Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sipio schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:05:
[...]

Dat van die spawn points klopt helemaal en idd irritant soms, dit ligt aan de officer (SL) die geen Outpost of Garrison plaats net zoals de Commander die Garrisons kan plaatsen, als dat niet gebeurd en de tegenpartij heeft ze wel dan is het zo game over.
Voor zover ik weet zijn er voor Garrisons wel resources nodig maar een Officer kan volgens mij wel zonder resources een Outpost plaatsen.

Outpost (squad spawn) Garrisons (team spawn)

De meeste ( mijzelf inbegrepen) zijn de game nog aan het leren denk ik, ik denk dat de echte goede matches wel komen als iedereen wat meer gewend is.

Ik vind het zelf wel mooi dat je nu ook wel het gevoel hebt dat je echt met een krachtig wapen aan het knallen bent als je iemand op een afstand neer ziet gaan van één goed gemikt schot.
Dat gevoel heb ik bij een BF of CoD nooit gehad met de ttk bij die games.
Had het filmpje even bekeken en vanavond nog maar eens en de rest van die filmpjes ook maar kijken. Vond de game dermate leuk, dat ik hem wel ga kopen.

Geluid vond ik ook subliem. Kon echt pinpointen waar anderen liepen. Dat heb ik in Battlefield niet zoals in HLL. Ja je hoort in BF wel waar iemand ongeveer loopt, maar niet echt nauwkeurig. Enige jammere weer was de dode koeien in de weilanden waar geen vliegen om heen te horen waren. Dat heb je in BF dan wel weer.

Controls waren ook goed te doen. Maar even kijken hoe ik de Elite controller goed kan instellen voor een optimale HLL ervaring. Mocht iemand een goede config hebben voor de Elite v2, laat maar weten. Ben zelf eigenlijk van zoveel mogelijk alles basis houden qua instellingen op de controller voornamelijk omdat je dan zonder al te veel in te stellen gewoon direct kan spelen.

Heb denk ik nog wel 5 uur over, dus als je samen wil spelen, voeg me toe op XBL. Zal vanavond iig de mic aanzetten. Moet wel zeggen dat ik gisteravond in diverse squads zat die al wel goed aa het communiceren waren op een normaal niveau (dus zonder geschreeuw).

EDIT: en gekocht !!

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@MRE-Inc Weet nog niet zeker of ik er vanavond ben maar zal je iig toevoegen later (MicBar71)
Ik kan zelf ook meestal pas mijn mic gebruiken na 20h savonds.

Het spel wordt er idd leuker op met communicatie, had de beta wat gespeeld op de PS5 vorige week en buiten een aantal rassistische mafketels was het over het algemeen wel lachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
Even een korte post om de mensen hier te wijzen op dat Metal Gear Solid 2 & 3 (onderdeel van de HD Collection) nog 3 dagen in de sale zijn in de Xbox store, nu samen te koop voor € 5,-. Ik vind het een koopje voor deze twee geniale games, die eigenlijk nog steeds volledig bij de tijd zijn :)

EDIT 1: wel curieus dat Metal Gear Solid: Peace Walker niet meer in de store staat. Deze is ook onderdeel van HD collection als je die op disc hebt. Ik zou zweren dat deze vroeger wel gewoon los in de Xbox store verkrijgbaar was.

EDIT 2: ik kom er via Reddit achter dat de game inderdaad niet meer wordt weergegeven in de Xbox store, maar nog wel te koop is via de Microsoft store. Ook Peace Walker is backwards compatible (X360 game natuurlijk) dus deze zou gewoon moeten draaien op de Series X|S. Overigens is Peace Walker niet in de sale, kost gewoon € 14,99.

[ Voor 52% gewijzigd door Rossi46 op 01-10-2021 09:58 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:58:
[...]

jawel, kijk eens vanaf minuut 3 in de sneeuw en 08:10. als je verder kijkt zie je nog andere gedeeltes.

YouTube: Metro Exodus Enhanced Edition: PS5 vs Xbox Series X - Image Quality ...

ik lees dat dat de xbox altijd al een beetje last heeft gehad van dat washed-out gedoe. ik hoop dat ze er iets aan doen. de ps5 ziet er realistischer en mooier uit bij deze spellen. ik heb er goede vertrouwen in bij far cry 6. vandaar dat ik voor de xbox-versie ging.
absrnd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:30:
[...]

Als ik het filmpje bekijk, hebben ze het eerder over dat de PS3 te donker is.
PS5 heeft in multiplats regelmatig 'Crushed Blacks' t.o.v. andere platformen (PC/XSX) oftewel te donker.
Al het andere krijgt dan al gauw de naam 'Washed Out', terwijl dat in feite is zoals de devs het wilden brengen.
Laten we deze dingen nou niet door elkaar heen gaan halen :)

Het kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk, waarbij iemand stevige contrasten juist mooi en realistisch vind.
Dat er binnen die donkere vlakken (schaduw) niets meer van detail te zien is, nemen ze voor lief.

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 01-10-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
PepieNL schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

[...]

PS5 heeft in multiplats regelmatig 'Crushed Blacks' t.o.v. andere platformen (PC/XSX) oftewel te donker.
Al het andere krijgt dan al gauw de naam 'Washed Out', terwijl dat in feite is zoals de devs het wilden brengen.
Laten we deze dingen nou niet door elkaar heen gaan halen :)

Het kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk, waarbij iemand stevige contrasten juist mooi en realistisch vind.
Dat er binnen die donkere blakken (schadow) niets meer van detail te zien is, nemen ze voor lief.
Dat is alleen bij metro. Dat had ik al aangegeven dat de ps5 iets te donker was in mijn beginpost. Maar bij crash bandicoot en spyro ziet het er sowieso beter uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
Farabi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Dat is alleen bij metro. Dat had ik al aangegeven dat de ps5 iets te donker was in mijn beginpost. Maar bij crash bandicoot en spyro ziet het er sowieso beter uit.
Ah okidokie, ik vat hem.
Hier een goed voorbeeld van crushed blacks bij een multiplat titel :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LtUzOMDpIT2mCrWVyaEJiZwg6JM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y78rUgRAuEIq8bpkBmcbrYwk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Had het filmpje even bekeken en vanavond nog maar eens en de rest van die filmpjes ook maar kijken. Vond de game dermate leuk, dat ik hem wel ga kopen.

Geluid vond ik ook subliem. Kon echt pinpointen waar anderen liepen. Dat heb ik in Battlefield niet zoals in HLL. Ja je hoort in BF wel waar iemand ongeveer loopt, maar niet echt nauwkeurig. Enige jammere weer was de dode koeien in de weilanden waar geen vliegen om heen te horen waren. Dat heb je in BF dan wel weer.

Controls waren ook goed te doen. Maar even kijken hoe ik de Elite controller goed kan instellen voor een optimale HLL ervaring. Mocht iemand een goede config hebben voor de Elite v2, laat maar weten. Ben zelf eigenlijk van zoveel mogelijk alles basis houden qua instellingen op de controller voornamelijk omdat je dan zonder al te veel in te stellen gewoon direct kan spelen.

Heb denk ik nog wel 5 uur over, dus als je samen wil spelen, voeg me toe op XBL. Zal vanavond iig de mic aanzetten. Moet wel zeggen dat ik gisteravond in diverse squads zat die al wel goed aa het communiceren waren op een normaal niveau (dus zonder geschreeuw).

EDIT: en gekocht !!
Dit weekend maar eens samen in de Squad!
Dat kanaal van bovenstaande video is sowieso een aanrader!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 07:29
Rossi46 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:35:
Even een korte post om de mensen hier te wijzen op dat Metal Gear Solid 2 & 3 (onderdeel van de HD Collection) nog 3 dagen in de sale zijn in de Xbox store, nu samen te koop voor € 5,-. Ik vind het een koopje voor deze twee geniale games, die eigenlijk nog steeds volledig bij de tijd zijn :)

EDIT 1: wel curieus dat Metal Gear Solid: Peace Walker niet meer in de store staat. Deze is ook onderdeel van HD collection als je die op disc hebt. Ik zou zweren dat deze vroeger wel gewoon los in de Xbox store verkrijgbaar was.

EDIT 2: ik kom er via Reddit achter dat de game inderdaad niet meer wordt weergegeven in de Xbox store, maar nog wel te koop is via de Microsoft store. Ook Peace Walker is backwards compatible (X360 game natuurlijk) dus deze zou gewoon moeten draaien op de Series X|S. Overigens is Peace Walker niet in de sale, kost gewoon € 14,99.
Thnx voor de Tip! Metal Gear Solid 1 alleen op de PSX gespeeld dus voor 5 euro eens kijken naar het vervolg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
stijn1309 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Thnx voor de Tip! Metal Gear Solid 1 alleen op de PSX gespeeld dus voor 5 euro eens kijken naar het vervolg :)
Nog nooit gespeeld dus? Oeh, dat is gaaf. Nou, enjoy dan! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
PepieNL schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Ah okidokie, ik vat hem.
Hier een goed voorbeeld van crushed blacks bij een multiplat titel :

[Afbeelding]
Welk spel is dit? hahaha Ziet er goed uit (graphics wise dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
NotSoMagicMike schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Ziet er uit als Far Cry 5, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
HLL een uur of 2 geprobeerd. Niet mijn type game. Ik begrijp wat ze met deze game proberen neer te zetten, namelijk het simuleren van een oorlogssituatie. Veel langere TTL en nadruk ligt op teamwork en coördinatie.
Dat klinkt op papier echt heel tof, echter in tegenstelling tot IRL zijn de participanten hier niet getraind en is er geen vorm van aansturing. Het gevolg is dat iedereen voor mij gevoel maar wat doet. In de praktijk komt net er een beetje op neer dat je 10 minuten moet rennen om in de buurt van de “actie” te komen (15-30 min als je voorzichtig doet) en eenmaal aangekomen binnen luttele seconden wordt neergeschoten omdat niemand je verteld waar de vijand zit.

Ik denk dat deze game onder de juiste omstandigheden (met veel bekenden spelen en iedereen zijn rol pakken) wel tof kan zijn, maar ik heb hier het geduld niet voor 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Nog nooit gespeeld dus? Oeh, dat is gaaf. Nou, enjoy dan! :Y
MGS3 vond ik wel zo subliem toen, wat een geweldige game en prachtig verhaal en emoties en ga zo maar door. Wel de Subsistence versie want dan had je echt een third person camera en niet alleen die fixed view zeg maar. Wat een super vette details zaten er in bepaalde Boss fights ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
SparksNL schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:28:
HLL een uur of 2 geprobeerd. Niet mijn type game. Ik begrijp wat ze met deze game proberen neer te zetten, namelijk het simuleren van een oorlogssituatie. Veel langere TTL en nadruk ligt op teamwork en coördinatie.
Dat klinkt op papier echt heel tof, echter in tegenstelling tot IRL zijn de participanten hier niet getraind en is er geen vorm van aansturing. Het gevolg is dat iedereen voor mij gevoel maar wat doet. In de praktijk komt net er een beetje op neer dat je 10 minuten moet rennen om in de buurt van de “actie” te komen (15-30 min als je voorzichtig doet) en eenmaal aangekomen binnen luttele seconden wordt neergeschoten omdat niemand je verteld waar de vijand zit.

Ik denk dat deze game onder de juiste omstandigheden (met veel bekenden spelen en iedereen zijn rol pakken) wel tof kan zijn, maar ik heb hier het geduld niet voor 😊
Enorm team gericht idd, maar het is nu nog wel zo dat iedereen nog nieuw is in de game, dat je zo ver moet lopen om bij de actie te komen komt alleen maar omdat er (nog) niet veel officers zijn die spawn points plaatsen.

Tijdens de PS5 beta heb ik zelfs met complete randoms een paar mooie matches gehad.

Maar ben met je eens hoor, dit spel heeft idd tijd nodig om een goede samenwerking te krijgen als meerdere de game goed doorkrijgen hoe nu het beste te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
NotSoMagicMike schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Dit is The Division 2 met zijn next gen update(s).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Avengers aan het downloaden hier, maar wat een file size zeg. 125gig.. Hopelijk het gaat het niet heel erg tegen vallen.
PepieNL schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Dit is The Division 2 met zijn next gen update(s).
Zou er niet meer aan beginnen, maar het blijven mooie plaatjes.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:49:
Avengers aan het downloaden hier, maar wat een file size zeg. 125gig.. Hopelijk het gaat het niet heel erg tegen vallen.

[...]

Zou er niet meer aan beginnen, maar het blijven mooie plaatjes.
Toch bizar he? Zelfs fucking Valhalla is niet zo groot, hoe dan? Iemand op XboxEra era zei het gisteren dat door dit soort dingen hij zichzelf wel de stap naar streaming ziet maken. Geen hassle meer met te kleine SSDs en te grote games en moeten beslissen welke games je eraf gooit en installeert.

Ik merk het nu met de trial van Stadia op Xbox via de Edge browser hoe snel alles gaat en inderdaad geen gedoe met ruimtegebrek. Ik maak wel pas die overstap als Xcloud echt 4K/60fps streamed met een zo'n klein mogelijke compromise qua resolution en input lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 06-10 14:11
Sipio schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:36:
[...]

Enorm team gericht idd, maar het is nu nog wel zo dat iedereen nog nieuw is in de game, dat je zo ver moet lopen om bij de actie te komen komt alleen maar omdat er (nog) niet veel officers zijn die spawn points plaatsen.

Tijdens de PS5 beta heb ik zelfs met complete randoms een paar mooie matches gehad.

Maar ben met je eens hoor, dit spel heeft idd tijd nodig om een goede samenwerking te krijgen als meerdere de game goed doorkrijgen hoe nu het beste te spelen.
Ik heb een potje gespeeld waarbij er wél spawn points geplaatst werden. Dat maakte het inderdaad iets draaglijker, maar dan nog steeds mis ik het gebrek aan coördinatie.
Het zou m.i. al helpen als je een (korte) mandatory training moet doen voordat je met een bepaalde class mag spelen of zo. Dan heeft iedereen in ieder geval een idee hoe een bepaalde class gespeeld moet worden.

Met FC6 om de hoek en in november FH5 ga ik in ieder geval geen geld uitgeven aan HLL. Ik lees zojuist dat het een PS Plus game van oktober is, dus dan kan ik ‘m t.z.t. nog wel een keer op de PS5 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Het zou m.i. al helpen als je een (korte) mandatory training moet doen voordat je met een bepaalde class mag spelen of zo. Dan heeft iedereen in ieder geval een idee hoe een bepaalde class gespeeld moet worden.
Idd 100% eens, heb al van meerdere mensen gelezen dat ze ook eigenlijk niet begrijpen waarom de devs dat niet meegenomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Gisteren de hele avond gespeeld. Leuke game, maar wel wennen. Het is een stuk langzamer dan Battefield en als je COD gewend bent, dan is het helemaal wennen.

Wel behoorlijk hardcore. Geen killcam, één schot is dodelijk. Wel communiceren met je squad. Grote frustratie is dat er soms geen spawn point is bij de objective en je helemaal vanaf je basis moet starten.

Liep verder goed op de Xbox Series X. Geen last gehad van rare dingen. Game liep soepel, maar hoorde de fan wel regelmatig. Zat ook nog even bij @justifire in de squad.
Ja was grappig, dacht “Verrek dat is MRE !” :P
Jammer genoeg werd ik twee minuten later gekicked voor een te hoge ping 8)7
Totaal uurtje gespeeld, handje achievements unlocked.
Gameplay is mij vermoedelijk veels te traag, ben waarschujnlijk toch meer een battlefield speler.
Maar heb nog 9 uurtjes trial dus vel nog geen definitief oordeel :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 15:20
Wat is jullie ervaring met quick resume? Weet dat niet alle games er even goed mee werken. Merk zelf bij Valhalla dat na ongeveer 5 quick resume er freezes optreden. Heb nog niet echt veel andere games gespeeld op xsx.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:51:
[...]

Ja was grappig, dacht “Verrek dat is MRE !” :P
Jammer genoeg werd ik twee minuten later gekicked voor een te hoge ping 8)7
Totaal uurtje gespeeld, handje achievements unlocked.
Gameplay is mij vermoedelijk veels te traag, ben waarschujnlijk toch meer een battlefield speler.
Maar heb nog 9 uurtjes trial dus vel nog geen definitief oordeel :)
Haha, ja ik deed nog even een teabag als begroeting toen je uit dat huis kwam lopen.

Ik vond het in het begin ook heel traag, maar kon me er toe zetten om door te spelen. Iets wat ik niet bij Enlisted had. Die game is net zo traag als HLL maar daar was ik in een multiplayer game ook tegen bots aan het spelen die mij gewoon niet zagen terwijl ik naast ze stond te schieten.

Ben zelf ook wel een echte Battlefield speler, maar ik heb in die nieuwe 2042 een stuk minder zin ivm die rare gadgets die er in zitten en omdat het weer modern warfare is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skyrebel schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:07:
Wat is jullie ervaring met quick resume? Weet dat niet alle games er even goed mee werken. Merk zelf bij Valhalla dat na ongeveer 5 quick resume er freezes optreden. Heb nog niet echt veel andere games gespeeld op xsx.
Zwaar inconsistent vind ik het. Werkt super met Yakuza 0, werkt ook prima met andere oudere games zoals Vermintide 2 maar talloze indie titels werken er niet mee. Psychonauts 2 en MSFS weer wel. Ben bang dat dit nooit een issue loze feature zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Zwaar inconsistent vind ik het. Werkt super met Yakuza 0, werkt ook prima met andere oudere games zoals Vermintide 2 maar talloze indie titels werken er niet mee. Psychonauts 2 en MSFS weer wel. Ben bang dat dit nooit een issue loze feature zal worden.
Eens. Ik vind het super irritant dat je die beta functie er niet uit kan halen. Overigens een andere eigenaardigheid is hoe slecht streaming werkt bij ms ivm de ps5 en stadia. Waarom krijgt ms dat niet voor mekaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
skyrebel schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:07:
Bij mij werkt het over het algemeen prima. Ook in valhalla. Wat ik wel heel structureel doe is saves maken en niet vertrouwen op QR. Sowieso start ik ubisoft games wel om de paar dagen even helemaal opnieuw op ivm dat je de connectie met ubisoft connect (meestal?) verliest via QR.
Een game als FH4 start ik altijd opnieuw op. Daar merk ik echt teveel fouten bij als ik via QR werk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Eens. Ik vind het super irritant dat je die beta functie er niet uit kan halen. Overigens een andere eigenaardigheid is hoe slecht streaming werkt bij ms ivm de ps5 en stadia. Waarom krijgt ms dat niet voor mekaar?
Begrijp even niet wat je bedoeld met beta?

Wat betreft dat laatste...Xcloud werkt niet goed vind je? Heb het zelf nog niet getest. Ik wacht meer op Xcloud voor console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
[...]

Ok dan, niet eens te disablen dus. Dat is idd wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
skyrebel schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Ok dan, niet eens te disablen dus. Dat is idd wel jammer.
klik op homebuton, ga naar de game, afsluiten. En QR wordt niet meer gebruikt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
[...]

start button -> quit game.
Problem solved? Doe ik bij specifieke games waarvan ik weet dat het niet bij werkt ook gewoon.

En wat bedoel je met streaming? Streaming vanaf de xbox zelf naar een apparaat was nog niet volledig uitgerold geloof ik. Niet dat ik dat überhaupt gebruik :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Begrijp even niet wat je bedoeld met beta?

Wat betreft dat laatste...Xcloud werkt niet goed vind je? Heb het zelf nog niet getest. Ik wacht meer op Xcloud voor console.
Xcloud op een supersnelle glas lijn is niet voldoende om bv halo op een iPad te spelen. Ook streamen van eigen xbox naar device heeft veel meer artifacts dan bv de ps5 richting iPad.

Wat betreft Beta bedoel ik daar QR geen functie die in een final release had moeten zitten. Werkt te onvoorspelbaar wat je ziet aan dat veel games niet goed samen werken en ook de downloadsnelheid door het putje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
ArthurMorgan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Ja dat moet je dus elke keer opnieuw doen. Is toch gewoon gek dat er geen mogelijkheid is om die buggy functie uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
giantgiantus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:59:
[...]

Xcloud op een supersnelle glas lijn is niet voldoende om bv halo op een iPad te spelen. Ook streamen van eigen xbox naar device heeft veel meer artifacts dan bv de ps5 richting iPad.
Verschilt per spel ook door de inputlag.. Dus weet niet of halo de meeste verstandige game is daarvoor.. Net zoals online games.
Wat betreft Beta bedoel ik daar QR geen functie die in een final release had moeten zitten. Werkt te onvoorspelbaar wat je ziet aan dat veel games niet goed samen werken en ook de downloadsnelheid door het putje gaat.
Dat het niet goed samenwerkt komt door de onlineverbindingen die verbroken worden. AC3 remastered werkt hier top met QR, maar Gears 5 daarentegen weer niet.

En downloadsnelheid door het putje? Dan doe jij iets verkeerd en staat het spel gewoon open, want een game in QR of afgesloten zorgt ervoor dat je de normale downloadsnelheden behoud. Dan moet je gewoon op suspend game drukken... Dus dat ligt simpelweg aan jou en niet aan de QR..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
ArthurMorgan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Thx. Nog steeds een extra handeling nodig maar net iets eenvoudiger dan verwijderen uit de quick resume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:02:
[...]

Verschilt per spel ook door de inputlag.. Dus weet niet of halo de meeste verstandige game is daarvoor.. Net zoals online games.

[...]

Dat het niet goed samenwerkt komt door de onlineverbindingen die verbroken worden. AC3 remastered werkt hier top met QR, maar Gears 5 daarentegen weer niet.

En downloadsnelheid door het putje? Dan doe jij iets verkeerd en staat het spel gewoon open, want een game in QR of afgesloten zorgt ervoor dat je de normale downloadsnelheden behoud. Dan moet je gewoon op suspend game drukken... Dus dat ligt simpelweg aan jou en niet aan de QR..
Ja maar zelfs snelle games, zelfs echt snelle zoals Returnal op ps5 werken echt prima en bij MS niet. Ze moerden dat gewoon verbeteren.
En het is toch gewoon gek dat ik allemaal dingen uit moet zetten als ik een game stop. Waarom bedenkt de XBOX dat zelf niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
giantgiantus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Ja maar zelfs snelle games, zelfs echt snelle zoals Returnal op ps5 werken echt prima en bij MS niet. Ze moerden dat gewoon verbeteren.
Dat geloof ik je op je woord gezien ik geen PS5 heb om er überhaupt een vergelijking mee te maken.
En het is toch gewoon gek dat ik allemaal dingen uit moet zetten als ik een game stop. Waarom bedenkt de XBOX dat zelf niet.
Ah ja, dus straks ga jij ff naar je homescherm om wat voor reden dan ook en denkt de xbox: oh hij is klaar met spelen laten we gelijk het spel afsluiten. En dan wilde jij alleen even iets controleren en weer doorgaan. Dan krijgt de xbox de schuld dat ie het spel heeft afgesloten 8)7

En tuurlijk neemt het niet weg dat het wellicht netjes geweest was van Microsoft om de mogelijkheid te geven het wel/niet te gebruiken zoals HDR oid, maar dat hebben ze niet gedaan. Dus je zult er toch maar mee moeten leven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Tja, je blijft er over klagen, maar ik herken je klachten niet. Ik las je post en start xcloud op iOS op terwijl ik op een terrasje zit… en dat draait gewoon soepel.

Als ik thuis direct stream van mijn xbox heb ik ook geen enkele last van artifacts. Dus misschien toch een keer goed kijken naar je netwerk. Wellicht heeft de xbox net ergens wat problemen mee terwijl je PS5 dat niet heeft.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Haha, ja ik deed nog even een teabag als begroeting toen je uit dat huis kwam lopen.

Ik vond het in het begin ook heel traag, maar kon me er toe zetten om door te spelen. Iets wat ik niet bij Enlisted had. Die game is net zo traag als HLL maar daar was ik in een multiplayer game ook tegen bots aan het spelen die mij gewoon niet zagen terwijl ik naast ze stond te schieten.

Ben zelf ook wel een echte Battlefield speler, maar ik heb in die nieuwe 2042 een stuk minder zin ivm die rare gadgets die er in zitten en omdat het weer modern warfare is.
Loop hier ook niet warm voor de nieuwe Battlefield.
Vind beide Wereldoorlogen een veel toffere setting.
Maar goed, doen ze dat dan wil de fanbase een futuristische shooter, brengen ze een futuristische shooter uit dan rolt men weer over elkaar heen omdat ze een WW shooter willen …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Tja, je blijft er over klagen, maar ik herken je klachten niet. Ik las je post en start xcloud op iOS op terwijl ik op een terrasje zit… en dat draait gewoon soepel.

Als ik thuis direct stream van mijn xbox heb ik ook geen enkele last van artifacts. Dus misschien toch een keer goed kijken naar je netwerk. Wellicht heeft de xbox net ergens wat problemen mee terwijl je PS5 dat niet heeft.
Ja maar zelfde speelt bij xcloud. Dus helemaal los van mijn eigen netwerken op verschillende lokatie’s met verschillende devices.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:47
justifire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Loop hier ook niet warm voor de nieuwe Battlefield.
Vind beide Wereldoorlogen een veel toffere setting.
Maar goed, doen ze dat dan wil de fanbase een futuristische shooter, brengen ze een futuristische shooter uit dan rolt men weer over elkaar heen omdat ze een WW shooter willen …
Gelukkig is daar ook nog Battlefield Portal, dat lijkt me wel interessant nl.

En sowieso 10 uur trial via EA Play/GP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Series S is overigens, middels Amazon.de, vrij goedkoop te krijgen nu voor ± 226 euro:

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B087VM5XC6

Edit: en uitverkocht. Lekker snel :D :X

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 01-10-2021 14:35 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Notna schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:31:
Series S is overigens, middels Amazon.de, vrij goedkoop te krijgen nu voor ± 226 euro:

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B087VM5XC6
Dat is wel heel goedkoop ja :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De DLC van Outer Wilds is wel weer geslaagd. De creativiteit in level design is echt heel tof om te zien. En het langzaam maar zeker oplossen van het mysterie is net zoals in de base game erg tof gedaan. Aanrader dus voor mensen die de base game ook erg tof vonden. En de base game is echt een aanbeveling voor mensen die graag “verdwalen” in een game en een mysterie willen oplossen zonder meteen naar YouTube te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:33:
Apart om die verschillende reacties te zien op Xcloud. Hier zijn ze aardig enthousiast met video's erbij

https://forum.xboxera.com...circus/8696/6910?u=staffy

https://forum.xboxera.com...tudios/8441/8098?u=staffy
Het zou best nog wel eens aan zijn iPad kunnen liggen icm laggy verbinding met controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Het zou best nog wel eens aan zijn iPad kunnen liggen icm laggy verbinding met controller.
Goed punt. Ik zal het eens testen met andere devices. Blijft natuurlijk zo dat het gek is dat andere apparaten op tal van andere verbindingen er geen last van hebben. Maargoed ik ben gewoon teleurgesteld. Als MS dit op orde krijgt lijkt het me echt top. Niet meer van die lelijke kastjes onder de TV en overal gewoon gamen alsof je een switch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
ik ga nu waarschijnlijk een domme vraag stellen maar weet iemand of je de hot wheels unleashed ( series x ) ook gewoon kunt spelen op de one?

edit:

zie nu pas dat er een tipic is voor deze game, excuus!!

[ Voor 20% gewijzigd door joey82 op 01-10-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo van Final Fantasy is vrijgegeven vandaag en is meteen volledig broken... ongelooflijk.

Ik kom niet voorbij het language scherm, A to confirm en er gebeurd geen shit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:51:
Demo van Final Fantasy is vrijgegeven vandaag en is meteen volledig broken... ongelooflijk.

Ik kom niet voorbij het language scherm, A to confirm en er gebeurd geen shit.
Je zou bijna gaan zeggen dat Phusebox op jouw account zit de laatste tijd... ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
joey82 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:49:
ik ga nu waarschijnlijk een domme vraag stellen maar weet iemand of je de hot wheels unleashed ( series x ) ook gewoon kunt spelen op de one?

edit:

zie nu pas dat er een tipic is voor deze game, excuus!!
Evengoed kan het een mooie vraag zijn toch?
Als het goed is werkt een S/X game wel op de xbox one, maar een normale xbox one versie (mits opgesplitst) zal niet optimised zijn voor de S/X. Net zoals bij CoD en FiFa zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Je zou bijna gaan zeggen dat Phusebox op jouw account zit de laatste tijd... ;) ;)
Ik had dit laatst met I am Fish ook, was een bekende issue, echt slecht.

Wie/wat is Phusebox? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Een tweaker die altijd pech/problemen/wat te klagen heeft :)
Waar het echt onder schaalt geen flauw idee :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

Als het goed is werkt een S/X game wel op de xbox one, maar een normale xbox one versie (mits opgesplitst) zal niet optimised zijn voor de S/X. Net zoals bij CoD en FiFa zo uit mijn hoofd.
Zo werkt Smart Delivery toch ? Je installeert de Series X versie op je Series X. Speel je de volgende dag bij een vriend die nog een One heeft, dan installeert die automatisch de One versie.
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Degene die met elke Xbox het voor elkaar krijgt om een DOA te krijgen bij elke release. Dan werkt dit niet, dan werkt dat niet terwijl de klachten die hij heeft verder bij niemand voor komen. Dat is Phusebox, in een notendop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:59:
[...]

Zo werkt Smart Delivery toch ? Je installeert de Series X versie op je Series X. Speel je de volgende dag bij een vriend die nog een One heeft, dan installeert die automatisch de One versie.
Heet dat Smart Delivery? Ook weer wat geleerd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:47
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:00:
[...]

Heet dat Smart Delivery? Ook weer wat geleerd :+
Yep, top functie, volgens sommigen ook wel als "marketing" bestempeld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat betreft die Phusebox, nee gelukkig ben ik dat niet dan. Heb gewoon zoals iedereen wel eens last van wat issues met Xbox. Maar gelukkig niet zoiets als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil wel even vermelden dat je niet zo maar klakkeloos elk Series X|S spel ook op de One kan spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

ja dat is bij ons dus een beetje onduidelijk,

als we de game kopen voor de one en je wilt de game later spelen op de series s of x, moet je dan een upgrade kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
joey82 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

ja dat is bij ons dus een beetje onduidelijk,

als we de game kopen voor de one en je wilt de game later spelen op de series s of x, moet je dan een upgrade kopen ofzo?
Je kan de one versie als het goed is altijd op de series s/x spelen, maar dan zonder de upgrade.
Andersom kan wel mits het dus Smart Delivery heeft.

Waarom doen ze zo moeilijk met dat soort dingen en maken ze er niet gewoon 1 optie van 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:59:
[...]

Je kan de one versie als het goed is altijd op de series s/x spelen, maar dan zonder de upgrade.
Andersom kan wel mits het dus Smart Delivery heeft.

Waarom doen ze zo moeilijk met dat soort dingen en maken ze er niet gewoon 1 optie van 8)7 8)7
alles draait om geld :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ook naar Xbox One en Series.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 01-10-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door justifire op 01-10-2021 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02:02

Toshirou

Vinyl Surfer

Destiny 2 met Dolby Vision is toch echt wel een showcase! Vooral de kleuren en contrasten zijn met DV echt aanzienlijk beter. Ook Titanfall 2 heeft echt baat bij DV. Echter lijkt Forza Horizon 4 niks ermee te doen gebruikt nog steeds HDR10.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grrr. Hoe fijn die elite V2 controller ook is en ik echt niet meer zonder kan…. Die RB button is toch echt wel het kneusje van alle controllers zeg. Heb hem net een kleine 2 maanden en weer met regelmaat een dubbele klik sinds gisteren. Morgen maar weer omruilen. Maak er gewoon een metalen of weet ik wat voor verbinding van en ik betaal graag nog 20 euro extra. Maar dit is echt wel achterlijk.

Oja in ander nieuws. A Jugglers Tale net opgestart en wel een grappige game. :)

En verder vandaag voor het eerst Halo Infinite gespeeld. Wel een trainingsmatch tegen uber domme AI, maar het voelt wel erg lekker aan. Ben erg benieuwd naar december. De enige shooter van dit jaar die me interesseert. Nog echt hele mooie maanden in het vooruitzicht met de nodige games :)

——

Artikel over nieuwe accessibility opties. Altijd goed als ze zich daarin blijven ontwikkelen.

https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2021 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toshirou schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:16:
Destiny 2 met Dolby Vision is toch echt wel een showcase! Vooral de kleuren en contrasten zijn met DV echt aanzienlijk beter. Ook Titanfall 2 heeft echt baat bij DV. Echter lijkt Forza Horizon 4 niks ermee te doen gebruikt nog steeds HDR10.
Titanfall 2 ook? Ik wilde sowieso nog voor een tweede playthrough gaan van de campaign en nu ga ik dat echt helemaal doen!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTEny6p5CbxrFQvwFIZ_XYkkfYw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rwhTKp2bHzOtyPY52QubuPLQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond die Looney Tunes/Space Jam game gespeeld. Beetje Battletoads achtig, maar dan net wat makkelijker. In bank co-op wel leuk en gratis te downloaden.
devilsnight schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:21:
[...]

Titanfall 2 ook? Ik wilde sowieso nog voor een tweede playthrough gaan van de campaign en nu ga ik dat echt helemaal doen!!

[Afbeelding]
Topcampaign. Had echt spijt toen die klaar was.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:30:
Gisteravond die Looney Tunes/Space Jam game gespeeld. Beetje Battletoads achtig, maar dan net wat makkelijker. In bank co-op wel leuk en gratis te downloaden.

[...]

Topcampaign. Had echt spijt toen die klaar was.
Ja same here. Zou echt graag een derde zien, maar voor nu zit Respawn bovenop Star Wars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff, soms ben ik ook gewoon blij met gamepass omdat ik een game juist helemaal niks vind en lekker snel door kan naar de volgende.
I am fish geprobeerd omdat een paar mensen hier het er over hadden maar... Is denk ik gewoon al niet echt mijn game en dan ga ik me nog erger storen aan bepaalde ruwe randjes. Zoals meeuwen die dwars door muren vliegen om jouw stevige glazen pot kapot te... Vliegen? Terwijl jij worstelt met de besturing om dat maffe ding rond vrijwel onzichtbare randjes te manoeuvreren... Nee niks voor mij, next! :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 13:18
Meer mensen die vanavond de halo demo proberen? Het speet lekker weg, maar mis een squad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:35:

nog even wachten met de reeks om opnieuw te spelen.

https://www.videogameschr...tlevania-and-silent-hill/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:50
Als de nieuwe next-gen release van PES het niveau van Konami is, kun je net zo goed direct aan de slag met de 360 versies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:56:
[...]

Als de nieuwe next-gen release van PES het niveau van Konami is, kun je net zo goed direct aan de slag met de 360 versies. :+
wat heeft een remake/remastered titel hier mee te maken? pes is gewoon een andere weg ingeslagen vanwege de omstandigheden.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 01-10-2021 19:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
JesseSebastian schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:45:
Meer mensen die vanavond de halo demo proberen? Het speet lekker weg, maar mis een squad :p
Yips! Bak er niks van, maar je kan met de squad meedoen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Waarom vervalt iedere keer het venster 'nieuw toegevoegd' in het gamepass menu? Soms komt hij weer terug. Zwaar irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 25-09 13:46
Wat vinden jullie van de Halo beta? Ik vind het oud en vertrouwd spelen met tegelijkertijd een paar modernere knoppen. Maar ik denk niet dat het bij mij een CoD of Battlefield gaat vervangen, die lijken nog veel meer met de tijd te zijn meegegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Steven030 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:34:
Wat vinden jullie van de Halo beta? Ik vind het oud en vertrouwd spelen met tegelijkertijd een paar modernere knoppen. Maar ik denk niet dat het bij mij een CoD of Battlefield gaat vervangen, die lijken nog veel meer met de tijd te zijn meegegaan
Ja ik sluit me hier wel bij aan. Speelt ouderwets lekker maar daardoor toch het gevoel dat het meteen een beetje gedateerd is…

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Net ook maar eens Dolby vision getest, met AC Odyssey aangezien die op de vorige pagina langs kwam. Was benieuwd of ik op mijn midrange LCD TV (geen fald) ook verschil zou zien.

Nou, verschil is er zeker... Maar of het beter is ben ik nog niet helemaal over uit. In eerste instantie waren alle kleuren echt compleet uit het lood, echt absurd. Het logo was knal oranje en in game zag alles er uit alsof ik in een van Ubisoft's psychedelische missies zat. Nadat ik echter de brightness in game omlaag gezet heb en werkelijk ingesteld had zoals ze altijd zeggen, dat je het logo nog maar net ziet (wat hier altijd de op een na laagste stand is) ziet alles er een stuk normaler uit. Voordeel is dat donkere scènes nu ook echt een stuk donkerder zijn terwijl ik wel nog goed kan zien, en overdag is het gewoon normaal licht. Zonder Dolby als ik die setting gebruikte zag een zonovergoten dag er uit alsof het zo bewolkt was dat de Armageddon elk moment uit kon breken.

Alleen, de kleuren blijven toch wat te overdreven, grootste probleem is dat alles in rood licht gebaad lijkt te zijn (gezichten zien er een beetje absurd uit). Dolby weer uitzetten dan ziet het er juist wat grauw uit... Ik zou willen dat ik een tussenvorm kon krijgen, maar aangezien dat er niet in lijkt te zitten heb ik het toch maar weer uitgezet want met Dolby aan bleef het aan me knagen dat het er regelmatig gewoon echt onrealistisch uit zag. Dan liever iets grauwer.

Zal het nog wel eens met andere games testen, maar tot nu toe heb ik met AC:O dus de indruk dat het verschil vooral zit in de kleuren in overdrive zetten, en ik ben geen fan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik vind het heerlijk spelen. Leuker dan CoD, iets achter Battlefield.

2v1 verlies je wel altijd in principe trouwens.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik vind Halo erg prettig spelen. Juist back to basic is weer heerlijk. Hoef me niet druk te maken over airstrikes, remote control cars, drones, supply crates, nukes, en alle onzin die CoD sinds MW2 heeft geïntroduceerd en het hele FPS landschap heeft verknald :P.

Dus als dat ouderwets is, geef me maar ouderwets, maar ik noem het lekker old school. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:50:
Ik vind Halo erg prettig spelen. Juist back to basic is weer heerlijk. Hoef me niet druk te maken over airstrikes, remote control cars, drones, supply crates, nukes, en alle onzin die CoD sinds MW2 heeft geïntroduceerd en het hele FPS landschap heeft verknald :P.

Dus als dat ouderwets is, geef me maar ouderwets, maar ik noem het lekker old school. :)
Waar was jij vanavond? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

wat heeft een remake/remastered titel hier mee te maken? pes is gewoon een andere weg ingeslagen vanwege de omstandigheden.
Ze hadden beter de afslag aan hen voorbij kunnen laten gaan en gewoon even gaan eten en overnachten in een motel totdat ze de franchise weer wat extra konden geven. Best wel wat mensen zweren bij PES, maar die goodwill is nu natuurlijk wel compleet verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Expeditie Robinson aan het kijken. :P was er een leuk groepje? Ben morgenavond wel van de partij!

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Expeditie Robinson aan het kijken. :P was er een leuk groepje? Ben morgenavond wel van de partij!
Jazekers! Waren met z'n zessen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:54:
[...]

Jazekers! Waren met z'n zessen :)
@timmie271 is morgen de party leader 🍻🥳

Was tof vanavond! Ik zit in het ‘Halo old but new is tof’ kamp _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 02:15
Ik kijk er echt naar uit om volgende maand mijn XSX te wisselen voor de XSX halo edition :)

Ook nog een Horizon controller en een Halo elite controller besteld, November gaat een heerlijke maand worden :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

@timmie271 is morgen de party leader 🍻🥳

Was tof vanavond! Ik zit in het ‘Halo old but new is tof’ kamp _/-\o_
Ben dan alleen wel wat later gok ik, rond een uur of 20u :+

Hoppa alle Hives gemasterd in Gears 5 *O*
Nu alleen nog even 18 classes naar lvl. 20 brengen en nog 28 re-ups halen -O-
Maar dan heb ik wel seriously 5.0 chapter 2 binnen *O* *O* oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wie stelt eigenlijk de moderators op het Xbox platform aan? Sommigen zijn zo incompetent en doen maar wat. Zo, moest even gezegd worden. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
timmie271 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Ben dan alleen wel wat later gok ik, rond een uur of 20u :+

Hoppa alle Hives gemasterd in Gears 5 *O*
Nu alleen nog even 18 classes naar lvl. 20 brengen en nog 28 re-ups halen -O-
Maar dan heb ik wel seriously 5.0 chapter 2 binnen *O* *O* oOo oOo
Okay, dan pak ik het eerste uurtje wel op.

Als mensen willen aanhaken stuur maar een PM of meld je ff op de 'Xbox Oldies' Discord 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Okay, dan pak ik het eerste uurtje wel op.

Als mensen willen aanhaken stuur maar een PM of meld je ff op de 'Xbox Oldies' Discord 8)
Je ziet me vanzelf wel verschijnen :P

Ik mag partyleader zijn omdat ik in de laatste match MVP was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:20:
[...]

Je ziet me vanzelf wel verschijnen :P

Ik mag partyleader zijn omdat ik in de laatste match MVP was? :+
Iedereen mag een keertje he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:24:
[...]

Iedereen mag een keertje he ;)
Puur toeval denk ik :P

Maar was wel leuk zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:50
Farabi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

Konami is een andere weg ingeslagen. Ze maken als core business brakke gokspellen en melken als side hustle de laatste fans van hun oude series uit. Ik heb daardoor niet zoveel vertrouwen in remakes van oude spellen door die jongens meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Exactor it schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:43:
[...]

Konami is een andere weg ingeslagen. Ze maken als core business brakke gokspellen en melken als side hustle de laatste fans van hun oude series uit. Ik heb daardoor niet zoveel vertrouwen in remakes van oude spellen door die jongens meer.
Doodzonde hè, ze waren 'vroeger' zo groot en goed.

Ze ruiken nu natuurlijk geld omdat de laatste tijd remakes zo populair zijn (al is die hype inmiddels ook wel weer op z'n retour)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 17:28
Precies zoals je het zegt.
Persoonlijk vind ik het wel een beetje tegenvallen, maar dit is wat de echte Halo fans wilden. Alleen voegt het geen reet toe op de rest van de reeks. Ik hoop dat de SP een beetje interessant is, want ik ga dit waarschijnlijk amper spelen.

En dit lijkt ook helemaal niet op een next gen game. De hype train is ergens van de rails gevlogen.. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 20:10
Ben het hier wel mee eens.
Had er meer van verwacht.
Het voelt te stroef en traag.
Voor mij ook liever CoD/Warzone..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 08:59
Mosin schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:34:
[...]

Precies zoals je het zegt.
Persoonlijk vind ik het wel een beetje tegenvallen, maar dit is wat de echte Halo fans wilden. Alleen voegt het geen reet toe op de rest van de reeks. Ik hoop dat de SP een beetje interessant is, want ik ga dit waarschijnlijk amper spelen.

En dit lijkt ook helemaal niet op een next gen game. De hype train is ergens van de rails gevlogen.. :|
Ik vind het juist weer helemaal top! Denk dat het ook eraan ligt of je bent opgegroeid met Halo of juist meer met andere shooters als cod. Ik vind COD mp dus echt te slecht voor woorden, behalve warzone.

Het enige dat ik niet snap is dat je zegt dat het niet op een next gen game lijkt? Dit ziet er toch veel mooier uit dan bijv. Cod cold war?

Heb hier nu juist eindelijk een next gen gevoel, bij elk level dat ik speelde. Zag dat @devilsnight hier laatst ook echt mega dikke screens postte via een linkje met allemaal details van textures, etc. Die zou ik toch nog eens bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De multiplayer van Halo doet mij helemaal niks, maar dat doet geen enkele multiplayer shooter meer. Waar ik wel nog enthousiast van kan worden was coop strikes doen in Destiny.
Ik hoop dan ook dat de Halo Infinite campagne heel goed word, daar heb ik wel zin in. :) Die screen shots die @devilsnight had gepost zagen er inderdaad heel goed uit.

Inmiddels Avengers voor het eerst gespeeld, ziet er best goed uit. Aan het begin krijg je meerdere characters op die brug om mee te spelen maar dat vond ik maar wat verwarrend en inspiratieloos op het gebied van combat, misschien kwestie van wennen en was het snelle switchen gewoon vervelend. Daarna met 1 character door een stad rennen/springen vond ik wel weer leuk (tot de combat weer begon..), maar heb dan ook een zwak voor tomb raider en uncharted games. :P
Zie het niet voor me dat ik de multiplayer ga aanraken maar een keer door de hele campaign wandelen lijkt me wel leuk. Prima gamepass game denk ik zo.

@Finraziel
Heb je al naar je tv instellingen gekeken wanneer je overgaat naar Dolby Vision, Klopte bij mij ook niet meer.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2021 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 17:28
JDL15 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Ik vind het juist weer helemaal top! Denk dat het ook eraan ligt of je bent opgegroeid met Halo of juist meer met andere shooters als cod. Ik vind COD mp dus echt te slecht voor woorden, behalve warzone.

Het enige dat ik niet snap is dat je zegt dat het niet op een next gen game lijkt? Dit ziet er toch veel mooier uit dan bijv. Cod cold war?

Heb hier nu juist eindelijk een next gen gevoel, bij elk level dat ik speelde. Zag dat @devilsnight hier laatst ook echt mega dikke screens postte via een linkje met allemaal details van textures, etc. Die zou ik toch nog eens bekijken!
Ik ben wel met COD opgegroeid en heel wat laterna ben ik Halo gaan spelen. Run and gun is geen speelstijl voor in Halo, want ik krijg soms een flinke pak rammel. Maar de gameplay is vertrouwd en dan voelt het gewoon te normaal. Een beetje zoals COD ook altijd goed lukt en ja, je kunt er weinig van zeggen..
Overigens speel ik soms Cold War en dat is de eerste game die ik na Black Ops 1 weer speel. Die game start ik 2 keer in de maand op en staat niet op hetzelfde voetstuk als Halo. Ik schat deze game toch even flink hoger in.

Als ik naar de levels kijk, lijkt het een beetje opgepoetst en de details om de levels heen zien er soms echt te slecht uit. Ik kan me niet voorstellen dat dit 50% van de Series X zijn kracht gebruikt.
Als ik de remaster van Halo 2 zie en Halo 5 dan ziet het er gewoon erg goed uit, over zijn algemeen. Daarom had ik voor deze game hoge (extreme) verwachtingen. Als je ziet wat voor graphics de Series X en PS5 kunnen uitpoepen, dan zal het een kracht niet ontbreken.

Dat dit het vlaggenschip van de Series X moet zijn, vind ik compleet lachwekkend. Maar daarbij moet ik wel aangeven dat ik nog hoop op een fantastische SP. Daar speel ik Halo voornamelijk om! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 02-10-2021 09:37 ]

Pagina: 1 ... 240 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord