• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sohus schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:48:
GamePass toevoegingen per 16 December:
  • Ben 10: Power Trip
  • Broken Age
  • Firewatch
  • The Gunk
  • Lake
  • Mortal Kombat 11
  • Paw Patrol: Mighty Pups Save Adventure Bay
  • Race With Ryan
  • Transformers: Battlegrounds
Mijn dochter gaat blij zijn met Paw Patrol!
Mijn zoon ook. Ik wat minder omdat ik al weken lang, de godganse dag dat intro deuntje in mn kop heb zitten. Paw Patro, Paw Patrol, we zijn al onderweeeeeheeeeeg.

XBL: MRE Inc

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Firewatch is erg goed! Misschien nog maar eens opnieuw spelen

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:54:
[...]

Ik heb gisteren alle afleveringen gezien. Ik vind het erg tof door Microsoft in elkaar gezet, ze zijn ook behoorlijk transparant over hun fouten. Ook mooi om te zien dat ook mensen van o.a. Sony en Sega aan het woord waren. Ik heb zelf alle generaties Xbox gehad, dus het had ook een mooi nostalgisch gevoel.
Vond het alleen wel jammer dat het laatste stuk wat afgeraffeld was - in 1 aflevering het 'falen' van de Xbox One launch, met teveel focus op 'tv tv tv' en toen nog even rap in de laatste 10 minuten wat woorden over de One X en Series S/X aankondiging. Had daar wel wat meer over willen zien, o.a. de technische ontwikkeling er van, waarom bepaalde keuzes en dergelijke gemaakt zijn.
Ik ben halverwege gekomen, in de loop van de week de resterende afleveringen bekijken.

Helaas bevestig jij nu wel waar ik een beetje bang voor was. Maar op zich is dat ook niet gek. De XB1 en zeker de XSX|S is nog te recent en daarmee potentieel te gevoelig om echt open kaart te spelen. Het was mooi geweest als wij een kijkje achter de deuren van 2012/2013 hadden gekregen. Over de originele Xbox/360 spelen ze ook niet volledig open kaart, van wat ik tot nu toe heb gezien.

Desondanks is het goed neergezet :) Kan mij niet heugen dat er een andere partij in deze industrie zo open is (geweest).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dHRlznqgjG1rhzSzQ7atZ2KQ9Sg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lJmqPDDWFJcWJRbTuWTJyC9I.png?f=fotoalbum_large

Onlangs dacht ik nog dat het lekker lang duurt voordat 0 eruit gaat, kan ik mooi de tijd nemen....en nu gaat ie weg. Ik met mijn fucking breaks ook en dan vervolgens niet verder gaan met de game maar tig andere games beginnen, zucht.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vraag mij trouwens af waarom er geen YouTube Music streaming app op de Xbox te vinden is. Ik heb zelf YouTube Premium en zou het wel fijn vinden om ook zonder ads naar muziek te luisteren.

Verwijderd

Toch maar The Artful Escape geprobeerd nadat iemand hier ‘m weer eens noemde. Wauw wat een trip is dat zeg. En heel mooi op een oled.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:09:
Toch maar The Artful Escape geprobeerd nadat iemand hier ‘m weer eens noemde. Wauw wat een trip is dat zeg. En heel mooi op een oled.
Had echt kippenvel tijdens de finale.
En zag er ook nog eens fantastisch uit, echt een OLED showcase :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

BramViking schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:21:
Ik vraag mij trouwens af waarom er geen YouTube Music streaming app op de Xbox te vinden is. Ik heb zelf YouTube Premium en zou het wel fijn vinden om ook zonder ads naar muziek te luisteren.
Mja, dat ligt aan Google denk ik... Heb zelf ook premium maar merk dat wel op meer vlakken, ze doen het best goed maar net dat kleine beetje extra wat het echt fijn zou maken laten ze na (alleen andere muziek diensten zijn nog slechter).

Gamertag: FinrazielNL

:w

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11
Gisteravond 'Aliens: Fireteams' geïnstalleerd. Vervolgens weer verwijderd. Gameplay was laggy, buggy en leeg.

Vervolgens begonnen aan de 'Power On-docu'. Die is nice! 😎

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:54:
[...]

Ik heb gisteren alle afleveringen gezien. Ik vind het erg tof door Microsoft in elkaar gezet, ze zijn ook behoorlijk transparant over hun fouten. Ook mooi om te zien dat ook mensen van o.a. Sony en Sega aan het woord waren. Ik heb zelf alle generaties Xbox gehad, dus het had ook een mooi nostalgisch gevoel.
Vond het alleen wel jammer dat het laatste stuk wat afgeraffeld was - in 1 aflevering het 'falen' van de Xbox One launch, met teveel focus op 'tv tv tv' en toen nog even rap in de laatste 10 minuten wat woorden over de One X en Series S/X aankondiging. Had daar wel wat meer over willen zien, o.a. de technische ontwikkeling er van, waarom bepaalde keuzes en dergelijke gemaakt zijn.
Ben ook aan het kijken en vind het geweldig om te zien, ook die bedrijfscultuur enzo. Ik begrijp wel waarom de huidige generatie onderbelicht is in de docu. Kan toch e.e.a. prijs geven t.b.v. de concurrentie. Het is denk ook niet zomaar dat ze nu pas met die docu komen en niet bijv 10 jaar terug.

Verwijderd

Eerste 2 delen van de docu gekeken kom ik bij 3, moet je opeens je leeftijd verifiëren. :X
Jullie hebben gewoon je ID gedeeld met google? Gaat hier dus mooi niet gebeuren.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:35
Is bij jullie de Android xbox app ook stuk? Bij mij werken messages al een paar dagen niet. Ik zie alleen de berichten thread vanuit Microsoft.
Power On documentaire helemaal bekeken. Was echt zeer vermakelijk! Mooi om te zien dat ze ook gewoon alle flaws en mislukkingen hebben laten zien.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:41

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:50:
Eerste 2 delen van de docu gekeken kom ik bij 3, moet je opeens je leeftijd verifiëren. :X
Jullie hebben gewoon je ID gedeeld met google? Gaat hier dus mooi niet gebeuren.
Je kan ze ook via de Xbox app Movies en films kijken, dan zijn ze ook in UHD te bestellen voor Free 😇

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:14
Yonix schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:38:

Vervolgens begonnen aan de 'Power On-docu'. Die is nice! 😎
Heb hem er ook even door heen gewerkt in 2 dagen.

Erg vermakelijke docu. Grappig om die Halo LAN parties te zien.
Destijds niets van meegekregen omdat ik voornamelijk op pc speelde toen.

Verder goed dat ze ook echt hun missers benoemen. Zelf ook 2 x die RROD gehad toen. De ergernis als je pakket weer richting Duitsland moest. Wel eens mooi om te zien hoe gigantisch dat probleem dus echt was.

Die Xbox one misser blijft toch verbazingwekkend. Dat ze daar met een heel team op hebben zitten brainstormen toen.....
Mick3112 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:36:
[...]

Verder goed dat ze ook echt hun missers benoemen. Zelf ook 2 x die RROD gehad toen. De ergernis als je pakket weer richting Duitsland moest. Wel eens mooi om te zien hoe gigantisch dat probleem dus echt was.

Die Xbox one misser blijft toch verbazingwekkend. Dat ze daar met een heel team op hebben zitten brainstormen toen.....
Jep leuke documentaire. Ben nu bij ep 5. De RROD. Heb daar ook echt 4 keer last van gehad. Zelfs met handdoeken in de weer geweest... :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Homeland
  • Niet online
Gisteren even Townscape gespeeld, blij dat dit in Gamepads zit want zag er leuk uit maar is echt het kopen niet waard. Voelt meer als een soort tech demo dan een game. Je plaatst blokjes en op die manier kan je een stad bouwen... Het is heel erg beperkt qua gameplay.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:51

Vagax

Hehe

Homeland schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:59:
Gisteren even Townscape gespeeld, blij dat dit in Gamepads zit want zag er leuk uit maar is echt het kopen niet waard. Voelt meer als een soort tech demo dan een game. Je plaatst blokjes en op die manier kan je een stad bouwen... Het is heel erg beperkt qua gameplay.
Het concept van het spel is een chill kunstdoek waar je je eigen fantasie stadje kan bouwen, aan je toon te horen verwachten je een soort Simcity of iig een city builder game maar dan moet je eerst even de omschrijving lezen.

Letterlijk in de beschrijving van dit spel:
"No goal. No real gameplay. Just plenty of building and plenty of beauty. That's it. "

[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 15-12-2021 11:02 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
The Gunk ziet eruit alsof ik dat een leuke game ga vinden. Ik kan er op internet eigenlijk heel weinig over vinden. Wat is jullie beeld hierbij? Gaat het wat worden?
giantgiantus schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:01:
The Gunk ziet eruit alsof ik dat een leuke game ga vinden. Ik kan er op internet eigenlijk heel weinig over vinden. Wat is jullie beeld hierbij? Gaat het wat worden?
Een Nederlander op Twitter die met een preview bezig is heeft gezegd dat het zeer bijzonder is, niet een hele lange game echter. Dat de studio op een originele manier iets nieuws weet te doen voor de game. Hij is er zeer over te spreken.

Na Steamworld Dig 1 en 2 verwacht ik ook zeker iets goeds.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:19
devilsnight schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:14:
[...]

Een Nederlander op Twitter die met een preview bezig is heeft gezegd dat het zeer bijzonder is, niet een hele lange game echter. Dat de studio op een originele manier iets nieuws weet te doen voor de game. Hij is er zeer over te spreken.

Vanwege de developer verwacht ik inderdaad ook veel van the Gunk, ben heel benieuwd!

• Homeland
  • Niet online
Vagax schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:01:
[...]

Het concept van het spel is een chill kunstdoek waar je je eigen fantasie stadje kan bouwen, aan je toon te horen verwachten je een soort Simcity of iig een city builder game maar dan moet je eerst even de omschrijving lezen.

Letterlijk in de beschrijving van dit spel:
"No goal. No real gameplay. Just plenty of building and plenty of beauty. That's it. "
Ik verwachtte geen sim city maar wel iets meer diepgang en opties dan dit, het is echt enorm beperkt wat je kan doen, kleurtje selecteren en blokjes plaatsen. Door te variëren met hoe je blokjes plaatst kan je dan nog wel andere gebouwen krijgen maar ik was er snel op uitgekeken.

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:20
Sinds een paar dagen met Halo Infinite Campaign bezig. Mijn eerste Halo ervaring en bevalt over algemeen goed. Ben over algemeen niet zo van FPS, maar hier heb ik stiekem toch wel veel plezier aan merk ik. Alleen het rijden is f*****-up! Lopend ben ik 10x sneller haha. Zal ongetwijfeld gewenning zijn, maar vooralsnog is dit een complete frustratie.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:41

BM

Moderator Spielerij
skyrebel schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:52:
Sinds een paar dagen met Halo Infinite Campaign bezig. Mijn eerste Halo ervaring en bevalt over algemeen goed. Ben over algemeen niet zo van FPS, maar hier heb ik stiekem toch wel veel plezier aan merk ik. Alleen het rijden is f*****-up! Lopend ben ik 10x sneller haha. Zal ongetwijfeld gewenning zijn, maar vooralsnog is dit een complete frustratie.
Herkenbaar, ik heb nooit echt Halo gespeeld (alleen 3 geloof ik, lang geleden), maar paar weken terug met vriendin begonnen aan Halo MCC in coop. Wij liepen tegen dezelfde frustratie aan. Belangrijk is om te weten dat je stuurt door te kijken waar je heen wilt. Vergeet alles wat je uit andere games onthouden hebt van voertuigen.

Kennelijk is het idee dat je zowel lopend, rijdend als vliegend dezelfde soort controls hebt, maar het duurde hier best ff voor dat kwartje viel, en echt fan ben ik er nog steeds niet van.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
devilsnight schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:14:
[...]

Dank. En ik vind korte games veel prettiger dan die ellenlange borefests :)!

• Exactor it
BM schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:58:
[...]

Herkenbaar, ik heb nooit echt Halo gespeeld (alleen 3 geloof ik, lang geleden), maar paar weken terug met vriendin begonnen aan Halo MCC in coop. Wij liepen tegen dezelfde frustratie aan. Belangrijk is om te weten dat je stuurt door te kijken waar je heen wilt. Vergeet alles wat je uit andere games onthouden hebt van voertuigen.

Kennelijk is het idee dat je zowel lopend, rijdend als vliegend dezelfde soort controls hebt, maar het duurde hier best ff voor dat kwartje viel, en echt fan ben ik er nog steeds niet van.
In Halo Infinite zijn ground vehicles veel irritanter om mee te rijden dan in de MCC. De weggetjes zijn hobbelig en nauw en ground vehicles hebben het gewicht van een kartonnen doos. Ik lig meer op mijn kant dan dat ik vooruit beweeg. :)
Heb met de Scorpion weinig last moet ik zeggen. Alleen moet je wat geduld hebben eer je ergens bent :+

BM schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:58:
Vergeet alles wat je uit andere games onthouden hebt van voertuigen.
Behalve van Borderlands want die werkt precies hetzelfde :P
Heb er zelf nooit veel moeite mee gehad maar in Borderlands coop was ik ook altijd de designated driver omdat de rest er niet mee overweg kon.

Gamertag: FinrazielNL

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10
Mick3112 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:36:
[...]

Wat een misser die xbox one launch haha, ik weet het nog goed. Tv, tv , tv haha echt een wonder dat ik nog steeds toen voor de one ben gegaan. Volgens mij hadden ze goed aan een lsd cocktail gezeten met crack.

Ik had zo een goede tijd met de 360 beleeft dat ze nog credits hadden, gelukkig heeft Phil het allemaal hersteld niet te geloven van hoever ze komen. Een miljard investeren in 2000 is naar ratio erg veel geld als je met nu vergelijkt.

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:21
skyrebel schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:52:
Ik heb alle Halo's gespeeld en ben erg onder de indruk over hoe fijn ook deze aanvoelt. Bij vlagen ook best pittig. Het rijden in Halo is altijd vreemd geweest. In principe rij je de kant op waarop je ook kijkt. Alleen met de Scorpion (tank) is het weer anders.
giantgiantus schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:08:
[...]

Dank. En ik vind korte games veel prettiger dan die ellenlange borefests :)!
Steamworld Dig 1 voelde echt langer aan dan 5 uurtjes en toch is ie dat wel, 2 is 7 uurtjes of 10 als je alles wilt halen. Ik vond dit prima lengtes voor de games. Dus als The Gunk dit ook is, top!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
PacinoAllstars schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:34:
[...]

Wat een misser die xbox one launch haha, ik weet het nog goed. Tv, tv , tv haha echt een wonder dat ik nog steeds toen voor de one ben gegaan. Volgens mij hadden ze goed aan een lsd cocktail gezeten met crack.

Ik had zo een goede tijd met de 360 beleeft dat ze nog credits hadden, gelukkig heeft Phil het allemaal hersteld niet te geloven van hoever ze komen. Een miljard investeren in 2000 is naar ratio erg veel geld als je met nu vergelijkt.
En toch denk ik niet dat het zo'n grote misser was (gezien de functie), maar alleen met hoe ze het brachten. Ik kijk nog steeds op de xbox naar disney+, netflix, prime video en crunchy roll. Zeker in het begin vond ik het ook wel handig dat de One de settop van ziggo doorlustte, waardoor ik heel snel kon wisselen tussen gamen en TV en kon gamen terwijl je in de snap live tv kon volgen. Die snap functie van toen mis ik overigens nog steeds. Die zou voor mij op de Series X wel terug mogen komen. Zo handig om de trueachievements videos rechts naast je mee te laten lopen lopen tijdens het gamen om die achievement te halen :P

De fout was dat ze daar op de eerste launch webinar alleen maar over de TV zaken te praten. Hadden ze toen 50% games / 50% TV diensten gedaan en daarna op de E3 de rest van de games, dan was er niets aan de hand geweest.
Net als dat iedereen gelijk viel over het 'always on' (wat niet het geval was). Wat ze toen zeiden, zo werkt het nu nog steeds en de Home Xbox/Account methode waarbij je games kunt sharen is meesterlijk. Daar heeft Sony nog steeds geen antwoord op volgens mij.

Dus het is meer dat Microsoft iets voor liep op hun publiek. De visie was goed, want die is daarna alsnog uitgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door SunnieNL op 15-12-2021 14:23 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:47
SunnieNL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:14:
[...]
de Home Xbox/Account methode waarbij je games kunt sharen is meesterlijk. Daar heeft Sony nog steeds geen antwoord op volgens mij.
Werkt op de Playstation exact hetzelfde. Al sinds de PS3. ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

SunnieNL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:14:
[...]

En toch denk ik niet dat het zo'n grote misser was (gezien de functie), maar alleen met hoe ze het brachten. Ik kijk nog steeds op de xbox naar disney+, netflix, prime video en crunchy roll. Zeker in het begin vond ik het ook wel handig dat de One de settop van ziggo doorlustte, waardoor ik heel snel kon wisselen tussen gamen en TV en kon gamen terwijl je in de snap live tv kon volgen. Die snap functie van toen mis ik overigens nog steeds. Die zou voor mij op de Series X wel terug mogen komen. Zo handig om de trueachievements videos rechts naast je mee te laten lopen lopen tijdens het gamen om die achievement te halen :P

De fout was dat ze daar op de eerste launch webinar alleen maar over de TV zaken te praten. Hadden ze toen 50% games / 50% TV diensten gedaan en daarna op de E3 de rest van de games, dan was er niets aan de hand geweest.
Net als dat iedereen gelijk viel over het 'always on' (wat niet het geval was). Wat ze toen zeiden, zo werkt het nu nog steeds en de Home Xbox/Account methode waarbij je games kunt sharen is meesterlijk. Daar heeft Sony nog steeds geen antwoord op volgens mij.
Ik gebruik het ook voor al mijn streamingsdiensten. Ook al kan ik die ook gebruiken via de apps op mijn tv. Vind het toch fijner om in het "ecosysteem" te zitten, om zo snel van apps te wisselen, een game te starten, kijken wie online is, etc. De launchgames waren ook prima. Het is in mijn optiek echt de manier van hoe ze het hebben gebracht waardoor ze een generatie lang achter de feiten hebben aan moeten hobbelen.

Verwijderd

Radko schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:55:
[...]

Ik heb alle Halo's gespeeld en ben erg onder de indruk over hoe fijn ook deze aanvoelt. Bij vlagen ook best pittig. Het rijden in Halo is altijd vreemd geweest. In principe rij je de kant op waarop je ook kijkt. Alleen met de Scorpion (tank) is het weer anders.
Met de tank is het verschrikkelijk dat je wasd toetsen niet overeen komen met wat het voertuig doet. Ik wil met wasd onafhankelijk sturen t.o.v. de turret die ik met de muis bedien. Maar dat kan dus niet.

• SunnieNL
Raem schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:23:
[...]

Werkt op de Playstation exact hetzelfde. Al sinds de PS3. ;)
Niet helemaal hetzelffde toch? Volgens mij kan je bij PS niet je PS Plus meenemen naar een ander device, anders dan degene die primairy staat. Als ik inlog met mijn account bij vrienden zonder gold/gamepass (en die niet als mijn Home Xbox staat) komen die functies wel allemaal beschikbaar (tot ik weer uitlog).

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Homeland schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:30:
[...]

Ik verwachtte geen sim city maar wel iets meer diepgang en opties dan dit, het is echt enorm beperkt wat je kan doen, kleurtje selecteren en blokjes plaatsen. Door te variëren met hoe je blokjes plaatst kan je dan nog wel andere gebouwen krijgen maar ik was er snel op uitgekeken.
Makkelijke 1000GS

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:55

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik vind het best een leuke game te spelen met een drankje erbij en een relaxte playlist op de achtergrond spelende. Jammer alleen dat de game de stad uiteindelijk niet vult met bewoners. Alleen wat meeuwen op de daken, daar heb je niet echt veel aan. :X

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• Yonix
Ouch, S.T.A.L.K.E.R. 2 aan de NFT: https://www.theverge.com/...-2-nfts-metahuman-dmarket
Easy Allies heeft een video over CrossfireX. De campaign van Remedy. Gameplay beelden en ze geven details erover.

Ik heb op XboxEra een samenvatting geplaatst, dus een too long, didn't watch, zeg maar:
The number one comparison would be Black

There’s a lot of potential they say, but also a little rough around the edges. A little generic with a lot of the military jargon, soldiers coming in, stuff you’ve done a million times.

But there’s a really good amount of variety, like swapping back between the characters in your squad. One moment you go into a building, mowing enemies down and then you’ll become the sniper. Really good job of mixing it up enough. The EA guy was getting addicted to the game, absorbed, lost in it.

It’s really linear which helps the storytelling, but a lot of the environments are big enough where you can go off the beaten path, ton of collectibles like docs which help out flesh out the lore.

Its very Sam Lake, cool story beats in the game. The scenario is constantly changing. Lots of potential here.

The demo build was about six hours.

Stealthy/infiltration missions like going through vents, gameplay variety.

Classic Max Payne en Control stuff like weird dream world things.

Remedy’s DNA is all over this.

Destructible cover, but he wishes there was more.

Time slowdown mechanic
.
devilsnight schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:16:
Easy Allies heeft een video over CrossfireX. De campaign van Remedy. Gameplay beelden en ze geven details erover.

[YouTube: CrossfireX - Hands-On Preview - Shades of Black]

Ik heb op XboxEra een samenvatting geplaatst, dus een too long, didn't watch, zeg maar:

[...]
.
Dit klinkt helemaal naar hoe ik hoopte dat het aangepakt zou zijn. Kijk serieus maar deze titel uit :-)

In ander nieuws: heb de campaign van Infinite voor de eerste keer afgerond. Echt, maar dan ook echt, toffe ervaring. Verhaal, architectuur, sfeer, alles komt samen in de laatste grote missie.

Maar vooral de muziek maakt indruk. De sfeerzetting is echt zo fijn. Geen idee of er awards zijn rond muziek in games,aar dit gaat heel hoog scoren.

Nu de map 'clearen' en in de kerstvakantie nog eens beginnen. Nu weer verder met Horizon, wat een luxe.

Met een paar vrienden Aliens Fireteam Elite geprobeerd. Ik zeg geprobeerd, want we kwamen een bug tegen in missie 1 waardoor we gewoon niet verder konden, zucht.

Verder echt mega, mega trash audio in deze game zeg. Reviewers zeiden dat de audio mix niet best was, nou dat is een understatement. De guns klinken extreem zwak, dat is erg merkbaar, helemaal na een Halo.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:23
Iemand die actief gebruik maakt van xcloud icm iphone+controller clip?
Zo ja hoe bevalt dat?

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
BigF25 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:31:
Zo ja hoe bevalt dat?
Ik heb zo'n clip gekocht en gebruikt op het moment dat xcloud net uit was op ios. Op dat moment beviel het mij eigenlijk niet, de telefoon (iphone 11) vind ik (net) te klein om lekker/relaxed te gamen als je onderuit gezakt op de bank zit. Op dat moment werkte xcloud ook niet perfect waardoor laden ook behoorlijk lang duurde.
Inmiddels ligt de clip behoorlijk lang stof te happen in de la en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik buiten het huis nooit game.
Ik ga in de kerstvakantie nog een week weg en ben van plan hem weer mee te nemen om te proberen, mijn verwachtingen zijn inmiddels wel wat bijgesteld.

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:38
BigF25 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:31:
Zo ja hoe bevalt dat?
Ik heb een clip geprobeerd. Dat vond ik niet zo lekker werken.

Daarna heb ik een Backbone gekocht. Echt een wereld van verschil en een fantastische manier om mobiel Xbox games te spelen.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:23
wanneerniet schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:14:
[...]

Daarna heb ik een Backbone gekocht. Echt een wereld van verschil en een fantastische manier om mobiel Xbox games te spelen.
Dat is een wat luxere optie maar voor zo nu en dan voldoet een clip for moi :)

• Chicane
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 03:57
wanneerniet schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:14:
[...]

BigF25 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:18:
[...]

Dat is een wat luxere optie maar voor zo nu en dan voldoet een clip for moi :)
Ook ik ben groot voorstander van de Backbone geworden. Dacht eerst nog van, zal ik em wel gaan gebruiken, maar is echt fijn gamen erop!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INzw8g-iq7wKqNthkZXl7u4ae1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rOf3dPxwHnj7oXNgc9cTemEE.jpg?f=fotoalbum_large

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Heeft er ook iemand problemen met Halo gisteren geluidsproblemen en vandaag vraagt ie om de disc

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:41

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Chicane schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:54:
[...]

[...]

Ook ik ben groot voorstander van de Backbone geworden. Dacht eerst nog van, zal ik em wel gaan gebruiken, maar is echt fijn gamen erop!
[Afbeelding]
Waar heb je die gehaald?

Bij Microsoft zelf is hij namelijk niet op voorraad: https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Heb zelf ook een clip gekocht maar nog niet duidelijk of het echt wel wat is maar dat kan ook al Game Streaming liggen. Ik zie dat je streamed vanaf de Xbox misschien moet ik dat maar eens proberen.

• Nogne
  • Laatst online: 12:40

Nogne

>.<

hifigamefreak schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:55:
[...]

Waar heb je die gehaald?

Bij Microsoft zelf is hij namelijk niet op voorraad: https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Heb zelf ook een clip gekocht maar nog niet duidelijk of het echt wel wat is maar dat kan ook al Game Streaming liggen. Ik zie dat je streamed vanaf de Xbox misschien moet ik dat maar eens proberen.
xCloud doet het hier beter dan streamen vanaf mijn eigen Xbox. Gebruik dus vaker xCloud dan streamen vanaf mijn eigen Xbox.

PS/XBL: Nogne

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:38
[...]

Waar heb je die gehaald?

Ik heb de mijne direct bij Backbone besteld.

Voordeel boven een clip is dat de Backbone niet via Bluetooth werkt, maar via de Lightning/USB-C port. Het verschil in lag is merkbaar.

• Chicane
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 03:57
[...]

Waar heb je die gehaald?

De mijne kwam ook direct bij Backbone vandaan. Betaal je wel import kosten maar kwam een tientje meer uit omgerekend geloof ik. En toen ik de mijne bestelde was dat ook zo een beetje de enige manier waarop dat kon, toen deen Microsoft dat nog niet.

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:06
Ok, ik sta echt voor een raadsel en de mannetjes van xbox support lijken me ook niet te kunnen helpen. Ik gebruik mijn xbox series x ook als media player in mijn thuisbioscoop. Heb een redelijke filmverzameling, maar er is 1 specifieke blu-ray die mijn xbox gewoon uitzet zodra de film start na de previews. Ik zie de eerste 2 seconden van de film en boem... uit....

Eerst dacht ik dat het aan de blu-ray schijf lag. Misschien een illegale kopie oid aangezien de film 2de hands is. Niets aan de schijf op te merken dat dat zo zou zijn echter. Ook geen krassen oid.

Nu heb ik inmiddels 3 exemplaren van dezelfde film (ik weet het, ik ben volhardend). Alle 3 zetten mijn xbox uit zodra de film begint. Dit gebeurt niet wanneer ik de film probeer af te spelen in de blu-ray speler die ik in mijn PC heb zitten.

Waar kan dit aan liggen? Ik ben echt geneigd een aparte blu-ray speler te halen voor mijn films aangezien ik ook af en toe een melding krijg dat een disc niet kan worden afgespeeld. Als ik de film er dan uit haal en er weer in doe, gaat het weer prima. Over deze melding kan ik online wel meer dingen lezen, maar het uitzetten bij 1 specifieke titel is dan weer een mysterie...

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-12 13:27
eddie010 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:36:
Ok, ik sta echt voor een raadsel en de mannetjes van xbox support lijken me ook niet te kunnen helpen. Ik gebruik mijn xbox series x ook als media player in mijn thuisbioscoop. Heb een redelijke filmverzameling, maar er is 1 specifieke blu-ray die mijn xbox gewoon uitzet zodra de film start na de previews. Ik zie de eerste 2 seconden van de film en boem... uit....

Eerst dacht ik dat het aan de blu-ray schijf lag. Misschien een illegale kopie oid aangezien de film 2de hands is. Niets aan de schijf op te merken dat dat zo zou zijn echter. Ook geen krassen oid.

Nu heb ik inmiddels 3 exemplaren van dezelfde film (ik weet het, ik ben volhardend). Alle 3 zetten mijn xbox uit zodra de film begint. Dit gebeurt niet wanneer ik de film probeer af te spelen in de blu-ray speler die ik in mijn PC heb zitten.

Waar kan dit aan liggen? Ik ben echt geneigd een aparte blu-ray speler te halen voor mijn films aangezien ik ook af en toe een melding krijg dat een disc niet kan worden afgespeeld. Als ik de film er dan uit haal en er weer in doe, gaat het weer prima. Over deze melding kan ik online wel meer dingen lezen, maar het uitzetten bij 1 specifieke titel is dan weer een mysterie...
Apart, ben nu wel heel nieuwsgierig naar de film, benieuwd of het ook op andere series x'en gebeurt

Verwijderd

eddie010 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:36:

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je moet verwachten van de Microsoft Customer Service dat ze bij dit specifieke geval kunnen helpen. Los van dat; heb je het als is in een andere Series X geprobeerd? Fabrieks instellingen doorlopen? Lopen spelen met instellingen? Ik noem maar iets simpels - zet 'm is op 4:2:0 of op een andere resolutie, wel/geen HDR etc.
De Blu-Ray app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Veel zevens en achten in de reviews, ben benieuwd :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• eddie010
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:50:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je moet verwachten van de Microsoft Customer Service dat ze bij dit specifieke geval kunnen helpen. Los van dat; heb je het als is in een andere Series X geprobeerd? Fabrieks instellingen doorlopen? Lopen spelen met instellingen? Ik noem maar iets simpels - zet 'm is op 4:2:0 of op een andere resolutie, wel/geen HDR etc.
De Blu-Ray app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Factory reset heeft niets uitgemaakt. Ik ben ook benieuwd of ik hetzelfde voor elkaar kan krijgen op een andere series x, maar ik weet zo niemand in de buurt die überhaupt een series x heeft, laat staan zichzelf aanbiedt als proefkonijn :P

• eddie010
m0h4life schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:49:
[...]

Apart, ben nu wel heel nieuwsgierig naar de film, benieuwd of het ook op andere series x'en gebeurt
Ik ben ook benieuwd of het bij een andere xbox ook gebeurt, alleen heb ik niemand in de omgeving waarbij ik dit kan uitproberen. Maar voor je nieuwsgierigheid; het gaat om de blu-ray van Eastern Promises

Verwijderd

eddie010 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:13:
[...]

Factory reset heeft niets uitgemaakt. Ik ben ook benieuwd of ik hetzelfde voor elkaar kan krijgen op een andere series x, maar ik weet zo niemand in de buurt die überhaupt een series x heeft, laat staan zichzelf aanbiedt als proefkonijn :P
In welke regio woon je? Mag je eventueel ook wel DM'en. Als je in de buurt woont mag je het altijd proberen op mijn Series X.

• eddie010
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:37:
[...]

In welke regio woon je? Mag je eventueel ook wel DM'en. Als je in de buurt woont mag je het altijd proberen op mijn Series X.
Wil ik best delen ;) regio tussen Zwolle en Almelo. Dus als er iemand anders is die in de regio woont en ik dit vreemde dingetje bij mag uitproberen, DM me gerust

[Twitter: https://twitter.com/Alcoholikaust/status/1471497248609488907?s=20]

Daar gaan we hoor....game delays. Hopelijk geen Starfield en zo ja, dan hadden ze die releasedatum echt niet zo vroeg moeten aankondigen. Maar kan eigenlijk van alles zijn, kan Dying Light 2, Saints Row, Elden Ring, etc.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:41

BM

Moderator Spielerij
Heb er nu denk ik uurtje of twee in zitten. Prima vermakelijke game. Geen goty materiaal, maar tot nu toe gewoon dikke prima.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13
devilsnight schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:47:
[Twitter]

Daar gaan we hoor....game delays. Hopelijk geen Starfield en zo ja, dan hadden ze die releasedatum echt niet zo vroeg moeten aankondigen. Maar kan eigenlijk van alles zijn, kan Dying Light 2, Saints Row, Elden Ring, etc.
Elden ring en horizon zijn het niet lijkt het, volgens de reacties.

Heden ten dage moet je gewoon nergens op rekenen.
Leuke game :) Heb er een uurtje of 2 inzitten. Lekker sfeertje.

• Yonix
Vanavond begonnen aan 'The Gunk' en de eerste indruk is zeer positief: betoverend en schilderachtig. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GpLkNHWNeg9SW0oHrz8-JE0V0UM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/1Z9FdmAx9aifQXjNjkuZnnri.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z94t_wTXl5WN8y2UalW3znA8RFc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/sPEjFOAsEbrDfjLc9kmJw5FI.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSqxm8ZApW0R9D8xksHbizQYhZc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/IRTcmXSCbFN00gdjzkk1gC0c.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_xzsC1AK21sFnb8jw46th-K9OY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/GXZgYq0EDelNV8AkaP30yGkm.png?f=fotoalbum_medium

Verwijderd

Ik heb de Xbox ‘docu’ helemaal gekeken. Was leuk om wat meer inside verhalen te horen over de begin dagen. Leuk om herinneringen op te halen.
Laatste aflevering ging het wel al snel vol over op promotie helaas.
Halo kreeg veel aandacht in eerdere afleveringen maar geen woord over de lastig lange ontwikkeling van Infinite. Zo zie je maar weer wanneer het relevant wordt dan verdwijnt de openheid al snel.
Had dan gewoon gestopt na de 360 voor nu, en de docu reeks uitgebreid op een later tijdstip met het hele verhaal.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:37:
Ik heb de Xbox ‘docu’ helemaal gekeken. Was leuk om wat meer inside verhalen te horen over de begin dagen. Leuk om herinneringen op te halen.
Laatste aflevering ging het wel al snel vol over op promotie helaas.
Halo kreeg veel aandacht in eerdere afleveringen maar geen woord over de lastige lange ontwikkeling van Infinite. Zo zie je maar weer wanneer het relevant wordt dan verdwijnt de openheid al snel.
Had dan gewoon gestopt na de 360 voor nu, en de docu reeks uitgebreid op een later tijdstip met het hele verhaal.
mwja, halo infinite was natuurlijk niet echt verbonden aan een xbox of de og xbox als de oorspronkelijke halo dat was. Dat was echt do or die voor MS .. dus ik begrijp aan de ene kant ook wel dat infinite geen plekje heeft gekregen in de docu.

Ik vond ze wel open, ook nog over de vrij recente xbox one en dat ze daar gewoon een zooitje van hebben gemaakt.

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:47:
[Twitter]

Geen problemen mee. Ik heb nog een enorme backlog aan games te verwerken :+

Verwijderd

FrankoNL schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:38:
[...]

mwja, halo infinite was natuurlijk niet echt verbonden aan een xbox of de og xbox als de oorspronkelijke halo dat was. Dat was echt do or die voor MS .. dus ik begrijp aan de ene kant ook wel dat infinite geen plekje heeft gekregen in de docu.

Ik vond ze wel open, ook nog over de vrij recente xbox one en dat ze daar gewoon een zooitje van hebben gemaakt.
Infinite was bedoeld als Xbox one titel mar het is allemaal heel hobbelig verlopen.
Ik miste ook wat diepgang in de latere hardware.
Maar zoals ik al zei, heb genoten van de Xbox en 360 verhalen. Al kwam de 3x rrod pijn ook weer even omhoog. ;)

• SunnieNL
eddie010 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:14:
[...]

Ik ben ook benieuwd of het bij een andere xbox ook gebeurt, alleen heb ik niemand in de omgeving waarbij ik dit kan uitproberen. Maar voor je nieuwsgierigheid; het gaat om de blu-ray van Eastern Promises
Ik ben nu zo nieuwsgierig geworden dat ik de film net op bol bestelt heb (de versie met zwarte voorkant) :)
Komt zaterdag binnen. Laat je weten of die het doet op mijn Xbox en PS5.
(Eventueel kan ik hem ook nog bij vrienden testen op mijn Xbox one X, maar dat zal iets langer duren)

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:19
Yonix schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:30:
Vanavond begonnen aan 'The Gunk' en de eerste indruk is zeer positief: betoverend en schilderachtig. O+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb nu een paar uur gedeeld en leuke game tot nu toe inderdaad. Ook heel blij om te lezen in de reviews dat het spel niet te lang is, want de mechanics worden niet heel veel complexer tot nu toe. Ben benieuwd naar de rest :)

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Gisteren eens begonnen aan Slay the spire en ik ben weg geblazen.
Wat een bijzondere game is dat zeg. (y) Hoop dat het zo leuk blijft na de eerste paar uurtje

Speel tegenwoordig nagenoeg geen PC games meer, doe alles op de XSX

FUMES et CARNES

• Exactor it
Iusedto schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:03:
Wat een bijzondere game is dat zeg. (y) Hoop dat het zo leuk blijft na de eerste paar uurtje

Dat gevoel had ik na het eerste uurtje ook. Na het spel 100% uitgespeeld te hebben op xbox, switch, ipad en Android kan ik bevestigen dat ik het in ieder geval wel leuk bleef vinden. :+

• Yonix
Wie dacht er bij 'GSC Game World' dat dit een goed idee was? :') Anyhow, power to the community! (y)

kezzza schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 07:38:
[...]

Ik heb nu een paar uur gedeeld en leuke game tot nu toe inderdaad. Ook heel blij om te lezen in de reviews dat het spel niet te lang is, want de mechanics worden niet heel veel complexer tot nu toe. Ben benieuwd naar de rest :)
Ik ben blij dat ik dit soort pareltjes mag ontdekken via Xbox Game Pass, want een game als 'The Gunk' zou compleet onder mijn radar verdwijnen; tussen het AAA-geweld, wat ik de laatste tijd nogal teleurstellend vond, zitten gewoon toffe, mooie games. :)

Het is precies zoals Phil Spencer aangeeft in de Xbox-docu: kleine developers een kans geven via Game Pass en gamers een ruim en divers aanbod bieden. Ik zeg: missie geslaagd! 8)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

Iusedto schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:03:

Slay The Spire verveelt nooit. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
On_E schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:00:
[...]
Slay The Spire verveelt nooit. :)
En dan te bedenken dat ik de game eigenlijk niet kende :X
Lang leve de gamepass hehe
Kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan

FUMES et CARNES

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

Iusedto schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:14:
[...]

En dan te bedenken dat ik de game eigenlijk niet kende :X
Lang leve de gamepass hehe
Kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan
‘Nog 1 poging…’

4 uur later. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 00:19
Ja gamepass is echt ideaal om van die pareltjes te kunnen spelen/uitproberen waar je (oa in dit forum) over getipt wordt maar nog iets te huiverig voor bent om daar 40+ voor neer te tellen.

2021 is qua AAA titels voor mij echt teleurstelling op teleurstelling gebleken.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13
Stefmeister schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:35:
Ja gamepass is echt ideaal om van die pareltjes te kunnen spelen/uitproberen waar je (oa in dit forum) over getipt wordt maar nog iets te huiverig voor bent om daar 40+ voor neer te tellen.

Als dat je grootste teleurstelling is dit jaar, dan valt het allemaal wel mee :)

• eddie010
SunnieNL schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:56:
[...]

Ik ben nu zo nieuwsgierig geworden dat ik de film net op bol bestelt heb (de versie met zwarte voorkant) :)
Komt zaterdag binnen. Laat je weten of die het doet op mijn Xbox en PS5.
(Eventueel kan ik hem ook nog bij vrienden testen op mijn Xbox one X, maar dat zal iets langer duren)
Laat het me weten 😂 ik ben ook erg nieuwsgierig of die het bij jou doet haha. Al geef ik je weinig kans aangezien ik al 3 exemplaren heb

Wat betreft de Xbox Series X mini fridge!
This item is expected to ship from the EU December 30th due to cargo delays. You will receive an email with tracking once the order has been shipped.
Had besloten hen even te mailen.
The Gunk is een erg vermakelijk spelletje. :) Gisteren (vannacht) in 2 sittings uitgespeeld. Aanrader voor liefhebbers van leuke 3d platform games. Nu nog 1 achievement proberen te scoren. Dan heb ik ze allemaal.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 21:46
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:37:
The Gunk is een erg vermakelijk spelletje. :) Gisteren (vannacht) in 2 sittings uitgespeeld. Aanrader voor liefhebbers van leuke 3d platform games. Nu nog 1 achievement proberen te scoren. Dan heb ik ze allemaal.
Ja het is idd wel leuk. Lekker kort, ook wel eens fijn.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Stefmeister schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:35:

Volgend jaar gaat niet beter zijn.

• Vagax

Vagax

Hehe

sohus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:45:
[...]

• Hellblade 2
  • Elden Ring
  • Redfall
  • The Outer Worlds 2
  • STALKER 2
  • Dying Light 2
  • Starfield
  • Warhammer 40k Darktide
  • Hogwarts Legacy
Voor mij ziet hij er top uit :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 17-12-2021 11:53 ]

sohus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:45:
[...]

You sure?

Stalker 2 zie ik toch wel als AAA, qua scope helemaal. Al wordt het technisch als indie en AA gezien. Als alles ok blijft gaan zullen we Starfield in november volgend jaar krijgen. Er gaan geruchten over Forza Motorsport, we krijgen natuurlijk de nieuwe Warhammer game wat een beetje het vervolg op Vermintide lijkt alleen in andere setting en era.

Redfall van Arkane zou nog steeds als het goed is in de zomer moeten komen, alleen doen ze er wel heel lang over om hem eindelijk eens te tonen.

• sohus
Vagax schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:50:
[...]
  • Hellblade 2
  • Elden Ring
  • The Outer Worlds 2
  • STALKER 2
  • Dying Light 2
  • Starfield
  • Warhammer 40k Darktide
  • Hogwarts Legacy
Voor mij ziet hij er top uit :)
Hellblade 2, Outer World 2 en Starfield gaan het waarschijnlijk niet halen. Hogwarts Legacy... zou 3 jaar geleden al uitkomen. Je bent veel te optimistisch. Zonder in details te treden: ik ken een aantal mensen op strategische infrastructuur posities in de games industrie en die zien alle projecten voorbij komen van meerdere publishers, en ik weet gewoon dat het geen goed jaar gaat worden gezien wat er nu in de pipeline zit. Je moet vooral hoop hebben op goede indies.

[ Voor 22% gewijzigd door sohus op 17-12-2021 11:54 ]

• Vagax

Vagax

Hehe

sohus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:53:
[...]

Hellblade 2, Outer World 2 en Starfield gaan het waarschijnlijk niet halen. Hogwarts Legacy... zou 3 jaar geleden al uitkomen. Je bent veel te optimistisch.
En jij veel te pessimistisch ;)

Ze hebben net een dikke gameplay trailer gedropt bij TGA, lijkt me sterk dat ze vervolgens zeggen dat hij word uitgestelt.

En zelfs al worden ze uitgesteld heb je nog genoeg andere, als de geruchten van Bully waar zijn kan je die misschien volgend jaar ook al verwachten

[ Voor 14% gewijzigd door Vagax op 17-12-2021 11:55 ]

• sohus
Vagax schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:54:
[...]

En jij veel te pessimistisch ;)

Ze hebben net een dikke gameplay trailer gedropt bij TGA, lijkt me sterk dat ze vervolgens zeggen dat hij word uitgestelt
Was geen gameplay. "Cinematic Gameplay" is gewoon een in-game filmpje.

• Yonix
The wait is almost over. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/I552lSgAqSUKrjP5MqvpfD5F.gif
Voor zover ik weet staat Hellblade 2 sowieso niet gepland voor 2022, nooit geweest ook. Als we van Jeff Grubb uitgaan en die had een lijstje van interne geplande releasedata staat Hellblade voor 2023.

Wat betreft Starfield, waarom zou deze november volgend jaar niet halen? Todd Howard zei onlangs nog tegen IGN dat hij er aardig zeker over was, iets met if I could write it in ink. Ik denk niet dat ze zo ver van release date het al aankondigen als ze er niet aardig zeker van zijn. Tuurlijk is niets 100% zeker, maar dit moet toch wel hun grote holiday release worden.

• Vagax

Vagax

Hehe

sohus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:55:
[...]

Was geen gameplay. "Cinematic Gameplay" is gewoon een in-game filmpje.
Gameplay B)

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:00:
Voor zover ik weet staat Hellblade 2 sowieso niet gepland voor 2022, nooit geweest ook. Als we van Jeff Grubb uitgaan en die had een lijstje van interne geplande releasedata staat Hellblade voor 2023.

Wat betreft Starfield, waarom zou deze november volgend jaar niet halen? Todd Howard zei onlangs nog tegen IGN dat hij er aardig zeker over was, iets met if I could write it in ink. Ik denk niet dat ze zo ver van release date het al aankondigen als ze er niet aardig zeker van zijn. Tuurlijk is niets 100% zeker, maar dit moet toch wel hun grote holiday release worden.
Hellblade was inderdaad nog een twijfelgevaltje, een echte datum moeten we nog krijgen dus dat is inderdaad nog voor discussie. Weinig is zeker nu voor veel game ontwikkelaars, liever dat ze iets uitstellen dan dat we met een Cyberpunk zitten
Ik denk dat voornamelijk de stukjes gameplay zijn wanneer Senua loopt/rent en verder veel cinematische stukjes waar ze achter de rots gaat zitten en die attacks ook, kan mij niet voorstellen dat dit gameplay is, het is wel in-game want qua graphics blijft het hetzelfde, maar niet alles is echt door de speler te spelen hier.

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat voornamelijk de stukjes gameplay zijn wanneer Senua loopt/rent en verder veel cinematische stukjes waar ze achter de rots gaat zitten en die attacks ook, kan mij niet voorstellen dat dit gameplay is, het is wel in-game want qua graphics blijft het hetzelfde, maar niet alles is echt door de speler te spelen hier.
De reactie van Ninja Theory was meer omdat mensen zeggen dat het compleet cinematic waardoor de hele scene continu in controlle was van de game en niet zo zeer de speler, beetje lastig uit te leggen maar ik begrijp de reactie van hun.

Dat de 'gameplay' vrij minimaal was is een beetje hoe de scene speelt, meerdere games hebben dit soort momentjes zoals bij God of War, enkele cinematische puntjes met een beetje gameplay en voor de rest veel moois voor het oog, maar het feit dat je als speler alsnog interactie heb is het indrukwekkende onderdeel
sohus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:53:
[...]

Hellblade 2, Outer World 2 en Starfield gaan het waarschijnlijk niet halen. Hogwarts Legacy... zou 3 jaar geleden al uitkomen. Je bent veel te optimistisch. Zonder in details te treden: ik ken een aantal mensen op strategische infrastructuur posities in de games industrie en die zien alle projecten voorbij komen van meerdere publishers, en ik weet gewoon dat het geen goed jaar gaat worden gezien wat er nu in de pipeline zit. Je moet vooral hoop hebben op goede indies.
Juist dit soort statements vraagt om details ;)

En The Gunk is op 1000GS. Erg toffe game. Kon hem gisteren niet wegleggen. Heb er denk ik een uurtje of 5/6 over gedaan.

Bizar wat Gamepass biedt aan kwaliteit dit jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2021 12:39 ]

Pagina: 1 ... 286 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord