uchiha tijntje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:09:
[...]
Volgens mij synct die automatisch als je je game afsluit en dan weer opstart. Althans dat is mijn ervaring. Verder nooit problemen gehad met cloudsaves die niet goed syncen. En speel regelmatig via xcloud nog wat grounded.
En ik zou gewoon de game blijven spelen op de series X. Zonde om die game op de One X te spelen als je de series X hebt staan.
Dat is ook mijn ervaring, zelfs bij het wisselen binnen een minuut heb ik nog geen problemen gehad.
Maar goed. Ik snap Ghost Babel Opzich wel, maar weinig mensen zullen nu al alle consoles in huis vervangen hebben voor een next-gen variant. Of in het geval van een co-op game als Ascent, bij een vriend(in) die nog moet upgraden.
Heb hier ook nog een XB1X in één ruimte aangesloten staan, maar die wordt amper gebruikt waardoor het nog wel even duurt voordat ik die upgrade. De 360/PS3 en de overige consoles die daar staan maken meer uren

Games die ook op de next-gen te spelen zijn speel ik zoveel mogenlijk, lees vrijwel alleen, op de niewe machines

Terug naar een XB1X/PS4 Pro is toch een flinke stap terug op quality of life gebied.
[
Voor 8% gewijzigd door
Caayn op 04-08-2021 11:29
]