D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:58:
[...]
Ik snap wel wat je zegt hoor maar Halo vergt echt een ‘andere kijk’ op shooters, juist door de langere TTK.. Zoals in een eerdere post van mij, m’n schoonbroer had ook van die momenten, van ‘hè, ik schoot toch eerst’!!??
Maar tja, bij Halo heb je juist nog een split second om te reageren als je geraakt bent. En de ‘granaat, gun, mêlee’ driehoek combat en naar power weapons rushen moet je wel voelen denk ik.. Dus dat ding wat jij overdreven vind is juist dat wat Halo, Halo maakt

Maar ik begrijp je volkomen, daarom speel ik weinig COD etc
Ik speel meestal shooters ala BF, daar heb je ook al meer tijd om te reageren. Maar bij Halo vind ik het altijd overdreven veel. Als je alleen het shield of alleen de health had, vind ik het nog wel prima, maar nu is het gewoon echt teveel van het goede. Dan krijg je al dat domme strafen en bunny hoppen om maar niet geraakt te worden. Er is niks realistisch meer aan.
Ik ben trouwens iemand die normaal gesproken erg goed is met granaten gooien, maar ook al raak ik daarmee mensen, dan is de schade die je alsnog moet doen enorm. Het hoeft van mij ook niet boem dood. Of boem boem dood. Maar zoals ik zeg, na 1 magazijn (wat ik toch regelmatig zie) nog steeds iemand niet dood hebben, is gewoon ongeloofwaardig.
The Ascend is wel een erg mooie titel zeg. Grafisch indrukwekkend. Had ik niet verwacht. Qua gameplay niet helemaal mn cup-of-tea maar zeker het proberen waard. Ook Omno gedaan op de xbox en dat gaat wel aardig, maar die frame-drops zijn niet best. Ach, voor een puzzelgame als deze valt het nog wel mee. Ik vond verder de timing om te springen soms wat muf. Heb het idee dat ik meer fouten maak dan nodig is.
[
Voor 12% gewijzigd door
Martinspire op 31-07-2021 23:21
]