Rck010 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:29:
[...]
Ik krijg die post niet gevonden middels zoekfunctie. Welke splitter is dit? Een HDfury?
Ik zit zelf met een LG C9, XSX, PS5, UHD speler, Nvidia Shield, Nintendo switch, Ziggo Next en een Sonos Arc 5.1.2 systeem. Kortom, veel te weinig HDMI poorten, en dan begin ik al niet over 2.1 en eARC.
Ik ben echt opzoek naar een 2.1 splitter met liefst 4-5 inputs
Ff een post uit het verleden beantwoorden. Ik heb het probleem dat ik en een oudere versterker heb en een syncbox. Upgrade van de Denon was dus niet direct een optie, omdat de syncbox alles weer naar hdmi 2.0b zou trekken. eArc is ook geen optie, omdat de syncbox dan niets meer doet.
Ik sta al sinds januari in contact met HDFury en binnen hun discord server ivm de nieuwe producten die gemaakt worden. En sinds vorige week staat de website deels online.
Voor mensen met mijn probleem (oudere versterker, of syncbox of andere reden waarom hdmi 2.1 4k 120hz output niet mogelijk is omdat er tusen de tv en xbox iets anders zit wat maar hdmi 2.0b aan kan), de oplossing komt er aan. Maar je moet er wel de portemonne voor trekken. Dus het zal niet voor iedereen zijn.
https://hdfury.com/product/8k-vrroom-40gbps/
HDFury Vrroom: kan upscalen en downscalen met split functie en eventueel ook nog het geluid over een seperaat kanaal weer wegvoeren naar een versterker. Dus in mijn geval is straks de output van de xbox series X 4k 120hz VRR HDR/DV, dat gaat de hdfury in die op 1 uitgang passthrough doet naar mijn LG C9, één uitgang 4k 60hz of 1080p 60hz uitvoert naar de syncbox en daarnaast ook nog een hdmi audio naar mijn versterker stuurt voor Dolby Atmos. Daarnaast kan dan gelijk de PS5 ook op 4k 120hz VRR gaan zitten.
Was goedkoper dan een Denon 3700h (nodig ivm de hoeveelheid gameconsoles en andere apparatuur dat geluid/beeld via de versterker naar de tv stuurt) en lost daarnaast het dan nog bestaand probleem van de syncbox op.
Zogauw die binnen is (zal wel december/januari worden vrees ik) laat ik wel weten hoe die werkt