• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:19
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Yep!

En wat is die 2/2 vraag ik me dan af? Of misschien niets, haha.
Eindelijk co-op/Forge hahahah? :X

Damn, kan het nog steeds niet geloven, geen co-op bij launch. Wilde ik eindelijk een paar maten overtuigen hoe vet de Halo franchise is, komt dit gestuntel... Hoop dat de game niet ondergesneeuwd raakt door het andere geweld deze winter..

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:10:
Saints Row: jammer, maar (voor nu) echt "meh". Het is nu een GTA meets Watch_Dogs en dat bevalt me niet, Saints Row 1 en 2 hadden een eigen unieke sfeertje en wat ik nu gezien heb is...alles maar tegelijkertijd helemaal niets. Ik laat me (hopelijk) nog verbazen en verrassen maar ik had meer verwacht (gehoopt).

Saints Row 3 ging al net iets te veel over randjes heen en 4 was gewoon k*t met peren door die donkere SF setting.
Beetje hetzelfde gevoel. Het ziet er goed uit maar ik mis de Saints Row sfeer/vibe. De korte teaser en trailer is niet wat ik had verwacht/gehoopt van een nieuwe Saints Row game. Jammer -O-
JDL15 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:32:
[...]

Eindelijk co-op/Forge hahahah? :X

Damn, kan het nog steeds niet geloven, geen co-op bij launch. Wilde ik eindelijk een paar maten overtuigen hoe vet de Halo franchise is, komt dit gestuntel... Hoop dat de game niet ondergesneeuwd raakt door het andere geweld deze winter..
Co-op zou 3 maanden later zijn dacht ik hé?

Het feit dat ze nu deze datum hebben gegeven en ook al die dingen zoals speciale console, controller, headset,steelbook is hopelijk echt een indicatie dat ze heel, heel erg zeker zijn over deze datum.

Want pas echt de campaign vlak voor release tonen.........dat zie ik als slecht nieuws, maar misschien is het net zoals met Gears 5. We kregen amper campaign te zien en uiteindelijk was het een prima game. Maar blind vertrouwen heb ik absoluut niet in deze studio.

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-06 22:43
Heb zojuist de tweede Halo xbox geannuleerd, had gesprek met xbox support en had inderdaad niet de bedoeling moeten zijn. Maar ik weet niet of ze het bij iedereen recht gaan trekken. Ik heb het enkel geannuleerd omdat ik geen tweede wil. Hopelijk blijft de eerste order wel staan lol

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:38:
[...]
Beetje hetzelfde gevoel. Het ziet er goed uit maar ik mis de Saints Row sfeer/vibe. De korte teaser en trailer is niet wat ik had verwacht/gehoopt van een nieuwe Saints Row game. Jammer -O-
De aanvullende info ook gezien? :)
Welcome to Santo Ileso, a vibrant fictional city in the heart of the American SouthWest. In a world rife with crime, where lawless factions fight for power, a group of young friends embark on their own criminal venture, as they rise to the top in their bid to become Self Made.

Create the Boss of your dreams, with the most extensive character customization suite ever seen in the series, then complete the look with incredible options for weapons and vehicles.

This includes eight voice options.

Shoot revolvers from the hip, fire and forget with a rocket launcher, or obliterate up close using melee heavyweights, complete with brutal takedowns. A vast variety of familiar and exotic weapons, all customizable.

Volition promises that it's still planning to introduce some ridiculous over-the-top weaponry as is the series' trademark by this point.

Discover the Weird, Wild, West – Dive in to Santo Ileso, the biggest and best Saints Row playground ever, spread across nine unique districts surrounded by the vast, majestic beauty of the Southwest Desert.

Santo Ileso will have nine unique districts, each one having its own theme and culture.

El Dorado district looks like a low-rent Vegas with rundown buildings peppered with neon lights, while Montevista is a more affluent area with gated
communities guarding large houses with swimming pools.

As the Saints begin to battle with the three other factions and slowly take over each of the regions, players can take over vacant lots in each region and use them to set up new bases.

Players will be able to buy real estate properties and use them for various criminal enterprises. One such example includes starting a drug-running business using fast-food meat trucks as cover, like Gus Fring's chicken operation from the TV show "Breaking Bad."

"These buildings come with player choice, where and which structures you opt for will impact the world," said James Hague, design director. "Will you build your own fast-food drug-running ring? How about a protection racket? Auto theft? Arms dealership?"

These bases can be used to launch new criminal ventures, usually in the form of legit fronts that are secretly disguising dodgy jobs. Players can choose what should be built on each lot, and which criminal business is actually being run – protection rackets, , auto theft and arms dealing were some of the examples Volition gave us.

"You're building criminal ventures, and each criminal venture is unlocking its own custom gameplay with it. And that's in addition to all the other stuff that you can do out in the world."

There's apparently a lot of freedom when it comes to that - you can build a toxic waste dump in a financial district, if you want.

Quirk further expanded that, "As you place buildings in your criminal empire you're building a crew, you're acquiring employees. Based on your choices of what buildings you place, you're also placing additional Saints there."

Insurance Fraud supports a "sort of questionable medical clinic" you can build, and isn't the only returning activity, though the lads are tight-lipped on any others for now.

Blast through urban and desert environments in any one of the cars, bikes, planes, helicopters, VTOLs, hoverbikes, hoverboards, go-karts or equip your wingsuit to swoop around.

Experience everything on offer with a friend at any time, via fully untethered drop-in / dropout co-op, skipping the need to take either of you out of the outlandish action. Play nice together, or play all new pranks on your team mate. After all, who's the Boss now.

"Every mission in the game is a co-op mission," promised Rob Loftus, Volition's executive producer. That includes co-operative play across console generations, too, Loftus said.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:26
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 02:14:
[...]

Nee man, je hebt gelijk. DokeV ziet er prachtig uit. Ik wil die game ook echt zeker wel spelen. Hopelijk komt ie naar Xbox.
Net even wat beelden van zitten kijken. Hele fraaie artstyle inderdaad. Beetje als een Nintendo Switch-game, maar dan next-gen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:27
Ik heb nog niets voorbij zien komen wat betreft consoles op Bol, MM en Nedgame. Mocht iemand er 2 bestellen, om scalpers voor te zijn, dan houd ik me beschikbaar! :)

En natuurlijk houd ik het zelf ook in de gaten!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ip5iefR3Rs_Z70PY-hTQkVrt94c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aiH1M801V1PC9v6pZR7k2zvl.png?f=fotoalbum_large

Deze is schijnbaar ook te pre-orderen nu. Weet alleen niet zo snel waar.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rewards app op de Series X doet het bij mij niet meer. De website https://rewards.microsoft.com/ werkt wel met mijn account. Iemand hier ooit ook eens problemen mee gehad en weet hoe het te fixen ? Dat is de enige app die niet werkt. De rest werkt prima. Een herinstallatie van de app met en zonder reboot heeft geen effect gehad.

XBL: MRE Inc

• On_E

On_E

Housemusic

Ik zit nu die inmiddels open beta van Riders Republic te spelen en vind m echt heel tof. :)

Worden dure maanden, gelukkig scheelt Gamepass wat geld.

• Caayn
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

De aanvullende info ook gezien? :)

[...]
Nu wel :)

In jouw tekst worden punten genoemd die prima passen in een Saints game maar in combinatie met de getoonde trailer en gameplay voel ik het nog niet. Bijvoorbeeld de protagonists. Die geven meer een WatchDogs/Fortnite dan een Saints Row vibe, ik krijg daar totaal geen "gangsta"* gevoel van die SaintsRow 1, 2 en 3 mij wel gaven. Zie het alsof GTA 6 een groepje "by-the-power-friendship" tieners in de hoofdrol heeft, dat past ook niet.

*bij gebrek aan een beter woord wat mij nu niet te binnen schiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
On_E schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:35:
Ik zit nu die inmiddels open beta van Riders Republic te spelen en vind m echt heel tof. :)

Worden dure maanden, gelukkig scheelt Gamepass wat geld.
Mogen we nu met de gordijnen open spelen? :+

Ik ben wel benieuwd en ga hem vanavond ook even proberen. Als het voortdorduurt op Steep ben ik alvast enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

Mogen we nu met de gordijnen open spelen? :+

Ik ben wel benieuwd en ga hem vanavond ook even proberen. Als het voortdorduurt op Steep ben ik alvast enthousiast.
Haha zeker, die NDA geldt niet meer. Ik heb vnl. gefietst tot nu toe en zou m alleen daarvoor al halen denk ik. Snelheidsgevoel is top! Snowboarden lijkt wat minder uitgebreid qua trucs dan SSX maar ik ben pas net begonnen dus misschien komen er nog meer bij.
Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:56:
[...]
Nu wel :)

In jouw tekst worden punten genoemd die prima passen in een Saints game maar in combinatie met de getoonde trailer en gameplay voel ik het nog niet. Bijvoorbeeld de protagonists. Die geven meer een WatchDogs/Fortnite dan een Saints Row vibe, ik krijg daar totaal geen "gangsta"* gevoel van die SaintsRow 1, 2 en 3 mij wel gaven. Zie het alsof GTA 6 een groepje "by-the-power-friendship" tieners in de hoofdrol heeft, dat past ook niet.

*bij gebrek aan een beter woord wat mij nu niet te binnen schiet.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, die CGI trailer geeft wel een bepaald beeld van de hoofdpersonen. Maar gelukkig zijn er dus genoeg customisation opties en kunnen we hopelijk wat aan hun uiterlijk doen. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door On_E op 26-08-2021 13:12 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 11:51
Wom schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:21:
[Afbeelding]

Deze is schijnbaar ook te pre-orderen nu. Weet alleen niet zo snel waar.
Pfff is toch geen Halo Collectors Edition! dit zijn pas CE's :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BoXdLUe76EXcPRLc5LROl1wzBkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4w2Q7svSWhxTDYuN3zlc8F9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dySgWMd_UqTIXxV2nUg9lkAUg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCshCRdRKvhaEvPWsNiWsWYS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w32_sCLSXk8OKg7zSAxl5XLvCZw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ycmgtsETyOZLIhNeKAXHTaDg.jpg?f=fotoalbum_large

Zonde dat er niet een echte versie komt dan, hoewel ik deze ook wel zal kopen om de collectie compleet te houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Jaguar645 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

Pfff is toch geen Halo Collectors Edition! dit zijn pas CE's :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zonde dat er niet een echte versie komt dan, hoewel ik deze ook wel zal kopen om de collectie compleet te houden :)
Vettte shit ouwe!

@devilsnight Dacht dat in S2 de Co-op zou komen, dus houd maar rekening met Q1 2022.
Ik ben het met je eens dat 343 niet mijn vertrouwen heeft gewekt tot nu toe, ik mis de echte Halo smoel van 1-Reach die Bungie het gaf. Ik zag hier nog wel een grappige vergelijking tussen Bungie en 343:

YouTube: ex-Bungie next to 343 Industries

Commentaar daar is ook wel op zijn plaats bij de reacties >:) . 343 is zeker niet de weg ingeslagen die mij pleased, ach ja 8-12 ga ik het ervaren :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32

TheVMaster

Moderator WOS
Meneer UYL schreef op Thursday 26 August 2021 @ 11:41:
Heb zojuist de tweede Halo xbox geannuleerd, had gesprek met xbox support en had inderdaad niet de bedoeling moeten zijn. Maar ik weet niet of ze het bij iedereen recht gaan trekken. Ik heb het enkel geannuleerd omdat ik geen tweede wil. Hopelijk blijft de eerste order wel staan lol
Interessant. Ik heb ook met MS Store Support gesproken en daar gaven ze aan dat de betalingen van de drie Xboxen nog 'in behandeling' waren en ze mij gaan terugbellen als dat afgerond is. Maandag word ik teruggebeld en dan gaan er Xboxen gecancelled worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:14
TheVMaster schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Interessant. Ik heb ook met MS Store Support gesproken en daar gaven ze aan dat de betalingen van de drie Xboxen nog 'in behandeling' waren en ze mij gaan terugbellen als dat afgerond is. Maandag word ik teruggebeld en dan gaan er Xboxen gecancelled worden.
Dus dan komen er weer een paar beschikbaar ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-06 22:43
TheVMaster schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Wat was je betaalmethode? Mijne was paypal icm creditcard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:55
Rossi46 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:16:
[...]

Probleem is wel dat 'ie (nagenoeg) dicht is aan de achterkant. Dus de hete lucht kan niet weg. Verder zijn dit ideale kastjes, staat hier ook. Inderdaad zeer veelzijdig samen te stellen.
Ophangen aan muur, gat onderin maken aan 1 kant van het kastje en een gleuf aan de andere en een 120mm case fan in het gat plaatsen.
Dat is in ieder geval wat ik nog van plan ben om alle warmte van de enorme hoeveelheid devices die er liggen kwijt te raken. Misschien zelfs nog wel een 200mm fan.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 26-08-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 12:19
MRE-Inc schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:32:
Rewards app op de Series X doet het bij mij niet meer. De website https://rewards.microsoft.com/ werkt wel met mijn account. Iemand hier ooit ook eens problemen mee gehad en weet hoe het te fixen ? Dat is de enige app die niet werkt. De rest werkt prima. Een herinstallatie van de app met en zonder reboot heeft geen effect gehad.
Contact op nemen met MS Support met een probleembeschrijving.
Urgentie is wel vereist want 2 × 250 ptn voor Madden en Psychoauts 2

Ik heb het omgekeerde gehad, rewards via de website werden niet geregistreerd.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32

TheVMaster

Moderator WOS
Meneer UYL schreef op Thursday 26 August 2021 @ 13:50:
[...]

Wat was je betaalmethode? Mijne was paypal icm creditcard
De mijne was CC.
Vraagje:

Ik heb beneden in de woonkamer een Series X staan en deel mijn home Xbox met mijn stiefvader zodat we elkaars games kunnen spelen, simpel uitgelegd. Zijn profiel heeft mijn Series X als home Xbox en mijn profiel heeft zijn Xbox One S als home Xbox, maar nu komt de vraag: Als ik een Series S koop voor op de logeerkamer om daar af en toe te kunnen gamen, hoe kan ik dan zijn spellen spelen? Is hier toevallig een manier voor? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:39
G_Dragon schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:06:
Vraagje:

Ik heb beneden in de woonkamer een Series X staan en deel mijn home Xbox met mijn stiefvader zodat we elkaars games kunnen spelen, simpel uitgelegd. Zijn profiel heeft mijn Series X als home Xbox en mijn profiel heeft zijn Xbox One S als home Xbox, maar nu komt de vraag: Als ik een Series S koop voor op de logeerkamer om daar af en toe te kunnen gamen, hoe kan ik dan zijn spellen spelen? Is hier toevallig een manier voor? :)
Niet. Heb hetzelfde euvel met een Xbox One en Series X hier.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Yep!

En wat is die 2/2 vraag ik me dan af? Of misschien niets, haha.
2022. Dat nieuws moet alleen nog komen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 16:45
Raem schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:41:
[...]

2022. Dat nieuws moet alleen nog komen.
2-2 komt de co-op multiplayer uit.... :+

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:54

HollovVpo1nt

I like gadgets

[b]JDL15 in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S" Ik zag hier nog wel een grappige vergelijking tussen Bungie en 343:

YouTube: ex-Bungie next to 343 Industries

Commentaar daar is ook wel op zijn plaats bij de reacties >:) . 343 is zeker niet de weg ingeslagen die mij pleased, ach ja 8-12 ga ik het ervaren :*)
Wat een dom filmpje zeg. Het is bijna grappig hoe snel mensen Halo: Reach vergeten zijn. Bungie was zelf de weg ingeslagen van domme armor abilities, reticle bloom en sprint. En nu krijgt 343 daar alle shit van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:03:
[...]

Wat een dom filmpje zeg. Het is bijna grappig hoe snel mensen Halo: Reach vergeten zijn. Bungie was zelf de weg ingeslagen van domme armor abilities, reticle bloom en sprint. En nu krijgt 343 daar alle shit van.
Nee hoor. Bungie heeft ten tijde van Halo Reach ook genoeg shit over zich heen gekregen (lore conflicten, gameplay keuzes, etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Met Psychonauts 2 eindelijk begonnen (buikgriep zorgde ervoor dat ik even niet wilde gamen,maar nu gaan we los) ik zit er gelijk in. De characters, het sfeertje, de grafische heeeeeele grote stap boven de eerste, logisch of course maar kan er altijd van genieten.

HDR is top gelukkig EN Quick Resume!

• ETalker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik heb helaas nog geen Xbox series X limited Halo Infinite edition kunnen bemachtigen. Mediamarkt, Bol en Gamemania konden allemaal geen extra informatie geven. Zelfs de Microsoft store zelf kon telefonisch geen relevante informatie geven. Fingers crossed dat het nog lukt…

[ Voor 9% gewijzigd door ETalker op 26-08-2021 15:34 ]

• JDL15
Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
Nee hoor. Bungie heeft ten tijde van Halo Reach ook genoeg shit over zich heen gekregen (lore conflicten, gameplay keuzes, etc).
Exact! Maar laat ik Reach nu net 1 van de betere Halo's vinden, die perks vind ik heerlijk (zelfs de meest gehate Armor Lock).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
HollovVpo1nt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:03:
[...]

Je kunt toch niet stellen dat vanaf Halo 4 er een enorm andere weg in is geslagen? De hele look & feel van Halo was anders!

Anoniem: 562971

Xbox Wireless Controller - Forza Horizon 5 Limited Edition

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 26-08-2021 15:43 ]

Die laadtijden in Psychonauts 2, gotta love it!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:46
Voor de HALO verzamelaars

Game Drive for Xbox (4 TB) € 124.99 MSRP
Game Drive for Xbox (2 TB) € 89.99 MSRP
Game Drive Hub for Xbox (8 TB) - no price yet
Game Drive Xbox Halo Infinite (2TB) - no price yet
Game Drive Xbox Halo Infinite (5 TB) - no price yet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kgZk8Z8d27jdgmzyfBEhPr0fsU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EL8WjKrq4dWcz9e4eeQg2Frt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eBmtbom1SLP1VvY1uwbG1S6vjM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LSf9IphVmLsYNfE4pEpiiQ3V.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3pSMhTYG1eyzHhDfj1-KZvayr0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBiKeQZFVi4uuQaPdB6kGhV4.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7pjngF1q5fra5L3uQyVyxh8d_M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ttiffwHRcAlFgi5uJu1vyFw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wg4nDDzv-o6yOmSqUK_aZBGxt7U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzHkiLtNfS1Gc4z9oLTBfwmf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsdXycX8WZ29Yge0n6XD3zrI3no=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45i4E9KYxOFIcA00Z0070wT5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVA22MOitc37dyRsF2Qd-ry6Pl4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZ4aPqo5Z0nA0skcPLH1LckU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oL37nY9JpJho6c6EApe8IzSoO88=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UUafMeM5yZFupV8jKHSzEFJa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQ9JxzhMhdmPG9WmcUyH82IK4yE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k9OHPVysqKyro5kpnXQAmcDu.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHHU2Wp_0SIVZA3QR6CzIHLwlTs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5iwzKPwKTaRPvAsCZ8Az1ai.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TDyJXA6ISRcr-9ojIbOJ3JPTAs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mw8rTmAVsCeDA471sihFfKeq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEpiDuxJ1qRBUSV0qknjvF43J44=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qzYc17XLZacJB0NkMjTrknQw.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Blijft lelijk, maar schijnt mooi te zijn voor Mexicaanse begrippen :-)

Misschien vind je dit dan ook wat.

https://news.xbox.com/es-...__twitter_impression=true

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YW66JIrTvYV_q4bIq71sPEEI3mM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/upiLar70GZYJ9A0lPn0Qmwr8.jpg?f=fotoalbum_large

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
Dat bedoel ik nou juist, het is dat mensen vergeten zijn dat ook het oh zo heilige Bungie ook enorme fuckups heeft gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

JDL15 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Je kunt toch niet stellen dat vanaf Halo 4 er een enorm andere weg in is geslagen? De hele look & feel van Halo was anders!
Was het ook, dat ontken ik ook niet. De visual style was ineens heel anders. Ik moet zeggen dat ze daar bij Halo 4 redelijk mee weg konden komen omdat ze de prometheans introduceerden als the big baddy. Vond het destijds wel verfrissend. De gameplay keuzes in de multiplayer had ik meer moeite mee dan de visuele style.
Halo 4 en Halo 5 waren prima Halo spinoffs. Ik had dit gedaan, a la ODST:

Halo 4 -> Halo: Requiem
Halo 5 -> Halo: Rampant
Halo Infinite -> Halo: 4

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:22

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

drakiesoft schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:58:
Voor de HALO verzamelaars

Game Drive for Xbox (4 TB) € 124.99 MSRP
Game Drive for Xbox (2 TB) € 89.99 MSRP
Game Drive Hub for Xbox (8 TB) - no price yet
Game Drive Xbox Halo Infinite (2TB) - no price yet
Game Drive Xbox Halo Infinite (5 TB) - no price yet

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
De vraag is gaan deze drives ook werken met X/S Optimised Games, gok van niet.

Anders toch maar gauw wachten op die 2TB expansion slot hoor, ruimte gebrek op mijn XSS wordt een steeds groter probleem met al die native games…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:06:
Vraagje:

De enige manier is volgens mij dat zijn profiel ingelogd moet zijn als je een game van hem wil spelen. Dus dan heb je echt toegang tot zijn profiel nodig en je kunt niet gelijktijdig spelen. Volgens mij zou het wel moeten kunnen dat je zijn profiel ingelogd laat staan en dan zelf op je eigen profiel speelt... Maar erg praktisch wordt het niet.

Gamertag: FinrazielNL

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:41
Nu zou psychonauts de optie hebben tot 4k 60 fps of 1440p 120fps. Maar in de display menu van het spel zie ik op de series x hier niets van staan.
Op de pc kun je wel de resolutie het fps doel (30 60 of unlimited) bepalen.
Zie ik wat iver het hoofd? Hoe krijg je de game op 120 fps op de Xbox?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SecondGuess schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:42:
Nu zou psychonauts de optie hebben tot 4k 60 fps of 1440p 120fps. Maar in de display menu van het spel zie ik op de series x hier niets van staan.
Op de pc kun je wel de resolutie het fps doel (30 60 of unlimited) bepalen.
Zie ik wat iver het hoofd? Hoe krijg je de game op 120 fps op de Xbox?
Settings, display , max frame rate naar 120 zetten :)

Ik merk wel verschil qua hoe soepel het is met 120fps, net even wat vlotter dan 60, maar je ziet qua scherpte ook weer net even een verschil. Ik blijf bij 60 denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
ETalker schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:33:
Ik heb helaas nog geen Xbox series X limited Halo Infinite edition kunnen bemachtigen. Mediamarkt, Bol en Gamemania konden allemaal geen extra informatie geven. Zelfs de Microsoft store zelf kon telefonisch geen relevante informatie geven. Fingers crossed dat het nog lukt…
Had de Media Markt ook al aan de lijn. Maar hun bellen is hetzelfde als tegen een muur aan sprinten en verwachten dat je pijn hebt. Je weet het van te voren al dat ze je niets kunnen zeggen. Maar ja, met goede hoop :') De beste man gaf alleen aan dat nieuwe producten meestal rond 12u online komen.

Zie op Marktplaats al bedragen van €1,000 staan :r

Ѫа$тёя чѳця аят

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-07 12:33
Finraziel schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:40:
[...]

De enige manier is volgens mij dat zijn profiel ingelogd moet zijn als je een game van hem wil spelen. Dus dan heb je echt toegang tot zijn profiel nodig en je kunt niet gelijktijdig spelen. Volgens mij zou het wel moeten kunnen dat je zijn profiel ingelogd laat staan en dan zelf op je eigen profiel speelt... Maar erg praktisch wordt het niet.
Hoezo niet? Zo doen we dat hier ook hoor. Al gebruiken we dat hier maar in 1 richting (kinderen hebben een XSS met mijn profiel als home erop met passwoord en dan hun profiel dat boot zonder passwoord). Enig nadeel is dat als je de spellen van je stiefvader wil spelen je online moet zijn. Voor de rest is er niks onpraktisch aan.

Ze kunnen gewoon mijn hele bibliotheek installeren. Volgens mij werkt dat ook 2 kanten op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanavond lekker aan de slag met Myst *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Zie op Marktplaats al bedragen van €1,000 staan :r
-O-

Parasieten van de maatschappij. Het is jammer dat je er zo weinig tegen kan doen en het nagenoeg risico vrij is voor scalpers.
Hoelaat is er vanavond weer een show? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gezien Odyssey nu op 60fps draait wil ik me er wel aan wagen. Voor 30 euro de gold edition opgepikt op Series S. Ben benieuwd!

Laatste AC voor mij was Unity. Vond die erg leuk, daarvoor 1/2 en Brotherhood gespeeld. Dit lijkt me wel een vrij andere game, maar het proberen waard.

[ Voor 38% gewijzigd door Thomas op 26-08-2021 18:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
-O-

Parasieten van de maatschappij. Het is jammer dat je er zo weinig tegen kan doen en het nagenoeg risico vrij is voor scalpers.
Super zuur inderdaad. Ik had er graag 1 gewild maar was te laat. Zelf sinds jaar en dag Halo fan, maar ik ga echt niet van dit soort ratten 'validaten' door zo'n console van ze te kopen. Dan maar niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23

Kalkie

NLMP

MRE-Inc schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:32:
Ik heb hetzelfde, op mijn One X werkt het nog wel.
Ik zit wel in het insider programma met de Series X, misschien is dat het probleem? Factory Reset lost het ook niet op. Heel irritant. Nu elke avond beneden even de One aanzetten voor de punten ;).

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:09
Thomas schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:09:
[...]

Super zuur inderdaad. Ik had er graag 1 gewild maar was te laat. Zelf sinds jaar en dag Halo fan, maar ik ga echt niet van dit soort ratten 'validaten' door zo'n console van ze te kopen. Dan maar niet...
En dan zijn er ook allemaal mensen die huizen verkopen voor de marktprijs. Verschrikkelijk echt. Gewoon verkopen voor de bouw prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Caayn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
-O-

Ach, dat soort gastjes hadden maar beter op moeten letten op school. Hadden ze misschien een betere baan gekregen.

In ieder geval moeten we elkaar dan maar even scherp houden. Eventueel een extra mee bestellen voor iemand die er oprecht eentje wilt. Zou het zelf graag willen doen, maar volgens mij is het 1 per persoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 26-08-2021 18:20 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:13:
[...]

En dan zijn er ook allemaal mensen die huizen verkopen voor de marktprijs. Verschrikkelijk echt. Gewoon verkopen voor de bouw prijs.
Mensen die bewust in bijv. 2020 nieuwbouwwoningen kopen zonder er te willen gaan wonen om hem na de bouw in 2021 direct voor 50% extra door te verkopen (als dat zou kunnen) draag ik ook geen warm hart toe ;)

Enige manier om er iets aan te doen is om ze niet te kopen en hopen dat de rest dat ook niet doet :)

——

Niet dat we er nu wat aan hebben, maar de previews voor Deathloop zijn erg lovend. Krijgen er volgend jaar vast wel de directors cut! :P

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2021 18:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:22

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:19:
Vanavond lekker aan de slag met Myst *O*
Ook een stream bezig nu vanuit de ontwikkelaar terwijl ze de game spelen:

[YouTube: Dev Talk: Rand Miller and Eric A. Anderson Talk About Myst While Playing Myst]
Ik heb Myst nooit gespeeld. Althans, niet meer dan een kwartiertje volgens mij. Is die game nu echt een logische puzzelgame of moet je echt 10 meter out of the box denken.

Die Riders Republic beta werkt niet bepaald goed. Ik kom niet verder dan het main menu want er zijn alleen maar connection errors. Komen jullie er wel door?
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:42:
[...]

Zag hem net nog niet op GP staan.
Heb hem vanmorgen gedownload via de app (9.2 GB) maar kon hem nog niet starten.
Zo maar eens kijken of hij nu wel speelbaar is.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:33:
[...]

Heb hem vanmorgen gedownload via de app (9.2 GB) maar kon hem nog niet starten.
Z maar eens kijken of hij nu wel speelbaar is.
Ook de hele tijd die gare narrator, zucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:27:
[...]

Ik heb Myst nooit gespeeld. Althans, niet meer dan een kwartiertje volgens mij. Is die game nu echt een logische puzzelgame of moet je echt 10 meter out of the box denken.
Myst is beter te begrijpen dan Obduction.
Maar het draait wel om je zintuigen goed te gebruiken, dus naast je ogen ook je oren.
Heb hem uitgespeeld zonder guide.
Voor Obduction ook (nog) geen guide gebruikt en zit daar na twee jaar nu bij de teleporters / ruimtestations ??

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-07 12:33
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:23:

Niet dat we er nu wat aan hebben, maar de previews voor Deathloop zijn erg lovend. Krijgen er volgend jaar vast wel de directors cut! :P
Twijfel om te pre-orderen, maar ben nog druk met Ghost of Tsushima en wil daarna Little nightmare 2 oppakken (heb ik liggen voor de XSX maar nooit gespeeld) en ook nog Psychonauts 2.
Dus mss wachten tot ik hem 2de hands vind, het is niet echt een game voor iedereen en verwacht er dus snel wel wat te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de fans van Hades en Dark Souls, ga de dlc van Mortal Shell spelen.
Verslavender dan cocaine !
Nog één run dan …. Drie uur later …. Nog eentje dan :P

En die Axetana icm Hadern Shell _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thiqnno8AgXRN0m8JDwXY1NwOYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LeAc16OZucf6rU6o6qobrBt4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xRIG2zZ30302jZmiuYqjB_HWh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piGZKiGgs6IJKWFNDASqvMf1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 94% gewijzigd door justifire op 26-08-2021 18:51 ]

Engineer Stewie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:06:
[...]

Hoezo niet? Zo doen we dat hier ook hoor. Al gebruiken we dat hier maar in 1 richting (kinderen hebben een XSS met mijn profiel als home erop met passwoord en dan hun profiel dat boot zonder passwoord). Enig nadeel is dat als je de spellen van je stiefvader wil spelen je online moet zijn. Voor de rest is er niks onpraktisch aan.

Ze kunnen gewoon mijn hele bibliotheek installeren. Volgens mij werkt dat ook 2 kanten op.
Ja, dat werkt prima, maar daar ging het niet over. Ging hier er over of er, naast de twee consoles die elkaar als home hebben een manier was om op nog een derde console de games van de ander te spelen. Dat kan dus alleen op de manier die ik zei wat dus minder praktisch is. Je moet dan immers steeds in de gaten houden dat je niet tegelijk probeert te spelen en je moet elkaar genoeg vertrouwen (want je kunt dan meer dan alleen elkaars games spelen).
Met home consoles elkaars games spelen werkt prima ja, heb ik ook een tijd gedaan met een vriend (die helaas nauwelijks meer gamet tegenwoordig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nieuwe live stream voornamelijk gefocust op indies op dit moment.

• giantgiantus
[...]

Mensen die bewust in bijv. 2020 nieuwbouwwoningen kopen zonder er te willen gaan wonen om hem na de bouw in 2021 direct voor 50% extra door te verkopen (als dat zou kunnen) draag ik ook geen warm hart toe ;)

Enige manier om er iets aan te doen is om ze niet te kopen en hopen dat de rest dat ook niet doet :)

——

Jij gamed zoveel, koop gewoon een ps5. Prachtige games op te krijgen. Twee is beter dan 1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
[...]

Via streaming gewoon de PC versie op je Xbox spelen ;)

giantgiantus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Jij gamed zoveel, koop gewoon een ps5. Prachtige games op te krijgen. Twee is beter dan 1 :)
Haha, moet je nagaan. Ik heb nu al te weinig tijd voor de games die ik wil spelen. Een extra console gaat daar in ieder geval zeker niet bij helpen ;)

En verder ben ik gewoon geen heel groot fan van de type games die ze voornamelijk uitbrengen. Dat was de conclusie die ik trok uit de PS3 generatie die ik dan ook uiteindelijk weer verkocht heb. Maar dat is een discussie die we niet hoeven te voeren :P. Tenzij ze echt weer een nieuwe FromSoftware exclusive hebben.

Wom schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:18:
[...]

Via streaming gewoon de PC versie op je Xbox spelen ;)
Dat werkt niet lijkt me? Pc only games komen toch niet in Xcloud? Zoals age of Empire enzo.

• JDL15
HollovVpo1nt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:36:
[...]

Was het ook, dat ontken ik ook niet. De visual style was ineens heel anders. Ik moet zeggen dat ze daar bij Halo 4 redelijk mee weg konden komen omdat ze de prometheans introduceerden als the big baddy. Vond het destijds wel verfrissend. De gameplay keuzes in de multiplayer had ik meer moeite mee dan de visuele style.
Halo 4 en Halo 5 waren prima Halo spinoffs. Ik had dit gedaan, a la ODST:

Halo 4 -> Halo: Requiem
Halo 5 -> Halo: Rampant
Halo Infinite -> Halo: 4
Vind dat laatste inderdaad wel een goede oplossing, 4 en 5 als spinoff zien! Halo infinite als Halo 4 zien, dan die meuk van 4 en 5 weer vergeten :Y

Ja ik moet echt zeggen dat ik alle delen van Bungie echte toppers vond, met name 3 en Reach, ook de MP. Daar vind ik de perks (sprint is gelukkig nog optioneel) echt een goede toevoeging.

Ik vond die visuals bij 4 en 5 dus ook verschrikkelijk, al helemaal bij die multiplayer, toen leek het een of andere intergalactic robo shooter te zijn geworden. Ook die promethean guns hey, niks aan. Daarnaast leek elk level wel een of ander donkere glimmende grot en master chief zag er ook echt donkergroen uit in eens. Elk level was gewoon donker nu ik erbij stil sta hahah.

Anyways misschien wat off topic, maar kijk nog heel gespannen uit naar Infinite B-)
Heeft niemand hier verder last van? Begint irritant te worden. Dit is zodra ik een party join of al in eentje zit maar de headset aan doe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6AOHtn-ME_s7eopA64ei_Jio5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSOuI0D7K5OIAvQTqpC8XK4b.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik dan een klein duwtje geeft aan het volume wiel van de headset is het weg.

• Wom
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:23:
[...]

Dat werkt niet lijkt me? Pc only games komen toch niet in Xcloud? Zoals age of Empire enzo.
Voorwaarde is wel dat ze via xcloud beschikbaar zijn idd. Maar in theorie zou het dan moeten werken, als die nieuwe Edge browser er komt.

Maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zit nu een aantal uur in Psychonauts 2. Als je van traditionele 3d platformers houdt met veel collectibles die je mag, maar niet hoeft te verzamelen, gecombineerd met nieuwe/innovatieve gameplay elementen en levels gecombineerd met een leuk en komisch verhaal, dan zit je echt gebakken. :) Heerlijke game om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:45:
Zit nu een aantal uur in Psychonauts 2. Als je van traditionele 3d platformers houdt met veel collectibles die je mag, maar niet hoeft te verzamelen, gecombineerd met nieuwe/innovatieve gameplay elementen en levels gecombineerd met een leuk en komisch verhaal, dan zit je echt gebakken. :) Heerlijke game om te spelen.
Eens! Leukste game sinds ori op de Xbox.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Met die enorme backlog aan nieuwe games om doorheen te werken... Ben ik maar weer opnieuw aan AC Odyssey begonnen :+

Wat speelt dat lekker nu op 60 fps inderdaad zeg, loopt nog beter dan destijds op mijn pc :)
En na dat treurige Engeland voelt het echt als thuiskomen om weer door Griekenland te banjeren. Ook zwemmen is weer veel leuker want het is mooier en je ziet zowaar iets (precies de reden dat ik nadat ik heb leren duiken op Curaçao niet hier in de Maas wou springen toen een vriend dat voorstelde, is dan toch niks aan...)

Ik merk wel dat sommige dingen toch net weer wat beter werken in Valhalla, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het m.i. interessantere verhaal, mooiere omgeving, fijner zeilen (echt, zeilen op die riviertjes in Valhalla vond ik drie keer niks, vooral met om de haverklap de mast neer moeten laten voor wéér een brug)... En veel minder bugs (ga ik even er vanuit dat de Xbox versie niet veel buggier is dan de pc versie).

Ben ook gewoon weer voor Kassandra gegaan. Even overwogen om Alexios te spelen omdat ik die nog niet gedaan heb, maar Kassandra is gewoon leuker. Ik ben happy in ieder geval, ga me hier wel weer mee vermaken en mijn backlog wordt weer een aardige tijd genegeerd denk ik voor ik weer met deze enorme game klaar ben :+

Ja klopt, heb hem afgezet na Forza Horzon :p
Vond het niet zoveel aan O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:11:
[...]

Ja klopt, heb hem afgezet na Forza Horzon :p
Vond het niet zoveel aan O-)
Geen vette indie titels?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja top hé.

Hele leuke oude en nieuwe characters ook en het is super leuk om gewoon alles te doen. Met iedereen te praten, alles te verkennen etc. Dit was ook zo heerlijk in het eerste deel. Echt een leuk personage ook die Raz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb het na Horizon niet verder gekeken dus geen idee, wat ik ervoor zag vond ik persoonlijk niks :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05
Zit wel wat leuk spul tussen, maar niet echt vele console gericht, veel PC.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker melig inderdaad, bevalt me prima :)

Games with Gold voor September :z

Acties:
  • +5 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• drakiesoft
Geen idee of deze al een keer getoond is hier.

STARFIELD

3 of the locations from it's universe:

The "pleasure city" of Neon, the United Colonies capital city of New Atlantis, and capital of the Freestar Collective, Akila

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
drakiesoft schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:38:
Geen idee of deze al een keer getoond is hier.

STARFIELD

3 of the locations from it's universe:

The "pleasure city" of Neon, the United Colonies capital city of New Atlantis, and capital of the Freestar Collective, Akila

[YouTube: Starfield: Location Insights (Developer Commentary) - Neon]

[YouTube: Starfield: Location Insights (Developer Commentary) - New Atlantis]

[YouTube: Starfield: Location Insights (Developer Commentary) - Akila]
Soms haal ik al die titels een beetje door elkaar. Maar is dit nou wat ze gekscherend “skyrim in space” noemen? Want dan zet ik hem op mijn denkbeeldige lijstje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:01
Donstil schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:05:
[...]

Soms haal ik al die titels een beetje door elkaar. Maar is dit nou wat ze gekscherend “skyrim in space” noemen? Want dan zet ik hem op mijn denkbeeldige lijstje.
Yep. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:05:
[...]

Yes sir. En in een interview met Howard liet hij weten dat bepaalde features uit oudere games terug zullen komen, daarmee doelt hij op de wat meer diepere RPG mechanics die toch echt niet in Fallout 4 te vinden was, Skyrim overigens ook niet.

• drakiesoft
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

Wel echt heel apart dat de game één grote no show was bij de Gamescom shows.
Yup en geen HALO sp. Ik verwacht dan ook nog een showtje of een aankondiging in some form. Kan niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:18:
[...]

Yes sir. En in een interview met Howard liet hij weten dat bepaalde features uit oudere games terug zullen komen, daarmee doelt hij op de wat meer diepere RPG mechanics die toch echt niet in Fallout 4 te vinden was, Skyrim overigens ook niet.
Tof, de teaser op E3 sprak mij al direct aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

Wel echt heel apart dat de game één grote no show was bij de Gamescom shows.
Hij kwam wel even heel snel langs in een van de shows, weet even niet meer of het de Xbox of opening show was... Maar het was wel blink and you missed it (in zo'n soort compilatie video). Maar technisch gezien niet helemaal een no show :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou, Odyssey draait uitstekend op Series S, maar echt compleet niet mijn game. Blij dat ik hem kon refunden! Zou het leuker vinden als ze de oudere titels naar 60fps opschalen.

Wel nu Myst aan het downloaden. Vroeger de eerste drie delen met zeer veel plezier gespeeld (m.n. Riven vond ik echt ontzettend gaaf). Ben benieuwd.

[ Voor 30% gewijzigd door Thomas op 26-08-2021 22:52 ]

drakiesoft schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:26:
[...]

Yup en geen HALO sp. Ik verwacht dan ook nog een showtje of een aankondiging in some form. Kan niet anders.
Misschien krijgen we nog een XO show, maar volgens mij hadden ze die dan wel aangekondigd nu.

Halo SP krijgen we te zien zodra 343 klaar is met polishing. Dichtbij de launch dus eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wall of text incoming, maar het is wel fijn om dit gelezen te hebben! Joseph Staten van 343 over hoe het er nu voor staat met campaign en dat hij de teleurstelling begrijpt.
Before boarding my flight, I had a chance to read some of the commentary online, and I definitely hear the disappointment about not seeing Campaign gameplay on the broadcast. So, I wanted to take this opportunity to: (1) shed light on why we chose not to show Campaign right now and (2) assuage your concerns about where Campaign is at this point in the production process. As I mentioned in last week’s Development Update, the whole Halo Infinite team is in shutdown mode. This means we’re done with feature work and focused on crushing high-priority bugs. We’re spending lots of time playing the game, verifying fixes, and generally doing all we can to ensure Campaign (and Multiplayer!) plays great on all platforms—from an original, 8-year-old Xbox One to a brand new, ultra-spec PC. This is a very challenging task, even for a large and experienced team. In many ways, shutting down a game is like being on final approach to landing an airplane. And if you’ll forgive a bit of aviation-geekery, the entirety of the team is essentially in a “sterile cockpit,” which is to say: we’re at a critical phase in the flight that is Halo Infinite , so it’s extremely important to avoid distractions and stay focused on mission-critical tasks only. For Campaign, that means putting maximum effort into ensuring the wide-open, adventure-filled experience you’ll all get to play on December 8th is a great as it can possibly be. And gameplay demos and trailers not only take a huge amount of effort to do well, they also take cycles away from bugs and other shutdown tasks. I would like to share, however, that right before I left for Los Angeles, I had to pause a full playthrough of Campaign that I started late last week. I’m going for a 100% run, which means completing all primary and secondary missions, finding all collectibles etc. I’ve played Infinite ’s Campaign multiple times. But every time I do, I always find something new, tucked away on Zeta Halo. Sometimes these are quiet little bits of environmental storytelling, such as an abandoned but desperately defended Marine recon post, high on a lonely mountainside (fortunately, the Banished missed the fully loaded S7 sniper rifle that the Marines left behind). Sometimes these are combat encounters with deviously polished scripting, for example: a UNSC forward operating base that seemed abandoned… until I heard the laughter and taunts of multiple, energy sword-wielding and cloaked Elites, as I stumbled into their trap. I hope all of you take comfort from the fact that, honestly, I can’t wait to get back home, fire up the build, and hit “Continue” on the Campaign. No matter how many times I play, Halo Infinite remains, fundamentally, super fun to play—and we’re very eager to share all the fun with you through captured gameplay, trailers, and other content once we get this plane safely on the ground. But for now, it’s focus-time in the cockpit as we stick the landing. Please, keep those seatbelts fastened, and thank you for your patience and support. -Joseph Staten, Head of Creative for Halo Infinite.
https://www.halowaypoint....side-infinite-august-2021

Acties:
  • +7 Henk 'm!

En dit is echt super! Jammer dat het pas in februari komt.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:51:
Nou, Odyssey draait uitstekend op Series S, maar echt compleet niet mijn game. Blij dat ik hem kon refunden! Zou het leuker vinden als ze de oudere titels naar 60fps opschalen.

Wel nu Myst aan het downloaden. Vroeger de eerste drie delen met zeer veel plezier gespeeld (m.n. Riven vond ik echt ontzettend gaaf). Ben benieuwd.
Riven is veruit de beste uit de reeks.
Nog gespeeld op de Sega Saturn, bleef wisselen met die 4 discs 😅
Kon Myst 3 Exile ook best waarderen, daarna ging het bergafwaards.

Myst op de Xbox voelt nog niet echt af, controls zijn erg clunky en zat gisteren al in een deur geglitched :')
Raar bedrijf dat Cyan, Obduction liep op release ook al als een diashow …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:07
Dat wordt een druk racejaar volgend jaar met FH5, ACC Next Gen, Test Drive Solar Crown, GRID Legends en Forza Motorsport die beschikbaar zullen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:24
Thomas schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:51:
De 3 delen in The Ezio Collection hebben een 60FPS boost functie. Aanrader! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:05:
[...]

Riven is veruit de beste uit de reeks.
Nog gespeeld op de Sega Saturn, bleef wisselen met die 4 discs 😅
Kon Myst 3 Exile ook best waarderen, daarna ging het bergafwaards.

Myst op de Xbox voelt nog niet echt af, controls zijn erg clunky en zat gisteren al in een deur geglitched :')
Raar bedrijf dat Cyan, Obduction liep op release ook al als een diashow …
Hier ook na Exile niks meer gespeeld. De originele Myst nooit uitgespeeld dus wat dat betreft leuk om dat nu te doen. Draait op Series S niet helemaal locked op 60fps en de controls (knoppen of zo'n valve omdraaien) zijn niet super. Had ook toen de game ready to start maar niet volledig gedownload was een berg missende textures. Na een restart toen 'ie wel helemaal binnen was was dat voorbij. Vind het wel een erg mooie game geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kalkie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:10:
[...]

Ik heb hetzelfde, op mijn One X werkt het nog wel.
Ik zit wel in het insider programma met de Series X, misschien is dat het probleem? Factory Reset lost het ook niet op. Heel irritant. Nu elke avond beneden even de One aanzetten voor de punten ;).
Op mijn ONe X werkt het hier ook niet, dat had ik al geprobeerd. Rest zal ik nog eens proberen. Bedankt voor het testen :)

Ik zit overigens niet in het insider programma.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:14
devilsnight schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 01:44:
Wall of text incoming, maar het is wel fijn om dit gelezen te hebben! Joseph Staten van 343 over hoe het er nu voor staat met campaign en dat hij de teleurstelling begrijpt.

[...]

https://www.halowaypoint....side-infinite-august-2021

"We’re spending lots of time playing the game, verifying fixes, and generally doing all we can to ensure Campaign (and Multiplayer!) plays great on all platforms—from an original, 8-year-old Xbox One to a brand new, ultra-spec PC. This is a very challenging task, even for a large and experienced team."
En hierbij dus de bevestiging dat ondersteuning van de Xbox One wel degelijk zorgt voor vertraging en waarschijnlijk ook minder grote 'nex gen' stappen dan als het enkel voor de Series en de PC was ontwikkeld. Zonde...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 ... 222 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord