Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:37:
[...]

Maar zie je dat op 4 meter afstand? Vind het er allemaal prima uitzien. Ben benieuwd of ik het verschil nu echt ga zien.
Voor mij ziet het dashboard van de PS5 er niet echt scherper uit.
Dat weet ik niet. ;)
Ik zit op 2.5m afstand en waar voorheen de tekst wat blurry was, is het nu gewoon lekker scherp zoals het "hoort" te zijn. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:33
Rivanov schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:39:
[...]

Dat weet ik niet. ;)
Ik zit op 2.5m afstand en waar voorheen de tekst wat blurry was, is het nu gewoon lekker scherp zoals het "hoort" te zijn. :)
Dan zou ik terug scheel zien denk ik, zonde van de (pijnlijke) operaties die ik achter de rug heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:17:
[...]

Dan zou ik terug scheel zien denk ik, zonde van de (pijnlijke) operaties die ik achter de rug heb. :+
Dat valt heel erg mee hoor. Ik zit op minder dan 2 meter van een 55" en de muur is te klein voor 65, anders had ik dat gewoon gedaan. Dat kun je echt helemaal overzien zonder je hoofd (echt) te hoeven bewegen of je ogen uit de oogholte te draaien. ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Maar zie je dat op 4 meter afstand? Vind het er allemaal prima uitzien. Ben benieuwd of ik het verschil nu echt ga zien.
Voor mij juist wel, als ik van de PS5 naar de Series X ging was het wel duidelijk zichtbaar.
Misschien niet hinderlijk maar wel zichtbaar, ik ben dus wel blij met deze update in het vooruitzicht maar ik ga er ook weer geen beta voor installeren :) .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)7
Placebo much ? Of toch gewoon Tom Warren met de zoveelste clickbait ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Zonde van het gebruikte geheugen. Dashboard maakt mij echt geen bal uit, speel liever een game dan tegen de UI aan zitten te kijken.

Maar ieder zijn of haar voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:17:
[...]

Haha en dan zit ik op 2,5 m van een 85" 8)7
Iets met THX standaard enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:33:
Zonde van het gebruikte geheugen. Dashboard maakt mij echt geen bal uit, speel liever een game dan tegen de UI aan zitten te kijken.

Eens, maar met die hieperdepieper SSD moet dat makkellijk kunnen toch ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:33:

Maar het een sluit het ander toch niet uit, ook met een 4k interface kan je gewoon nog "Liever een game spelen" toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
justifire schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:34:
[...]

Eens, maar met die hieperdepieper SSD moet dat makkellijk kunnen toch ?
Geheugen is toch nog steeds sneller dan de SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Donstil schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:36:
[...]

Maar het een sluit het ander toch niet uit, ook met een 4k interface kan je gewoon nog "Liever een game spelen" toch?
Dat wel, maar niet dat je straks het geheugen te kort komt op langere termijn, zodat de boel trager gaat worden of errors omdat er te weinig geheugen is (komen nu al voor bij de Series S).

Geef ons anders gewoon de keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:36:
[...]

Geheugen is toch nog steeds sneller dan de SSD?
Die discussie is sowieso niet zo interessant... Het staat al lang vast hoeveel geheugen games ter beschikking hebben. Blijkbaar is het Microsoft nu gelukt om met het geheugen wat ze al gereserveerd hebben voor het os naar 4k te schakelen. Geen impact op games dus.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Finraziel schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:39:
[...]

Die discussie is sowieso niet zo interessant... Het staat al lang vast hoeveel geheugen games ter beschikking hebben. Blijkbaar is het Microsoft nu gelukt om met het geheugen wat ze al gereserveerd hebben voor het os naar 4k te schakelen. Geen impact op games dus.
Dat stukje heb ik dan gemist, dacht dat ze extra geheugen gingen gebruiken om naar 4K te renderen. Oeps, tijd voor (extra) koffie ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eind van de trailer : Free DLC till 23 August *O*
Zouden meer devs moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:38:
[...]

Dat wel, maar niet dat je straks het geheugen te kort komt op langere termijn, zodat de boel trager gaat worden of errors omdat er te weinig geheugen is (komen nu al voor bij de Series S).

Geef ons anders gewoon de keuze.
Nou dat zullen ze bij Microsoft wel in de gaten houden lijkt mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Of je het nou belangrijk vindt of niet, het is gewoon lekker als een UI in een (soort van) native resolutie draait van het scherm waar het op aangesloten is, in de meeste gevallen dus 4K. Dat is mijn mening. Niks geen downscaling naar 1080P(easant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Donstil schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:33:
[...]

Haha en dan zit ik op 2,5 m van een 85" 8)7
Iets met THX standaard enz..
Heb een 75" en zit daar een 4 meter vandaan. Dat is voor mij wel dicht genoeg zo. Nog getwijfeld aan 85". maar dat is echt groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch ook een beetje ons feestje :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rab9hK46sbnmDdlhVMudA7pc10A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lhBOEcFBWNyYmCugCNbKYwuO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:56
Ik zit sinds kort op 2,5 meter van een 37" (hangend aan een muur) en dat is echt geen pretje. :') Het spelen van de 'Back 4 Blood-beta' was gewoon niet te doen, omdat ik de tekst niet eens fatsoenlijk kon lezen.

Maar goed, beggars can't be choosers. :P #FirstWorldProblem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:31
Rivanov schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:23:
UHm, de mensen die het denken niet te zien.. zitten jullie wel in het Alpha Skip Ahead Insider Program? ;)
Want alleen wij hebben de update momenteel.
Nee, zowel de Alpha als de Alpha Skip Ahead hebben de 4k update van het dashboard gekregen. Zie ook de release notes van de Alpha ring: https://news.xbox.com/en-...s-alpha-2109-210813-2200/

Die heb ik gisteren om 23.00u ook netjes binnen kunnen krijgen. Versienummer klopt.
Maar ik zie het verschil nauwelijks (of eigenlijk gewoon niet). Maar zoals ik eerder al aangaf, ik zit niet zo veel in het dashboard. Daar vlieg ik meestal doorheen.
Als er een optie zou zijn om na het aanzetten direct de QR in je laatste game te hebben, zou ik het dashboard helemaal weinig zien denk ik :P

Overigens de release notes bekijkend:
Some users have reported that the icon for a disc-based title is not appearing on the dashboard.
Dit is echt al bijna een half jaar zo.. zouden ze dat ooit nog gaan oplossen?

[ Voor 19% gewijzigd door SunnieNL op 17-08-2021 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Kijk eigenlijk hard uit naar deathloop. Benieuwd of we nog wat meer info krijgen vooraleer ik pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie op het dashboard in een advertentie dat Diablo 2 open beta 20 augustus komt, maar ik klik erop en zie dan alleen alle versies en prijzen. Neem aan de de beta downloadable is op 19 of 20ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 22:06

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Ik game op een monitor van 27" en toen ik van de PS5 overstapte naar de XBOX series X was de dashboard een achteruitgang van heb ik jou daar. Hij is eerst heel erg onscherp als je naar menu gaat en daarna stelt hij pas scherp. Dat merk je echt en oogt een beetje raar. Instellingen zijn 1440p op 120hz. Wellicht dat dat nu opgelost gaat zijn en dat dat er iets beter uit gaat zien.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier een scherpe foto van het nieuwe dashboard:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0F36u6KIHsjPXRGklXLkcvzMas4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZNF40Cp5GEo8dzaBZneuR6J.jpg?f=fotoalbum_large
Xbox Insider ver. 2109.210813-2200 patch notes
New features and experiences

Dashboard
  • With today’s update, Alpha Insiders on Xbox Series X consoles connected to a 4K display can begin flighting an increased resolution UI. This change means Home, Guide, and other areas of the UI will be displayed in a higher native resolution for increased sharpness and text readability.
  • Fixes Implemented
  • Thanks to the hard work of Xbox engineers, we are happy to announce the following fixes have been implemented for this build:
System
  • Various updates to properly reflect local languages across the console.
  • Note: Users participating in Preview may see “odd” text across the console, for more information go here.
Known Issues
  • We understand some issues have been listed in previous Xbox Insider Release Notes. These items aren’t being ignored, but it will take Xbox engineers more time to find a solution.
We’re still tracking these known issues:

Audio
  • Some users have reported that they are not hearing any audio with Dolby Atmos enabled.
Dolby Vision for Gaming
  • We’ve received reports from users that Dolby Vision for Gaming is not working at this time. We’re aware of the issue and working on an update to resolve this. Keep an eye out on the release notes for updates.
Edge (New)
  • Pins related to the new Edge browser will not work if you decide to remove your console from the Xbox Update Preview.
  • Workaround: Pins should be deleted and re-added.
Games
  • We’ve received reports that controller input is not working when a game is launched.
  • Workaround: Reboot the console and relaunch the game.
Guide
  • We are investigating reports of the audio mixer being unable to adjust chat/game audio levels.
  • Some users have reported that trying to launch the Guide via controller brings up the power menu instead.
HDMI-CEC
  • We’ve received some reports that HDMI-CEC is not working correctly.
  • Note: Ensure that your TV supports HDMI-CEC and is also enabled before filing feedback.
Home
  • Some users have reported that the icon for a disc-based title is not appearing on the dashboard.
  • We’ve received reports some users are seeing a black/blank screen after installing an update. We’re aware and investigating.
  • Workaround: Some users have reported a simple reboot resolves the issue. If that doesn’t work, a factory reset should get the console back up and running again. Instructions can be found here under “Reset using your console” and selecting the “Reset and keep my games & apps” option.
Installation
  • Some users have reported apps and games cannot be re-installed after failing to launch repeatedly.
  • Workaround: A factory reset will need to be performed. Instructions can be found here under “Reset using your console” and selecting the “Reset and keep my games & apps” option.
My Games & Apps
  • Titles in collection may incorrectly appear with a “trial” tag.
Narrator
  • There are several sections of the dashboard that the Narrator does not currently read. We are aware of the issue and investigating.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
G_Dragon schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:31:
Hier een scherpe foto van het nieuwe dashboard:
Ziet er op mijn 4k monitor alsnog niet uit. Maar mij persoonlijk boeit dat dashboard helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:13
Zie net dat Daytona USA in de aanbieding is. Nu is die officieel niet BC maar heb weleens gelezen dat deze wel op de series werkt? Kan iemand dat bevestigen?

Niet dat ik het spel kan kopen,want de Xbox marketplace blijft hangen bij het afrekenen :+ (schijnt al jaren een probleem te zijn :?) Dus kan de Xbox 360 weer gaan opzoeken op zolder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:06:
[...]

Ziet er op mijn 4k monitor alsnog niet uit. Maar mij persoonlijk boeit dat dashboard helemaal niets.
Idd, volgens mij is het nog steeds geen 4k render, het is iets beter maar zeker nog geen native 4k resolutie.
Ik denk 1440p ofzo
Microsoft zegt ook een hogere resolutie, ze schrijven nergens dat het nu 4k is, veel sites nemen dit verkeerd over in hun nieuwsartikel heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
edgarf28 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:22:
[...]

Idd, volgens mij is het nog steeds geen 4k render, het is iets beter maar zeker nog geen native 4k resolutie.
Ik denk 1440p ofzo
Microsoft zegt ook een hogere resolutie, ze schrijven nergens dat het nu 4k is, veel sites nemen dit verkeerd over in hun nieuwsartikel heb ik het idee.
Ik gok dat ze eerder gebruiken maken van machine-learning based upscaling technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-10 19:20
Ik lees ook dat even naar 1080p en terug naar 4k switchen het nieuwe dashboard pas activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is er iets niet goed met mijn Turtle Beach Stealth 700 gen 2.

Ik heb het nu vaker gemerkt. Het volume wiel staat over de helft en games en YouTube klinkt gewoon alsof de volume echt maar één tikje gedraaid is, zeg maar. Pas als ik dat wieltje naar max draai is het enigszins goed.

Andere keren is het gewoon goed en staat het wieltje op de helft en is het prima qua volume. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-10 21:13
edgarf28 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:22:
[...]

Ik denk 1440p ofzo
Het hier getoonde screenshot is toch gewoon prut? :? Mijn 1080p dashboard ziet er thuis 10x scherper uit _O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Beakzz schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:38:
Zie net dat Daytona USA in de aanbieding is. Nu is die officieel niet BC maar heb weleens gelezen dat deze wel op de series werkt? Kan iemand dat bevestigen?

Niet dat ik het spel kan kopen,want de Xbox marketplace blijft hangen bij het afrekenen :+ (schijnt al jaren een probleem te zijn :?) Dus kan de Xbox 360 weer gaan opzoeken op zolder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WebqjbcZQa5QQelDn_EMrASlYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8p6TTER9hqdAlDGJvkUWB0sp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 12:13
Als je de Cloud dingen weglaat, is het eigenlijk niet zo veel.
Maar vind dat ook helemaal niet erg, ik kijk erg uit naar Twelve Minutes!

Psychonauts nooit gespeeld, misschien toch een keer de eerste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ectra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:09:
[...]

Hier ook erg benieuwd naar Twelve Minutes! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Ectra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:09:
[...]

even niet te veel updates in de gamepass is ook wel lekker. Anders weet ik helemaal niet meer welke game ik moet gaan spelen en groeit de backlog nog meer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 17:56
Aanvulling daarop:
Leaving 8/31

Blair Witch (Cloud, Console, and PC)

Double Kick Heroes (Cloud, Console, and PC)

NBA 2K21 (Cloud and Console)

Stranger Things 3: The Game (Cloud, Console, and PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik kom het volgende tegen op internet:

"'Smart Delivery' is een nieuw systeem van Microsoft. Je krijgt nog steeds een disc in de verpakking. Echter activeert deze disc een licentie op je account, waardoor je de game kan spelen op zowel Xbox One als Xbox Series. Als je deze titel koopt voor bijvoorbeeld je huidige Xbox One console, en je koopt later een Xbox Series console, krijg je ook toegang tot de 'betere' versie van hetzelfde spel zonder dat je het spel opnieuw moet kopen."

Betekent dit, dat als ik b.v. AC Valhalla koop, dat ik de disc op mijn XBox One kan "installeren" en dat ik hem dan toch gewoon op mijn Series S kan spelen?

Ik lees dit wel op die manier. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Dat zou wel een fantastische feature zijn, zolang de Series X zo lastig te krijgen is. Of is dit een feature die op de tekentafel gesneuveld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<knip> foutieve informatie, alleen maar verwarrend.

[ Voor 128% gewijzigd door Wom op 17-08-2021 16:54 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ectra
gr1542 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:42:
Ik kom het volgende tegen op internet:

"'Smart Delivery' is een nieuw systeem van Microsoft. Je krijgt nog steeds een disc in de verpakking. Echter activeert deze disc een licentie op je account, waardoor je de game kan spelen op zowel Xbox One als Xbox Series. Als je deze titel koopt voor bijvoorbeeld je huidige Xbox One console, en je koopt later een Xbox Series console, krijg je ook toegang tot de 'betere' versie van hetzelfde spel zonder dat je het spel opnieuw moet kopen."

Betekent dit, dat als ik b.v. AC Valhalla koop, dat ik de disc op mijn XBox One kan "installeren" en dat ik hem dan toch gewoon op mijn Series S kan spelen?

Ik lees dit wel op die manier. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Dat zou wel een fantastische feature zijn, zolang de Series X zo lastig te krijgen is. Of is dit een feature die op de tekentafel gesneuveld is?
Nee, dit is niet mogelijk. Smart Delivery zorgt ervoor dat jouw xbox de juiste versie van de game download (desondanks wat er op de disc staat). Dat betekend dat je de One X versie krijgt op een One X en de Series versie op een Series console.

Maar je moet nog wel de disc hebben om het spel te spelen. Dus dit werkt niet op de Series S want die heeft geen disc tray.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:14:
[...]

Hier ook erg benieuwd naar Twelve Minutes! :Y
Ja #Meeto. Donderdag toch?
Dat voelt als een game die precies voor mij gemaakt is, lekker onderuit gezakt op de bank, niet te veel actie maar wel een beetje puzzelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu er zoveel verdeeldheid is tussen 1080p en 4K interface was ik toch wel benieuwd geraakt. Ik heb die alpha skip dinges er dus even op gefietst en ik zit een beetje in het midden merk ik.

Voor tekst is het duidelijk merkbaar. Ook op mijn normale kijk afstand. Plaatjes wat minder maar die moeten nog ge-update worden denk ik, het ziet er nu uit als een mix tussen 4K (tekst) en 1080p.

Op het eerste gezicht wel een fraaie update als de plaatjes ook mee gaan.

Edit: beetje lastig te zien op foto. Maar dit is een beetje wat ik bedoel, tekst scherp (zie officiële hub), plaatje nog niet (zie letters/vliegtuig in album art) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iib-Coiok1qoPXNGQv9HP1eni1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PkSPfP0LeWw9Y0NkWbHVU5K9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 17-08-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

In afwachting van mijn X, ben ik op zoek naar een goede set accupacks voor mijn controllers. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde set qua handig en speeltijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 20:00
DDN schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:12:
In afwachting van mijn X, ben ik op zoek naar een goede set accupacks voor mijn controllers. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde set qua handig en speeltijd?
Ik heb deze destijds gehaald, werkt nog steeds naar behoren.
pricewatch: Microsoft Xbox oplaadbare batterij + USB-C kabel

[ Voor 29% gewijzigd door Nikey1 op 17-08-2021 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MYST ?!
Mis ik iets ? Remaster ? Of was die er al voor de X360 ?
Tijd voor een derde playthrough *O*

Edit : Beste gamenieuws van dit jaar https://news.xbox.com/en-...t-26-with-xbox-game-pass/
AMD FidelityFX Super Resolution + Ray Tracing

Hype ! oOo :9~ _/-\o_

https://www.microsoft.com/nl-nl/p/myst/9p6pqlfp9bn0

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 17-08-2021 18:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:16
Scuf has new Xbox controllers and they use the same board as Microsoft's, so you get the dynamic latency input protocol too https://t.co/JdgR7iLz10
The Verge

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91cl7H922Tv3a8RKwAx3z72TyDw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ngfYAVyMqq1zoHVpOzEg6z0d.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvOyzlQGhy0vmsv3wcxRWPJsp5A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/QotVpzjkewcE76EgaLTq60nW.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Heeft iemand ervaring met de Xbox Elite Series 2? zo'ja, wat is er precies de meerwaarde van? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Nikey1 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:56:
Heeft iemand ervaring met de Xbox Elite Series 2? zo'ja, wat is er precies de meerwaarde van? 😅
Alleen al als je m vastpakt voelt het al echt premium ipv plastic fantastic. Rubber grip over groot deel van de controller maakt het echt comfortabel.

Je hebt ook de paddles op de onderkant (ik gebruik er maar 2 van (A links; B Rechts). Vind het heel erg handig om die zo te hebben. Eigenlijk vooral handig om met 1 hand door de console/game menus te navigeren (links thumbstick en A paddle).

Ik denk niet dat iemand de elite echt mist / nodig heeft. Maar als je het eenmaal hebt gebruikt, is het wel moeilijk terug te gaan. (ik heb m wel voor 120euro kunnen kopen destijds ipv 180)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
Batterij en laadhouder,
Met name bij FPS een behoorlijk voordeel vanwege de paddles en de trigger locks.

Sticks verwisselen ook wel handig, zeker als je veel games en je sticks slijten. De ring om de sticks heen is geen plastic meer.

Mijn controller is bijna 2 jaar oud en ziet er nog vrijwel als nieuw uit. En dan game ik aardig veel.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:03
Met wat aanpassingen en verzending kom ik op 250 euro O-) dan is 6 maanden garantie wat ik in een filmpje hoorde best karig :9

Maar zit wel sterk te twijfelen om deze te kopen want de hoeveelheid terug gestuurde Elite controllers kan ik al bijna niet meer op 1 hand tellen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:54
Zijn er meer mensen met twee Xbox-en in één woning? Ik word er persoonlijk stapeldol van. Het saven in de lijkt volstrekt willekeurig te gebeuren. Ik wilde vandaag even The Ascent (nieuwe installatie met sync aan het begin) in de woonkamer spelen, echter loopt die savegame niet gelijk met de andere Xbox waardoor ik weer missies aan het spelen ben die ik al heb gedaan. Kan er niet echt een oplossing voor vinden, want heb de andere Xbox zelfs enkele uren aan laten staan zodat deze alles in de cloud kon plaatsen. Op deze manier heeft de hele functie weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tales of Arise demo is erg nice. Grafisch heel nice, lekker soepel als je voor performance mode gaat. Hele toffe combat, ik merk Witcher 3 invloeden tijdens het verkennen van de map, brute muziek ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49
Ik bezit sinds vandaag een Series X en merk op dat de A-button regelmatig blijft hangen wanneer ik deze iets langer indruk (bijvoorbeeld bij een iets langere pass in FIFA). Ik moet dan nog een keer op de knop drukken zodat deze weer omhoog schiet. Zojuist ook een potje gespeeld met mijn oudere Xbox One controller en die heeft dit euvel niet. Herkent iemand dit? Ik ben voornemens om de controller maar direct aan te melden voor vervanging. Ik neem aan dat dit mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikey1
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:06:
Ik bezit sinds vandaag een Series X en merk op dat de A-button regelmatig blijft hangen wanneer ik deze iets langer indruk (bijvoorbeeld bij een iets langere pass in FIFA). Ik moet dan nog een keer op de knop drukken zodat deze weer omhoog schiet. Zojuist ook een potje gespeeld met mijn oudere Xbox One controller en die heeft dit euvel niet. Herkent iemand dit? Ik ben voornemens om de controller maar direct aan te melden voor vervanging. Ik neem aan dat dit mogelijk is.
Ik zou de controller direct terug sturen :) . Misschien heb je hier iets aan?

Artikelen retourneren die je hebt gekocht bij de Microsoft Store om deze te r...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exact dit had ik met de X knop op de Elite V2, maar even goed een paar keer hard ingedrukt en sindsdien weer goed. Als het echter terugkomt en langdurig, dan ben ik weer bij de MM te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:48
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:35:
Zijn er meer mensen met twee Xbox-en in één woning? Ik word er persoonlijk stapeldol van. Het saven in de lijkt volstrekt willekeurig te gebeuren. Ik wilde vandaag even The Ascent (nieuwe installatie met sync aan het begin) in de woonkamer spelen, echter loopt die savegame niet gelijk met de andere Xbox waardoor ik weer missies aan het spelen ben die ik al heb gedaan. Kan er niet echt een oplossing voor vinden, want heb de andere Xbox zelfs enkele uren aan laten staan zodat deze alles in de cloud kon plaatsen. Op deze manier heeft de hele functie weinig nut.
Ik heb er twee in huis. Bij mij werkt het prima als ik steeds het spel afsluit in het menu en daarna de Xbox uitzet (instant on). Ik kan dan direct door op de andere Xbox. Wellicht is de trigger om te syncen met online opslag, het afsluiten van het spel. Geen idee verder, maar het werkt hier redelijk vlekkeloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
https://www.givemesport.c...tent-for-modern-audiences

Dit is weer zo fucking jammer hè, blijf van de games af qua content eruit slopen. De game is de game, hou het zoals het is. Als mensen dat niet leuk vinden vandaag de dag gaan ze maar iets anders spelen. Man man man.
There's no denying that the GTA franchise is a satirical one filled with offensive content, and is a franchise that is never far away from controversy and never shies away from controversy, and the older games may well have certain moments that need re-assessing for the modern audience.
Rockstar is juist één van die studio's waarvan ik dacht dat die zich niets lieten vertellen.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 17-08-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:54
devilsnight schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:30:

Dit is weer zo fucking jammer hè, blijf van de games af qua content eruit slopen. De game is de game, hou het zoals het is. Als mensen dat niet leuk vinden vandaag de dag gaan ze maar iets anders spelen. Man man man.

[...]

Rockstar is juist één van die studio's waarvan ik dacht dat die zich niets lieten vertellen.
De game is nog niet eens aangekondigd.
Gematsu didn’t reveal what these changes could be, leaving many fans to wonder as to whether it'll be simple updates to make gameplay feel more streamlined and modern, or adjustments to story aspects that might not have passed the test of time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83

[...]

Inderdaad heel zielig dit, je zou maar eens op een grote teen gaan staan :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:49:
[...]

Inderdaad heel zielig dit, je zou maar eens op een grote teen gaan staan :r
Lees het artikel nou eerst eens volledig... Of anders alleen het stuk dat @NotSoSteady al quote. Dit is niks anders dan gespeculeer (of clickbait zo je wil).

Heb vanavond weer eens gears of war ultimate gestart omdat een vriend het begon te spelen met zijn dochter maar ze nogal wat problemen hadden (hij ging steeds dood :+ ), dus even stukje gespeeld om wat tips over Whatsapp te sturen voor de volgende keer dat ze een poging wagen... Maar het blijft toch een coole game :)
De lagere resolutie is wel duidelijk zichtbaar maar ondanks dat ziet het er toch wel goed uit nog. Eens kijken of ik mezelf zo ver krijg hem verder te spelen, kijken of ik hem dit keer wel uitgespeeld krijg (kreeg de laatste boss niet neer toen ik hem jaren geleden voor het eerst speelde :+ ). Heb hem toch maar gewoon op normal gestart, hopelijk ben ik ondertussen beter geworden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Finraziel schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:06:
[...]

Lees het artikel nou eerst eens volledig... Of anders alleen het stuk dat @NotSoSteady al quote. Dit is niks anders dan gespeculeer (of clickbait zo je wil).
Het gaat gewoon om het idee, alles moet maar aangepast worden om dat men er niet tegen kan of een teer zieltje heeft. Niemand verplicht je om het te kopen of spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:12:
[...]

Het gaat gewoon om het idee, alles moet maar aangepast worden om dat men er niet tegen kan of een teer zieltje heeft. Niemand verplicht je om het te kopen of spelen.
Maar het is nog helemaal niet gezegd dat dat zo is of zelfs maar waarop gehint wordt. Dus wat is er dan zielig? Dat ze dat misschien zouden kunnen gaan doen? :?

Eerlijk gezegd denk ik dat als ze zouden beginnen met mogelijk aanstootgevende content verwijderen uit GTA dat je nauwelijks nog een game over houdt :+ (dus ik denk eigenlijk dat het wel los loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:46:
[...]

De game is nog niet eens aangekondigd.

[...]
Klopt, maar het zou me niet verbazen. We moeten afwachten, maar Dan Houser is allang weg, dat is al niet fijn. En heb je hun "E3 show" gezien, dat ging echt helemaal nergens meer over. Had dan ook echt vrijwel niets met gaming te maken.

YouTube: I thought this was about video games...

En Take Two is de big dog boven Rockstar. Dingen als Family Guy en South Park kan allemaal, daar zijn we mee opgegroeid, dus GTA 3, VC en SA zoals het altijd was kan ook.....we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-10 17:03
Proficiat!

En wellicht kun je eventueel nog ff met een wattenstaafje en alcohol erlangs wrijven, dat hielp bij mij heel goed, maar snap best dat je direct een goed functionerende controller wil.

Succes maar komt wel goed, MS is gelukkig coulant hierin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik wil met the ascent couch coop doen en op release ging dat. Vandaag kon ik geen 2de char toevoegen. Controller was thans gesyncd.
Iemand een idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Uh ja, genoeg mensen. Waaronder ik. ;)
Wil nooit meer zonder. Kan ook niet meer spelen met een normale controller, dat is wel een nadeel soms. :+
Want vind die limited edition controller altijd erg gaaf, maar ik zal er nooit mee spelen dus vind ik het zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
JDL15 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:37:
[...]

Proficiat!

En wellicht kun je eventueel nog ff met een wattenstaafje en alcohol erlangs wrijven, dat hielp bij mij heel goed, maar snap best dat je direct een goed functionerende controller wil.

Succes maar komt wel goed, MS is gelukkig coulant hierin :)
Thanks! Heb jij dit gedaan bij een nieuwe controller of één die reeds even in gebruik was? Het lijkt erop alsof de button onder de behuizing blijft hangen. Ofwel, te veel speling heeft in de opening waarin die is geplaatst. Meer dan bijvoorbeeld de Y of B button hebben. Ik ga het in ieder geval proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:54
Enorm genoten van Last Stop, deze week 12 minutes en volgende week Psychonauts 2 en ondertussen nog helemaal verzot op Flight Simulator. Prachtige maand voor Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

[...]

Mocht het waar zijn (volgens mij is dit een groot click bait artikel) dan kan je toch gewoon de oude versie blijven spelen. De game is tenslotte de game. Als ze de game en opfrisbeurt geven kunnen ze ook de content wat veranderen als ze willen. Als ze content uit de oude versie zouden slopen heb je een andere discussie.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Exactor it schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:26:
[...]

Ik heb er twee in huis. Bij mij werkt het prima als ik steeds het spel afsluit in het menu en daarna de Xbox uitzet (instant on). Ik kan dan direct door op de andere Xbox. Wellicht is de trigger om te syncen met online opslag, het afsluiten van het spel. Geen idee verder, maar het werkt hier redelijk vlekkeloos.
Het belangrijkste wat je zegt is "steeds het spel afsluit in het menu". Dat is belangrijk. Save games worden geupload naar de cloud op de achtergrond als het spel is afgesloten. Als die nog open staat (en waarschijnlijk ook als die in QR staat) wordt de savegame niet geupload.
En daarnaast moet de xbox ook wel in standby staan. Als die helemaal uit wordt gezet heeft die de tijd niet om de sync op de achtergrond plaats te laten vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:07

Nogne

>.<

Engineer Stewie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 01:24:
Ik wil met the ascent couch coop doen en op release ging dat. Vandaag kon ik geen 2de char toevoegen. Controller was thans gesyncd.
Iemand een idee?
Zorg dat de controller verbonden is met de Xbox voordat je het spel opstart. Als je hem aanzet terwijl de game al actief is (of in QR) dan kan het voorkomen dat je beide als dezelfde gebruiker bent aangemeld.

Daarbij moet de hoofdrolspeler naar de rechterkant navigeren in het menu, en dan kan speler 2 op A drukken als je op “Add Player” staat, dan kan controller 2 zijn mannetje selecteren.

The Ascent heeft een kleine gebruiksaanwijzing nodig, het wisselen van mannetje met verschillende speelsessies is ook heel apart ingericht.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Het belangrijkste wat je zegt is "steeds het spel afsluit in het menu". Dat is belangrijk. Save games worden geupload naar de cloud op de achtergrond als het spel is afgesloten. Als die nog open staat (en waarschijnlijk ook als die in QR staat) wordt de savegame niet geupload.
En daarnaast moet de xbox ook wel in standby staan. Als die helemaal uit wordt gezet heeft die de tijd niet om de sync op de achtergrond plaats te laten vinden.
Ja ik heb zelf het idee dat als ik een game afsluit de save game binnen een paar seconden in de cloud staat. Gisteren namelijk zelf gehad. Hades op Series Gespeeld. Afgesloten (dus force quit in dashboard), minuut later via Xcloud en kon direct verder waar ik gebleven was.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:14
SunnieNL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Dit klinkt aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
devilsnight schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:46:
Tales of Arise demo is erg nice. Grafisch heel nice, lekker soepel als je voor performance mode gaat. Hele toffe combat, ik merk Witcher 3 invloeden tijdens het verkennen van de map, brute muziek ook.
Ik ga vanavond even spelen. Ben van de week toevallig begonnen met Tales of Vesperia op gamepass.

Zit er echter popup in de game? Ik las van iemand die aan het ranten was dat het erg extreem was? Ik vind Tales of Vesperia ondanks dat het al een 11 jaar oude game is nog steeds prachtig om te zien dankzij de artstyle. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:01:
[...]

Ik ga vanavond even spelen. Ben van de week toevallig begonnen met Tales of Vesperia op gamepass.

Zit er echter popup in de game? Ik las van iemand die aan het ranten was dat het erg extreem was? Ik vind Tales of Vesperia ondanks dat het al een 11 jaar oude game is nog steeds prachtig om te zien dankzij de artstyle. :)
Ja je ziet wel gras en dat soort dingen soms ineens verschijnen. Ik geloof met zowel de graphics als performance mode. Ik zal straks eens goed checken voor je.

Dit ziet er mooi uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Ja je ziet wel gras en dat soort dingen soms ineens verschijnen. Ik geloof met zowel de graphics als performance mode. Ik zal straks eens goed checken voor je.

[YouTube: Greak Memories of Azur Launch]
Gaaf dit! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
[...]

Dacht dat dit iets zou zijn om met mijn zoontje te spelen, is het singleplayer. Alsnog gaaf.
Hij heeft death's door ook gecomplete (100%), dus dit zal hem mogelijks ook interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 07:55:
[...]

Thanks! Heb jij dit gedaan bij een nieuwe controller of één die reeds even in gebruik was? Het lijkt erop alsof de button onder de behuizing blijft hangen. Ofwel, te veel speling heeft in de opening waarin die is geplaatst. Meer dan bijvoorbeeld de Y of B button hebben. Ik ga het in ieder geval proberen, bedankt voor de tip!
Ik had dit bij een nieuwe Robot White controller, daar bleef de Y knop wat hangen, maar niet onder de behuizing. Leek of er wat vuil onder zat, dat is goed opgelost middels de alcohol. Die speling heb ik nog steeds een beetje, maar daar is mee te leven voor mij. Ik wil zelf niet meer te snel dingen terug sturen met kleine mankementen, wil daar toch wat bewuster mee omgaan. Maar als het echt stoort, alle begrip ervoor dat je hem terug stuurt.

Die alcohol (bijv. 98% alcohol van Kruidvat) en wattenstaafje helpt trouwens ook goed bij het gewoon schoonmaken van vuil en wat verkleurde zweethuid/chips/chocolade/bierresten tussen de naden en die extra anti-slip texture die ze hebben aangebracht bij de uiteinden van de controller. Dat was bij mij al helemaal donker gekleurd van ik weet niet wat, maar heb ik zo heel goed schoon kunnen maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
JDL15 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:09:
[...]

Ik had dit bij een nieuwe Robot White controller, daar bleef de Y knop wat hangen, maar niet onder de behuizing. Leek of er wat vuil onder zat, dat is goed opgelost middels de alcohol. Die speling heb ik nog steeds een beetje, maar daar is mee te leven voor mij. Ik wil zelf niet meer te snel dingen terug sturen met kleine mankementen, wil daar toch wat bewuster mee omgaan. Maar als het echt stoort, alle begrip ervoor dat je hem terug stuurt.

Die alcohol (bijv. 98% alcohol van Kruidvat) en wattenstaafje helpt trouwens ook goed bij het gewoon schoonmaken van vuil en wat verkleurde zweethuid/chips/chocolade/bierresten tussen de naden en die extra anti-slip texture die ze hebben aangebracht bij de uiteinden van de controller. Dat was bij mij al helemaal donker gekleurd van ik weet niet wat, maar heb ik zo heel goed schoon kunnen maken :+
Ik ben er ook voorstander van om eerst te onderzoeken of ik het zelf kan fixen. Ik ga vanavond de alcohol-truc toepassen. Mocht dat niet lukken dan kan-ie altijd nog retour :)

En dat met die bier/zweethuid/chips resten.. Dat is bij mij net zo. Ik denk dat ik de alcohol sowieso wel vaker nodig ga hebben :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Dit looks to be heel lekker. Weer een mooie aanvulling op GamePass :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Ik ben er ook voorstander van om eerst te onderzoeken of ik het zelf kan fixen. Ik ga vanavond de alcohol-truc toepassen. Mocht dat niet lukken dan kan-ie altijd nog retour :)

En dat met die bier/zweethuid/chips resten.. Dat is bij mij net zo. Ik denk dat ik de alcohol sowieso wel vaker nodig ga hebben :+
Hier wordt alcohol voornamelijk door mijn vriendin geconsumeerd... :+ .

Dat vuil worden van de naden, vind dat echt vies. Gebruik daarom altijd zwarte controllers en poets ze regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Las wel dat hij qua gameplay niet al te best is. In de review die ik had gezien werden de graphics en artstyle inderdaad geprezen, maar de gameplay kwam er beroerd uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herinnerde me ineens dat XboxEra een review ervan had. Helaas is deze niet bepaald positief. De game is prachtig, maar de nadelen klinken niet al te best. Nou laat ik een aankoop nooit echt van een review afhangen, maar ik weeg het wel een beetje mee.

https://xboxera.com/2021/...w-greak-memories-of-azur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:51:
[...]

Las wel dat hij qua gameplay niet al te best is. In de review die ik had gezien werden de graphics en artstyle inderdaad geprezen, maar de gameplay kwam er beroerd uit.
Haha bijna allebei tegelijk. Exact man, jammer.
Engineer Stewie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Dacht dat dit iets zou zijn om met mijn zoontje te spelen, is het singleplayer. Alsnog gaaf.
Hij heeft death's door ook gecomplete (100%), dus dit zal hem mogelijks ook interesseren.
Ja het lijkt een beetje co-op in de trailer inderdaad.

[ Voor 35% gewijzigd door devilsnight op 18-08-2021 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Kan ik je in plaats van dit spel Unruly Heroes van harte aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:56
Yonix schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:36:
Ik zit sinds kort op 2,5 meter van een 37" (hangend aan een muur) en dat is echt geen pretje. :') Het spelen van de 'Back 4 Blood-beta' was gewoon niet te doen, omdat ik de tekst niet eens fatsoenlijk kon lezen.

Maar goed, beggars can't be choosers. :P #FirstWorldProblem
Toch maar de 55" OLED naar het tijdelijke adres gehaald. Dat gamet weer een héél stuk fijner! 8)

Laat dat nieuwe dashboard maar komen! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Yonix schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:21:
[...]

Toch maar de 55" OLED naar het tijdelijke adres gehaald. Dat gamet weer een héél stuk fijner! 8)

Laat dat nieuwe dashboard maar komen! (y)
Eens (y)

Nog last van input lag op je Oled bij de XSX (denk het haast van niet)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

JDL15 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Eens (y)

Nog last van input lag op je Oled bij de XSX (denk het haast van niet)?
Heb ik op mijn C7 OLED al niet meer. Laat staan een nieuwere

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
De nieuwe SCUF controllers zouden zomaar een mooie opvolger kunnen zijn van de Elite 2. Maar een prijzig experiment, jammer dat er nog geen zicht is op een Elite 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo 2 open beta is vanaf nu te preloaden (vrijdag t/m zondag speelbaar)
https://www.microsoft.com...rrected-beta/9p0klwlk59jc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-10 10:20
Heeft er iemand nog een suggestie wat ik zou kunnen doen?

Ik heb op 30-10-2019 een elite controller gekocht.
Deze had last van stickdrift en is vorig jaar opgestuurd ter reparatie. Op 24-06-2020 heb ik een vervangend apparaat ontvangen.
Echter doet de rb knop het niet goed en wil ik graag opnieuw een gratis vervangend product. Microsoft biedt alleen reparatie aan waar ik rond de 100 euro voor moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:03
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:49:

Deze had last van stickdrift en is vorig jaar opgestuurd ter reparatie. Op 24-06-2020 heb ik een vervangend apparaat ontvangen.
Echter doet de rb knop het niet goed en wil ik graag opnieuw een gratis vervangend product. Microsoft biedt alleen reparatie aan waar ik rond de 100 euro voor moet betalen.
Heb je aan die medewerker gevraagd of hij/zij zich wel goed voelt?

Je hebt namelijk nog gewoon garantie, heb je de controller geregistreerd in jou account? Daar zou je ook moeten zien hoe het zit met re resterende garantie.

Nu zijn er hier blijkbaar een paar gelukkige met een werkende elite controller maar de rest zou ik aanraden nooit deze controller te kopen.. pro tip : zoek op Google naar Xbox elite controller problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
schumi1986 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:59:
[...]

Heb je aan die medewerker gevraagd of hij/zij zich wel goed voelt?

Je hebt namelijk nog gewoon garantie, heb je de controller geregistreerd in jou account? Daar zou je ook moeten zien hoe het zit met re resterende garantie.

Nu zijn er hier blijkbaar een paar gelukkige met een werkende elite controller maar de rest zou ik aanraden nooit deze controller te kopen.. pro tip : zoek op Google naar Xbox elite controller problems
Hij mag geen reparatie aanbieden aldus de medewerker.

De elite controller 2 staat idd bij mijn apparaten. Garantie verlopen op 20-12-2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:24:
[...]

Hij mag geen reparatie aanbieden aldus de medewerker.

De elite controller 2 staat idd bij mijn apparaten. Garantie verlopen op 20-12-2020.
Ps. Ik ben van de grote hoeveelheid klachten op de hoogte. Stick drift, niet of slecht werkende knoppen. Helaas was er tot vandaag weinig andere keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Darow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:49:

Nou je hebt nog gewoon recht op garantie toch?
Zowel onder de 2 jaar (wat hier in Nederland geen wet is) of de "deugelijk product" wetgeving lijkt mij.

Gewoon voet bij stuk houden zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:01:
[...]

Er is absoluut pop in, met beide modes helaas, dat is wel echt jammer. In deze video kun je het zien. Overigens kun je in deze video ook zien hoe gaaf VRR eigenlijk echt is als jouw tv het heeft. Want in de video gebruiken ze de graphics mode, die draait op een unlocked framerate, en je ziet hoe stroperig het gaat.

Speel de demo echter met VRR aan en het is soepel, voelt als 60fps aan met hier en daar wel wat framerate dips.

YouTube: Tales of Arise - Xbox Series X Demo - 4K - Graphics Mode with Kisara

Graphics mode is 2160p en performance mode zit op 1620p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
@Darow Heb je het product bij microsoft zelf gekocht?

Dan kan ik je bij deze vertellen dat je 2 jaar garantie wel voor elkaar krijgt, het kost wel wat tijd met bellen.

Microsoft werkt overal met hun garantie zoals zij het in de VS doen, je moet ze er op wijzen dat volgens Europees recht je minimaal 2 jaar garantie hebt.

In Nederland is het recht op garantie nog strenger, daar is de garantie gebaseerd op het product en de prijs.
Mag je verwachten dat een product langer mee gaat dan dient er ook garantie verleend te worden.

Zie Europese richtlijn 99/44/EG: https://www.eccnederland....ropa/garantie-bij-aankoop

Heb je het bij een retailer gekocht? dan zul je bij hun aan moeten kloppen.Zij mogen jou ook niet doorverwijzen naar de fabrikant gezien de retailer de verkopende partij is.

ps. Ik heb ze hiervoor net aan de telefoon gehad waarbij de 3e medewerker mij vertelde dat er inderdaad 2 jaar garantie op controllers is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door LuisjeNL op 18-08-2021 14:55 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
LuisjeNL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:53:
@Darow Heb je het product bij microsoft zelf gekocht?

Dan kan ik je bij deze vertellen dat je 2 jaar garantie wel voor elkaar krijgt, het kost wel wat tijd met bellen.

Microsoft werkt overal met hun garantie zoals zij het in de VS doen, je moet ze er op wijzen dat volgens Europees recht je minimaal 2 jaar garantie hebt.

In Nederland is het recht op garantie nog strenger, daar is de garantie gebaseerd op het product en de prijs.
Mag je verwachten dat een product langer mee gaat dan dient er ook garantie verleend te worden.

Zie Europese richtlijn 99/44/EG: https://www.eccnederland....ropa/garantie-bij-aankoop

Heb je het bij een retailer gekocht? dan zul je bij hun aan moeten kloppen.Zij mogen jou ook niet doorverwijzen naar de fabrikant gezien de retailer de verkopende partij is.
Het wordt een stukje ingewikkelder.

Ik heb de controller bij game outlet gekocht. Vorig jaar verwees hij me door naar microsoft voor een vervangend apparaat. Dat is goed gegaan.

Echter is dit bedrijf gestopt en doorgestart onder een ander btw nummer. Zij kunnen me gewoonweg niet helpen aldus de klantenservice.
De controller die ik op dit moment heb is een vervangend product van microsoft.
De moed begint me nu wel een beetje in mijn schoenen te zinken. Ben bang dat ik nu geen kant meer op kan.
Pagina: 1 ... 213 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord