Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 21:57
Ik ga deze game ook weer oppakken. Binnen een uurtje krijg ik mijn nieuwe tv geleverd, dus als deze ingesteld is ga ik eens genieten.
In combinatie met een (atmos) headset is deze game echt een aanrader, wat een beleving!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:54
Xbox gaat zoooooo lekker de laatste tijd, heel gaaf allemaal! 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:05
Blij dat ik nog aan Hellblade moet beginnen, top update.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dit zijn de opties die je hebt in Hellblade nu. Het is geen ramp want een game als dit kan prima in 30fps, maar toch had ik wel 60fps verwacht met raytracing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKnSgYgOabeQvuH0tugtUjYJt-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iH8qrdsfNJrtDLEnX8jWPHKW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor mensen die de game willen proberen met nieuwe visuals. Wel even de juiste graphic mode aanzetten in de opties.

Grrrr, ben vandaag continue te traag…. :P

——

Edit:

Net even gespeeld. Die game ziet er wel echt heel goed uit. Dat vond ik al op de One. Nu met deze update is het echt nog een stuk beter op enriched. Ook eerste game waar RT me echt opvalt :)

Voor de mensen die deze game nog mogen beleven voor de 1e keer. Geniet ervan. Speel met een goede headset. Als ze de combat voor deel 2 verbeteren wordt dat ook weer echt een toppertje. Dat was in deel 1 wat minder, maar het is ook gemaakt door een team van 25 man ofzo.

Zie nu ook dat die op 8 augustus 2017 is uitgekomen. Dus gisteren 4 jaar. Leuke update om de anniversary te vieren!

[ Voor 115% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2021 17:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop stiekem nog op een officiële Xbox app voor MacOS, met opties voor het streamen vanaf je Xbox in 4K.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gadverdamme Forza horizon 5 ziet er wel echt lekker uit zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:05
Heeft Ninja Theory rechten van Heavenly Sword...daar zou ik pas een vervolg van willen zien.

@Donstil Beste arcade racer, hopelijk geen uitstel.

[ Voor 8% gewijzigd door Amaze86 op 09-08-2021 19:25 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Amaze86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:24:
Heeft Ninja Theory rechten van Heavenly Sword...daar zou ik pas een vervolg van willen zien.

@Donstil Beste arcade racer, hopelijk geen uitstel.
De rechten van Heavenly Sword liggen bij Sony. Het verhaal voor een trilogie was in grote lijnen al wel uitgezet maar Ninja Theory heeft van Sony nooit groen licht gekregen toen het nog onafhankelijk was.

Kans op een sequel is dan ook minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

devilsnight schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:21:
Dit zijn de opties die je hebt in Hellblade nu. Het is geen ramp want een game als dit kan prima in 30fps, maar toch had ik wel 60fps verwacht met raytracing.

[Afbeelding]
Waarom verwacht je dat? Dit lees ik vaker als reactie, maar volgens mij is er nog geen spel dat 4k, 60FPS en Ray tracing heeft of wel?

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Alpha Skip Ahead Insider update die vanavond/vannacht komt. :)

Remote play on Xbox App on PC

Use Xbox remote play in the newest version of the Xbox App on PC- available to Insiders today!
Customers with any Xbox One generation, Series S, or Series X console can now remote play on PC using updated Xbox App
Remote play on PC at 1080p quality, even outside your home network, and play your favorite backward compatible games!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
d.bakker84 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:36:
[...]

Waarom verwacht je dat? Dit lees ik vaker als reactie, maar volgens mij is er nog geen spel dat 4k, 60FPS en Ray tracing heeft of wel?
Ja ze zijn er nu onderhand wel. Ik dacht Metro Exodus met de patch, toch? En ik weet van Spidey MM op PS5 dat die een RT/60fps dynamic 4K mode heeft. De nieuwste Ratchet ook dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:29:
[...]
De rechten van Heavenly Sword liggen bij Sony. Het verhaal voor een trilogie was in grote lijnen al wel uitgezet maar Ninja Theory heeft van Sony nooit groen licht gekregen toen het nog onafhankelijk was.

Kans op een sequel is dan ook minimaal.
Ik zou wel heel graag een soort nieuwe Enslaved of DmC van Ninja Theory zien weer. Een echte third person action adventure met toffe spektakel momenten en combat, dat was Enslaved.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
De FH5 map lijkt me ook best groot zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TzComaxcxsdccfRuA8IkYEyjfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJ9OMwAFiImVsh6qEGsStgU4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
drakiesoft schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:09:
[...]

De FH5 map lijkt me ook best groot zo te zien.

[Afbeelding]
Ooh ja lekker. En een goed lang stuk om hard te rijden zo te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop wel dat we weer snel die mogelijkheid kunnen vrijspelen om overal snel heen te kunnen reizen. Dat is hier wel nodig :D

/edit: damn... die achievement dat je alle wegen volledig bereden moet hebben :X 8)

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-08-2021 20:34 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Syndz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:55
Toevallig was ik gisteren nog even aan het googlen naar of er iets bekend was over een X|S update voor Hellblade, maar helaas. wel had ik de game maar alvast geïnstalleerd omdat ik hem wilde gaan spelen.

Vandaag lees ik hier op het forum dat deze plotseling is aangekondigd en beschikbaar is.

Dus ik start m'n Xbox op om eens te zoeken naar die update, maar de Xbox was hem zelf al aan het installeren. Wat is Smart Delivery toch een fantastische feature :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

ArthurMorgan schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:33:
Ik hoop wel dat we weer snel die mogelijkheid kunnen vrijspelen om overal snel heen te kunnen reizen. Dat is hier wel nodig :D

/edit: damn... die achievement dat je alle wegen volledig bereden moet hebben :X 8)
Die achievement is in een horizon game nog wel te doen, kleine map vergeleken met test drive unlimited op de x360 dat was pas bizar alle wegen bereiden. En dan was het soms ook nog redelijk bugged en zag je niet goed of iets verkleurd was om dus te herkennen dat het bereden was. Good times! Wat een game was dat btw! Erg benieuwd naar die nieuwe tdu solar crown.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nou, AC Valhalla 'uitgespeeld'... Blij dat ik er vanaf ben. Ik vond de combat en mechanics van uit stealth je vijanden een voor een uitschakelen nog steeds leuk en daarom bleef ik in ieder geval nog wel spelen om het einde te zien, maar op vrijwel alle andere vlakken vond ik het met afstand de slechtste AC sinds in ieder geval Origins (de oudere vind ik moeilijk vergelijken omdat die gewoon duidelijk verouderd zijn en het nog niet zo'n rpg sausje had wat ik erg leuk vind, maar in ieder geval voor hun tijd heb ik de neiging de meesten daarvan ook boven Valhalla te plaatsen).

Erg buggy, nog steeds en zal dus ook wel nooit gefixt worden (regelmatig dat je ineens een stukje teleport, paar keer vast hebben hangen, een keer ín een pilaar gevallen, het hele omzichtig met de game om gaan want anders ben je je connectie kwijt en kun je niet saven 8)7 ). Verhaal wat tijdens grote stukken van de game erg saai is, uiteindelijk wel veel blijkt te omvatten maar zo enorm ondoorzichtig is dat er geen touw aan vast te knopen is als je er geen studie van maakt, skill tree die ook alleen maar ingewikkeld is om ingewikkeld te zijn, een einde wat totaal geen voldoening geeft (met een van de meest belachelijke 'boss' fights ooit imho). Bah, was nog veel meer maar ik laat het hier maar bij...

Maar goed, ik ben weer 'vrij' om andere games te spelen en heb er nogal wat klaar liggen :)
Hellblade is nu aan het updaten want daar kwam ik eerder om een of andere reden niet doorheen, binnenkort maar een nieuwe poging doen, nu met rt :9
Verder ook the ascent en last stop... A plague tale had geloof ik ook een update hè? Staat er ook al op... Dan nog Shadow of the tomb raider en wasteland 3... En dat is alleen maar wat ik al geïnstalleerd heb... Ik moet mezelf in drieën zien te splitsen om al die games te kunnen spelen :X :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:33
v8power67 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:06:
[...]

Die achievement is in een horizon game nog wel te doen, kleine map vergeleken met test drive unlimited op de x360 dat was pas bizar alle wegen bereiden.
Smaakten ze? :Y) ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Echt een heerlijk ontspannende game is MSFS toch. Heb er al de nodige uurtjes in gestopt. Meer dan menig SP game rijk is. De opmerkingen dat je enkel over je huis zou vliegen en het daarna uninstalled zijn dan ook niet aan mij besteed. Dat de game niet voor iedereen is snap ik wel, maar echt onzinnig om te zeggen dat het enkel voor die hard simmers is en het niet op de console thuis hoort.

Heb vandaag mijn 1e bushtrip volledig gecomplete. De Nevada trip van Breckenridge to Yosemite. Lekker met mijn tablet ernaast om met google maps mee te kijken voor streetview en wiki erbij om gewoon wat achtergrond informatie over de streek en dorpjes op te zoeken. Echt ideaal. Ben ik altijd zo een paar uur verder. :)

Verder zojuist I am Dead gekocht. Vandaag uitgekomen:

Al een tijdje uit op de Switch. Wordt best goed gereviewed. https://www.metacritic.com/game/switch/i-am-dead

Echter alleen nog niet een goed idee hoe ik al die games moet spelen met de tijd die ik heb. Hades en The Art of Rally komen ook deze week in Gamepass. Keuzes... First world problems.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:50
uchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:13:

Echter alleen nog niet een goed idee hoe ik al die games moet spelen met de tijd die ik heb. Hades en The Art of Rally komen ook deze week in Gamepass. Keuzes... First world problems.
Dat lijkt me een simpele keuze! (Al lijkt me art of rally wel een cool spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:55
Ben ik nog de enige die stotterend geluid heeft als hij een achievement unlock En Dat groene diamantje in beeld krijgt? Ik meen op xbox wire gelezen te hebben dat ze dat zouden aanpakken, maar is tot op heden nog niet gebeurd bij mij (ben geen alpha insider)..

Valt me nu wat meer op nu ik wat indie games speel en makkelijke achievements haal 😊

Acties:
  • +4 Henk 'm!
The Wild at Heart is een bijzondere game tot nu toe zeg, echt leuk allemaal. Interessant verhaal, hele mooie muziek, gameplay elementen die me doen denken aan Pikmin en zelfs Overlord met die beestjes en Luigi's Mansion met die stofzuiger.

Man wat heeft Game Pass toch veel moois en het houdt maar niet op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:16:
[...]

Dat lijkt me een simpele keuze! (Al lijkt me art of rally wel een cool spel)
Ik ben stiekem bang dat ik faal in die game en er iemand is die dit spel al 100 uur gespeeld heeft en mij me daarmee om de oren slaat :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 14:50
Lekker een mid-week weg naar een Landal park. Vanochtend de XSX ingepakt en meegenomen. De vrouw zei meteen al "moet dat nou echt!?"

Maar op het moment dat de kinderen slapen toch verwachten dat we Netflix opstarten ;)

Lekker als het buiten regent The Witcher spelen, en de kinderen kunnen morgen ochtend Netflix opstarten...

Ideaal!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Is er al iets bekend over de Xbox Elite Series 3 controller? Ik heb zo'n gevoel dat zodra ik de Series 2 ga kopen, Microsoft versie 3 op de markt gaat brengen 😅
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 01:02:
Lekker een mid-week weg naar een Landal park. Vanochtend de XSX ingepakt en meegenomen. De vrouw zei meteen al "moet dat nou echt!?"

Maar op het moment dat de kinderen slapen toch verwachten dat we Netflix opstarten ;)

Lekker als het buiten regent The Witcher spelen, en de kinderen kunnen morgen ochtend Netflix opstarten...

Ideaal!
Een Series S is juist ideaal voor dit soort momenten. Licht, klein en valt niet op 😉

Geniet ervan!

[ Voor 14% gewijzigd door Guerilla op 10-08-2021 01:11 . Reden: Spelfouten ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:21
Guerilla schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 01:07:
Is er al iets bekend over de Xbox Elite Series 3 controller? Ik heb zo'n gevoel dat zodra ik de Series 2 ga kopen, Microsoft versie 3 op de markt gaat brengen 😅

[...]

Een Series S is juist ideaal voor dit soort momenten. Licht, klein en valt niet op 😉

Geniet ervan!
Gauw de V2 kopen dan, kan ik eindelijk overstappen naar de V3 haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cloud Gaming via de Xbox app op Windows 10 voelt wel merkbaar beter aan dan via de browser.
Hopelijk komen ze nog met een native macOS app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:18:
Ben ik nog de enige die stotterend geluid heeft als hij een achievement unlock En Dat groene diamantje in beeld krijgt? Ik meen op xbox wire gelezen te hebben dat ze dat zouden aanpakken, maar is tot op heden nog niet gebeurd bij mij (ben geen alpha insider)..

Valt me nu wat meer op nu ik wat indie games speel en makkelijke achievements haal 😊
Dat is mij in ieder geval nooit opgevallen, volgens mij gebeurt dat hier niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je de game weer downloaden als je de closed beta nog geïnstalleerd hebt staan? O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:58
Death’s Door klaar, echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Finraziel schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:26:
[...]

Dat is mij in ieder geval nooit opgevallen, volgens mij gebeurt dat hier niet.
Ik moet erbij vermelden dat het bij mij gebeurt als ik de headset gebruik (stom had ik erbij moeten vertellen). Ik ga vanavond eens testen als ik het via mijn receiver probeer. Kom erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-10 14:54
Malandro schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:28:
Death’s Door klaar, echt een aanrader!
Helemaal eens. Topsspel!

Vraagje: Zijn er Tweakers die heel soms een paar rode lijnen heel kort in beeld zien op de XSX? Het gebeurt bij mij bij games waarbij de achtergrond relatief statisch is (Ori games, Death Door). Het schijnt (maar dat weet ik niet zeker) te maken te hebben met de Game mode van Samsung TV's (of het ligt aan de Series X zelf maar dat hoop ik niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:50
JDL15 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:32:
[...]

Ik moet erbij vermelden dat het bij mij gebeurt als ik de headset gebruik (stom had ik erbij moeten vertellen). Ik ga vanavond eens testen als ik het via mijn receiver probeer. Kom erop terug!
Bij mij gebeurt de hapering in het geluid ook als ik met headset speel. Alleen bij de rare achievements overigens. Ik ben geen insider en gebruik een arctis 9x wireless headset. Als ik via mijn boxen speel klinkt het normaal.

Edit: betekent 13-8 om 00:00 op xbox.com middernacht in de nacht van 12-8 naar 13-8? (Hades release :9)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 10-08-2021 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Bij mij gebeurt de hapering in het geluid ook als ik met headset speel. Alleen bij de rare achievements overigens. Ik ben geen insider en gebruik een arctis 9x wireless headset. Als ik via mijn boxen speel klinkt het normaal.

Edit: betekent 13-8 om 00:00 op xbox.com middernacht in de nacht van 12-8 naar 13-8? (Hades release :9)
Gelukkig heb je er dan eigenlijk nooit last van :+

Normaal gesproken zou dan inderdaad op 13-8, om 00:01 de release zijn. Dus niet op de nacht van 13 op 14 augustus.

----

Vandaag om 18:00 de twitch indy showcase. Ik zet hem op de achtergrond aan, want de vorige keer werd het gepresenteerd door twee dames die iets te enthousiast waren in mijn optiek. Hopelijk hebben ze het format nu wat anders gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Guerilla schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 01:07:

[...]

Geniet ervan!
Want de X is zo belachelijk groot? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
brushaway schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:43:
[...]

Neuh, maar de S is wel opvallend compact 🙂

Ik moet ineens terugdenken aan de tijd rondom alle geruchten rondom de X en de S destijds. En uiteindelijk alle stress rondom de pre-orders..haha..blij dat de XSX hier nu sinds launch staat. Echt een onwijs goed product heeft MS in elkaar geschroefd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:18:

Ik had laatst tijdens het spelen van Gears 5 Hivebusters samen met broer online best veel last van haperingen in het geluid, echt zwaar irritant. Al die dagen, weken ervoor dat ik andere games zoals Dying Light speelde was er niets aan de hand. Na Hivebusters gingen we even The Ascent proberen, wederom haperingen in het geluid met koptelefoon.

Speel ik solo/offline is er niets aan de hand ook met Gears 5 niet, raar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Exactor it schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Bij mij dacht ik dus ook, ik dacht dus ook dat ik er geen last van had tijdens gebruik van geluid via mijn receiver..

Het gebeurt sowieso als ik dus een achievement haal, dan is het all the time. Ook als ik bijvoorbeeld Just Cause 4 of Halo: Reach singleplayer speel (of Warzone online), op momenten dat er bijvoorbeeld veel ontploffingen ofzoiets gebeuren. Echt irritant als je het eenmaal hoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik heb die popups sowieso uitgezet, die zijn alleen maar irritant.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn jullie van plan GTA 5 expanded and enhanced te kopen?

https://www.dualshockers....k60-fps-on-playstation-5/

Hoe belachelijk ik het ook vind dat er alweer een remaster komt kan ik niet ontkennen dat het exploren van Los Santos in 60fps met scherpe graphics zonder die smerige kartelranden goed klinkt, alleen niet full price waardig goed.

Rockstar zei ook een tijdje terug dat het veel meer dan alleen een remaster zou zijn, dat er echt andere dingen zouden zijn. Waar ik zelf op hoop is dat het de physics van RDR 2 heeft bijvoorbeeld, maar dat zal wel echt niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ga hem absoluut kopen.... maar wel voor een schappelijke prijs. (20 tot 30 euro) Dus geen idee of het al dit jaar is of pas ergens in de loop van volgend jaar in de aanbieding.

Heb hem pas een keer of 5 volledig gespeeld, en waarschijnlijk duizenden uren online dus is het wel weer tijd voor een nieuwe ronde SP :) (online ben ik definitief klaar mee, maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle spellen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:07:
Ik ga hem absoluut kopen.... maar wel voor een schappelijke prijs. (20 tot 30 euro) Dus geen idee of het al dit jaar is of pas ergens in de loop van volgend jaar in de aanbieding.

Heb hem pas een keer of 5 volledig gespeeld, en waarschijnlijk duizenden uren online dus is het wel weer tijd voor een nieuwe ronde SP :) (online ben ik definitief klaar mee, maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle spellen)
Online heeft me nooit weten te boeien helaas. Ik blijf het zo doodzonde vinden dat de SP DLC nooit is verschenen, ze waren ermee bezig, maar ja toen bleek het allemaal niet nodig te zijn dankzij de melkkoe genaamd GTA Online.

Forza motorsport 7 is nu een tientje via Game Oase trouwens. Wees er snel bij voordat hij straks delisted is.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 10-08-2021 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
devilsnight schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Online heeft me nooit weten te boeien helaas. Ik blijf het zo doodzonde vinden dat de SP DLC nooit is verschenen, ze waren ermee bezig, maar ja toen bleek het allemaal niet nodig te zijn dankzij de melkkoe genaamd GTA Online.

Forza motorsport 7 is nu een tientje via Game Oase trouwens. Wees er snel bij voordat hij straks delisted is.
Forza 7 inclusief alle DLC is zelfs €20, geen geld voor die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:59:
Zijn jullie van plan GTA 5 expanded and enhanced te kopen?

Hoe belachelijk ik het ook vind dat er alweer een remaster komt kan ik niet ontkennen dat het exploren van Los Santos in 60fps met scherpe graphics zonder die smerige kartelranden goed klinkt, alleen niet full price waardig goed.

Rockstar zei ook een tijdje terug dat het veel meer dan alleen een remaster zou zijn, dat er echt andere dingen zouden zijn. Waar ik zelf op hoop is dat het de physics van RDR 2 heeft bijvoorbeeld, maar dat zal wel echt niet.
Hoe triest het wellicht ook is, maar ik denk dat 'ie er wel gaat komen. Ik vind de game(wereld) nog steeds van zo'n hoog niveau, dat ik 'em graag op 4k60 wil spelen. Al is het maar omdat ik de 'oorspronkelijke' game (ik stapte in op de Xbox One, niet op de 360) nog nooit heb uitgespeeld :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:41

Vagax

Hehe

GTA V al zo lang niet meer aangeraakt dat de single player wel weer eens opnieuw kan doen. Maar ik zou hem alleen kopen voor ongeveer 10-20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:47:
GTA V al zo lang niet meer aangeraakt dat de single player wel weer eens opnieuw kan doen. Maar ik zou hem alleen kopen voor ongeveer 10-20 euro.
Hij is momenteel in de aanbieding? :)
24 euro is hij nu als je Gold hebt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 10-08-2021 12:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb GTA5 uitgespeeld op de PS4, PC en One X, en ondanks dat je er idd bedenkingen bij kunt hebben ga ik de enhanced ook kopen, die game blijft geweldig om ook wat gewoon rond te kloten en van de muziek te genieten, laat maar komen die enhanced Edition.

Hopelijk ook ooit nog een keer voor RDR2 dan spring ik helemaal een gat in de lucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:49:
Heb GTA5 uitgespeeld op de PS4, PC en One X, en ondanks dat je er idd bedenkingen bij kunt hebben ga ik de enhanced ook kopen, die game blijft geweldig om ook wat gewoon rond te kloten en van de muziek te genieten, laat maar komen die enhanced Edition.

Hopelijk ook ooit nog een keer voor RDR2 dan spring ik helemaal een gat in de lucht.
Ben benieuwd naar de lijst met verbeteringen, hoop zelf het meerst op 60 FPS!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
The Ascent in first person.

Eigenlijk moet deze camera mode gewoon uitgebracht worden voor The Ascent, wauw. Bizar hoe gedetailleerd die objecten zijn die je eigenlijk toch niet goed ziet met die isometrische camera.

[ Voor 50% gewijzigd door devilsnight op 10-08-2021 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Dat zeker, minimaal 60 fps anders gaat de koop niet door :P maar daar ga ik wel vanuit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brushaway
devilsnight schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:53:
The Ascent in first person.

[YouTube: FIRST PERSON MODE! How to unlock free camera in The Ascent]

Eigenlijk moet deze camera mode gewoon uitgebracht worden voor The Ascent, wauw. Bizar hoe gedetailleerd die objecten zijn die je eigenlijk toch niet goed ziet met die isometrische camera.
Erg cool!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:54:
[...]

Dat zeker, minimaal 60 fps anders gaat de koop niet door :P maar daar ga ik wel vanuit
G_Dragon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Reddit heeft het van de Duitse PS site , vandaar niks over Xbox, maar zo te zien zit dit wel goed. Maar ik vraag me af wat nog meer, Rockstar maakte duidelijk dat het meer zou zijn dan je zou verwachten van een remaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:59:
[...]

[...]

Reddit heeft het van de Duitse PS site , vandaar niks over Xbox, maar zo te zien zit dit wel goed. Maar ik vraag me af wat nog meer, Rockstar maakte duidelijk dat het meer zou zijn dan je zou verwachten van een remaster.
Ik kan niet wachten tot we de lijst krijgen met verbeteringen :)
Ziet er wel al veelbelovend uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hopelijk komt GTA:V met de eerder geannuleerde singleplayer DLC en is nieuwe content niet alleen maar een GTA Online feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:12:
Hopelijk komt GTA:V met de eerder geannuleerde singleplayer DLC en is nieuwe content niet alleen maar een GTA Online feestje.
Dat zou fantastisch zijn, want het was in de maak. Er was zelfs een audio clip geloof ik van Franklin's stem acteur en daar viel uit te halen dat het om story content ging, daarnaast was het pretty much ook een belofte van Rockstar.

Maar don't get your hopes up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Ik vind Forza Horizon echt geweldig. Speel dat elke dag wel even (al was het alleen maar om de dagelijkse opdracht te doen) Maar Mortorsport kan me gewoon niet echt in de greep krijgen. Heb een paar pogingen gedaan bij 6 en 7.... maar het is me denk ik toch teveel hezelfde steeds.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:49:
[...]

Dat is een bundel met een whale shark card, oftewel nep geld voor GTA online (waar je echt geld voor mag betalen). Alsnog goedkoper dan de losse game op dit moment, maar die is los een stuk goedkoper geweest al.
En het is natuurlijk niet de remaster versie.

Ik zal hem zelf ook wel willen kopen (de remaster dus), maar ook niet voor meer dan 20 euro. Ongetwijfeld zullen ze er meer voor willen hebben maar die prijs zakt vanzelf wel weer.

Ben vandaag opnieuw begonnen aan Senua's sacrifice... Eerst eens een paar keer door de opening scene gegaan met de verschillende graphics modes (helaas kun je niet on the fly wisselen tijdens het spelen, alleen vanuit het hoofdmenu). Maar omg wat ziet dat er ongelofeloos goed uit... Het was al een bizar mooie game maar de enhanced visuals mode gooit daar nog een keer een flinke schep bovenop. De raytracing werkt echt heel erg goed, voor mij in deze game absoluut de 30 fps waard, heerlijk! :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Bij mij komt de nieuwe GTA Remaster er niet in. Ik heb hem al 3x uitgespeeld, nu weet ik het allemaal wel. Ook voor hoe ze Online inzetten en iedere euro eruit willen persen is niet aan mij besteed (en dat zegt iemand die aardig wat DLC heeft gekocht de laatste jaren). Nee, geen nieuwe content, magere verbeteringen in de graphics en alle praktijken eromheen laten zo'n vieze smaak achter dat ik er niet over nadenk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:44
[...]

Niet kopen! Want dat is niet de remastered versie. Daar moet je weer de volle pond voor gaan betalen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Ik vind Forza Horizon echt geweldig. Speel dat elke dag wel even (al was het alleen maar om de dagelijkse opdracht te doen) Maar Mortorsport kan me gewoon niet echt in de greep krijgen. Heb een paar pogingen gedaan bij 6 en 7.... maar het is me denk ik toch teveel hezelfde steeds.
Niks ten nadele van de gamers die momenteel nog veel plezier halen uit FM7, maar puur als racegame vind ik FM7 een draak van een game. Er klopt zo ontzettend veel niet aan. Bizar hoe 'arcade' die game is geworden. Ik heb het vergelijk in het verleden al 10x gemaakt, maar Gran Turismo Sport laat zien hoe het naar mijn idee wèl moet om te komen tot een echt goede close-racing game op de console (met controller dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Martinspire schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:49:
Bij mij komt de nieuwe GTA Remaster er niet in. Ik heb hem al 3x uitgespeeld, nu weet ik het allemaal wel. Ook voor hoe ze Online inzetten en iedere euro eruit willen persen is niet aan mij besteed (en dat zegt iemand die aardig wat DLC heeft gekocht de laatste jaren). Nee, geen nieuwe content, magere verbeteringen in de graphics en alle praktijken eromheen laten zo'n vieze smaak achter dat ik er niet over nadenk.
Hier komt die er ook niet in, want dat zou ook de 4e keer zijn dat ik het spel koop en ik ga niet vrijwillig opnieuw grinden door GTA online. Maar hier juist hele andere ervaringen met GTA online. Heb er 1,5 maand speeltijd in en het is mij dus goed bevallen. Wel alles op servers met vrienden, Vooral auto's verzamelen en racen en helaas op een gegeven moment ook over gegaan op dupen omdat Rockstar ook begon te cheaten met verdiensten tegenover kosten van nieuwe content :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Dat is zeker niet de next-gen versie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:26:
[...]

Dat is zeker niet de next-gen versie :P
Nee klopt, maar zag ook niet in je bericht dat je het daarover had.
Jij gaf aan dat je GTA5 alleen zou kopen voor 10-20 euro en daar reageerde ik op, had niet door dat je het over de Next Gen versie had sorry!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

Dat is een bundel met een whale shark card, oftewel nep geld voor GTA online (waar je echt geld voor mag betalen). Alsnog goedkoper dan de losse game op dit moment, maar die is los een stuk goedkoper geweest al.
En het is natuurlijk niet de remaster versie.

Ik zal hem zelf ook wel willen kopen (de remaster dus), maar ook niet voor meer dan 20 euro. Ongetwijfeld zullen ze er meer voor willen hebben maar die prijs zakt vanzelf wel weer.

Ben vandaag opnieuw begonnen aan Senua's sacrifice... Eerst eens een paar keer door de opening scene gegaan met de verschillende graphics modes (helaas kun je niet on the fly wisselen tijdens het spelen, alleen vanuit het hoofdmenu). Maar omg wat ziet dat er ongelofeloos goed uit... Het was al een bizar mooie game maar de enhanced visuals mode gooit daar nog een keer een flinke schep bovenop. De raytracing werkt echt heel erg goed, voor mij in deze game absoluut de 30 fps waard, heerlijk! :D
Dit is ook serieus de eerste game waar ik het verschil met RayTracing on/off ook echt zie. Met name in de beginscene waar je bij dat "schip" komt. Wanneer je dan in het water kijkt op het strand dan zie je echt een schakeling tussen wel reflectie / geen reflectie wanneer je RT uit hebt staan. Met RT ingeschakeld ziet dit er gewoon consistent uit.

Gezien de trage pacing van deze game is Enhanced Visuals (4K/30 met Ray Tracing) the way to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brushaway
Rivanov schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:32:
[...]

Dit is ook serieus de eerste game waar ik het verschil met RayTracing on/off ook echt zie. Met name in de beginscene waar je bij dat "schip" komt. Wanneer je dan in het water kijkt op het strand dan zie je echt een schakeling tussen wel reflectie / geen reflectie wanneer je RT uit hebt staan. Met RT ingeschakeld ziet dit er gewoon consistent uit.

Gezien de trage pacing van deze game is Enhanced Visuals (4K/30 met Ray Tracing) the way to play.
Bij Control is het ook wel erg duidelijk, aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brushaway schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:46:
[...]

Bij Control is het ook wel erg duidelijk, aanrader :)
Maar Control vond ik dan weer érg moeizaam spelen in 30FPS. Dat vond ik juist weer fijner in 60FPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
brushaway schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:43:
[...]

Dat niet, maar de S met zijn 1.9 kg vs de X 4.4kg merk je wel bij het dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:56
bartd1983 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:37:
[...]

Helemaal eens. Topsspel!

Vraagje: Zijn er Tweakers die heel soms een paar rode lijnen heel kort in beeld zien op de XSX? Het gebeurt bij mij bij games waarbij de achtergrond relatief statisch is (Ori games, Death Door). Het schijnt (maar dat weet ik niet zeker) te maken te hebben met de Game mode van Samsung TV's (of het ligt aan de Series X zelf maar dat hoop ik niet).
Ik heb de XSX in combinatie met de Samsung Q80T en dit herken ik absoluut niet. Ik ben nu bezig met Ori and the Blind Forest, die nieuwere waarvan ik de naam even kwijt ben The Will of Wisps heb ik recent uitgespeeld.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:26
Via deze weg wil ik @jameskond bedanken. Dankzij deze user ben ik achter gekomen dat via Xbox Insider het nu mogelijk is om je Xbox Series X te streamen naar een Windows 10 PC via de Xbox app. :)

Net snel geprobeerd en zag beeld vanaf mijn Xbox. Zo meteen maar eens uitproberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:51:
[...]

Maar Control vond ik dan weer érg moeizaam spelen in 30FPS. Dat vond ik juist weer fijner in 60FPS.
Had ik eigenlijk niet zo... Maar ik vocht ook bijna exclusief met die telekinetische kracht om dingen te gooien. Als ik gameplay van control zie valt me altijd op dat mensen veel meer de gun gebruiken, dan is die 30 fps geloof ik wel lastiger. Ik gebruikte de gun uiteindelijk alleen maar als mijn energie op was en dan knalde ik gewoon in een keer het magazijn leeg, als een soort coverfire... En dan was mijn energie alweer vol :+
Ik vond control zonder rt vaak te donker waar je met rt nog net wat kon zien door strooilicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ook een mooie update voor Chivalry 2, blijft leuk om zo af en toe een paar potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Is die game Xbox series x en s enhanced?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alweer een paar mooie games gezien in het ID@xbox event. Straks zullen er vast wel losse trailers te vinden zijn van de meeste games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:31:
[...]

Is die game Xbox series x en s enhanced?
Voor zover ik weet wel!

GameSpot speelt op XSX hier

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 10-08-2021 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
polopolo150 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:28:
Via deze weg wil ik @jameskond bedanken. Dankzij deze user ben ik achter gekomen dat via Xbox Insider het nu mogelijk is om je Xbox Series X te streamen naar een Windows 10 PC via de Xbox app. :)

Net snel geprobeerd en zag beeld vanaf mijn Xbox. Zo meteen maar eens uitproberen. :D
Uhh. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68331850

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Dirt Rally
Dirt Rally 2.0

Staan er ook bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire

Release Q4 2021. En hij komt in GamePass!

Op zich wel een geinige strategie-game. Niet helemaal de hype waargemaakt op PC, maar nog steeds wel vermakelijk. De gameplay loop is wat veel herhaling, maar het bouwen van een basis is erg leuk en veelzijdig. Met de nodige updates is het ook een stuk boeiender geworden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Martinspire schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:34:
[YouTube: Evil Genius 2: World Domination - Reveal Trailer]
En hij komt in GamePass!

Op zich wel een geinige strategie-game. Niet helemaal de hype waargemaakt op PC, maar nog steeds wel vermakelijk. De gameplay loop is wat veel herhaling, maar het bouwen van een basis is erg leuk en veelzijdig. Met de nodige updates is het ook een stuk boeiender geworden trouwens.
Haha geweldig nieuws voor mij, afgelopen tijd bizar veel uur in Tropico 6 gestopt dus was al op zoek naar iets nieuws om te spelen op de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:32:
Alweer een paar mooie games gezien in het ID@xbox event. Straks zullen er vast wel losse trailers te vinden zijn van de meeste games.
Ze zijn zojuist verschenen, maar even niet de tijd om ze te linken hier. Op het eerste gezicht weer een enorm divers aanbod aan games wat er aan komt. O+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Oh yeah vanaf vrijdag 13 augustus early access beta diablo 2 resurected

https://mobile.twitter.co.../1425140295105142788?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:19:
Oh yeah vanaf vrijdag 13 augustus early access beta diablo 2 resurected

https://mobile.twitter.co.../1425140295105142788?s=20
Altijd nice. Ik zal voor de open bèta gaan want ik neem aan dat early access alleen voor pre-orders is?

En als het goed is later deze maand ook open bèta van Back 4 Blood toch?

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Artful Escape

The Vale

The Big Con

Black Book

Lightyear Frontier

The Wandering Village

Sam and Max save the Worl Remastered

Lab Rat

OlliOlli World

Pathfinder Wrath of the Righteous

Pupperazzi

Veel plezier. Kijk vooral uit naar OlliOlli World, The Vale, Artful Escape en The Big Con. :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hele aparte games weer, maar wel top dat er weer een paar naar GamePass lijken te komen. Moet zeggen dat het me toch wel opvalt hoeveel games ze naar GamePass sturen. Ik zou verwachten dat het toch nog wel een keertje rustig aan gaat doen, maar er komen maandelijks toch aardig wat games bij. Natuurlijk gaat er ook wel weer wat uit, maar toch.

Het gaat beter dan Netflix waar je naar een jaar of 2 toch wel een beetje door de content heen bent...

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Voor de mensen die nog sokken, ondergoed en een hoodie willen, de Primark heeft nieuwe items :+

Mijn vrouw ging gisteren even naar de stad en kwam terug met het volgende: :$

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnCMGLWOS6Rz4Qp8AF_BEjEcC7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIYYwdvIfs08NfZeGb3PDHsF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:43:
Voor de mensen die nog sokken, ondergoed en een hoodie willen, de Primark heeft nieuwe items :+

[Afbeelding]
Oeh, dat is nice. Heb m'n grijze Xbox hoodie best vaak aan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Rivanov schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

Oeh, dat is nice. Heb m'n grijze Xbox hoodie best vaak aan. :+
Ik heb ook nog een hoodie ergens, maar hier is het veel te warm. Pc en consoles maken veel teveel warmte dus ik hoef 3/4 van het jaar de verwarming niet eens aan, laat staan dat ik lange mouwen nodig heb haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:33

[Afbeelding]
Die sokken heb ik afgelopen weekend ook gekocht :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Niceee!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

[Afbeelding]
Xboxers :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Evil Genius 2 en OlliOlli World gaan hier op de lijst na het zien van alle trailers. Wilde de show terugkijken, maar vond het wat irritant om te volgen. Twee presentatoren die door elkaar heen praten waarvan er één een irritante stem had en er duidelijk niet zoveel chemie tussen de twee was. Groot voordeel dat de trailers hier dus gedeeld zijn :+

Hoop alleen Valhalla te hebben voltooid (main verhaal) voordat Halo Infinite komt, weet anders niet waar ik de tijd moet halen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guerilla

Dat is echte liefde d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:51

[Afbeelding]
"Primark. dat is toch die sigaretten- en tijdschriften- en loterijwinkel? Heeft die nu ook kleren? Oh nee, dat is de Primera. Effe Primark googlen, huh?? zit hier vlakbij!, maar nooit geweest. Effe binnen kijken en een schitterende praktische overall gevonden. Zal ik hem inpakken, vroeg het meisje. Nee, ik hou 'm wel aan."Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/degl3XLuHQDggFxMHU6IV7mb4Qo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zkfrcPS6R6HfYWwh3QsCVx0Z.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 209 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord