind is dat er hier wel bovenin een lampje zit en in de echte xbox dat groene licht aan de bovenkant er niet in zit
Je maakt geen geintje over de herrie, zelfs met eco mode is hij heel erg goed te horen. Helemaal niet erg als ik aan het gamen ben met headphones of tv geluid hard genoeg aan, maar tijdens een rustig filmpje is het iets teveel. Ik zal hem wel zo nu en dan gaan uitzetten.
Oh het is ook helemaal geen ramp, gelukkig heb ik nog behoorlijk grote titels in de backlog zitten, dus ik zal me niet vervelen. Wat me wel een beetje zorgt baart is wat ik op XboxEra net las.
"With how vapor ware this game seemed the last few years before their showing at E3 I doubt it even hits December 8th. It hasn’t been in production that long."
En
"It was announced in 2010
And then in 2014.
And then in 2018."
Klinkt als Scorn die ook jaren geleden voor PC werd aangekondigd, veel stilte en toen die Xbox aankondiging twee jaar terug. Zou vorig jaar komen, en ineens uitstel naar eind dit jaar, lol.
[
Voor 5% gewijzigd door
devilsnight op 12-01-2022 17:49
]