devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:58:
[...]

Huh, die countdown sale staat er al sinds kerst toch? Dus nog meer?
Is meestal zo.
Om degene die met kerst iets hebben gekocht nog eens extra geld uit de zakken te kloppen :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Vandaag de Xbox Wireless Headset binnengekregen. Ziet er mooi uit, maar voor mij iets te klein en te strak..

De Turtle beach 700 gen 2 schijnt ook een strakke pasvorm te hebben..
Overigens vind ik de cooler master MH751 (wired) super comfortabel, maar die heeft geen wireless variant voor de xbox..

Wat blijft er dan over? Wat betaalbaar en comfortabel is?
Corsair HS75 XB?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:10
styx1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:54:
Vandaag de Xbox Wireless Headset binnengekregen. Ziet er mooi uit, maar voor mij iets te klein en te strak..

Overigens vind ik de cooler master MH751 (wired) super comfortabel, maar die heeft geen wireless variant voor de xbox..

Corsair HS75 XB?
Steelseries arctic 9x zit bij mij fijner dan de Stealth Gen 2. Geluid van die eerste is ook beter in mijn oren.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-11 17:15
Hebben meer mensen dat de Series X na een cold boot op het Xbox logo screen blijft hangen voor een goede 30-40 seconden voordat hij in het dashboard komt?

Dit is mijn tweede Series X en ik heb hier hetzelfde probleem. Naar mijn idee is het een software gerelateerd probleem.

Met de instant on mode start hij gewoon erg snel op.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08

Corsair HS75 XB?
Moest ge interesse hebben in de Corsair.
Ik verkoop er eentje.
Ik ga me een Audeze Penrose X kopen.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

justifire schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:46:
[...]

Is meestal zo.
Om degene die met kerst iets hebben gekocht nog eens extra geld uit de zakken te kloppen :P
Aaaah ok, dus eigenlijk gewoon exact dezelfde titels in de sale ook?

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

Exactor it schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:15:
[...]

Steelseries arctic 9x zit bij mij fijner dan de Stealth Gen 2. Geluid van die eerste is ook beter in mijn oren.
Ik geloof je meteen, maar met een prijskaartje van 199- wel boven budget helaas.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• Exactor it
styx1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:45:
[...]

Ik geloof je meteen, maar met een prijskaartje van 199- wel boven budget helaas.
Oh sorry. Ik dacht dat de Stealth 700 duurder was. Ik heb die geloof ik voor 150 gekocht. De arctis 7 ziet er qua vorm hetzelfde uit als de 9. Ik heb daar verder geen ervaring mee. Zit wel rond dezelfde koers als de stealth 700.

Ik heb de stealth 700 vervangen omdat ik het geluid wat blikkerig vond en omdat hij net niet comfortabel zit (iets te strak en ik krijg zweetoren van dat leer).
Exactor it schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:15:
[...]

Bass iets minder goed op de 9x toch?

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:46:
[...]

Is meestal zo.
Dan is dat bij deze gelukt :+

• Exactor it
devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:12:
[...]

Bass iets minder goed op de 9x toch?
Dan wat? Stealth 700? De bass is minder aanwezig op Arctic 9x. Maar of dat goed is of niet ligt aan wat je zoekt. Wat vindt je broer fijner?

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:14
BvanOsch schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:19:
Hebben meer mensen dat de Series X na een cold boot op het Xbox logo screen blijft hangen voor een goede 30-40 seconden voordat hij in het dashboard komt?

Dit is mijn tweede Series X en ik heb hier hetzelfde probleem. Naar mijn idee is het een software gerelateerd probleem.

Je vergelijkt cold boot met instant aka standby mode…
Exactor it schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:18:
[...]

Dan wat? Stealth 700? De bass is minder aanwezig op Arctic 9x. Maar of dat goed is of niet ligt aan wat je zoekt. Wat vindt je broer fijner?
Stealth 700 gen 2, yes.

Ik mag de bass graag goed horen, maar het moet niet zo zijn dat de andere sounds daardoor muddy klinken, dat vond ik met die van MS zelf wel.

Mijn broer? :)
devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:39:
[...]

Aaaah ok, dus eigenlijk gewoon exact dezelfde titels in de sale ook?
Met een paar honderd nieuwe games / dlc er bij.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12 17:54
xminator schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:21:
[...]

Bij mij doet Cold Boot er denk ik 10-20 seconden over hoor. Geen instant on maar zeker niet zo lang. De one s die doet er ondertussen wel lang over als ik die aanzet :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

TheProf82 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:45:
[...]

BF is een drama - zowel kwalitatief (features/polish) als kwantitatief (zeer, zeer slechte playercount voor een AAA-titel 1 maand na release).
Ik merk er anders niks van, altijd snel volle games zonder bots. En ik vermaak me er ook nog eens prima mee. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:58
xminator schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:21:
[...]

Cold boot direct vanaf stroom aan is nog geen 20 seconden hier.

De xbox one daarentegen vind dat je nog alle tijd hebt voor een bakkie koffie :+

Gamertag: timmie271

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11
Ik weet niet hoe TrueAchievements zijn data verzameld en verwerkt, maar deze 'statistieken' zijn niet juist:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nu2aZBvrwEH2A3lVwKFVm6eydo0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/9p8VhMjsNgNnb12CyENb0OWU.png?f=fotoalbum_medium

Ik heb, vanaf de Xbox 360, elke Xbox-console op 'launch day' in huis gehaald. Eerste game op de 360 was inderdaad 'Project Gotham Racing 3' ( _/-\o_ ), echter voor de Xbox One was dat 'Ryse' en voor de Series X|S 'Assassin's Creed Valhalla'. En slechts 2 Series X|S-games gespeeld, yeah right. :')

Ik neem de rest van het overzicht dan ook met een korreltje zout. :)

Corsair HS75 XB?
Of een leuke Kingston HyperX CloudX Flight: V&A aangeboden: HyperX CloudX Flight (Zwart). O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Yonix op 29-12-2021 06:44 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:42

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Het voordeel van deze tijd van het jaar is dat er veel eindejaarslijstjes zijn.
The Ascent via Gamepass geïnstalleerd en Death's Door gekocht. GTA V er ook maar direct bij gedaan, laatste keer dat ik die speelde was op m'n 360.

XBL: theArthurrrr

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54
TheProf82 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:45:
[...]

BF is een drama - zowel kwalitatief (features/polish) als kwantitatief (zeer, zeer slechte playercount voor een AAA-titel 1 maand na release).

Hot Wheels krijgt prima reviews en lijkt me top voor die leeftijd.
Meningen verschillen nogal over BF, speelt echt wel lekker hoor maar de launch was gewoon slecht met veel bugs etc waarvan de meeste inmiddels verholpen zijn.

Veel mensen vinden de maps te groot maar ik vind dat juist tof en het ziet er gruwelijk mooi uit.

Staan ook nog verbeteringen in de pijplijn komende maanden, bij veel BF games is de game na paar maanden pas echt goed.

Playstation 5

Yonix schreef op woensdag 29 december 2021 @ 06:39:
Ik weet niet hoe TrueAchievements zijn data verzameld en verwerkt, maar deze 'statistieken' zijn niet juist:

[Afbeelding]

Ik heb, vanaf de Xbox 360, elke Xbox-console op 'launch day' in huis gehaald. Eerste game op de 360 was inderdaad 'Project Gotham Racing 3' ( _/-\o_ ), echter voor de Xbox One was dat 'Ryse' en voor de Series X|S 'Assassin's Creed Valhalla'. En slechts 2 Series X|S-games gespeeld, yeah right. :')

Ik neem de rest van het overzicht dan ook met een korreltje zout. :)
Die 2 series games komt misschien omdat bijna alle games ook nog voor de Xbox one beschikbaar zijn? Bij mij staat ook 2, en de eerste is The Medium. Zou eigenlijk niet weten welke de tweede is. AC Valhalla is in ieder geval ook een Xbox one game. Dat games ook optimalisaties voor de series hebben maakt het voor TA geen echte series game denk ik. Games die op beide generaties speelbaar zijn zijn gewoon één game, dus vallen nog onder Xbox one lijkt me.

Eerste Xbox one game klopt bij mij denk ik wel, Kinect Adventures. Had een set met Kinect gekocht dus zou best kunnen dat ik die als eerste probeerde. Misschien gaat het om of je ook een achievement gehaald hebt, dat TA het anders niet ziet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sikJ07ce7uIkMBSJY5syqXJDBZQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/wfsrTiJoXzZUUzx2q5dfUtq0.png?f=fotoalbum_medium

Edit: valt me nou trouwens pas op dat TA nog denkt dat mijn gamertag Finraziel42 is... Heb die cijfers een tijdje terug veranderd naar NL.

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 29-12-2021 07:46 ]

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Om de 360 games te krijgen moet je ook via het internet verbonden geweest zijn. Ik heb ook een 360 gehad met GTA4 destijds. Die heb ik alleen lokaal gespeeld. Daarom heb ik daar ook geen achievements van bij MS.
Trueachievements gebruikt gewoon de gegevens die bij MS opgehaald kunnen worden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

BvanOsch schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:19:

Niet dat hij op het logo blijft hangen, maar ik heb wel dat bij het logo intro het geluid halverwege een seconde wegvalt en het scherm zwart wordt. Dit is pas sinds kort. Ik gebruik zelf overigens nooit instant on.

Het is niet mega storend maar toch...

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 16:21
Stylze schreef op woensdag 29 december 2021 @ 07:32:
[...]
speelt echt wel lekker hoor maar de lunch was gewoon slecht met veel bugs
MIJN GOD bak aub de volgende keer een tosti ofzo. Bah 8)7 :9 _O-

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSfxOmu6qzHSdCuVLaKH8Gdg05I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7RqLfCPFEaopjpeScpFpNHTT.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live: Springbok NL

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 15:53
Leuk om die overzichten te zien. Spijtig genoeg ben ik pas ingestapt bij de Xbox One en had ik daarvoor de PS3.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:17
Retrospect schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:52:
Leuk om die overzichten te zien. Spijtig genoeg ben ik pas ingestapt bij de Xbox One en had ik daarvoor de PS3.
Booooooooeeeeeeee

;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:18
Zal ook maar een bijdrage leveren!

Dit zijn de Xboxen die ik doorsparteld heb: 2x Xbox Original - één gemod en één niet gemod (voor Xbox live), een 4-tal Xbox 360's (3x ROD gehad), Xbox One, Xbox One X, Xbox Series X.

Heb ik nog in mijn bezit: 1x Xbox Original gemod (XBMC), 1x werkende Xbox 360 Elite, 1 defecte X360 (ROD - buiten garantie) op zolder, Xbox One, Xbox One X en natuurlijk de XsX. Onlangs de Xbox Original eens opgestart en hij doet het nog, wouden nog eens Shrek Party spelen, maar helaas maar 1 controller, de andere controllers wellicht verkocht bij de niet gemodde versie (nu wel spijt van).

Proof:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHfP3IgvcfqrWv4Yz8rF6yrUjTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c0Ou49KXX0C9OOSHdKCyxDbn.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb nooit een PS gehad, enkel een PSP en voordien wat Sega's.. Zoon heeft wel alle Wii's doorlopen, dus die staan hier ook nog.

[ Voor 6% gewijzigd door RigolleM op 29-12-2021 10:53 ]

• Zorroberner
Retrospect schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:52:
Achja ik ben pas in 2010 ingestapt op de xbox 360 na een ps3 te hebben gehad. Het gaat er niet om wanneer je verhaal begint maar om het verhaal zelf :p

• Zorroberner
RigolleM schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:41:

Dit zijn de Xboxen die ik doorsparteld heb: 2x Xbox Original - één gemod en één niet gemod (voor Xbox live), een 4-tal Xbox 360's (3x ROD gehad), Xbox One, Xbox One X, Xbox Series X.

Heb ik nog in mijn bezit: 1x Xbox Original gemod (XBMC), 1x werkende Xbox 360 Elite, 1 defecte X360 (ROD - buiten garantie) op zolder, Xbox One, Xbox One X en natuurlijk de XsX. Onlangs de Xbox Original eens opgestart en hij doet het nog, wouden nog eens Shrek Party spelen, maar helaas maar 1 controller, de andere controllers wellicht verkocht bij de niet gemodde versie (nu wel spijt van).

Proof:

[Afbeelding]
Damn altijd mooi. Het scherm is zeker het opstarten van de originele xbox?

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:18
Zorroberner schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:53:
[...]

Damn altijd mooi. Het scherm is zeker het opstarten van de originele xbox?
Yup, als bewijs dat hij nog opstart... ;-)
timmie271 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:32:
[...]

De xbox one daarentegen vind dat je nog alle tijd hebt voor een bakkie koffie :+
Hier ook maximaal 10 tot 15 sec ( Energy Saving mode )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Proof:

[Afbeelding]

Ik heb nooit een PS gehad, enkel een PSP en voordien wat Sega's.. Zoon heeft wel alle Wii's doorlopen, dus die staan hier ook nog.
Ah, altijd mooi om te zien dat er ook anderen zijn die de stickers niet van de console afhalen. Daar kan ik erg blij van worden.

XBL: MRE Inc

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Mijn laatste Xbox was een 360 waarna ik overgestapt ben naar PS.

Had via werk nog een groot aantal Bol bonnen over en heb een Series S gehaald met Gamepass, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat mijn PS5 zich een beetje verwaarloosd voelt :D

Prima stille en kleine console, het enige wat ik er tot nu toe 'minder' aan vind is het OS maar dat zal wel even wat gewenning zijn. Gamepass vind ik wel echt een verademing en ik speel nu games die ik normaal nooit zou proberen. Al met al dik tevreden.

• gr1542
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik ben zelf begonnen met de Atari 2600.
Nintendo - NES, SuperNes, Nintendo 64, nu nog steeds in bezit: gemodde Wii, WiiU en Switch (naast wat handhelds)
Sony - PS One, PS2, nu nog in bezit: PS TV en Vita. Mijn zoon heeft het stokje overgenomen met PS4 en nu PS5.
Microsoft - XBox 360 (2x, waarvan 1 nog in bezit), XBox One en XBox One S (Beide verkocht), nu de Series S en de X

Alle systemen hebben hun pro's en cons, maar de Gamepass is wel een hele sterke troef.

• gr1542
Vildhjarta schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:11:
Mijn laatste Xbox was een 360 waarna ik overgestapt ben naar PS.

Had via werk nog een groot aantal Bol bonnen over en heb een Series S gehaald met Gamepass, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat mijn PS5 zich een beetje verwaarloosd voelt :D

Prima stille en kleine console, het enige wat ik er tot nu toe 'minder' aan vind is het OS maar dat zal wel even wat gewenning zijn. Gamepass vind ik wel echt een verademing en ik speel nu games die ik normaal nooit zou proberen. Al met al dik tevreden.
OS is inderdaad vooral wat je gewend bent met een heel klein vleugje eigen smaak. Ik heb deze week de gegevens van mijn zoon overgezet van PS4 naar PS5 en dat vond ik dan weer een crime (beseffend dat het gewenning is). Dat hebben de meeste mensen ook met overstappen van Windows naar Apple of Android naar Ios (en andersom).

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe controller met back paddles. Na het kijken van een aantal reviews zijn er nog 2 over. Namelijk de scuf instinct pro en de elite V2. Nu kan ik over de elite een hoop vinden (je moet geluk hebben dat deze zonder problemen is) maar over de instinct pro kom ik wat minder reviews tegen. En dan voornamelijk na een aantal maanden gebruik. Is er hier iemand die de scuf instinct pro heeft? En zo ja hoe bevalt deze?
Ananas_NL schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:40:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe controller met back paddles. Na het kijken van een aantal reviews zijn er nog 2 over. Namelijk de scuf instinct pro en de elite V2. Nu kan ik over de elite een hoop vinden (je moet geluk hebben dat deze zonder problemen is) maar over de instinct pro kom ik wat minder reviews tegen. En dan voornamelijk na een aantal maanden gebruik. Is er hier iemand die de scuf instinct pro heeft? En zo ja hoe bevalt deze?
Als je een snoertje geen probleem vind : https://www.razer.com/con...timate/RZ06-02250100-R3U1

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Snoertje is voor mij geen optie helaas met 2 kids..

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Klopt het trouwens dat alle 3rd party controllers bedraad zijn? Ik had een tijdje terug zitten zoeken naar een andere controller maar die zijn bijna allemaal bedraad (vaak wel voorzien van een lange kabel, maar toch).
Hij heeft gezelschap sinds gisteren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4PUe6on.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Wom schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:32:
- Crash Team Racing: Nitro Fueled. Samen met mijn zoontje deze titel (her)ontdekt. Hier zijn zeker al flink wat uren in gaan zitten. Complete en uitstekende racegame, ook in gezelschap. Niveau Mario Kart als je het mij vraagt.
Door jouw post heb ik CTR ook gekocht, de kids hier zijn er weg van, en het is ook echt een heerlijk spel met meerdere mensen, moet eigenlijk nog 2 controllers kopen zodat we met zijn vieren kunnen spelen. :9~

• Rossi46
kevlar01 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:59:
[...]

Klopt het trouwens dat alle 3rd party controllers bedraad zijn? Ik had een tijdje terug zitten zoeken naar een andere controller maar die zijn bijna allemaal bedraad (vaak wel voorzien van een lange kabel, maar toch).
De goedkope varianten wel ja. Ik zou daar eigenlijk met een flinke boog omheen lopen. Koop gewoon één van de uitvoeringen van de originele Xbox controller. Kost je een paar tientjes meer, maar dan heb je wel een super fijne en draadloze controller te pakken :)

Neefje een dagje op bezoek en om dan een selectie uit de vele Lego games te hebben is echt top.

Minder top, ronduit slecht zijn de bugs in deze games. Lego the movie Videogame had ineens een dikke vastloper, Lego Harry Potter had ineens een bug dat we niet naar de hond konden switchen bij een bepaald stuk en daardoor konden we het level niet halen en na een full game reboot weer wel. En bij Lego DC Villains hadden we een autosave icoontje die bleef draaien en had dus niets van de game gesaved.

Lego Pirates of the Caribbean en Indiana Jones 2 hadden geen bugs, althans voor zover wij gespeeld hebben, zegt dus eigenlijk nog niks.

Bizar dit soort dingen, en gewoon totaal niet gefixed. Door dit soort dingen zal ik niet met volste vertrouwen die nieuwe Skywalker Saga kopen volgend jaar. Misschien wacht ik wel.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 29-12-2021 17:40 ]

• timmie271
devilsnight schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:39:
Neefje een dagje op bezoek en om dan een selectie uit de vele Lego games te hebben is echt top.

Minder top, ronduit slecht zijn de bugs in deze games. Lego the movie Videogame had ineens een dikke vastloper, Lego Harry Potter had ineens een bug dat we niet naar de hond konden switchen bij een bepaald stuk en daardoor konden we het level niet halen en na een full game reboot weer wel. En bij Lego DC Villains hadden we een autosave icoontje die bleef draaien en had dus niets van de game gesaved.

Lego Pirates of the Caribbean en Indiana Jones 2 hadden geen bugs, althans voor zover wij gespeeld hebben, zegt dus eigenlijk nog niks.

Bizar dit soort dingen, en gewoon totaal niet gefixed. Door dit soort dingen zal ik niet met volste vertrouwen die nieuwe Skywalker Saga kopen volgend jaar. Misschien wacht ik wel.
Ach. Hier gewoon nog Halo Infinite, Forza Horizon 5, Gears 5 en vast nog veel meer games die gewoon crashen naar home zonder reden.

Of de 360 die ineens random van xbox live disconnect _O- wel zuur dat dat gebeurt in halo 3 odst op heroic na 2 uur schieten en je nog maar 10 minuutjes nodig had :+

Verwijderd

Series S vandaag binnen, welke extra opslag gebruiken jullie eigenlijk? Vind de optionele 1Tb een beetje prijzig.., maar weer niet of mn Sandisk Cruzer Fit 256gb snel genoeg is.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:56:
Series S vandaag binnen, welke extra opslag gebruiken jullie eigenlijk? Vind de optionele 1Tb een beetje prijzig.., maar weer niet of mn Sandisk Cruzer Fit 256gb snel genoeg is.
Voor Series S|X games kun je niets anders gebruiken dan de interne opslag of officiële uitbreiding. Al het andere is voor niet Series games gewoon proberen of het bevalt. Wel kan je Series games tijdelijk parkeren op externe HDD/SSD's maar dat was het dan wel.

Omruilen voor een Series X indien mogelijk/beschikbaar zou ook kunnen maar goed... Indien je op opslag na geen voordeel ziet in een X dan kan je ook de expansion aanschaffen (1.5TB is nog altijd meer dan 1TB).

Indien de extra opslag niet direct nodig is zou je kunnen wachten op een leuke aanbieding (prijs waarschuwing op Tweakers instellen en hopsa :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 29-12-2021 19:00 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
timmie271 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:32:
[...]

Hier ook een seconde of 20 vanaf cold boot.. Dit was zo'n verademing toen ik de series x opstarte voor het eerst.. nu ben ik er wel aan gewend...

Maar idd voor de xbox one kon je nog ff naar het toilet, stofzuigen, koffie pakken etc en als je geluk had was hij dan in het opstart menu. Haha

Had met de xbox one ook nooit zin om even snel nog een spelletje te doen want eer hij opgestart was was het al weer etenstijd of bedtijd.

Verwijderd

@Thalaron Heb nog niet veel X/S series games, wel een lading van mn oude xbox. Vind het de upgrade niet waard, game op een 32" 1080 scherm en ben al tijdem all digital. Anders kan ik natuurlijk voor de "normale games" nog een externe ssd scoren, of idd wachten tot de card in de aanbieding is

Maar de non X/S games draaien wel op de externe opslag?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2021 19:24 ]

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 18:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:23:
@Thalaron Heb nog niet veel X/S series games, wel een lading van mn oude xbox. Vind het de upgrade niet waard, game op een 32" 1080 scherm en ben al tijdem all digital. Anders kan ik natuurlijk voor de "normale games" nog een externe ssd scoren, of idd wachten tot de card in de aanbieding is

Maar de non X/S games draaien wel op de externe opslag?
Wachten totdat de expansion card in de aanbieding is.. Dat gevoel ken ik. Ik wacht al sinds april dit jaar :+ Hij was een keer in de aanbieding voor €190. Toen heb ik er nog een nachtje over geslapen en sindsdien is ie alleen maar duurder geworden.

• Rossi46
devilsnight schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:39:

Hele dag zitten gamen met je neefje? :+

Verwijderd

@devilsnight

Dat vastlopen dat doen de Lego games vanaf de Nintendo DS al. En fixxen ho maar. Verder vermakelijke games
2022 word ook weer een heerlijk game (pass) jaar :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6ltXw_kB-lyU5YL5TAwjz2Xqlo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H1dQhoCY3AOxxkjV4YJjpFmg.jpg?f=user_large

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:40:
2022 word ook weer een heerlijk game (pass) jaar :9

[Afbeelding]
Plus de nog onaangekondigde games. Het is echt absurd wat er in zit voor wat het kost.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10
Exactor it schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:06:
[...]

Plus de nog onaangekondigde games. Het is echt absurd wat er in zit voor wat het kost.
Op twitter gaan allemaal berekeningen de ronde. Zo een 5500 aan games over 2021.

https://twitter.com/PlayS...LBbfNn428GhwDhej7TWg&s=19

Daarnaast gaan de sales op steam ook mega hard.
https://twitter.com/Xclou...1TKg_ocP07NJZprrkTpw&s=19
Om in het 2022 thema te blijven:

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Zorroberner
Nou heb eindelijk de story of Xbox docu gekeken. Mooi dat Don Mattick ook meewerkte na alle haat. Wel jammer hoe kort het inderdaad ging over de Xbox Series. Ze hadden misschien nog iets leuks kunnen zeggen over de keuze voor twee modellen.
Zorroberner schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:55:
Nou heb eindelijk de story of Xbox docu gekeken. Mooi dat Don Mattick ook meewerkte na alle haat. Wel jammer hoe kort het inderdaad ging over de Xbox Series. Ze hadden misschien nog iets leuks kunnen zeggen over de keuze voor twee modellen.
Over de Series X en S zijn er door Microsoft zelf redelijk wat artikelen gemaakt, die ook dieper over de ontwikkeling van die consoles ingaan. Net gezocht en kan ze uiteraard niet vinden. 🤕

Kwam vanuit de design afdeling met interessante achtergrond over waarom deze vorm, waarom de Series S, etc. Is gedeeld geweest in deze topic reeks. Als ik ze nog tegenkom zal ik wel even een @ eruit gooien :)

@Zorroberner : https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

Dat is wel een goed startpunt.

Deze over het idee achter de controller: https://medium.com/micros...x-controller-4ca4b92f6e0e

Deze over ontwerp van de consoles:
https://medium.com/micros...box-series-s-cc814f81ad6c

Met die drie links ga je diep in op de keuzes die Xbox gemaakt heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Wom op 29-12-2021 22:15 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:36:
@devilsnight

Dat vastlopen dat doen de Lego games vanaf de Nintendo DS al. En fixxen ho maar. Verder vermakelijke games
Poeh, wat slecht zeg. Travellers Tales moet het dus niet echt van hun QA hebben, pffff.
Rossi46 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:29:
[...]

Hele dag zitten gamen met je neefje? :+
Aardig veel gegamed inderdaad. Had graag met hem naar wat winkels gegaan in de stad....maar....alles potdicht hé. Maar ook met hondje gelopen uiteraard.

Verwijderd

Vanavond The Gunk uitgespeeld. Wat een verassend leuke game was dat. Jammer dat het binnen een uur of 5 wel gedaan was. Zonder Game Pass had ik dit pareltje nooit gespeeld (of überhaupt gekend).

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:30

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Wom schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:04:
[...]

(…) waarom de Series S, etc. Is gedeeld geweest in deze topic reeks.
Klopt, ondanks ik inmiddels zelf een series X heb vind ik dit een must read voor hoe de series S ontwikkeld is:

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-xbox-series-s-big-interview

Daarnaast ook eindelijk begonnen met It Tales Two en inderdaad een geweldige game. _/-\o_ 8) Ga ik zeker met mijn zusje verder spelen nu zij mijn XSS heeft meegenomen, ben benieuwd wat ze van GamePass vind.

De eerste games die ze installeerde waren Bejuweled 3 en Freeding Frenzy :F |:(

Tja de kracht van GamePass hè d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door hifigamefreak op 30-12-2021 00:06 ]

• Exactor it
hifigamefreak schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:03:
[...]

Klopt, ondanks ik inmiddels zelf een series X heb vind ik dit een must read voor hoe de series S ontwikkeld is:

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-xbox-series-s-big-interview

Daarnaast ook eindelijk begonnen met It Tales Two en inderdaad een geweldige game. _/-\o_ 8) Ga ik zeker met mijn zusje verder spelen nu zij mijn XSS heeft meegenomen, ben benieuwd wat ze van GamePass vind.

De eerste games die ze installeerde waren Bejuweled 3 en Freeding Frenzy :F |:(

Tja de kracht van GamePass hè d:)b
Het is wat met die zusjes! Hopelijk ontdekt ze dat samen met broertje spelen toch leuker is. Het eerdere spel van de makers van it takes two is ook leuk. Minder briljant dan it takes two maar wel zeer vermakelijk. A way out of iets in die richting heet het. Verder is overcooked 2 online multiplayer. Overcooked 1 is enkel local maar wel makkelijker om in te komen. Voor zo ver de ongevraagde coop tips. :)

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:13

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik meld me ook maar even hier, heb nu een kleine 3 weken ook een Series X; en man man man wat een fijn apparaat zeg :)

Jarenlang voornamelijk gegamed op de Xbox One S, maar sinds ongeveer 2 jaar terug is dat langzaamaan verschoven naar gamen op de PC. Echter door aanschaffen van een Gamepass Ultimate abbo in september begon het toch te kriebelen om weer op de console te gaan gamen, maar ja die was inmiddels een stuk trager dan de pc dus dat schoot niet op :D

Uiteindelijk na het volgen van het voorraad-topic toch nog vrij vlot bij een lokale mediamarkt een series X kunnen scoren, en je raadt het al: de pc wordt praktisch alleen nog gebruikt voor werk :D

Er is echter wel 1 ding waar ik me aan stoor bij de xbox, en dat is dat als ik een game download dat de downloadsnelheid vervolgens gigantisch inkakt zodra ik een game aanzet. Als ik download terwijl ik in het menu zit, zonder game open, dan is de snelheid 175 á 200 mbps. Start ik vervolgens een game op, dan kakt hij in naar onder de 50 mbps... Het lijkt niet uit te maken of het hierbij om een multiplayer game (forza, halo) gaat of een singleplayer game als The walking dead of Yakuza Kiwami.

Uiteraard vind ik dit heel erg vervelend, en ook redelijk nutteloos. Even een spelletje spelen tot de download klaar is zit er helaas niet echt in, want met die snelheden duurt het alsnog dagen voor iets klaar is.

Herkennen jullie dit, en is er misschien een setting die ik over het hoofd zie? Ik heb zitten googlen, maar kom niet verder dan dat het blijkbaar 'feature by design' is :(

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:53
Dat hoort inderdaad, andersom kun je er wel voor kiezen om een game die op de achtergrond draait af te sluiten en daarmee je snelheid te verhogen.

• gr1542
Polariteit schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:52:
Ik meld me ook maar even hier, heb nu een kleine 3 weken ook een Series X; en man man man wat een fijn apparaat zeg :)

Jarenlang voornamelijk gegamed op de Xbox One S, maar sinds ongeveer 2 jaar terug is dat langzaamaan verschoven naar gamen op de PC. Echter door aanschaffen van een Gamepass Ultimate abbo in september begon het toch te kriebelen om weer op de console te gaan gamen, maar ja die was inmiddels een stuk trager dan de pc dus dat schoot niet op :D

Uiteindelijk na het volgen van het voorraad-topic toch nog vrij vlot bij een lokale mediamarkt een series X kunnen scoren, en je raadt het al: de pc wordt praktisch alleen nog gebruikt voor werk :D

Er is echter wel 1 ding waar ik me aan stoor bij de xbox, en dat is dat als ik een game download dat de downloadsnelheid vervolgens gigantisch inkakt zodra ik een game aanzet. Als ik download terwijl ik in het menu zit, zonder game open, dan is de snelheid 175 á 200 mbps. Start ik vervolgens een game op, dan kakt hij in naar onder de 50 mbps... Het lijkt niet uit te maken of het hierbij om een multiplayer game (forza, halo) gaat of een singleplayer game als The walking dead of Yakuza Kiwami.

Uiteraard vind ik dit heel erg vervelend, en ook redelijk nutteloos. Even een spelletje spelen tot de download klaar is zit er helaas niet echt in, want met die snelheden duurt het alsnog dagen voor iets klaar is.

Herkennen jullie dit, en is er misschien een setting die ik over het hoofd zie? Ik heb zitten googlen, maar kom niet verder dan dat het blijkbaar 'feature by design' is :(
Als je XBox in standby staat kun je een download starten vanaf je telefoon in de app. Als er een grote titel is die je wilt downloaden kun je voor je gaat werken de XBox in standby zetten en als je werkt tussendoor even de download starten. Als je dan klaar bent met werken, staat de game er.

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-12 21:10
Hoe is die Qware headset die in de bundels zit?

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:13

Polariteit

Fietsende fotografeur

RaijRaij schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:00:
Dat hoort inderdaad, andersom kun je er wel voor kiezen om een game die op de achtergrond draait af te sluiten en daarmee je snelheid te verhogen.
Haha ja die had ik inderdaad al gevonden, maar ja ik wil juist gamen tijdens het wachten :D
gr1542 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:16:
[...]

Als je XBox in standby staat kun je een download starten vanaf je telefoon in de app. Als er een grote titel is die je wilt downloaden kun je voor je gaat werken de XBox in standby zetten en als je werkt tussendoor even de download starten. Als je dan klaar bent met werken, staat de game er.
Ja dat wist ik inderdaad al dat dat kon. Op de een of andere manier voelt dat echter best nutteloos, om hem alleen aan te zetten voor het downloaden. O+

Het was mij echter nog wel onduidelijk of hij zodra hij klaar is wel weer afsluit?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij staat ie tijdens het downloaden in een soort semi-standby stand. Geloof niet dat ie dan heel veel meer verbruikt dan in normaal standby. Zodra hij klaar is valt ie wel netjes terug in standby. Tijdens het downloaden zie je het power lampje om de paar seconde knipperen. Viel me van de week ineens op. Had ik nog nooit gezien :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou willen dat je zou kunnen zeggen. Gebruik de eco-mode, maar als er een download bezig is, maak die eerst af.

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 15:21
timmie271 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:37:
[...]

Ach. Hier gewoon nog Halo Infinite, Forza Horizon 5, Gears 5 en vast nog veel meer games die gewoon crashen naar home zonder reden.
Ik heb daar dus ook erg last van.
Bij Halo , Forza, Vanguard, The Gunk crashed de series x gewoon random (het vaakst bij het opstarten van de game).
Hele series x gisteren terug naar fabrieksinstellingen, helemaal leeg en alles weer opnieuw ingericht en geïnstalleerd maar de problemen zijn niet opgelost.

Zit er aan te denken om nu maar Insider lid te worden en misschien een beta build te proberen.

• timmie271
Starks223 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:50:
[...]

Ik heb daar dus ook erg last van.
Bij Halo , Forza, Vanguard, The Gunk crashed de series x gewoon random (het vaakst bij het opstarten van de game).
Hele series x gisteren terug naar fabrieksinstellingen, helemaal leeg en alles weer opnieuw ingericht en geïnstalleerd maar de problemen zijn niet opgelost.

Zit er aan te denken om nu maar Insider lid te worden en misschien een beta build te proberen.
Kan alvast helpen dat dat niet uitmaakt. Draai hier al 4-5 jaar insider versie :+
Polariteit schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:48:
[...]
Haha ja die had ik inderdaad al gevonden, maar ja ik wil juist gamen tijdens het wachten :D
Dat heeft te maken met meerdere dingen, één is heel simpel je spel dat je speelt loopt niet zo soepel meer. Bij mij wist ie een download wel op vol vermogen door te zetten tijdens het gamen en dat was te merken tijdens het spelen. Hele spel liep vast en had wel een dikke 10fps en hoge inputlag :+

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Proof:

[Afbeelding]

Je kan ook je 360 modden en daar je Xbox original spellen op spelen als je daar wel nog voldoende controllers voor hebt.
ArthurMorgan schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:17:
Ik zou willen dat je zou kunnen zeggen. Gebruik de eco-mode, maar als er een download bezig is, maak die eerst af.
Ik had de Xbox One X ook altijd al op eco-mode staan en de Series X ook sinds ik hem heb, zelfs in die eco-mode doet hij de systeemupdates en gameupdates. Sommige grote updates doet hij niet, maar 90% van de tijd wel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wat zijn leuke couch co-op games op Xbox (Game Pass)?

Ik heb Battletoads en Streets of Rage op het lijstje, niet al te moeilijk maar wel fun. Wat nog meer? Maat van me komt op bezoek en hij gamed eigenlijk vrijwel niet, dus moet niet te moeilijk.

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:43:
[...]

Ik had de Xbox One X ook altijd al op eco-mode staan en de Series X ook sinds ik hem heb, zelfs in die eco-mode doet hij de systeemupdates en gameupdates. Sommige grote updates doet hij niet, maar 90% van de tijd wel.
haha ok, je de updates die hij wel doet zie ik niet :D Dan nu de grote updates nog. En het installeren en dan uitzetten.

ArthurMorgan schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:53:
[...]

haha ok, je de updates die hij wel doet zie ik niet :D Dan nu de grote updates nog. En het installeren en dan uitzetten.
Je hebt toch zo'n lijst met recent geupdated bij Manage Queue? daar zie ik vaak nieuwe updates staan als ik de Xbox net aanzet en een systeem update heb ik ook al maanden niet meer gehad en er is ook geen nieuwe beschikbaar onder settings :P. Vind het wel super handig dat alles automatisch gaat..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht altijd dat die dingen gedaan waren terwijl ik andere dingen speelde.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:56:
Op amazon xbox 512 gb expansioncard is prijs vriendelijker en genoeg gb met de serie erbij

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
devilsnight schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:53:

Ik heb Battletoads en Streets of Rage op het lijstje, niet al te moeilijk maar wel fun. Wat nog meer? Maat van me komt op bezoek en hij gamed eigenlijk vrijwel niet, dus moet niet te moeilijk.
It Takes Two, kijk niet verder
joneboon schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:05:
[...]

It Takes Two, kijk niet verder
Op launch day gekocht en met broer uitgespeeld via Xbox Live, maar eigenlijk is het geen straf deze titel eens opnieuw te doen.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55

Battletoads niet moeilijk? Ik zal best een slechte gamer zijn, maar ik kan het geenszins een makkelijke game noemen? Zeker niet voor iemand die nooit echt gamed. :X

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

It takes two, power rangers ( beetje tekken/mortal combat achtig)
Kaasje123 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:13:
[...]

Battletoads niet moeilijk? Ik zal best een slechte gamer zijn, maar ik kan het geenszins een makkelijke game noemen? Zeker niet voor iemand die nooit echt gamed. :X
Klopt, ik dacht ineens aan dat stukje met dat racen, vreselijk, haha.

Misschien een andere beat em up?

Unruly Heroes !

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sinds gisteren ook eigenaar van een X. Het updaten van de console en meegeleverde spel duurde vrij lang na installatie. Halo gaan ik zo opstarten, ben benieuwd. :-)

Nu ben ik op zoek naar 3 jaar Xbox live. Eneba en cdkeys lees ik hierin terug waarbij cdkeys mij betrouwbaarder overkomt. Alleen is het daar momenteel niet leverbaar en daarom mijn vraag/zorg:
Heeft Microsoft bekendgemaakt tot wanneer de omzet truc werkt?

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18

Speel de laatste tijd met mijn jongste dochter It takes two. Leuke puzzels. Controls zijn super. Niet te makkelijk, maar wel forgiving.

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:40
Sniperc schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:05:
Sinds gisteren ook eigenaar van een X. Het updaten van de console en meegeleverde spel duurde vrij lang na installatie. Halo gaan ik zo opstarten, ben benieuwd. :-)

Nu ben ik op zoek naar 3 jaar Xbox live. Eneba en cdkeys lees ik hierin terug waarbij cdkeys mij betrouwbaarder overkomt. Alleen is het daar momenteel niet leverbaar en daarom mijn vraag/zorg:
Heeft Microsoft bekendgemaakt tot wanneer de omzet truc werkt?
Al veel bij Eneba gekocht, incl. Xbox live paar maanden terug. Nooit problemen gehad, altijd directe levering van de code.
We proberen een 360 game (Castle Crashers) te spelen, maar het lukt niet helemaal.

Op XSX heb ik de tweede speler als guest van mijn account ingelogd. Ik ga de game in en log met mijn profile in. Bij het scherm waar de tweede speler kan joinen gaat het mis. Ik kan dan alleen mijn profiel kiezen en dit werkt niet, we worden dan teruggegooid naar main menu.

De andere mogelijkheid is download profile. Maar dit gaat erg moeizaam en werkt niet. Ik wil dan een account toevoegen die wel een Gamertag heeft, maar geen Gold. Zou niet moeten uitmaken toch? Maar na het invullen van het wachtwoord gaat het mis.

Kun je met 360 games niet gewoon een guest toevoegen zoals wel gemakkelijk kan sinds Xbox One?

• Exactor it
devilsnight schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:01:
We proberen een 360 game (Castle Crashers) te spelen, maar het lukt niet helemaal.

Op XSX heb ik de tweede speler als guest van mijn account ingelogd. Ik ga de game in en log met mijn profile in. Bij het scherm waar de tweede speler kan joinen gaat het mis. Ik kan dan alleen mijn profiel kiezen en dit werkt niet, we worden dan teruggegooid naar main menu.

De andere mogelijkheid is download profile. Maar dit gaat erg moeizaam en werkt niet. Ik wil dan een account toevoegen die wel een Gamertag heeft, maar geen Gold. Zou niet moeten uitmaken toch? Maar na het invullen van het wachtwoord gaat het mis.

Kun je met 360 games niet gewoon een guest toevoegen zoals wel gemakkelijk kan sinds Xbox One?
Dat moet lijkt me in het menu van de 360 en niet op die van de Series/one. Dat menu roep je op met start en select tegelijk.

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:52:
Vanavond The Gunk uitgespeeld. Wat een verassend leuke game was dat. Jammer dat het binnen een uur of 5 wel gedaan was. Zonder Game Pass had ik dit pareltje nooit gespeeld (of überhaupt gekend).
Vond The Gunk juist perfect qua speeltijd. Als hij echt veel langer had geduurd was ik mij denk ik gaan irriteren aan de toch vrij basic gameplay en gebrek aan uitdaging qua puzzels/combat. Nu heb ik mij er goed mee vermaakt

• timmie271
ArthurMorgan schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:00:
Ik dacht altijd dat die dingen gedaan waren terwijl ik andere dingen speelde.
Games updaten doet ie gewoon wanneer het uitkomt als ie aanstaat idd.

Systeemupdates niet, dat vraagt ie gelijk bij het opstarten of gewoon random tijdens het gamen. In ieder geval bij de Insider versie het geval.

Exactor it schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:56:
[...]

Dat moet lijkt me in het menu van de 360 en niet op die van de Series/one. Dat menu roep je op met start en select tegelijk.
Ik was die combinatie vergeten. Maar er is nog een manier. Via XSX een nieuw account toevoegen, game opstarten en dan via het 360 menu dat profile downloaden. Gelukt.

Ik was trouwens vergeten hoe super pittig Castle Crashers is, holy fuck. Begin level is prima te doen, maar daarna...damn!

• Gigazone
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:49
Ik heb gisteren een Series X gekocht bij MM. Helaas is door mijn opstelling de HDMI kabel net een paar cm te kort.

Nu ben ik op zoek naar een 3m gecertificeerde HDMI kabel aangezien ik gebruik maak van een
Aangezien de kabel een stukje door een buis gaat, heb ik het liefst niet een te stugge kabel.

Welke merken zijn aan te raden? Zijn Audioquest en Delock goede merken?

• timmie271
devilsnight schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:37:
[...]

Ik was die combinatie vergeten. Maar er is nog een manier. Via XSX een nieuw account toevoegen, game opstarten en dan via het 360 menu dat profile downloaden. Gelukt.

Ik was trouwens vergeten hoe super pittig Castle Crashers is, holy fuck. Begin level is prima te doen, maar daarna...damn!
De accounts in de emulator zijn gespiegeld aan die van de accounts ingelogd op de xbox zelf. Dus gold/silver maakt niet uit, maar wel of ie dus op de console zelf is ingelogd. guests toevoegen zou vanuit de ingame functie moeten geloof ik inderdaad of ook al gekoppeld hebben vanuit het xbox menu.

• timmie271
Gigazone schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:39:
Ik heb gisteren een Series X gekocht bij MM. Helaas is door mijn opstelling de HDMI kabel net een paar cm te kort.

Nu ben ik op zoek naar een 3m gecertificeerde HDMI kabel aangezien ik gebruik maak van een
Aangezien de kabel een stukje door een buis gaat, heb ik het liefst niet een te stugge kabel.

Welke merken zijn aan te raden? Zijn Audioquest en Delock goede merken?
Action is een prima merk hier :+

Overigens heb ik nu ook kabels bij allekabels vandaan. Zal even kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 30-12-2021 16:40 ]

• Gigazone
timmie271 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:40:
[...]

Action is een prima merk hier :+
Ik heb een Action kabel, het beeld flikkert en de xbox geeft zelf ook aan dat 4K niet gaat werken met deze kabel. De kabels werken overigens prima voor de Wii U en Digitale Ontvanger, maar voor de XBOX (zowel one X als series X) werkt het dus niet.

• timmie271
Gigazone schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:43:
[...]

Ik heb een Action kabel, het beeld flikkert en de xbox geeft zelf ook aan dat 4K niet gaat werken met deze kabel. De kabels werken overigens prima voor de Wii U en Digitale Ontvanger, maar voor de XBOX (zowel one X als series X) werkt het dus niet.
Dan zou ik die niet gebruiken nee _O-

Heb nu ook een aantal van hier in gebruik:
https://www.onlinekabelsh.../hdmi-hdmi-2-0-2-1-kabels

Gewoon de simpele zwarte.

• Gigazone
timmie271 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:45:
[...]

Dan zou ik die niet gebruiken nee _O-

Heb nu ook een aantal van hier in gebruik:
https://www.onlinekabelsh.../hdmi-hdmi-2-0-2-1-kabels

Gewoon de simpele zwarte.
Bedankt, ik zie staan "volgt de 2.1 specificaties" ik neem aan dat ze dan niet gecertificeerd zijn maar slechts de specs volgen.

• timmie271
Gigazone schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:51:
[...]

Bedankt, ik zie staan "volgt de 2.1 specificaties" ik neem aan dat ze dan niet gecertificeerd zijn maar slechts de specs volgen.
Dat denk ik ook inderdaad. Al heb ik zelf de 2.0 in gebruik, want toen was 2.1 nog niet echt beschikbaar.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:41
Eindelijk halo reach aan het spelen. Maar ik ben echt continu out of ammo (speel op heroic) kan me niet herinneren dat ik dat had in de andere games. Maakt het soms een beetje suf dat je echt moet zoeken naar ammo. Bekend?
Pagina: 1 ... 291 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord