Leuk filmpje, maar ik heb echt die grauwe waas niet als ik Dolby Vision uit heb staan.
volgens mij met een factor 10 overdreven
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leuk filmpje, maar ik heb echt die grauwe waas niet als ik Dolby Vision uit heb staan.
Dat is toch al jaren zo. TV fabrikanten en dergelijke doen niets anders.absrnd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:03:
[...]
volgens mij met een factor 10 overdreven
Gamertag: timmie271
Code werkt niet bij mij helaasmobygo76 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:26:
Ik heb ook nog een code voor Halo.
Friend Invite Code: Q5MX-AKHS-VXRK-YW2W-ADKT
[ Voor 13% gewijzigd door Sjalabert op 29-09-2021 11:48 ]
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Verwijderd
Dan was vast iemand je voor...Sjalabert schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:46:
[...]
Code werkt niet bij mij helaas
(The code entered has already been redeemed the maximum number of times.)
120 is handiger voor de VRR omdat je dan compensatie krijgt buiten de normale VRR range (die een onderkant van 48 heeft). Bij 47 op 60 hz heb je geen VRR, bij 47 op 120 krijg je LFC, dat is een compensatie zodat je alsnog (een soort van) VRR hebt. Daar is 2.5 keer de onderkant van de range voor nodig, dus 120 bij 48.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:54:
Op de LG C9 moet de xbox op 60hz gezet worden ipv 120hz voor DV. Ik kan mij herinneren dat je 120hz moest kiezen om HDMI2.1 te benutten op de C9. Iemand hier al iets over gevonden?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Ik heb VRR sowieso uit staan, weet je of in dat geval de xbox op 60hz zetten totaal geen nadeel heeft?ArthurMorgan schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:59:
[...]
120 is handiger voor de VRR omdat je dan compensatie krijgt buiten de normale VRR range (die een onderkant van 48 heeft). Bij 47 op 60 hz heb je geen VRR, bij 47 op 120 krijg je LFC, dat is een compensatie zodat je alsnog (een soort van) VRR hebt. Daar is 2.5 keer de onderkant van de range voor nodig, dus 120 bij 48.
Het is daarom echt kiezen per game wat je wilt en wat je het meest nuttig vindt. De meeste 60 fps games hebben overigens niet echt (veel) drops onder de 48.
As far as i know niet nee. Afgezien van natuurlijk games die 120 fps aankunnen.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:05:
[...]
Ik heb VRR sowieso uit staan, weet je of in dat geval de xbox op 60hz zetten totaal geen nadeel heeft?
Verwijderd
Als dit zeker weten het geval is, dan zou dat heel mooi zijn. In de praktijk kies ik toch eerder voor 60fps icm hogere res en/of meer eye candy in games.ArthurMorgan schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:10:
[...]
As far as i know niet nee. Afgezien van natuurlijk games die 120 fps aankunnen.
Verwijderd
Ik had een aantal bekende "problemen" zoals de gamma shift issue en die kleuren artifact wanneer ik bijvoorbeeld de tv menu opende.. Ik heb toen de HDMI poort van PC label afgehaald en VRR uitgezet en sindsdien loopt alles prima. Was helemaal klaar met die mankementjes.ArthurMorgan schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:15:
Toch zou ik VRR gewoon aanzetten, ook bij 60hz. Drops van 60-48 zijn dan echt veel prettiger ogend. En er zit geen enkel nadeel aan dat aanzetten.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2021 12:31 ]
Als je Premium Freesync op de TV aan hebt staan, dan werkt Dolby Vision for Gaming sowieso niet.Beaudog schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:28:
Vrr heb ik uit staan gebruik premium freesync
Op de s dat doet de tv zelf dan .
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik gebruik Dolby vision alleen met films nog niet met gamen .Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:54:
[...]
Als je Premium Freesync op de TV aan hebt staan, dan werkt Dolby Vision for Gaming sowieso niet.
Oke. Maar dan weet je in ieder geval waarom het niet gaat werken, mocht je het wel inschakelen.Beaudog schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:58:
[...]
Ik gebruik Dolby vision alleen met films nog niet met gamen .
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 29-09-2021 13:04 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ok goed om te weten ik zal het vanavond is aanzetten kijken wat de tv dan doet .Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:03:
[...]
Oke. Maar dan weet je in ieder geval waarom het niet gaat werken, mocht je het wel inschakelen.
Persoonlijk heb ik Freesync op m'n CX altijd al uitstaan, en gebruik ik de VRR vanuit de Xbox Series X.
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2021 13:43 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gaat vrijdag pas open.G_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:42:
Bij het opstarten van Halo Infinite eerst maar lekker genoten van de soundtrack voordat ik op A druk om verder te gaan !![]()
Old memories....
EDIT:
En dan krijg je de error: Your account is not authotized to play Halo Infinite?!
Hoe bedoel je dat? Op de G1 gaat de combinatie altijd goed samen lijkt hetRivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:54:
[...]
Als je Premium Freesync op de TV aan hebt staan, dan werkt Dolby Vision for Gaming sowieso niet.
Serieus? Jammer! Werd mij vanmorgen nog door een Tweaker verteld dat je nu al kon spelen, helemaal voor niks blij gemaakt dus....Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:46:
[...]
Gaat vrijdag pas open.
En Multiplayer is enkel van 19:00 - 23:00 en van 2:00 - 6:00 op vrijdag t/m zondag.
De tijd daar tussen kun je gebruiken om te oefenen tegen bots.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ok ik gebruik ook de g1 cool dat het werkt .Steven030 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:49:
[...]
Hoe bedoel je dat? Op de G1 gaat de combinatie altijd goed samen lijkt het
[Afbeelding]
Alleen met een dooie musG_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:52:
[...]
Serieus? Jammer! Werd mij vanmorgen nog door een Tweaker verteld dat je nu al kon spelen, helemaal voor niks blij gemaakt dus....
Haha jaa
Nu ben ik benieuwd of de C9 dit ook kan. Is Freesync beter dan VRR? Maar benutten Xbox games dit wel? Want in de Xbox zelf zet je Allow Variable Refresh Rate aan.Steven030 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:49:
[...]
Hoe bedoel je dat? Op de G1 gaat de combinatie altijd goed samen lijkt het
[Afbeelding]
Niet echt om eerlijk te zijn.G_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:09:
[...]
Haha jaaik was serieus helemaal happy lol
Maar wat is Xbox Live ja traag vandaag, meer mensen hier last van?
Dat vroeg ik me ook altijd al af. Ik heb zowel VRR&G-Sync als AMD FreeSync Premium aangevinkt in Game Optimizer omdat HDTVTEST in hun video zei dat dat kon. Maar ik heb geen idee waarom, en zoals je ook op dat plaatje kan zien staat daar alleen FreeSync, dus dat lijkt VRR te overrulen ondanks dat ze allebei aangevinkt zijndevilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:12:
[...]
Nu ben ik benieuwd of de C9 dit ook kan. Is Freesync beter dan VRR? Maar benutten Xbox games dit wel? Want in de Xbox zelf zet je Allow Variable Refresh Rate aan.
C9 heeft geen Freesync.devilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:12:
[...]
Nu ben ik benieuwd of de C9 dit ook kan. Is Freesync beter dan VRR? Maar benutten Xbox games dit wel? Want in de Xbox zelf zet je Allow Variable Refresh Rate aan.
Ik ben in de war met mijn vorige tv denk ik, de Samsung Q9FN.
Gebruikt, dank je wel!!JDL15 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:06:
Ik heb ook nog een code:
Friend Invite Code: 3WZ3-XN12-3TXQ-L459-7F9R
[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 29-09-2021 15:24 ]
Ik heb ook al de nodige gameplay gezien op youtube en vind het juist erg vloeiend.devilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:23:
Ik bekijk nu wat video's van Insurgency op XSX maar dat is geen locked 60fps hoor. Ik zie echt stotteringen. Dat wordt dus sowieso wachten dan. Grafisch al echt geen wondertje, dus best slecht zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door Mick3112 op 29-09-2021 15:41 ]
Het ligt aan de opname denk ik jdd dan man. Echter waren er ook mensen op Reddit die zeiden dat het niet 60fps is. Dat je in de store ook kan zien dat het niet als 4K/60fps is geplaatst. Of we hebben met mensen te maken die het verschil niet weten, ik ken er sowieso eentje.Mick3112 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:33:
[...]
Ik heb ook al de nodige gameplay gezien op youtube en vind het juist erg vloeiend.
Draait een stuk beter dan op mijn pc.
De reacties die ik zo hier en daar lees zijn positief.
Zit je niet naar een brakke stream te kijken?
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 29-09-2021 16:03 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hee, dat is toch die game met die Stranger Things vibe? Nice, staat al een tijdje op m'n radar.
Als je een 9 serie OLED hebt moet je de Xbox wel op 60hz zetten. Kans is klein dat LG het gaat patchen voor ons. Werkt prima met 60hz.Farabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:08:
Werkt VRR ook op 60hz? Of moet 120hz perse aanstaan?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ehm ik kan in die games gewoon rondlopen en aanvallen, wel in beurten uiteraard, want turn baseddevilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:17:
Ik hoop echt dat er meer games zoals Commandos, Desperados en Shadow Tactics komen naar Xbox. Heb mega genoten van Desperados 3 en Shadow Tactics.
Ik heb niks met een Xcom, Gears Tactics etc, puur omdat je niet zelf kan aanvallen of überhaupt zelf rondlopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Xgar op 29-09-2021 20:08 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 29-09-2021 19:51 ]
Die updaten ze met elke grote update (die ze operations noemen) . Had voor mij ook niet gehoeven.Farabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:51:
Waarom heet gear 5 'operation 8' op de kaft? Als ik game of the year download? Lijkt wel alsof ik een ander spel krijg...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2021 21:31 ]
In Desperados en Shadow Tactics loop je echt realtime met de stick terwijl je met Xcom je characters van cover naar cover beweegt, maar je loopt die stukken niet zelf. Lastig uit te leggen. Zelfde met Mario VS Rabbids.Xgar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:42:
[...]
Ehm ik kan in die games gewoon rondlopen en aanvallen, wel in beurten uiteraard, want turn based
Snap niet zozeer wat je bedoeld met zelf aanvallen, want het enige verschil is dat het ene real time is en het ander turnbased.
Wat mij betreft komen daar juist meer games van, heerlijk op het gemak tactiek bedenken.
Meer games zoals commando's zijn ook welkom.
Ah je bedoelt dat je bij de een een eindpunt aanklikt en ze daarna toelopen, ipv dat jij ze continu stuurt?devilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:45:
[...]
In Desperados en Shadow Tactics loop je echt realtime met de stick terwijl je met Xcom je characters van cover naar cover beweegt, maar je loopt die stukken niet zelf. Lastig uit te leggen. Zelfde met Mario VS Rabbids.
En het verschil met turn based en real-time is precies wat ik bedoel. Zeer groot verschil voor mij.
Dat is hetzelfde in beide genres,althans bij de genoemde spellen. Bij real-time spellen bewegen tegenstanders (nou ja eigenlijk de hele wereld) continu en moet je acties dus timen in real time. Bij turn based wacht alles netjes tot jij klaar bent en op uitvoeren klikt (buiten trigger events als overwatch en traps etc).Xgar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:48:
[...]
Ah je bedoelt dat je bij de een een eindpunt aanklikt en ze daarna toelopen, ipv dat jij ze continu stuurt?
Dat snap ik, het ging me meer om het deel dat het een voelt als niet zelf lopen of schieten, gezien dat element hetzelfde is, enige verschil is het real time/om de beurt.Exactor it schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:54:
[...]
Dat is hetzelfde in beide genres,althans bij de genoemde spellen. Bij real-time spellen bewegen tegenstanders (nou ja eigenlijk de hele wereld) continu en moet je acties dus timen in real time. Bij turn based wacht alles netjes tot jij klaar bent en op uitvoeren klikt (buiten trigger events als overwatch en traps etc).
Desperados 3 is een top spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Xgar op 29-09-2021 22:03 ]
Harder praten?...Vizzie33 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:57:
Ik ben echt qua headset ten einde raad. Ps4 headset met draad: nauwelijks hoorbaar voor anderen. Nu xbox wired headset. Nauwelijks hoorbaar. Dacht toen dat het aan controller lag. Anderr controller geprobeerd.alle instellingen afgelopen en hulp op internet. Nog steeds nauwelijks hoorbaar; al zetten mensen mij op 100%. Wat nu? Het ligt niet aan de headsets (want doen het allebei wel op ps5) en niet aan de controllers…heeft iemand enig idee. Thnx alvast.
Je bedoelt wss dat je in Desperados directe controle hebt over de 'avatars'? Links is naar links lopen ipv indirecte point en klik zoals XCOM. Volgens mij is Desperados op pc ook point en klik (itt Xbox dus).Xgar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:00:
[...]
Dat snap ik, het ging me meer om het deel dat het een voelt als niet zelf lopen of schieten, gezien dat element hetzelfde is, enige verschil is het real time/om de beurt.
Maar goed beide bevallen mij, met een voorkeur voor turnbased.
Haha ja schreeuwen😂 maar nee, het is echt slecht. En ik vind nergens wat het kan oplossen.
Ik refereerde naar de post waar ik op reageerde in het begin, waarbij aangegeven werd dat het bij turn based niet als zelf lopen, schieten voelde.ilm schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:12:
[...]
Je bedoelt wss dat je in Desperados directe controle hebt over de 'avatars'? Links is naar links lopen ipv indirecte point en klik zoals XCOM. Volgens mij is Desperados op pc ook point en klik (itt Xbox dus).
Ik heb dat ook wel een beetje. Niets is leuker dan een platformer waar bewegen op zich al veel voldoening brengt, maar ik kan point and click adventures, tactische spellen ook wel waarderen.
[ Voor 52% gewijzigd door Farabi op 29-09-2021 22:33 ]
Dat kan ik ook hoor.Xgar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:15:
[...]
Ik refereerde naar de post waar ik op reageerde in het begin, waarbij aangegeven werd dat het bij turn based niet als zelf lopen, schieten voelde.
Zelf kan ik van beide genieten, net zoals jij dus.
Yes sir. Jij legt het precies goed uit.Xgar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:48:
[...]
Ah je bedoelt dat je bij de een een eindpunt aanklikt en ze daarna toelopen, ipv dat jij ze continu stuurt?
Je krijgt gewoon de Gears 5 van de launch hoor, met een heleboel extra mogelijke te kopen skinsFarabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:51:
Waarom heet gear 5 'operation 8' op de kaft? Als ik game of the year download? Lijkt wel alsof ik een ander spel krijg...
[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 29-09-2021 22:46 ]
In de MP of campaign?Farabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:25:
Interessant...dolby vision is niet geforceerd zoals auto hdr, want auto-hdr staat standaard uit bij mij. Maar hij pakt wel dolby vision ipv hdr hier. (Gears 5)
Is de framerate stutter bekend hier met 60hz dolby vision bij gears 5. (Lg c9). Ah, ik zie trouwens dat hij nog niet volledig gedownload is. Hij is aan het bijwerken. Misschien is dat het?
Update: op 120hz hdr geen stutter. Alleen met 60hz dolby vision hier op mijn c9. Iemand anders?
Campaign. Maar na het opnieuw starten was de stutter weer verdwenen. Ik zal eens wachten totdat alles is bijgewerkt.
Het kriebelde, dus toch maar begonnen aan 'Diablo 2: Resurrected'.Yonix schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor de reactie, dan laat ik 'm even links liggen. Jammer.
Zeker weten de mic monitoring settings goed nagelopen in het xbox menu? Je hoort anderen wel prima? Ik vind de xbox wireless headset juist te goed in mic monitoring, durf niet eens te eten haha. Zal niet anders zijn bij die stereo wired headset.Vizzie33 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:57:
Ik ben echt qua headset ten einde raad. Ps4 headset met draad: nauwelijks hoorbaar voor anderen. Nu xbox wired headset. Nauwelijks hoorbaar. Dacht toen dat het aan controller lag. Anderr controller geprobeerd.alle instellingen afgelopen en hulp op internet. Nog steeds nauwelijks hoorbaar; al zetten mensen mij op 100%. Wat nu? Het ligt niet aan de headsets (want doen het allebei wel op ps5) en niet aan de controllers…heeft iemand enig idee. Thnx alvast.
Dat durf jij wel hoor 😜JDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:47:
[...]
Zeker weten de mic monitoring settings goed nagelopen in het xbox menu? Je hoort anderen wel prima? Ik vind de xbox wireless headset juist te goed in mic monitoring, durf niet eens te eten haha. Zal niet anders zijn bij die stereo wired headset.
Ben je dus goed door het accessories menu gelopen in de xbox zelf? Er zit dacht ik ook een plastic stukje om die mic, die verwijdert?
Welke headset gebruik je?Vizzie33 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:57:
Xbox wired headset, sinds een week te koop.
Haha ik hoef geen nieuwe headset, gebruik zelf de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 en die bevalt prima.Vizzie33 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:06:
[...]
Misschien bedoelt hij dat die headset net een week in de winkel ligt?G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:07:
[...]
Haha ik hoef geen nieuwe headset, gebruik zelf de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 en die bevalt prima.
Wat vervelend dat je hem zelfs in de verkoop hebt gegooid door de problemen, heb je al enig idee welke je nu wil gaan halen?
oh oeps moet blijkbaar nog een extra kop koffie nemen, want dit was geen slimme actie van meD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:12:
[...]
Misschien bedoelt hij dat die headset net een week in de winkel licht?
@Vizzie33 Ik heb toevallig ook de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 en ben daar zeer tevreden over. Misschien moet je even met een draadloze headset proberen? Qua prijs ontlopen die elkaar niet (meer) zo en je krijg er er super veel gebruikersgemak voor terug.
Ik pak er ook eentje want de typefout met 'licht' -> 'ligt' kan ik ook niet trots op zijnG_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:13:
[...]
oh oeps moet blijkbaar nog een extra kop koffie nemen, want dit was geen slimme actie van me
Erger nog die was me geen eens opgevallenD-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:14:
[...]
Ik pak er ook eentje want de typefout met 'licht' -> 'ligt' kan ik ook niet trots op zijn
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 30-09-2021 09:16 ]
Dat wordt 3x koffiehalenG_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:15:
[...]
Erger nog die was me geen eens opgevallen, dat word 2 keer koffie halen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Je gaf aan dat je vermoed dat het aan je controller kan liggen. Kan je misschien een andere controller lenen om dat te testen?Vizzie33 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:06:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 30-09-2021 09:49 ]
hahah, got me! Maar die mic monitoring is echt niet normaal, ik krijg vaak te horen van vrienden dat ze het idee hebben dat ze ook in mijn mond zitten als ik aan het kauwen ben
Eten en drinken met headset op = altijd mute, wat mij betreftJDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:07:
[...]
hahah, got me! Maar die mic monitoring is echt niet normaal, ik krijg vaak te horen van vrienden dat ze het idee hebben dat ze ook in mijn mond zitten als ik aan het kauwen ben![]()
@D-Ed en @Blaauw87 Zaterdag weer tijd voor Infinite? Heb vrijdag een bruiloft en mijn vriendin is zaterdag weg, dus heb tijd om zaterdag weer even te knallen als ik brak ben!
Ik heb weer wat trippeltjes in huis gehaald, de vrouw een nieuwe Netflix serie ontdekt dus heb zeker wel zin om een paar avondjes los te gaan ja. Krijgt die Series X eindelijk wat meer content te verwerkenJDL15 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:07:
[...]
hahah, got me! Maar die mic monitoring is echt niet normaal, ik krijg vaak te horen van vrienden dat ze het idee hebben dat ze ook in mijn mond zitten als ik aan het kauwen ben![]()
@D-Ed en @Blaauw87 Zaterdag weer tijd voor Infinite? Heb vrijdag een bruiloft en mijn vriendin is zaterdag weg, dus heb tijd om zaterdag weer even te knallen als ik brak ben!
*microfoontje omhoog*Rossi46 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:11:
[...]
Eten en drinken met headset op = altijd mute, wat mij betreft
Dat vind ik altijd een beetje zonde van het stroomverbruik. Althans, de meeste tv's kunnen tegenwoordig toch ook zelf Netflix weergeven?D-Ed schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:11:
[...]
Ik heb weer wat trippeltjes in huis gehaald, de vrouw een nieuwe Netflix serie ontdekt dus heb zeker wel zin om een paar avondjes los te gaan ja. Krijgt die Series X eindelijk wat meer content te verwerken
Er moet toch iemand naast zitten die wél kan kiezen welke serie/film/docu op te zetten?Rossi46 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:12:
[...]
Dat vind ik altijd een beetje zonde van het stroomverbruik. Althans, de meeste tv's kunnen tegenwoordig toch ook zelf Netflix weergeven?
Gaat dat over dezelfde versie? Kan bijna niet toch?Royalty schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:15:
Vraagje.
Wij willen nu de digitale versie van FIFA 22 kopen. Maar wat is wijsheid. Prijsverschil is zo groot.
De disc versie kost in de winkels €55 en de digitale is in MS store voor €90.
Daarom koop ik meestal bij Eneba (oid) https://www.eneba.com/nl/...-one-xbox-live-key-global dat was de One, de S/X: https://www.eneba.com/nl/...-s-xbox-live-key-europe-4Royalty schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:15:
Vraagje.
Wij willen nu de digitale versie van FIFA 22 kopen. Maar wat is wijsheid. Prijsverschil is zo groot.
De disc versie kost in de winkels €55 en de digitale is in MS store voor €90.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-09-2021 10:21 ]
Dit inderdaad.ArthurMorgan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:19:
[...]
Daarom koop ik meestal bij Eneba (oid) https://www.eneba.com/nl/...-one-xbox-live-key-global dat was de One, de S/X: https://www.eneba.com/nl/...-s-xbox-live-key-europe-4
altijd opletten dat je de goede versie koopt en de goede regio (als je de code gewoon wilt invoeren zonder vpn. Dus globaal en europa.)
Ik koop in de xbox store echt alleen maar aanbiedingen, al het andere hier.
Gewoon stereo hoor.JustFogMaxi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Nu het toch over headsets gaat: ik gebruik de 3.5mm output op de controller met mijn Sony headset. Nu meen ik eens gelezen te hebben dat deze output mono is, klopt dat? Klinkt verder prima het is me nog niet opgevallen.
Nee hoor, is gewoon stereo. Ik gebruik nog steeds de OEM wired headset van de Xbox One en dat bevalt me eigenlijk ook nog steeds prima. Een lekker makkelijke oplossing, want je hoeft je niet druk te maken over de acculading in het geval van een draadloos exemplaar.JustFogMaxi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Nu het toch over headsets gaat: ik gebruik de 3.5mm output op de controller met mijn Sony headset. Nu meen ik eens gelezen te hebben dat deze output mono is, klopt dat? Klinkt verder prima het is me nog niet opgevallen.
Bron?mobygo76 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:13:
Scarlet nexus per vandaag in de gamepass.
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq