Stotterende framerate kan nooit te bedoeling zijn, dit hoort retesoepel te zijn zoals bij de vorige Halo games ook en elke 60fps Shooter. Maar dit zal ongetwijfeld komen omdat het een tech test is, want als dit niet gewoon super smooth op 60fps of 120fps kan draaien dan weet ik het ook niet meer.JDL15 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:27:
Ik heb net 3 potjes gespeeld ff om te testen en het speelt wel lekker hoor (vind ik). Geluid van de guns is echt goed, alhoewel dit wel werd gedimd midden in de game (ik denk een bug). Daarnaast hoorde ik ook een irritant gesuis wat iemand hier ook al eerder aanhaalde.
Die bots... Tsja, ik 17 kills 1x dood, dat wil meer over de tegenstander zeggen dan mezelf bij een 1e potje.
Wat mij echt enorm stoorde (helaas kan ik geen screen recording doen, zal wel uitgezet zijn in de preview) was dat het beeld heel erg leek te stotteren en frame rates leken te droppen zodra je ging sprinten. Zal denk ik aan het realisme moeten bijdragen maar dat vond ik totaal niet soepel ogen en juist mega storend.
Voor de rest vond ik het er prima uit zien, zeker niet baanbrekend maar alles liep gewoon soepel en het knallen was heerlijk!
Een 55" LG C9 (OLED) met inderdaad een Sonos ARC.
Dan nog heel even over 'The Ascent': heb daarnet een sessie solo gedaan en dat ging aanzienlijk beter dan co-op gisteravond. Het spel speelt lekker weg, ondanks de bugs en vreemde keuzes vanuit een gameplay oogpunt.
/f/image/PsAK1sjcypHL5dshIsRiLZGW.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/rBXKzCaVlwG4MNLh3Hc2nXYq.png?f=fotoalbum_medium)
Ik hoop wel dat het co-op stukje wordt gepatched, want dit is een spel wat je gewoon met vrienden wilt spelen!
Het loopt voor de rest retesoepel, ik denk dat die stutter bij het sprinten intentioneel is (of hoe je dat ook zegt). Het loopt echt super smooth hoor, alleen bij het rennen oogt het echt alsof er een hele lichte stutter inzit, maar ik denk dat ze dat zo hebben gedaan om het meer een shaky cam effect te geven, maar dat vind ik echt niet chill ogen.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:42:
[...]
Stotterende framerate kan nooit te bedoeling zijn, dit hoort retesoepel te zijn zoals bij de vorige Halo games ook en elke 60fps Shooter. Maar dit zal ongetwijfeld komen omdat het een tech test is, want als dit niet gewoon super smooth op 60fps of 120fps kan draaien dan weet ik het ook niet meer.
Hoop dat ik as maandag een survey in kan vullen, dan ga ik die feedback zeker erin verwerken!
De multiplayerbeelden die op de E3 getoond werden waren veel mooier. Dit weekend worden de bots getest waarvan er meerdere types zijn. Kan best zijn dat daar de nadruk op ligt en niet op het grafische, hoewel het mij niet stoort want het speelt erg lekker vind ik.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:37:
[...]
Ik heb deze video bekeken
[YouTube: 12 MINUTES of HALO INFINITE GAMEPLAY in 4K on XBOX SERIES X!]
en inderdaad, het is alles behalve bijzonder. Gingen ze niet voor 120fps voor de MP? Dat zou het verklaren, dan moeten ze wel bepaalde zaken opofferen. Als dit zo is is dat heel erg kut vind ik , want 60fps is echt meer dan genoeg. Maar i guess dat echt mooie graphics niet belangrijk zijn voor MP volgens 343, iets waar ik me echt niet in kan vinden.
Het kan ook de map zijn, want screenshots van een andere MP map vorig jaar zagen er veel mooier uit qua details, reflecties, lighting.
Deze bedoel ik
https://forum.xboxera.com...85b4e93ace2b52517539.jpeg
https://forum.xboxera.com...61dec6200a45145071e6.jpeg
De sterkte van de bots kan duidelijk beter maar daar zijn deze dagen ook voor bedoeld, mogelijk dat de bots morgen wel sterker zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb nergens iets gezien waarin ik het niveau kon opschroeven, maar dat zal hoop ik in de uiteindelijke versie wél kunnenD-Ed schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:36:
[...]
![]()
Ze kunnen de niveaus nog opschroeven toch? Benieuwd hoe dat gaat zijn.
Qua graphics geloof ik het allemaal wel, zolang het maar soepel loopt en gunplay goed is. Zo te zien gaat (de multiplayer in ieder geval) deze Halo precies aan mijn verwachtingen voldoen. Een moderne mix van Halo 3 en Halo 5 + opgepoetste graphics (ik verwacht namelijk dat voor de release echt nog wel wat verbeteringen zichtbaar zijn).
Nog ééntje danuchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:25:
[...]
Kap nu eens met al die games zeg. Annapurna Interactive is een geweldige publisher. Outer Wilds was echt een fenomenale game. De opbouw van die game, de sfeer, de muziek, de mysterie, het ontdekken. Echt een geweldige ervaring.
En waarom moet men nu eens kappen met al die games? Omdat het effect heeft op mijn nachtrust. Rond 3 uur vond ik het echt tijd om te stoppen... Gisteren 4 games gespeeld:
Omno die ik iedereen kan aanraden die houdt van een relaxte puzzelplatformer met een mooie artstyle, muziek en goede controls.
Flight Simulator blijft me verbazen over de pracht van het spel als ik in de cockpit stap van mijn stuntvliegtuigje.![]()
Darkest Souls, ideaal voor iemand die van zelfkastijding houdt... Mijn hemel wat is dat een onwijs moeilijke game. Het is een bossrun game met 10 bosses en mooie pixel art. Heb er nu 5 bosses op zitten, nog 5 te gaan. En dan eens kijken of ik uberhaubt 1 boss neer kan krijgen zonder damage te krijgen. Ben benieuwd wat jij er van vindt @justifire.
The Ascent heb ik nu ook een uurtje of 3 gespeeld. Kleuren spatten van het scherm. Het ziet er echt tof uit. Qua gameplay klikte het nog niet echt het eerste uur tot ik wat "bosses" en wat sterkere vijanden tegen kwam. En totdat ik wat andere wapens tot mijn beschikking kreeg. Heb nu een shotgun. De gunplay, gecombineerd met je krachten en grenades, voelt nu wel lekker. Ik las alleen wel wat over bugged achievements en een side missie, dus misschien moet ik die even neerleggen tot een eerste patch, alleen heb ik eigenlijk nu al zin om het spel weer op te pakken.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ze testen alle bot niveaus, als ze genoeg data voor dit niveau hebben gaan ze hoger. Nu is het niveau 2/4 dus het kan zeker nog een stuk moeilijker.JDL15 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:20:
[...]
Ik heb nergens iets gezien waarin ik het niveau kon opschroeven, maar dat zal hoop ik in de uiteindelijke versie wél kunnen
Over de graphics, ik kan kiezen uit performance en graphics mode, het zal me niet verbazen dat de een 120fps is en de ander 60fps. Performance mode was bij mij de default.
[ Voor 18% gewijzigd door menzo op 30-07-2021 16:07 ]
Verwijderd
Zit in deze beta al muis en toetsenbord ondersteuning? Daarvoor zouden bij ranked aparte queues komen, ben benieuwd of dat er al inzit.
Ik zie op xbox wel muis en keyboard settings, dus denk het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:09:
Zit in deze beta al muis en toetsenbord ondersteuning? Daarvoor zouden bij ranked aparte queues komen, ben benieuwd of dat er al inzit.
Deze game lijkt me echt interessant, het surrealisme trekt mij erg aan. Tevens het gebruikt van de stijl en de aangename rustgevende sfeer die de trailer doet vermoeden is even wat anders tussen de meeste actie/reactie games.justifire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:03:
[...]
Nog ééntje dan![]()
[YouTube: A MEMOIR BLUE | Reveal Trailer]
Deze ga ik in de gaten houden! 😁
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Vandaag kwam mijn xbox x terug van Bol na reparatie die al langer geduurd had dan verwacht. Ik blij alles weer installen games er op om te testen en in een weer warm en ook nog een tikkend geluid. Bol gemaild dat ik hun niets kwalijk neem maar dat ze toch is moeten gaan praten met dat reperatiebedrijf. Nu kan ik geld teurgkirjgen maar ja nergens een een x te koop:(
Gewoon rechtstreeks contact opnemen met Microsoft en vragen om een inplace/advanced/weetffdepreciezenaamniet repair. Dan hoef jij jouw defecte product pas op te sturen nadat jij een vervanger hebt ontvangen.continue12345 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:05:
Vandaag kwam mijn xbox x terug van Bol na reparatie die al langer geduurd had dan verwacht. Ik blij alles weer installen games er op om te testen en in een weer warm en ook nog een tikkend geluid. Bol gemaild dat ik hun niets kwalijk neem maar dat ze toch is moeten gaan praten met dat reperatiebedrijf. Nu kan ik geld teurgkirjgen maar ja nergens een een x te koop:(
Garantie via MS is doorgaans sneller dan via de winkelier.
https://account.microsoft.com/devices/
Jup, focus is nu ook de onderliggende systemen voor de bots.Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:18:
Deze build van Halo is zover ik weet twee maanden oud. Grafisch wordt je niet uit je sokken geblazen, de trailer op de E3 zag er beter uit. Maar dat was ook een andere spelmodus, dit is 3 vs 3.
Ben er nog niet helemaal achter wat je met die battlepass moet, ik level maar zie geen rewards.
Eerste indruk is goed, ik weet al waar ik mijn kerstvakantie mee door ga brengen😀
https://www.halowaypoint....inside-infinite-july-2021Now, with the foundation of flighting set, let’s talk about the content and goals of our first upcoming technical preview, which will focus on Bots and a slice of the new Academy experience.
...
For further context, this technical preview is a couple months behind where the development team and ‘main’ game build currently is given the process and time it takes to go through all the gates and steps before releasing to the public.
Phydomir schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Dat is dus mijn punt. Daar geloof ik ook niets van.
*mijn Xbox staat gewoon op NL. Geen insider firmware.
Besloot het ook eens op Reddit te vragenRivanov schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:08:
The Ascent heeft daarentegen ook geen QR bij mij.
:strip_exif()/f/image/wc8Uup4DJGG5sUTLGxOvT5FT.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor hem werkt The Ascent weer wel en MSFS ook. Ik zie echter ook genoeg comments dat deze games niet werken bij hun. Ik geef het op, ik weet het echt niet meer. Zou super tof zijn als een game zoals Psychonauts 2 straks gewoon ermee werkt, maar ik verwacht helemaal niks.
Begrijp niet hoe dit zo kan verschillen, het is toch gewoon software?
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 17:29 ]
Had die al een paar posts eerder laten zien, zag er wel indrukwekkend en toch ook zielig uit. Eerste comments ging het over de analogie met de film Coraline, daar had het inderdaad wel wat van weg.justifire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:03:
[...]
Nog ééntje dan![]()
[YouTube: A MEMOIR BLUE | Reveal Trailer]
Enige gok, heeft hij de game gekocht en jij via gamepass? Bij resume doet hij namelijk een gamepass check, dat was in het verleden namelijk de tactiek om bv games op 'non gamepass' accounts te spelen.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:28:
Voor hem werkt The Ascent weer wel en MSFS ook. Ik zie echter ook genoeg comments dat deze games niet werken bij hun. Ik geef het op, ik weet het echt niet meer. Zou super tof zijn als een game zoals Psychonauts 2 straks gewoon ermee werkt, maar ik verwacht helemaal niks.
Begrijp niet hoe dit zo kan verschillen, het is toch gewoon software?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kan het hem vragen, maar Game Pass games werken ook gewoon ermee. Yakuza 0 bijvoorbeeld heb ik niet gekocht en werkt goed ermee.SinergyX schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:50:
[...]
Enige gok, heeft hij de game gekocht en jij via gamepass? Bij resume doet hij namelijk een gamepass check, dat was in het verleden namelijk de tactiek om bv games op 'non gamepass' accounts te spelen.
Ik kwam er vandaag pas achter dat er blijkbaar een verschil zit in Gamepass-builds en de reguliere versie.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:54:
[...]
Ik kan het hem vragen, maar Game Pass games werken ook gewoon ermee. Yakuza 0 bijvoorbeeld heb ik niet gekocht en werkt goed ermee.
Zo heeft 'The Ascent' (Gamepass) op PC geen DLSS-optie, maar de versie via Steam wel.
Iemand enig idee waarom dat (het verschil in versies) is eigenlijk?
DLSS is toch een Nvidia ding? AMD heeft wel z'n .. .naam kwijt variant ding, maar die moet toch per game worden gemaakt/geleerd en toegepast worden?Yonix schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:06:
[...]
Ik kwam er vandaag pas achter dat er blijkbaar een verschil zit in Gamepass-builds en de reguliere versie.
Zo heeft 'The Ascent' (Gamepass) op PC geen DLSS-optie, maar de versie via Steam wel.
Iemand enig idee waarom dat (het verschil in versies) is eigenlijk?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gvd, koop ik weer eens een game via MTCGAME
Blacksad. Leuke adventure game, mega leuke prijs bij hun. Zoals altijd moet je deze code invoeren op de Xbox site met country naar Brazil gezet. Dit ging allemaal goed.
Maar na het invoeren van de game ging er niets automatisch installeren op Xbox, ook staat ie niet tussen Ready to Install. In de Xbox store staat dat ik hem gewoon moet kopen nog.
Dus ik start de Xbox phone app eens op, vanuit daar kan ik de game installeren. Na het installeren wil ik spelen, nope. Krijg ik een melding of ik de disc van de game heb en al die bullshit. Ik dacht ik uninstall die shit, try again. Nog altijd niet te vinden in Ready to install. Via de phone app kan ik alleen maar launch game doen en als ik dat kies gaat de Xbox meteen naar de store, want ik moet de game nog kopen. Zucht.
Is dit te fixen of is dit gevalletje support ticket aanvragen?
Blacksad. Leuke adventure game, mega leuke prijs bij hun. Zoals altijd moet je deze code invoeren op de Xbox site met country naar Brazil gezet. Dit ging allemaal goed.
Maar na het invoeren van de game ging er niets automatisch installeren op Xbox, ook staat ie niet tussen Ready to Install. In de Xbox store staat dat ik hem gewoon moet kopen nog.
Dus ik start de Xbox phone app eens op, vanuit daar kan ik de game installeren. Na het installeren wil ik spelen, nope. Krijg ik een melding of ik de disc van de game heb en al die bullshit. Ik dacht ik uninstall die shit, try again. Nog altijd niet te vinden in Ready to install. Via de phone app kan ik alleen maar launch game doen en als ik dat kies gaat de Xbox meteen naar de store, want ik moet de game nog kopen. Zucht.
Maar het is toch vreemd dat het spel - wat dus blijkbaar DLSS ondersteunt - dit wel toepast in de Steam-versie, maar niet in de Gamepass-versie? Dit staat verder los van Nvidia / AMD of wie dan ook.SinergyX schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:09:
[...]
DLSS is toch een Nvidia ding? AMD heeft wel z'n .. .naam kwijt variant ding, maar die moet toch per game worden gemaakt/geleerd en toegepast worden?
Aaah mijn fout, ik zat console te denken, maar gamepass komt natuurlijk ook op PC, waar natuurlijk Nvidia wel gewoon aanwezig isYonix schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:16:
[...]
Maar het is toch vreemd dat het spel - wat dus blijkbaar DLSS ondersteunt - dit wel toepast in de Steam-versie, maar niet in de Gamepass-versie? Dit staat verder los van Nvidia / AMD of wie dan ook.
edit, blijkbaar dus een 'feature' dat het mist?
https://imgur.com/eL879GB
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2021 18:19 ]
Ik vind raar.SinergyX schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:18:
[...]
edit, blijkbaar dus een 'feature' dat het mist?
https://imgur.com/eL879GB
Xbox op Brazil, reboot, my games and apps, game library ?devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:14:
Gvd, koop ik weer eens een game via MTCGAME
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Via de phone de Xbox site op Brazil gezet. Redeem code sectie, TunnelBear stond al aan op de phone met Brazil als locatie. Code ingevoerd, bericht dat het goed was verlopen en dat ie zou gaan installeren.justifire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:53:
[...]
Xbox op Brazil, reboot, my games and apps, game library ?
Nergens te vinden in de game library, in de store staat dat ik hem moet kopen. Alleen via de Xbox phone app kon ik install game doen en daarna die rare error "do you own this game, disc". En na de uninstall kan ik in de app alleen nog maar kiezen voor launch game en dan gaat ie direct naar de store toe.
MTC zei dat ik een ticket moest sturen, gedaan, nu zeggen ze dat ik contact met MS moet opnemen. Alsof die mij gaan helpen met een code die niet van hun komt en sowieso bij het gedeelte op de Xbox site van gekochte producten staat de game niet.
Bedoel echt op de xbox zelf.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:18:
[...]
Via de phone de Xbox site op Brazil gezet. Redeem code sectie, TunnelBear stond al aan op de phone met Brazil als locatie. Code ingevoerd, bericht dat het goed was verlopen en dat ie zou gaan installeren.
Nergens te vinden in de game library, in de store staat dat ik hem moet kopen. Alleen via de Xbox phone app kon ik install game doen en daarna die rare error "do you own this game, disc". En na de uninstall kan ik in de app alleen nog maar kiezen voor launch game en dan gaat ie direct naar de store toe.
MTC zei dat ik een ticket moest sturen, gedaan, nu zeggen ze dat ik contact met MS moet opnemen. Alsof die mij gaan helpen met een code die niet van hun komt en sowieso bij het gedeelte op de Xbox site van gekochte producten staat de game niet.
Heb dit ook regelmatig.
Game nergens te vinden, installeren op afstand werkt vaak niet.
Xbox locatie op land van aankoop zetten (gewoon zonder vpn of omwegen)
Dan staat hij plots ergens tussen in mijn lijst van spellen die ik bezit (vroegere ready to instal)
aaah ,got ya.justifire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:22:
[...]
Bedoel echt op de xbox zelf.
Heb dit ook regelmatig.
Game nergens te vinden, installeren op afstand werkt vaak niet.
Xbox locatie op land van aankoop zetten (gewoon zonder vpn of omwegen)
Dan staat hij plots ergens tussen in mijn lijst van spellen die ik bezit (vroegere ready to instal)
Net getest ook ja, eerst in de library gekeken, niks. In de store kost ie gewoon geld.
Heb toch contact met MS nu, account removal geprobeerd en nu kan ik in de phone app weer download to console kiezen. Eens checken zo of ik nog steeds die error krijg. Zo ja, dan kan MS weinig doen voor me denk ik. Want die beginnen als volgende stap over volledige factory reset. Moet gewoon andere code hebben denk ik of anders geld terug van mtc.
Koop zelf nooit via MTC, is mij toch iets te illegaal met vpn en het risico dat je een foute code krijgt.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:32:
[...]
aaah ,got ya.
Net getest ook ja, eerst in de library gekeken, niks. In de store kost ie gewoon geld.
Heb toch contact met MS nu, account removal geprobeerd en nu kan ik in de phone app weer download to console kiezen. Eens checken zo of ik nog steeds die error krijg. Zo ja, dan kan MS weinig doen voor me denk ik. Want die beginnen als volgende stap over volledige factory reset. Moet gewoon andere code hebben denk ik of anders geld terug van mtc.
Uit de officiele ms-store in Brazilie of US werkt het doorgaans gewoon op de manier die ik hierboven beschreven heb.
Nou ja, succes ! 🤞🏻
Ik koop nooit de game zelf via mtc.. ik kijk eerst altijf ff op de xbox store checker hoe duur een game is.. Ik pak altijd de braziliaanse...devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:18:
[...]
Via de phone de Xbox site op Brazil gezet. Redeem code sectie, TunnelBear stond al aan op de phone met Brazil als locatie. Code ingevoerd, bericht dat het goed was verlopen en dat ie zou gaan installeren.
Daarna koop ik 1 of meerdere giftcards bij mtc.
Daarna als ik de codes heb ga ik weer naar xbox store checker om Braziliaanse game in mijn mandje te doen. Hii vraagt dan automatisch of ik van de portugese microsoft website gebruik wil maken. (Ik gebruik geen vpn ofzo) en daarna de codes invoeren die ik gehad heb. Op deze manier is het bij mij nog altijd goed gegaan.
Van de week nog crash bandicoot 'n sane trilogy gekocht op deze manier.
Wilde mijn gamertag van neophyte1986 naar Neophyte1986 wijzigen (hoofdletter) maar Xbox gaf aan dit niet te kunnen wijzigen omdat ik de gamertag al had. Geen probleem dacht ik dan wijzig ik eerst naar iets totaal anders om vervolgens Neophyte1986 te maken. Maar omdat het wijzigen blijkbaar maar 1x gratis is heeft me dit geintje nu 9.99 gekost
Ik haal vaak het kleinere spul bij Mtcgame, want dan hoef ik alleen maar een exact bedrag te betalen en met die giftcards kun je helaas niet op de dollar halen. Maar vanaf nu ga ik dat toch maar doen dan.
Voor de tweede keer via de phone app kunnen installeren, maar dit krijg ik zodra ik de game start
YouTube: test
Voor de tweede keer via de phone app kunnen installeren, maar dit krijg ik zodra ik de game start
En de code opnieuw proberen te redeemen? Of zegt ie dan dat ie al gebruikt is?devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:03:
Ik haal vaak het kleinere spul bij Mtcgame, want dan hoef ik alleen maar een exact bedrag te betalen en met die giftcards kun je helaas niet op de dollar halen. Maar vanaf nu ga ik dat toch maar doen dan.
Klopt, daar heb je inderdaad gelijk in.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:03:
Met die giftcards houd je altijd wat over.
Heb nu ook nog 2,37 BRL over op mijn account maar ach dat is geloof ik maar 40 euro cent ongeveer geloof ik.
[ Voor 12% gewijzigd door airwolf83 op 30-07-2021 20:18 ]
Yep, helaas al in gebruik.Xgar schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:11:
[...]
En de code opnieuw proberen te redeemen? Of zegt ie dan dat ie al gebruikt is?
MTC zegt nu dat het 1 tot 3 dagen kan duren voordat een support ticket beantwoord wordt. Nou, lekker allemaal weer.
Het is zo raar dat ik de game uninstall op console, daarna is ie foetsie aan alle kanten. Niet in de library, nergens. Alleen opnieuw te downloaden naar console via de Xbox phone app, bizar.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 20:19 ]
Ik zie geen verschil tussen de quality en performance mode. Kan aan mij liggen, verschil tussen 30 fps en 60 fps zie ik ook niet.menzo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Ze testen alle bot niveaus, als ze genoeg data voor dit niveau hebben gaan ze hoger. Nu is het niveau 2/4 dus het kan zeker nog een stuk moeilijker.
Over de graphics, ik kan kiezen uit performance en graphics mode, het zal me niet verbazen dat de een 120fps is en de ander 60fps. Performance mode was bij mij de default.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bij mij leek de performance/quality mode toggle geen enkel effect te hebben.menzo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Ze testen alle bot niveaus, als ze genoeg data voor dit niveau hebben gaan ze hoger. Nu is het niveau 2/4 dus het kan zeker nog een stuk moeilijker.
Normaal ben ik wel gevoelig voor dit soort dingen. Gok dat de toggle wel aanwezig is maar in de huidige tech preview build niks doet.
[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 30-07-2021 20:56 ]
Ah, de collectors edition uit het jaar 13. Dat is een mooi exemplaar.Exorcist schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:47:
Ik gebruik er een paar niet tot nauwelijks, maar je kunt het overdrijven
[Afbeelding]
Was die One X een kraamcadeautje van 3 mannen uit Enschede?Exorcist schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:47:
Ik gebruik er een paar niet tot nauwelijks, maar je kunt het overdrijven
[Afbeelding]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
The Ascent even gespeeld, qua gameplay een redelijk standaard twin stick shooter maar wat ziet die wereld er gaaf uit!
Dat komt puur doordat de app je alles laat installeren, of je het nou hebt of niet. Maar daarmee zit hij nog niet in je library, dus logisch dat hij niet meer getoond wordt als je hem weer verwijderd.devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:17:
Het is zo raar dat ik de game uninstall op console, daarna is ie foetsie aan alle kanten. Niet in de library, nergens. Alleen opnieuw te downloaden naar console via de Xbox phone app, bizar.
Het klinkt voor mij alsof de key gewoon niet goed was... Misschien voor een dlc of preorder bonus of zoiets ipv de game zelf.
Gamertag: FinrazielNL
Dag hond!devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:03:
Irritant gedoe dit inderdaad, maar ja herinnert me wel aan deze game. Lijkt mij ook wel tof om te proberen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Toch wel interessant dit. Ga ik morgen eens uitproberen...airwolf83 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:54:
[...]
Ik koop nooit de game zelf via mtc.. ik kijk eerst altijf ff op de xbox store checker hoe duur een game is.. Ik pak altijd de braziliaanse...
Daarna koop ik 1 of meerdere giftcards bij mtc.
Daarna als ik de codes heb ga ik weer naar xbox store checker om Braziliaanse game in mijn mandje te doen. Hii vraagt dan automatisch of ik van de portugese microsoft website gebruik wil maken. (Ik gebruik geen vpn ofzo) en daarna de codes invoeren die ik gehad heb. Op deze manier is het bij mij nog altijd goed gegaan.
Van de week nog crash bandicoot 'n sane trilogy gekocht op deze manier.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ja dat moet het wel zijn hé. Ik heb best aardig wat kleinere games gekocht bij hun en het ging altijd goed.Finraziel schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:23:
[...]
Dat komt puur doordat de app je alles laat installeren, of je het nou hebt of niet. Maar daarmee zit hij nog niet in je library, dus logisch dat hij niet meer getoond wordt als je hem weer verwijderd.
Het klinkt voor mij alsof de key gewoon niet goed was... Misschien voor een dlc of preorder bonus of zoiets ipv de game zelf.
Ik moet nu geduld hebben helaas, kan 1 tot 3 werkdagen duren voordat ze reageren op deze support ticket. Chat support kan dus schijnbaar hier niks aan doen. Gewoon een nieuwe code of het geld terug....naja, afwachten maar even.
Ja hij lijkt me ook heel tof. Hou sowieso echt van adventure games en de stijl ziet er tof uit. Dus hopelijk hebben ze gewoon een andere code voor me en komt het helemaal goed. Die Agatha Christie ABC Murders lijkt me ook wel tof trouwens.Rossi46 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:33:
[...]
Dag hond!
Irritant gedoe dit inderdaad, maar ja herinnert me wel aan deze game. Lijkt mij ook wel tof om te proberen
Maar goed, Ik heb zelf deze error nog nooit eerder gehad.
Heb net de Ascent geprobeerd in loc co-op. Ging goed tot we een lift moesten nemen. We moesten van beneden naar boven en bij activatie lift gingen we van boven naar beneden…
Death’s door op 96,x%. Mis nog 2 bloempotten en 3 shrines als minimum. Mss nog wat soul orbs…
Death’s door op 96,x%. Mis nog 2 bloempotten en 3 shrines als minimum. Mss nog wat soul orbs…
[ Voor 22% gewijzigd door Engineer Stewie op 31-07-2021 00:44 ]
Volgens EnAnalistaDebits
Hoe dan ook, native 4K en 120fps op XSX, ik kan mij niet voorstellen dat ze niet bepaalde grafische toeters en bellen hebben moeten terugdraaien. Hoop echt dat ze een mode hebben met dus die extra toeters en bellen en dan 60fps, het is meer dan genoeg.
Schijnt 30fps op Xbox One te zijn, ouch."Halo Infinite hits native 4K / 120FPS on Series X in its Tech Preview. More data soon.”
Hoe dan ook, native 4K en 120fps op XSX, ik kan mij niet voorstellen dat ze niet bepaalde grafische toeters en bellen hebben moeten terugdraaien. Hoop echt dat ze een mode hebben met dus die extra toeters en bellen en dan 60fps, het is meer dan genoeg.
Schijnbaar is de technical preview uit elkaar getrokken en worden er flinke delen van de SP gelekt op dit moment. Wees dus voorzichtig met info opzoeken rond Halo Infinite. Volledige verhaal incl. einde ligt op straat schijnbaar.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Spoiler alert ! (Score : 8.0)
Spoiler alert. Het is Fucking moeilijk… Een van de weinige spellen die ik niet op 1000GS zal zetten vanwege de difficulty.justifire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 01:53:
Spoiler alert ! (Score : 8.0)
[YouTube: Eldest Souls Review]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Fucking bizar he, wat heb je er toch zielige kneuzen bij in deze wereld.Wom schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 01:27:
Schijnbaar is de technical preview uit elkaar getrokken en worden er flinke delen van de SP gelekt op dit moment. Wees dus voorzichtig met info opzoeken rond Halo Infinite. Volledige verhaal incl. einde ligt op straat schijnbaar.
Tsja.. was dit maar het grootste probleem op de wereld denk ik dan maar weer…devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 02:33:
[...]
Fucking bizar he, wat heb je er toch zielige kneuzen bij in deze wereld.
Maar wel jammer inderdaad.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Niet meer dan logisch toch? Het is oude hardware en een veredelde tablet cpu die erin zat/zit.devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 01:04:
Volgens EnAnalistaDebits
[...]
Schijnt 30fps op Xbox One te zijn, ouch.
Ben echt blij mee de vooruitgang van de huidige generatie, vooral de snelheid en Quick Resume, even 4 ronden Nordschleife, dan een dag later gewoon verder met de rest
Gisterenavond eindelijk aan de eerste Halo Infinite flight begonnen en ik ben enthousiast 👍
Gunplay is on point, ttk voelt ook precies goed en de bots doen het best goed maar die zetten ze vandaag een tikje moeilijker begreep ik.
Oja, wat een dik geluid zeg
Surround in de woonkamer en headset. Super veel gelaagde geluiden van je guns en alles wat er om je heen gebeurt (alleen de persoonlijke AI en game announcer hoor ik niet maar dat las ik bij anderen ook).
Al met al een (zoals ik al hoopte) een perfecte mix tussen Halo 3 en 5
Gunplay is on point, ttk voelt ook precies goed en de bots doen het best goed maar die zetten ze vandaag een tikje moeilijker begreep ik.
Oja, wat een dik geluid zeg
Al met al een (zoals ik al hoopte) een perfecte mix tussen Halo 3 en 5
De gesproken audio werkte in mijn geval alleen wanneer de Xbox op systeem niveau op Engels was ingesteld. Daarbij krijg je ook een hoop "Spartan Chatter" met het niveau van een 12 jarige, dat kan je gelukkig uitzetten in de instellingen van Halo Infinite.
UI taal kan je wel ingame aanpassen maar audio kan je nog enkel op "system default" zetten wat dus niet werkt als je Xbox op bijvoorbeeld Nederlands staat ingesteld. Dit heb ik ook als bug gemeld.
UI taal kan je wel ingame aanpassen maar audio kan je nog enkel op "system default" zetten wat dus niet werkt als je Xbox op bijvoorbeeld Nederlands staat ingesteld. Dit heb ik ook als bug gemeld.
[ Voor 27% gewijzigd door Caayn op 31-07-2021 10:05 ]
In mijn korte sessie van gisteren voelde Infinite meer als Halo 4 dan Halo 4 zelf deedD-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:56: Al met al een (zoals ik al hoopte) een perfecte mix tussen Halo 3 en 5
Helaas heb ik vandaag en morgen geen tijd om meer potjes te spelen
Ah goede tip, in de game stond het inderdaad wel op Engels, straks ff checken 👍Caayn schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:59:
De gesproken audio werkte in mijn geval alleen wanneer de Xbox op systeem niveau op Engels was ingesteld. Daarbij krijg je ook een hoop "Spartan Chatter" met het niveau van een 12 jarige, dat kan je gelukkig uitzetten in de instellingen van Halo Infinite.
Net effe snel een potje Halo gedaan en nu tegen de ODST bots. Dat is different koek meneer de Beukelaer... Deze zijn een stuk sterker, gisteren alles met 50-10 gewonnen en nu met 48-50 verloren. Kijk al uit naar morgen als de bots weer een tandje sterker zijn. Dat wordt janken dan😀
De bots zijn goed gemaakt vind ik. Ze zijn net als echte spelers met rennen en springen, knap werk. Wel jammer dat hun granate skills veel beter zijn dan de mijne.
De bots zijn goed gemaakt vind ik. Ze zijn net als echte spelers met rennen en springen, knap werk. Wel jammer dat hun granate skills veel beter zijn dan de mijne.
Zo te lezen komt het helemaal goed met Halo mp, hopelijk ook een goede sp na al die jaren.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik hoop het ook, maar ze hebben zo bizar weinig laten zien bij E3.....het is gewoon raar. Er was best een boel mis met Halo 5 en ik hoop echt dat deze grote verbeteringen heeft. E3 was de perfecte kans om in elk geval iets van gameplay te tonen maar wat kregen we.....een flyby van een paar seconden en een cinematic.Amaze86 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:27:
Zo te lezen komt het helemaal goed met Halo mp, hopelijk ook een goede sp na al die jaren.
Als het nou net zoals Forza Horizon 5 was gedaan, want dat is echt hoe je een game uit de doeken doet. We zullen zien.
Ik lees ook veel positieve verhalen over de gameplay. Ben erg benieuwd. De SP zal ik wel spelen, maar het gaat mij uiteindelijk om de MP. Hopelijk weer een MP die mij voor lange tijd kan boeien. De laatste zijn BFV en Gears 5 geweest.
Ah nice! Zo direct tussen dr vrije training en qualificatie F1 ff wat potjes 🤘Lekker Ventje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:06:
Net effe snel een potje Halo gedaan en nu tegen de ODST bots. Dat is different koek meneer de Beukelaer... Deze zijn een stuk sterker, gisteren alles met 50-10 gewonnen en nu met 48-50 verloren. Kijk al uit naar morgen als de bots weer een tandje sterker zijn. Dat wordt janken dan😀
Andere map nu in Halo en die is gaaaaaaaf😀 Is het al kerstvakantie?😛
Death’s door 100%
. Elke cent van de 17€ Waard.
Ik zit nu vol in The Ascent. Heerlijke game en wat een sfeer! Komende periode met game pass gaat echt top zijn. 🤗
XBox Series X: BloodyB2121
Dit is echt een mooie map. Deze is van de blog screenshots van vorig jaar. Daar viel me op hoeveel mooier de lighting vooral was.
Echt heerlijk inderdaad!Lekker Ventje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:16:
Andere map nu in Halo en die is gaaaaaaaf😀 Is het al kerstvakantie?😛
Ik speel met de Elite V2 en default settings (speelde vroeger vaak bumper jumper maar alle vier de pedals naar de ABYX gemapt speelt wel prima zo).
Volgens mij kunnen ze echt nog wel wat poetsen de komende maanden. Wat mij betreft is dit al prima, snel in matches, soepele gameplay en graphics zijn redelijk tot goed dus met een beetje geluk nog beter.devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:27:
Dit is echt een mooie map. Deze is van de blog screenshots van vorig jaar. Daar viel me op hoeveel mooier de lighting vooral was.
[YouTube: The Gravity Hammer in Halo Infinite is INSANE 💥🔨]
De bots zijn wel echt een toffe toevoeging. Zojuist even m’n schoonbroer laten spelen maar die delfde toch vaak het onderspit. Voor mensen die de game voor het eerst gaan spelen een zeer fijne toevoeging verwacht ik
Wat een positiviteit hier allemaal dames en heren. Wordt er helemaal blij van
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Afgelopen week drie jaar Gamepass Ultimate verlengd maar volgens mij gaat 80% van mijn speeltijd straks in Halo Infinite afpelenWom schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:41:
Is er een mogelijkheid om op de instrumenten in te zoomen (terwijl je de cockpit camera gebruikt) zonder dat je daarvoor LB hoeft te gebruiken in flight simulator?
[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-07-2021 14:52 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Kost dat dan €15,- euro in plaats van de eenmalige €1 euro deal?D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:50:
[...]
Afgelopen week drie jaar Gamepass Ultimate verlengd maar volgens mij gaat 80% van mijn speeltijd straks in Halo Infinite afpelen
Is het nodig of is het überhaupt het waard om deeltje 1 eerst te spelen?devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:49:
Nog 26 dagen en dan ga ik genieten
[Afbeelding]
Muis aansluiten.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:52:
Is er een mogelijkheid om op de instrumenten in te zoomen (terwijl je de cockpit camera gebruikt) zonder dat je daarvoor LB hoeft te gebruiken in flight simulator?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus met een controller is er geen toetscombinatie die dat mogelijk maakt?
Ja dat vind ik zelf eigenlijk wel. Want je krijgt echt met characters te maken die je in het eerste deel al zag en veel mee gepraat hebt. Het verhaal vond ik juist zo verassend sterk in het eerste deel, en de characters heel interessant.Gupje360 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Is het nodig of is het überhaupt het waard om deeltje 1 eerst te spelen?
Het is geen moeilijke game maar het gebied Meat Circus kan voor scheldpartijen of op zijn minst ergernis zorgen, haha.
Ze maken een filmpje met een samenvatting van deel 1. Dus het is niet nodig om het te spelen. Of het het waard is, dat ligt er aan of je door de “leeftijd van het spel” kunt kijken. Qua gameplay en verhaal is het wel prima nog. Qua graphics tja dat is wat oudGupje360 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Is het nodig of is het überhaupt het waard om deeltje 1 eerst te spelen?
Maar het kan ook niet anders, Xbox is zo vreselijk goed bezig. Dit is echt een top maand te noemen en vanaf hier blijven er geweldige titels op Game Pass verschijnen, om nog maar te zwijgen over het AAA werk wat volop in de maak is bij Xbox Game Studios nu, geweldig.Wom schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:41:
Had zelf nooit verwacht dat Game Pass zoiets groots ging worden.
Gelukkig nog wel een HD jasje, of zelfs 4K? Dat maakt een boel goed. Wel borders, maar ja, is geen ramp.uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:02:
[...]
Ze maken een filmpje met een samenvatting van deel 1. Dus het is niet nodig om het te spelen. Of het het waard is, dat ligt er aan of je door de “leeftijd van het spel” kunt kijken. Qua gameplay en verhaal is het wel prima nog. Qua graphics tja dat is wat oud
Bedoelde meer de beperking in artstyle en het hoekige qua character en leveldesign die toen golden enzo ipv de resolutie.devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:05:
[...]
Gelukkig nog wel een HD jasje, of zelfs 4K? Dat maakt een boel goed. Wel borders, maar ja, is geen ramp.
——
In september komt er ook nog een game uit waar ik wel geïnteresseerd in ben, namelijk Tails of Iron:
Kort interviewtje met de makers:
https://www.trueachievements.com/n46490/tails-of-iron
Iedere toetsen combinatie is mogelijk. Maar het zal altijd een combinatie van diverse knoppen zijn. En dan is een muis en toetsenbord soms wat handiger en sneller.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:56:
[...]
Dus met een controller is er geen toetscombinatie die dat mogelijk maakt?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
€13...Koning-Admiraal schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:53:
[...]
Kost dat dan €15,- euro in plaats van de eenmalige €1 euro deal?
€12,99Koning-Admiraal schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:53:
[...]
Kost dat dan €15,- euro in plaats van de eenmalige €1 euro deal?
[ Voor 11% gewijzigd door D-Ed op 31-07-2021 15:19 ]
Als ik nog terug denk aan de release destijds …devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:04:
[...]
Had zelf nooit verwacht dat Game Pass zoiets groots ging worden.
MS moest van ver komen, maar nu het rad eenmaal draait
Overigens had ik gisteren gezegd dat ik een filmpje zou maken over Quick Resume met Flight Simulator (in online mode). Bij deze nog.
Jammer dat ik niet mee mag doen met de Halo beta. Ik had alles goed staan, maar niks gezien.
Al ben ik ook geen grote fan van Halo. Ik vind de TTK altijd zo oneerlijk lang. Ik ben ook geen fan van de snelheid van COD maar iets daartussen vind ik wel beter dan wat het nu is. Dat je na een heel magazijn raak schieten nog steeds geen kill hebt, is eigenlijk niet aan mij besteed. Een beetje damage doen vind ik niet erg, maar bij Halo vond ik het altijd wel overdreven. Zo te zien is dat nog niet veranderd in deze nieuwe iteratie.
Al ben ik ook geen grote fan van Halo. Ik vind de TTK altijd zo oneerlijk lang. Ik ben ook geen fan van de snelheid van COD maar iets daartussen vind ik wel beter dan wat het nu is. Dat je na een heel magazijn raak schieten nog steeds geen kill hebt, is eigenlijk niet aan mij besteed. Een beetje damage doen vind ik niet erg, maar bij Halo vond ik het altijd wel overdreven. Zo te zien is dat nog niet veranderd in deze nieuwe iteratie.
Iets daartussen is voor mijn gevoel BFMartinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:19:
Jammer dat ik niet mee mag doen met de Halo beta. Ik had alles goed staan, maar niks gezien.
Helemaal mee eens. De TTK is wel prima volgens mij nu. Kunnen ze misschien nog aan tweaken naargelang de input van de echte pro’s maar voelt wel goed. Aimen is wel wat moeilijker, lijkt alsof de aimassist minder sterk is.uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:24:
[...]
Iets daartussen is voor mijn gevoel BF. Als Halo de TTK zou aanpassen zou Halo Halo niet meer zijn.
Maar nu met de bots kun je dus beter gaan oefenen en aan de skills werken. Kijk nu al uit naar een big team battle tegen de bots!
In November moeten wij weer. Het is flink tijdje geleden, maar je koopt dus voor bijvoorbeeld 3 jaar aan Xbox Live Gold, en je koopt dan voor een maandje GPU en dat merge je? En dan heb je 3 jaar GPU?D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:18:
[...]
€12,99(bovenop de drie jaar gestapelde live codes natuurlijk)
Leuk DF interview met asobo over flightsim. Gaan dieper in de tech. Wat opviel dat asobo blij is dat het überhaupt werkt. Directx12 optimalisaties en gebruik van meshshaders zijn mogelijke nog verbeterpunten. Wie weet nog performance verbetering in het vooruitzicht!
Bijna, inderdaad eerst drie jaar live kopen nádat je abo is afgelopen (dagje later heb ik het gedaan, dus automatische betaling uitzetten/maar das logisch). Redeem die drie codes (ik heb EU livekaarten gekocht). En daarna ga je naar de Gamepass pagina en start je met gamepass. Dat kost dan €12.99devilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:38:
[...]
In November moeten wij weer. Het is flink tijdje geleden, maar je koopt dus voor bijvoorbeeld 3 jaar aan Xbox Live Gold, en je koopt dan voor een maandje GPU en dat merge je? En dan heb je 3 jaar GPU?
Zojuist de end credits gezien van The Ascent. Echt een gave game. Zeker niet perfect maar heb er wel erg veel plezier mee gehad.
De pro’s
-Wat een gave wereld en sfeer hebben ze weten neer te zetten met een team van 15 man ofzo. De characters customization in Cyberpunk kende vast al meer devs…
-De fight mechanics zaten met een combi van guns en abilities goed in elkaar na een wat trage start.
-Uitdagende secties waar je echt een tactiek voor moet hebben qua armor, wapens en abilities.
-Cover systeem is goed uitgewerkt en nieuw voor mij in een Twin stick shooter.
-Prima bosses en leuk dat ene met cutscenes werkten voor het verhaal. Daarnaast ook best wel wat humor.
-Na het uitspelen van de main missies kun je door met het spel voor als je zaken hebt gemist.
De cons
-Wel erg veel lopen van missies naar missies. Ondanks de fast travel opties had dit wel wat uitgebreider gemogen. Bijv. ook naar specifieke gebouwen ofzo.
-Ik vond het niet zo erg, maar soms zaten er wel ineens flinke difficulty spikes in en kan me voorstellen dat dit voor sommige ineens te moeilijk wordt, waardoor ze wellicht het spel naast zich neerleggen.
-Het verhaal vond ik wel leuk om te volgen, maar best wel veel werd verteld als je in een gevecht zit en dan was ik gewoon niet aan het opletten op het verhaal.
-Side quests zijn vooral echt fetch quests.
-Er zijn volgens mij 2 of 3 bugged Achievements. Hopelijk kunnen ze dat patchen. Want dan heb ik de 1000GS binnen.
Reviews van media die deze game een 3 geven zijn echt niet meer serieus te nemen. Zelf geef ik hem een 7.8. Was een 8.3 geweest als er een andere manier van fast travelen was geweest.
De pro’s
-Wat een gave wereld en sfeer hebben ze weten neer te zetten met een team van 15 man ofzo. De characters customization in Cyberpunk kende vast al meer devs…
-De fight mechanics zaten met een combi van guns en abilities goed in elkaar na een wat trage start.
-Uitdagende secties waar je echt een tactiek voor moet hebben qua armor, wapens en abilities.
-Cover systeem is goed uitgewerkt en nieuw voor mij in een Twin stick shooter.
-Prima bosses en leuk dat ene met cutscenes werkten voor het verhaal. Daarnaast ook best wel wat humor.
-Na het uitspelen van de main missies kun je door met het spel voor als je zaken hebt gemist.
De cons
-Wel erg veel lopen van missies naar missies. Ondanks de fast travel opties had dit wel wat uitgebreider gemogen. Bijv. ook naar specifieke gebouwen ofzo.
-Ik vond het niet zo erg, maar soms zaten er wel ineens flinke difficulty spikes in en kan me voorstellen dat dit voor sommige ineens te moeilijk wordt, waardoor ze wellicht het spel naast zich neerleggen.
-Het verhaal vond ik wel leuk om te volgen, maar best wel veel werd verteld als je in een gevecht zit en dan was ik gewoon niet aan het opletten op het verhaal.
-Side quests zijn vooral echt fetch quests.
-Er zijn volgens mij 2 of 3 bugged Achievements. Hopelijk kunnen ze dat patchen. Want dan heb ik de 1000GS binnen.
Reviews van media die deze game een 3 geven zijn echt niet meer serieus te nemen. Zelf geef ik hem een 7.8. Was een 8.3 geweest als er een andere manier van fast travelen was geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2021 20:23 ]
Nice! Ik zal dit noteren, mocht ik het nodig hebben. Stel je zou gewoon 3 jaar GPU kopen en klaar, dan ben je wel mega veel meer kwijt hé? En ik denk dat ik ook gewoon Europese Live cards haal, het zal ongetwijfeld goedkoper kunnen via Brazil weer, maar voor dit doen we mooi gewoon.D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:06:
[...]
Bijna, inderdaad eerst drie jaar live kopen nádat je abo is afgelopen (dagje later heb ik het gedaan, dus automatische betaling uitzetten/maar das logisch). Redeem die drie codes (ik heb EU livekaarten gekocht). En daarna ga je naar de Gamepass pagina en start je met gamepass. Dat kost dan €12.99
Nou werd ik nieuwsgierig wie dat was dan...uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:35:
Metro.co.uk... Ja ok, die zou ik sowieso al nergens serieus over nemen
Wel apart dat de scores zo ver uit elkaar liggen.
Ik wil hem zelf sowieso ook nog gaan spelen maar wil eerst Valhalla uit spelen... Ben nu gewoon echt vrijwel alleen de main story aan het volgen, Asgard laat ik ook maar zitten (kreeg echt de schijt van die veel te ingewikkelde map, moest laatst terug naar die dwerg en ik heb geen flauw idee meer hoe daar te komen)... En Vinland zie ik ook het nut niet zo van in dus betwijfel dat ik daar nog heen ga (wat een vreemd design dat je er helemaal geen equip naar toe of vandaan kunt halen). Maar als ik nu een andere game ga spelen kom ik denk ik helemaal niet meer terug en wil toch het einde nog even zien.
Heb de live kaarten bij Eneba gehaald voor iets van €45,- per stuk. Kan idd ook via Brazilië maar ik vind dat ze voor deze service ook wel gewoon echt geld mogen verdienendevilsnight schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:51:
[...]
Nice! Ik zal dit noteren, mocht ik het nodig hebben. Stel je zou gewoon 3 jaar GPU kopen en klaar, dan ben je wel mega veel meer kwijt hé? En ik denk dat ik ook gewoon Europese Live cards haal, het zal ongetwijfeld goedkoper kunnen via Brazil weer, maar voor dit doen we mooi gewoon.
Diezelfde toko die cyberpunk dan een Score: 8/10 geeftFinraziel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:57:
[...]
Nou werd ik nieuwsgierig wie dat was dan...
Metro.co.uk... Ja ok, die zou ik sowieso al nergens serieus over nemen
Wel apart dat de scores zo ver uit elkaar liggen.
Haha lekker serieus te nemen reviewer ben je dan ook.SinergyX schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:31:
[...]
Diezelfde toko die cyberpunk dan een Score: 8/10 geeft
Anyway vraagje. Vandaag heeft de NTU het spontaan begeven (dat grijze kastje waar de glasvezelkabel naar binnen komt in de meterkast). De monteur komt pas maandag dus ik zit dit weekend zonder vast internet. Nu game ik toch niet veel online op Flightsim 2020 na, maar ik merkte zojuist dat ook gamepass games het dan gewoon niet doen want blijkbaar wordt er een check uitgevoerd of je abbo nog geldig is per keer dat je de game opstart.
Dat is toch wel een dik nadeel dan eigenlijk. Is er nog een manier waarop ik toch the ascent zou kunnen spelen nu of ben ik gewoon de Sjaak?
Mobiel hotspotje en terug afzetten als de game loopt om data te besparen? Het proberen waard.
Voor wat staat de afkorting toko eigenlijk? Moet altijd aan een Aziatische voedingswinkel denken.
Voor wat staat de afkorting toko eigenlijk? Moet altijd aan een Aziatische voedingswinkel denken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/KRBoQFFuC4T7IMvIxMaNR0bT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rmVsWo1fFFr6l94N68w9IMMP.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3c248is1Nzzl2n41uqfqQNc1.jpg?f=fotoalbum_medium)