Dat is de T5. Ik weet niet of het verschil maakt voor de Xbox, maar de T7 is dubbel zo snel.
Niemand problemen hier waarvan de Xbox compleet uitgaat na het spelen van een spel? Ik speel COD en na 3 minuten sluit mijn X zich compleet af of bevriest het beeld.. mijn controller blijft wel aan. En dit herhaalt zich continu. Kan dus geen COD spelen. Is dit echt een issue van de X of ligt dit aan het spel? Heb echt van alles geprobeerd. Behoorlijk zuur..
Het heeft weinig zin om dit te posten, zonder te laten weten wat je dan precies geprobeerd hebt.Granaatappel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:23:
Heb echt van alles geprobeerd. Behoorlijk zuur..
Dit al bekeken?Granaatappel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:23:
Niemand problemen hier waarvan de Xbox compleet uitgaat na het spelen van een spel? Ik speel COD en na 3 minuten sluit mijn X zich compleet af of bevriest het beeld.. mijn controller blijft wel aan. En dit herhaalt zich continu. Kan dus geen COD spelen. Is dit echt een issue van de X of ligt dit aan het spel? Heb echt van alles geprobeerd. Behoorlijk zuur..
https://www.windowscentra...ox-series-xs-might-fix-it
Ik heb zelf tot 2x gehad bij Valhalla dat deze compleet uitsloeg.
Niet op de Xbox volgens mij, poort kan de snelheid van die T7 niet aan. Meen dat het weinig verschil maakt dus.Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:21:
[...]
Dat is de T5. Ik weet niet of het verschil maakt voor de Xbox, maar de T7 is dubbel zo snel.
Ik ben eigenlijk nog eens aan het denken of ik wel externe opslag nodig heb... Nog maar eens over denken en anders even laten en misschien later gelijk voor een nvme uitbreiding gaan.
Gamertag: FinrazielNL
Ik wil mijn interne ruimte gebruiken voor alleen XSX spellen. Ik heb van de One X nog een 5TB HDD, die gaat vol met alles wat ik mogelijk een keer wil spelen. De externe SSD gebruik ik dan voor spellen die ik daadwerkelijk speel, maar dus niet op de interne schijf wil zetten.Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:27:
[...]
Niet op de Xbox volgens mij, poort kan de snelheid van die T7 niet aan. Meen dat het weinig verschil maakt dus.
Ik ben eigenlijk nog eens aan het denken of ik wel externe opslag nodig heb... Nog maar eens over denken en anders even laten en misschien later gelijk voor een nvme uitbreiding gaan.
Ga je heel Game Pass downloaden?Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:33:
[...]
Ik wil mijn interne ruimte gebruiken voor alleen XSX spellen. Ik heb van de One X nog een 5TB HDD, die gaat vol met alles wat ik mogelijk een keer wil spelen. De externe SSD gebruik ik dan voor spellen die ik daadwerkelijk speel, maar dus niet op de interne schijf wil zetten.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik vroeg mij af waarom veel mensen opslag aan het kopen zijn. Je kan toch de meest gespeelde spellen lokaal opslaan en de rest verwijderen en eventueel opnieuw downloaden als je ze weer wil spelen? Ik neem aan dat progressie bewaard blijft.
Dat is inderdaad mogelijk, maar het is vaak sneller om even iets heen en weer te kopiëren dan opnieuw te downloaden.Torgo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:35:
Ik vroeg mij af waarom veel mensen opslag aan het kopen zijn. Je kan toch de meest gespeelde spellen lokaal opslaan en de rest verwijderen en eventueel opnieuw downloaden als je ze weer wil spelen? Ik neem aan dat progressie bewaard blijft.
Wat me trouwens tegenvalt is de backwards compatibility van xbox 360 games. Vanochtend random 6 games uit m'n collectie gepakt, waarvan er slechts eentje compatible was. Had verwacht dat dat toch wat meer zou zijn. Games als Sleeping Dogs, Beautiful Katamari en Lego Harry Potter waren helaas niet te spelen. Dat wordt toch nog m'n 360 aangesloten houden.
De X opnieuw geïnstalleerd. Het spel opnieuw geïnstalleerd. Verder geen idee wat ik eraan kan doen.Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:24:
[...]
Het heeft weinig zin om dit te posten, zonder te laten weten wat je dan precies geprobeerd hebt.
Waarschijnlijk heb ik een Xbox One versie gekocht zie ik nu? Ze hadden daar geen eens de optie voor een X versie dus had het eigenlijk niet echt door. Dus ik ben voorlopig de Sjaak met een niet werkende versie.Pixel Witcher schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:26:
[...]
Dit al bekeken?
https://www.windowscentra...ox-series-xs-might-fix-it
Ik heb zelf tot 2x gehad bij Valhalla dat deze compleet uitsloeg.
Vind dat ze het onderscheid wel duidelijker mogen maken tussen de one versie of de X versie.
In de regel zijn games die later uitgebracht zijn als remaster/remake niet terug te vinden in de BC collectie. Er zijn wel wat uitzonderingen, zoals Burnout Paradise, de Halo spellen, Gears of War spellen etc.Walkman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:42:
[...]
Wat me trouwens tegenvalt is de backwards compatibility van xbox 360 games. Vanochtend random 6 games uit m'n collectie gepakt, waarvan er slechts eentje compatible was. Had verwacht dat dat toch wat meer zou zijn. Games als Sleeping Dogs, Beautiful Katamari en Lego Harry Potter waren helaas niet te spelen. Dat wordt toch nog m'n 360 aangesloten houden.
Overigens had Microsoft ook gewoon net als Sony ervoor kunnen kiezen om je te laten lappen voor elk spel wat je wilt spelen (PS2/PS3 spellen in de store).
Ik zie het nut er ook niet echt van in. Maar goed, blijkbaar wil men alles dat mogelijk te installeren valt ook daadwerkelijk altijd installeren...Torgo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:35:
Weet iemand toevallig of de next gen upgrade voor Fifa 21, die in december komt, verplicht is? Met andere woorden: kan ik ervoor kiezen om de update niet te downloaden en te blijven spelen op de huidige versie in backwards compatible mode? Zoals ik begrepen heb is het namelijk na de upgrade niet meer mogelijk om cross-gen (samen) te spelen in Fifa 21?
Kan je die niet alsnog voor 10 euro upgraden naar de X Optimized versie?Granaatappel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:47:
[...]
De X opnieuw geïnstalleerd. Het spel opnieuw geïnstalleerd. Verder geen idee wat ik eraan kan doen.
[...]
Waarschijnlijk heb ik een Xbox One versie gekocht zie ik nu? Ze hadden daar geen eens de optie voor een X versie dus had het eigenlijk niet echt door. Dus ik ben voorlopig de Sjaak met een niet werkende versie.
Vind dat ze het onderscheid wel duidelijker mogen maken tussen de one versie of de X versie.
Misschien heb je hier iets aan: https://www.google.com/am...box-series-x/64781/%3famp
Voor zover ik weet gebruikt EA niet de smart delivery techniek maar wordt het een losse patch. Dus dat zou moeten kunnen.SantinoNL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:49:
Weet iemand toevallig of de next gen upgrade voor Fifa 21, die in december komt, verplicht is? Met andere woorden: kan ik ervoor kiezen om de update niet te downloaden en te blijven spelen op de huidige versie in backwards compatible mode? Zoals ik begrepen heb is het namelijk na de upgrade niet meer mogelijk om cross-gen (samen) te spelen in Fifa 21?
[ Voor 27% gewijzigd door Phydomir op 14-11-2020 10:51 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Eens hoor dat het gewoon niet duidelijk genoeg staat (zelfde geldt voor de hoesjes), ik was er eerlijk gezegd ook bijna ingestonken maar op het laatste moment zag ik de versie Cross versie staan.Granaatappel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:47:
[...]
De X opnieuw geïnstalleerd. Het spel opnieuw geïnstalleerd. Verder geen idee wat ik eraan kan doen.
[...]
Waarschijnlijk heb ik een Xbox One versie gekocht zie ik nu? Ze hadden daar geen eens de optie voor een X versie dus had het eigenlijk niet echt door. Dus ik ben voorlopig de Sjaak met een niet werkende versie.
Weliswaar paar euro duurder.
[ Voor 4% gewijzigd door Pixel Witcher op 14-11-2020 10:53 ]
Ik heb gezocht of Cod:mw een next gen update heeft of krijgt, maar kan dit niet vinden. Weet iemand dit toevallig? Twijfel of ik blij word van de nieuwe CW, maar ik wil wel graag een next gen ervaring.
Hmm thanks. Ga het vanmiddag even proberen als ik thuis ben!Phydomir schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:49:
[...]
Kan je die niet alsnog voor 10 euro upgraden naar de X Optimized versie?
Misschien heb je hier iets aan: https://www.google.com/am...box-series-x/64781/%3famp
[...]
Voor zover ik weet gebruikt EA niet de smart delivery techniek maar wordt het een losse patch. Dus dat zou moeten kunnen.
Moet je eens voor de grap naar de ventilator kijken van je Xbox (rooster met gaatjes aan de bovenkant), en daar kun je dus niet bijkomen... Heel handig van Microsoft.
[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-11-2020 10:59 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Had inderdaad gekund en ik had natuurlijk de lijst kunnen bekijken van tevoren, maar toch jammer dat ik de 100+ 360 games die ik heb niet allemaal op hetzelfde systeem kan spelen.Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:47:
[...]
In de regel zijn games die later uitgebracht zijn als remaster/remake niet terug te vinden in de BC collectie. Er zijn wel wat uitzonderingen, zoals Burnout Paradise, de Halo spellen, Gears of War spellen etc.
Overigens had Microsoft ook gewoon net als Sony ervoor kunnen kiezen om je te laten lappen voor elk spel wat je wilt spelen (PS2/PS3 spellen in de store).
Moet eerlijk bekennen dat ik me ook een beetje liet meeslepen met de hype hoor. Ik heb nog 300GB intern over, en 400GB extern normale HDD. In ieder geval genoeg om Cyberpunk intern te installeren. Op intern staat alles wat ik nu en in de nabije toekomst wil spelen. Is eigenlijk wel goed zo. Ooit zal er wel een Expansion Card komen, maar nu nog niet nodig. Ben ook aan 't sparen voor een nieuwe tv(en eventueel een PS5).Rossi46 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:48:
[...]
Ik zie het nut er ook niet echt van in. Maar goed, blijkbaar wil men alles dat mogelijk te installeren valt ook daadwerkelijk altijd installeren...
Ik wacht wel tot de nvme ssd in prijs gezakt zijn.. tot die tijd kan ik wel switchen met unistal en opnieuw downloaden..
Waarom moet ik daar bij komen?Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:58:
Moet je eens voor de grap naar de ventilator kijken van je Xbox (rooster met gaatjes aan de bovenkant), en daar kun je dus niet bijkomen... Heel handig van Microsoft.
Ik heb nu pas door dat mijn Xbox dus niet helemaal afsluit als ik hem uitschakel via de controller, daarvoor moet je helemaal het menu in duiken om hem volledig uit te schakelen:) (kom van ps4 dus misschien vandaar dat ik het niet doorhad)
Hij gaat dus in standby terwijl het lampje ook helemaal uitgaat best verwarrend, maar lijkt me niet goed om de series X altijd maar op standby te laten staan toch snachts? Of kan dat helemaal geen kwaad, lijkt me beter om hem zo nu en dan ook volledig uit te schakelen.
Hij gaat dus in standby terwijl het lampje ook helemaal uitgaat best verwarrend, maar lijkt me niet goed om de series X altijd maar op standby te laten staan toch snachts? Of kan dat helemaal geen kwaad, lijkt me beter om hem zo nu en dan ook volledig uit te schakelen.
Playstation 5
Ik had nooit echt veel met backward compatibility, maar net 2 uur fight night champions zitten spelen en dat is toch wel briljant hoor. Die game ziet er overigens nog steeds zeer goed uit, zeker voor een game uit 2011.
Hoe tof zou een evt moderne 4e versie er dan uit kunnen zien! Een mens mag hopen toch? 🤞
Hoe tof zou een evt moderne 4e versie er dan uit kunnen zien! Een mens mag hopen toch? 🤞
psn: jagermeistertim
In de instellingen kan je kiezen voor een soft afsluit of harde. Bij de soft blijft hij deels op om bv uploads of games te downloaden...Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:29:
Ik heb nu pas door dat mijn Xbox dus niet helemaal afsluit als ik hem uitschakel via de controller, daarvoor moet je helemaal het menu in duiken om hem volledig uit te schakelen:) (kom van ps4 dus misschien vandaar dat ik het niet doorhad)
Daar dient die standby toch voor? Bij de PS5 zou ik het begrijpen het niet te grebruiken aangezien er problemen mee zijn, maar van de SX niets over gelezen.Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:29:
Wat dacht je van stofdeeltjes die zich op de ventilator nestelen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Vanmorgen paar games gespeeld en toen even verder met The Tourist.
Kreeg het quick resume icoontje te zien, terwijl ik toch al een stuk of 10 spellen had gespeeld sinds de laatste sessie, verbazingwekkend !
Echter had ik geen geluid meer, dat is dus nog wel een dingetje met quick resume.
Even terug naar het dashboard en weer terug naar de game loste dit probleem wel op.
Hoefde niet volledig af te sluiten en opnieuw opstarten dus niet echt een groot probleem, maar wel iets dat microsoft nog even moet optimaliseren.
Kreeg het quick resume icoontje te zien, terwijl ik toch al een stuk of 10 spellen had gespeeld sinds de laatste sessie, verbazingwekkend !
Echter had ik geen geluid meer, dat is dus nog wel een dingetje met quick resume.
Even terug naar het dashboard en weer terug naar de game loste dit probleem wel op.
Hoefde niet volledig af te sluiten en opnieuw opstarten dus niet echt een groot probleem, maar wel iets dat microsoft nog even moet optimaliseren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat een beest is het toch, nu 4 dagen verder en wat een plezier. Ook de BC is echt top, Kameo blijft een leuke game!
Ik heb volgens mij nog nooit van welke console ook de fans schoongemaakt, en ook nog nooit problemen mee gehad. Denk dat het wel losloopt.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:53:
[...]
Dat probleem heb ik met bepaalde games op de Xbox One ook wel eens gehad. Volgens mij eerder een probleem van de game dan van Microsoft, maar wel iets wat gefixed moet worden ja.justifire schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:55:
Vanmorgen paar games gespeeld en toen even verder met The Tourist.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Blaast hij er toch uit?Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:53:
[...]
Iemand nog een aanbeveling voor een headset? Wilde graag een headset waarbij ik gewoon geluid van de xbox hoor maar ook kan verbinden via me telefoon voor apps als discord enz.
Steel series 9x heeft dit, maar schijnt troep te zijn voor 200€ omdat de verbinding hapert en wegvalt gezien alle reviews.
Vrij lastig tegenwoordig als je ziet hoeveel fouten er in producten zitten..
Steel series 9x heeft dit, maar schijnt troep te zijn voor 200€ omdat de verbinding hapert en wegvalt gezien alle reviews.
Lichtelijk offtopic uiteraard maar ben erg blij. Loodzwaar ding (niet alleen op een kast zetten). Maar prachtig beeld, vlot, 2x HDMI 2.1 en support eigenlijk alles. Nu ik de XSX aan de juiste HDMI-poort heb ook alleen maar groene vinkjes. Had deze tv ook uitgezocht juist met het oog op de XSX.MrGizMo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:36:
[...]
Hoe bevalt de tv je eigenlijk. Had deze toevallig op een lijstje staan
Nadeel is de ronde voet waardoor ik ook een andere soundbar moest kopen. En best wat moeten spelen met instellingen vanwege de local dimming, witte wazen in donkere scènes waren erg irritant.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Als dat nodig is kan je de ventilator in een paar minuten verwijderen en schoonmaken.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:53:
[...]
de 7X kan ik erg aanraden, heel tevreden mee zeker met dolby atmos erbij wordt ik helemaal weggeblazen met Forza en GearsSoullancer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:22:
Iemand nog een aanbeveling voor een headset? Wilde graag een headset waarbij ik gewoon geluid van de xbox hoor maar ook kan verbinden via me telefoon voor apps als discord enz.
Playstation 5
Heeft een update gekregen. Warzone in 120 FPS.kesj schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:57:
Ik heb gezocht of Cod:mw een next gen update heeft of krijgt, maar kan dit niet vinden. Weet iemand dit toevallig? Twijfel of ik blij word van de nieuwe CW, maar ik wil wel graag een next gen ervaring.
Warzone, de battle royale-game in de Call of Duty-franchise, ondersteunt nu 120 frames per seconde op Xbox Series X.
Infinity Ward heeft de optie zonder een officiële aankondiging via een update toegevoegd aan de Series X-versie. Het werd van te voren ook niet in de patch notes voor de update genoemd.
In de beschrijving op de Microsoft Store valt nu te lezen dat zowel Warzone als Modern Warfare in 120 frames per seconde gespeeld kunnen worden. Digital Foundry meldt dat 120 fps nu inderdaad het streven is, en dat de game inmiddels tussen de 100 en 120 fps loopt.
:strip_exif()/f/image/dVq0yrXwKtPtnGPrhcl9H26G.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Miesjh op 14-11-2020 12:32 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Steeds meer aan het twijfelen of ik de Corsair 75xb omruil voor de Steelseris 7x 😅Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:27:
[...]
de 7X kan ik erg aanraden, heel tevreden mee zeker met dolby atmos erbij wordt ik helemaal weggeblazen met Forza en Gears
Jammer dat die laatste hier nergens te koop is en retouren is niet gratis 🤔 moet geloof ik ook nog naar buitenland als het retour moet..
Zet er een stofzuiger op...Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:53:
[...]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tja ik ben niet iemand die zo snel iets retour stuurt dus ik had daar geen probleem mee, kans is vrij klein dat er iets mis mee is. Mocht dat wel het geval zijn dan moet je misschien net even iets meer moeite doen om het te retouren dan als je in Nederland besteld maar zal toch ook gewoon kunnen lijkt me..DM89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:31:
[...]
Steeds meer aan het twijfelen of ik de Corsair 75xb omruil voor de Steelseris 7x 😅
Jammer dat die laatste hier nergens te koop is en retouren is niet gratis 🤔 moet geloof ik ook nog naar buitenland als het retour moet..
Of misschien even wachten tot hij wel in NL te koop is, zal nog wel gaan gebeuren.
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 14-11-2020 12:35 ]
Playstation 5
Uiteraard kan dat maar bedoel meer van als het niet bevalt is dat toch makkelijker maar goed ik snel dat ik het ga bestellen 😁Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:34:
[...]
Tja ik ben niet iemand die zo snel iets retour stuurt dus ik had daar geen probleem mee, kans is vrij klein dat er iets mis mee is. Mocht dat wel het geval zijn dan moet je misschien net even iets meer moeite doen om het te retouren dan als je in Nederland besteld maar zal toch ook gewoon kunnen lijkt me..
Ah jammer kan alleen met creditcard en die heb ik geen..Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:34:
[...]
Tja ik ben niet iemand die zo snel iets retour stuurt dus ik had daar geen probleem mee, kans is vrij klein dat er iets mis mee is. Mocht dat wel het geval zijn dan moet je misschien net even iets meer moeite doen om het te retouren dan als je in Nederland besteld maar zal toch ook gewoon kunnen lijkt me..
Of misschien even wachten tot hij wel in NL te koop is, zal nog wel gaan gebeuren.
Thanks!Miesjh schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:30:
[...]
Heeft een update gekregen. Warzone in 120 FPS.
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door kesj op 14-11-2020 12:46 ]
Huh, wanneer is deze update uitgekomen dan?Miesjh schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:30:
[...]
Heeft een update gekregen. Warzone in 120 FPS.
[...]
[Afbeelding]
Bij mij staat het X|S logo er niet bij op m'n Series X
Is Warzone speelbaar met controller tegen mensen met kb/mouse?
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Wat is er mis met je corsair?DM89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:31:
[...]
Steeds meer aan het twijfelen of ik de Corsair 75xb omruil voor de Steelseris 7x 😅
Heb deze ook sinds gisteren in gebruik en bij mij speelt ie alleszins de pannen van het dak!
Gamen met dolby atmos zonder dat ik iemand anders stoor...
mijn vrouw is alleszins zeer blij
Verwijderd
Sinds vanochtend heb ik een Series X controller. Prima ding, maar na 10 minuten spelen ermee krijg ik gevoelige handen door het reliëf wat op de onderkant van de controller zit. Hebben meer mensen hier last van of gaat het wennen na een tijdje? Bij de Xbox One X controller zit de reliëf niet en heb ik nergens last van gehad.
Ik ben tevreden met mijn tb Stealth 700 gen2. Wel de microfoon nog niet gebruikt want speel niet of nauwelijks online. En verbindt ook tegelijk met mijn telefoon en de Xbox.Soullancer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:22:
Waarschijnlijk niks ben eigenlijk heel benieuwd naar de steelseries 7x, zou ze graag eens vergelijken haha..P3rf3ct1on schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:14:
[...]
Wat is er mis met je corsair?
Heb deze ook sinds gisteren in gebruik en bij mij speelt ie alleszins de pannen van het dak!
Gamen met dolby atmos zonder dat ik iemand anders stoor...![]()
mijn vrouw is alleszins zeer blij
Heb jij geen last van stotterend geluid als je even stilstaat? Na een sec of 20 begint dat bij mij en vele andere hebben er last van met verschillende merken..
Gisteren 2x gehad, vandaag nog niet, maar het probleem ligt niet bij de heasets, wel bij microsoft...DM89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:20:
[...]
Heb jij geen last van stotterend geluid als je even stilstaat? Na een sec of 20 begint dat bij mij en vele andere hebben er last van met verschillende merken..
Gaat gefixt worden met een update hebben ze laten weten!
Hier, los van de niet specifieke headset gerelateerde huidige stotterproblemen bij AC Valhalla, helemaal happy met de 9x. Gebruik m al geruime tijd op de One X en nog nooit problemen gehad die kennelijk in alle reviews zouden staan. Overigens heb ik voor aankoop ook verschillende reviews gelezen, en die waren allemaal super positief. Dus persoonlijk zou ik de 9x zeker aanraden...Soullancer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:22:
Ben zelf ook nog op zoek naar een draadloze headset, maar moet wel op PS5 en Series X werken. Is nog niks fatsoenlijks voor te vinden volgens mij.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Xbox moet crossplay aan hebben voor warzone.shyheim schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:13:
Is Warzone speelbaar met controller tegen mensen met kb/mouse?
Dus je komt van alles tegen als tegenstander.
Bijna iedere draadloze headset zal op beide gaan werken, je zult echter wel wat moeten inleveren op features. Specifieke Xbox of PS5 sets zullen vaak een feature hebben om op de headset audio/chat geluid te mixen. Dat zal niet gaan met een universele headset.Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:31:
Ben zelf ook nog op zoek naar een draadloze headset, maar moet wel op PS5 en Series X werken. Is nog niks fatsoenlijks voor te vinden volgens mij.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Is toch een gat in de markt als je gewoon een maakt die met beide werkt. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.Phydomir schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:35:
[...]
Bijna iedere draadloze headset zal op beide gaan werken, je zult echter wel wat moeten inleveren op features. Specifieke Xbox of PS5 sets zullen vaak een feature hebben om op de headset audio/chat geluid te mixen. Dat zal niet gaan met een universele headset.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jawel de steelseries 7X is zo'n beetje de enige headset die dit kan..Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:31:
We hebben ook een headset topic, misschien handiger om daar over headsets verder te gaan trouwens:)
Playstation 5
idem hier, snap niet waarom er rants zijn op de 9x to be honest.Roodaap schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:30:
[...]
Hier, los van de niet specifieke headset gerelateerde huidige stotterproblemen bij AC Valhalla, helemaal happy met de 9x. Gebruik m al geruime tijd op de One X en nog nooit problemen gehad die kennelijk in alle reviews zouden staan. Overigens heb ik voor aankoop ook verschillende reviews gelezen, en die waren allemaal super positief. Dus persoonlijk zou ik de 9x zeker aanraden...
pricewatch: Steelseries Arctis 9xRoodaap schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:30:
[...]
Hier, los van de niet specifieke headset gerelateerde huidige stotterproblemen bij AC Valhalla, helemaal happy met de 9x. Gebruik m al geruime tijd op de One X en nog nooit problemen gehad die kennelijk in alle reviews zouden staan. Overigens heb ik voor aankoop ook verschillende reviews gelezen, en die waren allemaal super positief. Dus persoonlijk zou ik de 9x zeker aanraden...
Vlugge greep. Dan heb ik nog niet Facebook reacties en de reviews bij de winkels die ik tegenkwam

Stemt me erg ongerust voor die prijs, zo erg dat ik het niet aandurf eigenlijk..
:strip_exif()/f/image/nciCEDeZLwPs5Kh0DUReL74M.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Soullancer op 14-11-2020 13:51 ]
Is een nieuwe opslag. Totaal kan ik kiezen uit 3 stuks.ArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:43:
[...]
Hoe werkt het precies, is het uitbreiding op de interne opslag, of heb je 2 interne opslags dan? (dus 1*2 of 2*1)
Intern seagte en t5
Verwijderd
Ik kan op mijn LG C7 geen 4K 120hz. (Series S)
Wat zouden jullie dan verkiezen:
1080p @ 120hz
4K @ 60hz
Ben beide nu aan het testen maar na een tijdje wisselen zie ik nog weinig verschil. Dit maakt mijn eigen vraag dan een beetje overbodig
1080p @ 120hz
4K @ 60hz
Ben beide nu aan het testen maar na een tijdje wisselen zie ik nog weinig verschil. Dit maakt mijn eigen vraag dan een beetje overbodig
4k@60 natuurlijk, no question.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:46:
Ik kan op mijn LG C7 geen 4K 120hz. (Series S)
1080p @ 120hz
4K @ 60hz
Aha, dacht dat het om echte reviews ging van “professionals”. Aan de hand daarvan heb ik de mijne gekocht.Soullancer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:48:
[...]
pricewatch: Steelseries Arctis 9x
Vlugge greep. Dan heb ik nog niet Facebook reacties en de reviews bij de winkels die ik tegenkwam![]()
Stemt me erg ongerust voor die prijs, zo erg dat ik het niet aandurf eigenlijk..
[Afbeelding]
Bedenk wel dat mensen met problemen snel het internet op gaan om te klagen, tevreden mensen zijn gewoon lekker aan het gamen dus vind je op dit soort plekken bijna alleen maar negatief commentaar.
Simpel, gewoon niet kopen momenteel. Eerst maar even afwachten of het sofwarematig te fixen valt.Soullancer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:48:
[...]
pricewatch: Steelseries Arctis 9x
Vlugge greep. Dan heb ik nog niet Facebook reacties en de reviews bij de winkels die ik tegenkwam![]()
[Afbeelding]
EDIT: dit is overigens ook een reden waarom ik het niet aandurf een nieuwe draadloze headset te kopen. Ik gebruik nog steeds een wired exemplaar en zit er aan te denken die wellicht te upgraden naar een beter model mèt draad. Hoef je ook niet apart op te laden.
[ Voor 14% gewijzigd door Rossi46 op 14-11-2020 15:16 ]
Zijn hier nog mensen die met regelmaat van hun xbox naar hun laptop streamen?
Dit werkt bij mij namelijk niet meer met mijn nieuwe Series S. Ik krijg in de xbox companion app de melding dat ik remote streaming moet aanzetten, maar op de console staat alles aangevinkt. Via android werkt het wel, maar mijn telefoon is veel te oud om hier een vlotte ervaring op te geven (sowieso prefereer ik mijn groter laptopscherm).
Op community.microsoft.com merk ik dat er nog mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen, maar voorlopig lijkt er geen oplossing te zijn.
Dit werkt bij mij namelijk niet meer met mijn nieuwe Series S. Ik krijg in de xbox companion app de melding dat ik remote streaming moet aanzetten, maar op de console staat alles aangevinkt. Via android werkt het wel, maar mijn telefoon is veel te oud om hier een vlotte ervaring op te geven (sowieso prefereer ik mijn groter laptopscherm).
Op community.microsoft.com merk ik dat er nog mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen, maar voorlopig lijkt er geen oplossing te zijn.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mijn XSX is dus al twee keer uit zichzelf uitgegaan, alsof hij vast loopt en uit gaat met het spelen van Black Ops. Meer mensen met dit probleem? Ik maak me een beetje zorgen...
Destiny 2 draait hier aan 30 fps. Ik zou dolgraag een hogere framerate hebben, maar lijkt me sterk dat crucible mode dan ineens aan 120 fps draait.
Heb hem nu 4 dagen en heel veel uren gedraaid en nul keer een vastloper of iets gehad. Totaal geen problemen what so ever. Dus ik denk niet dat dat normaal is.CerandoX.nl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Mijn XSX is dus al twee keer uit zichzelf uitgegaan, alsof hij vast loopt en uit gaat met het spelen van Black Ops. Meer mensen met dit probleem, maak me een beetje zorgen...
Die van mij ook, hij heeft het vandaag voor het eerst gedaan dus en twee keer met Black Ops. Hij staat naast mijn TV en heeft alle ademruimte.Jasmijn22 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:34:
[...]
Heb hem nu 4 dagen en heel veel uren gedraaid en nul keer een vastloper of iets gehad. Totaal geen problemen what so ever. Dus ik denk niet dat dat normaal is.
[ Voor 6% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-11-2020 15:35 ]
De Series X update komt ook pas 8 december uit:Krimglas schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Destiny 2 draait hier aan 30 fps. Ik zou dolgraag een hogere framerate hebben, maar lijkt me sterk dat crucible mode dan ineens aan 120 fps draait.
https://www.windowscentra...120-fps-future-update?amp
Om die reden heb ik Last Light dan ook nog niet aangeraakt. Ik wacht mooi op die 60fps modeDestiny 2: Beyond Light launches today and while the next-generation patch isn't coming until December 8, Bungie is already sharing more great news for anyone purchasing a new Xbox Series X, Xbox Series S or PS5. According to Bungie, Destiny 2 Crucible multiplayer will run at 120 FPS once the next-generation updates arrive
[........]
Previously, Bungie had confirmed that once the next-generation updates arrived, Destiny 2 would run at 4K 60 FPS on Xbox Series X and PS5, while the Xbox Series S version will run at 1080p 60 FPS.

[ Voor 52% gewijzigd door Notna op 14-11-2020 15:42 ]
Ja, oké, maar hier zitten behoorlijk wat 'toekomstige' games bij natuurlijkWom schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:31:
[Afbeelding]
Stiekem meer games met een 120fps modus dan ik op voorhand had verwacht.
Nee klopt, denk dat bij deze de 120fps modus bevestigd is. Vond het vooral een reclamepraatje, maar als zelfs COD dergelijke modi krijgt, moet ik misschien op mijn woorden terugkomen.Rossi46 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:45:
[...]
Ja, oké, maar hier zitten behoorlijk wat 'toekomstige' games bij natuurlijkMet in het bijzonder Halo Infinite. Je weet wel, die game van de XSX verpakking
Zou die Game Capture functie onnodig veel writes creëren op de nvme SSD?
Ik gebruik het weekelijks hier, ik mag hopen dat het op de Series X wel blijft werken.Krimglas schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:25:
Zijn hier nog mensen die met regelmaat van hun xbox naar hun laptop streamen?
Kan je niet helpen over het bovenstaande probleem maar ik lees deze wel even mee.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik begreep dat het streamen alleen naar telefoon kan, hopelijk kan dit snel ook naar laptop.
Playstation 5
Ik heb hetzelfde issue. Nog geen oplossing gevondenG_Dragon schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:36:
[...]
Ik gebruik het weekelijks hier, ik mag hopen dat het op de Series X wel blijft werken.
Kan je niet helpen over het bovenstaande probleem maar ik lees deze wel even mee.
Het heeft altijd gewerkt via de Companion App op WindowsStylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:38:
Ik begreep dat het streamen alleen naar telefoon kan, hopelijk kan dit snel ook naar laptop.
[ Voor 70% gewijzigd door Mrk87 op 14-11-2020 16:40 ]
Precies.. er wordt sneller iets gepost als iets niet werkt dan anderssom.Roodaap schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:05:
[...]
Aha, dacht dat het om echte reviews ging van “professionals”. Aan de hand daarvan heb ik de mijne gekocht.
Bedenk wel dat mensen met problemen snel het internet op gaan om te klagen, tevreden mensen zijn gewoon lekker aan het gamen dus vind je op dit soort plekken bijna alleen maar negatief commentaar.
Ik heb de 9x nu bijna een half jaar in gebruik en ben er uitermate tevreden over. Ik heb nog nooit last gehad dat de headset wegvalt of andere connectivity issues. Ik moet wel eerlijk toegeven dat de bouwkwaliteit niet echt top is, allemaal goedkoop plastic.
[ Voor 5% gewijzigd door Darow op 14-11-2020 17:05 ]
Ik hou het lekker bij mijn Turtle Beach Ear Force Seven... uit 2014 maar werkt top en zit lekker en super bouw kwaliteit. Lees te veel negatieve reviews over de 9x dus zal kern van waarheid inzitten, maar wellicht afhankelijk van je router/wifi chip in console etc of interference in je huis. Maar dat is het probleem met wireless... het is gewoon veel gevoeliger voor storingen.Darow schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
[...]
Precies.. er wordt sneller iets gepost als iets niet werkt dan anderssom.
Ik heb de 9x nu bijna een half jaar in gebruik en ben er uitermate tevreden over. Ik heb nog nooit last gehad dat de headset wegvalt of andere connectivity issues. Ik moet wel eerlijk toegeven dat de bouwkwaliteit niet echt top is, allemaal goedkoop plastic.
ja maar nu met de series X dus niet blijkbaar..Mrk87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:39:
[...]
Ik heb hetzelfde issue. Nog geen oplossing gevonden
[...]
Het heeft altijd gewerkt via de Companion App op Windows
Playstation 5
Ok ik dacht dat de One X stil was. Af en toe tijdens Destiny hoorde je de fan nog wel. Maar de Series X hoor je helemaal niet. Ben onder de indruk!
De XSX is echt een krachtige console. Ben nog steeds verbaasd hoe de games eruit zien en hoe snel hij alles opstart.
Kijk erg uit naar de nieuwe Halo en vind het jammer dat die nog niet uit is, maar vermaak me erg goed met wat oudere games die ineens super lopen en er zeer goed uitzien.
Kijk erg uit naar de nieuwe Halo en vind het jammer dat die nog niet uit is, maar vermaak me erg goed met wat oudere games die ineens super lopen en er zeer goed uitzien.
120hz is leuk maar toekomstige games met poes pas no way 120hz
Verschil is goed te zien maar maakt 60 fps niet onspeelbaar imo. Ik heb geen ervaring met de Series X zelf maar wel met 144hz gamen op de PC. Zelfs 40 fps games op de PS4 zijn nog speelbaar, je merkt het wel even na de overgang maar na 10 minuten is het al niet storend meer.Wom schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:08:
Net een collega die zich vol op Dirt 5 heeft gestort. Die had de game direct op 120FPS staan, maar ging bij wijze van test terug naar 60FPS en vond de game plotsklaps amper speelbaar. Mensen hier met dezelfde ervaring? In eerste instantie vond hij die 120FPS maar onzin, tot het moment hij op 60FPS ging spelen. Toen merkte hij weldegelijk het verschil.
Gek dat sommige mensen dat wel hebben andere niet. Ben wel benieuwd wat nou uiteindelijk de oorzaak zal zijn.CerandoX.nl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:39:
https://screenrant.com/ca...-war-xbox-series-x-crash/
Dit is waarschijnlijk het probleem...
Ik draai de X nu vanaf woensdag en nog geen vastloper gehad. Coldwar draait ook probleemloos. Vanmiddag aan 1440p monitor gehangen en 120fps werkt ook perfect. Verschil met 60 is wel enorm. Je beweegt veel soepeler en kan veel sneller reageren. Ziet er grafisch ook gewoon goed uit in die mode.
60 is overigens prima speelbaar. Gisteren 2 uur BF5 op 60 gespeeld op een 4k monitor en dat was ook zeer vermakelijk.
Er zijn meer type games dan 3D action adventures of fps. Ik hoop dat alle platform games 120 gaan ondersteunen. als Ori het kan, kunnen anderen dat ookJWFpeters schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:10:
120hz is leuk maar toekomstige games met poes pas no way 120hz
Onnodig... Dat hangt er vanaf of je vaak een video opslaat... Doe je dat niet dan is het onnodig.Spacewide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:25:
Zou die Game Capture functie onnodig veel writes creëren op de nvme SSD?
Maar je bedoelt denk ik of het je SSD sneller dan je zou willen 'op' zou gebruiken. Valt denk ik wel mee. Ik heb dat een tijdje geleden becijferd (wel met schattingen want weet de exacte cijfers niet) en volgens mij kwam ik met iets van 4 uur gamen per dag en behoorlijk wat games installeren uit op nog 7,5 jaar voor je zit aan de hoeveelheid data waarmee een SSD ongeveer de geest zou kunnen geven.
Had ik ook. Komt blijkbaar omdat je de Xbox one versie speelt op de series X. Heb vervolgens in de store de cross gen versie gekocht, dit kan voor 5 euro als je de digitale one versie hebt. Vandaag nog geen vastlopers weer gehad.CerandoX.nl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Mijn XSX is dus al twee keer uit zichzelf uitgegaan, alsof hij vast loopt en uit gaat met het spelen van Black Ops. Meer mensen met dit probleem? Ik maak me een beetje zorgen...
Voor vijf Euro heb je een USB 3.0 stick van 64GB. Formateren naar NTFS op je computer en je kunt 'm gebruiken voor screenshots/videos. Je kan er ook langer mee opnemen dan de interne SSD.Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:30:
[...]
Onnodig... Dat hangt er vanaf of je vaak een video opslaat... Doe je dat niet dan is het onnodig.
Maar je bedoelt denk ik of het je SSD sneller dan je zou willen 'op' zou gebruiken. Valt denk ik wel mee. Ik heb dat een tijdje geleden becijferd (wel met schattingen want weet de exacte cijfers niet) en volgens mij kwam ik met iets van 4 uur gamen per dag en behoorlijk wat games installeren uit op nog 7,5 jaar voor je zit aan de hoeveelheid data waarmee een SSD ongeveer de geest zou kunnen geven.
Ik wil geen vs discussie op gang trekken, dit vond ik wel vreemd, PS heeft normaal een zeer nauwe band met Activision (exclusieve skins,xp levels, game-modes). Maar geen 120fps als eerste, en bovenal dit is er gewoon zeer stilletjes ingeslopen zonder grote aankondiging.
https://www.eurogamer.net...ries-x-doesnt-tell-anyone
Komt omdat deze titel als backwards compatible game wordt opgestart. Dat geeft op de Xbox wat meer mogelijkheden dan op de PS5. Destiny 2 zal wel 120fps brengen, omdat Bungie er wat meer moeite in steekt.Wybob schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:28:
Ik wil geen vs discussie op gang trekken, dit vond ik wel vreemd, PS heeft normaal een zeer nauwe band met Activision (exclusieve skins,xp levels, game-modes). Maar geen 120fps als eerste, en bovenal dit is er gewoon zeer stilletjes ingeslopen zonder grote aankondiging.
Klein voordeeltje voor Xbox dus
Waarom heeft Microsoft zo hoog van de daken geschreeuwd met hun backward compatibility? Het werkt slechts met een handje vol games, want al mijn games werken niet. Super irritant.
En ook quick resume werkt enkel met games die ik niet heb blijkbaar 😅😅
Denk dat ik mijn series X maar weer verkoop ben teleurgesteld. Sorry.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Welke games werken niet met BC?Dutchzilla schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:48:
Waarom heeft Microsoft zo hoog van de daken geschreeuwd met hun backward compatibility? Het werkt slechts met een handje vol games, want al mijn games werken niet. Super irritant.
Welke games werken dan niet, volgens jou? Als je naar de lijst kijkt dan zijn het ontzettend veel games die werken.Dutchzilla schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:48:
Microsoft houdt netjes een lijst bij met games die backwards compatible zijn: https://www.xbox.com/en-US/games/backward-compatibility Dat lijkt mij toch meer dan een handjevol.Dutchzilla schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:48:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Er is toch gewoon vanaf het begin gecommuniceerd dat de BC inhoudt dat alle games die draaien op de One ook draaien op de Series, muv kinect games. En dat na de testfase van de huidige BC games er weer werk wordt gemaakt van meer oudere games BC te maken. Ik zie nergens iets wat anders is dan ze gezegd hebben.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo'n goedkope USB stick draai je volgens mij nou juist wel heel snel naar zijn mallemoer als je er continu video naar gaat wegschrijven. SSD's hebben wear levelling algoritmes om te zorgen dat geheugen cellen gelijkmatig slijten, dat heeft een gewone USB stick niet.Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:35:
[...]
Voor vijf Euro heb je een USB 3.0 stick van 64GB. Formateren naar NTFS op je computer en je kunt 'm gebruiken voor screenshots/videos. Je kan er ook langer mee opnemen dan de interne SSD.
Je zou natuurlijk wel een externe hdd/ssd er voor kunnen gebruiken.
Edit: het ligt iets gecompliceerder, op zich zou continu video schrijven waarschijnlijk ook al redelijk verdeeld worden over de cellen, maar ik vermoed dat een USB stick ook niet bijhoudt welke cellen eventueel niet meer goed zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 14-11-2020 20:03 ]
Een handje vol games? Heb je al eens gekeken naar de lijst?Dutchzilla schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:48:
Ik heb alleen Blur die het niet doet, en dat komt puur omdat de game studio niet meer bestaat en ze dus niemand kunnen vragen of het rechtentechnisch ok is...
Maar vertel eens welke games het om gaat?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |