Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik speel hem nu ook voor het eerst en waar ik gewoon niet in Valhalla kwam, de protagonist niks vond, de sombere setting in Valhalla niet leuk vond en technische bugs had, speel ik nu met zoveel plezier Odyssey. Ik vind Kassandra leuk personage, er is geen storende screentearing, het speelt ontiegelijk soepel op 60fps, de upgrade en skill tree zijn leuker dan valhalla en de setting is zoveel kleurrijker en mooier in mijn optiek. Wat een toffe game. Ik heb de gold edition gekocht met alle expansions. Ik ben nog wel even zoet vrees ik. Ik speel nu elke avond eerst een uurtje psychonauts 2 en daarna Odyssey tot het bedtijd wordt. Wat een heerlijke games.Finraziel schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:59:
Met die enorme backlog aan nieuwe games om doorheen te werken... Ben ik maar weer opnieuw aan AC Odyssey begonnen
Wat speelt dat lekker nu op 60 fps inderdaad zeg, loopt nog beter dan destijds op mijn pc
En na dat treurige Engeland voelt het echt als thuiskomen om weer door Griekenland te banjeren. Ook zwemmen is weer veel leuker want het is mooier en je ziet zowaar iets (precies de reden dat ik nadat ik heb leren duiken op Curaçao niet hier in de Maas wou springen toen een vriend dat voorstelde, is dan toch niks aan...)
Ik merk wel dat sommige dingen toch net weer wat beter werken in Valhalla, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het m.i. interessantere verhaal, mooiere omgeving, fijner zeilen (echt, zeilen op die riviertjes in Valhalla vond ik drie keer niks, vooral met om de haverklap de mast neer moeten laten voor wéér een brug)... En veel minder bugs (ga ik even er vanuit dat de Xbox versie niet veel buggier is dan de pc versie).
Ben ook gewoon weer voor Kassandra gegaan. Even overwogen om Alexios te spelen omdat ik die nog niet gedaan heb, maar Kassandra is gewoon leuker. Ik ben happy in ieder geval, ga me hier wel weer mee vermaken en mijn backlog wordt weer een aardige tijd genegeerd denk ik voor ik weer met deze enorme game klaar ben
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb je Monster Train geprobeerd? Veel Slay the Spire spelers vinden dat een uitstekende game. Voor mij neigt hij teveel naar andere deck building games (veel lezen, totaal niet snappen wat je aan het doen bent) maar dat zal aan mij liggen denk ik gezien de vele positieve reacties.On_E schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:42:
Cool filmpje van The Great American Circus hierboven. Singleplayer deck-building games hebben tegenwoordig gelijk mijn aandacht!
Ja, weet ik, maar ik vond de performance niet goed genoeg. Op een TV zonder VRR was het echt niet te doen.Rivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:18:
[...]
De game is al lange tijd uit he.
Echter de next-gen update komt in februrari.
Vandaar dat ik hem weer verwijderd heb en dus pas volgend jaar weer zal oppakken.
Vandaag uitgekomen. Meteen ook gekocht. Alleen nog geen reviews gezien. Maar dat moet wel goedkomen verwacht ik. De artstyle is al super tof.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit filmpje doet op 0:40 een beetje vermoeden dat er ook een soort van Rock Crawling in zit. Iemand daar wat van gezien/gelezen/gehoord? Zou een leuke afwisseling zijn wat mij betreft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
❤️❤️❤️
— Baldo (@BaldosTale) 27 augustus 2021
The Day has come, enjoy the experience of the journey of Baldo into his magic world. pic.twitter.com/6rXxDog1ef
@uchiha tijntje Ik weet dat jij de game ook volgde. Ga je hem al spelen vandaag? Had uit een eerdere tweet van ze begrepen dat je zo'n 50 uur bezig bent met het hoofdverhaal, vind ik best lang voor een dergelijke game.
Eigenlijk wil ik hem wel meteen spelen, maar heb te weinig tijd nu. Zeker voor een game van 50 uur.
Edit: misschien had ik even 2 posts terug moeten kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 27-08-2021 10:24 ]
Scherp! Zou inderdaad wel een toffe toevoeging zijn aan Horizon. Moet zeggen dat ik ook steeds enthousiaster word over de gameDonstil schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:16:
[YouTube: Forza Horizon 5: Ford Bronco Badlands]
Dit filmpje doet op 0:40 een beetje vermoeden dat er ook een soort van Rock Crawling in zit. Iemand daar wat van gezien/gelezen/gehoord? Zou een leuke afwisseling zijn wat mij betreft.

Enige wat me wel 'zorgen baart' is dat ik de auto's zo ontzettend soepel over slecht terrein vind gaan. Alsof je er tijdens het spelen van de game niets van merkt. Ze zeggen juist meer aandacht dan ooit te hebben besteed aan 'realistisch' rijgedrag, gekeken naar het gedrag van de wielophanging e.d., maar als ik de fillmpjes bekijk dan zie ik daar niet zoveel van terug

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Voor realistisch rijgedrag zal je toch echt bij Motorsport uitkomen hoor. Met 300 per uur in je Ferrari van een vulkaan afvliegen beschouw ik nou niet bepaald als realistischRossi46 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:27:
[...]
Scherp! Zou inderdaad wel een toffe toevoeging zijn aan Horizon. Moet zeggen dat ik ook steeds enthousiaster word over de game![]()
Enige wat me wel 'zorgen baart' is dat ik de auto's zo ontzettend soepel over slecht terrein vind gaan. Alsof je er tijdens het spelen van de game niets van merkt. Ze zeggen juist meer aandacht dan ooit te hebben besteed aan 'realistisch' rijgedrag, gekeken naar het gedrag van de wielophanging e.d., maar als ik de fillmpjes bekijk dan zie ik daar niet zoveel van terugMaar wellicht dat het bij FH4 precies hetzelfde was hoor, dat weet ik zo even uit m'n hoofd niet zo goed. En dat vond ik een geweldige game
Overigens: ligt het aan mij of merk ik dat Xbox een stuk meer leeft de laatste tijd? Niet alleen hier , maar ik merk het op andere fora ook. Een bevestiging dat ze goed bezig zijn, op alle fronten.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 27-08-2021 10:37 ]
Heel erg benieuwd naar jouw bevindingen. Het is niet dat ik nog een game nodig heb om te spelen, wanneer ik nu al niet meer weet wat te spelen, haha. Maar wil deze zeker wel hebben.uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:10:
[YouTube: Baldo: The Guardian Owls - Official Release Date Trailer]
Vandaag uitgekomen. Meteen ook gekocht. Alleen nog geen reviews gezien. Maar dat moet wel goedkomen verwacht ik. De artstyle is al super tof.
50 uur?!!!! Holy shit.Raem schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:22:
[Twitter]
@uchiha tijntje Ik weet dat jij de game ook volgde. Ga je hem al spelen vandaag? Had uit een eerdere tweet van ze begrepen dat je zo'n 50 uur bezig bent met het hoofdverhaal, vind ik best lang voor een dergelijke game.
Eigenlijk wil ik hem wel meteen spelen, maar heb te weinig tijd nu. Zeker voor een game van 50 uur.Ik wacht nog wel even op de fysieke release.
En daarbij komen nog side quests.
Laat weten hoe hij is! Ik twijfel nog enorm. Lijkt absoluut een game die ik leuk ga vinden.uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:10:
[YouTube: Baldo: The Guardian Owls - Official Release Date Trailer]
Van Cris Tales had ik ook verwacht dat ik me er enorm mee ging vermaken maar dat was echt een domper.
Wacht nu dus even userervaringen en reviews af.
[ Voor 14% gewijzigd door Timothy3000 op 27-08-2021 10:42 ]
Op m'n LG 65CX met VRR is het op dit moment wel goed te spelen.Mick3112 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Ja, weet ik, maar ik vond de performance niet goed genoeg. Op een TV zonder VRR was het echt niet te doen.
Vandaar dat ik hem weer verwijderd heb en dus pas volgend jaar weer zal oppakken.
Maar next-gen update is altijd welkom natuurlijk.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee? Moet zo'n ding toch gewoon tegen kunnen tegenwoordig!DutchOwnage schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
Voor realistisch rijgedrag zal je toch echt bij Motorsport uitkomen hoor. Met 300 per uur in je Ferrari van een vulkaan afvliegen beschouw ik nou niet bepaald als realistisch. Maar wél gaaf
Overigens: ligt het aan mij of merk ik dat Xbox een stuk meer leeft de laatste tijd? Niet alleen hier , maar ik merk het op andere fora ook. Een bevestiging dat ze goed bezig zijn, op alle fronten.
Tuurlijk, maar ik hoop wel goed te 'voelen' dat ik over onverhard rijd enzo. Maar goed, dat is natuurlijk sowieso het issue met filmpjes kijken, dan heb je geen trillende controller in je handen
Verder leeft Xbox zeker meer dan eerst! Game Pass doet z'n werk, maar het lijkt er ook op dat MS momenteel gewoon meer de melden heeft dan Sony. Ik ben nu persoonlijk ook blijer met mijn XSX dan dat ik was met mijn Xbox One.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ga hem nog niet direct spelen. Nu nog vol in Psychonauts 2. Die wil ik helemaal completen. Daarna ga ik hem denk ik opstarten. P2 is echt zo ontzettend tof.Raem schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:22:
[Twitter]
Eigenlijk wil ik hem wel meteen spelen, maar heb te weinig tijd nu. Zeker voor een game van 50 uur.Ik wacht nog wel even op de fysieke release.
Maar ik zal mijn ervaringen wel delen als ik het speel.
Ze zitten ook gewoon in een positieve flow. Ik zou, op een paar kleine kritiekpunten, zoals het DVR systeem en een overhaul van de achievements echt geen punten kunnen opnoemen waar ze zich in mijn optiek echt moeten verbeteren. De interactie met de community is ook erg goed gewoon. Op alle levels binnen het bedrijf. En ze hebben er volgens mij ook gewoon zelf veel plezier in. Dat zie je ook wel in de social media accounts van ze met de nodige zelfspot en banter. En dat zie ik ook bij de gamers op het platform zelf. Dat is compleet anders dan 7 jaar geleden. Ook hier op tweakers zie je dat inderdaad aan de activiteit in dit topic.DutchOwnage schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2021 11:13 ]
Dit topic gaat iig hard. Postcount stijgt als een malle. Maar als je puur kijkt wat er deze week gepresenteerd is en wat er aan games uit komt komende tijd, dan is het niet zo heel gek ook.DutchOwnage schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
Heel Microsoft zit al een paar jaar in een positieve flow, en de gaming divisie is duidelijk ook op stoom.
Na 7 magere jaren komen de 7 dikke jaren zeker?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben wel zo'n zeikerd die niks aanraakt wat niet minimaal 60 fps is. En de eerste game die ik op deze next gen console uitgespeeld heb? Ori and the Blind Forest
i.c.m. GamePass ultimate voor 2 jaar voor ~80 euro ga ik mij wel vermaken!
Gisteren ook mijn lapboard met draadloos keyboard en muis in de Xbox gestoken en het werkt onmiddelijk!
Nu Gears of War 5 helemaal aan het doorspelen met keyboard en muis op de bank, zoveel fijner dan die stomme controller. Samen met VRR op de LG GX speelt het prima op max 60fps. En met HDR op een OLED ziet het er echt supergoed uit.
Alleen heel erg balen dat Bethesda Doom Eternal geen support heeft gegeven voor toetsenbord en muis op de Series X. Had daar juist zo'n zin in op 120fps lekker op de bank.
Zelfs in Japan of all places doet de Series S het verassend goed las ik!DutchOwnage schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
Voor realistisch rijgedrag zal je toch echt bij Motorsport uitkomen hoor. Met 300 per uur in je Ferrari van een vulkaan afvliegen beschouw ik nou niet bepaald als realistisch. Maar wél gaaf
Lekker op de bank gamen en toetsenbord+muis maken toch een soort van kortsluiting in mijn hoofdAlexji schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:06:
Alleen heel erg balen dat Bethesda Doom Eternal geen support heeft gegeven voor toetsenbord en muis op de Series X. Had daar juist zo'n zin in op 120fps lekker op de bank.
Hou het op de bank toch liever bij een controller
Las ik ook. Moet inderdaad niet gekker wordendevilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:11:
[...]
Zelfs in Japan of all places doet de Series S het verassend goed las ik!
Aan de andere kant, Japanners zijn over het algemeen niet zo ruim behuisd dus in dat opzicht snap ik de keuze voor een Series S dan ook wel weer als je die afzet tegen een PS5
De huidige versie draait op 60fps op Series S en X, dat is al wel fijn tot de next gen update er isRivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 06:36:
[Twitter]
En dit is echt super! Jammer dat het pas in februari komt.
[YouTube: Assetto Corsa Competizione - Official Next Gen Updates Trailer | gamescom 2021]
[YouTube: Assetto Cora Competizione - 5 Minutes of PS5 Gameplay | gamescom 2021]
:)
Ben het wel met je eens. Het is een heerlijke en complete console. Ik twijfel wel enorm of ik überhaupt nog een videokaart van €650,00 wil kopen om te kunnen gamen. Dit is gewoon echt voldoende en zolang de keuze voor 60FPS er is, helemaal primaAlexji schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:06:
Heb nu een week een Series X en ben er stiekem best van onder de indruk. Nog steeds voorkeur voor PC maar dit is eindelijk wat een console in mijn ogen "moet" zijn. Als ik ga zitten voor de tv zit ik binnen +- 10 seconden in een game, heerlijk zo'n snelle SSD.
Ik ben wel zo'n zeikerd die niks aanraakt wat niet minimaal 60 fps is. En de eerste game die ik op deze next gen console uitgespeeld heb? Ori and the Blind ForestAuto HDR werkt best indrukwekkend, dacht dat het er vaak naast zou zitten maar prachtige beelden in Ori. Het volgende deel heeft native 4K120hz met HDR, heb er nu al zin in
i.c.m. GamePass ultimate voor 2 jaar voor ~80 euro ga ik mij wel vermaken!
Gisteren ook mijn lapboard met draadloos keyboard en muis in de Xbox gestoken en het werkt onmiddelijk!
Nu Gears of War 5 helemaal aan het doorspelen met keyboard en muis op de bank, zoveel fijner dan die stomme controller. Samen met VRR op de LG GX speelt het prima op max 60fps. En met HDR op een OLED ziet het er echt supergoed uit.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik heb zo'n lapboard met memory foam ofzo eronder:SunnieNL schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:12:
[...]
Lekker op de bank gamen en toetsenbord+muis maken toch een soort van kortsluiting in mijn hoofd
Hou het op de bank toch liever bij een controller
/f/image/giGiIt2S9LhkpRxeCK8NVVdy.png?f=fotoalbum_large)
En dat speelt echt verrassend comfortabel hoor. Niet krampachtig aimen met zo'n stick. Lekker Gears of War in 5.1 surround op de bank:
Mijn tv hangt niet scheef hoor, ik kan blijkbaar niet recht filmen
Heb je een linkje naar dat eh...lapboard?Alexji schreef op Friday 27 August 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb zo'n lapboard met memory foam ofzo eronder:
[Afbeelding]
En dat speelt echt verrassend comfortabel hoor. Niet krampachtig aimen met zo'n stick. Lekker Gears of War in 5.1 surround op de bank:
[Streamable: IMG_2981]
Mijn tv hangt niet scheef hoor, ik kan blijkbaar niet recht filmen
pricewatch: Corsair K63 Wireless Gaming LapboardTheVMaster schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:28:
[...]
Heb je een linkje naar dat eh...lapboard?
Daar moet je natuurlijk nog een Corsair toetsenbord bijkopen. 65 euro voor wat plastic en schuim
Weet alleen niet of het op lange termijn een leuke game blijft?
Vond het op zich wel vermakelijk, maar is geen game die ik zou kopen.Rivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:32:
Wat vinden jullie van Riders Republic? Net even kort de beta gespeeld en is opzich wel vermakelijk.
Dit vind ik echt een game die perfect zou zijn voor game pass of ~15 euro in sale.
Om zo af en toe een afdaling te doen voor de fun.
Of een couchmasterAlexji schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:30:
[...]
pricewatch: Corsair K63 Wireless Gaming Lapboard
Daar moet je natuurlijk nog een Corsair toetsenbord bijkopen. 65 euro voor wat plastic en schuim
https://www.amazon.nl/Cou...toetsenbord/dp/B00CCHRJ2Q
:strip_exif()/f/image/h7bb7PtqpxSn5XZ2K1yQNGpD.jpg?f=fotoalbum_large)
Die gebruik ik nu een jaar om vanaf de bank met muis en toetsenbord te gamen, echt een aanrader. Deze is alleen wel bedraad itt de lapboard (die is zo ver ik weet draadloos).
PS/XBL: Nogne
Vraagje weet iemand waar ik de originele thumbsticks / accessoires van MS kan kopen ?
WTF, ik ga even op zoek naar een 'universele'. Heb namelijk al een draadloos keyboard/muis die ik aan de xbox heb hangen :-)Alexji schreef op Friday 27 August 2021 @ 11:30:
[...]
pricewatch: Corsair K63 Wireless Gaming Lapboard
Uur of 2 gespeeld. Best ok... maar gevoelsmatig de opmaat naar enorm veel microtransacties en daar voel ik weinig voor. Ook met FH5 voor de deur hem maar aan de kant gemikt. Misschien ooit uit de aanbiedingenbak.Rivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:32:
Wat vinden jullie van Riders Republic? Net even kort de beta gespeeld en is opzich wel vermakelijk.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb in 2019 voor mijn Elite V1 een extra setje gekocht bij Microsoft. Die staat nog in mijn bestellingen lijst, maar voor de V2 kan ik niks vinden. Dan kun je het beste via ebay/AliExpress gaan. Via AliExpress heb ik een setje back paddles gehaald voor een paar euro. Later bij een repair van mijn V2 via Microsoft nog een extra setje back paddles erbij gekregen. Die van Ali doen alleen qua kleur iets onder voor de originele van Microsoft.BlowFish schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:53:
Vraagje weet iemand waar ik de originele thumbsticks / accessoires van MS kan kopen ?
En wie nog iets van 103€ heeft liggen waar die niks mee doet: Ze zijn te bestellen en verzending naar Nederland.
https://www.geekmadedesigns.com/listing/992955602

XBL: MRE Inc
Gisteravond meerdere keren opgestart omdat ik alleen maar connection errors kreeg. Het zou dan nu goed moeten zijn zo te lezen. Ik ga het eens checken.Rivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:32:
:strip_exif()/f/image/K5nYEe94SKv66HNvUeAibRHU.jpg?f=fotoalbum_large)
Server status Beta Not Available.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 27-08-2021 12:24 ]
Geen idee wat er staat, maar het ziet er niet goed uit. Je weet dat je ook een screenshot kunt maken op de XBox?devilsnight schreef op Friday 27 August 2021 @ 12:24:
Wat is dit voor bagger zooi joh? Ik krijg echt alleen maar dit met die beta. Heb ik de verkeerde ofzo?
[Afbeelding]
Klopt , maar hoe share ik die?TheVMaster schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:26:
[...]
Geen idee wat er staat, maar het ziet er niet goed uit. Je weet dat je ook een screenshot kunt maken op de XBox?
Je moet hiervoor je controller registreren in je MS account. Als je daarna kiest voor 'order starten' of 'probleem aanmelden' krijg je uiteindelijk de optie om origenele losse onderdelen te bestellen. Is wel aan de prijs: 45 piek.BlowFish schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:53:
Hi all, na al de positieve feedback over de Elite V2 controller heb ik er ook een aangeschaft.. wat een geld maar het ligt al gelijk heerlijk in de hand! Kan niet wachten om vanavond weer potje APEX te spelen
Als het goed is komt ie vanzelf in de app te staan (of je moet hem via je xbox ff uploaden naar Xbox Network), en kun je vanaf daar verder sharen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Was een vage foto idd. Heb er een recording van gemaakt...TheVMaster schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:26:
[...]
Geen idee wat er staat, maar het ziet er niet goed uit. Je weet dat je ook een screenshot kunt maken op de XBox?
YouTube: Riders Republic beta connection errors
Opnieuw gedownload ook. Op Google gezocht en van Ubi zie ik tips dat je je gamertag moet linken aan Ubi, wat al jaren geleden is gedaan. Wat een bullshit dit zeg. Jammer, had hem graag even getest. Fuck deze shit.
Holy shit, 100euro voor een blokje hout met een steeltje...MRE-Inc schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:16:
[...]
En wie nog iets van 103€ heeft liggen waar die niks mee doet: Ze zijn te bestellen en verzending naar Nederland.
https://www.geekmadedesigns.com/listing/992955602
[Afbeelding]
Ze zoeken het maar uit.
Zeker, was aardig maar kwam niet in de buurt van Slay The Spire imo. Heb m ook niet meer op mijn harde schijf staan.Exactor it schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:50:
[...]
Heb je Monster Train geprobeerd? Veel Slay the Spire spelers vinden dat een uitstekende game. Voor mij neigt hij teveel naar andere deck building games (veel lezen, totaal niet snappen wat je aan het doen bent) maar dat zal aan mij liggen denk ik gezien de vele positieve reacties.Hij zit in gamepass.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
45 euro 😅…Exactor it schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:34:
[...]
Je moet hiervoor je controller registreren in je MS account. Als je daarna kiest voor 'order starten' of 'probleem aanmelden' krijg je uiteindelijk de optie om origenele losse onderdelen te bestellen. Is wel aan de prijs: 45 piek.
Ik gok dat er staat dat ie niet verbinding heeft. Ik heb er met quick resume en instant-on ook last van. Gewoon even game afsluiten en opnieuw proberendevilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:24:
Wat is dit voor bagger zooi joh? Ik krijg echt alleen maar dit met die beta. Heb ik de verkeerde ofzo?
[Afbeelding]
Ik had zelf een pre-order staan maar die ga ik denk ik annuleren. Het is wel geinig, maar ik ben het al snel beu. Nou heeft de beta niet heel veel banen, maar dit lijkt wel de hele map te zijn en die vind ik maar meh. Bovendien vind ik de meeste sporten gewoon niet zo heel boeiend en het hele tricks-deel ook maar matig (en voor races ga je dat niet doen want dat kost tijd)
De races met 64 man zijn wel geinig, maar de nieuwigheid is er snel vanaf vind ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2021 14:12 ]
Snap werkelijk waar helemaal niks van die game. Gisteren opgestart.. maar what the hell moet je doen.Timothy3000 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:45:
Myst is te downloaden op Gamepass! Kan niet wachten daar weer eens goed in te duiken zeg!
43 euro idd. Goed gevonden want ik had al gezocht hoe je ze kon bestellen. Het setje wat ik voor de V1 had besteld was 20 euro.Exactor it schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:34:
[...]
Je moet hiervoor je controller registreren in je MS account. Als je daarna kiest voor 'order starten' of 'probleem aanmelden' krijg je uiteindelijk de optie om origenele losse onderdelen te bestellen. Is wel aan de prijs: 45 piek.
XBL: MRE Inc
Klopt man, alleen maar connection errors. Maar ik zie op de Ubi forums een thread erover staan, heel wat mensen hebben deze issues. De game werkt voor mij niet in QR, maar ik gebruik wel instant on. Dus als laatste optie zou ik nog een hard reset kunnen proberen.Martinspire schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:10:
[...]
Ik gok dat er staat dat ie niet verbinding heeft. Ik heb er met quick resume en instant-on ook last van. Gewoon even game afsluiten en opnieuw proberen
Ik had zelf een pre-order staan maar die ga ik denk ik annuleren. Het is wel geinig, maar ik ben het al snel beu. Nou heeft de beta niet heel veel banen, maar dit lijkt wel de hele map te zijn en die vind ik maar meh. Bovendien vind ik de meeste sporten gewoon niet zo heel boeiend en het hele tricks-deel ook maar matig (en voor races ga je dat niet doen want dat kost tijd)
De races met 64 man zijn wel geinig, maar de nieuwigheid is er snel vanaf vind ik.
We're aware of some issues on our servers preventing some features to work properly. We're working on it to make sure you can enjoy a full experience as soon as possible.
Misschien de ervaring van jaren naar het bord staren op school toen nog niemand door had dat ik een bril nodig had
[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 27-08-2021 14:36 ]
Gamertag: FinrazielNL
de Xbox app op je telefoon installeren, daar krijg je dan een push notificatie (de screenshots/video's worden automatisch geupload) en dan kun je hem vanuit daar delen via mail, whatsapp, facebook, etc).
We got a deeper look at Elden Ring with a 15-minute-long hands-off gameplay presentation and came away even more excited for From Software's latest.
— IGN (@IGN) 27 augustus 2021
Check out our first preview for new information about the open world, Legacy Dungeons, and more: https://t.co/eHuanVNxRg pic.twitter.com/CXQg6If93c
https://www.ign.com/articles/elden-ring-the-first-preview
[Twitter: https://mobile.twitter.com/Nibellion/status/1431241483844268034]
[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 27-08-2021 15:09 ]
Zijn ze van op de hoogte en ze hebben al een patch die dit oplost.devilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:46:
Afgezien van wat comments op Twitter is er echt niets te vinden over Baldo. Een paar mensen op Twitter die het top vinden, maar ook eentje die op XSX tegen een Infinite loading screen is aangelopen als hij een bepaald gebied in wil, hij kan niet verder nu. Dat zijn niet de bugs waar je op zit te wachten.
First of all we would like to thank you all for the huge and warming enthusiasm for Baldo ! ❤️
We wanted to advise you of some reported problems due to some bad synchronization with stores worldwide.
-It seems some store didnt update yet, at least from web, so best option is to search the game through the console store or make sure you refresh the browser.
-Day 1 Patches, to be mandatory on boot, seems to have not been applied correctly, so please double check you have the game patched before proceeding, see the picture to acknowledge correctly patched version on your console.
-Only on XBox there seems to be a loading bug, which won't prevent you from playing further and won't loose any progress, just please be patient as patch is already on approval process and will be available in few days.
-A second patch with minor fixes and correction of some glitches, is on its way for approval too, for all platforms.
-Please make sure you always have the latest update possible.
It is our pleasure and our main objective to give you the best possible experience.
Please be patient, yours and our jorney has just began and we have more surprises for the next updates.
Top!Raem schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Zijn ze van op de hoogte en ze hebben al een patch die dit oplost.
[...]
Gamersyde heeft overigens wel een impressie video met gameplay.
Dat is niet nodig. Gewoon de game afsluiten met de menu-knop als je op de tile staat. Dan kun je weer gewoon inloggen en verder.devilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:28:
[...]
Klopt man, alleen maar connection errors. Maar ik zie op de Ubi forums een thread erover staan, heel wat mensen hebben deze issues. De game werkt voor mij niet in QR, maar ik gebruik wel instant on. Dus als laatste optie zou ik nog een hard reset kunnen proberen.
Oh dat heb ik al tig keer geprobeerd, alleen maar die error en het gaat niet weg. Het is mooi geweest zo, dan maar geen RR beta.Martinspire schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:31:
[...]
Dat is niet nodig. Gewoon de game afsluiten met de menu-knop als je op de tile staat. Dan kun je weer gewoon inloggen en verder.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Sinds ik Ziggo heb en dat is echt sinds 2015 geloof ik staat alles op open, die issue is het niet. Ik denk dat mensen die er wel doorheen komen geluk hebben, want ik lees over aardig veel issues op Ubi forum.ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:49:
Zou het nog te maken kunnen hebben met de NAT instellingen? Heb die ooit op advies maar volledig open gezet omdat het voor sommige games nodig zou zijn. Heb er zelf geen verstand van verder. Maar dat kwam nog in mij op.
Ben benieuwd. Zag m in de store en die stijl van gfx spreekt me enorm aan. Ga zo dit filmpje even kijken, thnx!devilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:27:
[...]
Top!
Gamersyde heeft overigens wel een impressie video met gameplay.
[YouTube: Baldo - Our first impressions based on the PS4 and Xbox versions (EN)]
Ijzeren geheugen eerder. Volgens mij kwam deze tip van jou een jaar of 3 geleden.MRE-Inc schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:21:
[...]
43 euro idd. Goed gevonden want ik had al gezocht hoe je ze kon bestellen. Het setje wat ik voor de V1 had besteld was 20 euro.
Ik heb deze moeten doorlopen weer omdat mijn tweede V2 een kapotte RB heeft. Wat een prutsapparaten zijn de elite controllers. Of in ieder geval hit and miss. Ik heb denk ik sinds de Xbox One S 5 controllers gekocht. De enige die nog vlekkeloos werkt is die van de S. En ik ben vrij netjes met mijn spullen.
Was toch al bekenddrakiesoft schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:53:
Kan dus met muis en toetsenbord.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Al gepost.
Ziet er schitterend uit !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat een ding, is het dan toch misschien tijd om mn series 1 te upgraden in november
https://www.xbox.com/nl-N...er-series-2-halo-infinite
Blij dat ik hem woensdag toch nog besteld heb, zie dat deze nu niet meer te bestellen is.Rmg schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:39:
Poh de limited edition halo controller (elite series 2)
Wat een ding, is het dan toch misschien tijd om mn series 1 te upgraden in november
https://www.xbox.com/nl-N...er-series-2-halo-infinite
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha ik denk dat ik die net zoals Mortal Shell even aan me voorbij laat gaan
Gadver ik krijg helemaal heimwee van die setting. Zo vaak geweest maar door Corona al voor het tweede jaar op rij moeten overslaan #Sad.devilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:26:
Nieuwe gameplay beelden in deze video ook.
[YouTube: SAINTS ROW Welcome to Santo Ileso Trailer]
Wel een toffe setting verder, de eerdere games waren altijd alleen een stad als ik het mij goed herinner, dat stak toch een beetje af tegen de "hele wereld" van GTA games.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Too much rng ??uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:55:
[...]
Haha ik denk dat ik die net zoals Mortal Shell even aan me voorbij laat gaan
Blasphemous vanwege de movement set die ik niet zo tof vond als andere metroidvania souls games.
En Mortal Shell omdat het idd een rogue lite is geworden. Als het story dlc was had ik hem wel gespeeld.
Ik vond Blasphemous juist fantastisch. Een van de betere metroidvanias. Veel had ook te maken met de setting/verhaal natuurlijk, maar gameplay (en animatie!) was ook zeer goed. De base game heb ik echter enkel op pc (epic). Hopelijk komt ie op gamepass.uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Blasphemous vanwege de movement set die ik niet zo tof vond als andere metroidvania souls games.
En Mortal Shell omdat het idd een rogue lite is geworden. Als het story dlc was had ik hem wel gespeeld.
Death's gambit, hollow knight, blasphemous, ... veel beter dan menig AAA games in mijn opinie.
Ik vond het spel wel goed, maar ik ergerde me soms net te veel aan de wat houterige gameplay ten opzichte van andere metroidvania games zoals idd Hollow Knight, maar ook bijv Ori en Guacamelee. De lore en sfeer waren zeker tof.ilm schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 01:52:
[...]
Ik vond Blasphemous juist fantastisch. Een van de betere metroidvanias. Veel had ook te maken met de setting/verhaal natuurlijk, maar gameplay (en animatie!) was ook zeer goed. De base game heb ik echter enkel op pc (epic). Hopelijk komt ie op gamepass.
Death's gambit, hollow knight, blasphemous, ... veel beter dan menig AAA games in mijn opinie.
Wat wil je horen? Kijk naar je preferenties en budget. Op basis daarvan besluit je. Kunnen wij niet voor je doen.Meneer UYL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:30:
Iemand hier die ook die halo console heeft kunnen preorderen, en ook twijfelt over die series 2 controller? Ik heb beide nu op order staan, maar ik vind 200 voor een controller, alhoewel limited en elite, erg extreem qua uitgave eigenlijk. Ik zit te twijfelen of ik hem moet cancelen....
Zelf vind ik een elite controller wel waard. Als ik game wil ik zelf gewoon fijne spullen gebruiken. Ik leef maar 1 keer en geld is geen beperkende factor bij gamen voor mij.

Het is een vrij ingewikkelde adventure game haha. Speel je vaker adventure of point n click games? Want zo niet dan is Myst niet echt de beste game om mee te beginnen. Daar is hij echt te moeilijk voor.Rivanov schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:20:
[...]
Snap werkelijk waar helemaal niks van die game. Gisteren opgestart.. maar what the hell moet je doen.
Maar zodra het klikt …Timothy3000 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:56:
[...]
Het is een vrij ingewikkelde adventure game haha. Speel je vaker adventure of point n click games? Want zo niet dan is Myst niet echt de beste game om mee te beginnen. Daar is hij echt te moeilijk voor.
Hier weer lekker met kladblok op schoot, waan mij 30 jaar terug in de tijd
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 28-08-2021 10:32 ]
Das dan toch wel mijn kritiek punt op dit quick resume. Het werkt nog niet vlekkeloos. Mag op zich wel want nieuw, innovatief maar ik vind het wel jammer. Dit gaat op de pc toch wel beter met de quick save en de quick load alhoewel het niet één op één te vergelijken is.
Misschien ligt het eraan dat ik een Series S heb ipv series X en anders ligt het wellicht aan de Gears games. Want bij zowel Gears tactics als Gears 5 heb ik gekke dingen gehad. Bij arcade games van de x360 etc heb ik nog niks raars meegemaakt..
Het is alsof het "geheugen" na een tijdje vol zit ofzo als je een paar keer een sessie hebt gestart via QUICK RESUME...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Assetto Corsa en de compentizione zijn allebei in de aanbieding zag ik vandaag.Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:09:
Assetto Corsa is dit weekend gratis te spelen en met 60% korting te koop. Helaas wel met het “oude” Zandvoort.
Ik heb het spel vandaag gekocht en was al wat rondjes aan het rijden.
Wel heel anders dan Forza en F1....
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
pricewatch: Iiyama X3272UHS-B1 Zilver, Zwart
Hoeveel winst en wat levert het op om een HDMI 2.1 4k 120 Hz monitor te kopen. Ze zijn nogal duur namelijk.
Deze bijvoorbeeld:
https://tweakers.net/pric...;1731962;1728260;1731960/
Iig 60 Hz..wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:36:
Ik heb net een x box series x kunnen bemachtigen en geïnstalleerd. Ik gebruik nu een 32.5 inch scherm op 4k met 60hz/FPS. Merk
Hoeveel winst en wat levert het op om een HDMI 2.1 4k 120 Hz monitor te kopen. Ze zijn nogal duur namelijk.
Deze bijvoorbeeld:
PSN ID Binloading_nl
Dat is ruim 1000 euro. Voor een monitor voor je xbox. Doe het niet, zou ik zeggen.wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:36:
Ik heb net een x box series x kunnen bemachtigen en geïnstalleerd. Ik gebruik nu een 32.5 inch scherm op 4k met 60hz/FPS. Merk
Deze bijvoorbeeld:
Voor de helft van dat geld heb je al gamingmonitoren met veel goede reviews in de pricewatch hier.
Natuurlijk, maar die zijn niet Series X features ready. Geen 120Hz of meer of HDMI 2.1 en AMD Freesync.zetje01 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Dat is ruim 1000 euro. Voor een monitor voor je xbox. Doe het niet, zou ik zeggen.
Voor de helft van dat geld heb je al gamingmonitoren met veel goede reviews in de pricewatch hier.
Gamertag: FinrazielNL
Voor 1000 euro koop je ook een 48 inch C1 OLED.wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Natuurlijk, maar die zijn niet Series X features ready. Geen 120Hz of meer of HDMI 2.1 en AMD Freesync.
Precies en nu zijn we er. Dus wat is wijsheid en wat is nice(r) to have?schumi1986 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
Voor 1000 euro koop je ook een 48 inch C1 OLED.
Ik zou 100% zeker voor de C1 gaan, heeft alles waar de XSX om vraagt. VRR,Gsync,Freesync en niet onbelangrijk Dolby Vision.wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
Precies en nu zijn we er. Dus wat is wijsheid en wat is nice(r) to have?
Echt?wvkreg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Natuurlijk, maar die zijn niet Series X features ready. Geen 120Hz of meer of HDMI 2.1 en AMD Freesync.
Dus deze (bijvoorbeeld) is niet goed genoeg voor je xbox? Die haalt niet het maximale er uit?
pricewatch: Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |