Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:56

Nogne

>.<

Is er al wat bekend wanneer er andere of grotere Storage Expension Cards komen? Wil graag een 2TB (of 4TB) halen maar vind zelf weinig informatie hierover.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
Martinspire schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:23:
[...]

Die van mij ook.
Nu maar een HDMI audio splitter eraan hangen die daar een SPDIF aansluiting van maakt. Moet die later nog een keer upgraden naar HDMI 2.1 compatible ding want dat is ie nu niet. Maar goed, zo'n scherm heb ik ook nog niet.

Edit: oh wacht, dat ding heb ik ondertussen alweer vervangen door een HDMI matrix om ook de Playstation en werklaptop op aan te sluiten. 2 kanalen ook dus ik kan eventueel op zowel mijn monitor als straks een TV een ander beeld zetten of juist dezelfde 2x. Er zijn wel opties, maar het is jammer dat het weer zo moet. Alleen zijn van die Matrix dingen (4 inputs, 2 outputs nu dus) helaas ook geen HDMI 2.1 te vinden, dus nu zit ik nog met 2.0b (wat op zich ook al prima is voor mijn huidige setup)
Zie iets terug een post van mij. De HDFury Vrroom kun je al pre-order geven :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nogne schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:58:
Is er al wat bekend wanneer er andere of grotere Storage Expension Cards komen? Wil graag een 2TB (of 4TB) halen maar vind zelf weinig informatie hierover.
Ik heb hier niets over gehoord. Volgens mij dus ook nog volledig onbekend.

——

Psychonauts 2 is gold.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2021 20:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 20:21
Finraziel schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:53:
[...]

Ik moest bij de replacement bumpers die ik bij Amazon besteld had aan een kant een beetje van het plastic wat op de microswitch drukte weg vijlen en zag online dat dat vaker voorkomt. Mocht je knop dus al vanzelf indrukken of niet goed terug veren dan kun je dat proberen. Ben wel voorzichtig dat je niet te veel weg vijlt, dat had ik gedaan ook al gebruikte ik maar zo'n wegwerp nagelvijltje, dat ging toch veel harder dan ik dacht. Gelukkig zaten er twee bij elkaar (die wel allebei dezelfde aanpassing nodig hadden).
Succes :)
Het is gelukt! :9 Thanks voor de tip. Ik moest uiteindelijk hetzelfde doen, het plastic was een fractie te groot waardoor ie ingedrukt bleef aan een kant. Gelukkig had ik ook twee replacement bumpers want bij de eerste had ik ook te veel weg gehaald :+ Leuk, ik heb weer een werkende Elite controller :*)

Afbeeldingslocatie: https://im7.ezgif.com/tmp/ezgif-7-83c85130bd64.gif

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:53
SunnieNL schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Zie iets terug een post van mij. De HDFury Vrroom kun je al pre-order geven :)
Mja maar dat is waarschijnlijk 4x zoveel als dat ik ervoor wil uitgeven. Dat ding wat ik nu heb kostte maar 65 en niet 165 of wat het gaat worden daarmee. En ik zeg al, het voldoet nu. Eerst betaalbare monitoren met HDMI 2.1 met 120hz en stuff en dan kijken we wel verder

Ik heb nu deze: https://www.bol.com/nl/nl...ion2008093611&language=nl

En dat bevalt eigenlijk wel prima. En zoals ik zeg heb je dan 2 uitgangen en dat kan op zich ook wel handig zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 06-08-2021 20:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Radko schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

Het lijkt me sterk dat de maat van je maat een Xbox prototype heeft.
Klopt, krijg net een appje van hem dat hij die foto van internet heeft. (Als hij dat er dan even gelijk bij zegt) Snap dus niet waarom hij een foto stuurde waarom die aansluiting er niet op zit.
Denk idd dat hij die foto hier vandaan heeft dan.

[ Voor 41% gewijzigd door airwolf83 op 06-08-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-10 13:54
DutchOwnage schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:22:
[...]

En hoeveel vlieguurtjes heeft meneer @Rossi46 inmiddels achter de kiezen? Of kom je niet verder dan een rondje Zuid-Holland vanaf Zestienhoven :9 ;)
Nou, kijk, ik heb wat lesjes gedaan enzo. En toen leek het me wel een puik plan om direct in een lekker gecompliceerde jet te stappen. In het donker 8) Sindsdien heb ik de game niet meer aangeraakt :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Nogne schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:58:
Ik wil niet weten hoeveel dat gaat kosten dan... :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 14:50
Nog mensen die een back4blood code willen ontvangen? Ik kan er namelijk 3 weg geven

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Yamy_Daffy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
Nog mensen die een back4blood code willen ontvangen? Ik kan er namelijk 3 weg geven
Oeh, mocht je er een over hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QoelQast
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 22:12
Ik probeer het eerst even via Twitch, maar toch bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Ik heb daar wel belang bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 14:50
En de back 4 blood codes zijn al vergeven.

Veel plezier ermee

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:33
Rossi46 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:42:
[...]

Nou, kijk, ik heb wat lesjes gedaan enzo. En toen leek het me wel een puik plan om direct in een lekker gecompliceerde jet te stappen. In het donker 8) Sindsdien heb ik de game niet meer aangeraakt :+
Haha I get it. Zonde joh, ik vermaak me er echt opperbest mee. Beetje sightseeing doen,in die kleine Cessna'tjes, poi afwerken en als ik een hele gekke bui heb pak ik de Airbus naar Ibiza. Of Gran Canaria. Of.... :+ :9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:40
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 01:01:
[...]

Haha I get it. Zonde joh, ik vermaak me er echt opperbest mee. Beetje sightseeing doen,in die kleine Cessna'tjes, poi afwerken en als ik een hele gekke bui heb pak ik de Airbus naar Ibiza. Of Gran Canaria. Of.... :+ :9.
Ik had verwacht na een uurtje wel klaar met de sim te zijn maar zit ook al twee weken te spelen. Absoluut fantastisch om af en toe een paar uurtjes te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 15:22

Bozznl

GT: The Bozzz88

Hierbij nog een back 4 blood beta code, laat even weten zodra je 'm hebt gebruikt :

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Night Mode wordt inmiddels uitgerold op het Alpha Skip Ahead channel:

https://news.xbox.com/en-...p-ahead-2109-210804-2200/

Ziet er wel goed uit, zeker Blue Light filter is handig en het led lampje van de standaard controller kan erg fel zijn dus fijn dat je die kan dimmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:37
Dimmen van de LED is inderdaad erg nice kan ik uit ervaring vertellen :)

*Elite Controller heeft die optie al

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Thalaron schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:31:
Dimmen van de LED is inderdaad erg nice kan ik uit ervaring vertellen :)

*Elite Controller heeft die optie al
Haha nice ja dat wist ik inderdaad maar ik wacht nog met het kopen van een Elite controller tot ze hopelijk de V3 aankondigen.

Tot die tijd is deze feature wel erg handig, hoop dat ze die snel in het release channel zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 11:59
ik zou wel meer limited edition elite controllers willen zien. Gears of war elite controller was en is nog steeds de mooiste controller die ik heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hmm merk dat QR bij MSFS nu werkt. Dacht dat die niet werkte. Maar heeft gisteren ook een update gekregen. Ideaal want het initiële laadscherm kost het meeste tijd :)

Vanmorgen even in verloren momentje gekeken naar mijn opgenomen Gameclips. Kwam ik best wel weer wat filmpjes tegen van Trials. Ik hoop dat er weer snel een nieuw deel uitkomt. Wat is dat toch een van mijn favorite IP’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 09:56

Nogne

>.<

Rossi46 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:44:
[...]

Ik wil niet weten hoeveel dat gaat kosten dan... :|
Haha ja daar heb ik het liever niet over :p

Hoop dat er snel fabrikanten bij komen die ook zo’n kaart mogen maken, hopelijk zorgt dat er voor dat ze wat gaan concurreren onderling. De huidige 1TB is soms ook al in de aanbieding, maar wil graag iets groters dan 1TB.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Nogne schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Hoop dat er snel fabrikanten bij komen die ook zo’n kaart mogen maken, hopelijk zorgt dat er voor dat ze wat gaan concurreren onderling. De huidige 1TB is soms ook al in de aanbieding, maar wil graag iets groters dan 1TB.
Hetzelfde hier. Ik wil graag meer opslag maar vind 1TB onvoldoende omdat je ook maar één uitbreidingspoort hebt.

Kan mij voorstellen dat Seagate één jaar exclusieve rechten heeft voordat andere fabrikanten ermee aan de slag mogen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 13:40
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:50:
Hmm merk dat QR bij MSFS nu werkt. Dacht dat die niet werkte. Maar heeft gisteren ook een update gekregen. Ideaal want het initiële laadscherm kost het meeste tijd :)

Vanmorgen even in verloren momentje gekeken naar mijn opgenomen Gameclips. Kwam ik best wel weer wat filmpjes tegen van Trials. Ik hoop dat er weer snel een nieuw deel uitkomt. Wat is dat toch een van mijn favorite IP’s.
Bedoel je QR of bedoel je doorspelen als hij in stand-by is geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:46:
[...]

Nee echt QR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:46:
[...]

QR, sinds de update van gisteren zou dat nu voor iedereen moeten werken. Hier gaat het vooralsnog goed.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ArthurMorgan schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:52:
[...]

QR, sinds de update van gisteren zou dat nu voor iedereen moeten werken. Hier gaat het vooralsnog goed.
Ja, en na de patch van vandaag(of gister) is ie ook goed stabiel. Vanmiddag toch 3 uur gevlogen en geen rare dingen meegemaakt. Dat in combinatie met QR is erg prettig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Vandaag begonnen aan "A Plague Tale" Innocence..

Wat een toffe maar vooral prachtige game, ik ben nu al helemaal weg van het middeleeuwse sfeertje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:52:
[...]

Bij het starten van de game in één keer door naar m'n vliegtuig.
Dat is inderdaad een enorme veretering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:13
BvanOsch schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:37:
Vandaag begonnen aan "A Plague Tale" Innocence..

Wat een toffe maar vooral prachtige game, ik heb nu al helemaal weg van het middeleeuwse sfeertje!
Totaal mee eens. Ik heb game pass en dit is echt een topper.

Ik ben een wat oudere gamer(30 jaar) en bij mij is vooral het verhaal belangrijk. Niet te moeilijk, maar wel spannend etc. Je gaat echt meeleven met Hugo.

Ik ben dus geen fortnite, warzone, halo gamer. Maar games zoals Mafia en a plaques tale vind ik geweldig. Weet iemand of er meer games met een gave verhaal op game pass staan?

Niet zoiets als the ascent. Ik heb 2 jaar in Amerika gewoon maar dat is gewoon teveel tekst waar ik niet uit kom. Zo goed is mijn Engels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42

Phydomir

Dennis

- Katana Zero
- Prey
- Tell Me Why
- Control
- Hellblade

Niet allemaal puur gefocust op het verhaal, maar wat mij betreft wel games die een interessant verhaal hebben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Syndz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:58
Wat oudere titels, mocht je ze hebben gemist:

- What Remains of Edith Finch
- Ryse: Son of Rome
- Alan wake
- Quantum Break

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deryck schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:07:
[...]

Ik ben een wat oudere gamer(30 jaar) en bij mij is vooral het verhaal belangrijk. Niet te moeilijk, maar wel spannend etc. Je gaat echt meeleven met Hugo.

Ik ben dus geen fortnite, warzone, halo gamer. Maar games zoals Mafia en a plaques tale vind ik geweldig. Weet iemand of er meer games met een gave verhaal op game pass staan?

Niet zoiets als the ascent. Ik heb 2 jaar in Amerika gewoon maar dat is gewoon teveel tekst waar ik niet uit kom. Zo goed is mijn Engels niet.
Moet je RiME eens proberen.
En de beste aller tijden : NIER Automata _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-08-2021 19:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

[...]

Vond Jedi: Fallen Order ook een topper mits je van Star Wars houdt. Heeft onlangs nog een next-gen patch gehad dus daar profiteer je ook van.

Daarnaast waren de gehele Gears of War games zeker vermakelijk, geen echte topper qua story alleen maar zeker icm de gunplay wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de beta van Back 4 Blood vandaag 2 uur gespeeld en ben zeer tevreden, vooral verrast hoe ik me er mee vermaakte. Zit alleen met 1 vraag, komt er split-screen in deze game? Want dat hebben we me vriendin en ik een mooie nieuwe game naast Modern Warfare om te spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10 20:51

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

hifigamefreak schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:07:
[...]

Vond Jedi: Fallen Order ook een topper mits je van Star Wars houdt. Heeft onlangs nog een next-gen patch gehad dus daar profiteer je ook van.

Daarnaast waren de gehele Gears of War games zeker vermakelijk, geen echte topper qua story alleen maar zeker icm de gunplay wel erg goed.
+1 voor Gears. Gewoon lekker bij deel 1 beginnen :*)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:27
SecondGuess schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:19:
In omno is de camera inderdaad erg strooperig. Ben nu in het ijslevel waar je kunt snowboarden.
Denk dat hierdoor de komende levels alleen maar leuker worden.

Kijk naar ascent waar een iets snellere manier van lopen een zwaar gemis is.
Je weet dat je dat kan verbeteren met gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:23:
[...]

Je weet dat je dat kan verbeteren met gear?
Toch alleen de evade recharge cool down time ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Nogne schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Gaat denk ik wel komen als de SSD's voor de PS5 een vlucht gaan nemen. Die zijn nu al goedkoper en ook al in verschillende formaten verkrijgbaar. Nu nog maar een paar types, maar dat worden er natuurlijk meer. Xbox kan wat dat betreft niet achterblijven, al blijft het een 'nadeel' dat voor de Xbox een niet generiek SSD benodigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 11:59
Ik had het meer over iets als sprinten.
Continu evade gebruiken ipv lopen is echt irritant.
Heb the ascent nu uitgespeeld.
Super vette game. Maar het laatste paar uur heb ik alles met de taxi gedaan en nog iriteerde ik me aan het trage lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:50:

Yep, hier ook. Hij verscheen echt meteen in het QR gedeelte zag ik. Het zou echt leuk zijn als veel meer (nieuwe) games het gingen ondersteunen, vooral die wat kleinere indie games als Omno,The Ascent etc.

Hopelijk deze maand op zijn minst Psychonauts 2. Het is immers een first party titel.

Gisteren Dying Light uitgespeeld, alle side quests ook, heerlijke game is het. Ik wilde even een break nemen voordat ik aan The Following begon, maar nope, vanavond er al aan begonnen. Mooi allemaal hoor en die FPS boost is wel een game changer hier. Wel jammer dat Techland de game nooit van een 4K jasje heeft voorzien, die 900p resolution is goed te zien ook.

Gelukkig komt DL2 er al gauw aan en de tering wat ziet die er vet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 07-08-2021 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
Rossi46 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:05:
[...]

Gaat denk ik wel komen als de SSD's voor de PS5 een vlucht gaan nemen. Die zijn nu al goedkoper en ook al in verschillende formaten verkrijgbaar. Nu nog maar een paar types, maar dat worden er natuurlijk meer. Xbox kan wat dat betreft niet achterblijven, al blijft het een 'nadeel' dat voor de Xbox een niet generiek SSD benodigd is.
Verschil is we dat Microsoft garandeert dat alle games er op goed werken. Sony zegt gewoon: wij beloven niets, als je problemen ondervind moet je de game maar op internal storage zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week kreeg ik de tip dat je gratis Diablo 3 Reaper Of Souls kon downloaden, maar nu bij het opstarten zegt de game " do you own this game or app "

Onder manage game staat ook 0.0MB en de melding " we're having trouble getting your stuff right now"

Hebben meer van jullie dit probleem?

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2021 23:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:47:
Vorige week kreeg ik de tip dat je gratis Diablo 3 Reaper Of Souls kon downloaden, maar nu bij het opstarten zegt de game " do you own this game or app "

Onder manage game staat ook 0.0MB en de melding " we're having trouble getting your stuff right now"

Hebben meer van jullie dit probleem?
Was helaas een foutje wat ze snel hebben gecorrigeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:13:
Heb de beta van Back 4 Blood vandaag 2 uur gespeeld en ben zeer tevreden, vooral verrast hoe ik me er mee vermaakte. Zit alleen met 1 vraag, komt er split-screen in deze game? Want dat hebben we me vriendin en ik een mooie nieuwe game naast Modern Warfare om te spelen.
Lijkt het wel op, ik zag “local multiplay” voorbij komen.

Overigens net ook een avondje gespeeld en vind het ook wel vermakelijk, soms ook pittig.
Wel liepen we ergens vast en toen verlieten de twee randoms de game, daarvoor in de plaats kregen we twee enorm domme bots, zaten continu vast etc, dat moeten ze dus nog wel even fixen. Verder goed interessant.

Komt alleen wel uit tegenover Battlefield 2042, dus of dat een goeie zet is ondanks dat het een ander soort game is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:57:
[...]

Was helaas een foutje wat ze snel hebben gecorrigeerd.
Ah jammer! Heb die game altijd met veel plezier gespeeld :).

Donstil schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:58:
[...]

Lijkt het wel op, ik zag “local multiplay” voorbij komen.

Overigens net ook een avondje gespeeld en vind het ook wel vermakelijk, soms ook pittig.
Wel liepen we ergens vast en toen verlieten de twee randoms de game, daarvoor in de plaats kregen we twee enorm domme bots, zaten continu vast etc, dat moeten ze dus nog wel even fixen. Verder goed interessant.

Komt alleen wel uit tegenover Battlefield 2042, dus of dat een goeie zet is ondanks dat het een ander soort game is.
Mee eens, alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgen :) aangezien er dit jaar geen leuke shooter gaat uitkomen die dat bied, zijn we gedwongen om Modern Warfare te blijven spelen. Want local multiplayer is alleen local en niet online,

Ik vind het zo leuk dat je random joined en dan gedachteloos kan knallen en elkaar moet helpen, even niet opletten maar gewoon knallen. Vind wel dat ze op console de auto aim mogen aanpassen, want deze maakt het een beetje to easy. Want als je LT en Rt goed blijft indrukken achter elkaar knal je echt onwijs snel alles neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SunnieNL schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:46:
[...]

Verschil is we dat Microsoft garandeert dat alle games er op goed werken. Sony zegt gewoon: wij beloven niets, als je problemen ondervind moet je de game maar op internal storage zetten.
True, maar heel eerlijk, hoeveel problemen vallen te verwachten? Ik denk heel erg weinig. Al jaren voegt men extra storage toe aan consoles. Alleen in dit geval nogal high tech storage. Als je netjes een SSD toevoegt die voldoet aan de specs van Sony dan zal het vast allemaal keurig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

Last Pass Stop schijnt leuk te zijn, weet ik na een tip van iemand hier laatst :) Dat is overigens vooral heel veel verhaal, maar zo te lezen valt het wel binnen je straatje (ik ga alweer richting de 40 en moet het daardoor ook vooral hebben van boeiende niet al te moeilijke games die niet eindeloos duren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:04
Rossi46 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:29:
[...]

Last Pass schijnt leuk te zijn, weet ik na een tip van iemand hier laatst :) Dat is overigens vooral heel veel verhaal, maar zo te lezen valt het wel binnen je straatje (ik ga alweer richting de 40 en moet het daardoor ook vooral hebben van boeiende niet al te moeilijke games die niet eindeloos duren).
Last Pass? Bedoel je niet Last Stop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de Night Mode nu op m’n Series X staan (Insider)
Persoonlijk zie ik daar het nu niet van in en zal ik het ook niet gebruiken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:18:
alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgen :) aangezien er dit jaar geen leuke shooter gaat uitkomen die dat bied,
Halo infinite?
Misschien begrijp ik hem verkeerd, ben niet zo thuis in de online shooters, maar ik zag wel dat Infinite weer split screen zou krijgen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 07:36:
Ik geloof dat je de lampjes van console en controller uit kunt zetten dan toch? Dat wil ik zeker wel gaan gebruiken. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:18:

Mee eens, alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgen :) aangezien er dit jaar geen leuke shooter gaat uitkomen die dat bied, zijn we gedwongen om Modern Warfare te blijven spelen. Want local multiplayer is alleen local en niet online,

Ik vind het zo leuk dat je random joined en dan gedachteloos kan knallen en elkaar moet helpen, even niet opletten maar gewoon knallen. Vind wel dat ze op console de auto aim mogen aanpassen, want deze maakt het een beetje to easy. Want als je LT en Rt goed blijft indrukken achter elkaar knal je echt onwijs snel alles neer..
Ooh ik vond persoonlijk de Auto-aim hier wel lekker. Hij is idd wat agressief maar omdat de game toch tegen NPC’s is vond ik dat persoonlijk wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
@deryck
Deliver us the moon
Call of the Sea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 07:36:
Het zou handig geweest zijn voor OLED tv's al Xbox niet al jaren zelf de screen dimmer optie had. Dat je het nu kan regelen.....tja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 08:13:
[...]

Ik geloof dat je de lampjes van console en controller uit kunt zetten dan toch? Dat wil ik zeker wel gaan gebruiken. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.
Ja, en ander kleurschema (meer gelig/bruin) en je kunt bijvoorbeeld HDR blocken etc.
In deze tweet vind je een filmpje met uitleg:

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 08-08-2021 11:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.
Is dat niet slecht voor je ogen ?
#papaiklijksteedsmeeropjou

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
justifire schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:36:
[...]

Waarom zou dat slecht voor je ogen zijn? In de bioscoop kijk je ook zo. Op die wijze word ik gewoon echt veel meer in die serie of game getrokken dan als ik mijn kamer de hele tijd zie. Heb ook echte verduisteringsgordijnen. Maar nooit last van dat ik vermoeide ogen heb daarna of moeite met scherpstellen of iets dergelijks.

Sowieso ben ik dik boven de 40, dus die ogen worden sowieso wel slechter :D

#nogeenglaswodka

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-08-2021 12:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:02
Ik heb de voice van de Master Chief en een warthog als icoontje in Waze, I know voor de nerd maar wel best grappig:

https://www.theverge.com/...te-maps-promotion-warthog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://mp1st.com/news/dy...-post-processing-elements

Dying Light 2 :

Zo te zien gaat quality mode van alles krijgen, maar dat zal wel niet op 60fps draaien. Er Zal ook een performance mode zijn en ik hoop echt dat die qua resolutie wel op zijn minst 1440p is en niet 1080p ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
JDL15 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 13:45:
Ik heb de voice van de Master Chief en een warthog als icoontje in Waze, I know voor de nerd maar wel best grappig:

https://www.theverge.com/...te-maps-promotion-warthog
Haha, tof! Hier ook ingesteld :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Voor de katten liefhebbers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgnYkQkNUB7IY_QVHBavUYuNHng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5kASrPzmoVUpC0xPz3ettVY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dan moet je zeker in het donker spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NVM

[ Voor 100% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2021 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik ben een enorme kattenliefhebber hoor, maar dit gaat mij duidelijk te ver O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:25:
[...]

Dan moet je zeker in het donker spelen ;)
Aah… jij knijpt de katjes in het donker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha die vind ik dan wel weer geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Waarom zou dat slecht voor je ogen zijn? In de bioscoop kijk je ook zo. Op die wijze word ik gewoon echt veel meer in die serie of game getrokken dan als ik mijn kamer de hele tijd zie. Heb ook echte verduisteringsgordijnen. Maar nooit last van dat ik vermoeide ogen heb daarna of moeite met scherpstellen of iets dergelijks.

Sowieso ben ik dik boven de 40, dus die ogen worden sowieso wel slechter :D

#nogeenglaswodka
In de bioscoop is het ook niet helemaal donker, de kinepolissen waar ik wel eens kom brand in ieder geval altijd wel iets. Nooduitgang, led stripjes op de trap etc, voor veiligheid maar zeker ook om onderstaande reden.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 08-08-2021 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:36:
[...]

Krijg je vierkante ogen van :+

Maar zonder gekheid je wordt niet blind van tv kijken in het donker maar een klein beetje licht erbij is wel beter idd. Je ogen worden minder snel vermoeid en de kans op hoofdpijn bij een volledig donkere ruimte behalve de tv is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:25:
[...]

In de bioscoop is het ook niet helemaal donker, de kinepolissen waar ik wel eens kom brand in ieder geval altijd wel iets. Nooduitgang, led stripjes op de trap etc, voor veiligheid maar zeker ook om onderstaande reden.
Volgens mij is dat zo weinig licht dat dat juist vrijwel geen invloed heeft. Bedenk ook dat de meeste mensen waarschijnlijk gewoon lichte muren en plafonds hebben die ook oplichten van het licht van de tv waarmee het contrast tussen tv en omgeving waarschijnlijk al snel lager is dan in die bioscoop waar de muren en plafonds wel zo zijn dat je minder last van strooilicht hebt.

Ik heb overigens wel eens bij de bios waar ik vaak naar toe ga (of dat deed ik pre-corona...) gevraagd of ze in een bepaalde zaal niks konden doen aan het licht van het nooduitgang bordje dat gedeeltelijk op het doek viel. Was helaas niks aan te doen door de indeling van die zaal en de wettelijke eisen aan dat bordje. Daar was het in ieder geval zeker niet om kijk comfort te verbeteren...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:27
[...]

Ben hier ook heel blij mee, al zal ik ze niet helemaal uitzetten maar zo dimmen dat ik nog wel kan zien of de controller en xbox aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:45:
[...]

Volgens mij is dat zo weinig licht dat dat juist vrijwel geen invloed heeft. Bedenk ook dat de meeste mensen waarschijnlijk gewoon lichte muren en plafonds hebben die ook oplichten van het licht van de tv waarmee het contrast tussen tv en omgeving waarschijnlijk al snel lager is dan in die bioscoop waar de muren en plafonds wel zo zijn dat je minder last van strooilicht hebt.

Ik heb overigens wel eens bij de bios waar ik vaak naar toe ga (of dat deed ik pre-corona...) gevraagd of ze in een bepaalde zaal niks konden doen aan het licht van het nooduitgang bordje dat gedeeltelijk op het doek viel. Was helaas niks aan te doen door de indeling van die zaal en de wettelijke eisen aan dat bordje. Daar was het in ieder geval zeker niet om kijk comfort te verbeteren...
Haha Nee het bordje van de nooduitgang is uiteraard niet voor comfort. Dat was meer een voorbeeld dat het niet helemaal donker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nvt

[ Voor 98% gewijzigd door Sipio op 08-08-2021 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Beetje laat, maar de Dishonored games kan ik aanraden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Willybubba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:23:
[...]

Beetje laat, maar de Dishonored games kan ik aanraden.
Die ook nog updates hebben gehad voor de XSX. Al zou ik even op moeten zoeken hoe dat ook alweer zat... Ik dacht deel 1 60fps geloof ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:34
Alleen Dishonored – Definitive Edition en Dishonored: Death of the Outsider hebben 60 FPS via FPS Boost. Dishonored 2 is 30 FPS. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
rogierba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:55:
Alleen Dishonored – Definitive Edition en Dishonored: Death of the Outsider hebben 60 FPS via FPS Boost. Dishonored 2 is 30 FPS. bron
Waarbij de XOX upgraded komt de vervallen toch? Om het lekker gecompliceerd te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:34
Rossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Waarbij de XOX upgraded komt de vervallen toch? Om het lekker gecompliceerd te maken ;)
Ja bij Dishonored: Death of the Outsider geloof ik, daarom staat daar ook standaard de FPS Boost uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nu mensen de Beta hebben gespeeld, leek mij het handig om even een Back 4 Blood Topic aan te maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rogierba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:55:
Overigens is Dishonored 2 prima te spelen op 30FPS. De gameplay vraagt niet per sé om een hogere FPS. Heb mij in ieder geval enorm vermaakt met die titels.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 11:17

Vagax

Hehe

Dacht ik installeer vanuit Game Pass voor de lol Tropico 6 op de Xbox maar onderhand zit ik er al 10 uur in, speelt erg lekker weg 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Vagax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:40:
Dacht ik installeer vanuit Game Pass voor de lol Tropico 6 op de Xbox maar onderhand zit ik er al 10 uur in, speelt erg lekker weg 8)7
Ik begin dat Gamepass ook steeds meer te waarderen. Niet om de triple A titels maar juist om de wat minder bekende games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan geen topic over de game vinden, dan maar hier de video plaatsen :P.
Weer een uitbreiding, heerlijk hoelang ze deze top seller blijven supporten _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:52

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Rossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:57:
[...]

Ik begin dat Gamepass ook steeds meer te waarderen. Niet om de triple A titels maar juist om de wat minder bekende games :)
Hier juist iets gedaan wat ik niet had verwacht. Gamepass opgezegd.

Merk toch dat ik op de Xbox speel voor de titels die ik echt wil spelen. Fifa, RDR, Witcher 3 etc en dat dat ook net de games zijn waar al mijn uren in gaan zitten. Probeer wel wat op Gamepass maar zelden komt daar een spel boven de 5 uur speeltijd.

Voor de ongeveer 130 euro per jaar aan gamepass koop ik liever 2 tot 3 AAA-titels die altijd tot mijn beschikking blijven.

Ik had het nooit gedacht want ik dacht met dat aanbod heb je niets anders meer nodig, maar het zijn in mijn geval vooral games die ik nooit zelf zou kopen.

Verder nog wel dolgelukkig met de mooie Series S. Een parel van een console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 12:34
tuinïnen schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Merk toch dat ik op de Xbox speel voor de titels die ik echt wil spelen. Fifa, RDR, Witcher 3 etc en dat dat ook net de games zijn waar al mijn uren in gaan zitten. Probeer wel wat op Gamepass maar zelden komt daar een spel boven de 5 uur speeltijd.

Voor de ongeveer 130 euro per jaar aan gamepass koop ik liever 2 tot 3 AAA-titels die altijd tot mijn beschikking blijven.

Ik had het nooit gedacht want ik dacht met dat aanbod heb je niets anders meer nodig, maar het zijn in mijn geval vooral games die ik nooit zelf zou kopen.

Ik begrijp dit wel. Ik ben ook een typische 1st day AAA gamer, dus ik heb game pass voornamelijk voor de Xbox 1st party AAA games. Die zijn er vooralsnog amper, maar gelukkig lijkt het erop dat er daarvan genoeg in de pijplijn zitten om er in de toekomst tenminste elk kwartaal 1 uit te brengen.

Mochten de verwachtingen voor de toekomst niet waargemaakt worden en we betalen over een paar jaar de volle pond omdat de huidige trucjes niet meer werken zal ik dat ook doen

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 09-08-2021 13:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

Je kunt toch nog steeds je Gold abonnement omzetten naar GP Ultimate? De 1e keer kost dat 1 euro, bij een volgende keer 12,99 ofzo? Dan ben je in ieder geval veel goedkoper uit dan de 130 per jaar die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
[...]

Je kunt toch nog steeds je Gold abonnement omzetten naar GP Ultimate? De 1e keer kost dat 1 euro, bij een volgende keer 12,99 ofzo? Dan ben je in ieder geval veel goedkoper uit dan de 130 per jaar die je noemt.
Of je neem deze ( werkt via VPN ).
Zo haal ik voor zolang ik al weet Xbox Gold en heb het toen ook omgezet naar Game Pass Ultimate.
Enige wat je moet regelen is een gratis vpn ( trail ), even nieuwe email maken bij hotmail en je bent er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dodgeball Academia op Game Pass. Erg leuke game moet ik zeggen. Gewoon leuk gedaan en ik heb niks met Dodgeball of sport in het algemeen. Check it out!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Verwachtingen voor Gamescom zijn in ieder geval gedeeld.

Morgen is er een twitch stream voor indies. Hopelijk niet zo langdradig als de vorige stream, maar verwacht van wel :P

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2021 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 23:01
uchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:05:

[Twitter]

Morgen is er een twitch stream voor indies. Hopelijk niet zo langdradig als de vorige stream, maar verwacht van wel :P
Ze hebben ook al zoveel aangekondigd, nu eerst maar releasen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:04
[...]
....
...
Voor minder dan wat jij per jaar betaald heb ik drie jaar GPU, kost mij per maand minder dan drie euro per maand.
Maar over GPU prijzen e.d. is gelukkig een apart topic. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik snap het opzeggen ook wel. Ik betaal nu ook nog niet de volle pond, maar als dat wel zou moeten denk ik dat ik nog wel even goed nadenk. Al speel ik wel veel online met vrienden, dus zit ik sowieso nog aan Gold vast...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zolang ik Gold kan omzetten blijf ik wel GPU gebruiken, en als ik via andere sites (wel gewoon zonder vpn) het voor onder de 100 kan houden ook wel denk ik. Maar anders haal ik het er ook gewoon niet uit.

Heb je voor de betere (online) grafische settings voor MSFS eigenlijk Gold Live nodig? Anders zou ik zelfs zonder dat gaan waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:05:

[Twitter]

Mag toch echt hopen dat 343 nu gewoon een normale gameplay demo van de Halo campaign heeft, want een flyby van de map van een paar seconden en een cinematic ain't cutting it at all!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Out of nowhere, een Series X|S Patch voor Hellblade met o.a. Raytracing.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[EMBED=,,"Hellblade: Senua's Sacrifice - Optimized For Xbox Series X|S"]https://youtu.be/fq2mp2u0tXc[/EMBED]

Series S en X optimized. Toch weer even installeren straks.

Wtf @Willybubba:P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een verassing! En ik moet nog altijd eens rustig gaan zitten en de game gaan spelen, heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Heb hem 1,5 maand geleden uitgespeeld en eigenlijk vond ik hem toen al bizar mooi ogen op de Series X... Dus benieuwd wat ze er van gebakken hebben.
Pagina: 1 ... 208 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord