Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:03
Laatste paar uur wilde mijn xbox veel textures niet meer inladen in de snow acts. Vooral de bomen waren vaak de klos. Dan zag ik een 2d boompje die direct uit de Nintendo 64 leek te komen.

Heb mijn game afgesloten via de home knop.xbox uitgezet, kijken of dat het oplost. Verder speelt het nog heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-07 23:47
MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:59:
Laatste paar uur wilde mijn xbox veel textures niet meer inladen in de snow acts. Vooral de bomen waren vaak de klos. Dan zag ik een 2d boompje die direct uit de Nintendo 64 leek te komen.

Heb mijn game afgesloten via de home knop.xbox uitgezet, kijken of dat het oplost. Verder speelt het nog heerlijk!
Verkeerde topic?
edit: of ik ben dommig omdat ik niet weet wat de snow acts zijn. dat kan natuurlijk ook.

[ Voor 9% gewijzigd door zetje01 op 25-08-2021 00:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:20

sapphire

Die-hard pruts0r

MRE-Inc schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:31:
Smaken verschillen, maar voor mij verschrikkelijk

[Afbeelding]

[Twitter]

Volgens mij is het Industrial Design team een beetje van het padje af als je het mij vraagt. Had dan iets subtiels richting de mexicaanse kleuren gedaan.
Smaken verschillen, ik vind dit zó fout dat het gewoon geweldig is 8)

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:03
zetje01 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 00:02:
[...]

Verkeerde topic?
edit: of ik ben dommig omdat ik niet weet wat de snow acts zijn. dat kan natuurlijk ook.
Is van mijn xbox s, gears 5. Snow act is act 2 volgens mij. Gedeelte van het spel waar ik last heb van textures die laden. In bepaalde mate hadden de vorige gears games dit btw ook. Kan aan de engine liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:16:
[...]

“Nog steeds” game is pas net aangekondigd, verwacht daar voorlopig nog weinig van.
Zomer 2022 moet de game uitkomen, dus gameplay dit jaar is echt zeker wel mogelijk.

En zelfs van Avowed zouden we dit jaar nog iets kunnen zien. Obsidian zei immers na E3 dat het team van Avowed ergens mee bezig was en dat we het "soon" zouden krijgen te zien. Maar ja, dat woord in deze industrie kan alles betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07
Wom schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:
[Twitter]
Ze gaan Halo daar laten zien, ipv hun eigen event? :F
Ik denk eerder dat er gewoon veel games komen die ook op Xbox komen dan dat er iets van Microsoft exclusief te zien is. Verder hoop ik ook op EA met Battlefield nog wat te zien. Ze gingen nog aankondigen wat hun mysterieuze nieuwe modus is.

Verder kan het nog altijd iets zijn van een nieuwe controller of DLC van een andere games. Maar ik verwacht geen exclusive die ze daar wel laten zien en niet op hun eigen event.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:02
Martinspire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:23:
[...]

Ik denk eerder dat er gewoon veel games komen die ook op Xbox komen dan dat er iets van Microsoft exclusief te zien is. Verder hoop ik ook op EA met Battlefield nog wat te zien. Ze gingen nog aankondigen wat hun mysterieuze nieuwe modus is.

Verder kan het nog altijd iets zijn van een nieuwe controller of DLC van een andere games. Maar ik verwacht geen exclusive die ze daar wel laten zien en niet op hun eigen event.
Was die modus niet Battlefield Portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Martinspire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:25:
Hmm, ben nou niet echt weggeblazen door de items uit de stream. De hoeveelheid van Forza was erg matig en de overige games waren ook niet heel bijzonder. Niet iets om de stream voor aan te zetten in ieder geval. Maar vooral het gebrek aan aankondigingen vind ik opvallend.
MS zelf loopt al weken te verkondigen dat er niks nieuws aangekondigd ging worden, alleen updates voor games die we al kenden. Dis wat dat betreft zijn ze met Crusader Kings 3 op console al de verwachtingen voorbij :P

Viel mij ook tegen hoor, was meer een lange Inside Xbox aflevering dan echt een event stream.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Dat zou kunnen.
Had Odessey even geprobeerd met de release van de Series X, maar na het zien van de pop-in en lage framerate snel overgegaan naar Valhalla.
Mjah ik verkies altijd gameplay over grapics. Zou zou het ook moeten zijn IMHO. Maar goed ik kom ook bij de Commodore 64 vandaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Vanavond een nieuwe Saints Row (Reboot) aankondiging. Hopelijk met een gameplay trailer. :)

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 25-08-2021 09:23 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bulletdodger schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]

Mjah ik verkies altijd gameplay over grapics. Zou zou het ook moeten zijn IMHO. Maar goed ik kom ook bij de Commodore 64 vandaan :P
Maar framerate kan een aardige impact op gameplay hebben. Het hoeft niet altijd 60 fps te zijn, maar in AC wat mij betreft wel. Zeg ik als mede met-de-C64-begonnen-gamer :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TedBR072
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik heb begrepen dat System Link al vanaf de Xbox One niet meer bestaat (als in: Xbox one games hebben geen system link). Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met 1 account op 1 netwerk met verschillende consoles wel tegen elkaar te spelen?
Ik heb thuis een een Series X en een Xbox one en het lijkt me geinig om bijvoorbeeld de MCC met wat vrienden tegen elkaar te spelen.
Moet ik hiervoor een 'kinderaccount' aanmaken die valt onder mijn eigen account of is het überhaupt niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TedBR072 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:41:
Ik heb begrepen dat System Link al vanaf de Xbox One niet meer bestaat (als in: Xbox one games hebben geen system link). Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met 1 account op 1 netwerk met verschillende consoles wel tegen elkaar te spelen?
Ik heb thuis een een Series X en een Xbox one en het lijkt me geinig om bijvoorbeeld de MCC met wat vrienden tegen elkaar te spelen.
Moet ik hiervoor een 'kinderaccount' aanmaken die valt onder mijn eigen account of is het überhaupt niet mogelijk?
Je moet wel een extra account aanmaken want je kunt niet op 2 locaties tegelijk spelen. Als je echter met jouw account (waar de games op staan) een van de consoles als home instelt en dan zelf met jouw account op de andere console speelt, dan kan elk ander account op die home console jouw games starten. Vervolgens kun je games samen spelen via internet (bij games die dat ondersteunen natuurlijk), maakt niet meer uit of je fysiek bij elkaar in de buurt bent of niet. Wel heb je dan ook Xbox live gold nodig (of gamepass ultimate) op jouw account (dat tweede account hoeft dat niet zolang die op jouw home console speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:16
Fable, daar is het wel heel stil omheen geworden. Die zou volgend jaar uit moeten komen (gok op december 2022). Weet niet of ze het tot de E3 volgend jaar laten liggen, maar gezien het zo windstil is vanuit Fable land vermoed ik dat daar een jaartje vertraging in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:51:
[...]

Fable, daar is het wel heel stil omheen geworden. Die zou volgend jaar uit moeten komen (gok op december 2022). Weet niet of ze het tot de E3 volgend jaar laten liggen, maar gezien het zo windstil is vanuit Fable land vermoed ik dat daar een jaartje vertraging in zit.
Ik heb zelf altijd 2023 in mijn hoofd gehad dat die gereleased zou worden. Als die in 2022 uitkomt zou het mooi zijn, maar dat verwacht ik zelf niet. Laat ze er maar lekker veel tijd en moeite in stoppen om de franchise op een goede manier te rebooten. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:51:
[...]

Volgens mij is er voor Fable helemaal geen release-window genoemd. Eind 2022 is wel het eerste wat 'mogelijk' is, aangezien dan de 2 jaar back-compat met Xbox One consoles voorbij is, en we weten dat Fable niet naar last-gen komt. Maar kan zomaar 2023 zijn, of nog later.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:46
BM schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:55:
[...]

Volgens mij is er voor Fable helemaal geen release-window genoemd. Eind 2022 is wel het eerste wat 'mogelijk' is, aangezien dan de 2 jaar back-compat met Xbox One consoles voorbij is, en we weten dat Fable niet naar last-gen komt. Maar kan zomaar 2023 zijn, of nog later.
Inderdaad, alleen een onthullingstrailer eind 2020 waarbij er geen releasedatum werd genoemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:26
BM schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:55:
[...]

Feitelijk zou Fable nu mogelijk wel speelbaar worden op de vorige generatie, via de cloud-oplossing die ze officieel hebben voorgesteld gisteren :+

Heb zelf mijn oude One S gedoneerd, maar anders had dat een mooie streaming console geweest.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat is Opening Night Live vanavond?

En Geoff Keighley heeft "u ready?" Getweet naar TimDog. Dus het zal wel de Halo release date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Feitelijk zou Fable nu mogelijk wel speelbaar worden op de vorige generatie, via de cloud-oplossing die ze officieel hebben voorgesteld gisteren :+

Heb zelf mijn oude One S gedoneerd, maar anders had dat een mooie streaming console geweest.
Ik heb mijn One X gehouden, en mijn originele One ligt volgens mij ook nog ergens. Maar die One X komt lekker beneden te staan. Nog even kijken of ik hem bekabeld kan aansluiten, maar mijn laatste ervaringen met Xcloud op wifi via telefoon zijn niet slecht. Dus misschien werkt dat ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:17:
Hoe laat is Opening Night Live vanavond?

En Geoff Keighley heeft "u ready?" Getweet naar TimDog. Dus het zal wel de Halo release date zijn.
Volgens mij 8 uur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vond het wel leuk om gisteren toch wat meer gameplay te krijgen van The Gunk.

Komt ook al over een paar maandjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:17:
[...]

Ik heb mijn One X gehouden, en mijn originele One ligt volgens mij ook nog ergens. Maar die One X komt lekker beneden te staan. Nog even kijken of ik hem bekabeld kan aansluiten, maar mijn laatste ervaringen met Xcloud op wifi via telefoon zijn niet slecht. Dus misschien werkt dat ook prima.
De performance van streaming is flink verbeterd de afgelopen weken. Waar het voorheen 'hit and miss' was, heb ik in augustus eigenlijk meer dan prima performance gehad. Wordt merkbaar nog aan gewerkt in ieder geval :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Vanochtend even kort Psychonauts 2 opgestart voor het werken. Ik snakte echt naar een leuke en goede platformer voor de xbox, wacht al tijden op een reboot van Banjo Kazooie. Psychonauts 2 komt wat dat betreft echt op het perfecte moment. Het thema van de game vind ik echt super tof. Door het thema van mentale gezondheid aan te snijden zijn er ook 0,0 barriere's qua leveldesign of gameplay mogelijkheden.

Daarnaast denk ik dat het onder de aandacht brengen van het onderwerp mensen eens vaker stil zullen staan bij heftige (of minder heftige) gebeurtenissen en hoe dit invloed op je heeft. Een leuke les op een komische manier gebracht. Het zou zomaar eens een GOTY voor me kunnen worden.

De vijanden of collectibles met allemaal een knipoog naar mentale gezondheid. Zoals het openen van emotional baggage of vijanden als regrets met zware gewichten onder zich die ze met zich meeslepen. De game zit er vol mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:22
Bij de reveal gisteren dacht ik voor het eerst ook oh handig.
vanuit store meteen speelbaar via cloud.
Voor minder prestatie gerichte games hoef je niet eens meer te installeren.
En de bruikbaarheid van bijvoorbeeld de series s (vanwege weinig intern geheugen)n natuurlijk de oude consoles schiet omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:48:
Bij de reveal gisteren dacht ik voor het eerst ook oh handig.
vanuit store meteen speelbaar via cloud.
Voor minder prestatie gerichte games hoef je niet eens meer te installeren.
En de bruikbaarheid van bijvoorbeeld de series s (vanwege weinig intern geheugen)n natuurlijk de oude consoles schiet omhoog.
Haha als ik gebruik wil maken van die Cloud gaming moet ik eerst even zorgen dat ik glasvezel heb, met 100Mbit\s ga ik dat niet soepel afspelen :P. Merk het met streamen naar de laptop al dat het telkens korrelig word bij F1 2021,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:39
Aliens Fire team aangeschaft voor op de s.
Ik vermaak me er prima mee volop actie .
Alleen public Joinen gaat niet echt lekker maar private wel .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 07:11
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:59:
[...]

Haha als ik gebruik wil maken van die Cloud gaming moet ik eerst even zorgen dat ik glasvezel heb, met 100Mbit\s ga ik dat niet soepel afspelen :P. Merk het met streamen naar de laptop al dat het telkens korrelig word bij F1 2021,
xcloud gaat met max 10mbit, dus 100mbit zou meer dan voldoende moeten zijn. Bij mij werkte het super met sea of thieves over 4G vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
menzo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

xcloud gaat met max 10mbit, dus 100mbit zou meer dan voldoende moeten zijn. Bij mij werkte het super met sea of thieves over 4G vorige week.
Oke dan moet het speelbaar zijn inderdaad, maar over de Wifi van 100Mbit\s in dezelfde ruimte als de acces point zorgt toch telkens weer voor pixelachtig beeld als ik F1 2021 stream.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:11
Het is wel stil rondom scorn. Die stond met e3 nog voor herfst dit jaar, maar dat zal niet meer gaan gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
FireBladeX schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:33:
Een tip voor mede tweakers, de uitbereidings ssd is nu in de aanbieding bij amazon.es voor iets meer dan 165 euro (als je verzendkosten erbij rekent). Ik heb glasvezel, dus voor mij is extra opslag niet nodig.
Meer mensen het probleem dat bij Amazon punt es het huisnummer veranderd?, iedere keer als ik deze wijzig, dan springt ie weer terug naar het "verkeerde" nummer.

Log ik in bij onze Amazon, dan staat daar het adres wel goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfKR58RYI21grNTmOhL9QEad1-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5gVY5W1BccSdHtECO4lAYUBc.png?f=fotoalbum_large

B)

Bron: https://twitter.com/tomwarren/status/1430477251221630976

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 25-08-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand waarvoor dat rechter logo staat bij Assassins Creed Odyssey?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoBEcP2RWws0-IRqGCm_ffRrasc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqO5kIs5idouemembFh7ANub.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:34:

[Afbeelding]
Dat is toch een teken dat hij in Quick Resume staat? Alle games met een Series enhancement laten dat zien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:37:
[...]

Dat is toch een teken dat hij in Quick Resume staat? Alle games met een Series enhancement laten dat zien volgens mij.
Dacht ik ook, maar Red Dead Redemption 2 en GTA 5 staan in QR en daar staat het logo niet bij. Ac Odyssey staat niet in QR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:02

[Afbeelding]
Raar dat je die bij Odyssey krijgt, ik heb dat logo alleen als ik games die de interne storage nodig hebben op een externe disk zet.

[ Voor 5% gewijzigd door Xgar op 25-08-2021 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:41:
[...]

Raar dat je die bij Odyssey krijgt, ik heb dat logo alleen als ik games die de interne storage nodig hebben op een externe disk zet.
Odyssey staat wel op me externe ssd, misschien is dat het!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Damnit, ik struikelde eerst even over de Amerikaanse datum. Eerst vet blij dat het al in augustus zou zijn, toen zag ik dat die dan al uitgebracht zou zijn op de 12e :+

Maar goed, its a date! B)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Net het 1e level van Psychonauts 2 gespeeld. Bevalt tot nu toe erg goed. Ziet er prima uit, speelt lekker weg, en de humor is volle bak aanwezig. Helemaal prima d:)b

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +4 Henk 'm!

[Afbeelding]
Dat is een Series X optimized game en die staat momenteel op je externe disk waardoor je 'm niet kunt spelen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:42:
Net het 1e level van Psychonauts 2 gespeeld. Bevalt tot nu toe erg goed. Ziet er prima uit, speelt lekker weg, en de humor is volle bak aanwezig. Helemaal prima d:)b
Hier ook geinstalleerd, ondanks ik gisteren riep wtf is dit voor een game! Na alle positieve posts leek het me een proberen waard nadat ik Watchdogs Legion heb uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 11:23
On_E schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:23:
Vanavond een nieuwe Saints Row (Reboot) aankondiging. Hopelijk met een gameplay trailer. :)
Heel benieuwd naar.
Saints Row 1 en 2 waren echt tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baswillems1 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:16:
[...]

Heel benieuwd naar.
Saints Row 1 en 2 waren echt tof.
Als ze terug gaan hiernaar dan ben ik echt benieuwd, maar die bizarre over the top shit werd me echt teveel, ze waren me helemaal kwijt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:14
devilsnight schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:24:
[...]

Als ze terug gaan hiernaar dan ben ik echt benieuwd, maar die bizarre over the top shit werd me echt teveel, ze waren me helemaal kwijt toen.
Dat is toch juist de charme van Saints Row ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 11:02
Rossi46 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Dat is toch juist de charme van Saints Row ;)
Inderdaad! Anders speel ik wel GTA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah. Ook die characters deden mij helemaal niets.

Maar ze gaan het juist nog eerder nog gekker maken , dan terug naar normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Little Nightmares 2 is Series optimized:

https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

Aanrader als je hem nog niet hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:23:
Hoelaat is er een showcase en van wie precies? :)

Nvm heb het gevonden, als het lukt ga ik ook kijken :) zie ook Call Of Duty en Far Cry 6 erbij staan d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2021 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:10
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:10:

Nice 1!

Soms loont geduldig zijn, want ik wilde hem eigenlijk al bij launch aanschaffen, maar nu ben ik blij dat ik even heb gewacht, scheelt wat geld en hij ziet er beter uit _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:14

Nice idd! Als ik het zo lees is de ‘performances’ modus the one to select. Dynamic resolution, 60fps en ray tracing!

Dit maakte het verschil met deel 1 wel erg groot. Die heeft nooit een XOX update gekregen (er is wel een PS4 Pro versie).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01

Ow... niet in GamePass... ik maar zoeken... Echt, dat moet verboden worden...

[ Voor 4% gewijzigd door zetje01 op 25-08-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:37:
[...]

Ongelofelijk ! :')
Zijn er echt nog games die niet in game pass zitten ?!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zetje01 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:37:
[...]

Ondanks dat: echt een aanrader. Sfeer is fantastisch: :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

[ Voor 35% gewijzigd door justifire op 25-08-2021 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Psychonauts 2 (verder: P2)? Nope, not feeling it. Kan mij prima vermaken met platformers, onlangs nog veel plezier gehad aan 'Ratchet & Clank: Rift Apart', maar P2 gaat hem niet worden. Het voelt allemaal een tikkeltje ouderwets; alsof je een oude PlayStation-game speelt.

'Bloodroots' daarentegen: frustrerend leuk! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:45
justifire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:14:
[...]

Horizon Zero Dawn… oh wacht

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bushiden blijkt toch niet de Shinobi waar ik op gehoopt had :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
justifire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:14:
[...]

Yep, was er wéér ingestonken. Ik pleit voor een blinking marquee banner bij dit soort berichten.

Edit;
Oh wat ziet Psychonauts 2 er goed uit, en wat draait het soepel op m'n Series S!
Om me heen kijken zonder één stottertje
(en wat doet Control dat slecht, werd er gewoon een beetje misselijk van)

[ Voor 25% gewijzigd door zetje01 op 25-08-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets minder dan een half uurtje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het begint om 20:00. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is dat zo? Op youtube staat een andere countdown:

Zie deze video;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ziet ook de tijd die daar staat? ;)
Tenzij je het leuk vind om een half uur naar een countdown te kijken. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 25-08-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:12:
[...]

Je ziet ook de tijd die daar staat? ;)
Ja er staat 7:30 en nog 16 min aftellend

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Ja er staat 7:30 en nog 16 min aftellend
Kijk eens goed naar de thumbnail..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 17:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Dan begint de stream met een count down waarschijnlijk tot 8 uur

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Kijk eens goed naar de thumbnail..
Jezus wat slecht van youtube... De verkeerde tijd neerzetten :/ Thanks voor je scherpheid, nu word ik straks niet teleurgesteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:14:
[...]

Jezus wat slecht van youtube... De verkeerde tijd neerzetten :/ Thanks voor je scherpheid, nu word ik straks niet teleurgesteld :)
YouTube klopt gewoon. De stream begint ook om 19:30. Maar dan kun je vervolgens een half uur lang naar een countdown kijken.
De show begint om 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:15:
[...]

YouTube klopt gewoon. De stream begint ook om 19:30. Maar dan kun je vervolgens een half uur lang naar een countdown kijken.
De show begint om 20:00.
Lol! Thanks anyway voor de tip :)

Edit:

Weet iemand toevallig of we iets van Hogwarts Legacy horen op de Gamescom? Want het is me te stil rondom deze game

Edit: er worden wel games onhuld!

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2021 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:46
Saints Row CGI trailert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar de gameplay want ben zelf gestopt na deel 4 omdat het geen goede storyline meer had en alles te overdreven werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt al in februari, verwacht je niet dan gewoon echt gameplay? Don't mind me, heb een hekel aan CG trailers.

Oh, toch wel. Paar seconden is beter dan niks :P

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 25-08-2021 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:08:
Komt al in februari, verwacht je niet dan gewoon echt gameplay? Don't mind me, heb een hekel aan CG trailers.
Pas op wat je wenst, hier komt gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 17:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:07:
[...]

Ben benieuwd naar de gameplay want ben zelf gestopt na deel 4 omdat het geen goede storyline meer had en alles te overdreven werd..
Nou de trailer lijkt me aardig overdreven

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neee niet weer een Marvel game met geen juiste gezichten... Hopelijk hebben ze het nu wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Zangeres klopt ook al niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:08:
[...]

Pas op wat je wenst, hier komt gameplay
Yep. Ik sprak te snel!

Maar 9 van de 10x is het alleen CG. Daarom heb ik geen idee wtf nou Redfall precies zal zijn van Arkane bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is de game nou een vervolg op Marvel Avengers of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:57
Martinspire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:12:
Is de game nou een vervolg op Marvel Avengers of hoe moet ik dat zien?
Nee, is een spinoff in het verhaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:10:
Neee niet weer een Marvel game met geen juiste gezichten... Hopelijk hebben ze het nu wel goed
Maar, wat zijn de juiste gezichten. De acteurs zijn ook maar 'gecast' dus ja....als de game maar goed is ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ben ik benieuwd naar Vanguard! Als deze game een werkende splitscreen heeft is het een buy waard voor ons

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:13:
[...]

Maar, wat zijn de juiste gezichten. De acteurs zijn ook maar 'gecast' dus ja....als de game maar goed is ;)
De enige echte goede gezichten zijn de gezichten van de jaren 80/90 tekenfilms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:13:
[...]

Haha en wij bedoelen met de juiste gezichten, de gezichten van de films die we gewend zijn. Kan er gewoon niet doorheen kijken sorry heb het geprobeerd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Marvel game is dus een Tactics game zoals Xcom. Heel tof voor de fans, maar niet mijn kop thee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
devilsnight schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:15:
Marvel game is dus een Tactics game zoals Xcom. Heel tof voor de fans, maar niet mijn kop thee. :)
Serieus? Lol, dan heb ik er ook al meteen geen zin in haha. Die trailer verkoopt ook een hele andere game. Slechte marketing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:16:
[...]

Serieus? Lol, dan heb ik er ook al meteen geen zin in haha. Die trailer verkoopt ook een hele andere game. Slechte marketing.
AKA de hele grote issue van alleen CGI tonen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-07 14:20
Vorige Avengers game was zo slecht. Ik ben hier niet zomaar enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanguard ziet er goed uit, keer geen cartoonlook game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Half Life duty?

[ Voor 10% gewijzigd door drakiesoft op 25-08-2021 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vanguard gaat dus weer de kant op van verschillende personages met episodes zoals ook Battlefield dat heeft. Ik denk dat er best wat leuks bij zal zitten, maar het blijft COD. Dit ziet er wel weer erg typisch COD uit. Weinig HUD scheelt hier wel wat voor de immersion, maar het heeft voor mij een hoog been-there-done-that gehalte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb normaal helemaal niks met cod, maar dit ziet er wel cool uit... Misschien voor de campagne kopen als hij onder een tientje is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:18:
Vanguard ziet er goed uit, keer geen cartoonlook game :+
Modern Warfare en Black Ops waren prachtige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd naar de 4K footage. Zo’n compressed YouTube stream vertekend altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Die duitsers zijn wel slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Modern Warfare en Black Ops waren prachtige games.
Mee eens! Ben dan geen grote Black Ops fan, meer de Modern Warfare game series! Ik doelde meer op de games op Gamescom , dat er veel cartoonstijl games uitkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game staat denk ik op easy voor de showcase :p

Pagina: 1 ... 219 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord