Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:28
zetje01 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:06:
[...]

Echt?

Dus deze (bijvoorbeeld) is niet goed genoeg voor je xbox? Die haalt niet het maximale er uit?
pricewatch: Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart
Nee met deze monitor haal je niet het maximale uit je XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:59:
Hmph... Kom er net achter dat ik al allerlei achievements er bij had moeten hebben in Hades die niet getriggerd zijn. Vraag me af of dat ook weer door quick resume komt. Wel jammer als dat zo is want ik vond het wel erg praktisch om zo snel tussen Hades en Odyssey te kunnen springen, was blij eindelijk een paar games aan het spelen te zijn waar het helemaal goed bij werkt... Maar lijkt er op toch niet dan :'(
Even een forced complete reboot van je xbox en dan Hades weer opstarten. Dat helpt soms. Hopelijk ook in jouw geval.

—-

Vandaag Psychonauts 2 uitgespeeld en op 102% gezet. Wat een fun ride. Zo’n ontzettend leuke game qua gameplay en leveldesign maar ook vooral door de humor en de manier hoe ze serieuze onderwerpen tackelen.

Een van de beste aankopen van MS en hopen dat ze alle creatieve vrijheid krijgen voor hun toekomstige games. Hopelijk alleen wel iets sneller dan P2 :P

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2021 23:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:23
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Even een forced complete reboot van je xbox en dan Hades weer opstarten. Dat helpt soms. Hopelijk ook in jouw geval.
Ik las even: forced complete reset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 17:07
zetje01 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:06:
[...]

Echt?

Dus deze (bijvoorbeeld) is niet goed genoeg voor je xbox? Die haalt niet het maximale er uit?
pricewatch: Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart
Nee! VA Panel is office gericht en HDMI 2.0. Dikke no go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
schumi1986 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:05:
[...]

Ik zou 100% zeker voor de C1 gaan, heeft alles waar de XSX om vraagt. VRR,Gsync,Freesync en niet onbelangrijk Dolby Vision.
Reviews C1:

Positief, ik denk de beste optie.

[ Voor 16% gewijzigd door wvkreg op 28-08-2021 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
Toen ik een grotere tv wilde ben ik specifiek voor de C1 gegaan, die wordt vrijwel in elke review genoemd als de beste optie op dit moment voor gamers.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:26:
[...]

Reviews C1:

Dan zou ik zeker even naar von burg Rotterdam bellen voor een goede prijs.

2 Maanden geleden een 55inch G1 en vorige maand een 65inch C1 voor mijzelf besteld met de laagste prijs die ik ook maar ergens op internet kon vinden. (Niet kijken naar prijs op de website maar echt bellen)

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 28-08-2021 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
schumi1986 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:32:
[...]

Dan zou ik zeker even naar von burg Rotterdam bellen voor een goede prijs.

2 Maanden geleden een 55inch G1 en vorige maand een 65inch C1 besteld met de laagste prijs die ik ook maar ergens op internet kon vinden.
900 bij Bol Plaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Om niet teveel off-topic te gaan, zeker bellen naar von burg!! Echte tv zaak met uitsluitend NL modellen (dus geen gezeik met aan huis garantie).

En nee ik krijg niet betaald door von burg, hun leveren echt voor een lage prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
schumi1986 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:35:
[...]

Om niet teveel off-topic te gaan, zeker bellen naar von burg!! Echte tv zaak met uitsluitend NL modellen (dus geen gezeik met aan huis garantie).

En nee ik krijg niet betaald door von burg, hun leveren echt voor een lage prijs!
Zij en ze zijn niet goedkoper dan Bol Plaza. Zelfde bullshit als Platte TV zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:36:
[...]

Zij en ze zijn niet goedkoper dan Bol Plaza. Zelfde bullshit als Platte TV zeker.
Oké dan niet 8)7 mijn menig, NOOIT een tv bestellen via BOL plaza..

[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 28-08-2021 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:35:
[...]

Weet 100 % zeker dat Foka er onder duikt (incl 5 jaar garantie en gratis bezorging)
Maar goed, daar is een ander topic voor ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
justifire schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:41:
[...]

Weet 100 % zeker dat Foka er onder duikt (incl 5 jaar garantie en gratis bezorging)
Maar goed, daar is een ander topic voor ;)
https://www.kamera-express.nl/lg-oled48c16la-2021-

1399

Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...ed-2021/9300000028824889/?\

969

Seriously? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb je gebeld ? Denk het niet ;)
Ga hier verder ook niet meer op in want zijn al zwaar off-topic, daar is een ander topic voor.

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 28-08-2021 23:55 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:13:
[...]

Nee! VA Panel is office gericht en HDMI 2.0. Dikke no go.
Dit is onzin... Ik heb geen zin in een discussie met deze persoon, maar voor de rest in dit topic, niet naar luisteren... Niks mis met VA, heb het persoonlijk liever dan IPS voor gaming, veel beter zwart (hoewel het het niet haalt bij oled natuurlijk).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Feels good to be back 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPxC6_s2IYfn8dhzEqqebRYFjHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g2CBxFYcB0V7rxvL7i5oeMCW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJNHv5bJe9nkBz9onm3cgQHJ3xM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cE8JnChteNCCAw8cfmsQCJ7k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:23
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:26:
[...]

Reviews C1:

Ja maar.... Het gaat me weer eens boven de pet, denk ik.

- Je stelt een vraag of een andere monitor beter is dan je huidige
- Je geeft een rijtje monitoren (waarvan er slechts 1 te koop is) van ongeveer 32 inch
- Je geeft aan dat je een monitor wilt die het maximale uit je xbox haalt.
- En nu heb je het over een 48 inch TV??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:07
Hmph... Kom er net achter dat ik al allerlei achievements er bij had moeten hebben in Hades die niet getriggerd zijn. Vraag me af of dat ook weer door quick resume komt. Wel jammer als dat zo is want ik vond het wel erg praktisch om zo snel tussen Hades en Odyssey te kunnen springen, was blij eindelijk een paar games aan het spelen te zijn waar het helemaal goed bij werkt... Maar lijkt er op toch niet dan :'(
Het komt niet door quick resume maar door instant on modus van je xbox. Je xbox herstarten en het spel opnieuw starten unlockt de achievements behalve 2: die van de keepsakes waar je x% dodge en attack mee krijgt. De enige die mij bugden hierdoor waren de drie voor uitspelen van de eerste 3 gebieden. Dat zul je toch nog een keer of 50 moeten doen voor 1000GS. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:36:
Ik heb net een x box series x kunnen bemachtigen en geïnstalleerd. Ik gebruik nu een 32.5 inch scherm op 4k met 60hz/FPS. Merk

pricewatch: Iiyama X3272UHS-B1 Zilver, Zwart

Hoeveel winst en wat levert het op om een HDMI 2.1 4k 120 Hz monitor te kopen. Ze zijn nogal duur namelijk.

Deze bijvoorbeeld:

https://tweakers.net/pric...;1731962;1728260;1731960/
dr zijn voor zover ik weet nog geen betaalbare hdmi 2.1 monitoren met 4k waar je alles uit gaat halen. Het is vooral nog hdmi 2.0 en die heb je al dus tenzij je inderdaad 1000 ballen wilt neerleggen, zou ik gewoon nog wachten. 60fps gaat bij de meeste games ook nog prima en eerlijk gezegd zijn er nog niet heel veel 120hz spellen waar het de moeite waard is. Er zijn vooral veel lelijke/oude games die deze modus hebben en bij anderen lever je al snel heel veel in qua graphics en dat is ook wel zonde. Variabele framerate komt ook binnenkort wel bij games, maar ook dat zit er vaak nog niet in. Dus ik zou eind van het jaar nog eens kijken of anders volgend jaar zomer of zo, wat er dan beschikbaar is.

Ik snap het verder ook niet. De techniek is er gewoon, het zit al in de meeste tv's, dus dan moet het niet moeilijk zijn om een kleinere beeldbuis van dezelfde techniek te voorzien. Qua tv's is het allemaal ook meer dan duizend piek, dus dat is wel jammer, maar die gaan komend jaar weer in de aanbieding.

Vooralsnog zou ik zelf geen oled nemen als monitor want als je ook nog maar wat vaak gewoon in windows zit, brand je taakbalk er binnen notime in.

En als je je TV wilt vervangen, ga je gang, pak zo'n LG of iets dergelijks. Maar weet wel dat er niet veel games zijn die momenteel een zinvolle 120hz mode hebben. Je resolutie gaat vrijwel altijd omlaag, de raytracing gaat uit en diverse details worden uitgezet/verminderd. Ik vind het in de meeste games dan ook niks toevoegen. VRR wordt in de toekomst nog wel belangrijk mochten games wat dips hebben naar 50fps of minder (zodat ie hem niet terugschakelt naar 30fps), maar verder is het vooral wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2021 03:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 10:40
Kleine waarschuwing als je wel naar 120hz gaat: je raakt er door verwend. Ik heb tijden op een LG 27 inch 4k 60hz monitor gespeeld en wilde bewust niet naar 120, omdat ik bang was dat ik daarna niet meer terug kon/wilde naar 60. Uiteindelijk een paar maanden geleden toch een LG oled gekocht en ik ben "verpest". Verschil tussen 120 en 60 zie ik net zo goed als het verschil tussen 60 en 30. Ik weet dat dit niet voor iedereen zo is, maar ik heb die pech net wel. Gelukkig draaien de games die ik speel netjes op 120 (cod, Siege) dus ik ben er erg blij mee. Ik was ook bang voor grafische degradatie, maar dat valt erg mee. ik snap nu wel waarom veel pc gamers altijd roepen dat fps boven resolutie gaat. Maar nogmaals, meeste games die ik speel zien er prima uit op 120.

Over de beslissing om een monitor of tv te kopen: ik had liefst ook een monitor gekocht. Daar zou ik dan meteen mijn desktop en laptop aan kunnen hangen en af en toe met muis en toetsenbord kunnen spelen. Door de absurd hoge prijzen en de betere opties van de LG oled heb ik toch gekozen voor een tv. Met daarnaast mijn oude vertrouwde LG 4k 60 monitor voor mijn Macs. Gamen doe ik met de Elite V1 en dat vind ik de beste controller die ik zelf ooit gebruikt heb. Ben even overgestapt naar de PS5, maar heb die snel weer verkocht. Gelukkig kon ik snel weer een XSX vinden. Die haalt gewoon meer uit de LG oled.

[ Voor 28% gewijzigd door kesj op 29-08-2021 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 11:01
Heb ik ook gehad, geen idee of het door QR kwam. Volgens mij was terug naar het Hades hoofdmenu en je save weer starten genoeg om de achievements te triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22
kezzza schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 08:21:
[...]

Heb ik ook gehad, geen idee of het door QR kwam. Volgens mij was terug naar het Hades hoofdmenu en je save weer starten genoeg om de achievements te triggeren.
Ik heb dit niet geprobeerd, maar de game handmatig afsluiten en herstarten deed het voor mij. Denk dat het herstarten van een save inderdaad hetzelfde zou doen.

Wel jammer dat je QR zelf niet kunt instellen per game.. maar vooralsnog is het voor mij meer toegevoegde waarde dan een teleurstelling dus prima voor nu. Ik hoop en verwacht wel dat het in de toekomst beter (stabieler) gaat werken :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:12
Ik gebruik zelf de xss en de meesten games draaien op 120 fps zie ik op fps counter .
ik gebruik ook amd freesync premium of is vrr beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:48
wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:36:
Ik heb net een x box series x kunnen bemachtigen en geïnstalleerd. Ik gebruik nu een 32.5 inch scherm op 4k met 60hz/FPS. Merk

pricewatch: Iiyama X3272UHS-B1 Zilver, Zwart

Hoeveel winst en wat levert het op om een HDMI 2.1 4k 120 Hz monitor te kopen. Ze zijn nogal duur namelijk.

Deze bijvoorbeeld:

https://tweakers.net/pric...;1731962;1728260;1731960/
Gezien het beperkte aanbod en de prijs van 4K 120hz monitoren. Was het voor mij de keus: 1440p/120 of 4K/60. Een LG TV viel al af doordat ik achter een bureau speel.

Voor mij maakt die 120fps in de games die ik graag speel het grootste erschil (CoD, Apex) en ziet 1440p op een 27inch nog steeds super scherp uit.

Daarnaast denk ik 4K/60 op de lange termijn voor deze generatie niet echt een realistisch streven is.

Mocht je voor een 1440p monitor gaan, let goed op welke modellen 1440p/120 en VRR (Freesync) tegelijk ondersteunen. Dat aanbod is helaas beperkt.

Uiteindelijk de Dell s2721dgf gevonden en echt super tevreden mee. 😊

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Kerel, je wordt irritant. Luister naar wat hier gezegd wordt en check het TV aankoop topic. Daar wordt alles nogmaals voor je uitgelegd.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
Topic warning niet gelezen? :/

• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Raem Ik twijfel nog of ik nu wel moet beginnen aan Baldo. Er is vrij weinig over geschreven en wat ik lees / hoor is het behoorlijk mediocre, met uitzondering van de Ghibli style visuals… jij al geprobeerd? Ik ga geen refund terug vragen, maar wacht wel even op moment als ik geen andere games te spelen heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:13

BM

Moderator Spielerij
voor (aankoop) advies over monitoren en tv's zijn andere topics beter geschikt. Hier is het offtopic.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:35:
@Raem Ik twijfel nog of ik nu wel moet beginnen aan Baldo. Er is vrij weinig over geschreven en wat ik lees / hoor is het behoorlijk mediocre, met uitzondering van de Ghibli style visuals… jij al geprobeerd? Ik ga geen refund terug vragen, maar wacht wel even op moment als ik geen andere games te spelen heb.
Ergens hier werd toch ook gesproken over 50 uur gameplay? Dat vind ik echt serieuze laaaang voor een dergelijk soort game, of word ik gewoon oud? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Ergens hier werd toch ook gesproken over 50 uur gameplay? Dat vind ik echt serieuze laaaang voor een dergelijk soort game, of word ik gewoon oud? :P
Nee dat vind ik ook. Dat staat me ook een beetje tegen. Hoe snel is het te herhalend…

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na opnieuw starten stroomden de achievements inderdaad binnen voor Hades :+

Eerste clear is nu ook een feit *O* de eerste run met de rail... (Hazard bomb + heartbreak flourish = OMFG! :o )

Alleen terug naar menu en weer game in lijkt trouwens niet genoeg te zijn, ik moest nu echt saven, game killen, opnieuw opstarten en laden en toen kreeg ik mijn is there no escape? achievement. Had geen qr gebruikt maar wel gewoon suspend dus daar gaat de game inderdaad gewoon al niet goed mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Lees deze reactie even door: BM in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Aankoopadvisies/discussie over tv's en monitoren is offtopic, en derhalve ongewenst

[ Voor 83% gewijzigd door BM op 29-08-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
wvkreg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:01:
[mbr]Lees deze reactie even door: BM in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Aankoopadvisies/discussie over tv's en monitoren is offtopic, en derhalve ongewenst[/]
;( ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:54:

Eerste clear is nu ook een feit *O* de eerste run met de rail... (Hazard bomb + heartbreak flourish = OMFG! :o )

Alleen terug naar menu en weer game in lijkt trouwens niet genoeg te zijn, ik moest nu echt saven, game killen, opnieuw opstarten en laden en toen kreeg ik mijn is there no escape? achievement. Had geen qr gebruikt maar wel gewoon suspend dus daar gaat de game inderdaad gewoon al niet goed mee om.
Ik heb idd na elke sessie gewoon de game gequit in het dashboard. Opstarten is ook zo gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
Finraziel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:54:

Hoevaak heb je in totaal geprobeerd? Ik zit nu op de 60 pogingen.

spoiler:
afhankelijk van welke boons ik heb, is het duo waar je tegen moet vrij pittig. Erna komt Hades, ik was gister blij dat ik hem had, echter is er tijdens het gevecht met hem nog een tweede fase..

Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe pogingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
Double Fine heeft het weer geflikt. Psychonauts 2 is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dolby Vision Gaming op de Xbox staat nog echt wel in de kinderschoenen zo te zien.

Dolby Vision for Gaming
With Dolby Vision enabled, some TVs may introduce input latency when playing games.
When 120Hz, ALLM, or VRR is enabled, some TVs are unable to enter Dolby Vision mode.
On some TVs, a brief green screen may be shown when entering/exiting a title with Dolby Vision enabled.
When playing a title with Dolby Vision and ALLM enabled some TVs may exhibit washed out colors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
justifire schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:40:
Dolby Vision Gaming op de Xbox staat nog echt wel in de kinderschoenen zo te zien.

Dolby Vision for Gaming
With Dolby Vision enabled, some TVs may introduce input latency when playing games.
When 120Hz, ALLM, or VRR is enabled, some TVs are unable to enter Dolby Vision mode.
On some TVs, a brief green screen may be shown when entering/exiting a title with Dolby Vision enabled.
When playing a title with Dolby Vision and ALLM enabled some TVs may exhibit washed out colors.
Is er trouwens al een duidelijk verschil te zien in games tussen HDR en DV. Of komt dat pas als games daar daadwerkelijk voor gemaakt worden?

In films is DV gewoon echt anders qua productie. Geen idee hoe ze dat bij games doen die natuurlijk al dynamisch zijn van zichzelf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:50
uchiha tijntje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:35:
Nee, ik heb hem ook nog niet gekocht. Ik heb nog wat andere games die ik eerst wil spelen en ook maar weinig tijd nu, dus ik wacht nog even.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Darow schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Hoevaak heb je in totaal geprobeerd? Ik zit nu op de 60 pogingen.

spoiler:
afhankelijk van welke boons ik heb, is het duo waar je tegen moet vrij pittig. Erna komt Hades, ik was gister blij dat ik hem had, echter is er tijdens het gevecht met hem nog een tweede fase..

Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe pogingen.
Dit was poging 18.
spoiler:
Theseus en Asterius zijn inderdaad erg lastig, of lijken dat in eerste instantie. Nadat ik Meg eindelijk wist te verslaan knalde ik wel in een keer langs de hydra (volgens mij ben ik daar nog nooit dood gegaan), maar bij Theseus had ik eerste x keer echt geen flauw idee hoe er voorbij te komen. Tot het ineens klikte.
Ik zie online dat veel mensen liever eerst Theseus killen maar dat vind ik helemaal niet fijn. Het werd voor mij heel veel makkelijker toen ik me ging focussen op T's schoten ontwijken en ondertussen Asterius langzaam slopen. Meestal gebruik ik daar dots voor (of van die vertraagde damage zoals van Ares). Maar de enorme schade van de granaat van de rail, met die twee boons die ik zei, is ook heel erg geschikt voor een hit and run strategie.
Dat is ook waarom Hades me nu lukte. Zonder die insane combo (die door hoe de granaat werkt ook heel goed is om vanuit cover te schieten) denk ik dat het me vooralsnog geen tweede keer lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Is er trouwens al een duidelijk verschil te zien in games tussen HDR en DV. Of komt dat pas als games daar daadwerkelijk voor gemaakt worden?

In films is DV gewoon echt anders qua productie. Geen idee hoe ze dat bij games doen die natuurlijk al dynamisch zijn van zichzelf.
Volgens mij is het op dit moment inderdaad enkel nog HDR content onder een DV logo.
Ben toch al benieuwd hoe goed het daadwerkelijk allemaal gaat werken, daar DV in films gebaseerd is op informatie van het volgende frame.
In films heb je een vaste volgorde van frames, in games weet je vooraf vaak niet welke frame volgt daar je vrij rond kan kijken.
Of ze moeten elke mogelijke frame informatie meegeven maar dan gaat het volgens mij wel om enorme hoeveelheden data die meegestuurd moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:40:

Dolby Vision for Gaming
Ik heb geen enkel probleem met gamen in DV op m’n 65CX. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Timothy3000 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:25:
Jammer wat dat betreft dat het gros van de mensen deze game via Game Pass zal spelen. Dus verkooprecords zal de game niet breken helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
18 ?! Holy guacamole, ik weet dat ik er niet goed in ben maar zo slecht. Nouja over een half jaartje hoor je wel weer van mij als het me een keer gelukt is. Ik speel het gelukkig nog altijd met plezier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]

Jammer wat dat betreft dat het gros van de mensen deze game via Game Pass zal spelen. Dus verkooprecords zal de game niet breken helaas...
Als onderdeel van Xbox en niet als independent studio zal het ze niet zo boeien. Ze krijgen vast en zeker een mooi salaris :). En uiteindelijk gaat het vooral over hoeveel mensen van je games genieten. Daarentegen is die ook beschikbaar op de PS. Laat die het maar lekker kopen :P

En beter dat mensen deze game spelen dan dat ze zich laten tegenhouden door een 60 of 70 dollar pricetag. Ik denk dat juist door gamepass dit soort games een succes worden. P2 is zo niet geschikt als losse release voor full price in 2021. Ik weet zeker dat er best een behoorlijke groep is die deze game nooit zou hebben gekocht maar nu in Gamepass wel echt geniet van deze game.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2021 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:37:
[...]

Als onderdeel van Xbox en niet als independent studio zal het ze niet zo boeien. Ze krijgen vast en zeker een mooi salaris :). En uiteindelijk gaat het vooral over hoeveel mensen van je games genieten. Daarentegen is die ook beschikbaar op de PS. Laat die het maar lekker kopen :P

En beter dat mensen deze game spelen dan dat ze zich laten tegenhouden door een 60 of 70 dollar pricetag. Ik denk dat juist door gamepass dit soort games een succes worden. P2 is zo niet geschikt als losse release voor full price in 2021. Ik weet zeker dat er best een behoorlijke groep is die deze game nooit zou hebben gekocht maar nu in Gamepass wel echt geniet van deze game.
Oh shit, ik dacht dat het een Xbox Exclusive was!

En wat betreft de toegevoegde waarde van Game Pass voor dit 'soort' titels, dat ben ik helemaal met je eens. Ik ontdek dat zelf ook steeds meer. Echt heerlijk. Dan merk je ook dat het aanbod op Game Pass riant is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:52:
[...]

Ik heb geen enkel probleem met gamen in DV op m’n 65CX. :)
4:2:2 dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee die staat uit want heb ‘m in PC mode staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
[...]

Nee die staat uit want heb ‘m in PC mode staan.
Oh oke.
Meende dat LG het nl pas goed werkend had gekregen icm VRR vanaf de C1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:52:
[...]

Oh oke.
Meende dat LG het nl pas goed werkend had gekregen icm VRR vanaf de C1.
Nee, enige verschil op dit moment is dat de C1 wel 120Hz in DV ondersteund. Maar de CX krijgt een software update zodat ze dat ook gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:46:
[...]

Oh shit, ik dacht dat het een Xbox Exclusive was!

En wat betreft de toegevoegde waarde van Game Pass voor dit 'soort' titels, dat ben ik helemaal met je eens. Ik ontdek dat zelf ook steeds meer. Echt heerlijk. Dan merk je ook dat het aanbod op Game Pass riant is :)
De game is ooit gestart als ik het goed begreep via crowdfunding met een pledge om hem te releasen op diverse platforms. Na de overname door MS is dat gelukkig niet verandert. Zo’n game mag wat mij betreft op alle platformen worden gereleased. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
Rossi46 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]

Weet ik niet. Ps5 en PS4 zijn nog steeds veel beter verkocht dan de Xbox familie. Daar worden die games gewoon gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:24:
[...]

Weet ik niet. Ps5 en PS4 zijn nog steeds veel beter verkocht dan de Xbox familie. Daar worden die games gewoon gekocht.
Ik vraag het me oprecht af. Ik weet dat de website trueachievements en truetrophies geen wetenschappelijke bron is… maar als je daar vergelijkt hoeveel games een P2 wordt gespeeld op de PS en op het Xbox platform, dan scheelt dat bijna een factor 10. Terwijl dat bij een fifa of een CoD redelijk gelijk is. Ik denk dat een P2 het gewoon slecht zou doen als het op elk platform voor 60 euro over de toonbank moet gaan.

——-

En net nu ik dit had getypt zie ik dit berichtje:

https://xboxera.com/2021/...-game-on-steam-this-week/

Dus hopelijk heb ik het fout en verkoopt het gewoon erg goed :)

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2021 20:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-07 23:03
Heerlijke shooter is Gears 5. Gevoel van vreugde om na 1,5 uur restarten de boss van act 2 bij het ijs op expert te killen is onbetaalbaar :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:57:
[...]
Zo’n game mag wat mij betreft op alle platformen worden gereleased. :)
Welke game eigenlijk niet ?
Meer zielen meer vreugd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
MetalSonic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:34:
Heerlijke shooter is Gears 5. Gevoel van vreugde om na 1,5 uur restarten de boss van act 2 bij het ijs op expert te killen is onbetaalbaar :)
Toevallig net met hetzelfde stuk druk geweest haha, heerlijke game inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:36:
[...]

Welke game eigenlijk niet ?
Meer zielen meer vreugd :)
Heb je helemaal gelijk in. :)

Ben erg benieuwd naar Song of Iron en de reviews daarvan. Het ziet er erg tof uit, maar de gameplay was waardeloos in de demo/beta. Daarnaast komt ook the Big Con uit. Die had ik al tijdje geleden gepreorderd. En ook wel benieuwd naar Lake.

Hier een linkje naar de diverse games die komende week uitkomen.

https://www.trueachievements.com/n46863/xbox-game-releases

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 08:34
MetalSonic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:34:
Dat klinkt als de battle met de Matriarch. Die is best klote soms idd :P

Dan is een snatcher toch makkelijker :D

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
timmie271 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 02:14:
[...]

Dat klinkt als de battle met de Matriarch. Die is best klote soms idd :P

Dan is een snatcher toch makkelijker :D
Oeh, die herinner ik me ook nog wel. Heb geloof ik de 1e keer hulp gehad van @uchiha tijntje om daar voorbij te komen. In tweede playthrough samen met vriendin is dit geloof ik ook het stuk geweest waar we het langst over gedaan hebben. Pittige tegenstander :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:13
uchiha tijntje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:56:
[...]

Ik vraag het me oprecht af. Ik weet dat de website trueachievements en truetrophies geen wetenschappelijke bron is… maar als je daar vergelijkt hoeveel games een P2 wordt gespeeld op de PS en op het Xbox platform, dan scheelt dat bijna een factor 10. Terwijl dat bij een fifa of een CoD redelijk gelijk is. Ik denk dat een P2 het gewoon slecht zou doen als het op elk platform voor 60 euro over de toonbank moet gaan.

——-

En net nu ik dit had getypt zie ik dit berichtje:

https://xboxera.com/2021/...-game-on-steam-this-week/

Dus hopelijk heb ik het fout en verkoopt het gewoon erg goed :)
kun je niet beter vergelijken met psnprofiles? Volgens mij is dat veel meer gebruikt vergeleken met truetrophies

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:39:
[...]

kun je niet beter vergelijken met psnprofiles? Volgens mij is dat veel meer gebruikt vergeleken met truetrophies
Goede tip. Kende de site niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kadardar schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:39:
[...]

Dat idee heb ik ook. Dat psnprofiles binnen de PS community populairder is dan Truetrophies, al vind ik zelf Truetrophies fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:13
no problem :)
Caayn schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:53:
[...]
Dat idee heb ik ook. Dat psnprofiles binnen de PS community populairder is dan Truetrophies, al vind ik zelf Truetrophies fijner werken.
Klopt. vind truetrophies ook fijner, ook puur omdat ik beter ken door trueachievements. Maar soms vind ik geen guides/tips op truetrophies die wel op psnprofiles staan. Dus ik gebruik ze een beetje samen wanneer ik iets op mijn PS aan het doen ben

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Graft
Gisteren bijna 12 minutes in 1 keer uitgespeeld (denk ik :P )

Maar voor ieder die een leuke game zoekt om samen met de vriendin of vriend te spelen. Als jullie een beetje van puzzelen houden en volhardend zijn dan is dit een hele toffe game om samen te doen. En hele makkelijke controls voor als je partner niet echt ervaring heeft met games.

Aanrader. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 08:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Timothy3000 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:25:
Hear hear! Leuke humor, prima visuals, old school gevoel maar toch modern. Creativiteit spat er vanaf en het is continu afwisselend.

I'm hooked.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Colteastwood en Jez Corden zijn weer wat aan het teasen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Graft
MRE-Inc schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:32:

[Twitter]
Ben ik de enige die bij t lezen van zo'n Colteastwood tweet z'n verschrikkelijk overtrokken voice-over hoort? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:09
Ook niet onbelangrijk:

De Xbox mini-fridge :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Graft schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:01:
[...]

Ben ik de enige die bij t lezen van zo'n Colteastwood tweet z'n verschrikkelijk overtrokken voice-over hoort? :+
Nee hoor, hier nog eentje, brrrr... Wat mij betreft stoppen ze direct met die kerel. Hij is duidelijk een uithangbord van MS. Waar op zich niets mis mee is, ware het niet dat het op zo'n typisch Amerikaanse overdreven manier is, die wat mij betreft meer kwaads dan goeds doet :+

Anyway, wel erg benieuwd naar de IP's natuurlijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Met flightsim door hurricane Ida vliegen.
Gewoon omdat het kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Vliegbrevet in GTA gehaald zeker? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Beakzz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:24:
[...]

Vliegbrevet in GTA gehaald zeker? 😅
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:58
moca schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:59:
[...]

Toevallig net met hetzelfde stuk druk geweest haha, heerlijke game inderdaad.
Ik ben toevallig net aangekomen op dat punt. Spel draait heerlijk op de Xbox Series x _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:32:

[Twitter]

[Twitter]
Quake 5 ?
Return to Castle Wolfenstein 2 ?
Half Life 3 ?!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 15:20
justifire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

Quake 5 ?
Return to Castle Wolfenstein 2 ?
Half Life 3 ?!
Dat zijn toch geen new IP’s?

[ Voor 9% gewijzigd door Vinnocchio op 30-08-2021 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:42:
[...]

Dat zijn toch geen new IP’s?
New Exclusive IP staat er toch ?
Misschien interpreteer ik het niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Als ze zouden bedoelen dat het exclusieve nieuw is dan is het een taalfout (in het Engels). Dat zou dan namelijk newly exclusive ip worden. New -> slaat op zelfstandig naamwoord. Newly -> slaat op bijvoeglijk naamwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:52:
[...]

Als ze zouden bedoelen dat het exclusieve nieuw is dan is het een taalfout (in het Engels). Dat zou dan namelijk newly exclusive ip worden. New -> slaat op zelfstandig naamwoord. Newly -> slaat op bijvoeglijk naamwoord.
Weer wat geleerd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
justifire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Exclusive lijkt me duiden op exclusief voor Xbox
Verder is een new IP:
IP often stands for Intellectual Property, and you’ll often only hear it when a developer or publisher is talking about a brand new original game. It’s basically just a legal way of saying here’s a game that we made that nobody else can make, because we made it first.
Dus een hele nieuwe game, niet voortbordurend op oudere games, exclusief voor xbox. Zo interpreteer ik het

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 17:39:
[...]

Ja nieuwe Forza horizon en nieuw Chvrches album please :+ (sinds fh2 zitten er steeds 1 of meer nummers van hun dan nieuwe album in de game)
Niet dat ik me niet vermaak met deel 4, maar een andere setting dan Engeland zou ik graag zien. En hopelijk dan ook wat van die eeuwige bugs er uit zoals dat rewind op willekeurige momenten stopt met werken. En als ik dan toch aan het wensen ben minder door akkers scheuren en zo zou ook fijn zijn.
Even mezelf quoten... Woohoo *O*
FH5 komt er aan en dat nieuwe Chvrches album is ook uit... Ben benieuwd of ze er weer in zitten :)
En ja ik weet het, dit is geen muziek forum en voor de rest lijkt niemand Chvrches te kennen, maar ik heb ze door Forza horizon leren kennen... Tot nu toe zitten ze in elke horizon sinds 2 (op Pulse) :)
Hopelijk dit keer alleen geen rare censuur als er weer een nummer van hun in zit (in de zin 'playing God' in never say die is God gemute in FH4 om een of andere wazige reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:59:
[...]

Exclusive lijkt me duiden op exclusief voor Xbox
Verder is een new IP:
[...]

Dus een hele nieuwe game, niet voortbordurend op oudere games, exclusief voor xbox. Zo interpreteer ik het
Morgen zullen we het weten.
Ik blijf hoop houden op één tot drie titels uit mijn lijstje🤞🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
justifire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:02:
[...]

Ik duim met je mee. Al is het alleen al voor HL3. Al denk ik dat die pas komt als Gabe dood is en er niks meer over te zeggen heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://xboxera.com/2021/08/30/review-song-of-iron/

Precies waar ik bang voor was. Slechte gameplay. Hoogtepuntje is de story, maar daarvoor ga ik hem niet kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
Finraziel schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:01:
[...]

En ja ik weet het, dit is geen muziek forum en voor de rest lijkt niemand Chvrches te kennen
Misschien omdat niemand weet hoe je het uitspreekt? 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Finraziel schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:01:
[...]

Even mezelf quoten... Woohoo *O*
FH5 komt er aan en dat nieuwe Chvrches album is ook uit... Ben benieuwd of ze er weer in zitten :)
En ja ik weet het, dit is geen muziek forum en voor de rest lijkt niemand Chvrches te kennen, maar ik heb ze door Forza horizon leren kennen... Tot nu toe zitten ze in elke horizon sinds 2 (op Pulse) :)
Hopelijk dit keer alleen geen rare censuur als er weer een nummer van hun in zit (in de zin 'playing God' in never say die is God gemute in FH4 om een of andere wazige reden).
Ken Chvrches al jaren, voor FH, en is inderdaad lekkere muziek bij Forza.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:55
Nog meer Tweakers een bericht van Xbox ontvangen met een enquête die niet te openen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Yonix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:07:
Nog meer Tweakers een bericht van Xbox ontvangen met een enquête die niet te openen is?
Yep.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gouden dealtjes https://www.trueachieveme...-roundup-august-31st-2021

Get Even 85%
Killing Floor 2 75%
Slain Back From Hell 80%
Warhammer End Times : Vermintide 90%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond Psychonauts 2 uitgespeeld. Wat een geweldige game :) In alle opzichten 1 van de betere games die ik afgelopen jaren gespeeld heb.

Ik verbaas me wel over de tijd die aangegeven staat bij howlongtobeat. Daar staat dat men gemiddeld in 13 uur door de Story heen is. Zou kunnen, maar volgens mijn ben je dan echt met je ogen dicht aan het doorrennen geweest. Zelf in totaal denk ik 23/24 uur bezig geweest, en enige wat nog open staat is alle collectibles oppikken, maar daar ga ik niet aan beginnen. Geen zin om alle levels nog eens door te moeten spitten op zoek naar die laatste 1 of 2 dingetjes :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:53
Yonix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:07:
Op de xbox was hij te openen. Het berichtje was een survey die ging over handicaps. Ik heb er geen en was na vijf vragen klaar.
Denk dat ze willen weten wat ze nog kunnen verbeteren voor gehandicapte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
BM schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:55:
Gisteravond Psychonauts 2 uitgespeeld. Wat een geweldige game :) In alle opzichten 1 van de betere games die ik afgelopen jaren gespeeld heb.

Ik verbaas me wel over de tijd die aangegeven staat bij howlongtobeat. Daar staat dat men gemiddeld in 13 uur door de Story heen is. Zou kunnen, maar volgens mijn ben je dan echt met je ogen dicht aan het doorrennen geweest. Zelf in totaal denk ik 23/24 uur bezig geweest, en enige wat nog open staat is alle collectibles oppikken, maar daar ga ik niet aan beginnen. Geen zin om alle levels nog eens door te moeten spitten op zoek naar die laatste 1 of 2 dingetjes :)
4 uur per dag🤣 waar halen jullie toch de tijd vandaan? *knip*
Mensen vinden gamen leuk, en denk dat genoeg mensen ook rustig 4 uur tv, kijken, sporten, wandelen, schilderen TLDR aan hun hobby spenderen, ik stel voor hier geen verkapte waardeoordelen over te geven.

Ik vind het een geweldige game. Vind wel de recap van de vorige game en het verhaal moeilijk te volgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 31-08-2021 12:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:10:
[...]

4 uur per dag🤣 waar halen jullie toch de tijd vandaan? Student nog?
Hmm, niet bepaald. Afgelopen weekend vrij veel zitten gamen, en in de avonden. Werk vanuit huis, dus nagenoeg geen reistijd. Tel daarbij op dat vriendin ook meeste van die tijd van huis was en je hebt ineens tijd over :p

Voor mij ook niet bepaald 'normaal' dat ik zo snel zoveel tijd aan een game kan spenderen :)

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Straks aan de slag met WRC 10! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:02:
[...]

Hoezo, wat gaat er vandaag gebeuren?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
BM schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:55:

Ik verbaasde me er ook over. Ook over dit soort artikels.

https://www.denofgeek.com...-long-to-beat-short-game/

Kan me daar totaal niet in vinden.

Het enige wat ik wel heb met Psychonauts 2 is dat ik echt niks van het verhaal snap. De recap was onvoldoende, het is jaren geleden dat ik deel één heb gespeeld (toen met release!) en alles gaat echt snel.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 31-08-2021 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Timothy3000 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:40:
[...]

Ik verbaasde me er ook over. Ook over dit soort artikels.

https://www.denofgeek.com...-long-to-beat-short-game/

Kan me daar totaal niet in vinden.

Het enige wat ik wel heb met Psychonauts 2 is dat ik echt niks van het verhaal snap. De recap was onvoldoende, het is jaren geleden dat ik deel één heb gespeeld (toen met release!) en alles gaat echt snel.
Sowieso bizar dat 12 tot 15 uur nu kort gevonden wordt. Bij mij is het juist het tegenovergestelde, iets als Assassin's Creed: Valhalla vond ik met zijn 100 uur ofzo gewoon te lang. Doe mij maar de oude Creeds, met een uur of 20 was je er doorheen. Of desnoods Origins, ook open wereld maar lang niet die 100 uur.

12-15 uur voor uitspelen is een prima speeltijd. Zeker voor een platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 10:34
Timothy3000 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:40:
[...]
Ik ben blij dat ik ervoor gekozen heb van het weekend om eerst de eerste Psychonauts te spelen als ik dit zo lees :P Bijna mee klaar denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Of deze uitgebreide recap kijken ;).

Pagina: 1 ... 224 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord