- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Voor mij iig goede patch deze, geen last meer van die irritante flitsen in beeld en ook weer redelijk volle servers, blijft lachen dit
Chaos !!Sipio schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:36:
[...]
Voor mij iig goede patch deze, geen last meer van die irritante flitsen in beeld en ook weer redelijk volle servers, blijft lachen dit
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://www.thegamer.com/...ator-2020-best-airplanes/
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij het aanmelden via de link die je gaf meende ik te lezen dat je ook xbox insider moest zijn. Mocht dat niet zo zijn dan heb ik nu wel alvast Dolby Vision en de Edge browserD-Ed schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:38:
[...]
Waar lees je dat? Ik heb al verschillende invites gehad om aan flights mee te doen met andere Halo’s maar hier nog nooit van gehoord..
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Hmmm, enigste wat me dan nog tegen houd is dat de series S disc loos is, heb nogal wat fysieke games, die kan ik niet meer spelen dan, zou best zonde zijn.zetje01 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:20:
[...]
In specs ga je er op achteruit zeg je. Zou kunnen, geen idee.
Maar ik garandeer je dat je er in gaming-experience een stap op vooruit gaat. Echt een hele flinke stap.
Hou er ook rekening mee dat backwards compatible games je dan de one s versie te spelen krijgt en niet eventuele one x verbeteringen hebt.GluonC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:29:
[...]
Hmmm, enigste wat me dan nog tegen houd is dat de series S disc loos is, heb nogal wat fysieke games, die kan ik niet meer spelen dan, zou best zonde zijn.
Technisch gezien hebben de mensen die zeggen dat de series s beter is dan de one x gelijk, maar als je nog veel bc games speelt dan kan dat eventueel wel nog een koude douche zijn anders.
In dat geval zou ik zelf adviseren om te kijken of je zo'n telegram groep kan vinden of zo waar je automatisch bericht krijgt als er ergens weer series x-en te koop zijn.
Gamertag: FinrazielNL
Huh? Welk gepraat over achievements? Is er een hele raffel posts verplaatst of zo? Of mis ik iets?Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:28:
Kunnen we overigens het gepraat over achievements uit dit topic houden, er is daar een apart topic voor.Ik ben vast niet de enige die het gepraat over achievements echt vreselijk niet boeiend vind. Lijkt mij beter als alle mensen die excentrieke motivatie nodig hebben om een game te spelen een andere plek zoeken om daarover te praten.
Ik heb enkele honderden games met ieder hun eigen save files. Tot op heden ben ik nog niet tegen een limiet opgelopen.Farabi schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:11:
Vraagje, ik ga nu yakuza verwijderen. Is het verstandig om de opgeslagen gegevens ook te verwijderen als ik het spel toch niet meer ga spelen? Zit er een soort max aan de cloudsave storage?
[Afbeelding]
Oke, ik vond het wat aan de hoge kant die 4GB. Geen zin in problemen later.Caayn schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:04:
[...]
Ik heb enkele honderden games met ieder hun eigen save files. Tot op heden ben ik nog niet tegen een limiet opgelopen.
De save file is waarschijnlijk een stuk kleiner (paar KB/MB). De rest van de ruimte zal een cache file zijn, meerdere games doen dit. Als je er op klikt kan je dat ook zien.Farabi schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Oke, ik vond het wat aan de hoge kant die 4GB. Geen zin in problemen later.
Verwijderd
Waren weer een aantal mensen aan het praten over achievements in FS2020. Daarvoor is dit topic:Finraziel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:33:
[...]
Huh? Welk gepraat over achievements? Is er een hele raffel posts verplaatst of zo? Of mis ik iets?
(PSN/XBL) Het grote Trophy & Achievement topic
Het waren drie posts waarbij er gewoon een linkje werd gedeeld naar trueachievements… beetje overdreven.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:19:
[...]
Waren weer een aantal mensen aan het praten over achievements in FS2020. Daarvoor is dit topic:
Althans, als je deze 3 posts bedoeld: justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Verder ging de discussie over challenges in games inderdaad niet over Achievements, maar gewoon de opbouw van een game en of er wel of geen specifieke doelen door een ontwikkelaar in een game wordt gestopt.
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-07-2021 21:01 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee, een 'Halo Insider account' op Halowaypoint.com. Daar vul je in welke devices je hebt en welke games je wil spelen. En daar moet je ook opt-in staan voor emails (welke je ook weer dient te bevestigen). Best wat stappen maar je kunt gewoon deelnemen (mits je in de selectie zit) met een reguliere Xbox One, One S, Series S of Series X én pcKalkie schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:11:
[...]
Bij het aanmelden via de link die je gaf meende ik te lezen dat je ook xbox insider moest zijn. Mocht dat niet zo zijn dan heb ik nu wel alvast Dolby Vision en de Edge browser
[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 25-07-2021 21:27 ]
Je maakt me nog enthousiaster dan ik al was, dank!
Ben benieuwd. Begreep dat morgenvroeg 9 uur de review embargo's aflopen. Dit is echt next gen tech zo lijkt het.
[ Voor 97% gewijzigd door Farabi op 25-07-2021 22:01 ]
Buiten dat er dus al opgehelderd is dat het helemaal niet over achievements ging heb ik dat topic nog eens bekeken want kende het niet echt. Maar eh... Niet om er nou weer een console oorlog van te maken, maar dat voelt wel echt als een PlayStation bolwerk hoor. Ik zie dat er na de enorme lijst van PlayStation spelers ook een paar bekenden van hier in de lijst in de ts staan, maar de afgelopen 2 maanden zijn er ook alleen PlayStation zaken besproken (verder terug niet gekeken). Lijkt alleen in naam een beetje voor beide consoles te zijn.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:19:
[...]
Waren weer een aantal mensen aan het praten over achievements in FS2020. Daarvoor is dit topic:
Daarnaast als ik de ts lees lijkt het ook puur bedoeld om je trophies/achievements te vergelijken en te patsen met hoeveel je er hebt, meer dan ze echt te bespreken.
Dus nee ik voel me niet zo geroepen daar heen te gaan.
Verwijderd
Dan maak je een Xbox topic aan? * je kunt een TR aanmaken, laat het modereren an de mods over aubFinraziel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:21:
[...]
Buiten dat er dus al opgehelderd is dat het helemaal niet over achievements ging heb ik dat topic nog eens bekeken want kende het niet echt. Maar eh... Niet om er nou weer een console oorlog van te maken, maar dat voelt wel echt als een PlayStation bolwerk hoor. Ik zie dat er na de enorme lijst van PlayStation spelers ook een paar bekenden van hier in de lijst in de ts staan, maar de afgelopen 2 maanden zijn er ook alleen PlayStation zaken besproken (verder terug niet gekeken). Lijkt alleen in naam een beetje voor beide consoles te zijn.
Daarnaast als ik de ts lees lijkt het ook puur bedoeld om je trophies/achievements te vergelijken en te patsen met hoeveel je er hebt, meer dan ze echt te bespreken.
Dus nee ik voel me niet zo geroepen daar heen te gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 26-07-2021 17:30 ]
Mwah... ik vind het wel fijn als er af en toe eventjes off-topic gegaan kan worden in dit topic.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Dan maak je een Xbox topic aan? Hier hoort het sowieso niet thuis.
Even over Gamepass, of gekleurde controllers of headsets of Remote Play, of speculatie over een spelletje.
Gewoon een beetje de hele xbox ecosysteem.
In plaats van enkel de Series consoles. (want tsja... die doen het gewoon prima).
Gadver het ziet er allemaal wel gaaf uit hoor.
Ik hoop alleen dat er wel een soort “GTA” vlieg modus in zit waar ik mee kan beginnen, anders kom ik nooit van de grond
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Of je leest er even overheen. Ik vind het totaal niet storend.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Buiten het goede punt van Zetje snap ik nog steeds niet echt waarom het hier sowieso niet thuis zou horen... Of waarom jij de dienst uit zou maken. Ik heb er verder nog nooit iemand over zien klagen volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Ik zou zeggen, als je je er echt zo aan stoort (wat ik ook niet begrijp maar goed) en je kunt je er niet overheen zetten dan leg het bij de mods neer.
Had hem ook in het Rdr2 topic gesteld, maar misschien is er hier sneller antwoord
Ik heb Rdr2 ooit gepreordered toen die uitkwam, maar nu zag ik van het weekend dat de Single Player editie 60GB kleiner is dan de volledige versie en dat is veel op de interne harddrive voor iemand die alleen de Single Player speelt. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik alleen de Single Player versie installeer?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hier ook al een tijdje klaar staan, kan ook niet wachtenRossi46 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:31:
Zo, hier alvast Flight Simulator 'ge-pre-load' Ik ben razend benieuwd hoe dit op de console zal gaan qua besturing en beleving. Aan de graphics zal het in ieder geval niet liggen, van wat ik zo zie
Tot die tijd vermaak ik me prima met AC Oddessey. Wat een prachtgame is dat zeg!
Verwijderd
Ik kan mij van RDR1 herinneren dat er eigenlijk gewoon 2 games op de Xbox werd geïnstalleerd. De single player versie, en de multiplayer versie. Mocht dat ook het geval zijn bij RDR2;G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:12:
Vraagje:
Had hem ook in het Rdr2 topic gesteld, maar misschien is er hier sneller antwoord![]()
Ik heb Rdr2 ooit gepreordered toen die uitkwam, maar nu zag ik van het weekend dat de Single Player editie 60GB kleiner is dan de volledige versie en dat is veel op de interne harddrive voor iemand die alleen de Single Player speelt. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik alleen de Single Player versie installeer?
Kun je nadat ze beiden geïnstalleerd zijn, niet gewoon de multiplayer verwijderen?
Ik verwacht dat je de gewone versie moet installeren en dan de multi-player on 'manage this game' kunt uitschakelen (of dat tijdens het downloaden al doen)G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:12:
Vraagje:
Had hem ook in het Rdr2 topic gesteld, maar misschien is er hier sneller antwoord![]()
Beetje hetzelfde als met flight simulator, waar je de offline bestanden uit kan vinken om 50gb te besparen.
Ja, die is mooi hè! Blijft jammer dat voor die game (en Origins) geen Series X update komt. 60fps zou het daar helemaal voor afmaken.lifeguard schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:45:
[...]
Hier ook al een tijdje klaar staan, kan ook niet wachten
Tot die tijd vermaak ik me prima met AC Oddessey. Wat een prachtgame is dat zeg!
Nee helaas kan ik dit niet kiezen onder 'Manage This Game'Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:45:
[...]
Ik kan mij van RDR1 herinneren dat er eigenlijk gewoon 2 games op de Xbox werd geïnstalleerd. De single player versie, en de multiplayer versie. Mocht dat ook het geval zijn bij RDR2;
Kun je nadat ze beiden geïnstalleerd zijn, niet gewoon de multiplayer verwijderen?
Dit heb ik bekeken, maar onder 'Manage This Game' kan ik alleen maar de pre-order dingen uitvinkenSunnieNL schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Ik verwacht dat je de gewone versie moet installeren en dan de multi-player on 'manage this game' kunt uitschakelen (of dat tijdens het downloaden al doen)
Beetje hetzelfde als met flight simulator, waar je de offline bestanden uit kan vinken om 50gb te besparen.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 26-07-2021 08:59 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben Valhalla aan het spelen... En eigenlijk ga ik het daardoor alleen meer jammer vinden want vind die game een heel stuk minder dan de vorige twee. Maar nog eens op 30 fps spelen trekt toch minder.Rossi46 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:51:
[...]
Ja, die is mooi hè! Blijft jammer dat voor die game (en Origins) geen Series X update komt. 60fps zou het daar helemaal voor afmaken.
Ach... doe maar een monitortje...drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
Met de xbox controller is het op pc goed te doen, maar af en toe te veel stunten in new york bij het vrijheidsbeeld voor een leuke screenshot eindigt wel eens op z'n kop in het water. Kan niet wachten op de xbox versie, want deze game is zo relaxed!
[Afbeelding]
Lol, de hoeveelheid aan icoontjes in je menubalkdrakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
Met de xbox controller is het op pc goed te doen, maar af en toe te veel stunten in new york bij het vrijheidsbeeld voor een leuke screenshot eindigt wel eens op z'n kop in het water. Kan niet wachten op de xbox versie, want deze game is zo relaxed!
[Afbeelding]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
[Afbeelding]

Moest gelijk aan Sid van Ice Age denken
Als de Xbox (liefst alle versies) nou ooit een keer ook wide-screen monitoren zou ondersteunen ... wishfull thinking voorlopig.drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
[Afbeelding]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Vergeet niet dat de Xbox dan ook een hoop extra pixels aan moet gaan sturen. 4k/60fps wordt dan ineens weer ver weg... (niet zozeer MS Flightsim, meer in het algemeen)DoctorV64 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Als de Xbox (liefst alle versies) nou ooit een keer ook wide-screen monitoren zou ondersteunen ... wishfull thinking voorlopig.
Ik weet niet hoe goed jullie Italiaans is?
https://www.google.com/am...ne-xbox-series-xs%3famp=1
PC en Xbox versie zijn gelijk aan elkaar. Dus neem aan dat er ook een drone mode in zit.drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:09:
Ik speel flightsim al een poosje op pc, want ja gamepass.De pc versie heeft een drone modus, heeft iemand die al gezien in de xbox versie? In de filmpjes zie ik eigenlijk alleen auto pilot vluchten met dan wat andere camera views van het vliegtuig.
/edit: zie hier :):
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 26-07-2021 11:20 ]
Inderdaad gaaf. Al heb ik gisteren al 2 crashes gehad. Snap er geen moer van.Rossi46 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:51:
[...]
Ja, die is mooi hè! Blijft jammer dat voor die game (en Origins) geen Series X update komt. 60fps zou het daar helemaal voor afmaken.
Reinstall al gedaan, maar vanmorgen wederom een vastloper. Bloedirritant
Dat is dus de eerste setting waar ik dinsdag naar op zoek gaRivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:22:
Deze game wil je dus echt niet met het offline pack spelen.
Offline Pack
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kun je nu al doen hoor.Rossi46 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:31:
[...]
Dat is dus de eerste setting waar ik dinsdag naar op zoek ga
Gewoon het Offline Pack van 54GB verwijderen van je Xbox.
Moet je daar dan alsnog naar op zoek, als je alleen de base game gedownload hebt?Rossi46 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:31:
[...]
Dat is dus de eerste setting waar ik dinsdag naar op zoek ga
Edit: wat @Rivanov dus zegt.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 26-07-2021 11:33 ]
Haha met dat mega verschil hadden ze beter nooit een offline pack kunnen makenRivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:22:
Deze game wil je dus echt niet met het offline pack spelen.
Offline Pack
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is voor de Belgen onder ons met een data-cap.G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:39:
[...]
Haha met dat mega verschil hadden ze beter nooit een offline pack kunnen maken![]()
Of 3/4 van Amerika.
Niet iedereen heeft het zo goed als wij hier in Nederland qua internet.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 26-07-2021 11:40 ]
Dat is wel een goeie inderdaad.. dat lijkt me wel. En wat gebeurt er eigenlijk als je het offline pack niet geïnstalleerd hebt en je internetverbinding wordt verbroken..Donstil schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:44:
Je hoeft toch ook niet opzoek? Als je de game start en internet verbinding hebt zit je goed neem ik aan, ook als het offline pack wel geïnstalleerd staat.
Heb die vraag even uitgezet op ResetEra in het review topic .. misschien dat iemand dit kan vertellen die al een review-exemplaar heeft.
Ja wel interessant idd, mijn modem is niet helemaal stabiel (lang verhaal, Ziggo wil niet vervangen, bla bla) dus daarom heb ik voor de zekerheid toch het offline gedeelte laten staan.Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:47:
[...]
Dat is wel een goeie inderdaad.. dat lijkt me wel. En wat gebeurt er eigenlijk als je het offline pack niet geïnstalleerd hebt en je internetverbinding wordt verbroken..
Heb die vraag even uitgezet op ResetEra in het review topic .. misschien dat iemand dit kan vertellen die al een review-exemplaar heeft.
Best wel mooie beelden, leuk voor tijdens het thuiswerken
Edit: Ooh hij gaat nu over de data settings toevallig.
Jekunt dus de Data Consumption zien, daar ook limieten instellen, dagen waarop het moet worden verwijderd, enz.
Vlieg je dus veel over dezelfde plekken dan zou je met langere cache wel uit de voeten moeten kunnen als internet even niet beschikbaar is.
Edit: Harde crash van de "game" nu ook, daarvoor begon de game al te stotteren.
Ben benieuwd of dat nog door deze versie komt, of dat het dezelfde versie is als wij morgen mogen spelen.
[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 26-07-2021 12:00 ]
?edgarf28 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:51:
Vraagje: Als je niet de offline pack download van Flight sim en dus de wereld online streamt (wat dus betere kwaliteit zou moeten geven), is het dan wel verstandig om in-game de world updates (bijv van de Benelux) te downloaden?
Dit lijkt mij de enige juiste conclusie. Dat zou anders werkelijk waar nergens op slaan.Donstil schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:44:
Je hoeft toch ook niet opzoek? Als je de game start en internet verbinding hebt zit je goed neem ik aan, ook als het offline pack wel geïnstalleerd staat.
Dus conclusie is dat je het offline pack juist beter geinstalleerd kan laten staan? (zodat hij minder van internet hoeft te pakken?) en je toch de zelfde kwaliteit behoudt?Kaasje123 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:13:
[...]
Dit lijkt mij de enige juiste conclusie. Dat zou anders werkelijk waar nergens op slaan.
Ik wil wel proberen te landen op een van de kleinste vliegvelden: Saba.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Nee ik bedoel daarmee dat je gewoon de highres image quality krijgt of je nou wel of niet de offline pack geïnstalleerd hebt en dat offline pack er alleen maar is omdat je anders zonder internet niet spelen kan.edgarf28 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:15:
[...]
Dus conclusie is dat je het offline pack juist beter geinstalleerd kan laten staan? (zodat hij minder van internet hoeft te pakken?) en je toch de zelfde kwaliteit behoudt?
Nee dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde.edgarf28 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:15:
[...]
Dus conclusie is dat je het offline pack juist beter geinstalleerd kan laten staan? (zodat hij minder van internet hoeft te pakken?) en je toch de zelfde kwaliteit behoudt?
Ik bedoelde eerder dat het niet uitmaakt voor het online gedeelte of je het offline gedeelte laat staan.
Offline is puur voor als je offline bent, lijkt er niet op dat de "stream" kleiner is als je de offline download laat staan. Althans zo had ik het begrepen
Het is volledig in te stellen zodat zelfs mensen zoals jij en ik het kunnen spelen met controller. Als je wil kan je voluit full sim gaan maar je kan het ook aardig simpel voor jezelf maken met assist A.I. e.d.ariekanari schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:19:
Ik weet niet of MSFS mij kan bekoren omdat het een hardcore sim is, maar als ik "doelloos" kan rondvliegen dan moet het wel lukken want dat is met FH4 ook geen probleem.
Ik wil wel proberen te landen op een van de kleinste vliegvelden: Saba.
Denk dat ik gewoon casual sightseeing ga doen.Kaasje123 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:22:
[...]
Het is volledig in te stellen zodat zelfs mensen zoals jij en ik het kunnen spelen met controller. Als je wil kan je voluit full sim gaan maar je kan het ook aardig simpel voor jezelf maken met assist A.I. e.d.
Beetje de locaties van mijn roadtrip in de VS herbezoeken.
Verder wel benieuwd of mijn eigen nieuwbouwwijk enigzins vertegenwoordigd is.
Daarvoor kan je op bingmaps kijken, als je nieuwbouwwijk daarop te vinden is, zal die ook in MSFS zitten.Mick3112 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Denk dat ik gewoon casual sightseeing ga doen.
[ Voor 92% gewijzigd door Perzikvrucht op 26-07-2021 13:52 ]
Mijn nieuwbouwwijk is op Bing Maps helaas nog niet goed vertegenwoordigd.Mick3112 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Denk dat ik gewoon casual sightseeing ga doen.
[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 26-07-2021 16:12 ]
DM de plaats en ik vlieg er even langs met Flightsim PC versie :-)Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:02:
[...]
Mijn nieuwbouwwijk is op Bing Maps helaas nog niet goed vertegenwoordigd.
Bing Maps
[Afbeelding]
Google Maps
[Afbeelding]
En ook Google Maps loopt nog achter, want tegenover mij staan inmiddels ook huizen
Ik wacht, ik smacht
nog een dag
en een nacht
Volgens mij is hij vanaf 27 July 00:00 te spelen in Nederland, of heb ik dat mis? Dat is nog maar iets minder dan 8 uur wachten.
Nope. Vanaf morgenmiddag 17:00 pas.TheVMaster schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Volgens mij is hij vanaf 27 July 00:00 te spelen in Nederland, of heb ik dat mis? Dat is nog maar iets minder dan 8 uur wachten.
[ Voor 17% gewijzigd door Koning-Admiraal op 26-07-2021 16:37 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
wereldwijde release op hetzelfde moment.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vandaar
Ach, die paar uur extra kunnen er ook nog wel bij :-)
Vraagje: de game gebruikt toch ook actuele lokale weergegevens?
TheVMaster schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:17:
[...]
VandaarOp zich zou je verwachten dat er gekeken wordt naar de regio van je Microsoft Account, maar blijkbaar is dat te ingewikkeld.
Ach, die paar uur extra kunnen er ook nog wel bij :-)
Jup. Live weather.DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:20:
Ik gooi de cockpitdeuren in ieder geval op het dubbele slot morgenavond. DO NOT DISTURB!!
Vraagje: de game gebruikt toch ook actuele lokale weergegevens?
BookmarkedRivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:25:
Handige site om beste en meest toegankelijke vliegtuig te kiezen.
haha. Kleine fuckup op Resetera gehad net?Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:02:
[...]
De mijne staat er wel op al is mijn blokje niet bijster interessant hoor. Gaat meer om mijn eigen idee.
De maps worden gedownload terwijl je speelt, he.lifeguard schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:47:
Is er eigenlijk een map toegankelijk welke MSFS gebruikt ingame zonder dat je het spel hoeft te spelen natuurlijk
Valt mee, maar blijkbaar gebruiken ze daar bij Asobo geen bing maps :-)Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:02:
[...]
Blijkbaar niet, wist ik veelDutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:33:
[...]
Moet je daar dan alsnog naar op zoek, als je alleen de base game gedownload hebt?
Edit: wat @Rivanov dus zegt.
Hè kolerezooi. Gelukkig heeft mijn vriendin avonddienst morgen
Hier ook maar beginnen met over mijn huis vliegen. Heb het al eens gezien bij mijn broer die wél een dikke PC heeft staan. Hartje Leiden is helaas niet zo mooi als in het echt,aar dat mag de pret niet drukken!
Ben zelf erg benieuwd hoe hij draait op de S. Zit te denken om zodra de boel weer leverbaar is toch maar een X te kopen want een TV upgrade begint met de vrij goedkope OLED modellen van LG (met HDMI 2.1
S ziet er dus ook fantastisch uit! Hyped!
[ Voor 68% gewijzigd door Thomas op 26-07-2021 18:19 ]
Weet ik, maar dacht dat er online een map was zoals Bing maps, en Google maps zodat je een beetje kon zien wat je in het spel kon verwachten.zetje01 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:53:
[...]
De maps worden gedownload terwijl je speelt, he.
Zo begon het bij mij ook met de S. Inmiddels heb ik de X staan en verwacht ik binnenkort een LG C1. Misschien dat ik MSFS nog ff uitstel tot dat momentThomas schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:12:
[...]
Ben zelf erg benieuwd hoe hij draait op de S. Zit te denken om zodra de boel weer leverbaar is toch maar een X te kopen want een TV upgrade begint met de vrij goedkope OLED modellen van LG (met HDMI 2.1) ook wel aanlokkelijk te worden. Dan zet ik de S lekker op m'n bureau.
Mick3112 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:45:
[...]
haha. Kleine fuckup op Resetera gehad net?
De mijne staat er wel op al is mijn blokje niet bijster interessant hoor. Gaat meer om mijn eigen idee.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/H0l25FudoFWkZ6CnbbN4sb7o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vy3ixpmwtZNPEbrd9Jp7F61r.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q0D1vIaDZJfvD3SZmI6KAYjL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z7mCHJ49Sm8lQ73KaBFX342Y.png?f=fotoalbum_large)