Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het zou geweldig zijn, maar zo niet, niet het einde van de wereld voor mij. Halo Infinite bijvoorbeeld daar is de campaign sowieso niet 120fps, alleen de MP. Dus het wordt dan kiezen tussen 60hz met Dolby Vision of 120 met HDR 10.

Zelf kies ik voor SP games vrijwel nooit 120, geef mij maar die mooiere visuals met 60fps. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga wel echt per spel bepalen dan op welke stand ik hem zet. Heb net even mijn vrouw laten wisselen zonder dat ik wist waar die op stond (4 keer) en dan RDR2 aan op 30fps. Of ik gokte 4 keer precies goed, of je kunt echt zien dat de low frame compensation (de stand van VRR voor onder de VRR range) niet aanslaat. Iets wat ik ook vermoede omdat daarvoor een 2.5keer range van de VRR nodig is.

Voor games die netjes tussen de 48 en 60 blijven is de DV - 60 stand dan. Maar daarbuiten zal ik denk ik het maar houden bij gewone HDR. (denk sowieso dat ik 120 kies boven DV.... maar daarvoor moet ik het wel eerst ervaren hebben :) )

Echte (realistische) hoop dat LG een update voor de C9 uitbrengt heb ik niet. Ik vind ze op dàt punt echt heel consument-onvriendelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-09-2021 15:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat kunnen we de update verwachten? Doet MS dit meestal op vaste tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:26:
[...]

Het zou geweldig zijn, maar zo niet, niet het einde van de wereld voor mij. Halo Infinite bijvoorbeeld daar is de campaign sowieso niet 120fps, alleen de MP. Dus het wordt dan kiezen tussen 60hz met Dolby Vision of 120 met HDR 10.

Zelf kies ik voor SP games vrijwel nooit 120, geef mij maar die mooiere visuals met 60fps. :P
Dus als ik het goed zie kan de LG OLED B9 straks wél DV 60fps aan maar geen 120fps? Of gewoon helemaal geen DV voor games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:37:
Hoe laat kunnen we de update verwachten? Doet MS dit meestal op vaste tijden?
Ik moest naar het videomenu om daar DV voor games aan te zetten toen werkte het.

Op 120hz werkt DV wel in RDR2, niet in AC Odyssey (bij 60hz wel uiteraard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:44:
[...]

Ik moest naar het videomenu om daar DV voor games aan te zetten toen werkte het.

Op 120hz werkt DV wel in RDR2, niet in AC Odyssey (bij 60hz wel uiteraard)
Oh dan moet ik misschien even de console hard reset geven voor een refresh, want ik heb alleen Allow Dolby Vision.
D-Ed schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:44:
[...]

Dus als ik het goed zie kan de LG OLED B9 straks wél DV 60fps aan maar geen 120fps? Of gewoon helemaal geen DV voor games?
DV met 60hz, yes, dat krijgen we gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:48:
[...]

Oh dan moet ik misschien even de console hard reset geven voor een refresh, want ik heb alleen Allow Dolby Vision.

[...]

DV met 60hz, yes, dat krijgen we gewoon.
Met veel pijn en moeite zojuist de controller gepakt en binnen zo'n 7,43 seconden zag ik hetzelfde inderdaad :+ Sowieso dank! _/-\o_

Dus nu op de gratie van LG wachten of we die update ook krijgen? Toch 48 Gbps doorvoer en HDMI 2.1... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hoop dat Vincent snel uitsluitsel gaat geven. Maar ik heb het vermoeden (dus pin me er niet op vast) dat DV echt dynamisch is, en niet slechts een container verandering. Ik heb nu AC Odyssey een paar keer opgestart in HDR en in DV. De plek waar de game start is in de avondschemering met een witte bergtop links en een dorpje met verlichting verderop. En (placebo?) ik heb echt het idee dat er behoorlijke nuanceverschillen zijn in het wit van de sneeuw en de verlichting van het dorp.

(de TV instellingen heb ik exact hetzelfde gezet voor deze test) Maar eigenlijk moet je dus gewoon 2 TVs naast elkaar hebben staan om het zeker te kunnen weten.

Ook toen ik RDR2 opstartte leek dat zo. Maar goed, echt, of wens vader van de gedachte. Ik durf het niet hard te zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Wom schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:36:
[...]

Voor de mensen met Dolby Vision mogelijkheden: games die het ondersteunen werken nu met Dolby Vision via de Xbox :)
Heel nice! Het heeft lang genoeg in de insider preview gezeten, en nu dus naar het grote publiek. Dan kan ik ook de insider preview weer verlaten (na dit Halo weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:56:
Ik hoop dat Vincent snel uitsluitsel gaat geven. Maar ik heb het vermoeden (dus pin me er niet op vast) dat DV echt dynamisch is, en niet slechts een container verandering. Ik heb nu AC Odyssey een paar keer opgestart in HDR en in DV. De plek waar de game start is in de avondschemering met een witte bergtop links en een dorpje met verlichting verderop. En (placebo?) ik heb echt het idee dat er behoorlijke nuanceverschillen zijn in het wit van de sneeuw en de verlichting van het dorp.

(de TV instellingen heb ik exact hetzelfde gezet voor deze test) Maar eigenlijk moet je dus gewoon 2 TVs naast elkaar hebben staan om het zeker te kunnen weten.

Ook toen ik RDR2 opstartte leek dat zo. Maar goed, echt, of wens vader van de gedachte. Ik durf het niet hard te zeggen :D
Dus mooier met DV? Valhalla met HDR10 vind ik echt trash, vooral in donkere gebieden zoals grotten en in gebouwen waar geen lichtbron is.

Deze dude prefereert DV over HDR10 in Gears 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mooier met DV is mijn indruk ja. Valhalla heb ik er afgegooid na het uitspelen dus die heb ik zo niet bij de hand.

FH4 wilde ik kijken, maar die heeft geen DV :? Bij Flight Simulator heb ik ook weer dezelfde indruk dat de kleuren rijker zijn. Ik kan het nog steeds fout hebben. Maar begin daar steeds minder over te twijfelen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
Nice dolby vision voor gaming!

Sinds ik de LG OLED C7 bezit baal ik al dat LG destijds een update heeft uitgebracht voor de HDR Gaming mode die de HDR functie aanzienlijk donkerder maakte dan de nieuwe modellen.

Met Dolby Vision lijkt dat niet het geval te zijn! Nu kan ik overdag gewoon genieten van wat donkerdere games icm. Dolby vision!

Heeft iemand de optimale "game" instellingen voor Dolby Vision op een C7?

Heb net alles wat omhoog gegooid maar het is nu wel wat washed out.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 15:20

Vagax

Hehe

https://news.xbox.com/en-...x-game-pass-september-30/

Marvel: Avengers naar Game Pass (PC, Console, Cloud)

[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 28-09-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:54
Is er al een update voor de CX dan voor DV op 120?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53
Xgar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:19:
Is er al een update voor de CX dan voor DV op 120?
Staat nog op de planning voor deze herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:08:
Mooier met DV is mijn indruk ja. Valhalla heb ik er afgegooid na het uitspelen dus die heb ik zo niet bij de hand.

FH4 wilde ik kijken, maar die heeft geen DV :? Bij Flight Simulator heb ik ook weer dezelfde indruk dat de kleuren rijker zijn. Ik kan het nog steeds fout hebben. Maar begin daar steeds minder over te twijfelen eigenlijk
Maar wacht even...in de Xbox options staan allow HDR10 en DV gaming allebei aan bij jou? Dat zou betekenen dat DV dan HDR override bij games? Of moet je allow HDR10 wel uitzetten eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 15:53
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:33:
[...]

Maar wacht even...in de Xbox options staan allow HDR10 en DV gaming allebei aan bij jou? Dat zou betekenen dat DV dan HDR override bij games? Of moet je allow HDR10 wel uitzetten eerst?
Zo te zien pakt hij Dolby Vision als het beschikbaar is. Ik heb tenminste alles aangevinkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DV overruled op dit moment altijd HDR als je DV for Gaming actief hebt.
Ongeacht of de game het ondersteund.

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2021 17:01 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Zijn er eigenlijk nog afwijkingen van de openbare variant ten opzichte van Dolby Vision for gaming in de Insider preview, of werkt alles gewoon hetzelfde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:47:
DV overruled altijd HDR als je DV for Gaming actief hebt.
Ongeacht of de game het ondersteund.
Precies, vooralsnog is het een wassen neus.
(HDR10 onder het DV logo)
Benieuwd wanneer de 100 games bekend gemaakt gaan worden die het daadwerkelijk ondersteunen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Around 10 games will support Dolby Vision at launch today, according to a list on the Xbox website, but Microsoft promises more than 100 will be optimized soon. F1 2021, Psychonauts 2, Microsoft Flight Simulator, Gears 5, Borderlands 3, Immortals Fenyx Rising, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Call of Duty: Black Ops Cold War, DIRT 5, Metro Exodus, all include Dolby Vision support.

Microsoft has also been working with Dolby to bring some benefits of Dolby Vision to existing HDR10 and Auto HDR games. Microsoft is bringing “new visual enhancement capabilities that utilize Dolby Vision technology to deliver an improved visual experience for thousands of existing HDR10 and Auto HDR games,” says Slattery.

https://www.theverge.com/...x-s-feature-available-now

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GWG Oktober

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgHjX9hPVpvCX4Gt98qbGHv7qrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T78NY02kBw3rPR3avLgA1IH7.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh oeh! Wat zou het zijn?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Avengers komt 30 september naar Game Pass. Alle Year One content zit er ook in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond het zwaard maar weer eens ter hand nemen :9

Mooie actie zo met de 60% korting in de store 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Wom schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:11:
Avengers komt 30 september naar Game Pass. Alle Year One content zit er ook in.
Dat is goed nieuws. Ik heb hier thuis een 12 jarige rondlopen die enorme fan van de Hulk is. :-)
Ben benieuwd of hij zijn ding in deze game gaat vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
justifire schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:16:
Vanavond het zwaard maar weer eens ter hand nemen :9
[Embed]
Mooie actie zo met de 60% korting in de store 8)
Zit al een tijd op die game met korting te wachten, straks maar even kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:06:
Around 10 games will support Dolby Vision at launch today, according to a list on the Xbox website, but Microsoft promises more than 100 will be optimized soon. F1 2021, Psychonauts 2, Microsoft Flight Simulator, Gears 5, Borderlands 3, Immortals Fenyx Rising, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Call of Duty: Black Ops Cold War, DIRT 5, Metro Exodus, all include Dolby Vision support.

Microsoft has also been working with Dolby to bring some benefits of Dolby Vision to existing HDR10 and Auto HDR games. Microsoft is bringing “new visual enhancement capabilities that utilize Dolby Vision technology to deliver an improved visual experience for thousands of existing HDR10 and Auto HDR games,” says Slattery.

https://www.theverge.com/...x-s-feature-available-now
Meer dan 100, zo dan! Maar de games die je opnoemt daar die zouden nu dus echt proper DV moeten zijn? Sweet!!!!!

Dat laatste stukje is ook interessant, dus zelfs bepaalde auto HDR games en HDR 10 games hebben er profijt van. Dus gewoon alles laten aanstaan in de video modes en alles moet dan werken zoals zij zeggen? Interesting.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 28-09-2021 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
Fantastisch nieuws dit.
Dolby Vision heeft gewoon ook meer kleurtinten dan HDR10 : 68.7 miljard t.o.v. 1.07 miljard.
Dat is nogal een verschil 😍
Non-HDR/DV content heeft maar 17 miljoen kleuren, ter vergelijking.

Daarnaast is Dolby Vision 12-bit en HDR 10-bit.
Al merken we van dat laatste niets want de Oled panelen zijn 10-bit dus alles wordt downsampled.

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 28-09-2021 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PepieNL schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:53:
Fantastisch nieuws dit.
Dolby Vision heeft gewoon ook meer kleurtinten dan HDR10 : 68.7 miljard t.o.v. 1.07 miljard.
Dat is nogal een verschil 😍

Daarnaast is Dolby Vision 12-bit en HDR 10-bit.
Al merken we van dat laatste niets want de Oled panelen zijn 10-bit dus alles wordt downsampled.
Ik merk het nu met Destroy all Humans remake man. Ik weet niet of deze game al HDR had, maar ik weet wel dat dit er voorheen niet zo goed uit zag als nu. Duidelijk scherper en qua kleuren echt duidelijk mooier ook, wauw!

Psychonauts 2 net, schitterend en ik heb het idee dat dit mooier is dan HDR10. Xbox killing it today!!!

Wat betreft OLED, moet ik die op 10 bits zetten? Ik heb hem al die tijd op 8 bit staat op Xbox.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 28-09-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
Ik heb sinds een paar dagen Diablo 2 Resurrected hier draaien.
Ziet er bloedje mooi uit op Oled met al die contrasten in een kerker onder de grond.
Alles is pikzwart om je heen, behalve waar magie gebeurd of waar fakkels e.d. branden.
Vuurballen gooien licht m'n hele kamer op 😁
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:56:
[...]
Wat betreft OLED, moet ik die op 10 bits zetten? Ik heb hem al die tijd op 8 bit staat op Xbox.
Ik speel nog steeds op 10 bits/pc mode.
Volle bandbreedte gegeven.

[ Voor 43% gewijzigd door PepieNL op 28-09-2021 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk brengt LG nu snel de update voor 120Hz DV for Gaming uit voor de CX.
Ga bijvoorbeeld Black Ops nu niet in 60Hz spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat me opvalt is dat de transitie van SDR naar DV zonder flickering gaat, super smooth transitie hier. Met HDR10 zag je zo'n rare flickering, en met sommige games zelfs tot 5x aan toe en daardoor kreeg je soms die issue dat het signaal weg was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat soort filmpjes dat doet me denken aan wasmiddelreclames. Alsof het vorige complete poep was. Nee ik neem dat met een korrel zout.

Zal het eens bekijken. Ik dacht dat m’n tv ook DV heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 28-09-2021 18:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie van Enlisted? Grafisch prima, heel vet geluid, ik wordt niet continu gekilled zoals in BF, haha. Valt me niks tegen deze. En gratis.

Ik heb de XSX sinds day one en deze game was er toen ook, helemaal vergeten te spelen, lol.

[ Voor 32% gewijzigd door devilsnight op 28-09-2021 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:07:
Hopelijk brengt LG nu snel de update voor 120Hz DV for Gaming uit voor de CX.
Ga bijvoorbeeld Black Ops nu niet in 60Hz spelen.
De C9 ook. Moest de Xbox naar 60Hz zetten om het Dolby Vision logo te zien na het opstarten van COD cold war.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:52:
[...]

De C9 ook. Moest de Xbox naar 60Hz zetten om het Dolby Vision logo te zien na het opstarten van COD cold war.
Kleine kans dat de C9 de update krijgt. De CX sowieso wel, die versie is nu nog in beta maar verschijnt een dezer weken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

De Tower of Power _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:45
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:45:
Wat vinden jullie van Enlisted? Grafisch prima, heel vet geluid, ik wordt niet continu gekilled zoals in BF, haha. Valt me niks tegen deze. En gratis.

Ik heb de XSX sinds day one en deze game was er toen ook, helemaal vergeten te spelen, lol.
Ik heb het een tijdje gespeeld. Naast dat ik nogal lelijk vind ogen, vond ik het houterig spelen. Desondanks heb ik me er wel mee vermaakt. Als je het ritme van de bolt action rifle onder de knie krijgt, blijft het leuk om meerdere squads (1 speler met 3 tot 6 ai) neer te maaien.

Als Splitgate niet zou bestaan zou ik Enlisted nog wel spelen. Splitgate is veel beter qua besturing en veelzijdiger qua modussen. Halo stijltje gameplay moet je wel liggen natuurlijk. (Splitgate is ook best lelijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:45:

Hell let Loose verschijnt ook binnenkort, die vind ik een stuk beter en mooier dan Enlisted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik ben een andere mening toegedaan. Heb nu zowel DV als HDR 10 gebruikt in spellen welke niet voor DV geoptimaliseerd zijn, maar het beeld dat HDR 10 voor HDR only compatible spellen laat zien is 20 keer mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:19:
[...]

Ik heb het een tijdje gespeeld. Naast dat ik nogal lelijk vind ogen, vond ik het houterig spelen. Desondanks heb ik me er wel mee vermaakt. Als je het ritme van de bolt action rifle onder de knie krijgt, blijft het leuk om meerdere squads (1 speler met 3 tot 6 ai) neer te maaien.

Als Splitgate niet zou bestaan zou ik Enlisted nog wel spelen. Splitgate is veel beter qua besturing en veelzijdiger qua modussen. Halo stijltje gameplay moet je wel liggen natuurlijk. (Splitgate is ook best lelijk)
Grafisch deed het me meer dan Vanguard beta, al beweegt vegetatie daar weer meer, haha.

Ik wist dat er iets niet klopte met hoe traag sommige spelers reageerden, dat was dus A.I., hahaha.

Geluid wel dik in orde en viel me ook op dat er wat destructie in zit.
Steven030 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:21:
[...]

Hell let Loose verschijnt ook binnenkort, die vind ik een stuk beter en mooier dan Enlisted
Wat me wel op viel in een video van Hell let Loose is dat wanneer je sprint, nog steeds lijkt alsof je loopt. Ik snap dat het niet zoals CoD is want dat is echt absoluut niet realistisch hoe snel je daar rent en beweegt, maar dit is iets te traag.

Ik zit zelf ook erg te kijken naar Insurgency. De PC beelden zien er heel goed uit en ik ben erg benieuwd hoe het erop XSX zal uitzien. Zullen morgen wel beelden van zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:23
Cloud gaming wordt actief op de consoles bij Insiders in Alpha channels. Zowel op de Series XS als de One.
https://news.xbox.com/en-...-insiders-starting-today/

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 28-09-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:00:
Ik ben een andere mening toegedaan. Heb nu zowel DV als HDR 10 gebruikt in spellen welke niet voor DV geoptimaliseerd zijn, maar het beeld dat HDR 10 voor HDR only compatible spellen laat zien is 20 keer mooier.
Kans is groot dat ik alleen games heb getest die of auto HDR hadden of geen HDR. Weet het niet zeker meer volgens mij had Destroy all Humans eerst geen HDR.

Recore ook getest en die vind ik wel mooier ogen, en die had HDR10. Zal wel per game verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:12:
Wat me wel op viel in een video van Hell let Loose is dat wanneer je sprint, nog steeds lijkt alsof je loopt. Ik snap dat het niet zoals CoD is want dat is echt absoluut niet realistisch hoe snel je daar rent en beweegt, maar dit is iets te traag.

Ik zit zelf ook erg te kijken naar Insurgency. De PC beelden zien er heel goed uit en ik ben erg benieuwd hoe het erop XSX zal uitzien. Zullen morgen wel beelden van zijn verwacht ik.
Je kan een voertuig pakken om sneller bij het front te komen, en als officer kan je een nieuw spawn punt voor je team plaatsen bij het front totdat de linie in je nadeel opschuift. Dan valt het best mee en is het best speelbaar. Ik zou het serieus eens een kans geven als je een game als Enlisted leuk vindt. Ik verwacht dat hij ook wel ooit in game pass verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:14:
Cloud gaming wordt actief op de consoles bij Insiders in Alpha channels. Zowel op de Series XS als de One.
https://news.xbox.com/en-...-insiders-starting-today/
Ah. Dus dat is de feature waar ik het vorige pagina over had.
Benieuwd of ik in de eerste lichting zit als Alpha Skip Ahead Insider.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Psychonauts 2 geprobeerd met DV, daar zit dus wel degelijk verschil in, kleur springt er nog meer uit !

Ghostrunner geupdate en ray tracing aan gezet. (tip : kies een glimmende katana)
Heerlijk 4K 60fps en ziet er echt waanzinnig uit.
Toch bijna een jaar geleden dat ik die op 1000G had gezet, maar vloog weer als een razende door de levels heen, heerlijke game ! _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!
P40L0 op Resetera:

Ok, after my first tinkering with Dolby Vision on Series X and LG B7 + CX @ 4K/60hz I found that:
- DV Game preset is a big upgrade over HDR Game preset for LG 2017 OLEDs: DV is just a lot brighter while staying color accurate, preserving highlights' detail and without the need to use DTM or HGIG to compensate for an otherwise dim HDR Game mode. This with all DV games tested so far;
- DV Game preset may be on par or slightly more accurate than HDR Game preset + HGIG on CX for "supported" and "auto-converted" DV games;
- For LG 2017 OLEDs only: when possible, in-game HDR Luminance value now needs to be set at 10.000 nits for the in-game logos to correctly disappear in white square patterns;
- For LG CX (and supposedly C1): when possible, in-game HDR Luminance value now needs to be set at 1.250 nits for the in-game logos to correctly disappear in white square patterns;
- Native DV games should be significantly better with DV Game preset compared to HDR Game + HGIG, and we may test this very soon with Halo Infinite Tech Preview 2 this weekend.

Also some notes:
- Suggested settings for Dolby Vision and Xbox in the OP don't need to be changed;
- 4K/120hz DV is now supported on C1;
- 4K/120hz DV on CX is not officially supported yet, but a new firmware with a fix will be released soon;
- No 4K/120hz DV support at all on C9 at the moment. So here you need to choose between 4K/60hz DV or 4K/120hz HDR;
- Currently VRR doesn't work with DV, so you need to disable it if you want DV (and this could be a fairly big loss for 4K/120hz gaming on Xbox) False alarm, it works
- Input lag seems the same as SDR/HDR Game presets.

https://www.resetera.com/...04/page-149#post-74247906

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2021 21:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dit ziet er toch heerlijk uit? Gameplay én graphics _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Steven030 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:18:
[...]

Je kan een voertuig pakken om sneller bij het front te komen, en als officer kan je een nieuw spawn punt voor je team plaatsen bij het front totdat de linie in je nadeel opschuift. Dan valt het best mee en is het best speelbaar. Ik zou het serieus eens een kans geven als je een game als Enlisted leuk vindt. Ik verwacht dat hij ook wel ooit in game pass verschijnt
Ik ga er nog even wat footage van kijken dan. :)

Grafisch moet ik zeggen dat ik Enlisted niet gek vind hoor, niet dat je nou kan zeggen god wat is dit next gen maar it gets the job done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:05:
P40L0 op Resetera:

Ok, after my first tinkering with Dolby Vision on Series X and LG B7 + CX @ 4K/60hz I found that:
- DV Game preset is a big upgrade over HDR Game preset for LG 2017 OLEDs: DV is just a lot brighter while staying color accurate, preserving highlights' detail and without the need to use DTM or HGIG to compensate for an otherwise dim HDR Game mode. This with all DV games tested so far;
- DV Game preset may be on par or slightly more accurate than HDR Game preset + HGIG on CX for "supported" and "auto-converted" DV games;
- For LG 2017 OLEDs only: when possible, in-game HDR Luminance value now needs to be set at 10.000 nits for the in-game logos to correctly disappear in white square patterns;
- For LG CX (and supposedly C1): when possible, in-game HDR Luminance value now needs to be set at 1.250 nits for the in-game logos to correctly disappear in white square patterns;
- Native DV games should be significantly better with DV Game preset compared to HDR Game + HGIG, and we may test this very soon with Halo Infinite Tech Preview 2 this weekend.

Also some notes:
- Suggested settings for Dolby Vision and Xbox in the OP don't need to be changed;
- 4K/120hz DV is now supported on C1;
- 4K/120hz DV on CX is not officially supported yet, but a new firmware with a fix will be released soon;
- No 4K/120hz DV support at all on C9 at the moment. So here you need to choose between 4K/60hz DV or 4K/120hz HDR;
- Currently VRR doesn't work with DV, so you need to disable it if you want DV (and this could be a fairly big loss for 4K/120hz gaming on Xbox) False alarm, it works
- Input lag seems the same as SDR/HDR Game presets.

https://www.resetera.com/...04/page-149#post-74247906
Dus zo te lezen is DV net zo goed of zelfs iets beter, ook voor de games die HDR10 support bieden. Ik ben nu heel erg benieuwd naar games die echt gemaakt zijn voor DV. Als het goed is zal dat Halo Infinite sowieso zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel echt te gruwelijk zeg.

Als het goed is komt er ook een feature dat je de game kan streamen terwijl ie ook download. Of zou dat dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch voor Sable....

Performance nu goed? Nope!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:40:
[...]

Dit is wel echt te gruwelijk zeg.

Als het goed is komt er ook een feature dat je de game kan streamen terwijl ie ook download. Of zou dat dit zijn?
Dat is deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb RDR2 eens gestart met DV, maar ik blijf deze game gewoon echt preferen met SDR. Het is gewoonweg met DV en HDR10 te dim en het blijft een soort washed out look hebben vergeleken met SDR.

Ik heb die eerste setting in de game op 1000 staan ,want daar verdwijnt het logo. En paper white is 100. Is dit de juiste setting?

[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 28-09-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:05:
Haha die kennen we :D

Nog steeds een keer zijn settings gebruiken :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tokyo Game Show Sale https://www.xbox.com/en-U...ales/tokyo-game-show-sale
134 games in de aanbieding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben er net mee begonnen. Net zo avontuurlijk en mysterieus als de base game :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Die bandensporen doen ook maar wat op bv. 1:08 :+ Ziet er verder wel goed uit inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
devilsnight schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:15:
Ik heb RDR2 eens gestart met DV, maar ik blijf deze game gewoon echt preferen met SDR. Het is gewoonweg met DV en HDR10 te dim en het blijft een soort washed out look hebben vergeleken met SDR.

Ik heb die eerste setting in de game op 1000 staan ,want daar verdwijnt het logo. En paper white is 100. Is dit de juiste setting?
Als het goed is moet DV altijd op 1.250 staan en in dit geval heb ik hem afgerond naar 1.300 (En bij hgig HDR 800 en normaal HDR 4.000). Paper white 200

@devilsnight Klopt, game setting
Op de C7 vond ik het er ook niet goed uitzien, maar nu op de G1 wel prachtig

[ Voor 8% gewijzigd door Steven030 op 29-09-2021 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:43:
[...]

Die bandensporen doen ook maar wat op bv. 1:08 :+ Ziet er verder wel goed uit inderdaad.
Lol, ja dat mogen ze nog wel oppoetsen inderdaad _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-01 09:57
Heb sinds vrijdag de xbox wired headset. Gebruikte ervoor de wireless sony 2.0 gold headset. Was ik heel zacht te horen voor anderen. Toen een opzetstukmic er tussen gezet, gaf echo. Nu dus xbox wired headset. Weer zacht te horen. Enkel als ik mic 1cm voor mond houd (wat niet te doen is) pakt ie fatsoenlijk geluid op. Zou het kunnen dat de controller de schuldige is. Bij bewegen aan kabel kraakt ie soms en ook de y knop pakt bij fifa niet altijd goed. Het is echt irriant want ik moet keihard praten wil men mij horen. Heb verder alles op internet al gecheckt en in instellingen xbox met mic sensitivity etc. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:01:
[...]

Als het goed is moet DV altijd op 1.250 staan en in dit geval heb ik hem afgerond naar 1.300 (En bij hgig HDR 800 en normaal HDR 4.000). Paper white 200
En ik moet de game setting kiezen in RDR2 hé, niet cinematic?

Heb deze settings even geprobeerd net met "game", maar ik blijf dit echt een washed out look vinden vergeleken met SDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is heel die DV-ondersteuning geen geforceerde 'auto-hdr'-achtig iets? ik hoop dat er spellen komen die vanuit de grond DV verwerken. met gears 4 en dirt 5 ben ik nog niet echt onder de indruk op mijn C9.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 28-09-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Zo vandaag The Witcher 3 "uitgespeeld"
Onwijs gaaf spel. Heb me er prima mee vermaakt.

Nu maar verder gaan met Hellblade.
Dan nog The Witcher 2 die ik in een aanbieding heb gekocht.

En als laatste nog cyberpunk....

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:46:
is heel die DV-ondersteuning geen geforceerde 'auto-hdr'-achtig iets? ik hoop dat er spellen komen die vanuit de grond DV verwerken. met gears 4 en dirt 5 ben ik nog niet echt onder de indruk op mijn C9.
Soort van denk ik ja, want het zijn niet games die echt gemaakt zijn ervoor. Halo Infinite waarschijnlijk wel. Gears 4 of 5 heb ik nog niet getest, maar Amok4All op YouTube prefereert Gears 5 met DV.

En met auto HDR games wordt het er zeker beter op, check maar eens bijvoorbeeld Destroy all Humans.
Steven030 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:01:
[...]

Het is weer zo'n mixed bag merk ik, net als met Valhalla. Overdag op momenten heel mooi, vooral qua lighting die je dan niet ziet met SDR. De nacht echter is te licht in de game, die is met SDR veel donkerder. Deze game had echt 100% proper HDR verdiend.

Nou zijn dit soort clipjes leuk, maar ik herinner me echt niet dat Gears 5 er zo " washed out" zag met SDR vergeleken met DV. Ik zal hem morgen eens installeren zodat ik het zelf kan checken.

Tweet aanklikken om de video te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 29-09-2021 00:30 ]

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Farabi schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:46:
Zo zie ik het ook. Een geforceerde HDR formaat, als een game daar niet specifiek voor ontwikkelt is. En je weet dat dingen die geforceerd zijn, vaak een achteruitgang blijken te zijn.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:26

BM

Moderator Spielerij
Beakzz schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:43:
[...]

Dat was ook wat mij gelijk op viel. Samen met... 'waarom blijven er uberhaupt zwarte banden sporen achter als je over zand rijd 8)7 '

Ziet er verder wel gewoon prima uit. Niks schokkend, maar gewoon prima gfx :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:30:
[Twitter]

Nou zijn dit soort clipjes leuk, maar ik herinner me echt niet dat Gears 5 er zo " washed out" zag met SDR vergeleken met DV. Ik zal hem morgen eens installeren zodat ik het zelf kan checken.

Tweet aanklikken om de video te zien.
Hoe geef je X weer op een scherm dat X niet ondersteund? Simpel maak Y slechter om het effect/verschil na te bootsen ;)

Marketing doet dat wel eens vaker. Netjes is het niet maar hoe geef je Dolby Vision weer zonder Dolby Vision te kunnen weergeven? Denk bijvoorbeeld aan, oude, reclames voor een nieuwe TV die weergeven hoe goed het nieuwe model wel niet is op jouw huidige TV :+

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 29-09-2021 08:05 ]

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
Gisteravond heb ik geprobeerd om Dirt 5 en Pyschonauts 2 in DV te aanschouwen maar rechtsboven plopte alleen het HDR logo'tje in beeld. Geen DV logo.
Mijn series X geeft aan dat mijn LG CX DV 60hz ondersteunt (CX ook geüpdatet) en ik heb DV enabled.

Doe ik iets fout of kloppen mijn instellingen niet? (verversingsfrequentie van 120hz op 60hz gezet maar dit maakte geen verschil)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je moet in elk geval de game opnieuw opstarten na de omwisseling van 120 naar 60hz. En dus in het videomodi menu aanvinken dat DV voor games gebruikt kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-09-2021 08:50 ]

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
ArthurMorgan schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:50:
Je moet in elk geval de game opnieuw opstarten na de omwisseling van 120 naar 60hz. En dus in het videomodi menu aanvinken dat DV voor games gebruikt kan worden.
Zou kunnen dat ik niet gedaan heb. Ga ik dat vanmiddag nog even proberen, thanks!
Als een game in Quick Resume staat en in eerste instantie in HDR modus is gestart, dan moet je 'm even volledig afsluiten om 'm goed in Dolby Vision op te starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Laatst online: 03-07 08:25
(Dit heb ik ook gepost in het LG OLED topic, maar ik wil het graag ook hier delen!)

Voor de Xbox Series X bezitters met een LG OLED heb ik een tip: De Xbox Series X heeft nu een update met Dolby Vision voor games. Ik kan bevestigen dat de AI Brightness van LG OLEDs nu ook werkt tijdens het gamen. Wat mij betreft is dit echt een handige feature!

Uitleg:

De LG OLEDs (weet niet vanaf welk jaar, heb zelf een CX) hebben een functie in de instellingen 'AI Brightness', waarmee d.m.v. een lichtsensor in de TV het beeld wordt aangepast aan het omgevingslicht. Zelf vind ik dit ideaal om aan te laten staan. Als er veel zonlicht is wordt het beeld lichter gemaakt zodat je de schaduwdetails beter ziet, en in een donkere kamer krijg je gewoon het originele beeld. Naar mijn mening het beste wat je kan krijgen als je overdag niet de gordijnen wil sluiten.

Allemaal leuk en aardig, maar ik ben er echter gekomen dat dit alleen werkt met Dolby Vision HDR content. (Vrij apart, want AI Brightness werd geadverteerd als een algemene functie die niets met Dolby Vision te maken heeft, maar goed. O en nog vreemder, je kan de functie ook aanzetten buiten Dolby Vision maar dan doet hij dus niets. Ik heb tegenwoordig trouwens ook de term 'Dolby Vision IQ' voorbij zien komen i.p.v. 'AI Brightness').

Omdat alleen Dolby Vision de AI Brightness ondersteunt werkte het voorheen dus niet bij games, want die gebruikten een ander HDR formaat (HDR10). Als gevolg deed ik de in-game brightness calibratie steeds opnieuw als het lichter of donkerder werd in de kamer (niet iedereen houdt van dichte gordijnen overdag). Ik denk dat er wel meer tweakers zijn die dit een handige oplossing vinden. Ik merk trouwens geen extra latency en ik gebruik de game mode van Dolby Vision.

[ Voor 14% gewijzigd door disguisedpotato op 29-09-2021 09:53 ]

Ik heb gewoon ASBL uitgeschakeld via het Service Menu van m'n CX. ;)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:16:
[...]

Kleine kans dat de C9 de update krijgt. De CX sowieso wel, die versie is nu nog in beta maar verschijnt een dezer weken.
Mijn C9 is pas 13 maanden oud. Vorig jaar in 2020 juli gekocht. Zou jammer zijn als die niet ondersteund zou worden.

Wel even de Series X teruggezet naar 60Hz en DV ingeschakeld. Vond het wat donkerder dan HDR in Battlefield 5. Heb destijds die instellingen sheet van Reddit gebruikt om al die inputs aan te passen adhv de source die wordt getoond op het beeld.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:48:
[...]

Mijn C9 is pas 13 maanden oud. Vorig jaar in 2020 juli gekocht. Zou jammer zijn als die niet ondersteund zou worden.

Wel even de Series X teruggezet naar 60Hz en DV ingeschakeld. Vond het wat donkerder dan HDR in Battlefield 5. Heb destijds die instellingen sheet van Reddit gebruikt om al die inputs aan te passen adhv de source die wordt getoond op het beeld.
Volgens Vincent is de kans toch vrij klein voor de C9 aangezien deze een andere SoC heeft dan de CX/C1.
Dus het is lastiger voor LG om daar een update voor uit te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aAi90fCL4A7DkMVOg26EMa0_zy0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kXvw8CdiwX5AOgyJhsMU8782.png?f=fotoalbum_large

Mocht iemand interesse hebben in de Halo MP beta dit weekend
Hierbij mijn Halo Insider friend code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Xlast88 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:04:
[Afbeelding]

Mocht iemand interesse hebben in de Halo MP beta dit weekend
Thanks for sharing :) , dacht dat de open beta dit weekend voor iedereen beschikbaar was?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9XFgl12VU4pFZXH29_TMzx0BjE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv9tcTmv8iVbBNIzbwTosNFR.png?f=user_large

EDIT: Kan ik hem nu vinden tussen my games and apps of moet ik nu nog iets speciaals doen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2021 10:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ben ook heel benieuwd naar BF beta. Aangezien we GPU hebben en dus ook EA Play kunnen we vanaf 6 oktober gelijk al spelen.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:01
Mocht iemand nog een Halo insider Friend code over hebben dan houd ik me aanbevolen :D

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:12
Had ik een tijdje terug maar toegehapt toen de Expansion Card voor 178 op Amazon stond...De situatie wordt hier nu wel héél precair qua opslagruimte, en al de heerlijke games die eraan zitten te komen.

Verwachten jullie nog iets op dat gebied tijdens Black Friday of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:41

RawChild

PSN: Rawchild

G_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:09:
[...]

Thanks for sharing :) , dacht dat de open beta dit weekend voor iedereen beschikbaar was?

[Afbeelding]

EDIT: Kan ik hem nu vinden tussen my games and apps of moet ik nu nog iets speciaals doen? :)
Xbox indd wel. Geen friend code nodig. Alleen PC gaat via Friend code

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

RawChild schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:28:
[...]

Xbox indd wel. Geen friend code nodig. Alleen PC gaat via Friend code
Oh oeps, ik heb hem juist voor Xbox gebruikt |:(
Maar vanaf wanneer kan ik hem nu installeren dan O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:29:
[...]

Oh oeps, ik heb hem juist voor Xbox gebruikt |:(
Maar vanaf wanneer kan ik hem nu installeren dan O-)
Nu al. Moet je via de Xbox Insider Hub doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:41

RawChild

PSN: Rawchild

Ja of ze hebben het veranderd. Maar het halo Twitter account gaf eerder aan dat het via de Xbox insider hub gewoon te downloaden is, ook al ben je geen halo insider. Maar goed, ik kreeg ook een mail met een Friend code. Mocht het niet lukken om hem uit de hub te downloaden dan heb ik ook nog een code over

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:31:
[...]

Nu al. Moet je via de Xbox Insider Hub doen.
Oeh nice! Dan ga ik hem straks als ik thuis ben installeren, moet alleen eerst wel de Xbox Insider Hud installeren.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica