Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Gisteren twee potjes big Battle gespeeld en ik was positief verrast. Het spel loopt veel lekkerder dan bij het eerste preview weekend. Zelf heb ik niet zoveel met 4vs4. Maar 12v12 vond ik leuk. Denk wel dat het met deze modus soms snel klaar kan zijn. Als het verschil tussen de teams te groot is. De map lijkt wel erg veel op de map die ook al in halo3 zat.
Hopelijk worden de map lekker gevarieerd. Zelf ben ik vooral een battlefield liefhebber, maar dit wil ik af en toe zeker gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:43:
[...]

Konami is een andere weg ingeslagen. Ze maken als core business brakke gokspellen en melken als side hustle de laatste fans van hun oude series uit. Ik heb daardoor niet zoveel vertrouwen in remakes van oude spellen door die jongens meer.
Want, ze gaan een gokspel maken van de oude metal gear serie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mosin schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:34:
[...]

Precies zoals je het zegt.
Persoonlijk vind ik het wel een beetje tegenvallen, maar dit is wat de echte Halo fans wilden. Alleen voegt het geen reet toe op de rest van de reeks. Ik hoop dat de SP een beetje interessant is, want ik ga dit waarschijnlijk amper spelen.

En dit lijkt ook helemaal niet op een next gen game. De hype train is ergens van de rails gevlogen.. :|
343 zit in een nogal vervelende positie, damned if they do, damned if they don't. Halo 4 had bepaalde veranderingen in de MP zoals sprinten en men flipte echt helemaal. Nu gaan ze terug naar de roots, wel gelukkig met sprinten erbij en durven ze denk ik niet al teveel te experimenteren. Mij lijkt die grapple erg tof zelf.

Qua graphics lijkt het een mixed bag. De textures van de materialen zijn erg mooi en gedetailleerd, maar het landschap zelf oogt niet echt current gen, kan ook de engine zijn. Sowieso is de ontwikkeling van deze game alles behalve vlekkeloos verlopen, volop terwijl de game in de maak was ineens van engine veranderen en die engine was ook nog WIP, dat vraagt om ellende.

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten van de campaign, het is zwaar ongebruikelijk hoe dit allemaal verloopt. Normaal gesproken heeft een studio allang een dikke gameplay demo getoond van de campaign, alles wat nieuw is, toffe gebieden, wilde dieren die er rondlopen, coole combat scenes etc. Het gerucht gaat ook dat toen Joseph Staten vorig jaar aan boord kwam bij 343 hij de campaign saai vond en als een Ubi map vond ogen en spelen.

Als dit waar is, dan is het echt een drama bij deze studio. Maar we gaan het zien. Het is duidelijk dat ze nu echt wachten tot de campaign volledig af is voordat ze hem weer tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:22
Ik zit te twijfelen om over te stappen van een one X naar een Series X. Ik heb wat vragen:
1) worden de save games tussen de One X en de Series X gewoon gesynchroniseerd? Idee is dat de One X op de slaapkamer komt. Als mijn vrouw dan tv kijkt in de woonkamer kan ik op bed verder spelen.
2) ik speel online nog tegen vrienden op een one X. Kan ik dat gewoon blijven doen op een series X?
3) als ik het goed begrijp blijft al mijn randapparatuur (Xbox headset, stuurtje) ook werken op de Series X?
4 ik heb een tv meubel met daarin een vak wat 33,5 hoog is en 43cm breed is. Raden jullie aan de Xbox rechtop te zetten of neer te leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wjsiebes schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:39:
Ik zit te twijfelen om over te stappen van een one X naar een Series X. Ik heb wat vragen:
1) worden de save games tussen de One X en de Series X gewoon gesynchroniseerd? Idee is dat de One X op de slaapkamer komt. Als mijn vrouw dan tv kijkt in de woonkamer kan ik op bed verder spelen.

Ja, maar moet uiteraard wel verbonden zijn met het internet en op beide consoles met hetzelfde account spelen. Daarnaast ook even goed kijken dat je de game ook daadwerkelijk afsluit op de console, zodat die de save gaan syncen.

2) ik speel online nog tegen vrienden op een one X. Kan ik dat gewoon blijven doen op een series X?

In de meeste games wel. Maar het is volgens mij niet 100%. Even kijken naar welke games je speelt en even Googlen of cross gen wordt gesupport.

3) als ik het goed begrijp blijft al mijn randapparatuur (Xbox headset, stuurtje) ook werken op de Series X?

Ja, volgens mij werken alle randapparatuur van de One ook op de Series.

4 ik heb een tv meubel met daarin een vak wat 33,5 hoog is en 43cm breed is. Raden jullie aan de Xbox rechtop te zetten of neer te leggen?

De manier waarop die zijn warmte het beste kwijt kan :). Verder maakt staand of liggend niet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-10-2021 10:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Zelfs met een next-gen patch ziet marvel avengers er lelijk uit, netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

wjsiebes schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:39:
Vraag 1 tm 3 is makkelijk:

1. Ja, synchronisatie werkt naadloos/vlekkeloos. Soms moet je bij het starten van een game even 5 seconden wachten en krijg je idd het sync schermpje te zien waarin je overigens niks hoeft te doen behalve naar de voortgangsbalk te kijken.
2. Ja mits je natuurlijk met het account speelt welke je ook op je andere console gebruikt.
3. Ja, alles blijft werken zolang het iig gebruik maakt van het Xbox Wireless Protocol of een Xbox Dongle. Een headset die gebruik maakt van een basisstation via de optische poort, gaat wel werken dacht ik, maar met extra hardware of via een omweg omdat de S|X geen optische poort meer hebben.

Verder kwam ik er net zelf achter dat Hell Let Loose next gen only is ? Wilde de game installeren op de One X, maar kreeg de melding dat de installatie gestopt was en
Deze game of app is niet compatible

Kies iets anders of probeer deze game of app op een XBox Series X|S. (0x87e10011)
In de Store staat wel alleen het labeltje: Geoptimaliseerd voor Xbox Series X|S
Dan ga ik er vanuit dat de game oorspronkelijk een One\PS4 game is en middels andere zaken mooier/sneller/beter draait op een Series X|S of PS5.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@timmie271, hoe laat begint de flight vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vanaf 19.00 uur gaan de multiplayer servers open en zitten we er klaar voor 👍 Als ik vanmiddag tijd heb probeer ik ook nog ff die glitch te vinden zodat je met je fireteam kunt trainen tegen de bots.

@timmie271 Sorry dat ik deze reactie van je stealde *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

Vanaf 19.00 uur gaan de multiplayer servers open en zitten we er klaar voor 👍 Als ik vanmiddag tijd heb probeer ik ook nog ff die glitch te vinden zodat je met je fireteam kunt trainen tegen de bots.

Helaas zal ik wel zuigen… net mijn elite controller ingeruild maar helaas hadden ze geen nieuw exemplaar, dus geld teruggekregen. Dus die moet ik opnieuw gaan bestellen… Dus ik moet blijkbaar weer met de A knop gaan springen… :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:50:
Ik vind Halo erg prettig spelen. Juist back to basic is weer heerlijk. Hoef me niet druk te maken over airstrikes, remote control cars, drones, supply crates, nukes, en alle onzin die CoD sinds MW2 heeft geïntroduceerd en het hele FPS landschap heeft verknald :P.

Dus als dat ouderwets is, geef me maar ouderwets, maar ik noem het lekker old school. :)
Waar blijft die Unreal Tournament / Quake III Arena Remake ? :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:35:
[...]

Helaas zal ik wel zuigen… net mijn elite controller ingeruild maar helaas hadden ze geen nieuw exemplaar, dus geld teruggekregen. Dus die moet ik opnieuw gaan bestellen… Dus ik moet blijkbaar weer met de A knop gaan springen… :N
No worries, gewoon gezelligheid toch 👍

Overigens hier de glitch: YouTube: Custom Games Glitch (Dogcomx controller method)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:39
[...]

Eerste potje gisteren ging ik 3-17. Veel slechter dan dat kun jij het niet gaan doen! :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 03-10 16:31
Farabi schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:00:
Zelfs met een next-gen patch ziet marvel avengers er lelijk uit, netjes.
Wel? Ik zit nu voor het eerst de singleplayer te doen en ik vind het er juist erg netjes uit zien. Smaken verschillen blijkbaar.

In ieder geval ben ik blij met deze toevoeging aan GP. De SP is goed te behappen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Eerste potje gisteren ging ik 3-17. Veel slechter dan dat kun jij het niet gaan doen! :o
We gaan het zien! Heb er zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmetje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Wel? Ik zit nu voor het eerst de singleplayer te doen en ik vind het er juist erg netjes uit zien. Smaken verschillen blijkbaar.

In ieder geval ben ik blij met deze toevoeging aan GP. De SP is goed te behappen tot nu toe.
Er is dus echt een SP mode naast MP? Ik dacht dat alleen de proloog SP was en daarna alles co'op. Wel tof hoor, I love SP. Zijn die MP dingen dan meer side missies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Vanavond ook weer erbij? Zo kunnen we de ontwikkeling omhoog van dichtbij meemaken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:26:
[...]

343 zit in een nogal vervelende positie, damned if they do, damned if they don't. Halo 4 had bepaalde veranderingen in de MP zoals sprinten en men flipte echt helemaal. Nu gaan ze terug naar de roots, wel gelukkig met sprinten erbij en durven ze denk ik niet al teveel te experimenteren. Mij lijkt die grapple erg tof zelf.

Qua graphics lijkt het een mixed bag. De textures van de materialen zijn erg mooi en gedetailleerd, maar het landschap zelf oogt niet echt current gen, kan ook de engine zijn. Sowieso is de ontwikkeling van deze game alles behalve vlekkeloos verlopen, volop terwijl de game in de maak was ineens van engine veranderen en die engine was ook nog WIP, dat vraagt om ellende.

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten van de campaign, het is zwaar ongebruikelijk hoe dit allemaal verloopt. Normaal gesproken heeft een studio allang een dikke gameplay demo getoond van de campaign, alles wat nieuw is, toffe gebieden, wilde dieren die er rondlopen, coole combat scenes etc. Het gerucht gaat ook dat toen Joseph Staten vorig jaar aan boord kwam bij 343 hij de campaign saai vond en als een Ubi map vond ogen en spelen.

Als dit waar is, dan is het echt een drama bij deze studio. Maar we gaan het zien. Het is duidelijk dat ze nu echt wachten tot de campaign volledig af is voordat ze hem weer tonen.
Is het Microsoft niet duidelijk geworden, dat ze dit niet moeten over laten aan 343? Ze vragen nu echt om problemen, al helemaal als je het op de doos van je console zet en sommige PS4(remaster)/PS5 games, wat betreft graphics, rondjes rennen om deze game.

Ik denk er waarschijnlijk veel te makkelijk over, maar een goede Halo game begint toch met een prachtige omgeving en een degelijk verhaal. Ik vraag me een hoop af over hoe ze dit kunnen verkloten. Zonde hoor.

Ze hebben die slipspace engine extra gebouwd voor Halo, toch? Dat zou dan ook een dikke afgang zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Is het Microsoft niet duidelijk geworden, dat ze dit niet moeten over laten aan 343? Ze vragen nu echt om problemen, al helemaal als je het op de doos van je console zet en sommige PS4(remaster)/PS5 games, wat betreft graphics, rondjes rennen om deze game.

Ik denk er waarschijnlijk veel te makkelijk over, maar een goede Halo game begint toch met een prachtige omgeving en een degelijk verhaal. Ik vraag me een hoop af over hoe ze dit kunnen verkloten. Zonde hoor.

Ze hebben die slipspace engine extra gebouwd voor Halo, toch? Dat zou dan ook een dikke afgang zijn.
De multiplayer ziet er schitterend uit (volgens Digital Foundry de mooiste f2p op dit moment), gameplay is fantastisch en de verwachtingen zijn erg positief. Er gaan veel dingen fout inderdaad maar nu al zeggen dat ze het verkloten en dat het een afgang is is nogal voorbarig IMHO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben ik helemaal met je eens. Dat moment in de eerste halo dat je voor het eerst je voeten in het gras plaatste..was gewoon magisch. Hoop echt dat de campaign niet gaat tegen vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:13:
[...]

Vanavond ook weer erbij? Zo kunnen we de ontwikkeling omhoog van dichtbij meemaken d:)b
Goede kans van wel! Leuk groepje was het gisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:47:
[...]

De multiplayer ziet er schitterend uit (volgens Digital Foundry de mooiste f2p op dit moment), gameplay is fantastisch en de verwachtingen zijn erg positief. Er gaan veel dingen fout inderdaad maar nu al zeggen dat ze het verkloten en dat het een afgang is is nogal voorbarig IMHO.
Vind je? Ik vind dat er zelfs op de vorige generatie nog mooiere shooters waren. Nou heb ik maar 1 level gespeeld in het bos, maar dat zag er niet uit die doodse wereld. En ook qua gameplay niets nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat deze game op een metacritic hoger dan een 7 zal scoren, terwijl ik juist echt behoefte heb aan ook eens een 9 en een echte next gen showcase.
En natuurlijk zit er een stijgende lijn in de graphics en gaat het allemaal uiteindelijk om een de plezier die je er zelf uit haalt. Maar ik had wel echt meer verwacht, ook omdat ze Halo als het paradepaardje van het merk Xbox neerzetten, én omdat tijdens de eerste Xbox en de 360 Halo heer en meester was op shooter-gebied

[ Voor 17% gewijzigd door Steven030 op 02-10-2021 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Steven030 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Vind je? Ik vind dat er zelfs op de vorige generatie nog mooiere games waren. Nou heb ik maar 1 level gespeeld in het bos, maar dat zag er niet uit die doodse wereld. En ook qua gameplay niets nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat deze game op een metacritic hoger dan een 7 zal scoren, terwijl ik juist echt behoefte heb aan ook eens een 9 en een echte next gen showcase
Dat vinden de experts van Digital Foundry…

Voor mij is Halo altijd eerst gameplay en dán graphics geweest, en geluid en ook dat zit al goed (op de Warthog na dan, die klinkt als een mongoose). Games puur op graphics vergelijken slaat sowieso nergens op volgens mij.

Infinite ziet er strak uit en dit is de multiplayer. Singleplayer ziet er altijd al mooier uit dus ik laat mij graag verassen. Of een game een hoge of lage scoren boeit ook niet. Ik lees liever reacties van gamers hier dan van reviewers..

Maar goed, ik dit moment gonst het van positiviteit vwb gameplay en hoe de game eruitziet. 343 heeft geluisterd naar de kritiek en hebben de game een jaar uitgesteld. Gewoon nog even wachten met de game al afbranden ;)

Edit: Overigens ben ik het wel met je eens dat het een redelijke fuckup was dat Master Chief zo prominent op de doos stond inderdaad.. Maar goed, ook dapper dat ze de game dus juist niet uitbrengen zoals ‘een bepaalde andere game’ vorig jaar december..

[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 02-10-2021 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Dat vinden de experts van Digital Foundry…

Voor mij is Halo altijd eerst gameplay en dán graphics geweest, en geluid en ook dat zit al goed (op de Warthog na dan, die klinkt als een mongoose). Games puur op graphics vergelijken slaat sowieso nergens op volgens mij.

Infinite ziet er strak uit en dit is de multiplayer. Singleplayer ziet er altijd al mooier uit dus ik laat mij graag verassen. Of een game een hoge of lage scoren boeit ook niet. Ik lees liever reacties van gamers hier dan van reviewers..

Maar goed, ik dit moment gonst het van positiviteit vwb gameplay en hoe de game eruitziet. 343 heeft geluisterd naar de kritiek en hebben de game een jaar uitgesteld. Gewoon nog even wachten met de game al afbranden ;)
Ik ben ook reuze benieuwd naar de SP en laat me graag verassen! Maar op basis van deze beta vind ik zelf persoonlijk naast de doodse spelwereld juist de gameplay ook niets nieuws toevoegen, al ben ik dankbaar voor het sprinten. Maar goed, ik heb dan ook maar 1 level gespeeld, vanavond nog maar eens proberen :)
En het geluid is inderdaad prachtig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:19:
@Finraziel
Heb je al naar je tv instellingen gekeken wanneer je overgaat naar Dolby Vision, Klopte bij mij ook niet meer.
Eh, ja, maar ik had mijn ogen nog in mijn binnenzak zitten blijkbaar :+
Had even gekeken en dacht dat alles zo stond als ik het ingesteld had, maar het blijken toch aparte settings te zijn (wat Android tv/Philips niet echt heel duidelijk maakt, of eigenlijk gewoon helemaal niet). Colour eens van 70 naar 60 gezet en ziet er nou een stuk beter uit :)
Ik was ook even in de war omdat ik wel al sinds ik de tv heb Dolby vision gebruik met Netflix en dat ziet er prima uit... Maar de Dolby vision game mode is natuurlijk ook weer een aparte categorien met eigen instellingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 02-10-2021 14:46 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Finraziel
Mooi zo. :)

Hier op m'n Oled zelfde verhaal. Nooit in game/DV mode de xbox gebruikt natuulijk, dus standaard DV instellingen waren van toepassing.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2021 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Voor nu, omdat we nog geen campaign hebben gezien (vorig jaar telt niet) zie ik Forza Horizon 5 als het grafische paradepaardje van Xbox. Van Hellblade 2 verwacht ik hele nette graphics, gaat alleen even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
Hier op mijn LG CX pakt de DV game mode de Standaard preset. Normaal game ik altijd met Warm 1 of 2. Ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik nou het beste kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:45:
[...]

Eh, ja, maar ik had mijn ogen nog in mijn binnenzak zitten blijkbaar :+
Had even gekeken en dacht dat alles zo stond als ik het ingesteld had, maar het blijken toch aparte settings te zijn (wat Android tv/Philips niet echt heel duidelijk maakt, of eigenlijk gewoon helemaal niet). Colour eens van 70 naar 60 gezet en ziet er nou een stuk beter uit :)
Ik was ook even in de war omdat ik wel al sinds ik de tv heb Dolby vision gebruik met Netflix en dat ziet er prima uit... Maar de Dolby vision game mode is natuurlijk ook weer een aparte categorien met eigen instellingen.
Ik heb het zelf ook even gecheckt , maar zo te zien verandert LG weinig tot niets aan de settings, dus das mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:14:
Hier op mijn LG CX pakt de DV game mode de Standaard preset. Normaal game ik altijd met Warm 1 of 2. Ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik nou het beste kan pakken.
Ik hou de boel lekker op Game. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

Voor nu, omdat we nog geen campaign hebben gezien (vorig jaar telt niet) zie ik Forza Horizon 5 als het grafische paradepaardje van Xbox. Van Hellblade 2 verwacht ik hele nette graphics, gaat alleen even duren.
Hellblade is dan ook enorm lineair, mogen ze echt wel waanzinnige graphics mee neer gaan zetten !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Ik hou de boel lekker op Game. ;)
Ja, game zowiezo. Maar dan heb je alsnog keuzes. Standaard, Warm1, Warm2 enz.

Edit: ik heb maar even 2TB aan opslag erbij geprikt voor de XSX voor 6 tientjes. . Die Expansion Card, 1TB of 500GB, komt volgend jaar wel een keertje.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op de aanbevolen Warm2 staan, kan heel "warm" er uit zien als je 'm er net op zet maar je went er snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:25:
Ik heb hem op de aanbevolen Warm2 staan, kan heel "warm" er uit zien als je 'm er net op zet maar je went er snel aan.
Voor DV content met Netflix en dergelijke heb ik 'm ook altijd op Warm2 staan. Nu met DV game mode op Standaard, en dat is me best een partij blauw. Denk dat ook gauw terug ga naar Warm2.

Is Warm2 voor Dolby Vision gaming ook de aanbevolen setting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:30:
[...]

Voor DV content met Netflix en dergelijke heb ik 'm ook altijd op Warm2 staan. Nu met DV game mode op Standaard, en dat is me best een partij blauw. Denk dat ook gauw terug ga naar Warm2.

Is Warm2 voor Dolby Vision gaming ook de aanbevolen setting?
Yep,

https://i.imgur.com/4cMrUSG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thx. Heb de XSX ook maar gelijk even in Pc mode gezet.

Hoe zit dat met Chroma Subsampling? Hij zegt nog steeds YCBCR 422. Moet dat niet 4.4.4 worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Hoe zit dat met Chroma Subsampling? Hij zegt nog steeds YCBCR 422. Moet dat niet 4.4.4 worden?
PC mode is nog steeds het beste dan? Geen nadelen?

En in general video fidelity and overscan op Xbox, moet je bij color depth gewoon 24 bits per pixel (8 bit) kiezen of toch 10 of 12 bit?

Las laatst dat je met Dolby Vision hoger dan 8 bit moet gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:03:
[...]

PC mode is nog steeds het beste dan? Geen nadelen?

En in general video fidelity and overscan op Xbox, moet je bij color depth gewoon 24 bits per pixel (8 bit) kiezen of toch 10 of 12 bit?

Las laatst dat je met Dolby Vision hoger dan 8 bit moet gaan.
Je Xbox moet op 8-bit staan. Het schakelt automatisch naar 10-bit in HDR en 12-bit in DV.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Je kan het beste even zoeken naar een CX lijst met aanbevelingen, ik ben hier al een tijdje niet mee bezig geweest op mijn C9. Zelf heb ik pc label niet aan maar gewoon console. Het blijft een verwarrend onderwerp imo.
Er is al heel veel over gesproken in dit topic. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb m’n HDMI poort van de Xbox Series X op PC mode staan want dan heb je namelijk de volledige 4:4:4 chroma subsampling.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:23:
Heb m’n HDMI poort van de Xbox Series X op PC mode staan want dan heb je namelijk de volledige 4:4:4 chroma subsampling.
Maar wat het nou echt uithaalt is me niet duidelijk. Maakt het ding als banding minder erg? Want man dat is soms lelijk in games zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Maar wat het nou echt uithaalt is me niet duidelijk. Maakt het ding als banding minder erg? Want man dat is soms lelijk in games zeg.
Ik heb gelezen dat pc label juist banding geeft. :?
Was op een gegeven moment helemaal klaar met al die instellingen. haha
Het zou nu dus 4:2:2: zijn hier ipv 4:4:4 maar het ziet er allemaal gewoon top uit. Grootste reden waren die kleuren artifacts die via PC label voor kwamen, dat ik er weer van afgestapt ben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2021 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:47:
[...]

Omdat ze het bij Digital Foundry zo vinden, maakt het voor mij niet beter of slechter.
Als de SP goed is, valt het nog wel mee. Als de graphics zo blijven, hebben ze dat stukje aardig verkloot, wat mij betreft. Maar ik laat me graag verassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:23:
Zie jij ook daadwerkelijk 444 Chroma als je de info naar voren haalt? 3 keer groen toch op de AB van de CX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Omdat ze het bij Digital Foundry zo vinden, maakt het voor mij niet beter of slechter.
Als de SP goed is, valt het nog wel mee. Als de graphics zo blijven, hebben ze dat stukje aardig verkloot, wat mij betreft. Maar ik laat me graag verassen :)
Die allereerste Halo trailer in 2018 of 2019 (niet die cutscene) zag er schitterend uit. Lightning, wilde dieren, schitterende grond texurres in dat zand landschap, etc, toen werd ik echt hyped. Dit was een engine trailer, maar vandaag de dag hoeft dit echt niet meer gezien te worden als te mooi om waar te zijn.

En de PC screenshots eerder dit jaar lieten een hele beste stap vooruit zien vergeleken met vorig jaar. Maar ja, afwachten maar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
[...]

Bumper Jumper!

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

Hele dag geen melding gehad + deels weggeweest. Geen probleem hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Nu alleen benieuwd of ik nog meer artifacts krijg. Begin ze nu ook al in Halo MCC te krijgen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:24:
Nu alleen benieuwd of ik nog meer artifacts krijg. Begin ze nu ook al in Halo MCC te krijgen :'( :'(
Bedoel je die witte glitches aan de randen van het scherm of eerder dit?

https://forum.xboxera.com...frames/5015/4324?u=staffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
In de afgelopen dagen heb ik de Extreme pack en Winterfest pack in Steep gespeeld. Het blijft een prachtig mooie, ontspannen en tegelijk uitdagende game. Na 60 uur staan alle challenges op goud. :) Ik hoop dat Riders of the Republic in de buurt komt van Steep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:02:
In de afgelopen dagen heb ik de Extreme pack en Winterfest pack in Steep gespeeld. Het blijft een prachtig mooie, ontspannen en tegelijk uitdagende game. Na 60 uur staan alle challenges op goud. :) Ik hoop dat Riders of the Republic in de buurt komt van Steep.
Na het spelen van de demo kan ik bevestigen dat RotR helaas niet in de buurt komt van Steep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Ghost Recon misschien?

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

5 oktober meer info, tijdens de 20th anniversary.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 02-10-2021 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:24:
That sounds niet zo goed...

Vanmiddag overigens bij Free Guy geweest met m'n dochter! Leuke film _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:19:
[...]

Die staat op de planning voor vanavond op Disney+ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Die staat op de planning voor vanavond op Disney+ :D
Enjoy! Heb echt gelachen af en toe _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Erg leuk film inderdaad, helemaal als je echt iets met gaming hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:50:
[...]

Bedoel je die witte glitches aan de randen van het scherm of eerder dit?

https://forum.xboxera.com...frames/5015/4324?u=staffy
Dat is minder flets, maar dat had ik bij halo beta.
In halo MCC krijg ik gewoon de omgeving die volledig random flikkert en het lijkt nog erger te zijn dan vanmiddag nu.......
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:19:
[...]

That sounds niet zo goed...

Niet echt idd!

En ik moet hem nog steeds zien! Schijnen weer wat mensen met deze noob te willen spelen over een uur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik start over vijf minuten de Halo flight dus PM als er nog meer mensen aan willen haken, zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:02:
[...]

Die allereerste Halo trailer in 2018 of 2019 (niet die cutscene) zag er schitterend uit. Lightning, wilde dieren, schitterende grond texurres in dat zand landschap, etc, toen werd ik echt hyped. Dit was een engine trailer, maar vandaag de dag hoeft dit echt niet meer gezien te worden als te mooi om waar te zijn.

En de PC screenshots eerder dit jaar lieten een hele beste stap vooruit zien vergeleken met vorig jaar. Maar ja, afwachten maar!!!
Precies. Dat zag er goed uit en legde de lat enorm hoog. En dat mag je best doen bij een game van dit kaliber.
We gaan het zien. Zometeen nog maar eens een potje doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Halo in Dolby Vision ziet er puik uit. :)
HDR bij de Calibration helemaal naar rechtszetten ingame.

[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 02-10-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dit ziet er best normaal uit toch in Halo MCC? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPEZr5BtBH53CTdiILfSz6kkzVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4faBFEWOHZuhA5jdNnrjol0i.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:27

Phydomir

Dennis

Is er manier om het rijden in Halo aan te passen? Dat gas met links en sturen met rechts werkt toch voor geen meter. Waarom niet gewoon LT/RT voor gas rem?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phydomir schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:08:
Is er manier om het rijden in Halo aan te passen? Dat gas met links en sturen met rechts werkt toch voor geen meter. Waarom niet gewoon LT/RT voor gas rem?
Omdat je met links ook deels kan sturen geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:59:
Dit ziet er best normaal uit toch in Halo MCC? :P

[Afbeelding]
Eigenlijk heel kwalijk dat dit soort shit er nog steeds in zit. Really 343?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:13:
[...]

Ik heb dit dus nog nooit gehad tot sinds kort. Halo infinite Beta heeft dit ook bij mij...

Verder alleen Gears 5 gespeeld waarbij er ook af en toe random wat dingen gebeurt, maar dat vond ik nog niet schokkend. Nu met dit erbij vrees ik dat het een berichtje naar Bol.com wordt voor een omruil ;(

[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 02-10-2021 20:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo, Psychonauts 2 eindelijk op 1000GS.
Kan geen figment meer zien 😵‍💫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:14:
Is de DV update voor de CX er al? Ik heb de laatste update pas gedraaid, maar kon nergens een DV optie vinden en mijn XSX geeft nog aan dat mijn CX geen DV ondersteunt. Of ik heb die setting gewoon over het hoofd gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kesj schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:30:
[...]

Is de DV update voor de CX er al? Ik heb de laatste update pas gedraaid, maar kon nergens een DV optie vinden en mijn XSX geeft nog aan dat mijn CX geen DV ondersteunt. Of ik heb die setting gewoon over het hoofd gezien?
De 120Hz update niet. 60Hz werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:34:
[...]

De 120Hz update niet. 60Hz werkt wel.
Ah ja, thanks. Ik hoopte dat het over de 120Hz ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de demo voor Stranger of Paradise Final Fantasy aan de praat gekregen. Dankzij iemand op Reddit. Wat blijkt....zucht ..

Ik moest de draadloze headset uitzetten, want door wireless interference kon ik de controller niet gebruiken bij dat Language scherm. Daarna kon het weer.

Bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:13:
[...]

Zou dit ook nog door 343 komen? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mitSxC2pxkDgab-jAH2c-SwwdH4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3P9ONG5e8tHr6Cp6TQRpRiCw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:44
Mosin schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Een paar nuances: ik denk dat je het jezelf verkeerd herinnert, Halo heeft vaker veel kritiek gehad op de graphics. Waar het echter altijd wel goed zat waren de physics i.c.m. forge. Helaas komt Forge pas een half jaar na release. Daarnaast is de multiplayer van Halo Infinite ook 4k/120fps. In dat daglicht vind ik het heel netjes ogen, maar ik ben dan ook best wel biased als het aankomt op Halo. :) De campaign is overigens semi open world, dus ik weet niet of je opeens een hele grote grafische boost ten opzichte van de multiplayer moet verwachten.

Net echt heel veel plezier beleefd met wat vrienden waarmee ik sinds Combat Evolved al alle Halo's heb gespeeld. Unaniem over eens dat dit het beste speelt sinds Halo Reach. Ik kijk echt heeeel erg uit naar 8 december. Wel erg jammer dat coop dan nog mist, want dat is wel een feature die ook echt bij Halo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke game of waar is dit? Dit is iig niet goed, holy fuck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dioscuri schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:00:
[...]

Een paar nuances: ik denk dat je het jezelf verkeerd herinnert, Halo heeft vaker veel kritiek gehad op de graphics. Waar het echter altijd wel goed zat waren de physics i.c.m. forge. Helaas komt Forge pas een half jaar na release. Daarnaast is de multiplayer van Halo Infinite ook 4k/120fps. In dat daglicht vind ik het heel netjes ogen, maar ik ben dan ook best wel biased als het aankomt op Halo. :) De campaign is overigens semi open world, dus ik weet niet of je opeens een hele grote grafische boost ten opzichte van de multiplayer moet verwachten.

Net echt heel veel plezier beleefd met wat vrienden waarmee ik sinds Combat Evolved al alle Halo's heb gespeeld. Unaniem over eens dat dit het beste speelt sinds Halo Reach. Ik kijk echt heeeel erg uit naar 8 december. Wel erg jammer dat coop dan nog mist, want dat is wel een feature die ook echt bij Halo hoort.
We zijn nu nog met zes Tweakers bezig dus als je nog zin hebt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:16:
[...]

Welke game of waar is dit? Dit is iig niet goed, holy fuck.
Dit is in halo beta, maar ben dus benieuwd of het al in meer games zo erg voorkomt :-(

In Gears probeert ie soms een soort van HDR te laden ofzo en soms 3D ofzo gezien de overlappende frames |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
Dioscuri schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:00:
[...]

Tsja, dat het in het verleden niet baanbrekend is geweest (waar ik het overigens niet helemaal mee eens ben), hoeft imo niet te betekenen dat ze dat nu ook na hoeven te laten. Ik verwacht wel meer van een flagship game anno 2021.
Ik kom trouwens de hele tijd op dezelfde bos-map uit. Ik ben juist erg benieuwd naar die woestijn-map. Iemand enig idee of ik wat fout doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Steven030 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:32:
[...]

Tsja, dat het in het verleden niet baanbrekend is geweest, hoeft imo niet te betekenen dat ze dat nu ook na hoeven te laten. Ik verwacht wel meer van een flagship game anno 2021.
Ik kom trouwens de hele tijd op dezelfde bos-map uit. Ik ben juist erg benieuwd naar die woestijn-map. Iemand enig idee of ik wat fout doe?
In Big Team Battle is dat geloof ik de enige map die nu in de roulatie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
Yonix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:43:
[...]

Laten we het hopen dat het daadwerkelijke spel niet zo saai zal zijn als deze gameplay trailer. |:(
Vanavond even gespeeld en meteen een refund aangevraagd.

Ik snap dat het een arcade racer is, gebaseerd op 'Hot Wheels', maar dit is mij toch net iets té 'kiddy' allemaal. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

Dit is in halo beta, maar ben dus benieuwd of het al in meer games zo erg voorkomt :-(

In Gears probeert ie soms een soort van HDR te laden ofzo en soms 3D ofzo gezien de overlappende frames |:(
Poeh, zelf heb ik dit niet, hopelijk blijft het ook zo. Das kut man!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 08:59
Net nog een schamel uurtje de Halo BTB preview kunnen spelen met een aantal mensen van hier en we waren het toch wel unaniem erover eens dat die graphics dikke prima zijn. Ik zelf vind het gewoon echt next gen (kijk bijvoorbeeld eens naar die broken ring in die BTB map, dacht hij fragmentation heette) en met 4k 120hZ loopt het gewoon ook soepel. Spartans bevatten ook veel detail, denk echt dat dit weer een pareltje voor Xbox gaat zijn :)

Als die SP nog een goed verhaal krijgt gaan dit lovende cijfertjes worden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Okay, dan pak ik het eerste uurtje wel op.

Als mensen willen aanhaken stuur maar een PM of meld je ff op de 'Xbox Oldies' Discord 8)
Wat is de Discord server URL ook alweer van de Oldies? :)

Was vanavond top! Samen met @uchiha tijntje @JDL15 @timmie271 @Kalkie @D-Ed.. gezellig mannen! Morgenavond weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 02-10-2021 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Die staat ook in het mooie rooie blok tekst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:37:
[...]

Die staat ook in het mooie rooie blok tekst :+
Dat is de normale Tweakers Discord. Of ik kijk ergens overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Dat is de normale Tweakers Discord. Of ik kijk ergens overheen.
https://discord.gg/Awx5PHA8

Dan bij deze :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:21:
Net nog een schamel uurtje de Halo BTB preview kunnen spelen met een aantal mensen van hier en we waren het toch wel unaniem erover eens dat die graphics dikke prima zijn. Ik zelf vind het gewoon echt next gen (kijk bijvoorbeeld eens naar die broken ring in die BTB map, dacht hij fragmentation heette) en met 4k 120hZ loopt het gewoon ook soepel. Spartans bevatten ook veel detail, denk echt dat dit weer een pareltje voor Xbox gaat zijn :)

100% eens over de graphics! Heb ‘m nu op 60Hz Dolby Vision staan en zeker de BTB map ziet er echt schitterend uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Was vanavond top! Samen met @uchiha tijntje @JDL15 @timmie271 @Kalkie @D-Ed.. gezellig mannen! Morgenavond weer.
Zeker gezellig! Voor alle mensen boven de 30 jaar of zich zo kunnen gedragen (zoals @timmie271 :o ) hier de link: https://discord.gg/8GGZrPhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:40:
[...]

Zeker gezellig! Voor alle mensen boven de 30 jaar of zich zo kunnen gedragen (zoals @timmie271 :o ) hier de link: https://discord.gg/8GGZrPhz
Ik gedraag mij eerder als een tiener toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:41:
[...]

Ik gedraag mij eerder als een tiener toch? :+
Dat hoeven de mensen hier toch niet te weten Tim 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

Dat hoeven de mensen hier toch niet te weten Tim 😜
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Komen ze vanzelf wel achter :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:21:

Dat dus. Na 5 zitten we met aardig wat vragen en die moeten wel beantwoord worden. Daarnaast hoop ik echt dat 343 een hele mooie wereld heeft neergezet die het verkennen waard is. In een blogpost zeiden ze dat de map semi open world is en dat je voor de missies naar meer closed off secties gaat, en dat klinkt een beetje zoals Borderlands, supertof zou dat zijn.

Hopelijk geven ze je genoeg reden om die grappling hook te gebruiken. Hopelijk hebben ze toffe, nieuwe vijanden en lopen er wilde dieren rond in die wereld zoals die allereerste trailer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:50:
[...]

Dat dus. Na 5 zitten we met aardig wat vragen en die moeten wel beantwoord worden. Daarnaast hoop ik echt dat 343 een hele mooie wereld heeft neergezet die het verkennen waard is. In een blogpost zeiden ze dat de map semi open world is en dat je voor de missies naar meer closed off secties gaat, en dat klinkt een beetje zoals Borderlands, supertof zou dat zijn.

Hopelijk geven ze je genoeg reden om die grappling hook te gebruiken. Hopelijk hebben ze toffe, nieuwe vijanden en lopen er wilde dieren rond in die wereld zoals die allereerste trailer.
Of zoals Gears 5, dat was ook wel een mooie setup.

En wilde dieren hebben we al gespot of niet dan @Exactor it?
Leken op bevers naar mijn mening :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Multiplayer gaat echt wel goed komen zo te merken _/-\o_ Speelt soepel, strakke ‘volle/kleurrijke’ graphics en heerlijke gunplay _/-\o_

Buiten de gezelligheid in een toffe party heb je toch vaak het gevoel dat je het verschil kunt maken (ook al doe je dat niet :+ ). Hopelijk komt een nieuwe generatie gamers met Halo in contact en beleven ze dezelfde avonturen zoals we vanavond hadden in Big Team Battle matches oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:59:
Multiplayer gaat echt wel goed komen zo te merken _/-\o_ Speelt soepel, strakke ‘volle/kleurrijke’ graphics en heerlijke gunplay _/-\o_

Buiten de gezelligheid in een toffe party heb je toch vaak het gevoel dat je het verschil kunt maken (ook al doe je dat niet :+ ). Hopelijk komt een nieuwe generatie gamers met Halo in contact en beleven ze dezelfde avonturen zoals we vanavond hadden in Big Team Battle matches oOo
Maar eerst wil ik Gears 5 op 100% hebben hè :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:52:
[...]

Of zoals Gears 5, dat was ook wel een mooie setup.

En wilde dieren hebben we al gespot of niet dan @Exactor it?
Leken op bevers naar mijn mening :+
Multi-coloured bevers ja! En je kunt je grappling hook op warthogs gebruiken. Dus het is sowieso een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

Multi-coloured bevers ja! En je kunt je grappling hook op warthogs gebruiken. Dus het is sowieso een goed spel.
Ook op spartans kwamen we achter :P

Alleen moet je dan nog wel even op het Beat down knopje drukken of je gaat zelf dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

Waar was jij vanavond? Was weer leuk! Morgen? 😁

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vanavond met een groep tweakers voor het eerst de MP geprobeerd in big team battle. Ten eerste, erg leuk om zo eens met een groep tweakers te spelen. :) Ten tweede, wat is het een gave game en wat zit de gameplay / gunplay goed in elkaar. En het zal wellicht aan mij liggen, maar ik vind het er erg goed uitzien. Al dat commentaar over de graphics… ik begrijp er persoonlijk niets van. Wellicht als je met een vergrootglas naar stills aan het kijken bent, maar who the fuck doet dat als je ook op een ghost je tegenstanders kunt “splashen”… Ik denk zelf dat Halo geen beter jaar kon krijgen dan te lanceren met CoD Vanguard en BF 2042. Beiden zijn traditioneel gezien zo’n sterke titels, maar beiden hebben in mijn optiek nog nooit zo weinig “smoel” gehad dan dit jaar. Weet al wel wat mijn kerst shooter gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:08:
Ik ben kennelijk dus niet de enige die dat vind. Wat een waardeloos systeem zeg.
Pagina: 1 ... 241 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord