• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:29
Springbokkie schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:50:
[...]

Stand-by is instant-on and eco is energy saving...
Ja, true, maar is dit nieuw dan? Ik zat gisteren nog met die setting te spelen. Bij mij heet het gewoon nog steeds zoals het altijd geheten heeft.
TheProf82 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:49:
[...]

Ik kan die setting instant on dus niet vinden! Ik heb het menu in het Engels ingesteld maar vind alleen de optie stand-by of eco.
Post anders even een fotootje van wat je ziet, kunnen we even meekijken :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, opgeslagen in mijn favo lijstje. Bedankt _/-\o_

XBL: MRE Inc

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Rossi46 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:53:
[...]

Ja, true, maar is dit nieuw dan? Ik zat gisteren nog met die setting te spelen. Bij mij heet het gewoon nog steeds zoals het altijd geheten heeft.
Geen idee, maar ik vind het ook ergens een kwestie van logisch nadenken?

Xbox Live: Springbok NL

Verwijderd

SunnieNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:46:
[...]

Ik begin te merken dat mijn eerste SSD's toch wel problemen beginnen te geven met schrijffouten en die zijn nu een jaar of 5-7 oud denk ik (en ze zitten in een server die niet heel veel meer doet). De xbox schrijft continue best een hoop informatie naar de disk (live recording). Ook wordt een SSD minder snel als hij flink vol zit.

Dus ik neem liever het zekere voor het onzekere :)
De interne disk is alleen voor OS, live recording en de apps. Maakt het ook gelijk makkelijker om de games mee te nemen naar een vriend van me zonder gamepass, zodat wij als we daar spelen niet games opnieuw hoeven te downloaden als ik er in log met mijn account.
Ik weet niet welke SSD precies in de Series x zit met welke TBW. Maar laatst een 980 pro 2tb gekocht, die heeft een TBW van 1200TB. Dit betekent dat je 328Gb per dag aan data kan wegschrijven en dan zou die na 10 jaar fouten geven. Daarnaast staat de 980 pro er om bekend dat hij de helft aan TBW heeft dan duurdere modellen. Dus bij duurdere modellen kan je 660GB per dag wegschrijven in 10 jaar of 328GB in 20 jaar.

Aangezien de series x een 1TB heeft en die heeft altijd de helft aan TBW van een 2TB, verwacht ik dat de TBW vergelijkbaar is met de 980 pro 2TB. Dus een TBW van 1200TB. Dus ik weet niet hoe lang je met je series X wilt doen, maar waarschijnlijk ga je niet eens merken dat je fouten in je SSD krijgt. Daarnaast betekent het niet dat die na 1200TB direct kapot is, maar dan ga je pas fouten krijgen...
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:31:
[...]

Heb je een idee hoe lang de standaard mee gaat in de praktijk?

[...]

Dat was ik.
Hoorde over sharpening aanpassing in de DF video maar vergeten toe te passen.
Bedankt voor het geheugensteuntje. :)
Top!

Ik kon de reactie niet meer terug vinden, wellicht keek ik niet goed. Hoe dan ook heel fijn om die lelijke aliasing weg te krijgen. De vorige games waren zo clean als wat, en het valt echt op. Heb het even getest met een MP map gisteren en ik zie die rare shimmering niet meer in enemy bases, nice!

Om een of andere reden was het voor 343 nodig om het zo hoog te zetten, apart.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 08-12-2021 10:14 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:52
MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:55:
[...]

Haha, opgeslagen in mijn favo lijstje. Bedankt _/-\o_

[YouTube: Lawn Mowing Simulator]
Als je zo traag de hoekjes om gaat wordt je in de multiplayer heel snel neer gemaaid!

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2021 10:16 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:15:
[...]

Als je zo traag de hoekjes om gaat wordt je in de multiplayer heel snel neer gemaaid!
:) Voor de hoekjes heb ik een op benzine lopende hand grasmaaier. Heb je ook een kaars met benzine lucht @Caayn ? Of moet ik gewoon een litertje bij de pomp halen en in een bakje op het tv meubel zetten naast de Xbox :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:18:
[...]

:) Voor de hoekjes heb ik een op benzine lopende hand grasmaaier. Heb je ook een kaars met benzine lucht @Caayn ? Of moet ik gewoon een litertje bij de pomp halen en in een bakje op het tv meubel zetten naast de Xbox :)
Als ik naar de prijzen van geurkaarsen kijk is het zelfs met de huidige prijzen goedkoper om een jerrycan bij de pomp te halen :Y)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:18:
[...]

Slangetje op de uitlaat, auto stationair laten draaien en ruiken maar oOo

Oh, wacht...

:+

Xbox Live ID:Notna8310

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:32:
[...]

Slangetje op de uitlaat, auto stationair laten draaien en ruiken maar oOo

Oh, wacht...

:+
_O-

Dan staat er volgende week een Series X op marktplaats.

Maar ik heb nog wel een Zippo liggen en ergens ook nog wel zo'n metalen busje met vloeistof die daar in moet. Uit de tijd dat ik nog rookte, weet ik nog wel dat ik die geur van een net gevulde Zippo erg lekker vond.

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 09:21
skyrebel schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:53:
Afgelopen weekend eens cloud gaming geprobeerd. Dacht is wel handig om spel te proberen zonder lange installatietijd. Helaas was de ervaring dramatisch slecht. Beeldkwaliteit was ruk en minuut/paar minuten kreeg ik complete refresh van scherm. Was bij verschillende spellen zo. Volgens mij zit ik met een 100mbits lijntje binnen de cloudgaming specs.

Nu las ik dat meerdere hier gemerkt hadden dat servers langzaam zijn, dus mogelijk was het gewoon even pech hebben. Zijn hier mensen die cloud gamen en wat is jullie ervaring over algemeen.
De keren dat ik het gebruikt heb werkt het prima. Volledige netwerk op 1GB verbinding. Soms heb je even iets minder scherp beeld maar overall is het een goeie functie die in de loop van de tijd waarschijnlijk alleen maar beter zal worden. Ik heb geen stotter momenten van het beeld meegemaakt. Wel merk ik dat de laptop het na verloop van tijd niet meer trekt. Na een herstart gaat het weer als een speer.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 16:21
Springbokkie schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:50:
[...]

Stand-by is instant-on and eco is energy saving...
Ik zie het inderdaad. Ik dacht dat instant on een optie was bovenop de standby modus.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:39:
Jammer dat door al het Halo geweld Lawn Mowing Simulator, die via GamePass te spelen is, een beetje naar de achtergrond wordt gedrukt.

Gisteren heerlijk wat tuintjes zitten maaien. Voor zo'n debiele IT-er als ik die op dat soort vlakken perfectionistisch is, een prima game. Het enige wat ik nog mis, is de geur van vers gemaaid gras. En ja, ik houd wel van een strak gemaaid gazonnetje of voetbalveld zoals in De Kuip.
Haha dat klinkt eigenlijk best wel goed, nu met thuiswerken ga ik meestal even knallen in de pauze maar dat is niet altijd goed voor het stress level. Daar kan dit wel mee helpen schat ik zo in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MRE-Inc

MRE-Inc

Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:50:
[...]

Haha dat klinkt eigenlijk best wel goed, nu met thuiswerken ga ik meestal even knallen in de pauze maar dat is niet altijd goed voor het stress level. Daar kan dit wel mee helpen schat ik zo in.
Haha, ik vind het echt heel ontspannend en leuk om te doen. Beetje netjes langs de randjes rijden en dan een zolang mogelijke "streak" maken.

Zat ook snel ik de game. Even je personage aanpassen en je equipment uitzoeken en gaan. Eerst even een rondje door de tuin om voorwerpen te zoeken die in het gras liggen en je maaier naar de kloten kunnen helpen opruimen, grasmaaier van de aanhanger rijden en gaan. Zo'n tuintje kun je met gemak in je pauze doen.

• Exactor it
Zitten we dan, op de dag van release van Halo te lullen over een grasmaaierspel. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2021 12:09 ]

• Caayn
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:09:
Zitten we dan, op de dag van release van Halo te lullen over een grasmaaierspel. :+
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FeWnzqT9.gif

• Donstil
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:59:
[...]

Haha, ik vind het echt heel ontspannend en leuk om te doen. Beetje netjes langs de randjes rijden en dan een zolang mogelijke "streak" maken.

Zat ook snel ik de game. Even je personage aanpassen en je equipment uitzoeken en gaan. Eerst even een rondje door de tuin om voorwerpen te zoeken die in het gras liggen en je maaier naar de kloten kunnen helpen opruimen, grasmaaier van de aanhanger rijden en gaan. Zo'n tuintje kun je met gemak in je pauze doen.
Haha lekker :)
De installatie loopt inmiddels, dus ik ga zo ff los :P

Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:01:
[...]

Ik weet niet welke SSD precies in de Series x zit met welke TBW. Maar laatst een 980 pro 2tb gekocht, die heeft een TBW van 1200TB. Dit betekent dat je 328Gb per dag aan data kan wegschrijven en dan zou die na 10 jaar fouten geven. Daarnaast staat de 980 pro er om bekend dat hij de helft aan TBW heeft dan duurdere modellen. Dus bij duurdere modellen kan je 660GB per dag wegschrijven in 10 jaar of 328GB in 20 jaar.

Aangezien de series x een 1TB heeft en die heeft altijd de helft aan TBW van een 2TB, verwacht ik dat de TBW vergelijkbaar is met de 980 pro 2TB. Dus een TBW van 1200TB. Dus ik weet niet hoe lang je met je series X wilt doen, maar waarschijnlijk ga je niet eens merken dat je fouten in je SSD krijgt. Daarnaast betekent het niet dat die na 1200TB direct kapot is, maar dan ga je pas fouten krijgen...
Ben het op zich met je eens dat er weinig reden is om je zorgen te maken over de interne ssd van de Xbox, maar kleine kanttekening is wel dat die TBW een verwacht gemiddelde is, geen garantie. Je kunt dus ook pech hebben en onderaan de curve zitten. Maar je punt blijft gewoon overeind.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:34:
[...]

Ben het op zich met je eens dat er weinig reden is om je zorgen te maken over de interne ssd van de Xbox, maar kleine kanttekening is wel dat die TBW een verwacht gemiddelde is, geen garantie. Je kunt dus ook pech hebben en onderaan de curve zitten. Maar je punt blijft gewoon overeind.
Klopt helemaal dat het geen garantie is en je kan gewoon pech hebben dat de ssd sneller kapot gaat.

Maar 300Gb per dag dat doet natuurlijk ook niemand. Dat is als je het bedenkt ook extreem veel. Tenzij je elke dag COD eraf gooit en weer opnieuw installeert. :P

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:15:
[...]

I see what you did there... :+

multiplayer grasmaaien?
Toch ook maar eens naar kijken dit weekend :P

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 08-12-2021 13:39 ]

• Exactor it
SunnieNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:39:
[...]

I see what you did there... :+

multiplayer grasmaaien?
Toch ook maar eens naar kijken dit weekend :P
Disclaimer : ik heb geen idee of er multiplayer is, ik zag mijn kans schoon voor een grapje over neermaaien en pakte hem direct!

Verwijderd

@devilsnight
Vanavond nog even goed kijken maar het lijkt er op dat sharpening 25 inderdaad beter is zo, wat smoother allemaal.

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:59:
[...]

Ik was afgelopen weekend ook even bezig

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/798841623463198752/916345600914624572/IMG_20211203_161011.jpg

Ik ben een klein kind :+ :')

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:41
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:40:
[...]

Klopt helemaal dat het geen garantie is en je kan gewoon pech hebben dat de ssd sneller kapot gaat.

Maar 300Gb per dag dat doet natuurlijk ook niemand. Dat is als je het bedenkt ook extreem veel. Tenzij je elke dag COD eraf gooit en weer opnieuw installeert. :P
Kijk eens onder Instellingen > Netwerk > Bandbreedtegebruik
Per dag valt het mee maar gedurende een periode van een maand of zo gaat er nog behoorlijk wat data doorheen.
Als je hier over nadenkt is dat niet zo heel vreemd maar het verbruik per maand is toch ongemerkt best hoog.
Helemaal als je nieuwe games installeert als (voorbeeld) FH5 en Halo Infinite.
Als je iedere maand ook elke Game Pass Quest wilt voltooien dan word je gedongen om de meeste spellen (vrijwel geheel) te installeren op de console.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Van mij mag It Takes Two winnen. Want een toffe game is dat. Leuk dat MS het goed doet. Had verwacht dat Psychonauts er ook wel op zou staan, maar dat trekt toch een kleiner publiek denk ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 21:46
ariekanari schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:09:
[...]

Kijk eens onder Instellingen > Netwerk > Bandbreedtegebruik
Per dag valt het mee maar gedurende een periode van een maand of zo gaat er nog behoorlijk wat data doorheen.
Als je hier over nadenkt is dat niet zo heel vreemd maar het verbruik per maand is toch ongemerkt best hoog.
Helemaal als je nieuwe games installeert als (voorbeeld) FH5 en Halo Infinite.
Als je iedere maand ook elke Game Pass Quest wilt voltooien dan word je gedongen om de meeste spellen (vrijwel geheel) te installeren op de console.
Dat laatste valt tegenwoordig wel mee toch? je kan hem ook even via de cloud starten.

• FrankoNL
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:37:
[Embed]

Van mij mag It Takes Two winnen. Want een toffe game is dat. Leuk dat MS het goed doet. Had verwacht dat Psychonauts er ook wel op zou staan, maar dat trekt toch een kleiner publiek denk ik.
Ja denk het ook. Persoonlijk had ik Forza verwisseld voor Psychonauts maar dat is puur subjectief, smaak dus.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Psychonauts 2 had er van mij zeker bij gemogen, het is mijn persoonlijke GOTY tot nog toe. Maar goed, sowieso een leuke lijst. Lang geleden denk ik, dat er 2 MS exclusives op staan en nul van Sony.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

The Gunk is nu ook al te installeren. Die komt later deze maand in Gamepass. Daarnaast ook maar even wat demo's geinstalleerd die in het kader van The Gaming Awards uit zijn gekomen.

Willybubba schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:58:
Psychonauts 2 had er van mij zeker bij gemogen, het is mijn persoonlijke GOTY tot nog toe. Maar goed, sowieso een leuke lijst. Lang geleden denk ik, dat er 2 MS exclusives op staan en nul van Sony.
Jep, prima jaar :) Ben benieuwd naar wat er wellicht morgen bij de TGA's nog wordt getoond vanuit MS.

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
wel vervelend dat de single player van Halo nog niet te installeren valt, althans ik zie nergens een mogelijkheid daar voor
Jason Schreier schrijft vaak wel goede stukjes, maar ik moet die dude echt niet. Maar het is wel ongelooflijk hoe de game dan toch nog zo goed is geworden....althans, volgens de reviews.

https://www.bloomberg.com...-from-disaster-to-triumph
Halo Infinite’s creative direction was also in flux until unusually late in its development. Several developers described 343 as a company split into fiefdoms, with every team jockeying for resources and making conflicting decisions. One developer describes the process as “four to five games being developed simultaneously.”
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyRl7ewsRNgizAKW4dB6_0DFfaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EeiPM9rWvDkIvvaN2s6vqLrF.png?f=fotoalbum_large

• joneboon
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:37:
[Embed]

Vond beide erg leuk, maar It Takes Two was gewoon zo tof gedaan allemaal. En leuke was dat je het met iemand anders kon delen. Bracht me een beetje terug naar de gouden tijden van couch-coop (hoe vet was Splinter Cell Chaos Theory coop mode?!?)

• SunnieNL
joneboon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:37:
wel vervelend dat de single player van Halo nog niet te installeren valt, althans ik zie nergens een mogelijkheid daar voor
Staat die niet in Manage Game als een extra checkbox? (kan het zelf ff niet nakijken)

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 08-12-2021 16:20 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:38:
Jason Schreier schrijft vaak wel goede stukjes, maar ik moet die dude echt niet. Maar het is wel ongelooflijk hoe de game dan toch nog zo goed is geworden....althans, volgens de reviews.

https://www.bloomberg.com...-from-disaster-to-triumph

[...]
_/-\o_ Inderdaad, die kerel schrijft echt over veel dingen die er mis zijn in de gamesindustrie.. Ik ga dit ook nog eens uitgebreid lezen..

Blijkbaar heeft Joseph Staten ook meerdere boeken geschreven die ik eens op ga zoeken. Ik heb hem erg hoog zitten en ben wel benieuwd naar zijn verhalen.

Al met al nog knap dat 343 uberhoud een game kon lanceren met al dat gedoe.. Maar wederom denk ik dat dit niet de studio is die de komende 10 jaar met Halo aan de slag gaat..

• joneboon
SunnieNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:19:
[...]

Staat die niet in Manage Game als een extra checkbox? (kan het zelf ff niet nakijken)
nee helaas
D-Ed schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:22:
[...]

_/-\o_ Inderdaad, die kerel schrijft echt over veel dingen die er mis zijn in de gamesindustrie.. Ik ga dit ook nog eens uitgebreid lezen..

Blijkbaar heeft Joseph Staten ook meerdere boeken geschreven die ik eens op ga zoeken. Ik heb hem erg hoog zitten en ben wel benieuwd naar zijn verhalen.

Al met al nog knap dat 343 uberhoud een game kon lanceren met al dat gedoe.. Maar wederom denk ik dat dit niet de studio is die de komende 10 jaar met Halo aan de slag gaat..
Ze beweren nog steeds dat Infinite een tien jaren plan /game is. Maar eerst zien en dan geloven. Destiny zou dat ook worden....nou....

Het is duidelijk dat de studio mega mismanaged is, hopelijk fixen ze dat heel snel.

Oh ja, dat gerucht over iets met Dr Dre en Snoop en GTA.....

Lol

• Donstil
  • Niet online
joneboon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:37:
Vanaf vanavond 19:00 kan dat helaas pas.

Verwijderd

Wanneer er zoveel problemen zijn met een engine van een game dan is dat toch lastig als je 10 jaar hiermee wilt werken? Of mis ik iets?

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:59:
Wanneer er zoveel problemen zijn met een engine van een game dan is dat toch lastig als je 10 jaar hiermee wilt werken? Of mis ik iets?
Volgens mij is er met de engine niets mis.. Het is met namen de webshop en het progressie systeem waar men ‘bedenkingen bij heeft’…

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:57
Begreep net dat je de campaign kan dowloaden als je MP verwijdert. Dus een full reinstall.

Een tip als je geen 9 minuten kan wachten :+

• benza2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 11:55
Silversin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:51:
Begreep net dat je de campaign kan dowloaden als je MP verwijdert. Dus een full reinstall.

Een tip als je geen 9 minuten kan wachten :+
Net verwijderd maar de nieuwe download is ook nog 25GB. Om zeven uur maar weer even proberen...

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hij is aan het downloaden hier 48,42gb

Verwijderd

Hier nog niks. Gaat het vanzelf of moet het weer via een omweg?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:02:
Hier nog niks. Gaat het vanzelf of moet het weer via een omweg?
Spel openen, campaign aanklikken. Dan aanklikken dat je de update wilt installeren.

Tomorrow is not today!

69 achievements en 3 mensen op TA hebben hem al op 100% :o

[ Voor 57% gewijzigd door justifire op 08-12-2021 19:09 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Er is eerst een update van 4GB voor Infinite, daarna komt hij met optie bij de campagne om te installeren. Je kunt diverse talen kiezen in ieder geval. Hier staat hij te downloaden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Normaal download ik met ongeveer 700 mb per sec nu haal ik 35 mb. Nog een dik uur en ik kan aan de slag met Halo. Tot diep in de nacht (mezelf kennende lig ik rond 21:30 te pitten op de bank. Maar gelukkig 6 dagen vrij.

Verwijderd

Sydney08 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:04:
[...]

Spel openen, campaign aanklikken. Dan aanklikken dat je de update wilt installeren.
Ah dankjewel!
Ze zijn creatief met iedere keer een andere manier om een game te updaten..
Hij is bezig met downloaden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2021 19:17 ]

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:16:
[...]

Ah dankjewel!
Zie het als een vorm van load-balancing gebaseerd op Darwinisme.
D-Ed schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:37:
[...]

Volgens mij is er met de engine niets mis.. Het is met namen de webshop en het progressie systeem waar men ‘bedenkingen bij heeft’…
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:59:
Wat ik ervan begrijp is dat de engine issues juist in het begin waren en toen gingen ze over op Slipspace engine. Heb het hele artikel niet gelezen nog, alleen quotes op XboxEra.

• sohus
En fuck wat is die download traag. Heb nu 2.8gb van de 22 gedownload in 20 minuten. Normaal heb ik 250+ mbit constant.

• SunnieNL
[...]

Ah dankjewel!
Ongeveer dezelfde manier als FlightSim ook doet. Blijkbaar kan een game nu dus buiten ‘manage game’ om ook losse onderdelen installeren. Weet niet wat ik daar van moet vinden.

• sohus
AC Valhalla lijkt een aardige update te krijgen met verplichte re-download:
https://www.eurogamer.net...nload-the-full-game-again

Op Series X bespaar je 44GB aan disk space na de re-download. Vraag me af of Microsoft nieuwe compressie technieken heeft toegevoegd, want size van Halo valt me ook reuze mee.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ramon27 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:15:
Normaal download ik met ongeveer 700 mb per sec nu haal ik 35 mb. Nog een dik uur en ik kan aan de slag met Halo. Tot diep in de nacht (mezelf kennende lig ik rond 21:30 te pitten op de bank. Maar gelukkig 6 dagen vrij.
Hier ging hij wel met ruim 700mb per seconde. Spel dat openstaat even afsluiten en dan gaat hij sneller downloaden

Tomorrow is not today!

sohus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:31:

Op Series X bespaar je 44GB aan disk space na de re-download. Vraag me af of Microsoft nieuwe compressie technieken heeft toegevoegd, want size van Halo valt me ook reuze mee.
Denk dat Valhalla nu pas de compressie toepast eerlijk gezegd. Velocity heeft natuurlijk wel wat tools nodig die Ubisoft misschien niet op tijd kon toepassen? Valhalla is was natuurlijk release-game :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:19

Helemaal prima! Ik ben nog volle bak bezig met Odyssey; ik had echt niet gedacht dat ik mij zo zou vermaken met een AC-game. _/-\o_ O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSvQvtkP50r4f5tJrYIcTQqDvPA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HrGM0PerChtfCneIvafhtiUM.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pe4m-iQYw0LPbCXiqFG-lUwXges=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/xvvw5wzfPawM6hzCMFIy1hWY.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyA0IRyegFC83JmvK3WVsPv7P00=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/aYgNQB8SLYDJTZ774ephgMJ3.png?f=fotoalbum_medium

• sohus
Sydney08 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:34:
[...]

Hier ging hij wel met ruim 700mb per seconde. Spel dat openstaat even afsluiten en dan gaat hij sneller downloaden
Ah, ik was in de veronderstelling dat de game open moest blijven staan omdat je de download in-game start maar er loopt op de achtergrond gewoon een download bij updates. En als je in-game blijft dan is Halo Infinite inderdaad zijn eigen download aan het throttlen.

Yes !
Momenteel druk met AC Odyssey om uit te spelen en de dlc daarvan te doorlopen.
In de sale de season pass voor Valhalla aangeschaft, zin om de dlc daarvan rond de kerst te gaan spelen, dus deze update komt voor mij mooi op tijd ! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• FrankoNL
Te vroeg gejuicht ... De halo elite 2 controller heeft ook het a knop probleem. Hij reageert soms niet. Heel irritant.

Afgelopen zaterdag gekocht bij de game mania. Ik hoop dat ze hem nog terugnemen en ik mijn geld terug krijg.

• D-Ed
  • Niet online
Zojuist aangekomen op Zeta Halo, wát een heerlijke gameplay zeg!! _/-\o_

Eindelijk weer een echt Master Chief avontuur! Ondanks veel gemopper over heel veel zaken in de multi (ook van mij) is dit wel weer écht genieten! d:)b

Geluid, heeerlijk!
Graphics, méér dan prima op m’n OLED (quality mode)
Avontuur, Halo CE in een nieuw jasje zo lijkt het
Gunplay, letterlijk ieder wapen gebruik ik nu op niveau Heroic. In het begin vond ik het echt te simpel en net toen ik standje hoger wilde knalde de 2e versnelling erin _/-\o_ Perfecte balans voor nu

Eindelijk weer dát Halo gevoel!
Halo speelt weer heerlijk zeg, wapens voelen fantastisch aan, klinkt geweldig, super vette proloog ook.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:04
YouTube: Can You Use A Racing Wheel With Lawn Mowing Simulator?

Weet iemand of dit ook op de series X werkt? Kan ik dit weekend wat Verstappenstress wegmaaien! Hier kan ik heel zen van worden!
D-Ed schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:54:
Zojuist aangekomen op Zeta Halo, wát een heerlijke gameplay zeg!! _/-\o_

Eindelijk weer een echt Master Chief avontuur! Ondanks veel gemopper over heel veel zaken in de multi (ook van mij) is dit wel weer écht genieten! d:)b

Geluid, heeerlijk!
Graphics, méér dan prima op m’n OLED (quality mode)
Avontuur, Halo CE in een nieuw jasje zo lijkt het
Gunplay, letterlijk ieder wapen gebruik ik nu op niveau Heroic. In het begin vond ik het echt te simpel en net toen ik standje hoger wilde knalde de 2e versnelling erin _/-\o_ Perfecte balans voor nu

Eindelijk weer dát Halo gevoel!
Hoe verander je die difficulty alsnog?

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:32:
[...]

Geen idee, ik heb dat dus niet aangepast want Heroic is perfect voor nu..

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
flikkert halo bij LG C9 gebruikers hier ook op 120hz? op 60hz wordt het probleem opgelost.

• Rossi46
D-Ed schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:41:
[...]

Geen idee, ik heb dat dus niet aangepast want Heroic is perfect voor nu..
Heel wazig dat je alsnog een Campaign update voor Halo moest downloaden. Wat heeft pre-loaden dan voor nut?

Anyway, even kort gespeeld, belooft veel goeds! Geluid inderdaad heel erg okay en graphics keurig. Wel stoor ik me enorm aan de 'grayed out' cut scenes. Daar gaat je OLED contrast... De 24fps tijdens de cut scenes heb ik dan weer geen problemen mee (daar viel Digital Foundry nogal over).

• Dmatrio
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-05 19:25
@ Farabi, Ja vrr bij settings uitzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Dmatrio op 08-12-2021 22:49 ]

Rossi46 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:46:
[...]

Heel wazig dat je alsnog een Campaign update voor Halo moest downloaden. Wat heeft pre-loaden dan voor nut?

Anyway, even kort gespeeld, belooft veel goeds! Geluid inderdaad heel erg okay en graphics keurig. Wel stoor ik me enorm aan de 'grayed out' cut scenes. Daar gaat je OLED contrast... De 24fps tijdens de cut scenes heb ik dan weer geen problemen mee (daar viel Digital Foundry nogal over).
Bedoel je de allereerste cinematic? Want dat is de gamma issue waar DF het over had. Al moet ik zeggen dat ik ook die elevated black levels in cutscenes zie, zoals het stuk met die piloot. Dat zwart is gewoon donkergrijs te noemen. Kan ook dat het zo bedoeld is, maar het valt idd op.

Kunnen die grayed out cutscenes met HDR te maken hebben? Dit is het geval in sommige games. Ik check straks even die DF video, dan kan ik het vergelijken aangezien die in SDR draait.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Dmatrio schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:47:
gebeurt dit alleen bij de C9? of ook bij andere oleds?

• Dmatrio
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-05 19:25
@Farabi ik heb het tot nu alleen op mijn CX getest. Maar het zou kunne helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Dmatrio op 08-12-2021 22:57 ]

Dmatrio schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:47:
Ik heb zelf VRR aan maar dan wel 60hz. Dus met 120hz gaat het mis? Jammer is dat. Maar de campaign is sowieso het soepeler in quality mode begreep ik.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Ah dankjewel!
Waarom nu weer ingame aanklikken inderdaad?! Dacht ik straks de download al te hebben, moet het nu nog een keer }:| :$, kijk morgen wel verder, nu eerst mijn bed in :).

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:32:
[...]

“ If you want to change the difficult level of your playthrough, all you need to do is quit your current session (this might disrupt your spot a bit) then instead of hitting "Continue," select "Load Game" in the Campaign menu.
Select your save file, then select "Difficulty." You can then change to a different Difficulty. ”

Uurtje gespeeld, morgen weer een dag. Denk dat ik dan opnieuw begin om goed te kijken ofdat ik niets gemist heb aangezien missies geen replay hebben..
Bevalt goed zover.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2021 23:17 ]

Eerste indruk is echt heel goed van Halo Infinite. Volgens vriendin heb ik zowat een uur lang met mijn mond open zitten gamen. Alleen het geluid (de voice acting!) en de muziek al, om kippenvel van te krijgen. Dit belooft veel goeds :)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:27
XsX halo valt ook bij de poes goed in de smaak :pAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aFopSOkyp7t1wXHJw2KbOPPqZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FTGNmEXAOuxgUnR30QSdQDcQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-11 13:19
Wat een vette game is Halo Infinite geworden zeg. 2 maanden geleden had ik niet durven dromen dat het zo zou worden (en menig kritiek geuit). Op basis van pure fun onbegrijpelijk dat het geen excellent award van Tweakers krijgt. Hoewel ik kon genieten van een game als Deathloop, staat Halo daar imo ver boven (en die had ook geen volledige co-op en überhaupt geen multiplayer waarin je kon levelen). Enfin, als ik zelf maar kan genieten en dat is zeker het geval. Meeste fun met een game in jaren :)

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 16:16
Ik heb sinds eergisteren een Backbone controller (voor iOS devices) en ik moet zeggen dat de localplay icm deze controller op de Series X lekker werkt zeg. Het overtrof echt al mijn verwachtingen. Ik heb competitive Forza Horizon 5 kunnen spelen en een FPS als Bioshock werkt ook echt heerlijk. Af en toe merk je dat de resolutie wordt bijgesteld, maar echte framedrops heb ik nog niet gehad. Ideaal als de TV bezet is of als je in bed nog even verder wilt spelen :)

Verwijderd

Steven030 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:15:
Wat een vette game is Halo Infinite geworden zeg. 2 maanden geleden had ik niet durven dromen dat het zo zou worden (en menig kritiek geuit). Op basis van pure fun onbegrijpelijk dat het geen excellent award van Tweakers krijgt. Hoewel ik kon genieten van een game als Deathloop, staat Halo daar imo ver boven (en die had ook geen volledige co-op en überhaupt geen multiplayer waarin je kon levelen). Enfin, als ik zelf maar kan genieten en dat is zeker het geval. Meeste fun met een game in jaren :)
Het is wee genieten ja!
Ik snap wel waarom het geen excellent waard heeft gekregen, er ontbreekt te veel. Eigenlijk zouden reviews ieder jaar ge-update moeten worden aangezien games ook updates blijven krijgen. Het gemis van oa coop, forge en geen missies opnieuw kunnen spelen zijn goede redenen om geen ecellent te krijgen op dit moment imo.
Vanavond eindelijk weer verder met de game.

• Steven030
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:36:
[...]

Het is wee genieten ja!
Ik snap wel waarom het geen excellent waard heeft gekregen, er ontbreekt te veel. Eigenlijk zouden reviews ieder jaar ge-update moeten worden aangezien games ook updates blijven krijgen. Het gemis van oa coop, forge en geen missies opnieuw kunnen spelen zijn goede redenen om geen ecellent te krijgen op dit moment imo.
Vanavond eindelijk weer verder met de game.
Misschien hadden ze dan die modi nooit aan moeten kondigen, zoals bij games die wel een excellent award krijgen. En dan als verassing releasen wanneer ze klaar zijn

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind rewards sparen altijd wel leuk. Wat dat betreft ben ik echt blij met cloud gaming op de xbox zelf nu. Zoveel makkelijker om een spel wat je toch niet serieus gaat spelen even op te starten en de opdracht uit te voeren. Ook ontdek ik op die manier spellen die ik anders sowieso over zou slaan. Vanmorgen even Halo gedaan, om 3 redenen geen echt spel voor mij. First person, daar kreeg ik altijd barstende koppijn van. Een shooter, ben ik veel te slecht in. En dan ook nog eens free aim.... nope nope nope.
Uiteraard wel op makkelijk gezet, en eerste missie gedaan. Heb nu toch het idee om hem misschien eens echt te gaan installeren en eens te gaan kijken of ik het toch leuk vind :D

Geen idee waarom ik nu geen hoofdpijn meer krijg van first person. Of dat aan de fps ligt of aan een groter beeldscherm dan toen of nog ergens anders aan. In elk geval volgend jaar als GTA 5 de 60 fps update krijgt eens kijken of ik die dan in first person ga doen. Zou het toch nog een totaal andere ervaring kunnen worden., :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Caayn
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:41:
[...]

Misschien hadden ze dan die modi nooit aan moeten kondigen, zoals bij games die wel een excellent award krijgen. En dan als verassing releasen wanneer ze klaar zijn
Mwa. Dat heeft niet zozeer met niet of wel aankondigen te maken. De ontbrekende features/modi zijn in veel gevallen zaken die er al jaren inzitten.

- De game is al een jaar uitgesteld.
- Co-op en mission select zitten al in de games sinds 2001.
- Forge zit al in Halo sinds 2007.

• Steven030
Caayn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:49:
[...]
Mwa. Dat heeft niet zozeer met niet of wel aankondigen te maken. De ontbrekende features/modi zijn in veel gevallen zaken die er al jaren inzitten.

Jawel, maar ik bedoel te zeggen dat zelfs zonder deze zaken de game imo beter en completer is dan veel andere games die wel een excellent award krijgen. Dit is imo een system seller en hetzelfde zou ik bijvoorbeeld uit eigen ervaring niet van een Deathloop (fantastische game) zeggen

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 09-12-2021 11:04 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:15

SD5k

>4&X

Steven030 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:54:
[...]

Jawel, maar ik bedoel te zeggen dat zelfs zonder deze zaken de game imo beter en completer is dan veel andere games die wel een excellent award krijgen. Dit is imo een system seller en hetzelfde zou ik bijvoorbeeld uit eigen ervaring niet van een Deathloop zeggen
Als jij plezier aan die game beleeft maakt het toch niet uit of Tweakers wel of geen Excellent Award uitdeelt? Of heb je die bevestiging nodig?

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:38
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:48:
Geen idee waarom ik nu geen hoofdpijn meer krijg van first person. Of dat aan de fps ligt of aan een groter beeldscherm dan toen of nog ergens anders aan. In elk geval volgend jaar als GTA 5 de 60 fps update krijgt eens kijken of ik die dan in first person ga doen. Zou het toch nog een totaal andere ervaring kunnen worden., :D
Had je dat probleem niet bij RDR2 dan?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:08:
[...]

Had je dat probleem niet bij RDR2 dan?
Ja daarom ook niet in first person gedaan. Maar die poging wel alleen op de vorige TV gedaan aan het begin. Maar die doe ik ook niet meer tot (als) er een 60 fps versie komt.

• Rossi46
Caayn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:49:
[...]

Vooral co-op niet is echt super jammer. Is echt leuk om samen te doen :)

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-12 13:27
Wat begint Halo Infinite goed zeg, vanaf het vanaf het begin al de vrijheid om dingen aan te pakken zoals je wilt. Hoewel de opzet van de eerste map behoorlijk lineair is, valt er behoorlijk wat te ontdekken en te doen. Rond het eind van het eerste level, in die grote ruimte, wordt je nergens door onzichtbare muren tegengehouden. Heerlijk! Ook al heeft het voor het voltooien van het level geen nut, de mogelijkheid om te ontdekken wat je wilt is gewoon leuk, ik ben zelfs al een muur tegengekomen die geen collision detection heeft. Vanavond maar eens restarten om toch nog die eerste skull ergens te vinden.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-12 22:19
[...]

Jawel, maar ik bedoel te zeggen dat zelfs zonder deze zaken de game imo beter en completer is dan veel andere games die wel een excellent award krijgen. Dit is imo een system seller en hetzelfde zou ik bijvoorbeeld uit eigen ervaring niet van een Deathloop zeggen
Deathloop verdiende die excellent award imo echt wel. 1 van de meeste unieke games die ik dit jaar gespeeld heb. Fantastische ervaring.

• Exactor it
Ik vind rewards sparen altijd wel leuk. Wat dat betreft ben ik echt blij met cloud gaming op de xbox zelf nu. Zoveel makkelijker om een spel wat je toch niet serieus gaat spelen even op te starten en de opdracht uit te voeren. Ook ontdek ik op die manier spellen die ik anders sowieso over zou slaan. Vanmorgen even Halo gedaan, om 3 redenen geen echt spel voor mij. First person, daar kreeg ik altijd barstende koppijn van. Een shooter, ben ik veel te slecht in. En dan ook nog eens free aim.... nope nope nope.
Uiteraard wel op makkelijk gezet, en eerste missie gedaan. Heb nu toch het idee om hem misschien eens echt te gaan installeren en eens te gaan kijken of ik het toch leuk vind :D

Wat kan schelen met hoofdpijn bij first person shooter is de field of view aanpassen. Dan zit je minder in een tunnel en zijn bewegingen minder snel/hard. Bij de nieuwe Halo kun je de FOV flink omhoogschroeven.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:46:
[...]

Wat kan schelen met hoofdpijn bij first person shooter is de field of view aanpassen. Dan zit je minder in een tunnel en zijn bewegingen minder snel/hard. Bij de nieuwe Halo kun je de FOV flink omhoogschroeven.
Ik zal er eens naar kijken. Maar ik had er nu sowieso dus al geen last van. (maar meer FOV vind ik altijd wel fijn :) )

/edit: RDR2 even opgezet met first person, en ik denk inderdaad dat het vooral de fps is. 30 fps vind ik over het algemeen al heel onprettig. Maar bij first person is het erger omdat de FOV kleiner is en er dus meer verschil per frame is en dus schokkeriger.

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-12-2021 11:00 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja het blijft vaag waarom sommige games gewoon niet speelbaar zijn terwijl er eigenlijk niet zo heel veel anders is. Ik had het bij de game Kill it with Fire. Die game heeft geen inverted Y-as instelling waarmee ik altijd speel. Ik werd echt kotsmisselijk tijdens het spelen en heb die game daarom ook nooit meer aangeraakt. Heb destijds wel contact opgenomen met de dev van die game om het toe te voegen, maar nooit iets van gehoord. Geen idee of het er nu wel in zit.

Ik blijf het overigens vreemd vinden dat ze het inverted Y-as noemen. Leg je hand eens op je hoofd en druk je hand naar voren. Je gezicht gaat dan ook naar beneden. Doe het omgekeerde en je kijkt naar de lucht. Dat lijkt mij dus normaal gedrag en niet omgekeerd gedrag. Dus inverted Y-as zou eigenlijk pookje naar achteren drukken is naar beneden kijken, moeten zijn.
[...]

Je moet je sowieso afvragen wat voor waarde de Tweakers reviews hebben als je onderstaande leest:
Hmm ja bij mij kun je de performance mode dus überhaupt niet...

Waaaiiiit got it. De tv waar ik standaard op review kan geen 120hz en ik neem zomaar even aan dat daarom er ook geen wijziging mogelijk is. Thanks, ik ga dit ff uitzoeken en eventueel vermelden in de review.
Dit komt van de frontpage. Dus je hebt een redacteur wiens werk het is om games te reviewen en je hebt consoles die games in 120hz doen, maar je tv waarop je de games reviewed, ondersteunt geen 120hz. En dan gaan zeiken op missende features in de game :') 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 09-12-2021 10:54 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

schumi1986 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:21:
XsX halo valt ook bij de poes goed in de smaak :p[Afbeelding]
Vergeet die XSX; wát een schat van een Brit O+ (wij hebben er zelf ook 2 oOo )

• TheProf82
Als mijn xbox uit gaat na 6 uur inactivity, betekent dat dan ook dat ik na die 6 uur geen standby modus meer heb en dus geen features zoals downloaden op afstand?

• Timothy3000
MRE-Inc schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:51:

Dit komt van de frontpage. Dus je hebt een redacteur wiens werk het is om games te reviewen en je hebt consoles die games in 120hz doen, maar je tv waarop je de games reviewed, ondersteunt geen 120hz. En dan gaan zeiken op missende features in de game :') 7(8)7
Dat hij de 120hz mode niet kan testen is niet zo heel erg, maar dat hij niet wist dat z'n tv geen 120hz ondersteunt is wel ietwat maf.

• Timothy3000
Maar een latere comment verklaart het:
Yeah, ik weet allang dat mijn TV dat niet kan. Voor 120fps-tests moet ik op kantoor zijn (waar we momenteel natuurlijk niet zo vaak komen). Is er bij Halo dus niet van gekomen. Maar goed om te vermelden dat de optie er dus wel is.
:)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:38
TheProf82 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:59:
Als mijn xbox uit gaat na 6 uur inactivity, betekent dat dan ook dat ik na die 6 uur geen standby modus meer heb en dus geen features zoals downloaden op afstand?
Dat hangt er vanaf hoe je je xbox ingesteld hebt, op energy saving of instant on. Als hij op instant on staat, blijft hij op de achtergrond downloaden.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Timothy3000 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:12:
Maar een latere comment verklaart het:

[...]

:)
Nou ja, enigszins wel begrijpelijk, anderzijds ook weer niet. Je weet dat je voor je werk een 120Hz tv nodig hebt, zorg er dan ook voor dat je die thuis ook hebt. Tevens natuurlijk zo dat je je werk niet mee naar huis neemt, maar iets zegt me dat Jur 's avonds ook gewoon prive zit te gamen en als gamen naast je werk ook je hobby is, dan lijkt het me toch wel dat je het max uit je consoles wil halen en dus een tv hebt die 120hz doet.

• TheProf82
Powder Toastman schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:19:
[...]

Dat hangt er vanaf hoe je je xbox ingesteld hebt, op energy saving of instant on. Als hij op instant on staat, blijft hij op de achtergrond downloaden.
Hij staat op standby modus (zo heet Instant on blijkbaar nu). Downloaden op achtergrond gaat prima maar ben dus benieuwd wat er na die 6 uur gebeurt (wat betekent uberhaupt inactivity precies).

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheProf82 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:26:
[...]

Hij staat op standby modus (zo heet Instant on blijkbaar nu). Downloaden op achtergrond gaat prima maar ben dus benieuwd wat er na die 6 uur gebeurt (wat betekent uberhaupt inactivity precies).
Dan gaat de Xbox gewoon uit.

Maar als je dus die Instant On instelling hebt ingesteld, gaat hij na die 6 uur dus uit, maar blijft wel op de achtergrond downloaden.

Inactivity is gewoon dat jij je controller weglegt, gaat eten, sporten etc etc. In de tussentijd blijft je Xbox aan staan (in mijn geval maximaal 1 uur) en krijg je na 10 minuten de screensaver te zien. Raak je de console/controller in jouw geval 6 uur niet aan, dan gaat hij dus uit omdat er geen activiteit is.

Pagina: 1 ... 283 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord