Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit te wachten tot de bal die gast van het podium af zwiept.
En zij dan : “TRIBUCHEEEEEEEEEET !!!” :w

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 22:05
Katapulten, jaja, wie zit hier nou op te wachten? Hiervoor kijkt toch niemand zo’n stream.

Ik zet discovery channel wel aan als ik dit wil weten. Als je niks te zeggen hebt, hou die stream dan gewoon 30 minuten korter ipv deze filler onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Laat gewoon gameplay of een leuke trailer zien van de game..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Die "this looks so good" en ondertussen Wreckfest laten zien waar iemand van zn grasmaaier af vliegt _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg! Deze cloud onthulling.. ben verrast

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga gewoon lekker gamen en zet deze stream aan op je telefoon. Of zoals ik doe, speel Art of Rally op je tablet en de stream op je tv. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 19:23
Nou ja scheelt wel ssd ruimte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Wait, gaan ze XSX games afspelen in de cloud voor Xbox One eigenaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een stream over een stream :z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:34:
Dat is volgens mij wat ze uiteindelijk willen gaan doen ja. Play everywhere. Plan anywhere. Ook logische stap volgens mij.

---

Oeh Wasteland 3 DLC. Heb erg genoten van de base game. Echt een hele toffe game. Ben nog niet begonnen aan de 1e DLC, alhoewel ik die wel heb gekocht.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Leek er wel op vanuit de Game Pass launcher meteen, ze zeiden ook Gen 9 games op Gen 8 consoles idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
hifigamefreak schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:36:
[...]

Leek er wel op vanuit de Game Pass launcher meteen, ze zeiden ook Gen 9 games op Gen 8 consoles idd
De volgende stap is xcloud op Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
Is dat nu niet het geval dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 20:52
Tot op heden is het een vrij magere stream, voegt weinig toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:22

TheVMaster

Moderator WOS
hifigamefreak schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 19:36:
[...]

Dat leek niet alleen zo, dat is ook zo. Zie ook Brad Rosetti (van MS) op Twitter, ze gaan het natuurlijk eerst in de preview builds uitproberen :
NotSoSteady schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 19:37:
[...]

Je kunt nu nog geen xCloud games streaming naar je Xbox.

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 24-08-2021 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

NotSoSteady schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:37:
[...]

Volgens mij kan je nu alleen streamen naar current gen Xbox-en en alleen als in je het Insider programma zit ivm de nieuwe Edge Browser. Dit schijnt ingebouwd in de GamePass games app op de Xbox zelf te zijn, hoop dat dit ook geïntegreerd gaat worden op de series consoles btw. Handiger dan via een browser IMHO

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
hifigamefreak schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 19:40:
[...]

Volgens mij kan je nu alleen streamen naar current gen Xbox-en en alleen als in je het Insider programma zit ivm de nieuwe Edge Browser. Dit schijnt ingebouwd in de GamePass games app op de Xbox zelf te zijn, hoop dat dit ook geïntegreerd gaat worden op de series consoles btw. Handiger dan via een browser IMHO
Je kunt nu (officieel) geen xbox games streamen vanuit xcloud naar je Xbox. Volgens mij (meen dat ik het in het begin weleens heb geprobeerd) wordt de controller niet herkend (in de Edge browser op je xbox). Dit gaat ook geïntegreerd worden op de Xbox Series X/S en Xbox One, ze lieten het in de stream even kort zien (en dat was volgens mij gewoon een game uit je (game pass) library op de xbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
justifire schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

Ik zie een tekstballonnetje met een streep er doorheen, dus mondje dicht op fora en social !!
Hier ook verwijderd, lijkt wel een slechte kopie van Forza Horizon, maar dan op een fiets met afschuwelijke graphics :+
Ook dit bericht mag niet! Ik heb me net aangemeld voor de bèta om de NDA te lezen. Die lui zijn geschift. Hier een voorbeeld uit de NDA tekst (de tekst van de NDA valt natuurlijk niet onder de NDA omdat je die moet lezen voordat je hem accepteert).
· I participate to the Test in a secure room: I participate to the Test from my home and not from a public space;

· If I participate to the Test in a room with a window, I keep the curtains closed;

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:43:
[...]

Ook dit bericht mag niet! Ik heb me net aangemeld voor de bèta om de NDA te lezen. Die lui zijn geschift. Hier een voorbeeld uit de NDA tekst (de tekst van de NDA valt natuurlijk niet onder de NDA omdat je die moet lezen voordat je hem accepteert).

[...]
Gordijntjes dicht en snaveltjes toe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woehoee een nieuw schip , next.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas ben ik solo nooit door State Of Decay 2 gekomen, deel 1 wel 3 keer uitgespeeld. Keek toen echt uit naar deel 2 , maar solo is die niet te doen :\ tenminste vind ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:45:
Woehoee een nieuw schip , next.. :p
Ik quote mezelf even ;) Goed om je verwachtingen te managen. :P
uchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:05:
Verwachtingen voor Gamescom zijn in ieder geval gedeeld.

Morgen is er een twitch stream voor indies. Hopelijk niet zo langdradig als de vorige stream, maar verwacht van wel :P
Stray Blade... @justifire, aan welke game doet dit jou denken :)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 19:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:48:

Stray Blade... @justifire, aan welke game doet dit jou denken :)
Like Ashen and Mortal Shell had a baby :P
(Met een drupje Remnant From The Ashes)

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 24-08-2021 19:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:35
Waarom maken ze age4 niet beschikbaar op Xbox. Prima om het te moeten besturen met muis en tobo. Kan prima toch met de xsx zou ik zeggen. Zou best een leuk experiment zijn. Ik zie anno 1800 ook wel zitten op de Xbox bv.

[ Voor 23% gewijzigd door giantgiantus op 24-08-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 14:24
Ik verbaas me er wel over dat er nog niks over Halo is geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:56:
Die fanboys shitstorm laten ze waarschijnlijk even overwaaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:54:
Waarom maken ze age4 niet beschikbaar op Xbox. Prima om het te moeten besturen met muis en tobo. Kan prima toch met de xsx zou ik zeggen. Zou best een leuk experiment zijn. Ik zie anno 1800 ook wel zitten op de Xbox bv.
Ik denk dat de verwachting dan is dat het helemaal met controller werkt, maar dat is nog niet zo. Dus voor die paar die dat met muis willen doen, is het nog even wachten. Snap het wel, maar vind het ook muf dat ze er geen haast van maken. Lijkt me prio 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar we krijgen wel een nieuwe look voor ons schip in Sea of Thieves :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Die game moet je gewoon een jaar vergeten. Zelfs als die dit jaar uitkomt is die gewoon niet af.

In algemene zin krijg ik telkens meer het idee dat ik alle release dates T+1 jaar ga doen. Praktisch elke game is beter na een jaar. Je bent eigenlijk gek als je games op T speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het vooralsnog een saaie show. Had lekker deze trailers de afgelopen weken online gegooid, was een stuk boeiender geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:57:
[...]

Die fanboys shitstorm laten ze waarschijnlijk even overwaaien.
Ik verwacht wel een release date of een uitstel vandaag. Zou raar zijn als ze er niks over zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
B)

[ Voor 79% gewijzigd door justifire op 24-08-2021 20:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben ik de enige die Psychonauts 2 een vage game vind?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:03:
Dat en ik krijg niet het idee dat die 2 zin hebben om over hun game te praten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:29
Is het ook. Het is echt een uniek en briljant concept.

Maar ook absoluut zeer de moeite waard. En als de game net als de eerste is dan is alles in de game wel enorm duidelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:05:
[...]

Dat en ik krijg niet het idee dat die 2 zin hebben om over hun game te praten...
Haha precies en die andere vrouw is over elke game erg enthousiast , die geloof ik al niet meer.

Edit

En er zijn veel cartoonlook games momenteel :p

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2021 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-10 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/ytbsaYrU7_IAAAAC/oh-me-too-man.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Reviews hebben het over goty. Eerst maar proberen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
The Gunk ziet er wel tof uit! Alleen nog steeds geen release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
The gunk ziet er tof uit. Beetje een Zelda ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Het valt me wel op dat er toch wat meer games bij day one al op gamepass zitten. Ik had het idee dat het de laatste tijd vooral werd ingezet om iets oudere games te proberen, maar dit is wel erg nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Its time for Horizon!! Yeahh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:07:
Het valt me wel op dat er toch wat meer games bij day one al op gamepass zitten. Ik had het idee dat het de laatste tijd vooral werd ingezet om iets oudere games te proberen, maar dit is wel erg nice.
Ik had de laatste tijd juist exact het tegenovergestelde gevoel. De afgelopen maand kwamen nieuwe titels als Twelve Minutes, Last Stop, The Ascent, Flight Simulator, Hades en nu straks Psychonauts 2 direct in Gamepass. Heb voor mijn gevoel juist behoorlijk veel nieuwe releases zitten spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff derde keer dat ze de FH5 stream aanhalen.
Dementie much ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zo te merken wordt Forza Horizon dan zo'n beetje de afsluiter. Ik dacht dat Battlefield ook nog wel wat marketing rond Gamescom had, maar is dat dan bij de event van morgen GamesCom Opening Night? (20u)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
Geen Halo? Ik had al niet veel verwachtingen, maar jezus, uurtje weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 19:58:
[...]

Ik denk dat de verwachting dan is dat het helemaal met controller werkt, maar dat is nog niet zo. Dus voor die paar die dat met muis willen doen, is het nog even wachten. Snap het wel, maar vind het ook muf dat ze er geen haast van maken. Lijkt me prio 1.
Dat zouden ze vast wel onder de knie kunnen krijgen. Laten we hopen dat ze het ooit wel gaan doen. Ik ga voor die sporadische game die ik op een pc zou moeten spelen geen dikke game pc kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:10:
Zo te merken wordt Forza Horizon dan zo'n beetje de afsluiter. Ik dacht dat Battlefield ook nog wel wat marketing rond Gamescom had, maar is dat dan bij de event van morgen GamesCom Opening Night? (20u)
Ooh ..
One more thing …

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Nah dat past niet echt bij Battlefield. Die kan een hele event op zichzelf neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
TheVMaster schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:10:
[...]

Dat zouden ze vast wel onder de knie kunnen krijgen. Laten we hopen dat ze het ooit wel gaan doen. Ik ga voor die sporadische game die ik op een pc zou moeten spelen geen dikke game pc kopen ;-)
Tis dat gpu te duur zijn. Maar je kan het beter omdraaien. Een pc en dan Xbox de deur uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Die controller is wel echt graf lelijk zeg damn. Zeer knap ook, heeft op logo na gewoon geen enkele link met horizon. Erg knap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
Halo is echt de olifant in de kamer zo. Beetje zoals Horizon Forbidden West bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:11:
[...]

Nah dat past niet echt bij Battlefield. Die kan een hele event op zichzelf neerzetten.
BF zit niet in game pass en denk dus dat ze daar een beetje meer op focussen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

v8power67 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:12:
Die controller is wel echt graf lelijk zeg damn. Zeer knap ook, heeft op logo na gewoon geen enkele link met horizon. Erg knap.
Precies wat ik dacht: niet mijn stijl maar goed. Wel is hij gedeeltelijk transparant, dat zou ik wel vaker willen zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:12:
Kan helaas nergens een foto vinden , wou hem namelijk even posten.

[YouTube: Forza Horizon 5 Controller Trailer Gamescom 2021]

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2021 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

Kan helaas nergens een foto vinden , wou hem namelijk even posten.

[YouTube: Forza Horizon 5 Controller Trailer Gamescom 2021]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDcWFkxShapPqY2Y5i6N82LPEPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pj9p7DGw0n4MKZrchkrrBQSU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Forza ziet er zelfs in een crappy stream prachtig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Eigenlijk verdient die wereld van Forza een nieuwe game. Het is precies hetzelfde als de voorgaande delen. Maar die wereld is zo super vet dat de wereld echt een andere game zou verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Poeh. Dat is echt een gigantisch lelijke controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
Eigenlijk verdient die wereld van Forza een nieuwe game. Het is precies hetzelfde als de voorgaande delen. Maar die wereld is so super vet dat de wereld echt een andere game zou verdienen.
Komt toch een RPG aan van Playground ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:17:
Forza ziet er zelfs in een crappy stream prachtig uit :P
Denk dat ik meer plezier aan Forza dan Halo ga hebben. Wat zit dit er prachtig uit in een crappy stream inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
[...]

Komt toch een RPG aan van Playground ?
Serieus? Dat is super tof. Ik denk dat dit 1 vd mooiste video game werelden is ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
[...]

Denk dat ik meer plezier aan Forza dan Halo ga hebben. Wat zit dit er prachtig uit in een crappy stream inderdaad.
Nahja, Halo is voor mij toch de MP. En de verhalen die ik heb gehoord over de 1e flight zijn alleen maar positief. Dus ik heb Halo nog niet afgeschreven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Serieus? Dat is super tof. Ik denk dat dit 1 vd mooiste video game werelden is ooit gemaakt.
Fable. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Nahja, Halo is voor mij toch de MP. En de verhalen die ik heb gehoord over de 1e flight zijn alleen maar positief. Dus ik heb Halo nog niet afgeschreven :P
Multiplayer vind ik vooral de grote battles leuk. 4v4 modes vind ik niet meer echt de moeite. De maprotatie in Halo vind ik ook altijd zo beperkt.

Gewoon echt geen Halo, dat had ik niet verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door mobygo76 op 24-08-2021 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Hehe opzich goed dat je positief bent. Maar toen ik vorig jaar aangaf dat ik de kans groot achtte dat de game niet af zou zijn bij release heb je me aangegeven bij de tweakers politie🤣. Dus lets see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Die dj stem die je hoorde in horizon 5 beelden met die mercedes amg one is dat dezelfde van horizon 1? Krijg ook echt weer deel 1 vibe wat toch wel echt de leukste was ! Damn begin gewoon echt serieus zin te krijgen erin! Ziet er weer lekker over the top spektakel uit.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 24-08-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
v8power67 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:22:
Die dj stem die je hoorde in horizon 5 beelden is dat dezelfde van horizon 1? Krijg ook echt weer deel 1 vibe wat toch wel echt de leukste was ! Damn begin gewoon echt serieus zin te krijgen erin! Ziet er weer lekker over the top spektakel uit.
Deel in Italië (deel 3) was mijn favo. Deel 4 vond ik de wereld deprimerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
giantgiantus schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 20:11:
[...]

Tis dat gpu te duur zijn. Maar je kan het beter omdraaien. Een pc en dan Xbox de deur uit.
Neuh, dan moet ik ergens anders gaan zitten gamen (en elke paar jaar nieuwe GPU kopen om alles in 4k te blijven spelen). Ik wil gewoon gezellig gamen op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Gunk komt in december, Nice.

Halo gewoon echt een no show, nog altijd geen release date. Ook geen campaign tot na de shutdown periode, aka heel dichtbij launch. Spijt me, maar dat zie ik als een red flag. Hopelijk zit het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:26
Mooi op tijd klaar voor We zijn er bijna 😀

Had toch nog wel op een beetje Halo gehoopt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:23:
[...]

Deel in Italië (deel 3) was mijn favo. Deel 4 vond ik de wereld deprimerend.
Deel 2 bedoel je, 3 was Australië. 4 is engeland. En vond deel1 gewoon de sfeer echt leukste. Echt beginnen met gare auto en je opbouwen. Deel 2 was zeker leuk. Deel 3 was vet maar al snel saai, en deel 4 is gewoon ja saai imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, ben nou niet echt weggeblazen door de items uit de stream. De hoeveelheid van Forza was erg matig en de overige games waren ook niet heel bijzonder. Niet iets om de stream voor aan te zetten in ieder geval. Maar vooral het gebrek aan aankondigingen vind ik opvallend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Hehe opzich goed dat je positief bent. Maar toen ik vorig jaar aangaf dat ik de kans groot achtte dat de game niet af zou zijn bij release heb je me aangegeven bij de tweakers politie🤣. Dus lets see!
Ik hoop niet dat ze je te hardhandig hebben aangepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voorzichtig enthousiast voor Stray Blade.
En verder … eigenlijk niets gezien wat mijn interesse wekt.
Had gehoopt op wat content van Myst maar helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Smaken verschillen, maar voor mij verschrikkelijk

Afbeeldingslocatie: https://compass-ssl.xbox.com/assets/fe/49/fe49cc17-179a-47da-b4b7-7122d3def44a.jpg?n=00496832_Feature-Image-Priority-0_1040x867.jpg

Volgens mij is het Industrial Design team een beetje van het padje af als je het mij vraagt. Had dan iets subtiels richting de mexicaanse kleuren gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 24-08-2021 20:33 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
MRE-Inc schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:31:

[Afbeelding]
Eens, wat een lelijk ding. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Het ziet er echt uit als zo'n goedkope alternatieve controller en niet als een officiële Xbox controller imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Qua Halo heb ik geen flauw fucking idee meer wat ik ervan moet denken. Hoe kan zo'n prachtige franchise zo behandeld worden? Nog altijd geen release date, dit jaar vrijwel amper campaign gezien en dat na het fiasco van vorig jaar. Dat er geen co-op in zit bij launch is niet zo'n ramp, maar hopelijk betekent het niet dat ze nog steeds flink struggelen met de campaign.

Één ding mag duidelijk zijn, deze studio moet een gigantisch refresh of reset of whatever krijgen, want this ain't it chief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die I am Fish game... Instant buy...

Helaas nog niet te koop :)

https://www.microsoft.com/nl-nl/p/i-am-fish/9mxgj8jzl0lk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game pass day one toch ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Pssstt... Je hoeft hem niet eens te kopen als je gamepass hebt.

-----------

Dat je dadelijk ook op je One console via Xcloud kunt gamen is toch wel echt een leuke toevoeging. Zeker als je je console gewoon bekabeld kunt aansluiten is dat volgens mij echt een prima aanvulling op de manieren waarop iemand kan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 24-08-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op Tuesday 24 August 2021 @ 20:38:
[...]

-----------

Dat je dadelijk ook op je One console via Xcloud kunt gamen is toch wel echt een leuke toevoeging. Zeker als je je console gewoon bekabeld kunt aansluiten is dat volgens mij echt een prima aanvulling op de manieren waarop iemand kan spelen.
En het is natuurlijk super snel. Als je een 50+ GB game niet eerst hoeft te downloaden, maar gelijk kunt spelen. Dan is het ook aantrekkelijker om ‘even een game te proberen’. Je kunt hem natuurlijk altijd nog downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 24-08-2021 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja dacht ik wel ergens gelezen te hebben. Maar ik wordt er dagelijks van beticht dat ik de game industrie om zeep help met mijn abo op Gamepass, dus ik dacht, dat counter ik even :+
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:
[...]

;)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 24-08-2021 21:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-10 13:03

[Afbeelding]

[Twitter]

Volgens mij is het Industrial Design team een beetje van het padje af als je het mij vraagt. Had dan iets subtiels richting de mexicaanse kleuren gedaan.
De controller heeft een Zuid-amerikaanse vibe, ik vind wel heel vet. Maar misschien omdat ik een zuid-amerikaans achtergrond heb.

Sig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ze gaan Halo daar laten zien, ipv hun eigen event? :F

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 22:04
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:
[...]

Pssstt... Je hoeft hem niet eens te kopen als je gamepass hebt. Ik weet het. Begin van het einde, maar ik zeg het toch maar even.
The industry is doomed zeg ik je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Misschien hoort deze vraag hier niet thuis maar ik merk dat in MSFS dat als ik de World updates wil installeren via de content manager en ik weg loop hij steeds opnieuw begint met downloaden.

Dat is wel erg vervelend want ik moet de game al openhouden gezien die niet via de MS store zijn binnen te halen en dan kan ik ook niet weglopen omdat de console energiebesparing inschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Volgens mij moet je die pagina open laten staan. Heb ook al een paar keer gehad dat die download gewoon stopte als ik de game ging spelen. Vrij irritant inderdaad.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr

[Afbeelding]

[Twitter]

Als grafisch vormgever moet ik zeggen dat hij zo lelijk is dat hij “mooi” is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:
[Twitter]
Hopelijk iets anders, want Halo zal toch alleen maar MP zijn, dat heeft 343 nu wel duidelijk gemaakt. Iets wat we echt niet verwachten zou leuk zijn. We hebben nog steeds geen gameplay van Redfall gezien bijvoorbeeld, de vampire co-op shooter van Arkane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
Wom schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:
[Twitter]
Main stream zal een veel groter bereik hebben van 'non xboxers', best logische keuze eigenlijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:05:
[...]

Main stream zal een veel groter bereik hebben van 'non xboxers', best logische keuze eigenlijk.
Ja en nee vind ik. De show vandaag ging puur om games die dit jaar gingen uitkomen, dus een FH5 en ook zeker hun flagship franchise zou je dan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
devilsnight schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:02:
[...]

Hopelijk iets anders, want Halo zal toch alleen maar MP zijn, dat heeft 343 nu wel duidelijk gemaakt. Iets wat we echt niet verwachten zou leuk zijn. We hebben nog steeds geen gameplay van Redfall gezien bijvoorbeeld, de vampire co-op shooter van Arkane.
“Nog steeds” game is pas net aangekondigd, verwacht daar voorlopig nog weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
swoutr schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:16:
[...]

“Nog steeds” game is pas net aangekondigd, verwacht daar voorlopig nog weinig van.
Komt 2e kwartaal 2022 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:54:
Sterker nog ook met de controller is het best wel te doen.
Cities skyline en surviving mars heb ik op die manier erg veel gespeeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 218 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord