Had het filmpje even bekeken en vanavond nog maar eens en de rest van die filmpjes ook maar kijken. Vond de game dermate leuk, dat ik hem wel ga kopen.Sipio schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Dat van die spawn points klopt helemaal en idd irritant soms, dit ligt aan de officer (SL) die geen Outpost of Garrison plaats net zoals de Commander die Garrisons kan plaatsen, als dat niet gebeurd en de tegenpartij heeft ze wel dan is het zo game over.
Voor zover ik weet zijn er voor Garrisons wel resources nodig maar een Officer kan volgens mij wel zonder resources een Outpost plaatsen.
Outpost (squad spawn) Garrisons (team spawn)
De meeste ( mijzelf inbegrepen) zijn de game nog aan het leren denk ik, ik denk dat de echte goede matches wel komen als iedereen wat meer gewend is.
Ik vind het zelf wel mooi dat je nu ook wel het gevoel hebt dat je echt met een krachtig wapen aan het knallen bent als je iemand op een afstand neer ziet gaan van één goed gemikt schot.
Dat gevoel heb ik bij een BF of CoD nooit gehad met de ttk bij die games.
Geluid vond ik ook subliem. Kon echt pinpointen waar anderen liepen. Dat heb ik in Battlefield niet zoals in HLL. Ja je hoort in BF wel waar iemand ongeveer loopt, maar niet echt nauwkeurig. Enige jammere weer was de dode koeien in de weilanden waar geen vliegen om heen te horen waren. Dat heb je in BF dan wel weer.
Controls waren ook goed te doen. Maar even kijken hoe ik de Elite controller goed kan instellen voor een optimale HLL ervaring. Mocht iemand een goede config hebben voor de Elite v2, laat maar weten. Ben zelf eigenlijk van zoveel mogelijk alles basis houden qua instellingen op de controller voornamelijk omdat je dan zonder al te veel in te stellen gewoon direct kan spelen.
Heb denk ik nog wel 5 uur over, dus als je samen wil spelen, voeg me toe op XBL. Zal vanavond iig de mic aanzetten. Moet wel zeggen dat ik gisteravond in diverse squads zat die al wel goed aa het communiceren waren op een normaal niveau (dus zonder geschreeuw).
EDIT: en gekocht !!
XBL: MRE Inc