• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-09 11:00
De voorpret kan beginnen !! .straight up buy oftewel download voor ons :)

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 07:01
justifire schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:25:
[...]

Curse of the Dead Gods is op release helaas volledig ondergesneeuwd door de grote titels.
Maar is echt een leuke uitdagende game, die ook nog eens een heel gaaf grafisch stijltje heeft !
Nogmaals bedankt voor de tip. De eerste drie tempels zijn klaar. Ik ben nu erg benieuwd naar de volgende. De map laat al zien dat ik meer en harder aan de bak zal moeten. :)

Vergeleken met Hades is dit beter op het vlak van afwisseling tussen de levels (vooral door randomised kamertjes). Verhaal lijkt verder wel volledig te ontbreken (dit is heel sterk gedaan bij Hades) en ik vind de duidelijkheid van wat alles nou eigenlijk doet best matig. Prima game overigens, zeker om de tijd tot half augustus te doden!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-09 07:01
Er staan nu de nodige reviews van the Ascent op YouTube. Nog niets gezien maar de titels zijn positief.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07:07
Phydomir schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:13:
Mijn Deathloop hype meter slaat wel in het rood inmiddels. Zelfs zo erg dat ik die eigenlijk gewoon al bij release op de PS5 wil gaan kopen. Terwijl deze natuurlijk over een jaartje gewoon naar GP komt.
I know, maar wil gewoon deathloop spelen van bij de start. Ziet er zo goed uit dat een jaar wachten zo lang lijkt. Dan maar 65€ over de balk smijten.
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:25:
Review

https://xboxera.com/2021/07/29/review-the-ascent/

Door twaalf mensen is The Ascent gemaakt, zo dan!

XboxEra digged hem zwaar.

[...]

9.7
Geweldig ! *O*

Maar wil wel even vermelden dat het team achter Death’s Door maar uit twee personen bestaat _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:23
Lijkt qua reviews beetje niveau biomutant, zeer leuke game maar beperkte 'doelgroep' omdat het ondanks aRPG blijkbaar dus wat diepgang/endgame/speciale loot (in coop) mist, maar voor mensen die games als Warhammer Martyr prima game vonden, zal dit het ook zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:01:
[...]

Lijkt qua reviews beetje niveau biomutant, zeer leuke game maar beperkte 'doelgroep' omdat het ondanks aRPG blijkbaar dus wat diepgang/endgame/speciale loot (in coop) mist, maar voor mensen die games als Warhammer Martyr prima game vonden, zal dit het ook zijn.
Sommige mensen verwachten een game ala Diablo.
Dat is deze game absoluut niet, het ontbreekt simpelweg aan end-game.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
De game zit in Game Pass en duurt 15-20 uur, gewoon een heerlijke snack.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Dat klinkt nice zeg, over die loading times. Largest difference so far en er zijn al hele mooie voorbeelden geweest.
:9

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:49:
Morgen komt The Ascent alweer uit. Zag dat de achievements nog niet bekend zijn..
https://www.trueachieveme...e/The-Ascent/achievements :*)

Games with Gold in Brazilie (even op en neer vliegen ;))

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:15
Met uitzondering van 2 kleine coop Achievements volgens mij prima solo te doen :)

Ben nu Omno aan het spelen. Leuke cute platformer. :)

[Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2021 17:34]

Gamertag: VAS taijyn

Techtalk over The Ascent

• Beakzz
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:03:
[...]

Sommige mensen verwachten een game ala Diablo.
Dat is deze game absoluut niet, het ontbreekt simpelweg aan end-game.
Genoeg mensen die helemaal geen zin hebben in oneindige games als Diablo. Vind het juist fijn dat het na 15-20 uur weer afgelopen is. Over een tijdje misschien eens een 2e run of een leuke dlc en op naar de volgende game. Nu heb ik ook al minstens 3 jaar geen game meer uitgespeeld dus ik vind het al snel teveel van hetzelfde worden bij de meeste games.

Om die reden net ook aan Onno begonnen om eindelijk eens iets uit te spelen (is maar een uurtje of 4 lang volgens mij). Erg leuke game trouwens. Doet mij denken aan Journey.

• hifigamefreak
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:29:
Games with Gold in Brazilie (even op en neer vliegen ;))
[Afbeelding]
Hoezo moet ik voor Games met Gold naar Brazilië, die krijgen wij toch ook gewoon hier? Of zie ik dat verkeerd, ik dacht dat sommigen hier alleen voor aankopen uit de sales tijdelijk verhuisden.
hifigamefreak schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:52:
[...]

Hoezo moet ik voor Games met Gold naar Brazilië, die krijgen wij toch ook gewoon hier? Of zie ik dat verkeerd, ik dacht dat sommigen hier alleen voor aankopen uit de sales tijdelijk verhuisden.
Omdat je in Brazilie Streetfighter IV krijgt.

• Beakzz
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:55:
[...]

En in Saudi Arabië Trine 4 voor wie hem de vorige keer gemist heeft :

https://xbox-store-checke...tmare-Prince/bqng40gvnr9k

• uchiha tijntje
Met enige regelmaat noem ik games pareltjes… waardoor het wellicht zijn kracht verliest. Maar toch. Ik heb er weer een. Omno! Echt een hele toffe korte puzzle platformer met een mooie artstyle en slimme maar simpele game mechanics. Nu in gamepass. :) Ik heb hem net gecomplete ik 1 setting en heb er een uurtje of 3.5 over gedaan.

Nu kijken welke ik nu ga spelen…

[Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2021 19:39]

Lol

Martinspire - PC, PS4, X1

uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:36:
Met enige regelmaat noem ik games pareltjes… waardoor het wellicht zijn kracht verliest. Maar toch. Ik heb er weer een. Omno! Echt een hele toffe korte puzzle platformer met een mooie artstyle en slimme maar simpele game mechanics. Nu in gamepass. :) Ik heb hem net gecomplete ik 1 setting en heb er een uurtje of 3.5 over gedaan.

[Video: Omno - Official Gameplay Trailer | Summer of Gaming 2021]

Nu kijken welke ik nu ga spelen…
Ben hem ook aan het spelen nu, wat een muziek zeg, lovely!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:55:
[...]

Duidelijk, bedankt! Darksiders 3 lijkt mij nog wel een leuke dus die ga ik wel claimen. Kan je dat trouwens ook doen via de Xbox Game Pass app of moet dat op je console?

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 05:29

Yonix

Gamertag: Yonix360

Zijn er problemen met 'The Ascent'? Ik probeer nu al even net drie vrienden via couch coop een game te starten, maar crasht steeds. :S

Edit: Nevermind, het is gelukt.

Niet het meest duidelijke menu, maar goed ... it works. (y)

[Voor 64% gewijzigd door Yonix op 29-07-2021 21:19]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Omno is hier helaas niet probleemloos. In het eerste gebied was er eerst niks aan de hand, hele soepele 60fps en ineens uit het niets is hij 30fps.

Dan ineens na een tijdje is hij weer 60fps. Ik ga naar het tweede gebied, eerst helemaal goed en dan ineens weer 30fps of zelfs lager. Heel raar. Zag er meer mensen over klagen op XboxEra. Heh, jammer zeg.

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:01
Heeft er iemand al iets meer gehoord over de Halo tech preview? Ik had al een mail ontvangen dat ik geselecteerd ben maar tot op heden nog niks ontvangen. Nog even en de 29e is voorbij. Baal er een beetje van gezien vanavond het enige moment was dat ik wat tijd had tijdens de test/preview periode om te kunnen spelen.

20 * 370wp @ SE7K

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:08
Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:09:
Zijn er problemen met 'The Ascent'? Ik probeer nu al even net drie vrienden via couch coop een game te starten, maar crasht steeds. :S

Edit: Nevermind, het is gelukt.

[Afbeelding]

Niet het meest duidelijke menu, maar goed ... it works. (y)
Buiten geen fijne saves en irritante gunplay werkt het prima hier

• D-Ed
Caayn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:19:
Heeft er iemand al iets meer gehoord over de Halo tech preview? Ik had al een mail ontvangen dat ik geselecteerd ben maar tot op heden nog niks ontvangen. Nog even en de 29e is voorbij. Baal er een beetje van gezien vanavond het enige moment was dat ik wat tijd had tijdens de test/preview periode om te kunnen spelen.
Hier zit ik ook nog te wachten, van een aantal YouTubers die gaan live-streamen start hun stream pas rond 22.00 uur. Misschien weten die meer dan wij?

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06:55

Toshirou

Vinyl Surfer

D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:26:
[...]

Buiten geen fijne saves en irritante gunplay werkt het prima hier
De gunplay is zeker niet direct even duidelijk maar met veel ontwijken, afstand creëren en dan schieten, kom je toch aardig ver. Mooie game moet ik zeggen! Morgen maar weer verder gaan 😁.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Toshirou | Xiaomi Mi 10 Lite

• uchiha tijntje
Wat is Eldest Souls pittig… er zijn ook Achievements om alle bosses te killen zonder gehit te worden. Ik zie me dat zelf niet gaan doen. :) Echt heel uitdagend.

• Yonix

Yonix

Oké, 'The Ascent' gaat hem dus niet worden: wéér een crash! We hebben het geprobeerd leuk te vinden, maar het speelt echt niet fijn in co-op, redelijk buggy controls ook.

Misschien is het solo leuker? Maar voor nu laat ik hem even links liggen.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Caayn
D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Hier zit ik ook nog te wachten, van een aantal YouTubers die gaan live-streamen start hun stream pas rond 22.00 uur. Misschien weten die meer dan wij?
Mooie theorie maar helaas nog niks :(

Lijkt erop dat het dus enkel de 29e is voor Amerikanen...

[Voor 9% gewijzigd door Caayn op 29-07-2021 22:11]

20 * 370wp @ SE7K

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09 12:18
Wat speelt the ascent fijn en wat ziet het er ongelooflijk mooi uit. Super vette game en dat gratis met gamepass. Heerlijke overbrugging naar de volgende games zoals psychonauts en 12 minutes.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

On_E

Housemusic

Ziet er goed uit, hopelijk ook een beetje een uitgebreide career mode. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:08:
Oké, 'The Ascent' gaat hem dus niet worden: wéér een crash! We hebben het geprobeerd leuk te vinden, maar het speelt echt niet fijn in co-op, redelijk buggy controls ook.

Misschien is het solo leuker? Maar voor nu laat ik hem even links liggen.
Meerdere reviews spreken over bugs bij co-op, dus vrees dat je niet alleen staat hier in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• D-Ed
Caayn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:11:
[...]
Mooie theorie maar helaas nog niks :(

Lijkt erop dat het dus enkel de 29e is voor Amerikanen...
Yep helaas.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:14:
[YouTube: ESBC Gameplay Walkthrough & Dev Update]

komt er een volwaardige boks-game?

• Lekker Ventje
Over Halo:

Thursday, July 29: Tech preview is officially live! Go wild, Spartans.
Friday, July 30 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Saturday, July 31 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Sunday, August 1 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Monday, August 2: Tech preview closes at 10 AM PT

Zijn er meer mensen waar de XBox crashed tijdesns Flight Simulator? Heb het nu al drie keer gehad vandaag waarbij de laatste keer de XBox volledig opnieuw opstartte.

[Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 22:51]

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 19:40

Ja vet, ik volg die game al een tijdje. Ziet er goed uit met al die mogelijkheden tot ontwijken etc.

Gepassioneerd team wat erachter zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!
We hadden het er laatst nog over....

Quick Resume

The Ascent en Omno, voeg ze maar toe aan het groeiende lijstje van games die niet werken ermee, helaas. Heb echt steeds meer het idee dat veel meer games direct na de launch van XSX gewoon werkte ermee. En nu met al die nieuwe games zoals MSFS, The Ascent,Omno en alles wat ik laatste noemde.....niet.

Echt jammer.

Begin toch echt te denken dat de dev ook iets moet doen ervoor.

[Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 00:36]

• Beakzz

Nice. Moet het nu nog steeds doen met Fight Night Champion. Blijft goed, maar wil wel iets met mooiere graphics :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:28
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:23:

Quick Resume

The Ascent en Omno, voeg ze maar toe aan het groeiende lijstje van games die niet werken ermee, helaas. Heb echt steeds meer het idee dat veel meer games direct na de launch van XSX gewoon werkte ermee. En nu met al die nieuwe games zoals MSFS, The Ascent,Omno en alles wat ik laatste noemde.....niet.

Echt jammer.

Ik zeg het al sinds het begin. Ik wil een optie om het helemaal uit te zetten. Het is buggy en ik vind het ook verwarrend werken. Onbegrijpelijk dat dit voorbij een beta release is gekomen.

Acties:
  • +4Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:38:
Over Halo:

Thursday, July 29: Tech preview is officially live! Go wild, Spartans.
Friday, July 30 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Saturday, July 31 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Sunday, August 1 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Monday, August 2: Tech preview closes at 10 AM PT

Zijn er meer mensen waar de XBox crashed tijdesns Flight Simulator? Heb het nu al drie keer gehad vandaag waarbij de laatste keer de XBox volledig opnieuw opstartte.
Af en toe gehad. Maar er komt een fix aan. :)

https://www.flightsimulat...-2021-development-update/

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:28
Flight sim crashste gisteren ook driemaal.op mn pc. Misschien is het iets van de laatste opdate?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 09:10
Meer mensen "last" van slecht geluid in het hoofdmenu van The Ascent? Kraakt en slipt wat geluid zodra je de game start. Hierna refreshed het hoofdmenu zich en is alles prima.

Xbox Series-X

• Yonix

Yonix

SecondGuess schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:53:
Flight sim crashste gisteren ook driemaal.op mn pc. Misschien is het iets van de laatste opdate?
https://www.pcgamer.com/m...-but-causes-more-crashes/
BvanOsch schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:57:
Meer mensen "last" van slecht geluid in het hoofdmenu van The Ascent? Kraakt en slipt wat geluid zodra je de game start. Hierna refreshed het hoofdmenu zich en is alles prima.
Jup, dat viel mij gisteravond ook op. Hier viel het geluid af en toe weg. Spel zit vol met bugs, zeker in de menu's.

Mijn eerste ervaringen met het spel zijn niet positief; ik geef het wel spel wel weer een kans na een degelijke patch ofzo.
giantgiantus schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:03:
[...]

Ik zeg het al sinds het begin. Ik wil een optie om het helemaal uit te zetten. Het is buggy en ik vind het ook verwarrend werken. Onbegrijpelijk dat dit voorbij een beta release is gekomen.
Ik moet toegeven dat ik 'Quick Resume' nog nooit heb gebruikt; ik sluit een spel nog steeds volledig af na het spelen en dat is maar goed ook als ik dit zo lees. :)

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 19:46
Yep, heb dit ook. Sowieso lijkt het geluid wel vaker vreemd te doen: als ik in een shop door wapens/armor scroll klinkt het alsof er zo'n drone over je hoofd vliegt. Heel irritant.

PSN: easy-going-fox | XBL: eazygoingfox

• m0h4life
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:01
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:23:

Quick Resume

Echt jammer.

Wat apart dat de ervaringen hiermee bij zoveel mensen verschilt, Quick Resume werkt bij mij nagenoeg perfect. Op sommige oude games als Perfect Dark na.

• Mick3112
Heb ik ook ja.

Vond het spel in eerste instantie beetje tegenvallen. Als je dan iets verder bent en die SMG en Assault rifle krijgt begint het wel tof te worden. Cover mechanisme werkt ook wel lekker als je het eenmaal door hebt. Al behoorlijk intensieve gevechten gehad.

Vanavond weer verder.
Vind het schieten af en toen wat irritant en die enemies zijn wel erg krachtig.. ga regelmatig dood. Of ik ben gewoon slecht. :+

spoiler:
Hoe versla je die Papa Feral in missie 1?!

• Mick3112
Rivanov schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:44:
Vind het schieten af en toen wat irritant en die enemies zijn wel erg krachtig.. ga regelmatig dood. Of ik ben gewoon slecht. :+

spoiler:
Ja, dit is een spel waar je het niet van je accuracy moet hebben. Gewoon knop in en maaien.

antwoord op je vraag. Zorgen dat je niet in die rode cirkels komt te staan waar die bommen gaan vallen en voor de rest is het gewoon bewegen en damage doen.

Zag trouwens dat dit op de one X op 4k 30 draait en op One 900p 30. Dat lijkt me echt voor geen meter spelen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-09 18:04

spoiler:
Ik ging ook dood tot ik er achter kwam dat je met duiken (A) echt veel kunt ontwijken. Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk spel. Gave sfeer ook!

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 09:10
Mick3112 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:37:
[...]

Heb ik ook ja.

Vond het spel in eerste instantie beetje tegenvallen. Als je dan iets verder bent en die SMG en Assault rifle krijgt begint het wel tof te worden. Cover mechanisme werkt ook wel lekker als je het eenmaal door hebt. Al behoorlijk intensieve gevechten gehad.

Vanavond weer verder.
Dacht al dat ik niet de enige zou zijn! Ben best onder de indruk van de game. Toffe sfeer, mooie graphics, geluid is tot zover prima.

Xbox Series-X

d.bakker84 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:55:
[...]

Ik ging ook dood tot ik er achter kwam dat je met duiken (A) echt veel kunt ontwijken. Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk spel. Gave sfeer ook!
Ja, ik ben continue op de A knop aan het bashen. :+
Af en toen zijn er echt veel enemies en kun je nergens schuilen.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Klein stukje gespeeld gisteravond en ik vind de graphics en soundtrack echt heerlijk, zoveel details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07:07
Death’s door is uit, nuja uit….

spoiler:
Heb alle tabletten behalve 50 life seeds en pots. Moet nog 4 artifacts en 9 shrines vinden. Gaat nog even duren :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

:'(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• uchiha tijntje
Kap nu eens met al die games zeg. Annapurna Interactive is een geweldige publisher. Outer Wilds was echt een fenomenale game. De opbouw van die game, de sfeer, de muziek, de mysterie, het ontdekken. Echt een geweldige ervaring.

En waarom moet men nu eens kappen met al die games? Omdat het effect heeft op mijn nachtrust. Rond 3 uur vond ik het echt tijd om te stoppen... Gisteren 4 games gespeeld:

Omno die ik iedereen kan aanraden die houdt van een relaxte puzzelplatformer met een mooie artstyle, muziek en goede controls.

Flight Simulator blijft me verbazen over de pracht van het spel als ik in de cockpit stap van mijn stuntvliegtuigje. _/-\o_

Darkest Souls, ideaal voor iemand die van zelfkastijding houdt... Mijn hemel wat is dat een onwijs moeilijke game. Het is een bossrun game met 10 bosses en mooie pixel art. Heb er nu 5 bosses op zitten, nog 5 te gaan. En dan eens kijken of ik uberhaubt 1 boss neer kan krijgen zonder damage te krijgen. Ben benieuwd wat jij er van vindt @justifire.

The Ascent heb ik nu ook een uurtje of 3 gespeeld. Kleuren spatten van het scherm. Het ziet er echt tof uit. Qua gameplay klikte het nog niet echt het eerste uur tot ik wat "bosses" en wat sterkere vijanden tegen kwam. En totdat ik wat andere wapens tot mijn beschikking kreeg. Heb nu een shotgun O+. De gunplay, gecombineerd met je krachten en grenades, voelt nu wel lekker. Ik las alleen wel wat over bugged achievements en een side missie, dus misschien moet ik die even neerleggen tot een eerste patch, alleen heb ik eigenlijk nu al zin om het spel weer op te pakken. :)

• uchiha tijntje

spoiler:
Als antwoord voor je vraag in de spoiler. Raak schieten ;) :+

m0h4life schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:28:
[...]

Wat apart dat de ervaringen hiermee bij zoveel mensen verschilt, Quick Resume werkt bij mij nagenoeg perfect. Op sommige oude games als Perfect Dark na.
Dat is echt bizar. Zit jij misschien in het insider programma? Ik niet namelijk. Dus echt nieuwere games werken gewoon ermee voor jou?

Ik startte gisteren Gears op en meteen zie ik al bij het my games and apps gedeelte en dan QR dat ie er tussen staat, samen met Yakuza 0 en nog wat andere oude titels. Ik start The Ascent, nope, Omno, nope. Flight Sim, nope etc.

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:28
Quick resume heeft mij echt enorm geholpen met het uitspelen va red dead redemption 2. En nu met Jedi: fallen order. Zonder quick resume was het echt niet te doen om steeds even 20 min tot een uur te spelen.

En flight sim is wel erg irritant, eerst een update van bijna 60 gb en dan meer crashes als gevolg.. lekker dan.
Achja vanavond eens beginnen met The ascent.
SecondGuess schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:18:
Quick resume heeft mij echt enorm geholpen met het uitspelen va red dead redemption 2. En nu met Jedi: fallen order. Zonder quick resume was het echt niet te doen om steeds even 20 min tot een uur te spelen.

En flight sim is wel erg irritant, eerst een update van bijna 60 gb en dan meer crashes als gevolg.. lekker dan.
Achja vanavond eens beginnen met The ascent.
Het zijn wel allemaal oudere games merk ik die men opnoemt steeds. Ben echt benieuwd of echt just released games , of van de afgelopen paar weken (dit jaar max) bij mensen werken want hier niet. Zo jammer.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Caayn
Zo, het eerste potje Halo Infinite multiplayer zit er op :) Heeft even geduurd, kon hem pas om 10u vanmorgen downloaden, MS en 343i hadden de nodige problemen met het uitrollen.

Speelt op het eerste gezicht lekker weg, lijkt wat meer structuur/minder chaos in te zitten dan Halo 5 en 4, wat ik een pluspunt vind. Graphics zijn niet perse slecht maar het mag nog wel wat opgepoets worden voor launch. Maar goed nog wat vroeg om een echt oordeel te vellen over gameplay/graphics, eerst wat meer spelen. Helaas kan je tot nu toe enkel nog met andere spelers tegen bots spelen.

Edit: ADS lijkt verdwenen te zijn _/-\o_

[Voor 3% gewijzigd door Caayn op 30-07-2021 10:36]

20 * 370wp @ SE7K

• m0h4life
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:01
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:04:
[...]
Dat is echt bizar. Zit jij misschien in het insider programma? Ik niet namelijk. Dus echt nieuwere games werken gewoon ermee voor jou?

Ik startte gisteren Gears op en meteen zie ik al bij het my games and apps gedeelte en dan QR dat ie er tussen staat, samen met Yakuza 0 en nog wat andere oude titels. Ik start The Ascent, nope, Omno, nope. Flight Sim, nope etc.
Ik ben inderdaad 'actief' in de insider ring, al zou ik niet zo snel kunnen noemen welke ring dat nu is, ik denk de middelste. Niet de nightly builds in ieder geval, nét wat stabieler. Al kan ik mij niet voorstellen dat het daar aan zou liggen, tenzij Microsoft de QR voor games per stuk moet aanzetten.
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Flight Sim heeft gewoon Quick Resum bij mij. zit in Alpha Skip Ahead

• kezzza
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:14
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Het zijn wel allemaal oudere games merk ik die men opnoemt steeds. Ben echt benieuwd of echt just released games , of van de afgelopen paar weken (dit jaar max) bij mensen werken want hier niet. Zo jammer.
Bij mij werkt Quick Resume prima, ook voor de nieuwe(re) games die in Gamepass komen. Echter merk ik dat het bij "online required" games wat meer hit & miss is. QR werkt prima, maar het disconnected zijn en opnieuw moeten verbinden kan soms erg lang duren. De game zelf zit dus prima in QR en komt er binnen no time uit, daarna is het wachten tot de online kant er weer klaar voor is. Reteirritant omdat ik zelf eigenlijk alleen maar offline speel, maar wel dus op die connectie moet wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:27

Vagax

Hehe hahaha

Flight Sim werkt hier inderdaad erg goed met Quick Resume, afgelopen 3 dagen zit ik in dezelfde sessie waar ik telkens stukjes vlieg en dan ergens land.

Bij het opstarten krijg ik wel iets van een melding dat het online gedeelte het even niet doet maar na een klein tijdje reconnect hij weer en heb ik weer mooie omgevingen

[Voor 36% gewijzigd door Vagax op 30-07-2021 10:48]

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:05
Ik vind in het geval van Flight Sim het niet zo héél verwonderlijk dat QR daar niet werkt, gezien de grote hoeveelheden data die er verwerkt moeten worden continu. Van die overige nieuwe games is het wel apart te noemen ja, met name van The Ascent die toch redelijk in de spotlight stond.

Overigens vermaak ik mij méér dan uitstekend met Flight Sim, als topografie nerd :+ . Ben begonnen met heel de Benelux af te vliegen en de poi te zoeken. Heerlijk. Nu is Frankrijk aan de beurt. Zouden er nog meer World Updates op het programma staan? Vast wel toch? Duitsland, Afrika, Azië enz.

• DutchOwnage
Vagax schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:47:
Flight Sim werkt hier inderdaad erg goed met Quick Resume, afgelopen 3 dagen zit ik in dezelfde sessie waar ik telkens stukjes vlieg en dan ergens land.
Que????

FS werkt bij mij écht niet in Quick Resume :?

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

DutchOwnage schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Que????

Als ik thuis ben zal ik het anders eventjes opnemen met mijn telefoon, hij werkt wel degelijk hier (zit trouwens in de Insider build)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:29:
Zo, het eerste potje Halo Infinite multiplayer zit er op :) Heeft even geduurd, kon hem pas om 10u vanmorgen downloaden, MS en 343i hadden de nodige problemen met het uitrollen.

Speelt op het eerste gezicht lekker weg, lijkt wat meer structuur/minder chaos in te zitten dan Halo 5 en 4, wat ik een pluspunt vind. Graphics zijn niet perse slecht maar het mag nog wel wat opgepoets worden voor launch. Maar goed nog wat vroeg om een echt oordeel te vellen over gameplay/graphics, eerst wat meer spelen. Helaas kan je tot nu toe enkel nog met andere spelers tegen bots spelen.

Van de twee video's die ik gezien heb is ook het sound design blijven hangen. Het klinkt echt heel goed, vooral de wapens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DutchOwnage
Vagax schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:50:
[...]

Als ik thuis ben zal ik het anders eventjes opnemen met mijn telefoon, hij werkt wel degelijk hier (zit trouwens in de Insider build)
Ok. Ja ik zit in Omega insider. Eerst Delta, maar daar was ik uitgegaan vanwege de iets te vele updates. Geen idee verder.

Hou jij je console op instant on toevallig? Zou niet uit moeten maken met QR, maar toch ff handig om te weten.

Dan heb ik toch nog even een vraagje over FS. Ik heb de offline pack gëinstalleerd staan, maar heb streaming ook aanstaan in de opties. Dan krijg ik toch wel die high-res tectures?

[Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 30-07-2021 10:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09 12:18
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Que????

Bij hem ook niet hoor ;) Het zit er gewoon niet in. Druk maar eens op de xbox knop tijdens het spelen. Rechtsboven zie je dan de features die die game ondersteund en daar staat quick resume niet tussen. Hij bedoelt denk ik eerder de xbox in slaapt stand zetten en dan weer aan. Maar dat is niet quick resume dat is het wisselen tussen games.

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

DutchOwnage schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Ok. Ja ik zit in Omega insider. Eerst Delta, maar daar was ik uitgegaan vanwege de iets te vele updates. Geen idee verder.

Hou jij je console op instant on toevallig? Zou niet uit moeten maken met QR, maar toch ff handig om te weten.

Dan heb ik toch nog even een vraagje over FS. Ik heb de offline pack gëinstalleerd staan, maar heb streaming ook aanstaan in de opties. Dan krijg ik toch wel die high-res tectures?
Yes heb Instant aan staan.

https://streamable.com/ogzup0 Hier ook iemand op Reddit die het heeft, tot zo ver ik kan zien zie ik Quick Resume wel staan als feature als hij op de Xbox knop drukt.

Edit: Kan ook zijn dat dit niet echt QR is aangezien ik nu maar tussen twee games switch. (Flight Simulator en Gears 5)

[Voor 20% gewijzigd door Vagax op 30-07-2021 11:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:54

Phydomir

Dennis

Ja, het lijkt erop dat mensen het verschil tussen quick resume en standby niet weten. Ik geloof er geen drol van dat bij andere QR wel werkt met Death's Door, The Ascent of Flight Sim.

Anyway. Paar uurtje in The Ascent zitten en dat speelt wel erg lekker weg. Mooie wereld ook. Wel vind ik het raar dat als ik een side quest volgt waarbij in het menu staat recommended level 5, dat ik dan mob tegen kom van level 15. Die opzich wel te verslaan zijn, maar voelt een beetje raar. Sowieso wel een pittig spel waar foutjes behoorlijk hard worden afgestraft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Caayn
Wom schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Van de twee video's die ik gezien heb is ook het sound design blijven hangen. Het klinkt echt heel goed, vooral de wapens.
Wapens klinken goed, punchy maar niet lomp, alleen de covenant wapens klinken te "kinetisch". Charge geluid van de plasma pistol is dan wel weer goed. Overige geluiden zoals die van jouw schild (bbwaaaabbb bij een recharge) klinken lekker en zijn geen schelle piepjes of tonen meer zoals 4 en 5 nog wel eens hadden. en de geluidjn van jouw schild klinkt heerlijk en is meer in lijn met de originele Halo.

Enige wat ik wel heb is dat er een constante windruis aanwezig lijkt te zijn op de map maar dat lijk een bug.

20 * 370wp @ SE7K

• uchiha tijntje
Phydomir schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:03:
Ja, het lijkt erop dat mensen het verschil tussen quick resume en standby niet weten. Ik geloof er geen drol van dat bij andere QR wel werkt met Death's Door, The Ascent of Flight Sim.

Anyway. Paar uurtje in The Ascent zitten en dat speelt wel erg lekker weg. Mooie wereld ook. Wel vind ik het raar dat als ik een side quest volgt waarbij in het menu staat recommended level 5, dat ik dan mob tegen kom van level 15. Die opzich wel te verslaan zijn, maar voelt een beetje raar. Sowieso wel een pittig spel waar foutjes behoorlijk hard worden afgestraft.
Haha moest je iets ophalen voor iemand die Iris heet? Ik dacht ook, Wtf! Maar gelukkig had ik ze wel neer!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:13:
[...]

Haha moest je iets ophalen voor iemand die Iris heet? Ik dacht ook, Wtf! Maar gelukkig had ik ze wel neer!
Die ja. Maar had het ook al met een andere missie. Maar nu kan ik er gewoon rekening mee houden. Dus dat komt wel goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Phydomir schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:03:

Ik kan niet voor anderen praten, maar ik weet heel goed wat het verschil is tussen de twee. Ik zei het op de vorige pagina nog.

Ik start Gears 5 op en als je meteen wil checken of ie ook in QR is beland ga je naar guide knop > my games and apps en dan zie je of hij al in QR staat. Dan start ik Yakuza 0 op en daarna Flight Sim of The Ascent. Ik check meteen of ze in het rijtje worden gezet, nope.

En ik dubbel check door te switchen naar Yakuza 0 en dan terug naar The Ascent of Omno, en die starten gewoon opnieuw op. Ik begrijp er echt geen shit van dat MSFS en zo te horen vele andere games wel goed werken voor de ene en voor de ander niet. Hoe dan.

Nou heb ik wel een tijdje al mijn locatie op USA staan (omdat ik soms games koop in de USA) maar dat moet niks uitmaken toch? Ik denk echt dat het eerder met het insider programma te maken heeft.

[Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 11:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
Caayn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:29:

Tof om te lezen! Gisteren had ik lekker de tijd en vandaag juist niet -O- Hopelijk vanavond wat uurtjes ontdekken want kijk er wel echt naar uit.
Rivanov schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Flight Sim heeft gewoon Quick Resum bij mij. zit in Alpha Skip Ahead
Dat moet echt te maken hebben met insider program dan, anders begrijp ik er echt niets van. Of ik moet de locatie van de Xbox eens terugzetten naar NL, al moet dit niks uitmaken. Aangezien sommige andere games wel werken.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:39:
Ik begrijp er echt geen shit van dat MSFS en zo te horen vele andere games wel goed werken voor de ene en voor de ander niet. Hoe dan.
Dat is dus mijn punt. Daar geloof ik ook niets van.

*mijn Xbox staat gewoon op NL. Geen insider firmware.

[Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 30-07-2021 12:06]

The Ascent heeft daarentegen ook geen QR bij mij.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
Deze build van Halo is zover ik weet twee maanden oud. Grafisch wordt je niet uit je sokken geblazen, de trailer op de E3 zag er beter uit. Maar dat was ook een andere spelmodus, dit is 3 vs 3.
Ben er nog niet helemaal achter wat je met die battlepass moet, ik level maar zie geen rewards.

Eerste indruk is goed, ik weet al waar ik mijn kerstvakantie mee door ga brengen😀

Hier een video van mij waar ik het laat zien dat Gears 5, Yakuza 0 prima werken, Flight Sim....not so much.

Phydomir schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Dat is dus mijn punt. Daar geloof ik ook niets van.

*mijn Xbox staat gewoon op NL. Geen insider firmware.
Ah sorry, ik begreep je verkeerd. Maar daarom denk ik dat het echt met insider programma te maken heeft. Ik meen me te herinneren een maandje of twee terug dat MS QR verbeteringen ging toepassen. Wellicht is dit nog altijd insider only I guess.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

8)

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:07
Speelde met de headset van de XSX en die deed veel random disconnects en erna weer headset assigned vanzelf. Denk dat ze dit nog ff moeten gaan fixen.

Damn die game ziet er heel mooi uit, vooral de omgevingen. Je eigen character helaas niet, ziet er uit als een character van ps3 era, erg jammer...
Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:18:
Deze build van Halo is zover ik weet twee maanden oud. Grafisch wordt je niet uit je sokken geblazen, de trailer op de E3 zag er beter uit. Maar dat was ook een andere spelmodus, dit is 3 vs 3.
Ben er nog niet helemaal achter wat je met die battlepass moet, ik level maar zie geen rewards.

Eerste indruk is goed, ik weet al waar ik mijn kerstvakantie mee door ga brengen😀
Ik heb deze video bekeken

[YouTube: 12 MINUTES of HALO INFINITE GAMEPLAY in 4K on XBOX SERIES X!]

en inderdaad, het is alles behalve bijzonder. Gingen ze niet voor 120fps voor de MP? Dat zou het verklaren, dan moeten ze wel bepaalde zaken opofferen. Als dit zo is is dat heel erg kut vind ik , want 60fps is echt meer dan genoeg. Maar i guess dat echt mooie graphics niet belangrijk zijn voor MP volgens 343, iets waar ik me echt niet in kan vinden.

Het kan ook de map zijn, want screenshots van een andere MP map vorig jaar zagen er veel mooier uit qua details, reflecties, lighting.

Deze bedoel ik

https://forum.xboxera.com...85b4e93ace2b52517539.jpeg

https://forum.xboxera.com...61dec6200a45145071e6.jpeg

[Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 12:44]

• D-Ed

Nice! Hoe zijn de bots in slayer matches?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:18:
[...]

Nice! Hoe zijn de bots in slayer matches?
MEEEEGGGGGAAAAAA slecht hahaha WTF!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
Ik heb net 3 potjes gespeeld ff om te testen en het speelt wel lekker hoor (vind ik). Geluid van de guns is echt goed, alhoewel dit wel werd gedimd midden in de game (ik denk een bug). Daarnaast hoorde ik ook een irritant gesuis wat iemand hier ook al eerder aanhaalde.

Die bots... Tsja, ik 17 kills 1x dood, dat wil meer over de tegenstander zeggen dan mezelf bij een 1e potje.

Wat mij echt enorm stoorde (helaas kan ik geen screen recording doen, zal wel uitgezet zijn in de preview) was dat het beeld heel erg leek te stotteren en frame rates leken te droppen zodra je ging sprinten. Zal denk ik aan het realisme moeten bijdragen maar dat vond ik totaal niet soepel ogen en juist mega storend.

Voor de rest vond ik het er prima uit zien, zeker niet baanbrekend maar alles liep gewoon soepel en het knallen was heerlijk!

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

Het heeft iets lekker nostalgisch voor mij om in de kerst/winter Halo te spelen, had Halo 3 en Halo Reach kapot gespeeld in de wintertijd en hopelijk kan ik het weer met Halo Infinite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
JDL15 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:21:
[...]

MEEEEGGGGGAAAAAA slecht hahaha WTF!
_O-

Ze kunnen de niveaus nog opschroeven toch? Benieuwd hoe dat gaat zijn.

Qua graphics geloof ik het allemaal wel, zolang het maar soepel loopt en gunplay goed is. Zo te zien gaat (de multiplayer in ieder geval) deze Halo precies aan mijn verwachtingen voldoen. Een moderne mix van Halo 3 en Halo 5 + opgepoetste graphics (ik verwacht namelijk dat voor de release echt nog wel wat verbeteringen zichtbaar zijn).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Oké, toch 'The Ascent' nog een kans geven ... Solo dit keer.

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

Blijkbaar stuurt Microsoft mensen een mailtje met een code voor Forza Motorsport 7 Standard Edition naar mensen die ooit alleen DLC hebben gekocht voor FM7. Iemand zo iets ontvangen?

• uchiha tijntje
Vagax schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:47:
Blijkbaar stuurt Microsoft mensen een mailtje met een code voor Forza Motorsport 7 Standard Edition naar mensen die ooit alleen DLC hebben gekocht voor FM7. Iemand zo iets ontvangen?
Nee maar het komt omdat die game uit de digitale store wordt gehaald vanwege licenties. Staat een artikel op de frontpage.

• Vagax

Vagax

Hehe hahaha

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:54:
[...]

Nee maar het komt omdat die game uit de digitale store wordt gehaald vanwege licenties. Staat een artikel op de frontpage.
Daar was ik bewust van maar niet van de keys die worden vrijgegeven.

Edit: Stond ook in het artikel 8)7

[Voor 5% gewijzigd door Vagax op 30-07-2021 14:01]

• Mick3112
Ik heb de Ascent er alweer afgegooid. Mooie wereld etc, maar vond het wel erg repetitief.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 01:22
Yonix schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:45:
Oké, toch 'The Ascent' nog een kans geven ... Solo dit keer.

[Afbeelding]
Is dat een 65inch tv met een Sonos arc?

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

Pagina: 1 ... 203 ... 233 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee