Dit is inderdaad niet bepaald hoet het er uit hoort te zienDon Quijote schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:31:
[...]
Ik zal het eens op mijn LG E9 proberen. Want op mijn 75” Sony 9096 lijkt het nergens op:
HDR
[Afbeelding]
SDR
[Afbeelding]
Precies dit probleem met Gears 5.DM89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:47:
[...]
Heb alleen dit gevonden tot nu toe,
https://discussions.ubiso...ring-cutscenes?lang=en-US
Xbox Live: Miesjh NL
Hoelang zou het duren voordat er een grotere expansion card beschikbaar komt? Vind 1TB nogal aan de magere kant als je de grootte van de games bekijkt.
Wat is dit ding toch stil, de series X.
De One X hoorde ik echt vaak blazen, heb de SX nog geen één keer gehoord ondanks die wel warm was.
Twijfel alleen nog om de 55C7 om te wisselen voor de 65GX..
De One X hoorde ik echt vaak blazen, heb de SX nog geen één keer gehoord ondanks die wel warm was.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Misschien een hele domme vraag.. maar hoe kies is de X versie dan om te spelen? Het spel begint meteen al te installeren als ik de disc erin doe.Fantasy-Bart schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:41:
[...]
Als je de normale versie speelt 87 gig dan heb ik dat ook. Bij de x|s versie is 130 gig daar heb ik het niet. Probeer dat eens
Goed punt. Wellicht verstandiger om, zodra het echt nodig wordt, direct voor de Expension Card te gaan. Ik red het nog wel even met de interne opslag.sohus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:10:
[...]
Allemaal verspilling van je geld omdat de maximale snelheid niet benut kan worden.
Ik zou voor een goedkope SSD gaan (T5 of ouder als het goedkoper is) of direct voor de Expansion Card van 239,00. Heb zelf een 1TB SanDisk SSD eraan hangen van rond de 120 euro destijds met actie. Veel meer zou ik er niet graag aan uitgeven, hoe meer nieuwe games releasen hoe sneller je alsnog naar die Expansion Card moet.
Als je 180 euro wil uitgeven aan SSD kan je net zo goed gelijk 239 uitgeven (of even wachten op een actie/kortingsbon ofzo ergens). Black Friday wellicht al.
Hey mensen,
Hoe zit het precies met auto HDR? Het is niet zoals met een game met echte HDR dat je tv een notificatie geeft he? Ik heb nu Darksiders 3 aan en ik zie niet echt verschil met auto HDR aan of uit. Niet elke non HDR game gebruikt het he?
Dus kwestie van....zelf uitproberen en zien of auto HDR zijn ding doet?
Hoe zit het precies met auto HDR? Het is niet zoals met een game met echte HDR dat je tv een notificatie geeft he? Ik heb nu Darksiders 3 aan en ik zie niet echt verschil met auto HDR aan of uit. Niet elke non HDR game gebruikt het he?
Dus kwestie van....zelf uitproberen en zien of auto HDR zijn ding doet?
Waarom als ik vragen mag? Heb je het idee dat je iets mist met je C7? Ik heb 'm zelf ook, en ik kijk m'n ogen uit. Heb ook een tijdje met het idee gelopen om te gaan upgraden naar een CX, maar eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen directe noodzaak eerlijk gezegd.Famous schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:55:
Moeilijk te zien op de foto maar wat is er mis?Don Quijote schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:31:
[...]
Ik zal het eens op mijn LG E9 proberen. Want op mijn 75” Sony 9096 lijkt het nergens op:
HDR
[Afbeelding]
SDR
[Afbeelding]
De onderste is veel te donker en te veel contrast.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoi allen,
Ik heb de Series X aangesloten op een LG 65NANO866 (pricewatch: LG 65NANO866NA Zwart)
Deze tv heeft ondersteuning voor 120hz maar de Xbox ziet dit niet in 4K, alleen in 1440P kan ik voor 120hz kiezen.
Ligt dat aan de specificaties van de tv of doe ik iets fout?
Ik heb de Series X aangesloten op een LG 65NANO866 (pricewatch: LG 65NANO866NA Zwart)
Deze tv heeft ondersteuning voor 120hz maar de Xbox ziet dit niet in 4K, alleen in 1440P kan ik voor 120hz kiezen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Het kopiëren naar en vanaf een externe losse ssd gaat zo rap met mijn T7 dat ik het niet erg vind af en toe te archiveren. De Xbox houdt hem dan toch nog up-to-date.ZuidJ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:54:
Hoelang zou het duren voordat er een grotere expansion card beschikbaar komt? Vind 1TB nogal aan de magere kant als je de grootte van de games bekijkt.
(Overigens wacht ik nog steeds op mijn seagate expansion card die teruggevallen is op status preorder bij Microsoft)
Niet elke poort heeft HDMI 2.1. Even in de manual kijken welke dat zijn en daar op aansluiten.Zyron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:20:
Hoi allen,
e: en de HDMI kabel gebruiken die bij de Xbox zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Grawler op 13-11-2020 21:30 ]
Al meerdere malen uitgelegd. Je kunt 120hz in de game niet in- of uitschakelen. Dat bepaal je middels de 60/120hz setting van de Xbox zelf.Fantasy-Bart schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:39:
Krijgt iemand zijn 120 hertz aan bij cold war op 1440p heb een Samsung chg70 monitor.
Kan wel raytracing aanzetten maar 120!hertz blijft grijs. Deze kan ik niet aanpassen.
Iemand tips of ideeën? Nieuwste firmware 1.20 staat erop.
Heb je 120Hz actief, dan werkt Ray Tracing überhaupt niet. Dat werkt enkel op 60Hz.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet twijfelen maar doen. Als je het geld hebt. Ik had ook de 55C7 en ben naar de 65GX gegaan. Werkelijk waar een adembenemende televisie en extreem dun.Famous schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:55:
Heb nu ook een normale 4TB externe hdd eraan hangen. Maar als ik zie dat CoD al iets van 220GB is, dan ben ik bang dat ik binnen niet al te lange tijd fatsoenlijke SSD nodig heb.SunnieNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:27:
[...]
Het kopiëren naar en vanaf een externe losse ssd gaat zo rap met mijn T7 dat ik het niet erg vind af en toe te archiveren. De Xbox houdt hem dan toch nog up-to-date.
(Overigens wacht ik nog steeds op mijn seagate expansion card die teruggevallen is op status preorder bij Microsoft)
Vind trouwens 250 voor 1TB erg aan de prijs. Moet wel zeggen dat hij er rete strak uitziet!
[ Voor 7% gewijzigd door ZuidJ op 13-11-2020 21:37 ]
Ik heb hem digital gekocht en next gen bundle geïnstalleerdGranaatappel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:02:
[...]
Misschien een hele domme vraag.. maar hoe kies is de X versie dan om te spelen? Het spel begint meteen al te installeren als ik de disc erin doe.
Off topic maar Breaking
Hostage situation bij Ubisoft Montreal
https://thepostmillennial.com/breaking-possible-hostage-situation-at-ubisoft-montreal
Hostage situation bij Ubisoft Montreal
https://thepostmillennial.com/breaking-possible-hostage-situation-at-ubisoft-montreal
[ Voor 59% gewijzigd door drakiesoft op 13-11-2020 21:42 ]
Facepalm voor mezelf.Grawler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:29:
[...]
Niet elke poort heeft HDMI 2.1. Even in de manual kijken welke dat zijn en daar op aansluiten.
e: en de HDMI kabel gebruiken die bij de Xbox zat.
Morgen tv maar even van de muur en even een andere HDMI-poort proberen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Blijft wel raar dat je dat dus per game zou moeten gaan instellen. Waarom kan dan niet gewoon automatisch. Op 120hz laten staan en dat hij zelf terug schakelt.Rivanov schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:32:
[...]
Al meerdere malen uitgelegd. Je kunt 120hz in de game niet in- of uitschakelen. Dat bepaal je middels de 60/120hz setting van de Xbox zelf.
Heb je 120Hz actief, dan werkt Ray Tracing überhaupt niet. Dat werkt enkel op 60Hz.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik sta op het punt om na misschien wel 5 jaar weer eens een film te kopen. Nu twijfel ik tussen een gewone blu-ray of een 4K Ultra HD Blu-ray. Kan de XSX beiden afspelen en wat is het verschil?
1080p (BR) vs 4K (UHD BR). Met goede upscaler lijkt het verschil me minimaal maar zelf niet geprobeerd.BrightSun schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:58:
Ik sta op het punt om na misschien wel 5 jaar weer eens een film te kopen. Nu twijfel ik tussen een gewone blu-ray of een 4K Ultra HD Blu-ray. Kan de XSX beiden afspelen en wat is het verschil?
Ik zie mijzelf in de nabije toekomst ook een externe SSD halen, zeker omdat ik een gestoorde lading aan BC games heb die ik allemaal wil testen op XSX.SunnieNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:27:
[...]
Het kopiëren naar en vanaf een externe losse ssd gaat zo rap met mijn T7 dat ik het niet erg vind af en toe te archiveren. De Xbox houdt hem dan toch nog up-to-date.
Deze heb jij?
pricewatch: Samsung Portable SSD T7 1TB Blauw
Ik had ook die Evo op het oog. Is die jij hebt beter? En je hebt extra soort adaptertje nodig om aan te sluiten via USB toch? DF had het over Sabrent, maar is lastig te krijgen.
Ik vind het prijsverschil wel bizar. De 'gewone' blu-ray kost nog geen tientje maar de 4K UHD BR kost +- €27,-.sohus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:00:
[...]
1080p (BR) vs 4K (UHD BR). Met goede upscaler lijkt het verschil me minimaal maar zelf niet geprobeerd.
Gisteren de Microsoft die Seagate Expansion Card besteld. Vandaag binnen. Exact wat ik nodig had, want 2TB totaal is gewoon genoeg. Overigens even een spelletje overzetten. 80GB van intern naar die expansion card? 1 minuut en een beetje. Echt gruwelijk snel.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Wat denk je dat 15 jaar geleden een Blu-ray kostte tov een DVD?BrightSun schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:04:
[...]
Ik vind het prijsverschil wel bizar. De 'gewone' blu-ray kost nog geen tientje maar de 4K UHD BR kost +- €27,-.
Thx! Goed om te lezen dat zowel Ubisoft als Microsoft op de hoogte zijn. Komt vast wel goed uiteindelijk dan...DM89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:47:
[...]
Heb alleen dit gevonden tot nu toe,
De T7 zit rechtstreeks met usb aan de Xbox. Er zit een nvme in die vrij snel is en ook burst ff door kan met kopiëren. De Xbox haalt niet de maximum snelheid eruit die er in zit.devilsnight schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:02:
[...]
Ik zie mijzelf in de nabije toekomst ook een externe SSD halen, zeker omdat ik een gestoorde lading aan BC games heb die ik allemaal wil testen op XSX.
Deze heb jij?
pricewatch: Samsung Portable SSD T7 1TB Blauw
Ik had ook die Evo op het oog. Is die jij hebt beter? En je hebt extra soort adaptertje nodig om aan te sluiten via USB toch? DF had het over Sabrent, maar is lastig te krijgen.
Ik heb overigens de 2gb gekocht, gezien die toen toch in de aanbieding was.
Als de seagate ooit nog binnenkomst heb ik 1.7gb nextgen storage, 2TB externe ssd en 2TB hdd. De laatste voor games die ik echt niet vaak speel. Heb wel gemerkt dat je moet letten bij een upgrade. Had van een van de spellen ineens een nextgen versie op de interne hdd en de oldgen versie op de ssd staan. Das weer een beetje zonde.
Kwam er overigens achter dat Destiny nog geen SX patch heeft dus die weer terug gezet naar de ssd, vrijwel net zo snel en je moet grootste deel toch wachten op de verbinding met de server.
Je weet niet wat je zegt... dat is zoiets als zeggen dat een dvd met upscaler hetzelfde eruit ziet als een blu-ray in het verleden toen full HD uit kwam en als je dat doortrekt zou volgens jou een dvd met een goede upscaler er hetzelfde uitzien als 4Ksohus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:00:
[...]
1080p (BR) vs 4K (UHD BR). Met goede upscaler lijkt het verschil me minimaal maar zelf niet geprobeerd.
Het verschil tussen een blu-ray en 4K zie je echt wel als de film ook is opgenomen in 2k of hoger. Films die met imax geschoten zijn zie je helemaal een mega verschil.
Als je een blu-ray vergelijkt met een 4K van Netflix klopt het wel redelijk, maar een uhd is echt wel een klasse apart.
Iemand anders ook dit probleem met de belichting?
https://imgur.com/a/2vvD0t3
[ Voor 63% gewijzigd door BlazeMuis op 13-11-2020 22:30 ]
Wtf, die van mij staat nog op pre-orderFroggle schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:07:
Gisteren de Microsoft die Seagate Expansion Card besteld. Vandaag binnen. Exact wat ik nodig had, want 2TB totaal is gewoon genoeg. Overigens even een spelletje overzetten. 80GB van intern naar die expansion card? 1 minuut en een beetje. Echt gruwelijk snel.
Die van mij is vandaag binnengekomen. Gister kreeg ik de melding van UPS dat er iets aan kwam. Werkt ook wel prima, maar als je hem nu nog niet hebt zou ik effe contact opnemen.SunnieNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:44:
[...]
Wtf, die van mij staat nog op pre-orderen die heb ik 25 sept al bij MS besteld
Heb eventjes het 1 en ander van extern overgezet. Ik denk dat ik misschien even de externe schijven eraf haal en daar alleen games op zet die ik toch niet vaak doe. Scheelt weer extra warmteontwikkeling rond het ding en dan heb ik weer wat usb-poorten vrij
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2020 23:00 ]
Ja zit daar dus ook over na te denken. Heb een C8. Zou dan met name voor die 120fps zijn, maar als ik zie wat die 120 frames weer met de resolutie/beeldkwaliteit doet, vraag ik me af of het het echt waard is.. Ben denk ik best tevreden met 4K en 60 fps steady.DutchOwnage schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:13:
[...]
Waarom als ik vragen mag? Heb je het idee dat je iets mist met je C7? Ik heb 'm zelf ook, en ik kijk m'n ogen uit. Heb ook een tijdje met het idee gelopen om te gaan upgraden naar een CX, maar eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen directe noodzaak eerlijk gezegd.
Met mijn LG OLED (B9, 55") loop ik er tegenaan dat de TV elke keer even een fractie van een seconde raar doet, wanneer ik switch van een game naar het dashboard. Volgens mij is dit simpelweg het switchen van resolutie, omdat de dashboard 1080p is? Kan vast geen kwaad, maar wel heel irritant. Ik heb nu ook al twee keer gehad dat ik het (video)signaal verloor terwijl ik wisselde tussen een game en homescreen (met QR, soms switch ik echt heel vaak). Op Reddit las ik dat dit een sporadische quirk is met LG TV's wanneer je wisselt van de resolutie. De enige optie is dan rebooten vis de fysieke knop op de Xbox.
Is er een fix voor bovenstaande?
[ Voor 5% gewijzigd door Fuujii op 13-11-2020 23:05 ]
Ja dat heb ik ook (LG 55C7).BlazeMuis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:28:
Iemand anders ook dit probleem met de belichting?
Valt me vooral op in de spawnlocatie van de zombies map. Soms ook aardige framedrops zeg..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ervaar exact hetzelfde inclusief het wegvallende signaal en reboot. Ook met een LG tv, een C9 in mijn geval. Enige “oplossing” is keihard 1080p forceren, maar daar hebben geen 4K HDR oled voor.Fuujii schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:03:
Met mijn LG OLED (B9, 55") loop ik er tegenaan dat de TV elke keer even een fractie van een seconde raar doet, wanneer ik switch van een game naar het dashboard. Volgens mij is dit simpelweg het switchen van resolutie, omdat de dashboard 1080p is? Kan vast geen kwaad, maar wel heel irritant. Ik heb nu ook al twee keer gehad dat ik het (video)signaal verloor terwijl ik wisselde tussen een game en homescreen (met QR, soms switch ik echt heel vaak). Op Reddit las ik dat dit een sporadische quirk is met LG TV's wanneer je wisselt van de resolutie. De enige optie is dan rebooten vis de fysieke knop op de Xbox.
XBL: MRE Inc
@MRE-IncFuujii schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:03:
Dashboard is niet in hdr, daarom krijg je de switch te zien. Want de games zijn wel in hdr. Resolutie maakt verder niet uit, een game met dynamische resolutie begint ook niet te trippen op de tv
Zou mooi zijn als het dashboard gewoon in hdr kon zijn, dan heb je er geen last meer van.
[ Voor 7% gewijzigd door LuisjeNL op 13-11-2020 23:21 ]
Lichtpuntje...
Dit is even nieuw voor mij? Waar is dit gezegd of bevestigd? Want dan ga ik hem standaard maar op 60hz zetten.Rivanov schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:32:
[...]
Al meerdere malen uitgelegd. Je kunt 120hz in de game niet in- of uitschakelen. Dat bepaal je middels de 60/120hz setting van de Xbox zelf.
En had jij ook toevallig ‘verzonden op 6 november’ in je account staan en geen t&t informatie? Het lijkt momenteel rondom de launch onmogelijk om goede service te krijgen, maar als ik nog kon annuleren zou ik er nu een ergens anders bestellen. Helaas is het bedrag ook al volledig afgeschreven van mijn creditcardMartinspire schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:59:
[...]
Die van mij is vandaag binnengekomen. Gister kreeg ik de melding van UPS dat er iets aan kwam. Werkt ook wel prima, maar als je hem nu nog niet hebt zou ik effe contact opnemen.
Heb eventjes het 1 en ander van extern overgezet. Ik denk dat ik misschien even de externe schijven eraf haal en daar alleen games op zet die ik toch niet vaak doe. Scheelt weer extra warmteontwikkeling rond het ding en dan heb ik weer wat usb-poorten vrij
Iemand die weet of deze battery pack in de nieuwe controller van de Series X past? Volgens mij is deze van origine van de One X. Eventueel een ander goedkoop alternatief?
€ 7,08 20%OFF | Play Charge Kit Oplaadbare Batterij Pack Voor Xbox Serie S X Controller Play Batterij Oplader Voor Xbox Serie X S
https://a.aliexpress.com/_m0VP8x7
€ 7,08 20%OFF | Play Charge Kit Oplaadbare Batterij Pack Voor Xbox Serie S X Controller Play Batterij Oplader Voor Xbox Serie X S
[ Voor 10% gewijzigd door Chris499 op 13-11-2020 23:38 ]
Hoe bevalt de tv je eigenlijkZyron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:20:
Hoi allen,
Volgens de link zelf wel maar het blijft wel aliChris499 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:34:
Iemand die weet of deze battery pack in de nieuwe controller van de Series X past? Volgens mij is deze van origine van de One X. Eventueel een ander goedkoop alternatief?
[ Voor 31% gewijzigd door MrGizMo op 13-11-2020 23:38 ]
Zelf half oktober de expansion card op MS België site besteld (op NL site was ie toen niet te bestellen)Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:23:
[...]
En had jij ook toevallig ‘verzonden op 6 november’ in je account staan en geen t&t informatie? Het lijkt momenteel rondom de launch onmogelijk om goede service te krijgen, maar als ik nog kon annuleren zou ik er nu een ergens anders bestellen. Helaas is het bedrag ook al volledig afgeschreven van mijn creditcard
7 Nov Afgeschreven van creditcard, status verzonden op MS Site 9 Nov (geen tracking mail ontvangen) vandaag 13 Nov ontvangen
Ik heb donderdag MS gebeld omdat ik em nog niet binnen had... kreeg te horen dat als er staat verzonden de actie dan ligt bij UPS en die hebben nogal wat werk aan het bezorgen gaf men aan.
Lijkt een beetje een loterij bij UPS welke het eerste worden bezorgd.
Verwijderd
Het dashboard rendered op 1080p, maar de output is gewoon 4K.Fuujii schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:03:
Ik heb geen 3rd party versie, maar heb net de officiële geprobeerd en dat werkt gewoon.Chris499 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:34:
Iemand die weet of deze in de nieuwe controller van de Series X past? Volgens mij is deze van origine van de One X. Eventueel een ander goedkoop alternatief?
Overigens is het naar mijn inziens een veel beter idee om twee paar eneloop batterijen met oplader te kopen. Bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric...eady-to-use-batterij.html.
LuisjeNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:19:
[...]
@MRE-Inc
Dashboard is niet in hdr, daarom krijg je de switch te zien. Want de games zijn wel in hdr. Resolutie maakt verder niet uit, een game met dynamische resolutie begint ook niet te trippen op de tv![]()
Zou mooi zijn als het dashboard gewoon in hdr kon zijn, dan heb je er geen last meer van.
Maar dinsdag nadat ik m’n Series X had geïnstalleerd, heb ik ook weer even Lego Batman gespeeld en toen kreeg ik dus het HDR logo in beeld. Auto HDR staat aan, dus deze titel heeft op de One X geen HDR, maar op de Series X wel. Dat was ik dus vergeten en dacht daarom dat het dus door de resolutie kwam, maar idd een dynamische resolutie zou niet uit moeten maken. Weer wat geleerd
XBL: MRE Inc
De officiële vind ik best duur. Wil graag geen batterijen meer hoeven te wisselen, maar gewoon rechtstreeks opladen via controller. Vraag me alleen af of die third party goed past.Grawler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:39:
[...]
Ik heb geen 3rd party versie, maar heb net de officiële geprobeerd en dat werkt gewoon.
Overigens is het naar mijn inziens een veel beter idee om twee paar eneloop batterijen met oplader te kopen. Bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric...eady-to-use-batterij.html.
Als jij de verzendkosten (4 Euro brievenbuspakketje) betaalt kan ik mijn twee packs naar je toesturen. Je moet dan wel zelf een usb-kabel ergens vandaan toveren, maar dat zal niet zo'n ramp zijn.Chris499 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:52:
[...]
De officiële vind ik best duur. Wil graag geen batterijen meer hoeven te wisselen, maar gewoon rechtstreeks opladen via controller. Vraag me alleen af of die third party goed past.
[ Voor 3% gewijzigd door Grawler op 13-11-2020 23:55 ]
Oh top, had em zelf 24 september besteld. Maar dat klinkt nog enigszins hoopgevend en dat ik gewoon geduld moet hebben.. Hoop dat als ie echt zoek is ik gewoon mijn geld terug krijgPeter711 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:39:
[...]
Zelf half oktober de expansion card op MS België site besteld (op NL site was ie toen niet te bestellen)
7 Nov Afgeschreven van creditcard, status verzonden op MS Site 9 Nov (geen tracking mail ontvangen) vandaag 13 Nov ontvangen
Ik heb donderdag MS gebeld omdat ik em nog niet binnen had... kreeg te horen dat als er staat verzonden de actie dan ligt bij UPS en die hebben nogal wat werk aan het bezorgen gaf men aan.
Lijkt een beetje een loterij bij UPS welke het eerste worden bezorgd.

Dat zou wel super zijn. Weet je zeker dat je het niet meer gaat gebruiken dan? Ik heb ook 2 controllers. Stuur je wel een pb.Grawler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:54:
[...]
Als jij de verzendkosten (4 Euro brievenbuspakketje) betaalt kan ik mijn twee packs naar je toesturen. Je moet dan wel zelf een usb-kabel ergens vandaan toveren, maar dat zal niet zo'n ramp zijn.
Nee, ik ben overgestapt naar het eneloop kamp en kom nooit meer terug.Chris499 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:04:
[...]
Dat zou wel super zijn. Weet je zeker dat je het niet meer gaat gebruiken dan? Ik heb ook 2 controllers. Stuur je wel een pb.
Waarom?Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:06:
[...]
Nee, ik ben overgestapt naar het eneloop kamp en kom nooit meer terug.
Met twee batterijen kan ik makkelijk 50 uur per controller halen. Ik heb er altijd een paar opgeladen klaar liggen, dus dat is ook zo gebeurd.
Ja klopt die heb ik inderdaad. Als je niet meerdere schermen hebt zoals ik kan je evt ook op zoek naar een HDMI audio extractor. Die zijn goedkoper. Daar heb ik zelf alleen geen ervaring mee. Zonder tweede scherm is een matrix wat overkill.thomas-x-1982 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
[...]
Klinkt goed, heb jij een link ergens waar je die vandaan heb getoverd?
EDIT: Oh en nu ik toch iemand z'n aandacht heb (helaas nog geen antwoord ontvangen): hoor jij bij de ventilator ook een licht tikkend geluid? Als in heel licht, maar wel snel (zo snel als de ventilator draait dan)
EDIT2: ik denk dat je deze hebt toch? https://www.bol.com/nl/p/...hl/9200000131373882/?s2a=
Ik heb 'm iig gekocht alvast, kan ik zo zonder zorg aan de wijn.
Ik hoor de ventilator wel waaien maar verder niet echt een tikkend geluid. Er zijn wel meerdere reacties in dit topic geweest van anderen die dezelfde vraag stelden, dus je bent niet de enige die iets hoort.
Ik vind zelf juist heerlijk dat ik dat klepje niet telkens hoef open te klikken, en gewoon regelmatig even aan de kabel in de hoek leggen na het gamen en dan gaat het over het algemeen goed, soms een lege accu alsnog. Alas.Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:12:
[...]
Met twee batterijen kan ik makkelijk 50 uur per controller halen. Ik heb er altijd een paar opgeladen klaar liggen, dus dat is ook zo gebeurd.
Wij lopen dan wel weer heel erg films en series, maar we kopen het altijd in de beste kwaliteit mogelijk. Verschil tussen blu-ray en 4K met HDR zie je echt wel. Prijsverschil meer dan waard. Al hoeven ze niet zo duur te zijn. Sites als zavvi en Amazon hebben vaak genoeg gunstige acties (2 voor 30, 2 voor 32, etc).BrightSun schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:58:
Heb de witte en zwarte versies van Eneloop. Prima batterij duurGrawler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:39:
[...]
Ik heb geen 3rd party versie, maar heb net de officiële geprobeerd en dat werkt gewoon.
Wat is de Xbox Series X een geweldig apparaat. In het echt nog mooier dan op de foto's, en ook de meest krachtige console die er nu is. Alleen had Microsoft dat wel beter moet aanpakken met dat smart delivery gebeuren.
De ene uitgeverij werkt er wel aan mee de ander niet. Dan heeft Sony het veel beter voor elkaar. Waarin op de doos ook echt aangegeven staat dat je een Playstation 5 exemplaar krijgt en niet een Xbox One versie wat je achteraf dan zelf nog moet upgraden.
De ene uitgeverij werkt er wel aan mee de ander niet. Dan heeft Sony het veel beter voor elkaar. Waarin op de doos ook echt aangegeven staat dat je een Playstation 5 exemplaar krijgt en niet een Xbox One versie wat je achteraf dan zelf nog moet upgraden.
[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-11-2020 05:53 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Gebruik al jaren die van Eneloop dus ALTIJD batterijen in huisGrawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:12:
[...]
Of
Deels klopt dit ja. Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit gewoon luiheid van de uitgever is. Microsoft heeft het smart delivery systeem waardoor alles gewoon werkt zoals het moet, dat je daar dan geen gebruik van maakt.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 05:01:
Wat is de Xbox Series X een geweldig apparaat. In het echt nog mooier dan op de foto's, en ook de meest krachtige console die er nu is. Alleen had Microsoft dat wel beter moet aanpakken met dat smart delivery gebeuren.
Maar goed. Dit zijn typische cross gen tijd issues. Over een half jaar hoor je hier waarschijnlijk niemand meer over omdat alle games gewoon X/S optimized zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik ben het met je eens hoor, maar op de linker staat links onderaan (in zeer kleine lettertjes, dat wel) dat het een xbox one titel is, ook op de series X. Dus op zich staat het er wel 'duidelijk' op.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 05:48:
Een goed voorbeeld is dit.
[Afbeelding]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Over je eerste punt. Het is allemaal nog zeer prematuur, maar de eerste vergelijkingen tussen PS5 en XSX laten niet direct zien dat de XSX altijd sterker is. Had ik toch wel iets meer van verwacht.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 05:01:
Wat betreft het Smart Delivery gebeuren biedt MS alle mogelijkheden maar gaan de uitgevers er soms vaag mee om. COD Cold War is inderdaad veruit het mooiste voorbeeld. Dat gaat eigenlijk gewoon helemaal mis. Fifa 21 is ook ruk, waarbij een groot gedeelte van je save game niet mee gaat naar de next-gen upgrade. Maar verder is het redelijk strak gedaan en lijkt alles naadloos over te gaan middels een XSX patch. Bij de PS5 moet je vaker extra betalen of gewoon de PS5 versie kopen ipv de PS4 versie.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Fixed that for ya...Phydomir schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 06:40:
[...]
Deels klopt dit ja. Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit gewoon luiheid hebberigheid van de uitgever is.
Gamertag: FinrazielNL
Geen oplossing voor, het is ook geen probleem van LG. Andere tv’s hebben dit ook als ze alle opties ondersteunen.Fuujii schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:03:
De tv moet switched tussen verschillende modus. Game modus aan bij een game, uit bij het dashboard en streaming services. HDR of dolby vision aan bij een game, uit op het dashboard.
Je ziet het ook omdat LG ookmalle pop-ups geeft.
Dit gebeurde ook al met de Xbox one x en zelfs al op de Xbox one s.
En dan legt iemand ook nog het doosje verkeerd terug straks..Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 05:48:
Een goed voorbeeld is dit.
[Afbeelding]
Dat X vierkantje rechtsboven is echt het enige onderscheidende en blijkt ook nog eens een simpel stickertje te zijn nu ik er zelf een paar in huis heb. Ik hoop nog steeds dat console exclusives een nieuw doosje krijgen
Niemand kan in de toekomst kijken, maar de eerste echte XSX exclusive op disc (Overcooked 2 'all you can eat' remasterSteven030 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 07:42:
[...]
En dan legt iemand ook nog het doosje verkeerd terug straks..
Dat X vierkantje rechtsboven is echt het enige onderscheidende en blijkt ook nog eens een simpel stickertje te zijn nu ik er zelf een paar in huis heb. Ik hoop nog steeds dat console exclusives een nieuw doosje krijgen
...
[ Voor 97% gewijzigd door Rossi46 op 14-11-2020 08:02 ]
Bandai Namco sale :
https://www.xbox.com/nl-N...ndai-namco-publisher-sale
https://www.xbox.com/nl-N...ndai-namco-publisher-sale
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mensen die problemen hebben met de draadloze verbinding van headsets op de XSX, hetligt niet aan de headsets maar aan de Xbox er zijn veel mensen met dit probleem.
https://www.google.nl/url...Vaw2j83SIr1acXk-Mcp351QBB
Er lijkt toch echt een bug in het account management te zitten op de Series X ofzo:
- CoD Cold War: split screen werkt wel op Xbox One en PS5, niet op XsX
- Cold War toont het verkeerde account op het start scherm
- Zodra we twee live accounts inloggen werkt de online connectie in FIFA21 niet meer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Aah top ik zie het haha, dan blijven de doosjes zoRossi46 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:01:
[...]
Niemand kan in de toekomst kijken, maar de eerste echte XSX exclusive op disc (Overcooked 2 'all you can eat' remaster) heeft nog gewoon hetzelfde doosje.
Ik heb gisteren geprobeerd om Gears 5 samen met een maatje te spelen. Ik op mijn Series S en hij op z'n One X.
Online coop, versus, het ging allemaal dramatisch. Veelvuldig hadden we beide errors. Vaak zat ik al in de game terwijl hij nog in het loadingscreen zat. Vervolgens kreeg hij een error geserveerd en einde sessie.
Meer mensen hier last van gehad? We begonnen bijna te denken dat het te maken had met het gebrek aan een SSD in de One X.
Online coop, versus, het ging allemaal dramatisch. Veelvuldig hadden we beide errors. Vaak zat ik al in de game terwijl hij nog in het loadingscreen zat. Vervolgens kreeg hij een error geserveerd en einde sessie.
Meer mensen hier last van gehad? We begonnen bijna te denken dat het te maken had met het gebrek aan een SSD in de One X.
Lijkt me best wel irritant dat geluid, heb je het ook met alle sound instellingen van de headset 1 tm 4 ? verschil tussen 5.1 en 7.1 ?DM89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:07:
Mensen die problemen hebben met de draadloze verbinding van headsets op de XSX, hetligt niet aan de headsets maar aan de Xbox er zijn veel mensen met dit probleem.
Echt snel is de X niet met downloaden, ik kon gister +/- 4 uur wachten voordat COD was geïnstalleerd.
Was het wachten wel waard, leuke game, ik vond het alleen wel verwarrend welke versie je nou moet hebben, zoals @Koning-Admiraal ook al aangaf, was niet echt duidelijk in de winkel.
Was het wachten wel waard, leuke game, ik vond het alleen wel verwarrend welke versie je nou moet hebben, zoals @Koning-Admiraal ook al aangaf, was niet echt duidelijk in de winkel.
Ja, zolang je in beweging bent is het goed tot je dus stilstaat dan begint het na enkele seconden..Slux schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:29:
[...]
Lijkt me best wel irritant dat geluid, heb je het ook met alle sound instellingen van de headset 1 tm 4 ? verschil tussen 5.1 en 7.1 ?
De frame drops heb ik ook last van, en het lijkt het meeste te gebeuren als de belichting weer raar doet. De frame drops gebeurd het meest aan de andere kant van de spawn, waar dat kleine vijvertje is.AntraXxX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:04:
[...]
Ja dat heb ik ook (LG 55C7).
Valt me vooral op in de spawnlocatie van de zombies map. Soms ook aardige framedrops zeg..
Wat is je internet snelheid?Slux schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:32:
Echt snel is de X niet met downloaden, ik kon gister +/- 4 uur wachten voordat COD was geïnstalleerd.
Toen ik Cold War downloadde (130GB) was het met +/- 44 minuten klaar.
Destiny (+/- 80GB) met 26 minuten ongeveer, ging iets langzamer, was het eerste wat ik ging downloaden na ontvangst van de Xbox,
[ Voor 12% gewijzigd door BlazeMuis op 14-11-2020 08:42 ]
Zo dat scheelt nogal, ik heb 100/100 van tweakfiberBlazeMuis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:39:
[...]
Wat is je internet snelheid?
Toen ik Cold War downloadde (130GB) was het met +/- 26 minuten klaar.
Via de kabel of wifi ? ik had hem eerst op wifi en later op de kabel gezet ik weet eigenlijk niet wat sneller is voor de series x kabel of wifi ?
Excuses, destiny was met 26 minuten klaar en Cold War met 44.Slux schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:42:
[...]
Zo dat scheelt nogal, ik heb 100/100 van tweakfiber
Via de kabel of wifi ? ik had hem eerst op wifi en later op de kabel gezet ik weet eigenlijk niet wat sneller is voor de series x kabel of wifi ?
Ik heb zelf 400/400, en ik haal 430/430. Xbox via kabel
Niks op de achtergrond actief op je Xbox tijdens downloaden?Slux schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:42:
[...]
Zo dat scheelt nogal, ik heb 100/100 van tweakfiber
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
edit: en dan deze ook maar in dat andere topic gezet
[ Voor 91% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2020 08:53 ]
Nee daar had ik al naar gekeken, alleen de Xbox trok wat data binnen, mijn vorige was een stuk sneller met downloaden.Rivanov schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:45:
[...]
Niks op de achtergrond actief op je Xbox tijdens downloaden?
Ik bedoel of er geen game op de achtergrond actief was. Je moet alles helemaal afsluiten om de maximale downloadsnelheid te behalen.Slux schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:51:
[...]
Nee daar had ik al naar gekeken, alleen de Xbox trok wat data binnen, mijn vorige was een stuk sneller met downloaden.
Dan haal ik gewoon bijna 500Mbit.
Ik had dus deze besteld:
pricewatch: Seagate Ultra Touch ssd 1TB Wit
Was in de sale voor 96 euro bij Amazon, ondertussen is hij weer ongeveer net zo duur als een Samsung T5 en daarvoor zou ik het echt nooit doen. Zelfs voor 96 euro denk ik dat ik hem terug ga sturen.
Lezen gaat redelijk maar beduidend trager dan de T5, maar bij schrijven stortte de snelheid echt compleet in na pakweg 20 GB (was niet heel precies op aan het letten op welk punt het gebeurde), toen zal de slc/mlc cache wel vol gezeten hebben.
Ik heb Gears 5 van intern naar USB SSD overgezet en daarna weer terug, dat is 72,13 GB.
Van intern naar extern duurde 13:28, wat uitkomt op 91 MB/s. Ik heb een paar keer getimed hoe lang hij over 1 GB deed nadat de snelheid ingestort was en kwam uit op zo'n 70 MB/s. Dat is langzamer dan een beetje ok HDD!
Van extern naar intern ging beter, dat was 4:13 wat uitkomt op 292 MB/s. Niet vreselijk maar nog steeds maar net iets meer dan de helft van de snelheid wat die T5 schijnbaar haalt.
Denk dat ik hem terug stuur en misschien kijken of de T5 nog in de sale komt.
Was in de sale voor 96 euro bij Amazon, ondertussen is hij weer ongeveer net zo duur als een Samsung T5 en daarvoor zou ik het echt nooit doen. Zelfs voor 96 euro denk ik dat ik hem terug ga sturen.
Lezen gaat redelijk maar beduidend trager dan de T5, maar bij schrijven stortte de snelheid echt compleet in na pakweg 20 GB (was niet heel precies op aan het letten op welk punt het gebeurde), toen zal de slc/mlc cache wel vol gezeten hebben.
Ik heb Gears 5 van intern naar USB SSD overgezet en daarna weer terug, dat is 72,13 GB.
Van intern naar extern duurde 13:28, wat uitkomt op 91 MB/s. Ik heb een paar keer getimed hoe lang hij over 1 GB deed nadat de snelheid ingestort was en kwam uit op zo'n 70 MB/s. Dat is langzamer dan een beetje ok HDD!
Van extern naar intern ging beter, dat was 4:13 wat uitkomt op 292 MB/s. Niet vreselijk maar nog steeds maar net iets meer dan de helft van de snelheid wat die T5 schijnbaar haalt.
Missen niet maar het “beste” kan nu niet met de C7. Een maatje groter en extreem plat tegen de wand spreekt mij overigens meer aan, vandaar de GX.DutchOwnage schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:13:
[...]
Waarom als ik vragen mag? Heb je het idee dat je iets mist met je C7? Ik heb 'm zelf ook, en ik kijk m'n ogen uit. Heb ook een tijdje met het idee gelopen om te gaan upgraden naar een CX, maar eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen directe noodzaak eerlijk gezegd.
Het is ook een grote twijfel omdat er toch weer +/- €1200 bij moet en wat je zegt het beeld is op de C7 ook mooi.
Even kijken wat ze gaan doen met BF.
Volgens mij kan je dan op je Xbox knop drukken (dat het linker menutje komt) en dan op RT drukken !Rivanov schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:54:
[...]
Ik bedoel of er geen game op de achtergrond actief was. Je moet alles helemaal afsluiten om de maximale downloadsnelheid te behalen.
Dan haal ik gewoon bijna 500Mbit.
Toen ik AC aan had staan en het menu opende was die blijkaar iets aan het updaten en kwam er een pop up: “Druk RT voor meer snelheid”.
Heb die van Ikea ook besteld, schijnen dus inderdaad gelijk te zijn aan de zwarte eneloops.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 06:14:
[...]
Gebruik al jaren die van Eneloop dus ALTIJD batterijen in huisEen paar keer opgeladen en je hebt het zo terug verdiend
![]()
Of![]()
[YouTube: Are IKEA LADDA Batteries Really Eneloop Pro?]
Lader via Ali met test functie om je batterij capaciteit te testen. Ben je totaal 30 euro kwijt voor 8xaa en de lader.
Verdomme, ik heb die alsnog besteld omdat ik niet kon vinden op de Xbox nou gen 3.1 of 3.2 had. Dan moet ik misschien ook maar alvast een andere bestellen.Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:01:
Ik had dus deze besteld:
Van intern naar extern duurde 13:28, wat uitkomt op 91 MB/s. Ik heb een paar keer getimed hoe lang hij over 1 GB deed nadat de snelheid ingestort was en kwam uit op zo'n 70 GB/s. Dat is langzamer dan een beetje ok HDD!
-foutje-
[ Voor 99% gewijzigd door Finraziel op 14-11-2020 09:30 ]
Atmos container ben ik met je eens, maar.... Gisteravond even een oude non Atmos titel opgestart: Sniper Elite 4 en er komt uit alle 4 overhead Atmos speakers geluid.SunnieNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:18:
[...]
Geen upmixing, alles wordt nu gewoon in een atmos container geduwd. Maar bij stereo heb je 2 speakers en als de game 5.1 doet heb je 5.1 speaker met atmos. De games die atmos ondersteunen zullen naar 5.2.1 springen en alle speakers activeren.
De enige uitzondering daarop is de bluray app. Die kun je onder settings instellen dat de AVR het geluid mag decoderen en dan wordt het via passthrough doorgezet.
Nog even gekeken in de Dolby app op de Xbox maar daar zie ik geen upmix functie. Alleen de mogelijkheid tot aanschaf van een licentie voor een headset.
Ben er super blij mee dat alle speakers werken maar blijkbaar doet de Series X toch iets van upmixing met non Atmos titels?
Ben benieuwd of dit nog ergens wordt uitgelegd in de toekomst.
Gisteren de seagate storage binnen gekregen.
Echt heel mooi gemaakt voor een klein schijfje.
Ik heb nu 2tb aan nvme storage en nog een externe t5 ssd met 1tb.
Plaatst alles wat klein is (roblox etc) en niet echt een series x keurmerk heeft op de t5.
Voorlopig kom ik wel uit de voeten.
Kijk heel erg uit naar de destiny 2 series x patch en ik hoop ook dat ze voor fallout 76 nog een series x patch uitbrengen.
Echt heel mooi gemaakt voor een klein schijfje.
Ik heb nu 2tb aan nvme storage en nog een externe t5 ssd met 1tb.
Plaatst alles wat klein is (roblox etc) en niet echt een series x keurmerk heeft op de t5.
Voorlopig kom ik wel uit de voeten.
Kijk heel erg uit naar de destiny 2 series x patch en ik hoop ook dat ze voor fallout 76 nog een series x patch uitbrengen.
Hoe werkt het precies, is het uitbreiding op de interne opslag, of heb je 2 interne opslags dan? (dus 1*2 of 2*1)PacinoAllstars schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:39:
Gisteren de seagate storage binnen gekregen.
Verwijderd
Aparte vraag in dit topic misschien: Met de Xbox App op iOS kan je Remote Play gebruiken. Dat werkt prima met de Xbox controller zelf. Echter ben ik aan het kijken naar een Mifi controller voor wat iOS games. Werkt een Mifi controller ook met de Xbox App m.b.t. Remote Play? Believe me, ik heb geprobeerd een antwoord te vinden via verschillende Google searches maar ik kom altijd terecht op guides hoe het werkt met een Xbox controller en niet een Mifi controller.
En dan ligt het aan MS? okKoning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 05:01:

Volgens mij moeten het wel twee aparte opslag locaties zijn... Anders zou je ook niet kunnen wisselen van uitbreiding of deze meenemen naar een andere xsx (je zou dan geen manier hebben om te bepalen welke game op de uitbreiding moet staan).ArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:43:
[...]
Hoe werkt het precies, is het uitbreiding op de interne opslag, of heb je 2 interne opslags dan? (dus 1*2 of 2*1)
Wat onhandig dat je dan dus zelf moet managen wat waar moet komen te staan maar volgens mij kan dat niet echt anders.
Edit: trouwens benieuwd hoe dat gaat met Amazon terugsturen nu... Staat dat een printer verplicht is bij alle opties. Ja leuk, heb ik niet en ik werk al sinds maart thuis dus wat nu? Heb een bericht naar de support gestuurd, ben benieuwd.
[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 14-11-2020 10:08 ]
Je kunt in ieder geval opgeven wat je primaire opslag is. Ik zou dan de Seagate instellen. Dan beperk je het aantal schrijfacties op de primaire disc wat meer.Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:06:
[...]
Volgens mij moeten het wel twee aparte opslag locaties zijn... Anders zou je ook niet kunnen wisselen van uitbreiding of deze meenemen naar een andere xsx (je zou dan geen manier hebben om te bepalen welke game op de uitbreiding moet staan).
Wat onhandig dat je dan dus zelf moet managen wat waar moet komen te staan maar volgens mij kan dat niet echt anders.
Ja dat ligt aan Microsoft. Een fabrikant kan prima dingen eisen van game ontwikkelaars. Dat gebeurt wel vaker.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
T7 is in een aanbieding bij Amazon, voor degene die nog een externe SSD zoeken.
https://www.amazon.nl/Sam...id=1605345170&sr=8-2&th=1
[ Voor 187% gewijzigd door Grawler op 14-11-2020 10:20 ]
Hier ook de 1TB:Grawler schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:18:
T7 is in een aanbieding bij Amazon, voor degene die nog een externe SSD zoeken.
https://nl.pepper.com/aan...te-drive-1tb-zwart-169819
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |