Game loopt nu goed.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:45
Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:22:
[...]

Je begrijpt hopelijk hoe erg deze game op de online connectie leunt en dat werkelijk de HELE wereld nu massaal deze game aan het starten is? Geef de servers even de tijd..
Dat hebben ze ook wel over zichzelf afgeroepen hè? Wereldwijd te gaan zo.

Mijn extra pre-load van 27gb loopt nog. Ga het straks wel zien :).
Laat de game nu rustig nog even alle World Updates downloaden. Bijna mee klaar. Daarna duik ik er volledig in. :)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +8Henk 'm!
Voor iedereen die zit te wachten op FS2020 updates of laadschermen, even een nieuwe Forza Horizon 5 video tussendoor:

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• emiel74
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:23
LuisjeNL schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:00:
[...]

Ik kom base game+ offline op 100gb
World updates: 30 GB
Extra ruimte in gebruik: 8gb

138gb totaal, world updates staat bij de reserves space erbij.
Apart. Hier 102.1GB na het binnenhengelen van alle world updates plus base game & offline

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:45
emiel74 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Apart. Hier 102.1GB na het binnenhengelen van alle world updates plus base game & offline
Ik verzin het niet :+
Maar zag bij alle in game downloads selecteren dat dat 30 GB was, dus dat moet sowieso bij de base game komen.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Joostzondernaam
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 27-09 22:45
Ben ik de enige waarbij de laadschermen een blauwe waas over zich heen lijken te hebben?
Overigens is dit gelukkig weer weg als ik het spel afsluit maar hoop toch niet dat ik alles weer kan verwijderen en opnieuw downloaden...

Fixed :*) . Heb wat grafische aanpassingen gemaakt op de xbox zelf 😊

[Voor 3% gewijzigd door Joostzondernaam op 27-07-2021 19:43]

• emiel74
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:23
LuisjeNL schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:21:
[...]

Ik verzin het niet :+
Maar zag bij alle in game downloads selecteren dat dat 30 GB was, dus dat moet sowieso bij de base game komen.

[Afbeelding]
Heb ze allemaal gedownload en geïnstalleerd. Wellicht moet dat nog bijgewerkt worden oid.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mick3112 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:47:
Het laden in de game zelf duurt ook gigantisch lang. Zit nu al 10 minuten naar hetzelfde laadscherm te kijken met een balkje wat heel traag naar rechts loopt.
Duurde hier ook absurd lang. Laden van vanalles en nog wat. De ingame store verscheen hier niet eens. Nu ik in de trainingen zit gaat het soepel.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Acties:
  • +2Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:16:
Dacht vanavond ook nog ff een stukje te gaan vliegen maar als ik dit allemaal zo lees start ik Chivalry 2 zo wel op en probeer morgen wel :p
Altijd goed toch ? :9
Ik ga ook gewoon lekker verder met Deaths Door, even doorpunten voor Eldest Ring / The Ascent.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 09:23
justifire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:34:
[...]

Ik ga ook gewoon lekker verder met Deaths Door, even doorpunten voor Eldest Ring / The Ascent.
O ja, the Ascent krijgen we donderdag.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zo jeetje die vliegschool mevrouw is wel streng hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ben ondertussen ook wat aan het vliegen, alleen ik heb het idee dat die assists echt niet lekker werken... Ik heb de antistall assist al uitgezet want iedere keer als ik iets te zeer probeer te klimmen of draaien reageerde dat ding door... Mijn throttle bijna helemaal dicht te zetten?! Lijkt er meer op dat dat ding me actief wil laten stallen.

Nu een ander vliegtuigje gekozen en opgestegen vanaf Maastricht Aachen airport, maar als ik wil sturen terwijl de onscreen prompt nog roept dat ik meer moet klimmen lijkt hij ook in te grijpen en me terug te sturen... Op zo'n belachelijke manier dat mijn vliegtuig juist direct ter aarde stort (en hij detecteert niet eens dat ik crash, moet zelf herstarten omdat ik op mijn kop in iemands tuin lig).

Maar even uitvissen welke assists ik precies uit moet zetten dat hij van de stick en thrust af blijft...

Ziet er verder wel geinig uit maar moet de world updates nog binnen krijgen, hoop dat het dan mooier wordt want vooral dingen als bruggen die gewoon als muren uit de rivier omhoog komen is toch wel wat jammer.

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:14

Ik zit nu al een half uur tegen dit scherm aan te kijken. Hoe lang duurde dit bij jullie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:47
Finraziel schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:54:
Ben ondertussen ook wat aan het vliegen, alleen ik heb het idee dat die assists echt niet lekker werken... Ik heb de antistall assist al uitgezet want iedere keer als ik iets te zeer probeer te klimmen of draaien reageerde dat ding door... Mijn throttle bijna helemaal dicht te zetten?! Lijkt er meer op dat dat ding me actief wil laten stallen.

Nu een ander vliegtuigje gekozen en opgestegen vanaf Maastricht Aachen airport, maar als ik wil sturen terwijl de onscreen prompt nog roept dat ik meer moet klimmen lijkt hij ook in te grijpen en me terug te sturen... Op zo'n belachelijke manier dat mijn vliegtuig juist direct ter aarde stort (en hij detecteert niet eens dat ik crash, moet zelf herstarten omdat ik op mijn kop in iemands tuin lig).

Maar even uitvissen welke assists ik precies uit moet zetten dat hij van de stick en thrust af blijft...

Ziet er verder wel geinig uit maar moet de world updates nog binnen krijgen, hoop dat het dan mooier wordt want vooral dingen als bruggen die gewoon als muren uit de rivier omhoog komen is toch wel wat jammer.
Dus MAA zit erin? Nice!
DutchOwnage schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:54:
[Afbeelding]

Ik zit nu al een half uur tegen dit scherm aan te kijken. Hoe lang duurde dit bij jullie?
Je moet een keuze maken tussen linker of rechter optie en dan op volgende klikken... Of kan dat niet? Ik heb helemaal niet hoeven wachten op dat scherm...

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +28Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 12:14
Finraziel schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:56:
[...]

Je moet een keuze maken tussen linker of rechter optie en dan op volgende klikken... Of kan dat niet? Ik heb helemaal niet hoeven wachten op dat scherm...
My God. I feel like an idiot 8)7

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Toch ook maar opgestart, nu ook die world updates aan het downloaden, gaat wel traag hier ook maar dat is logisch denk ik nu, ff kijken of ik vanavond nog van de grond kom.
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Mm mijn woonwijk klopt geen hout van. Lijkt wel alsof ze die hebben opgebouwd uit een soort generieke huisjes ofz.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:19:
Mm mijn woonwijk klopt geen hout van. Lijkt wel alsof ze die hebben opgebouwd uit een soort generieke huisjes ofz.
Ik was ook van plan om over die achterbuurt van mij te vliegen maar volgens mij wordt dat nog een grotere teleurstelling dan dat ik al in gedachten heb :+

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 27-09 07:13
Benelux update al gedownload?

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:20
Woon je in Apeldoorn? Dan klopt je omschrijving alleraardigst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Net over een platte kuip gevlogen. :D

verder is het echt tof, de individuele huizen en gebouwen kloppen niet. Maar wel waar er bebouwing is. Verder is het enorm overweldigend, moet echt kijken hoe ik dit ga aanpakken. Maar dat ik dit veel ga doen staat wel als een paal boven water. Ik zag al wel dat je in de lucht gewoon je tank kunt bijvullen ook. Ben wel blij dat de cesna erg vergevingsgezind is. Ik begon in een vliegtuig (ook niet erg groot, geen idee welke het was die ik niet in de lucht kon houden.... al kwam dat mede omdat ik dacht dat de RT de gas was :D ik begreep niet waarom hij onbestuurbaar werd. :X )

I got a bad feeling about this.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

zetje01 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:24:
[...]

Benelux update al gedownload?
Yup, maar dat zijn meer een aantal gedetailleerde landmarks toch?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

giantgiantus schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:24:
[...]

Woon je in Apeldoorn? Dan klopt je omschrijving alleraardigst.
Hahaha Nee dat niet :P

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ArthurMorgan schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:
Net over een platte kuip gevlogen. :D
Haha ik vloog ook net over Rotterdam toevallig. Viel wel wat tegen idd.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:55

BM

Moderator Spielerij
Hey guys, mag ik jullie er even op wijzen dat er 'gewoon' een flight simulator topic is? Ik snap de hype helemaal, doe ik ook wel aan mee, maar het neemt momenteel wel heel erg het topic over :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +2Henk 'm!

B)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Wat een zomertje 8)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Binnenkort topic-simulator. Waarbij je de mensen zo goed mogelijk naar het juiste topic moet verwijzen als het uit de hand begint te lopen.

• Melantrix
  • Laatst online: 09:14
uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:13:
[...]

Ik denk niet dat die gesupport gaat worden op korte termijn als ik zo even Google.

https://answers.microsoft...97-4875-a92f-67025638a499

Hier las ik wel een mogelijke oplossing maar vergt een extra hardware om er tussen te zetten en de vraag is of dat echt werkt.
Thanks, dat had ik idd ook gevonden maar vroeg me af of hier meer mensen zijn die dezelfde issue met de xbox hebben. Hoop op een onbekend truukje oid die misschien kan helpen.

Is natuurlijk niet alleen MSFS maar ook voor bijv elite dangerous enz enz. Had gehoopt dat de series in dit opzicht ook meer leek op pc.. :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 12:15
justifire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:34:
[...]

Death's Door was een toppertje! Nog even wachten op de GOTY: Hades! Dat is pas een spel. Een roguelite waar deaths onderdeel van het verhaal zijn en het verhaal nog goed is ook.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:59

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:Dan maar even met een modbreak: Er is een MS Fligh Sim 2020 topic. Gaarne daar verder keuvelen over de game. Heb een hele pagina aan reacties al voor jullie verplaatst.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Nou, vandaag dan eindelijk Mass Effect Legendary Collection uitgespeeld. Sure ik kan hier en daar nog wel een missie doen, maar de credits overal gezien en ben er eigenlijk wel klaar mee nu haha. Denk dat ik er toch wel een uurtje of 100 over gedaan heb of zo. 1 had ik wat meer mee kunnen doen, daar ben ik iets te snel aan het slotstuk begonnen, maar 2 en 3 waren vrijwel helemaal klaar. Vooral die laatste duurde erg lang, net zoveel als 1 en 2 bij elkaar. De hoofdreden dat ik 1 niet echt afgemaakt heb, zat hem voornamelijk in de saaiheid van de zijmissies en levels die de tand des tijds niet echt hebben doorstaan. Op zich wel jammer dat ze daar niet iets meer mee gedaan hebben. Alleen al de levels minder herhalend maken, had al gescheeld.

Maar goed, wel zeker de moeite waard. Misschien voor wie nog twijfelt, pak hem lekker in de sale (ik gok dat ie in de winter wel een mooie korting krijgt). Helemaal als female shepard uitgespeeld met paragon verhaal. Ben altijd zo'n goedzak. Ik kijk nog wel even wat filmpjes de komende tijd van andere eindes en andere dialogen, maar overall wel prima om hem zo te doen.

Ik hoop dat we in de toekomst nog eens zo'n groots verhaal gaan krijgen van Bioware, Andromeda vond ik zelf ook wel tof (als 1 van de weinigen volgens mij), maar inmiddels is de techniek wel klaar voor een nieuw episch verhaal. En dan bedoel ik voor iets wat meer modern is dan al die middeleeuwen stuff met zwaarden, daar ben ik toch eigenlijk wel klaar mee. Goed. Deze games waren wel weer tof. Vooral 2 en 3 zijn nog prima te doen met wat nieuwe graphics. 1 is wel wat verouderd, maar als je de hoofdmissies doet is het wel prima (wel even kijken wat je voor keuzes moet maken zodat je 2 en 3 wat beter maakt en de betere eindes kunt vrijspelen).

Nu eens kijken wat er nog meer op de backlog staat. Ben even druk bezig geweest met deze game dat ik niet echt meer heb opgelet wat ik de laatste weken nog meer heb gedownload haha.

(edit: 97 uur gespeeld en 100 achievements gehaald voor 2250 gamerpoints).
Ik zie dat ie nu in de sale zit voor €52,49
Overigens kun je ook gewoon wachten tot ie over een jaartje in GamePass zit als ie naar de EA Access vault gaat. Mits dat dan nog een ding is.

[Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 28-07-2021 01:29]

Martinspire - PC, PS4, X1

Halo Infinite Insider Preview mails zijn verzonden. 29 juli tot 1 augustus.

Ik heb nog geen mail gehad jammer genoeg.

• bartd1983
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 26-09 16:28
Rivanov schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 05:54:

Ik wel, maar ben dit weekend net een weekendje weg :(.

• Melantrix
Geronimous schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 00:51:
[modbreak]Dan maar even met een modbreak: Er is een MS Fligh Sim 2020 topic. Gaarne daar verder keuvelen over de game. Heb een hele pagina aan reacties al voor jullie verplaatst.[/modbreak]
Ik snap het punt en prima. Maar mijn vraag gaat over hardware en of dat werkt met de console. Dat dat toevallig hardware is dat werkt met het spel is volgens mij niet zo relevant en pas beter in dit topic.

Naar mijn idee is een hardware vraag juist relevant in dit topic in tegenstelling tot veel wat hier besproken wordt. (Wat ik neit erg vind, maar volgens mij is er nu wel heel rigoureus een kam er doorheen gehaald) en ik zou wel graag duidelijk willen hebben waar de grens ligt.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:20:
[...]

Death's Door was een toppertje! Nog even wachten op de GOTY: Hades! Dat is pas een spel. Een roguelite waar deaths onderdeel van het verhaal zijn en het verhaal nog goed is ook.
Dan kan ik Curse of the Dead Gods ook van harte aanbevelen d:)b

[Voor 22% gewijzigd door justifire op 28-07-2021 07:15]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:19
Tja modbreak ik snap het wel, maar wat wil je dan. Er valt niks te klagen over de series x|s, dus hebben we het alleen maar over games. _O-

HALO INFINITE !

bartd1983 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 06:29:
[...]

Ik wel, maar ben dit weekend net een weekendje weg :(.
Hier ook. Wel een mail ( :D) maar net in een druk weekend. Hopelijk is de timing een beetje goed en heb ik een kans om te spelen.

Edit: Ondanks dat ik doorgaans negatief ben over 343i's Halo, wordt ik toch weer happy bij de kans om een niewe Halo game te spelen.

[Voor 18% gewijzigd door Caayn op 28-07-2021 08:01]

20 * 370wp @ SE7K

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10:43

Heb de mail net ontvangen. Gelukkig net terug van vakantie. Mail ontvangen om 2.02u.

[Voor 4% gewijzigd door mobygo76 op 28-07-2021 07:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
drakiesoft schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:28:
Tja modbreak ik snap het wel, maar wat wil je dan. Er valt niks te klagen over de series x|s, dus hebben we het alleen maar over games. _O-
Het is ook helemaal niet erg dat het hier over games gaat. Maar zoals gister en in de aanloop naar FS nam het wel heel erg de overhand in dit topic. En als er voor dat soort grote games dan ook nog een dedicated topics bestaan is het voor iedereen fijner om die te gebruiken.

Er is een hele wereld op Tweakers buiten dit topic.

Niet al te serieus nemen dit hoor :+

Xbox | iRacing

Hebben de servers van Xbox Network issues? Bij mij start Flight Simulator, Microsoft Rewards, YouTube etc allemaal niet op.

Krijg een “Something went wrong” melding.

Andere games werken wel..

• drakiesoft
Rivanov schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:15:
Hebben de servers van Xbox Network issues? Bij mij start Flight Simulator, Microsoft Rewards, YouTube etc allemaal niet op.

Krijg een “Something went wrong” melding.

Andere games werken wel..
Zo goedemorgen, jij bent er vroeg bij 😄
Ik zal eens kijken
Andere games werken dus ook niet.. diegene die het deden stonden in Quick Resume. Daar nu uitgehaald en nu starten ook die niet meer.

Ben gewoon verbonden. Xbox al een harde reset gegeven (10 seconden van de stroom)

drakiesoft schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:19:
[...]

Zo goedemorgen, jij bent er vroeg bij 😄
Ik zal eens kijken
En dan heb ik zelfs vakantie. :+

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004

Geronimous

Moderator Spielerij
Melantrix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 06:54:
[...]

Ik snap het punt en prima. Maar mijn vraag gaat over hardware en of dat werkt met de console. Dat dat toevallig hardware is dat werkt met het spel is volgens mij niet zo relevant en pas beter in dit topic.

Naar mijn idee is een hardware vraag juist relevant in dit topic in tegenstelling tot veel wat hier besproken wordt. (Wat ik niet erg vind, maar volgens mij is er nu wel heel rigoureus een kam er doorheen gehaald) en ik zou wel graag duidelijk willen hebben waar de grens ligt.
Die reactie over dat je de controller in de game finnicky vind en dus een vraag stelt of een bepaalde joystick gaat werken op de console? > mag in het Flight Sim topic.

• drakiesoft
Dat spel (wat in een ander topic hoort) start wel op maar cloudsync heeft issues.
Status pagina maar in de gaten houden
drakiesoft schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:24:
Dat spel (wat in een ander topic hoort) start wel op maar cloudsync heeft issues.
Status pagina maar in de gaten houden
Hmm.. status pagina geeft nog alles groen.
Lees ook nog geen problemen op Reddit.

• drakiesoft
Rivanov schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:25:
[...]

Hmm.. status pagina geeft nog alles groen.
Lees ook nog geen problemen op Reddit.
Wie is jouw internet provider?
Denk een Alpha Skip Ahead Insider probleempje. :(

https://reddit.com/r/xbox...cant_save_clip_and_error/

• drakiesoft
Ha die fiets. Dat is de reden dat ik daar uitgestapt ben 🤣
Jup. Alpha Skip Ahead fucked up.

https://reddit.com/r/xbox...t_alpha_skipahead_update/

[Voor 61% gewijzigd door Rivanov op 28-07-2021 08:29]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:02
Hihaaaah!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Console reset met behoudt van Games & Apps gedaan. Het werkt weer. :)

• Lekker Ventje

Heb nu ook niets gehad maar wat ik afgelopen week ergens las is dat vrijwel iedereen wel aan de beurt gaat komen omdat er nog meer en grootschaliger getest zou gaan worden. Zou uiteindelijk op een open beta moeten gaan lijken. Hopelijk klopt dat bericht, ben erg benieuwd naar het grafische deel.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:45
BM schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:03:
[...]

Het is ook helemaal niet erg dat het hier over games gaat. Maar zoals gister en in de aanloop naar FS nam het wel heel erg de overhand in dit topic. En als er voor dat soort grote games dan ook nog een dedicated topics bestaan is het voor iedereen fijner om die te gebruiken.

Er is een hele wereld op Tweakers buiten dit topic.[Afbeelding]

Niet al te serieus nemen dit hoor :+
Het vervelende is dat het daar meer over pc settings en kartels gaat, dan de console beleving, en sommige hebben juist een console om daar niet meer naar om hoeven te kijken.

Verder was men gewoon enthousiast over de launch van deze game, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Segafreak83 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:57:
[...]

Het vervelende is dat het daar meer over pc settings en kartels gaat, dan de console beleving, en sommige hebben juist een console om daar niet meer naar om hoeven te kijken.
Het is lastig om het in dat topic over de console versie te hebben voordat ie uit is he? :+ Mocht blijken dat het straks echt niet handig is om Xbox en PC in 1 topic te houden kunnen we altijd nog kijken of we dat los trekken, maar mijn vermoeden is dat het aantal Xbox spelers niet zo hoog blijft als dat het nu is.
Verder was men gewoon enthousiast over de launch van deze game, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer..
Niet gelijk zo zuur :) Tuurlijk mag je enthousiast zijn, hell, ik snap het volledig. Maar je/we/men moet ook beseffen dat er ook genoeg mensen zijn die dit topic bezoeken om op de hoogte te blijven van 'overall' Xbox Series nieuws etc, en dan is zo'n stortvloed aan reacties over 1 game niet handig. Niet meer, niet minder :)
Maar ik wil voorstellen om die discussie eventueel voort te zetten in Feedback op moderatie binnen Spielerij

[Voor 5% gewijzigd door BM op 28-07-2021 09:01]

Xbox | iRacing

• Krimglas
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 12:25
Martinspire schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 01:22:
Nou, vandaag dan eindelijk Mass Effect Legendary Collection uitgespeeld.
Was een fantastische aankoop, toch twee maanden zoet geweest met de legendary collection, en het eindigt met het besef dat je waarschijnlijk nooit meer zo'n goede space opera RPG zal spelen :-(
Krimglas schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Was een fantastische aankoop, toch twee maanden zoet geweest met de legendary collection, en het eindigt met het besef dat je waarschijnlijk nooit meer zo'n goede space opera RPG zal spelen :-(
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt. Heb iedere Mass Effect op de originele release gespeeld en wat een fantastische rit was het. Enorm veel speculatie tussen de releases in, voelde anders dan nu tussen game releases in.

Het mystery omtrent de Reapers, Collectors, Prothean (toen bekend werd dat deel 3 een Prothean zou bevatten :D), etc. Fantastisch _/-\o_

Ik heb de legendary editie nog niet gekocht, weet ook niet of ik het ga doen, het mysterieuze is er voor mij van af.

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
Dank voor de tip! Ik dacht tot net, om onduidelijke redenen, dat dit een uitbreiding op Dead Cells was. Soms doen hersenen gekke dingen. :) Voor een tientje laat ik deze niet liggen.

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:38
Caayn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:35:
[...]
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt. Heb iedere Mass Effect op de originele release gespeeld en wat een fantastische rit was het. Enorm veel speculatie tussen de releases in, voelde anders dan nu tussen game releases in.

Het mystery omtrent de Reapers, Collectors, Prothean (toen bekend werd dat deel 3 een Prothean zou bevatten :D), etc. Fantastisch _/-\o_

Ik heb de legendary editie nog niet gekocht, weet ook niet of ik het ga doen, het mysterieuze is er voor mij van af.
Ik voel nu een een mega n00b, maar ik heb die hype rondom Mass Effect destijds volledig gemist. Wat maakt het nou eigenlijk zulke bijzondere games? :$ Zonder spoilers graag ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:11
Rossi46 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:55:
[...]

Ik voel nu een een mega n00b, maar ik heb die hype rondom Mass Effect destijds volledig gemist. Wat maakt het nou eigenlijk zulke bijzondere games? :$ Zonder spoilers graag ;)
Met name Mass Effect 2 blonk uit in verhaal, characterdevelopment, keuzes die echt invloed hadden op het verhaal, leuke sidequests, redelijk goed combat systeem voor die tijd (zeker vergeleken met deel 1). Echt een topgame.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 13:31
Net pas aangemeld voor het insiders programma... hopelijk gaan ze mij nog een mailtje sturen! :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:04

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Keuzes die meegaan over de games heen. Heb ik sindsdien niet meer op die manier gezien. Heeft bij de Legendary Edition iets minder impact omdat je de games direct back to back kunt spelen, maar destijds, toen ik 2 jaar na Mass Effect 1 deel 2 te pakken had en verder kon spelen met hetzelfde karakter, met hetzelfde uiterlijk ook, en personages tegenkwam die me herinnerden aan wat ik jaren geleden met ze gedaan had... Dat was echt heel tof gedaan!

Daarnaast, het is gewoon een epische Space Opera RPG. Ook dat heb ik niet meer op deze manier gezien, en dat terwijl het genre zich er echt goed voor leent.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 27-09 10:32
Willybubba schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:28:
[...]

Keuzes die meegaan over de games heen. Heb ik sindsdien niet meer op die manier gezien. Heeft bij de Legendary Edition iets minder impact omdat je de games direct back to back kunt spelen, maar destijds, toen ik 2 jaar na Mass Effect 1 deel 2 te pakken had en verder kon spelen met hetzelfde karakter, met hetzelfde uiterlijk ook, en personages tegenkwam die me herinnerden aan wat ik jaren geleden met ze gedaan had... Dat was echt heel tof gedaan!

Daarnaast, het is gewoon een epische Space Opera RPG. Ook dat heb ik niet meer op deze manier gezien, en dat terwijl het genre zich er echt goed voor leent.
Er zijn er meer geweest waar keuzes over verschillende delen heen liepen. O.a. Dragon Age. (maargoed, dat is ook een Bioware game). Sommige Tell Tale games doen het ook (walking dead serie).

Signature here?

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Het eerste deel kreeg de belofte mee dat het de introductie was een nieuwe space-opera waarbij de keuzes die jij als speler maakt impact hebben op de wereld en het verhaal in toekomstige delen. Met uitzondering van het einde van het derde deel is dat ook aardig gelukt. Personages onthouden wat jij in voorgaande delen (niet) hebt gedaan (eventuele side-quests/keuzes) en reageren daar ook naar of zijn afwezig als ze bijvoorbeeld dood zijn gegaan als gevolg van een keuze die jij hebt gemaakt.

De gameplay van het eerste deel is een beetje houterig. Deel twee en drie maken hierin grote stappen en spelen daardoor een stuk vloeiender.

offtopic:
Ik ben niet de beste persoon als het er op aankomt om een game te beschrijven :P

20 * 370wp @ SE7K

Moet toch zeggen dat Quick Resume helaas wel één grote teleurstelling is hoor, zoveel games die gewoon niet ermee werken. Xbox ging fixes brengen, een maand of twee terug zeiden ze, maar here we are.

Games zoals een Yakuza 0 en The Touryst werken prima, maar dan heb je allerlei gloednieuwe games op Game Pass en ze werken er gewoon niet mee. Zoveel hype van de media dat deze feature kreeg voordat de console uit was, maar ik zie er weinig van terug. Echt jammer, want dit is absoluut een next gen waardige feature te noemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:11
Morgen komt The Ascent alweer uit. Ben benieuwd naar de reviews. Zag dat de achievements nog niet bekend zijn. Ziet er in ieder geval erg sfeervol uit :). En dan over paar weken alweer Hades, daarna 12 minutes en daarna Psychonauts, in minder dan een maand...

Gamertag: VAS taijyn

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-09 15:20
devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:49:
Moet toch zeggen dat Quick Resume helaas wel één grote teleurstelling is hoor, zoveel games die gewoon niet ermee werken. Xbox ging fixes brengen, een maand of twee terug zeiden ze, maar here we are.

Games zoals een Yakuza 0 en The Touryst werken prima, maar dan heb je allerlei gloednieuwe games op Game Pass en ze werken er gewoon niet mee. Zoveel hype van de media dat deze feature kreeg voordat de console uit was, maar ik zie er weinig van terug. Echt jammer, want dit is absoluut een next gen waardige feature te noemen.
Bij mij viel bij the touryst de audio weg ism quick resume. Moest hem altijd afsluiten en opnieuw opstarten... Het blijft een echte hit or miss inderdaad.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:13
Ik wilde een 'JALOERS' reactie plaatsen maar dezelfde mail heb ik in de SPAM binnengekregen *O* *O* *O*
Bbfreak schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:54:
[...]

Bij mij viel bij the touryst de audio weg ism quick resume. Moest hem altijd afsluiten en opnieuw opstarten... Het blijft een echte hit or miss inderdaad.
Jammer he.

Wat helemaal fail is, is dat bij games die NIET quick resume ondersteunen er toch rechtsboven in het scherm quick resume staat, zucht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:08

Vagax

Hehe hahaha

Blijft gek hoe erg dit verschilt tussen gebruikers.

Ik heb haast geen klachten, enkele keren dat een game het niet doet maar ver van "één grote teleurstelling"

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
Vagax schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb haast geen klachten, enkele keren dat een game het niet doet maar ver van "één grote teleurstelling"
Ik had er al helemaal niks van verwacht, maar bij mij is het 1 grote aangename verrassing. Werkt echt probleemloos hier.

Enige is dat ik af en toe ff opnieuw verbinding moet maken met een server van een game, maar dat is niet meer dan logisch. Je blijft natuurlijk niet tot in oneindigheid verbonden zonder activiteit.

• Willybubba
  • Laatst online: 11:04

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat Quick Resume niet werkt, valt dan alleszins mee als dat wel zo blijkt te zijn. Inderdaad jammer, ik had het idee dat meer games met QR werkten net na de release van de Series X. Maar nu eigenlijk zo ongeveer niks wat ik actief speel, zelfs zoiets simpels als Death's Door niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Vagax schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:45:
[...]

Met welke games werkt het echt goed voor jou? Ik ga die games eens testen dan. Kan natuurlijk dat ik het de games pakte die niet werken ermee. Onlangs had ik Borderlands 1 en 3, allebei deden het niet ondanks dat er wel in het scherm QR staat.

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:01
Ik denk dat QR vooral goed zal gaan werken bij games waarbij de functie van beginsel meegenomen is in de ontwikkeling. Ik merk vooral dat bij 1st party games dat het goed lijkt te werken, wat op zich vrij logisch is naar mijn mening..

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-09 19:23

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:15:
[...]

Jammer he.

Wat helemaal fail is, is dat bij games die NIET quick resume ondersteunen er toch rechtsboven in het scherm quick resume staat, zucht.
Ik denk dan echt dat je Quick Resume totaal en volledig niet begrijpt. Elke game kan namelijk in QR gezet worden. Zodra je een een game hebt opgestart en speelt en daarna naar het dashboard gaat en een andere game start, dan wordt de eerste game in QR gezet tenzij jij handmatig op het hamburger menu knopje drukt en op Afsluiten drukt als je op de tegel van de eerste game staat.

QR is namelijk niet een functie die per game wel of niet werkt. Het enige wat er met QR kan gebeuren, is dat games die via QR weer gestart worden, hun netwerk verbinding verloren hebben en dat deze weer opgezet moet worden. Bij Battlefield 5 moet je dan 1x op de RT drukken en 3 seconden erna heb ik weer een werkende netwerkverbinding in-game. Een ander probleem kan ook geluid zijn. Zelf 1x meegemaakt. Game geforceerd afsluiten en opnieuw starten. Weegt verder niet op tegen de voordelen die ik er van heb.

Alleen Microsoft kan van hun kant QR voor bepaalde games uitzetten als er problemen mee zijn zoals ze in het begin met Forza Horizon 4 hebben gedaan.

XBL: MRE Inc

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01:01

Flappiewappie

Hier nog meer

XSS:

Zijn er meer mensen die last hebben van een zeer traag verbindende Series S? Eenmaal verbonden, tussen 20seconde en 1 minuut, geen issues met de verbinding. Enkel initieel verbinden duurt langt. Iemand ideeën?

Vooral erg vervelend als je snel een spel wil opstarten met premium pass: dat duurt nu gewoon lang.

Hier staat wat

• scartissue
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Caayn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Ik heb toevallig van de week mijn complete playtrough met de legendary edition erop zitten. 3e of 4e keer dat ik het spel heb uitgespeeld. En toch kwam ik weer dingen tegen die ik nooit eerder was tegengekomen.
spoiler:
De hele basis van de shadowbroker inclusief de missies had ik bijvoorbeeld altijd compleet gemist.
MRE-Inc schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:55:
[...]

Ik denk dan echt dat je Quick Resume totaal en volledig niet begrijpt. Elke game kan namelijk in QR gezet worden. Zodra je een een game hebt opgestart en speelt en daarna naar het dashboard gaat en een andere game start, dan wordt de eerste game in QR gezet tenzij jij handmatig op het hamburger menu knopje drukt en op Afsluiten drukt als je op de tegel van de eerste game staat.

QR is namelijk niet een functie die per game wel of niet werkt. Het enige wat er met QR kan gebeuren, is dat games die via QR weer gestart worden, hun netwerk verbinding verloren hebben en dat deze weer opgezet moet worden. Bij Battlefield 5 moet je dan 1x op de RT drukken en 3 seconden erna heb ik weer een werkende netwerkverbinding in-game. Een ander probleem kan ook geluid zijn. Zelf 1x meegemaakt. Game geforceerd afsluiten en opnieuw starten. Weegt verder niet op tegen de voordelen die ik er van heb.

Alleen Microsoft kan van hun kant QR voor bepaalde games uitzetten als er problemen mee zijn zoals ze in het begin met Forza Horizon 4 hebben gedaan.
Ik begrijp QR zeker wel. Maar ik zie al wat het is, het is elke keer een game die ik op start terwijl er niks in de QR lijst zit. Maar toch is het echt wel verwarrend dat bij een MSFS bijvoorbeeld nu gewoon nu QR staat , maar dat is het echt niet. Zodra ik nu Yakuza 0 opstart dan komt die meteen in QR terecht en MSFS is foetsie dan.

De QR soort die MSFS gebruikt is die we ook op One X hadden, zolang we maar geen tweede game opstarten. Dus ik blijf erbij dat dit iets verwarrend is maar ik begrijp het nu. Het probleem blijft hier echter wel dat veel games niet werken voor mij. Van wat ik geïnstalleerd heb staan:

Werkt niet:

Dying Light (volgens mij werkte deze een tijdje geleden juist prima als echte QR titel.)

MSFS (jammer, wellicht was de game terug naar main menu gesprongen vanwege always online, maar deze is geen QR)

Judgment (zonde, Yakuza 0 werkt zo top ermee)

Bloodroots
Deponia
Knockout City
Last stop
Planet Alpha
Raji
Project winter
Borderlands 3
Borderlands 1

Werkt wel

BF5
Destroy all humans
Gears 5
The medium
NBA 2K
Recore

Ik vind dit echt wel hit or miss te noemen. Stel ik zou nu al die games spelen die wel werken dan is voor mij QR een super ervaring, maar de games helemaal bovenaan zijn de titels waar ik mee bezig ben geweest en dan heb je een hele andere ervaring.

Hopelijk zullen alle titels van MS zelf werken, heb zelf FH4 nog niet getest, maar bijvoorbeeld Psychonauts 2 straks.

• Exactor it
scartissue schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Ik heb toevallig van de week mijn complete playtrough met de legendary edition erop zitten. 3e of 4e keer dat ik het spel heb uitgespeeld. En toch kwam ik weer dingen tegen die ik nooit eerder was tegengekomen.
spoiler:
De hele basis van de shadowbroker inclusief de missies had ik bijvoorbeeld altijd compleet gemist.
Dat stuk in je spoiler was betaalde dlc bij deel 2. Misschien dat je het daarom gemist hebt. Zeer de moeite waard overigens.

• scartissue
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:43:
[...]

Dat stuk in je spoiler was betaalde dlc bij deel 2. Misschien dat je het daarom gemist hebt. Zeer de moeite waard overigens.
Zou kunnen hoor. Dan is dat denk ik echt de enige betaalde DLC die ik altijd over het hoofd heb gezien. :)
Maar was inderdaad zeer de moeite waard!
scartissue schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:28:
[...]

spoiler:
Ik heb de originele drie games incl. alle DLC grijs gespeeld :)

De Legendary editie mist tevens één DLC van de originele game.

[Voor 7% gewijzigd door Caayn op 28-07-2021 14:55]

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 27-09 23:27

Yonix

Gamertag: Yonix360

Damn, heb zin in 'The Ascent'! Ben zo benieuwd! Heb al wat vrienden enthousiast gekregen, dus dat kan ouderwets 'coöp-en' worden. 8)

Even nog iets anders: is Microsoft van plan om het opnemen van gameplay ooit nog aan te pakken? Ik vind het namelijk teleurstellend dat dit op de Series X nog steeds beperkt is tot max. 30 seconden bij een resolutie van 4K. Mijn PlayStation 5 kent die beperking niet.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• mrtl
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 10:39
Yonix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:56:
Damn, heb zin in 'The Ascent'! Ben zo benieuwd! Heb al wat vrienden enthousiast gekregen, dus dat kan ouderwets 'coöp-en' worden. 8)

[YouTube: The Ascent Is a Dash of Diablo With a Healthy Dose of Twin-Stick Shooter]

Even nog iets anders: is Microsoft van plan om het opnemen van gameplay ooit nog aan te pakken? Ik vind het namelijk teleurstellend dat dit op de Series X nog steeds beperkt is tot max. 30 seconden bij een resolutie van 4K. Mijn PlayStation 5 kent die beperking niet.
En als je de opnames opslaat naar een externe schijf? Volgens mij kan je dan onbeperkt opnemen.

XBL: stenograaf

• Melantrix
mrtl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:00:
[...]

En als je de opnames opslaat naar een externe schijf? Volgens mij kan je dan onbeperkt opnemen.
maar dan upload ie afaik niet automatisch naar de cloud..

• mrtl
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 10:39
Melantrix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:02:
[...]

maar dan upload ie afaik niet automatisch naar de cloud..
Dat klopt volgens mij wel ja. Maar als je puur gameplay wilt opnemen dan is het wel een optie.

Wat is hier eigenlijk de kwaliteit van? Ik kan mij voorstellen dat het niet in de buurt komt van een capture card, maar voor andere doeleinden zoals YouTube video's maken?

XBL: stenograaf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:48

Phydomir

Dennis

MRE-Inc schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:55:
[...]

Dat is de theorie. In de praktijk is het maar afwachten wat wel en niet werkt. Van mijn laatste vier games die ik heb gespeeld werken er twee wel (MLB the Show, Yakuza Lad) en twee niet (Mass Effect en Death's Door).

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:20
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:25:
[...]

Met name Mass Effect 2 blonk uit in verhaal, characterdevelopment, keuzes die echt invloed hadden op het verhaal, leuke sidequests, redelijk goed combat systeem voor die tijd (zeker vergeleken met deel 1). Echt een topgame.
Eens. Al heeft deel 1 ook een enorme indruk gemaakt op mij. Toen ik echter paar maanden geleden de remaster ging spelen verloor het alle magie. Dus snel de remaster verkocht en hou het bij mijn herinnering.
Phydomir schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Dat is de theorie. In de praktijk is het maar afwachten wat wel en niet werkt. Van mijn laatste vier games die ik heb gespeeld werken er twee wel (MLB the Show, Yakuza Lad) en twee niet (Mass Effect en Death's Door).
Dit dus. Absoluut hit or miss gewoon, helaas wel.

Ik merk dat echt best veel van die indie titels gewoon niet ermee werken, maar AAA titels. Het is dus gewoon inconsistent te noemen.

Dus MRE kan wel zeggen dat het op die manier werkt, ik heb toch echt genoeg voorbeelden opgenoemd nu waar dit echt niet het geval is. Judgment om eentje op te noemen is niet een online game, al die indie titels ook niet . Er speelt dus duidelijk meer.

Op XboxEra las ik juist dat dit wel degelijk aan developers kan liggen ook.

En ik zie nu een reactie op XboxEra van iemand waar voor hem QR wel werkt met Destroy all humans, Knockout City en MSFS. Hoe dan?

[Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 28-07-2021 15:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
Net de uitnodiging voor de beta van Halo binnengekregen. Er is dus hoop als je nog geen mail hebt gehad.....

Acties:
  • +1Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:56:

Kan de tweet zo snel niet meer vinden, maar Jason Ronald had daar al eens wat over laten vallen (in een wat breder kader met meer gevraagde functies). Alleen ken in de precieze strekking niet meer precies. Het was iets in de trant van 'bedankt voor de feedback, dit zullen we bekijken'. Dus waarschijnlijk wel bekend bij hun, maar hoe en wanneer is nog niet bekend.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
QR is soms fantastisch maar heeft er toch al een paar keer voor gezorgd dat ik voortgang ben kwijtgeraakt, gisteren nog met Seizoensraces in Horizon 4, en eerder al een flink stuk met Just Caus 3, en dan is QR toch wel heel erg zuur.
Homeland schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:55:
QR is soms fantastisch maar heeft er toch al een paar keer voor gezorgd dat ik voortgang ben kwijtgeraakt, gisteren nog met Seizoensraces in Horizon 4, en eerder al een flink stuk met Just Caus 3, en dan is QR toch wel heel erg zuur.
Dat is mega zuur inderdaad. Ik zal ook echt nooit 100% van QR uit gaan, ik save altijd eerst even. Maar saven gebeurd automatisch in FH4, toch?

Het is vooral bizar hoe sommige games dus totaal niet werken voor de ene en wel voor de ander. Er is geen reden voor Psychonauts 2 straks om straks niet met QR te werken, en dan hopelijk steeds meer titels van XGS. Het blijft wel bizar tof hoe games zelfs nog in QR staan na een volledige shutdown.

• SinergyX
  • Nu online
Ik zie QR als bonus feature die ik per saldo bijna nooit gebruik, enkel toevallig wanneer mijn console automatisch is uitgegaan. Games sluit ik nog steeds standaard volledig af (menu -> afsluiten), is niet nodig, is handig, etc, maakt niet uit, dan blijf ik tenminste consistent met ervaring en werking, dan nu at random QR wel/niet werkend hebben (zeker Fifa21 BC heeft hier enorm last van, terwijl NG dat niet heeft).

Al blijf ik de laadtijden van MSFS toch apart vinden op de Series X, ik heb dan wel redelijk PC systeem, maar het verschil in laadtijden voelt voor mij best bijzonder groot, zeker opstarten -> hoofdmenu is aanzienlijk trager op de console.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:47
Ik hoop dat deze wel nog mag:

Performance van de S en X in MS Flightsim is men bij DF iig zeer over te spreken:

Als het niet mag halen mods het maar weg, maar mijns inziens is performance van de consoles in zo'n zware game wel relevant voor het topic.
Xgar schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:14:
Ik hoop dat deze wel nog mag:

Performance van de S en X in MS Flightsim is men bij DF iig zeer over te spreken:

[YouTube: Microsoft Flight Simulator on Xbox Series X|S - An Excellent Port Of An Ultra-Spec PC Experience]

Als het niet mag halen mods het maar weg, maar mijns inziens is performance van de consoles in zo'n zware game wel relevant voor het topic.
Ben hem aan het spelen nu en ik had eerst VRR uit staan op Xbox, afkomend van al die 60fps games was dit even schrikken. Maar toen VRR aan gezet, wat een verschil. Het blijft schommelen soms, maar het is zoveel beter dan 30fps alleen.

Wel toen ik vanmiddag over Groningen, waar ik woon vloog kelderde de framerate als een gek in even. Frappant, want hier is echt niets bijzonders. ;)
Pagina: 1 ... 201 ... 236 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee