Acties:
  • +5 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:38:
Zo. van een E7 oled naar een C1 oled gegaan.
Mijn XSX voelt zich helemaal in z’n nopjes :)

[Afbeelding]
Je kat ook! :)

———

Eentje om in de gaten te houden als je van classic survival horror houdt:

Kort interviewtje met de co-director:

https://www.trueachieveme...ed-souls-gameplay-trailer

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Holy crap, hoe groot is die tuin? Meter of 18 diep (hekken tellen :+ ) zo te zien en, wat, 8m breed?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:19:
[...]

Holy crap, hoe groot is die tuin? Meter of 18 diep (hekken tellen :+ ) zo te zien en, wat, 8m breed?
25 meter diep en 9 meter breed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:45
Toch maar de seagate ssd gekocht voor op de series s wel duur maar werkt wel lekker kan gewoon meteen gamen niet overpompen op een externe hdd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beaudog schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:28:
Toch maar de seagate ssd gekocht voor op de series s wel duur maar werkt wel lekker kan gewoon meteen gamen niet overpompen op een externe hdd .
Waarom niet voor de Series X gegaan als ik vragen mag ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaudog
De s was beter verkrijgbaar op dat moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
schumi1986 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:38:
Zo. van een E7 oled naar een C1 oled gegaan.
Mijn XSX voelt zich helemaal in z’n nopjes :)

[Afbeelding]
Nog mooier dan die OLED is toch wel echt die poes die op de standaard aan het knauwen is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:56
@schumi1986 En merk je veel verschil...heb zelf ook e7, alleen wacht nog 2 jaar voordat ik nieuwe koop.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
lang leve zo'n tuin..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 08:38
Ik wil graag iets delen wat ik sinds net heb moeten meemaken, maar wel positief!

Precies wanneer ik slecht nieuws heb gekregen met corona moest mijn provider een nieuwe modem sturen waardoor het internet niet meer werkt.

Echter heb ik mijn 4G hotspot aangezet voor mijn Xbox Series X waarbij hij tegelijk een update ging doen. Dat ging eerst totaal niet net zoals een speedtest met de Xbox servers maar na enkele minuten hotspotten heb ik een zeer goede 4G verbinding waarbij ik normaal kon downloaden. Vervolgens Call of Duty: Modern Warfare multiplayer opgestart en eerste potje merkte ik wel dat ik op 4G speelde maar gelijk na dat potje merkte ik het verschil tussen mijn thuis internet en mijn 4G hotspot niet meer. Sterker nog, mijn K/D is hoger de laatste twee potjes waarbij ik een vermoeden heb dat ik een voordeel krijg met mij letancy. :P

Misschien dat iemand dit interessant vind om te lezen bij 4G/5G gaming met de Xbox Series X als dit de hoofd internet aansluiting is. :) ondertussen mag ik bundels blijven bijkopen. :') (heb wel unlimited internet gelukkig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:40
huyanglee schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:26:
[...]

Nog mooier dan die OLED is toch wel echt die poes die op de standaard aan het knauwen is!
Inderdaad! Mooi beest @schumi1986 d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Beaudog schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:40:
Ik heb de s op een LG g1 aangesloten .
De tv kan ook de fps laten zien

[Afbeelding]

Echt een top ding
Het lijkt onbenullig, maar dat fps weergeven vind ik echt een mooi feature. Ik vrees dat mijn C9 daar net even te oud voor is inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Buiten het feit dat je rete fijne tuin hebt (beetje meer beplanting wellicht nog ;)) haal je hier een interessant punt aan. Wat wellicht dat ik een ontzettende n00b ben, maar hoe werkt dat remote play tegenwoordig? In de bèta fase had je daar een aparte app voor, maar tegenwoordig zou het via de reguliere Xbox app moeten gaan. Maar daar kwam de mogelijkheid niet tegen, of heb ik niet goed op zitten letten? :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
polopolo150 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:25:
Ik wil graag iets delen wat ik sinds net heb moeten meemaken, maar wel positief!

Precies wanneer ik slecht nieuws heb gekregen met corona moest mijn provider een nieuwe modem sturen waardoor het internet niet meer werkt.

Echter heb ik mijn 4G hotspot aangezet voor mijn Xbox Series X waarbij hij tegelijk een update ging doen. Dat ging eerst totaal niet net zoals een speedtest met de Xbox servers maar na enkele minuten hotspotten heb ik een zeer goede 4G verbinding waarbij ik normaal kon downloaden. Vervolgens Call of Duty: Modern Warfare multiplayer opgestart en eerste potje merkte ik wel dat ik op 4G speelde maar gelijk na dat potje merkte ik het verschil tussen mijn thuis internet en mijn 4G hotspot niet meer. Sterker nog, mijn K/D is hoger de laatste twee potjes waarbij ik een vermoeden heb dat ik een voordeel krijg met mij letancy. :P

Misschien dat iemand dit interessant vind om te lezen bij 4G/5G gaming met de Xbox Series X als dit de hoofd internet aansluiting is. :) ondertussen mag ik bundels blijven bijkopen. :') (heb wel unlimited internet gelukkig)
Hoe meer lag je hebt, hoe meer voordeel.

Maar je kan inderdaad via 4G voor tijdelijk prima online gamen. Ping is iets hoger, maar goed te doen.

* Segafreak83 heeft ooit op een vakantie park gezeten waar ze de router compleet afgeschermd hadden en de wifi te slecht. 4G aan en gaan :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:29
Bedankt :)
Amaze86 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:52:
@schumi1986 En merk je veel verschil...heb zelf ook e7, alleen wacht nog 2 jaar voordat ik nieuwe koop.
Minpunt van de E7 is het dimmen in HDR game mode. Daar heeft de C1 geen last meer van. Ook ben ik van 55 naar 65 inch gegaan dus ik zie zeker verschil en met HDMI 2.1 en VRR gaat dat deze generatie alleen maar groter worden tov de E7.
huyanglee schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:26:
[...]

Haha ja die is met die kabels aan het kloten. Snel maar een gootje plaatsen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:56:
[...]

Buiten het feit dat je rete fijne tuin hebt (beetje meer beplanting wellicht nog ;)) haal je hier een interessant punt aan. Wat wellicht dat ik een ontzettende n00b ben, maar hoe werkt dat remote play tegenwoordig? In de bèta fase had je daar een aparte app voor, maar tegenwoordig zou het via de reguliere Xbox app moeten gaan. Maar daar kwam de mogelijkheid niet tegen, of heb ik niet goed op zitten letten? :O
Ik vond hem eerst ook niet, maar dit is wat mij betreft wel weer echt een voorbeeld van dat Microsoft soms hele rare UI beslissingen maakt (al vind ik de Xbox UI zelf prima).
Je verwacht de functie onderaan tussen alle andere opties, maar hij staat rechtsboven in de hoek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMQakM1WZE3HewBXaIqoLriBMbA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FR3ee2ZlGzhMnHloh85FXxI0.jpg?f=user_large
Rechter icoontje is notificaties, linker is remote play.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:56:
[...]

Het huis en tuin is nog geen jaar oud, dus alle beplanting moet nog groeien / tot bloei komen. ;)
En achter mij hebben we nog leilindes en beplanting. Dus je ziet niet de volledige tuin op de foto. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 18-07-2021 08:05 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Herkenbaar _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8Jt9Ad3rvfakp6_GnwiTf7RX0Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPWBh9ogEHXet1GBiz8WHhCv.jpg?f=fotoalbum_medium
Met Remote Play ben ik vorig jaar zomer mee begonnen. Hele dag binnen zitten terwijl het lekker weer is vond ik ook weer zoiets. Hoewel het soms ook wel weer lekker koel is als je van buiten komt.

Moet wel zeggen dat die Xbox App wel wat onduidelijk is hoe je het streamen nu precies start.
Leuk die "Launch on console" optie, maar daar had gewoon een knop Start Streaming naast moeten staan.
Enig nadeel van de controller zelf blijft wel het limiet van 1 device die je kan pairen, en dus steeds opnieuw aan de xbox moet koppelen. Of dan toch de extra controller specifiek voor het streamen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eindbaasflipse
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 09:23
Nakebod schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Herkenbaar _/-\o_
[Afbeelding]
Met Remote Play ben ik vorig jaar zomer mee begonnen. Hele dag binnen zitten terwijl het lekker weer is vond ik ook weer zoiets. Hoewel het soms ook wel weer lekker koel is als je van buiten komt.

Moet wel zeggen dat die Xbox App wel wat onduidelijk is hoe je het streamen nu precies start.
Leuk die "Launch on console" optie, maar daar had gewoon een knop Start Streaming naast moeten staan.
Enig nadeel van de controller zelf blijft wel het limiet van 1 device die je kan pairen, en dus steeds opnieuw aan de xbox moet koppelen. Of dan toch de extra controller specifiek voor het streamen.
Dit kwam ik tegen op social media. Wellicht oplossing voor jouw probleem? Heb het zelf nog niet getest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhEwbO7p8E-A9fFnlcJXOZVMVzI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cLxBWwDJtWphQaY14SdTSPBK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Hmm interessant, die optie had ik inderdaad nog niet gezien. Zou die 1 device limit dan meer gaan over bluetooth connectie met tablet/telefoons.
Ga ik eens proberen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

BM

Moderator Spielerij
Nakebod schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:35:
Hmm interessant, die optie had ik inderdaad nog niet gezien. Zou die 1 device limit dan meer gaan over bluetooth connectie met tablet/telefoons.
Ga ik eens proberen.
Dat denk ik, je controller (iig de Series controller) kan aan 1 Xbox, én aan 1 bluetooth device gekoppeld zitten. Zet je 'm aan via de Guide button start je normaliter je xbox op, maar zet je 'm aan via de Pair button koppelt ie rechtstreekt aan je BT device. Met die knop zou je ook snel moeten kunnen wisselen tussen Xbox en BT connectie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:06

On_E

Housemusic

En dat was de Halo Wars 2 campaign. :)

Is de uitbreiding (Awakening The Nightmare) de moeite waard voor 17,99?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Beetje bezig mijn backlog weg te werken en gisteren dus ook eindelijk de campaign van Gears 5 uitgespeeld.
Is toch wel een visueel spektakel hoor !
Vooral tijdens die onweers-storm en binnen in de raketfabriek.
Dan laten de Xbox en de OLED even de spierballen rollen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tk7YHvCYSvwLzDM2S5XON7eXZKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AbrgxsGTdef1WLFoHyNgjPiS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2yEgTEApB_P8U1ZM3_dfsDSnxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i2tMa1NgUqK8HqFEefFgF1sB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGBj3jbittJW4eKC--F7LSZ9-fI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5V2j7bmtF6ctnYTN8YJuH4oP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Nt7sDG_TrJS7EB7XvBXHpcpcC0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kVAWPRQLzfOdnO1lnWfIcg7F.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A3TGdQjGirNS_0Vl3JG77UNf_8s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f4MAsd9O2wOqPJvh60Zu5dWs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door justifire op 18-07-2021 16:37 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:
Beetje bezig mijn backlog weg te werken en gisteren dus ook eindelijk de campaign van Gears 5 uitgespeeld.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi he, ik vond de presentatie ook erg gaaf inderdaad en dat op de series S met een simpele LCD haha.

Tip; de gratis DLC Hivebusters is eveneens een aanrader, zowel qua story/gameplay als de graphics!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Benieuwd hoe Flight Simulator eruit gaat zien op de Xbox Series X.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:38

ilm

justifire schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:32:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Of er al spierballen moeten gerold worden weet ik niet, gegeven dat het een Xbox one game is (met een xsx upgrade). Tesamen met de doom eternal update grafisch het beste wat ik tot hiertoe gezien heb op de xsx (RDR2 eerst ook, maar nu toch iets minder). Zeker de HDR implementatie van gears 5 was impressionant.

Als Doom + gears 5 het minimum is waar alle xsx games gaan aan voldoen deze generatie vind ik dit al meer dan prima. Ben niet echt veeleisend, hoe meer er uitgeperst kan worden hoe beter natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:32:
[...]

Mooi he, ik vond de presentatie ook erg gaaf inderdaad en dat op de series S met een simpele LCD haha.

Tip; de gratis DLC Hivebusters is eveneens een aanrader, zowel qua story/gameplay als de graphics!
Hivebusters DLC had ik dan al wel weer uitgespeeld :)
Vond het geluid daarvan overigens ook fenomenaal tijdens het jungle gedeelte, zoveel detail !

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die raketfabriek in Gears 5 is wel een fraai staaltje level design inderdaad. De eerste keer die zien is beetje zelfde gevoel als je eerste keer een groot stadion in wandelt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Een trailer zegt niet zoveel, zolang je het zelf nog niet hebt kunnen ervaren ;).

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 11:20

RedFox

Heb je een OV ofzo?

On_E schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:04:
En dat was de Halo Wars 2 campaign. :)

Is de uitbreiding (Awakening The Nightmare) de moeite waard voor 17,99?
Heb nu de eerste 2 missies gespeeld (geloof dat er 5 zijn?) en vind het wel de moeite waard. Leuk om eens een campagne met de covenant te spelen, al heb ik eigenlijk wel een hekel aan the flood.
Firefight heb ik 1 keertje geprobeerd, vond ik best pittig, maar wel leuk voor de afwisseling.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Vorige week is er meer informatie gedeeld over CrossfireX. Het is lang stilgeweest rond deze game, maar is wel een titel die bij mij op de radar staat eigenlijk. Waar deze eerst eind 2020 moest uitkomen zal dat nu 2021 zijn, maar een precieze datum is nog niet gedeeld.

In de link hieronder kun je de grafische updates zien en een video van de multiplayer. Over de SP van Remedy (die Xbox-console exclusief is, voor wat het waard is) is nog geen nieuwe informatie verschenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NEx4VFDlG1Ia_ErL21pqZW1w6PI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ptkzGpiNb6abgGYOgvftuqCk.png?f=fotoalbum_large

Meer info: https://crossfirex.com/en/news/3120788

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:06

On_E

Housemusic

RedFox schreef op maandag 19 juli 2021 @ 00:27:
[...]

Heb nu de eerste 2 missies gespeeld (geloof dat er 5 zijn?) en vind het wel de moeite waard. Leuk om eens een campagne met de covenant te spelen, al heb ik eigenlijk wel een hekel aan the flood.
Firefight heb ik 1 keertje geprobeerd, vond ik best pittig, maar wel leuk voor de afwisseling.
Thanks, heb m gister ook maar aangeschaft en de eerste 2 missies gespeeld, leuk inderdaad die Flood als tegenstander. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10 18:49
Niet lang geleden Hitman 1 gekocht, daar zat blijkbaar ook Hitman 2 bij ? Hoef op deze manier alleen de Expansion Pass te kopen voor een tientje om de volledige game te hebben :9. Nu nog beide games überhaupt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:51
mrtl schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:39:
Niet lang geleden Hitman 1 gekocht, daar zat blijkbaar ook Hitman 2 bij ? Hoef op deze manier alleen de Expansion Pass te kopen voor een tientje om de volledige game te hebben :9. Nu nog beide games überhaupt spelen.
Alle hitmans zijn zo'n beetje gratis. Als je nu hitman 1 en/of 2 hebt, kun je 3 gewoon installeren en de levels van 1 en 2 importeren en die spelen met Hitman 3. Voordeel is dat het er grafisch op vooruit gaat en het allemaal wat soepeler loopt. Ik heb hitman 1 in het verleden bij elkaar gespaard omdat er om de x tijd wel een level gratis beschikbaar komt voor een bepaalde tijd en daarna blijft die gewoon onder je naam geregistreerd staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ubisoft heeft een clone gemaakt van CoD…

Wordt vandaag onthuld volgens mij. Even op tweet klikken voor een korte clip.

Zelf is het niets voor mij. CoD heeft voor mij al jaren afgedaan. Eigenlijk sinds ze die killstreaks hebben verpest met Modern Warfare 2.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbelpost.

[ Voor 92% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2021 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linieare singleplayer shooter in Clancy universum? Ik ben voor hoor. Hersenloos knallen ben ik best goed in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
uchiha tijntje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:08:

[Twitter]

En ik maar hopen op een nieuwe Splinter Cell 8)7

Ik vond die Multiplayer van Splinter Cell 3 ook zo vet, lekker Spies VS Mercs dat heb ik echt veel gespeeld online!

Ik zit zelf niet echt te wachten op een CoD clone - ik dacht gewoon dat ik naar CoD beeldmateriaal keek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 08:50
uchiha tijntje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:08:

[Twitter]

Oh boy, wat ziet dat er saai en generiek uit zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
Wom schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:10:
Linieare singleplayer shooter in Clancy universum? Ik ben voor hoor. Hersenloos knallen ben ik best goed in.
Dit is volgens mij MP en waarschijnlijk MP-only

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Dit is volgens mij MP en waarschijnlijk MP-only
Dan ben ik tegen. :P :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!
De psychonauts 2 previews zijn uit. Erg positief :) 26 augustus komt die uit. Ook day one in Gamepass.

https://www.gamesradar.co...__twitter_impression=true

https://www.windowscentra...__twitter_impression=true

https://amp.trueachieveme...__twitter_impression=true

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een weekje geleden eens begonnen aan de eerste Psychonauts, maar het voelt niet zo responsive aan qua input. Leek wel of er een korte vertraging zat bij elke sprong (en nee, geen inputlag). Misschien moet ik het nog een kans geven...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:40
Sow.. wordt het misschien toch eens tijd voor zo'n Seagate Harddisk. (of twee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
SunnieNL schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:17:
[...]

Alle hitmans zijn zo'n beetje gratis. Als je nu hitman 1 en/of 2 hebt, kun je 3 gewoon installeren en de levels van 1 en 2 importeren en die spelen met Hitman 3. Voordeel is dat het er grafisch op vooruit gaat en het allemaal wat soepeler loopt. Ik heb hitman 1 in het verleden bij elkaar gespaard omdat er om de x tijd wel een level gratis beschikbaar komt voor een bepaalde tijd en daarna blijft die gewoon onder je naam geregistreerd staan.
Ik heb hitman 3, maar moet ik moet hitman 1 en/of 2 toch kopen eer ik dat in 3 kan spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En over tien dagen weer ! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat kan echt niet zoveel games in zo’n korte tijd… :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Engineer Stewie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:21:
[...]

Ik heb hitman 3, maar moet ik moet hitman 1 en/of 2 toch kopen eer ik dat in 3 kan spelen?
Daarvoor moet je dus Hitman nieuws in de gaten houden want met regelmaat worden de levels gratis weggegeven als je ze dan binnen het tijdswindow ‘koopt’/download uit de Xbox store. Meestal rond de grotere vakanties.
Ik heb zowel hitman 1 als 2 nooit gekocht, maar ondertussen wel alle levels.

Dus ja, je moet wel de oude games hebben om ze in 3 te kunnen spelen. Maar als je ze hebt zou ik ze zeker in hitman 3 gaan spelen en niet in de oude engine.

[ Voor 16% gewijzigd door SunnieNL op 19-07-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
SunnieNL schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:54:
[...]

Daarvoor moet je dus Hitman nieuws in de gaten houden want met regelmaat worden de levels gratis weggegeven als je ze dan binnen het tijdswindow ‘koopt’/download uit de Xbox store. Meestal rond de grotere vakanties.
Ik heb zowel hitman 1 als 2 nooit gekocht, maar ondertussen wel alle levels.

Dus ja, je moet wel de oude games hebben om ze in 3 te kunnen spelen. Maar als je ze hebt zou ik ze zeker in hitman 3 gaan spelen en niet in de oude engine.
Heb Hitman op de PS5, mogelijks is dat daar ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Ik had wat in game foto’s gemaakt .
Op de serie s.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7q9HhpQNcX5QmW9yk5ir9Kuj9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vXcQFiSmNTXPT7UCfiDsGxYm.png?f=user_large die worden dan wel 2160p
Ik game niet op die resolutie

[ Voor 23% gewijzigd door Beaudog op 20-07-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand een linkje naar de chat support van MS? Ik zoek me wat af op de site, maar kom maar niet bij een chat optie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:15:
Heeft er iemand een linkje naar de chat support van MS? Ik zoek me wat af op de site, maar kom maar niet bij een chat optie. :)
Die is er misschien niet:

https://answers.microsoft...8d-4924-b173-ced197f6e70d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
Kaasje123 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:16:
[...]

Die is er misschien niet:
Via de NL site van xbox niet, maar via de amerikaanse heb ik in het verleden wel met de support kunnen chatten.

Ik zal even kijken of ik dat zo nog kan vinden toevallig..

edit: ah gedver alles zit tegenwoordig diep verstopt achter een doolhof van vragen die je eerst moet beantwoorden.

https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us
https://support.xbox.com/en-US/contact-us

Volgens de support page moet er ergens nog wel een chat optie zijn ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Stefmeister op 20-07-2021 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
@uchiha tijntje

https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us

Op het groene balkje contact opnemen drukken.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dan nog wel even afwachten of je daar iets aan hebt ;) Destijds met de bestelling van mijn 'telefoonhouder' voor op m'n Xbox controller (via MS) kreeg ik iemand aan de lijn die zich vooral heel erg aan de processen hield zonder even gezond na te denken :X

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wo7_KcGIc8kH6ZyZfCA09iKE4D4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PC9zaJyExhv4sgB9m4nXgUo2.png?f=fotoalbum_large

Incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gouden koopjes voor deze week : https://www.trueachieveme...le-roundup-july-20th-2021

Don't sleep on Mortal Shell ! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 20-07-2021 16:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mass Effect in de aanbieding!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Je bent me net voor. Wat een service :). Genoeg te gamen de komende weken.

Net even Deaths Door geprobeerd. Erg tof. Alleen zijn de Achievements volgens mij nog niet “vrijgegeven”. Kreeg melding dat ze niet supported waren.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:29:
[...]

Je bent me net voor. Wat een service :). Genoeg te gamen de komende weken.

Net even Deaths Door geprobeerd. Erg tof. Alleen zijn de Achievements volgens mij nog niet “vrijgegeven”. Kreeg melding dat ze niet supported waren.
Ja, is het wat? Ik was wel onder de indruk van de trailer d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:53:
[...]

Ja, is het wat? Ik was wel onder de indruk van de trailer d:)b
Het is Zelda meets Souls denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste reviews zijn in ieder geval positief. Wordt aangeprezen als zijnde een game voor Zelda liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Inclusief auto-HDR natuurlijk 8)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 26-10 07:42
Sinds kort een Series S in huis, vandaag ook eindelijk mijn Xbox Design Lab controller in ontvangst mogen nemen 8) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aeis1wlgX5YUoPU8zkoj6XIz_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wLAT1cg4sNxSDhtFb8tm3rR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:29:
[...]
Vanmorgen nog even snel aangeschaft met de 15% korting.
2.9 GB zag ik, ben benieuwd :)
\[T]/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu beschikbaar in game pass :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:24:
[...]

Vanmorgen nog even snel aangeschaft met de 15% korting.
2.9 GB zag ik, ben benieuwd :)
\[T]/
Pfff... Het is tegenwoordig gewoon een verrassing als hier een game besproken wordt die níet in gamepass zit :+
Ik wou hem al gaan proberen, maar dan probeer ik hem in gedachten te houden voor later als hij of alsnog er in komt of misschien in een sale (ik heb al te veel games liggen naast gamepass dus ik koop even niks, het is niet dat het geld niet waard zou zijn of zo).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
Verse update zojuist verschenen voor de Series X. Weet iemand of er een change log ergens in te zien is?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Reviews van Deaths Door:

Pure Xbox 10/10|
HeyPoorPlayer 10/10
Digital Trends 9/10
IGN 9/10
ScreenRant 9/10
Shacknews 9/10
GameInformer 9/10
Windows Central 9/10
Twinfinite 9/10
XboxEra 9/10
PressStart AU 9/10
COGConnected 88/100
NoisyPixl 8.5/10
GameSpot 8/10
Gamingbolt 8/10

Heb hem zelf al de nodige uurtjes gespeeld. Echt een toffe game. :) Hoop dat je na de boss nog lekker verder kan exploten in de wereld.

Wordt in ieder geval wel een 2nd playthrough voor het uitspelen van de game met alleen de umbrella als melee wapen. :P

De afgelopen 2 maanden was het echt te rustig qua games. De komende 2 maanden is eigenlijk te bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 00:48:
Reviews van Deaths Door:

Pure Xbox 10/10|
HeyPoorPlayer 10/10
Digital Trends 9/10
IGN 9/10
ScreenRant 9/10
Shacknews 9/10
GameInformer 9/10
Windows Central 9/10
Twinfinite 9/10
XboxEra 9/10
PressStart AU 9/10
COGConnected 88/100
NoisyPixl 8.5/10
GameSpot 8/10
Gamingbolt 8/10

Heb hem zelf al de nodige uurtjes gespeeld. Echt een toffe game. :) Hoop dat je na de boss nog lekker verder kan exploten in de wereld.

Wordt in ieder geval wel een 2nd playthrough voor het uitspelen van de game met alleen de umbrella als melee wapen. :P

De afgelopen 2 maanden was het echt te rustig qua games. De komende 2 maanden is eigenlijk te bizar.
Lekkere melige Souls-Like-Light.
Gisteren twee uurtjes gespeeld en het weet een heerlijk sfeertje neer te zetten.
Leuke puzzels, simpele maar toch uitdagende combat en hetgeen dat een Souls-Like een echte Souls-Like maakt : shortcuts !
Spoundtrack is top, visuele stijltje is tof, enige wat misschien iets beter kan is de reactiesnelheid van het rollen, al heb ik nog geen punten in haste gestoken en maakt het het ook wel weer uitdagender.
spoiler:
Kwam gisteren onderweg zelfs al even de belltower tegen :o :9

Vooralsnog een erg leuke game, vanavond weer verder \[T]/

Acties:
  • +5 Henk 'm!
:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYg1Fd0JjQppPVBiZBtlnCBIVWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwIedo1QVUTbSrffdEtjEC5z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:15:
Ze hebben inderdaad de chat optie eruit gehaald, toen mijn Series X stuk was kon ik nog wel gewoon via de chat alles regelen. Maar ik heb net even gekeken en krijg die optie nu niet meer... wat stom 8)7

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SunnieNL
Flight simulator vermoedelijk tussen de 100-150GB https://www.trueachieveme...-xbox-series-xs-file-size

Battlefield 1 dlc They shall not pass tijdelijk gratis https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Psychonauts 2 krijgt goede previews. Maar de haat op social media is weer in volle gang. En dat voor een multiplatform game, met als enige reden dat Double Fine onderdeel is van Xbox studio’s. Heb al vergelijkingen voorbij zien komen van Psychonauts 2 en Rugrats op de PSX… Het moet niet gekker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:37:
[...]

Psychonauts 2 krijgt goede previews. Maar de haat op social media is weer in volle gang. En dat voor een multiplatform game, met als enige reden dat Double Fine onderdeel is van Xbox studio’s. Heb al vergelijkingen voorbij zien komen van Psychonauts 2 en Rugrats op de PSX… Het moet niet gekker worden.
Afgunst denk ik dan maar? Temeer omdat de Series S een betere framerate en resolutie heeft dan de PS5 heeft via backwards compatability. Ik heb enorm veel zin in deze game. De artstyle pas helemaal in mijn smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
agoNITE schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:45:
Sinds kort een Series S in huis, vandaag ook eindelijk mijn Xbox Design Lab controller in ontvangst mogen nemen 8) [Afbeelding]
Wat is eigenlijk de levertijd van die dingen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:47
Rossi46 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:58:
[...]

Wat is eigenlijk de levertijd van die dingen? :)
18-6 besteld en 12-7 geleverd in mijn geval.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBGtxqiKZkDsm26fL3eiIs3mmog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOkLCbKxJ5qTbTMbaMTMOHyy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
Iemand effe een Seagate erin shoppen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Furrr schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:15:
Verse update zojuist verschenen voor de Series X. Weet iemand of er een change log ergens in te zien is?
Niks bijzonders: General stability en performance update en wat known issues.

https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

De NL pagina loopt altijd 1 of 2 dagen achter, dus als je de NL pagina automatisch ziet, onderaan de pagina even naar USA switchen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
MRE-Inc schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:25:
[...]

Niks bijzonders: General stability en performance update en wat known issues.

https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

De NL pagina loopt altijd 1 of 2 dagen achter, dus als je de NL pagina automatisch ziet, onderaan de pagina even naar USA switchen.
Good to know!
Bedankt man!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
Komt weer een aparte platformer naar GamePass:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMarcus