• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Caayn schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:10:
[...]
Xbox wisselt niet tussen output resoluties bij het schakelen van games naar het dashboard, of andersom. De output resolutie/Hz blijft wat jij hebt ingesteld in jouw system settings. Xbox wisselt enkel tussen HDR/SDR wanneer jij wisselt tussen het dashboard en een game.

Render resolutie != output resolutie.
Voor de 4K update van dashboard had ik anders steeds zwarte schermen tussendoor, na 4K update niet meer. Dus er gebeurt zeker wel wat.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:11:
[...]

De Xbox 360 draaide op een gestripte versie van Windows XP. De OG Xbox op Windows 2000 :P
Heb jij daar een bron van? Ik dacht dat zowel de OG als de 360 op Windows 2000 waren gebaseerd.
In feite zijn het puur de kernels + DirectX + wat andere belangrijke elementen.
Wel grappig hoe Bill Gates zijn reactie was in de Xbox documentary series over de boot tijd van de OG Xbox ''How can a PC boot so fast''.
Zeker :)

Verwijderd

@Caayn Volgens mij heb je gelijk:

Wikipedia: Xbox system software

The original Xbox runs a custom operating system which is based on a heavily modified version of Windows 2000, an approach that Microsoft engineer Don Box called "fork and run"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2021 10:15 ]

Verwijderd

Powder Toastman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:12:
[...]

Voor de 4K update van dashboard had ik anders steeds zwarte schermen tussendoor, na 4K update niet meer. Dus er gebeurt zeker wel wat.
Was dat niet puur het schakelen tussen HDR en SDR? Want de dash doet geen HDR, maar enkel SDR. Wellicht je dat TV daarom soms zwarte schermen weergeeft.
De output is altijd 4K geweest, ook al was de dash 1080p.

• Caayn
  • Niet online
Powder Toastman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:12:
[...]

Mogelijk, maar de resolutie zou niet horen te schakelen. Xbox heeft het dashboard en games altijd geschaald naar de ingestelde output resolutie. Zelf ook geen last van gehad (XSX+LGC9 op launch).

Verwijderd

Caayn schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:13:
[...]
Heb jij daar een bron van? Ik dacht dat zowel de OG als de 360 op Windows 2000 waren gebaseerd.

[...]
Zeker :)
Ik lees op de Wiki pagina gedeeld door @Verwijderd inderdaad dat de 360 ook op een Win2000 kernel draait. Ik meende mij te herinneren dat in 1 van de 360 presentaties van MS destijds werd verteld dat het XP was, omdat de 360 ook gebruik zou maken van DirextX9.
Ik zal het wel mis hebben :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:51:
[...]

Dat artikel gaat over hoe snel je ergens als gebruiker kan komen in de UX. Niet over de snelheid van het OS.
Onder aan de streep gaat het om de gebruikerservaring en ben je op je Xbox gewoon minder tijd in het OS kwijt.

Dat Windows traag is, is overigens een mythe. We kunnen dezelfde bullshit argumenten gebruiken voor de Playstation, want die draait op een UNIX gebaseerd systeem. En iedereen weet dat gamen op UNIX afgeleide systemen een absoluut drama is.

• Caayn
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:17:
[...]

Ik lees op de Wiki pagina gedeeld door @Verwijderd inderdaad dat de 360 ook op een Win2000 kernel draait. Ik meende mij te herinneren dat in 1 van de 360 presentaties van MS destijds werd verteld dat het XP was, omdat de 360 ook gebruik zou maken van DirextX9.
Windows XP zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op de 360 :)

Verwijderd

Caayn schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:19:
[...]
Windows XP zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op de 360 :)
Is windows XP ook niet grotendeels gebaseerd op Windows 2000? Het is namelijk de eerste consumenten windows met een NT kernel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:21:
[...]

Is windows XP ook niet grotendeels gebaseerd op Windows 2000? Het is namelijk de eerste consumenten windows met een NT kernel.
True that. XP en 2000 maken beiden gebruik van de NT kernel, maar dat doen de recente van Windows ook nog.

Verwijderd

[...]

Onder aan de streep gaat het om de gebruikerservaring en ben je op je Xbox gewoon minder tijd in het OS kwijt.

Dat Windows traag is, is overigens een mythe. We kunnen dezelfde bullshit argumenten gebruiken voor de Playstation, want die draait op een UNIX gebaseerd systeem. En iedereen weet dat gamen op UNIX afgeleide systemen een absoluut drama is.
Het was een leuke discussie...

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 11:56
Komt ook terug in die XBOX docu dat de XBOX OG een gemodificeerde versie van Windows is. Daarvoor moesten ze ook nog even langs Bill Gates >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 21-12-2021 10:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:24:
[...]

Het was een leuke discussie...
Tja, als je argument is dat Xbox interface traag is omdat Windows traag is dan houdt het snel op. Allereerst is het operating system op een PC en een Xbox niet 1 op 1 te vergelijken. Ten tweede is het ook gewoon niet waar.

Maar goed, we gaan voor het gemak er even vanuit dat het OS letterlijk overeen komt met wat er op PC hardware draait. Dus Windows 10 voor de Xbox, en Linux op je Playstation.

Gelukkig heeft iemand daar wat benchmarks voor gedraaid:
YouTube: OSX vs Win 10 vs Linux Benchmark on same Hardware

De verschillen zijn absoluut minimaal en je zou zelfs kunnen stellen dat W10 het beter doet dan Linux.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ah, goed gevonden. Ga ik eens rustig doorlezen.

Ik ervaar wel dat ik op de PS5 meerdere onlogische handelingen moet verrichten om ergens te komen.
Caayn schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:59:
[...]
PS5: FreeBSD 12
Xbox: Windows 10
Xbox 360: Windows 2000 :Y

Beide draaien aangepaste versies van het OS waar ze op gebaseerd zijn en zijn niet direct te vergelijken met hun "desktop" tegenhanger. Windows 10 desktop is bijvoorbeeld compleet anders dan Windows Nano, maar deelt wel een gezamelijk basis. Maar verder heb je wel een punt, de featureset van beide systemen zijn niet gelijk.

offtopic:
Het is momenteel ook nog niet bekend hoeveel ram de PS5 reserveert voor zijn OS, de verwachting is dat dit in de buurt ligt van de XSX|S.
Aangepaste versie bedoelde ik ook :). Dacht dat de meeste Tweakers wel weten dat er geen full blown desktop OS op draait op beide consoles, maar een sterk gemodificeerde versie daarvan.

XBL: MRE Inc

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mosin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:44:
Komt ook terug in die XBOX docu dat de XBOX OG een gemodificeerde versie van Windows is. Daarvoor moesten ze ook nog even langs Bill Gates >:)
Was toch dat ze ergens bij een ander team hadden ingebroken voor wat code ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:12:
[...]

Tja, als je argument is dat Xbox interface traag is omdat Windows traag is dan houdt het snel op. Allereerst is het operating system op een PC en een Xbox niet 1 op 1 te vergelijken. Ten tweede is het ook gewoon niet waar.

Maar goed, we gaan voor het gemak er even vanuit dat het OS letterlijk overeen komt met wat er op PC hardware draait. Dus Windows 10 voor de Xbox, en Linux op je Playstation.

De verschillen zijn absoluut minimaal en je zou zelfs kunnen stellen dat W10 het beter doet dan Linux.
Dat was mijn argument helemaal niet, ik begon daar ook niet over.

Ik had alleen op je bericht gereageerd dat hetgeen wat je naar refereerde gaat over de UX interface en niet de snelheid van het OS waar de discussie hierover ging.

Blijkbaar wil je mij met man en macht overtuigen ergens van... Wellicht moet je dan even de berichten terug lezen en reageren op de juiste persoon ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2021 11:38 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-12 22:19
Dat Xbox menu is sinds die update bij mij ook een stuk trager. Met name het schakelen tussen game en interface.

Na van het weekend The Gunk en Firewatch uitgespeeld te hebben gisteren begonnen aan AI Somnium Files. Voor ieder die van visual novels en detectivegames houdt echt een aanrader.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:32:
[...]

Dat was mijn argument helemaal niet, ik begon daar ook niet over.

Ik had alleen op je bericht gereageerd dat hetgeen wat je naar refereerde gaat over de UX interface en niet de snelheid van het OS waar de discussie hierover ging.

Blijkbaar wil je mij met man en macht overtuigen ergens van... Wellicht moet je dan even de berichten terug lezen en reageren op de juiste persoon ;-)
Ik heb net de snelheid van het OS al weerlegd :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:25:
[...]

Ik heb net de snelheid van het OS al weerlegd :)
Okay, fijn voor je. Maar goed, hier ging het volgens mij over dat mensen last hebben van vertraging met de 4K interface. En jij probeert dit allemaal te weerleggen met een discussie over Linux vs Windows...

Geen idee wie je probeert te overtuigen..
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:12:
[...]

Hij had zeker wel een punt hoor... Heb het artikel gelezen en het is interessant, maar gaat gewoon niet over de snelheid van de systemen. Het gaat over het aantal acties die benodigd zijn om een doel te bereiken. Maar als systeem A 5 acties nodig heeft maar bij elke actie duurt het 5 seconden voor je door kunt en systeem B heeft er 20 nodig maar is steeds met 1 seconde klaar, dan is systeem B toch sneller (gechargeerd voorbeeld om het punt duidelijk te maken).

Hoe zich dat verhoudt naar Xbox en PlayStation weet ik niet, ik heb geen PS5 en zoals wel bekend denk ik ben ik toch meer Xbox fan. Wel ervaar ik ook dat het dashboard minder snel is dan deze eerst was en dat vind ik ook jammer, hoewel het wel alweer beter lijkt te zijn dan een tijdje terug toen het gewoon echt seconden duurde om het guide menu te openen.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:28:
[...]

Okay, fijn voor je. Maar goed, hier ging het volgens mij over dat mensen last hebben van vertraging met de 4K interface. En jij probeert dit allemaal te weerleggen met een discussie over Linux vs Windows...

Geen idee wie je probeert te overtuigen..
Jij gaf aan dat het kwam omdat het op Windows 10 gebaseerd is en Windows 10 traag is. Wat natuurlijk absolute kul is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:
[...]

Jij gaf aan dat het kwam omdat het op Windows 10 gebaseerd is en Windows 10 traag is. Wat natuurlijk absolute kul is.
Waar geef ik dat aan? Je verward iemand anders met mij denk ik....

Nogmaals, je bent een discussie aan het voeren met de verkeerde persoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2021 12:33 ]

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
:O

Xbox Live: Springbok NL

Niet om deze boeiende discussie af te kappen… maar hier een linkje naar wat leuke informatie van Double Fine / Psychonauts 2. Staat ook een linkje bij naar een YouTubefilmpje van een speedrun waarbij Tim Schafer met andere developers van Double Fine commentaar geven en discussiëren met de speedrunner. Leuk om te zien hoe ze reageren op sommige shortcuts, glitches, etc.

https://www.fig.co/campaigns/psychonauts-2/updates/1498

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-12-2021 12:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

[...]

Volgens mij draait Directx9 ook op Windows 2000 toch? Wellicht dat ze destijds met het redesign van het OS overgestapt zijn naar een andere kernel.

Wat betreft de UI van de series X, die is gebaseerd op het fluent design system: Wikipedia: Fluent Design System Wat ook gewoon gebruikt wordt in Windows 10. Daar werkt het ook prima op 4K.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 11:56
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:25:
[...]

Was toch dat ze ergens bij een ander team hadden ingebroken voor wat code ?
Volgens mij zat het zo dat ze die code nodig hadden om die uitgedunde versie te krijgen inderdaad. Die hadden ze ‘s nachts van servers afgehaald of zoiets.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 21-12-2021 13:21 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:
[...]

Dat was ik :)

En of het terecht is of niet, geen idee eigenlijk meer. Die opmerking zit ergens nog in mijn hoofd en komt uit het verre verleden. Vroeger was gewoon de tendens om Windows traag te noemen of dat het traag werd na verloop van tijd. Net zoals er nog steeds geroepen wordt dat Windows 7 top is en een Windows Vista flop.

Maar goed, verder maakt het mij niet zoveel uit of de ene nou sneller is dan de andere tenzij het echt mega verschillen zijn en je er echt last van hebt. Uiteindelijk druk ik op zsm op A of X om de game te starten.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

BM

Moderator Spielerij
Zover mij bekend draait de Xbox effectief 2 OS'en. 1 voor games (Xbox OS), en 1 voor het hele dashboard/apps eromheen (Gebaseerd op de W10 kernel) met een hypervisor die het wisselen daartussen netjes afhandeld.

Nu ik hier eens naar zoek, wikipedia legt dat eigenlijk veel beter uit dan dat ik dat kan :)

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 21-12-2021 14:15 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kwam er toevallig op dat Hitman 3 voor € 15,- in de Braziliaanse store staat. Aanbieding loopt nog twee weken. Dus voor wie nog wat anders zoekt, doe er je voordeel mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
BM schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:15:
Zover mij bekend draait de Xbox effectief 2 OS'en. 1 voor games (Xbox OS), en 1 voor het hele dashboard/apps eromheen (Gebaseerd op de W10 kernel) met een hypervisor die het wisselen daartussen netjes afhandeld.

Nu ik hier eens naar zoek, wikipedia legt dat eigenlijk veel beter uit dan dat ik dat kan :)
Het zijn zelfs 3 OS-en volgens mij.. Xbox OS, Apps en Xbox360 OS. (misschien zelfs 4 sinds de originele xbox games er ook bij zijn gekomen).

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:56:
[...]

Het zijn zelfs 3 OS-en volgens mij.. Xbox OS, Apps en Xbox360 OS. (misschien zelfs 4 sinds de originele xbox games er ook bij zijn gekomen).
Volgens mij draaien 360 en Xbox og games weer in een VM binnen 1 van de 2 andere OS'en.
Ingewikkeld gedoe eigenlijk allemaal :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:07

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op Monday 20 December 2021 @ 22:48:
[...]

Vorige week een mailtje gestuurd, want ik hoorde zelf niets van hen.

[...]
Wauw. Ik vroeg het me net af. Had ze al een bericht gestuurd, maar niets gehoord ;-( We moeten dus nog even geduld hebben.
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:06:

Even klikken voor een TikTok :X filmpje.

[Twitter]
Erg tof gedaan d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Iedereen weer blij :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan alleen black flag nog toch?

(ik had origins net een maand geleden in de aanbieding gekocht in de hoop dat ze dit inderdaad gingen doen :) )

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-12-2021 16:41 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:17
Gaaf toch joh, zeker bij die prachtige game oOo

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Donstil
  • Niet online
Ooh kick. Veel plezier gehad met Odyssey en Valhalla maar Origins nooit uitgespeeld omdat mijn savegame op 50% corrupt raakte, leuke kans om dat nu eens in te halen.

Heel erg nice. Ik had deze game bij de One X launch maar de game belandde hier heel vlot in de backlog want ik was met andere shizzle bezig. Erg nice nieuws dit.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30
Donstil schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:41:
[...]

Ooh kick. Veel plezier gehad met Odyssey en Valhalla maar Origins nooit uitgespeeld omdat mijn savegame op 50% corrupt raakte, leuke kans om dat nu eens in te halen.
Vaak heb ik het idee dat je best een goede smaak hebt qua games en gadgets. Vertel je zo maar dat je 3 x een enorm borefest hebt doorgelopen 😉

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:49:
[...]

Vaak heb ik het idee dat je best een goede smaak hebt qua games en gadgets. Vertel je zo maar dat je 3 x een enorm borefest hebt doorgelopen 😉
Haha, nou sterker nog ik heb Odyssey en alle DLC op 100%, platinum trophy erbij enz :P

Iets in mij gaat daar heel goed op, nieuw gebied > alles unlocken > nieuw gebied > repeat.

Dat vind ik nu bijvoorbeeld ook erg fijn aan Halo.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Even stukje verwachtingsmanagement. Als ik (zodra het weer lukt) een Series X zou bestellen en met meegeleverde kabels aan zou sluiten op mijn huidige tv (pricewatch: LG OLED55C7V Zwart) is 4K/60Hz het maximaal haalbare en geen 120Hz, want HDMI 2.0b ipv 2.1.

Correct? :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

PdeBie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:41:
Even stukje verwachtingsmanagement. Als ik (zodra het weer lukt) een Series X zou bestellen en met meegeleverde kabels aan zou sluiten op mijn huidige tv (pricewatch: LG OLED55C7V Zwart) is 4K/60Hz het maximaal haalbare en geen 120Hz, want HDMI 2.0b ipv 2.1.

Correct? :)
Mogelijk wel 1080p/120hz ? Of 1440p/120? Weet niet of deze tv 120hz ondersteuning heeft. Maar met de series x kan je ook die resoluties kiezen icm 120hz.

Edit zie meteen in de link 120hz staan. Dan zou 1440p/120 en 1080p/120 wel moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 21-12-2021 18:52 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11
Vanavond een LG C1 voor de Series X en een Series S voor op de studeerkamer (waar dan mijn huidige LG C9 komt te staan) besteld. Woop, woop! *O*

Vraagje voor de C1-bezitters: werkt de ingebouwde FPS-counter van de C1 ook wanneer de Series X aangesloten is?

• Rossi46
Yonix schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:19:
Vanavond een LG C1 voor de Series X en een Series S voor op de studeerkamer (waar dan mijn huidige LG C9 komt te staan) besteld. Woop, woop! *O*

Vraagje voor de C1-bezitters: werkt de ingebouwde FPS-counter van de C1 ook wanneer de Series X aangesloten is?
Och man, jaloers! O+ Ik wil al een tijdje een 48" OLED voor in de slaapkamer erbij, maar de baas thuis is het daar nog niet echt mee eens... :-(

• Yonix
Rossi46 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:40:
[...]

Och man, jaloers! O+ Ik wil al een tijdje een 48" OLED voor in de slaapkamer erbij, maar de baas thuis is het daar nog niet echt mee eens... :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/OfdhnjlNkeC17vMD5u6xh3TB.gif

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:40:
[...]

Ik ben het met de baas eens, veel te klein!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ga voor het eerst een controller voor mijn xbox series x kopen. welke is precies hetzelfde dat uit de doos kwam in de pricewatch? ik wil precies dezelfde zwarte. ik heb begrepen dat oudere ook erop werken, daarom wil ik niet per ongeluk een oudere versie kopen.

deze? pricewatch: Microsoft Xbox Wireless Controller (2020) Zwart

[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 21-12-2021 19:59 ]

Verwijderd

Farabi schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:55:
ik ga voor het eerst een controller voor mijn xbox series x kopen. welke is precies hetzelfde dat uit de doos kwam in de pricewatch? ik wil precies dezelfde zwarte. ik heb begrepen dat oudere ook erop werken, daarom wil ik niet per ongeluk een oudere versie kopen.

Volgens mij is dat de juiste. De nieuwere controllers hebben een share knop, de controllers van de Xbox One generatie niet.

• Yonix
Farabi schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:55:

De Series-controller herken je aan de 'Share button' in het midden. De controller die je deelt is dus de juiste. (y)

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:50:
[...]

Ik ben het met de baas eens, veel te klein!
_O-

In dit geval kan het echt niet anders..haha. Er staat nu een 50" Sony en dat past net. Een 55" gaat 'em niet worden (helaas).

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:41:
Even stukje verwachtingsmanagement. Als ik (zodra het weer lukt) een Series X zou bestellen
Is niet echt lastig meer toch? Begreep dat mediamarkt ze gewoon in de (meeste) winkels heeft liggen.

• sulie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-11 11:03
Hi allemaal, sinds vandaag trotse eigenaar van een nieuwe series s. Ziet er super mooi en slick uit. Nou heb ik een vraag over de batterij van de controller. Die komt niet standaard met een oplaadbare batterij. Die moet je los kopen. Ik wilde graag de officiele xbox charge kit kopen, maar die is overal niet leverbaar. Is er iets dat ik mis? Leveringsproblemen? Of is het de bedoeling dat ik die van een third party merk koop? Aanraders zijn welkom van goedwerkende third party batterijen of waar ik de first party kan bestellen :)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:10
sulie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:31:
Hi allemaal, sinds vandaag trotse eigenaar van een nieuwe series s. Ziet er super mooi en slick uit. Nou heb ik een vraag over de batterij van de controller. Die komt niet standaard met een oplaadbare batterij. Die moet je los kopen. Ik wilde graag de officiele xbox charge kit kopen, maar die is overal niet leverbaar. Is er iets dat ik mis? Leveringsproblemen? Of is het de bedoeling dat ik die van een third party merk koop? Aanraders zijn welkom van goedwerkende third party batterijen of waar ik de first party kan bestellen :)
Veel plezier met je xbox.

Hier mijn vorige reactie op deze vraag. :+ Exactor it in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:02:
[...]

Volgens mij is dat de juiste. De nieuwere controllers hebben een share knop, de controllers van de Xbox One generatie niet.
True that. Je kunt het ook makkelijk herkennen aan de D-Pad. De One versie heeft nog een 'plusje' terwijl de Series S|X controller dat niet heeft.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
ArthurMorgan schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:36:
[...]

Dan alleen black flag nog toch?

(ik had origins net een maand geleden in de aanbieding gekocht in de hoop dat ze dit inderdaad gingen doen :) )
Die game is echt niet per ongeluk overgeslagen. Toch wel een favoriet onder de AC spelers dus ik verwacht er eerder een remaster van.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
sulie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:31:
Je kan beter een setje AA batterijen met lader kopen, kan je langer mee spelen door hogere capaciteit.

Edit: en welkom bij de club, geniet er van, het is een erg gave console, genoeg toffe games en zeker als je Gamepass neemt heb je altijd teveel goede games om te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Homeland op 21-12-2021 23:43 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Vandaag een 3e elite 2 Halo edition controller ontvangen.

Direct aan de slag met de a knop en deze doet het gewoon, haha had de hoop al opgegeven.

Maar nu bleef het rechterpookje vaker wat hangen en kon ik het moeilijk wegduwen van het centrum. Had ook wat gespeeld met dat custom schroevendraaiertje waarmee je hem kunt afstellen maar dat maakte geen verschil.

Was alweer in staat om hem terug te sturen maar kwam op het idee om met een mini pipet een druppeltje siliconenolie er tussen te knijpen en voila, loopt weer helemaal gesmeerd. Nu hopen dat hij het blijft doen!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:27
Yonix schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:19:

dit is op de g1 met de serie s
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEOVVeqBwIj5MIOh1r6hdreDEIk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMek9oIphKL4Pc94vaNmncv2.jpg?f=fotoalbum_medium

Dan zal het op de c1 ook werken .

[ Voor 16% gewijzigd door Beaudog op 22-12-2021 05:54 ]

• Yonix
Beaudog schreef op woensdag 22 december 2021 @ 05:53:
[...]

dit is op de g1 met de serie s
[Afbeelding]

Dan zal het op de c1 ook werken .
Thanks! (y)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:51:
[...]

Mogelijk wel 1080p/120hz ? Of 1440p/120? Weet niet of deze tv 120hz ondersteuning heeft. Maar met de series x kan je ook die resoluties kiezen icm 120hz.

Edit zie meteen in de link 120hz staan. Dan zou 1440p/120 en 1080p/120 wel moeten werken.
Ah nice. Stukje resolutie offer ik graag op voor meer frames per seconde.
Donstil schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:36:
[...]

Is niet echt lastig meer toch? Begreep dat mediamarkt ze gewoon in de (meeste) winkels heeft liggen.
Ben (helaas) CoolBlue gebonden i.v.m. een stapel cadeaubonnen die ik als eindejaarscadeau van mijn werk heb gekregen :9

[ Voor 28% gewijzigd door PdeBie op 22-12-2021 09:10 ]

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 00:10:
Vandaag een 3e elite 2 Halo edition controller ontvangen.

Direct aan de slag met de a knop en deze doet het gewoon, haha had de hoop al opgegeven.

Maar nu bleef het rechterpookje vaker wat hangen en kon ik het moeilijk wegduwen van het centrum. Had ook wat gespeeld met dat custom schroevendraaiertje waarmee je hem kunt afstellen maar dat maakte geen verschil.

Was alweer in staat om hem terug te sturen maar kwam op het idee om met een mini pipet een druppeltje siliconenolie er tussen te knijpen en voila, loopt weer helemaal gesmeerd. Nu hopen dat hij het blijft doen!
Haha precies wat mijn elite nu had. Goeie a knop naar lastig vanaf de center op de rechter stick.

Het ging bij mij na een uurtje spelen weg.

Hopen dat ze snel met de V3 komen.

Donstil schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:32:
[...]

Haha precies wat mijn elite nu had. Goeie a knop naar lastig vanaf de center op de rechter stick.

Hopelijk werk die dan wel 100% O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:05:
[...]

Hopelijk werk die dan wel 100% O-)
Haha nou idd. Mijn V1 was wel 100% dus we hebben 50% kans dat het ze lukt :+

Grounded krijgt binnenkort weer een nieuwe update. Met termites! Echt tof hoe ze deze game iedere keer weer op interessante manieren weten uit te breiden.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Donstil schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:32:
[...]

Ja ben benieuwd wat een V3 zou gaan brengen :)
Die backpaddles voelen echt als een klein beetje cheaten merkte ik gisteren bij Halo MP. Sliden, reloaden en jumpen zonder je vinger van je rechterpookje af te halen is geniaal _/-\o_

Ja dat uurtje spelen deed het hem nog niet hier, je voelde echt een soort weerstandsknik erin hè?
Zag het ook dat na enkele potjes Warzone mijn marker op de map vanzelf naar linksonder ging, zonder dat ik het pookje aanraakte. Dat heb ik nog nu verholpen :*)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:49:
[...]

Ik heb hetzelfde als @Donstil. Ben een enorme sucker van unlock, ,clear, loot, level-up, repeat. AC odyssey vond ik echt prachtig om te spelen. Valhalla vond ik trouwens veel minder leuk om te spelen. Lag ook heel erg aan die grauwe Engels setting en dat het geen lootfest is. Ik liep aan het eind van het spel met nog steeds dezelfde gear, zij het wat geupgrade. Dat wil ik niet. Ik wil mezelf helemaal de moeder looten :9

De Ragnarok DLC lijkt me wel weer erg vet. Ongebrijpelijk dat dit niet bij de eerste DLC plannen zat, gezien welke kant Odyssey met de Atlantis DLC opging. Die Noorse Mythologie kwam mij te weinig van de grond in AC Valhalla, iets wat ik in God of War juist heel tof vond.

[ Voor 28% gewijzigd door Hulleman op 22-12-2021 14:07 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Derde en tevens laatste model uit de XBOX 20th Anniversary lijn van Adidas :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VNteoFUd9KN0tkXqsemi0oxzHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yiu5Kgo5DueUlPxcnczcMIlt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KR9RNTXk2cZClSezsnQMBqaUnrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2dGgPzJqyME4ZAMrpG8Erww.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyGwUSDp2KX2WhsLnyb_DoV4ddc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OhwSTfWGRSt0AqnFpaKA9OwE.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:04:
[...]

Ja ben benieuwd wat een V3 zou gaan brengen :)
Die backpaddles voelen echt als een klein beetje cheaten merkte ik gisteren bij Halo MP. Sliden, reloaden en jumpen zonder je vinger van je rechterpookje af te halen is geniaal _/-\o_

Ja dat uurtje spelen deed het hem nog niet hier, je voelde echt een soort weerstandsknik erin hè?
Zag het ook dat na enkele potjes Warzone mijn marker op de map vanzelf naar linksonder ging, zonder dat ik het pookje aanraakte. Dat heb ik nog nu verholpen :*)
Ja beetje lastig uit te leggen maar alsof er een kwart millimeter (fictief voorbeeld) te veel plastic zit ofz. Waardoor dat eerst even weg moest slijten

• Rossi46
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:13:
Derde en tevens laatste model uit de XBOX 20th Anniversary lijn van Adidas :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind Xbox een fijn merk hoor, maar deze schoenen zijn me toch een partij lelijk :o

• Hulleman
  • Nu online
Rossi46 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:22:
[...]

Ik vind Xbox een fijn merk hoor, maar deze schoenen zijn me toch een partij lelijk :o
Echt he.. schoenmaker blijf bij je leest. Laatst zag ik iemand op heineken sneakers lopen....... Mag toch graag een paar potjes raken, maar heineken schoenen 8)7

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:27:
[...]

Echt he.. schoenmaker blijf bij je leest. Laatst zag ik iemand op heineken sneakers lopen....... Mag toch graag een paar potjes raken, maar heineken schoenen 8)7
Ach, is toch meer voor de collector dan voor de doorsnee consument die er ook echt op gaat lopen.
Volgens mij worden er ook maar een paar honderd gefabriceerd.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12 17:54
Hulleman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:04:
[...]

Ik heb hetzelfde als @Donstil. Ben een enorme sucker van unlock, ,clear, loot, level-up, repeat. AC odyssey vond ik echt prachtig om te spelen. Valhalla vond ik trouwens veel minder leuk om te spelen. Lag ook heel erg aan die grauwe Engels setting en dat het geen lootfest is. Ik liep aan het eind van het spel met nog steeds dezelfde gear, zij het wat geupgrade. Dat wil ik niet. Ik wil mezelf helemaal de moeder looten :9
Ik vond AC Odyssey en Origins ook geweldig. Niet perse fan van looten, maar die spellen van hoppa plaatsje ontdekken, regio unlocked (en in Odyssey achter cultists aan) en op naar de volgende. Wat het voor mij onderscheidde van Valhalla was hoe de vogel werkte, heb daar in Valhalla weinig aan gehad. Ik vond Odyssey en Origins daar wat makkelijker in. Heb in Valhalla dus ook niet elke regio uitgespeeld. Wel in O&O. Valhalla desondanks wel van genoten hoor.
Afgelopen dagen bezig geweest met The Ascent. Was er in eerste instantie erg enthousiast over maar er zitten toch wel wat scherpe kantjes aan.

Wat eigenlijk het meeste stoort is dat je echt heel erg veel rond aan het lopen bent en het fast travel systeem is wat beperkt en onhandig waardoor het niet heel veel helpt. Dat combineert met dat de vijanden niet met jou mee lijken te levelen en aangezien ik ondertussen veel sterker geworden ben loop ik nu dus wel het grootste gedeelte van de tijd gewoon zonder echt uit te kijken het pijltje achterna en knal zonder enige moeite alles wat rood wordt op de radar naar het hiernamaals (of ik activeer mijn spinnetjes en die doen het voor me). Dat wordt een beetje saai... Alleen bij de main story moet ik af en toe echt nog even uitkijken en tactisch spelen.

Ik ga er denk ik nog wel mee door, maar misschien niet zo constant achter mekaar.

Gelukkig heb ik net wat anders binnen gekregen om te spelen (alsof ik ooit niks te spelen zou hebben, ha! :+). Life is Strange True Colours :)
Ik vond hem tot nu toe wat duur, maar hij kwam nu langs voor 33 euro bij Wehkamp en die hadden me laatst een 15 euro cadeaukaart gestuurd (in de hoop dat ik dan denk "oh ja moet vaker bij Wehkamp kopen!" of zo denk ik...) Dus voor 18 euro wou ik wel weer eens kijken of dit deel me weer beter bevalt dan 2 (1 en BtS zitten in mijn lijstje all time favourites). Die staat nu de xsx upgrade te installeren dus vandaar dat ik hier weer eens mijn verhaal kwam doen terwijl ik wacht :+

• Yonix
Wat is dat toch met die, schijnbaar, belabberde QC van de Xbox-controllers? Ik heb vanavond mijn Series S binnengekregen en de bijgeleverde controller heeft een 'sticky A' out of the box. :S

Wat mij betreft mag daar in de toekomst een aflevering aan gewijd worden in de 'Power of Xbox-serie'. :')
Finraziel schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:36:
Afgelopen dagen bezig geweest met The Ascent. Was er in eerste instantie erg enthousiast over maar er zitten toch wel wat scherpe kantjes aan.

Wat eigenlijk het meeste stoort is dat je echt heel erg veel rond aan het lopen bent en het fast travel systeem is wat beperkt en onhandig waardoor het niet heel veel helpt. Dat combineert met dat de vijanden niet met jou mee lijken te levelen en aangezien ik ondertussen veel sterker geworden ben loop ik nu dus wel het grootste gedeelte van de tijd gewoon zonder echt uit te kijken het pijltje achterna en knal zonder enige moeite alles wat rood wordt op de radar naar het hiernamaals (of ik activeer mijn spinnetjes en die doen het voor me). Dat wordt een beetje saai... Alleen bij de main story moet ik af en toe echt nog even uitkijken en tactisch spelen.

Ik ga er denk ik nog wel mee door, maar misschien niet zo constant achter mekaar.

Gelukkig heb ik net wat anders binnen gekregen om te spelen (alsof ik ooit niks te spelen zou hebben, ha! :+). Life is Strange True Colours :)
Ik vond hem tot nu toe wat duur, maar hij kwam nu langs voor 33 euro bij Wehkamp en die hadden me laatst een 15 euro cadeaukaart gestuurd (in de hoop dat ik dan denk "oh ja moet vaker bij Wehkamp kopen!" of zo denk ik...) Dus voor 18 euro wou ik wel weer eens kijken of dit deel me weer beter bevalt dan 2 (1 en BtS zitten in mijn lijstje all time favourites). Die staat nu de xsx upgrade te installeren dus vandaar dat ik hier weer eens mijn verhaal kwam doen terwijl ik wacht :+
'The Ascent' vond ik érg tof, maar die heb ik dan ook vanaf het eerste moment met een vriend van me gespeeld. Dat maakt het spel misschien ook net wat leuker dan solo.

[ Voor 75% gewijzigd door Yonix op 22-12-2021 19:50 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13
Zorroberner schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:05:
[...]

Ik vond AC Odyssey en Origins ook geweldig. Niet perse fan van looten, maar die spellen van hoppa plaatsje ontdekken, regio unlocked (en in Odyssey achter cultists aan) en op naar de volgende. Wat het voor mij onderscheidde van Valhalla was hoe de vogel werkte, heb daar in Valhalla weinig aan gehad. Ik vond Odyssey en Origins daar wat makkelijker in. Heb in Valhalla dus ook niet elke regio uitgespeeld. Wel in O&O. Valhalla desondanks wel van genoten hoor.
En weer precies de reden dat ik op een gegeven moment maar ophield met odd... Zoveel mensen zoveel wensen

• Zorroberner
418O2 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:58:
[...]

En weer precies de reden dat ik op een gegeven moment maar ophield met odd... Zoveel mensen zoveel wensen
Haha ja true. Zolang je maar speelt waar je plezier in hebt en niet eindeloos doorgaat en er helemaal zuur van wordt. Ik snap je wel hoor, maar iets in Odyssey en origins klikte bij mij goed. Wou zoveel mogelijk ontdekken, met kleine hints van het verhaal.

• Hulleman
  • Nu online
Zorroberner schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:05:
[...]

Haha ja true. Zolang je maar speelt waar je plezier in hebt en niet eindeloos doorgaat en er helemaal zuur van wordt. Ik snap je wel hoor, maar iets in Odyssey en origins klikte bij mij goed. Wou zoveel mogelijk ontdekken, met kleine hints van het verhaal.
Ja same here, toffe werelden ook en veel te ontdekken. Ook leuke mythische dingen. Had Valhalla veel minder.

Iemand die kan vertellen of Song of Iron de moeite waard is ?
Volgens mij had @uchiha tijntje deze gespeeld ?
Toevallig ook de title update gespeeld ?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Laatste tijd in een Hitman bui dus weer bezig met wat Hitman Absolution, Hitman (reboots) 1,2 en 3. Had de gewone Hitman 2 editie dus geen Gold/exp. pass met extra missies. Sinds ik alles op disc wil hebben, besloten om de Gold editie te kopen in de gedachte dat het alle content bevat. Mooi niet, de disc is niets meer dan Hitman 2 en er hoort een code bij te zitten voor de expansion pass :(

Spel gekocht op MP dus no way dat ik die nog kan redeemen (kaartje zit er ook niet bij). Vind kastvulling niet erg, maar wel zonde van de 20 Euro voor feitelijk alleen een steelcase :+

Ik ga geen 40 Euro betalen voor wat missies, allemaal belachelijke prijzen voor digitale content (een andere reden om (vrijwel) nooit iets digitaal aan te schaffen). Maar dit...oef.
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:00:
Iemand die kan vertellen of Song of Iron de moeite waard is ?
Volgens mij had @uchiha tijntje deze gespeeld ?
Toevallig ook de title update gespeeld ?
Nope, die heb ik niet gespeeld. Wel tails of iron :P. Van Song of Iron had ik de demo gespeeld en die was niet goed… dus die heb ik nooit gekocht

Tails of Iron is daarentegen wel cool :)

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:08:
[...]

Nope, die heb ik niet gespeeld. Wel tails of iron :P. Van Song of Iron had ik de demo gespeeld en die was niet goed… dus die heb ik nooit gekocht

Tails of Iron is daarentegen wel cool :)
8)7
Bedoelde ook Tails of Iron |:(
Al dat staal in die games …
Title update ook gespeeld toevallig ?

• Zorroberner
Nou ik heb mijn Twelve Days of Christmas event uitgespeeld (TrueAchievements). Heb daar in het achievement topic al veelvuldig over (gespam)post. Maar daardoor wel weer liefde voor Fable II herontdekt. Samen met andere spellen weer te spelen. Dus wordt een leuke kerst. Lockdown helaas maar hey XSX :)

Ik red me dus wel.

Heb ook eindelijk wat games gestart die ik nog vanwege Xbox Live Gold had liggen. Even een bean dive gedaan (1 achievement halen zodat je completion% op TA naar beneden gaat, en je het niet meer uitstelt) en daardoor lekker hoop weer te spelen.

• Yonix
devilsnight schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:23:
Weird West uitgesteld van januari naar 31 maart.

[Afbeelding]
Nee!! :(
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:23:
[...]

8)7
Bedoelde ook Tails of Iron |:(
Al dat staal in die games …
Title update ook gespeeld toevallig ?
Nee de title update nog niet gespeeld. Wel geïnstalleerd. :) Maar Halo MP slokt alle tijd op. :P

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:10
Exorcist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:03:
Laatste tijd in een Hitman bui dus weer bezig met wat Hitman Absolution, Hitman (reboots) 1,2 en 3. Had de gewone Hitman 2 editie dus geen Gold/exp. pass met extra missies. Sinds ik alles op disc wil hebben, besloten om de Gold editie te kopen in de gedachte dat het alle content bevat. Mooi niet, de disc is niets meer dan Hitman 2 en er hoort een code bij te zitten voor de expansion pass :(

Spel gekocht op MP dus no way dat ik die nog kan redeemen (kaartje zit er ook niet bij). Vind kastvulling niet erg, maar wel zonde van de 20 Euro voor feitelijk alleen een steelcase :+

Ik ga geen 40 Euro betalen voor wat missies, allemaal belachelijke prijzen voor digitale content (een andere reden om (vrijwel) nooit iets digitaal aan te schaffen). Maar dit...oef.
De uitbreidingen voor hitman 2 zijn vaker in de aanbieding in xbox sales. Het is wel raar geregeld met de dlc. Als je het digitaal koopt, is het wel opletten wat je precies koopt.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Exactor it schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:37:
[...]

De uitbreidingen voor hitman 2 zijn vaker in de aanbieding in xbox sales. Het is wel raar geregeld met de dlc. Als je het digitaal koopt, is het wel opletten wat je precies koopt.
Heb het nu "via via" voor een redelijke prijs gekocht, al is het alsnog bovenop het bedrag wat ik al betaald heb voor de disc. Ik gun het IOI :+

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-11 08:52
Zo, gisteravond eens The Gunk opgepakt na Firewatch te hebben uitgespeeld. Prima rustgevend, niet al te ingewikkeld spelletje voor tussendoor. Hele mooie omgevingen, zeker op m'n LG CX, maar het is wel duidelijk te zien dat ze hebben bespaard op de praat-animaties :')

Daarna de Avengers maar weer eens oppakken. Wat blijft Game Pass toch een briljant concept.

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:03:

Zo zat ik er aan te denken om Hitman 3 aan te schaffen met de huidige deals icm Hitman 1 en 2 acces pass. Maar wat een onoverzichtelijke bende is dat in de store. :P
Als het goed is heb ik dan nodig:
HITMAN 3 - Standard Edition
HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Edition
HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 2 Gold
Deze 3 zijn in de aanbieding.
Gek genoeg zie ik geen totaal pakket als deal.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Omdat ik weer eens te dom was om de gehele handleiding te lezen, zit ik nu met een xbox code voor een game die niet op mijn huidige account geredeemed kan worden ivm geo restricties.

Iemand een gouden tip om deze alsnog te kunnen redeemen op mijn huidige account ? Anders moet ik mijn verlies van 6,66€ nemen. En ja aan dat bedrag had ik kunnen zien dat het mis zou gaan :)

devilsnight schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:05:
Mensen hier al Mortal Shell gecheckt?
:?
[XSX | XSS] Xbox Series X|S
Of snap ik je vraag nou niet? Is niet echt een nieuwe game, toch?

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-11 08:52
devilsnight schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:05:
Mensen hier al Mortal Shell gecheckt?
Gecheckt ja, echt een kans gegeven nee. Het is niet echt mijn type spel, maar ik heb 't bestempeld als Dark Souls achtige combat. Maar voor een spel van 2020 vond ik de graphics vrij crappy, al is 't wel 60(+?)fps. De combat zal wennen zijn, maar ik was zo dermate underwhelmed van de story, setting en vijanden dat ik de spaarzame game uurtjes liever aan iets anders besteed.

Maar leun niet teveel op mijn 30 minuten sessie met een spel waarvoor ik het geduld eigenlijk al niet heb :+

@Finraziel nee, geen nieuwe game, maar wel relatief nieuw op game pass.

[ Voor 5% gewijzigd door MaartehhM op 23-12-2021 10:41 ]

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

• xminator
  • Laatst online: 09:14
MRE-Inc schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:36:
Omdat ik weer eens te dom was om de gehele handleiding te lezen, zit ik nu met een xbox code voor een game die niet op mijn huidige account geredeemed kan worden ivm geo restricties.

Iemand een gouden tip om deze alsnog te kunnen redeemen op mijn huidige account ? Anders moet ik mijn verlies van 6,66€ nemen. En ja aan dat bedrag had ik kunnen zien dat het mis zou gaan :)
Xbox console opstarten, regio veranderen naar regio waar het wel geredeemed kan worden. Claimen en daarna regio weer wijzigen?

• MRE-Inc

MRE-Inc

xminator schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:45:
[...]

Xbox console opstarten, regio veranderen naar regio waar het wel geredeemed kan worden. Claimen en daarna regio weer wijzigen?
Dat had ik al geprobeerd, dan krijg je ook de geo/regio niet kunnen redeemen melding.

• Springbokkie
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:35:
[...]

Ach, is toch meer voor de collector dan voor de doorsnee consument die er ook echt op gaat lopen.
Volgens mij worden er ook maar een paar honderd gefabriceerd.
Die schoenen zijn bijna overal verkrijgbaar, dus ik denk wel meer dan een paar honderd. De Adidas schoenen gebaseerd op de Xbox 360 is al zeldzamer en volgens mij alleen destijds verkrijgbaar in USA en Canada.

• Springbokkie
MRE-Inc schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:47:
[...]

Dat had ik al geprobeerd, dan krijg je ook de geo/regio niet kunnen redeemen melding.
In je account zelf ook de locatie veranderen?

• Donstil
  • Niet online
Springbokkie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:49:
[...]

Die schoenen zijn bijna overal verkrijgbaar, dus ik denk wel meer dan een paar honderd. De Adidas schoenen gebaseerd op de Xbox 360 is al zeldzamer en volgens mij alleen destijds verkrijgbaar in USA en Canada.
Die genummerde 360 Adidas schoenen zijn iets zeldzamer maar doen ook helemaal niets in de sneaker scène. laatste sale voor €330 zie ik op StockX.

Leuk voor gamers misschien maar voor sneaker collecties eigenlijk niet interessant.

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-12 16:51
MRE-Inc schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:47:
[...]

Hoe ik het toen der tijd met Fifa 2020 had gedaan die ik had gekocht 'in' Brazilië was als volgt.

Ik had tunnelbear gedownload op mijn laptop, is een VPN waar je gratis 500mb kan verbruiken, en die toen op Brazilië gezet. Toen naar de (ik denk Braziliaanse, maar weet het niet zeker) Microsoft site gegaan, en daar ingelogd op mijn account. En via de site de code geactiveerd.

Na het opnieuw opstarten van mijn Xbox stond het spel tussen mijn aangeschafte spellen. Xbox stond gewoon op de Nederlandse regio.

• Springbokkie
Mooraalkikker schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:27:
[...]

Hoe ik het toen der tijd met Fifa 2020 had gedaan die ik had gekocht 'in' Brazilië was als volgt.

Ik had tunnelbear gedownload op mijn laptop, is een VPN waar je gratis 500mb kan verbruiken, en die toen op Brazilië gezet. Toen naar de (ik denk Braziliaanse, maar weet het niet zeker) Microsoft site gegaan, en daar ingelogd op mijn account. En via de site de code geactiveerd.

Na het opnieuw opstarten van mijn Xbox stond het spel tussen mijn aangeschafte spellen. Xbox stond gewoon op de Nederlandse regio.
Toendertijd met FIFA 2020... September 2019? We zijn nu 2,25 jaar verder. Volgens mij gaat het niet meer zo simpel zoals jij beschrijft.

Pagina: 1 ... 288 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord