Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://news.xbox.com/en-...amescom-2021-xbox-stream/

Meer info hoe je morgen de gamescom stream kunt bekijken. Volgens mijn omrekening om 7 uur morgenavond :)

En Tails of Iron is te preorderen! Meteen maar even aangeschaft. Erg benieuwd of ze een goede metroidvania/souls game kunnen neerzetten.

[ Voor 223% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 00:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:08:

Meer info hoe je morgen de gamescom stream kunt bekijken. Volgens mijn omrekening om 7 uur morgenavond :)

En Tails of Iron is te preorderen! Meteen maar even aangeschaft. Erg benieuwd of ze een goede metroidvania/souls game kunnen neerzetten.
Waarom zo moeilijk? Gewoon deze:

Staat ook gewoon klaar voor 19u morgen dus komt goed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-10 16:33
Wom schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:09:
[...]

Mijn toch al ijdele hoop vliegt weg in rap tempo. Je bent niet de eerste die ik in dergelijke teksten over die game zie schrijven. Is het nu zo lastig om gewoon een toffe snowboardgame à la Transworld Snowboarding of Amped te maken? Dan maar wachten op Shredders.
Dat kon je toch eigenlijk al in de trailers zien? Het 'landen' van de boarders na een sprong zag er al zo onrealistsch / statisch uit (zonder enige beweging van het lichaam om de klap en gewichtsverplaatsing op de vangen) dat ik toen eigenlijk al het idee had dat dit niks zou worden...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:36:
Heel erg tof van Oddysey, maar niet Origins? Dat is eentje waar ik nog altijd echt mee moet beginnen. Valhalla pakt me helaas niet, heb het idee dat het nergens naartoe gaat.
Ja dit vind ik ook een beetje balen, want ik ben (nog steeds) met Origins bezig ;) Prachtige game trouwens, die wat mij betreft echt 'schreeuwt' om een 60fps modus. Dat zou die game helemaal afmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik als casual gamer steeds enthousiaster wordt over de XSX. Niet dat ik er al een heb, maar ik overweeg het wel steeds serieuzer. Prachtig compact en krachtig apparaat, Gamepass(!!), solide controller en qua console-exclusives lijkt de droogte ook voorbij. Steeds vaker ontstaat er FOMO (Microsoft Flight Simulator) en straks Halo Infinite en dan heb ik het nog niet eens over wat er straks uit alle aangekochte studios komt rollen.

Gamepass lijkt mij ook heerlijk. Nieuwe games proberen zonder ze te hoeven aanschaffen.

Echt kudos voor Microsoft. Heb echt het gevoel dat Xbox als merk gestaag aan populariteit wint na jaren van negativiteit.

Nu alleen nog voorraad, dan kan ik er ook een halen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Odyssey geupdate en even heel snel bekeken, nog niet echt gespeeld.... maar oh wat is dat nou soepel zeg.

[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-08-2021 08:27 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:58
mobygo76 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:58:
[...]

Volgens mij was het een YouTube filmpje van Colt Eastwood..
Maar even afwachten dan. Dat soort Youtubers ratelt vaak maar een eind heen over allerlei zaken voor de views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantastische reviews voor Psychonauts. Kan niet wachten om die game morgen te gaan spelen. Jaren naar uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:08:

Vandaag toch ?
Of woensdagavond ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ashen met 60% korting \[T]/
Forgone 60% korting
Vermintide 2 75% korting
En Oddysey gold edition met 70% korting :9
Mooie tijden om gamer te zijn !

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 24-08-2021 08:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
€30,- voor Oddysey Gold voelt nog best duur, of valt dat wel mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:45:
Heb er twee jaar terug met de kerstsale €8,- voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 12:13
Wat ik zie op Xbdeals.net is dat die dit jaar nog niet goedkoper is geweest dan dat.
Je kan ook eventueel de Ultimate edition kijken die 5 EUR meer is. Ik weet niet precies wat je dan meer krijgt, dus moet je even naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:40:
[...]

Ashen met 60% korting \[T]/
Forgone 60% korting
Vermintide 2 75% korting
En Oddysey gold edition met 70% korting :9
Mooie tijden om gamer te zijn !
Ik heb net alles weer aan het installeren gezet, had de game na 180 uur en 100% verwijderd van de console :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:02:
Ik moet zeggen dat ik als casual gamer steeds enthousiaster wordt over de XSX. Niet dat ik er al een heb, maar ik overweeg het wel steeds serieuzer. Prachtig compact en krachtig apparaat, Gamepass(!!), solide controller en qua console-exclusives lijkt de droogte ook voorbij. Steeds vaker ontstaat er FOMO (Microsoft Flight Simulator) en straks Halo Infinite en dan heb ik het nog niet eens over wat er straks uit alle aangekochte studios komt rollen.

Gamepass lijkt mij ook heerlijk. Nieuwe games proberen zonder ze te hoeven aanschaffen.

Echt kudos voor Microsoft. Heb echt het gevoel dat Xbox als merk gestaag aan populariteit wint na jaren van negativiteit.

Voor €499,- krijg je gewoon van Microsoft een dikke game machine en met Gamepass erbij echt parels.
Als je alleen al kijkt wat je vanuit de gamepass kan spelen welke heerlijke games zijn zoals Twelve Minutes, Control, Dirt 5, F1 2020, NFS games etc. heb je echt een set Reguliere toppers maar ook door toffe games die ik persoonlijk niet zou kopen.. maar dan toch parels blijken te zijn (Twelve minutes, Tell me Why bijvoorbeeld).

Daarnaast nu met Xcloud neem ik een controller mee op vakantie en kan lekker als de kleine op bed ligt nog even een simpel potje gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
stijn1309 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:04:
[...]

Voor €499,- krijg je gewoon van Microsoft een dikke game machine en met Gamepass erbij echt parels.
Als je alleen al kijkt wat je vanuit de gamepass kan spelen welke heerlijke games zijn zoals Twelve Minutes, Control, Dirt 5, F1 2020, NFS games etc. heb je echt een set Reguliere toppers maar ook door toffe games die ik persoonlijk niet zou kopen.. maar dan toch parels blijken te zijn (Twelve minutes, Tell me Why bijvoorbeeld).

Daarnaast nu met Xcloud neem ik een controller mee op vakantie en kan lekker als de kleine op bed ligt nog even een simpel potje gamen :)
Dit jaar ook de stap gemaakt om de oude Xbox one te vervangen voor de Series X.

Zeker door de kortere laadtijden speel ik veel vaker. Nu bezig met The Witcher 3 en zonet The Witcher 2 gekocht in de aanbieding die ik vandaag zag.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:38:
[...]

Vandaag toch ?
Of woensdagavond ?
Haha, ik typte het om 8 over 12, maar het was voor mijn gevoel nog maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:02:

Nieuwsgierig: Als je met name casual gamed, waarom overweeg je dan niet een Series S te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:26:
[...]

Nieuwsgierig: Als je met name casual gamed, waarom overweeg je dan niet een Series S te kopen?
Omdat die een 500Gb ssd heeft en omdat ik een 4K oled tv heb met 120hz.

En met casual gamer bedoel ik niet dat ik alleen maar Fifa speel. Maar ik bedoel dat ik een gamer ben die niet direct instapt of games pre-ordered. Ik ben geen day one buyer over het algemeen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2021 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha, ja dan zou ik inderdaad ook voor een Series X gaan.
Topapparaat, ga je geen spijt van krijgen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:32:
Ha, ja dan zou ik inderdaad ook voor een Series X gaan.
Topapparaat, ga je geen spijt van krijgen. :D
Inderdaad. Het is de eerste console waarbij ik absoluut niet de drang voel om weer een gamepc te bouwen. Ook eindelijk het besef dat een (groot) deel van de consolegamers ook echt wel een fatsoenlijke FPS wil hebben is eindelijk doorgedrongen. (en VRR als bijkomendheid)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
De prijs kan wel lager denk ik, maar gezien de hoeveelheid content die je ervoor krijgt, is het nog best schappelijk. Dat is inclusief DLC toch?
De rest is aardig om erbij te hebben, maar het gaat vooral om de season pass, die brengt echt giga veel content. Ik wil niet zeggen een verdubbeling, maar het zit er ook niet ver vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
mobygo76 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:58:
[...]

Volgens mij was het een YouTube filmpje van Colt Eastwood..
Die is zo vreselijk... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-10 16:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Thalaron schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:47:
[...]

Ik denk dat ze hem liever niet op PS4/PS5 uitbrengen maar dat gewoon doen omdat het al was aangekondigd. Uiteraard is verkopen het doel, echter marktaandeel vergroten is ook van belang en dat doe je voornamelijk met exclusief spul..

Ik wil ook nog een keer een PS5 erbij halen (geen haast mee) voor hetgeen ik niet op de XSX kan halen. Nu ben ik altijd al iemand geweest die graag alles in huis heeft maar zonder exclusieve content zou dat natuurlijk nergens voor nodig zijn.

Dus nee… ik geloof niet dat MS echt heel veel zin heeft om games op het Sony platform uit te brengen. Het enige dat ze graag zullen willen (denk ik) is GamePass op PlayStation. Maar dat gaan Sony natuurlijk never nooit in mee.
Sterker nog, Psychonauts 2 is ooit een Kickstarter geweest, en daar was een PS4 versie een van de pledges. Daar kunnen ze niet zomaar op terugkomen zonder (terecht) scheve gezichten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Waar ik vorige maand nog volop tijd had om FLightsim 2020 en the Ascent te spelen kom ik nu tijd te kort voor alles waar ik mee bezig ben. Ben vorige week gestart met tales of Vesperia op gamepass, heb onlangs tales of Arise gepreorderd, wil graag Psychonauts 2 spelen die morgen op gamepass komt en heb ook Assasins creed Oddesey gekocht met korting na de aankondiging van de 60fps patch gisteren en Scarlett Nexus met korting. Zo kom ik nooit van mijn backlog af. |:( :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Man, man, wat is die Virtuous Cycle dlc van Mortal Shell een geweldige toevoeging aan de game.
Naar mijn idee hadden ze Mortal Shell meteen op release zo uit mogen brengen in rogue-like vorm.
Maakt het allemaal veel spannender en interessanter om steeds een stapje verder te komen en beetje bij beetje krachtiger te worden.
Tof nieuw wapen, toffe nieuwe shell en bovenal een hele toffe nieuwe lute !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:06

On_E

Housemusic

Whoo hoo! Slay The Spire nu ook uitgespeeld met de Defect. Nu alleen nog met The Watcher.

Dit keer tegen die ‘tijd’ boss in Act 3, die weinig in kon brengen eigenlijk. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als in Assassins Creed Odyssey?

Want mocht je die bedoelen dan is dat het zeker waard, ik heb er 200 uur in zitten ofz.
Zowel de normale wereld als de laatste 2 DLC's zijn de moeite waard wat mij betreft en al helemaal voor maar 30,-

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou toch wel een tikkie teleurgesteld in 12 minutes.

Keek erg uit naar de game maar vind de uitwerking wat minder, ondanks dat ik natuurlijk wel had kunnen weten dat je "runs" opnieuw moet doen voelt het wel heel erg herhalend.

Ook heb ik al meermaals vast gezeten en moest ik op youtube kijken hoe ik verder kon. De volgende stap bleek dan helemaal niet zo logisch te zijn etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:12
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Heb er twee jaar terug met de kerstsale €8,- voor betaald.
Ik heb er circa een jaar geleden op vakantie in Brazilië of ergens in die richting ( :+ ) welgeteld 79 (of was het nu 89..) cent voor betaald. Wellicht dat ik hem nu ook nog eens ga installeren en spelen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:01:
Nou toch wel een tikkie teleurgesteld in 12 minutes.

Keek erg uit naar de game maar vind de uitwerking wat minder, ondanks dat ik natuurlijk wel had kunnen weten dat je "runs" opnieuw moet doen voelt het wel heel erg herhalend.

Ook heb ik al meermaals vast gezeten en moest ik op youtube kijken hoe ik verder kon. De volgende stap bleek dan helemaal niet zo logisch te zijn etc.
Waar zat je vast? Ik vreesde er een beetje voor dat het echt ouderwetse onlogische point n click puzzels zou hebben maar vond de game juist wat te makkelijk doordat er continu
spoiler: title
in de dialoog of dingen die je partner zegt teveel hints zitten.

Wel eens dat het soms echt te herhalend was. Met name die dialoog op het begin.... ugh, die kan ik wel dromen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:15:
[...]

Waar zat je vast? Ik vreesde er een beetje voor dat het echt ouderwetse onlogische point n click puzzels zou hebben maar vond de game juist wat te makkelijk doordat er continu
in de dialoog of dingen die je partner zegt teveel hints zitten.

Wel eens dat het soms echt te herhalend was. Met name die dialoog op het begin.... ugh, die kan ik wel dromen. :P
Ik gooi het even in een spoiler:

spoiler:
Ik heb de volgende zaken gedaan
- toetje gegeten
- appartement uit gekamd.
- verstopt voor meisje me zag en daardoor antwoorden gekregen.
- horloge gevonden.
- meisje overtuigd over tijdloop door informatie uit verleden te herhalen.
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord.
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord terwijl ik in zijn been geschoten heb (toen kreeg ik meer antwoorden)
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord en foto getoond
- antwoorden uit run hierboven terug gekoppeld aan meisje.
- gebeld met dochter agent.

Nu heb ik eigenlijk geen verdere opties meer, als ik met meisje praat zijn alle vragen grayed out. Dus die heb ik gehad. Hetzelfde voor de politie agent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik stel de vraag ook even hier als dat goed is,

Iemand ervaring met de Steelseries Arctis 9x Gaming Headset ?

Speel nu met de Turtle Beach Stealth 600 Gen1, maar deze begint af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:41:
[...]

Ik gooi het even in een spoiler:

spoiler:
Ik heb de volgende zaken gedaan
- toetje gegeten
- appartement uit gekamd.
- verstopt voor meisje me zag en daardoor antwoorden gekregen.
- horloge gevonden.
- meisje overtuigd over tijdloop door informatie uit verleden te herhalen.
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord.
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord terwijl ik in zijn been geschoten heb (toen kreeg ik meer antwoorden)
- meisje gedrogeerd en agent uitgehoord en foto getoond
- antwoorden uit run hierboven terug gekoppeld aan meisje.
- gebeld met dochter agent.

Nu heb ik eigenlijk geen verdere opties meer, als ik met meisje praat zijn alle vragen grayed out. Dus die heb ik gehad. Hetzelfde voor de politie agent.
Twee hints

Heb je de hele slaapkamer al uitgekamd?

Iets spoilerige hint:

Samen een toetje eten is gezelliger dan alleen....

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:33
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:26:

Is een beetje een onzin argument eh.
Ben een zeer casual gamer, speel eigenlijk nooit online.

Heb ook een series X en PS5, omdat ik zowel een goeie 75” 4k 120Hz TV heb en er grafisch ook van wil genieten (alhoewel gameplay nog steeds voor gaat).

Een Series S heeft geen drive, maar 500Gb SSD en AA games zijn meestal maar 1080p.
Zijn toch allemaal dingen die meetellen, buiten het feit dat ik op mijn 40ste ook niet echt maal om 200€ meer if minder voor een console…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:47:
[...]

Is een beetje een onzin argument eh.
Ben een zeer casual gamer, speel eigenlijk nooit online.

Heb ook een series X en PS5, omdat ik zowel een goeie 75” 4k 120Hz TV heb en er grafisch ook van wil genieten (alhoewel gameplay nog steeds voor gaat).

Een Series S heeft geen drive, maar 500Gb SSD en AA games zijn meestal maar 1080p.
Zijn toch allemaal dingen die meetellen, buiten het feit dat ik op mijn 40ste ook niet echt maal om 200€ meer if minder voor een console…
Het was geen argument, het was gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Lijkt soms steeds meer of er maar amper een markt of iig interesse is in of voor de Series S.

[ Voor 38% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 12:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10 12:12
Thalaron schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:10:
[...]

Ik heb er circa een jaar geleden op vakantie in Brazilië of ergens in die richting ( :+ ) welgeteld 79 (of was het nu 89..) cent voor betaald. Wellicht dat ik hem nu ook nog eens ga installeren en spelen...
Hier ook, in mei 2019 was ik "op vakantie in Argentinië" en heb daar toen voor minder dan een tientje de Gold editions van zowel AC Origins als AC Odyssey opgepikt. Inmiddels bijna twee en half jaar later staan ze (helaas) nog steeds in mijn backlog. Zeker nu met Game Pass zoveel leuks te spelen, en niet zoveel vrije tijd. En bovengenoemde AC's nemen nogal wat tijd in beslag, dat ik ze steeds voor mij uitschuif. Pak eerder een titel op die in 10 uur (o.i.d.) uit te spelen is.
Zo laatst erg genoten van The Last Stop, en wil deze week nog aan 12 Minutes beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:46:
[...]

Twee hints

Iets spoilerige hint:

spoiler:
Ja volgens mij wel.
Je kunt daar in die lade kijken (ligt cadeau in), op de stoel zitten, liggen, door het raam kijken het de vent openen. Of heb ik dan iets over het hoofd gezien?

Ik heb met haar een toetje gegeten. Dan krijg je te horen dat ze zwanger is enz. Alleen niet gedaan nog, heeft dat nog uitwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

spoiler:
Ja volgens mij wel.
Je kunt daar in die lade kijken (ligt cadeau in), op de stoel zitten, liggen, door het raam kijken het de vent openen. Of heb ik dan iets over het hoofd gezien?

Ik heb met haar een toetje gegeten. Dan krijg je te horen dat ze zwanger is enz. Alleen niet gedaan nog, heeft dat nog uitwerking?
spoiler:
Je moet even heel goed naar de foto kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

spoiler:
Ja volgens mij wel.

Heb je al met haar gesproken over
de naam van de baby
?

En wat Ectra zegt inderdaad. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thanks guys! Ik ga hier ff mee aan de slag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Hier ook, in mei 2019 was ik "op vakantie in Argentinië" en heb daar toen voor minder dan een tientje de Gold editions van zowel AC Origins als AC Odyssey opgepikt. Inmiddels bijna twee en half jaar later staan ze (helaas) nog steeds in mijn backlog. Zeker nu met Game Pass zoveel leuks te spelen, en niet zoveel vrije tijd. En bovengenoemde AC's nemen nogal wat tijd in beslag, dat ik ze steeds voor mij uitschuif. Pak eerder een titel op die in 10 uur (o.i.d.) uit te spelen is.
Zo laatst erg genoten van The Last Stop, en wil deze week nog aan 12 Minutes beginnen.
I feel ya.
Daarom ook zo blij met de 60fps patch, goede reden om het spul weer op te pakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

BM

Moderator Spielerij
Voor degene hier die ambitie hebben om art of rally op 1000/1000 te gaan zetten. Veel succes met het daadwerkelijk completen van 1000 stages. Wil je 'm boosten? Veel succes met de grind :+
Ik voel mijn hersens onderhand wegsmelten :p Was beter geweest om tijdens de career tussendoor al wat aan die grind te doen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
BM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:37:
Voor degene hier die ambitie hebben om art of rally op 1000/1000 te gaan zetten. Veel succes met het daadwerkelijk completen van 1000 stages. Wil je 'm boosten? Veel succes met de grind :+
Ik voel mijn hersens onderhand wegsmelten :p Was beter geweest om tijdens de career tussendoor al wat aan die grind te doen...
Die achievement is de reden dat ik m nog niet heb gestart. Ik ben nog steeds bezig met Forza Horizon 2, alle championships.... |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Powder Toastman
Ik, maar dat is vanzelfsprekend voor een ieder anders, heb nooit de behoefte om een game te "completen" en een game op 1000/1000 te zetten. Ik vind achievements wel grappig en leuk als ik er één haal, maar nooit de behoefte om een game te grinden om maar de 1000/1000 te halen. Zeker met van die achterlijke achievements die een game alleen maar vervelend maken. Zoals alle collectibles vinden, vind ik ook al zo'n domme uitvinding, die uiteindelijk meestal niets toevoegen aan een game, behalve kunstmatig de speelduur verlengen. Of dat je een paar 1000 runs gemaakt of zo. Maakt het spel uiteindelijk vaak van een leuke ervaring naar een opgave.
Ik heb wel degelijk spellen die ik op 1000/1000 heb staan, maar dat zijn vrijwel allemaal games met makkelijke achievements waar je meestal vanzelf tegenaan loopt, zoals de TellTale games en zo.
Daarnaast voegt het uiteindelijk weinig toe om een game te completen. Het maakt (nogmaals mijns inziens) vaak een spel tot een grind, en als je tijd dan ook nog eens beperkt is, geef ik de voorkeur aan een nieuwe game ontdekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:08
Ik heb de game gekocht om mij een plezier te doen. Niet om de game een plezier te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Gamen moet niet op werken gaan lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:03
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:15:
Gamen moet niet op werken gaan lijken
Enter gamification. Sommige games - maar ook het achievement systeem - begint daar soms steeds meer op te lijken.

Merk bij mezelf dat het dwangmatige prestatie drang ontlokt, dan is het plezier er eigenlijk voor mij vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:12
BM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:37:
Het schijnt dat terminal damage krijgen en de rally opnieuw starten telt als één event. Dat verkort de grind tot een uur of drie (van een uur of 20 als je events uit gaat rijden). Alsnog teveel voor mij. Er zijn betere achievements te halen dan zo eentje. (Zoals 1047 wins halen in Splitgate!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf weinig met dat achievement systeem. Op het moment dat er 1 unlocked word is het wel geinig om te zien wat je eigenlijk behaald hebt.
Maar als ik soms kijk wat je moet halen om een achievement te halen, door bepaalde dingen 100 keer te doen, alle kistjes leeg te roven, 420 auto's maximaal tunen en dergelijke kost zo 50 uur per game extra tijd met de nodige frustratie. Ik zag ook een keer achievements voorbij komen, ik dacht van Halo of Gears of War, wat je alleen kon behalen als je met een developer hebt gespeeld 8)7
Heb eerder het idee dat het goed werkt voor de mensen die graag hun e-p3nis willen laten showen, maar bij mij wek je er niet echt indruk mee. Ik vraag me dan eerder af of je ook geen andere dingen te doen hebt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:26:
[...]

Het schijnt dat terminal damage krijgen en de rally opnieuw starten telt als één event. Dat verkort de grind tot een uur of drie (van een uur of 20 als je events uit gaat rijden). Alsnog teveel voor mij. Er zijn betere achievements te halen dan zo eentje. (Zoals 1047 wins halen in Splitgate!)
Oh, dat wist ik. Maar dan nog is 3 tot 3,5 uur zitten om telkens stukjes van 5 seconde te rijden geestdodend saai :p
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:27:
Ik heb zelf weinig met dat achievement systeem. Op het moment dat er 1 unlocked word is het wel geinig om te zien wat je eigenlijk behaald hebt.
Maar als ik soms kijk wat je moet halen om een achievement te halen, door bepaalde dingen 100 keer te doen, alle kistjes leeg te roven, 420 auto's maximaal tunen en dergelijke kost zo 50 uur per game extra tijd met de nodige frustratie. Ik zag ook een keer achievements voorbij komen, ik dacht van Halo of Gears of War, wat je alleen kon behalen als je met een developer hebt gespeeld 8)7
Heb eerder het idee dat het goed werkt voor de mensen die graag hun e-p3nis willen laten showen, maar bij mij wek je er niet echt indruk mee. Ik vraag me dan eerder af of je ook geen andere dingen te doen hebt :P
Meestal speel ik games ook totaal niet om de achievements, maar soms laat ik me verleiden om zo'n game toch op 1000/1000 te 'moeten' hebben, vraag me niet wat daar de trigger voor is. Nu met art of rally heb ik dat wel, terwijl ik laatste bij Sea of Solitude to-taal geen behoefte had om alle collectibles op te snorren, terwijl dat per saldo misschien wel minder tijd zou kosten dan de grind die ik nu aan het doen ben.

En eens dat sommige achievements wel heel ver gezocht zijn, imho zouden achievements zoals jij beschrijft niet toegestaan moeten worden, maar goed, niks aan te doen. Genoeg games waarbij ze je wel uitdagen om eens wat anders te proberen

[ Voor 58% gewijzigd door BM op 24-08-2021 14:43 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
De exclusives van Sony op de PlayStation zijn vaak relatief makkelijk op platinum te halen, daar wil ik nog wel aan mee doen maar een game zoals RDR2 gaat helemaal nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
Beetje offtopic: leuke en informatieve video over fraude op de retro game markt. Ik verzamel zelf ook, voornamelijk oude PC adventures, maar gaat vooral over consoleverzameling...
Dan weet je gelijk waarom de laatste tijd regelmatig in het nieuws is dat een game voor een astronomisch bedrag verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powder Toastman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:56:
Beetje offtopic: leuke en informatieve video over fraude op de retro game markt. Ik verzamel zelf ook, voornamelijk oude PC adventures, maar gaat vooral over consoleverzameling...
Dan weet je gelijk waarom de laatste tijd regelmatig in het nieuws is dat een game voor een astronomisch bedrag verkocht is.

[YouTube: Exposing FRAUD And DECEPTION In The Retro Video Game Market]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic :+
Lijkt mij eerder wat voor hier: Verwijderd in "Goeie oude (retro) consoles deel 13"
Is trouwens daar ook al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Graft schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:21:
[...]

Enter gamification. Sommige games - maar ook het achievement systeem - begint daar soms steeds meer op te lijken.

Merk bij mezelf dat het dwangmatige prestatie drang ontlokt, dan is het plezier er eigenlijk voor mij vanaf.
Ikzelf bekijk de achievements nooit. Niet voordat ik ga spelen en niet na het spelen. Zou me god niet weten hoeveel ik er heb en wat ik er voor moet doen. Dan heb je de drang ook niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yamy_Daffy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:12:
[...]

Ikzelf bekijk de achievements nooit. Niet voordat ik ga spelen en niet na het spelen. Zou me god niet weten hoeveel ik er heb en wat ik er voor moet doen. Dan heb je de drang ook niet. ;)
In het Xbox 360 tijdperk ging ik van te voren en na het spelen van een game wel is bewust kijken naar de achievement lijst. Vooral in het begin had je ook echt wel leuke uitdagende achievements, waardoor je games toch is op een andere en tactische manier gaat spelen. In COD2 kon je bijvoorbeeld 1000GS halen als je alles op Veteran mode had gespeeld, zonder dat je daarbij doelen had waarin je minimaal 5000 headshots waarvan je specifiek de voortanden moest raken en tegelijkertijd een granaat gooide :P . Nu is het 1 commerciële bende waardoor ik het gevoel heb om op die manier kunstmatig veel gameplay uren te geven, maar in werkelijkheid gewoon kistjes aan het verzamelen bent.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van een spel spelen toch? Ik heb best veel gamerscore maar haal eigenlijk nooit grindy achievements als ik het geen tof spel vind. Eén grindy achievement die ik wel gehaald heb is, alle crowns verzamelen in Minster Hunter World. Dat was zo een geweldig spel dat ik het nog af en toe opstart om Nergigante te slopen. 3 uur lang botsen in art of rally zou ik dan weer nooit doen. Of seriously achievements halen in Gears. Lui die dat wel volhouden hebben in elk geval meer doorzettingsvermogen en andere prioriteiten dan ik.

Anderen vinden nummer 1 op de ranglijst staan het belangrijkst of 100% in de save halen bij Zelda of zo hoog mogelijke ranking in FIFA/PES/Madden/Tekken terwijl weer anderen enkel geïnteresseerd zijn in het verhaal of hebben enkel lol als ze met vrienden gamen. Volgens mij mag je zelf weten waarom je spelletjes speelt en zijn oordelen van anderen daarover niet erg belangrijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:03
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:12:
[...]

Ik heb achievements ook uitstaan, nooit mijn ding geweest. Maar de manier hoe games je continue aan het spelen proberen te houden via battlepasses, skins en what not is de laatste jaren echt veel extremer geworden.

Gisteren zelf toch nog maar ff één extra potje Call of Duty gedaan om attachment X voor wapen Y vrij te spelen. Tuin er zelf met open ogen in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Exactor it schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:27:
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van een spel spelen toch? Ik heb best veel gamerscore maar haal eigenlijk nooit grindy achievements als ik het geen tof spel vind. Eén grindy achievement die ik wel gehaald heb is, alle crowns verzamelen in Minster Hunter World. Dat was zo een geweldig spel dat ik het nog af en toe opstart om Nergigante te slopen. 3 uur lang botsen in art of rally zou ik dan weer nooit doen. Of seriously achievements halen in Gears. Lui die dat wel volhouden hebben in elk geval meer doorzettingsvermogen en andere prioriteiten dan ik.

Anderen vinden nummer 1 op de ranglijst staan het belangrijkst of 100% in de save halen bij Zelda of zo hoog mogelijke ranking in FIFA/PES/Madden/Tekken terwijl weer anderen enkel geïnteresseerd zijn in het verhaal of hebben enkel lol als ze met vrienden gamen. Volgens mij mag je zelf weten waarom je spelletjes speelt en zijn oordelen van anderen daarover niet erg belangrijk. :)
Daarom begin ik mijn bericht ook met "ikzelf".
Dat een ander wel voor de 1000/1000 wil gaan per spel heb ik alleen maar respect voor. Mijn zege heb je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dat Odyssey loopt lekker !
Ook geen pop-in meer waar dat voor de update nog wel aanwezig was.
En quick resume, me like !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Iedereen speelt inderdaad op zijn of haar manier en dat is ook helemaal prima.

Zelf hoef ik niet perse 1000/1000 score te halen, want sommige achievements zijn echt veel te gek voor een spelletje. Maar gebruik achievements wel voor Gamepass (quests) enzo, op de langere termijn kun je daar jezelf wel een plezier mee doen :).

Ook al is het lang niet zo uitgebreid als in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:43:
Odessy had toch altijd al Quck Resume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-10 19:34
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:46:
[...]

Twee hints

Iets spoilerige hint:

Onnodig om te doen. Ik heb hem de oplossing in een om gestuurd. Had meg mijn tweede run hetzelfde probleem. Hoe kwam ik ook alweer bij het einde.
Het goede einde heb ik in mijn tweede run niet gebruikt. Het geeft geen informatie die nuttig is voor het echte einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal niet onnodig. Het zorgt ervoor dat je
het complete verhaal te weten komt toch? Hoe kom je er zonder het truitje anders achter dat je haar halfbroer bent?

En ook wel nieuwsgierig:
mbt het echte einde. Het klopt in feite dat je daar dat truitje niet voor nodig hebt maar als je meteen op het echte einde afgaat mis je grote delen van het verhaal.

En het
goede einde is fantastisch om een keer te spelen en mee te maken
imo.

De oplossing sturen en nabootsen is trouwens wel echt zonde imo, dit is een game om zelf uit te puzzelen, anders kun je net zo goed 1 loop op Youtube kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 24-08-2021 16:40 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik ben op zich wel een achievement hunter zoals ze dat noemen. Ik heb een groot deel van mijn games ook wel op 1000GS, zeker de games sinds de One. Heb ook wel een redelijke gamerscore. Maar ik laat de 1000GS wel steeds meer los, want er zijn gewoon teveel games en te weinig tijd. Juist vanwege het aanbod in GP ben ik kritischer geworden op games waar ik mijn tijd aan besteed. Als ik vroeger een game kocht voor 60 euro dan wilde ik er ook alles uithalen, ook al vond ik het niet echt leuk. Doordat de factor tijd nu echter de grootste bottleneck is geworden laat ik games die ik gewoon niet zo tof vind liggen, ook al heb ik ze voor mijn gevoel dus niet 'gecomplete' en ook al heb ik ze gekocht.

Ik vind het wel jammer dat ze het achievement systeem niet eens op de schop hebben genomen. Juist in de 360 tijd zaten er leuke 'extraatjes' aan gekoppeld, zoals de gamerpicture van Gears als je de Seriously achievement had gehaald. Ook de enige Gears die ik heb gecomplete trouwens vanwege alle grindy achievements uiteindelijk.

Zelf vind ik achievements, als ze goed geimplementeerd zijn, echt wel een verrijking van een game kunnen hebben. Met name in uitdagende games om bepaalde challenges te halen. Jaja, ik weet het, het zou eigenlijk een intrinsieke motivatie moeten zijn, maar fuck it, geef mij maar achievements. :)

Van oudsher zaten er in games al vormen van achievements. Zoals het 100% of 100%+ completen van bijvoorbeeld Super Mario World of de Donkey Kong Country games. Achievements zijn gewoon een verlengde van dat soort zaken in mijn optiek. Ik kan me dan ook echt wel uren stuk bijten op een moeilijke achievement. Zoals de Inferno challenge in de Trials games, of de pacifist achievements in Cuphead, of de challenge achievement in The Witness. Heerlijk. :)

En omdat we het er toch over hebben. De achievements van Psychonauts 2 zijn bekend: https://www.trueachieveme...achievement-list-revealed.

Hier ook nog een interview met Tim Schafer. Gaat onder andere in op de impact van subscription models.

https://www.gamesindustry...e-the-mind-of-tim-schafer

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:43:
Let wel ff op met quick resume in Ubisoft games. Ze hebben vaak tijdgebonden items in winkels die je save kapot maken (dat was bij Valhalla en Fenyx Rising in ieder geval zo). Ik geloof dat Odyssey ook een merchant heeft die van die gekke munten wil voor vet slicke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:33
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:49:
[...]

Het was geen argument, het was gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Lijkt soms steeds meer of er maar amper een markt of iig interesse is in of voor de Series S.
We hebben een series S op de zolder. De gasten spelen daar op een kleine 4k TV. Voor hun maakt het grafische al minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:26:
[...]

Let wel ff op met quick resume in Ubisoft games. Ze hebben vaak tijdgebonden items in winkels die je save kapot maken (dat was bij Valhalla en Fenyx Rising in ieder geval zo). Ik geloof dat Odyssey ook een merchant heeft die van die gekke munten wil voor vet slicke items.
Valhalla werkte naar mijn idee prima met quick resume ?
Moet wel bekennen dat ik standaard om de zoveel tijd een quicksave maak en altijd even een echte save maak voordat ik de xbox / game afsluit.
Te veel nare ervaringen met ubi-soft games op dat vlak, ook ruim voor het quick-resume tijdperk }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulletdodger schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:06:
[...]

Odessy had toch altijd al Quck Resume?
Dat zou kunnen.
Had Odessey even geprobeerd met de release van de Series X, maar na het zien van de pop-in en lage framerate snel overgegaan naar Valhalla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de Myst Q&A :
- A large number of graphics options to choose from, such as supersampling options and Ray Tracing to bring the best Myst experience out of the hardware you have.
Ik ben echt razend benieuwd naar de graphics van dit spel :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu nog Origins en FarCry 5 een patch en dan is het helemaal top. Ik heb echt moeite met FC5 met die resolutie nu met FPS boost aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind achievements wel echt wat toevoegen soms, kan net de motivatie zijn om meer uit een game te halen. Zo heeft het me heel wat meer lol opgeleverd met the outer worlds bv.

Sommige achievements zijn inderdaad nogal absurd, maar eigenlijk is dat ook alleen een probleem als je het idee hebt ze per se allemaal te moeten halen. Op zich is het niet zo'n gek idee om bepaalde achievements te hebben alleen voor die paar mensen die de game helemaal geweldig vinden en daarom van nature al die 1000 runs (of wat het dan ook mag zijn) wel halen.

Aan de andere kant ervaar ik ook wel dat als ik van die hele grindy achievements er tussen zie staan waarvan ik al weet dat ik ze toch niet ga halen, dan verliezen de andere achievements hun effect ook een beetje op mij. 950/1000 (of zoiets) geeft toch minder motivatie dan 1000/1000.

Overigens vind ik het wat dat betreft ook wel jammer dat dlc achievements niet wat meer apart gehouden worden zoals Sony dat doet (waar je je platinum gewoon krijgt als je alle base game trophies behaald hebt en de dlc trophies in een apart stukje staan). Heb wel games die dan bv op 1120/1500 of zo staan terwijl ik niks compleet heb.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 14:24
Gamescom xbox stream gaat beginnen, heb me er een potje zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:59:
Gamescom xbox stream gaat beginnen, heb me er een potje zin in!
Heb er ook zin in, voornamelijk om meer van aangekondigde games te zien. Maar heb ook eigenlijk geen enkele verwachting. Dus elk nieuwtje is mooi meegenomen. :)

En een aftelling voor een aftelling, zou verboden moeten worden!

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Herinnering, de Gamescom presentatie begint nu:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Alternatieve stream:
https://www.twitch.tv/xbox

Loopt iets voor (maar is niet op een eerder moment te hervatten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn erbij! Ben benieuwd wat er allemaal onthuld gaat worden, begint goed met Dying Light 2!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHMfKn7U68TovuUmwwaQiwdPfME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Ye4RyFj2tRUy2KUsjTtg1xe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halve show beslaat MSFS :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Duurt toch 90 minuten?
Ik vind het wel geweldig hoe ze de game als service blijven ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:17:
[...]

Duurt toch 90 minuten?
Ik vind het wel geweldig hoe ze de game als service blijven ondersteunen.
Ben meer fan van de E3 presentatie.
Veel content in korte tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
Dat wel. Blijft toch wel een niche, msfs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:18:
[...]

Ben meer fan van de E3 presentatie.
Veel content in korte tijd :)
En nu? 20 games in 2 minuten? ;)

Het lijkt me wel leuk om een raceje te houden in Flight Sim met wat tweakers hoor :P

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke apparte game Into The Pit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bushiden lijkt me tof, krijg er Shinobi vibes van (Sega Megadrive) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam die nieuwe Age Of Empires nou wel of niet naar Xbox? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:23:
Kwam die nieuwe Age Of Empires nou wel of niet naar Xbox? :)
Helaas niet, lijkt me wel heel tof, maar heb er de pc niet voor.
Ik blijf hopen op een goeie port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:23:
[...]

Helaas niet, lijkt me wel heel tof, maar heb er de pc niet voor.
Ik blijf hopen op een goeie port.
Oh jammer want dan ga ik hem niet kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xbox history channel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de makers van Ziggurat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha echt he! Zullen we nog nieuwe games gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:25:
[...]

Geen idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft er wel veel van weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:26:
[...]

Haha echt he! Zullen we nog nieuwe games gaan zien?
Verwacht van niet. Werd ook al beetje op gestuurd. Dat het niet zoals bij de E3 zal zijn, waar veel nieuwe games zijn aangekondigd. Deze stream gaat vooral over games die al zijn aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:25:
[...]

Dan laat ik hem lekker liggen. Lijkt er idd heel erg veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:27:
[...]

Verwacht van niet. Werd ook al beetje op gestuurd. Dat het niet zoals bij de E3 zal zijn, waar veel nieuwe games zijn aangekondigd. Deze stream gaat vooral over games die al zijn aangekondigd.
Oke jammer! Hoopte op nog wel een paar leuke onthullingen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:27:
[...]

Dan laat ik hem lekker liggen. Lijkt er idd heel erg veel op.
:') te veel rng ? :(:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mobygo76
Dit duurt me wel te lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Lol, je maakte een grapje maar dat doen ze eigenlijk echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt he..

Pagina: 1 ... 217 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord