Bij mij werkt QR voor FH4 nu ook echt:) denk dat het nu dan wel opgelost is
[ Voor 119% gewijzigd door Stylze op 15-11-2020 23:24 ]
Playstation 5
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 119% gewijzigd door Stylze op 15-11-2020 23:24 ]
Playstation 5
Ik heb de pricewatch: Samsung Portable SSD T7 Touch 500GB Zwart vandaag binnen gekregen, en kom op het volgende uit:Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:01:
Ik had dus deze besteld:
pricewatch: Seagate Ultra Touch ssd 1TB Wit
Van intern naar extern duurde 13:28, wat uitkomt op 91 MB/s. Ik heb een paar keer getimed hoe lang hij over 1 GB deed nadat de snelheid ingestort was en kwam uit op zo'n 70 MB/s. Dat is langzamer dan een beetje ok HDD!
[ Voor 17% gewijzigd door Grawler op 16-11-2020 00:46 ]
Yep.Sipio schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:03:
[...]
Kan zelf ook niet wachten om Fallout 4 op te starten op 60 fps, ik had in eerste instantie ook begrepen dat hij nu op 60 zou moeten lopen maar blijkbaar nog niet, ik heb wel het een en ander gelezen over een unlocked framerate mod die er nu zou moeten zijn, maar zelf nog geen xsx hier dus nog niet gecheckt, weet niet zeker of het waar is.
Internet uit zetten werkte ook niet, kreeg alsnog green screens tijdens die trial van FH4. HDR uitzetten gaf hetzelfde resultaat. Uiteindelijk kwam ik de trial wel door door een andere HDMI kabel te gebruiken. Daarna alsnog twee keer een crash; gewoon toen ik in het menu bezig was kort nadat je je kenteken in mag vullen en een auto kiest. Echt vaag. Morgen maar opnieuw installeren..Alwayshappyz schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:17:
[...]
Thanks, dat kan ik nog proberen. Ik heb na deze issues vanavond even Forza Motorsport 7 gedaan (uurtje) en ook AC: Valhalla (uurtje ook). Bij allebei geen problemen. Dus hoop voorzichtig dat het niet aan de series X ligt, maar dat er een patch moet komen of zo. Geen idee. Zal jouw oplossing nog proberen en anders misschien opnieuw installeren, misschien dat dat helpt.
AC: Valhalla was wel echt top trouwens. Ik hou van sneeuwgebiedenEn wat speelt 60 FPS vloeiend zeg. Prachtige graphics ook.
Je gebruikt icm een VPN een browser om de game code te verzilveren in de US store. Dan heb je de licentie gekoppeld aan je account. (Vroeger moest je een factuur adres in de US hebben, weet niet zeker of dat nu nog steeds moet.) Daarna kan je de game via je Xbox gewoon uit de NL store downloaden en kan je hem spelen omdat de licentie aan je account is gekoppeld.Spacewide schreef op maandag 16 november 2020 @ 02:56:
Kan ik op m'n XSX een US game code verzilveren? Eventueel via VPN?
Dokter Google is nogal verdeeld in meningen.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik las een bericht dat er inmiddels al 1,5miljoen Xboxen zijn verkocht. Stel dat 1% problemen heeft, dan heb je het toch al over 15.000 units. Met het internet van tegenwoordig zullen de meeste daarvan ook direct online gaan met hun problemen en dan lijkt het al snel heel veel. Die andere 99% hoor je niets van.Steven030 schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:20:
Hmm ik hoop dat ze al die crashes snel softwarematig kunnen fixen en dat het geen hardware problemen zijn. Of hebben jullie het idee dat het niet onevenredig veel problemen zijn, maar standaard voor tijdens een launch?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
720/60 mod aanzetten en daarna weer uitzetten.devilsnight schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:17:
[...]
Yep.
Er zijn er twee voor Fallout 4. Eentje die tearing en crashes kan veroorzaken (hou je toch met Mods dat risico) en de andere is 720p @ 60fps. Maar daar gaan we niet aan beginnen.
Morgen die eerste eens testen, want VRR op mijn C9 zou short work moeten maken van tearing, haha.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik niet bij een lege accu (hoe krijg je dat voor elkaar, 2 keer de accu leeg in de 5 dagen dat de xsx uit is, speel je 24/7?Schil1 schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:02:
Ik heb nu met mijn series X al 2x gehad dat als mijn batterij leeg is en ik deze vervang dat de controller wel aan gaat maar niets doet. Opnieuw syncen werkt niet en alleen een harde reset helpt.
Iemand anders bekend met dit probleem ?
Ps. Excuses mocht dit al voorbij zijn gekomen , loop een aantal pagina’s achter nl
Gamertag: FinrazielNL
Zo ik vind de snelheid van schrijven naar die T7 ook wel tegenvallen zeg. Maar lezen zal waarschijnlijk wel rond de 500 zitten.Grawler schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:16:
[...]
Ik heb de pricewatch: Samsung Portable SSD T7 Touch 500GB Zwart vandaag binnen gekregen, en kom op het volgende uit:
Hardware
HDD: Seagate Backup Plus (5TB)
SDD: Samsung T7 (500GB)
Snelheid
HDD -> Internal SSD = 149,44 MB/s
Internal SSD -> USH HDD = 145,13 MB/s
Internal SSD -> External SSD = 187,67 MB/s
Laadtijden
Game: Fallout 4
Method: Van main menu naar in-game
USB HDD: 40,86 seconden
Internal SSD: 09,58 seconden
External SSD: 12,19 seconden
Ik ervaar precies hetzelfde. Had ik totaal niet verwacht, om heel eerlijk te zijn. Ik vind het verschil dermate klein dat ik me afvraag of het wel echt 120fps isPhusebox schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:01:
Ik had mezelf meer voorgesteld van 120 Hz. Buiten de graphics waar je op inlevert, vrij fors, merk ik nauwelijks verschil qua smoothness.
Het is niet hetzelfde als de overstap bij een telefoon naar een 120 Hz scherm. Daar was het verschil voor mij levensgroot en zou ik niet meer terug willen. Bij gamen merk ik geen verschil.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Die draait volgens mij ook gewoon op xbo. Wel x|s optimized.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heb dezelfde ervaring. Afgelopen dinsdag Ori op 120fps geprobeerd. Oke, niet heel lang, maar ik merkte eigenlijk geen verschil met de 60fps mode.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:58:
[...]
Ik ervaar precies hetzelfde. Had ik totaal niet verwacht, om heel eerlijk te zijn. Ik vind het verschil dermate klein dat ik me afvraag of het wel echt 120fps is![]()
Er zit op de XSX of de LG C9 volgens mij geen mogelijkheid om het aantal fps zichtbaar te maken, dat is wel jammer.
[ Voor 32% gewijzigd door BM op 16-11-2020 07:18 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, enkel het aantal Hz waarop het scherm actief is. Maargoed.. Hz != FPS natuurlijk.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:58:
[...]
Ik ervaar precies hetzelfde. Had ik totaal niet verwacht, om heel eerlijk te zijn. Ik vind het verschil dermate klein dat ik me afvraag of het wel echt 120fps is![]()
Er zit op de XSX of de LG C9 volgens mij geen mogelijkheid om het aantal fps zichtbaar te maken, dat is wel jammer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 74% gewijzigd door BM op 16-11-2020 07:37 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kunt wel iets uitgebreidere informatie zien.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:58:
[...]
https://www.avsforum.com/...ore.3075344/post-58698658You highlight the Channel Tuning option and press 11111 on the remote. That gives the first screen. But there is another screen! Select HDMI Mode and press OK and you get the HDMI Diagnostics screen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is dezelfde video die hier al gestaan heeft en de vorige shitstorm veroorzaakt heeft waardoor de mods ons voor release in de hoek gezet hebbenBullet NL schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:31:
[mbr]'Ik weet dat het eigenlijk niet is toegestaan' is eigenlijk wel een indicatie dat je het beter niet kunt posten ;-)[/]
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 16-11-2020 07:50 ]
Als je de game start wordt er een Series X upgrade gedownload.Valderrama schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:47:
Ik heb gisteren Watch Dogs Legion overgezet van een Xbox One X naar de Series X over het lokale netwerk heen.
Zorgt Smart Delivery er nu voor dat ik zo meteen Watch Dogs op de Series X speel in de X optimized versie of moet ik verder nog wat doen? Ik kan aan de cover of in het menu nergens zien of dit het geval is?
mischien heb je hier iets aan disc verwijderen uit xbox series xMotion2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:44:
Hmm, hier volgens mij een defecte xbox series x. Tijdens het spelen van Valhalla viel hij ineens uit. Nu wil de xbox niet meer aan.
Hij voelde ook niet heet oid.. fijn
Edit: Jup, die is defect. Stroom er even af gehad maar doet nu niks meer. Mijn Xbox One en One X hebben altijd in het zelfde meubel gestaan zonder problemen, aan beide kanten een vuistbreedte aan lucht naast de XSX dus dat kan het niet zijn.
In al die jaren xbox nog niet eerder meegemaakt...
Mijn disc van Valhalla krijg ik er nu ook niet meer uit
Hangt denk ik van de adoptie van de nieuwe functionaliteiten bij de PS5 af. Als het sentiment zo blijft dat dat een enorme toevoeging is en praktische alle games maken er goed gebruik van, dan zie ik Microsoft nog wel er op aanhaken. Maar als het iets is waar alleen de 1st party titels daar echt iets mee doen dan waarschijnlijk niet.Vagax schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:42:
Wou zou de kans zijn dat Microsoft bij de Series S/X generatie met een nieuwe zou komen? Ik ben zelf helemaal blij met de controller maar vind het eerlijk gezegd wel leuk om er vernieuwing in te zien, het zou nog altijd optioneel zijn maar het kan gamen wel nog een stukje leuker maken, ik was zelf onder de indruk van de rumble in de triggers tijdens Horizon 4, je voelt gewoon de ABS wat zelfs handig is tijdens het racen.
Maar aan de andere kant toen ik de PS4 had voelde ik weer weinig voor de speaker en touch pad die op de controller zat, die overigens ook amper werd gebruikt.
Krijg er inderdaad gemixte signalen over, voor de mense die dit lezen en twijfelen. Ik heb onderhand al heel wat uurtjes in de SX gestoken en heb nog geen game crash meegemaakt, wat aardig indrukwekkend is voor de hoeveelheid games die ik de afgelopen tijd hebt opgestart en geprobeerd van de OG Xbox tot Xbox One.ArthurMorgan schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:36:
toch zijn die minderheid van berichten over crashes en dergelijke niet goed voor mijn gemoedsrust. Maar tot op heden maar 1 keer een probleempje gehad, Tv -HDMI verbinding viel een keer weg. (al moet ik zeggen dat ik die artifacts op beeld als ik de xbox start ook niet altijd even fijn vind, duurt gelukkig wel maar een paar seconden) QR werkt bij mij heel goed, maar ik speel metname echt oudere games en laat RDR2 echt afsluiten omdat die intern iets heeft waardoor hij de klok niet aanpast, lastig voor de dagelijkse chalenges. Maar dat is uiteraard het spel wat de fout maakt, niet de QR.
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 16-11-2020 08:55 ]
Thanks. Was gisteren te gefrustreerd om het op te zoeken.Draclira M schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:38:
[...]
mischien heb je hier iets aan disc verwijderen uit xbox series x
YouTube: How to Manually EJECT a DISC from your Xbox SERIES X Console. STUCK ...
Hoop dat je snel een nieuwe krijgt, vraag me af of MS standaard wat Xboxen achterhoud voor als vervanging, zal denk welMotion2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:50:
[...]
Thanks. Was gisteren te gefrustreerd om het op te zoeken.
Heb de disc er inmiddels met een paperclip uit gekregen (je hebt best een lange paperclip nodig) maar de Xbox doet nog steeds niks. Zo contact opnemen met Microsoft, hopelijk heb ik snel een nieuwe
Heb de XBOX nog niet, maar wel een LG C9 icm een Samsung HW-Q80r soundbar.quorumz schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:49:
Erg handige video van hdtvtest over de xbox series x settings
Beetje jammer dat mijn hdmi 2.1 op de Denon dus voor problemen zorgt op 120. (loopt nu tijdelijk direct via de tv)
Verschil hoe je xbox met 60 en 120 omgaat is groot namelijk! (aka gebruikt respectievelijk hdmi 2.0 of hdmi 2.1)
Iedereen weet dat er 1-2% uitval is, dus MS zal heus wel reserve toestellen achter de hand hebben.Vagax schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:54:
Hoop dat je snel een nieuwe krijgt, vraag me af of MS standaard wat Xboxen achterhoud voor als vervanging, zal denk wel
[ Voor 20% gewijzigd door Engineer Stewie op 16-11-2020 08:56 ]
Ik ben sinds vorige week dinsdag aan het bellen geweest. Donderdag gevraagd voor een 'advanced exchange' (wordt wel 540 euro gereserveerd op de creditcard). Kreeg meteen donderdagavond netjes een melding van UPS dat ik vrijdag morgen een pakket zou krijgen van MS Repair. Tot op heden nog niets ontvangenMotion2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:50:
[...]
Thanks. Was gisteren te gefrustreerd om het op te zoeken.
Heb de disc er inmiddels met een paperclip uit gekregen (je hebt best een lange paperclip nodig) maar de Xbox doet nog steeds niks. Zo contact opnemen met Microsoft, hopelijk heb ik snel een nieuwe
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Rechtstreeks naar de TV en audio via eARC naar soundbar 👍Engineer Stewie schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:55:
[...]
Heb de XBOX nog niet, maar wel een LG C9 icm een Samsung HW-Q80r soundbar.
Heb altijd alles via de de TV laten lopen en de samsung via HDMI passthrough naar de TV. Kan ik beter de XBOX aan de soundbar hangen of beter rechtstreeks aan de TV?
[...]
Iedereen weet dat er 1-2% uitval is, dus MS zal heus wel reserve toestellen achter de hand hebben.
Xbox Live: Miesjh NL
Je soundbar is geen versterker, die stuurt geen beeld doorEngineer Stewie schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:55:
[...]
Heb de XBOX nog niet, maar wel een LG C9 icm een Samsung HW-Q80r soundbar.
Heb altijd alles via de de TV laten lopen en de samsung via HDMI passthrough naar de TV. Kan ik beter de XBOX aan de soundbar hangen of beter rechtstreeks aan de TV?
[...]
Iedereen weet dat er 1-2% uitval is, dus MS zal heus wel reserve toestellen achter de hand hebben.
Hmm! Wat was bij jou het euvel? En wat was de manufacturing date?Sjalabert schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:56:
[...]
Ik ben sinds vorige week dinsdag aan het bellen geweest. Donderdag gevraagd voor een 'advanced exchange' (wordt wel 540 euro gereserveerd op de creditcard). Kreeg meteen donderdagavond netjes een melding van UPS dat ik vrijdag morgen een pakket zou krijgen van MS Repair. Tot op heden nog niets ontvangenen status is terug naar verzendlabel aangemaakt. Dus houdt rekening ermee dat het 'langer' kan duren.
Sommige soundbars sturen ook video doorquorumz schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:00:
[...]
Je soundbar is geen versterker, die stuurt geen beeld door
Dus je huidige setup is goed (xbox naar tv met hdmi, en hdmi naar soundbar (arc))
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Euvel is bij het starten van elk spel valt de console helemaal uit. Ik zie het laadscherm en dan valt hij helemaal uit. (gevecht tussen bol.com en microsoft) ervoor gekozen om via microsoft DOA te meldenMotion2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:04:
[...]
Hmm! Wat was bij jou het euvel? En wat was de manufacturing date?
[ Voor 19% gewijzigd door Sjalabert op 16-11-2020 09:23 ]
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Werkt bij mij prima, geen problemen met de headset. Wat zou er niet goed moeten gaan?hcwizz_fts schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:25:
[...]
Arctis 9x zou met de nieuwe series x controller ook bij een hoop mensen problemen geven..
Verwijderd
Heb jij ook al meegemaakt dat hij bij Quick Resume hij vast blijft zitten en niets meer doet tot je naar het main menu gaat?Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
Ik heb redelijk wat gespeeld, voornamelijk Forza Horizon 4 en ben tot nu toe twee gekke dingen tegen gekomen. Een keer was het hele in-game menu bevroren, maar kon ik nog wel naar het Xbox main screen toe. De andere keer ging hij als je uit het in-game menu ging en gas gaf weer terug naar het menu. Met andere games heb ik nog geen gekke dingen gezien, maar heb die ook niet zoveel gespeeld.
Xbox Live: Springbok NL
Werkt wel alleen bij multiplayer he. Bij Gears 5 moet je het ook nog eens apart aanzetten in een van de menu opties.Springbokkie schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:25:
Gisteren ook de XSX direct op de TV aangesloten voor 120 fps en ik merkte ook niet echt het verschil (Gears 5 en Black Ops Cold War) ten opzichte van 60 fps.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Vraag mij niet hoe ik het weet, maar voor Klipsch speakers ligt de max. 'working temperature' op 80 graden celcius. Dus daar zit wel flink wat marge denk ik, beetje afhankelijk van de bouwkwaliteit.Tongpo84 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:34:
De XSX blaast behoorlijk wat warme lucht af richting een center speaker en de zijkant van de speaker wordt behoorlijk warm. Denken jullie dat dit een schadelijk is voor de speaker?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat weet ik ja. Gears 5 alleen Ranked, King Of The Hill en in BO CW kan je dat niet eens zelf veranderen.Phydomir schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:38:
[...]
Werkt wel alleen bij multiplayer he. Bij Gears 5 moet je het ook nog eens apart aanzetten in een van de menu opties.
Xbox Live: Springbok NL
Verwijderd
Nee, dat nog niet.Vagax schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:23:
[...]
Heb jij ook al meegemaakt dat hij bij Quick Resume hij vast blijft zitten en niets meer doet tot je naar het main menu gaat?
Ligt aan het materiaal van de behuizing, als het kunststof is dan zal het geen probleem zijn. Maar ik zou geen constant hitte kanon op houtfineer willen.Tongpo84 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:34:
De XSX blaast behoorlijk wat warme lucht af richting een center speaker en de zijkant van de speaker wordt behoorlijk warm. Denken jullie dat dit een schadelijk is voor de speaker?
Waarschijnlijk gaat dit niet. Als ik de specs van de headphone lees;Rudoo schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
Voice chat vraagje.... dit is mijn eerste xbox, dus sorry als het een n00b vraag is
Ik heb een Sony wh1000xm3.
Als ik deze met het 3,5 kabeltje in de controller duw. Moet ik dan voice chat kunnen doen ?
Ik zie wel het icoontje rechts bovenin in een headset icoontje veranderen wanneer ik koptelefoon in de controller duw.
Tot nu toe lukt het niet.... ook in Sea of Thieves zie ik geen enkel voice icoontje aan gaan wanneer ik praat.
Ook in een party chat werkte het gisteren niet.
Ik heb ook nog geen enkel xbox menu item gevonden waar ik een mic kan testen.... Is dat er niet ?
Moet ik nog bepaalde settings aanpassen voordat voice chat werkt ?
Hopelijk kan iemand me helpen het werkend te krijgen
Ik had net dezelfde sectie gevonden via google.Purejet schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:48:
[...]
Waarschijnlijk gaat dit niet. Als ik de specs van de headphone lees;
"When an incoming call arrives, a ring tone is heard via the headset. Answer the call using your smartphone or mobile phone, and talk using the microphone of the phone. You can hear the caller’s voice from the headset."
[ Voor 14% gewijzigd door Rudoo op 16-11-2020 09:52 ]
Is by design. @MRE-Inc heeft er ook last van.DM89 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:55:
Hebben jullie de XSX op Stand-By of op Eco? Als ik de XSX op Stand-By laat staan blijft de ventilator draaien 🤔
Xbox Live: Miesjh NL
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
If you have it set to keep your games and apps up to date, it will wake up occassionally to look for updates. It should still be silent, but that should explain why you occassionally will notice the fan spinning when not in use.
— Jason Ronald (@jronald) 14 november 2020
[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 16-11-2020 10:10 ]
XBL: MRE Inc
Hitte kanon is een beetje overdreven.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
[...]
Ligt aan het materiaal van de behuizing, als het kunststof is dan zal het geen probleem zijn. Maar ik zou geen constant hitte kanon op houtfineer willen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb ook een WH1000XM3Rudoo schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
Voice chat vraagje.... dit is mijn eerste xbox, dus sorry als het een n00b vraag is
Ik heb een Sony wh1000xm3.
Als ik deze met het 3,5 kabeltje in de controller duw. Moet ik dan voice chat kunnen doen ?
Ik zie wel het icoontje rechts bovenin in een headset icoontje veranderen wanneer ik koptelefoon in de controller duw.
Tot nu toe lukt het niet.... ook in Sea of Thieves zie ik geen enkel voice icoontje aan gaan wanneer ik praat.
Ook in een party chat werkte het gisteren niet.
Ik heb ook nog geen enkel xbox menu item gevonden waar ik een mic kan testen.... Is dat er niet ?
Moet ik nog bepaalde settings aanpassen voordat voice chat werkt ?
Hopelijk kan iemand me helpen het werkend te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Vagax op 16-11-2020 10:22 ]
Ik ook met FH4. Fresh install en werkt probleemloos.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
Ik heb redelijk wat gespeeld, voornamelijk Forza Horizon 4 en ben tot nu toe twee gekke dingen tegen gekomen. Een keer was het hele in-game menu bevroren, maar kon ik nog wel naar het Xbox main screen toe. De andere keer ging hij als je uit het in-game menu ging en gas gaf weer terug naar het menu. Met andere games heb ik nog geen gekke dingen gezien, maar heb die ook niet zoveel gespeeld.
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Gisteren PES 2020 gespeeld, geen enkel probleem mee.WidgetTWW schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:07:
Misschien is deze vraag al gesteld, maar ik probeer het even.
Ik ervaar met PES2020 als enige tot nu problemen met het beeld op de XSX. Zodra ik deze game start dan gaat het beeld in een soort PIP modus (4 schermen naast elkaar). Het beeld is vervolgens onleesbaar door wat lijkt op hele grote lijnen. Een herstart van de console lost het probleem tijdelijk op, dan is het beeld weer normaal. Na de volgende start van de game begint het probleem weer. Ik zal proberen hier een foto van te maken. Heeft iemand dit al ervaren?
Bedankt voor je reactie 👍 denk dat ik het weer op standby instel, vind dit toch wel erg handig maar goed stel de ventilator draaid 24/7 lijkt me dat niet echt goed voor de fan 😅MRE-Inc schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:05:
Ja ik heb er ook last van @DM89 Gisteravond getest.
Xbox op Standby na gamen (de modus dat je remote kan gamen en updates gedownload worden)
Fan blijft draaien. Komt warme lucht uit als ik een paar uur gegamed heb.
Na een een aantal minuten is de XSX afgekoeld en draait de fan nog steeds, echter nu voel je alleen maar koele lucht eruit.
Een paar uur later draait de fan nog steeds en nog steeds voel je er koele lucht uit komen. En ja, je moet dan wel je hand helemaal zowat op de bovenkant leggen om het te voelen.
Ik heb zelf toen de powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden. Xbox dus helemaal uit. Daarna Xbox weer aangezet. Potje COD gedaan (max 15 minuten gegamed). Xbox weer uitgezet in standby stand. Na 2 minuten ging de fan wel helemaal uit. Het kan dus wel. Echter vanochtend weer getest. Xbox aangezet. COD op gestart en een kwartiertje wat anders gedaan. Daarna XBox in standby gezet. Dat was om 9 uur vanochtend. Het is nu 10:03 en de fan draait nog steeds. Wederom alleen koele lucht en wederom moet je je hand er bijna opleggen om het te voelen maar de fan draait wel en dat zie je natuurlijk ook.
Ik geen idee of het by design is zoals @Miesjh zegt. Zolang ik geen officieel antwoord van Xbox hoor daarover of Jason Ronald himself, kijk ik het even met argus ogen aan. Wellicht vanavond een factory reset doen.
Overigens verder geen problemen. Gisteravond de hele avond met @Miesjh COD Cold War gespeeld en je hoort de console gewoon niet.
[Twitter]
Jason geeft aan dat in Stand-by de fan wel eens aangaat voornamelijk wanneer er voor updates gecontroleerd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 16-11-2020 10:28 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Toch zou het zeer verhelderend zijn als ik ook daadwerkelijk kon aflezen hoeveel FPS op dat moment gegenereerd werden. Maar goed, de conclusie zal dan waarschijnlijk hetzelfde zijn. Jammer, ik had hier echt veel van verwacht.Rivanov schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:30:
[...]
Nee, enkel het aantal Hz waarop het scherm actief is. Maargoed.. Hz != FPS natuurlijk.
Vind de XBOX controller layout superieur aan de PS. Had op de PS4 PRO een controller met XBOX layout.Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller... heb alleen maar de PlayStation gehad sinds de eerste versie, dus dat speelt wel mee. De Xbox controller voelt heel plastic achtig, het induwen van knoppen en de joysticks klinkt veel te hard, het trillen maakt een vreemd geluid en het ergste... batterijenGelukkig kan ik een oplaadbare accu kopen, maar het feit dat er batterijen in zitten is een beetje vreemd voelt heel old school. Plus dat ik nu weer geld moet uitgeven aan een accu.
Verder prima dingetje, de Microsoft UI ziet er een beetje cheap uit maar voor nu vermaak ik mij met Game Pass. Ik weet wel dat de PS5 mijn hoofdconsole gaat worden, gelukkig komen ze deze week binnen.
Had dit al geplaatst in het verkeerde topic, goedemorgen
BatterijenOrangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller... heb alleen maar de PlayStation gehad sinds de eerste versie, dus dat speelt wel mee. De Xbox controller voelt heel plastic achtig, het induwen van knoppen en de joysticks klinkt veel te hard, het trillen maakt een vreemd geluid en het ergste... batterijenGelukkig kan ik een oplaadbare accu kopen, maar het feit dat er batterijen in zitten is een beetje vreemd voelt heel old school. Plus dat ik nu weer geld moet uitgeven aan een accu.
Verder prima dingetje, de Microsoft UI ziet er een beetje cheap uit maar voor nu vermaak ik mij met Game Pass. Ik weet wel dat de PS5 mijn hoofdconsole gaat worden, gelukkig komen ze deze week binnen.
Leuk natuurlijk, maar dan moet ik ook weer een oplader kopen en ik heb daar geen tijd voor, ik moet namelijk veel gamen komende tijdHomeland schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:37:
[...]
Batterijen![]()
Setje oplaarbare 2450MAH batterijen kopen bij de Ikea, of soortgelijke oplaadbare bij de Lidl en je hebt voor een erg lage prijs top batterijen in huis die langer meegaan dan een accu (want hogere capaciteit), je propt er 2 in een oplader als ze leeg zijn en 2 in je controller, wisselen wanneer nodig en je kan 24/7 doorspelen.
De batterijen discussie is hier inmiddels al veel langs gekomen. En ik zeg iedere keer hetzelfde: koop goede oplaadbare batterijen (Ikea of Eneloop) en je verlangt direct niet meer terug naar de DS4 (die binnen no time leeg is).Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
Misschien is het de moeite waard om een Elite controller te kopen. Ik heb de V1 en vind die echt ideaal. Lekker gewicht, 4 back paddles en hij werkt gewoon op de XSX. Het enige dat je "mist" is de share button. Zelf vind ik batterijen ideaal. Bij Ikea haal je voor weinig een setje Ladda batterijen, volgens veel mensen worden die gemaakt door Panasonic (zijn hetzelfde als Eneloops) en die gaan echt mega lang mee.Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
Even een update over de crashes van CoD op de XSX en het daarna uitgaan van de XSX.CerandoX.nl schreef op zondag 15 november 2020 @ 06:59:
[...]
Hmm ik heb de cross gen versie en de X|S-versie geselecteerd, maar hem voor de zekerheid even opnieuw downloaden.
[ Voor 14% gewijzigd door CerandoX.nl op 16-11-2020 13:32 ]
Microsoft geeft je gewoon de vrijheid voor wat je wilt. AA of oplaadbare batterijen, of zo een accupack. Als ik dat zou hebben met de Playstation 4 controller had ik waarschijnlijk er wel een hogere capaciteit accu er in gedaan maar ja die keuze krijg ik niet. Maar het zou een beter overkomen namens Microsoft als ze heropdlaadbare batterijen er gelijk bij gaven.Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
[ Voor 23% gewijzigd door Vagax op 16-11-2020 10:54 ]
Is dat echt zo? Dat is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets hoor. Dat zou wel schandalig zijn (van Logitech).El_Quedro schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:43:
Ik ben erg blij met mijn overstap van de OG naar de Series X, Forza Horizon 4 (heb het een jaar niet meer gespeeld) ervaart helemaal als een nieuwe game met de prachtige graphics en de snelle laadtijden.
Ik stond zelf op het punt om een stuurtje aan te schaffen (de Logitech G920), maar toen bleek hij niet gesupport te zijn volgens Logitech. En dat ze een nieuw stuurtje voor deze generatie hebben uitgebracht (de G923). En dat terwijl Microsoft zegt dat alle xbox peripherals compatible zouden zijn met de nieuwe generatie.
Nu vind ik persoonlijk de toegevoegde features van de G923 geen 200,- waard.
Heeft iemand hier de G920 al getest op de Series X? Ik ben namelijk nieuwsgierig of hij het nou wel of niet doet.
Linus laat wel weer duidelijk zien dat ie niet echt op de hoogte is van consoles/Xbox... Doom eternal vergelijken en dan zeggen dat het volgens hem zelfs op een one x beter uitzag dan op de series s. Ja, dat is ook zo want dat zijn gewoon de bc versies die je daar draait, oftewel de one x versie op de xsx en de one s versie op de xss.Miesjh schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:59:
Xbox Series X vs Series S
[YouTube: Xbox Series X vs Series S]
[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 16-11-2020 10:56 ]
Verwijderd
Het droogt toch het materiaal uit, en je hebt ook luidsprekers die geolied hout zijn.justifire schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:08:
[...]
Hitte kanon is een beetje overdreven.
We hebben het hier niet over een fohn / verfbrander.
Nou ja, je kan zien dat op de G920 pagina alleen de Xbox One en PC is vermeld, en op de G923 pagina de Series X is tegevoegd.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:44:
[...]
Is dat echt zo? Dat is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets hoor. Dat zou wel schandalig zijn (van Logitech).
Bron:Het Logitech G920 racestuur en pedalen zijn ontwikkeld onder het officiële licentieprogramma van Microsoft. Het is officieel gelicentieerd voor Xbox One en werkt met Xbox Series X onder voorbehoud van de uiteindelijke productgoedkeuring van Microsoft.
[ Voor 14% gewijzigd door El_Quedro op 16-11-2020 10:57 . Reden: Copy paste fout ]
Hij merkt op dat Valhalla aan 30 fps draait...wat ook enkel in de pre-update versie is die de One S versie draait. Heel die video is verbazend inaccuraat voor een LTT video.Finraziel schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
[...]
Linus laat wel weer duidelijk zien dat ie niet echt op de hoogte is van consoles/Xbox... Doom eternal vergelijken en dan zeggen dat het volgens hem zelfs op een one x beter uitzag dan op de series s. Ja, dat is ook zo want dat zijn gewoon de bc versies die je daar draait, oftewel de one x versie op de xsx en de one s versie op de xss.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Het gaat om deze speakers:Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:55:
[...]
Het droogt toch het materiaal uit, en je hebt ook luidsprekers die geolied hout zijn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Dit zal wel loslopen, zit gewoon een dikke laklaag op.Tongpo84 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:01:
[...]
Het gaat om deze speakers:
[Afbeelding]
Filmpje center speaker:
YouTube: Wharfedale DX-1 HCP Unboxing and review
Finraziel schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
[...]
Linus laat wel weer duidelijk zien dat ie niet echt op de hoogte is van consoles/Xbox... Doom eternal vergelijken en dan zeggen dat het volgens hem zelfs op een one x beter uitzag dan op de series s. Ja, dat is ook zo want dat zijn gewoon de bc versies die je daar draait, oftewel de one x versie op de xsx en de one s versie op de xss.
Ook stoorde het me dat hij volgens mij niet probeerde om de splash screens te skippen. Weet niet of dat kan bij AC, maar bijvoorbeeld bij FH4 kan dat wel en die is dan veel sneller operationeel dan als je braaf alles af gaat zitten kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 16-11-2020 11:17 ]
True. Maar volgens het filmpje van Vincent wat hierboven is gepost, ben je via de 60Hz setting gelimiteerd tot HDMI 2.0 met 18Gbps bandwidth. Voor 4K VRR heb je HDMI 2.1 nodig waardoor je dus Freesync moet activeren op je LG.. maar dat zorgt er weer voor dat Dolby Vision niet werkt op de Xbox Series X.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:33:
[...]
Toch zou het zeer verhelderend zijn als ik ook daadwerkelijk kon aflezen hoeveel FPS op dat moment gegenereerd werden. Maar goed, de conclusie zal dan waarschijnlijk hetzelfde zijn. Jammer, ik had hier echt veel van verwacht.
Aan de andere kant, als het verschil tussen 60fps en 120fps toch niet zo voelbaar is, doe me dan maar lekker 60fps met dikke graphics
Naja, je maakt een geintje, maar het is wel zo natuurlijk. En dan zitten wij nog op TweakersRivanov schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:11:
[...]
True. Maar volgens het filmpje van Vincent wat hierboven is gepost, ben je via de 60Hz setting gelimiteerd tot HDMI 2.0 met 18Gbps bandwidth. Voor 4K VRR heb je HDMI 2.1 nodig waardoor je dus Freesync moet activeren op je LG.. maar dat zorgt er weer voor dat Dolby Vision niet werkt op de Xbox Series X.![]()
Man man.. het begint echt een PC te lijken..
Interessant dit... Lijkt er dus op dat Logitech je heel erg richting een nieuw stuur wil drukken. Snap ik ergens wel, maar netjes is het niet. En ik weet bijna zeker dat de G920 ook gewoon op de XSX gaat werken, alleen doet Logitech daar bewust vaag over.El_Quedro schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:56:
[...]
Nou ja, je kan zien dat op de G920 pagina alleen de Xbox One en PC is vermeld, en op de G923 pagina de Series X is tegevoegd.
G920: https://www.logitechg.com...l.html#product-tech-specs
G923: https://www.logitechg.com...l.html#product-tech-specs
Als we dan kijken naar webwinkels hebben, dan staat er het volgende bij:
[...]
Bron:
https://www.alternate.nl/...wiel/html/product/1215008
https://www.bcc.nl/comput...-one-xbox-series-x/273885
Ik heb exact de zelfde ervaring. Een enkele keer is na een aantal minuten tot een uur de fan uit. Maar meestal draait hij nog gewoon. Ik vind het niet heel storend omdat je hem niet hoort, maar vraag me wel af of het by design is. Zijn er nu veel die dit ook ervaren?MRE-Inc schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:05:
Ja ik heb er ook last van @DM89 Gisteravond getest.
Xbox op Standby na gamen (de modus dat je remote kan gamen en updates gedownload worden)
Fan blijft draaien. Komt warme lucht uit als ik een paar uur gegamed heb.
Na een een aantal minuten is de XSX afgekoeld en draait de fan nog steeds, echter nu voel je alleen maar koele lucht eruit.
Een paar uur later draait de fan nog steeds en nog steeds voel je er koele lucht uit komen. En ja, je moet dan wel je hand helemaal zowat op de bovenkant leggen om het te voelen.
Ik heb zelf toen de powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden. Xbox dus helemaal uit. Daarna Xbox weer aangezet. Potje COD gedaan (max 15 minuten gegamed). Xbox weer uitgezet in standby stand. Na 2 minuten ging de fan wel helemaal uit. Het kan dus wel. Echter vanochtend weer getest. Xbox aangezet. COD op gestart en een kwartiertje wat anders gedaan. Daarna XBox in standby gezet. Dat was om 9 uur vanochtend. Het is nu 10:03 en de fan draait nog steeds. Wederom alleen koele lucht en wederom moet je je hand er bijna opleggen om het te voelen maar de fan draait wel en dat zie je natuurlijk ook.
Ik geen idee of het by design is zoals @Miesjh zegt. Zolang ik geen officieel antwoord van Xbox hoor daarover of Jason Ronald himself, kijk ik het even met argus ogen aan. Wellicht vanavond een factory reset doen.
Overigens verder geen problemen. Gisteravond de hele avond met @Miesjh COD Cold War gespeeld en je hoort de console gewoon niet.
[Twitter]
Jason geeft aan dat in Stand-by de fan wel eens aangaat voornamelijk wanneer er voor updates gecontroleerd wordt.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Zeker, als hij een update aan het doen is oid blijft de fan gewoon draaien. Zelfs als je instant on niet aan hebt staan.Mavel 128 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:16:
[...]
Ik heb exact de zelfde ervaring. Een enkele keer is na een aantal minuten tot een uur de fan uit. Maar meestal draait hij nog gewoon. Ik vind het niet heel storend omdat je hem niet hoort, maar vraag me wel af of het by design is. Zijn er nu veel die dit ook ervaren?
Iemand die gewoon wil gamen kijkt toch helemaal niet naar die settings? Tijdens de initiële set-up wordt de video settings voor jou ingesteld op basis van het aangesloten scherm. Dit zal veelal 4K@60hz + 8bit + standard en 4K@120hz+120hz + 8 bit + standard zijn. Lijkt mij voldoende en simpel genoeg voor een standaard gebruiker.Rossi46 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:14:
[...]
Naja, je maakt een geintje, maar het is wel zo natuurlijk. En dan zitten wij nog op TweakersIemand die 'gewoon wil gamen' komt hier toch nooit uit? Hier moet MS wel mee oppassen.
[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 16-11-2020 11:28 ]
niet helemaal, je moet je xbox op 120 Hz houden om die bandbreedte te houden, maar freesync heb je niet nodig. De C9 heeft geen freesync, maar wel 120 Hz en VRR en DV. Op de CX (*of c10 zoals Vincent zegtRivanov schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:11:
[...]
True. Maar volgens het filmpje van Vincent wat hierboven is gepost, ben je via de 60Hz setting gelimiteerd tot HDMI 2.0 met 18Gbps bandwidth. Voor 4K VRR heb je HDMI 2.1 nodig waardoor je dus Freesync moet activeren op je LG.. maar dat zorgt er weer voor dat Dolby Vision niet werkt op de Xbox Series X.![]()
Man man.. het begint echt een PC te lijken..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat klopt. Maar als je je Xbox op max. 60fps wilt laten draaien om bijvoorbeeld Ray Tracing te activeren in COD Black Ops Cold War dan moet je de Xbox op 60Hz zetten. Daarmee ben je dus gebonden aan HDMI 2.0 waardoor VRR op de Xbox zelf niet meer werkt en je dus wel gebruik moet maken van Freesync.ArthurMorgan schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:24:
[...]
niet helemaal, je moet je xbox op 120 Hz houden om die bandbreedte te houden, maar freesync heb je niet nodig. De C9 heeft geen freesync, maar wel 120 Hz en VRR en DV. Op de CX (*of c10 zoals Vincent zegt) werkt dat gewoon hetzelfde.
Forum VRR staat los van Freesync.
Hier werkt ook alles goed.uchiha tijntje schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:04:
Ik denk dat mijn Series X sinds dinsdag avond een uurtje of 40-50 aan heeft gestaan (combinatie van games/netflix/youtbue) en heb gelukkig nergens last van gehad. Enige waar ik last van heb gehad is dat mijn headset ging hakkelen als ik de nieuwe Series controller 10 seconden niet aanraakte. Met de Elite controller heb ik daar geen last van.
Verder top ervaring tot nu toe. Het ding is muisstil, de laadtijden zijn geweldig, erg leuke launch game in Gears Tactics en Valhalla. Gewoon top.
Net gereboot en daarna in standby gezet. Nu is de fan wel uit. Maar heb geen zin om elke keer maar te moeten rebooten om de XSX in standby te kunnen zetten zonder draaiende fan.Mavel 128 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:16:
[...]
Ik heb exact de zelfde ervaring. Een enkele keer is na een aantal minuten tot een uur de fan uit. Maar meestal draait hij nog gewoon. Ik vind het niet heel storend omdat je hem niet hoort, maar vraag me wel af of het by design is. Zijn er nu veel die dit ook ervaren?
XBL: MRE Inc
Zij zijn gewoon eigenlijk echt pc guys... Denk dat ze de consoles alleen coveren omdat het nu hot is en mensen er om vragen, maar het interesseert ze niet echt heel erg. Niemand weet alles, maar ze hebben denk ik niemand daar die echt helemaal into Xbox zijn zoals wij hier, zoals hij bijvoorbeeld Anthony heeft voor pc hardware.Krimglas schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:57:
[...]
Hij merkt op dat Valhalla aan 30 fps draait...wat ook enkel in de pre-update versie is die de One S versie draait. Heel die video is verbazend inaccuraat voor een LTT video.
Ik heb deze vraag al eens voorbij zien komen (en ook zelf op gereageerd, maar kan het niet terug vindenMarsman83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:23:
Zijn er hier die een 5meter kabel tussen hun HDMI 2.1 tv hebben liggen en waar 4K 120Hz goed werkt?
Ik heb een LG 65CX en 65B9 maar bij beiden geen beeld @4K120...
Omdat ik al mijn apparatuur in de wandkast heb staan heb ik minimaal 4meter HDMI nodig naar beide tv's.
Ik heb 5meter Roline HDMI2.1 kabels liggen maar deze trekken het dus helaas niet.
https://www.kabelshop.nl/...-11045905-i9695-t652.html
Ik had toch meer verwacht van deze kabels...
Als ik de XSX rechtstreeks met de meegeleverde kabel aansluit heb ik wel beeld @4K120.
Length
In an ideal world, you’d pick the HDMI cable that had the shortest possible length for your desired components. Setups have a habit of changing as you add, remove, and relocate your A/V gear, however, so make sure you select an HDMI cable that is long enough for your current and potential future needs, especially if you’re installing it in a wall or ceiling.
But be wary of any HDMI cable that runs longer than 25 feet. These superlong cables can suffer from signal degradation, and you might find that long cables do not maintain a reliable connection between your devices. Always check to make sure an HDMI cable works with all of your devices and content types before installing it permanently. Active HDMI cables use small chips to borrow a tiny bit of power from the devices they’re connected to, which helps maintain signal strength over longer distances.
When considering longer cable runs, cable quality becomes much more important. Read customer and pro reviews carefully before you buy a long cable and make sure the manufacturer has a good warranty.
[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 16-11-2020 11:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq