Is er al wat bekend wanneer er andere of grotere Storage Expension Cards komen? Wil graag een 2TB (of 4TB) halen maar vind zelf weinig informatie hierover.
PS/XBL: Nogne
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zie iets terug een post van mij. De HDFury Vrroom kun je al pre-order gevenMartinspire schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Die van mij ook.
Nu maar een HDMI audio splitter eraan hangen die daar een SPDIF aansluiting van maakt. Moet die later nog een keer upgraden naar HDMI 2.1 compatible ding want dat is ie nu niet. Maar goed, zo'n scherm heb ik ook nog niet.
Edit: oh wacht, dat ding heb ik ondertussen alweer vervangen door een HDMI matrix om ook de Playstation en werklaptop op aan te sluiten. 2 kanalen ook dus ik kan eventueel op zowel mijn monitor als straks een TV een ander beeld zetten of juist dezelfde 2x. Er zijn wel opties, maar het is jammer dat het weer zo moet. Alleen zijn van die Matrix dingen (4 inputs, 2 outputs nu dus) helaas ook geen HDMI 2.1 te vinden, dus nu zit ik nog met 2.0b (wat op zich ook al prima is voor mijn huidige setup)
Ik heb hier niets over gehoord. Volgens mij dus ook nog volledig onbekend.Nogne schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:58:
Is er al wat bekend wanneer er andere of grotere Storage Expension Cards komen? Wil graag een 2TB (of 4TB) halen maar vind zelf weinig informatie hierover.
It's been a long time coming, but Psychonauts 2 has officially gone GOLD.
— Double Fine (@DoubleFine) 6 augustus 2021
Enjoy the adventure on August 25th on @Xbox and play it Day One with @xboxgamepass!
Pre-order here: https://t.co/XnDI6g0GRf ... and then pre-install immediately too! pic.twitter.com/2580Zu8dy4
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2021 20:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Huh, Yonder was al een heel tijdje op Xbox toch?
Het is gelukt!Finraziel schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Ik moest bij de replacement bumpers die ik bij Amazon besteld had aan een kant een beetje van het plastic wat op de microswitch drukte weg vijlen en zag online dat dat vaker voorkomt. Mocht je knop dus al vanzelf indrukken of niet goed terug veren dan kun je dat proberen. Ben wel voorzichtig dat je niet te veel weg vijlt, dat had ik gedaan ook al gebruikte ik maar zo'n wegwerp nagelvijltje, dat ging toch veel harder dan ik dacht. Gelukkig zaten er twee bij elkaar (die wel allebei dezelfde aanpassing nodig hadden).
Succes
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Mja maar dat is waarschijnlijk 4x zoveel als dat ik ervoor wil uitgeven. Dat ding wat ik nu heb kostte maar 65 en niet 165 of wat het gaat worden daarmee. En ik zeg al, het voldoet nu. Eerst betaalbare monitoren met HDMI 2.1 met 120hz en stuff en dan kijken we wel verderSunnieNL schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:03:
[...]
Zie iets terug een post van mij. De HDFury Vrroom kun je al pre-order geven
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 06-08-2021 20:56 ]
Klopt, krijg net een appje van hem dat hij die foto van internet heeft. (Als hij dat er dan even gelijk bij zegt) Snap dus niet waarom hij een foto stuurde waarom die aansluiting er niet op zit.Radko schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:44:
[...]
Het lijkt me sterk dat de maat van je maat een Xbox prototype heeft.
Denk idd dat hij die foto hier vandaan heeft dan.Xtuv schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:44:
[...]
Kleine kans dat deze XSX van 'een maat' isDie foto komt me bekend voor: nieuws: Foto's van aansluitingen op vermoedelijk Xbox Series X-prototype kome...
[ Voor 41% gewijzigd door airwolf83 op 06-08-2021 22:15 ]
Nou, kijk, ik heb wat lesjes gedaan enzo. En toen leek het me wel een puik plan om direct in een lekker gecompliceerde jet te stappen. In het donkerDutchOwnage schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
En hoeveel vlieguurtjes heeft meneer @Rossi46 inmiddels achter de kiezen? Of kom je niet verder dan een rondje Zuid-Holland vanaf Zestienhoven![]()
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik wil niet weten hoeveel dat gaat kosten dan...Nogne schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:58:
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Oeh, mocht je er een over hebben...Yamy_Daffy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
Nog mensen die een back4blood code willen ontvangen? Ik kan er namelijk 3 weg geven
Ik probeer het eerst even via Twitch, maar toch bedankt.Yamy_Daffy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
Nog mensen die een back4blood code willen ontvangen? Ik kan er namelijk 3 weg geven
Ik heb daar wel belang bij.Yamy_Daffy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:50:
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Haha I get it. Zonde joh, ik vermaak me er echt opperbest mee. Beetje sightseeing doen,in die kleine Cessna'tjes, poi afwerken en als ik een hele gekke bui heb pak ik de Airbus naar Ibiza. Of Gran Canaria. Of....Rossi46 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:42:
[...]
Nou, kijk, ik heb wat lesjes gedaan enzo. En toen leek het me wel een puik plan om direct in een lekker gecompliceerde jet te stappen. In het donkerSindsdien heb ik de game niet meer aangeraakt
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik had verwacht na een uurtje wel klaar met de sim te zijn maar zit ook al twee weken te spelen. Absoluut fantastisch om af en toe een paar uurtjes te vliegen.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 01:01:
[...]
Haha I get it. Zonde joh, ik vermaak me er echt opperbest mee. Beetje sightseeing doen,in die kleine Cessna'tjes, poi afwerken en als ik een hele gekke bui heb pak ik de Airbus naar Ibiza. Of Gran Canaria. Of....![]()
.
GT: The Bozzz88
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Haha nice ja dat wist ik inderdaad maar ik wacht nog met het kopen van een Elite controller tot ze hopelijk de V3 aankondigen.Thalaron schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:31:
Dimmen van de LED is inderdaad erg nice kan ik uit ervaring vertellen
*Elite Controller heeft die optie al
Haha ja daar heb ik het liever niet overRossi46 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Ik wil niet weten hoeveel dat gaat kosten dan...
Hetzelfde hier. Ik wil graag meer opslag maar vind 1TB onvoldoende omdat je ook maar één uitbreidingspoort hebt.Nogne schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:07:
[...]
Haha ja daar heb ik het liever niet over
Hoop dat er snel fabrikanten bij komen die ook zo’n kaart mogen maken, hopelijk zorgt dat er voor dat ze wat gaan concurreren onderling. De huidige 1TB is soms ook al in de aanbieding, maar wil graag iets groters dan 1TB.
Bedoel je QR of bedoel je doorspelen als hij in stand-by is geweest?uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:50:
Hmm merk dat QR bij MSFS nu werkt. Dacht dat die niet werkte. Maar heeft gisteren ook een update gekregen. Ideaal want het initiële laadscherm kost het meeste tijd
Vanmorgen even in verloren momentje gekeken naar mijn opgenomen Gameclips. Kwam ik best wel weer wat filmpjes tegen van Trials. Ik hoop dat er weer snel een nieuw deel uitkomt. Wat is dat toch een van mijn favorite IP’s.
Nee echt QR.giantgiantus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:46:
[...]
Bedoel je QR of bedoel je doorspelen als hij in stand-by is geweest?
QR, sinds de update van gisteren zou dat nu voor iedereen moeten werken. Hier gaat het vooralsnog goed.giantgiantus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:46:
[...]
Bedoel je QR of bedoel je doorspelen als hij in stand-by is geweest?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja, en na de patch van vandaag(of gister) is ie ook goed stabiel. Vanmiddag toch 3 uur gevlogen en geen rare dingen meegemaakt. Dat in combinatie met QR is erg prettig.ArthurMorgan schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
QR, sinds de update van gisteren zou dat nu voor iedereen moeten werken. Hier gaat het vooralsnog goed.
Bij het starten van de game in één keer door naar m'n vliegtuig.ArthurMorgan schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
QR, sinds de update van gisteren zou dat nu voor iedereen moeten werken. Hier gaat het vooralsnog goed.
Totaal mee eens. Ik heb game pass en dit is echt een topper.BvanOsch schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:37:
Vandaag begonnen aan "A Plague Tale" Innocence..
Wat een toffe maar vooral prachtige game, ik heb nu al helemaal weg van het middeleeuwse sfeertje!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Moet je RiME eens proberen.deryck schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Totaal mee eens. Ik heb game pass en dit is echt een topper.
Ik ben een wat oudere gamer(30 jaar) en bij mij is vooral het verhaal belangrijk. Niet te moeilijk, maar wel spannend etc. Je gaat echt meeleven met Hugo.
Ik ben dus geen fortnite, warzone, halo gamer. Maar games zoals Mafia en a plaques tale vind ik geweldig. Weet iemand of er meer games met een gave verhaal op game pass staan?
Niet zoiets als the ascent. Ik heb 2 jaar in Amerika gewoon maar dat is gewoon teveel tekst waar ik niet uit kom. Zo goed is mijn Engels niet.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-08-2021 19:01 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vond Jedi: Fallen Order ook een topper mits je van Star Wars houdt. Heeft onlangs nog een next-gen patch gehad dus daar profiteer je ook van.deryck schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Ik ben een wat oudere gamer(30 jaar) en bij mij is vooral het verhaal belangrijk. Niet te moeilijk, maar wel spannend etc. Je gaat echt meeleven met Hugo.
Ik ben dus geen fortnite, warzone, halo gamer. Maar games zoals Mafia en a plaques tale vind ik geweldig. Weet iemand of er meer games met een gave verhaal op game pass staan?
Niet zoiets als the ascent. Ik heb 2 jaar in Amerika gewoon maar dat is gewoon teveel tekst waar ik niet uit kom. Zo goed is mijn Engels niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
+1 voor Gears. Gewoon lekker bij deel 1 beginnenhifigamefreak schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:07:
[...]
Vond Jedi: Fallen Order ook een topper mits je van Star Wars houdt. Heeft onlangs nog een next-gen patch gehad dus daar profiteer je ook van.
Daarnaast waren de gehele Gears of War games zeker vermakelijk, geen echte topper qua story alleen maar zeker icm de gunplay wel erg goed.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Je weet dat je dat kan verbeteren met gear?SecondGuess schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:19:
In omno is de camera inderdaad erg strooperig. Ben nu in het ijslevel waar je kunt snowboarden.
Denk dat hierdoor de komende levels alleen maar leuker worden.
Kijk naar ascent waar een iets snellere manier van lopen een zwaar gemis is.
Toch alleen de evade recharge cool down time ?Vinnocchio schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:23:
[...]
Je weet dat je dat kan verbeteren met gear?
Gaat denk ik wel komen als de SSD's voor de PS5 een vlucht gaan nemen. Die zijn nu al goedkoper en ook al in verschillende formaten verkrijgbaar. Nu nog maar een paar types, maar dat worden er natuurlijk meer. Xbox kan wat dat betreft niet achterblijven, al blijft het een 'nadeel' dat voor de Xbox een niet generiek SSD benodigd is.Nogne schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:07:
[...]
Haha ja daar heb ik het liever niet over
Hoop dat er snel fabrikanten bij komen die ook zo’n kaart mogen maken, hopelijk zorgt dat er voor dat ze wat gaan concurreren onderling. De huidige 1TB is soms ook al in de aanbieding, maar wil graag iets groters dan 1TB.
Yep, hier ook. Hij verscheen echt meteen in het QR gedeelte zag ik. Het zou echt leuk zijn als veel meer (nieuwe) games het gingen ondersteunen, vooral die wat kleinere indie games als Omno,The Ascent etc.uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:50:
Hmm merk dat QR bij MSFS nu werkt. Dacht dat die niet werkte. Maar heeft gisteren ook een update gekregen. Ideaal want het initiële laadscherm kost het meeste tijd
Vanmorgen even in verloren momentje gekeken naar mijn opgenomen Gameclips. Kwam ik best wel weer wat filmpjes tegen van Trials. Ik hoop dat er weer snel een nieuw deel uitkomt. Wat is dat toch een van mijn favorite IP’s.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 07-08-2021 23:16 ]
Verschil is we dat Microsoft garandeert dat alle games er op goed werken. Sony zegt gewoon: wij beloven niets, als je problemen ondervind moet je de game maar op internal storage zetten.Rossi46 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:05:
[...]
Gaat denk ik wel komen als de SSD's voor de PS5 een vlucht gaan nemen. Die zijn nu al goedkoper en ook al in verschillende formaten verkrijgbaar. Nu nog maar een paar types, maar dat worden er natuurlijk meer. Xbox kan wat dat betreft niet achterblijven, al blijft het een 'nadeel' dat voor de Xbox een niet generiek SSD benodigd is.
[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2021 23:49 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Was helaas een foutje wat ze snel hebben gecorrigeerd.G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:47:
Vorige week kreeg ik de tip dat je gratis Diablo 3 Reaper Of Souls kon downloaden, maar nu bij het opstarten zegt de game " do you own this game or app "
Onder manage game staat ook 0.0MB en de melding " we're having trouble getting your stuff right now"
Hebben meer van jullie dit probleem?
Lijkt het wel op, ik zag “local multiplay” voorbij komen.G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:13:
Heb de beta van Back 4 Blood vandaag 2 uur gespeeld en ben zeer tevreden, vooral verrast hoe ik me er mee vermaakte. Zit alleen met 1 vraag, komt er split-screen in deze game? Want dat hebben we me vriendin en ik een mooie nieuwe game naast Modern Warfare om te spelen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ah jammer! Heb die game altijd met veel plezier gespeelddevilsnight schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:57:
[...]
Was helaas een foutje wat ze snel hebben gecorrigeerd.
Mee eens, alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgenDonstil schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:58:
[...]
Lijkt het wel op, ik zag “local multiplay” voorbij komen.
Overigens net ook een avondje gespeeld en vind het ook wel vermakelijk, soms ook pittig.
Wel liepen we ergens vast en toen verlieten de twee randoms de game, daarvoor in de plaats kregen we twee enorm domme bots, zaten continu vast etc, dat moeten ze dus nog wel even fixen. Verder goed interessant.
Komt alleen wel uit tegenover Battlefield 2042, dus of dat een goeie zet is ondanks dat het een ander soort game is.
True, maar heel eerlijk, hoeveel problemen vallen te verwachten? Ik denk heel erg weinig. Al jaren voegt men extra storage toe aan consoles. Alleen in dit geval nogal high tech storage. Als je netjes een SSD toevoegt die voldoet aan de specs van Sony dan zal het vast allemaal keurig werken.SunnieNL schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:46:
[...]
Verschil is we dat Microsoft garandeert dat alle games er op goed werken. Sony zegt gewoon: wij beloven niets, als je problemen ondervind moet je de game maar op internal storage zetten.
Last Pass Stop schijnt leuk te zijn, weet ik na een tip van iemand hier laatstderyck schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Last Pass? Bedoel je niet Last Stop?Rossi46 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:29:
[...]
Last Pass schijnt leuk te zijn, weet ik na een tip van iemand hier laatstDat is overigens vooral heel veel verhaal, maar zo te lezen valt het wel binnen je straatje (ik ga alweer richting de 40 en moet het daardoor ook vooral hebben van boeiende niet al te moeilijke games die niet eindeloos duren).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Halo infinite?G_Dragon schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:18:
alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgenaangezien er dit jaar geen leuke shooter gaat uitkomen die dat bied,
Gamertag: FinrazielNL
Ik geloof dat je de lampjes van console en controller uit kunt zetten dan toch? Dat wil ik zeker wel gaan gebruiken. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.Rivanov schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 07:36:
Heb de Night Mode nu op m’n Series X staan (Insider)
Persoonlijk zie ik daar het nu niet van in en zal ik het ook niet gebruiken.
Ooh ik vond persoonlijk de Auto-aim hier wel lekker. Hij is idd wat agressief maar omdat de game toch tegen NPC’s is vond ik dat persoonlijk wel prima.G_Dragon schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 00:18:
Mee eens, alleen hoop ik dat de final game split-screen gaat krijgenaangezien er dit jaar geen leuke shooter gaat uitkomen die dat bied, zijn we gedwongen om Modern Warfare te blijven spelen. Want local multiplayer is alleen local en niet online,
Ik vind het zo leuk dat je random joined en dan gedachteloos kan knallen en elkaar moet helpen, even niet opletten maar gewoon knallen. Vind wel dat ze op console de auto aim mogen aanpassen, want deze maakt het een beetje to easy. Want als je LT en Rt goed blijft indrukken achter elkaar knal je echt onwijs snel alles neer..
Het zou handig geweest zijn voor OLED tv's al Xbox niet al jaren zelf de screen dimmer optie had. Dat je het nu kan regelen.....tja.Rivanov schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 07:36:
Heb de Night Mode nu op m’n Series X staan (Insider)
Persoonlijk zie ik daar het nu niet van in en zal ik het ook niet gebruiken.
Ja, en ander kleurschema (meer gelig/bruin) en je kunt bijvoorbeeld HDR blocken etc.ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Ik geloof dat je de lampjes van console en controller uit kunt zetten dan toch? Dat wil ik zeker wel gaan gebruiken. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.
this Xbox night mode has an impressive amount of customization. Microsoft has really put a lot of thought into this pic.twitter.com/BVvUrBe9SH
— Tom Warren (@tomwarren) 6 augustus 2021
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 08-08-2021 11:24 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is dat niet slecht voor je ogen ?ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 08:13:
[...]. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.
Waarom zou dat slecht voor je ogen zijn? In de bioscoop kijk je ook zo. Op die wijze word ik gewoon echt veel meer in die serie of game getrokken dan als ik mijn kamer de hele tijd zie. Heb ook echte verduisteringsgordijnen. Maar nooit last van dat ik vermoeide ogen heb daarna of moeite met scherpstellen of iets dergelijks.justifire schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:36:
[...]
Is dat niet slecht voor je ogen ?
#papaiklijksteedsmeeropjou
[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-08-2021 12:53 ]
Haha, tof! Hier ook ingesteldJDL15 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 13:45:
Ik heb de voice van de Master Chief en een warthog als icoontje in Waze, I know voor de nerd maar wel best grappig:
https://www.theverge.com/...te-maps-promotion-warthog
Dan moet je zeker in het donker spelen
[ Voor 100% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2021 08:26 ]
Ik ben een enorme kattenliefhebber hoor, maar dit gaat mij duidelijk te ver
Aah… jij knijpt de katjes in het donkerArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Dan moet je zeker in het donker spelen
In de bioscoop is het ook niet helemaal donker, de kinepolissen waar ik wel eens kom brand in ieder geval altijd wel iets. Nooduitgang, led stripjes op de trap etc, voor veiligheid maar zeker ook om onderstaande reden.ArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:44:
[...]
Waarom zou dat slecht voor je ogen zijn? In de bioscoop kijk je ook zo. Op die wijze word ik gewoon echt veel meer in die serie of game getrokken dan als ik mijn kamer de hele tijd zie. Heb ook echte verduisteringsgordijnen. Maar nooit last van dat ik vermoeide ogen heb daarna of moeite met scherpstellen of iets dergelijks.
Sowieso ben ik dik boven de 40, dus die ogen worden sowieso wel slechter
#nogeenglaswodka
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 08-08-2021 19:30 ]
Krijg je vierkante ogen vanjustifire schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:36:
[...]
Is dat niet slecht voor je ogen ?
#papaiklijksteedsmeeropjou
Volgens mij is dat zo weinig licht dat dat juist vrijwel geen invloed heeft. Bedenk ook dat de meeste mensen waarschijnlijk gewoon lichte muren en plafonds hebben die ook oplichten van het licht van de tv waarmee het contrast tussen tv en omgeving waarschijnlijk al snel lager is dan in die bioscoop waar de muren en plafonds wel zo zijn dat je minder last van strooilicht hebt.Donstil schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:25:
[...]
In de bioscoop is het ook niet helemaal donker, de kinepolissen waar ik wel eens kom brand in ieder geval altijd wel iets. Nooduitgang, led stripjes op de trap etc, voor veiligheid maar zeker ook om onderstaande reden.
Gamertag: FinrazielNL
Ben hier ook heel blij mee, al zal ik ze niet helemaal uitzetten maar zo dimmen dat ik nog wel kan zien of de controller en xbox aan staanArthurMorgan schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Ik geloof dat je de lampjes van console en controller uit kunt zetten dan toch? Dat wil ik zeker wel gaan gebruiken. soms speel ik in het donker zonder omgevingslicht en dan is het licht van de controller echt afleidend.
Haha Nee het bordje van de nooduitgang is uiteraard niet voor comfort. Dat was meer een voorbeeld dat het niet helemaal donker isFinraziel schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:45:
[...]
Volgens mij is dat zo weinig licht dat dat juist vrijwel geen invloed heeft. Bedenk ook dat de meeste mensen waarschijnlijk gewoon lichte muren en plafonds hebben die ook oplichten van het licht van de tv waarmee het contrast tussen tv en omgeving waarschijnlijk al snel lager is dan in die bioscoop waar de muren en plafonds wel zo zijn dat je minder last van strooilicht hebt.
Ik heb overigens wel eens bij de bios waar ik vaak naar toe ga (of dat deed ik pre-corona...) gevraagd of ze in een bepaalde zaal niks konden doen aan het licht van het nooduitgang bordje dat gedeeltelijk op het doek viel. Was helaas niks aan te doen door de indeling van die zaal en de wettelijke eisen aan dat bordje. Daar was het in ieder geval zeker niet om kijk comfort te verbeteren...
[ Voor 98% gewijzigd door Sipio op 08-08-2021 22:02 ]
Beetje laat, maar de Dishonored games kan ik aanraden.deryck schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Die ook nog updates hebben gehad voor de XSX. Al zou ik even op moeten zoeken hoe dat ook alweer zat... Ik dacht deel 1 60fps geloof ik?Willybubba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:23:
[...]
Beetje laat, maar de Dishonored games kan ik aanraden.
Waarbij de XOX upgraded komt de vervallen toch? Om het lekker gecompliceerd te makenrogierba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:55:
Alleen Dishonored – Definitive Edition en Dishonored: Death of the Outsider hebben 60 FPS via FPS Boost. Dishonored 2 is 30 FPS. bron
Ja bij Dishonored: Death of the Outsider geloof ik, daarom staat daar ook standaard de FPS Boost uitRossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:06:
[...]
Waarbij de XOX upgraded komt de vervallen toch? Om het lekker gecompliceerd te maken
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2021 10:20 ]
Overigens is Dishonored 2 prima te spelen op 30FPS. De gameplay vraagt niet per sé om een hogere FPS. Heb mij in ieder geval enorm vermaakt met die titels.rogierba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:55:
Alleen Dishonored – Definitive Edition en Dishonored: Death of the Outsider hebben 60 FPS via FPS Boost. Dishonored 2 is 30 FPS. bron
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik begin dat Gamepass ook steeds meer te waarderen. Niet om de triple A titels maar juist om de wat minder bekende gamesVagax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:40:
Dacht ik installeer vanuit Game Pass voor de lol Tropico 6 op de Xbox maar onderhand zit ik er al 10 uur in, speelt erg lekker weg
Hier juist iets gedaan wat ik niet had verwacht. Gamepass opgezegd.Rossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:57:
[...]
Ik begin dat Gamepass ook steeds meer te waarderen. Niet om de triple A titels maar juist om de wat minder bekende games
Ik begrijp dit wel. Ik ben ook een typische 1st day AAA gamer, dus ik heb game pass voornamelijk voor de Xbox 1st party AAA games. Die zijn er vooralsnog amper, maar gelukkig lijkt het erop dat er daarvan genoeg in de pijplijn zitten om er in de toekomst tenminste elk kwartaal 1 uit te brengen.tuinïnen schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:
[...]
Hier juist iets gedaan wat ik niet had verwacht. Gamepass opgezegd.
Merk toch dat ik op de Xbox speel voor de titels die ik echt wil spelen. Fifa, RDR, Witcher 3 etc en dat dat ook net de games zijn waar al mijn uren in gaan zitten. Probeer wel wat op Gamepass maar zelden komt daar een spel boven de 5 uur speeltijd.
Voor de ongeveer 130 euro per jaar aan gamepass koop ik liever 2 tot 3 AAA-titels die altijd tot mijn beschikking blijven.
Ik had het nooit gedacht want ik dacht met dat aanbod heb je niets anders meer nodig, maar het zijn in mijn geval vooral games die ik nooit zelf zou kopen.
Verder nog wel dolgelukkig met de mooie Series S. Een parel van een console.
[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 09-08-2021 13:14 ]
Je kunt toch nog steeds je Gold abonnement omzetten naar GP Ultimate? De 1e keer kost dat 1 euro, bij een volgende keer 12,99 ofzo? Dan ben je in ieder geval veel goedkoper uit dan de 130 per jaar die je noemt.tuinïnen schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:
[...]
Hier juist iets gedaan wat ik niet had verwacht. Gamepass opgezegd.
Merk toch dat ik op de Xbox speel voor de titels die ik echt wil spelen. Fifa, RDR, Witcher 3 etc en dat dat ook net de games zijn waar al mijn uren in gaan zitten. Probeer wel wat op Gamepass maar zelden komt daar een spel boven de 5 uur speeltijd.
Voor de ongeveer 130 euro per jaar aan gamepass koop ik liever 2 tot 3 AAA-titels die altijd tot mijn beschikking blijven.
Ik had het nooit gedacht want ik dacht met dat aanbod heb je niets anders meer nodig, maar het zijn in mijn geval vooral games die ik nooit zelf zou kopen.
Verder nog wel dolgelukkig met de mooie Series S. Een parel van een console.
Of je neem deze ( werkt via VPN ).Rossi46 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
[...]
Je kunt toch nog steeds je Gold abonnement omzetten naar GP Ultimate? De 1e keer kost dat 1 euro, bij een volgende keer 12,99 ofzo? Dan ben je in ieder geval veel goedkoper uit dan de 130 per jaar die je noemt.
Join us digitally @gamescom this year. Our @Xbox stream is focused on game updates coming this year. So to set expectations, no new reveals or major surprises, but team has a fun stream planned with our amazing hosts @vicious696 @kateyeager ! More here:https://t.co/FbkM1p7Ok3
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 9 augustus 2021
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2021 13:09 ]
Ze hebben ook al zoveel aangekondigd, nu eerst maar releasenuchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:05:
Verwachtingen voor Gamescom zijn in ieder geval gedeeld.
[Twitter]
Morgen is er een twitch stream voor indies. Hopelijk niet zo langdradig als de vorige stream, maar verwacht van wel
Voor minder dan wat jij per jaar betaald heb ik drie jaar GPU, kost mij per maand minder dan drie euro per maand.tuinïnen schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:
[...]
....
...
XBox Series X: BloodyB2121
Mag toch echt hopen dat 343 nu gewoon een normale gameplay demo van de Halo campaign heeft, want een flyby van de map van een paar seconden en een cinematic ain't cutting it at all!uchiha tijntje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:05:
Verwachtingen voor Gamescom zijn in ieder geval gedeeld.
[Twitter]
Morgen is er een twitch stream voor indies. Hopelijk niet zo langdradig als de vorige stream, maar verwacht van wel
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2021 15:38 ]
Wat een verassing! En ik moet nog altijd eens rustig gaan zitten en de game gaan spelen, heel tof!Willybubba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:37:
[YouTube: Hellblade: Senua's Sacrifice - Optimized For Xbox Series X|S]
Out of nowhere, een Series X|S Patch voor Hellblade met o.a. Raytracing.
Heb hem 1,5 maand geleden uitgespeeld en eigenlijk vond ik hem toen al bizar mooi ogen op de Series X... Dus benieuwd wat ze er van gebakken hebben.Willybubba schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:37:
[YouTube: Hellblade: Senua's Sacrifice - Optimized For Xbox Series X|S]
Out of nowhere, een Series X|S Patch voor Hellblade met o.a. Raytracing.
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq