Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:22
Schiphol niet eens in de standaard editie :S. Jammer zeg, is toch een van de belangrijkste hubs in Europa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:23:
Schiphol niet eens in de standaard editie :S. Jammer zeg, is toch een van de belangrijkste hubs in Europa.
Schiphol zit er wel in, maar met Deluxe heb je de uitgebreide versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:45
Zit ik op te wachten lijkt me erg tof .
Ergen eind augustus komt hij uit dacht ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 21:22
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:31:
[...]

Schiphol zit er wel in, maar met Deluxe heb je de uitgebreide versie.
Ah ok, ik dacht al d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:39:
Verschil tussen offline en online (wanneer je geen internet hebt om te streamen)

[YouTube: Flight Simulator 2020 | OFFLINE vs ONLINE world streaming]
Goed om te weten dat online er beter uitziet… gezien ik de XSX bedraad heb aangesloten en ik hier 1000/1000 heb zie ik geen rede om meer ruimte te besteden dan basis…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:42:
Komen er nog reviews voor release?
Want ik twijfel een beetje om de premium upgrade bovenop mijn gamepass versie te kopen, alleen wil dan wel ff op voorhand weten hoe het draait enz.
Waarom niet eerst even de base proberen en als het je bevalt en hij draait goed voor je, kijken naar de premium upgrade?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:37:
Preload Flight Simulator is live.
97GB in totaal op Series X.
42,37GB op Series S.

Base game is 42GB en offline mode is 55GB. Die is optioneel overigens. Als je alles gewoon laat streamen heb je enkel de base game nodig van 42GB.
Welke internet speed heb je nodig?
Ik heb 1000/40 maar via wifi is dat 120Mbps/20 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:07
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:37:
Preload Flight Simulator is live.
97GB in totaal op Series X.
42,37GB op Series S.

Base game is 42GB en offline mode is 55GB. Die is optioneel overigens. Als je alles gewoon laat streamen heb je enkel de base game nodig van 42GB.
Mijn Series S queue meldt 97,25 GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zetje01 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:34:
[...]

Mijn Series S queue meldt 97,25 GB
Dat is met de offline mode erbij. Die kun je apart verwijderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 21-07-2021 22:17 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:15:
[...]

[Twitter]
Ah top! Was me even ontgaan.
(nou ja... ik had me er ook niet echt in verdiept. Wel al een paar dagen geleden ruimte vrijgemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:15:
[...]

[Twitter]
Is offline + 55 GB nou hetzelfde als online ?
Of is online - 55 GB stukken mooier ?
Wordt mij nog niet helemaal duidelijk …
Die schijfruimte zal mij nl worst wezen als de xbox dan niet continue aan het internet hoeft te lopen trekken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
justifire schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:44:
[...]

Die schijfruimte zal mij nl worst wezen als de xbox dan niet continue aan het internet hoeft te lopen trekken.
Of mijn xbox nou internet nodig heeft of niet zal mij een worst wezen, als ik wat meer spellen erop kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:03:
[...]

Waarom niet eerst even de base proberen en als het je bevalt en hij draait goed voor je, kijken naar de premium upgrade?
Ja das allemaal zo verantwoord joh :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik begrijp dat de online met daarbij deels streaming functie mooier is dan de offline functie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Online is altijd mooier dan de geïnstalleerde versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Sinds een week wat last van vertraging met het opstarten van de Series X. Eigenlijk alleen via de controller, soms start het na het indrukken van de home knop meteen, en andere keren duurt het een paar seconden langer.

Dit varieert in resets ook regelmatig. Controller heeft nieuwe batterijen en de console staat op de "Instant Power" modus.

Als ik manueel de power knop op de console indruk start hij meteen.

[ Voor 9% gewijzigd door BvanOsch op 21-07-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BvanOsch schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:53:
Sinds een week wat last van vertraging met het opstarten van de Series X. Eigenlijk alleen via de controller, soms start het na het indrukken van de home knop meteen, en andere keren duurt het een paar seconden langer.

Dit varieert in resets ook regelmatig. Controller heeft nieuwe batterijen en de console staat op de "Instant Power" modus.

Ooh ik heb dit ook, heb de series X nog niet zo lang dus dacht dat het aan mij lag.

Ik heb ook regelmatig dat de console met de controller helemaal niet aangaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Deep dive video van The Ascent. Die komt 2 dagen later dan Microsoft flight simulator op ganepass. Ziet er heel tof uit.

YouTube: The Ascent Gameplay Deep Dive on Xbox Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
Kaasje123 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:12:
Deep dive video van The Ascent. Die komt 2 dagen later dan Microsoft flight simulator op ganepass. Ziet er heel tof uit.

YouTube: The Ascent Gameplay Deep Dive on Xbox Series X
Wilde het net komen delen. Ziet er echt goed uit! Zou echt balen als deze game tegenvalt of vol met bugs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Beakzz schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:13:
[...]

Wilde het net komen delen. Ziet er echt goed uit! Zou echt balen als deze game tegenvalt of vol met bugs zit.
Denk het niet. Game is al een paar keer uitgesteld dus ik ga er gemakshalve van uit dat het een gepolijste ervaring is straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
Donstil schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:05:
[...]

Ooh ik heb dit ook, heb de series X nog niet zo lang dus dacht dat het aan mij lag.

Hij gaat bij mij uiteindelijk altijd aan. Lees online ook niet veel met betrekking tot dit "probleem".

Ik krijg het idee dat het aan de controller ligt. Zoals ik al zei, de console gaat altijd meteen aan als ik op de power knop van de console druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Rivanov schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:39:
Verschil tussen offline en online (wanneer je geen internet hebt om te streamen)

[YouTube: Flight Simulator 2020 | OFFLINE vs ONLINE world streaming]
Wat een groot verschil zeg. Ik hoop niet dat ze die offline data erbij hebben gestopt omdat ze verwachten dat Azure het niet zal trekken de eerste tijd omdat iedereen tegelijk wil gaan vliegen. Het is het verschil tussen next gen en last gen gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24
Kaasje123 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:23:
[...]

Wat een groot verschil zeg. Ik hoop niet dat ze die offline data erbij hebben gestopt omdat ze verwachten dat Azure het niet zal trekken de eerste tijd omdat iedereen tegelijk wil gaan vliegen. Het is het verschil tussen next gen en last gen gevoel.
Zelfs de PC launch konden ze aan, op wat kleine hikjes, dus verwacht niet dat de Xbox dat opeens onderuit trekt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:23:
[...]

Ik denk dat het gewoon gedaan is voor mensen met een mindere internetverbinding dan wel met een datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Het lijkt me wel geinig om met wat tweakers in een treintje achter elkaar aan een vluchtje te maken.
Kan er dan ook iemand de luchtverkeerstoren 'spelen' en ons dan binnenloodsen op zijn vliegveld?
Ja, dat lijkt me best wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:53
BvanOsch schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:53:

Misschien eens proberen de firmware van de controller te updaten? Dat gebeurt niet automatisch, kun je vinden onder instellingen, accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BvanOsch schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:18:
[...]

Hij gaat bij mij uiteindelijk altijd aan. Lees online ook niet veel met betrekking tot dit "probleem".

Ik krijg het idee dat het aan de controller ligt. Zoals ik al zei, de console gaat altijd meteen aan als ik op de power knop van de console druk.
Ja knop op console werkt hier ook altijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Zo kan het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:31:
[...]

Online is altijd mooier dan de geïnstalleerde versie.
Dus in principe kan die 55GB er dan gewoon van af ?
Of is die extra 55GB installeren + online echt de allerbeste optie ?
Pop-in / kortere horizon ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:16:
[...]

Dus in principe kan die 55GB er dan gewoon van af ?
Of is die extra 55GB installeren + online echt de allerbeste optie ?
Pop-in / kortere horizon ?
Zover ik had begrepen is die 55 GB dan overbodig idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvanOsch
Powder Toastman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 02:14:
[...]

Misschien eens proberen de firmware van de controller te updaten? Dat gebeurt niet automatisch, kun je vinden onder instellingen, accessoires.
Controller als zowel de console zelf zijn helemaal up to date.
Lig er verder niet wakker van, verder werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Donstil schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:05:
[...]

Heel af en toe (< 5 de laatste paar maanden) werkt HDMI-CEC niet goed en schakelt de tv niet in (en over naar de HDMI) als ik de console met de controller start en de tv handmatig moet inschakelen.
En daarna werkt het weer als vanouds. Lijkt zeer willekeurig op te treden. Niet logisch.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen het probleem bij F1 2021 dat hij telkens crashed op Quick Resume?
Inmiddels al 4 keer mijn hele race opnieuw moeten doen nadat ik hem halverwege een race op pauze zet en de volgende dag verder wil, heb mij het nu wel afgeleerd.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als het echt maar een paar seconden is, dat heb ik volgens mij ook wel ja. Maar nooit als een probleem gezien. Over het algemeen is de Xbox altijd nog sneller dan mijn tv (opstarten en/of handmatig omschakelen naar de Xbox input).
Ik ging er vanuit dat de Xbox dan iets dieper in slaap is als het ware en het proces dat de controller connectie regelt niet elke seconde actief is.

Gefeliciteerd trouwens @BvanOsch :9B

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
Finraziel schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:18:
Als het echt maar een paar seconden is, dat heb ik volgens mij ook wel ja. Maar nooit als een probleem gezien. Over het algemeen is de Xbox altijd nog sneller dan mijn tv (opstarten en/of handmatig omschakelen naar de Xbox input).
Ik ging er vanuit dat de Xbox dan iets dieper in slaap is als het ware en het proces dat de controller connectie regelt niet elke seconde actief is.

Gefeliciteerd trouwens @BvanOsch :9B
Dank je wel!

Dat zou enorm goed kunnen! Meestal is de delay aanwezig als ik de console afsluit met een "full shutdown".
Zodra ik naar mijn werk ga, gaat thuis de stroom (stekkerdoos met switch) van de tv en Xbox af.

Zoals jij zegt zou het goed kunnen dat hij die eerste 1 a 2 seconden niet reageert vanwege het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:35
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:53:
Ik heb de 1e playthrough uitgespeeld van Death's Door. Stond 10.5 uur op de klok. Nu nog lekker alle secrets en collectibles proberen te vinden. Wel zijn ze erg goed verstopt volgens mij en ontbeekt het aan een map. Het ontbreken van een map is het enige wat ik er op aan te merken heb. Nu op naar de 100% completion en daarna een 2e playthrough met een bagger wapen completen. :)

Wat een leuke game.
Ik ben hem nu ook aan het spelen, leuke game. 'Rumblet' jouw controller? Bij mij niet namelijk. Zou kunnen dat het zo hoort, maar ik merk dat ik het toch mis als ik geraakt word bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29

[ Voor 80% gewijzigd door sohus op 22-07-2021 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
pelt schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:34:
[...]

Ik ben hem nu ook aan het spelen, leuke game. 'Rumblet' jouw controller? Bij mij niet namelijk. Zou kunnen dat het zo hoort, maar ik merk dat ik het toch mis als ik geraakt word bijvoorbeeld.
Volgens mij heb ik ook geen rumble gevoeld gedurende het spel.

The ascent ziet er wel goed uit, heb ooit op PC zo een spel in coop gespeeld, dat was met aliens. Weet de naam al nietmeer. Ga het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Last Stop zou 22 juli naar Game Pass komen, maar kan de game nergens vinden? Alleen de film The Last Stop kom ik tegen die je kunt huren, maar die heeft niets met de game te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Powder Toastman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:28:
Last Stop zou 22 juli naar Game Pass komen, maar kan de game nergens vinden? Alleen de film The Last Stop kom ik tegen die je kunt huren, maar die heeft niets met de game te maken.
Net gekeken in de GamePass app. Staat daar bij mij in als ik zoek op Stop. Wel met de opmerking: Installeren op dag 1 (6GB) Dus wellicht vanavond te spelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
MRE-Inc schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:43:
[...]

Net gekeken in de GamePass app. Staat daar bij mij in als ik zoek op Stop. Wel met de opmerking: Installeren op dag 1 (6GB) Dus wellicht vanavond te spelen.
Bedankt. In de GP app inderdaad gevonden. Ik zat op de Xbox desktop website, maar daar is hij vreemd genoeg (nog) niet te vinden, en gisteren kon ik hem op de Xbox zelf ook niet vinden, maar hij zou natuurlijk pas de 22e in GP komen. Staat nu Last Stop te downloaden, hopelijk inderdaad vanavond te spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Powder Toastman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:59:
[...]

Bedankt. In de GP app inderdaad gevonden. Ik zat op de Xbox desktop website, maar daar is hij vreemd genoeg (nog) niet te vinden, en gisteren kon ik hem op de Xbox zelf ook niet vinden, maar hij zou natuurlijk pas de 22e in GP komen. Staat nu Last Stop te downloaden, hopelijk inderdaad vanavond te spelen dan.
De 22ste speelbaar is vaak 00:00 uur of 09:00 uur in de ochtend in Seattle waar het hoofdkantoor van Microsoft zit. Dat moet je even omrekenen. Volgens mij is 09:00 uur iets van 19:00uur bij ons. Pin me er niet op vast. Je kan ook je Series X via de instellingen ook nog op Australië zetten, dacht ik om eerder te kunnen spelen. Het fijne weet ik er niet van, maar er zijn diverse Tweakers in dit topic die dit truukje regelmatig toepassen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
MRE-Inc schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:29:
[...]

De 22ste speelbaar is vaak 00:00 uur of 09:00 uur in de ochtend in Seattle waar het hoofdkantoor van Microsoft zit. Dat moet je even omrekenen. Volgens mij is 09:00 uur iets van 19:00uur bij ons. Pin me er niet op vast. Je kan ook je Series X via de instellingen ook nog op Australië zetten, dacht ik om eerder te kunnen spelen. Het fijne weet ik er niet van, maar er zijn diverse Tweakers in dit topic die dit truukje regelmatig toepassen.
Moet helemaal goed komen. Dacht al zoiets dat het misschien te maken had met tijdverschil, maar omdat het vanochtend nog niet beschikbaar was...
Ben nu toch aan het werk, hopelijk staat de game geïnstalleerd klaar om te spelen vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pelt schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:34:
[...]

Nee ik heb het vanmorgen even geprobeerd. Maar hij “rumblet” bij mij ook niet. Ik mis het ook niet echt want het geluid geeft mij goede feedback denk ik. Heb de game inmiddels behoorlijk wat uur gespeeld en het feit dat ik het even moest testen om te weten of er wel
of geen rumble is maakt mij duidelijk dat ik het niet mis. :) Zag ook niet zo snel een optie om hem aan of uit te zetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 07:44
Hij is bij mij ondertussen gedownload, heb hem op de PC gespeeld, ben erg benieuwd hoe die draait op de Series X. Nog geen gameplay te vinden volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:08
Heel gaaf, maar die lag! -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik heb me echt super vermaakt met Call of the Sea en ook The Medium. Lekker rustig aan, beetje puzzlen. The Medium is dan natuurlijk wel wat meer het horror genre, wat ik wel wat minder leuk vind.

Hebben jullie nog goede tips voor vergelijkbare stijl games? Lekker rustig aan rondwandelen, kijken en wat puzzlen.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
d.bakker84 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:07:
Ik heb me echt super vermaakt met Call of the Sea en ook The Medium. Lekker rustig aan, beetje puzzlen. The Medium is dan natuurlijk wel wat meer het horror genre, wat ik wel wat minder leuk vind.

Hebben jullie nog goede tips voor vergelijkbare stijl games? Lekker rustig aan rondwandelen, kijken en wat puzzlen.
Virginia, maar die is volgens mij pas van Game Pass verdwenen (voordat ik hem helemaal uitgespeeld had).
Vandaag verschijnt The Last Stop op Game Pass, als het goed is staat deze gedownload klaar thuis straks, ben er benieuwd naar.
En Gone Home, Tacoma en Firewatch. Heb deze twee zelf (nog) niet gespeeld en weet ook niet of je per se naar GP games zoekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hmm, beetje anders (geen echte storyline) maar wel heel veel puzzelen met leuke omgevingen. The Witness. Erg leuke game. Zou zeggen, kijk even wat reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Net ff geprobeerd xcloud in de browser van mn lg oled op te starten. Starte wel op, maar mega traag. Zelfde verhaal dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:06

Toshirou

Vinyl Surfer

Gister begonnen aan CrisTales, wat is dat een vooral erg mooie rpg. Het doet mij erg denken aan de oude Final Fantasy games qua gameplay. Maar op visueel vlak is de stijl zeer geslaagd en alles is voorzien van een voice over.

Alleen de game heeft een zeer vervelende bug waardoor na het eerste hoofdstuk, de controller niet meer reageert… 😓

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Powder Toastman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:15:
[...]

Virginia, maar die is volgens mij pas van Game Pass verdwenen (voordat ik hem helemaal uitgespeeld had).
Vandaag verschijnt The Last Stop op Game Pass, als het goed is staat deze gedownload klaar thuis straks, ben er benieuwd naar.
En Gone Home, Tacoma en Firewatch. Heb deze twee zelf (nog) niet gespeeld en weet ook niet of je per se naar GP games zoekt?
Thanks voor de tips. Ik ga er naar kijken. Ik heb wel GP, dus het is wel handig, maar geen vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
d.bakker84 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Thanks voor de tips. Ik ga er naar kijken. Ik heb wel GP, dus het is wel handig, maar geen vereiste.
Oh ja, en dan zijn er nog de games van Dontnod, vallen misschien ook wel bij jou in de smaak, wel iets minder puzzelen, maar vond het leuke spellen om te doorlopen.
Dus de Life is Strange serie, Tell Me Why, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Powder Toastman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:27:
[...]

Oh ja, en dan zijn er nog de games van Dontnod, Vallen misschien ook wel bij jou in de smaak, wel iets minder puzzelen, maar vond het leuke spellen om te doorlopen.
Dus de Life is Strange serie, Tell Me Why, etc.
Tell me Why heb ik ook geprobeerd, maar die vond ik wel dan wel weer erg saai/traag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
d.bakker84 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:30:
[...]

Tell me Why heb ik ook geprobeerd, maar die vond ik wel dan wel weer erg saai/traag :P
Dat vond ik dan ook de saaiste van het rijtje idd, Life is Strange vond ik veel leuker als ik mij goed herinner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-10 08:33
Donstil schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:23:
[...]

Zover ik had begrepen is die 55 GB dan overbodig idd.
Ik zou dat toch niet zo snel doen. Ik probeer regelmatig via de cloud te spelen op mijn iPad, bijv. Skyrim en Outer Worlds (niet echt de meest cutting edge games) en dat loopt aardig, maar vaak is er input lag, krakend geluid, achterlopende geluid, of korte freezes. Mijn internet verbinding is top notch, dus ik verwacht dat het meer aan de kant van Microsoft ligt dan bij mij. Zeker de toekomst, maar nu is de ervaring alles behalve vergelijkbaar met lokaal spelen. Die 55GB zou ik dus gewoon laten staan als het ff kan, maar probeer het gerust uit volgende week en laat het ons weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- The Talos Principle

- Obduction - from the creators of Myst

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrjMLaRIH5UOaq1HBHAQSZ2t9SU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G6uKcuVlVU51P5BYGOrckaJJ.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 22-07-2021 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Khaos schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:45:
[...]

Ik zou dat toch niet zo snel doen. Ik probeer regelmatig via de cloud te spelen op mijn iPad, bijv. Skyrim en Outer Worlds (niet echt de meest cutting edge games) en dat loopt aardig, maar vaak is er input lag, krakend geluid, achterlopende geluid, of korte freezes. Mijn internet verbinding is top notch, dus ik verwacht dat het meer aan de kant van Microsoft ligt dan bij mij. Zeker de toekomst, maar nu is de ervaring alles behalve vergelijkbaar met lokaal spelen. Die 55GB zou ik dus gewoon laten staan als het ff kan, maar probeer het gerust uit volgende week en laat het ons weten!
De game draait nog steeds lokaal, enkele textures worden alleen uit de cloud gehaald, dat is dus compleet anders dan xCloud waarbij de gehele game in de cloud draait. Volgens mij zal je, als je een degelijke verbinding hebt, best goed zonder die offline textures kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-10 08:33
Homeland schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:13:
[...]

De game draait nog steeds lokaal, enkele textures worden alleen uit de cloud gehaald, dat is dus compleet anders dan xCloud waarbij de gehele game in de cloud draait. Volgens mij zal je, als je een degelijke verbinding hebt, best goed zonder die offline textures kunnen.
fair enough, we gaan het zien volgende week. Ik ben hoe dan ook erg benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16:39

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Straks met zijn allen een low fly-by doen bij Scheveningen met een rondje om de pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:16:
[...]

Hmm, beetje anders (geen echte storyline) maar wel heel veel puzzelen met leuke omgevingen. The Witness. Erg leuke game. Zou zeggen, kijk even wat reviews.
The Witness is echt een hele goede game, maar ik zou de Xbox versie echt vermijden. Die draait op 30 fps met een extreem lage resolutie. Het ziet er gewoon waardeloos uit, waardoor de complete sfeer weg is. De PS4 versie is veel beter, en de PC versie al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcTYIybBZeoqI0XCO0g25LmPtTc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDjLVb4nEhtEpyHnTHE6fR2k.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

[ Voor 70% gewijzigd door justifire op 22-07-2021 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 01:09
EA Play Live gaat nu starten:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, eerst 15 minuten "pre-show". Naja vooruit dan maar. Iets van Sims 4 is al aangekondigd, dus die komt waarschijnlijk niet meer. Verder zijn Fifa, Madden en paar indies al voorbij gekomen in de voorgaande weken, dus ik verwacht iets minder fluff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kijk met name voor BF 2042 content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even de offline pack verwijderen. Scheelt je ruim 50GB. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ben benieuwd of we toevallig nog een nieuwe Dirt Rally 3 gaan zien (oid). Maar inderdaad, ik kijk primair voor Battlefield. En iets als Burnout lijkt me ook wel weer leuk ;)

Edit: Hmm Grid Legends. Not bad. Maar denk dat het niet echt meer mijn cup of tea is. Schade is wel prima, maar zag er nog niet heel bijzonder uit volgens mij.

[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 22-07-2021 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WORLD PREMIERE!

Grid Legends

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:42:
Komen er nog reviews voor release?
Want ik twijfel een beetje om de premium upgrade bovenop mijn gamepass versie te kopen, alleen wil dan wel ff op voorhand weten hoe het draait enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16:39
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:14:
[...]

Even de offline pack verwijderen. Scheelt je ruim 50GB. ;)
Volgens mij kan je die nu nog niet verwijderen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Melantrix schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:31:
[...]

Volgens mij kan je die nu nog niet verwijderen?
Jawel. Maar dan moet je de huidige preload even verwijderen.
Wanneer je vervolgens naar de game in de store gaan en vervolgens Manage Game doet, dan kun je de offline pack uitvinken en download hij enkel de base game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Even tussendoor, vandaag in Game Pass:
Raji: An Ancient Epiс
https://www.microsoft.com...nt-epi%D1%81/9nh2j7x3mpb0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die kaartgame van nu is echt mijn ding niet. De humor is wel geinig, maar verder...

De show duurt trouwens 45 minuten, maar er zat nog 15 min pre-show bij dus hij is 20u afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BF 2042 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gelekte mode BF Portal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mode waarin je zelf game kunt maken met combinatie van verschillende Battlefield games

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha die modern army vs WW II Germans is echt cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ziet er aardig uit, maar is dit niet vooral gewoon uitmelken van oude content omdat ze niet genoeg maps bij launch hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ah en dan afsluiten met Deadspace. Waarschijnlijk remaster, maar misschien nieuw deel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:53:
Ziet er aardig uit, maar is dit niet vooral gewoon uitmelken van oude content omdat ze niet genoeg maps bij launch hebben?
Dude. Not so salty. Dit is toch awesome?
Je eigen rules maken en oude mappen gebruiken. Heerlijk juist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik heb half opgelet, zit ik hier klaar voor een avondje vliegen …. 🤡

Nog even geduld

Acties:
  • +2 Henk 'm!
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wel gave beelden van Battlefield hoor. Vanwege Battlefield V wat jaartjes ik het COD kamp gezeten maar kom nu met liefde weer terug!

Alleen Battlefield heeft geen Hardcore mode toch? Daar ben ik met COD wel echt aan gewend geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:56
@Donstil BF heeft gewoon Hardcore mode, bij bf v kwam die via een update. Je zit goed met BF dit jaar

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 22-07-2021 20:48 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
tuinïnen schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 20:35:
Ik heb half opgelet, zit ik hier klaar voor een avondje vliegen …. 🤡

Nog even geduld
Je kunt FS toch nog alleen maar preloaden? Nu kunt pas vanaf de 27e spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 20:48:
@Donstil BF heeft gewoon Hardcore mode, bij bf v kwam die via een update. Je zit goed met BF dit jaar
Aah cool! Die heb ik niet echt actief gespeeld dus waarschijnlijk met die update al weg.

Hopen dat het er dan nu direct in zit dan maar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuk speelgoed voor de amateurpiloten onder ons :)

https://news.xbox.com/en-...n3Q-HbtpwCQzsNIAd_HDdJ9j8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit er stiekem wel naar te kijken. Echter eerst maar ff afwachten hoe het speelt enzo :P

De Umbrella run in Deaths door is ook binnen :). Nu nog op zoek naar de laatste secrets. Sta nu op 97.5%…

Edit:

En klaar 1000GS. Wat een geweldige game _/-\o_
Ik ben nu wel stiekem bang dat Tunic nu een beetje tegen gaat vallen nu ik Death's Door heb gespeeld. Het is namelijk een beetje hetzelfde type game en het is erg lastig om dit even te overtreffen.

Nu op naar Last Stop. Ik vond Virginia een leuk spel, dus verwacht dat ik me hier ook wel mee ga vermaken. Ik ga een weekendje weg, dus misschien een prima game om via Xcloud te spelen in de verloren momentjes

Daarnaast ook maar Rija geinstalleerd.

Gamepass is the gift that keeps on giving. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6xKQiIx9TlOamJITjl7d6ELZAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7qhYSuksx61BWcmFKQrB9cm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:32:
[...]

Jawel. Maar dan moet je de huidige preload even verwijderen.
Wanneer je vervolgens naar de game in de store gaan en vervolgens Manage Game doet, dan kun je de offline pack uitvinken en download hij enkel de base game.
Wat raar zeg, dus de preload van 200.x moet ik eerst verwijderen en dan pas kan ik opnieuw downloaden? (kleine moeite, daar niet van).

Wat heb ik dan aan de preload gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom heeft Grounded geen Game Pass logo? Is notabene zelfs via Cloud te spelen :)

Niet dat ik hier nu een antwoord op verwacht, maar dat valt mij dan weer op :p

[ Voor 32% gewijzigd door Wom op 22-07-2021 22:24 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Wat raar zeg, dus de preload van 200.x moet ik eerst verwijderen en dan pas kan ik opnieuw downloaden? (kleine moeite, daar niet van).

Wat heb ik dan aan de preload gehad?
Je moet helemaal niks. ;)
Maar standaard download hij de volledige 97GB incl de offline pack. Wil je die op voorhand al niet downloaden, dan kun je dat aanpassen via Manage Games & Add-ons

Maar daarvoor moet je dus wel even die kleine preload verwijderen, want die zorgt er voor dat de update gedownload wordt van 97GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Wom schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:23:
Waarom heeft Grounded geen Game Pass logo? Is notabene zelfs via Cloud te spelen :)

Niet dat ik hier nu een antwoord op verwacht, maar dat valt mij dan weer op :p
Over dingen die opvallen, bijna iedere dag krijgt de store bij mij een update (en dan niet in de zin van nieuwe content, nee echt de store zelf wordt gedate als app), geen idee wat ie daarmee doet, maar vaag is het wel.
Pagina: 1 ... 195 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord