Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
Donstil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:33:
[YouTube: 12 Minutes - Official Launch Trailer]
Dit looks to be heel lekker. Weer een mooie aanvulling op GamePass :)
Ik durf de trailer niet eens te kijken. Ik wil de game zo blanco als mogelijk gaan starten :)

Vanaf morgen dus beschikbaar op Game Pass?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Speel veel Chivalry 2 en de button layout is daar zo kut dat ik ook al een hele poos twijfel om een Elite v2 te kopen.

Ook na het lezen van alle problemen het toch in eerste instantie niet aangedurfd en gekeken naar een goedkopere controller met iets van extra back buttons, zijn er wel maar ook daar lees je veel problemen over.

@uchiha tijntje Raadde mij eerder al aan om er gewoon 1 bij de Mediamarkt te kopen omdat ze daar niet moeilijk doen met inruil maar heb ff niet de mogelijkheid om in een andere stad te komen voor een mediamarkt dus toch de stoute schoenen aangetrokken en een Elite v2 besteld bij Nedgame.

Op hoop van zegen maar dat dat ding het een poos goed blijft doen, we zullen zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Het wordt een stukje ingewikkelder.

Ik heb de controller bij game outlet gekocht. Vorig jaar verwees hij me door naar microsoft voor een vervangend apparaat. Dat is goed gegaan.

Echter is dit bedrijf gestopt en doorgestart onder een ander btw nummer. Zij kunnen me gewoonweg niet helpen aldus de klantenservice.
De controller die ik op dit moment heb is een vervangend product van microsoft.
De moed begint me nu wel een beetje in mijn schoenen te zinken. Ben bang dat ik nu geen kant meer op kan.
Sluit je even aan bij mijn topic, ik heb precies hetzelfde geval met Game-outlet en ben juist bezig met een nieuwe email.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2085716/0

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Het wordt een stukje ingewikkelder.

Ik heb de controller bij game outlet gekocht. Vorig jaar verwees hij me door naar microsoft voor een vervangend apparaat. Dat is goed gegaan.

Echter is dit bedrijf gestopt en doorgestart onder een ander btw nummer. Zij kunnen me gewoonweg niet helpen aldus de klantenservice.
De controller die ik op dit moment heb is een vervangend product van microsoft.
De moed begint me nu wel een beetje in mijn schoenen te zinken. Ben bang dat ik nu geen kant meer op kan.
Aah dat veranderd de zaak wel een beetje. Garantie gaat officieel via de winkel waar je het product aanschaft (even los van of deze nog bestaat enz). Microsoft (en vele andere) bieden daarboven nog aan dat je het product daar mag laten repareren maar dat is echter een service, geen verplichting. Fabrieksgarantie wordt dat ook wel eens genoemd.

Het vervangende product heeft echter dezelfde garantie als het defecte product. Dat houd in dat Microsoft je nu idd geen garantie meer hoeft te verlenen en je dus wel terug moet naar Game outlet mits dat nog mogelijk is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:25:
[...]

Ps. Ik ben van de grote hoeveelheid klachten op de hoogte. Stick drift, niet of slecht werkende knoppen. Helaas was er tot vandaag weinig andere keuze.
Ik heb een Razer controller. Ik weet niet hoe deze zich verhoudt tot de Elite, maar ik ben er blij mee.
Edit; deze is wel bedraad overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door gr1542 op 18-08-2021 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:50
Donstil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Het vervangende product heeft echter dezelfde garantie als het defecte product. Dat houd in dat Microsoft je nu idd geen garantie meer hoeft te verlenen en je dus wel terug moet naar Game outlet mits dat nog mogelijk is.
Je kan ze de situatie overigens wel uitleggen. Microsoft wil nog wel eens meewerken om zo een goede naam te krijgen/houden. Niet geschoten, altijd mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 19:23
Doet die POPeART toch elke keer weer leuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CztUq9-eOX7jlnrY8qozQjWL_dc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lpRnwV1NgHhxaiPq1KjcMUuD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMX2VL3IlkuTq6uMyJYBSM3D9-E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mpFPgPc2lgBZxkLox53hf39l.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swwnqiIafVN2Ub-301aLiyS5Gxo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z16uBq1UuFRiLJPRhJy28Ibv.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2Jh-y-mvN0Gr44MIJsncRgoRtA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1H7xJIt0drGq5P6Ppxa62WbU.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zEK9075xFMR_ioHbWvoxh0q6sY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBq5hyoNHiUYKy0tEgyl9mBS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door drakiesoft op 18-08-2021 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit iets nieuws ofzo?

Ik zit in de party chat. Headset is even uit, ik zet hem aan en dan staat er in de party dat ik het volume hoger moet zetten van chat om anderen te horen, maar het volume wiel staat gewoon goed, zoals het precies was toen ik even een break nam. Ik moet een draaitje geven aan het wiel en dan hoor ik mensen weer.

Irritant dit zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 18-08-2021 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Die Spartan is wel erg nice. De rest is ook aardig, maar vooral die eerste. Ik heb van de One ook altijd de Halo controller gebruikt ondanks dat ik helemaal niet zo'n Halo fan ben. Maar hij zag er altijd gewoon erg cool uit. Even denken of ik deze ook ga toevoegen aan mn collectie :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Martinspire schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
Even denken of ik deze ook ga toevoegen aan mn collectie :P
Ik denk niet dat deze te koop zijn.
POPeART doet dit meer voor de fun

Deze kan je dan wel weer winnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tyZ3Pw1w5EHkK4RJO_LdtZAmgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1R18ue0MRx7z9KPn9or116v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door drakiesoft op 18-08-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Ik durf de trailer niet eens te kijken. Ik wil de game zo blanco als mogelijk gaan starten :)

Vanaf morgen dus beschikbaar op Game Pass?
Jup.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
Ok nog eentje dan omdat ie zo mooi is.
De 12 minutes versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U59qZV8HQ1XScYcHNxJWdAavIu0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAmxE19A2xLYoO8xQMddi0KK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNClq-n0AruYvTkFtAcp9s3YOxM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WM6iEOjTv5Jz09FEqXufMrxN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DInTaIBqiN48IujVKsLqwY2SHGI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QjAeujPgPHNmMCiadKWiYhXh.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZ3WfLW70SBwdnRmCQkry68LNnU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rh9jbBpY5DL76LrXRYLZv4hZ.jpg?f=fotoalbum_tile

[Twitter: https://twitter.com/POPeART_/status/1428021864891404288?s=19]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
vandaag the ascent gedownload via Gamepass. Snap niet mensen dit een goede game vinden😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Laatst online: 18-10 20:00
Rivanov schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 06:57:
[...]

Uh ja, genoeg mensen. Waaronder ik. ;)
Wil nooit meer zonder. Kan ook niet meer spelen met een normale controller, dat is wel een nadeel soms. :+
Want vind die limited edition controller altijd erg gaaf, maar ik zal er nooit mee spelen dus vind ik het zonde.
Ik ben het aan het overwegen, lijkt me wel prettig met schiet/race spellen :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xlast88 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:42:
vandaag the ascent gedownload via Gamepass. Snap niet mensen dit een goede game vinden😒
Zoveel mensen, zoveel meningen toch ?
Als iedereen hetzelfde zou denken zou het een heel saaie wereld worden :/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:19:
[...]

Zoveel mensen, zoveel meningen toch ?
Als iedereen hetzelfde zou denken zou het een heel saaie wereld worden :/
Dat ligt eraan wat ze denken toch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Donstil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:26:
[...]

Ik vind het toch wel tof van gamepass. Game proberen, is het niks dan pak je de volgende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
drakiesoft schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Ik vind het toch wel tof van gamepass. Game proberen, is het niks dan pak je de volgende.
Ja absoluut, al heb ik ook wel een beetje last van het illegale game syndroom. Als in: “Lukt ff niet. Pak ik wat anders”. Terwijl ik iets meer door zou bijten als ik de game gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:26:
[...]

Daarin verschillen wij van mening :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouch..... :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:34:
[...]

Daarin verschillen wij van mening :+
Ja je hebt mensen die hebben gelijk en je hebt de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bleh. Ben benieuwd naar de rest van de cijfers.

Edit: ooh die zijn er al een beetje. https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/twelve-minutes

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-08-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:39:
[...]

Bleh. Ben benieuwd naar de rest van de cijfers.

Edit: ooh die zijn er al een beetje. https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/twelve-minutes
Was er al een beetje bang voor dat het erg repetitief zou worden.
Als je vijf uur gameplay moet vullen met 12 minuten gameplay kom je op minimaal 25 keer "dezelfde" loop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10 12:40
Naja, niet om het een of ander, maar Skillup kan wel een ontzettende dramaqueen zijn. Ik hecht al lang geen waarde meer aan zijn reviews; het is allemaal zwart-wit bij 'm. Hij kan alleen maar games over de volle breedte helemaal de hemel in prijzen, of tot de grond afbranden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb net paar minuten op youtube bekeken. Ik was de afgelopen tijd niet zo gehypet als anderen hier. Maar denk dat ik het morgen wel een kans ga geven. Ziet er best interessant uit. Veel van de echt repetieve dingen kun je overslaan, dus dat moet het probleem niet zijn denk ik.

Buiten dat heb ik best veel loop films en series gezien, en daar valt het vaak ook gewoon goed in mee hoeveel last je daarvan hebt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05:23
Met Hades (goty sinds release) in gamepass moeten we met elkaar wel door hebben dat repetief niet verkeerd hoeft te zijn! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Gunk....

die game die vorig jaar onthuld werd, maar waar we weinig van gezien hebben nog. Laat staan of ie dit jaar nog wel ging komen. De dev heeft getweet dat ie nog steeds gepland staat voor dit jaar en we krijgen er iets over te zien/horen volgende week bij Gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Geronimous schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

Naja, niet om het een of ander, maar Skillup kan wel een ontzettende dramaqueen zijn. Ik hecht al lang geen waarde meer aan zijn reviews; het is allemaal zwart-wit bij 'm. Hij kan alleen maar games over de volle breedte helemaal de hemel in prijzen, of tot de grond afbranden.
Dat is vaak met youtubers. Dat levert simpelweg meer clicks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:59:
[...]

Heb je aan die medewerker gevraagd of hij/zij zich wel goed voelt?

Je hebt namelijk nog gewoon garantie, heb je de controller geregistreerd in jou account? Daar zou je ook moeten zien hoe het zit met re resterende garantie.

Nu zijn er hier blijkbaar een paar gelukkige met een werkende elite controller maar de rest zou ik aanraden nooit deze controller te kopen.. pro tip : zoek op Google naar Xbox elite controller problems
Probleem is een beetje dat er niet echt een goed alternatief is... Scuf schijnt nog slechter te zijn qua duurzaamheid. Razer weet ik niet maar vind het sowieso een stuk minder om dan weer aan een kabel te hangen...
En ondanks de problemen is terug naar een normale controller voor mij ook echt geen optie meer. Dan koop ik maar zo af en toe een nieuwe veel te dure controller als de garantie weer verlopen is, op zich is dat het me ook wel waard voor de hobby waar een groot deel van mij vrije tijd in gaat zitten.
En aan de andere kant ben ik de laatste tijd weer lekker met mijn elite v1 aan het spelen na die zelf gerepareerd te hebben (alleen jammer dat de v2 weer wat lastiger schijnt te zijn om open te maken).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
devilsnight schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:38:
Is dit iets nieuws ofzo?

Ik zit in de party chat. Headset is even uit, ik zet hem aan en dan staat er in de party dat ik het volume hoger moet zetten van chat om anderen te horen, maar het volume wiel staat gewoon goed, zoals het precies was toen ik even een break nam. Ik moet een draaitje geven aan het wiel en dan hoor ik mensen weer.

Irritant dit zeg.
Ik heb dit regelmatig in Windows met bijvoorbeeld YouTube, geen idee waarom. Na opnieuw te hebben gepaired was het ook weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Finraziel schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:03:
[...]

Probleem is een beetje dat er niet echt een goed alternatief is... Scuf schijnt nog slechter te zijn qua duurzaamheid. Razer weet ik niet maar vind het sowieso een stuk minder om dan weer aan een kabel te hangen...
En ondanks de problemen is terug naar een normale controller voor mij ook echt geen optie meer. Dan koop ik maar zo af en toe een nieuwe veel te dure controller als de garantie weer verlopen is, op zich is dat het me ook wel waard voor de hobby waar een groot deel van mij vrije tijd in gaat zitten.
En aan de andere kant ben ik de laatste tijd weer lekker met mijn elite v1 aan het spelen na die zelf gerepareerd te hebben (alleen jammer dat de v2 weer wat lastiger schijnt te zijn om open te maken).
1) de elite controllers zijn belachelijk slecht gemaakt. (bij de v2 is de aansluiting tussen de bumper en de daadwerkelijke interne knop een stukje bladplastic van 1mm dik.)
2)de V2 kun je simpel open klikken door iets in de schil te stoppen en te wrikken.

Ik heb tegen beter weten in een tweede v2 gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bierkwadraat schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:05:
[...]

Ik heb dit regelmatig in Windows met bijvoorbeeld YouTube, geen idee waarom. Na opnieuw te hebben gepaired was het ook weer weg.
Strange.

Ik heb gisteren de headset even helemaal gereset omdat de max volume niet klopte. Nu is dat weer goed maar is deze rare issue er. Ik zou morgen eens opnieuw kunnen proberen te pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:03:
[...]

1) de elite controllers zijn belachelijk slecht gemaakt. (bij de v2 is de aansluiting tussen de bumper en de daadwerkelijke interne knop een stukje bladplastic van 1mm dik.)
2)de V2 kun je simpel open klikken door iets in de schil te stoppen en te wrikken.

Ik heb tegen beter weten in een tweede v2 gekocht. :)
Volgens mij is dat in de v1 niet beter hoor... Bedoel je trouwens niet het stukje plastic waar de knop op veert? Of echt het stukje plastic wat uitsteekt naar de microswitch?

En ik dacht dat er van alles geplakt was in de v2, maar fijn als dat meevalt dan. Alsnog vind ik het design van de v1 waar alles gewoon met schroefjes vast zit een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loop games zijn helemaal niet erg als ze wat repetitief zijn, als je maar iedere run nieuwe dingen ontdekt. Zo is Outer Wilds de ideale loop game en staat echt hoog in mijn top 10 van de afgelopen generatie.

Deze game zal zeker niet voor iedereen zijn. Maar dat is met elke game eigenlijk wel zo. De drempel om het te proberen en te ontdekken of je het wat vindt is bijna geheel verdwenen, wat alleen maar mooi is.

Ik ga morgen denk ik beginnen als het me lukt om Hades neer te leggen. Heb inmiddels 20+ succesvolle runs en zodra ik storyline heb uitgespeeld ga ik me maar even focussen op de 15 heat run. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap echt niks van Hades. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-10 19:34
Ik ben hades pas leuk gaan vinden op pc an het aanzetten van godmode. Dus da is mijn tip..
elke death geeft je een percentage minder schade. Zit bij mij u rond de 60% en haal bijna elke keer de endboss.
Zonder godmode moet ik het echt hebben van toevallig een killer combo krijgen van boons.
EN dat is best zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:54
Hood: Outlwas & Legends free to play dit weekend.

12 minutes krijgt goede reviews. Enige minpunt is dat de game
spoiler: title
heftige onderwerpen behandelt en hier niet voor waarschuwt.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:42
SecondGuess schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 07:55:
Ik ben hades pas leuk gaan vinden op pc an het aanzetten van godmode. Dus da is mijn tip..
elke death geeft je een percentage minder schade. Zit bij mij u rond de 60% en haal bijna elke keer de endboss.
Zonder godmode moet ik het echt hebben van toevallig een killer combo krijgen van boons.
EN dat is best zeldzaam.
Op een gegeven moment kun je keepsakes krijgen om boons van een specifieke god af te dwingen. Als je deze aanzet voordat je jouw run start dan is de eerste de beste boon die je krijgt van de specifieke god die jij gekozen hebt. Voorbeeld: Wil je dat jouw eerste boon van Ares is, dan gebruik je de Blood-Filled Vial keepsake voordat je start. Dan heb je in het begin van jouw run al direct een voordeel :)
EN dat is best zeldzaam.
Op zich goed dat er een dergelijke modus in zit. Want de game is qua verhaal ook leuk genoeg om het op te pakken en niet alleen voor de gameplay. Op zich wel een aparte manier van Godmodus, maar beter dan meteen invincible. Echter het is een beetje omgekeerd. Want hoe verder je komt hoe makkelijker het de volgende keer gaat. Dus eigenlijk zou dat percentage van 60% iedere keer als je de endboss killed weer omlaag moeten worden gebracht om het leuk en een beetje uitdagend te houden :P

• Exactor it
Finraziel schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:16:
[...]

Volgens mij is dat in de v1 niet beter hoor... Bedoel je trouwens niet het stukje plastic waar de knop op veert? Of echt het stukje plastic wat uitsteekt naar de microswitch?

En ik dacht dat er van alles geplakt was in de v2, maar fijn als dat meevalt dan. Alsnog vind ik het design van de v1 waar alles gewoon met schroefjes vast zit een stuk fijner.
De bladplastic in de controller zelf die tussen de RB knop en de knop op het moederbord van de controller zit.

Oh, hij zit wel vastgeplakt maar dat is niet super moeilijk om los te krijgen. Beetje elbow grease en je bent er zo. :) De V1 open maken duurt langer maar is wel praktischer inderdaad en je loopt minder risico op krassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EN dat is best zeldzaam.
Heb God Mode ook aanstaan.. Maar snap niks van het verhaal. Ga maar van kamer naar kamer en hack-and-slash mijzelf er maar doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

On_E

Housemusic

Ik vind Hades tof gemaakt, maar zulke precieze actiegames zijn niets voor mij. Ze zijn vooral heel erg stressvol en daar heb ik geen zin meer in, kan bv de Dark Souls serie en aanverwanten ook niet waarderen.

Doe mij maar Slay The Spire als roguelike. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 14:24
On_E schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:58:
Ik vind Hades tof gemaakt, maar zulke precieze actiegames zijn niets voor mij. Ze zijn vooral heel erg stressvol en daar heb ik geen zin meer in, kan bv de Dark Souls serie en aanverwanten ook niet waarderen.

Het is ook zo niks voor mij, maar net wel eerste boss fight eindelijk gehaald, kwam nu ook tot de 2e. Ik vond dat ik na het eindelijk verslaan(10e try ongeveer) van de eerste boss wel een achievement had verdiend, maar daar dacht Hades toch anders over.
Ik vind het een leuk spel om af en toe even te doen.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 20:14
On_E schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:58:

Heerlijke game, maar supermoeilijk imo

Acties:
  • +3 Henk 'm!
EN dat is best zeldzaam.
Nice tip!

Toen ik zag dat er god mode was dacht ik meteen aan....dat je niet dood kon gaan ofzo, dus handig voor wanneer je het echt op begint te geven omdat het te moeilijk is. Maar dat is dit dus helemaal niet. Ik ga deze mode een kans geven!

Ik kan een uitdaging echt wel waarderen, ik heb immers Dark Souls 1 met plezier uitgespeeld en 2 ook. Maar naarmate je ouder wordt (39) merk ik echt dat ik mijn geduld begin te verliezen en ik zet de game dan uit, voordat er scheldpartijen en getier komt waarvan mijn lieve hondje zich helemaal kapot schrikt. Dat kunnnen we niet hebben. :)
Rivanov schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Heb God Mode ook aanstaan.. Maar snap niks van het verhaal. Ga maar van kamer naar kamer en hack-and-slash mijzelf er maar doorheen.
Het na het dood gaan en meer Lore krijgen vind ik wel tof gedaan, er zitten leuke details in maar tot nu toe zie ik niet waar die crazy hype vandaan kwam. Ieder zijn ding of course, maar no way dat dit een GOTY voor mij zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:43

Phydomir

Dennis

devilsnight schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:49:
[...]

Het na het dood gaan en meer Lore krijgen vind ik wel tof gedaan, er zitten leuke details in maar tot nu toe zie ik niet waar die crazy hype vandaan kwam. Ieder zijn ding of course, maar no way dat dit een GOTY voor mij zou zijn.
Dat is voor mij wel de reden geweest dat ik hem op de pc vrij veel heb gespeeld. Vind de meeste rougelike/lites na een paar runs al saai worden. Maar al die kleine verhaaltjes zijn echt tof. Toen na een run of 50 nog steeds nieuwe dingen ontdekt qua verhaal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

On_E

Housemusic

Vinnocchio schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

Heerlijke game, maar supermoeilijk imo
Ik moet hem nog uitspelen met de Defect en Watcher. Blijf er steeds naar terugkomen en zal zeker niet stoppen voor het gelukt is. :)

Er komt ook een bordspel van zag ik, die komt ook zeker in huis. Geniaal spel!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Van mij had Hades nog wel wat moeilijker mogen zijn. Mijn eerste complete run was run 23, maar dat had ook 15-20 kunnen zijn omdat ik altijd de opties koos die bedroegen aan m'n minor prophecies ook al was er 0 synergie met mijn andere boons. Ben ook een keer halverwege opzettelijk doodgegaan omdat ik het wapen niet leuk vond (de vuisten...). Over de keer dat m'n controller leeg was zullen we het maar niet hebben, kan je iig vertellen dat de game niet op pauze gaat als je je controller disconnect :+.

Ben nu bezig met de opties gebruiken die de game wat moeilijker maken. Vind dat er ook wel behoorlijk wat verschil zit tussen de bosses qua moeilijkheid. De varianten van de eerste boss zijn wat mij betreft moeilijker dan de tweede boss. Die tweede heb ik al een paar keer gehaald zonder zelf geraakt te worden.

Wat ik erg goed vind is dat je eigenlijk nooit de schuld aan de game kan geven, de controls zijn zo strak en de signalen van vijanden zo duidelijk dat als je geraakt wordt het altijd je eigen fout is.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:41:
Van mij had Hades nog wel wat moeilijker mogen zijn. Mijn eerste complete run was run 23, maar dat had ook 15-20 kunnen zijn omdat ik altijd de opties koos die bedroegen aan m'n minor prophecies ook al was er 0 synergie met mijn andere boons. Ben ook een keer halverwege opzettelijk doodgegaan omdat ik het wapen niet leuk vond (de vuisten...). Over de keer dat m'n controller leeg was zullen we het maar niet hebben, kan je iig vertellen dat de game niet op pauze gaat als je je controller disconnect :+.

Ben nu bezig met de opties gebruiken die de game wat moeilijker maken. Vind dat er ook wel behoorlijk wat verschil zit tussen de bosses qua moeilijkheid. De varianten van de eerste boss zijn wat mij betreft moeilijker dan de tweede boss. Die tweede heb ik al een paar keer gehaald zonder zelf geraakt te worden.

Wat ik erg goed vind is dat je eigenlijk nooit de schuld aan de game kan geven, de controls zijn zo strak en de signalen van vijanden zo duidelijk dat als je geraakt wordt het altijd je eigen fout is.
De eindbaas halen is nog maar het begin imo. Er is nog een
spoiler:
'real ending'
. En de end game dmv Heat blijft het spel mij boeien.

Verwijderd

pelt schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

De eindbaas halen is nog maar het begin imo. Er is nog een
spoiler:
'real ending'
. En de end game dmv Heat blijft het spel mij boeien.
Ja, ik had dat al gelezen (geen details, alleen precies wat jij zegt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6uBPzW6P1FPV6GI6JgwVx46W6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lyM9kQxq5ACpXgukQGcYsAfR.png?f=fotoalbum_large

De Xbox headset is er nu ook bedraad (60USD), voor wie geen wireless wil: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_photo_lrn_8.19.1

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8) Quake Remastered
https://www.gematsu.com/2...s4-xbox-one-switch-and-pc

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 19-08-2021 17:22 ]

Binnenkort nieuws over Atomic Heart ? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:24:
[Twitter]
Zou tof zijn, game ziet er echt goed uit. En dat ie op GP staat day one is super.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 19-08-2021 18:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Twelve Minutes is beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:24:
[Twitter]
Eerste comment

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uF50_OxbPh56XQgwItvNGb220uw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oIGrsKd3WRFGK5dhIc7hqIfy.jpg?f=fotoalbum_large

Zou gruwelijk zijn als de game bij de Xbox show is volgende week, want dan is het een 2021 release. Dat zou een leuke verassing zijn.
Ben ik nou zo achterlijk, of mis ik de clue van de game Twelve Minutes? Wat moet je telkens doen?!

Dit is gewoon volledig gestoord als dit niet fake is....

De ruimte die je nodig zal hebben voor CoD Vanguard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXaRRcgszlqYezTPbDyPqoaSx9M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iReoFex6JRGtvSZ5LXoXeBap.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-10 11:51
Rivanov schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:17:
Ben ik nou zo achterlijk, of mis ik de clue van de game Twelve Minutes? Wat moet je telkens doen?!
Heb het zelf nog niet gespeeld, maar volgens mij moet je uitvinden hoe je uit de loop komt door steeds iets anders te doen.

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikey1
  • Laatst online: 18-10 20:00
devilsnight schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:41:

[Afbeelding]
Als je bijvoorbeeld Cold war + warzone geinstalleerd heb kun je bijna een additional hard drive bestellen 8)7 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
dannyvz schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:52:
[...]

Heb het zelf nog niet gespeeld, maar volgens mij moet je uitvinden hoe je uit de loop komt door steeds iets anders te doen.
Het ligt iig niet voor de hand wat je moet doen. Wel krijg je telkens meer info waarmee je vragen kan stellen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Boem !!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLlQ1ebMfwDSuGv5ARTbN6220l4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z8HN0o9o1Zw5ZrbxAmsnK5A3.jpg?f=user_large

_/-\o_

Tijd om de Stroopwafel Clan weer op te trommelen ! :9

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 20:14
On_E schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:05:
[...]

Ik moet hem nog uitspelen met de Defect en Watcher. Blijf er steeds naar terugkomen en zal zeker niet stoppen voor het gelukt is. :)

Er komt ook een bordspel van zag ik, die komt ook zeker in huis. Geniaal spel!
Ik speel het al maanden maar nog nooit echt de final ending gehaald.. toch steeds terugkomen want bazenspel

Acties:
  • +4 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:54:
Boem !!!

[Afbeelding]

_/-\o_

Tijd om de Stroopwafel Clan weer op te trommelen ! :9
Q3:A , wat een game was dat. Heel schooljaar mee kwijtgespeeld 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:05:
[...]

Q3:A , wat een game was dat. Heel schooljaar mee kwijtgespeeld 😅
Begonnen op de Dreamcast icm DreamArena, bij eol van Dreamcast een dikke pc aangeschaft om het op 999fps te laten lopen :P
Destijds ook nog aangeschaft voor X360 (Arcade) maar dat was snel doodgebloed ...
Kan niet wachten om de railgun weer op te pakken, een betere en eerlijkere shooter is er eigenlijk niet (samen met Unreal Tournament)
Allemaal dezelfde loadout en wie het eerst bij de quad damage is :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:14:
[...]

Begonnen op de Dreamcast icm DreamArena, bij eol van Dreamcast een dikke pc aangeschaft om het op 999fps te laten lopen :P
Destijds ook nog aangeschaft voor X360 (Arcade) maar dat was snel doodgebloed ...
Kan niet wachten om de railgun weer op te pakken, een betere en eerlijkere shooter is er eigenlijk niet (samen met Unreal Tournament)
Allemaal dezelfde loadout en wie het eerst bij de quad damage is :9
PC hier, ook UT (instagib). Quake met clan van medestudenten elk vrij uur wat we hadden. Alle textures uit en enkel lijnen zien om zo'n hoog mogelijke FPS te halen. 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Vinnocchio schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:01:
[...]

Ik speel het al maanden maar nog nooit echt de final ending gehaald.. toch steeds terugkomen want bazenspel
Ik heb twee roguelites die ik echt leuk vind (de rest minder) en die vind ik gelijk meesterwerken. Hades en Slay the Spire. In allebei kun je enorm overpowered worden door de juiste keuzes te maken maar moet je blijven nadenken omdat elke keuze leidt tot het einddoel: enorm sterk worden.

Hades heb ik volledig uitgespeeld (echt alle upgrades, verhaallijnen en prophecies) op de Switch en ben nu bezig op de Xbox. Bij Slay the Spire heb ik de pc versie niet gespeeld maar Xbox, Switch, Ipad en Android staan keurig op ascension 20 op alle poppetjes behalve the watcher omdat ik die suf vind. Xbox deed ik als eerste en heb ik 300 uur gespeeld. Op de andere platforms ging het ietsjes rapper. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:54
Zo. Twelve Minutes aan één stuk door gespeeld vanaf release vanmiddag en zojuist uitgespeeld. Wat een fantastische game was dat zeg. Heerlijk steeds meer clues vinden, puzzelen en uiteindelijk het verhaal ontrafelen. Fantastisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wauw..... flikken ze het gewoon weer 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k62vFxNdIALGpfMXiMFw0fxd9jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qpe4yxfGaGGimoHmS7St60oL.jpg?f=fotoalbum_large

En Klobrille zegt
A bit more clarification: - Special Edition will receive a free next-gen upgrade, fishing, survival mode and new quests with Saints and Seducers - Anniversary Edition is a paid version and includes the three expansions + 500+ Creation Club pieces.

[ Voor 29% gewijzigd door devilsnight op 20-08-2021 00:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:08:
[...]

Zijn dit beelden van het originele spel? :+
Das de 120fps mode. Gewoon op 60 zetten, dan ziet het er al heel anders uit :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:53

Volgens mij de eerste game die gebruik maakt van de nieuwe Unreal Engine 5? Ziet er prachtig uit in ieder geval, zeker de sporen die je nalaat in de sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
Zijn er problemen bekend met het Xbox netwerk? Terug van vakantie en zie alleen mijn games, verder nagenoeg niks (zoals Game Pass). Ik probeer de tegel "Connect to the Xbox network" en krijg de melding dat mijn netwerk goed is maar Xbox service problemen kent. Ik heb voor de zekerheid mijn account verwijderd om opnieuw in te kunnen loggen, maar dat werkt niet... "Add new" scherm laadt even en sluit zichzelf af. Dus dat is mooi balen want nu kan ik helemaal niks. Op de Xbox status pagina zie ik niet dat er problemen zijn met de problemen die ik ervaar? Wat kan ik nog proberen? Of kan iemand bevestigen dat er wel problemen zijn op dit moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
@bsmpower

Gezien de time stamp was je net iets te vroeg met kijken :+

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

[ Voor 4% gewijzigd door LuisjeNL op 20-08-2021 08:13 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
Blij dat dit het is en niet iets met mijn Xbox 😅. Hopelijk snel opgelost 🤞🏻

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Oke, ik typ dit met enige schaamte. Ik zit inmiddels diep in Hades. Van de 70 runs heb ik er 30 succesvol gehaald, varierend van heat 1 tot 9. Ik kan dan ook best wel zeggen dat ik er vrij goed in ben. Wat ik ook kan zeggen is dat ik er zeer weinig van snap. Het hele build bouwen met abilties die elkaar versterken is nooit mijn sterkte kant geweest. Vandaar dat ik ook ongelooflijk slecht was in Slay the Spire. Gelukkig kan ik dat in Hades compenseren met mijn gevoel voor fast paced twitcherige games.

Zo sprak ik gisteren met professor @Exactor it die builds bouwen in games als Slay the Spire maar ook Hades tot een kunst heeft verheven en kwam ik, na heel wat uren in de game te hebben gespendeerd erachter dat je met een shield kon blocken... Best wel een belangrijke feature van dat wapen... Ik kreeg de keuze voorgelegd om zelf deze domme actie van mij te delen, of dat zou voor mij gedaan worden. Omdat ik toch zelf de terms wilde bepalen, bij deze dit bericht :P

Oja, Hades is super!!! Dit weekend alle achievements halen en dan op naar 12 minutes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:41:

[Afbeelding]
Poeh. Zou er een special edition expansion card komen waar deze game al voorgeïnstalleerd staat :P

270GB is bijna een complete XSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:02:
[...]
Poeh. Zou er een special edition expansion card komen waar deze game al voorgeïnstalleerd staat :P

270GB is bijna een complete XSS.
Dat is inclusief alle extra's etc. Basegame is 75GB waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 06:55:
[Video: Black Myth: Wukong - Official Unreal Engine 5 Gameplay Trailer]

Volgens mij de eerste game die gebruik maakt van de nieuwe Unreal Engine 5? Ziet er prachtig uit in ieder geval, zeker de sporen die je nalaat in de sneeuw.
Ziet er geweldig uit !
Hoop dat ze dit visuele spektakel waar kunnen maken in het uiteindelijke product.
Maar al met al, de combat ziet er al ongelooflijk vet uit.
Fingers crossed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:08:
[...]

Zijn dit beelden van het originele spel? :+
up to 4K

widescreen resolution support

enhanced models

new lighting

anti-aliasing, DOF

original soundtrack

includes the original expansions and a new one by Machinegames

local and online MP

crossplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik heb een probleem met de Redbull tv app op m'n XSX. Hij speelt de movies niet af, bijvoorbeeld "the longest wave".
Heb die app er al een keer afgegooid en er weer opgezet maar dat hielp niets.
Iemand dit toevallig ook al gehad en opgelost?
Zou dit evt aan m'n nieuwe tv (LG C1) kunnen liggen?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Hoop eeeeecht dat dit naar Xbox komt en dat Phil niet Sony dit als een (timed) exclusive laat maken. Dit is juist waar Xbox meer van nodig heeft, dit soort games. Uit hun eigen stal zou ik echt graag een action adventure in third person willen zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het echt muf dat deze wordt uitgebracht. Het kan imo anno 2021 echt niet meer. Had die tijd gestoken in een nieuwe game met multiplayer waar mensen echt op zitten te wachten. Niet die sprite meuk uit de jaren 90. Je moet wel echt heel nostalgisch zijn, wil je hier plezier uit halen. Dit is typisch zo'n ding waar sommigen naar uitkijken en dan na 5 minuten alweer uitzetten omdat het toch niet helemaal voldoet aan het beeld wat ze hadden van de game.

Erg jammer. Breng gewoon een nieuwe arena-shooter uit, volgens mij kan dat met de Quake naam best succesvol worden, ook op console.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wom schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]

De Xbox headset is er nu ook bedraad (60USD), voor wie geen wireless wil: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_photo_lrn_8.19.1
Die ziet er best wel strak uit. Het is dat ik al een mooie Cooler Master heb.

Hier van de week een Series S, gesealed, opgepikt voor €200. Voor die prijs, wilde ik er zeker eentje hebben. Ben en blijf toch meer een Xbox gamer dan een PS gamer. Dus de PS5 voor een fatsoenlijke prijs verkocht, aangezien die toch al een behoorlijke tijd niet meer aan was geweest na het spelen van een paar PS4 pareltjes en Returnal. Die pik ik ooit wel weer op als hij normaal te krijgen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Peter_Aragorn op 20-08-2021 10:29 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:22:
[...]

Ik vind het echt muf dat deze wordt uitgebracht. Het kan imo anno 2021 echt niet meer. Had die tijd gestoken in een nieuwe game met multiplayer waar mensen echt op zitten te wachten. Niet die sprite meuk uit de jaren 90. Je moet wel echt heel nostalgisch zijn, wil je hier plezier uit halen. Dit is typisch zo'n ding waar sommigen naar uitkijken en dan na 5 minuten alweer uitzetten omdat het toch niet helemaal voldoet aan het beeld wat ze hadden van de game.

Erg jammer. Breng gewoon een nieuwe arena-shooter uit, volgens mij kan dat met de Quake naam best succesvol worden, ook op console.
Breng gewoon een nieuwe Arena Shooter uit... We hebben het dan schat ik over een factor 100-1000 verschil in investering. Bovendien gaat Quake ook goeddeels om de singleplayer.

Jouw reactie motiveert mij eigenlijk juist extra om hem in ieder geval weer eens te proberen. Ik denk dat de grootste vraag wordt of dit speelbaar is met een controller in plaats van een muis. De graphics boeit me echt geen meter. Volgens mij heb ik de originele Quake een paar jaar geleden nog wel eens gespeeld op de pc, de gameplay blijft gewoon snaar strak. Die graphics boeien me echt niet in dit geval. Bij veel van die vroeger first person 3d games zou ik het met je eens zijn maar Quake heeft gewoon iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:01:
Speel veel Chivalry 2 en de button layout is daar zo kut dat ik ook al een hele poos twijfel om een Elite v2 te kopen.

Ook na het lezen van alle problemen het toch in eerste instantie niet aangedurfd en gekeken naar een goedkopere controller met iets van extra back buttons, zijn er wel maar ook daar lees je veel problemen over.

@uchiha tijntje Raadde mij eerder al aan om er gewoon 1 bij de Mediamarkt te kopen omdat ze daar niet moeilijk doen met inruil maar heb ff niet de mogelijkheid om in een andere stad te komen voor een mediamarkt dus toch de stoute schoenen aangetrokken en een Elite v2 besteld bij Nedgame.

Op hoop van zegen maar dat dat ding het een poos goed blijft doen, we zullen zien :+
So far so good, wat een fijne controller zeg, moet nog ff wennen aan het vasthouden en wat muscle memory trainen maar heb nu in Chivalry de Jab op rechtsonder paddle, dpad links op rechtsboven paddle, view op linksboven paddle en alt attack op linksonder paddle.

Vraagt zeker wat gewenning maar speelt een stuk lekkerder dan met een standaard controller iig.

Nu nog hopen dat ie het lang goed blijft doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
Nog steeds services problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:22
Waar heb je het precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben hier heel benieuwd naar, ziet er veelbelovend uit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
Alles licht plat hier bij online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-10 17:16
Ik ben gewoon lekker online :s En het zonnetje schijnt zijn licht buiten ;)

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:22
Dan moet je de oorzaak bij je internet provider zoeken, Xbox Live werkt prima hier :)
Pagina: 1 ... 214 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord