[YouTube: Xbox Series X - The Matrix Awakens: Unreal Engine 5 Tech Demo]
Guess again:Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 01:17:
[...]
Wel erg indrukwekkend, maar er wordt hier ook wel heel erg met verschillende beelden gespeeld. Keanu in het begin is gewoon film beeld. Je kan het goed zien aan de lip sync. Daarnaast beweegt zijn mond veel natuurlijker, pas in de auto zijn het in game beelden, alles daarvoor is gewoon opgenomen film. Tijdens de auto scène betrap ik de demo er vaak genoeg op dat er gewoon film gebruikt wordt. De intro is een mix van video en in game. Ook bij de auto scène heb ik het idee dat er vaak genoeg film beeld wordt gebruikt. Ik heb echt het idee dat er wat te veel gesjoemeld wordt. Ik vertrouw het zeker niet. Als je in de stad loopt is het pas in game en dan zijn de graphics toch van een ander niveau dan in de auto scène. Daarnaast dropt de fps vaak genoeg naar 20fps. Leuk een dergelijke demo, maar het laat alleen zien wat er de volgende generatie mogelijk is. Maar wij gaan dit soort graphics niet zien op deze gen. Dat duurt nog minstens 6 jaar voordat we dit ingame gaan zien op een console.
The Matrix Movie VS The Matrix Awakens(In-game PS5 shot)#TheMatrixAwakens #PS5 #UnrealEngine5 pic.twitter.com/QoYq1zWIN5
— Rohit (@yoyorohit07) 10 december 2021
[ Voor 85% gewijzigd door Yonix op 11-12-2021 05:53 ]

:strip_exif()/f/image/NXzOi4TYjNQJggg42KcU3ctC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8IWLj8gCCdZ8JKv6umvUVz0S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FST8Ngw3YU4ijFLFUvjb8bDJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7P5Ozwwa2S9T98YHgNWCYKvV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fpnt0M4PkAWrco05hwIApK5i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kzgOS6So7jy787B36Q9sqRJA.jpg?f=fotoalbum_large)