• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12 17:54
Froggle schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:37:
Stel, ik laat m’n Game Pass Ultimate abonnement aflopen en ga hierna opnieuw 36 maanden Xbox Live Gold opwaarderen en voor 1 euro omzetten naar Game Pass Ultimate, werkt dat dan nog? Of weet Microsoft dat ik al eens gebruik heb gemaakt van die deal?
Vandaag toevallig dat trucje gedaan. Vorige keer game pass liep af in maart 2021. Vandaag 36 maanden gold gekocht en kon via microsoft.com voor 1 euro het omzetten naar game pass.

Leuke voor mij is met Game Pass dat ik nu wel games uitprobeer die mij leuk lijken maar ik niet zou kopen. Heb gta san andreas definitive edition geprobeerd. Vind die niet zo slecht zoals sommigen vinden. Maar goed wel weinig gespeeld. Nu battlefield hardline gestart, zou ik nooit kopen maar via game pass heerlijk kom maar op met die single player als agent.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:10
Zorroberner schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:15:
[...]

Vandaag toevallig dat trucje gedaan. Vorige keer game pass liep af in maart 2021. Vandaag 36 maanden gold gekocht en kon via microsoft.com voor 1 euro het omzetten naar game pass.

Leuke voor mij is met Game Pass dat ik nu wel games uitprobeer die mij leuk lijken maar ik niet zou kopen. Heb gta san andreas definitive edition geprobeerd. Vind die niet zo slecht zoals sommigen vinden. Maar goed wel weinig gespeeld. Nu battlefield hardline gestart, zou ik nooit kopen maar via game pass heerlijk kom maar op met die single player als agent.
Er zijn ook spellen van dit millennium die je kunt uitproberen. :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02:26
Okay, The Gunk uitgespeeld.
12,5 uur, zegt de teller. Maar in feite heb ik een week gespeeld.
Prima spelletje, mooie beelden, soepele bediening, niet te lang, niet te moeilijk.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Froggle schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:37:
Stel, ik laat m’n Game Pass Ultimate abonnement aflopen en ga hierna opnieuw 36 maanden Xbox Live Gold opwaarderen en voor 1 euro omzetten naar Game Pass Ultimate, werkt dat dan nog? Of weet Microsoft dat ik al eens gebruik heb gemaakt van die deal?
Als je al een keer de 1-euro-omzetting gedaan hebt, betaal je de volgende keer de prijs van een maand, ik dacht 13,99

Xbox Live: Springbok NL

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:47

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

zetje01 schreef op maandag 27 december 2021 @ 07:41:
Okay, The Gunk uitgespeeld.
12,5 uur, zegt de teller. Maar in feite heb ik een week gespeeld.
Prima spelletje, mooie beelden, soepele bediening, niet te lang, niet te moeilijk.
Ik deed er 4.5 uur over. Wel een leuke game.

Xbox Live: Miesjh NL

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Vraagje, ik ben aan het kijken naar een elite controller V2. Waar kan ik deze het beste kopen? En dan vooral ivm garantie aangezien deze controllers nogal eens issues hebben? Kwa prijs is het allemaal een beetje hetzelfde namelijk.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Ananas_NL schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:16:
Vraagje, ik ben aan het kijken naar een elite controller V2. Waar kan ik deze het beste kopen? En dan vooral ivm garantie aangezien deze controllers nogal eens issues hebben? Kwa prijs is het allemaal een beetje hetzelfde namelijk.
Garantie wordt in alle gevallen afgehandeld door Microsoft zelf.
Dus het maakt niet zo veel uit waar je hem koopt zo lang je maar een aankoopbedrag hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door SunnieNL op 27-12-2021 10:20 ]

• Zorroberner
Springbokkie schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:01:
[...]

Als je al een keer de 1-euro-omzetting gedaan hebt, betaal je de volgende keer de prijs van een maand, ik dacht 13,99
Dat is dus het gekke ik kon het weer voor 1 euro doen. Na een hiaat van 9 maanden dat wel. Maar ach eenmalig 1 euro of 13 euro. Wat je in het geheel bespaart maakt dat verschil van 12 weinig uit.
Voor de adventure fans hier, dus games zoals Sam and Max Hit the Road, Day of the Tentacle, Grim Fandango etc is Broken Age leuk om te spelen. Is van Double Fine en de puzzels zijn gelukkig voor het grootste deel tot nu toe logisch.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
SunnieNL schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:19:
[...]

Garantie wordt in alle gevallen afgehandeld door Microsoft zelf.
Dus het maakt niet zo veel uit waar je hem koopt zo lang je maar een aankoopbedrag hebt.
Ah oké top! Dus je moet gewoon een bon van bijvoorbeeld mediamarkt hebben? En ik kan van een vriend de halo editie kopen. Die heeft hij zelf gekocht bij Game Mania, maar met de bon heb ik dus gewoon garantie bij Microsoft zelf?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-12 22:19
koelebobes schreef op zondag 26 december 2021 @ 16:56:
Net op de vreemdste manier eigenaar geworden van een Series S, Ik kan het zelf nog niet eens geloven. Ik zat gisteren op marktplaats en ik kwam een lokale advertentie tegen waarin iemand zijn Xbox Series S wilde verkopen OF ruilen tegen een 360 met Kinect. Dus ik zeg ik heb een 360 met Kinect weet je zeker dat je wilt ruilen? Ja hoor is goed wanneer kan u...

Ik verzamel Xbox 360 Slims maar ik heb alleen maar speciale en mijn eigen eerste Xbox die ik niet kwijt wil, dus ik heb op markplaats een Xbox 360 slim gekocht voor 45,-, de dubbele spellen uit mijn eigen collectie erbij en ik ben die kant op gereden. Ik denk dit is een prank niemand doet dit toch ?

Maar die man was 50-60 jaar oud en begreep er niks van hij wilde een console waar je fysiek spellen voor kon kopen en het allemaal makkelijker te begrijpen zijn. Hij gaf al aan dat de Series S online 300,- kost.. Maar hij was dol blij met mijn 360 Slim...

It's a christmas miracle <3
Je hebt wel aangegeven dat hij een oudere console kocht toch? Niet dat die man straks teleurgesteld is omdat hij alsnog de fysieke games die hij voor de Xbox One heeft gekocht niet kan spelen.

• Timothy3000
Gisteren Lake geprobeerd. Had me daar erg op verheugd, zelfs bijna gekocht. Blij dat ik dat laatste niet gedaan heb. Zijn vast liefhebbers voor maar ik vond hem te traag en de gesprekken met de buurtbewoners wat onrealistisch. Ook een gigantische hoop bugs. En elke keer een (kort, maar toch) zwart scherm als je je auto instapt ipv een animatie begon ook wat te vervelen. Zou die game niet zo snel aanraden.

• SunnieNL
Ananas_NL schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:39:
[...]

Ah oké top! Dus je moet gewoon een bon van bijvoorbeeld mediamarkt hebben? En ik kan van een vriend de halo editie kopen. Die heeft hij zelf gekocht bij Game Mania, maar met de bon heb ik dus gewoon garantie bij Microsoft zelf?
De bon is meer om achter de hand te hebben wanneer je hem hebt gekocht voor het geval Microsoft een te korte garantieduur laat zien.
Aan de hand van het serienummer controleert Microsoft de datum waarop die uit de productielijn kwam en zet daar een X tijd garantie op (2 jaar en een paar maand). Ze gaan standaard uit van die datum. Maar mocht jij nou net een controller kopen die een jaar lag te verstoffen in de winkel, dan kun je op die manier vragen hem toch onder garantie te repareren.

Overigens heb ik mijn elite V2 al een paar jaar zonder problemen. Daar staat tegenover dat een vriend van mij mijn oude Xbox en controllers heeft en die allemaal na een half jaar bij hem drifting problemen vertonen terwijl ze bij mij daarvoor al 2 jaar zonder problemen hebben gewerkt :)

• Springbokkie
Zorroberner schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:28:
[...]

Dat is dus het gekke ik kon het weer voor 1 euro doen. Na een hiaat van 9 maanden dat wel. Maar ach eenmalig 1 euro of 13 euro. Wat je in het geheel bespaart maakt dat verschil van 12 weinig uit.
Ik had verlengd 2 dagen na het verlopen van mijn Game Pass Ultimate. Maakt inderdaad ten opzichte van de besparing niet veel uit, nee.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Hoe kan ik de X Box Series X verder uitbreiden. Ik heb nu een Series X en een Seagate Expansion Card voor Xbox Series X 1 TB. Ik neem aan dat er maar 1 in kan en er komt een 2 TB versie. Maar het is dus maximaal 2,8 TB?

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-11 22:57
Zijn er hier mensen die op een 1440p en 120hz monitor gamen op een series x? Is het denk je de opwaardering waard komende van een 1080p en 120hz scherm?

Ik twijfel heel erg om deze upgrade te maken, ik lees er namelijk wisselende verhalen over maar die zijn vaak gericht op een specifieke monitor. De upgrade naar een 4k 120hz scherm is op dit moment echt nog een no-go vanwege de prijs.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
wvkreg schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:11:
Hoe kan ik de X Box Series X verder uitbreiden. Ik heb nu een Series X en een Seagate Expansion Card voor Xbox Series X 1 TB. Ik neem aan dat er maar 1 in kan en er komt een 2 TB versie. Maar het is dus maximaal 2,8 TB?
Er kan inderdaad maar 1 expansion card in, 2 TB is er al of zou op korte termijn beschikbaar moeten zijn (wel prijzig in mijn ogen). Verder zou je nog een USB 3.0 hardeschijf of SSD eraan kunnen hangen voor opslag of oudere games (zijn maar een paar Series S / X games die werken vanaf een "oude" hard schijf).

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wvkreg schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:11:
Je kunt ze on the flow wisselen als ik het goed heb.

edit inderdaad:
https://www.seagate.com/n...on-for-xbox-series-x/faq/
Als ik over meerdere Storage Expansion Cards beschik, kan ik ze dan hot-swappen om games op andere kaarten te spelen?

Ja. Als uw favoriete game zich op een andere kaart bevindt, verwijdert u gewoon de huidige kaart en sluit u uw andere kaart gewoon aan. Daarna hebt u alleen nog maar de schijf van de game of het Xbox-profiel van de game-eigenaar nodig en u kunt beginnen te gamen.

[ Voor 40% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-12-2021 12:27 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• wvkreg
ArthurMorgan schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:26:
[...]

Je kunt ze on the flow wisselen als ik het goed heb.
Behoorlijk ruk to be honest.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
wvkreg schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:27:
[...]

Want je zet liever je apparaat eerst uit om te wisselen? :+

Lichtpuntje...

[...]

Zou je dan serieus nóg meer ssd storage willen? En er dus ook richting de 1000 euro of zo voor betalen? Als het om het downloaden gaat kun je eventueel volgens mij ook games op een HDD parkeren, ook xsx optimized games. Je moet ze dan alleen eerst terug naar de ssd verplaatsen voor je ze kunt starten.

Gamertag: FinrazielNL

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
[...]

Wat had je dan verwacht? Een consumer grade 500 euro apparaat met 3 of 4 high bandwidth expansion slots? Die de modige SSD snelheden garanderen om de next gen games te draaien? Voor wereldwijd 3 of 4 users die met 2,8 TB niet rondkomen?

Vermoedelijk zal over een paar jaar, als de prijzen zakken, wel een 4TB expansion kaartje op de markt komen.

Ik ben absoluut geen mainboard engineer, maar van het weinige wat ik er van begrijp, is het niet evident om op meerdere fysieke poorten hoge bandwidths te halen. Zelfs apple heeft het daar moeilijk mee op apparaten die een veelvoud kosten.

Blijkbaar heb je gewoon een pc nodig waar je naar hartelust 4 of 5 schijven kan inhangen, en games hoarden op je disks. Een console is dan niets voor jou.

Consoles zijn vaak (uitzonderingen hier op tweakers buiten beschouwing gelaten) casual apparaten voor casual gamers waar vaak max. 3 of 4 games op geïnstalleerd staan. 1TB zal voor 85% van de gamers voldoende zijn. 2 TB (1+1 expansion) voor 99.99% van de gamers. Die paar klanten zijn echt de engineering resources niet waard. EDIT: en dan was ik inderdaad cold storage op externe HDD vergeten.

Het lijkt mij ook dat sommigen nog die 'mentale switch' moeten maken tussen hoe je tegen digital games aankijkt, versus een fysieke collectie. Het is gewoon een ander gegeven. Een fysieke collectie is inderdaad altijd 100% aanwezig op je boekenplank. Maar dat kan je digitaal niet volhouden. Daar moet je enkel installeren wat je op dat moment nodig hebt, en niet je hele library op 'hot storage' willen houden. Daar dient de microsoft cloud/servers voor.

Ik durf zelfs stellen dat iets meer 'installeer-discipline' het spelplezier ten goede kan komen. Tientallen games hebben staan, klaar om te spelen, geeft me persoonlijk een ietwat benauwend gevoel. Te veel back log, te veel 'werk'. Jezelf verplichten om een selectie te maken, en een leane en cleane console aan te houden, lijkt me deel van een zekere digitale 'ordelijkheid' om het allemaal leuk te houden. Maar iedereen zal daar wel anders tegenaan kijken.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die 2 TB expansie komt er nog wel een keer bij. Dan maak ik gewoon een mooie driedeling van games die ik ontzettend veel speel - Intern - Games die ik nog steeds veel speel maar net iets meer afwissel - 2TB, en dat wat ik niet eerst wil downloaden maar af en toe eens bekijk op de 1 TB. Denk dat ik dan misschien eens per maand of zo de 2TB eruit haal op die van 1 er in te stoppen. En dan ook nog gewoon terwijl hij al aan staat. Ik vind het gewoon echt mooi geregeld zo.

Verwijderd

Ik zou eerder investeren in een degelijke internet snelheid dan. Onderaan de streep misschien goedkoper, en heb je meer aan op de lange termijn. Niet alleen voor gamen maar ook al je andere internet diensten.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je in een week tijd oid 30 games afwisselt met 2 + 2 + 1 TB storage.
Verwijderen en gewoon later een keer opnieuw downloaden.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:16:
Ik zou eerder investeren in een degelijke internet snelheid dan. Onderaan de streep misschien goedkoper, en heb je meer aan op de lange termijn. Niet alleen voor gamen maar ook al je andere internet diensten.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je in een week tijd oid 30 games afwisselt met 2 + 2 + 1 TB storage.
Verwijderen en gewoon later een keer opnieuw downloaden.
Snel genoeg, goede glasvezel. Maar die 1 TB heb ik al, en die 2 TB is gewoon een vervanging die ik wel lekker ga vinden. En geen zin om die 1 dan te verkopen. Downloaden kan, maar ik vind het gewoon gedoe. Geld is op dat punt voor mij geen groot issue. Dus ja fors duurder, maar gemakkelijk. Gemak wint.

(Overigens 1 intern, 1 extern en 2 extern, geen 3 extern)

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-12-2021 13:23 ]

• wvkreg
Bijvoorbeeld COD+Vanguard en alles is totaal 382 GB! Veel games zijn gewoon erg groot. Cloud gaming for the win, maar er zijn er nog maar weinig en nog minder top titels.

De Game Pass Ultimatie is natuurlijk mooi, maar helaas nog steeds veel local installs.

Dus is 2 TB bijzonder weinig imho. Ik heb al een Samsung 1 TB SSD Gold eraan gekoppeld, alleen nieuwe games mag ik daarvan niet starten. Dus is alleen temp storage.

[ Voor 23% gewijzigd door wvkreg op 27-12-2021 13:30 ]

• Springbokkie
Ik vind 2 van die expansion cards ook wel handig: 1 voor single player games en 1 voor multiplayer games.

Verwijderd

wvkreg schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:28:
Bijvoorbeeld COD+Vanguard en alles is totaal 382 GB! Veel games zijn gewoon erg groot. Cloud gaming for the win, maar er zijn er nog maar weinig en nog minder top titels.

De Game Pass Ultimatie is natuurlijk mooi, maar helaas nog steeds veel local installs.

Dus is 2 TB bijzonder weinig imho. Ik heb al een Samsung 1 TB SSD Gold eraan gekoppeld, alleen nieuwe games mag ik daarvan niet starten. Dus is alleen temp storage.
Die 382GB is eerder uitzondering dan regel. De meeste games bij mij zijn 100GB of minder, t zijn er een handje vol die 100GB of meer zijn. Dan is het nog steeds de vraag waarom je zoveel games wil bewaren, alsof je er een stuk of 30 kunt afwisselen binnen een week tijd. Of ga je elke 5 minuten een andere game opstarten?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:16
Ik heb een spel fysiek op schijf. Als ik die wil spelen, moet de schijf in mijn Xbox zitten.

Is er een manier om ervoor te zorgen dat ik gewoon de “digitale” variant kan spreken en dus niet elke keer die schijf hoef te gebruiken?

• Springbokkie
PdeBie schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:47:
Ik heb een spel fysiek op schijf. Als ik die wil spelen, moet de schijf in mijn Xbox zitten.

Is er een manier om ervoor te zorgen dat ik gewoon de “digitale” variant kan spreken en dus niet elke keer die schijf hoef te gebruiken?
ja, de digitale versie kopen. ( :+ )

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:12:
[...]

Die 382GB is eerder uitzondering dan regel. De meeste games bij mij zijn 100GB of minder, t zijn er een handje vol die 100GB of meer zijn. Dan is het nog steeds de vraag waarom je zoveel games wil bewaren, alsof je er een stuk of 30 kunt afwisselen binnen een week tijd. Of ga je elke 5 minuten een andere game opstarten?
Idd. Maar je houdt toch altijd een paar roepers die blijkbaar 16 games tegelijk spelen en 3mbit internet hebben en hierover klagen. Je kan ze maar beter laten roepen, die discussie gaat verder toch nergens heen ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hoeft er ook niet over te discussiëren hoor. Je kunt gewoon een mening van een ander accepteren dat die ergens anders tegenaan kijkt.

Ik loop gewoon soms mijn gamelijst door en dan zie ik een spel dat ik al een poos niet meer gedaan heb en me weer eens leuk lijkt. Dan wil ik niet eerst 30 GB downloaden, maar gewoon spelen. Ik snap niet zo goed waarom anderen daar een oordeel over denken te moeten hebben over dat ik dan moet gaan downloaden. Als ik een tweede Seagate wil hebben daarvoor is dat gewoon alleen mijn keuze en zaak. Als jij wel wilt downloaden of een normale SSD/HD wilt gebruiken, prima heb ik ook geen oordeel over ;)

/edit: ik heb 100den boeken in huis. Nog nooit iemand over gehoord of ik die allemaal tegelijk lees ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-12-2021 15:00 ]

• Springbokkie
ArthurMorgan schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:58:
Je hoeft er ook niet over te discussiëren hoor. Je kunt gewoon een mening van een ander accepteren dat die ergens anders tegenaan kijkt.

Ik loop gewoon soms mijn gamelijst door en dan zie ik een spel dat ik al een poos niet meer gedaan heb en me weer eens leuk lijkt. Dan wil ik niet eerst 30 GB downloaden, maar gewoon spelen. Ik snap niet zo goed waarom anderen daar een oordeel over denken te moeten hebben over dat ik dan moet gaan downloaden. Als ik een tweede Seagate wil hebben daarvoor is dat gewoon alleen mijn keuze en zaak. Als jij wel wilt downloaden of een normale SSD/HD wilt gebruiken, prima heb ik ook geen oordeel over ;)

/edit: ik heb 100den boeken in huis. Nog nooit iemand over gehoord of ik die allemaal tegelijk lees ;)
Dit. De game paraat hebben voor als je ineens zin in die ene game krijgt. Dan is het misschien nog even updaten en dan gelijk spelen maar.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Je kan gelukkig een hoop games via de xCloud opstarten, ook op je Xbox. Scheelt een hoop downloaden / updaten. Als je dan toch dagelijks er mee aan de slag gaat, dan zet je de download aan voordat je gaat slapen zodat je de volgende dag lokaal kan gamen.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:08
Remmetje schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:12:
Zijn er hier mensen die op een 1440p en 120hz monitor gamen op een series x? Is het denk je de opwaardering waard komende van een 1080p en 120hz scherm?

Ik twijfel heel erg om deze upgrade te maken, ik lees er namelijk wisselende verhalen over maar die zijn vaak gericht op een specifieke monitor. De upgrade naar een 4k 120hz scherm is op dit moment echt nog een no-go vanwege de prijs.
ja, ik sinds november 2020 al.

Ik ging van een 24 inch 1080P TN panel naar een 27 inch 1440P (fast) IPS panel. Verschil is aanzienlijk hoor.
Mijn keuze voor een dergelijke monitor was omdat er vorig jaar nog nauwelijks een 4k 120 monitor te krijgen was en 1440P op 27 inch is helemaal prima. Moet er wel bij zeggen dat ik hem alleen gebruik voor Shooters waarbij ik geen tijd heb om het verschil tussen 4k en 1440P op te merken.

Het verschil tussen 1440P en 1080P is groter (in positieve zin) dan tussen 1440P en 4k iig.

Maar mocht je aan 32 inch denken dan komt 4k wel weer beter tot zijn recht.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:16
Springbokkie schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:48:
[...]

ja, de digitale versie kopen. ( :+ )
Ha, daar was ik al bang voor :p

Zou mooi zijn als je iets van een serienummer kon registreren.

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:37
PdeBie schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:08:
[...]

Ergens wel logisch natuurlijk ;) koop je de fysieke versie en wanneer de mogelijkheid er is om het om te zetten zou je de fysieke versie weer kunnen verkopen, wat niet goed is voor het verdien model van Microsoft..
ArthurMorgan schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:58:

Kan je dan niet beter een abo nemen bij de plaatselijke bibliotheek ?
Of nog beter een e-reader ?
:+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

LightStar schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:11:
[...]

Ergens wel logisch natuurlijk ;) koop je de fysieke versie en wanneer de mogelijkheid er is om het om te zetten zou je de fysieke versie weer kunnen verkopen, wat niet goed is voor het verdien model van Microsoft..
Je bedoelt exact het plan dat microsoft acht jaar geleden al in gedachten had ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ArthurMorgan
  • Niet online
justifire schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:53:
[...]

Kan je dan niet beter een abo nemen bij de plaatselijke bibliotheek ?
Of nog beter een e-reader ?
:+
Ik heb een e-reader.... die boeken heb ik nog niet meegeteld ;)

En de bieb is gewoon raar, ik wilde een abonnement in brazilie afsluiten en dan 1 euro hier betalen en dat kon allemaal niet. Ouderwetse rare dingen.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-11 22:57
Mick3112 schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:03:
[...]

ja, ik sinds november 2020 al.

Ik ging van een 24 inch 1080P TN panel naar een 27 inch 1440P (fast) IPS panel. Verschil is aanzienlijk hoor.
Mijn keuze voor een dergelijke monitor was omdat er vorig jaar nog nauwelijks een 4k 120 monitor te krijgen was en 1440P op 27 inch is helemaal prima. Moet er wel bij zeggen dat ik hem alleen gebruik voor Shooters waarbij ik geen tijd heb om het verschil tussen 4k en 1440P op te merken.

Het verschil tussen 1440P en 1080P is groter (in positieve zin) dan tussen 1440P en 4k iig.

Maar mocht je aan 32 inch denken dan komt 4k wel weer beter tot zijn recht.
Thanks voor je bevestiging. Nee ik zit zelf aan een upgraden van 25 naar 27 inch waarbij ik de LG27GP850 op het oog heb. Maar zeker positief om te horen dat het verschil zo goed te zien is. Je hebt mij wat de betreft over de streep gehaalt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

BM

Moderator Spielerij
PdeBie schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:08:
[...]

Heeft MS geprobeerd, didn't work out :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ArthurMorgan
  • Niet online
BM schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:03:
[...]

Heeft MS geprobeerd, didn't work out :+
Toch denk ik dat veel van de mensen die destijds op de barricaden daartegen stonden nu best wel van mening veranderd zijn. Ze waren gewoon jaren te vroeg hiermee.

• BM

BM

Moderator Spielerij
ArthurMorgan schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:06:
[...]

Toch denk ik dat veel van de mensen die destijds op de barricaden daartegen stonden nu best wel van mening veranderd zijn. Ze waren gewoon jaren te vroeg hiermee.
Helemaal eens, ik was toentertijd al enthousiast (al snap ik echt wel waar de ophef vandaan kwam), maar ik denk dat het aantal mensen wat nu volledig digitaal gamed echt behoorlijk groot is. Als je dat dan toch nog kunt combineren met gamen op disc (waar MS best wel ideeen over had) zou dat win-win zijn (imho), maar goed. We zullen nooit weten hoe dat uitgepakt zou zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het lijkt wel of auto-hdr/dolby vision correcter werkt na de laatste update qua kleurgamma. misschien is het placebo, ik weet het niet. iemand anders ook toevallig opgevallen?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 27-12-2021 16:42 ]

BM schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:07:
[...]

Helemaal eens, ik was toentertijd al enthousiast (al snap ik echt wel waar de ophef vandaan kwam), maar ik denk dat het aantal mensen wat nu volledig digitaal gamed echt behoorlijk groot is. Als je dat dan toch nog kunt combineren met gamen op disc (waar MS best wel ideeen over had) zou dat win-win zijn (imho), maar goed. We zullen nooit weten hoe dat uitgepakt zou zijn :)
De manier van communicatie was ook niet al te best. Hoe Sony daar handig gebruik van maakte is ook te zien in die documentaire van deze maand. Helaas zijn we daardoor wel blijven steken in conservatieve / ouderwetse gedachten. Maarja een groot deel van de gaming community is ook vrij conservatief.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

wvkreg schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:28:

Noem eens 10 games die samen niet in 2 TB passen? Ik denk dat als dat al lukt je toch goed moet zoeken...

Ik heb zelf overigens ook een 1 TB uitbreiding, gewoon voor het gemak. Dus @ArthurMorgan ik ben het wat dat betreft met je eens, lekker gewoon ieder zijn ding laten doen. Maar, wellicht niet zo bedoeld, zoals @wvkreg het zegt lijkt het meer op het veroordelen van de keuzes die Microsoft gemaakt heeft in het ontwerp van de console... En het dan beargumenteren door aan te komen met een extreme uitwas van een game als CoD met een install size die helemaal nergens op slaat. Dat is heel wat anders dan gewoon gemak willen wat jij zegt. Maar goed, misschien lees ik het verkeerd...

Farabi schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:42:
het lijkt wel of auto-hdr/dolby vision correcter werkt na de laatste update qua kleurgamma. misschien is het placebo, ik weet het niet. iemand anders ook toevallig opgevallen?
Ik heb zelf onlangs geen console update gehad. Of bedoel jij insider?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:49:
[...]

Ik heb zelf onlangs geen console update gehad. Of bedoel jij insider?
Die ene update van 2 weken geleden ofzo?

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:08
Remmetje schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:58:
[...]

Thanks voor je bevestiging. Nee ik zit zelf aan een upgraden van 25 naar 27 inch waarbij ik de LG27GP850 op het oog heb. Maar zeker positief om te horen dat het verschil zo goed te zien is. Je hebt mij wat de betreft over de streep gehaalt.
Goed om te horen! GP850 staat voor 388/400 in de pricewatch zie ik. Niet duur voor wat je ervoor krijgt.

De upgrade naar de 4k versie (950) is de 500 extra niet waard naar mijn mening.
Dan zit je al in de prijsklasse dat je misschien beter aan een Oled tvtje kan gaan denken als je het budget nog wat oprekt.
Farabi schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:01:
[...]

Die ene update van 2 weken geleden ofzo?
Ooih ok, ja die had ik wel. Volgens mij had ik toen al besloten om de boel op HDR10 te laten want constant switchen per game ging ik echt niet doen. Ik zal het morgen eens checken.

Ik herinner me nog dat FH5 een tikkeltje minder kleur had met DV en Halo Infinite was schijnbaar zelfs broken qua DV. Maar lijkt me dat de dev dan de game moet patchen qua dat.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:27
Halo Infinite ziet er top uit met DV vind ik,en je kan een hoop aanpassen in de game optimizer menu van lg.
Beaudog schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:23:
Halo Infinite ziet er top uit met DV vind ik,en je kan een hoop aanpassen in de game optimizer menu van lg.
De C9 heeft die optie niet volgens mij.

Maar DV is niet meer broken in Halo nu? Het was een van die AV YouTubers die dit zei geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 27-12-2021 20:12 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Sinds vandaag een XSX. Had eigenlijk een XSS genomen omdat ik t wachten op een XSX beu was, maar met name ePes 2021 zag er zo slecht uit dat ik beter mijn XOX had kunnen houden. Ineens kwam de XSX beschikbaar op Amazon dus toch maar de extra knaken uitgegeven ;) (Op de XSS krijg je de One S versies schijnbaar en das niet aan te gluren op een OLED 65” :p)
Tis wel echt een flinke unit moet ik zeggen maar de spellen zien er dan ook zeer mooi uit (FH5 en AC:Odessey even vlug bekeken)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 27-12-2021 21:00 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Tomba schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:50:
Sinds vandaag een XSX. Had eigenlijk een XSS genomen omdat ik t wachten op een XSX beu was, maar met name ePes 2021 zag er zo slecht uit dat ik beter mijn XOX had kunnen houden. Ineens kwam de XSX beschikbaar op Amazon dus toch maar de extra knaken uitgegeven ;) (Op de XSS krijg je de One S versies schijnbaar en das niet aan te gluren op een OLED 65” :p)
Tis wel echt een flinke unit moet ik zeggen maar de spellen zien er dan ook zeer mooi uit (FH5 en AC:Odessey even vlug bekeken)
Ik was juist erg verrast hoe "klein" de XSX uiteindelijk bleek te zijn. Zoveel power in zo'n mooi compact kastje.

• Tomba

Tomba

devilsnight schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:32:
[...]

Ik was juist erg verrast hoe "klein" de XSX uiteindelijk bleek te zijn. Zoveel power in zo'n mooi compact kastje.
Als je m vergelijkt met de XSS en XOX is ie zowel qua formaat als qua gewicht toch een flinke jongen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fV_24YHgKVHP0FMHE8Z8_IlVszI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1UIF6i9YxIGaO832HXjZXavq.jpg?f=user_large
Vergeleken met de PS5 is het wel een klein ding natuurlijk :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hy1JiptpJOY-sX_Q0Tr9FvknIxg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rcXdPlo6gkPDxVL1losmYQ1M.jpg?f=user_large

Tomba schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:39:
[...]

Als je m vergelijkt met de XSS en XOX is ie zowel qua formaat als qua gewicht toch een flinke jongen ;)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar de VCR Xbox One.... ;)

En de PS5 is echt insane groot, zou verboden moeten worden.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tomba schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:39:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb ze allemaal hier, de XSS heeft me echt verbaasd op dat vlak. Niet alleen qua grootte maar het ding weegt vrijwel niets. En het tovert echt nog wel OK beelden op je scherm. Grootste pluspunt en de reden dat ik hem heb gekocht is het feit dat het ding een emulator-beest is. Voor dat geld echt heel veel performance op dat vlak.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:47
Ik heb eindelijk het ultieme accessoire voor mijn Halo elite controller gekocht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiIk5h9DM7DFIK-I_uC5aS72gFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LeKGeDQmPqEwFImOlsejedgC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/raT27GUxOfOR_lrmI78V6fjaL9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoVSzw8GGziOu6HpqXVEwLyE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bA-YMFMZ54_ob0aZa8CC2EYwJ_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ALvQSgTK2U3oGrsOEyCbGP5L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8LBCq-SOBCTnPSEg0GDxF8COJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ynl1lJ1RErVthGLRC08NsA6z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 28-12-2021 03:01 ]

schumi1986 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 01:18:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zou bijna denken dat je een Halo fan bent ! :7

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow, dat is wel erg gaaf! :o

• Tomba

Tomba

devilsnight schreef op maandag 27 december 2021 @ 22:45:
[...]

Maar de VCR Xbox One.... ;)

En de PS5 is echt insane groot, zou verboden moeten worden.
Hahaha touche :p (Al vond ik de witte variant die ik had wel erg mooi op de een of andere manier)
Heb inmiddels dus mooi wel alle Xboxen gehad realiseer ik me net, OG Xbox, Xbox 360 Elite, Xbox 360S, Xbox One, Xbox One S, Xbox One X, Xbox Series S en nu de Xbox Series X O-)

• Tomba

Tomba

Exorcist schreef op maandag 27 december 2021 @ 22:50:
[...]

Ik heb ze allemaal hier, de XSS heeft me echt verbaasd op dat vlak. Niet alleen qua grootte maar het ding weegt vrijwel niets. En het tovert echt nog wel OK beelden op je scherm. Grootste pluspunt en de reden dat ik hem heb gekocht is het feit dat het ding een emulator-beest is. Voor dat geld echt heel veel performance op dat vlak.
Ja ik was ook wel impressed!
Helaas is de beeldkwaliteit voor oudere spellen zoals dus ePes 2021 echt ondermaats vergeleken met mijn oude XOX dus ben blij dat ik nu toch een Series X heb :p

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:50:
[...]

Ja ik was ook wel impressed!
Helaas is de beeldkwaliteit voor oudere spellen zoals dus ePes 2021 echt ondermaats vergeleken met mijn oude XOX dus ben blij dat ik nu toch een Series X heb :p
Met ePes bedoel je die konami poging van een next-gen PES game? Dat kan je onmogelijk als benchmark nemen toch?

• Tomba

Tomba

418O2 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:54:
[...]

Met ePes bedoel je die konami poging van een next-gen PES game? Dat kan je onmogelijk als benchmark nemen toch?
Deze bedoel ik, zit in GamePass ook
https://www.xbox.com/nl-N...-update/9P44F2G24F37/0010

Topspel, speel ik veruit het meeste van alles wat Xbox te bieden heeft ;) zou willen dat ze daar opnieuw een Roster update van maakten ipv die drol genaamd ePes 2022

Nb FIFA 2022 heeft hetzelfde probleem schijnbaar;
https://answers.ea.com/t5...ssue/td-p/10746600/page/5

Of zie hier:
https://www.reddit.com/r/...es_looks_very_bad_on_xss/

[ Voor 29% gewijzigd door Tomba op 28-12-2021 09:17 ]

• SunnieNL
Tomba schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:08:
[...]

Deze bedoel ik, zit in GamePass ook
https://www.xbox.com/nl-N...-update/9P44F2G24F37/0010

Topspel, speel ik veruit het meeste van alles wat Xbox te bieden heeft ;) zou willen dat ze daar opnieuw een Roster update van maakten ipv die drol genaamd ePes 2022

Nb FIFA 2022 heeft hetzelfde probleem schijnbaar;
https://answers.ea.com/t5...ssue/td-p/10746600/page/5

Of zie hier:
https://www.reddit.com/r/...es_looks_very_bad_on_xss/
Dat zijn puur zaken die voortkomen uit het feit dat de Series S de lage resolutie sprites gebruikt van de Xbox One en Xbox One S en niet de Enhanced for Xbox One X graphics. Daarnaast worden de beelden ook nog op een lagere resolutie gerenderd. Dat is al vanaf het begin bekend.
En dat heeft dan weer puur te maken met de hoeveelheid geheugen, bandbreedte etc van de videokaart en cpu (volgens mij voornamelijk met het eerste)

Als je dan een 65" 4k tv hebt staan, dan snap ik op zich wel waarom dat er minder fraai uit ziet. De Series X gebruikt de Enhanced for One X graphics en rendert daardoor ook op een hogere resolutie en zet er dan ook nog enkele Series X enhancements bovenop.

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 28-12-2021 09:35 ]

• Tomba

Tomba

SunnieNL schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:33:
[...]

Dat zijn puur zaken die voortkomen uit het feit dat de Series S de lage resolutie sprites gebruikt van de Xbox One en Xbox One S en niet de Enhanced for Xbox One X graphics. Daarnaast worden de beelden ook nog op een lagere resolutie gerenderd. Dat is al vanaf het begin bekend.
En dat heeft dan weer puur te maken met de hoeveelheid geheugen, bandbreedte etc van de videokaart en cpu (volgens mij voornamelijk met het eerste)

Als je dan een 65" 4k tv hebt staan, dan snap ik op zich wel waarom dat er minder fraai uit ziet. De Series X gebruikt de Enhanced for One X graphics en rendert daardoor ook op een hogere resolutie en zet er dan ook nog enkele Series X enhancements bovenop.
Ik snap het ook zeker maar had het totaal niet verwacht eerlijk gezegd. XSS is toch alleen al qua GPU 4x zo snel een XO. Gevalletje niet goed ingelezen. Anyway de XSX heeft het probleem niet, dus gevalletje leergeld :D

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-12 11:38

koelebobes

Wen BTC €100K

Timothy3000 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:42:
[...]

Je hebt wel aangegeven dat hij een oudere console kocht toch? Niet dat die man straks teleurgesteld is omdat hij alsnog de fysieke games die hij voor de Xbox One heeft gekocht niet kan spelen.
Ja... Ik heb duidelijk aangegeven dat het een Xbox 360 was, de beste man had er eerder zelf ook al eentje gehad. Hij kon hier makkelijker mee omgaan omdat hij het kende. Ik zou niet dezelfde keuzes maken als deze 50 jaar oude man maar ja wie ben ik?

BTC €94.837,08

• Timothy3000
koelebobes schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:02:
[...]

Ja... Ik heb duidelijk aangegeven dat het een Xbox 360 was, de beste man had er eerder zelf ook al eentje gehad. Hij kon hier makkelijker mee omgaan omdat hij het kende. Ik zou niet dezelfde keuzes maken als deze 50 jaar oude man maar ja wie ben ik?
Zolang hij maar goed op de hoogte was van het verschil in waarde en hij er maar blij mee is, dat is het belangrijkste.

Vind het idee van een oudere heer die nu blij staat te Kinecten ook een vrolijk beeld. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 28-12-2021 10:04 ]

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-12 11:38

koelebobes

Wen BTC €100K

Timothy3000 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:03:
[...]

Zolang hij maar goed op de hoogte was van het verschil in waarde en hij er maar blij mee is, dat is het belangrijkste.

Vind het idee van een oudere heer die nu blij staat te Kinecten ook een vrolijk beeld. :D
Ja hij gaf het zelf allemaal aan, hij wist de waarde, hij wist dat dit meer waard was en hij heeft de geruil zelf geopperd. Gisteren Horizon 5 op de Series S gespeeld na 50 uur op de Xbox One X... Wat een verschil 60FPS constant _/-\o_ _/-\o_

BTC €94.837,08

Timothy3000 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:03:
Alle 40-ers in dit topic nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Yyl7YFw8hOZNXOIXIMiSBroTJw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r49FP5I2dXvxLbymzR2yp4nB.jpg?f=user_large

Haha kom ik aanzetten met 30 :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-12 10:42
Bij Trueachievements kun je nu een lijst met milestones maken. Een iets andere variant voor het jaarlijkse overzicht.
Persoonlijk vond ik de oude manier leuker omdat het meer een samenvatting van een jaar was.
In deze lijst komt bij mij 2021 niet eens voor terwijl dat kwa achievements mijn beste jaar was.
Anyway de link: https://www.trueachieveme...20-milestones-infographic

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-12 10:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSKVAWfhnMN5x47MhbuvAhxMmK4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Z5Aj6TpT0vSptl61uknyUhCH.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:49:
[...]

Hahaha touche :p (Al vond ik de witte variant die ik had wel erg mooi op de een of andere manier)
Heb inmiddels dus mooi wel alle Xboxen gehad realiseer ik me net, OG Xbox, Xbox 360 Elite, Xbox 360S, Xbox One, Xbox One S, Xbox One X, Xbox Series S en nu de Xbox Series X O-)
De 360 E ontbreekt nog in je lijst :P

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:20:
[...]

De 360 E ontbreekt nog in je lijst :P
Verrek, die kende ik nog niet. Zo te zien uitgekomen toen ik al een Xbone had :p

Verwijderd

Wat is die Hitman trilogy een heerlijk pakket zeg, dikke aanrader en nog steeds in de aanbieding in de store.
Weer een game die mij wegtrekt bij de Halo campaign terwijl ik daar zo op gewacht heb, zal wel de eentonigheid in de wereld zijn waardoor de drang van verder gaan uitblijft. Hitman heeft mooie verschillende maps. :9

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die is echt heel erg gaaf zeg. Het is dat ik er met mijn huidige AV meubel geen ruimte voor heb. De tv neemt zo godsgruwelijk veel ruimte in ook omdat hij niet aan de muur hangt. Anders had ik deze Chief ook gehaald.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:07:
Wat is die Hitman trilogy een heerlijk pakket zeg, dikke aanrader en nog steeds in de aanbieding in de store.
Weer een game die mij wegtrekt bij de Halo campaign terwijl ik daar zo op gewacht heb, zal wel de eentonigheid in de wereld zijn waardoor de drang van verder gaan uitblijft. Hitman heeft mooie verschillende maps. :9
Is echt een top franchise, maar om een of andere reden ben ik de nieuwe games nog niet echt aandachtig gaan spelen. Wel beetje experimenteren en verkennen, maar de serieuze playthrough moet nog altijd komen.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 16:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:07:
Dan wacht ik nog even. Heb al uren gestoken in the Division 2 met halo op pauze alhoewel Division 2 wel begint te vervelen. beetje eentonig - maar leuk om de stad te verkennen

• schumi1986
devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:29:
[...]

Die is echt heel erg gaaf zeg. Het is dat ik er met mijn huidige AV meubel geen ruimte voor heb. De tv neemt zo godsgruwelijk veel ruimte in ook omdat hij niet aan de muur hangt. Anders had ik deze Chief ook gehaald.
Bij mij is ondanks dat de tv aan de muur hangt de ruimte ook beperkt, staat nu net voor de tv maar niet storend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAeLesq79y22v75TZxlMZfN6Wso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hyjhiQJp6ql3CRENTe0IpnB2.jpg?f=fotoalbum_large

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben niet bekend met die stands, kun je een link delen waar je die vandaan hebt? :)

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:22
Even een vraagje voor de xcloud gamers. Ik heb mij XSX boven staan. Nu wilde ik beneden op laptop via xcloud gamen maar als ik de controller aanzet en wil pairen met de laptop dan gaat boven de xbox aan. Is dit te voorkomen? Of gaat deze altijd aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Highfive95 op 28-12-2021 14:08 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Highfive95 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:07:
Even een vraagje voor de xcloud gamers. Ik heb mij XSX boven staan. Nu wilde ik beneden op laptop via xcloud gamen maar als ik de controller aanzet en wil pairen met de laptop dan gaat boven de xbox aan. Is dit te voorkomen? Of gaat deze altijd aan?
Controller aanzetten met de 'pair' button op je controller. Dan connect ie naar het laatste bluetooth device waarmee de controller verbonden was. Als je 'm met de guide button aanzet gaat inderdaad standaard je xbox aan waarmee de controller verbonden is :)

Xbox

Broer is nu de primary Game Pass Ultimate user en ik secondary, maar we sharen GPU. Helaas kan ik niet aan Deals with Gold meedoen, maar je kan een game wel giften. Was leuk geweest als dit dan voor de discounted prijs was geweest, maar helaas.

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:22
BM schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:14:
[...]

Controller aanzetten met de 'pair' button op je controller. Dan connect ie naar het laatste bluetooth device waarmee de controller verbonden was. Als je 'm met de guide button aanzet gaat inderdaad standaard je xbox aan waarmee de controller verbonden is :)
Top! Dat werkt _/-\o_
Heel raar dit...

Secondary GPU user kan dus niet aan Deals with Gold meedoen, maar ik kan Lego Pirates of the Caribbean uit de kerst sale dan weer wel kopen, krom.
devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:38:
Heel raar dit...

Secondary GPU user kan dus niet aan Deals with Gold meedoen, maar ik kan Lego Pirates of the Caribbean uit de kerst sale dan weer wel kopen, krom.
En wat zijn de beperkingen voor de tertiary user?! :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:30:
[...]

Is echt een top franchise, maar om een of andere reden ben ik de nieuwe games nog niet echt aandachtig gaan spelen. Wel beetje experimenteren en verkennen, maar de serieuze playthrough moet nog altijd komen.
Ik had dus ook ooit eens een map of 2 een beetje zitten ontdekken en opeens gestopt. Nu ik alle 3 de delen netjes voor me heb staan in een menu blijf ik dus wel hangen. Op het gemakje de mission story’s completen en de map exploren is echt leuk. Het is mij dit keer ook duidelijker wat te doen.
Kan je aan raden om er nog eens goed in te duiken. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:15:
[...]

Ik had dus ook ooit eens een map of 2 een beetje zitten ontdekken en opeens gestopt. Nu ik alle 3 de delen netjes voor me heb staan in een menu blijf ik dus wel hangen. Op het gemakje de mission story’s completen en de map exploren is echt leuk. Het is mij dit keer ook duidelijker wat te doen.
Kan je aan raden om er nog eens goed in te duiken. :)
Je kunt ook die missies op vele verschillende manieren doen hé? Dat brengt echt replay value, echt gaaf. Ja ik moet er echt eens aan gaan beginnen, maar ik zit tegelijkertijd nog middenin zoveel andere games, haha.

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:24:
[...]

Je kunt ook die missies op vele verschillende manieren doen hé? Dat brengt echt replay value, echt gaaf. Ja ik moet er echt eens aan gaan beginnen, maar ik zit tegelijkertijd nog middenin zoveel andere games, haha.
Ja, van simpel door het koppie schieten tot verdrinken in een wc. De mission story’s kun je als leidraad gebruiken om niet helemaal te verdwalen. En dan heb je nog de vele challenges. En ja, zoveel games zo weinig tijd haha. Voor mij is het momenteel Hitman en halo multiplayer. Er vallen altijd slachtoffers met zoveel game keus.

• Springbokkie

Countdown Sale 8)

https://www.xbox.com/nl-NL/promotions/sales/countdown-sale

Duizend-vijf-en-tachtig games / dlc in de aanbieding !! :o

• schumi1986
Bizzarro schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:59:
[...]

Ik ben niet bekend met die stands, kun je een link delen waar je die vandaan hebt? :)
https://www.nedgame.nl/me...-master-chief/9272776665/

• Zorroberner
Afbeeldingslocatie: https://i1.trueachievements.com/infog-plats/725099.png

En mijn TA sheet. Getriggered door de eerdere post hierover. Toch weer leuk om te zien. Vooral de eerste achievements en 2000 gamerscore etc.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i2.trueachievements.com/infog-plats/548366.png
Mijn 2 cents

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Arghhh zo veel games te doe en te willen spelen! Daarbij de games die de kids graag doen.. de externe ssd moet er nu wel komen op
De serie s 1tb is trouwens gruwelijk duur geworden vergeleken met 2Mnd terug
weet iemand trouwens of hot weels leuk is voor kinderen van 5 en 8?
Zie zelfs dat bf2042 nu al flink afgeprijsd is… is de release zo slecht gegaan dan?
justifire schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:08:
Countdown Sale 8)

https://www.xbox.com/nl-NL/promotions/sales/countdown-sale

Duizend-vijf-en-tachtig games / dlc in de aanbieding !! :o
Huh, die countdown sale staat er al sinds kerst toch? Dus nog meer?

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 16:21
Coldbullet schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:42:
Arghhh zo veel games te doe en te willen spelen! Daarbij de games die de kids graag doen.. de externe ssd moet er nu wel komen op
De serie s 1tb is trouwens gruwelijk duur geworden vergeleken met 2Mnd terug
weet iemand trouwens of hot weels leuk is voor kinderen van 5 en 8?
Zie zelfs dat bf2042 nu al flink afgeprijsd is… is de release zo slecht gegaan dan?
BF is een drama - zowel kwalitatief (features/polish) als kwantitatief (zeer, zeer slechte playercount voor een AAA-titel 1 maand na release).

Hot Wheels krijgt prima reviews en lijkt me top voor die leeftijd.
Pagina: 1 ... 290 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord