- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Super impressed so far, vanavond Noord Nederland even aandoen met de Afsluitdijk en de Waddeneiland
Edit: oeps sry mod, deze mag naar het FS topic. Excuus.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 28-07-2021 17:40 ]
Wat blijven die Japanners toch vage games maken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vergeet ook niet om de huidige games nog even mee te nemen:
PLANET ALPHA
Available: 7/1 – 7/31
Rock of Ages 3: Make & Break
Available: 7/16 – 8/15
Midway Arcade Origins
Available: 7/16 – 7/31
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Curse of the Dead Gods is op release helaas volledig ondergesneeuwd door de grote titels.Exactor it schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:53:
[...]
Dank voor de tip! Ik dacht tot net, om onduidelijke redenen, dat dit een uitbreiding op Dead Cells was. Soms doen hersenen gekke dingen.Voor een tientje laat ik deze niet liggen.
Maar is echt een leuke uitdagende game, die ook nog eens een heel gaaf grafisch stijltje heeft !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh ik dacht dat is allang bekend hier johMartinspire schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:14:
[...]
Vergeet ook niet om de huidige games nog even mee te nemen:
PLANET ALPHA
Available: 7/1 – 7/31
Rock of Ages 3: Make & Break
Available: 7/16 – 8/15
Midway Arcade Origins
Available: 7/16 – 7/31
Apart dat Rock of Ages tot 15 augustus beschikbaar is, het is toch altijd in één maand?
Ik begreep van Digital Foundry dat de game op PC al mega demanding is en dat dit echt een achievement te noemen is. Maar het klopt wel, er zijn zeker wel framerate kelderingen. Asobo wilde volgens mij perse voor native 4K gaan, maar misschien was dynamic toch beter geweest.Koning-Admiraal schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:17:
Flight Simulator heeft behoorlijk last van lage frame rates op de Series X. Vooral in dicht bewolkte gebieden. Lijkt net dat de console toch wat kracht tekort komt.
Evengoed leuk om een keer over je eigen huis heen te vliegen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Thalaron schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:10:
Ik heb hier een 120hz VRR 4K scherm en ook daar merk je goed dat de XSX er moeite mee heeft. Dit is verder niet echt mijn ding dus daar heb ik verder weinig moeite mee, maar 1800p-2160p 30 locked zou denk ik beter zijn dan 4K met instabiele FPS.
Digital foundry geeft juist aan dat interne resolutie van de game op xsx 1440p is en niet 4k. Hij word reconstructed naar 4k. Dus zou dan nog lager moeten om die dips naar 19 fps eruit te krijgen( mits dit niet een bug is want xss op 1080p doet het wel locked 30 daar maar wel met medium settings vs xsx ultra).devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Ik begreep van Digital Foundry dat de game op PC al mega demanding is en dat dit echt een achievement te noemen is. Maar het klopt wel, er zijn zeker wel framerate kelderingen. Asobo wilde volgens mij perse voor native 4K gaan, maar misschien was dynamic toch beter geweest.
Misschien komen er nog optimalisatie patches, op pc ia er nu ook een grote beta die performance soms 80% verbeteren moet. Dus wie weet.
[ Voor 51% gewijzigd door v8power67 op 28-07-2021 20:20 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
DF vergeleek het met pc ultrasettings en ook pc heeft het daar moeilijk mee. Wat voor pc weet ik zo niet, maar dit is ren prestatie van formaat ondanks de framedips. Daarbij vrs tier2 moet wellicht nog toegepast worden, laat staan als er al vrs gebruikt is. Wie weet zien we nog performance upgrades in de toekomst. Verder heb ik de gemeente gebeld dat ze even moeten stoppen met hoogbouw en stadsuitbreidingdevilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Ik begreep van Digital Foundry dat de game op PC al mega demanding is en dat dit echt een achievement te noemen is. Maar het klopt wel, er zijn zeker wel framerate kelderingen. Asobo wilde volgens mij perse voor native 4K gaan, maar misschien was dynamic toch beter geweest.
Mee eens hoor.Thalaron schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:10:
Ik heb hier een 120hz VRR 4K scherm en ook daar merk je goed dat de XSX er moeite mee heeft. Dit is verder niet echt mijn ding dus daar heb ik verder weinig moeite mee, maar 1800p-2160p 30 locked zou denk ik beter zijn dan 4K met instabiele FPS.
Maar VRR is wel een top feature, want ik speelde vandaag even zonder en dan heb je weer dat blurry gebeuren, met VRR is het zoveel soepeler.
Oooh, 1440p joh, ok dan. Het zou nice zijn als het een bug is, want het is apart dat in een stad als Groningen het vandaag bijna een diashow te noemen was, maar Napels verliep soepeltjes.v8power67 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:16:
[...]
[...]
Digital foundry geeft juist aan dat interne resolutie van de game op xsx 1440p is en niet 4k. Hij word reconstructed naar 4k. Dus zou dan nog lager moeten om die dips naar 19 fps eruit te krijgen( mits dit niet een bug is want xss op 1080p doet het wel locked 30 daar maar wel met medium settings vs xsx ultra).
Misschien komen er nog optimalisatie patches, op pc ia er nu ook een grote beta die performance soms 80% verbeteren moet. Dus wie weet.
Ja als je de video op 4k kijkt zie je ook wel dat de pc versie op native 4k wel scherper is maar eigenlijk alleen met inzoomen. Hoop rond release horizon 5 ook xsx te hebben en dat ze dan de performance wat gefixed hebben. Maar ik denk dar het een bug is aangezien de xss ondanks lagere settings wel op 1080p toch locked 30 haalde in de scenes in de digital foundey video. Of ze hebben misschien toch iets teveel settings omhoog gegooid op xsx.devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:24:
[...]
Oooh, 1440p joh, ok dan. Het zou nice zijn als het een bug is, want het is apart dat in een stad als Groningen het vandaag bijna een diashow te noemen was, maar Napels verliep soepeltjes.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vandaag ook rondje Groningen gedaan ook dichtbij. Alles behalve een diashow.devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:24:
[...]
Oooh, 1440p joh, ok dan. Het zou nice zijn als het een bug is, want het is apart dat in een stad als Groningen het vandaag bijna een diashow te noemen was, maar Napels verliep soepeltjes.
Apart hé? Ik ging van Eelde naar Paterswolde en toen Groningen en echt boven de stad ging het zwaar omlaag. Dit kan dan duiden op een bug misschien.drakiesoft schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:32:
[...]
Vandaag ook rondje Groningen gedaan ook dichtbij. Alles behalve een diashow.
Kan dat ook niet gewoon de online streaming van assets zijn? Het zal vrij druk zijn nu. Natuurlijk niet alle drops zullen daar aan te wijten zijn.devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:38:
[...]
Apart hé? Ik ging van Eelde naar Paterswolde en toen Groningen en echt boven de stad ging het zwaar omlaag. Dit kan dan duiden op een bug misschien.
Trouwens, vraag me al langer af of VRS niet een goede (beter) alternatieve optie is voor dynamische resolutie. Je kan daar dynamisch schalen waar je wil met veel controle (veel beweging = 4x4 filter, 8k in sommige delen van het beeld, prima). Het is enkel shading natuurlijk, terwijl DLSS ook postprocessing effecten enzo ook schaalt. Prestatiewinsten zijn wel niet gigantisch voorlopig (10% ofzo, alhoewel ze soms ook spreken tot 30%).
Toch maar weer eens de gok gewaagd en een Elite controller besteld
Het ziet er naar uit dat de winkels een nieuwe batch ontvangen hebben aangezien er na een aantal weken nergens voorraad nu weer bij verschillende winkels voorraad is en dus nieuwe hoop dat ik eindelijk een controller ontvang zonder problemen
Edit : heb in de afgelopen jaren 3x de Elite controller besteld en 3x terug gestuurd wegens slecht reagerende A/X knop en de RB knop die dubbele input geeft.
[ Voor 17% gewijzigd door schumi1986 op 28-07-2021 22:09 ]
Super Nice! Ik ben hier heel benieuwd naar!uchiha tijntje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:44:
Alsof augustus al niet genoeg games had… 27 augustus komt die uit:
[YouTube: Baldo: the Guardian Owls release date reveal trailer]
17.00 uur NL tijd.devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:36:
Weten we hoe laat The Ascent morgen unlocked wordt?
here's a first look at Halo Infinite running on an Xbox One pic.twitter.com/4Sl3WLAMIX
— Tom Warren (@tomwarren) 28 juli 2021
Video achter de link.
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 28-07-2021 23:24 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
YouTube: Halo Infinite Technical Preview: 3 Minutes of Xbox One Multiplayer G...
Twitter gooit er ziekelijke compressie overheen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij is ook pas halverwege Juli erin gekomen, dus dat klopt prima. Dat doen ze wel vaker. Maar altijd even opletten dus, want je krijgt ze gewoon gratis bij je Live/GPdevilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:47:
[...]
Oh ik dacht dat is allang bekend hier joh
Apart dat Rock of Ages tot 15 augustus beschikbaar is, het is toch altijd in één maand?
Leuke Ryan Reynolds promotie van zijn eigen film maar wel geinig alsnog.
Black 4 Blood erg cool, was al hyped voordat hij in GamePass zat maar nu helemaal. Left 4 Dead beide delen gespeeld en ben benieuwd of ze de gameplay goed kunnen vertalen naar de nieuwe engine. Graphics wise zag het er erg goed dus heb een leuk open beta weekend als ik terug kom van vakantie
Het is toch wat lastig om mijn eigen straat te vinden zo in de lucht. Of ik moet het verkeerd hebben ingevoerd, maar ik doe het precies zoals die dude uit die Xbox video deed.
[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 29-07-2021 00:46 ]
Ziet er tof uit
Die voerde die coordinaten op een 'speciale' site in, dacht ik.devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:44:
Ik heb op Google de coördinaten van mijn straat gezocht en ingevoerd in Flight Simulator, maar helaas komen niet exact die coördinaten uit de results, jammer.
Het is toch wat lastig om mijn eigen straat te vinden zo in de lucht. Of ik moet het verkeerd hebben ingevoerd, maar ik doe het precies zoals die dude uit die Xbox video deed.
En dat was op de pc.
Ha, totaal geen problemen hier, vlieg van Schiphol zo naar mijn huis in Groningen, net samen met een vriend van mij lopen stuntvliegen boven het IJsselmeer.devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:44:
Ik heb op Google de coördinaten van mijn straat gezocht en ingevoerd in Flight Simulator, maar helaas komen niet exact die coördinaten uit de results, jammer.
Cogitationis poenam nemo patitur
Doet me erg aan Ni No Kuni denken, ziet er super uituchiha tijntje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:44:
Alsof augustus al niet genoeg games had… 27 augustus komt die uit:
[YouTube: Baldo: the Guardian Owls release date reveal trailer]
Je bedoelt die dude uit de Xbox On video? Die tips video.zetje01 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 01:36:
[...]
Die voerde die coordinaten op een 'speciale' site in, dacht ik.
En dat was op de pc.
By the way, ook morgen in de Game Pass, zoveel moois joh!
Gewoon een flight plan maken, dan kun je op de aardbol inzoomen op je huis en een marker zettendevilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:44:
Lichtpuntje...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ondanks de problemen kan ik het positieve er wel van inzien. Gamepass doet zn werk hier, de game gaat massaal uitgeprobeerd worden.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Ik hoop toch niet dat XBox er beleid van gaat maken om voortaan enkel nog gelijktijdige wereldwijde releases te doen. Waarom nu weer zo’n debiele tijd en straks weer flinke serverproblemen natuurlijk bij the Ascent.
Dat gezegd hebbende doe voor iedereen een release vanaf 6:00 's ochtends, hoef je niet een hele dag te wachten en te bekijken hoe je oosterburen losgaan. Goede nachtrust en de volgende dag lekker aan de slag. Bel jij Phil even?
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze releasen hem nu al de middag voor jouw 6:00 uur 's ochtends. Kunnen een heleboel mensen die avond lekker al spelen in plaats van wachten tot 6.00 uur 's ochtendsdrakiesoft schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:04:
[...]
Ondanks de problemen kan ik het positieve er wel van inzien. Gamepass doet zn werk hier, de game gaat massaal uitgeprobeerd worden.
Dat gezegd hebbende doe voor iedereen een release vanaf 6:00 's ochtends, hoef je niet een hele dag te wachten en te bekijken hoe je oosterburen losgaan. Goede nachtrust en de volgende dag lekker aan de slag. Bel jij Phil even?
XBox Series X: BloodyB2121
Je hebt de optie te verhuizen naar new zeelandd.bakker84 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:15:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze releasen hem nu al de middag voor jouw 6:00 uur 's ochtends. Kunnen een heleboel mensen die avond lekker al spelen in plaats van wachten tot 6.00 uur 's ochtends
Lijkt me echt een geweldige game!
Het hele punt is dat dit juist niet meer kan?drakiesoft schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:18:
[...]
Je hebt de optie te verhuizen naar new zeeland
Achja, hoe erg zijn die paar uur nou echt? Zoals ik het begreep is het ook niet handig dat er een hoop accounts steeds weer opeens verhuizen. Persoonlijk heb ik het geduld wel als er toch zoveel te spelen is. First world problems...
Volgens mij breekt embargo bij release. Om 7 uur gaat die los.giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:20:
Ik kan nog maar 1 review vinden van de ascent. Die is overigens super positief. Andere zijn er nog niet volgens mij?
Lijkt me echt een geweldige game!
Dan keuze maken tussen MFSM, Omno en the Ascent
Paar uur? Het zijn er 18! 😀 Maar hierdoor kunnen ze in Australië pas op de 30ste de game gaan spelen. En de Amerikanen zelf uiteraard lekker vroeg op releaseday.Dioscuri schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:32:
[...]
Het hele punt is dat dit juist niet meer kan?
Achja, hoe erg zijn die paar uur nou echt? Zoals ik het begreep is het ook niet handig dat er een hoop accounts steeds weer opeens verhuizen. Persoonlijk heb ik het geduld wel als er toch zoveel te spelen is. First world problems...
Dan maar wat langer in mijn Spitfire en P40 rondvliegen vandaag. Hopelijk komen de B17 en P51 ook snel.
Nadeel is nog wel dat ik ook in de bèta van Halo zit, zal ook wel vanavond pas beginnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 08:42 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
The ascent lijkt me echt geweldig. De style ziet er super uit en die ene review is ook positief over gameplay verhaal. Gelukkig ook maar uur of 15-20. Bevalt mij beter dan die super lange games.uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:38:
[...]
Volgens mij breekt embargo bij release. Om 7 uur gaat die los.![]()
Dan keuze maken tussen MFSM, Omno en the Ascent
Mfsm is echt een wonder dat het zo goed draait op een machine van 500€, maar heb er het geduld niet echt voor…
Die tijd is zonder sidequests.giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:43:
[...]
The ascent lijkt me echt geweldig. De style ziet er super uit en die ene review is ook positief over gameplay verhaal. Gelukkig ook maar uur of 15-20. Bevalt mij beter dan die super lange games.
Mfsm is echt een wonder dat het zo goed draait op een machine van 500€, maar heb er het geduld niet echt voor…
[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 09:11 ]
19:00 volgens mij?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
FTFYuchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:38:
[...]
Dan keuze maken tussen Eldest Souls, MFSM, Omno en the Ascent
Heb maar een paar rondjes THPS1+2 gedaan in de tussentijd, dus geen klachten verder
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Vind dat nog niet eens het grote probleem, ik vind de release tijden gewoon een drama.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Ik hoop toch niet dat XBox er beleid van gaat maken om voortaan enkel nog gelijktijdige wereldwijde releases te doen. Waarom nu weer zo’n debiele tijd en straks weer flinke serverproblemen natuurlijk bij the Ascent.
Zorg dan dat het vanaf 's morgens 8 uur speelbaar is en niet pas eind van de middag 17:00
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het wel fijn dat het pas om 17:00 te spelen is. Dan ben ik nog productief op werk en heb ik ook kans om zonder grote spoilers te beginnen.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Vind dat nog niet eens het grote probleem, ik vind de release tijden gewoon een drama.
Zorg dan dat het vanaf 's morgens 8 uur speelbaar is en niet pas eind van de middag 17:00
En je hebt wat om naar uit te kijken die dag!Patrock schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:35:
[...]
Ik vind het wel fijn dat het pas om 17:00 te spelen is. Dan ben ik nog productief op werk en heb ik ook kans om zonder grote spoilers te beginnen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik neem normaal vrij voor een game die ik graag spelen wil en dat wordt dan een dag later. Maar als je vakantie hebt, zoals ik nu, dan is het gewoon ruk. Maar ook bij online games is het niet handig vanwege de piekbelasting.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Vind dat nog niet eens het grote probleem, ik vind de release tijden gewoon een drama.
You’ve got to be kidding me…. Komt die ook vandaag uit.
Ze kunnen het toch nooit voor iedereen goed doen.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Ik kom tussen 18.00 en 19.00 thuis vanaf mijn werk dus voor mij is 17.00 wel een mooie tijd.
Moet er niet aan denken dat ik aan het buffellen ben en een ander ondertussen dat nieuwe spel al uitgespeeld heeft
Vermoed dat een globale release op dezelfde tijd aan het eind van de rit voor iedereen het eerlijkst is.
Ook al trekt jan met de pet die avonddienst heeft dan aan het kortste eind.
En wees eerlijk, we mogen in NL niet klagen, er zijn landen waar de release op stukken ongunstigere tijden valt.
Mee eens maar daarom is rond 8 uur / 9 uur de mooiste tijd, want anders is een dag vrij nemen ook geen optie meer bij grote releases. Vind als je het na 15:00 pas vrijgeeft dat je de halve dag kwijt bentjustifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:39:
[...]
Ze kunnen het toch nooit voor iedereen goed doen.
Ik kom tussen 18.00en 19.00 thuis vanaf mijn werk dus voor mij is 17.00 wel een mooie tijd.
Moet er niet aan denken dat ik aan het buffellen ben en een ander ondertussen dat nieuwe spel al uitgespeeld heeft/s
Vermoed dat een globale release op dezelfde tijd aan het eind van de rit voor iedereen het eerlijkst is.
Ook al trekt jan met de pet die avonddienst heeft dan aan het kortste eind.
En wees eerlijk, we mogen in NL niet klagen, er zijn landen waar de release op stukken ongunstigere tijden valt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
MS had de game ook om 8 uur de dag ná release kunnen vrijgeven.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Even los van dat ik, zeker nu ik vakantie heb, 17/1900 uur ook jammer vind, is een wereldwijde release mijn inziens juist mooi.
De game is simpelweg beschikbaar vanaf het moment dat ze hem live zetten. Dat deze keuze betekend dat de game op bepaalde plekken in de wereld een vreemde release tijd krijgen is daarmee onvermijdelijk.
Het enige dat ze zouden kunnen doen, is releasetijden rouleren over de wereld zodat het nog eerlijker voelt. Anderzijds zit MS nu eenmaal in de US dus voor hun zal het ook logischer zijn om een release niet in de nacht te doen om eventuele problemen direct aan te kunnen pakken.
Al met al vind ik het zo wel prima. Het alternatief zou mijn inziens zijn dat de game ipv 1900 komt, het de dag erna pas komt en zeker niet eerder.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Een dag later vrij nemen dan.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:41:
[...]
Mee eens maar daarom is rond 8 uur / 9 uur de mooiste tijd, want anders is een dag vrij nemen ook geen optie meer bij grote releases. Vind als je het na 15:00 pas vrijgeeft dat je de halve dag kwijt bent, natuurlijk werk ik zelf ook tot half 5 (gewoon niet op internet kijken tijdens werk). Maar zoals bij Red Dead Redemption 2 had ik vrij genomen op release dag en dan moet ik er niet aan denken om pas om 17:00 te mogen spelen.
Om 17.00 uur starten met gamen, een diepe nacht doortrekken en dan gaan slapen aan het begin van je vrije dag.
Kan je voor de middag weer aan het gamen zijn, maak je optimaal gebruik van je vrije dag
17:00 was de tijd voor Flight Sim, mss dat mensen dan denken dat dat de standaard tijd is.Beakzz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:44:
[...]
19:00 staat wel onder de geïnstalleerde game op de pc iig. Waar komt die 17:00 vandaan?
Dit werd net nog gequote:
6PM BST == 19:00 onze tijd, tochUNLOCKING EVERYWHERE:
JULY 29th
6PM BST/ 7PM CEST/ 10AM PDT
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mooi, precies na werktijdWillybubba schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:47:
[...]
17:00 was de tijd voor Flight Sim, mss dat mensen dan denken dat dat de standaard tijd is.
Dit werd net nog gequote:
[...]
6PM BST == 19:00 onze tijd, toch
Geen slecht idee, maar ik mis de tijd waar je gewoon op release dag op tijd kon beginnen waarbij ik dan doel op maximaal tot 13:00 hoefde te wachten.justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:46:
[...]
Een dag later vrij nemen dan.
Om 17.00 uur starten met gamen, een diepe nacht doortrekken en dan gaan slapen aan het begin van je vrije dag.
Kan je voor de middag weer aan het gamen zijn, maak je optimaal gebruik van je vrije dag
EDIT: Dit is soms nog een van de redenen waarom ik zoveel mogelijk nog op disk probeer te halen als het via Brazilië niet aantrekkelijk genoeg is bij grote releases
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 29-07-2021 09:53 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 10:03 ]
Onno kan ik al wel opstarten en is een rustgevende puzzelgame van een uur of 4. Dus misschien helpt dat bij het wachten 😅
Hoe/waar doe ik dat?LuisjeNL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:25:
[...]
Gewoon een flight plan maken, dan kun je op de aardbol inzoomen op je huis en een marker zetten
Kunnen we niet weer terug naar de tijd zonder exclusives, dat is tenminste te behappen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Naar Worldmap gaan en je huis opzoeken en daar de cursor opzetten.
Wel lekker trouwens dat er zoveel mods in FS 2020 zitten, moesten ze bij meer games doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 11:21 ]
Nee hoor, heel veel games (en DLC's) gebruiken veelal US based timelaunches, soms heb je geluk, soms niet, maar dat is ook afhankelijk hoe jij je dag heb ingedeeld. De 1 pakt de dag erna en doet een doortrekker, de ander wil juist 9 uur s'ochtends beginnen om de hele dag te spelen.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:03:
Ik neem dat dit MS Only is en dat Diablo 2 straks wel gewoon op een fatsoenlijke tijd te spelen is, net als andere 3rd party multiplatformgames.
Kan je ook zeggen, ik wil alleen releases op vrijdag/zaterdag, want weekend, of enkel avond, want werk, dan heb je nog dat plukje dat locatie gaat wijzingen, game in ander land heeft gekocht. Ik ben al blij dat het in ieder geval een 'normale' tijd is, geen middennacht of 3 uur s'nachts, gewoon ergens overdag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh je bedoelt echt op die wereldbol klikken en mijn huis zoeken? Het leek me via de search balk zoveel handiger.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:20:
[...]
Naar Worldmap gaan en je huis opzoeken en daar de cursor opzetten.
Wel lekker trouwens dat er zoveel mods in FS 2020 zitten, moesten ze bij meer games doen.
Haha. The ascent ziet er echt super uit. Google maps (in belachelijk mooie vorm) lijkt me toch iets wat je niet echt casual gaat spelen toch? Is meer voor echte simmers denk ik?Donstil schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:13:
Gadver The Ascent ook al weer uit, ik heb nog maar amper MSFS kunnen spelen.
Kunnen we niet weer terug naar de tijd zonder exclusives, dat is tenminste te behappen
Verwijderd
De game launched wereldwijd op dezelfde tijd. Dus je wil eigenlijk dat men de lancering aanpast aan jouw persoonlijke wensen.G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Nouja ik snap het ergens wel. Vroegah ging je gewoon om 9:00 naar de winkel en fietste je snel naar huis want 29 juli is 29 juli. Maar tegenwoordig is 29 juli pas aan het eind van de middag. Dat voelt toch een beetje maf.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:16:
[...]
De game launched wereldwijd op dezelfde tijd. Dus je wil eigenlijk dat men de lancering aanpast aan jouw persoonlijke wensen.
Zet in je agenda 30 juli en je kan hem paar uur eerder spelen😃Kaasje123 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]
Nouja ik snap het ergens wel. Vroegah ging je gewoon om 9:00 naar de winkel en fietste je snel naar huis want 29 juli is 29 juli. Maar tegenwoordig is 29 juli pas aan het eind van de middag. Dat voelt toch een beetje maf.
Ik heb gisteren met een vriend over onze geboortedorpen gevlogen en geland op een nabij gelegen vliegveldje, daarnaast gevlogen midden in de woestijn en daarna geprobeerd om onder de Eiffeltoren te vliegen. Meer casual kan het in mijn optiek niet, en het was echt ontzettend tof.giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:48:
[...]
Haha. The ascent ziet er echt super uit. Google maps (in belachelijk mooie vorm) lijkt me toch iets wat je niet echt casual gaat spelen toch? Is meer voor echte simmers denk ik?
Deze manier gaat ook snel.devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:41:
[...]
Oh je bedoelt echt op die wereldbol klikken en mijn huis zoeken? Het leek me via de search balk zoveel handiger.
Solo denk ik. Heb niet een vaste groep om mee te gamen.devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:54:
Gaan jullie The Ascent solo meteen doen of co-op?
Die heb ik nog gebacked op kickstarter, dus graag gedaandevilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 02:17:
[...]
Je bedoelt die dude uit de Xbox On video? Die tips video.
By the way, ook morgen in de Game Pass, zoveel moois joh!
[YouTube: Review | Omno]
Grappige is dat ik dat niet eens meer zo lang geleden nog zo te deedKaasje123 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]
Nouja ik snap het ergens wel. Vroegah ging je gewoon om 9:00 naar de winkel en fietste je snel naar huis want 29 juli is 29 juli. Maar tegenwoordig is 29 juli pas aan het eind van de middag. Dat voelt toch een beetje maf.
Is dit normaal of ergens een instelling die ik over het hoofd zie?
Maar wij zijn dan ook nog van "de oude stempel" heRossi46 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:04:
[...]
Grappige is dat ik dat niet eens meer zo lang geleden nog zo te deedEigenlijk veel leuker dan al dat 'digitale' gebeuren van tegenwoordig...
Ik liep vorig jaar ook nog de Gamemania binnen, om een stapel gebruikte games in te ruilen
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 29-07-2021 13:17 ]
Nee, Xbox kan dit gewoon niet. Vergeet telkens het wachtwoord.Pariah86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:14:
vraagje: ik switch soms tussen LAN en wifi ivm betere ping vs hogere downloadsnelheid maar bij xbox dien ik telkens opnieuw mijn wachtwoord van mijn wifi in te geven. op mijn ps4 was dit niet zo. en aangezien het een vrij complex ww is, is dit wat vervelend.
Is dit normaal of ergens een instelling die ik over het hoofd zie?
Hoe komt dat je een hogere downloadsnelheid krijgt via wifi dan LAN? Is dit iets algemeen geweten? Want ik heb mijn Xbox altijd bekabeld aangesloten.
ok bedankt!X-Fighter schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:28:
[...]
Nee, Xbox kan dit gewoon niet. Vergeet telkens het wachtwoord.
Hoe komt dat je een hogere downloadsnelheid krijgt via wifi dan LAN? Is dit iets algemeen geweten? Want ik heb mijn Xbox altijd bekabeld aangesloten.
de kabel loopt via 10j oude powerline adapters. belangrijk detail
Zo controller kan weer terug. Na al die jaren het probleem nog steeds niet opgelost.schumi1986 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:05:
Nou ik heb zojuist mijn hele stoute schoenen weer eens aangetrokken.
Toch maar weer eens de gok gewaagd en een Elite controller besteld
Het ziet er naar uit dat de winkels een nieuwe batch ontvangen hebben aangezien er na een aantal weken nergens voorraad nu weer bij verschillende winkels voorraad is en dus nieuwe hoop dat ik eindelijk een controller ontvang zonder problemen
Edit : heb in de afgelopen jaren 3x de Elite controller besteld en 3x terug gestuurd wegens slecht reagerende A/X knop en de RB knop die dubbele input geeft.
Ik snap het gewoon niet, alle normale Xbox controllers werken zoals het hoort nooit problemen mee
Gisteren over Parijs gevlogen. Daarna 50 minuten rondjes omdat we Disneyland aan het zoeken warengiantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:48:
[...]
Haha. The ascent ziet er echt super uit. Google maps (in belachelijk mooie vorm) lijkt me toch iets wat je niet echt casual gaat spelen toch? Is meer voor echte simmers denk ik?
Het simmige gebruik ik niet echt nog, vind het vooral lekker als “even ontspannen een podcastje luisteren en dan een stukje vliegen”
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Opa's united!DutchOwnage schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:15:
[...]
Maar wij zijn dan ook nog van "de oude stempel" he
Ik liep vorig jaar ook nog de Gamemania binnen, om een stapel gebruikte games in te ruilen
Hier ook nog een lokale Gamemania ganger! Waarbij ik me dan wel altijd weer groen-en-geel erger aan de medewerker als ze een bepaalde wat minder gangbare Xbox game gewoon totaal niet kent... Je staat toch de hele tijd in die winkel, denk ik dan
Ligt er aan. Jongens online gehyped voor deze game en nu zijn er 4 andere hyped dus hopelijk word ik nu zelf niet het 5e wiel, want de releasetijd is nog voor dat ik ga etendevilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:54:
Gaan jullie The Ascent solo meteen doen of co-op?
Death’s door is een pareltje idd. Zit ongeveer halfweg (althans de savegame zegt dat). Enkel een map zou wel handig zijn.Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:35:
Wat een mooi spel is 'Death's Door' toch.![]()
En nog even en dan is het tijd voor 'The Ascent'. Vanavond komen er vrienden eten en het toetje staat al voorgeïnstalleerd.
Nu komt The Ascent weer uit. Kan het niet volgen, ik begin er niet aan zolang Death’s door niet uit is.
In Augustus Kena nog, september Deathloop op PS5. Tussendoor nog MSFS (de instructrice van de training is wel streng, een vliegtuig smooth controleren met een controller is noet heel simpel…). Maar de meeste heb ik wel gedaan.
We leven echt wel in een goede tijd om te gamen, als ik terugkijk maar mijn beginjaren met pong en daarna de master system ed.
Niks mis mee. ik moet zeggen dat ik steeds vaker nu heb dat ik een game gewoon liever lekker solo speel. Zo speelde ik de campaigns van Gears 4 en 5 eerst solo uit, lekker op mijn eigen tempo. Zo kon ik rustig de levels een beetje goed verkennen zoals ik altijd doe.uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:55:
[...]
Solo denk ik. Heb niet een vaste groep om mee te gamen.
Bij een game als Borderlands volg ik het verhaal en al die dialogen veel beter solo en kan ik gewoon echt alles aan side content rustig doen zonder dat iemand meteen weer aan het haasten is en niet geduld heeft om skills te kiezen en aan inventory management te doen. Paar jaar geleden probeerde ik The Elder Scrolls Online te spelen met drie vrienden, maar het was gewoon 3x niks. Ze hadden geen geduld, en ik wilde juist alles lezen, want ik heb zoiets van....die verhalen, die tekst en die voice overs zitten er niet voor niets in.
Solo all the way!
Kena uitgesteld las ik. September release nu.Engineer Stewie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:44:
[...]
Death’s door is een pareltje idd. Zit ongeveer halfweg (althans de savegame zegt dat). Enkel een map zou wel handig zijn.
Nu komt The Ascent weer uit. Kan het niet volgen, ik begin er niet aan zolang Death’s door niet uit is.
In Augustus Kena nog, september Deathloop op PS5. Tussendoor nog MSFS (de instructrice van de training is wel streng, een vliegtuig smooth controleren met een controller is noet heel simpel…). Maar de meeste heb ik wel gedaan.
We leven echt wel in een goede tijd om te gamen, als ik terugkijk maar mijn beginjaren met pong en daarna de master system ed.
In Augustus had ik de volle mep betaald, in September is het eindspurt naar einde van het jaar op het werk en wordt het iets voor de sales. Aan mijn tempo gaat deathloop lang duren…devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:57:
[...]
Kena uitgesteld las ik. September release nu.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
https://xboxera.com/2021/07/29/review-the-ascent/
Door twaalf mensen is The Ascent gemaakt, zo dan!
XboxEra digged hem zwaar.
9.7In the first three days of getting the review code I put nearly 30 hours into The Ascent. Not because I had to, in fact, I had nearly a week before launch. I simply couldn’t stop playing because it was so ridiculously fun. Even now with the full release here all I want to do is play through it again and again. At $30 US it is a steal, but it’s also available day one on Game Pass. Stunning graphics, excellent music, innovative gameplay, and so many other factors come together to not only make one of the best releases of the year but one of my favorite games of all time.
[ Voor 68% gewijzigd door devilsnight op 29-07-2021 15:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/97SFnDViV4w5JcXfhJoVA2Cl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GeDCKj2os2sYRH6lYFgTbhUb.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/eMz0mSu5ulSeLeo7QiSACg0Z.png?f=fotoalbum_medium)