In Odyssey zitten veel meer microtransacties dan in Origins dus ik verwacht dat het voor Ubisoft financieel een stuk aantrekkelijker is als mensen Odyssey gaan kopen/opnieuw gaan spelen en dus niet de "keuze" hebben tussen Odyssey en OriginsRossi46 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:45:
[...]
Precies dit dusIk snap het ook niet zo goed, je zou toch zeggen dat als het met Odyssey zo goed lukt, waarom dan niet met Origins. Of was Odyssey te testcase om te zien of ze er ook voldoende extra inkomsten door generen en dat tegenvalt? Je hoort er ook niets over vanuit Ubisoft, terwijl zat mensen ze hebben gevraagd om een 60fps update voor Origins (via Twitter en Ubisoft forum).
Overigens is het mappen van bukken cq hurken/rechtop staan onder een LRSC wel weer aan te raden. Al was het alleen maar om snel te kunnen t-baggen
XBL: MRE Inc
Disclaimer: ik heb nul ervaring met of kennis van Elite controllers.JDL15 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:05:
[...]
En ja hoor, weer lijk ik een nieuwe Halo Elite 2 met een niet functionerende A knop te hebben. Ik wil hem nog niet helemaal afschrijven, maar gisteren leek ik toch weer een paar keer het gevoel te hebben dat hij niet wilde jumpen bij Halo. Zit weer in zo´n soort ontkenningsfase van `misschien heb ik toch niet goed gedrukt` of `misschien kon ik niet springen omdat ik net op wapen wisselen drukte.`
Wederom vanavond maar weer eens testen, maar toch leek het al een paar keer op te vallen.
Ook zit ik wat te stoeien met die record functies die ik toch graag wil gebruiken op mijn Elite 2, hadden ze share knop maar ook meegenomen in de Elite 2..
Ik heb nu de backpaddles als volgt:
- Linksboven = Shift
- Linksonder = A (Jump bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er is gebeurd, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in
- Rechtsboven = Click right thumbstick (melee bij FPS)
- Rechtsonder = B (bukken bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er gaat gebeuren, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in
Iemand anders een handige knoppencombinatie voor de shift actions? Ben benieuwd hoe anderen ermee spelen met FPS..
Ik had wel met mijn standaard Series X controller dat de A toets in het begin af en toe niet goed registreerde. Na een paar dagen was dat verdwenen en sindsdien werkt het prima, was misschien gewoon nieuwigheid, alhoewel het in principe natuurlijk uit de doos gelijk goed zou moeten werken. Enkel als ik m'n controller een paar dagen niet gebruikt heb ik dat de RT de eerste keer even plakt.
Heb in Halo wapens wisselen onder de bumper gezet, bashen onder linkerpaddle en jumpen onder de rechter. Dat werkt ook best goed. Behalve dat ik sowieso slecht ben in het meleenExactor it schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:12:
[...]
Voor FPS gebruik ik twee paddles. Springen en bukken. Reload en wapen wissel hoef ik nooit zo snel te kunnen klikken, of althans het is niet erg dat ik niet kan rondkijken /aimen terwijl ik dat doe. Althans tot nu toe, ik ga vanavond wapen wissel maar eens op een paddle zetten omdat dat bij Halo wel handig is (shields eraf met ene wapen, headshot met het andere, dat doe ik al vaak maar zou handig zijn om aim on target te houden tijdens de wissel). Voor Halo zou ik eigenlijk jump van een paddle af moeten halen. Ik gebruikt dat heel vaak tijdens gunfight terwijl, af en toe bukkend, straffen meestal beter is omdat je bij springen totaal voorspelbaar beweegt.
Shift gebruik ik niet. Ik vind alleen de facebuttons irritant tijdens snelle actie en je hebt al 4 paddles. Daarnaast ben ik te oud om nieuwe vingercombinaties aan te leren.![]()
Bij racegames heb ik schakelen onder twee paddles. Ik ben daar normaal te lui voor maar ik krijg @Finraziel zijn rivals tijden anders niet geklopt!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit klinkt logisch en beter dan wat ik nu heb. Maar dan moet ik gaan wennen nadat ik net gewend ben aan deze controls. Vroeger speelde ik altijd met bumper jumper namelijk. De CoD controls die nu default zijn, vind ik best ok spelen. Behalve dan wapen wissel op Y en bash op een stick. Sticks indrukken is een crime.uchiha tijntje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:31:
[...]
Heb in Halo wapens wisselen onder de bumper gezet, bashen onder linkerpaddle en jumpen onder de rechter. Dat werkt ook best goed. Behalve dat ik sowieso slecht ben in het meleen.
Ja was wel ff paar daagjes wennen. De melee stick laat ik normaal in een BF of een CoD onder de stick zitten, maar de melee in Halo is wel erg belangrijk. Maakt niet voor niets onderdeel uit van de golden triangle.Exactor it schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:21:
[...]
Dit klinkt logisch en beter dan wat ik nu heb. Maar dan moet ik gaan wennen nadat ik net gewend ben aan deze controls. Vroeger speelde ik altijd met bumper jumper namelijk. De CoD controls die nu default zijn, vind ik best ok spelen. Behalve dan wapen wissel op Y en bash op een stick. Sticks indrukken is een crime.
Maar ik kan je wel aanraden om de equipment te wisselen die nu standaard op RB zit met iets wat je erg veel gebruikt.
Helder, wist ik nog niet. Die kak microtransacties ook altijdTim01 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:23:
[...]
In Odyssey zitten veel meer microtransacties dan in Origins dus ik verwacht dat het voor Ubisoft financieel een stuk aantrekkelijker is als mensen Odyssey gaan kopen/opnieuw gaan spelen en dus niet de "keuze" hebben tussen Odyssey en Origins
Maar goed, wèl prachtige games!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
More games coming soon to @XboxGamePass, @XboxGamePassPC, and Xbox Cloud Gaming. See the full list and dates they'll be added here: https://t.co/dhOcjY68J6
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 1 december 2021
:strip_exif()/f/image/eBoWLOORKbtWcrIhDhPsNJsB.jpg?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Some of the Halo Infinite campaign impressions I'm seeing are insane.
— MauroNL (@MauroNL3) 1 december 2021
It seems like a LOT of the campaign has been deliberately kept in the dark until launch.
If 343 can nail the singleplayer this could be THE definitive Halo experience. Hype level rising! pic.twitter.com/IrE56cbbDu
Kan niet wachten op deze update. Nog paar maandjes... (24 februari 2022 release).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Was dit al gepost?
Link sharing and trending content are coming soon to the Xbox mobile app, letting you share links to your game clips and see the top trending content from other Xbox gamers.
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 30 november 2021
This is currently being tested in the app and will soon be rolling out to all users! pic.twitter.com/5ZzhmvEFvg
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 01-12-2021 15:46 ]
Wist niet of dit al gepost was, maar deze games verdwijnen van Gamepass op 15 december:
Beholder (Cloud, Console)
The Dark Pictures: Man of Medan (Console, PC)
Guacamelee! 2 (Cloud, Console, PC)
Wilmot’s Warehouse (Cloud, Console, PC)
Unto The End (Cloud, Console, PC)
Yooka-Laylee and the Impossible Lair (Cloud, Console, PC)
Nog niet gepost volgens mij. Werkt wel al hier: https://www.xbox.com/play/media/PX8RVBSX Wel handig dat je niet meer hoeft te uploaden naar youtube of gamedvr hoeft te gebruiken.
Ben ik echt net verder met Yakuza 0....Timothy3000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:10:
Wist niet of dit al gepost was, maar deze games verdwijnen van Gamepass op 15 december:
[...]
Man of Medan wil ik echt wel even doorspelen en Guacamelee 2 is zelfs co-op. Goro Majima en Kiryu Kazama moeten maar even wachten weer, lol.
Unto the end is ook tof, maar echt heel pittig vond ik.
[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 01-12-2021 17:42 ]
Werkt nog niet via de (ios) app toch ?Exactor it schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:15:
[...]
Nog niet gepost volgens mij. Werkt wel al hier: https://www.xbox.com/play/media/PX8RVBSX Wel handig dat je niet meer hoeft te uploaden naar youtube of gamedvr hoeft te gebruiken.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oke, even geduld dus nogExactor it schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:44:
[...]
Dit linkje haalde ik uit mijn Android app.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zit in de TestFlight Beta maar heb de optie ook (nog) niet.
Hier werkt het wel al op iOS, en ben geen betatester. Al staat mijn systeemtaal in de Xbox en app in het Engels.
PS/XBL: Nogne
Bij mij ook. Leuke functie.Nogne schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:11:
[...]
Hier werkt het wel al op iOS, en ben geen betatester. Al staat mijn systeemtaal in de Xbox en app in het Engels.
Vreemd. Hier werkt het niet. App en Xbox staan op Engels.. maar dat staat ieder apparaat dat hier in huis staat. Gruwelijk als electronica op Nederlands staat.Nogne schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:11:
[...]
En ben zelfs Alpha Skip Ahead Insider!
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 01-12-2021 19:29 ]
Hier in de android app ook een share link optie bij de captures.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
interested in trying out the very latest Xbox dashboard features? Microsoft is opening up its Xbox Alpha and Alpha Skip-Ahead insider rings to more people. Details: https://t.co/GeFjXA7Pgp pic.twitter.com/cx7grCoFhJ
— Tom Warren (@tomwarren) 1 december 2021
Loopt de iOS app niet standaard achter op Android? Het lijkt me stug dat de taal van je xbox verder iets te maken heeft met updates aan een app op je telefoon.Rivanov schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:27:
[...]
Vreemd. Hier werkt het niet. App en Xbox staan op Engels.. maar dat staat ieder apparaat dat hier in huis staat. Gruwelijk als electronica op Nederlands staat.
En ben zelfs Alpha Skip Ahead Insider!
ik heb hem al wel. Helaas heb ik wel een knop, maar ik kan geen linkje kopieëren.Rivanov schreef op Wednesday 1 December 2021 @ 19:08:
[...]
Ik zit in de TestFlight Beta maar heb de optie ook (nog) niet.
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2021 20:32 ]
Verwijderd
heb hier nog een one s all digital staan, is de upgrade naar de series echt een goede vooruitgang of kan ik beter een 2tb ssd in mn xbox steken ?
Microsoft has added 2 new Xbox Dynamic Backgrounds for the Xbox Series X / S today. There's a new Halo Infinite one, and a Wasteland 3 one pic.twitter.com/hh25QZZ7p3
— Tom Warren (@tomwarren) 1 december 2021
Heh, jammer.
Guacamelee 2 is niet online co-op.
Guacamelee 2 is niet online co-op.
Zo, goed dat je het zegt! Met die laatst ben ik bezig (top platform game trouwens). Even gasgeven dus!Timothy3000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:10:
[...]
Die SSD zal nooit harder gaan dan max sata snelheden, het heeft geen pci interface. Ja, het is was sneller, maar zelfs een Series S is vanaf een One S een gigantische upgrade.Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:33:
heb hier nog een one s all digital staan, is de upgrade naar de series echt een goede vooruitgang of kan ik beter een 2tb ssd in mn xbox steken ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet dat ik het in de laatste vijf jaar gespeeld heb, maar jammer! Titanfall 1 is echt een gave shooter!
The universe will continue, ok, Titanfall 3 let's go!
Hij krijgt er weer één hoor. 
Hij liever dan ikRivanov schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:18:
Hij krijgt er weer één hoor.
[YouTube: Why Does This $10,000 Gucci Xbox Exist?]
Ik zou hem ook graag krijgen hoor. Niet om te gebruiken maar meteen te verkopen...
Zit te denken om naast mijn PS5 de Xbox S aan te schaffen voor de Xbox exclusives zoals Halo en Forza Horizon en gamepass
Wellicht met uitbreiding van geheugen ivm de kleinere HD ten opzichte van de X....
De PS5 blijft dan mijn main console en de S voor erbij.....
Of toch gewoon voor de X gaan ivm zicht op komende 5 jaar.....
Wat zouden jullie adviseren als gebruikers?
Wellicht met uitbreiding van geheugen ivm de kleinere HD ten opzichte van de X....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik heb de Series S naast mijn PS5 genomen, om die reden. Game Pass erbij voor drie jaar, dik voor elkaar. Grafische kracht van de S valt me niets tegen, kan ik wel mee leven. De X was me net te duur (nu voor 350 euro klaar en kan ik 3 jaar bijna alles spelen) en natuurlijk slecht verkrijgbaar.Buddha_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Zit te denken om naast mijn PS5 de Xbox S aan te schaffen voor de Xbox exclusives zoals Halo en Forza Horizon en gamepass
Als je het budget hebt zou ik zelf voor de Series X gaan, neemt niet weg dat de Series S ook echt een super goeie console is. Beide zijn niet verkeerd, aankomende jaren komen er nog aardig wat games uit en als je nu al een 4K TV hebt is het wel fijn dat je ze kan spelen met alle pracht en praal.Buddha_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Dit ⬆️Nogne schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:52:
[...]
Als je het budget hebt zou ik zelf voor de Series X gaan, neemt niet weg dat de Series S ook echt een super goeie console is. Beide zijn niet verkeerd, aankomende jaren komen er nog aardig wat games uit en als je nu al een 4K TV hebt is het wel fijn dat je ze kan spelen met alle pracht en praal.
Naast dubbele opslagcapaciteit en evt nog de mogelijkheid om games vanaf schijf te spelen.
Ik zit ook met exact dezelfde twijfel. Ik wil graag Horizon en gears spelen. Had de series S al in mn handen vorige week bij de MM. € 265, niet gek. Toch weer weggelegd.....Voor nog eens € 235 (ongeveer) heb je of een extra SSD of een veel betere console (die voorlopig niet te krijgen is) met een grotere base SSD. De discdrive maakt me niet uit, aangezien alle exclusives toch op gamepass komen. Multiplats speel ik dan wel op mn PS5....Buddha_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Enige wat me tegenstaat is de power van Series S. Toch veel 1080p en dat ziet er op een 4K tv niet top uit. Dat witte doosje steekt ook wat lelijk af in de tv meubel
[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 02-12-2021 10:19 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Heb naast de ps5 de series x staan. Voor mij was de keuze wat makkelijker gezien ik destijds mn oude console heb ingeleverd bij gm en dus voordelig heb kunnen upgraden maar ook zonder dat was ik voor de x gegaan.Buddha_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Meer power, disc drive, 1tb, persoonlijk ook mooiere console.
Met die insteek heb ik ook een S gekocht. Speelde daar uiteindelijk veel meer op dan de PS5. S verkocht, X gekocht en inmiddels is de XSX mijn main.Buddha_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Hou er wel rekening mee dat de opslagruimte voor de Series S echt weinig is. 364GB en die was in mijn geval zo op. Als je daar nog een uitbreiding voor moet kopen kun je beter gewoon meteen voor de XSX gaan. En verder helemaal eens met Nogne's comment.
Ik heb een probleem met de controller die bij mijn Xbox Series X zat.
De linker thumbstick blijft een beetje hangen. Wat ik daarmee bedoel is als ik bijvoorbeeld naar links ga, dan gaat de pook fysiek terug naar het midden, maar hij blijft mijn Xbox aansturen alsof ik naar links ga. Dat is in de menu's heel irritant, omdat de aanwijzer telkens voorbij schiet waar ik wil zijn (één tikje naar beneden is eindeloos naar beneden scrollen door het menu) en tijdens het gamen schiet mijn aimcursor te ver door of kan ik mijn spelers met Fifa niet accuraat besturen. Heel irritant zal je wel begrijpen.
Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?
De linker thumbstick blijft een beetje hangen. Wat ik daarmee bedoel is als ik bijvoorbeeld naar links ga, dan gaat de pook fysiek terug naar het midden, maar hij blijft mijn Xbox aansturen alsof ik naar links ga. Dat is in de menu's heel irritant, omdat de aanwijzer telkens voorbij schiet waar ik wil zijn (één tikje naar beneden is eindeloos naar beneden scrollen door het menu) en tijdens het gamen schiet mijn aimcursor te ver door of kan ik mijn spelers met Fifa niet accuraat besturen. Heel irritant zal je wel begrijpen.
Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?
@DennisCle Stick drift, terugsturen dus
Deze flow sluit ik voor mijzelf ook niet uit.Timothy3000 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:21:
[...]
Met die insteek heb ik ook een S gekocht. Speelde daar uiteindelijk veel meer op dan de PS5. S verkocht, X gekocht en inmiddels is de XSX mijn main.
Dat is wel echt weinig. Ik heb nu Halo MP, MSFS, GTA:SA en FH5 (afkortingencombo!) geinstalleerd en dat is gewoon volHou er wel rekening mee dat de opslagruimte voor de Series S echt weinig is. 364GB en die was in mijn geval zo op. Als je daar nog een uitbreiding voor moet kopen kun je beter gewoon meteen voor de XSX gaan. En verder helemaal eens met Nogne's comment.
Enigszins offtopic maar wel interessant https://www.windowscentra...id-handheld-gaming-system
:strip_exif()/f/image/3ysPf67fDyQB8HFqzNW8SPaH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door justifire op 02-12-2021 10:54 ]
Dank jullie wel voor de inhoudelijke reacties!
Laat nog even mijn gedachte er over gaan, budget is geen probleem.... even telegram installeren
Laat nog even mijn gedachte er over gaan, budget is geen probleem.... even telegram installeren
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik merk de laatste tijd wat vertraging bij het oproepen van het menu via de xbox controller. Dus als je op het xbox knopje drukt zeg maar. Dit komt met name voor bij Halo maar merk het ook bij wat andere games.
Ik hoop dat ze dit fixen. Doet wat af aan de ervaring.
Vanochtend eerder opgestaan om Lawn Mowing Simulator even te checken. Boy I was not disappointed
Weirde 'game' maar gaf wel een zen-achtig gevoel om al die gras sprieten te maaien
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Het is dus een showcase/devkit. Wel leuk conceptjustifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:52:
Enigszins offtopic maar wel interessant https://www.windowscentra...id-handheld-gaming-system
[Afbeelding]
idd! dit merk ik ook, vrijwel bij elke game, het is niet instant maar zit duidelijk wat vertraging in..FrankoNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:58:
Ik merk de laatste tijd wat vertraging bij het oproepen van het menu via de xbox controller. Dus als je op het xbox knopje drukt zeg maar. Dit komt met name voor bij Halo maar merk het ook bij wat andere games.
justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/SBL6G5HNtZXaKsSAdqAgX7ZE.png?f=user_large)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Damn, wat is dit (Assassin's Creed Odyssey) een gaaf spel! 
/f/image/Hd7Yw6Sd9FGrNxP6srkwR5j9.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/MtH9Ydtvf2To62zwQX8dOEe9.jpg?f=fotoalbum_medium)
En in de klas verkennen we het oude Griekenland via 'Discovery Tour' (op een tweedehands Xbox One).
:strip_exif()/f/image/xhC79EI7KRKuRkoK4Khd0iMp.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onwijs gaaf!
/f/image/Hd7Yw6Sd9FGrNxP6srkwR5j9.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/MtH9Ydtvf2To62zwQX8dOEe9.jpg?f=fotoalbum_medium)
En in de klas verkennen we het oude Griekenland via 'Discovery Tour' (op een tweedehands Xbox One).
:strip_exif()/f/image/xhC79EI7KRKuRkoK4Khd0iMp.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onwijs gaaf!
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 02-12-2021 11:31 ]
Wat voor batterijen gebruiken jullie in je xbox controller? Hier mijn battery pack verkocht bij een xbox controller omdat ik een nieuwe van Hori had aangeschaft die automatisch lade. Je raadt het al kapot... Ik ga nu dus maar voor de oplaadbare batterijen denk ik aangezien de play and charge kit v3 nergens te bestellen valt hoe doen jullie dit?
Hier alvast de reacties die je gaat krijgen:michaeltjeh1 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:53:
Wat voor batterijen gebruiken jullie in je xbox controller? Hier mijn battery pack verkocht bij een xbox controller omdat ik een nieuwe van Hori had aangeschaft die automatisch lade. Je raadt het al kapot... Ik ga nu dus maar voor de oplaadbare batterijen denk ik aangezien de play and charge kit v3 nergens te bestellen valt hoe doen jullie dit?
- batterypack van MS met een dockingstation als je het fijn vindt om een vaste plek voor je controller te hebben
- goede oplaadbare batterijen, 4 stuks zodat je een setje oplaadt terwijl het andere setje in de controller zit. Eneloop en IKEA Ladda zijn de aanbevelingen.
Beide oplossingen zijn prima.
Dit. Ga naar Ikea, koop de Ladda's. Dat zijn gewoon eneloops met een andere sticker, voor de helft van de prijs.Exactor it schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:57:
[...]
Hier alvast de reacties die je gaat krijgen:
- batterypack van MS met een dockingstation als je het fijn vindt om een vaste plek voor je controller te hebben
- goede oplaadbare batterijen, 4 stuks zodat je een setje oplaadt terwijl het andere setje in de controller zit. Eneloop en IKEA Ladda zijn de aanbevelingen.
Het enige wat mist is de xbox-button.. en de prijs.justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
Ik heb mijn zinnen gezet op de Steam Deck. Hoop dat eind januari de eerste geluiden komen dat je er makkelijk windows op kan zetten of dat ze hem weten aan te passen zodat hij verbinding kan maken met de xcloud. In het eerste geval kun je naast xcloud ook de gamepass pc games erop spelen, wat hem ideaal zou maken (en dan nog even hopen dat de ingebouwde controller ook gebruikt kan worden met de xcloud)
Gaaf ding! Moet zeggen dat ik al een tijd erg tevreden ben met combinate van smartphone + Razer Kishi, werkt erg fijn en die Razer Kishi is ook klein genoeg om makkelijk mee te nemen dus kan dat zeker aanraden.justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
Is ook fijn om via een emulator wat classics te spelen.
Enige minpunt wat ik kan vinden zijn die bounty huntersYonix schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Onwijs gaaf!
In het begin is het een leuke toevoeging om een beetje extra uitdaging te krijgen tijdens het moorden.
Maar nu richting lvl60 en dan is het echt belachelijk…
1 bounty hunter, oke afmaken die hap, plop 2 bounty hunters erbij, knokken, knokken, zijn het er opeens 4, en die gooien met gif en met vuur terwijl de rest van het fort ook nog op je in staan te hakken, en zie, daar komen er nog 3 aangerend ….

Beetje balans zou geen kwaad kunnen.
Vind ik in AC Valhalla dan wel fijner, daar rijden gewoon een paar van die bad-asses rond en als die dood zijn is het ook gewoon klaar.
Thx voor je reactie ik zal de Ladda's eens meepikken wanneer we bij de IKEA zijn zijn er ook mensen die ervaring hebben met batterijen van de HEMA? https://www.hema.nl/vrije...tterijlader-41290279.html is voor mij om de hoek.Exactor it schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:57:
[...]
Hier alvast de reacties die je gaat krijgen:
Mijn controller is terug uit reparatie, ook hier gewoon in bubbelfolie gewikkeld. Vanavond eens testen, maar op het oog lijkt het een nieuwe te zijn. Snelle service van Microsoft in ieder geval!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit punt van ergernis deel ik, want dit had ik (level 10) laatst ook en toen dook er opeens tussen de groep bounty hunters een level 32 bounty hunter op. Dat was one shot, one kill.justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:16:
[...]
Enige minpunt wat ik kan vinden zijn die bounty hunters![]()
In het begin is het een leuke toevoeging om een beetje extra uitdaging te krijgen tijdens het moorden.
Maar nu richting lvl60 en dan is het echt belachelijk…
1 bounty hunter, oke afmaken die hap, plop 2 bounty hunters erbij, knokken, knokken, zijn het er opeens 4, en die gooien met gif en met vuur terwijl de rest van het fort ook nog op je in staan te hakken, en zie, daar komen er nog 3 aangerend ….![]()
Beetje balans zou geen kwaad kunnen.
Vind ik in AC Valhalla dan wel fijner, daar rijden gewoon een paar van die bad-asses rond en als die dood zijn is het ook gewoon klaar.
Wat ik (soms) ook wel jammer vind is de hoge alertheid van de NPC's. Zo was er een groepje Spartanen een beer aan het bevechten, dus ik dacht ze een handje te helpen en toen werden ze boos ... Meteen heel het kamp uit kunnen moorden.
:strip_exif()/f/image/xSmoNdACdFMhoWLaEsks9aIw.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ziet er echt super tof uit! Heb zelf afgelopen weekend combi van Fenyx Immortals Rising en AC:Vahalla gekocht, zodra ik klaar ben met Fenyx ga ik aan AC beginnen. Laatste AC die ik heb gespeeld is de eerste AC dus het zal ondertussen allemaal vast een stuk groter en uitgebreid zijnYonix schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Onwijs gaaf!
Yonix schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Onwijs gaaf!
Beide leuke games idd. Ben je de komende tijd wel even zoet mee. Jammer dat ik die beiden al volledig uitgespeeld hebNogne schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:48:
[...]
Ziet er echt super tof uit! Heb zelf afgelopen weekend combi van Fenyx Immortals Rising en AC:Vahalla gekocht, zodra ik klaar ben met Fenyx ga ik aan AC beginnen. Laatste AC die ik heb gespeeld is de eerste AC dus het zal ondertussen allemaal vast een stuk groter en uitgebreid zijn
PSN ID Binloading_nl
Genieten !Yonix schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:47:
[...]
Dit punt van ergernis deel ik, want dit had ik (level 10) laatst ook en toen dook er opeens tussen de groep bounty hunters een level 32 bounty hunter op. Dat was one shot, one kill.
Wat ik (soms) ook wel jammer vind is de hoge alertheid van de NPC's. Zo was er een groepje Spartanen een beer aan het bevechten, dus ik dacht ze een handje te helpen en toen werden ze boos ... Meteen heel het kamp uit kunnen moorden.
[Afbeelding]
/f/image/5kev9gUPWgCjsBQPemAeILSm.png?f=fotoalbum_large)
je zou even kunnen kijken of je kan uitvinden of de batterijen uit Japan komen. Is dat het geval, dan is dat over het algemeen een redelijke indicatie van de kwaliteit.michaeltjeh1 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:18:
[...]
Thx voor je reactie ik zal de Ladda's eens meepikken wanneer we bij de IKEA zijn zijn er ook mensen die ervaring hebben met batterijen van de HEMA? https://www.hema.nl/vrije...tterijlader-41290279.html is voor mij om de hoek.
Niet dat andere dan perse slecht zijn, maar dat risico loop je dan meer.
[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 02-12-2021 13:07 ]
Hé interessant, dat heb ik namelijk ook. Ik dacht eigenlijk dat het aan een brakke Xbox knop lag op mijn nieuwe controller, maar blijkbaar hebben meer mensen hier dus last van?FrankoNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:58:
Daar lijkt het op. De gehele discord waar ik lid van ben geeft aan hier ook in meer of mindere mate last van te hebben.Rossi46 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:09:
[...]
Hé interessant, dat heb ik namelijk ook. Ik dacht eigenlijk dat het aan een brakke Xbox knop lag op mijn nieuwe controller, maar blijkbaar hebben meer mensen hier dus last van?
Misschien door die 4k update die een tijd geleden uitgerold is?
Ik was ook al met een scheef oog naar de knop aan het kijken maar het is echt vertraging, volgens mij soms wel 5 seconden (maar heb het niet getimed). Best irritant ja.
Gamertag: FinrazielNL
Heb ik ook last van. Dacht dat het misschien aan de Alpha Skip Ahead versie lag.. maar het is dus een algemeen probleem. Heb het met vrijwel iedere game.FrankoNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:58:
Ik merkte ook al ja dat tijdens het spelen van een spel dat er een vertraging zit in het opvragen van de xbox guide. Maar ik denk dat het niks te maken heeft met de 4K update want ik heb er pas ongeveer 2 weken last van, dus dat zou betekenen dat het met de update van 17 november mee is gekomen.
Verwijderd
Precies ook mijn gedachte
Ik wil sowieso nog een keer een Android based 'handheld' voor emulatie, maar wel eentje die 1 van de recentere Androids support en krachtig genoeg is voor o.a. emulator en de Xbox app met minimaal 720P scherm.
Of je haalt een Razer KishiVerwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:14:
[...]
Precies ook mijn gedachte![]()
Ik wil sowieso nog een keer een Android based 'handheld' voor emulatie, maar wel eentje die 1 van de recentere Androids support en krachtig genoeg is voor o.a. emulator en de Xbox app met minimaal 720P scherm.
Verwijderd
Had ik al is naar gekeken, maar te lomp. Ik wil ook liever een alles-in-1 device gericht op gaming met 'Xbox layout' buttons

Ik zou er niet al te veel op rekenen dat je deze devkit in andere vorm snel in je handen hebtVerwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:16:
[...]
Had ik al is naar gekeken, maar te lomp. Ik wil ook liever een alles-in-1 device gericht op gaming met 'Xbox layout' buttons
Verwijderd
Dat verwacht ik ook niet. Maar iets vergelijkbaars zal wel tof zijn. Android based handhelds in de emulator wereld zijn wel booming op dit moment. Maar helaas te kleine schermpjes (alhoewel prima voor hun doel), maar resolutie, formaat, wifi protocol en key layout is niet optimaal om Xbox games te streamen.418O2 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:18:
[...]
Ik zou er niet al te veel op rekenen dat je deze devkit in andere vorm snel in je handen hebtMisschien dat de Steam Deck goeie support krijgt
Er zijn uberhaupt weinig "Serieuze" handhelds toch? Dat GPD spul is nog wel okayish, maar daar heb je het ook wel mee gehad.Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:22:
[...]
Dat verwacht ik ook niet. Maar iets vergelijkbaars zal wel tof zijn. Android based handhelds in de emulator wereld zijn wel booming op dit moment. Maar helaas te kleine schermpjes (alhoewel prima voor hun doel), maar resolutie, formaat, wifi protocol en key layout is niet optimaal om Xbox games te streamen.
Voor de mensen die Grim Dawn hebben gepreorderd je kan hem nu al spelen door je console op new zealand in te stellen.
Bij mij was het voor de november update. En niet alleen de guide knop , maar ook als ik in My games and Apps zit, in Game Pass, store, er is gestotter.rogierba schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:25:
Ik merkte ook al ja dat tijdens het spelen van een spel dat er een vertraging zit in het opvragen van de xbox guide. Maar ik denk dat het niks te maken heeft met de 4K update want ik heb er pas ongeveer 2 weken last van, dus dat zou betekenen dat het met de update van 17 november mee is gekomen.
Maar... Het is juist niet lomp? Vouwt heel klein op en schermformaat is net hoe groot je telefoon is.Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:16:
[...]
Superveel zin in! Ik moet toch wachten op de releasedag helaas.Kaasje123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:24:
Voor de mensen die Grim Dawn hebben gepreorderd je kan hem nu al spelen door je console op new zealand in te stellen.
Enkel wel jammer van de 1080 30fps portVinnocchio schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:05:
[...]
Superveel zin in! Ik moet toch wachten op de releasedag helaas.
wtf... wat slecht. Dat wist ik nietjustifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:16:
[...]
Enkel wel jammer van de 1080 30fps port
Er heeft 1 developer aan gewerkt en dat is een hele luie donder.
Was nog te beroerd om screenshots te plaatsen omdat “het niets toe zou voegen aan de beleving”

Even een vraagje. Ooit van COVID gehoord? is het toevallig 2017 misschien?justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:16:
[...]
man, dat is toch echt niet te geloven dat ze zoiets nu nog durven te releasen na de nieuwe consoles een jaar! geleden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
MMORPG turns singleplayer RPG. Erg nice, schitterend op bepaalde stukken , wauw.
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 02-12-2021 15:47 ]
Ben wel toe aan een serieuze opvolger voor Kingdom Come, maar als ik dit zie is de omgeving wel "realistisch" maar een aantal figuren (totaal) niet. Het is geen niveau Skyrim bijv. qua fantasie (gelukkig) maar...jammer. Hopen dan maar op Kingdom Come 2 t.z.t..devilsnight schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:44:
MMORPG turns singleplayer RPG. Erg nice, schitterend op bepaalde stukken , wauw.
[YouTube: CRIMSON DESERT Gameplay Trailer Extended (2022) 8K 60FPS]
Deze beelden zijn uitgepoept door3 mega turbo PC's aan elkaar geknoopt ofzo?devilsnight schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:44:
[YouTube: CRIMSON DESERT Gameplay Trailer Extended (2022) 8K 60FPS]
Klopt. Voor een Kingdom Come fix moet je hier niet zijn, dit gaat qua realisme en combat meer de kant op van Witcher.Exorcist schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:52:
[...]
Ben wel toe aan een serieuze opvolger voor Kingdom Come, maar als ik dit zie is de omgeving wel "realistisch" maar een aantal figuren (totaal) niet. Het is geen niveau Skyrim bijv. qua fantasie (gelukkig) maar...jammer. Hopen dan maar op Kingdom Come 2 t.z.t..
Ja echt he. No way dat het zo scherp zal zijn op XSX, maar de rest zie ik de console absoluut wel doen, alleen lagere resolutie.Rossi46 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:58:
[...]
Deze beelden zijn uitgepoept door3 mega turbo PC's aan elkaar geknoopt ofzo?
Developer heeft aangegeven dat het een unlocked frame rate heeft. Dus op de X draait het beterjustifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:16:
[...]
https://forums.crateenter...-coming-to-xbox/112039/89
[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 02-12-2021 16:14 ]
Verwijderd
Dat maakt de ervaring alleen maar extra bagger op last-gen consoles met constante frame time issues. Grote boog om deze titel heen dus. Als ik 1080p60 wil dan kan ik dat ook spelen op m'n 7 jaar oude pc.Kaasje123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:10:
[...]
Developer heeft aangegeven dat het een unlocked frame rate heeft. Dus op de X draait het beter
https://forums.crateenter...-coming-to-xbox/112039/89
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2021 17:19 ]
Unlocked is helemaal onhandig inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:18:
[...]
Dat maakt de ervaring alleen maar extra bagger op last-gen consoles met constante frame time issues. Grote boog om deze titel heen dus. Als ik 1080p60 wil dan kan ik dat ook spelen op m'n 7 jaar oude pc.
Jammer dat (voor mijn gevoel) weinig developers kiezen voor dynamic resolution scaling. Voor mijn gevoel is dat een betere oplossing, omdat resolutie dips en pieken minder opvallen dan framerate dips en pieken.
Night call. Nice. Ook direct met 50% korting te krijgen zie ik.justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:46:
Knietjes aan de grond dit weekend![]()
[Afbeelding]
Alhoewel die game helemaal in mijn straatje zou moeten liggen was ik er een paar maanden geleden op Gamepass vrij snel op uitgekeken. Dialogen in de taxi waren fantastisch maar vond het uitzoeken op het bord vrij ingewikkeld.Rossi46 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:07:
[...]
Night call. Nice. Ook direct met 50% korting te krijgen zie ik.
Ze kunnen het zelf niet meer bijbenen joh 😅Timothy3000 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:56:
Zag gisteren trouwens ineens dat onaangekondigd Townscraper was toegevoegd. Gebeurt het vaker dat een game zonder aankondiging in Gamepass verschijnt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |