TGS wordt het net vermeld. 1 grote pr show om de xbox aan de man te brengen. Gaat vooral over gamepass en xcloud.
Aanrader, heb de game op release gekocht en ondertussen op 1000GS staan. Combat begint wat traag maar naarmate je meer unlocked kan je gave dingen doen.mobygo76 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:13:
Scarlet nexus per vandaag in de gamepass.
Scarlet Nexus kent twee verhalen lijnen, je krijgt in het begin de keuze tussen twee personages die ieder een eigen verhaal volgen wat parallel loopt aan het verhaal van het andere personage. Het is dan ook wel leuk om de game 2x uit te spelen, 1x met ieder personage omdat je dan hetzelfde verhaal vanuit twee compleet verschillende perspectieven ziet.
[ Voor 36% gewijzigd door Caayn op 30-09-2021 11:33 ]
Hier heeft @DutchOwnage ook af en toe last van, toch?Royalty schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:16:
Ik lees, dat het hier veel over LG Oled's gaat. Afgelopen dagen over de Dolby instellingen, maar 10-20 pagina's terug over de beeldinstellingen van je xbox.
Het volgende heb ik meegemaakt.
Ik betitel het:
"Mijn Xbox heeft de tv en beeld instellingen gereset"
Tv is LG CX
What happened,
Was Fifa aan het spelen. Had alleen de tv even uitgedaan om wat eten te maken.
Bij terugkomst tv weer aan. Bij eerste wedstrijd viel me op dat het zo donker is. Watsgebeurd!?
Dacht dat de tv instellingen veranderd waren. Alles nagegaan van de tv, maar de instellingen waren ongewijzigd.
Kijk ik de tv en beeld instellingen op de Xbox. Dan staat ie op 720p en 60 Hz. Optie 4K was er niet.
Dus de XBOX heeft de beeldinstellingen gereset. Hoe kan dit?
Heb het weer goed gekregen. Maar weet alleen niet meer hoe ik het op 120Hz krijg. (moet video van Vincent terugzien denk ik). Heb het zo gelaten op 60 Hz.
Maar hoe kan de xbox dit resetten?
Later is het mij weer gebeurd toen ik uit een game kwam die geen HDR had.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Omdat je je tv hebt uitgezet, hdmi leest de edid informatie uit van je tv. Als je m weer aanzet zijn ze blijkbaar out of sync dus schakelt de xbox terug naar zn default om toch een beeld te laten zienRoyalty schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:16:
Ik lees, dat het hier veel over LG Oled's gaat. Afgelopen dagen over de Dolby instellingen, maar 10-20 pagina's terug over de beeldinstellingen van je xbox.
Het volgende heb ik meegemaakt.
Ik betitel het:
"Mijn Xbox heeft de tv en beeld instellingen gereset"
Tv is LG CX
What happened,
Was Fifa aan het spelen. Had alleen de tv even uitgedaan om wat eten te maken.
Bij terugkomst tv weer aan. Bij eerste wedstrijd viel me op dat het zo donker is. Watsgebeurd!?
Dacht dat de tv instellingen veranderd waren. Alles nagegaan van de tv, maar de instellingen waren ongewijzigd.
Kijk ik de tv en beeld instellingen op de Xbox. Dan staat ie op 720p en 60 Hz. Optie 4K was er niet.
Dus de XBOX heeft de beeldinstellingen gereset. Hoe kan dit?
Heb het weer goed gekregen. Maar weet alleen niet meer hoe ik het op 120Hz krijg. (moet video van Vincent terugzien denk ik). Heb het zo gelaten op 60 Hz.
Maar hoe kan de xbox dit resetten?
Later is het mij weer gebeurd toen ik uit een game kwam die geen HDR had.
Eerste twee Google hits:
https://www.videogameschr...-to-xbox-game-pass-today/
https://www.gamerevolutio...ame-pass-release-date-dlc
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 30-09-2021 11:45 ]
Geweldig. Feit blijft, staat (nog) niet op gamepass.
Nieuwe games verschijnen toch vaak pas tussen 17u en 19u in GP?
Zou dan tegen die tijd wel in GP staan denk ik.
Zou dan tegen die tijd wel in GP staan denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 30-09-2021 11:48 ]
Wat vet zeg! Wat een toffe verassing ook! En vandaag Avengers met alle content ook. Las op XboxEra net dat het live is aangekondigd tijdens de show.
En deze ook, soort visual novel
:strip_exif()/f/image/02qk1rHWC88X9ByVskirAEtP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 12:06 ]
wvkreg schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:47:
[...]
Geweldig. Feit blijft, staat (nog) niet op gamepass.
Marvel's Avengers & Scarlet Nexus are both available today on #XboxGamePass pic.twitter.com/Iepo8cVuRl
— XboxCore (@_XboxNews) 30 september 2021
Geen flauw idee hoe Twitter berichtjes erin zet
Gamertag: timmie271
[embed] Twit link [/embed]timmie271 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:06:
[...]
https://mobile.twitter.co...amp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Geen flauw idee hoe Twitter berichtjes erin zet
Wait, what! AI Somnium Files ook vandaag naar Gamepass?devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:58:
[...]
Wat vet zeg! Wat een toffe verassing ook! En vandaag Avengers met alle content ook. Las op XboxEra net dat het live is aangekondigd tijdens de show.
En deze ook, soort visual novel
[Afbeelding]
Die had ik letterlijk eergisteren in mijn mandje! Heel blij mee!
Onze Belgische vriend Stavros haakt ook aan als het goed isJDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:07:
[...]
hahah, got me! Maar die mic monitoring is echt niet normaal, ik krijg vaak te horen van vrienden dat ze het idee hebben dat ze ook in mijn mond zitten als ik aan het kauwen ben![]()
@D-Ed en @Blaauw87 Zaterdag weer tijd voor Infinite? Heb vrijdag een bruiloft en mijn vriendin is zaterdag weg, dus heb tijd om zaterdag weer even te knallen als ik brak ben!
Die mafkezen @ Xbox zeiden nog dat er geen nieuwe aankondigingen enzo zouden zijn, hoppa Scarlet Nexus en AI naar Game Pass.Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:27:
[...]
Wait, what! AI Somnium Files ook vandaag naar Gamepass?
Ik dolblij naar mijn Xbox om te kijken of die games toch al wel in Gamepass staan.... doet de Xbox het niet meer.
Hij blijft op ''Gebruiker Kiezen'' hangen.
Iemand tips?
Iemand tips?
Thanks, dat klinkt wel logisch.alki schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:42:
[...]
Omdat je je tv hebt uitgezet, hdmi leest de edid informatie uit van je tv. Als je m weer aanzet zijn ze blijkbaar out of sync dus schakelt de xbox terug naar zn default om toch een beeld te laten zien
Stekker even eruit en er weer in doen?Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:34:
Ik dolblij naar mijn Xbox om te kijken of die games toch al wel in Gamepass staan.... doet de Xbox het niet meer.
Iemand tips?
Had hier laatst dat ie alle accounts had uitgelogd....
Heb dat geprobeerd maar hij blijft hangen op ''Wie speelt er vandaag.''
Ja, ik heb de headset net een week. Maar ook andere headsets die ik even heb gebruikt of controllers geven hetzelfde probleem, ondanks alle settings die ik heb bekeken en heb veranderd zoals overal wordt aangegeven. Kan het probleem dan hardwarematig zijn (de console zelf?) of softwarematig (wellicht een bug die ergens is binnengeslopen?)D-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:12:
[...]
Misschien bedoelt hij dat die headset net een week in de winkel ligt?
@Vizzie33 Ik heb toevallig ook de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 en ben daar zeer tevreden over. Misschien moet je even met een draadloze headset proberen? Qua prijs ontlopen die elkaar niet (meer) zo en je krijg er er super veel gebruikersgemak voor terug.
Nou, niemand op deze manierTimothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:39:

@G_Dragon heb jij nog een bakje koffie over voor @Timothy3000 ?Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:43:
Geef mij maar de faal van de dag award. Mijn controller was leeg.
G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:13:
[...]
oh oeps moet blijkbaar nog een extra kop koffie nemen, want dit was geen slimme actie van me
Tof dat Ghostrunner ook even aandacht kreeg tijdens de Tokyo Game Show 
Demo : https://www.microsoft.com...trunner-demo/9pm7ntc1rfhs
Demo : https://www.microsoft.com...trunner-demo/9pm7ntc1rfhs
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zal eerst een redelijke kater moeten uitslapen om in de middag te kunnen gamen, 's avonds heb ik andere plannen. Ook iets met tripeltjes zoals @D-Ed , maar dan in de stadJDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:07:
[...]
hahah, got me! Maar die mic monitoring is echt niet normaal, ik krijg vaak te horen van vrienden dat ze het idee hebben dat ze ook in mijn mond zitten als ik aan het kauwen ben![]()
@D-Ed en @Blaauw87 Zaterdag weer tijd voor Infinite? Heb vrijdag een bruiloft en mijn vriendin is zaterdag weg, dus heb tijd om zaterdag weer even te knallen als ik brak ben!
Dus, hoe zit je in de middag?
Verwijderd
Jaaaa meer van dat graag, wat heb ik ontzettend genoten van Desperados 3. Ben wel verder gegaan met de PC versie want die game schreeuwde om m/k voor mij. Ben er achter gekomen dat ik dit een geweldig genre vind. Ben benieuwd wat MiMiMi Games volgende game gaat worden. (Codename Süßkartoffel XD)devilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:17:
Ik hoop echt dat er meer games zoals Commandos, Desperados en Shadow Tactics komen naar Xbox. Heb mega genoten van Desperados 3 en Shadow Tactics.
Ik heb niks met een Xcom, Gears Tactics etc, puur omdat je niet zelf kan aanvallen of überhaupt zelf rondlopen.
En vandaag maar eens Avengers op gamepass checken. Zou die game nooit kopen maar op deze manier toch wel zin in.
Hier precies hetzelfde, ben elke dag aan het kijken of ie weer goedkoper is.DutchOwnage schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:28:
Had ik een tijdje terug maar toegehapt toen de Expansion Card voor 178 op Amazon stond...De situatie wordt hier nu wel héél precair qua opslagruimte, en al de heerlijke games die eraan zitten te komen.
Verwachten jullie nog iets op dat gebied tijdens Black Friday of zo?
Een iets andere situatie. Bij mij komt het soms voor dat na een nieuwe update van de XSX, de resolutie op de laagst mogelijke stand wordt gezet, iets van 640P ofzo. Ik kan dit dan niet handmatig veranderen naar 2160P, alleen de optie 640P is beschikbaar. Soms helpt een harde reset, in het uiterste geval heb ik de console ook wel eens van de stroom moeten halen want hij bleef maar 640P forceren.Rossi46 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:35:
[...]
Hier heeft @DutchOwnage ook af en toe last van, toch?
Dit komt echt alleen voor na een update. Ik zet mijn XSX altijd op energy saving snachts, en de volgende dag bij een cold boot is er niets aan de hand.
Het volgende even proberen, loste het bij mij laatst op, sindsdien weer vlekkeloos:Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:39:
If you are encountering problems with your Xbox controller, it is likely related to the Xbox Series X controller connection issues. Fortunately, you can easily fix this issue by resetting the gaming unit which can be done by holding down the power button. Once you have done that, you simply need to unplug the console from the power supply, power off the controller and remove the batteries. Now, reinsert the batteries and restart the console.
Ik kan een visual novel ook wel waarderen denk ik als ik het zo bekijk. Wordt een Ace Attorney als visual novel gezien? Want die vond ik echt heel tof.Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:27:
[...]
Wait, what! AI Somnium Files ook vandaag naar Gamepass?
Middag is goedBlaauw87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:21:
[...]
Ik zal eerst een redelijke kater moeten uitslapen om in de middag te kunnen gamen, 's avonds heb ik andere plannen. Ook iets met tripeltjes zoals @D-Ed , maar dan in de stad![]()
Dus, hoe zit je in de middag?
Als er andere Tweakers willen aansluiten? Er is nog 1 plekje over (als het tenminste teams van 4 is in BTB).
Timothy3000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:43:
Geef mij maar de faal van de dag award. Mijn controller was leeg.

In de middag staat de flight niet open he.. Je kunt buiten de uren (19.00 t/m 23.00 uur en 01.00 t/m 05.00 uur) geen multiplayer spelen, alleen training met de bots..JDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:20:
[...]
Middag is goed![]()
Als er andere Tweakers willen aansluiten? Er is nog 1 plekje over (als het tenminste teams van 4 is in BTB).
De CEO van Take-Two heeft zich misschien versproken over het aantal Gamepass abonnees. In een gezamelijk interview met Yahoo waar de CEO en Phil Spencer bij waren zegt hij dat Gamepass 30 miljoen abonees heeft. Phil zegt daarop dat het laatst bekend gemaakte nummer 18 miljoen was maar blijkbaar lacht hij daar nogal "geheimzinnig" bij. Het interview is weer ofline gehaald door Yahoo maar zou later vanavond weer online moeten komen.
Bron
Als ze echt op 30 miljoen zitten is dat wel echt rap gegaan dit jaar joh
Bron
Het zou me niets verbazen. De nieuwe Xbox Series modellen zijn super goed ontvangen en Game Pass is - middels de Live Gold methode - het koopje van de eeuw. Tel daarbij op dat Game Pass steeds beter gevuld is en je hebt wel een beetje de verklaringrogierba schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:00:
De CEO van Take-Two heeft zich misschien versproken over het aantal Gamepass abonnees. In een gezamelijk interview met Yahoo waar de CEO en Phil Spencer bij waren zegt hij dat Gamepass 30 miljoen abonees heeft. Phil zegt daarop dat het laatst bekend gemaakte nummer 18 miljoen was maar blijkbaar lacht hij daar nogal "geheimzinnig" bij. Het interview is weer ofline gehaald door Yahoo maar zou later vanavond weer online moeten komen.
Bron
Koffie pls! Dan zorg ik dat ik in de avonduren ook beschikbaar ben op zatD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:25:
[...]
In de middag staat de flight niet open he.. Je kunt buiten de uren (19.00 t/m 23.00 uur en 01.00 t/m 05.00 uur) geen multiplayer spelen, alleen training met de bots..
[Twitter: https://mobile.twitter.com/Nibellion/status/1443507929248841735?s=20]
En het schijnt dus dat BGS titels het zeer goed in Japan doen. Good move!!!
En het schijnt dus dat BGS titels het zeer goed in Japan doen. Good move!!!
Yes !!

Xbox Series X|S players 👋
— Hell Let Loose (@hell_let_loose) 30 september 2021
You can trial Hell Let Loose for 10 HOURS up until launch!
💥 Play the full game!
📈 Progress carries over
‼️ Download NOW
Experience strategic WW2 combat like never before! 🪖
🎮 https://t.co/zgiIjB70d4 pic.twitter.com/Tx8LDb2RF6
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je zou verwachten dat de groei samen zou gaan met de verkopen van de XSS/XSX. Maar geloof niet dat er daar al 12 miljoen van verkocht zijn (correct me if i'm wrong). Zo dus betekenen dat ook veel eigenaren van de One en eventueel PC de overstap maken. Gezien de prima deal niet gek, maar het het niet verwacht.rogierba schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:00:
Bron
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Geen idee hoeveel er van verkocht zijn, maar de XSX is iig wel al sinds launch steevast snel uitverkocht. Dus goed gaat het iig.Wom schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:14:
[...]
Je zou verwachten dat de groei samen zou gaan met de verkopen van de XSS/XSX. Maar geloof niet dat er daar al 12 miljoen van verkocht zijn (correcte me if i'm wrong). Zo dus betekenen dat ook veel eigenaren van de One en eventueel PC de overstap maken. Gezien de prima deal niet gek, maar het het niet verwacht.
Bruut!!
Dus die zou nu te downloaden moeten zijn?
Feit, alles wat geproduceerd wordt is 'direct' weer verkocht. Dus de vraag is er zeker. Maar productieproblemen geven natuurlijk een wat vertekend beeld dit jaar (en ook volgend jaar begreep ik wel). In dat opzicht zou Gamepass zelfs nog wel eens meer kunnen groeien, als er meer nieuwe Xbox-klanten zouden bijkomen.Xgar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:17:
[...]
Geen idee hoeveel er van verkocht zijn, maar de XSX is iig wel al sinds launch steevast snel uitverkocht. Dus goed gaat het iig.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Probeerde hem via Xbox te downloaden, de trial maar ik kreeg een melding dat ik hem al had, raar. Dus via de phone app geprobeerd en dan gaat ie installeren, neem aan dat dit de trial is.
Als dat bericht van 30 miljoen GP abonnees klopt dan kan dat balletje ook nog eens een stuk sneller gaan rollen met nieuwe developers die (ook) kiezen voor XboxWom schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:21:
[...]
Feit, alles wat geproduceerd wordt is 'direct' weer verkocht. Dus de vraag is er zeker. Maar productieproblemen geven natuurlijk een wat vertekend beeld dit jaar (en ook volgend jaar begreep ik wel). In dat opzicht zou Gamepass zelfs nog wel eens meer kunnen groeien, als er meer nieuwe Xbox-klanten zouden bijkomen.
5 oktober is de releasedevilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
[...]
Bruut!!
Dus die zou nu te downloaden moeten zijn?
*Zie nu pas until launch dus wellicht wel, ga ik hem zelf ook op de XSX nog ff downloaden
[ Voor 19% gewijzigd door Sipio op 30-09-2021 16:28 ]
Absoluut! Xbox heeft nu sowieso een heerlijk momentumD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:24:
[...]
Als dat bericht van 30 miljoen GP abonnees klopt dan kan dat balletje ook nog eens een stuk sneller gaan rollen met nieuwe developers die (ook) kiezen voor XboxSowieso een goednieuws show voor Phil Spencer en z'n team als ik het zo zie!

Nee ik bedoelde de 10 uur trial. Die is nu te downloaden, maar ik kreeg een error op Xbox dat ik deze al had en dat ik tussen My games and Apps moest kijken. Maar daar stond niks.Sipio schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:27:
[...]
5 oktober is de release
*Zie nu pas until launch dus wellicht wel, ga ik hem zelf ook op de XSX nog ff downloaden
Dus gedownload via de Android Xbox app en nu werkt het.
Ja ik had niet goed gelezen in eerste instantie, jammer dat het maar een 10u trial is, maar kan hem iig ook nog ff op de XSX proberen, ben vooral benieuwd naar het geluid met Dolby Atmosdevilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:41:
[...]
Nee ik bedoelde de 10 uur trial. Die is nu te downloaden, maar ik kreeg een error op Xbox dat ik deze al had en dat ik tussen My games and Apps moest kijken. Maar daar stond niks.
Dus gedownload via de Android Xbox app en nu werkt het.
Check. Toegevoegd aan de wachtrij. Ben wel benieuwd. Zelf niet zo veel zin in de nieuwe Battlefield met al die rare gadgets etc die ik voorbij zag komen in de trailers. Dus als dit wat is, dan stap ik wel over.
Maar volgens mij is dit meer team based en meer hardcore als in one shot, one kill ipv halve magazijnen leeg te moeten schieten op je vijanden die dan alsnog zich om kunnen draaien, geen last hebben van dat ze onder vuur genomen worden en je als nog met hun pistol killen.
XBL: MRE Inc
Dat idd, en veel mensen die geld opgepot hebben door bijvoorbeeld niet op vakantie te gaan vorig jaar tijdens lockdowns e.d. en dat uitgeven aan entertainment bijvoorbeeld.Wom schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:21:
[...]
Feit, alles wat geproduceerd wordt is 'direct' weer verkocht. Dus de vraag is er zeker. Maar productieproblemen geven natuurlijk een wat vertekend beeld dit jaar (en ook volgend jaar begreep ik wel). In dat opzicht zou Gamepass zelfs nog wel eens meer kunnen groeien, als er meer nieuwe Xbox-klanten zouden bijkomen.
Genoeg tijd om erachter te komen of het wat isSipio schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:48:
[...]
Ja ik had niet goed gelezen in eerste instantie, jammer dat het maar een 10u trial is, maar kan hem iig ook nog ff op de XSX proberen, ben vooral benieuwd naar het geluid met Dolby Atmos
En die lucky mofos met PS5 krijgen hem gewoon gratis. Kom op Xbox, verbeter GWG eens. Gaat niet gebeuren, it's all about Game Pass. Maar dan had ik graag Insurgency op Game Pass gezien, haha.
Ik ben één van die mofos,devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:59:
[...]
Genoeg tijd om erachter te komen of het wat is
En die lucky mofos met PS5 krijgen hem gewoon gratis. Kom op Xbox, verbeter GWG eens. Gaat niet gebeuren, it's all about Game Pass. Maar dan had ik graag Insurgency op Game Pass gezien, haha.
@MRE-Inc Dit is idd niet zoals in een BF of CoD, een headshot is sowieso een kill en na een schot op het lichaam is het meestal wachten op een medic (als iemand die klasse al speelt en in de buurt is)
[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 30-09-2021 17:11 ]
Dat ze een trial uitbrengen triggered mij eigenlijk al om alsnog een pre-order te doen.MRE-Inc schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:51:
[...]
Check. Toegevoegd aan de wachtrij. Ben wel benieuwd. Zelf niet zo veel zin in de nieuwe Battlefield met al die rare gadgets etc die ik voorbij zag komen in de trailers. Dus als dit wat is, dan stap ik wel over.
Maar volgens mij is dit meer team based en meer hardcore als in one shot, one kill ipv halve magazijnen leeg te moeten schieten op je vijanden die dan alsnog zich om kunnen draaien, geen last hebben van dat ze onder vuur genomen worden en je als nog met hun pistol killen.
Maar ben niet zo’n teamplayer, dus toch eerst maar even de trial proberen.
Vanavond maar eens kijken of het spul op 1000GS springt 
[Twitter: https://twitter.com/ascentthegame/status/1443260724877348872?s=21]
[Twitter: https://twitter.com/ascentthegame/status/1443260724877348872?s=21]
Nieuw project van Mikami, oftewel een van de (mede) bedenkers van Resident Evil. Ik hoop dat het zijn droom game is die hij altijd al wilde maken.
Xbox first-party studio Tango Gameworks is already working on the next game coming after Ghostwire: Tokyo, headed up by the director of The Evil Within 2.https://t.co/HGwRtIpEej pic.twitter.com/KPtik84TJy
— Klobrille (@klobrille) 30 september 2021
[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 17:59 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
"Grand Theft Auto 6 could still be four years away from release and feature an expanding map set in Vice City, Henderson claimed in July. The claims were backed up by well-informed Bloomberg journalist Jason Schreier, as well as VGC’s own sources."
Nee he..
Het werd in die rumors ook vergeleken met Fortbite. An always evolving map like Fortnite. Hoe de fuck werkt dat voor een singleplayer campaign?Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:06:
[...]
"Grand Theft Auto 6 could still be four years away from release and feature an expanding map set in Vice City, Henderson claimed in July. The claims were backed up by well-informed Bloomberg journalist Jason Schreier, as well as VGC’s own sources."
Nee he..
Ze hebben daar toch GTA Online voor? Tja tenzij het wel goed uitpakt.
Het gerucht zei dat het om old and new graphics ging en dat de engine Unreal Engine is, dus niet RAGE, best apart eigenlijk.
Ben benieuwd in hoeverre het echt mooier is want de graphics en animaties van de oude games zijn niet al te best meer.
Verwijderd
Ik vraag me sws af of we nog een GTA gaan zien zoals we GTA kennen. Tegenwoordig zijn een hoop mensen gekwetst, boos en ieder onderwerp ligt gevoelig.devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:12:
[...]
Het werd in die rumors ook vergeleken met Fortbite. An always evolving map like Fortnite. Hoe de fuck werkt dat voor een singleplayer campaign?
Ze hebben daar toch GTA Online voor? Tja tenzij het wel goed uitpakt.
Oh man, hou op zeg, ik begrijp je. Verschrikkelijk! Ik hoop juist echt dat Rockstar een van de weinigen zal blijken die echt lak hieraan heeft. Ik heb echt in een scheur gelegen om die hilarische in-game tv programma's in IV en V. Echt subliem.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:14:
[...]
Ik vraag me sws af of we nog een GTA gaan zien zoals we GTA kennen. Tegenwoordig zijn een hoop mensen gekwetst, boos en ieder onderwerp ligt gevoelig.
In IV was Master Hentai echt prachtig en in V had je zo'n uitgerangeerde action hero met zo'n sok, man man man, hahaha.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 18:25 ]
Bijna

Ik lees net dat Scorn is uitgesteld naar 2022… al had ik dit ergens wel verwacht… helaas…
Er was geen rede opgegeven verder.
[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 30-09-2021 19:11 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik woon ff in Nieuw-Zeeland en ben Super Monkey Ball aan t spelen. Gelijk de originele soundtrack aangezet en nu vol nostalgie de levels uit deel 1 aan het spelen.
20 jaar later maar nog altijd zo’n geniaal concept voor een arcade game. Vraag me wel af of ik net als toen de expert en advanced levels kan vrijspelen, ben eigenlijk bang van niet.
Voor wie Monkey Ball nog nooit gespeeld heeft, dikke vette aanrader.
20 jaar later maar nog altijd zo’n geniaal concept voor een arcade game. Vraag me wel af of ik net als toen de expert en advanced levels kan vrijspelen, ben eigenlijk bang van niet.
Voor wie Monkey Ball nog nooit gespeeld heeft, dikke vette aanrader.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Misschien een domme vraag, maar wanneer is de Halo Infinite Insider beta nou actief en wanneer is de open beta actief? Neem aan niet tegelijk 
Heb ze er nu beide opstaan en kan de insider beta nog steeds niet spelen omdat die pas dit weekend live ging.
Heb ze er nu beide opstaan en kan de insider beta nog steeds niet spelen omdat die pas dit weekend live ging.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het inderdaad ook maar heel vaagdevilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:14:
[...]
Het gerucht zei dat het om old and new graphics ging en dat de engine Unreal Engine is, dus niet RAGE, best apart eigenlijk.
Ben benieuwd in hoeverre het echt mooier is want de graphics en animaties van de oude games zijn niet al te best meer.
Denk deel het hier wel met jullie!
No way.. dat is serieus veel te laat, sinds ze met die sharkcards zijn begonnen is het helemaal misgegaan bij Rockstar.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:06:
[...]
Nee he..
Volgens mij wel hoor. Morgenavond/zaterdagavond en zondagavond van 19.00 t/m 23.00 uur. En dezelfde dagen vanaf 01.00 t/m 05.00 uur. De tijd daar tussenin kun je met de bots aan de slag. Sommigen is het gelukt om ook een custom game te starten met anderen maar heb geen idee hoe.G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:29:
Misschien een domme vraag, maar wanneer is de Halo Infinite Insider beta nou actief en wanneer is de open beta actief? Neem aan niet tegelijk
Als er morgenavond mensen kunnen? We kunnen een fireteam maken?
Oke thanks! Wel appart dat de insider en open beta op hetzelfde moment zijnD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:02:
[...]
Volgens mij wel hoor. Morgenavond/zaterdagavond en zondagavond van 19.00 t/m 23.00 uur. En dezelfde dagen vanaf 01.00 t/m 05.00 uur. De tijd daar tussenin kun je met de bots aan de slag. Sommigen is het gelukt om ook een custom game te starten met anderen maar heb geen idee hoe.
De insider is al twee weekenden geweest. Geen idee waarom er nu twee versies zijn maar volgens mij staat dit weekend voor de Xbox eigenaren alles openG_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:05:
[...]
Oke thanks! Wel appart dat de insider en open beta op hetzelfde moment zijn
Damn, dan maar weer wachtenThalaron schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:10:
Ik lees net dat Scorn is uitgesteld naar 2022… al had ik dit ergens wel verwacht… helaas…
Van XboxEra
Jeff said Xbox has billions of dollars set aside solely for Game Pass deals and their fiscal year ends in July, so he speculates they’ll try to make some very big deals soon, but also that big third-parties are still hesitant of day and date.
Als jullie nog iemand zoeken doe ik graag mee! Xbox naam: exactor it No worries als jullie al vol zitten.D-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:02:
[...]
Volgens mij wel hoor. Morgenavond/zaterdagavond en zondagavond van 19.00 t/m 23.00 uur. En dezelfde dagen vanaf 01.00 t/m 05.00 uur. De tijd daar tussenin kun je met de bots aan de slag. Sommigen is het gelukt om ook een custom game te starten met anderen maar heb geen idee hoe.
Een fireteam van 12 man volkrijgen lukt niet zo snel meer tegenwoordig met die ouwe knarren allemaal dus welkom!Exactor it schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:28:
[...]
Als jullie nog iemand zoeken doe ik graag mee! Xbox naam: exactor it No worries als jullie al vol zitten.
Morgenavond rond 19.00 uur
al iets bekend wat de resolutie wordt van far cry 6? vergeleken met de ps5?
heb m maar al besteld op de xbox. geen weg mogelijk dat dit beter gaat draaien op de ps5 aangezien de kracht van de xbx. alleen de lichtinvallen en schaduws doet de ps5 soms beter. we zullen zien.
heb m maar al besteld op de xbox. geen weg mogelijk dat dit beter gaat draaien op de ps5 aangezien de kracht van de xbx. alleen de lichtinvallen en schaduws doet de ps5 soms beter. we zullen zien.
[ Voor 57% gewijzigd door Farabi op 30-09-2021 22:54 ]
Ik ben heel blij met m'n Series X maar zoveel verschil zit er toch niet in de consoles qua wat ze (kunnen) weergeven? Soms ziet een multiplatform game er iets beter uit op de PS5 en soms wat beter op de Series X.. No big deal toch?Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:47:
al iets bekend wat de resolutie wordt van far cry 6? vergeleken met de ps5?
klopt, maar als ik beide consoles heb staan, wil ik de onderste van de kanD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:00:
[...]
Ik ben heel blij met m'n Series X maar zoveel verschil zit er toch niet in de consoles qua wat ze (kunnen) weergeven? Soms ziet een multiplatform game er iets beter uit op de PS5 en soms wat beter op de Series X.. No big deal toch?
.en het voordeel van de xbox is, dat je savegame gratis in de cloud wordt opgeslagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 30-09-2021 23:04 ]
In het begin was de PS5 iets beter met framerate, zoals met AC Valhalla, maar dat had te maken met die devkits en tools. Als je vandaag de dag kijkt naar Digital Foundry videos dan zie je meestal de Xbox gewoon net even wat beter is , vaak qua resolutie net iets hoger. Qua shadows en lighting herinner ik me geen verschillen in multiplatform games.
dat is er helaas wel met crash bandicoot, spyro en metro exodus (hoewel de schaduwen iets te donker was op de ps5). dit is wat ik 1 op 1 heb ervaren. misschien zijn het er meer. owja, en natuurlijk nog een voordeel van de xbox is de dolby vision ondersteuning als kers op de taart misschien in een latere stadium voor far cry 6.devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:04:
In het begin was de PS5 iets beter met framerate, zoals met AC Valhalla, maar dat had te maken met die devkits en tools. Als je vandaag de dag kijkt naar Digital Foundry videos dan zie je meestal de Xbox gewoon net even wat beter is , vaak qua resolutie net iets hoger. Qua shadows en lighting herinner ik me geen verschillen in multiplatform games.
En de xbox heeft vrs ondersteuning, mits je tv het ondersteund, waardoor framedrops veel minder uitmaken.Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:09:
[...]
dat is er helaas wel met crash bandicoot, spyro en metro exodus (hoewel de schaduwen iets te donker was op de ps5). dit is wat ik 1 op 1 heb ervaren. misschien zijn het er meer. owja, en natuurlijk nog een voordeel van de xbox is de dolby vision ondersteuning als kers op de taart misschien in een latere stadium voor far cry 6.
Dan will ik eigenlijk film kijkenD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:35:
[...]
Een fireteam van 12 man volkrijgen lukt niet zo snel meer tegenwoordig met die ouwe knarren allemaal dus welkom!![]()
Morgenavond rond 19.00 uur
Naja misschien dan toch maar de noob uithangen in halo.
Huh...Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:09:
[...]
dat is er helaas wel met crash bandicoot, spyro en metro exodus (hoewel de schaduwen iets te donker was op de ps5). dit is wat ik 1 op 1 heb ervaren. misschien zijn het er meer. owja, en natuurlijk nog een voordeel van de xbox is de dolby vision ondersteuning als kers op de taart misschien in een latere stadium voor far cry 6.
Lighting en shadows met Crash, Spyro en Metro Exodus? Heb DF er niet over gehoord en die maken de verschillen heel duidelijk als die er zijn. Apart dan.
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 23:49 ]
dat washed-out gedoe.devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:48:
[...]
Lighting en shadows met Crash, Spyro en Metro Exodus?
Ah dat vertelde je laatst inderdaad. Maar dacht alleen Spyro en Crash, Metro dus ook. One X had dit niet. Ik zag het ook niet in de footage van Digital Foundry van Exodus op XSX.
jawel, kijk eens vanaf minuut 3 in de sneeuw en 08:10. als je verder kijkt zie je nog andere gedeeltes.devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:56:
[...]
Ah dat vertelde je laatst inderdaad. Maar dacht alleen Spyro en Crash, Metro dus ook. One X had dit niet. Ik zag het ook niet in de footage van Digital Foundry van Exodus op XSX.
YouTube: Metro Exodus Enhanced Edition: PS5 vs Xbox Series X - Image Quality ...
ik lees dat dat de xbox altijd al een beetje last heeft gehad van dat washed-out gedoe. ik hoop dat ze er iets aan doen. de ps5 ziet er realistischer en mooier uit bij deze spellen. ik heb er goede vertrouwen in bij far cry 6. vandaar dat ik voor de xbox-versie ging.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 01-10-2021 00:03 ]
* knip * corssposten niet nodig als het al staat waar het hoort
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 01-10-2021 13:11 ]
Phoenix Point en The Avengers aan t downloaden, het is maar goed dat ik verder weinig plannen heb dit weekend.
Als ik het filmpje bekijk, hebben ze het eerder over dat de PS3 te donker is.Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:58:
[...]
jawel, kijk eens vanaf minuut 3 in de sneeuw en 08:10. als je verder kijkt zie je nog andere gedeeltes.
YouTube: Metro Exodus Enhanced Edition: PS5 vs Xbox Series X - Image Quality ...
ik lees dat dat de xbox altijd al een beetje last heeft gehad van dat washed-out gedoe. ik hoop dat ze er iets aan doen. de ps5 ziet er realistischer en mooier uit bij deze spellen. ik heb er goede vertrouwen in bij far cry 6. vandaar dat ik voor de xbox-versie ging.
Heb de Xbox vanacht aangezet en The Avengers laten downloaden, nu de game gratis is wil ik er nog een poging aan wagen. Nu hopen dat ik hem niet snel weer verwijderOn_E schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:20:
Phoenix Point en The Avengers aan t downloaden, het is maar goed dat ik verder weinig plannen heb dit weekend.
Ik zie niet dat het washed out is vanaf minuut 3. Ik zie wel dat de PS5 erg donker is in vergelijking met de XSX én PC. Misschien is XSX aan de lichte kant, maar ik zou het persoonlijk niet als washed out omschrijven. Of mis ik iets?Farabi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:58:
[...]
jawel, kijk eens vanaf minuut 3 in de sneeuw en 08:10. als je verder kijkt zie je nog andere gedeeltes.
Voor wie aan de slag wil met Hell Let Loose. 
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gisteren de hele avond gespeeld. Leuke game, maar wel wennen. Het is een stuk langzamer dan Battefield en als je COD gewend bent, dan is het helemaal wennen.Rivanov schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:44:
Voor wie aan de slag wil met Hell Let Loose.
[Video: Hell Let Loose on PS5 and Xbox! HERE'S WHAT YOU NEED TO KNOW]
Wel behoorlijk hardcore. Geen killcam, één schot is dodelijk. Wel communiceren met je squad. Grote frustratie is dat er soms geen spawn point is bij de objective en je helemaal vanaf je basis moet starten.
Liep verder goed op de Xbox Series X. Geen last gehad van rare dingen. Game liep soepel, maar hoorde de fan wel regelmatig. Zat ook nog even bij @justifire in de squad.
XBL: MRE Inc
Precies. Via GamePass probeer ik vrijwel elk spel wel even, why nut?G_Dragon schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:31:
[...]
Heb de Xbox vanacht aangezet en The Avengers laten downloaden, nu de game gratis is wil ik er nog een poging aan wagen. Nu hopen dat ik hem niet snel weer verwijder
The Avengers; maanden geleden via MTC gekocht (Ultimate Edition) voor 20 euro oid. 140+ Gb aan spel en het is zo vaak hetzelfde 
Ziet er prachtig uit en als Marvel geek is het wel super tof, maar het is het allemaal net niet. Verhaallijn is niet echt super boeiend en de extra missies die je moet doen zijn echt copy/paste werk.
Kijk; een spel als Destiny 2 heeft dat natuurlijk ook. Maar daar zit een stuk meer variatie alsnog is om het leuk te houden (imo).
Ach, ik ga het wel weer eens spelen als ik niet te doen heb. Niet dat ik dat punt ooit bereik, want ik moet AC:Valhalla nog uitspelen, Cyberpunk 2077, Far Cry 6 komt er aan (en binnenkort ook FH:5)
#fwp

Ziet er prachtig uit en als Marvel geek is het wel super tof, maar het is het allemaal net niet. Verhaallijn is niet echt super boeiend en de extra missies die je moet doen zijn echt copy/paste werk.
Kijk; een spel als Destiny 2 heeft dat natuurlijk ook. Maar daar zit een stuk meer variatie alsnog is om het leuk te houden (imo).
Ach, ik ga het wel weer eens spelen als ik niet te doen heb. Niet dat ik dat punt ooit bereik, want ik moet AC:Valhalla nog uitspelen, Cyberpunk 2077, Far Cry 6 komt er aan (en binnenkort ook FH:5)

#fwp
Dat van die spawn points klopt helemaal en idd irritant soms, dit ligt aan de officer (SL) die geen Outpost of Garrison plaats net zoals de Commander die Garrisons kan plaatsen, als dat niet gebeurd en de tegenpartij heeft ze wel dan is het zo game over.MRE-Inc schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Gisteren de hele avond gespeeld. Leuke game, maar wel wennen. Het is een stuk langzamer dan Battefield en als je COD gewend bent, dan is het helemaal wennen.
Wel behoorlijk hardcore. Geen killcam, één schot is dodelijk. Wel communiceren met je squad. Grote frustratie is dat er soms geen spawn point is bij de objective en je helemaal vanaf je basis moet starten.
Liep verder goed op de Xbox Series X. Geen last gehad van rare dingen. Game liep soepel, maar hoorde de fan wel regelmatig. Zat ook nog even bij @justifire in de squad.
Voor zover ik weet zijn er voor Garrisons wel resources nodig maar een Officer kan volgens mij wel zonder resources een Outpost plaatsen.
Outpost (squad spawn) Garrisons (team spawn)
De meeste ( mijzelf inbegrepen) zijn de game nog aan het leren denk ik, ik denk dat de echte goede matches wel komen als iedereen wat meer gewend is.
Ik vind het zelf wel mooi dat je nu ook wel het gevoel hebt dat je echt met een krachtig wapen aan het knallen bent als je iemand op een afstand neer ziet gaan van één goed gemikt schot.
Dat gevoel heb ik bij een BF of CoD nooit gehad met de ttk bij die games.
Daarvoor hebben we ook gamepasOn_E schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Precies. Via GamePass probeer ik vrijwel elk spel wel even, why nut?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |