Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:25
Kapot schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:06:
Na 4 dagen mijn Riddler inspired controller binnen gekregen;

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Doet me eerder wat aan Joker denken >:) , of zijn dat geen paarse pookjes/achterkant?

Wel heel nice, f*ck nu wil ik er ook een maar ik heb er al 3 (black/white/red)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ja zeker, al uitgespeeld. Dat is wel precies wat ik zoek!

[ Voor 4% gewijzigd door d.bakker84 op 04-08-2021 22:08 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-10 23:04
Timothy3000 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:54:
[...]

Wolf Among Us was echt fantastisch inderdaad. 1 van de leukste Telltale series.
En ondanks dat het destijds natuurlijk nooit de intentie geweest is, komt het gebruikte kleurenpalet van The Wolf Among Us heel sterk uit via Auto-HDR 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kapot schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:06:
Na 4 dagen mijn Riddler inspired controller binnen gekregen;

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Begrijp ik het nou goed dat je controller al in 4 dagen binnen was?!

Gaaf ding trouwens, dat Xbox groen staat echt goed. Ook leuk dat je voor de klassiek gekleurde knoppen bent gegaan :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Timothy3000 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:03:
Backbone is dan een beter alternatief. Gratis op Gamepass voor de PC.
Erg jammer dat deze gave pixel art game niet voor de Xbox is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:34:
[...]

Er zijn best behoorlijk wat goede point and click adventure games beschikbaar:

-Grim Fandango (gamepass)
-Thimbleweed Park
-Broken Age
-Full Throttle (gamepass)
-Deponia serie

Wat betreft games ala myst was er laatst ook een game uit gekomen (oud makers volgens mij) maar die vond ik zelf te vaag qua puzzels. Dat was: Obduction.
Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry
Leisure Suit Larry: Wet Dreams Dry twice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Verwijderd schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:09:
[...]

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry
Leisure Suit Larry: Wet Dreams Dry twice
Haha nice, nooit meegekregen dat het nog steeds een levende serie is :D

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:39:
[...]

Full Throttle is gaaf 8) Bijna nostalgie vanuit mijn kindertijd. Laatst - toen de game in Gamepass kwam - weer helemaal doorgespeeld.
Ook gedaan, bizar hoeveel ik nog wist. Geen guide oid nodig gehad om hem uit te spelen. Zeker aanrader.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Laatst heeft de Xbox Cloud m'n saved game van Forza Horizon 4 gesloopt (dááág jaren progressie! :') ), maar beelden van Forza Horizon 5 verzachten die pijn een beetje. Zo'n zin in die game! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:38:
Rolt hier nu een dikke update voor The Ascent binnen (5.72 GB)
Ja ik kwam er ook op de pijnlijke manier achter, als in ik had een half uurtje maar moest de update eerst binnen halen.

Hoort de Xbox dat niet gewoon in stand-by te doen overigens?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:22:
[...]

Ja ik kwam er ook op de pijnlijke manier achter, als in ik had een half uurtje maar moest de update eerst binnen halen.

Yup (mits zo ingesteld), maar merk dat het af en toe niet werkt. Misschien omdat de game dan in QR staat? Weet de reden zo niet, maar heb het met Valhalla in ieder geval al een paar keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:04:
[...]

Laatst heeft de Xbox Cloud m'n saved game van Forza Horizon 4 gesloopt (dááág jaren progressie! :') ), maar beelden van Forza Horizon 5 verzachten die pijn een beetje. Zo'n zin in die game! O+
Ooit op Reddit gelezen dat iemand een restore van zijn account heeft laten doen in een soortgelijke situatie. Geen optie om even ticket tegenaan te gooien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13
Donstil schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:22:
[...]

Ja dat hoort hij te doen, maar dit is geen push. Het is niet zo dat als er voor iets op je xbox een nieuwe update komt hij dit gelijk doorkrijgt van Microsoft en gaat downloaden.
Het gaat hier om een pull principe. Dat houdt in dat de xbox om de x tijd kijkt of er updates zijn voor zijn OS en/of games/apps. Als dat het geval is gaat die aan het werk.

Als de update dus net na die check beschikbaar komt en jij 15 minuten daarna de xbox aan zet, dan heeft die hem nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
SunnieNL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:41:
[...]

Ja dat hoort hij te doen, maar dit is geen push. Het is niet zo dat als er voor iets op je xbox een nieuwe update komt hij dit gelijk doorkrijgt van Microsoft en gaat downloaden.
Het gaat hier om een pull principe. Dat houdt in dat de xbox om de x tijd kijkt of er updates zijn voor zijn OS en/of games/apps. Als dat het geval is gaat die aan het werk.

Als de update dus net na die check beschikbaar komt en jij 15 minuten daarna de xbox aan zet, dan heeft die hem nog niet binnen.
Soms duurt dat wel erg lang of lijkt het niet te gebeuren. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Wom schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:32:
[...]

Ooit op Reddit gelezen dat iemand een restore van zijn account heeft laten doen in een soortgelijke situatie. Geen optie om even ticket tegenaan te gooien?
Ik heb op verschillende sites, waaronder Reddit en het Forza Motorsport-forum, gelezen dat het niet mogelijk is om je saved game(s) te herstellen. Het enige wat Turn10 / Microsoft kan doen is credits cadeau doen, zodat je je autoverzameling weer kunt vullen. Echter, alle progressie binnen het spel is weg.

Nu vind ik het wel prima zo. Ik speelde het spel misschien nog zo'n 1 á 2 keer per maand ofzo. Gewoon voor de fun even wat rondjes rijden. Het is gewoon schrijnend dat Microsoft de users geen optie biedt om lokale saves te uploaden naar de cloud; de data in de cloud is leidend en overschrijft alles bij synchroniseren. Het is me gelukt om een back-up (pc-versie) te forceren naar de cloud, was nog een heel gedoe, maar nu blijft de Xbox-versie hangen bij het laden van het spel i.v.m. fouten in de sync. Steam en Epic geven je tenminste nog de optie om een bepaalde save (cloud / lokaal) te kiezen. Microsoft zou daar nog iets van kunnen leren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rammer van een game, nu gratis te spelen met game pass :9
https://www.microsoft.com...he-dead-gods/9mx9k92m5csn

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 05-08-2021 10:13 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Thanks voor de tip, die ziet er echt super leuk uit. Gelijk even naar de Xbox gestuurd.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nogne schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:46:
[...]

Thanks voor de tip, die ziet er echt super leuk uit. Gelijk even naar de Xbox gestuurd.
Super moeilijk ook heb ik uit betrouwbare bronnen. :) En ook best wat RNG. Ik kijk zelf erg uit naar Hades. Volgende week!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ariekanari schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:42:
Last Stop is een spel om tussendoor te spelen en/of om elke dag 1 achievement te behalen om vervolgens met de MS Rewards app 50 punten te claimen.
Respect. Ik vond het verhaal zo spannend dat ik hem in één middag heb uitgespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Momenteel heb ik een XBox One S 1TB voor op de 4k tv in de woonkamer en een XBox One 500GB voor op de slaapkamer met een mindere monitor. Op iets minder beeld na heb ik nu dus wel dezelfde mogelijkheden voor de content. Nu wil ik deze beide gaan vervangen voor de NextGen.

Het lijkt mij (vooral prijstechnisch) verstandig om respectievelijk de XBox Series X in de woonkamer en de Series S in de slaapkamer te nemen. Dat betekent wel dat ik wat beperkter ben (geen schijven gebruiken) op de S uiteraard.

Iemand hier ervaring mee en reden om dat aan of af te raden en b.v. echt voor 2 dezelfde te kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 10:21
Geinig. Ben benieuwd hoeveel last die game gaat hebben van het feit dat Hades niet veel later uitkomt. Ik denk dat een heleboel games in hetzelfde genre die laatst zijn uitgekomen, wel eens problemen gaan hebben hiermee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Filmpje als je op de link klikt. Nog geen idee hoe je een tweet goed embed met een filmpje in de tweet. :)

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:32:
[...]

Yup (mits zo ingesteld), maar merk dat het af en toe niet werkt. Misschien omdat de game dan in QR staat? Weet de reden zo niet, maar heb het met Valhalla in ieder geval al een paar keer gehad.
Ja leek mij eigenlijk ook al wel, staat allemaal aan en Game stond niet in QR.
Verder niet echt een issue maar als je net ff een half uurtje hebt (Zoals ik in dit voorbeeld) dan is het toch zonde.
SunnieNL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:41:
[...]

Aah dat zou het heel goed geweest kunnen zijn idd, de settings staan verder goed.

Goed om te weten dus!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 13:23

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Zie topic warning over hoe met je vraag om te gaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Sagat op 05-08-2021 16:37 ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:53:
[...]

Super moeilijk ook heb ik uit betrouwbare bronnen. :) En ook best wat RNG. Ik kijk zelf erg uit naar Hades. Volgende week!
Hades is nagenoeg gelijk qua gameplay, wel meer polished als ik zo her en der lees :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:19
Xbox heeft in de instellingen een klein calibartie menu. Dat + cinema mode bij kleur kan een aardige calibartie geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Geinig. Ben benieuwd hoeveel last die game gaat hebben van het feit dat Hades niet veel later uitkomt. Ik denk dat een heleboel games in hetzelfde genre die laatst zijn uitgekomen, wel eens problemen gaan hebben hiermee.
Snap ook de keuze niet zo goed.
Hadden Curse of the Dead Gods lekker twee maanden eerder in de gamepass moeten gooien, als opwarmertje voor Hades.
Curse staat zijn mannetje, heb er vele uren inzitten en nog lang niet uitgespeeld, maar als de keus er is gaat de meerderheid vermoedelijk voor Hades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:42:
[Twitter]
Nog geen idee hoe je een tweet goed embed met een filmpje in de tweet. :)
Dat is helaas niet mogelijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
justifire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:56:
[...]

Snap ook de keuze niet zo goed.
Hadden Curse of the Dead Gods lekker twee maanden eerder in de gamepass moeten gooien, als opwarmertje voor Hades.
Curse staat zijn mannetje, heb er vele uren inzitten en nog lang niet uitgespeeld, maar als de keus er is gaat de meerderheid vermoedelijk voor Hades.
Mja blijft lastig, een game uitbrengen. Ik denk dat ze hem beter een paar maanden later hadden kunnen doen. Dan hebben de meesten Hades wel uitgespeeld (of neergelegd) en is men toe aan iets nieuws.
Maar goed, het valt me sowieso wel op hoeveel games er in deze zomermaanden toch naar gamepass komen. Dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Martinspire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Mja blijft lastig, een game uitbrengen. Ik denk dat ze hem beter een paar maanden later hadden kunnen doen. Dan hebben de meesten Hades wel uitgespeeld (of neergelegd) en is men toe aan iets nieuws.
Zo is het inprinciepe natuurlijk gegaan. Hades was al een tijdje op de markt voordat Curse uitkwam. Nu wel een beetje ongelukkige timing qua Gamepass release.
Heb Hades al op de pc gespeeld en getwijfeld of ik Curse ook moest kopen. Toen niet gedaan dus nu alsnog mooi de mogelijkheid om hem te proberen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10 17:25
Heeft iemand hier al de goede (nieuwe) HyperX HX-CPDUX-C kunnen vinden?
Alle sites bieden nog een oude versie aan.

Op Amazon.nl dacht ik de goede te krijgen maar kreeg vervolgens de versie die alleen voor Xbox one geschikt is. Terwijl er wel staat dat het geschikt is voor Xbox series X.

https://www.amazon.nl/Hyp...&s=merchant-items&sr=1-71

Die oude versie is HyperX HX-CPDU-C. Dus zonder X Ook op tweakers hier staat het volgens mij fout.
De nieuwe versie heeft 4 backplates en deze maar 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:36
xminator schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:53:
[...]

Soms duurt dat wel erg lang of lijkt het niet te gebeuren. Erg vervelend.
Als ik de update check wil pushen:

Ga naar my games and apps,
Manage
Updates, als ik deze open zie ik na een seconde als er updates zijn. De tegels bovenaan zie je wat er als laatste geüpdate is(links is laatste)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:57
justifire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Hades is nagenoeg gelijk qua gameplay, wel meer polished als ik zo her en der lees :)
Ik heb honderd uur Hades gespeeld op de switch en inmiddels 40 uur Curse of the Dead Gods. Hades is zeker meer polished qua verhaal, progressie en variatie in speelstijlen.

Qua gameplay komt het rogue lite aspect natuurlijk overeen maar ze spelen toch best wel anders. De combat in Cursed komt veel meer op nauwkeurigheid aan. Zeker als je wat verder komt is 3 of 4 keer geraakt worden einde run. In Hades is het makkelijker om damage te ontwijken en je kunt echt veel vaker geraakt worden. Ook moet je in Cursed veel meer opletten hoe je je resources managed omdat je naast health en goud ook corruption hebt.

Hades kan iedereen uitspelen qua achievements. Cursed vraagt veel meer snelle knopjes skills. Ik ga Cursed denk ik niet uit kunnen spelen (de hard explorations zijn echt ziek en de bazen tot 15* verslaan zonder geraakt te worden is al helemaal idioot lastig).

Dat allemaal gezegd, het zijn beiden echt hele goede spellen. Ik vind rogue spellen eigenlijk niks maar deze twee zijn echt super.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 05-08-2021 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:27

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

DeWaanzin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:52:
Heb sinds gisteren een LG C1 en vroeg me af of iemand een goed stappen plan heeft qua instellingen icm de XSX.
Ik kijk me helemaal verloren op dat youtube kanaal van HDTVTest, maar zie soms door de bomen het bos niet meer.
Heb voor een collega de 48CX geïnstalleerd aan de hand van deze site:

https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c1-oled/settings

Leuke site ook voor reviews ondanks dat deze tegenwoordig beperkt in te zien zijn, ook wel logisch gezien de moeite die ze erin steken maar alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat blijft die SSD toch geweldig he, zelfs met games die niet X optimized zijn zoals Dying Light. Je start de game , skipped alle splash screens (meer games zouden dit mogelijk moeten maken) en in no time zit je weer te spelen.

Minder te spreken ben ik over de crashes in de game. Ik zit over de helft en nu heb ik wederom een crash terug naar het dashboard op hetzelfde punt, hopelijk fixed een hard reset dit want anders ben ik fucked aangezien de game alleen maar autosave heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Rck010 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:29:
[...]

Ik krijg die post niet gevonden middels zoekfunctie. Welke splitter is dit? Een HDfury?

Ik zit zelf met een LG C9, XSX, PS5, UHD speler, Nvidia Shield, Nintendo switch, Ziggo Next en een Sonos Arc 5.1.2 systeem. Kortom, veel te weinig HDMI poorten, en dan begin ik al niet over 2.1 en eARC.

Ik ben echt opzoek naar een 2.1 splitter met liefst 4-5 inputs
Ff een post uit het verleden beantwoorden. Ik heb het probleem dat ik en een oudere versterker heb en een syncbox. Upgrade van de Denon was dus niet direct een optie, omdat de syncbox alles weer naar hdmi 2.0b zou trekken. eArc is ook geen optie, omdat de syncbox dan niets meer doet.
Ik sta al sinds januari in contact met HDFury en binnen hun discord server ivm de nieuwe producten die gemaakt worden. En sinds vorige week staat de website deels online.

Voor mensen met mijn probleem (oudere versterker, of syncbox of andere reden waarom hdmi 2.1 4k 120hz output niet mogelijk is omdat er tusen de tv en xbox iets anders zit wat maar hdmi 2.0b aan kan), de oplossing komt er aan. Maar je moet er wel de portemonne voor trekken. Dus het zal niet voor iedereen zijn.
https://hdfury.com/product/8k-vrroom-40gbps/

HDFury Vrroom: kan upscalen en downscalen met split functie en eventueel ook nog het geluid over een seperaat kanaal weer wegvoeren naar een versterker. Dus in mijn geval is straks de output van de xbox series X 4k 120hz VRR HDR/DV, dat gaat de hdfury in die op 1 uitgang passthrough doet naar mijn LG C9, één uitgang 4k 60hz of 1080p 60hz uitvoert naar de syncbox en daarnaast ook nog een hdmi audio naar mijn versterker stuurt voor Dolby Atmos. Daarnaast kan dan gelijk de PS5 ook op 4k 120hz VRR gaan zitten.
Was goedkoper dan een Denon 3700h (nodig ivm de hoeveelheid gameconsoles en andere apparatuur dat geluid/beeld via de versterker naar de tv stuurt) en lost daarnaast het dan nog bestaand probleem van de syncbox op.

Zogauw die binnen is (zal wel december/januari worden vrees ik) laat ik wel weten hoe die werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:49
gr1542 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:17:
Momenteel heb ik een XBox One S 1TB voor op de 4k tv in de woonkamer en een XBox One 500GB voor op de slaapkamer met een mindere monitor. Op iets minder beeld na heb ik nu dus wel dezelfde mogelijkheden voor de content. Nu wil ik deze beide gaan vervangen voor de NextGen.

Het lijkt mij (vooral prijstechnisch) verstandig om respectievelijk de XBox Series X in de woonkamer en de Series S in de slaapkamer te nemen. Dat betekent wel dat ik wat beperkter ben (geen schijven gebruiken) op de S uiteraard.

Iemand hier ervaring mee en reden om dat aan of af te raden en b.v. echt voor 2 dezelfde te kiezen?
Ik heb een XSX in de woonkamer en de kinderen een XSS in hun game room. Werkt perfect.
Enige is dat als ik een spel koop op disc, dat ze dat boven niet kunnen spelen. Maar gamepass werkt perfect, net zoals nu bij jou.

Je moet zelf uitmaken of dat de 200 euro waard is, hier vonden we van niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Gisteren bij een oud collega even geluncht. 2 filmpjes laten:

-MSFS waarbij ik boven de gemeente vloog waar we samen werkten.
-Forza Horizon 5 gameplay trailer.

Aangegeven dat die in Gamepass zitten. Uitgelegd wat Gamepass is en de catalogus laten zien. Hij is nu op zoek naar een Xbox Series X waarbij hij graag Gamepass wil aanschaffen.

Als je non-gamers uitlegt wat Gamepass inhoudt slaat dat echt wel aan is mijn ervaring.

----------
Engineer Stewie schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:03:
[...]

Welcome to the club :p.
Heb er een 25 uur over gedaan. Moet bij de umrella run nog 6 tablets, 2 schrines vinden en de hookshot upgrade doen. Mss dat ik daar vandaag aan ga verder doen. Had de bloempotten beter onmiddelijk gebruikt, nu moet ik er nog 18 backtracken.

Maar inderdaad een topgame. Veel AA(A) titels die veel minder plezier geven dan deze indie.
Heb je de true ending nog niet in je eerdere run gedaan dan? Want voor de umbrella run hoef je niet perse alles te verzamelen / te upgraden.

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 15:44
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:48:
Gisteren bij een oud collega even geluncht. 2 filmpjes laten:

-MSFS waarbij ik boven de gemeente vloog waar we samen werkten.
-Forza Horizon 5 gameplay trailer.

Aangegeven dat die in Gamepass zitten. Uitgelegd wat Gamepass is en de catalogus laten zien. Hij is nu op zoek naar een Xbox Series X waarbij hij graag Gamepass wil aanschaffen.
Bij Microsoft helpen we je graag :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
justifire schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:23:
Boem binnen !! *O*

Bijna 30 uur op de teller, topgame ! _/-\o_
Welcome to the club :p.
Heb er een 25 uur over gedaan. Moet bij de umrella run nog 6 tablets, 2 schrines vinden en de hookshot upgrade doen. Mss dat ik daar vandaag aan ga verder doen. Had de bloempotten beter onmiddelijk gebruikt, nu moet ik er nog 18 backtracken.

Maar inderdaad een topgame. Veel AA(A) titels die veel minder plezier geven dan deze indie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:53:
[...]

Als jij al aangeeft dat het een moeilijke game is, weet ik niet of het echt wat voor mij is :P

Hades ziet er trouwens ook wel tof uit, die ook even op mijn lijstje gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:48:

Heb je de true ending nog niet in je eerdere run gedaan dan? Want voor de umbrella run hoef je niet perse alles te verzamelen / te upgraden.
Jawel, in de eerste run. Anders kan ik geen 1000 GS hebben eh :). Ga de umbrella ook gewoon 100% doorspelen voor de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-10 21:47
Iemand hier ervaring met het uit elkaar (en weer in elkaar zetten) van een Elite Controller? :9

Heb een LB+RB button besteld en met een beetje mazzel heb ik die morgen in huis. Dan dit weekend maar eens de sprong wagen of het lukt om 'm te maken. Elite controller bij de launch aangeschaft en heeft tot vorig jaar altijd gewerkt maar is toen vanwege een vast zittende RB in de kast terecht gekomen.

Hopelijk lukt het, blijft toch een erg fijn in de hand liggende controller.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
WinterBase schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:00:
Iemand hier ervaring met het uit elkaar (en weer in elkaar zetten) van een Elite Controller? :9

Heb een LB+RB button besteld en met een beetje mazzel heb ik die morgen in huis. Dan dit weekend maar eens de sprong wagen of het lukt om 'm te maken. Elite controller bij de launch aangeschaft en heeft tot vorig jaar altijd gewerkt maar is toen vanwege een vast zittende RB in de kast terecht gekomen.

Ik heb hetzelfde gedaan vorig jaar (had de elite controller gekregen omdat de RB/LB stuk was) en het is wat geprul maar wel te doen. Gewoon niet te hard wringen met de buttons want die hangen aan elkaar en je moet die achter een 'clip' steken.
Het moeilijkste blijft de sync button... Maar met wat effort toch een elite controller voor 4 euro, de moeite waard :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
WinterBase schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:00:

Als het in de mechanische klik zit van de schouderknoppen zelf is het niet ingewikkeld. Als de interne behuizing waar de digitale input gegeven wordt verschoven of kapot is, kom je vaak op een punt dat je moet solderen. Dat is mij niet gelukt met mijn vorige V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Het lijkt inderdaad de mechanische klik te zijn die stuk is. Ga het zien, kon er nu toch niks meer mee dus met een beetje mazzel straks weer een werkende Elite controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
WinterBase schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 18:33:
Het lijkt inderdaad de mechanische klik te zijn die stuk is. Ga het zien, kon er nu toch niks meer mee dus met een beetje mazzel straks weer een werkende Elite controller :)
Heb je al iets van plastic dat sterk genoeg is om de behuizing van de controller mee open te wroeten? Een platkop schroevendraaier kan, maar dan heb je best kans op krassen. Beter gebruik je iets dat minder hard is dan metaal. Bij sommige setjes schouderknoppen krijg je een tooltje daarvoor erbij. Succes! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
Exactor it schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 18:42:
[...]

Heb je al iets van plastic dat sterk genoeg is om de behuizing van de controller mee open te wroeten? Een platkop schroevendraaier kan, maar dan heb je best kans op krassen. Beter gebruik je iets dat minder hard is dan metaal. Bij sommige setjes schouderknoppen krijg je een tooltje daarvoor erbij. Succes! :)
Yes, ik heb zo’n iFixit setje in huis met ontelbaar veel bitjes en zo’n plastic dingetje :9 Dank! Laat hier nog wel even weten of het gelukt is 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pffff dacht even couch coop in The Ascent te doen …
Wilde niet mijn save vergallen dus couch-coop -> new game
Stupid me… dááááág solo level 20 save |:( ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:19
Auw dat is klote...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:29
Morgen komt hier de ps5 digital binnen voor de ps exclusives. Waar de XSX mooi naast de TV staat moet ik voor de ps5 nog een geschikte plek vinden want ik vind dat ding niet om aan te gluren :p

Imo is het design van de Xbox spot on!

Afgelopen week RDR2 in de store gekocht maar ook ooit op de PS4 gekocht nu met de ps5 zou ik de game dus dubbel hebben dus snel een Refund bij MS aangevraagd en 5min later al goedgekeurd :)

[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 05-08-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:14:
Pffff dacht even couch coop in The Ascent te doen …
Wilde niet mijn save vergallen dus couch-coop -> new game
Stupid me… dááááág solo level 20 save |:( ;w
Heb je niet per ongeluk gewoon een nieuw karakter gemaakt? Want ik dacht ook dat ik mijn karakter kwijt was toen ik dat deed. In main menu heb je knopje waar je je karakters mee kan kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:49:
[...]

Heb je niet per ongeluk gewoon een nieuw karakter gemaakt? Want ik dacht ook dat ik mijn karakter kwijt was toen ik dat deed. In main menu heb je knopje waar je je karakters mee kan kiezen.
Nee helaas niet :|
Nou ja, uithuilen en opnieuw beginnen.
Maar wees allen gewaarschuwd, naar mijn idee is de coop functie erg onduidelijk !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SunnieNL
Ik heb een paar open beta codes over van Back 4 Blood.
Wie het eerst komt....
code1 https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCR6GZXAT
code2 https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCR3F783Z
code3 https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRJJ38NY

Account aanmaken, dan klikken op Account settings, redeem code. Code invullen, xbox kiezen en je krijgt de code om op de xbox te redeemen.

Open beta loopt nog 4 dagen

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 05-08-2021 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Nee helaas niet :|
Nou ja, uithuilen en opnieuw beginnen.
Maar wees allen gewaarschuwd, naar mijn idee is de coop functie erg onduidelijk !
Ja, gewoon niet aan de coop beginnen voordat je de achievement van side quests ook binnen hebt. Die is bij mij bugged en vermoed dat coop play de boosdoener is. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
19 augustus, day one on Gamepass!

[ Voor 20% gewijzigd door drakiesoft op 05-08-2021 22:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Geen idee of dit al bekend was voor iedereen (ik dacht dat de W10 versie pas september uit zou komen), maar ik kreeg dit net als pushbericht binnen
As a part of your Xbox Game Pass Ultimate membership, Xbox Cloud Gaming (Beta) is now available on Windows 10 PCs and Apple phones & tablets via your browser at xbox.com/play. You can also play on Android using the Game Pass app. There are hundreds of games in the Xbox Game Pass library to choose from and your save progress follows you on the devices you own. Learn more: xbox.com/xbox-game-pass

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 05-08-2021 22:34 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WinterBase schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Yes, ik heb zo’n iFixit setje in huis met ontelbaar veel bitjes en zo’n plastic dingetje :9 Dank! Laat hier nog wel even weten of het gelukt is 8)
Ik moest bij de replacement bumpers die ik bij Amazon besteld had aan een kant een beetje van het plastic wat op de microswitch drukte weg vijlen en zag online dat dat vaker voorkomt. Mocht je knop dus al vanzelf indrukken of niet goed terug veren dan kun je dat proberen. Ben wel voorzichtig dat je niet te veel weg vijlt, dat had ik gedaan ook al gebruikte ik maar zo'n wegwerp nagelvijltje, dat ging toch veel harder dan ik dacht. Gelukkig zaten er twee bij elkaar (die wel allebei dezelfde aanpassing nodig hadden).
Succes :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:36
SunnieNL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:14:
Wie het eerst komt....

Account aanmaken, dan klikken op Account settings, redeem code. Code invullen, xbox kiezen en je krijgt de code om op de xbox te redeemen.

Thanks ik heb de eerste gebruikt :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
10 augustus 2e digitale ID@xbox event :)

https://news.xbox.com/en-...indie-showcase-august-10/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:27

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

De nieuwe Aqua controller ziet er wel goed uit btw:

https://news.xbox.com/en-...ua-shift-special-edition/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
Je kunt je registreren voor de Riders Republic beta:
https://register.ubisoft.com/riders-republic-register/nl-NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-10 23:57
Netjes inderdaad en gelijk ook maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die vond ik ook erg gaaf!
Keer bestellen als me eigen controller stuk gaat over een paar jaar _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2021 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:14:
Wie het eerst komt....

Omdat er nog geen berichten waren over de 2e en 3e link dacht ik die te kunnen claimen, maar helaas zijn die al gebruikt :o :+ !

Thanks voor het delen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
@uchiha tijntje Mijn plezier met Death's door is over, maar na 29 uur mag dat ook wel.
Maar was echt een goede game, met alle plezier gespeeld.
De 2de run met de umbrella was veel korter (ook end game met umbrella doorgedaan). Enige hold back was eigenlijk de bloempotten en 1 seed backtracken. Denk dat ik daar toch makkelijk een uur mee bezig ben geweest.

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51360576048_e137330d28_z.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ksmink
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-10 18:16
Ik heb nog 2 beta keys over voor back 4 blood (tip: https://back4blood.com/en-gb/twitch-drops)

Gebruik deze link om je code voor Back 4 Blood in te lossen https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCREJJH23

Gebruik deze link om je code voor Back 4 Blood in te lossen https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRCYV4WZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

ksmink schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:01:
Ik heb nog 2 beta keys over voor back 4 blood (tip: https://back4blood.com/en-gb/twitch-drops)

Gebruik deze link om je code voor Back 4 Blood in te lossen https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCREJJH23

Gebruik deze link om je code voor Back 4 Blood in te lossen https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRCYV4WZ
Bedankt voor het delen, maar beide zijn al gebruikt (tenminste ik kan ze niet gebruiken).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
Nogne schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Bedankt voor het delen, maar beide zijn al gebruikt (tenminste ik kan ze niet gebruiken).
Ohhh, dat is altijd weer zo heerlijk. Wel een code gebruiken (daar zijn ze voor tenslotte), maar daar dan niet even netjes voor bedanken op het forum... }:|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Rossi46 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:17:
[...]

Ohhh, dat is altijd weer zo heerlijk. Wel een code gebruiken (daar zijn ze voor tenslotte), maar daar dan niet even netjes voor bedanken op het forum... }:|
Ja het is jammer dat mensen wel de code willen gebruiken maar het niet even aangeven of een bedankje sturen.

Ik wil bij deze @ksmink bedanken aangezien hij mij net via PM een werkende code heeft gestuurd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19 Augustus komt 12 Minutes, erg benieuwd ernaar.

Met Dying Light schiet ik behoorlijk op nu, echt een toffe game. Gelijk ook de season pass gehaald zodat ik ook de expansion heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ksmink schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:01:

Helaas beide zijn al gebruikt :) thanks voor het delen, hoop met een beetje geluk eentje mee te pikken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ksmink
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-10 18:16
G_Dragon schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Helaas beide zijn al gebruikt :) thanks voor het delen, hoop met een beetje geluk eentje mee te pikken.
Als je ff je WB account koppelt aan Twitch en op de achtergrond lekker een back 4 blood stream aanzet voor totaal 1 uur, krijg je na daarna je key.

Mocht het zijn dat je de key niet ziet in je WB account, even uit en inloggen.

Stappen staan ook hier:
https://back4blood.com/en-gb/twitch-drops

[ Voor 7% gewijzigd door ksmink op 06-08-2021 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Altijd handig om even te checken nog

Nog 19 dagen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Zojuist een nieuwe update binnengekregen voor de XSX, en ze hebben QR toegevoegd voor MSFS.

Maar die game is zo instabiel, dat ik QR bijna niet durf te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:45:
Zojuist een nieuwe update binnengekregen voor de XSX, en ze hebben QR toegevoegd voor MSFS.

je raakt toch niks kwijt als je toevallig eens opnieuw moet opstarten?

Ik ga het in elk geval wel gebruiken dan. Werkt het niet start ik wel nog een keer op.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-10 15:32
QR met MSFS op XBOX werkt al vanaf de eerste dag. MSFS versie 1.18.14.0.

Aangezien MSFS een nieuw spel is zou deze sowieso probleemloos moeten werken met QR en geen last moeten hebben van bijvoorbeeld netwerkverbindingenproblemen waarmee oude speltitels (XBOX One) nogal eens mee kampen.

@DutchOwnage Die firmwareupdate van het "Xbox OS" is vannacht ook geïnstalleerd maar ook daarvoor had ik geen problemen met QR. Ik zit wel in het insiders betakanaal.
@ArthurMorgan Misschien is dat wel de reden dat het bij mij probleemloos werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door ariekanari op 06-08-2021 14:05 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ArthurMorgan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

je raakt toch niks kwijt als je toevallig eens opnieuw moet opstarten?

Ik ga het in elk geval wel gebruiken dan. Werkt het niet start ik wel nog een keer op.
Wel als je halverwege een vlucht van 3 uur terug naar Home wordt geknald, wat nog al eens is voorgekomen. Niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ariekanari schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:55:
Nee. Hier pas sinds de firmware update van zojuist.

10.0.22000.1753.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij werkte het alleen voor insiders. Ik heb een paar keer gekeken of ik het werkend kon krijgen, en hier deed het niks. (ik had ook niet dat kleine QR logo'tje tijdens de game)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

ariekanari schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:55:

Aangezien MSFS een nieuw spel is zou deze sowieso probleemloos moeten werken met QR en geen last moeten hebben van bijvoorbeeld netwerkverbindingenproblemen waarmee oude speltitels (XBOX One) nogal eens mee kampen.
Geef je dit ook even door aan de devs van The Ascent en Death's Door. Ook bij MSFS werkte QR bij mij niet. Ik heb sowieso betere ervaringen met QR bij games die al een tijdje uit zijn dan nieuwe games.de laatste paar maanden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:03:
[...]

Geef je dit ook even door aan de devs van The Ascent en Death's Door. Ook bij MSFS werkte QR bij mij niet. Ik heb sowieso betere ervaringen met QR bij games die al een tijdje uit zijn dan nieuwe games.de laatste paar maanden.
Bij The Ascent betwijfel ik of het gaat werken, je host daarbij altijd een online game of iets dergelijks. Belachelijk voor een singleplayer game, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit wat men color banding noemt? Kijk naar de lucht, dit is nacht/ochtend lucht in Dying Light. Ik zie dit met best veel games, lelijk als shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Nou heb ik net XSX binnen gekregen voor die maat van mij maar die appt mij net.. hey kan die turtlehead koptelefoon er niet op.. dus ik zeg.. jah waarom niet.. en toen stuurde hij mij deze foto.. Dit is een foto van een XSX van weer een maat van hem:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6bMzUQqaFx1DQ86jjzSunyGGJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vlrjwBCYmIb2JC35NMKFev9z.jpg?f=fotoalbum_large

En hieronder een foto van de XSX van hem:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtlHTGZR6f07-yXswMggF4VNUfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LyHzG2j7Ja1eDAtzAnbttS3B.jpg?f=fotoalbum_large

Hij mist die aansluiting dus.

Nou dacht ik van hey, laat ik eens op mijn eigen XSX kijken en ik mis die aansluiting dus ook.

Heeft iemand er een verklaring voor waarom deze aansluiting op de ene xbox wel zit en op de andere niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:59
airwolf83 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Heeft iemand er een verklaring voor waarom deze aansluiting op de ene xbox wel zit en op de andere niet?
Die eerste is niet gereleased. Die tweede wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 12:45

Nou dacht ik van hey, laat ik eens op mijn eigen XSX kijken en ik mis die aansluiting dus ook.

Het lijkt me sterk dat de maat van je maat een Xbox prototype heeft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
Dit is een foto van een XSX van weer een maat van hem:[Afbeelding]
Kleine kans dat deze XSX van 'een maat' is ;) Die foto komt me bekend voor: nieuws: Foto's van aansluitingen op vermoedelijk Xbox Series X-prototype kome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10:04

Vagax

Hehe

Zo een aansluiting zou wel perfect passen in mijn setup ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vagax schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:08:
Zo een aansluiting zou wel perfect passen in mijn setup ;(
Die van mij ook.
Nu maar een HDMI audio splitter eraan hangen die daar een SPDIF aansluiting van maakt. Moet die later nog een keer upgraden naar HDMI 2.1 compatible ding want dat is ie nu niet. Maar goed, zo'n scherm heb ik ook nog niet.

Edit: oh wacht, dat ding heb ik ondertussen alweer vervangen door een HDMI matrix om ook de Playstation en werklaptop op aan te sluiten. 2 kanalen ook dus ik kan eventueel op zowel mijn monitor als straks een TV een ander beeld zetten of juist dezelfde 2x. Er zijn wel opties, maar het is jammer dat het weer zo moet. Alleen zijn van die Matrix dingen (4 inputs, 2 outputs nu dus) helaas ook geen HDMI 2.1 te vinden, dus nu zit ik nog met 2.0b (wat op zich ook al prima is voor mijn huidige setup)

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 06-08-2021 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
DutchOwnage schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:45:

Mietje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over QR gesproken, ik ben erachter gekomen dat in F1 2021 die functie helemaal niet werkt.
Was al meerdere malen geïrriteerd en boos geweest dat de game helemaal opnieuw opstarte, nadat ik de game op pauze had gezet tijdens een race en een dag later weer verder wou. Wat in F1 2020 wel prima wou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik net XSX binnen gekregen voor die maat van mij maar die appt mij net.. hey kan die turtlehead koptelefoon er niet op.. dus ik zeg.. jah waarom niet.. en toen stuurde hij mij deze foto.. Dit is een foto van een XSX van weer een maat van hem:[Afbeelding]

En hieronder een foto van de XSX van hem:
[Afbeelding]

Iemand in je kennissenkring heeft een prototype in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
En hoeveel vlieguurtjes heeft meneer @Rossi46 inmiddels achter de kiezen? Of kom je niet verder dan een rondje Zuid-Holland vanaf Zestienhoven :9 ;)

Maar QR werkt tot nog toe goed bij MSFS. Wel blij mee, want die game heeft nogal een lange laadtijd.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 06-08-2021 16:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:16
Mocht iemand nog Back 4 Blood willen spelen. Ik heb nog drie codes:

Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRCCVP8Q
Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCR6YPTN2
Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRZJP3BD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:52:
[...]

Iemand in je kennissenkring heeft een prototype in huis?
Zijn vader werkt waarschijnlijk voor Microsoft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 23:37
NotSoSteady schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:40:
Mocht iemand nog Back 4 Blood willen spelen. Ik heb nog drie codes:

Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRCCVP8Q
Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCR6YPTN2
Use this link to redeem your Back 4 Blood code https://www.back4blood.com/?WBGHCode=GCRZJP3BD
Allemaal weg blijkbaar…

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat krijg je als er geen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gebruikt wordt …

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Mja een family friendly exploration game. Geen vijanden, dus geen wapens of iets nodig, gewoon rondlopen en dingen verzamelen. Ik denk dat het ideaal is voor kleinere kinderen.

Pagina: 1 ... 207 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord