Nou, AC Valhalla 'uitgespeeld'... Blij dat ik er vanaf ben. Ik vond de combat en mechanics van uit stealth je vijanden een voor een uitschakelen nog steeds leuk en daarom bleef ik in ieder geval nog wel spelen om het einde te zien, maar op vrijwel alle andere vlakken vond ik het met afstand de slechtste AC sinds in ieder geval Origins (de oudere vind ik moeilijk vergelijken omdat die gewoon duidelijk verouderd zijn en het nog niet zo'n rpg sausje had wat ik erg leuk vind, maar in ieder geval voor hun tijd heb ik de neiging de meesten daarvan ook boven Valhalla te plaatsen).
Erg buggy, nog steeds en zal dus ook wel nooit gefixt worden (regelmatig dat je ineens een stukje teleport, paar keer vast hebben hangen, een keer ín een pilaar gevallen, het hele omzichtig met de game om gaan want anders ben je je connectie kwijt en kun je niet saven

). Verhaal wat tijdens grote stukken van de game erg saai is, uiteindelijk wel veel blijkt te omvatten maar zo enorm ondoorzichtig is dat er geen touw aan vast te knopen is als je er geen studie van maakt, skill tree die ook alleen maar ingewikkeld is om ingewikkeld te zijn, een einde wat totaal geen voldoening geeft (met een van de meest belachelijke 'boss' fights ooit imho). Bah, was nog veel meer maar ik laat het hier maar bij...
Maar goed, ik ben weer 'vrij' om andere games te spelen en heb er nogal wat klaar liggen

Hellblade is nu aan het updaten want daar kwam ik eerder om een of andere reden niet doorheen, binnenkort maar een nieuwe poging doen, nu met rt

Verder ook the ascent en last stop... A plague tale had geloof ik ook een update hè? Staat er ook al op... Dan nog Shadow of the tomb raider en wasteland 3... En dat is alleen maar wat ik al geïnstalleerd heb... Ik moet mezelf in drieën zien te splitsen om al die games te kunnen spelen