Acties:
  • 0 Henk 'm!
KNed schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:53:
[...]

Hij heeft nu een 40 inch (tv) op 1080p/60Hz, ietsje meer dan 27 inch :)
Edit: deze tv heeft 2ms reactie tijd. Zou een overstap naar een 24" 1080p/144Hz gaming monitor merkbaar beter zijn? Wat betreft die Hertz dan? De grootte van het scherm is natuurlijk wel weer een heel stuk kleiner
Ligt eraan hoever hij nu van de TV zit. Normaliter zit je wel wat dichter op een gaming monitor, dan dat je op een TV zit.
Ik zit bijvoorbeeld op 2.5m van m'n 65" CX OLED af, terwijl ik op 30cm van m'n 27" gamingmonitor zit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:41
Rivanov schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:48:
[...]

Ligt eraan hoever hij nu van de TV zit. Normaliter zit je wel wat dichter op een gaming monitor, dan dat je op een TV zit.
Ik zit bijvoorbeeld op 2.5m van m'n 65" CX OLED af, terwijl ik op 30cm van m'n 27" gamingmonitor zit.
30cm is wel heel dichtbij... Zelfs op kantoor zit ik op armlengte afstand van mijn 27" scherm, is al gauw 80cm. Op 30cm afstand kan ik pixels tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:14:
[...]

30cm is wel heel dichtbij... Zelfs op kantoor zit ik op armlengte afstand van mijn 27" scherm, is al gauw 80cm. Op 30cm afstand kan ik pixels tellen.
Exacte lengte weet ik ook niet. Nooit gemeten.
Het is inderdaad +/- armlengte.

Maar niet iedereen z'n arm is even lang. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 29-11-2021 13:46 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:16
Dank voor alle input. Punt is dat ivm de beschikbare ruimte zijn tv nu vrij laag aan de muur hangt. Dat is nu geen probleem als hij daarvoor op een afstandje zit met zijn controller. Maar hij wil graag een Hotas One joystick voor Flight Simulator, die moet je natuurlijk ergens op zetten, dus dan zou een tafeltje met een scherm erop en de joystick handiger zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
GTA:SA net uitgespeeld. Blijft hele toffe game, bizar hoeveel content en features er in die game toen al zaten. Deze DE versie heeft echter bepaalde bugs die het plezier even goed wisten te verzieken. Gelukkig zijn de bugs te omzeilen want anders had ik hem allang van de SSD geflikkerd.

De reden dat het al die bugs heeft is omdat het de mobile port betreft, bizar. Echt te bizar, maar het verklaart alles.

Op naar de volgende game...verder met Psychonauts 2, RDR2 of Yakuza 0. Of beginnen met Mortal Shell of Destroy all Humans. Decisions decisions, maar dat is voor een andere dag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:19

On_E

Housemusic

Morgen eens kijken of Evil Genius in de huidige ‘rotatie’ van Battlefield. Halo, Forza en Football Manager komt. :)

Ook Watchdogs Legion komt deze week binnen, 2e spel op disc pas. Soms zijn ze fysiek zo goedkoop dat ik toch wel blij ben dat ik de optie nog heb!

[ Voor 38% gewijzigd door On_E op 29-11-2021 22:02 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:44:
GTA:SA net uitgespeeld. Blijft hele toffe game, bizar hoeveel content en features er in die game toen al zaten. Deze DE versie heeft echter bepaalde bugs die het plezier even goed wisten te verzieken. Gelukkig zijn de bugs te omzeilen want anders had ik hem allang van de SSD geflikkerd.

De reden dat het al die bugs heeft is omdat het de mobile port betreft, bizar. Echt te bizar, maar het verklaart alles.

Op naar de volgende game...verder met Psychonauts 2, RDR2 of Yakuza 0. Of beginnen met Mortal Shell of Destroy all Humans. Decisions decisions, maar dat is voor een andere dag!
Toch erg jammer zoiets... Die bugs zullen dan ook wel niet meer gefixt worden. Maar goed, Rockstar is wat mij betreft dan ook nog erger dan Blizzard qua vergane glorie. Bij hun heb ik niet eens meer een klein beetje het idee dat het ze nog iets boeit.
Wou de game misschien nog proberen maar ik denk dat ik hem maar lekker in mijn herinnering laat leven. Ik vond de updated graphics ook al totaal niet overtuigend.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:49
Finraziel schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:44:
[...]

Toch erg jammer zoiets... Die bugs zullen dan ook wel niet meer gefixt worden. Maar goed, Rockstar is wat mij betreft dan ook nog erger dan Blizzard qua vergane glorie. Bij hun heb ik niet eens meer een klein beetje het idee dat het ze nog iets boeit.
Wou de game misschien nog proberen maar ik denk dat ik hem maar lekker in mijn herinnering laat leven. Ik vond de updated graphics ook al totaal niet overtuigend.
Het is gewoon super triest dat Rockstar hiermee op de markt komst. Ik vind het oprecht knap dat @devilsnight het volgende heeft ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:44:
[...]

Zelf heb ik dat nog niet met Rockstar want hun laatste game was RDR2 wat toch echt liet zien wat een getalenteerde studio het toch is met echt de meest bizar toffe details en prachtige graphics en animaties. Deze trilogie is gemaakt door Grove Street Games, die ook garant stond voor de SA mobile port.

Het is echter wel heel slecht dat Rockstar het duidelijk wel best vond en de game gewoon liet uitkomen, met al die rare bugs en design keuzes. GTA Online heeft wel een boel verziekt qua hoe lang Rockstar zonder een nieuwe singleplayer game kan doen. Was GTAO niet zo'n gestoord succes geweest dan hadden we dit jaar of anders volgend jaar ongetwijfeld GTA 6 gehad, of misschien zelfs tussendoor wel iets anders zoals Bully 2 bijvoorbeeld.

We gaan het zien of Rockstar het nog steeds heeft in 2025 of 2026, lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://news.xbox.com/en-...d-gaming-on-edge-browser/

Kleine update voor xCloud die wat grafische verbeteringen brengt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 29 november 2021 @ 23:03:
[...]

Het is gewoon super triest dat Rockstar hiermee op de markt komst. Ik vind het oprecht knap dat @devilsnight het volgende heeft ;)
Ik moet zeggen dat afgezien van de onzichtbare muur bug die 1x in een missie gebeurde en waardoor ik de missie opnieuw moest doen, en dat de character totaal niet meer kon lopen in 2 missies dat het verder redelijk goed is verlopen. Verder geen rare dingen, dus al is het absoluut kwalijk dat dit soort shit erin zit.....na al die heisa online valt het achteraf toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
devilsnight schreef op maandag 29 november 2021 @ 23:08:
[...]

Ik moet zeggen dat afgezien van de onzichtbare muur bug die 1x in een missie gebeurde en waardoor ik de missie opnieuw moest doen, en dat de character totaal niet meer kon lopen in 2 missies dat het verder redelijk goed is verlopen. Verder geen rare dingen, dus al is het absoluut kwalijk dat dit soort shit erin zit.....na al die heisa online valt het achteraf toch mee.
Is dat niet altijd zo? Ga maar eens cp2077 spelen, dat is echt niet zo erg als men zegt

Acties:
  • +2 Henk 'm!
418O2 schreef op maandag 29 november 2021 @ 23:16:
[...]

Is dat niet altijd zo? Ga maar eens cp2077 spelen, dat is echt niet zo erg als men zegt
In het begin ook niet direct na launch? Ik kan me nog genoeg video's herinneren met hele slechte dingen, aan de andere kant zijn dat vaak wel compilaties.

Begrijp me niet verkeerd over GTA, het blijft mega slecht dat ze gewoon die brakke mobile port gebruikt hebben en van een Rockstar product verwacht je absoluut meer, maar onspeelbaar is het sowieso niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:33
KNed schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:53:
[...]

Hij heeft nu een 40 inch (tv) op 1080p/60Hz, ietsje meer dan 27 inch :)
Edit: deze tv heeft 2ms reactie tijd. Zou een overstap naar een 24" 1080p/144Hz gaming monitor merkbaar beter zijn? Wat betreft die Hertz dan? De grootte van het scherm is natuurlijk wel weer een heel stuk kleiner
Enkel als je zou gamen op 120fps, maar gezien de lack of power zijn dat maar een handvol games die dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:16
Engineer Stewie schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:35:
[...]

Enkel als je zou gamen op 120fps, maar gezien de lack of power zijn dat maar een handvol games die dat kunnen.
Bedankt voor je reactie.

De plannen voor het 1440p scherm zijn inmiddels naar de prullenbak. Waarschijnlijk nu eerst een Hotas One aanschaffen en Flight Simulator. En dan daarna kijken wat hij met het scherm gaat doen. Kan altijd nog vervangen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
418O2 schreef op maandag 29 november 2021 @ 23:16:
[...]

Ik wacht nog steeds op de next gen versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Steven030 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:07:
[...]

Goed om te weten

:F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:08

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition Is Now Available For Xbox One And Xbox Series X|S

Afbeeldingslocatie: https://majornelson.com/wp-content/uploads/sites/7/2021/10/Oddworld.jpg

https://majornelson.com/2...x-one-and-xbox-series-xs/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 16:08

Miesjh

Become Master Chief:
https://www.xbox.com/nl-NL/promotions/becomemasterchief

[ Voor 36% gewijzigd door Miesjh op 30-11-2021 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Steven030 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:07:
[...]

Same, hele poos terug al gekocht voor een paar tientjes en een paar missies gespeeld, echt helemaal mijn type game maar met de gedachte dat het (hopelijk) toch nog beter gaat worden toch maar mee gestopt en nog wat geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:53
Sipio schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:00:
[...]

Same, hele poos terug al gekocht voor een paar tientjes en een paar missies gespeeld, echt helemaal mijn type game maar met de gedachte dat het (hopelijk) toch nog beter gaat worden toch maar mee gestopt en nog wat geduld hebben.
Ik heb hem vorig jaar reeds uitgespeeld, was wel te doen. Ga nog een run doen zodra de nextgen patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien ligt het aan YouTube en/of dat ik op mijn telefoon kijk, maar af en toe denk ik misschien iets te zien van waar hij het over heeft, maar dan schakelt hij het weer uit en zie ik gewoon geen verschil...
Kan ook aan mij liggen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:38:
[...]

Misschien ligt het aan YouTube en/of dat ik op mijn telefoon kijk, maar af en toe denk ik misschien iets te zien van waar hij het over heeft, maar dan schakelt hij het weer uit en zie ik gewoon geen verschil...
Kan ook aan mij liggen :+
Heb het zojuist zelf getest en verschil is zeer duidelijk zichtbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Miesjh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:42:
Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition Is Now Available For Xbox One And Xbox Series X|S

[Afbeelding]

https://majornelson.com/2...x-one-and-xbox-series-xs/
Oddworld, nice!

Voor de disc-verzamelaars en/of (door)verkopers, een select groepje retailers heeft 'em ook gewoon op disc liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Famous schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:06:
[...]

Zo deed ik het normaal ook maar dat werkt dus niet meer, althans rond 11:00 ofzo niet.

De andere methode, via xbox en regio, werkte perfect (gelukkig :D ).
Eergisteren Guardians of the galaxy gekocht via brazilie en nu werkte de normale methode bij mij ook niet meer. Gelukkig had ik er al over gelezen en werkte de methode om op de xbox de regio te veranderen idd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 13:04
Ik had afgelopen week mijn Elite 2 Halo edition terug gestuurd ter reparatie. Mijn a knop reageerde niet altijd en ook de back paddle rechts onderin.

Vandaag ontving ik een pakketje, met een andere Elite 2 Halo edition, dat zie ik aan die scuff marks. Jammer dat ze niet even de tijd nemen om een kleine toelichting te geven, maar gewoon lomp een controller (ik weet niet of hij nieuw is of niet, maar hij voelt wel nieuw) krijg opgestuurd in een bubble wrap.

Je kunt zo makkelijk scoren op "customer excellence" door naast de snelle service een kleine toelichting te geven over wat er nu gebeurd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Xlast88 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:06:
Ik gebruik een Bose QC35 v2 headset met 3.5m (android) audio kabel in de controller. Werkt prima!
Ik heb nog nooit een fancy headset gehad, maar ik heb hier nog een NC 700 in verpakking liggen. Hamvraag is, heb je als je hem via de controller aansluit ook surround? Ik heb echt geen idee :+ Ik associeer zo'n phonejack nog met stereo...

En is het dan handig om die DTS licentie te kopen/gebruiken en werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:34:
Ik had afgelopen week mijn Elite 2 Halo edition terug gestuurd ter reparatie. Mijn a knop reageerde niet altijd en ook de back paddle rechts onderin.

Vandaag ontving ik een pakketje, met een andere Elite 2 Halo edition, dat zie ik aan die scuff marks. Jammer dat ze niet even de tijd nemen om een kleine toelichting te geven, maar gewoon lomp een controller (ik weet niet of hij nieuw is of niet, maar hij voelt wel nieuw) krijg opgestuurd in een bubble wrap.

Je kunt zo makkelijk scoren op "customer excellence" door naast de snelle service een kleine toelichting te geven over wat er nu gebeurd is..
Wel een goede A-knop nu? Heb mijn Halo Series X controller ook opgestuurd voor zelfde probleem, maar nog niks terug mogen ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
scorelord schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:39:
[...]

Ik heb nog nooit een fancy headset gehad, maar ik heb hier nog een NC 700 in verpakking liggen. Hamvraag is, heb je als je hem via de controller aansluit ook surround? Ik heb echt geen idee :+ Ik associeer zo'n phonejack nog met stereo...

En is het dan handig om die DTS licentie te kopen/gebruiken en werkt dat een beetje?
Het wordt gesimuleerd, ongeacht of je hem op je phonejack aansluit. Dus de DTS/Atmos licentie simuleren het ruimtelijke geluid in je headset. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn oren niet meer de beste zijn en ik dus ook niet veel verschil hoor met Windows Sonic op mijn Xbox Wireless headset.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Wom schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:54:
[...]

Wel een goede A-knop nu? Heb mijn Halo Series X controller ook opgestuurd voor zelfde probleem, maar nog niks terug mogen ontvangen. :)
Ehh, laat ik je nog weten. Vanavond ga ik het even testen. Ben benieuwd of jij ook alleen ee nieuwe controller krijgt in bubble wrap haha.

Had wel alle knoppen eraf gehaald zoals werd gevraagd in de begeleidende email, die heb ik nu dus dubbel (zoals @G_Dragon ook al meldde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
airwolf83 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:34:
[...]

Eergisteren Guardians of the galaxy gekocht via brazilie en nu werkte de normale methode bij mij ook niet meer. Gelukkig had ik er al over gelezen en werkte de methode om op de xbox de regio te veranderen idd wel.
Met normale manier bedoel je via VPN en gift cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Best een gedoe met die Elite controllers he? Het is jammer want ze liggen super in de hand, maar eigenlijk mag zoiets niet, zeker niet voor die prijs. Zelf heb ik ook dat ik de B knop eigenlijk gewoon te hard moet in drukken voordat ie registreert. Je went eraan, maar het is niet goed. Ik blijf ook niet teruggaan naar MM voor de zoveelste keer. Tenzij het straks totaal niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Mijn Halo Series X controller (non-elite) ook retour ontvangen (en heb dus nu 2 20 jaar klepjes).
Ging wel vlot verder, dag van aankomst daar was de nieuwe al retour.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:39:
Ben benieuwd of jij ook alleen ee nieuwe controller krijgt in bubble wrap haha.
Kwam hier ook alleen in Bubble wrap, dat is wel de way to go lijkt het.
Morgen gaat mijn Elite V2 (die van de MediaMarkt) naar Microsoft, want hij leek helemaal goed maar toch ook het A probleem. Duimen dus dat ik ook een Halo terug krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:
[...]

Best een gedoe met die Elite controllers he? Het is jammer want ze liggen super in de hand, maar eigenlijk mag zoiets niet, zeker niet voor die prijs. Zelf heb ik ook dat ik de B knop eigenlijk gewoon te hard moet in drukken voordat ie registreert. Je went eraan, maar het is niet goed. Ik blijf ook niet teruggaan naar MM voor de zoveelste keer. Tenzij het straks totaal niet meer werkt.
Is heel matig inderdaad, en is al hele tijd zo. Dit topic staat er ook vol mee, dat zegt genoeg. Hoop echt dat bij versie 3 van de elite dit op gelost is.
Donstil schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:08:
[...]

Mijn Halo Series X controller (non-elite) ook retour ontvangen (en heb dus nu 2 20 jaar klepjes).
Ging wel vlot verder, dag van aankomst daar was de nieuwe al retour.
Gisteren verstuurd, maar dan moet ik niet al te lang wachten als ik jou begrijp. Zou mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

JDL15 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:37:
[...]

Het wordt gesimuleerd, ongeacht of je hem op je phonejack aansluit. Dus de DTS/Atmos licentie simuleren het ruimtelijke geluid in je headset. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn oren niet meer de beste zijn en ik dus ook niet veel verschil hoor met Windows Sonic op mijn Xbox Wireless headset.
Weet je het zeker? Ik begreep altijd dat die DTS/Atmos branding van headsets niks anders is dan marketing en het effect met elke headset hetzelfde is (los van kwaliteit van de headset natuurlijk).

Het geluid komt hoe dan ook gewoon uit 2 speakers, dus dat kan gewoon door je standaard stereo 3.5mm jack gestuurd worden. Processing gebeurt gewoon op de XBox dacht ik.

[ Voor 12% gewijzigd door d.bakker84 op 30-11-2021 17:06 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALw04McdiXJzVh_MalIFKrPZ0rs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hjTBSaHOc99BT1GVAihs1Bf6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvmfemtjlU6SX_6HF34awrcRIyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5u1qeboQbntuD0qJSaclfm3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1dPexnpybH7xJf7VGClSP466LA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/veofZZkrIRdF8ZGAcA8wYVhd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf-v9UKIbW3O8RYb0LBRBRtb_14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xyx5eTo3qEk4mD5UTQfduNIf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ki84IVpba3psZRqlYUwXrozeugc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYqrbDIh7d3RFmP5IX7i5zky.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-zaFomYfYMAoYPMsI_E-qU6LkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Spfyxhu611GbFF2m3MrEbXju.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ym3a6nMQycmu_U_DRoHWiTHN244=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u7R4aFWPrfeSssYvFJ9xroIQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1dt4jbOr1q9EwnG0i1ToBXN2b8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n4usRLepB04NoQvaGDTgpTzT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K54gx4KAIMdkRHiU1jB9mXx7Ie8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gXnTKN5F2phy9eXQ8Ahba2t2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0x2vHpf9PtY5l4oSLAjEGSu9wY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29yuTQhNbbDb95bWjdnauK3n.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door devilsnight op 30-11-2021 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:27
GTA: San Andreas heeft net een update van 18,11gb gekregen
According to the patch notes, these fixes will make a number of general improvements including, stability improvements, the addition of a cinematic camera, correcting a number of misspellings on signs, and several issues relating to rain - which had a habit of appearing indoors in the games.

Each game in the GTA Trilogy - GTA 3, GTA: Vice City, and GTA: San Andreas - will also be getting a range of unique fixes with everything from improved resolution, UI fixes, and even adjustments to character models. Perhaps the most welcome fix though is the fact that Rockstar is reintroducing the "cloud cover at high altitude," rectifying the GTA Trilogy San Andreas fog controversy.

[ Voor 85% gewijzigd door Vinnocchio op 30-11-2021 18:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17
Vinnocchio schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:05:

[...]
Doe jezelf een lol en speel sleeping dogs met fps boost. Geloof me het is echt een vele male betere game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17
deze game lijkt wel voor mij specifiek gemaakt. Alles raakt tot nu toe de juiste snaar bij mij. Van concept art tot muziek tot de setting en alles eromheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:15:
[...]

Doe jezelf een lol en speel sleeping dogs met fps boost. Geloof me het is echt een vele male betere game.
Ik zou een moord doen voor een vervolg man, wat is die game vet zeg. Tof verhaal ook en een heerlijk vecht systeem. Alleen het rijden voelde slecht aan vond ik. Dood en doodzonde dat Square Enix de studio niet gewoon een deel 2 liet maken, ipv gingen ze een free to play game maken van die IP als ik me niet vergis, dit faalde en toen was het game over voor de studio. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Heb ik echt net gisteren de game uitgespeeld, haha.

Veel dingen zie ik die gewoon aangeven dat de game nog niet klaar was om te releasen. Aanpassingen aan character models en weet ik veel allemaal. Neem je tijd, release gewoon pas je game wanneer het echt klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:17:
[...]
deze game lijkt wel voor mij specifiek gemaakt. Alles raakt tot nu toe de juiste snaar bij mij. Van concept art tot muziek tot de setting en alles eromheen.
Ja het klinkt geweldig allemaal. Moet zeggen dat ik al deze updates niet verwacht had na E3, maar het is duidelijk dat ze de game echt lekker aan het marketen zijn.

Skyrim in space in all the best ways zei Todd Howard tegen IGN onlangs, sign me up. Wel hoop ik op de terugkeer van wat diepere RPG elementen en meer dialog options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
[...]

Is of vind jij?

Je niet je mening presenteren als feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:26:
[...]

Is of vind jij?

Ik denk dat ik zelf SA wel prefereer over SD overall, maar SD heeft wel bepaalde dingen vind ik die echt beter zijn dat GTA....overall, en dat is inclusief GTA V. :)

Ik ga een dezer dagen voor een tweede playthrough van SD. Voor nu... terug naar Yakuza 0. Terug naar de hostess clubs minigame, addictive AF! :P

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 30-11-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
d.bakker84 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:05:
[...]

Weet je het zeker? Ik begreep altijd dat die DTS/Atmos branding van headsets niks anders is dan marketing en het effect met elke headset hetzelfde is (los van kwaliteit van de headset natuurlijk).

Het geluid komt hoe dan ook gewoon uit 2 speakers, dus dat kan gewoon door je standaard stereo 3.5mm jack gestuurd worden. Processing gebeurt gewoon op de XBox dacht ik.
Dat probeer ik ook te zeggen, vandaar het woord simuleren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Is of vind jij?

Ik denk wel dat we met zekerheid kunnen vaststellen dat Sleeping Dogs Definitive Edition een vele male betere game is dan San Andreas Definitive Edition. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel benieuwd naar! Stond al een tijdje op mijn to play list! Maar scheen niet zo'n heel goede game te zijn toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 30-11-2021 19:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:13:
[...]

Wel benieuwd naar! Stond al een tijdje op mijn to play list. Scheen niet zo'n heel goede game te zijn toch?
Ruim voldoende https://www.metacritic.co...team-elite/critic-reviews :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:34
Voor iedereen die de luxe heeft van 2 tv's en een Xbox. Ik heb zojuist de CableDeconn HDMI 2.1 switch binnengekregen en deze werkt perfect om het beeld tussen 2 tv's te wisselen. Ook met 4K120Hz Dolby Vision.
Hij is bij Amazon te bestellen.
Alle vorige splitters die ik had gaven zwart beeld bij 4K120Hz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46

[...]
Dat is zo ongeveer heel de game? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Is of vind jij?

Vind hij. Want is absoluut niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:22:
[...]

Dat is zo ongeveer heel de game? :+
Haha dat dacht ik dus ook. Gewoon een update 20x groter dan de Disk waar de PS2 versie op kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:26:
[...]

Vind hij. Want is absoluut niet :P
Ik vond SA toentertijd echt helemaal geweldig maar die is imo echt door de tand des tijds ingehaald. Uurtje op Gamepass geprobeerd maar die remaster viel me goed tegen. Daar waar ik eens in de zoveel tijd wel Sleeping Dogs weer van begin tot eind speel en die game voelt niet echt veroudert aan.

Blijf het jammer vinden dat GTA Definitive Editie zo'n matige cashgrab geworden is. Had van Rockstar wel iets beter verwacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 30-11-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:38:
[...]

Ik vond SA toentertijd echt helemaal geweldig maar die is imo echt door de tand des tijds ingehaald. Uurtje op Gamepass geprobeerd maar die remaster viel me goed tegen. Daar waar ik eens in de zoveel tijd wel Sleeping Dogs weer van begin tot eind speel en die game voelt niet echt veroudert aan.

Blijf het jammer vinden dat GTA Definitive Editie zo'n matige cashgrab geworden is. Had van Rockstar wel iets beter verwacht.
Is dat Sleeping Dogs nou echt zo gaaf? Daarnet even wat op YT zitten kijken, maar het ziet er vooral nogal donker en 'simpel' uit. Heeft dat echt de diepgang zoals een GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:38:
[...]

Alleen wel echt jammer hoe slecht het rijden blijft, auto's , motors etc voelt allemaal niet goed aan. Alsof je een RC wagentje aan het besturen bent vond ik.

Is er iets met Live aan de hand vanavond? Invites komen niet door bij ons. Ik wilde even Rainbow Six Siege doen, invites werken niet. Ze werken in FH5 ook niet en in FIFA werkte het ook niet, aldus een vriend.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 30-11-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:50:
[...]

Is dat Sleeping Dogs nou echt zo gaaf? Daarnet even wat op YT zitten kijken, maar het ziet er vooral nogal donker en 'simpel' uit. Heeft dat echt de diepgang zoals een GTA?
Sleeping Dogs is vet hoor. Een vecht systeem waar GTA nog een boel van kan leren, een tof verhaal, opzich genoeg te doen in die stad ook zoals auto's kopen, kleding, op dates gaan zoals karaoke. Het schieten is misschien iets minder uitgewerkt dan GTA V, maar werkt verder prima.

Uiteindelijk is GTA V qua aandacht aan details wel beter, maar in SD kun je als ik me niet vergis meer gebouwen in zoals winkels en dat soort dingen. Ik vond zelf de missie variatie in SD echt heel tof ook, beduidend beter en meer fun dan GTA IV. GTA V deed dit al veel beter dan IV, maar of ik het beter dan SD zou noemen.....not sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
[...]

Ik geef alleen aan dat er een update is.
Sleeping Dogs heb ik, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Mijn punt is dat je niet kan zeggen dat een bepaalde game beter is. Alleen al door emotie kan een spel met mankementen beter zijn voor iemand

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:25
De Assassin's Creed-serie heeft mij in het verleden nooit echt kunnen pakken, maar dit weekend heb ik 'Assassin's Creed Odyssey' tijdens Microsoft's Black Friday-sale gekocht en potverdorie wat is dat een toffe, mooie game zeg! :*) Oh, en 'Dynamic 4K/60fps' op de Series X. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mF31cYveAOqwxzOMO7dZDQlJXQY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/gp7vAhdatrbZ54bX2B9amwtn.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_awp19BZbtOIAZ419UAsQ7QlxXo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/0DD0YzVN2GTXUP1WYbO7RppV.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jv4I-chUGfLqQnAAV61PHOj3hZQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/QNLxcWmTmK44STNGtUnKIhJE.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9itTxaxZlBQks7hoaWOJujyDL0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Rv6xylj4d413ohMvILif29ph.png?f=fotoalbum_medium

'Origins' en 'Valhalla' staan al klaar. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:29:
De Assassin's Creed-serie heeft mij in het verleden nooit echt kunnen pakken, maar dit weekend heb ik 'Assassin's Creed Odyssey' tijdens Microsoft's Black Friday-sale gekocht en potverdorie wat is dat een toffe, mooie game zeg! :*) Oh, en 'Dynamic 4K/60fps' op de Series X. (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als Original nou ook enhanced zou worden naar 60fps zou het echt top wezen. Maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier ook alweer een paar avondjes in Griekenland bezig geweest, was helemaal vergeten hoe mooi deze game is.
Vooral die onweersbuien als je bovenop een vulkaan staat en uitkijkt over zee, man, man :9~
En quick resume hè, xbox knop indrukken en hakken maar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
justifire schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:17:
[...]

Hier ook alweer een paar avondjes in Griekenland bezig geweest, was helemaal vergeten hoe mooi deze game is.
Vooral die onweersbuien als je bovenop een vulkaan staat en uitkijkt over zee, man, man :9~
En quick resume hè, xbox knop indrukken en hakken maar :9
Ja, die Quick Resume is wel érg nice! Speel het spel sinds afgelopen vrijdag en heb het nog geen één keer opnieuw gestart. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:32
Yonix schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:25:
[...]

Ja, die Quick Resume is wel érg nice! Speel het spel sinds afgelopen vrijdag en heb het nog geen één keer opnieuw gestart. :P
Speel je ook andere games tussendoor? Want quick resume is eigenlijk alleen dan een meerwaarde. Je kon altijd al games suspenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
giantgiantus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:50:
[...]

Speel je ook andere games tussendoor? Want quick resume is eigenlijk alleen dan een meerwaarde. Je kon altijd al games suspenden.
Ja, met quick resume kan je juist allerlei games tussendoor spelen en als je bijvoorbeeld na een maand de game weer opstart begin je instant weer waar je was gebleven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Suspenden werkte volgens mij ook niet als je energy save aan hebt staan. Ik heb meer dan een jaar alleen RDR2 gespeeld op de One X, Maar nooit dat als ik hem opstartte hij het opstarten van RDR voor me oversloeg :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het zijn echt prachtige games, ik kan niets anders zeggen. Althans, ik heb tot nu toe enkel Origins nog maar gespeeld, maar Odyssey is grafisch volgens mij nagenoeg identiek. Echter is Origins wel de enige van de drie die nog op 30fps loopt...
devilsnight schreef op woensdag 1 december 2021 @ 01:01:
[...]

Als Original nou ook enhanced zou worden naar 60fps zou het echt top wezen. Maar helaas.
Precies dit dus :/ Ik snap het ook niet zo goed, je zou toch zeggen dat als het met Odyssey zo goed lukt, waarom dan niet met Origins. Of was Odyssey te testcase om te zien of ze er ook voldoende extra inkomsten door generen en dat tegenvalt? Je hoort er ook niets over vanuit Ubisoft, terwijl zat mensen ze hebben gevraagd om een 60fps update voor Origins (via Twitter en Ubisoft forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond weer eens wat Far Cry 6 gedaan, maar kom er nog niet lekker in. Vorige deel had mij direct te pakken, maar dat lijkt nu wat langer te duren. Wordt dit beter gedurende de game? Vind het terug spawnen van vijanden hierin vrij irritant, omdat je juist het 'veroveringsgevoel' weghaald. Ik wil die hele map blauw en niet die rode strongholds blijven zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:30:
Suspenden werkte volgens mij ook niet als je energy save aan hebt staan. Ik heb meer dan een jaar alleen RDR2 gespeeld op de One X, Maar nooit dat als ik hem opstartte hij het opstarten van RDR voor me oversloeg :)
Deze snap ik even niet... Wat bedoel je precies? :) Behalve dat je vet veel RDR2 hebt gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:46:
[...]

Deze snap ik even niet... Wat bedoel je precies? :) Behalve dat je vet veel RDR2 hebt gespeeld ;)
Dat suspenden anders werkt dan QR. Suspenden werkt alleen als je je xbox niet echt uit zet. Het werd in het geheugen opgeslagen. QR wordt opgeslagen op de SSD en werkt dan dus ook. Dus QR is ook een verbetering als je maar 1 spel speelt voor veel mensen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

BM

Moderator Spielerij
ArthurMorgan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:30:
Op de One X bleef de 'game-state' ook in het RAM zitten, dus als je console dan uitgaat ben je die inderdaad kwijt.
Op de Series consoles word de gamestate naar de SSD weggeschreven, en kan die dus zelfs na een full-reboot nog teruggehaald worden. Denk dat daar het verschil in zit.
Heb zelfs al gevallen gehad waarin een game een update heeft gehad, en toch in dezelfde Quick-Resume state terugkwam. Als het werkt is het echt een ideale feature :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:49:
[...]

Dat suspenden anders werkt dan QR. Suspenden werkt alleen als je je xbox niet echt uit zet. Het werd in het geheugen opgeslagen. QR wordt opgeslagen op de SSD en werkt dan dus ook. Dus QR is ook een verbetering als je maar 1 spel speelt voor veel mensen.
Ohja, de One X had ook al dat je game soms bewaard bleef hè. Eentje dan, zolang je 'em niet uitzette, toch? Pfff, grappig dat je dat soort dingen alweer zo snel vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
BM schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:50:
[...]

Op de One X bleef de 'game-state' ook in het RAM zitten, dus als je console dan uitgaat ben je die inderdaad kwijt.
Op de Series consoles word de gamestate naar de SSD weggeschreven, en kan die dus zelfs na een full-reboot nog teruggehaald worden. Denk dat daar het verschil in zit.
Heb zelfs al gevallen gehad waarin een game een update heeft gehad, en toch in dezelfde Quick-Resume state terugkwam. Als het werkt is het echt een ideale feature :)
True, al zitten er vaak nog wel een paar hikjes in de game de eerste minuut. Maakt eigenlijk weinig uit maar voor de kwaliteitsbeleving zou het leuk zijn als ze die op termijn ook nog glad weten te strijken.

Ach, wat is die Series X toch ook een geweldig apparaat hè. Het design, de performance, de features, rete stil ding ook. Echt top! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Iemand hier 'Generation Zero' al gespeeld? Tot nu toe solo gedaan, erg leuk maar ook best wel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Vinnocchio schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:04:
Iemand hier 'Generation Zero' al gespeeld? Tot nu toe solo gedaan, erg leuk maar ook best wel moeilijk.
Is nu onderdeel van Game Pass, inclusief een 60fps update voor Series X|S

https://www.windowscentra...ance-update-and-crossplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
devilsnight schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:04:
[...]

Met normale manier bedoel je via VPN en gift cards?
Ik deed het altijd gewoon zonder vpn..
Code kopen op mtc game..
En daarna code redeemen via Portugese microsoft website. Alleen als je dat nu doet staat dus de redeem optie er niet meer bij.

Dus nu alsnog gewoon een gift card kopen alleen nu voer ik hem in op de xbox store op de xbox na de regio te hebben veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
giantgiantus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:50:
[...]

Jup, gisteravond nog F1 2020 tussendoor gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Wom schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:46:
Gisteravond weer eens wat Far Cry 6 gedaan, maar kom er nog niet lekker in. Vorige deel had mij direct te pakken, maar dat lijkt nu wat langer te duren. Wordt dit beter gedurende de game? Vind het terug spawnen van vijanden hierin vrij irritant, omdat je juist het 'veroveringsgevoel' weghaald. Ik wil die hele map blauw en niet die rode strongholds blijven zien :P
Weet niet hoe het bij jou zit, maar het is een letterlijke copy. Eerste keer is zo’n game echt geweldig. Tweede keer is het minder. Ik ervaar het zelfde met Forza horizon. Waar ik deel 2 echt helemaal in opgezogen werd, vond ik deel 3 prima en 4 kwam ik niet in. Deel 5 is weer leuk, maar doordat het zo’n copy-paste gevoel geeft zal ik niet meer het gevoel hebben van deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:04:
[...]

Weet niet hoe het bij jou zit, maar het is een letterlijke copy. Eerste keer is zo’n game echt geweldig. Tweede keer is het minder. Ik ervaar het zelfde met Forza horizon. Waar ik deel 2 echt helemaal in opgezogen werd, vond ik deel 3 prima en 4 kwam ik niet in. Deel 5 is weer leuk, maar doordat het zo’n copy-paste gevoel geeft zal ik niet meer het gevoel hebben van deel 2.
Letterlijke kopie is nogal gechargeerd.

Maar ja, hoeveel kan je anders doen in een franchise? En vergeet ook niet dat je zelf ouder wordt. FH2 is uit 2014...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:46:
Ik heb gisteren exact hetzelfde in het Far Cry topic gepost. :P
Groot fan van de Far Cry games maar op de één of andere manier is deze game het net niet voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:04:
[...]

Toen ik alles in FC5 gedaan had, was ik de game nog niet beu. De gameplay an sich vond ik heel plezierig, met daarbij een (voor mij) aansprekende setting. Heb datzelfde gevoel nog nog niet te pakken. En er zitten wel een aantal zaken in die geleend zijn van Just Cause, waar ik deel 3 ook helemaal kapot heb gespeeld. Dus misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:12:
[...]

Ik heb gisteren exact hetzelfde in het Far Cry topic gepost. :P
Groot fan van de Far Cry games maar op de één of andere manier is deze game het net niet voor mij.
Great minds think alike, is het niet?

Maar wel bijzonder dat er schijnbaar meerdere zijn. Kan mijn vinger er ook nog niet op leggen. Met FH5 en Halo in aantocht gaat het ook lastig worden er echt vol in te duiken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:14:
[...]

Great minds think alike, is het niet?

Maar wel bijzonder dat er schijnbaar meerdere zijn. Kan mijn vinger er ook nog niet op leggen. Met FH5 en Halo in aantocht gaat het ook lastig worden er echt vol in te duiken nog.
Ik heb een paar uur gespeeld maar op de één of andere manier kan ik er gewoon niet in geraken. Vind outposts in deze game veroveren minder leuk, Anton als villain valt tegen (heb nog weinig interactie met hem gehad, dat vond ik altijd zo gaaf aan de vorige games) en dat hele weapon build gedoe maakt de game ook een stuk minder leuk voor mijn gevoel. Stealth is de game iig niet zo leuk meer.

Ik leg hem voor nu een paar maanden weg. Wellicht dat ik de game als ik hem dan opstart wel leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
418O2 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:08:
[...]

Letterlijke kopie is nogal gechargeerd.

Maar ja, hoeveel kan je anders doen in een franchise? En vergeet ook niet dat je zelf ouder wordt. FH2 is uit 2014...
Ja goed punt hoor. Neem het de game ook niet kwalijk :). Al zijn er soms games die een bekend concept echt nieuw maken denk bijvoorbeeld aan de eerste forza horizon. Geniaal nieuw concept destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:19:
[...]

Ja goed punt hoor. Neem het de game ook niet kwalijk :). Al zijn er soms games die een bekend concept echt nieuw maken denk bijvoorbeeld aan de eerste forza horizon. Geniaal nieuw concept destijds.
Ja zeker. Maar vanaf dat moment ben je wel gebonden aan bepaalde principes in je franchise, want anders is het ook niet goed. Ik heb de oude nooit gespeeld, maar FH5 vind ik wel vermakelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:03

Nogne

>.<

Afgelopen weekend aan Fenyx Immortal Rising begonnen, echt super leuke game tot zo ver. Het is bijna een 1:1 kopie van Zelda:BOTW maar dat maakt het spel er niet minder leuk door.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vond hem leuker dan BOTW :P. Met name omdat de puzzels en combat me meer lagen. En de humor was ook geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:03

Nogne

>.<

Timothy3000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:39:
Ik vond hem leuker dan BOTW :P. Met name omdat de puzzels en combat me meer lagen. En de humor was ook geniaal.
Ben nog niet heel ver, maar tot nu toe vind ik hem inderdaad leuker dan Zelda. Combat blijft voor mij een lastig dingetje (daar ben ik nooit zo goed in).

En een stabiele framerate is ook wel fijn, met Zelda was dat af en toe een ramp.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Wom schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:13:
[...]

Toen ik alles in FC5 gedaan had, was ik de game nog niet beu. De gameplay an sich vond ik heel plezierig, met daarbij een (voor mij) aansprekende setting. Heb datzelfde gevoel nog nog niet te pakken. En er zitten wel een aantal zaken in die geleend zijn van Just Cause, waar ik deel 3 ook helemaal kapot heb gespeeld. Dus misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog.
Ik vond hem ook wat tegenvallen uiteindelijk, maar scheelt dat ik Primal als laatste Far Cry had. Uiteindelijk, als je veel van die turrets weet te destroyen gaat het fast travelen wat sneller en zit er wat meer vaart in. Heb toch wel wat plezier gehad aan het spel en ik vond het er bij vlagen ook echt mooi uit zien :)

Die respawn van enemies zijn ook irritant, ik dacht dat ze daar iets aan hadden gedaan in een recente grote update, maar blijkbaar niet voldoende :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
JDL15 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:39:
[...]

Ehh, laat ik je nog weten. Vanavond ga ik het even testen. Ben benieuwd of jij ook alleen ee nieuwe controller krijgt in bubble wrap haha.

Had wel alle knoppen eraf gehaald zoals werd gevraagd in de begeleidende email, die heb ik nu dus dubbel (zoals @G_Dragon ook al meldde).
En ja hoor, weer lijk ik een nieuwe Halo Elite 2 met een niet functionerende A knop te hebben. Ik wil hem nog niet helemaal afschrijven, maar gisteren leek ik toch weer een paar keer het gevoel te hebben dat hij niet wilde jumpen bij Halo. Zit weer in zo´n soort ontkenningsfase van `misschien heb ik toch niet goed gedrukt` of `misschien kon ik niet springen omdat ik net op wapen wisselen drukte.`

Wederom vanavond maar weer eens testen, maar toch leek het al een paar keer op te vallen.

Ook zit ik wat te stoeien met die record functies die ik toch graag wil gebruiken op mijn Elite 2, hadden ze share knop maar ook meegenomen in de Elite 2..

Ik heb nu de backpaddles als volgt:

- Linksboven = Shift
- Linksonder = A (Jump bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er is gebeurd, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in
- Rechtsboven = Click right thumbstick (melee bij FPS)
- Rechtsonder = B (bukken bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er gaat gebeuren, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in

Iemand anders een handige knoppencombinatie voor de shift actions? Ben benieuwd hoe anderen ermee spelen met FPS..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:59
JDL15 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:05:
[...]

- Linksboven = Shift
- Linksonder = A (Jump bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er is gebeurd, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in
- Rechtsonder = B (bukken bij FPS). Bij Shift en lang ingedrukt is opnemen wat er gaat gebeuren, maar dit is niet echt handig en duw ik vaak per ongeluk in

Iemand anders een handige knoppencombinatie voor de shift actions? Ben benieuwd hoe anderen ermee spelen met FPS..
Voor FPS gebruik ik twee paddles. Springen en bukken. Reload en wapen wissel hoef ik nooit zo snel te kunnen klikken, of althans het is niet erg dat ik niet kan rondkijken /aimen terwijl ik dat doe. Althans tot nu toe, ik ga vanavond wapen wissel maar eens op een paddle zetten omdat dat bij Halo wel handig is (shields eraf met ene wapen, headshot met het andere, dat doe ik al vaak maar zou handig zijn om aim on target te houden tijdens de wissel). Voor Halo zou ik eigenlijk jump van een paddle af moeten halen. Ik gebruikt dat heel vaak tijdens gunfight terwijl, af en toe bukkend, straffen meestal beter is omdat je bij springen totaal voorspelbaar beweegt.

Shift gebruik ik niet. Ik vind alleen de facebuttons irritant tijdens snelle actie en je hebt al 4 paddles. Daarnaast ben ik te oud om nieuwe vingercombinaties aan te leren. :)

Bij racegames heb ik schakelen onder twee paddles. Ik ben daar normaal te lui voor maar ik krijg @Finraziel zijn rivals tijden anders niet geklopt!

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 01-12-2021 12:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vanmorgen kwam ik deze settings voor de Elite (voor Halo) tegen, daar ga ik vanavond eens mee oefenen:

Left trigger: melee
Left bumper: zoom
Right bumper: grenades
Left stick click: use equipment
Upper left paddle: sprint
Upper right paddle: jump
Lower right paddle: crouch/slide
The focus on my layout is improved mobility without taking my fingers off the thumbsticks. With melee being such a big factor in Halo CQC, having it on left trigger makes it much quicker than clicking down on a thumbstick…t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
JDL15 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:05:
[...]

En ja hoor, weer lijk ik een nieuwe Halo Elite 2 met een niet functionerende A knop te hebben. Ik wil hem nog niet helemaal afschrijven, maar gisteren leek ik toch weer een paar keer het gevoel te hebben dat hij niet wilde jumpen bij Halo. Zit weer in zo´n soort ontkenningsfase van `misschien heb ik toch niet goed gedrukt` of `misschien kon ik niet springen omdat ik net op wapen wisselen drukte.`

Wederom vanavond maar weer eens testen, maar toch leek het al een paar keer op te vallen.

Ook zit ik wat te stoeien met die record functies die ik toch graag wil gebruiken op mijn Elite 2, hadden ze share knop maar ook meegenomen in de Elite 2..

- Linksboven = Shift

Hé, click right thumbstick... Als ik één control altijd mega ruk vind dan is het die wel (linker idem). Het klikt gewoon voor geen meter op zo'n wiebelig pookje. Dus als je dat kunt dupliceren op één van de paddles, dan heb je wat mij betreft een enorme incentive te pakken om toch een Elite controller te kopen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D-Ed schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:37:
Vanmorgen kwam ik deze settings voor de Elite (voor Halo) tegen, daar ga ik vanavond eens mee oefenen:

Left trigger: melee
Left bumper: zoom
Right bumper: grenades
Left stick click: use equipment
Upper left paddle: sprint
Upper right paddle: jump
Lower right paddle: crouch/slide
The focus on my layout is improved mobility without taking my fingers off the thumbsticks. With melee being such a big factor in Halo CQC, having it on left trigger makes it much quicker than clicking down on a thumbstick…t
Left + Right stick clicks..... oppassen en helemaal in FPS. Iets te hard drukken en je hebt een Left/Right stick click te pakken. Dat wil je niet in een 1:1 gevecht.

Hangt er natuurlijk ook vanaf welke handeling er aan toegewezen is, maar in FPS games schakel ik die uit of stel ik ze alleen in om te bukken/liggen.

Heb dus meerder malen meegemaakt dat een LRSC (Left/Right Stick Click) tijdens een vuurgevecht er voor zorgde dat ik met een mes aan het rondzwaaien was met als resultaat dat ik kon respawnen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:12:
[...]

Left + Right stick clicks..... oppassen en helemaal in FPS. Iets te hard drukken en je hebt een Left/Right stick click te pakken. Dat wil je niet in een 1:1 gevecht.

Hangt er natuurlijk ook vanaf welke handeling er aan toegewezen is, maar in FPS games schakel ik die uit of stel ik ze alleen in om te bukken/liggen.

Heb dus meerder malen meegemaakt dat een LRSC (Left/Right Stick Click) tijdens een vuurgevecht er voor zorgde dat ik met een mes aan het rondzwaaien was met als resultaat dat ik kon respawnen.
Herkenbaar!! Ik heb de mêlee onder de rechter stick zitten maar dat gaat iets te vaak niet goed..

Alle vier de buttons heb ik onder de vier paddles gemapt en dat werkt super maar de melee moet nog een fatsoenlijk plekje krijgen want anders kom ik niet van die Gold 5 rank af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Rossi46 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:50:
[...]

Hé, click right thumbstick... Als ik één control altijd mega ruk vind dan is het die wel (linker idem). Het klikt gewoon voor geen meter op zo'n wiebelig pookje. Dus als je dat kunt dupliceren op één van de paddles, dan heb je wat mij betreft een enorme incentive te pakken om toch een Elite controller te kopen :o
Ja inderdaad, dit ga ik me dus ook afwennen. Hoe vaak ik wel niet in een stresssituatie wel niet per ongeluk op melee heb gedrukt (of te vroeg heb ingedrukt en weer moet bijsturen) en dan lig te godveren.....
Pagina: 1 ... 279 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord