ArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:48:
Ik vind rewards sparen altijd wel leuk. Wat dat betreft ben ik echt blij met cloud gaming op de xbox zelf nu. Zoveel makkelijker om een spel wat je toch niet serieus gaat spelen even op te starten en de opdracht uit te voeren. Ook ontdek ik op die manier spellen die ik anders sowieso over zou slaan. Vanmorgen even Halo gedaan, om 3 redenen geen echt spel voor mij. First person, daar kreeg ik altijd barstende koppijn van. Een shooter, ben ik veel te slecht in. En dan ook nog eens free aim.... nope nope nope.
Uiteraard wel op makkelijk gezet, en eerste missie gedaan. Heb nu toch het idee om hem misschien eens echt te gaan installeren en eens te gaan kijken of ik het toch leuk vind
Geen idee waarom ik nu geen hoofdpijn meer krijg van first person. Of dat aan de fps ligt of aan een groter beeldscherm dan toen of nog ergens anders aan. In elk geval volgend jaar als GTA 5 de 60 fps update krijgt eens kijken of ik die dan in first person ga doen. Zou het toch nog een totaal andere ervaring kunnen worden.,

Ja het blijft vaag waarom sommige games gewoon niet speelbaar zijn terwijl er eigenlijk niet zo heel veel anders is. Ik had het bij de game Kill it with Fire. Die game heeft geen inverted Y-as instelling waarmee ik altijd speel. Ik werd echt kotsmisselijk tijdens het spelen en heb die game daarom ook nooit meer aangeraakt. Heb destijds wel contact opgenomen met de dev van die game om het toe te voegen, maar nooit iets van gehoord. Geen idee of het er nu wel in zit.
Ik blijf het overigens vreemd vinden dat ze het inverted Y-as noemen. Leg je hand eens op je hoofd en druk je hand naar voren. Je gezicht gaat dan ook naar beneden. Doe het omgekeerde en je kijkt naar de lucht. Dat lijkt mij dus normaal gedrag en niet omgekeerd gedrag. Dus inverted Y-as zou eigenlijk pookje naar achteren drukken is naar beneden kijken, moeten zijn.
Steven030 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:54:
[...]
Jawel, maar ik bedoel te zeggen dat zelfs zonder deze zaken de game imo beter en completer is dan veel andere games die wel een excellent award krijgen. Dit is imo een system seller en hetzelfde zou ik bijvoorbeeld uit eigen ervaring niet van een Deathloop zeggen
Je moet je sowieso afvragen wat voor waarde de Tweakers reviews hebben als je onderstaande leest:
Hmm ja bij mij kun je de performance mode dus überhaupt niet...
Waaaiiiit got it. De tv waar ik standaard op review kan geen 120hz en ik neem zomaar even aan dat daarom er ook geen wijziging mogelijk is. Thanks, ik ga dit ff uitzoeken en eventueel vermelden in de review.
Dit komt van de frontpage. Dus je hebt een redacteur wiens werk het is om games te reviewen en je hebt consoles die games in 120hz doen, maar je tv waarop je de games reviewed, ondersteunt geen 120hz. En dan gaan zeiken op missende features in de game
[
Voor 6% gewijzigd door
MRE-Inc op 09-12-2021 10:54
]