Finraziel schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
[...]
Linus laat wel weer duidelijk zien dat ie niet echt op de hoogte is van consoles/Xbox... Doom eternal vergelijken en dan zeggen dat het volgens hem zelfs op een one x beter uitzag dan op de series s. Ja, dat is ook zo want dat zijn gewoon de bc versies die je daar draait, oftewel de one x versie op de xsx en de one s versie op de xss.
Ook stoorde het me dat hij volgens mij niet probeerde om de splash screens te skippen. Weet niet of dat kan bij AC, maar bijvoorbeeld bij FH4 kan dat wel en die is dan veel sneller operationeel dan als je braaf alles af gaat zitten kijken.
Enerzijds wel met je eens, maar het is ook MS die zelf dit heeft gecreerd door geen grote launchtitel neer te zetten of titels naar voren te schuiven waarvan alles goed werkt. Ook FH4 heeft nog issues met quick resume volgens mij en dat maakt dit soort video's ook wel lastig. In principe is de conclusie die ie trekt niet anders dan wat jij en ik zouden zeggen: wil je meer grafische pracht dan moet je een X hebben, anders is een S geen slechte deal.
Caayn schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:10:
[...]
offtopic:
Tja, ik heb de video niet bekeken (en dat ben ik ook niet van plan) maar dat klinkt als Linus Clickbait Sebastian, veel schreeuwen weinig inhoud en vooral de nodige fouten maken en dat als waarheid presenteren. Wat een hekel begin ik aan die vent en zijn verzameling stuiterende pubers te krijgen.
Ik vind het wel meevallen. Je moet je mening/ervaringen sowieso niet van 1 bron af laten hangen, maar ik moet zeggen dat de "dit is wat consumenten ervaren" insteek ook niet heel verkeerd is. MS had gewoon een game moeten hebben staan met "kijk, dit is wat de series X kan". Nu is het al lastig om precies een game te pakken die de verschillen goed laat zien want met elke game is wel weer wat. Quick resume werkt niet of er zijn crashes of het heeft nog geen update gehad, etc.
Verder heeft Linus, net als vrijwel elke andere reviewer/youtuber, last van het feit dat alles gewoon te dicht op elkaar uitkomt en je dus niet veel tijd kunt nemen, want je moet veel verschillende producten behandelen.
Overigens moet ik verder opmerken dat er ook wel een verschil zit tussen
de schrijvers van de items. Sommigen, zoals in deze, doen gewoon hun werk matig en je merkt gewoon dat het allemaal snel af moest zijn. Anderen zijn weer een stuk beter. Ik vind Riley en James altijd wat minder qua schrijvers, die moeten gewoon lekker gaan presenteren. Items die door anderen, bv Anthony, Alex of Jake worden gedaan zijn meestal wel wat beter uitgewerkt. Het moet wel een beetje je ding zijn zoals ze het brengen, maar ik denk dat het al wel een verbetering is dat ze wat dingen naar Short Circuit en dergelijke hebben verplaatst, zodat er wat minder PR bij LTT zit dan eerst. Maar een groot deel van de video's is dus vooral beinvloed door de schrijvers. Ze zijn in ieder geval vrij open
over hun werkwijze, in tegenstelling tot andere youtubers.