Ik begrijp niet waarom die gamepass discussie altijd door een aantal, zuur genoemd moet worden.
Het is toch interessant om te zien hoe gamepass zich ontwikkelt en hoe men hier naar kijkt? Moeten we de hele dag maar roepen hoe geweldig/tof gamepass is? We mogen de boel echt wel af en toe onder de loep nemen. Over het algemeen zijn we echt wel tevreden momenteel toch?
En in het geval van FH5, ik ga de game waarschijnlijk niet eens spelen.

D-Ed schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:59:
[...]
Sorry maar hier overdrijf je in mijn optiek nogal.. Forza heeft altijd Ultimate pakketten gehad van ongeveer €100,- dus daar is nu niets anders aan.
Waar ik het wel mee eens ben (wat ik lees) is het feit dat de mensen die de duurste versie hebben een paar dagen eerder kunnen gamen.. Dat mogen ze van mij per direct stopzetten (ik maak er nu wel blij gebruik van maar kan me wel in die frustratie vinden van mensen die zich gepasseerd voelen. Overigens geld dat ook voor andere games).
Ik snap dat het overdreven overkomt. Ik bedoel dan ook meer welke kant gamepass op kan gaan, op dit moment is dit zeker nog niet van toepassing. Ik had dit beter kunnen verwoorden.
Timothy3000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:31:
[...]
Ik ben niet zuur. Die paar dagen kunnen mij gestolen worden. Zoals ik eerder al zei: Kijk er naar uit om die game over een paar dagen gratis te kunnen spelen. Ik zeg letterlijk dat het gezeur is, dus waar je op baseert dat ik op de grond stamp is me een raadsel.
Maar vond die '''Day One in GP'' discussie wel een geinige. Want zoals Deltos en MRE-Inc al zeiden is dat niet het geval hier natuurlijk. Op deze manier kan day one uiteindelijk oneindig uitgerekt worden. Laten we hopen dat het zover nooit komt.
Dat vind ik dus ook, het is gewoon een interessante discussie.
SunnieNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:43:
[...]
Voordat de gamepass er was werd dat ook al gedaan. Heb meerdere games gehad waarbij de premium versies of the collectible edities eerder toegang gaven tot het spel. Dus ik zie er weinig verschil in.
En een paar dagen is ook weer niet onoverkomelijk. Het scheelt nog steeds een klap geld. Zonder GP had je dan dus de gewone premium besteld, dus het scheelt je nu sowieso 40-50 euro.
Ik heb ook hiervoor EA Play gehad en kocht dan een deel van de games nog steeds direct na uitkomen ipv een jaar te wachten tot die gratis was. Ook daar zie je dat EA je lekker maakt door nieuwe games wel eerst 10 uur weg te geven met EA Play.
Dat klopt, voor gamepass er was had je dat ook al, en vond ik dat ook al waardeloos en deed ik daar ook al niet aan mee. Vind het opvallend dat ze er op dezelfde manier mee omgaan ook al heb ik gamepass ultimate. Ultimate is het ultieme gamepass abo.
Maar goed, tot zover mijn bijdrage.
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 05-11-2021 12:48
]