Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Die is er al lang.ariekanari schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:19:
Moet er geen MSFS-topic worden aangemaakt?
Microsoft Flight Simulator (2020)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook gewoon 750 paginas al 💪Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:22:
[...]
Die is er al lang.
Microsoft Flight Simulator (2020)
Eigenlijk geen idee of dat kan... anyway, fly safe!
Haha das best wel een tof idee eigenlijkjoneboon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:29:
Moet er geen tweakers gathering komen bij een specifieke airport morgen avond? Dikke chaos op de vertrekbaan
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat kan! Hoe, geen idee. Denk dat vliegen moeilijker is dan een online match starten.joneboon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:29:
Moet er geen tweakers gathering komen bij een specifieke airport morgen avond? Dikke chaos op de vertrekbaan
Flevoland airport anyone?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook een C1 op het oog. Ik wacht er sowieso nog een paar maandjes mee want heb de afgelopen tijd weer veel te veel ongein gekocht, maar zodra die Xbox gewoon leverbaar is, knallen die handel!BizzieBis schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:05:
[...]
Zo begon het bij mij ook met de S. Inmiddels heb ik de X staan en verwacht ik binnenkort een LG C1. Misschien dat ik MSFS nog ff uitstel tot dat momentAl zal dat moeilijk worden met het weer de laatste tijd.. leent zich uitstekend voor gamen.
Yup.efan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:53:
qua MSFS: het streamen van bing zou als het goed is moeten werken zonder xbox live, maar voor multiplayer heb je dat wel nodig denk ik, om met anderen te vliegen?
Ik dacht nog steeds dat deze in de GamePass zat....Vagax schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:20:
The Witcher 3 GOTY is nu 10 euro in de store, even binnen gehaald voor als de next-gen update ergens dit jaar valt
Maar is er dus al sinds Maart uitgehaald.
Ook maar even gekocht nu die in de aanbieding is! Thnx voor de tip!
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Rotterdam - The Hague Airport 💪Xgar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:31:
Deze limbo gaat morgen op zoek naar vliegveld Beek aka Maastricht Aachen Airport.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ga terug naar de jaren 80 en ga cocaïne smokkelen van Colombia naar Louisiana / Florida net zoals Barry SealXgar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:31:
Deze limbo gaat morgen op zoek naar vliegveld Beek aka Maastricht Aachen Airport.
Nog wat Forza H5 beelden
https://news.xbox.com/en-...asons-of-forza-horizon-5/
XBL: MRE Inc
Me tooXgar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:31:
En even over de Maas vliegen, kijken of het water deze week niet weer dreigt te overstromen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
De volledige video van een techdemo gemaakt door The Coalition.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Damn dit ziet er wel echt serieus goed uit.
Benieuwd hoe de 60 fps modus eruit ziet!
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 26-07-2021 21:54 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Prachtig! Hier ook erg benieuwd naar Forza 5. Heb 3 en 4 niet erg veel gespeeld, vond het verdomd irritant dat ze de DLC zo door je neus boorden.v8power67 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:54:
Horizon 5 beelden ;
[Streamable: Biomes_Farmland_4k30p]
[Streamable: Biomes_Volcano_4k30p]
[Streamable: Biomes_Canyon_4k30p]
Als iemand trouwens zin heeft om morgen avond een vlucht te maken, mijn gamertag is ThomasXIV, schroom niet me toe te voegen!
Voor de geïnteresseerden:Wom schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:40:
[YouTube: The Coalition - Alpha Point Technical Demo on Unreal Engine 5]
De volledige video van een techdemo gemaakt door The Coalition.
De bijhorende "making of" GDC presentatie. Morgenavond maar eens in alle rust bekijken.
YouTube: The Making of “Alpha Point”—UE5 Technical Demo | GDC 2021
Kan aan mij liggen, maar ik vond het kort en totaal niet indrukwekkend die zandbak demo.Caayn schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:56:
[...]
Voor de geïnteresseerden:
De bijhorende "making of" GDC presentatie. Morgenavond maar eens in alle rust bekijken.
YouTube: The Making of “Alpha Point”—UE5 Technical Demo | GDC 2021
Ligt niet perse aan jou. Het is weer een "woestijn"-achtige omgeving waardoor het allemaal al snel een beetje hetzelfde / been there done that aanvoelt. Dat is, helaas, opzich niet gek als je de huidige beperkingen van Nanite in gedachten neemt.drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:58:
[...]
Kan aan mij liggen, maar ik vond het kort en totaal niet indrukwekkend die zandbak demo.
Pfff echt nice, deze engine zou ook goed tot z'n recht komen voor iets anders dan een open world racer zou ik zeggen.v8power67 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:54:
Horizon 5 beelden ;
Zoals FableDutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Pfff echt nice, deze engine zou ook goed tot z'n recht komen voor iets anders dan een open world racer zou ik zeggen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben niet zo technisch ingesteld. En wil geen technische discussie starten, maar kan je het kort in lekentaal uitleggen?Caayn schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:03:
[...]
Ligt niet perse aan jou. Het is weer een "woestijn"-achtige omgeving waardoor het allemaal al snel een beetje hetzelfde / been there done that aanvoelt. Dat is, helaas, opzich niet gek als je de huidige beperkingen van Nanite in gedachten neemt.
It is not necessary to download the "World - Offline Mode" for base gameplay, however, downloading this will vastly improve the following:
- Interruption to streaming due to issues like low bandwidth
- The world (scenery)
- Air Traffic
- Weather Data
- Offline mode - A user will be barred from using this functionality without the Offline Scenery downloaded.
I know
Ja die maken volgens mij idd gebruik van dezelfde engine.DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:24:
[...]
I know. Maar zou dit dezelfde engine zijn als voor Fable gebruikt gaat worden? Zal vast wel bij nader inzien, zelfde dev.
Net de Forza 5 beelden gezien. Echt prachtig gewoon.
Ja, Fable wordt ook gemaakt in de ForzaTech Engine.DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:24:
[...]
I know. Maar zou dit dezelfde engine zijn als voor Fable gebruikt gaat worden? Zal vast wel bij nader inzien, zelfde dev.
En dan te bedenken dat dit nog de “oude” engine is aangezien het cross-gen ontwikkeld wordt.
De nieuwe Forza Motorsport en volgende Forza Horizon wordt enkel voor current-gen ontwikkeld met de nieuwe engine.. ongekend hoe mooi dat wordt!!
Shit. Moet ik toch weer even ruimte gaan maken...Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:22:
Denk dat ik toch maar het offline pack download.
It is not necessary to download the "World - Offline Mode" for base gameplay, however, downloading this will vastly improve the following:https://flightsimulator.z...Flight-Simulator-Xbox-FAQ
- The world (scenery)
- Air Traffic
- Weather Data
- Offline mode - A user will be barred from using this functionality without the Offline Scenery downloaded.
Maar hoe gaat dat in z'n werk dan, als je ook de offline pack download? Gebruikt de game dan beiden?
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 26-07-2021 22:34 ]
Inderdaad verbazingwekkend hoe mooi het eruitziet. Vraag me af hoe het eruit zal zien op een base Xbox OneRivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:27:
[...]
Ja, Fable wordt ook gemaakt in de ForzaTech Engine.
En dan te bedenken dat dit nog de “oude” engine is aangezien het cross-gen ontwikkeld wordt.
De nieuwe Forza Motorsport en volgende Forza Horizon wordt enkel voor current-gen ontwikkeld met de nieuwe engine.. ongekend hoe mooi dat wordt!!
Zat die gewoon in de gehele (90+GB) download inbegrepen?Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:22:
Denk dat ik toch maar het offline pack download.
It is not necessary to download the "World - Offline Mode" for base gameplay, however, downloading this will vastly improve the following:https://flightsimulator.z...Flight-Simulator-Xbox-FAQ
- The world (scenery)
- Air Traffic
- Weather Data
Ja.Thomas schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:03:
[...]
Zat die gewoon in de gehele (90+GB) download inbegrepen?
Als je hem niet zelf aktief verwijderd hebt, dan heb je hem.
Is ie ook ergens los te vinden? Anders laat ik 'm vannacht de volle mep opnieuw downloaden.zetje01 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:06:
[...]
Ja.
Als je hem niet zelf aktief verwijderd hebt, dan heb je hem.
TLDRuchiha tijntje schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:16:
[...]
Ben niet zo technisch ingesteld. En wil geen technische discussie starten, maar kan je het kort in lekentaal uitleggen?
Nanite kan o.a. (nog) niet overweg met:
- Flexibele/bewegende geometry.
- Doorzichtigheid.
O.a. gras en planten leunen sterk op deze twee punten (denk aan planten die steeds vaker meebewegen/buigen met de speler/wind).
Een woestijn is ideaal omdat je doorgaans geen doorzichtige elementen hebt en met name statische geometry/objecten.
Nanite is nog steeds hele gave tech (net als Lumen) en als paradepaardje van UE5 wordt dit natuurlijk veel getest/getoond
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 26-07-2021 23:42 ]
Ja. Als je 'Manage game installation' doet kan je daar de offline pack apart downloaden (of verwijderen)DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:33:
[...]
Is ie ook ergens los te vinden? Anders laat ik 'm vannacht de volle mep opnieuw downloaden.
Ondanks dat de woestijn demo niet door iedereen gewaardeerd werd (was zelf ook wat sceptisch) kreeg ik hier wel weer een next-gen gevoel bij
Dan krijgen we gewoon veel sandbox games!Caayn schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:39:
[...]
TLDR
Nanite kan o.a. (nog) niet overweg met:
- Flexibele/bewegende geometry.
- Doorzichtigheid.
O.a. gras en planten leunen sterk op deze twee punten (denk aan planten die steeds vaker meebewegen/buigen met de speler/wind).
Een woestijn is ideaal omdat je doorgaans geen doorzichtige elementen hebt en met name statische geometry/objecten.
Nanite is nog steeds hele gave tech (net als Lumen) en als paradepaardje van UE5 wordt dit natuurlijk veel getest/getoond
Fraai wel, zitten er ook auto’s inv8power67 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:54:
Horizon 5 beelden ;
Mwah, FH3 was op de XO in 1080p/30fps toch best een heel strakke gameDutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Inderdaad verbazingwekkend hoe mooi het eruitziet. Vraag me af hoe het eruit zal zien op een base Xbox One. Geloof niet dat je daar vrolijk van zal worden.
Fapper de fap fapv8power67 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:54:
Horizon 5 beelden ;
Als het juist is wat hier voorheen werd verkondigd dan krijg je de low res graphics te zien ipv de gestreamde high res graphics.DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:29:
[...]
Shit. Moet ik toch weer even ruimte gaan maken...
Maar hoe gaat dat in z'n werk dan, als je ook de offline pack download? Gebruikt de game dan beiden?
Geef mij maar high res graphics ipv dat acurate weer, met die *#€@regen mogen ze dat van mij lekker achterwege laten.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[Twitter: https://twitter.com/ascentthegame/status/1418971760624558088?s=21]
Dat weer is volledig instelbaar alsmede de tijd in het jaar en daarmee de stand van de zon. Ook tijd van de dag, zodat je overdag met zonsopgang of ondergang kan vliegen. De straten en steden worden zelfs verlicht met ai geplaatste verlichting. Zag bij het huis van een tweakert waar ik op verzoek langs ben gevlogen (belgie) draaiende windmolens. Bewolking is instelbaar, verschillende lagen, dichtheid etc, maar ook of het regent of niet. De wind maakt het vliegen realistisch. Met een kleine prop moet je redelijk compenseren, daar waar zo'n jet weer weinig last heeft. Het blijft een simulator en daar is het weer een belangrijke factor.justifire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:39:
[...]
Als het juist is wat hier voorheen werd verkondigd dan krijg je de low res graphics te zien ipv de gestreamde high res graphics.
Geef mij maar high res graphics ipv dat acurate weer, met die *#€@regen mogen ze dat van mij lekker achterwege laten.
Online overruled altijd offline.justifire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:39:
[...]
Als het juist is wat hier voorheen werd verkondigd dan krijg je de low res graphics te zien ipv de gestreamde high res graphics.
Ik denk dat het toch voordeel biedt als je het offline pack geïnstalleerd hebt, aangezien er dan minder load op het downloaden van assets ligt, omdat een deel in het offline pack zit en er daardoor dus accuratere air traffic en weather data gedownload kan worden.
Ik heb het Offline Pack zojuist gedownload in ieder geval. Mocht het alsnog geen voordeel bieden, dan is hij binnen 1 seconde weer verwijderd.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 27-07-2021 08:02 ]
Maar dit danRivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:01:
[...]
Online overruled altijd offline.
Ik denk dat het toch voordeel biedt als je het offline pack geïnstalleerd hebt, aangezien er dan minder load op het downloaden van assets ligt, omdat een deel in het offline pack zit en er daardoor dus accuratere air traffic en weather data gedownload kan worden.
Ik heb het Offline Pack zojuist gedownload in ieder geval. Mocht het alsnog geen voordeel bieden, dan is hij binnen 1 seconde weer verwijderd.
Rivanov in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Dat is wanneer je helemaal geen internetverbinding hebt.
Pffff vaag joh …Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:30:
[...]
Dat is wanneer je helemaal geen internetverbinding hebt.
Mag MS de volgende keer toch wel eens iets beter regelen / uit de doeken doen.
Zo f*cking hyped voor deze... The Ascent ziet er fantastisch uit, ik hou van die Blade Runner vibe! Donderdag, bring it on!justifire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:54:
Devs met zelfspot, ik hou er van !
[Embed]
[Afbeelding]
Sowieso, de value van Game Pass deze paar maanden is insane. Flight Sim, The Ascent, Psychonauts 2, Hades. Waar haal ik de tijd vandaan...
Oh, en Death's Door is echt heel leuk. Heeft me ook niks gekost dankzij MS Rewards
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het is 27 juli, maar ik kan Flight Simulator niet spelen. Sucks.
Wereldwijde release op 1 tijdstip. Zo kan iedereen hem tegelijk starten en de servers op hol laten slaan.Yonix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
Kan iemand mij vertellen waarom de (digitale) release van games, in de meeste gevallen, nog altijd gebonden is aan tijdzones?
Op dit moment ben ik in het bezit van een Xbox one en zit te overwegen een series x aan te schaffen. Ik speel met vrienden regelmatig games als fifa 21, F1 2020 en nba 2k19 online multiplayer. Mijn vrienden verwachten op korte termijn niet over te gaan stappen. Zoals ik het begrijp zijn de one game op de series x speelbaar maar betekend dit ook dat ik die games multiplayer met ze kan spelen terwijl ik op de series x zit en zij op de one? Of moet ik hiervoor de one en de series x beiden gebruiken? De series x voor singleplayer en de one voor multiplayer?
Slimme zet, want hiermee zorgen ze er ook nog eens voor dat de mensen niet eerder kunnen gaan spelen via de New Zealand manieruchiha tijntje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:15:
[...]
Wereldwijde release op 1 tijdstip. Zo kan iedereen hem tegelijk starten en de servers op hol laten slaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vermoedelijk het antwoord op de plotselinge Nieuw Zeeland migraties die je voorheen zag bij nieuwe releasesYonix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
Kan iemand mij vertellen waarom de (digitale) release van games, in de meeste gevallen, nog altijd gebonden is aan tijdzones?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik vind het maar stom en helemaal niet meer van deze tijd.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:15:
[...]
Wereldwijde release op 1 tijdstip. Zo kan iedereen hem tegelijk starten en de servers op hol laten slaan.
Goede tip! Had ook nog een berg punten liggen (25K+), dus 'Death's Door' was gratis. #NederlanderWillybubba schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:06:
[...]
Oh, en Death's Door is echt heel leuk. Heeft me ook niks gekost dankzij MS Rewards
Veel spellen zijn nog gewoon de Xbox one versie. Die hebben dan wat extra grafische instellingen op de series X. Geen actie vereist.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:17:
Vraagje.
Op dit moment ben ik in het bezit van een Xbox one en zit te overwegen een series x aan te schaffen. Ik speel met vrienden regelmatig games als fifa 21, F1 2020 en nba 2k19 online multiplayer. Mijn vrienden verwachten op korte termijn niet over te gaan stappen. Zoals ik het begrijp zijn de one game op de series x speelbaar maar betekend dit ook dat ik die games multiplayer met ze kan spelen terwijl ik op de series x zit en zij op de one? Of moet ik hiervoor de one en de series x beiden gebruiken? De series x voor singleplayer en de one voor multiplayer?
Er zijn ook bepaalde spellen die wel een aparte versie hebben. Volgens mij is Fifa er 1 van.
Dan zou je beide versies geinstalleerd kunnen hebben. Zal je wel weer een specifieke bundel nodig hebben om beide versies te kunnen hebben of je moet ze apart kopen.
Dus er is in principe een vorm van crossplatform multiplayer tussen de one en de series x? Dat zou wel heel fijn zijnMick3112 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:22:
[...]
Veel spellen zijn nog gewoon de Xbox one versie. Die hebben dan wat extra grafische instellingen op de series X. Geen actie vereist.
Er zijn ook bepaalde spellen die wel een aparte versie hebben. Volgens mij is Fifa er 1 van.
Dan zou je beide versies geinstalleerd kunnen hebben. Zal je wel weer een specifieke bundel nodig hebben om beide versies te kunnen hebben of je moet ze apart kopen.
Jezus dat ziet er goed uit, hoop dat de 60fps modus er ook goed uit ziet. Heb FH2 en 3 (natuurlijk) gewoon op 30 gespeeld en dat ging prima, maar ik merk dat ik eigenlijk niet lager wil dan 60.
Het is gewoon hetzelfde platform hè. Zou een beetje hetzelfde zijn dat Pc gamers met een 3080 niet tegen PC gamers met een 2070 zouden kunnen spelen. 😇Bozzel1987 schreef op Tuesday 27 July 2021 @ 09:38:
[...]
Dus er is in principe een vorm van crossplatform multiplayer tussen de one en de series x? Dat zou wel heel fijn zijn
[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 27-07-2021 09:43 ]
Ja er is crossplay tussen de One en de Series, ik speel veel met mijn broer die nu mijn One X heeft (en gebruikt mijn Gamepass op de One) en wij kunnen tot nu toe elk spel wat online multiplayer heeft samenspelen.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
[...]
Dus er is in principe een vorm van crossplatform multiplayer tussen de one en de series x? Dat zou wel heel fijn zijn
PS/XBL: Nogne
Voor zover ik weet zijn veruit de meeste games gewoon crossgeneration op die manier. Het kan zijn dat er een aantal games zijn waarvoor een aparte Series S/X en One versie is waar dit niet kan, maar dat is niet helemaal duidelijk, zou je per game moeten uitzoeken.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
[...]
Absoluut. Zo lang je maar dezelfde versie speelt werkt het prima.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
[...]
Er komen twee aparte versies. de 'Gold Edition' van 99 dollar (dus waarschijnlijk 99 euro) zal beide games bevatten (https://www.tweaktown.com...xt-gen-upgrade/index.html) .VFRRijder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:
Ja, ik zit hier ook mee voor BF 2042. Ik heb nu nog een One X, en pas volgend jaar zal ik ergens een Series X kopen. Maar kan ik dan nu alvast de BF 2042 Series S/X versie kopen zodat ik straks alles kan benutten?
Da's ook een lekker verdienmodel op die manier...Thomas schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Er komen twee aparte versies. de 'Gold Edition' van 99 dollar (dus waarschijnlijk 99 euro) zal beide games bevatten (https://www.tweaktown.com...xt-gen-upgrade/index.html) .
EA he. Ik vind dit ook maar balen. Zijn toch vrij veel games (ook van buiten Microsoft's eigen studio's) die gewoon aan smart delivery doen...Rossi46 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:51:
[...]
Da's ook een lekker verdienmodel op die manier...
Haha, maar werkt dan die Series S/X versie gewoon niet op de One X? Daar ben ik benieuwd naar. Prima als de specs etc dan nog zijn zoals de "last gen" versie.Thomas schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Er komen twee aparte versies. de 'Gold Edition' van 99 dollar (dus waarschijnlijk 99 euro) zal beide games bevatten (https://www.tweaktown.com...xt-gen-upgrade/index.html) .
Ik ga er vanuit dat die niet werkt op de One X nee. Misschien heb je geluk en tegen de tijd van release al een Series X gescoord, is wel het meest kosten-effectief.VFRRijder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:55:
[...]
Haha, maar werkt dan die Series S/X versie gewoon niet op de One X? Daar ben ik benieuwd naar. Prima als de specs etc dan nog zijn zoals de "last gen" versie.
VFRRijder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:55:
[...]
Haha, maar werkt dan die Series S/X versie gewoon niet op de One X? Daar ben ik benieuwd naar. Prima als de specs etc dan nog zijn zoals de "last gen" versie.
De Xbox Series X|S versie lijkt ook de Xbox One versie te bevattenThomas schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:56:
[...]
Ik ga er vanuit dat die niet werkt op de One X nee. Misschien heb je geluk en tegen de tijd van release al een Series X gescoord, is wel het meest kosten-effectief.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Edit: Mogelijk krijg je enkel toegang tot de beta/early access versie op de Xbox One met deze versie
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 27-07-2021 10:04 ]
Op de One X krijg je de Series X versie simpelweg niet te zien, lijkt mijVFRRijder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:55:
[...]
Nee. Uiteraard niet.VFRRijder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:55:
[...]
Zo ik zat dus fout, nou bij dezeCaayn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:01:
[...]
[...]
De Xbox Series X|S versie lijkt ook de Xbox One versie te bevattenDit zie je ook bij bijvoorbeeld Call Of Duty, waarbij de next-gen versie beide versies bevat.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Edit: Mogelijk krijg je enkel toegang tot de beta/early access versie op de Xbox One met deze versieLekker verwarrend weer EA.
Inclusief Fifa21 ? Ik had deze namelijk op de PS5 en had de PS5 versie geinstalleerd staan. Toen mijn neefje op zijn PS4 mijn uitnodigde voor een online potje, lukte dat niet totdat ik de PS4 versie op mijn PS5 had geinstalleerd. Ik had toen dus 2x Fifa 21 op mijn PS5 staan.Nogne schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:42:
[...]
Ja er is crossplay tussen de One en de Series, ik speel veel met mijn broer die nu mijn One X heeft (en gebruikt mijn Gamepass op de One) en wij kunnen tot nu toe elk spel wat online multiplayer heeft samenspelen.
Ik dacht dat dit met Fifa ook voor de Xbox zo was, maar blijkbaar dus niet ? Met andere woorden: jij hebt de Series X versie op je Series X en kunt daarmee online multiplayer doen tegen een One X zonder twee versies van Fifa op je Series X te hebben staan ?
Dat is dus het wonder dat Smart Delivery heet. Je weet wel, die geweldige functie die iedereen maar een Marketing Gimmick noemde maar in de praktijk gewoon ongekend goed werkt. En waar Sony dus grandioos in faalt.MRE-Inc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:21:
[...]
Inclusief Fifa21 ? Ik had deze namelijk op de PS5 en had de PS5 versie geinstalleerd staan. Toen mijn neefje op zijn PS4 mijn uitnodigde voor een online potje, lukte dat niet totdat ik de PS4 versie op mijn PS5 had geinstalleerd. Ik had toen dus 2x Fifa 21 op mijn PS5 staan.
Ik dacht dat dit met Fifa ook voor de Xbox zo was, maar blijkbaar dus niet ? Met andere woorden: jij hebt de Series X versie op je Series X en kunt daarmee online multiplayer doen tegen een One X zonder twee versies van Fifa op je Series X te hebben staan ?
Haha, je hoeft mij niet te overtuigen dat Smart Delivery goed werkt, maar ik dacht echt dat Fifa daar destijds niet aan meedeedRivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Dat is dus het wonder dat Smart Delivery heet. Je weet wel, die geweldige functie die iedereen maar een Marketing Gimmick noemde maar in de praktijk gewoon ongekend goed werkt. En waar Sony dus grandioos in faalt.
Alles wat Microsoft met de Series X|S doet is marketing praat. We zijn er allemaal ingestonken. De haat die ik vandaag en gisteren ook weer las op Flight Simulator
Begreep je overigens verkeerd.. het is volgens mij alsnog niet mogelijk om met de next/current-gen versie tegen de last-gen versie te spelen in FIFA.MRE-Inc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Haha, je hoeft mij niet te overtuigen dat Smart Delivery goed werkt, maar ik dacht echt dat Fifa daar destijds niet aan meedeedBlijkbaar wel dus....
Alles wat Microsoft met de Series X|S doet is marketing praat. We zijn er allemaal ingestonken. De haat die ik vandaag en gisteren ook weer las op Flight SimulatorAch, hoe harder ze haten, des te meer weet ik dat Xbox op je juiste weg zit
Smart delivery werkt echt super, hoef niet te gaan zoeken naar de juiste versie, werkt gewoonMRE-Inc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Haha, je hoeft mij niet te overtuigen dat Smart Delivery goed werkt, maar ik dacht echt dat Fifa daar destijds niet aan meedeedBlijkbaar wel dus....
Alles wat Microsoft met de Series X|S doet is marketing praat. We zijn er allemaal ingestonken. De haat die ik vandaag en gisteren ook weer las op Flight SimulatorAch, hoe harder ze haten, des te meer weet ik dat Xbox op je juiste weg zit
Echt goed gedaan nu met dat comparen.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2021 10:53 ]
Heb gewoon de volledige game incl Premium Deluxe gekocht. Dat is op dit moment ook de enige manier.
Stevig prijsje wel toch?Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Heb gewoon de volledige game incl Premium Deluxe gekocht. Dat is op dit moment ook de enige manier.
Ooh zo, ja die heb ik ook maar. Misschien is het ooit eens handig als full game I.p.v. gamepass, geen idee.Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat GamePass + upgrade goedkoper gaat zijn dan de volledige game via
(bijvoorbeeld) Brazilië.
Het feit dat ik op mijn PS5 elke keer CoD opnieuw moet downloaden bij een nieuwe update ivm ruimtegebrek geeft voor mij al aan dat MS deze ronde gewonnen heeft. It just worksRivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Dat is dus het wonder dat Smart Delivery heet. Je weet wel, die geweldige functie die iedereen maar een Marketing Gimmick noemde maar in de praktijk gewoon ongekend goed werkt. En waar Sony dus grandioos in faalt.
Voor een FH5 daarintegen tik ik 't zonder nadenken af.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 27-07-2021 10:57 ]
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Zo maar dat is me een partij irritant he. Daardoor kan ik dus 145 GB van mijn Ps5 niet gebruiken.shoombak schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Het feit dat ik op mijn PS5 elke keer CoD opnieuw moet downloaden bij een nieuwe update ivm ruimtegebrek geeft voor mij al aan dat MS deze ronde gewonnen heeft. It just works
Klein SSDtje kan ik nog wel inkomen maar los dat dan op zijn minst op.
Nee hoor Pre-loaden met Gamepass kan ook al (even).cypress3d schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:56:
Flight Sim voor gamepass gebruikers die kunnen hem pas downloaden vanavond om 17:00? Alleen als hem koopt kan je hem via smart delivery doen?
Nee hoor. Als je creatief bent niet.
Je kunt praktisch iedere game installeren op de Xbox, of je 'm nu hebt gekocht of niet. Dat werkt via de Game Pass app op je mobiele telefoon.cypress3d schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:56:
Flight Sim voor gamepass gebruikers die kunnen hem pas downloaden vanavond om 17:00? Alleen als hem koopt kan je hem via smart delivery doen?
Flight Simulator kun je al sinds vorige week downloaden.
Ik heb beide en voorlopig is XSX de betere console voor mij. De PS5 heeft een paar leuke games en voor al de rest grijp ik naar XSX.MRE-Inc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:29:
[...]
We hebben ook een XSS in huis voor de kinderen omdat je de gamepass kan delen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |