Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:26:
[...]

Je moet helemaal niks. ;)
Maar standaard download hij de volledige 97GB incl de offline pack. Wil je die op voorhand al niet downloaden, dan kun je dat aanpassen via Manage Games & Add-ons

Maar daarvoor moet je dus wel even die kleine preload verwijderen, want die zorgt er voor dat de update gedownload wordt van 97GB.
Dat kon ik dus niet, die 97GB stond er bij mij niet bij, alleen de kleine preload van 200.x MB. Die verwijderd en daarna kwam wel de 97GB tevoorschijn.

Download hem gewoon volledig, geen cloud/streaming nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:23:
Waarom heeft Grounded geen Game Pass logo? Is notabene zelfs via Cloud te spelen :)

Niet dat ik hier nu een antwoord op verwacht, maar dat valt mij dan weer op :p
Omdat ik die heb gekocht :) Zelfde geldt voor Human Fall Flat.

Met uitzondering van Hitch hiker allemaal GP games.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:33:
[...]

Omdat ik die heb gekocht :) Zelfde geldt voor Human Fall Flat.

Met uitzondering van Hitch hiker allemaal GP games.
Hmm, ik heb Minecraft Dungeons gekocht en daar staat bij mij wel Game Pass bij? Naja, geen halszaak hoor. Zou wel logische verklaring zijn.

Zag trouwens dat alle delen van Dead Space ook op Game Pass staan. Gezien het nieuws van vandaag wel weer hernieuwde interesse daar in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:47:
[...]

Hmm, ik heb Minecraft Dungeons gekocht en daar staat bij mij wel Game Pass bij? Naja, geen halszaak hoor. Zou wel logische verklaring zijn.

Zag trouwens dat alle delen van Dead Space ook op Game Pass staan. Gezien het nieuws van vandaag wel weer hernieuwde interesse daar in.
Hmm dan weet ik het niet. Het was de enige verklaring die ik kon bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:10:
[...]

Ik zit er stiekem wel naar te kijken. Echter eerst maar ff afwachten hoe het speelt enzo :P

De Umbrella run in Deaths door is ook binnen :). Nu nog op zoek naar de laatste secrets. Sta nu op 97.5%…

Edit:

En klaar 1000GS. Wat een geweldige game _/-\o_
Ik ben nu wel stiekem bang dat Tunic nu een beetje tegen gaat vallen nu ik Death's Door heb gespeeld. Het is namelijk een beetje hetzelfde type game en het is erg lastig om dit even te overtreffen.

Nu op naar Last Stop. Ik vond Virginia een leuk spel, dus verwacht dat ik me hier ook wel mee ga vermaken. Ik ga een weekendje weg, dus misschien een prima game om via Xcloud te spelen in de verloren momentjes

Daarnaast ook maar Rija geinstalleerd.

Gamepass is the gift that keeps on giving. O+

[Afbeelding]
Ik zie daar nu The Ascent en Forza tussen staan, werkt dat met gamepass altijd zo dat je een soort van placeholder kunt installeren?

Ik vergeet nog al eens van (vaak kleinere) games wanneer ze nou uitkomen. Placeholder installeren en dan herinnert worden zou dus precies ideaal voor mij zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:14:
[...]

Ik zie daar nu The Ascent en Forza tussen staan, werkt dat met gamepass altijd zo dat je een soort van placeholder kunt installeren?

Ik vergeet nog al eens van (vaak kleinere) games wanneer ze nou uitkomen. Placeholder installeren en dan herinnert worden zou dus precies ideaal voor mij zijn.
Sommige kunnen idd al een soort van geïnstalleerd worden. Je krijgt volgens mij alleen geen melding dat je hem kunt gaan spelen op release date.

————

[Twitter: https://twitter.com/humanfallflat/status/1418239780719038464?s=21]

Dat Human Fall Flat sinds zijn release 5 jaar geleden een succes is, is nu wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:17:
[...]

Sommige kunnen idd al een soort van geïnstalleerd worden. Je krijgt volgens mij alleen geen melding dat je hem kunt gaan spelen op release date.
Aah dat is jammer maar alvast een placeholder installeren is ook al wel een stap vooruit vanaf vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:29:
[...]

Download hem gewoon volledig, geen cloud/streaming nodig.
Maar dan schijn je juist in te leveren op kwaliteit 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:14:
[...]

Even de offline pack verwijderen. Scheelt je ruim 50GB. ;)
Thanks voor de gouden tip! Waarom zou je zoiets überhaupt maken :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!
XBOX SUMMER SALE !!
Ruim 700 spellen / dlc in de aanbieding :*)

https://xbox-store-checke...-2021-ultimate-game-sale/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:57
justifire schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:33:
[...]

Maar dan schijn je juist in te leveren op kwaliteit 8)7
Streamt die niet alsnog textures dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
Caelorum schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Streamt die niet alsnog textures dan?
Bij de 97Gb versie kan je kiezen of die mag streamen of niet in de settings volgens mij.
Offline mode is kaler dan online mode. De vraag is hoeveel die moet streamen, de complete world is gigantisch, maar jij bestrijkt echt 'niks' als je een route vliegt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Valve Steam Deck ziet er wel erg nice uit trouwens. Je kunt er gewoon windows op installeren en dan dus ook in beginsel alle games spelen uit de store en Gamepass (mits crossbuy etc.) . Ik ben best wel gecharmeerd geraakt van Xcloud op mijn telefoon, maar een dergelijk device is dan toch net wat beter. Als MS met een handheld was gekomen, bijv. Series Y, dan had ik die ook direct gehaald. Voor de Steam Deck wacht ik nog even op wat reviews, maar als die positief zijn, met windows en Xbox games, dan ga ik die denk ik wel een keer halen. Play everything everywhere. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Bij de 97Gb versie kan je kiezen of die mag streamen of niet in de settings volgens mij.
Offline mode is kaler dan online mode. De vraag is hoeveel die moet streamen, de complete world is gigantisch, maar jij bestrijkt echt 'niks' als je een route vliegt natuurlijk.
Ik las juist dat als je online speelt, het offline bestand helemaal niet wordt gebruikt. Offline zal vooral handig zijn voor mensen met een datalimiet op hun internetabonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 23-07-2021 09:31 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Series Y zit ik inderdaad ook wel op te wachten. Hoop echt dat MS daar ooit eens een onderzoek naar gaat doen qua haalbaarheid en wensen van de consumenten.

Cloud is aardig, maar toch niet echt wat ik als goede oplossing vind.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.twitch.tv/jurdman

twitch stream van iemand die (legaal geloof ik) MSFS op de xbox speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
On_E schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:31:
[...]

Ik las juist dat als je online speelt, het offline bestand helemaal niet wordt gebruikt. Offline zal vooral handig zijn voor mensen met een datalimiet op hun internetabonnement.
Klopt, maar heb ergens gelezen dat je het alsnog kan overriden in de settings.
Ik ga gewoon streamen, heb 1000/40 (via kabel) en 3TB tijdens de piekuren, zal ik wel mee toekomen zeker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:51
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:27:
Die Valve Steam Deck ziet er wel erg nice uit trouwens. Je kunt er gewoon windows op installeren en dan dus ook in beginsel alle games spelen uit de store en Gamepass (mits crossbuy etc.) . Ik ben best wel gecharmeerd geraakt van Xcloud op mijn telefoon, maar een dergelijk device is dan toch net wat beter. Als MS met een handheld was gekomen, bijv. Series Y, dan had ik die ook direct gehaald. Voor de Steam Deck wacht ik nog even op wat reviews, maar als die positief zijn, met windows en Xbox games, dan ga ik die denk ik wel een keer halen. Play everything everywhere. :)
Als je er een soort afgeslankte versie van Windows op kan zetten, en je via een link xCloud fullscreen kan zetten en dan de controller van de Steam Deck zou werken, heb je ineens een mobiele xbox bij je :)
Ik wacht de recenties ook even af. Speel zelf nauwelijks op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
Ik heb gisteravond nog eens Forza Horizon 4 geprobeerd te spelen via mijn Galaxy S21, maar die lag was toch wel meer dan noticeable. Tot op een punt dat ik het spel gewoon niet kon spelen.

Was het niet zo dat bepaalde games nog op XBO draaiden bij Xbox Cloud gaming of is alles al geupgrade naar XSX sinds juli? Dit voelde helaas nog steeds niet zoals ik het zou willen, het moet wel speelbaar blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:44:
[...]

Als je er een soort afgeslankte versie van Windows op kan zetten, en je via een link xCloud fullscreen kan zetten en dan de controller van de Steam Deck zou werken, heb je ineens een mobiele xbox bij je :)
Ik wacht de recenties ook even af. Speel zelf nauwelijks op Windows.
Ik denk ook dat je prima de (meeste) xbox games native via Windows kunt installeren (via Gamepass Ultimate dan wel als ze crossbuy zijn) en kunt spelen. Heb je niet eens xCloud nodig :). Dat zou pas echt een mobiele xbox zijn en een instant buy. Die Steam Deck heeft zelfs back buttons. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:47:
Ik heb gisteravond nog eens Forza Horizon 4 geprobeerd te spelen via mijn Galaxy S21, maar die lag was toch wel meer dan noticeable. Tot op een punt dat ik het spel gewoon niet kon spelen.

Was het niet zo dat bepaalde games nog op XBO draaiden bij Xbox Cloud gaming of is alles al geupgrade naar XSX sinds juli? Dit voelde helaas nog steeds niet zoals ik het zou willen, het moet wel speelbaar blijven :)
Alles is geupgrade normaal gezien. Maar ik merk helaas ook nog wel wat verschil in ervaring. Op mijn Surface laptop heb ik overigens de beste performance, de iPad geeft eigenlijk altijd een mindere ervaring (beide op Wifi).

Cities: Skylines werkt heel goed, maar Forza is beetje wisselvallig inderdaad. Zou het zelf nog niet als volledige vervanging durven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:41:

twitch stream van iemand die (legaal geloof ik) FSMS op de xbox speelt
Ziet er goed uit! Hij speelt met de normale controller overigens.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Inderdaad. En als je de opties ziet is het voor casual spelers als ik echt heel erg goed te doen. Zou voor mij persoonlijk wel eens goty kunnen gaan worden.

Overigens wel de nodige pop ins. Maar niet heel hinderlijk, en gezien de hoeveelheid details ook niet verwonderlijk.

Mijn vader kan totaal geen engels, maar is wel erg geinteresseerd. Als ik hem zo door de menu's zie gaan denk ik dat het ook wel gaat lukken om hem het echt te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Het is ook moeilijk te vinden welke hardware nu precies ondersteund wordt, op PC kan je werkelijk elke controller inpluggen (zelfs originele T-flight werkt nog), maar weinig nog over te vinden buiten die aankondigingen van de nieuwe productlijnen wat er later uit komt.

De T-flight hotas lijkt wel te werken (vanuit Elite Dangerous), maar de T-16000M dus (nog) niet, maar in de Q&A van april dit jaar gaven ze aan enkel de specifiek 'x-box' compatible te gaan ondersteunen (ergo de nieuwe T-Flight One en de honeycomb), maar of die zijn nog lang niet beschikbaar, of zullen de komende tijd zijn uitverkocht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 18:00
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:16:
[...]
Mijn vader kan totaal geen engels, maar is wel erg geinteresseerd. Als ik hem zo door de menu's zie gaan denk ik dat het ook wel gaat lukken om hem het echt te laten spelen.
Als het goed is, zijn de menu's in het Nederlands
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBIyTkxGQH77wxkwnHIZo8HIx0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6cMl7JtTa03Q2dWHxji1HUI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Thom2289 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]
Ah gaaf. Dacht dat ik daar al een keer naar gekeken had en dat dat er niet was. blijkbaar dus wel, scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Dan waarschijnlijk toch maar streaming aanzetten, hoe meer kwaliteit hoe beter.

Benieuwd hoeveel hij dan verbruikt en of de verbinding dichtgetrokken wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:27:
Ik heb er gelijk een gereserveerd maar ik ga er in ieder geval in eerste instantie gewoon Steam os op laten staan (oa vanwege de beloofde game suspend functionaliteit, en ik ben heel benieuwd hoe alles werkt met proton... En ik heb al een hoop games in Steam en andere stores). Gamepass games daar lokaal op installeren zal niet werken vanwege uwp denk ik, maar aan de andere kant is het de vraag of je dat op zo'n storage constrained device wil (als je er al Windows op zet) omdat je nauwelijks controle hebt over hoeveel opslag het gebruikt (en als het mis gaat moeten mensen vaker hun schijf formatteren om ruimte terug te krijgen).

Ik ga echter zeker wel proberen om Xbox streaming er op aan de gang te krijgen, lokaal of cloud. Ik verwacht dat dat zeker wel moet kunnen... Als het een groot succes wordt dan zie ik Microsoft er zelfs wel een native client voor maken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:41:

twitch stream van iemand die (legaal geloof ik) FSMS op de xbox speelt
Flycrosoft Might Simulator? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Flycrosoft Might Simulator? :+
LOL, zal hem even aanpassen :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Segafreak83 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:18:
[...]

Dan waarschijnlijk toch maar streaming aanzetten, hoe meer kwaliteit hoe beter.

Benieuwd hoeveel hij dan verbruikt en of de verbinding dichtgetrokken wordt.
Op PC:
- Min: 5Mbps
- Recommended: 20Mbps
- ideal: 50Mbps

XBOX zal wel tussen de 20-50Mbps inzitten op 4k vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:29:
[...]

Ik heb er gelijk een gereserveerd maar ik ga er in ieder geval in eerste instantie gewoon Steam os op laten staan (oa vanwege de beloofde game suspend functionaliteit, en ik ben heel benieuwd hoe alles werkt met proton... En ik heb al een hoop games in Steam en andere stores). Gamepass games daar lokaal op installeren zal niet werken vanwege uwp denk ik, maar aan de andere kant is het de vraag of je dat op zo'n storage constrained device wil (als je er al Windows op zet) omdat je nauwelijks controle hebt over hoeveel opslag het gebruikt (en als het mis gaat moeten mensen vaker hun schijf formatteren om ruimte terug te krijgen).

Ik ga echter zeker wel proberen om Xbox streaming er op aan de gang te krijgen, lokaal of cloud. Ik verwacht dat dat zeker wel moet kunnen... Als het een groot succes wordt dan zie ik Microsoft er zelfs wel een native client voor maken.
Ja daarom wacht ik nog even op de reviews. Ben zelf wel beetje verknocht aan het Xbox platform. Heb amper games in de steam store of andere stores dus vandaar. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Crosspost met Flight Sim topic.

Resetera topic met veel Series X|S screenshots.

https://www.resetera.com/...-series-s-screens.461148/

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 23-07-2021 11:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thom2289 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]
Ik hoop dat menu's wel Engels zijn wanneer je de console op Engels hebt gezet.
Heb namelijk een hekel aan Nederlandse menu's :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:50:
[...]

Ik hoop dat menu's wel Engels zijn wanneer je de console op Engels hebt gezet.
Heb namelijk een hekel aan Nederlandse menu's :X
Ja, want mijn menu is gewoon Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Ja, want mijn menu is gewoon Engels
Niceee!! :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Meneer UYL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:53:
Wat vinden jullie van deze? Navy green/blue met lichtere blauwe accenten.
Hij is binnen hoor! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nx8uV5Xnpr7bEUoqUBCkXTNVdBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sy7gt0wJAqiGSKC2AWf8mBZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsU2oOYtE1-Nm4GpdYDbi5joRVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0ThFuidNxMfHIrBuNXTxNqg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pFjyIy7GnqJT5Z_4_ZpVmWNSUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQ8oUNzMaiHJ1RZL6nN6LZWF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSZqFn2LWhUU-falxqD4-LNX6ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2KzVepCROwC4ydRrBQKaaQrP.jpg?f=fotoalbum_large

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier nog een Australische streamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:46
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:16:
[...]

Inderdaad. En als je de opties ziet is het voor casual spelers als ik echt heel erg goed te doen. Zou voor mij persoonlijk wel eens goty kunnen gaan worden.

Overigens wel de nodige pop ins. Maar niet heel hinderlijk, en gezien de hoeveelheid details ook niet verwonderlijk.

Het ziet er allemaal heeel goed uit.
Ook hoe hij even snel tussendoor wat instellingen kan aanpassen. Dus, eeehhmm de user interface.
Ik kan niet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:29

Vagax

Hehe

Plots heel veel zin in MFS :D

Ben ook warm geworden van Battlefield 2042 dus die twee met Halo Infinite en Forza Horizon 5 kan het nog een goed jaar worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:36:
[...]

Op PC:
- Min: 5Mbps
- Recommended: 20Mbps
- ideal: 50Mbps

XBOX zal wel tussen de 20-50Mbps inzitten op 4k vermoed ik.
Dat valt mij heel erg mee *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had die FS filmpjes niet moeten aanklikken. Ik heb helemaal geen tijd voor FS ;( :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:37:
Ik had die FS filmpjes niet moeten aanklikken. Ik heb helemaal geen tijd voor FS ;( :F
Vaderlijke stem: "Dan maak je maar tijd."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb op 14/07 een controller besteld voor mijn zoontje (voor zijn 9de verjaardag), vandaag stond FedEx aan de deur. Op 9 dagen de controller op de mat, komende van China is impressive :).
De naam staat niet in het midden, dat is omdat er nog wat achter staat, maar dat is te prive.
Bumpers en triggers zijn net als de sticks in shock blue.

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51330703990_d1c0ef35ed_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
op 1 uur 32 minuten crashed hij de game. Hoop niet dat dit veel zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:27:
[...]

op 1 uur 32 minuten crashed hij de game. Hoop niet dat dit veel zal gebeuren.
Heb die andere streamer even zitten kijken maar die crashte vooral zijn vliegtuigen :+

Vond het wel jammer dat op het moment dat je vliegtuig beschadigt raakt hij weg schakelt en alleen een melding geeft van de schade. Zelfs toen hij probeerde te landen op een grasveld sprong de game ineens weg en zei dat het landingsgestel beschadigd was.

Het zag er wel erg mooi uit, ik ga ook zeker wel eens wat leuke plekjes op aarde vanuit de lucht verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:25:
Ik heb op 14/07 een controller besteld voor mijn zoontje (voor zijn 9de verjaardag), vandaag stond FedEx aan de deur. Op 9 dagen de controller op de mat, komende van China is impressive :).
De naam staat niet in het midden, dat is omdat er nog wat achter staat, maar dat is te prive.

[Afbeelding]
Nice! Die van mij was ook de 14e besteld.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei lekker al die Xbox beelden van Flight Simulator. Dat worden lange dagen wachten 🙃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:32:
[...]

Heb die andere streamer even zitten kijken maar die crashte vooral zijn vliegtuigen :+

Vond het wel jammer dat op het moment dat je vliegtuig beschadigt raakt hij weg schakelt en alleen een melding geeft van de schade. Zelfs toen hij probeerde te landen op een grasveld sprong de game ineens weg en zei dat het landingsgestel beschadigd was.

Het zag er wel erg mooi uit, ik ga ook zeker wel eens wat leuke plekjes op aarde vanuit de lucht verkennen :)
Ik denk dat ze willen voorkomen dat er allemaal 'terroristenfilmpjes' op youtube verschijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:32:
[...]

Ja het zou wel gaaf zijn als er een schade model in zou zitten idd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er al iets bekend hoe flight simulatior gaat draaien op de X qua resolutie en hz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:52

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:25:

[Afbeelding]
Krijg je nog gedoe met de douane qua inklaringskosten met deze bestellingen?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:29

Vagax

Hehe

Farabi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:14:
is er al iets bekend hoe flight simulatior gaat draaien op de X qua resolutie en hz?
4k 30 fps

En voor een "langzame" game als MFS vind ik dat niet eens erg

[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 23-07-2021 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ben wel benieuwd hoe FlightSim draait wanneer VRR aan staat. MS heeft al aangegeven dat ze in het geval van VRR de framerate cap van 30fps los laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
En geen gepruts met drivers en grafische instellingen om het een beetje draaiend te krijgen want ... er zijn helemaal geen grafische instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Caayn schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:22:
Ben wel benieuwd hoe FlightSim draait wanneer VRR aan staat. MS heeft al aangegeven dat ze in het geval van VRR de framerate cap van 30fps los laten.
IK ben heel benieuwd naar de video van Digital Foundry die er 100% een uitgebreide review van zullen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:22:
Op sommige plekken haalt de Series X 4K/60. Dat zal uiteraard voornamelijk de woestijngebieden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:23:
[...]

IK ben heel benieuwd naar de video van Digital Foundry die er 100% een uitgebreide review van zullen maken
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:24:
[...]

Op sommige plekken haalt de Series X 4K/60. Dat zal uiteraard voornamelijk de woestijngebieden zijn.
Zekers. DF zal er zeker induiken en de XSX en XSS zullen ongetwijfeld het nodige boven de 30fps kunnen aantikken.

Stukje nieuwsgierigheid richting de toekomst :) Insomniac (R&C 120Hz/40fps) en MS (VRR) zetten nu belangrijke eerste stappen om, wanneer mogelijk, van de 30fps (of een meervoud daarvan) als target/cap standaard af te stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MSFS is gewoon dé podcast game bij uitstek. Heerlijk gewoon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel leuk om te zien dat er best wat enthousiasme is voor MSFS. :) Zoals @Rivanov zegt, echt een ideale game om lekker te chillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:44:
MSFS is gewoon dé podcast game bij uitstek. Heerlijk gewoon. :)
Ja dat lijkt me heerlijk. Vrouw naar bed, podcastje aan en een beetje vliegen.

Edit: Overigens luister ik bij de meeste games wel een podcast. Gaat erg goed samen.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 23-07-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:01:
[...]

Ja dat lijkt me heerlijk. Vrouw naar bed, podcastje aan en een beetje vliegen.

Edit: Overigens luister ik bij de meeste games wel een podcast. Gaat erg goed samen.
Ik ook. Forza Horizon is daar ook een perfecte game voor.

Maar zelfs bij Yakuza zet ik een podcast op. Versta die Japanse voice over toch niet en lees toch de subtitles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Ik ook. Forza Horizon is daar ook een perfecte game voor.

Maar zelfs bij Yakuza zet ik een podcast op. Versta die Japanse voice over toch niet en lees toch de subtitles. ;)
PPff.. ik word al moe als ik er aan denk :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
zetje01 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:34:
[...]

PPff.. ik word al moe als ik er aan denk :-)
Ik kan dat eigenlijk gewoon echt niet... Heb het wel eens geprobeerd maar dan merk ik op een gegeven moment dat ik geen flauw idee heb wat ze de afgelopen 5 minuten gezegd hebben in de podcast. En als ik op de podcast focus dan ben ik uiteindelijk gewoon niks aan het doen in de game. Multitasken zit er voor mij gewoon niet in :P (behalve een audioboek luisteren terwijl ik rij of met de hond loop, maar zelfs dan zodra ik even meer op het verkeer moet focussen of een andere hond of zo, moet ik daarna weer terug springen om te horen wat ik gemist heb)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
Finraziel schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:38:
[...]

Ik kan dat eigenlijk gewoon echt niet... Heb het wel eens geprobeerd maar dan merk ik op een gegeven moment dat ik geen flauw idee heb wat ze de afgelopen 5 minuten gezegd hebben in de podcast. En als ik op de podcast focus dan ben ik uiteindelijk gewoon niks aan het doen in de game. Multitasken zit er voor mij gewoon niet in :P (behalve een audioboek luisteren terwijl ik rij of met de hond loop, maar zelfs dan zodra ik even meer op het verkeer moet focussen of een andere hond of zo, moet ik daarna weer terug springen om te horen wat ik gemist heb)
Zéér herkenbaar. Zelfs podcasts luisteren met de honden wil ook niet werken, vooral als er inderdaad een andere hond komt of verkeer of zelfs de kleinste afleiding.

Als ik het al doe is het met die Xbox Wireless headset waarbij ik ook Youtube ofzo kan luisteren en een game speel waar ik niet zoveel hoef te focussen op audio omdat de audio niet echt boeiend is (Unruly Heroes of een andere simpelere platformer).

Het enige dat me nog lukt is zoals ze het hier zeggen "sc**ten en de krant lezen" :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Thrace Grumble schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:15:
[...]

Krijg je nog gedoe met de douane qua inklaringskosten met deze bestellingen?
Ik denk dat MS dat allemaal regelt, heb in elk geval niets moeten bijbetalen en verwacht dar ook niet als je op de in mijn geval Belgische site van een bedrijf besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-10 20:33
Misschien is het hier al een keer behandeld, maar ik kan het zo niet terug vinden.
Sinds dat ik mijn series X heb hoor ik geen dialogen meer tijdens het gamen. Vooral bij Warzone is dit irritant, ik heb het geluid op 5.1 gecomprimeerd staan.
Als ik deze wissel met stereo dan hoor ik wel alles goed, maar dan heb ik natuurlijk geen 5.1.

Iemand een idee hoe dit kan?

Ps op de headset is alles gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:12

Phydomir

Dennis

dropkikker schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:02:
Misschien is het hier al een keer behandeld, maar ik kan het zo niet terug vinden.
Sinds dat ik mijn series X heb hoor ik geen dialogen meer tijdens het gamen. Vooral bij Warzone is dit irritant, ik heb het geluid op 5.1 gecomprimeerd staan.
Als ik deze wissel met stereo dan hoor ik wel alles goed, maar dan heb ik natuurlijk geen 5.1.

Iemand een idee hoe dit kan?

Ps op de headset is alles gewoon goed.
Maar je hebt wel 5.1 surround set staan, via een 5.1 receiver?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-10 20:33
Haha :)

Ja natuurlijk ;) Ter info nog, op mijn one X had ik nergens last van en deed alles gewoon correct zoals het hoort. Ik heb de series X er neer gezet met een goede 2.1 HDMI kabel, dezelfde welke er al in zat.
Maar nu is het dus niet goed.. ik lees online dat er wel meer zijn met dezelfde problemen, echter een oplossing kan ik nog niet vinden.

Alle apparaten met HDMI worden rechtstreeks in mijn B9OLED aangesloten en het geluid gaat via arc met een HDMI kabel van mijn receiver naar de tv.
Phydomir schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:34:
[...]

Maar je hebt wel 5.1 surround set staan, via een 5.1 receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
dropkikker schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:50:

Ja natuurlijk ;) Ter info nog, op mijn one X had ik nergens last van en deed alles gewoon correct zoals het hoort. Ik heb de series X er neer gezet met een goede 2.1 HDMI kabel, dezelfde welke er al in zat.
Maar nu is het dus niet goed.. ik lees online dat er wel meer zijn met dezelfde problemen, echter een oplossing kan ik nog niet vinden.

Alle apparaten met HDMI worden rechtstreeks in mijn B9OLED aangesloten en het geluid gaat via arc met een HDMI kabel van mijn receiver naar de tv.

[...]
Heb dat probleem ook gehad met een B9 en een Onkyo receiver. Toen opgelost door de juiste instellingen te selecteren op de Onkyo en op de Xbox. Alleen weet ik niet meer wat de juiste instellingen waren :X

Blijkbaar moeten die matchen, anders ontbreekt er een spoor.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16

Nice, je kan net als op mn pc, de wolkenpartijen en time of day aanpassen. Zo te zien gaat dat op de series x soepeler dan op mn pctje.

[ Voor 43% gewijzigd door drakiesoft op 23-07-2021 18:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:47

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ziet er best gaaf uit, Aliens meets Gears of War :9~ 8)

Had er nog niet veel over gelezen en gezien maar dit ziet er best goed uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sniper Elite 4 – FREE New Gen Upgrade | PS5, Xbox Series X/S

:9

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 23-07-2021 20:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +4 Henk 'm!
4K 60fps
*O*

En in de aanbieding / gamepass :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LcVKXWYiV5OEFGvxhDNjFtOSl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Awtc5dbgCxnlJkpl5vlzzaNB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door justifire op 23-07-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:33
Vandaag is mijn vakantie begonnen en MSFS komt dus mooi op tijd. Kan ik mooi eens kijken hoelang je er met een Cessna over doet om van Seppe naar Tokyo te vliegen 😛

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Microsoft Partnership Has No Cons; “They Actually Care About the Indie Market”

https://twinfinite.net/20...e-about-the-indie-market/

Makers van Replaced. Een van de games die voor mij de highlight waren van de E3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Lekker Ventje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:29:
Vandaag is mijn vakantie begonnen en MSFS komt dus mooi op tijd. Kan ik mooi eens kijken hoelang je er met een Cessna over doet om van Seppe naar Tokyo te vliegen 😛
Heb precies hetzelfde alleen ga ik morgen op vakantie, weliswaar in NL maar zonder goede WiFi en 4G (ja die plekken bestaan) moet ik helaas wachten. Wel leuk om hier alvast te lezen hoe het wordt ervaren, ben erg benieuwd zelfs op de Series S schijnt het al een plaatje te zijn dus dat wordt mooi thuiskomen over drie weken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:56:
[...]

Heb precies hetzelfde alleen ga ik morgen op vakantie, weliswaar in NL maar zonder goede WiFi en 4G (ja die plekken bestaan) moet ik helaas wachten. Wel leuk om hier alvast te lezen hoe het wordt ervaren, ben erg benieuwd zelfs op de Series S schijnt het al een plaatje te zijn dus dat wordt mooi thuiskomen over drie weken 8)
Gewoon de offline extra 55 GB installeren “and you’re all good”
Noem mij één Center Parcs / Landal met voldoende snel internet voor MSFS….

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:22:
Microsoft Partnership Has No Cons; “They Actually Care About the Indie Market”

https://twinfinite.net/20...e-about-the-indie-market/

Makers van Replaced. Een van de games die voor mij de highlight waren van de E3.

[YouTube: REPLACED - Official Reveal Trailer | E3 2021]
Pfff dit wordt een topper hoor, krijg er gewoon Blasphemous vibes van oOo :X *O* :9~ <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:08:
[...]

Gewoon de offline extra 55 GB installeren “and you’re all good”
Noem mij één Center Parcs / Landal met voldoende snel internet voor MSFS….
Goed plan maar ik neem de Xbox niet mee op vakantie.

Genoeg andere dingen te doen en mocht ik willen spelen pak ik de New 2DS XL weer eens erbij die ligt te verstoffen op het moment.

Edit:

YouTube: YouTube

Leuke streamer die series S beelden deelt zonder commentaar. In de comments van de Bora Bora bevestigt hij dat 40 fps gehaald wordt icm een VRR display dus dat is ook goed nieuws voor de series X spelers onder ons met een VRR scherm.

[ Voor 27% gewijzigd door hifigamefreak op 24-07-2021 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik krijg het opstartpiepje niet meer als ik de console start. hoe kan ik dit weer aanzetten? opstartgeluid staat gewoon aan bij instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:14:
[...]

Goed plan maar ik neem de Xbox niet mee op vakantie.

Genoeg andere dingen te doen en mocht ik willen spelen pak ik de New 2DS XL weer eens erbij die ligt te verstoffen op het moment.
Herkenbaar hoor ;)
Telefoon in de kluis en ontspannen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:23:
ik krijg het opstartpiepje niet meer als ik de console start. hoe kan ik dit weer aanzetten? opstartgeluid staat gewoon aan bij instellingen.
Powerknop 5 seconden ingedrukt houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:30:
[...]

Powerknop 5 seconden ingedrukt houden.
Hoezo? Krijg ik het niet meer met de controller? Dat geluid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:50:
[...]

Hoezo? Krijg ik het niet meer met de controller? Dat geluid?
“Hard” Reset
Fabrieksinstellingen blijven behouden ;)
🤞🏻✌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:52:
[...]

“Hard” Reset
Fabrieksinstellingen blijven behouden ;)
🤞🏻✌🏻
dan gaat de rest van mijn instellingen ook gerest worden? er moet een makkelijkere manier zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Farabi schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 01:43:
[...]

dan gaat de rest van mijn instellingen ook gerest worden? er moet een makkelijkere manier zijn?
Nee, de rest van je instellingen worden niet gereset bij mijn weten.

Er wordt je een makkelijke manier aangeboden… en dan vraag je om een nog makkelijkere manier. Wellicht dan even zelf googlen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-10 20:00
dropkikker schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:50:

[...]
Deze link al gezien/geprobeerd? Ik had een ietwat vergelijkbaar probleem met Sonos Beam/LG C9 (maar zonder receiver), die ik met deze instructies op wist te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 08:46:
[...]

Nee, de rest van je instellingen worden niet gereset bij mijn weten.

Er wordt je een makkelijke manier aangeboden… en dan vraag je om een nog makkelijkere manier. Wellicht dan even zelf googlen ;)
Nou ja, het stond er ook wat verwarrend. Een hard reset wordt normaal mee bedoeld terug naar fabrieksinstellingen. En die tweede zin klonk ook zo. Dus ik begrijp de reactie van @Farabi wel.
Maar die knop vasthouden is dus gewoon de Xbox even hardhandig volledig uitzetten waarbij je inderdaad niks verliest :) (behalve misschien een actieve game die niet in quick resume staat)
Ik dacht alleen dat je hem meer 10 seconden vast moest houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:07
Gisteren kreeg ik het onzalige idee, om m'n Insider van Delta naar Omega te zetten :z . Kreeg nét iets te veel updates voor mijn kiezen. Maar wist ik veel dat de fabrieksinstellingen dan weer geactiveerd worden... Op zich geen ramp, was zo gebeurd maar daarna wilde ik dus weer FH4 gaan spelen, en dat synchroniseren duurde me een partij lang zeg. Elke game wil overigens even synchroniseren, maar FH4 duurde écht lang.

Dus, bezint eer ge begint zou ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Nou ja, het stond er ook wat verwarrend. Een hard reset wordt normaal mee bedoeld terug naar fabrieksinstellingen. En die tweede zin klonk ook zo. Dus ik begrijp de reactie van @Farabi wel.
Maar die knop vasthouden is dus gewoon de Xbox even hardhandig volledig uitzetten waarbij je inderdaad niks verliest :) (behalve misschien een actieve game die niet in quick resume staat)
Ja, ik dacht al heb ik nu iets verkeerd gezegd? Haha. (Hard) reset is gewoon compleet terug naar je begin instellingen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Laat verjaardagscadeau van mijn vriendin gekregen! Ben er erg blij mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9OAxO1GIZOo6GFfXOeqKYiF3Ew=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fq5mwmACW7ZEsQyLNcFcLOCz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYj1w7WWHg4Cy0gFKisCHe7Kx68=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HbyjghtZBRxYIXevjGMODnrp.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
Finraziel schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Ik las ook: ga maar naar factory reset.
Vond ik ook nogal drastisch voor een ontbrekend piepje bij het opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:07
BvanOsch schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:07:
[Afbeelding][Afbeelding]
Deze vind ik nou écht zeer geslaagd d:)b . Niets ten nadele van de overige designs :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
BvanOsch schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:07:
[Afbeelding][Afbeelding]
Yeah, beetje bescheiden met de kleurtjes, prima.
We zijn geen peuterspeelzaalkleuters meer, hè.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
✈️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:23
zetje01 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Yeah, beetje bescheiden met de kleurtjes, prima.
We zijn geen peuterspeelzaalkleuters meer, hè.
Als je de reactie van de gemiddelde gamer ziet online zitten we er nog gewoon hoor😁
Pagina: 1 ... 196 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord