Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 17:07
Ik krijg vanavond mijn XSX binnen als het goed is.

Welke games die op dit moment uit zijn zien er grafisch er het beste uit?

Als ik Google kom ik op deze games:
1 Forza Horizon 4.
2 Assassin's Creed Valhalla
3 Gears 5
4 Control: Ultimate Edition
5 Hitman 3
6 Dirt 5
7 Halo: The Master Chief Collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51

BM

Moderator Spielerij
MasterMido schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:53:

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Ik zou gears naar boven halen, en dirt er uit halen. En verder hoort Flight Simulator er absoluut tussen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:27

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Hellblade
Ori
A Plague Tale: Innocence

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:54:
Boem !!!

[Afbeelding]

_/-\o_

Tijd om de Stroopwafel Clan weer op te trommelen ! :9
Leuk zeg!

Heb nog een cd-rom liggen van Quake II
Ook van Myst die er weer zit aan te komen.
Zelfs nog deel 3 van Myst- Exile compleet als special edition met ongeopende soundtrack Cd en play guide.

Leuk om die oude generatie weer nieuw leven in te blazen digitaal.

Doet me weer denken aan me Pentium 1 met 200mhz en 32 MB ram.... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uThfu97xipzDDL2qr2d2rNQJqfE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bFpkP5RFKJRXYJmnTCWhnmBz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VR24RY3lMWI1jquxCOqELQ1pTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9xQ4bMWPhAOHappjPQ2G7CpZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkdsTbmdIKFIlf2VSechadclQ2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4eGStEqZ1Ayl80ZuqiSKQ3QK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKUoxtK8ZjXemvr8SU6ql0vMpOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIFdc5VVs08CDFTFk7Dde7lq.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 22:21

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Gears
Tomb Raider (die laatste)
Immortals Fenyx Rising
Control
The Ascent
Cyberpunk
Maneater
Microsoft Flight Simulator
AC Valhalla
Forza Horizon 4
Red Dead Redemption 2

Dat zijn imo zo'n beetje de mooiste. The Ascent is ook zeker mooi, Fenyx Rising is verder echt slick (mooi 60fps in een hele mooie wereld) en Gears is imo de best uitziene shooter van het moment.

Op zich kunnen Battlefield, Biomutant, COD en een paar anderen ook nog wel meekomen. Mocht je mooie physics willen zien dan kun je Wreckfest ook nog eens proberen (al is die nog steeds niet speciaal voor XSX, maar wel al een matige upgrade beschikbaar). Dirt5 vind ik zelf verder weinig aan een Halo is wel iets aangepast, maar volgens mij niet zo heel veel ivm Xbox One. En dan kun je toch beter wachten op de nieuwe game. Valhalla is een beetje hit en miss. Sommige stukken zien er echt adembenemend uit en met de juiste lichtinval zijn veel omgevingen schitterend. De karakters zijn echter niet zo heel speciaal en andere delen van de wereld zijn weer heel simplistisch. Maar het is zeker een toffe ervaring en de XSX maakt hem alleen maar beter. Datzelfde heeft Hitman imo ook wel een beetje. Doorgaans erg mooi maar hier en daar wat ouderwets. Cyberpunk doet het op de XSX ook wel prima imo. Er komen nog wel wat verbeteringen aan en het blijft net als de andere open werelden af en toe wel wat oud aanvoelen, maar de verhalen zijn gewoon dik in orde en het houdt je toch zeker een uur of 30 bezig (als je het goed doet). Red Dead kun je ook nog toevoegen, grafisch ook gewoon een topper, maar qua gameplay moet het wel je ding zijn. Erg houterig en stroperig. Maar voor ieder wat wils.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2021 15:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Neem gamepass ga je ze (bijna) allemaal even bij langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 17:07
joneboon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Neem gamepass ga je ze (bijna) allemaal even bij langs ;)
Die heb ik (ik heb nu one) :) dus ik ga zeker de games die genoemd zijn hierboven proberen.

Dank!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste episode Quake uitgespeeld (het shareware deel, deed ik nu een uurtje over). Ik moet zeggen dat het veel beter speelbaar is met de controller dan ik dacht :)
Er zit ook wel wat aim assist in al valt het me bij het spelen totaal niet op dus wat het precies doet weet ik niet. De graphics vond ik inderdaad totaal geen belemmering, game speelt gewoon heerlijk. Ik weet niet of ik er nog veel verder in ga maar dat is meer omdat er zoveel concurrentie is, te veel games om te spelen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan echt niet wachten tot ze meer bekend maken over Hogwarts Legacy |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21
Martinspire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:04:
[...]

Gears
Tomb Raider (die laatste)
Immortals Fenyx Rising
Control
The Ascent
Cyberpunk
Maneater
Microsoft Flight Simulator
AC Valhalla
Forza Horizon 4

Dat zijn imo zo'n beetje de mooiste. The Ascent is ook zeker mooi, Fenyx Rising is verder echt slick (mooi 60fps in een hele mooie wereld) en Gears is imo de best uitziene shooter van het moment.

Op zich kunnen Battlefield, Biomutant, COD en een paar anderen ook nog wel meekomen. Mocht je mooie physics willen zien dan kun je Wreckfest ook nog eens proberen (al is die nog steeds niet speciaal voor XSX, maar wel al een matige upgrade beschikbaar). Dirt5 vind ik zelf verder weinig aan een Halo is wel iets aangepast, maar volgens mij niet zo heel veel ivm Xbox One. En dan kun je toch beter wachten op de nieuwe game. Valhalla is een beetje hit en miss. Sommige stukken zien er echt adembenemend uit en met de juiste lichtinval zijn veel omgevingen schitterend. De karakters zijn echter niet zo heel speciaal en andere delen van de wereld zijn weer heel simplistisch. Maar het is zeker een toffe ervaring en de XSX maakt hem alleen maar beter. Datzelfde heeft Hitman imo ook wel een beetje. Doorgaans erg mooi maar hier en daar wat ouderwets. Cyberpunk doet het op de XSX ook wel prima imo. Er komen nog wel wat verbeteringen aan en het blijft net als de andere open werelden af en toe wel wat oud aanvoelen, maar de verhalen zijn gewoon dik in orde en het houdt je toch zeker een uur of 30 bezig (als je het goed doet).
Damn, grotendeels haal je de woorden uit mijn mond, maar Maneater?? Dat vond ik toch alles behalve next-gen ogen :) . Dan zou ik toch zeker Ori erbij zetten :) Ach ja, iedereen zijn eigen smaak gelukkig. Zo vind ik Halo: REACH er gewoon echt heel mooi uitzien, maar ik kan ook begrijpen dat anderen dit juist van niet vinden. Zeker op de XSX met 4K @ 120hZ patch, ik vind die game zo sfeervol op sommige momenten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQ0V3Ju7f97vo6ELTxu55OYUgNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OTMsNeNx4L25yQ0TQChrilUw.png?f=fotoalbum_large

spoiler: title
Kwam er laatst gewoon achter dat Halo REACH eindigt waar Halo 1 begint, gewoon letterlijk met de 1e zinnen van captain Keyes erin verwerkt als Halo CE begint! Kreeg ff een WTF momentje, supervet gedaan ook met Cortana! Denk dat ik vroeger nog te jong was om de verhaallijn te snappen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 30-07 22:30
Sea of Thieves kan er ook wel heel fraai uit zien hoor. Het water is nog steeds ongeëvenaard in mijn ogen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiN8j9GnTsistmHK7ompKXPUQ28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/likgq6KDhJBN0dBIm6nOelPG.png?f=fotoalbum_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:38
Wom schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:24:
Sea of Thieves kan ook wel heel fraai er uit zien hoor. Het water is nog steeds ongeevenaard in mijn ogen.

[Afbeelding]
Eens, beste water physics die ik ooit in een game gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:11

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Wom schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:24:
Sea of Thieves kan ook wel heel fraai er uit zien hoor. Het water is nog steeds ongeevenaard in mijn ogen.

[Afbeelding]
Klopt heerlijk genieten tussen de quests door 8)

Dit weekend is er zelfs een double xp/gold weekend dus ik ga ook weer eens een paar quests halen denk ik _/-\o_ :9~

Bron: https://www.seaofthieves.com/news/a-pirates-life-momentum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-07 23:35

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Dirt 5 zeker eruit halen, wat een knaken race-game is dat :D Maar goed, als je eenmaal Forza Horizon 4 hebt gespeeld dan raak je Dirt 5 sowieso met geen vinger meer aan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
JDL15 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:21:
[...]

Damn, grotendeels haal je de woorden uit mijn mond, maar Maneater?? Dat vond ik toch alles behalve next-gen ogen :) . Dan zou ik toch zeker Ori erbij zetten :) Ach ja, iedereen zijn eigen smaak gelukkig. Zo vind ik Halo: REACH er gewoon echt heel mooi uitzien, maar ik kan ook begrijpen dat anderen dit juist van niet vinden. Zeker op de XSX met 4K @ 120hZ patch, ik vind die game zo sfeervol op sommige momenten _/-\o_

[Afbeelding]

Kwam er laatst gewoon achter dat Halo REACH eindigt waar Halo 1 begint, gewoon letterlijk met de 1e zinnen van captain Keyes erin verwerkt als Halo CE begint! Kreeg ff een WTF momentje, supervet gedaan ook met Cortana! Denk dat ik vroeger nog te jong was om de verhaallijn te snappen :X
Mja misschien dat Reach wel een upgrade heeft gehad, maar ik vond het nog steeds geen topper. Ook zo'n game die op een paar plekken wel mooi is, maar over het algemeen gewoon leeg en saai. De rek bij de Halo Collection is er imo wel uit. Dan liever Gears 5.

En Maneater vond ik zelf dan weer niet verkeerd, maar water en met name onderwater is dan ook een stuk makkelijker. En het heeft een next-gen update gehad, al heb ik die niet meer gedaan. Leek me alleen grafisch nog niet verkeerd en ik meen dat ie nog in gamepass zat, toch?

Red Dead 2 mag er trouwens ook wel bij qua grafisch. Want hoewel ik de gameplay te houterig vind, is ie grafisch wel een pareltje. Natuur is dan ook wel een stuk makkelijker dan een stad of zo, maar goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Martinspire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:42:
[...]

Mja misschien dat Reach wel een upgrade heeft gehad, maar ik vond het nog steeds geen topper. Ook zo'n game die op een paar plekken wel mooi is, maar over het algemeen gewoon leeg en saai. De rek bij de Halo Collection is er imo wel uit. Dan liever Gears 5.

En Maneater vond ik zelf dan weer niet verkeerd, maar water en met name onderwater is dan ook een stuk makkelijker. En het heeft een next-gen update gehad, al heb ik die niet meer gedaan. Leek me alleen grafisch nog niet verkeerd en ik meen dat ie nog in gamepass zat, toch?

Red Dead 2 mag er trouwens ook wel bij qua grafisch. Want hoewel ik de gameplay te houterig vind, is ie grafisch wel een pareltje. Natuur is dan ook wel een stuk makkelijker dan een stad of zo, maar goed.
Ja die upgrade van REACH deed het hem voor mij. Ik vind die backgrounds in bepaalde scènes echt supervet! Beetje trippy shit >:) Maar anderzijds, het is een game van 2013 ofzo die gepolijst is, dus ja ik snap ook dat er zeker outdated en lelijkere stukken inzitten.

Maneater zit nog in de gamepass ja, denk dat die hele art-style mij al sowieso niet aanstond (wel mee vermaakt overigens) maar vond ik nu niet een game om pracht en praal van de XSX mee te laten zien.

Red Dead 2 inderdaad ook een pareltje _/-\o_ , jammer dat het uiteindelijk weer een oude game is die opgepoetst is. Ach ja, duurt niet meer lang totdat er hopelijk weer wat grafische toppertjes tussen zitten, waarmee je dus echt kunt laten zien wat voor beest de XSX is (Forza 5/Halo Infinite en BF 2042 hopelijk al)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-07 10:06

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Over grafische pracht gesproken Holy Moly :9~ :
YouTube: Black Myth: Wukong - Official Unreal Engine 5 Gameplay Trailer

Dat kan nooit 4k 60 draaien op de nieuwe consoles. Hooguit 1080P 60fps of 1440P 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Kaasje123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:21:
[...]

Dat kan nooit 4k 60 draaien op de nieuwe consoles. Hooguit 1080P 60fps of 1440P 30fps.
Dynamic resolution, ik gok op 1600p 60fps. Puur alleen omdat die engine gewoon goud is voor dit soort landschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik maak me daar niet eens druk om eerlijk gezegd, dat komt wel goed. Ik hoop vooral dat Phil/Xbox echt hun best zal doen om ervoor te zorgen dat de game überhaupt naar Xbox komt. Het gaat steeds beter qua support voor en van Aziatische devs en dan vooral Japanse games, maar er is echt genoeg talent in Korea en China ook en Xbox moet dit niet negeren.

Tijdje terug was er een bericht van een Koreaanse indie dev en die zei dat ze dolgraag hun game naar Xbox wilde brengen, maar dat ze geen antwoord kregen. Hopelijk zijn ze dat aan het veranderen, want er komt veel veelbelovends uit Azië in de toekomst. Zoals Lost Soul Aside, helaas wel PS only. Beter zorgt Xbox ervoor dat Wukong dat niet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:04
Ik had vanochtend al even gevraagd naar eventuele Xbox storingen en die lijkt er te zijn. Maar heeft niemand hier dan last van, valt me op dat ik er weinig over lees? Ik heb alleen Game Pass en kan niks... Geen spellen spelen want; kan niet verbinden met Xbox online, kan geen bestaand account opnieuw koppelen, Game Pass app supertraag/niet werkend, ... Naja denk dat ik geduld moet hebben, maar nu al een dag verder en nog niet opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2021 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48
[...]

Tactisch om zaken mooier te laten ogen, natuur, hoge reso textures, goeie belichting, kijk maar eens naar Dead Stranding wat 99% buitenwereld is en bij de juiste trailers is het bijna niet van echt te onderscheiden.

Ik zou alleen Cyberpunk er niet tussen zetten, mooi is relatief, maar belangrijkste is nog geen next-gen patch, dus er zijn stukken waar je gewoon onder de 20fps duikt zelfs op een XSX.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:32:
Ik had vanochtend al even gevraagd naar eventuele Xbox storingen en die lijkt er te zijn. Maar heeft niemand hier dan last van, valt me op dat ik er weinig over lees? Ik heb alleen Game Pass en kan niks... Geen spellen spelen want; kan niet verbinden met Xbox online, kan geen bestaand account opnieuw koppelen, Game Pass app supertraag/niet werkend, ... Naja denk dat ik geduld moet hebben, maar nu al een dag verder en nog niet opgelost.
Vandaag 2 keer meer dan een half uur gespeeld na jou eerste post. Inderdaad nergens last van gehad (12 minutes)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:04
ArthurMorgan schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:35:
[...]

Vandaag 2 keer meer dan een half uur gespeeld na jou eerste post. Inderdaad nergens last van gehad (12 minutes)
Wat ook gek is. Als ik op de wifi zit doet de Game Pass app het haast niet. Schakel ik over op mobiele data gaat alles goed. Internet (wifi) doet het gewoon goed hier thuis... Heb de Xbox ook zowel bedraad als via wifi geprobeerd. Snap er echt niks meer van.

Edit: ik heb mijn wifi router een volledige reset gegeven en alles werkt weer. De wondere wereld van techniek...

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2021 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:32:
Vandaag best veel Online geweest zonder problemen hier, hopelijk kom je eruit lijkt me klote idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:20
Ik zit ook bij Online, half uur geleden xbox aangezet, wat kleine gamepass spellellen gedownload, en ik speel gewoon. Niks te merken van een storing.

(Van wat ik heb gelezen van je problemen, zou ik eerst als eerste naar je modem/router kijken.)

EDIT: oh f*ck, jij bent niet @bsmpower sorrysorryyyy!

[ Voor 7% gewijzigd door zetje01 op 20-08-2021 18:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

1 Forza Horizon 4.
3 Gears 5
5 Hitman 3
6 Dirt 5
Mortal Kombat 11
Watch Dogs Legion Ray Tracing Mode
Control Ultimate Ray Tracing Mode
Ghostrunner

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:21:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb reach vorig jaar (of zo) pas voor het eerst gespeeld... Einde is inderdaad briljant. Ook de epiloog... Erg gedurfd, krijg er nog kippenvel van...
spoiler:
Dat je dus níet de master chief bent in die game was misschien al eerder in de game Duidelijk, maar dat je jezelf op offert om Cortana aan boord te krijgen... En dan... Gewoon eindeloos vijanden, tot je onvermijdelijk het onderspit delft, en dát is je einde... Damn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 22:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Finraziel schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:21:
[...]

Ik heb reach vorig jaar (of zo) pas voor het eerst gespeeld... Einde is inderdaad briljant. Ook de epiloog... Erg gedurfd, krijg er nog kippenvel van...
spoiler:
Dat je dus níet de master chief bent in die game was misschien al eerder in de game Duidelijk, maar dat je jezelf op offert om Cortana aan boord te krijgen... En dan... Gewoon eindeloos vijanden, tot je onvermijdelijk het onderspit delft, en dát is je einde... Damn...
Holy shit dit was ik alweer vergeten, hoe absurd goed reach was en dat einde idd !
Wanneer ik een xsx heb ga ik die zeker weer spelen. Wat een game! Samen met halo 3 waren dit wel echte pareltjes van de x360 tijd! Samen met pgr3 en 4 en forza motorsport 2 ! Wat een tijd! Oeh tdu unlimited! Damn all the memories. Denk dat x360 tijd wel mijn beste gaming tijd was. Was echt gewoon bizar goed( zolang je geen rrod had }) )
Ga weer hoop x360 games herspelen op mn xsx. Hopelijk rond launch van horizon 5 heb ik er 1 tje !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Halo zonder Coop bij launch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 22:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dat is wel jammer. Was leukste aan halo 3 en reach toen ik dat speelde. Gelijk de hele campaign samen met mijn broertje doorgelopen. Mekaar helpen met achievments etc. Hoop dat ze dit dan zsm erin patchen want is toch wel iets echts halo's voor mij en denk vele met mij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan zonder co-op, is geen wereldramp maar overall is het wel dramatisch slecht.

Wat een problemen heeft deze prachtige franchise gehad met de ontwikkeling van Infinite. Middenin development van engine veranderen, hele belangrijke mensen die het project/de studio verlieten, een delay van een jaar puur voor de graphics. Duidelijk dus niet alleen voor de graphics. Er waren verhalen over dat het management trash is bij deze studio....I believe it.

De reveal vorig jaar was.....niet best. Dit jaar kregen we amper echt campaign te zien, een flyby met "in engine" is vrijwel amper het echt tonen. Het is heel jammer maar mijn hype voor dit is laag en ik zie het allemaal wel.

De MP zal ongetwijfeld sterk worden, maar ik ben altijd echt van de campaigns geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dolby Vision for Gaming

Dolby Vision for Gaming resumes flighting for Xbox Insiders today! This can be enabled by going to Settings>General>TV & display options>Video modes and selecting the Dolby Vision for Gaming checkbox.

[ Voor 62% gewijzigd door Rivanov op 20-08-2021 21:25 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
\[T]/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
v8power67 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is wel jammer. Was leukste aan halo 3 en reach toen ik dat speelde. Gelijk de hele campaign samen met mijn broertje doorgelopen. Mekaar helpen met achievments etc. Hoop dat ze dit dan zsm erin patchen want is toch wel iets echts halo's voor mij en denk vele met mij.
Na drie maand komt de coop. Maar idd, ben ook iemand die Halo ook in Coop nog een keer uitspeelt. Zal nu iets langer wachten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien ga ik toch maar weer insider worden. Het begint nu wel raar lang te duren voordat de non insider peasants de update krijgen met oa Dolby Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net mailtje binnen voor toegang tot Riders Republic beta (23-25 Augustus)
Ben benieuwd ! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
justifire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 22:03:
Krijg net mailtje binnen voor toegang tot Riders Republic beta (23-25 Augustus)
Ben benieuwd ! :9
Hier ook. Ik zie dat ik ook nog 5 man kan uitnodigen (die op Xbox spelen en mn vriendjes zijn op Ubisoft). Dus wil je meedoen stuur maar effe een PM en voeg me toe op ubisoft, dan stuur ik het wel door. Op beiden platformen ben ik bekend als Martinspire, dus dat lijkt me simpel zat. Ik gok dat ze ook nog wel wat plekken gaan vrijgeven.

Let wel op: er zit een Non Disclosure Agreement op, dus geen game captures en review/previews schrijven dus ;)

Er is verder nog geen riders republic topic, dus als iemand zich geroepen voelt om wat mensen bij elkaar te vegen voor online, dan ga vooral je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Finraziel schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:21:
[...]

spoiler:
Ja precies dit, goud echt fucking goud!
Viel allemaal laatst op zijn plaats, vind ook echt dat Bungie mad props moet krijgen voor die afsluiter/aansluiter! Dat heeft 343 nog echt even te bewijzen in infinite want Halo 4/5 qua story, mehhh

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dolby Vision for Gaming werkt nu weer.
Is nu een aparte checkbox bij de Videomode settings.

Moet m’n 65CX wel op 60Hz zetten op dit moment aangezien LG de update voor 4K/120Hz in DV nog niet heeft uitgebracht. Hopelijk wel spoedig!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Caelorum schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:30:
[...]

Dynamic resolution, ik gok op 1600p 60fps. Puur alleen omdat die engine gewoon goud is voor dit soort landschappen.
Daarnaast heb je ook nog zoiets als Variable Rate Shading (VRS). Onder andere 'Gears 5' past dit toe op de Series X|S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net tijdens het gamen dat het spel vastliep en vervolgens een groen scherm en vervolgens ging de Xbox Series X uit..

Iemand dit al gehad?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07 22:41
Rivanov schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 07:14:
Dolby Vision for Gaming werkt nu weer.
Is nu een aparte checkbox bij de Videomode settings.

Moet m’n 65CX wel op 60Hz zetten op dit moment aangezien LG de update voor 4K/120Hz in DV nog niet heeft uitgebracht. Hopelijk wel spoedig!
Hiervoor hoefde dit niet toch? Toen ik nog insider was kon ik 4K/120/DV gewoon doen, is dit dan met deze update niet meer mogelijk, of kan het wellicht op de 65G1 wel?
Het wordt tijd dat ze DV beschikbaar maken voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:24

Bullet NL

Eigen Wijs

G_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 08:59:
Ik had net tijdens het gamen dat het spel vastliep en vervolgens een groen scherm en vervolgens ging de Xbox Series X uit..

Iemand dit al gehad?
Vastloper, kan aan game of hardware liggen...
De Xbox start wel weer gewoon op? Is het reproduceerbaar?
Als het 1x gebeurd in 1 spel zou ik me er niet druk om maken.
Indien vaker, gebeurd het dan op het zelfde moment? (game) of ook in andere games.
Dan Support bellen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Steven030 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:02:
[...]

Hiervoor hoefde dit niet toch? Toen ik nog insider was kon ik 4K/120/DV gewoon doen, is dit dan met deze update niet meer mogelijk, of kan het wellicht op de 65G1 wel?
Het wordt tijd dat ze DV beschikbaar maken voor iedereen
C1 en G1 ondersteunen al 120Hz DV for Gaming. De CX/GX nog niet. Hier komt LG met een firmware update voor. Die is al aangekondigd maar nog niet gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:05:
[...]

Vastloper, kan aan game of hardware liggen...
De Xbox start wel weer gewoon op? Is het reproduceerbaar?
Als het 1x gebeurd in 1 spel zou ik me er niet druk om maken.
Indien vaker, gebeurd het dan op het zelfde moment? (game) of ook in andere games.
Dan Support bellen....
Ja was binnen 1 minuut wel weer aan het spelen, maar deze green screen was wel me eerste keer vandaar ik het even vraag :) ! Speelde Watch Dogs Legion toen het gebeurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef ik weet niet of ik dit zo'n goed nieuws vind, kunnen ze dan niet beter de game nog even uitstellen en goed releasen?

geen co-op campain en forge voor Halo Infinite bij launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:00
Ok Halo heeft bij launch geen campain coop maar wel met multiplayer coop.

Jammer, maar fijn dat ze de deadline van dit jaar nog lijken te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
Ik heb gisteren iemand proberen te helpen met de drie jaar gamepass deal. Deze had zelf al een 12 maanden code bij g2a gekocht en geactiveerd.
Ik heb gisteren twee werkende codes aangeschaft bij livecodes. Echter wanneer ik deze probeer te verzilveren krijg ik de foutcode dat er een lopend abbonement is van een andere regio.
45 minuten met de microsoft klantenservice heeft helemaal niks gebracht.
Ik zelf heb de regio nederland en wanneer ik de codes probeer werken ze gewoon.
Ik heb dus de regio naar Nederland veranderd maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Microsoft kan niet zien aan welke regio het huidige abbonement is gekoppeld.
Iemand een suggestie wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:22:
[...]

Ik vind het echt muf dat deze wordt uitgebracht. Het kan imo anno 2021 echt niet meer. Had die tijd gestoken in een nieuwe game met multiplayer waar mensen echt op zitten te wachten. Niet die sprite meuk uit de jaren 90. Je moet wel echt heel nostalgisch zijn, wil je hier plezier uit halen. Dit is typisch zo'n ding waar sommigen naar uitkijken en dan na 5 minuten alweer uitzetten omdat het toch niet helemaal voldoet aan het beeld wat ze hadden van de game.

Erg jammer. Breng gewoon een nieuwe arena-shooter uit, volgens mij kan dat met de Quake naam best succesvol worden, ook op console.
Kritische gamers waren er destijds al bang voor : “Filler Content” in Game Pass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Darow schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:14:
Ik heb gisteren iemand proberen te helpen met de drie jaar gamepass deal. Deze had zelf al een 12 maanden code bij g2a gekocht en geactiveerd.
Ik heb gisteren twee werkende codes aangeschaft bij livecodes. Echter wanneer ik deze probeer te verzilveren krijg ik de foutcode dat er een lopend abbonement is van een andere regio.
Ik heb dus de regio naar Nederland veranderd maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Die "iemand" heeft dus een andere regio kaart gekocht. In zijn aanschaf historie zou hij moeten kunnen zien, wat hij gekocht heeft.

Krijg je waarschijnlijk ook niet omgezet, helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook nog in game pass, houdt het dan nooit op ?! :o

Lijkt mij mooi OLED materiaal :9

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 21-08-2021 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:54:
[...]

Simpel. Maak in je hoofd dat deze game pas released eind 2022 en dan heb je over jaar een prima game. Was met MCC en sea of thieves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
SecondGuess schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:46:

Vind ik eigenlijk juist jammer. Ik heb vanaf vorig jaar al het gevoel dat het nog lang niet klaar is. En ik wil nu wel eens een epische vette MS exclusive die je echt omver blaast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Darow schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:14:
12 maanden upgraden naar Game Pass. Wachten tot het abonnement is afgelopen en daarna de twee codes activeren -> upgraden naar Game Pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15

Ja heb er een beetje mixed feelings bij, ik bedoel wat is Halo zonder sp co-op, toch? Zat er al echt naar uit te kijken met een paar van m'n maatjes, woont er ook eentje ver weg dus was de enige optie. Gek dat ze dan wel mp co-op erin maken bij launch. Zou wel wat makkelijker zijn I guess..

Forge ontbreekt eveneens en dat mag van mij ook zo snel mogelijk komen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
De online co-op campaign bij Halo vond ik nooit echt fijn. Het was altijd laggy als je niet de host was in mijn beleving. Terwijl de PVP multiplayer en die horde modus altijd perfect speelden. Misschien (hopelijk) gaan ze over op een server oplossing ipv een host systeem. Dat zou voor Gears 5 ook een uitkomst geweest zijn. Hivebusters kwam ik laatst met @timmie271 en @uchiha tijntje niet door vanwege de bugs in coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:17

De deadline voor een halve game dus :( Juist de campaign coop maakte Halo voor mij een sterke game.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:00
Een tip voor mede tweakers, de uitbereidings ssd is nu in de aanbieding bij amazon.es voor iets meer dan 165 euro (als je verzendkosten erbij rekent). Ik heb glasvezel, dus voor mij is extra opslag niet nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De Seagate Expansion Card Xbox Series X|S, 1 TB is goedkoop bij Amazon Spanje. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om met Paypal of Ideal te betalen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
FireBladeX schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:33:
Een tip voor mede tweakers, de uitbereidings ssd is nu in de aanbieding bij amazon.es voor iets meer dan 165 euro (als je verzendkosten erbij rekent). Ik heb glasvezel, dus voor mij is extra opslag niet nodig.
Dank je wel, besteld *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:07:
De Seagate Expansion Card Xbox Series X|S, 1 TB is goedkoop bij Amazon Spanje. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om met Paypal of Ideal te betalen, iemand tips?
Alleen creditcard of SEPA (geloof ik).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-07 08:10
Ik heb er al 1 zou er zo nog 1 bij bestellen voor deze prijs, maar volgens mij heb je maar 1 slot toch? Dus dan moet je steeds wisselen enzo?

Edit

Je kan ze zo bestellen je moet wel cc hebben. Ik hoef alleen te bevestigen maar zie er vanaf met 1 expansion slot.

[ Voor 11% gewijzigd door PacinoAllstars op 21-08-2021 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Bedankt :) heb er ook 1 besteld

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net een paar uur in de Diablo 2 resurrected beta gestoken, maar ik denk dat ze deze mogen houden en ik de game lekker verder in mijn herinnering laat staan. De gameplay is me wat te traag en houterig nu. Werkt verder wel goed en op zich leuk gedaan, maar er zijn te veel andere games nu om te spelen.

Wel fijn dat ik die conclusie even in de open bèta mag trekken anders had ik hem misschien puur op nostalgie wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:20
Top!
Toch nog zo'n 170 euro, maar wordt wel 'gegarandeerd' morgen geleverd.
we gaan het zien

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hele mooie prijs voor de SSD, maar ik wacht toch nog even. Ik ben aardig gewend al aan puur het installeren van wat ik echt speel en daarnaast blijft het een boel geld.

Ook las ik op XboxEra dat binnenkort waarschijnlijk de deal tussen Seagate en MS vervalt en dan mogen meerdere merken met van die SSDs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
devilsnight schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:48:
Hele mooie prijs voor de SSD, maar ik wacht toch nog even. Ik ben aardig gewend al aan puur het installeren van wat ik echt speel en daarnaast blijft het een boel geld.

Ook las ik op XboxEra dat binnenkort waarschijnlijk de deal tussen Seagate en MS vervalt en dan mogen meerdere merken met van die SSDs komen.
Dat is het wel, maar ik denk niet dat er heel snel anderen zullen zijn. Ontwikkeling enzo, compatibiliteit lijkt mij ook nog wel een ding.

Maar wie weet staan ze er wel eerder dan wij denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
Ik was heel erg tempted voor deze prijs, maar ik zie toch nog af.
Voor nu zijn de meeste games nog xbox one versies en dus te installeren op externe hdd (heb ik een van 2 TB). Dat is voor mij toch nog voldoende. Als ik het zo een jaartje vol houd dan is de prijs wellicht al wat minder of een 2TB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:17
Scherpe prijs. Maar ik wacht nog even op 2TB varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Phydomir

Dennis

Heb hem nog niet echt nodig gehad. Maar speel dan ook niet zo veel service games die ik altijd geïnstalleerd wil houden. Dus ruimte is nog geen probleem geweest tot nu toe.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

nexhil

BAM!

Ik zag hem op Pepper.com voorbij komen. Ook gelijk besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 47% gewijzigd door justifire op 21-08-2021 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ectra schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:22:
Ik was heel erg tempted voor deze prijs, maar ik zie toch nog af.
Voor nu zijn de meeste games nog xbox one versies en dus te installeren op externe hdd (heb ik een van 2 TB). Dat is voor mij toch nog voldoende. Als ik het zo een jaartje vol houd dan is de prijs wellicht al wat minder of een 2TB versie.
Welke games speel jij dan? Ik heb totaal 3tb waarvan 2tb intern en seagate card geheugen, ik heb nog een kleine 200gb over. Daarnaast heb ik nog een 1 tb ssd samsung waar de oudere xbox games opstaan zoals far cry 5.

Met flight simulator
Horizon 4
Destiny 2
Valhalla
Halo

Gaat het echt hard ik heb zeker 3tb snel geheugen nodig on the rocks en ja ik heb 500mbit down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:00
PacinoAllstars schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:40:
[...]

Welke games speel jij dan? Ik heb totaal 3tb waarvan 2tb intern en seagate card geheugen, ik heb nog een kleine 200gb over. Daarnaast heb ik nog een 1 tb ssd samsung waar de oudere xbox games opstaan zoals far cry 5.

Met flight simulator
Horizon 4
Destiny 2
Valhalla
Halo

Gaat het echt hard ik heb zeker 3tb snel geheugen nodig on the rocks en ja ik heb 500mbit down.
Ongeveer dezelfde spellen en nadat ik Valhalla had uitgespeeld, weer verwijderd. Ik ken echt weinig mensen die meer dan 4 games actief dagelijks/wekelijks spelen. Het zal een stukje gemak zijn waarvoor sommige bereid zijn om te betalen, en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireBladeX schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:44:
[...]

Ongeveer dezelfde spellen en nadat ik Valhalla had uitgespeeld, weer verwijderd. Ik ken echt weinig mensen die meer dan 4 games actief dagelijks/wekelijks spelen. Het zal een stukje gemak zijn waarvoor sommige bereid zijn om te betalen, en de ander niet.
Met Xbox One X had ik een Samsung HDD eraan hangen, 3TB dacht ik en het stond echt barstensvol met games, met als gevolg dat ik vaak niet meer wist wat te spelen. Het is inderdaad gemak en een luxe probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:48:

Hier hoopte ik al op, want nu krijg je maar 1TB voor dat geld. Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-07 23:53

On_E

Housemusic

3e boss in Slay The Spire, die vogel.

Had m eindelijk eens op zijn knieën met de Defect, hij had nog 51 van de 300 hitpoints en ik 6 maar was aan de beurt. Een dubbele upgraded Sunder kaart (32 hp schade) en klaar! :)

Blijkt er verdorie nog een fase 2 waarin ie weer vrolijk 300 hp heeft… Weer verloren…

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de tweet van Klobrille laat hij ook weten dat 343 nu in een shutdown mode zit, dus bug fixing en ga zo maar door. En dat we pas campaign dingen krijgen na deze periode.....

Oftewel, heel dichtbij de launch. We zullen ongetwijfeld WEL multiplayer dingen te zien krijgen volgende week, maar God forbid campaign. Het is dus prima te doen om MP captures te maken maar niet van SP. Ik wil zo graag hyped zijn voor een Halo campaign, maar ik ga het heel voorzichtig aan doen met hype, man man man.

Hopelijk is dit wel de laatste keer dat een XGS game zo'n dramatische manier van marketing heeft maar ook gewoon ontwikkeling overall.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 21-08-2021 20:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
devilsnight schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:16:
In de tweet van Klobrille laat hij ook weten dat 343 nu in een shutdown mode zit, dus bug fixing en ga zo maar door. En dat we pas campaign dingen krijgen na deze periode.....

Oftewel, heel dichtbij de launch. We zullen ongetwijfeld WEL multiplayer dingen te zien krijgen volgende week, maar God forbid campaign. Het is dus prima te doen om MP captures te maken maar niet van SP. Ik wil zo graag hyped zijn voor een Halo campaign, maar ik ga het heel voorzichtig aan doen met hype, man man man.

Hopelijk is dit wel de laatste keer dat een XGS game zo'n dramatische manier van marketing heeft maar ook gewoon ontwikkeling overall.
Zolang 343 op Halo zit veranderd er niks.

Microsoft moet die studio onmiddelijk van de franchise afhalen. Vervolgens mag de Franchise wat mij betreft naar Arkane, ID of The Coalition omdat die studios gewoon volwassener zijn en beter leveren wat er van ze verwacht wordt.

343 heeft nog nooit geleverd. Genoeg is genoeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Pffff... Een van de nachtmerries uit mijn verleden eindelijk mee afgerekend, Raam is niet meer, eindelijk ook de eerste gears of war uitgespeeld *O*

maar vind het nog steeds best een bullshit fight :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:14
Finraziel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:47:
Pffff... Een van de nachtmerries uit mijn verleden eindelijk mee afgerekend, Raam is niet meer, eindelijk ook de eerste gears of war uitgespeeld *O*

Ha, proficiat! Ik vind de Gears serie echt geweldig. Ik heb 1 en 5 al af, nu bezig met deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:47:

Ik vond die battle tenminste nog een battle te noemen. De final battle van 2 echter.....hoe dan?

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 22-08-2021 00:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En Hades is done. Wat een game! Erg tof, zowel de gameplay, de wapens en upgrades die elke run anders maken en het verhaal en de karakters. Uiteindelijk werd het wel erg makkelijk (ook zonder God mode, ook niet gebruikt trouwens) en was 16 heat een first try succes.

Nu op naar 12 minutes. :) en volgende week Psychonauts 2.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2021 00:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
@uchiha tijntje

12 minutes, wat een parel is dat.
Heel netjes hoe die game alles wegzet waardoor je zelf ook enigszins een mindfuck krijgt :+

Goed nadenken over combinaties, dat is de tip!

En denk eens na over wie de stemmen inspreken, sterrencast (star wars/X-Men/spider-man) :)

[ Voor 19% gewijzigd door LuisjeNL op 22-08-2021 00:43 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:33:
En Hades is done. Wat een game! Erg tof, zowel de gameplay, de wapens en upgrades die elke run anders maken en het verhaal en de karakters. Uiteindelijk werd het wel erg makkelijk (ook zonder God mode) en was 16 heat een first try succes.

Hoelang en hoeveel re-tries heb je ongeveer in totaal gehad? Ik ben gestopt met spelen eerst omdat ik niet continu overnieuw wil gaan en echt alles opnieuw te moeten doen. Ik ga hem wel weer op pakken, dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:52:
[...]

Hoelang en hoeveel re-tries heb je ongeveer in totaal gehad? Ik ben gestopt met spelen eerst omdat ik niet continu overnieuw wil gaan en echt alles opnieuw te moeten doen. Ik ga hem wel weer op pakken, dat wel.
Ik denk 100 runs waarvan 55 ofzo succesvol. Erg veel gespeeld deze week. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:48
Hazes is overigens érg zuinig op Gamerpoints lol…

Nu 3 keer ontsnapt met verschillende wapens. Gewoon 0 GP :+

Edit: Never mind.. blijkbaar gaat Quick Resume en Achievements niet (altijd) hand in hand..

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 22-08-2021 04:43 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:33:
En Hades is done. Wat een game! Erg tof, zowel de gameplay, de wapens en upgrades die elke run anders maken en het verhaal en de karakters. Uiteindelijk werd het wel erg makkelijk (ook zonder God mode, ook niet gebruikt trouwens) en was 16 heat een first try succes.

De game begint pas na de eerste keer uitspelen. Ook qua moeilijkheidsgraad. Hoe vaak heb je hem uitgespeeld?

Edit: Nevermind. Had je al geantwoord. Je bent een betere gamer dan ik:)

Ik heb hades nogmaals gespeeld op de Xbox (na vorig jaar op de switch). Draait allemaal toch wel een stuk beter.

[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 22-08-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:57:
[...]

Ik denk 100 runs waarvan 55 ofzo succesvol. Erg veel gespeeld deze week. :)
84 uur :o
Mezelf kennende zal ik er dan minimaal 150 uur over doen.
Denk dat ik Hades maar even links laat liggen …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:00
Twelve minutes verhaal
spoiler: twelve minutes
Wat ik niet snap is dat de man de moordenaar is. Terwijl gesuggereerd wordt dat hij de foto's van nieuwjaar op de ijskast gemaakt heeft.
Of in ieder geval daar was. Als je het met je vrouw over de foto hebt praten ze over het begin van hun relatie en het flirten.

Die foto is de reden dat ze weten dat zij haar vader niet vermoord heeft. Want ze was honderden kilometers van haar vaders huis in dat cafe in newyork.

Of ik begrijp iets niet van dat gesprek of daar is gewoon een vakkluil opgezet om je op een verkeerd been te zetten.

Ook begrijp ik niet echt waarom de tweede keer bij het vader moment de vader vervangen wordt voor de politieman. Er wordt dan ook gepraat over de insestbaby enzo. Iets wat de vader natuurlijk niet kon weten want acht jaar geleden.

En het mindfulness einde sugureert volgens mij zelfs dat hij het allemaal verzonnen heeft? Echt wtf.
achja heb er plezier mee gehad hoor.
Nog een ding jammer dat het doorspoelen van de wc niet nuttig gebruikt wordt. En zal maar niet zeggen hoelang ik de verzekeraar gebeld heb haha.😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ook ik ben op dit moment bezig met 'Twelve Minutes', maar weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden ...

Pros:
• Sfeer, setting en esthetiek zijn dik in orde. Er wordt een prima sfeertje neergezet, and I dig that.
• Time-loop-mechaniek is tof uitgevoerd.

Cons:
• Super frustrerend! Tijd beweegt zich 'real-time' en telkens heb je zo'n vijf minuten om handelingen uit te voeren en informatie te verzamelen, alvorens een belangrijk personage zich presenteert in de loop. Het voelt elke keer weer als een 'speed run' en als je een handeling vergeet of nét iets anders uitvoert, dan kun je fluiten naar je intel. Dan maar wéér een reset van de loop!
• Ik kan me voorstellen dat A-list celebrities iets kunnen toevoegen aan je spel, al is het maar voor de bekendheid, maar in dit geval voegen James McAvoy, Daisy Ridley en Willem Dafoe niets toe - imho. Het is dat je het in het begin duidelijk wordt gemaakt, anders was het mij niet opgevallen. Ja, oké, Dafoe pik je er zo uit. Echter, ook hem vind ik niet bijzonder ofzo.

Maar goed, ondanks het bovenstaande wil ik wel weten hoe het verhaal zich ontvouwt, dus nog even de frustraties en uitzitten ... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19
Xbox series Z

Ik zie een handheld nog steeds wel zitten btw

[YouTube: Xbox design Z (concept)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
Mijn antwoord in de quote:
SecondGuess schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:05:
Twelve minutes verhaal
spoiler: twelve minutes
Wat ik niet snap is dat de man de moordenaar is. Terwijl gesuggereerd wordt dat hij de foto's van nieuwjaar op de ijskast gemaakt heeft.
Of in ieder geval daar was. Als je het met je vrouw over de foto hebt praten ze over het begin van hun relatie en het flirten.

Die foto is de reden dat ze weten dat zij haar vader niet vermoord heeft. Want ze was honderden kilometers van haar vaders huis in dat cafe in newyork.

Of ik begrijp iets niet van dat gesprek of daar is gewoon een vakkluil opgezet om je op een verkeerd been te zetten. Hij heeft de foto niet gemaakt, in het gesprek komt naar voren dat ze elkaar pas weken daarna leerde kennen.

Ook begrijp ik niet echt waarom de tweede keer bij het vader moment de vader vervangen wordt voor de politieman. Er wordt dan ook gepraat over de insestbaby enzo. Iets wat de vader natuurlijk niet kon weten want acht jaar geleden. Het is toch

En het mindfulness einde sugureert volgens mij zelfs dat hij het allemaal verzonnen heeft? Echt wtf.
Is dat niet een fout in het spel ofzo, [b]die kan ik ook niet beantwoorden behalve 1 grote mindfuck,
, het horloge doorspoelen en daarna tegen die kop zeggen is wel geinig :P [
/b]
achja heb er plezier mee gehad hoor.
Nog een ding jammer dat het doorspoelen van de wc niet nuttig gebruikt wordt. En zal maar niet zeggen hoelang ik de verzekeraar gebeld heb haha.😅

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Er zijn geruchten dat de nieuwe saints row xbox exclusief is of dat deze gelijk in de gamepass komt.

https://twitter.com/Saint.../1429136557051678721?s=19
Pagina: 1 ... 215 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord