Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ilm schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 21:13:

Voor wat staat de afkorting toko eigenlijk? Moet altijd aan een Aziatische voedingswinkel denken.
Dezelfde partij/locatie/plek en in dit geval 'medium' verwacht ik..

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 31-07-2021 21:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh wat heb ik toch een hekel aan autosave systemen met geen optie voor een manual save. Tien uur in Dying Light, allerlei main en side missies gedaan en ineens uit het niets tijdens het kopen en verkopen in een store in de main tower freezed de game en daarna crash terug naar dashboard. Dit bleef gebeuren, zelfs als ik alleen maar in het gebied van de store stond.

Gefixt door een Xbox power cycle te doen en in de game meteen die tower uit te gaan. Hoop echt dat Dying Light 2 gewoon ook een manual save optie heeft. Ik wil nooit meer zoiets meemaken als met Fallout New Vegas jaren geleden. Ik kon iets van 10 corrupte saves verwijderen en was iets van tien uur aan progress kwijt ook. Stel je voor dat die games geen manual saves hadden, wauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:22
Martinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:19:
Jammer dat ik niet mee mag doen met de Halo beta. Ik had alles goed staan, maar niks gezien.
Al ben ik ook geen grote fan van Halo. Ik vind de TTK altijd zo oneerlijk lang. Ik ben ook geen fan van de snelheid van COD maar iets daartussen vind ik wel beter dan wat het nu is. Dat je na een heel magazijn raak schieten nog steeds geen kill hebt, is eigenlijk niet aan mij besteed. Een beetje damage doen vind ik niet erg, maar bij Halo vond ik het altijd wel overdreven. Zo te zien is dat nog niet veranderd in deze nieuwe iteratie.
Je hebt geen heel magazijn nodig in deze technische preview en wordt ook niet ge-oneshot, tenzij je een granaat terug wilt koppen. Voor mij is de TTK prima en het is wat mij betreft nu niet zo snel als CoD. Kan zijn dat het tegen echte spelers anders is natuurlijk maar het bevalt mij goed en ik ben zelf niet de snelste.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
Inderdaad, mobiel hotspot, volgens mij kan je bij netwerk ook instellen dat je op een metered verbinding zit, gaat hij niet zomaar dingen downloaden.

Toko is inderdaad veelal bekend als oosterse voedselwinkel, maar origineel komt vanuit de indische kant, een 'koop er van alles' winkel. Maar omdat het veelal rommelig was, al wordt het ook gebruikt als woord voor bijvoorbeeld ballentent of flutwinkel, bedrijf waar je weinig waarde aan hecht :P

Misschien dat het iets meer regionaal is in Nederland, gaat voor mij idee al terug richting jaren80/90.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-07-2021 22:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:43:
Inderdaad, mobiel hotspot, volgens mij kan je bij netwerk ook instellen dat je op een metered verbinding zit, gaat hij niet zomaar dingen downloaden.

Toko is inderdaad veelal bekend als oosterse voedselwinkel, maar origineel komt vanuit de indische kant, een 'koop er van alles' winkel. Maar omdat het veelal rommelig was, al wordt het ook gebruikt als woord voor bijvoorbeeld ballentent of flutwinkel, bedrijf waar je weinig waarde aan hecht :P

Misschien dat het iets meer regionaal is in Nederland, gaat voor mij idee al terug richting jaren80/90.
Grappig, hier zeggen we vaak: ‘Moet je naartoe, is een goeie toko’ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:19:
Jammer dat ik niet mee mag doen met de Halo beta. Ik had alles goed staan, maar niks gezien.
Al ben ik ook geen grote fan van Halo. Ik vind de TTK altijd zo oneerlijk lang. Ik ben ook geen fan van de snelheid van COD maar iets daartussen vind ik wel beter dan wat het nu is. Dat je na een heel magazijn raak schieten nog steeds geen kill hebt, is eigenlijk niet aan mij besteed. Een beetje damage doen vind ik niet erg, maar bij Halo vond ik het altijd wel overdreven. Zo te zien is dat nog niet veranderd in deze nieuwe iteratie.
Ik snap wel wat je zegt hoor maar Halo vergt echt een ‘andere kijk’ op shooters, juist door de langere TTK.. Zoals in een eerdere post van mij, m’n schoonbroer had ook van die momenten, van ‘hè, ik schoot toch eerst’!!??

Maar tja, bij Halo heb je juist nog een split second om te reageren als je geraakt bent. En de ‘granaat, gun, mêlee’ driehoek combat en naar power weapons rushen moet je wel voelen denk ik.. Dus dat ding wat jij overdreven vind is juist dat wat Halo, Halo maakt ;) Maar ik begrijp je volkomen, daarom speel ik weinig COD etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toko is gewoon winkel in het Maleis.
--
devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 21:57:
Oh wat heb ik toch een hekel aan autosave systemen met geen optie voor een manual save.
Ja inderdaad. Wat is daar nou in vredesnaam het idee van? Zo moeilijk kan dat niet te programmeren zijn dus er moet een reden voor zijn. Maar bedenken kan ik die echt niet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24
D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:58:
[...]

Ik snap wel wat je zegt hoor maar Halo vergt echt een ‘andere kijk’ op shooters, juist door de langere TTK.. Zoals in een eerdere post van mij, m’n schoonbroer had ook van die momenten, van ‘hè, ik schoot toch eerst’!!??

Maar tja, bij Halo heb je juist nog een split second om te reageren als je geraakt bent. En de ‘granaat, gun, mêlee’ driehoek combat en naar power weapons rushen moet je wel voelen denk ik.. Dus dat ding wat jij overdreven vind is juist dat wat Halo, Halo maakt ;) Maar ik begrijp je volkomen, daarom speel ik weinig COD etc
Ik speel meestal shooters ala BF, daar heb je ook al meer tijd om te reageren. Maar bij Halo vind ik het altijd overdreven veel. Als je alleen het shield of alleen de health had, vind ik het nog wel prima, maar nu is het gewoon echt teveel van het goede. Dan krijg je al dat domme strafen en bunny hoppen om maar niet geraakt te worden. Er is niks realistisch meer aan.

Ik ben trouwens iemand die normaal gesproken erg goed is met granaten gooien, maar ook al raak ik daarmee mensen, dan is de schade die je alsnog moet doen enorm. Het hoeft van mij ook niet boem dood. Of boem boem dood. Maar zoals ik zeg, na 1 magazijn (wat ik toch regelmatig zie) nog steeds iemand niet dood hebben, is gewoon ongeloofwaardig.

The Ascend is wel een erg mooie titel zeg. Grafisch indrukwekkend. Had ik niet verwacht. Qua gameplay niet helemaal mn cup-of-tea maar zeker het proberen waard. Ook Omno gedaan op de xbox en dat gaat wel aardig, maar die frame-drops zijn niet best. Ach, voor een puzzelgame als deze valt het nog wel mee. Ik vond verder de timing om te springen soms wat muf. Heb het idee dat ik meer fouten maak dan nodig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 31-07-2021 23:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:20:
[...]

Ik speel meestal shooters ala BF, daar heb je ook al meer tijd om te reageren. Maar bij Halo vind ik het altijd overdreven veel. Als je alleen het shield of alleen de health had, vind ik het nog wel prima, maar nu is het gewoon echt teveel van het goede. Dan krijg je al dat domme strafen en bunny hoppen om maar niet geraakt te worden. Er is niks realistisch meer aan.

Ik ben trouwens iemand die normaal gesproken erg goed is met granaten gooien, maar ook al raak ik daarmee mensen, dan is de schade die je alsnog moet doen enorm. Het hoeft van mij ook niet boem dood. Of boem boem dood. Maar zoals ik zeg, na 1 magazijn (wat ik toch regelmatig zie) nog steeds iemand niet dood hebben, is gewoon ongeloofwaardig.
Je hebt het over Halo he? Niet over Rainbow Six :P

Wilde nog even The Ascent completen qua side missies, en na ze allemaal gedaan te hebben bleek mijn Achievements tracker bij 67% het wel genoeg te hebben gevonden. Zelfs de dead counter tracker doet niets meer. Altijd wel jammer als zoiets basics gewoon niet goed werkt. Denk dat ik hem nu wel klaar heb, en wacht ik nog even op een patch.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2021 23:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Zoals ik nu deze flight ervaar is er weinig bunny hoppen aanwezig. Zoals ik al zei, Halo is eigenlijk niet te vergelijken met andere shooters, en met Infinite gaat die vergelijking nog moeilijker op en daar ben ik heel blij mee _/-\o_

Als ie uit is gaan we gewoon een paar avonden met wat lui de multiplayer tegen bots spelen. Kunnen we alle precies instellen dat het voor iedereen iets brengt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwe map toegevoegd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:22:
[...]

Je hebt het over Halo he? Niet over Rainbow Six :P

Wilde nog even The Ascent completen qua side missies, en na ze allemaal gedaan te hebben bleek mijn Achievements tracker bij 67% het wel genoeg te hebben gevonden. Zelfs de dead counter tracker doet niets meer. Altijd wel jammer als zoiets basics gewoon niet goed werkt. Denk dat ik hem nu wel klaar heb, en wacht ik nog even op een patch.
Dat blijft overigens een hekel punt, in het algemeen, de telling / activatie van achievements of Gamepass quests, zelfs de rewards app op de Xbox start nog langzamer op dan een game..

Hopelijk brengen ze een keer een goede fix uit daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32
Ik zit nu echt al uren vast op hetzelfde punt bij A Plague Tale, het battle systeem is dan ook echt te crappy om dat goed uit te voeren. Misschien herkennen anderen het ook als een vervelend stuk, het is bijna bij het einde waar Rodric de wagen vooruit duwt en ik de guards moet aanpakken met mijn slingshot. Pfff, zo frustrerend! :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Blaauw87 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:10:
Ik zit nu echt al uren vast op hetzelfde punt bij A Plague Tale, het battle systeem is dan ook echt te crappy om dat goed uit te voeren. Misschien herkennen anderen het ook als een vervelend stuk, het is bijna bij het einde waar Rodric de wagen vooruit duwt en ik de guards moet aanpakken met mijn slingshot. Pfff, zo frustrerend! :F
Toevallig gisteravond uitgespeeld. Is inderdaad een beetje irritant heeft me denk ik 15 pogingen gekost. Bovenaan de eerste trap kun je die 3 vijanden die van voren komen vrij gemakkelijk neer krijgen, gewoon stil blijven staan. Dan loop je naar de andere kant, bij de 2'de trap bovenaan blijf je net in dekking staan dan kun je net de eerste 3 vijanden die van achter komen neerhalen, loop je achter de wagen en dan haal je de laatste 2 neer. Wel een kwestie van timen, snel locken en schieten. Ik neem aan dat je wel e.e a aan je gear geupgrade hebt? Daardoor kun je sneller locken en reloaden.

Verder wel een erg tof spel, sfeervol en orgineel verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 01-08-2021 10:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb nu best wel wat clips gezien van Halo, en wat ik ervan zie maakt me erg optimistisch. :) De TTK zorgt ervoor dat het geen CoD achtige taferelen zijn. Die game is downhill gegaan na Modern Warfare 1 en heb met mezelf afgesproken geen enkele CoD meer te kopen.

Infinite ziet er gewoon zo clean en smooth uit met volgens mij de ideale focus op gebalanceerde gameplay in plaats van, gooi er maar 100 wapens, perks en killstreaks in en fuck balance. Ik kijk er naar uit. :)

Verder gisteren weer flight sim gespeeld. De landing challenges zijn bijna compleet. Wel bijna allemaal maar met een C score… maar he! Wel geland. Daarnaast even gekeken naar die Bush tours. Dat is ook wel erg geinig. Die ga ik binnenkort eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:46

Nogne

>.<

Engineer Stewie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:43:
Heb net de Ascent geprobeerd in loc co-op. Ging goed tot we een lift moesten nemen. We moesten van beneden naar boven en bij activatie lift gingen we van boven naar beneden…

Death’s door op 96,x%. Mis nog 2 bloempotten en 3 shrines als minimum. Mss nog wat soul orbs…
Gisteren dezelfde bug tegengekomen in the Ascent. Als er 1 iemand in de lift staat en 1 iemand er buiten dan ga je wel omhoog, raar maar waar.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Chaoss schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Toevallig gisteravond uitgespeeld. Is inderdaad een beetje irritant heeft me denk ik 15 pogingen gekost. Bovenaan de eerste trap kun je die 3 vijanden die van voren komen vrij gemakkelijk neer krijgen, gewoon stil blijven staan. Dan loop je naar de andere kant, bij de 2'de trap bovenaan blijf je net in dekking staan dan kun je net de eerste 3 vijanden die van achter komen neerhalen, loop je achter de wagen en dan haal je de laatste 2 neer. Wel een kwestie van timen, snel locken en schieten. Ik neem aan dat je wel e.e a aan je gear geupgrade hebt? Daardoor kun je sneller locken en reloaden.
Inderdaad, vooral de timing in combinatie met de kar is belangrijk. Als je iets te ver vooruit loopt of te lang blijft staan (dat is wat moeilijk te zien, is een beetje een aan/uit-knop) dan ben je eraan. Blijf je netjes met de kar mee gaan, dan inderdaad focussen op de vijanden. Dat zijn elke keer dezelfde vanaf dezelfde plek.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekker Ventje
uchiha tijntje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:12:
Heb nu best wel wat clips gezien van Halo, en wat ik ervan zie maakt me erg optimistisch. :) De TTK zorgt ervoor dat het geen CoD achtige taferelen zijn. Die game is downhill gegaan na Modern Warfare 1 en heb met mezelf afgesproken geen enkele CoD meer te kopen.

Infinite ziet er gewoon zo clean en smooth uit met volgens mij de ideale focus op gebalanceerde gameplay in plaats van, gooi er maar 100 wapens, perks en killstreaks in en fuck balance. Ik kijk er naar uit. :)

Verder gisteren weer flight sim gespeeld. De landing challenges zijn bijna compleet. Wel bijna allemaal maar met een C score… maar he! Wel geland. Daarnaast even gekeken naar die Bush tours. Dat is ook wel erg geinig. Die ga ik binnenkort eens doen.
Ik val elke keer in slaap bij Flight Simulator. Heb een Spitfire gekocht en door dat monotone geluid van de motor word ik helemaal zen om vervolgens met heel veel moeite wakker te kunnen blijven. Geweldige game voor mij om te ontspannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32
Chaoss schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Verder wel een erg tof spel, sfeervol en orgineel verhaal.
Thanks! Ik gebruikte eigenlijk alle keren dezelfde tactiek, het locken was alleen niet altijd even accuraat. Dan had ik wel een lock maar toen vloog het steentje dan toch weer er langs, of als een van de guards over de trap ging moest ik opeens opnieuw targeten.

Uiteindelijk is het vandaag wel gelukt, bedankt voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vanmorgen mountainbiken in Nijmegen, net thuis en de race aangezet, benieuwd of ik vanavond 'nog mag' van mijn wederhelft :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Zo voelt het ook als je speelt _/-\o_

Er zit echt een 'grounded' gevoel in de gameplay. Veel mogelijkheden om verticaal je tactiek aan te gaan maar niet zo 'overdreven' als bij Halo 5 (die multiplayer vond ik overigens ook gewoon tof maar ik begrijp de kritiek wel op die game..).

Naar mijn idee is Infinite op dit moment de perfecte balans tussen Halo 3 en 5 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nogne schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:14:
[...]

Gisteren dezelfde bug tegengekomen in the Ascent. Als er 1 iemand in de lift staat en 1 iemand er buiten dan ga je wel omhoog, raar maar waar.
Yup, ook dat de 2de speler geen teksten kan lezen of knoppen kan indrukken waarbij conversaties gestart worden. Je ziet alleen maar in de linkerbovenhoek een prompt met Exit (in het rood) oid en dat is het.
Ook is de camera bugged; je kan op sommige stukken in het begin niets zien omdat er een balk oid loopt die het hele beeld in beslag neemt (voor je character hoog in de lucht, voor jou als speler direct in je gezichtsveld.
Geluid is niet alleen in het menu vaag aan het doen overigens, ingame kwam ik bij een missie naar buiten en stond er een grote mech te wachten. We gingen dood en spawnde een verdieping hoger. De mech kon je horen schieten alsof hij naast je stond (en dat bleef het ook doen, ondanks dat we honderden meters verder waren, totdat we een reload deden)

Cross gen cooo is ook niet te doen overigens; laadtijden van de One X zijn dramatisch. Voordat mijn zoon het eerste laadscherm doorwas, waren wel al 10 minuten verder. We zijn maar verder gegaan met couch coop.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:26
Vanochtend 'Xbox Game Streaming geprobeerd en 'The Ascent' van mijn Series X naar de pc gestreamed en dat ging / liep bijzonder soepel!

[YouTube: Xbox Game Streaming - Streaming 'The Ascent' from my Xbox Series X to my PC!]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Die landing challenges zijn echt een bitch. :+
Die tweede met de 747 in Zweden vind ik al lastig. 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer komt die Dolby Vision update eindelijk eens naar non insiders? Begint wel aardig lang te duren en ik zou het graag eens uitproberen, ook al weet ik dat games het officieel nog niet supporten. Dus je krijgt dan "foute" HDR.

Hier laat deze dude zien dat DV nicer is in MSFS.

YouTube: Microsoft Flight Simulator - Dolby Vision is better than HDR / HGiG ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
devilsnight schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:57:
Wanneer komt die Dolby Vision update eindelijk eens naar non insiders? Begint wel aardig lang te duren en ik zou het graag eens uitproberen, ook al weet ik dat games het officieel nog niet supporten. Dus je krijgt dan "foute" HDR.

Hier laat deze dude zien dat DV nicer is in MSFS.

YouTube: Microsoft Flight Simulator - Dolby Vision is better than HDR / HGiG ...
Filmpje ook gezien. Heeeel weinig verschil hoor tussen HGIG en DV. Zolang er nog geen officiële DV supported games zijn game ik lekker met HGIG.

Halo zal de eerste zijn wat DV zal gaan ondersteunen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:52:
[...]

Die landing challenges zijn echt een bitch. :+
Die tweede met de 747 in Zweden vind ik al lastig. 8)7
Heb ze nu allemaal gedaan. De meeste op C maar toch wel een aantal op B en zelfs 1 op A. Ben nu gestart met die Bush trips. Best leuk, soort van puzzel met navigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
uchiha tijntje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:11:
[...]

Heb ze nu allemaal gedaan. De meeste op C maar toch wel een aantal op B en zelfs 1 op A. Ben nu gestart met die Bush trips. Best leuk, soort van puzzel met navigeren :)
Ook mee bezig. Echt gaaf gedaan d:)b

Vloog mezelf wel net bijna te pletter tegen de Mount Everest. Dacht ga die basecamps even omhoog volgen maar zo overdonderd door de uitzichten dat ik dus totaal niet zat op te letten :9

Wat een heerlijke game. Zeer verslavend. Ik denk dat ik toch maar ga upgraden naar Deluxe Premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:16:
[...]

Ook mee bezig. Echt gaaf gedaan d:)b

Vloog mezelf wel net bijna te pletter tegen de Mount Everest. Dacht ga die basecamps even omhoog volgen maar zo overdonderd door de uitzichten dat ik dus totaal niet zat op te letten :9

Wat een heerlijke game. Zeer verslavend. Ik denk dat ik toch maar ga upgraden naar Deluxe Premium.
Jep, ik denk dat ik hier over de loop van het jaar stiekem heel wat uurtjes in ga stoppen. Echt zo’n game die je altijd geïnstalleerd laat staan en gaat spelen als je even geen andere games hebt of even lekker rustig wilt chillen. :)

Net een deel van een Bush trip Tour door Nevada gedaan van 45 minuten. Gewoon lekker een rivier gevolgd en van het uitzicht genoten. :) In totaal duren die Bush trips iets van 8 tot 10 uur. Dus nog genoeg landschap te gaan!

Ik kan wel iedereen aanraden om een draadloze muis er bij te pakken. Navigeren in menu’s en cockpit is zoveel makkelijker.

En hoe “meta” is het om gewoon met Google maps erbij interessante sights en spots aan te klikken en meer info te zoeken. Wat een game. :)

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-08-2021 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Filmpje ook gezien. Heeeel weinig verschil hoor tussen HGIG en DV. Zolang er nog geen officiële DV supported games zijn game ik lekker met HGIG.

Halo zal de eerste zijn wat DV zal gaan ondersteunen denk ik?
Klopt, maar ik ben wel een beetje benieuwd of het andere games met slechte HDR mogelijk wat beter maakt. Stilletjes hoop ik daar een beetje op.

Over MSFS gesproken trouwens, Kudos voor de devs dat ze een optie in de game hebben dat je HDR gewoon kan uitzetten en dat het niet perse alleen kan in de Xbox settings. In dit geval is het niet nodig want de HDR is goed in deze game maar het is leuk om te vergelijken hoe het is in SDR . En voor de games waar HDR wel echt trash is....please stop er gewoon zo'n optie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Klopt, maar ik ben wel een beetje benieuwd of het andere games met slechte HDR mogelijk wat beter maakt. Stilletjes hoop ik daar een beetje op.

Over MSFS gesproken trouwens, Kudos voor de devs dat ze een optie in de game hebben dat je HDR gewoon kan uitzetten en dat het niet perse alleen kan in de Xbox settings. In dit geval is het niet nodig want de HDR is goed in deze game maar het is leuk om te vergelijken hoe het is in SDR . En voor de games waar HDR wel echt trash is....please stop er gewoon zo'n optie in.
Ik vraag mij af waarom dat zo is. Op PlayStation zie je het veel meer als optie aangeboden worden, kan mij daar ook zo 123 geen game herinneren waarbij je HDR niet in-game kan uit-/aanzetten.

Excuus. Blijkbaar zat ik fout en werkte ik met verouderde info.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 02-08-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:36:
[...]
Ik vraag mij af waarom dat zo is. Op PlayStation zie je het veel meer als optie aangeboden worden, kan mij daar ook zo 123 geen game herinneren waarbij je HDR niet in-game kan uit-/aanzetten.
Bij alleen first party titels neem ik aan toch? Want het zou echt raar zijn als een multiplatform game het wel op PS heeft en Xbox niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
[...]
.

Dan doe je toch echt iets verkeerd. Een granaat haalt een schild volledig weg, en kan met een goed geplaatst schot in een kill veranderd worden.
Als je tevens een compleet magazijn nodig hebt van een doorsnee wapen, doe je wederom iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:09
Caayn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:36:
[...]
Zijn er zat hoor.

Returnal, Ratchet and clank rift apart, Miles Morales etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-10 19:16
bierkwadraat schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:02:
[...]

Dan doe je toch echt iets verkeerd. Een granaat haalt een schild volledig weg, en kan met een goed geplaatst schot in een kill veranderd worden.
Als je tevens een compleet magazijn nodig hebt van een doorsnee wapen, doe je wederom iets niet goed.
Dit soort dingen zijn ook makkelijk op te zoeken en het is voor zover ik weet bij geen enkel wapen ooit zo geweest dat je meer dan een magazijn nodig had. Ik moet dan vooral terugdenken aan de drie schoten die je nodig had met de overpowered pistol in Halo:CE. :+

Voorbeelden uit Halo 5:
Minimum shots required to kill
BR/H2BR - 4 shots (12 bullets)
DMR - 5 shots
Carbine - 7 shots
Blood of Suban - 5
Lightrifle - 4 (3 when scoped)
Magnum - 5
Gunfighter - 6
CE Magnum - 3

Ik hou hier wel van en heb juist helemaal niets met de kortere TTK in andere shooters. Maakt de chaos en fun in grotere gevechten alleen maar groter. :) En anders ga ik gewoon Swat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:45
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:14:
Gvd, koop ik weer eens een game via MTCGAME

Blacksad. Leuke adventure game, mega leuke prijs bij hun. Zoals altijd moet je deze code invoeren op de Xbox site met country naar Brazil gezet. Dit ging allemaal goed.

Maar na het invoeren van de game ging er niets automatisch installeren op Xbox, ook staat ie niet tussen Ready to Install. In de Xbox store staat dat ik hem gewoon moet kopen nog.

Dus ik start de Xbox phone app eens op, vanuit daar kan ik de game installeren. Na het installeren wil ik spelen, nope. Krijg ik een melding of ik de disc van de game heb en al die bullshit. Ik dacht ik uninstall die shit, try again. Nog altijd niet te vinden in Ready to install. Via de phone app kan ik alleen maar launch game doen en als ik dat kies gaat de Xbox meteen naar de store, want ik moet de game nog kopen. Zucht.

Is dit te fixen of is dit gevalletje support ticket aanvragen?
Heb je 'em inmiddels eigenlijk al? Waarschijnlijk weet je het al wel, maar de game is nog 3 dagen te koop via de normale NL store voor € 7,99. Gisteren zelf maar even aangeschaft :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bcEuSvOp0vJv7RpQJ0khIr8zSpg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AIk5qExZ5tkNPp8tg7Bg5W38.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Rossi46 op 02-08-2021 09:13 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Helaas blijft mijn RT knop hangen van de controller en klapt dan ineens terug. Is dit zelf makkelijk te repareren of wordt dat een garantie dingetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:19
Ben een 2de run bezig met death's door met de umbrella. Moet je gewoon uitspelen of gaan voor de true ending? Kwestie dat ik alle bloempotjes vul...

De run is iets moeilijker kwa combat, maar dat zit zo in de vingers dat het al bij al nog meevalt. 2/3 souls heb ik al :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 09:45:
Ben een 2de run bezig met death's door met de umbrella. Moet je gewoon uitspelen of gaan voor de true ending? Kwestie dat ik alle bloempotjes vul...

De run is iets moeilijker kwa combat, maar dat zit zo in de vingers dat het al bij al nog meevalt. 2/3 souls heb ik al :).
Nee Umbrella run is gewoon uitspelen. True ending is niet nodig. Verder mijn tip. Gooi alle upgrades in je magic damage, pak de fire spell upgrade en upgrade je dexterity. Burn those bitches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Excuus. Blijkbaar zat ik fout en werkte ik met verouderde info. Ik zal mijn vorige reactie bijwerken.
devilsnight schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:46:
[...]

Bij alleen first party titels neem ik aan toch? Want het zou echt raar zijn als een multiplatform game het wel op PS heeft en Xbox niet.
offtopic:
Gebruik de mijne vrijwel exclusief voor first party titels. Mogelijk heb ik daarom een vertekend beeld.
FrankoNL schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:45:
[...]

Zijn er zat hoor.

Returnal, Ratchet and clank rift apart, Miles Morales etc.
offtopic:
Eerlijk gezegd heb ik enkel op de PS4 daar naar gekeken, op de PS5 buiten de system settings niet. IN ieder geval de eerdere first party titels met HDR zoals Horizon hadden, bij mijn weten, een ingame HDR toggle.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 02-08-2021 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
uchiha tijntje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 09:48:
[...]

Nee Umbrella run is gewoon uitspelen. True ending is niet nodig. Verder mijn tip. Gooi alle upgrades in je magic damage, pak de fire spell upgrade en upgrade je dexterity. Burn those bitches :)
Ik heb een iets meer balanced approach denk ik. Ik skip Hassle, heb mijn weapon nu op 4/5 (dat laat ik zo) zodat het nog enigsinds iets afdoet, spell op 3/5 en dextery op 2/5. De laatste 2 ga ik nog upgraden.

Ik gebruik trouwens meer de bomb spell, als die upgraded is kan je die zelfs in close combat gebruiken.
Ik heb nu een GS van 900/1000, dus nog enkel die umbrella run schiet over.

De gasten hier vinden Death's door ook geweldig, de 9-jarige zoon is zelf een run begonnen op zijn XSS, net de witch verslagen. Al geef ik hem natuurlijk wel wat tips, vind het wel impressive.
De 8-jarige kijkt mee, die heeft die vingervlugheid nog niet en vind vooral minecraft, F1 en FH4 de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Ik heb een iets meer balanced approach denk ik. Ik skip Hassle, heb mijn weapon nu op 4/5 (dat laat ik zo) zodat het nog enigsinds iets afdoet, spell op 3/5 en dextery op 2/5. De laatste 2 ga ik nog upgraden.

Ik gebruik trouwens meer de bomb spell, als die upgraded is kan je die zelfs in close combat gebruiken.

De gasten hier vinden Death's door ook geweldig, de 9-jarige zoon is zelf een run begonnen op zijn XSS, net de witch verslagen. Al geef ik hem natuurlijk wel wat tips, vind het wel impressive.
De 8-jarige kijkt mee, die heeft die vingervlugheid nog niet en vind vooral minecraft, F1 en FH4 de max.
Dat vind ik ook wel impressive :)

Ik vond die bom spell in mijn 1e playthrough iets te lang duren om te chargen en toen wist ik nog niet van de upgrade ability voor close range tot pas aan het einde van de game. In de tweede playthrough gebruikte ik de umbrella niet om damage te doen, maar om mijn magic continue te vullen. De firespell was met fully upgraded magic echt wel een beetje OP, maar komt ook omdat ik de game natuurlijk goed kende. Enige waar ik nog wat moeite mee had was Betty, maar dat kwam door mijn eigen off-timing met de rolls. Verdere bosses volgens mij allemaal in 1 of max 2 keer verslagen in 2e playthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een fuck bedrijf dat MTC Game zeg. Ze zeiden binnen 1-3 dagen krijg ik antwoord op support ticket. Niks dus. Ik de chat in, normaal Engels kunnen ze al niet eens en ik leg nog uit meteen dat ik een ticket verstuurd had vrijdag.

Gaan ze me eerst vertellen hoe ik een fucking code redeem, daarna de vraag of ik een ticket had verstuurd en nu is het is ineens tussen de 1-5 dagen. Een admin zal je per email een reactie sturen, yeah right.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Segafreak83
devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:05:
Wat een fuck bedrijf dat MTC Game zeg. Ze zeiden binnen 1-3 dagen krijg ik antwoord op support ticket. Niks dus. Ik de chat in, normaal Engels kunnen ze al niet eens en ik leg nog uit meteen dat ik een ticket verstuurd had vrijdag.

Gaan ze me eerst vertellen hoe ik een fucking code redeem, daarna de vraag of ik een ticket had verstuurd en nu is het is ineens tussen de 1-5 dagen. Een admin zal je per email een reactie sturen, yeah right.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar je kiest er zelf voor om met die site in zee te gaan voor een paar euro winst.

De frustratie is mij die euro's niet waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Nou ja, los dat ik vind dat elk bedrijf een goede klantenservice moet hebben uiteraard koop ik door dit soort praktijken gewoon op de "normale manier" mijn games via de store van MS. Die paar euro die je bespaard is me dit geneuzel echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik keek zojuist op www.gamerdvr.com en zodra ik inlog zie ik mijn recente screenshots niet terug. (videos wel) Terwijl deze wel gewoon geupload zijn naar Xbox Network (zie ze netjes in de iOS App staan).
Privacy etc staat gewoon op EVERYONE.

Hoe kan dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 02-08-2021 11:29 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:28

Bozznl

GT: The Bozzz88

Bestel al jaren codes via MTC, eigenlijk zonder problemen. Denk dat ik geluk heb gehad.
Heb je een foutieve code gehad oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:25:
[...]

Nou ja, los dat ik vind dat elk bedrijf een goede klantenservice moet hebben uiteraard koop ik door dit soort praktijken gewoon op de "normale manier" mijn games via de store van MS. Die paar euro die je bespaard is me dit geneuzel echt niet waard.
Segafreak83 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Niet lullig bedoeld ofzo, maar je kiest er zelf voor om met die site in zee te gaan voor een paar euro winst.

De frustratie is mij die euro's niet waard.
Heb je gelijk in, maar hiervoor had ik geen enkele issues. Het is wanneer je issues krijgt dat je dan de support nodig hebt en dat is.....tja.

Het is overduidelijk een used code, want anders zegt de Xbox niet "do you own this game or disc". Ik wacht maar die 5 dagen af. Ik zou een reactie van hun moeten krijgen. Invervolg haal ik het kleine spul gewoon via Xbox zelf. De echt grote dingen wellicht nog via Brazil maar niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:34:
[...]

Bestel al jaren codes via MTC, eigenlijk zonder problemen. Denk dat ik geluk heb gehad.
Heb je een foutieve code gehad oid?
Code redeeming ging goed, zoals altijd.

Maar de game was niet zichtbaar in de Xbox game library, installeren begon ook niet. De enige manier om te installeren was via de Xbox phone app en daarna krijg ik dit als ik de game opstart

YouTube: test

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:28:
Ik keek zojuist op www.gamerdvr.com en zodra ik inlog zie ik mijn recente screenshots niet terug. (videos wel) Terwijl deze wel gewoon geupload zijn naar Xbox Network (zie ze netjes in de iOS App staan).
Privacy etc staat gewoon op EVERYONE.

Hoe kan dat?
Hmm, geen idee. Ik heb even gekeken en zie ook geen screenshots staan. Misschien een storing van de site zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Moet je het probleem dan niet bij MS zoeken ipv de verkoper? Als MS de code kennelijk accepteerd, maar vervolgens je de game niet laat spelen is dat toch niet de schuld van MTC? Als de code al gebruikt is zou je 'm niet kunnen redeemen namelijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Maar de game was niet zichtbaar in de Xbox game library, installeren begon ook niet. De enige manier om te installeren was via de Xbox phone app en daarna krijg ik dit als ik de game opstart

YouTube: test
Klinkt meer als account/MS probleempje, niet per see MTC. Maar kan het mis hebben.

Wat gebeurd er als je de game nu verwijderd van je xbox, ff reboot en vervolgens via xbox gewoon in de NL store naar de game gaat en hem via daar gaat installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

Moet je het probleem dan niet bij MS zoeken ipv de verkoper? Als MS de code kennelijk accepteerd, maar vervolgens je de game niet laat spelen is dat toch niet de schuld van MTC? Als de code al gebruikt is zou je 'm niet kunnen redeemen namelijk.
Met Xbox chat heb ik vrijdag de hele avond van alles geprobeerd totdat zij het ook niet meer begrepen. Ze kunnen ook weinig echt doen verder ,want bij gekochte producten op mijn account staat hij niet.

Het is dan inderdaad toch geen used code, maar dan is die error wel heel raar. Xbox zei op een gegeven moment "we're out of suggestions" en toen werd het probleem doorgegeven aan iemand anders die eigenlijk exact dezelfde stappen wilde ondernemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bestel ook al jaren bij MTC Game, gaat altijd perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Met Xbox chat heb ik vrijdag de hele avond van alles geprobeerd totdat zij het ook niet meer begrepen. Ze kunnen ook weinig echt doen verder ,want bij gekochte producten op mijn account staat hij niet.

Het is dan inderdaad toch geen used code, maar dan is die error wel heel raar. Xbox zei op een gegeven moment "we're out of suggestions" en toen werd het probleem doorgegeven aan iemand anders die eigenlijk exact dezelfde stappen wilde ondernemen.
Even heel eerlijk, is al deze moeite het nou waard? Je sprak over een hele goed prijs via MTC. Waar hebben we het dan over? Rond een tientje?

Ik zou m'n verlies nemen, de game nu nog lekker in de NL sale kopen en geen tijd meer besteden aan de MTC key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Klinkt meer als account/MS probleempje, niet per see MTC. Maar kan het mis hebben.

Wat gebeurd er als je de game nu verwijderd van je xbox, ff reboot en vervolgens via xbox gewoon in de NL store naar de game gaat en hem via daar gaat installeren?
Dan moet ik de game kopen, er staat niet bij "owned" of hoe ze dat noemen op een NL account. Het is echt heel raar, nog nooit eerder gehad dit .

Zodra ik hem uninstall ook is hij nergens meer te vinden. Dus de code redeem ging goed volgens de Xbox site met Brazil als locatie en Tunnel Bear ook op Brazil, maar vervolgens geen game. Alleen zichtbaar om te downloaden naar de console via de phone app, en daarna die error.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 02-08-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:44:
[...]

Even heel eerlijk, is al deze moeite het nou waard? Je sprak over een hele goed prijs via MTC. Waar hebben we het dan over? Rond een tientje?

Ik zou m'n verlies nemen, de game nu nog lekker in de NL sale kopen en geen tijd meer besteden aan de MTC key :)
Nah, ik wacht nog wel even deze week af. Dadelijk komt er wel een reactie en krijg ik een andere code, zou toch jammer zijn. Ik kan de game altijd daarna nog kopen.

Trouwens, wat ik me afvroeg. Stel je koopt een Xbox met een digitale game code vandaag de dag. Je redeemed die code op de Xbox site, komt deze game dan tussen purchased products te staan op je MS account? Lijkt me wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:45:
[...]

Dan moet ik de game kopen, er staat niet bij "owned" of hoe ze dat noemen op een NL account. Het is echt heel raar, nog nooit eerder gehad dit .

Zodra ik hem uninstall ook is hij nergens meer te vinden. Dus de code redeem ging goed volgens de Xbox site met Brazil als locatie en Tunnel Bear ook op Brazil, maar vervolgens geen game. Alleen zichtbaar om te downloaden naar de console via de phone app, en daarna die error.
Vreemd man.... en zodra je nu via VPN (Brazilie) en xbox locatie op brazilie zet, kan je hem via die route in de xbox store op je console wel installeren?

Of echt alleen via de app zoals je zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Vreemd man.... en zodra je nu via VPN (Brazilie) en xbox locatie op brazilie zet, kan je hem via die route in de xbox store op je console wel installeren?

Of echt alleen via de app zoals je zei?
Oh dan moet ik dat gaan invoeren in de netwerk settings op Xbox bedoel je? Ander DNS nummers enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Nah, ik wacht nog wel even deze week af. Dadelijk komt er wel een reactie en krijg ik een andere code, zou toch jammer zijn. Ik kan de game altijd daarna nog kopen.

Trouwens, wat ik me afvroeg. Stel je koopt een Xbox met een digitale game code vandaag de dag. Je redeemed die code op de Xbox site, komt deze game dan tussen purchased products te staan op je MS account? Lijkt me wel toch?
https://account.microsoft.com/billing/orders/
Ik zie daar mijn recente pre-orders staan en al me andere games (van elk land). Ook de games gekocht via codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:58:
[...]

Oh dan moet ik dat gaan invoeren in de netwerk settings op Xbox bedoel je? Ander DNS nummers enzo?
Excuus. Ik gebruik zelf de situatie dat ik VPN aanpas in mijn router naar een bepaald land, niet via tel of via xbox zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bozznl schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

https://account.microsoft.com/billing/orders/
Ik zie daar mijn recente pre-orders staan en al me andere games (van elk land). Ook de games gekocht via codes.
Duidelijk! Ok, want de game staat niet tussen orders, de laatste game is Judgment.

Ik wacht het maar even af nog, ik heb in deze router nog nooit iets veranderd. En ik verwacht sowieso dat die code dezelfde error zal blijven geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Hmm, geen idee. Ik heb even gekeken en zie ook geen screenshots staan. Misschien een storing van de site zelf?
Hmm, ja zou kunnen. Zoals gezegd, video's en achievements haalt ie wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:04:
[...]

Duidelijk! Ok, want de game staat niet tussen orders, de laatste game is Judgment.

Ik wacht het maar even af nog, ik heb in deze router nog nooit iets veranderd. En ik verwacht sowieso dat die code dezelfde error zal blijven geven.
Dan lijkt het er toch gewoon heel erg op dat het inwisselen van de code niet gelukt is. Ik heb ook alle producten die ik met codes heb "gekocht" in het overzicht staan.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d.bakker84 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:19:
[...]

Dan lijkt het er toch gewoon heel erg op dat het inwisselen van de code niet gelukt is. Ik heb ook alle producten die ik met codes heb "gekocht" in het overzicht staan.
Probleem is alleen dat als ik MS vertel waar ik de code vandaan heb en hoe.....dan kunnen en gaan ze vrij weinig doen en ik begrijp dat ook weer. Ah well. Ik wacht even af en anders haal ik hem denk ik gewoon in de store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:47:
[...]

Probleem is alleen dat als ik MS vertel waar ik de code vandaan heb en hoe.....dan kunnen en gaan ze vrij weinig doen en ik begrijp dat ook weer. Ah well. Ik wacht even af en anders haal ik hem denk ik gewoon in de store.
Nog 3 dagen voor 7,99 hè. Daarna weer 40 ballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jammer dat MSFS zo vaak eruit klapt. Heb je net een mooie route boven Normandie uitgestippeld, ben je halverwege klapt ie er uit :(

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:57
Tipje: als je zoekt naar Diablo 3 in de store dan is de ultimate evil edition gratis te downloaden mits je gold hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xminator schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:28:
Tipje: als je zoekt naar Diablo 3 in de store dan is de ultimate evil edition gratis te downloaden mits je gold hebt.
Er staat jdd free with Gold. Zo dan. Is dit een surprise van MS ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mitchdev91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2021
xminator schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:28:
Tip bovenop de tip. Rise of the Necromancer DLC is ook gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:22

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Deze is niet gratis te krijgen bij mij of is dat de verkeerde?

Edit: DLC ook niet, https://www.microsoft.com...-necromancer/c3fmrhhxdtfk

Misschien wel de belangrijkste vraag: hoe kan je iets claimen zonder dat je toegang hebt tot je Xbox zelf? Ik dacht via de Store gewoon inloggen of moet dat via de pc?

[ Voor 43% gewijzigd door hifigamefreak op 02-08-2021 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:34

Phydomir

Dennis

Wel ingelogd? Op die pagina staat er bij mij: "Je kunt Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition afspelen met Gold of je kunt het kopen."

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:22

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Phydomir schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 16:21:
[...]

Wel ingelogd? Op die pagina staat er bij mij: "Je kunt Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition afspelen met Gold of je kunt het kopen."
Klopt, ik was ingelogd maar blijkbaar pakte hij het niet maar nu wel! Kan alleen niet echt claimen, weet nog steeds niet hoe dat werkt zonder toegang tot Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:34

Phydomir

Dennis

hifigamefreak schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 16:23:
[...]

Klopt, ik was ingelogd maar blijkbaar pakte hij het niet maar nu wel! Kan alleen niet echt claimen, weet nog steeds niet hoe dat werkt zonder toegang tot Xbox.
Ja, dat is wat verwarrend. Ik heb maar geklikt op "op mijn apparaat installeren". Volgens mij blijft hij dan in je bibliotheek. Maar 100% zeker weet ik dat niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb m zelf gewoon via de console geclaimd. Via de browser lukte het mij ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:27:
[...]

Wij gaan zo te zien mooi gelijk op :)
Gisteren geëindigd bij de kikkerkoning met mijn parapluutje.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
mitchdev91 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 16:14:
[...]

Tip bovenop de tip. Rise of the Necromancer DLC is ook gratis.
Tip bovenop de tip die bovenop de tip getipt werd : Diablo 3 zit in de free-play-days dus straks is het allemaal weer voorbij :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DutchOwnage schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:22:
Jammer dat MSFS zo vaak eruit klapt. Heb je net een mooie route boven Normandie uitgestippeld, ben je halverwege klapt ie er uit :(
Heb je ‘m op open staan? Ik had ‘m zo staan dat ik anderen kon zien en anderen mij en dat gaat het elke keer fout. Omdat die anderen niets toevoegen heb ik de boel op dicht gezet en vlieg ik alleen en dan heb ik geen problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2X2SuZEjvPJNWE36q6THl5pUbn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uyi7o2cw5pNhzCYV2bRjDfFo.jpg?f=fotoalbum_large

Top game

[ Voor 22% gewijzigd door robzzzzzzzz op 02-08-2021 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Lekker Ventje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:46:
[...]

Heb je ‘m op open staan? Ik had ‘m zo staan dat ik anderen kon zien en anderen mij en dat gaat het elke keer fout. Omdat die anderen niets toevoegen heb ik de boel op dicht gezet en vlieg ik alleen en dan heb ik geen problemen.
Ik zal 'm ook eens dichtzetten. Voegt idd niet al te veel toe. Bedankt voor de tip d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:33
Zo nice jij gaat hard.
Zeg vraagje hoe zit dat nu met die ice levels? Ik begrijp dat je die upgrades moet vinden. Nu heb ik level 1. Maar toch kan ik sommige level 1 kisten niet open. Is het ice level glitched of gebonden aan etage je zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
SecondGuess schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

Zo nice jij gaat hard.
Zeg vraagje hoe zit dat nu met die ice levels? Ik begrijp dat je die upgrades moet vinden. Nu heb ik level 1. Maar toch kan ik sommige level 1 kisten niet open. Is het ice level glitched of gebonden aan etage je zit?
Als het goed is , is het ice system niet glitched, ik maakte zelf aan het begin de fout Y niet ingedrukt te houden.

Met de ice pick of city kicker zouden alle lvl 1s open moeten kunnen.

Ook niet etage gebonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SecondGuess schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

Zo nice jij gaat hard.
Er zijn een paar kistjes locked met Ice 1, ook al heb je de upgrade voor Ice 1. Die unlocken pas na het completen van een bepaalde missie. Ik had namelijk hetzelfde en las wel meer reacties die hetzelfde hadden.

Uiteindelijk had ik alle upgrades en kon ik alles openen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-08-2021 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
uchiha tijntje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:45:
[...]

Er zijn een paar kistjes locked met Ice 1, ook al heb je de upgrade voor Ice 1. Die unlocken pas na het completen van een bepaalde missie. Ik had namelijk hetzelfde en las wel meer reacties die hetzelfde hadden.

Uiteindelijk had ik alle upgrades en kon ik alles openen.
Ja sommige dingen , ook side quests etc zitten echt heel onduidelijk in mekaar.

Mag de pret niet drukken tho! echt een van de leukste games van 2021!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
justifire schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:25:
[...]

Wij gaan zo te zien mooi gelijk op :)
Gisteren geëindigd bij de kikkerkoning met mijn parapluutje.
Ik ben vandaag geëindigd bij old watchtower. Heb wel nu ik hookshot heb wat terug getracked om wat collectibles en soul spheres (voor 100 punten) opgeraapt om mijn skills te verbeteren.
Enkel hookshot is niet geupgrade, maar gebruik die in combat toch niet.

Zit nu op 71% met paraplu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo 3 mocht dan even gratis geweest zijn, MS heeft er een stokje voor gestoken. Ik had de game zelf nog niet getest, maar iemand op XboxEra liet weten dat hij het bericht "do you own this game or app? If you have a disc, insert it right now etc...."

Dus ik heb het even getest, yep! Helaas. Dus MS kan zulke dingen gewoon easy terugdraaien. In het verleden als er door een fout een gratis game was bleef het zo volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
robzzzzzzzz schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:48:
[...]

Vanavond ging het lekker mis bij mij.. gast redden na race crash. Spawned geen vijand meer. Game afsluiten en weer starten, vijanden verslaan, en…. Niets. Mannetje blijft bang achter zijn race’plane’.
Ok, andere missie.. tas terug brengen… vijanden verslaan, mmm… geen npc te vinden. Club mag ik ook niet in, ook niet na hacken van de deuren…

Zelfde problemen als in Cyberpunk, daar spawned ook van alles niet meer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
SunnieNL schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:00:
[...]

Vanavond ging het lekker mis bij mij.. gast redden na race crash. Spawned geen vijand meer. Game afsluiten en weer starten, vijanden verslaan, en…. Niets. Mannetje blijft bang achter zijn race’plane’.
Ok, andere missie.. tas terug brengen… vijanden verslaan, mmm… geen npc te vinden. Club mag ik ook niet in, ook niet na hacken van de deuren…

Frusterend! |:( ik heb het ook gehad, 2 verschilldende best moeilijke bosses verslagen en toen stopte de scripting ermee, mezelf opblazen en opnieuw beginnen! best jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Die tas terug brengen kan te maken hebben met dat je soms eerst bepaalde main missies moet spelen voordat die verschijnen. Beetje rare design keuze, maar dat was bij mij de oplossing. Dat die race mannetje niet werkt heb ik even geen oplossing voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg jammer dat games gewoon niet meer bug vrij kunnen zijn lijkt wel. MSFS die bij mensen crashed, en nu deze weer. Slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:18:
[...]

Ik ben vandaag geëindigd bij old watchtower. Heb wel nu ik hookshot heb wat terug getracked om wat collectibles en soul spheres (voor 100 punten) opgeraapt om mijn skills te verbeteren.
Enkel hookshot is niet geupgrade, maar gebruik die in combat toch niet.

Zit nu op 71% met paraplu.
Ik ook *O*
Zit nu gezellig op de koffie in het kraaienkamp, hoop vanavond de credits nogmaals te zien rollen 🤞🏻

@uchiha tijntje
spoiler:
zouden ze wat eindbaas betreft soms een klein beetje inspiratie hebben geput uit Mortal Shell ? Zelfs die ellendige draaikolk zit er in })

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:26
robzzzzzzzz schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:48:
[...]

Ik vermaak me er ook prima mee! Voelt een beetje als 'Outriders': rough around the edges, maar onwijs leuk om te spelen! :)

Ik speel 'The Ascent' met een vriend van me (hij op de Series S en ik op de Series X) en dat gaat zonder al teveel problemen. Zo nu en dan kleine bug, maar verder is het 'smooth sailing' en gewoon gaaf om weer eens een toffe co-op te kunnen spelen. (y) 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:01:
[...]

Ik ook *O*
Zit nu gezellig op de koffie in het kraaienkamp, hoop vanavond de credits nogmaals te zien rollen 🤞🏻

@uchiha tijntje
spoiler:
zouden ze wat eindbaas betreft soms een klein beetje inspiratie hebben geput uit Mortal Shell ? Zelfs die ellendige draaikolk zit er in })
Haha ja ik vond Death's Door erg cool. Zowel qua lore, artstyle en gameplay.

Eldest Souls heb ik al wel geuninstalled. :$ Ik vond de pixel artstyle leuk. Ik vond de combat wel prima. Ik vond de combinatie echter verschrikkelijk. Ik kon gewoon ontzettend moeilijk de "tells" zien en de hitboxes van attacks vond ik erg lastig in te schatten. Dus ik wacht denk ik gewoon lekker op Hades. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:30
justifire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:01:
[...]

@uchiha tijntje
spoiler:
Ik kan je de eindbazen van Curse of the dead gods van harte aanraden. Die komen met meerdere draaikolken, unblockable attacks en kunnen zichzelf tot 100% healen als je de adds niet snel genoeg aanpakt. Het schijt dat er ook een hard modus is. Eerlijk gezegd vind ik normal al hard genoeg. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:05:
[...]

Ik kan je de eindbazen van Curse of the dead gods van harte aanraden. Die komen met meerdere draaikolken, unblockable attacks en kunnen zichzelf tot 100% healen als je de adds niet snel genoeg aanpakt. Het schijt dat er ook een hard modus is. Eerlijk gezegd vind ik normal al hard genoeg. :)
En die beveel je dan aan?... Ben dan erg benieuwd naar je adviezen op je werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
[...]

Ik had het omgekeerde. Bij mij spawnde een boss in drievoud!? 8)7 Ik dacht eerst dat ik f*cked was en gewoon zwaar onderleveld. Ging ik kijken op internet zag ik gewoon 1 boss bij iedereen.. Game maar een reboot gegeven en ja hoor het was er maar 1 dit keer. Meteen verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:32:
[...]

Ik had het omgekeerde. Bij mij spawnde een boss in drievoud!? 8)7 Ik dacht eerst dat ik f*cked was en gewoon zwaar onderleveld. Ging ik kijken op internet zag ik gewoon 1 boss bij iedereen.. Game maar een reboot gegeven en ja hoor het was er maar 1 dit keer. Meteen verslagen.
Komt denk ik omdat er een soort van procedural generated content inzit qua enemies. Dat werkt 99% van de tijd goed, maar soms kom je wat vage dingen tegen. In een missie van level 5 ineens level 17 enemies ofzo. :) De AI zal wel gedacht hebben... Kaasje kan vast wel drie bosses aan...

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2021 11:43 ]

Pagina: 1 ... 205 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord